Sa1 schreef op maandag 17 september 2007 @ 21:27:
misschien ben ik hier wel helemaal verkeerd bezig hor, maar ik meen me te herinneren dat je zou stoppen met klagen over de kwaliteit van de analoge TV bij XMS.
K bedoel, begrijp me niet verkeerd, maar je blijft maar zeuren om constant hetzelfde, we weten allemaal inmiddels wel dat je casema beter vindt qua kwaliteit en we weten ook allemaal dat het komt omdat hertziger ofzo het signaal knijpt of niet goed aangeleverd krijgt. Het begint een beetje een klaagsang te worden over de kwaliteit van de analoge TV. Der zijn velen met mij die zouden wensen om een SUPER internet verbindig als jij hebt te hebben en die van harte de kwaliteit van XMS der op dekoop toe bij nemen.
Je hebt al tachtig keer aangegeven dat het je niet om het geld gaat want het is MAAR 5 euro per maand ofzo. NOU, ga dan over naar casema. Wacht een jaar en zeg dan casema weer op, dan zitten we halverwege 2008, misschien is er dan wel digitale TV (eerder komt het kennelijk sowieso niet), ze gaan ook niets aan de kwaliteit doen... FACE it, je bent niet tevreden met de kwaliteit van XMS ga dan over naar Casema... maar loop niet elke dag een nieuw verhaal te typen wat constant weer op het zelfde neer komt.
Ik zou dol graag met je willen ruilen, maar nee, helaas is XMS niet beschikbaar, ik zit aan een abbo vast met 4mbitjes (voor 30 euro) omdat ADSL maar tot 1mbit gaat, in een nieuwbouw wijk in utrecht.
Ik snap dat je het zat bent.
Aan de andere kant telt een gewaarschuwd mens voor 2 en dat wil ik graag bereiken.
Maar de instelling je mag niet klagen want je moet tevreden zijn over dat goede internet en de rest er dan maar bijnemen klopt natuurlijk niet.
Waar ik op hoop is dat meer mensen gaan klagen en Hertzinger wat gaat doen aan de ontvangst.
Continue roepen,het een is bij de een niet goed,het ander bij de ander dus neem je het een bij de een en het ander bij de ander is niet juist,ik wil gewoon dat de belofte van 40 kanalen en prima beeld wordt nagekomen.
Daarnaast typ ik niet iedere dag een verhaal er over,overdrijven is ook een vak.
Ik heb een abonnement genomen met alles er op en er aan,en aan een deel mankeert wat.
Ongeacht of jij nu wel of niet wil ruilen en ik qua internet niet mag klagen (wat ik overens niet doe,in tegendeel) geeft mij dat het recht om te klagen.
Als ik dat alleen doe,zal Hertzinger er weinig aan gaan doen en zal XMS het ook best vinden.
Er is duidelijk technisch iets mis en om dan te roepen,dan ga je toch naar die ander is gewoon erg kort door de bocht,het moet gewoon verholpen worden.
En ik vind dat er een aantal valse beloftes worden gedaan,sinds een jaar staat er al dat er "binnenkort" digitale televisie komt.
40 zenders en talloze radiostations, er zijn geen 40 zenders, er zijn er 38, 2 met testbeeld.
" XMS Televisie: Daar kijkt u van op!
Al uw lievelingsprogramma’s, films en sportwedstrijden... XMS Radio en TV biedt een uitgebreid pakket radio- en televisiezenders met een fantastische kwaliteit. "
De kwaliteit is niet fantastisch.
Digitale tv:
"Digitale televisie heeft een superieure beeld- en geluidskwaliteit. U kunt straks uw favoriete programma´s bekijken op het tijdstip dat u het beste uitkomt. Wanneer u maar wilt dus. Ook kunt u met digitale televisie allerlei extra zenders ontvangen. Bovendien kunt u films in huis halen, zonder dat u daarvoor de deur uit hoeft! We laten het u weten zodra digitale televisie beschikbaar is."
Staat er al een jaar en in het begin was er ook nog de tekst medio 2006,toen eind 2006,toen medio 2007 en nu binnenkort,maar als je er over vraagt durft men niet eens half 2008 te zeggen.
In combinatie met wat men in de bus,de folders en noem maar op zegt blijf ik het misleidend vinden.
Maar goed,als er dus weer een monteur komt/belt en er geen resultaat komt zal ik het niet meer melden maar dan mag niemand meer iets zeggen.
Want de klachten over de Jan Luykenlaan die weer moet wachten en zo komt net zo frequent voorbij.
Je hoeft niet alles te lezen.
Alleen wegrennen naar een ander omdat XMS het niet goed kan,of je mond houden omdat ik dat fantastische internet heb en dus niet mag klagen vind ik ff te ver gezocht.
Bovendien betaal ik voor dat fantastische internet.
Maar in tegenstelling tot jij misschien gebruik ik het niet de hele dag en wil ik 's avonds gewoon lekker ontspannen tv kijken in die goede kwaliteit.
Zullen we niet elkaar gaan afzeiken ?
[
Voor 3% gewijzigd door
Nick39 op 19-09-2007 14:35
]