Zojuist voor het eerst een bak vol met Pgems geruild voor een Pul.
Toch voelt het ergens fout, om 30 pgems in je trade vak te stoppen, en er 1 dingetje voor terug te krijgen...
Toch voelt het ergens fout, om 30 pgems in je trade vak te stoppen, en er 1 dingetje voor terug te krijgen...
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
goldwrap getrade
en ali baba ook. Samen met een lum voor 10 pgems 
Lekker!
Lekker!
Heb ook maar eens een signature gemaakt hiero, en daar netjes in gezet dat ik op Softcore speel! Wel zo handig voor wie het wil weten
zo deel 33 alweer. gaat hard ^^.
lol heb jij dan zon blauwe shield dan? nog nooit gezien, alleen met 2 sox ofzo ooit eens.Cipri schreef op zondag 12 november 2006 @ 13:09:
EN let alsjeblieft op dat het een GRIJS schild is, en dus geen BLAUWE naam heeft! Werkt namelijk alleen op grijze namen-shields!
D2 acc: *Mrboomblasterhc
Naja, in't algemeen gesproken hemrboomblaster schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:46:
zo deel 33 alweer. gaat hard ^^.
[...]
lol heb jij dan zon blauwe shield dan? nog nooit gezien, alleen met 2 sox ofzo ooit eens.
Je heb wel eens mensen die een `Mechanics` of `Jewelers` item willen runeworden...
Ook kun je volgens mij sockets erin craften via Larzuk.
Maar idd, 4 sox op een magic item kan volgens mij niet echt
nee kan ook niet, als je het bij larzuc doet krijg je maar 1 sox net als bij rares en unique's (dacht ik) en idd kan je een mod hebben met een of twee soxCipri schreef op zondag 12 november 2006 @ 18:24:
[...]
Naja, in't algemeen gesproken he
Je heb wel eens mensen die een `Mechanics` of `Jewelers` item willen runeworden...
Ook kun je volgens mij sockets erin craften via Larzuk.
Maar idd, 4 sox op een magic item kan volgens mij niet echt
Anoniem: 67853
Iemand vraagt een ist voor circlet +2 fire skill, 20%fcr en 13% all resist en damage reduced by 2. Kan ik deze een ist geven en er dan meer voor terugkrijgen?
Ik zoek low druid torch op ladder, O pul
Ik zoek ook nog 14/15 str draculs, O pul.

vandaag weer lekker bezig geweest; eth duriels geregeld voor mn merc (koste wel 2 pul, maar dan heb je ook watAubergine schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:04:
Ik zoek low druid torch op ladder, O pulIk zoek ook nog 14/15 str draculs, O pul.
en passant eff een level gehaald; 82 nu.
@pheno, als je me kan helpen met baal, dan kan ik tenminste koeien maken @ hell. kom tot nu toe elke keer die gloams tegen in de ws...
zit qua resits nu @ hell op 80/68/75/75 dus nog eff een coldres SC vinden
-edit- net een gheeds gevonden; krijg ik nog meer geld per monster
[ Voor 5% gewijzigd door kwakke01 op 12-11-2006 22:58 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Mijn necro kan geheel niet tegen gloams, ook ik heb daar met de grootste moeite wp 2 kunnen halen (meer mazzel dan wijsheid). Ik wil wel helpen hoor, maar dan moet ik eerst mijn broer mijn skin weer terugvragenkwakke01 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:11:
[...]
@pheno, als je me kan helpen met baal, dan kan ik tenminste koeien maken @ hell. kom tot nu toe elke keer die gloams tegen in de ws...
zit qua resits nu @ hell op 80/68/75/75 dus nog eff een coldres SC vindenheb 11xx life, ds dat gaat ook lekker, nu werken aan mn dex...
Vanavond alleen een fal en een hel kunnen pakken, en die trade van hierboven. Niet echt wereldschokkend dus. Het lijkt wel of er nu juist minder valt met meer mf
Bijna lvl 85 nu, nog een kleine 20 mil te gaan
En dat zonder baalruns

Als je geduld kan hebben dan kan ik mijn barb naar hell brengen, mits de juiste gear (max DR en max light res) en die gast rent daar als een gek doorheen.
Dat valt mij nou ook op... ik hoop dat het verbeelding is.Pheno79 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:31:
[...]
Mijn necro kan geheel niet tegen gloams, ook ik heb daar met de grootste moeite wp 2 kunnen halen (meer mazzel dan wijsheid). Ik wil wel helpen hoor, maar dan moet ik eerst mijn broer mijn skin weer terugvragenDan ben ik denk ik samen met wat charms en amu+rings weer full res. Maar dan nog doen gloams heel veel pijn. Maar koeien @hell zijn leuk
Vanavond alleen een fal en een hel kunnen pakken, en die trade van hierboven. Niet echt wereldschokkend dus. Het lijkt wel of er nu juist minder valt met meer mf
Bijna lvl 85 nu, nog een kleine 20 mil te gaan
En dat zonder baalruns
Als je geduld kan hebben dan kan ik mijn barb naar hell brengen, mits de juiste gear (max DR en max light res) en die gast rent daar als een gek doorheen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
GVD, ik heb elke dag 2 tot 3 temps ban omdat ik te veel games maak/join T_T Ik kan gewoon niet leven met 20 per uur.
Grappig, ik heb nog nooit een ban gehad, en ik mule me suf
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Onzin, gewoon nog meer MF ertegenaan gooien 
Speaking of MF, kan ik iemand nog blij maken met Milabrega's Shield? Heb er twee op men pala zitten nu, en dat is er dus een teveel
Heb vandaag wel een pul, ko en Ali Baba's erbij, en nog wat klein grut. Ook weer wat mensjes blij gemaakt, al met al een goeie dag!
Speaking of MF, kan ik iemand nog blij maken met Milabrega's Shield? Heb er twee op men pala zitten nu, en dat is er dus een teveel
Heb vandaag wel een pul, ko en Ali Baba's erbij, en nog wat klein grut. Ook weer wat mensjes blij gemaakt, al met al een goeie dag!
ik heb met mun necro iets van 650 mf maar echt veel dropt er nietRamzzz schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:41:
[...]
Dat valt mij nou ook op... ik hoop dat het verbeelding is.

Dat bedoel ik: ik heb nu een goldwrap en ali baba erbij gegooid (30+84) en opeens vallen er gewoon minder uniques en vooral rares. nou ja, misschien gewoon dikke pech.mrboomblaster schreef op zondag 12 november 2006 @ 22:13:
[...]
ik heb met mun necro iets van 650 mf maar echt veel dropt er niet. wil niet zeggen dat er elke 3 kills een unique moet liggen, maar naar een horde monsters neer te maaien zou je toch wel denken dat er iets moet vallen.
Ik ken't probleem.Aubergine schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:56:
GVD, ik heb elke dag 2 tot 3 temps ban omdat ik te veel games maak/join T_T Ik kan gewoon niet leven met 20 per uur.
Heb vandaag een paar keer gemuled via bestaande games. ZOek een game uit die al een tijd bestaat(liefst met een name als 'Act3' of 'baalrun'. Drop je items in een hoekje van Act2, en switch naar je andere mule. Ja, het is gevaarlijk, maar als je zo vaak gebanned wordt
Of doe gewoon ff onz fokkers aan je /f toevoegen, meeste zijn niet te beroerd om even te helpen mulen if needed
^--Ja waarom niet eigenlijk
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
Omdat het een pokke werk is om al men mules af te gaan en hun items te listen

GVD
Denk ik de perfecte deal te hebben, Ist + Lidless voor Anni. Ik zo leuk snel traden. Blijkt het GVD een mephi. soulstone te zijn
Dag Dag dure ist + Lidless (was byna perf + sock met P diamond).

Ah shit man, you've got scammed my friendAubergine schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:44:
GVDDenk ik de perfecte deal te hebben, Ist + Lidless voor Anni. Ik zo leuk snel traden. Blijkt het GVD een mephi. soulstone te zijn
"So long, coffin stuffers!" (Bender wrecks his car) "Eeeh, could one of you coffin stuffers please carry me?"
zulk soort deals moet je ook niet aannemen, 99 van de 100 keer dat het een scammer isAubergine schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:44:
GVDDenk ik de perfecte deal te hebben, Ist + Lidless voor Anni. Ik zo leuk snel traden. Blijkt het GVD een mephi. soulstone te zijn
heel vaak zie je het item de hele tijd knipperen (hij pakt hem op en dropped hem weer in trade screen) en op het moment dat jij je zooi er hebt staan krijg je de mephi soulstone
dus controleer altijd nog een keer extra of je wel het goede item krijgt
tal rasha armor, sojs, anni's, eni's, forti's zijn de favo items waar mensen mee scammen
een gewaarschuwd man telt voor 2 dus ik hoop dat het niet vaker gebeurd, altijd een teleurstelling om te horen dat er nog steeds van die gaste rondlopen
klopt volgens mij ook wel.Pheno79 schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:31:
[...]
De meest nuttige hoeveelheid MF lag volgens mij rond de 450% alles wat je er over hebt, zorgt er voornamelijk voor dat er meer rare en magic items zullen vallen, je vergroot er de kans op unique wel, maar de kans op iets anders gaat harder omhoog.
van battlenet forum paragraaf 1.3.
Here are the formulas used during a drop to determine what the final outcome will be. The outcome of this formula is then applied to each drop.
Uniques
MF * 250 / (MF+250)
Sets
MF * 500 / (MF+500)
Rares
MF * 600 / (MF+600)
Magic items are not affected by diminishing returns.
Although your MF is diminished towards uniques, sets, and rares, it is never worse than it previously was. When adding to the total Magic Find of your character, the UmagicFind (or uMF {unique magic find}) will always rise. This rise is based on the above formula.
magic/normal rare set unique
200 150 143 111
400 240 222 154
600 300 273 176
800 343 308 190
1000 375 333 200
1200 400 353 207
1400 420 368 212
1600 436 381 216
Ik heb nu een Forti. Sacred Armor gekregen van niemand omdat ik gescamd was
Alleen het probleem is dat het een SA is, 232 str. req. veels te hoog! Weet iemand wat na voor Sacred Armor komt? Archeon Plate toch?
Zou een Forti Sacred vs Fori AP een eerlijke deal zijn?
Ik laat altijd de ander eerst accepteren en dan controleer ik items nog even voordat ik zelf accept.Frunz schreef op maandag 13 november 2006 @ 01:12:
[...]
zulk soort deals moet je ook niet aannemen, 99 van de 100 keer dat het een scammer is
heel vaak zie je het item de hele tijd knipperen (hij pakt hem op en dropped hem weer in trade screen) en op het moment dat jij je zooi er hebt staan krijg je de mephi soulstone
dus controleer altijd nog een keer extra of je wel het goede item krijgt
tal rasha armor, sojs, anni's, eni's, forti's zijn de favo items waar mensen mee scammen
een gewaarschuwd man telt voor 2 dus ik hoop dat het niet vaker gebeurd, altijd een teleurstelling om te horen dat er nog steeds van die gaste rondlopen
Maandje geleden een "goedkope" enigma proberen te regelen, dat is echt een ramp met al die scammers
@Darx-Jordi Archon plate (110strengt req als ik me niet vergis) is heel wat stapjes lager hoor, denk dat er weinig mensen zijn die zo'n ruil willen doen. Maarjah wat weerhoud je ervan er zijn altijd mensen op battlenet waarbij je zo'n trade kunt doen alleen moet je wel geduld hebben en veel scammers voor lief nemen
[ Voor 14% gewijzigd door Janie op 13-11-2006 09:35 ]
Noooit gewetenfreggell schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:10:
[...]
klopt volgens mij ook wel.
De meest nuttige hoeveelheid MF lag volgens mij rond de 450% alles wat je er over hebt, zorgt er voornamelijk voor dat er meer rare en magic items zullen vallen, je vergroot er de kans op unique wel, maar de kans op iets anders gaat harder omhoog.
van battlenet forum paragraaf 1.3.
[...]
Maar zelfs met 250% vind ik niet veel @ scl.
Denk dat ik bijna al mijn SCL spullen dump.
Alleen mijn sorc hou ik.
Ben bij deze almost HCL only
Defensive 37K Barb
2.4k def armor (prudance rw)
Draculs
Gore Rider
Verdungo (13% dr)
StormShield (Pdiamond)
SwordGuard
Arreats Face
Mahim Oak Amu
DwarfStar
RavenFrost
2x Echo TrowWeaps (+6 warcry's)
2 combat skillers
1 torch
(veel def en kan meer als je items upgrade met defiance merc 37K def)
CTC WWS Ama ( vuurwerk
Upped WWS (Sheal + 3x%ed Jewel - DeadlyStrike per clvl - Amplify Damage)
Treachery Breast Plate (fade en venom - 45% ias)
Lava Gout (enchant - 20% ias)
Razor tail (33% pierce)
Tal Mask (UMed)
DwarfStar
RavenFrost
Higlord's Wrath (Deadly Strike per clvl - 1+skill - 20% ias)
Gore Rider of iets anders
Harmony (in double bow +3 Valk en lvl 10 vigor aura)
Torch (firestorm)
Dacht ook een skiller.
Merc
Blackhorns Face
Eth Duress 2.5K def (Balrog Armor)
Eth CV (insight) draag hem wel maar nog niet sterk genoeg.
Veil of Steel (Pammy) Helm als hij str haalt
(veel ctc skills zeer leuk om te spelen, meer als 100% deadly strike en kans op 3x damage met Amp Damage aan, 2frame attack strafe en 8 (7 is max) frame normal/guided arrow en free lvl 20 magic arrow skill
Enchantless Sorc
Gladiator's Bane
Gerke's Sanctuary
nog wat zooi, niet veel bijzonders.
Daarbij nog wat losse items
Zoals Atma's scarab enzo.
Iemand intresse in een hele setup voor ama of barb.
Arme gaan voor
(thx voor de stuff , Blom Kwakke Rudi Row en Paar items van Gotrenta gear en ItemEzels)
(Frunz geeft de Andy face en Gladiators bane + pul maar aan iemand anders van de loting)
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Mag ik je lastig vallen om wat Barb stuff dan? Gaat 't in één 'koop'? Of ga je de boel opsplitsen? En wil je er wat voor terug?Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
[...]
Noooit geweten
Alleen mijn sorc hou ik.
Defensive 37K Barb
2.4k def armor (prudance rw)
Draculs
Gore Rider
Verdungo (13% dr)
StormShield (Pdiamond)
SwordGuard
Arreats Face
Mahim Oak Amu
DwarfStar
RavenFrost
2x Echo TrowWeaps (+6 warcry's)
2 combat skillers
1 torch
(veel def en kan meer als je items upgrade met defiance merc 37K def)
CTC WWS Ama ( vuurwerk)
Razor tail (33% pierce)
Tal Mask (UMed)
DwarfStar
RavenFrost
Gore Rider of iets andersSilkweave ?
Torch (firestorm)
Dacht ook een skiller.
Merc
Blackhorns Face
(veel ctc skills zeer leuk om te spelen, 2frame attack strafe en 8 (7 is max) frame normal/guided arrow en free lvl 20 magic arrow skill)
Enchantless Sorc
Gladiator's Bane
Gerke's Sanctuary
Arme gaan voorzo ben ik ook begonnen en de meeste items komen van GoT af, en hiermee blijft het in GoT.
(thx voor de stuff , Blom Kwakke Rudi Row en Paar items van Gotrenta gear en ItemEzels)
(Frunz geeft de Andy face en Gladiators bane + pul maar aan iemand anders van de loting)
Barb mag je hebben incl merc stuff 
Nix voor trug, zolang het maar binnen GoT blijft.
Zou wel de Sword Gaurd upgraden
Sword Gaurd is een zeer defensive weapon en bijna perfect.
19% allres (20% is perf)
20% FHR
20% Block
4.75 def per clvl (@lvl 81 4xx def erbij)
180% enDam (perfect en ook vandaar upgrade nodig)
Shealed
Samen met de 3.25 def per CLVL van stormshield en 25%Block heb je weinig DEX nodig
Zou wel de Sword Gaurd upgraden
Sword Gaurd is een zeer defensive weapon en bijna perfect.
19% allres (20% is perf)
20% FHR
20% Block
4.75 def per clvl (@lvl 81 4xx def erbij)
180% enDam (perfect en ook vandaar upgrade nodig)
Shealed
Samen met de 3.25 def per CLVL van stormshield en 25%Block heb je weinig DEX nodig
[ Voor 65% gewijzigd door Derr_Hans op 13-11-2006 09:58 ]
Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:50:
Barb mag je hebben incl merc stuff
U treedt binnen in het rijtje helden van B.net, wat mij betreft
Wanneer op te halen?
[ Voor 4% gewijzigd door Ramzzz op 13-11-2006 09:52 ]
ik heb wel interesse in de Forti Sacred, heb zelf een Forti AP. dit weekend ben ik wel weer online, en kunnen we ffies kijken wat de verdere stats zijn van de Forti's. ik hoor het welAubergine schreef op maandag 13 november 2006 @ 08:31:
Ik heb nu een Forti. Sacred Armor gekregen van niemand omdat ik gescamd wasAlleen het probleem is dat het een SA is, 232 str. req. veels te hoog! Weet iemand wat na voor Sacred Armor komt? Archeon Plate toch?
Vanavond tussen 19:45 en 21:15 online, daarna ben ik Din ophalen en wellicht weer online.Ramzzz schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:51:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
U treedt binnen in het rijtje helden van B.net, wat mij betreft
Wanneer op te halen?
Heb nog een SA 682 def armor liggen. Je moet hem zelf socketen.Frunz schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:54:
[...]
ik heb wel interesse in de Forti Sacred, heb zelf een Forti AP. dit weekend ben ik wel weer online, en kunnen we ffies kijken wat de verdere stats zijn van de Forti's. ik hoor het wel
We've GoT a dateDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:56:
[...]
Vanavond tussen 19:45 en 21:15 online, daarna ben ik Din ophalen en wellicht weer online.
alles wat je niet nodig heb, geef maar aan een mede gotter
Oe goody goody! Ik ben wel geinteresseerd in die merc setup, de rest van je ama natuurlijk ook maar kan me voorstellen dat iemand anders ook nog wat wil, kan het evt ook zelf verdelen. Maar mijn merc loopt nu nog met een geel wapen rond en crap armorDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
Alleen mijn sorc hou ik.
CTC WWS Ama ( vuurwerk)
Razor tail (33% pierce)
Tal Mask (UMed)
DwarfStar
RavenFrost
Gore Rider of iets andersSilkweave ?
Torch (firestorm)
Dacht ook een skiller.
Merc
Blackhorns Face
(veel ctc skills zeer leuk om te spelen, meer als 100% deadly strike en kans op 3x damage met Amp Damage aan, 2frame attack strafe en 8 (7 is max) frame normal/guided arrow en free lvl 20 magic arrow skill)
Enchantless Sorc
Gladiator's Bane
Gerke's Sanctuary
Arme gaan voorzo ben ik ook begonnen en de meeste items komen van GoT af, en hiermee blijft het in GoT.
Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4
Jij nog wat nodig?Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:58:
[...]
alles wat je niet nodig heb, geef maar aan een mede gotter
Omnog eff terug te komen op het MF-verhaal; meer mf helpt wel degelijk, alleen het blijft natuurlijk een kans 
ik heb bv met weinig mf (geloof zelfs onder de 100% tot gister) redelijk wat gevonden al: met een shako als meest in het oog springende! Gister een gheeds opgeraapt, en met mn vorige sorc een 5resall 2str SC gevonden (die had ook niet gek veel mf)... Als je maar genoeg runs doet, valt er vanzelf wat, en schroom niet om onderweg naar de bosses al het andere gespuis ook neer te leggen, want die droppen ook natuurlijk! (vond @scl bv in de black march regelmatig een duriel of shaft, en in the arreat een nightwing) puur geluk, maar het is dus te doen!
ik heb bv met weinig mf (geloof zelfs onder de 100% tot gister) redelijk wat gevonden al: met een shako als meest in het oog springende! Gister een gheeds opgeraapt, en met mn vorige sorc een 5resall 2str SC gevonden (die had ook niet gek veel mf)... Als je maar genoeg runs doet, valt er vanzelf wat, en schroom niet om onderweg naar de bosses al het andere gespuis ook neer te leggen, want die droppen ook natuurlijk! (vond @scl bv in de black march regelmatig een duriel of shaft, en in the arreat een nightwing) puur geluk, maar het is dus te doen!
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
K, wat is je acc naam ^^?Frunz schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:54:
[...]
ik heb wel interesse in de Forti Sacred, heb zelf een Forti AP. dit weekend ben ik wel weer online, en kunnen we ffies kijken wat de verdere stats zijn van de Forti's. ik hoor het wel
Maar sacred heeft toch meer Def? Wrm is ie minder waard dan? Door die str req?Darx-Jordi Archon plate (110strengt req als ik me niet vergis) is heel wat stapjes lager hoor, denk dat er weinig mensen zijn die zo'n ruil willen doen. Maarjah wat weerhoud je ervan er zijn altijd mensen op battlenet waarbij je zo'n trade kunt doen alleen moet je wel geduld hebben en veel scammers voor lief nemen
[ Voor 38% gewijzigd door Aubergine op 13-11-2006 10:53 ]
bakbakbakbakbakbak schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:16:
[...]
Oe goody goody! Ik ben wel geinteresseerd in die merc setup, de rest van je ama natuurlijk ook maar kan me voorstellen dat iemand anders ook nog wat wil, kan het evt ook zelf verdelen. Maar mijn merc loopt nu nog met een geel wapen rond en crap armorwel een crown of thieves
merc setup is urs.
Heb je niet vaak online gezien @ got d2 forum, dus zal je alleen de merc setup geven.
Vanaaf op te halen tussen 19:45 - 21:15 /w *dedlmagik
De eth Duress en Insight is voor jouw, Zorg er voor dat je merc wel STR heeft van 190.
192 nodig voor veil of steel 396 def , 50% allres en 15 str en een PAmmy - str is dmage voor je merc
Voor gloams BlackHorn Face gebruiken
Je mist alleen LL voor je merc, dus geeft hem potions
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 13-11-2006 10:55 ]
Ik vind 232 strengt echt veel te veel, al die punten die je daarvoor in strengt moet gooien heb ik liever in vitality.Aubergine schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:50:
Maar sacred heeft toch meer Def? Wrm is ie minder waard dan? Door die str req?
Een armor met 232 strengt kan wel maar dan liever eth en dan voor merc.
Alleen high str char dragen een SA. str 232 is een hoop.Aubergine schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:50:
[...]
K, wat is je acc naam ^^?
[...]
Maar sacred heeft toch meer Def? Wrm is ie minder waard dan? Door die str req?
Zelf merc's halen dat niet zonder +str items.
Een archon is een light plate dus ook meer run speed.
Barbs hebben increased speed skill dus een barbs met high str hebben zin in een SA forti.
heb zelf ook een 682Def SA waar dus een RW in kan.
Kon hem niet verkopen, wou hem daarom zelf gebruiken voor een duress.
@ SCL en barb's met lvl 30 BO is geen probleem om 232 str te halen.
232 str en Mauls is weinig dex dus alle dex in vit.
Of gewoon weinig vit (100 is zat voor een barb) BO verdubbelt het.
2K life en ik ben haast niet dood gegeaan, zelf met uber trist overleefde ik het redelijk als ik niet onder conviction zit. 48% DR en 2K life met 37k Def en Max block. Wordt haast niet geraakt, als ik geraakt word dan block ik 3 van de 4 keer. Daarbij doen ze maar de helft aan damage vooral i.c.m. battle cry
SA is dus alleen goed voor barb's
[ Voor 29% gewijzigd door Derr_Hans op 13-11-2006 11:08 ]
Ik vind 2k life erg weinig na BO, mijn ww barb heeft 4.4k hp na bo (mijn hammerdin zelfs heeft nog meer dan 2k hp voor bo). Mijn barb heeft 100 base strengt en ik denk dat dat genoeg is. Met anni en torch zit je al snel op 130 strengt waarmee je al leuke wapens kan dragen.Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:59:
[...]
Alleen high str char dragen een SA. str 232 is een hoop.
Zelf merc's halen dat niet zonder +str items.
Een archon is een light plate dus ook meer run speed.
Barbs hebben increased speed skill dus een forti barb met high str hebben zin in een SA forti.
heb zelf ook een 682Def SA waar dus een RW in kan.
Kon hem niet verkopen, wou hem daarom zelf gebruiken voor een duress.
@ SCL en barb's met lvl 30 BO is geen probleem om 232 str te halen.
232 str en Mauls is weinig dex dus alle dex in vit.
Of gewoon weinig vit (100 is zat voor een barb) BO verdubbelt het.
2K life en ik ben bijna nooit dood gegeaan.
Er zijn maar weinig mensen die een armor met zoveel strengt willen hebben.
Tot nu toe alleen die shako gevonden, voor de rest "grande crapé", oftewel niets van waarde.kwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:46:
Omnog eff terug te komen op het MF-verhaal; meer mf helpt wel degelijk, alleen het blijft natuurlijk een kans
Charms die vallen zijn troep, gisteren 1 goede 21% coldres gevonden, that's it. Het valt me gewoon op na een xxx aantal runs, dat nadat ik meer mf op me gegooid heb, er veel minder rare valt.
Jij bent dan ook twinked tot en met, vergeet dat nietJanie schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:09:
[...]
Ik vind 2k life erg weinig na BO, mijn ww barb heeft 4.4k hp na bo (mijn hammerdin zelfs heeft nog meer dan 2k hp voor bo). Mijn barb heeft 100 base strengt en ik denk dat dat genoeg is. Met anni en torch zit je al snel op 130 strengt waarmee je al leuke wapens kan dragen.
Er zijn maar weinig mensen die een armor met zoveel strengt willen hebben.
Ja daar heb je wel gelijk in (al wacht ik nog steeds op me eerst anni). Wil alleen maar een punt maken dat ik 232 strengt idioot vindPheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:11:
[...]
Jij bent dan ook twinked tot en met, vergeet dat niet
Idd, @scl heb ik nooit problemen met 2k life gehadPheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:11:
[...]
Jij bent dan ook twinked tot en met, vergeet dat niet
DR is heer en meester en max res is met een barb ook niet moeilijk.
Hij ontvangt al weinig klappen, en als hij klappen ontvang dan is de damage meer als de helft minder.
Dit is met concentrate skill (met concentrate heb ik bijna 60K def).
@ HCL bouw ik een Max block Beserker.
Vit gaat op 100 en de rest doet BO wel.
DR probeer ik ook op 40-50% te krijgen en battle cry haalt ook met 1lvl 25% damage er af.
Max res erbij en hopelijk met leuke items 2k life.
Wordt ik overrunned dan Howl ik een keer
En taunt ik ze 1 voor 1 terug.
Dus zie niet in waarom er meer als 2k life nodig is
En Str is damage en Damage is monster sneller dood dus ook minder klappen
-edit-
iedereen speelt anders
Met de juiste charms en jewels (of hel rune) kom je een heel eindJanie schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:19:
[...]
Ja daar heb je wel gelijk in (al wacht ik nog steeds op me eerst anni). Wil alleen maar een punt maken dat ik 232 strengt idioot vind
Mijn beserker heeft die hoeveelheid ook niet nodig, die pomp ik vol vita. Heb nu base 100 strength en dex. Dex zal ik eerder geneigd omhoog te gooien dan strength eigenlijk, al zou ik daar eens een calculator overheen moeten gooien. Mijn kans to hit is nog erg traag met lvl 1 beserk, maar bo en warcry hebben bij mij hogere prioriteit. Bo is na den of evil wel max, dan nog randy en izu doen op nightmare en warcry gaat ook lvl 14 zijn. Daarna is pas beserk aan de beurt, dan gaat die ar met sprongen vooruit.
Welke runes zijn nodig voor een faithbow trouwens? Of wat kost een lowlevel faith bow op hardcore?
Een beserk barb met een act 1 merc met fana onder zijn en haar voeten
Of is "beast" een betere keuze? Nadeel is dan wel dat ik die in een pijnlijk wapen moet doen om de upped steeldriver te compenseren.
Edit:
Beast (Ber + Tir + Um + Mal + Lum):
Level 9 Fanaticism Aura When Equipped
+40% Increased Attack Speed
+240-270% Enhanced Damage (varies)
20% Chance of Crushing Blow
25% Chance of Open Wounds
+3 To Werebear
+3 To Lycanthropy
Prevent Monster Heal
+25-40 To Strength (varies)
+10 To Energy
+2 To Mana After Each Kill
Level 13 Summon Grizzly (5 Charges)
Faith (ohm, jah, lem,eld):
Level 12-15 Fanaticism Aura When Equipped (varies)
+1-2 To All Skills (varies)
+330% Enhanced Damage
Ignore Target's Defense
300% Bonus To Attack Rating
+75% Damage To Undead
+50 To Attack Rating Against Undead
All Resistances +15
10% Reanimate As: Returned
75% Extra Gold From Monsters
Bij beast alleen een ber en een mal nog nodig, bij faith alleen nog ohm, jah en een lem
Even doorsparen, al klinkt beast me beter in de oren door de ias en cb. Plus dat de mods op faith avoo rmijn merc gelden, niet voor mij, op fana na.
Zou ik als ik in een werebear verander nog kunnen beserken? Kan iemand dat via zo'n sp mod testen?
[ Voor 31% gewijzigd door Pheno79 op 13-11-2006 11:33 ]
Top man! Hartstikke bedankt alvastDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 10:52:
[...]
bakbakbak
merc setup is urs.
Heb je niet vaak online gezien @ got d2 forum, dus zal je alleen de merc setup geven.
Vanaaf op te halen tussen 19:45 - 21:15 /w *dedlmagik
De eth Duress en Insight is voor jouw, Zorg er voor dat je merc wel STR heeft van 190.
192 nodig voor veil of steel 396 def , 50% allres en 15 str en een PAmmy - str is dmage voor je merc)
Voor gloams BlackHorn Face gebruiken20% slow target (altijd handig) en absorb 20 lightning.
Je mist alleen LL voor je merc, dus geeft hem potions
Ik ben wel regelmatig op GoT maar ik post niet zo vaak, meer lezen omdat meestal alles wat ik wil weten wel terug te vinden is
omg, das wel erg stom van je hoor, maarja, zo heb iik ook wel dinge waarvan ik nu denk, jeetje wat domAubergine schreef op zondag 12 november 2006 @ 23:44:
ten eerste: anni gaat nooit voor zo laag weg, zo laag is het altijd scammer of een dupe
ten 2e: altijd met je muis over het item voordat je op trade klikt\
edit: oh, der is ook al een pagina 2, tsss wat mis je toch veel als je een weekend er niet bent
[ Voor 7% gewijzigd door Dalyxia op 13-11-2006 11:34 ]
HCL@NM heb ik nu lvl 12 beserk en lvl 12 Leap AttackPheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:25:
[...]
Met de juiste charms en jewels (of hel rune) kom je een heel eind
Mijn beserker heeft die hoeveelheid ook niet nodig, die pomp ik vol vita. Heb nu base 100 strength en dex. Dex zal ik eerder geneigd omhoog te gooien dan strength eigenlijk, al zou ik daar eens een calculator overheen moeten gooien. Mijn kans to hit is nog erg traag met lvl 1 beserk, maar bo en warcry hebben bij mij hogere prioriteit. Bo is na den of evil wel max, dan nog randy en izu doen op nightmare en warcry gaat ook lvl 14 zijn. Daarna is pas beserk aan de beurt, dan gaat die ar met sprongen vooruit.
Welke runes zijn nodig voor een faithbow trouwens? Of wat kost een lowlevel faith bow op hardcore?
Een beserk barb met een act 1 merc met fana onder zijn en haar voeten
Of is "beast" een betere keuze? Nadeel is dan wel dat ik die in een pijnlijk wapen moet doen om de upped steeldriver te compenseren.
Damage komt voor BO
3K ar is ook niet super NM is het 7x% to hit. Battle Cry (-50% def) raak ik ze wel.
Moet alleen 4 mana after kill hebben, mana is zo op met beserk
NP, zie je vanavondbakbakbak schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:27:
[...]
Top man! Hartstikke bedankt alvast
Ik ben wel regelmatig op GoT maar ik post niet zo vaak, meer lezen omdat meestal alles wat ik wil weten wel terug te vinden isSpeelde voorheen overigens ook voornamelijk classic terwijl Gotters over het algemeen LoD spelen. Maar ben nu ook met LoD begonnen, veel geleerd al en leer steeds weer dingen bij
[ Voor 14% gewijzigd door Derr_Hans op 13-11-2006 11:37 ]
geen interesse erin, tja, een enkel item, highlords bijvoorbeeld, maar die ga ik dan enkel traden, dus een arme gotter is er veel blijer meeDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 09:47:
[...]
Noooit geweten
Alleen mijn sorc hou ik.
blablablablabla
ik heb zelf ook nog wel wat spullen waarvan ik geen zin heb om te traden en die ook te weinig opleveren maar toch wel goed zijn, zal ze misschien vanavond hier ff posten en anders gooi ik ze allemaal op gotrentagear (als die nog bestaat) voor de liefhebber dan
enne, over die mf, ik heb zelf een hele tijd met een mf cold sorc gespeeld, 550% mf en behoorlijke killspeed, maar er dropte nooit echt iets leuks
coldsorc gear
shako met +5-4 cold rbf
amu 36mf
spirit monarch 35fcr
war traveler 46mf
rings: 2x30mfnagel of ravefrost en dwarfstar
snowclash en goldwrap belt
magefist en perf chanceguards
occulus met ist
skullders p-topaz
charms: 3x cold skiller, sorc torch, 39%gheeds 6x 7mf sc, 6x 5mf sc, paar 4 en 3 mf sc
totaal: ONGEVEER 550% en dan toch nog redelijke blizzard damage dat hell meph hard neerging, deed vooral andy meph countess, niet de beste mf plaatsen maar bijna half jaar lopen mf-en en der dropte werkelijk bijna niks
nu sinds ik enigma van maruuuuk heb gekregen, ben ik van arme sloeber tot redelijk rijk gegaan (2 hoto's 2 cta's forti, zooi runes enz enz) terwijl ik dus alles met een hammerdin mf die dus maar 150% mf heeft
als je het dan bekijkt dat mijn huidige "rijkdom" 100% is, dan heb ik met mijn cold sorc 10% gedaan (van maand na patch 1.11 tot aan dat ik enigma kreeg) en de andere 90% heb ik met mijn enigma hammerdin gedaan
[ Voor 34% gewijzigd door Dalyxia op 13-11-2006 13:35 ]
Iemand suggesties voor een Elemental Merc? (een merc die Pshycial Innumes kan killen).
Ik zelf dacht aan:
Dream Helm - lighting aura
6 sock spear - 3 rals (fire dmg) en 3 tirs (cold dmg)
En nog een armor die elemental dmg add.
Of is dit niet te realiseren een merc die pshycial innumes kan killen @ hell?
Ik zelf dacht aan:
Dat heb ik ook, maak liever iemand blij dan dat ik uren gaat wachten en alles getrade is.Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:38:
[...]
geen interesse erin, tja, een enkel item, highlords bijvoorbeeld, maar die ga ik dan enkel traden, dus een arme gotter is er veel blijer mee
ik heb zelf ook nog wel wat spullen waarvan ik geen zin heb om te traden en die ook te weinig opleveren maar toch wel goed zijn, zal ze misschien vanavond hier ff posten en anders gooi ik ze allemaal op gotrentagear (als die nog bestaat) voor de liefhebber dan
Maar daarbij heb ik de meeste spul van gotter gehad.
Als ramzzz alles gebruik dan blijft mijn barb ook een beetje in leven
Duress Arm (Sheal+Um+Thul)Aubergine schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:
Iemand suggesties voor een Elemental Merc? (een merc die Pshycial Innumes kan killen).
Ik zelf dacht aan:
Heeft Cold Damage
37-133
Rift poleaxe (Hel-Ko-Lem-GUL)
20% Chance To Cast Level 16 Tornado On Striking
16% Chance To Cast Level 21 Frozen Orb On Attack
20% Bonus To Attack Rating
Adds 160-250 Magic Damage
Adds 60-180 Fire Damage
+5-10 To All Stats (varies)
38% Damage Taken Goes To Mana
75% Extra Gold From Monsters
Level 15 Iron Maiden (40 Charges)
Requirements -20%
Gul moet je geluk hebben uit de HellForge.
Een Conv pala met merc en rift is ideaal -150% coldres en lvl 21 orb
Een socr met lvl 22 orb (eigen sorc) en -80% Cold Res killed al aardig met orb.
Duress en Rift is
Crushing blow
Openwound
Magic damage
Fire Damage
Cold Damage
lvl 16 tornado physical
lvl 21 Frozen Orb Cold + veel cold lengt
geeft hem een Gullimens face en je hebt een leuke merc
Mis je alleen LL
[ Voor 62% gewijzigd door Derr_Hans op 13-11-2006 12:01 ]
waarom een elemental?Aubergine schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:39:
Ik zelf dacht aan:
de meeste PI kan je ook aan met reapers toll. die op je merc, en dan kan je zelf ook nog helpen.
Daarnaast heeft je merc dan ook nog leuke LL
edit:
euh ja hoor, het testen daarvan is geen probleem, alleen de tijd hebben om het te testen welPheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 11:25:
[...]
Bij beast alleen een ber en een mal nog nodig, bij faith alleen nog ohm, jah en een lem
Even doorsparen, al klinkt beast me beter in de oren door de ias en cb. Plus dat de mods op faith avoo rmijn merc gelden, niet voor mij, op fana na.
Zou ik als ik in een werebear verander nog kunnen beserken? Kan iemand dat via zo'n sp mod testen?
Maar zal kijken, en laat het dan Asap weten....
[ Voor 33% gewijzigd door freggell op 13-11-2006 12:08 ]
Het is niet dat ik een ber en mal zo 1 2 3 hebfreggell schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:01:
[...]
euh ja hoor, het testen daarvan is geen probleem, alleen de tijd hebben om het te testen wel
Beserk gaat niet werken in beast modePheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:33:
[...]
Het is niet dat ik een ber en mal zo 1 2 3 heb
En dan dood gaan in de chaos omdat je gewend bent met beserk te slaanDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:58:
[...]
neem wolfhowl helm, deze heeft ook feral rage skill, dan kan je wel wat gebruiken in beast mode
Ben je alleen een Wolf
Ja dat valt dan onder de "zeer jammer"Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:09:
[...]
En dan dood gaan in de chaos omdat je gewend bent met beserk te slaan
Wolf is alleen goed vanwegen de +25% life en de +30-45% life van lancrantopy (max 55-70%)
Feral rage heeft ook maar +75% damage.
Voordeel is de IAS en de AR +2xx%
Je moet wel een weapon mastery maxen anders is je damage om te huilen
Wel veel LL
Het idee was om als beer te meppen, nog meer damage als ik me niet vergis, + life van lycanDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:23:
[...]
Ja dat valt dan onder de "zeer jammer"
Wolf is alleen goed vanwegen de +25% life en de +30-45% life van lancrantopy (max 55-70%)
Feral rage heeft ook maar +75% damage.
Voordeel is de IAS en de AR +2xx%
Je moet wel een weapon mastery maxen anders is je damage om te huilen
Wel veel LL
Maar dat feest gata niet door. Maar dan nog is een beast runeword wel lekker. Ik ga mijn hellforge runner maar weer uit de kast halen, met 3 keysets moet ik toch snel mules in hell krijgen
ik heb nog een wolfhowl liggen enne, ik vind het ding kut, tis wel grappig, werewolf worden met barb, maar verder heb je er werkelijk niks aan en je kan dan dus alleen feral rage gebruiken als attack
je mag hem wel ff lenen om te testen hoor, btw is het wel een aardige low versie
je mag hem wel ff lenen om te testen hoor, btw is het wel een aardige low versie
[ Voor 17% gewijzigd door Dalyxia op 13-11-2006 13:42 ]
voor de pi's had ik op mn pala altijd een paar psn SC's werkt prima; niet zo snel, maar het gaat heusfreggell schreef op maandag 13 november 2006 @ 12:01:
[...]
waarom een elemental?
de meeste PI kan je ook aan met reapers toll. die op je merc, en dan kan je zelf ook nog helpen.
Daarnaast heeft je merc dan ook nog leuke LL
edit:
[...]
euh ja hoor, het testen daarvan is geen probleem, alleen de tijd hebben om het te testen wel
ben @hcl met mn sorc inmiddels lvl82,75 (20 mio to go) en dat zonder koeien en baalruns
-edit- zit nadat we die blackbog vonden de hele tijd te denken over het maken van een psnnova-necro...
verhaal: ben ooit eens door een psnnova-necro gekilled 1-hit kill... Maakte blijkbaar behoorlijk veel indruk...
maar goed, t is een lekkere skill, samen met lower kom je er overal mee doorheen, en anders gebruikt je de prereq poison explosion (die moet je toch maxen
heb al to-gloves, dus mn dam begint al goed!. nu nog een necro...
[ Voor 26% gewijzigd door kwakke01 op 13-11-2006 14:43 ]
Trang gloves en Trang shield en met lower heb je zo een hoop -res 
op 1.09 had ik een P.Dagger necro en raakte een barb er mee en die vond het ook wel aardig zoveel posion.
PNova is ook zeer goed, Cows liggen zo om
PDagger zou ik nemen als synergie.
PNova maxen als laaste, tot op een bepaalde punt haal je meer damage uit synegie dan de skill zelf.
Hopen dat je een Bramble kan krijgen en dat i.c.m. trang gloves en shield =)
FCR is niet nodig, zit 2sec posion duration op.
Kijk ook eens naar een posion javazon, Rabie's werewolf druid.
Deze doen ook nog physical damage.
op 1.09 had ik een P.Dagger necro en raakte een barb er mee en die vond het ook wel aardig zoveel posion.
PNova maxen als laaste, tot op een bepaalde punt haal je meer damage uit synegie dan de skill zelf.
Poison necro kan hard gaan. Iemand in een clan waar ik bij zat kwam op 30k damage uit 
Maar dan heb je werelditems nodig, maar het is te doen.
psnnova nerco is alleen goed in pvp volgens mijkwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 13:55:
[...]
voor de pi's had ik op mn pala altijd een paar psn SC's werkt prima; niet zo snel, maar het gaat heus
ben @hcl met mn sorc inmiddels lvl82,75 (20 mio to go) en dat zonder koeien en baalruns
-edit- zit nadat we die blackbog vonden de hele tijd te denken over het maken van een psnnova-necro...
verhaal: ben ooit eens door een psnnova-necro gekilled 1-hit kill... Maakte blijkbaar behoorlijk veel indruk...
maar goed, t is een lekkere skill, samen met lower kom je er overal mee doorheen, en anders gebruikt je de prereq poison explosion (die moet je toch maxen) klein beetje CE af en toe..
heb al to-gloves, dus mn dam begint al goed!. nu nog een necro...
gear zoiets als dit? blackbog spirit bramble mara soj's to gloves torch anni skillers, op merc infi en in pvp de infi zelf vastpakken?
leuke setup, maar voor pve lijkt me dit niet werken
Death's web wand, bramble, trang glove's en shield + de nodige +skillsPheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:15:
Poison necro kan hard gaan. Iemand in een clan waar ik bij zat kwam op 30k damage uit
Dan red je het wel ja
De chaos run je makkelijk door iig,maar act 5 wordt wat pittiger.Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:22:
[...]
psnnova nerco is alleen goed in pvp volgens mij
gear zoiets als dit? blackbog spirit bramble mara soj's to gloves torch anni skillers, op merc infi en in pvp de infi zelf vastpakken?
leuke setup, maar voor pve lijkt me dit niet werken
Daarom heb ik mijn beserk barb, straks massive damage en geen IM
Ik heb voor start, de angelic ring en amu voor meer attackrating, totdat ik wat beters kan vinden.
[ Voor 16% gewijzigd door Pheno79 op 13-11-2006 15:53 ]
ik vond rabies niet echt super, maar ik denk dat het er erg aan ligt of je infi hebt of niet, dan gaat het wel hardDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:02:
Trang gloves en Trang shield en met lower heb je zo een hoop -res
infi heeft conv aura toch ??Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:24:
[...]
ik vond rabies niet echt super, maar ik denk dat het er erg aan ligt of je infi hebt of niet, dan gaat het wel hard
Die lower geen posion dus die vlieger gaat niet op.
BTW posion necro's hebben altijd 1 skill in fire golem.
Posion kills niet in pvp maar gaan tot 1 hp en daar komt de fire golem kijken.
Holy Fire Aura rekend zo af met die ene hp
rabies is 1 van de hoogste posion damage dealers van D2
[ Voor 27% gewijzigd door Derr_Hans op 13-11-2006 15:34 ]
Je vergeet dat sommige mensen cookiebuilds leuk vinden, killt het de minions niet in 2 seconde, dan is het geen goede buildDerr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:31:
[...]
infi heeft conv aura toch ??
Ik heb een nieuwe build op het oog, kan er geen guide van vinden op het werk door die websense filter, maar ga het op hardcore gewoon proberen.
Eerst wat calculators er over heen halen of het uberhaupt wel leuk is, want bv TeleKinese van de lighttree is natuurlijk onzin om te gaan proberen als wapen
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 13-11-2006 16:09 ]
Infi is sowieso niet nodig, je kan gewoon lower casten op de immunes, die gaan heus wel liggen als je er 20K poison op afstuurt!Derr_Hans schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:31:
[...]
infi heeft conv aura toch ??
moet btw nog steeds mn coldamu traden; daarna kan ik die 5/-5 light facet weer traden voor een forti of een dream helm?!? (moet kunnen denk ik) leuk voor op mn sorcmerc
Ach, cookie cutter builds zijn leuk om in den beginnen mee te spelen!
Men 1e smiter was ook zo'n build, en die speelde eerlijk is eelrijk prima!
Totdat ik in hell terecht kwam en zowel men damage output alsook men resistst nogal achterliepen en ik hard geowned werd door carvertjes.
AL doende leert men, en men 2e grote char(Frenzy barb!) zit nu eindelijk rustig in NM rond te lopen, maar is al behoorlijk aan't ownen!
Totdat ik in hell terecht kwam en zowel men damage output alsook men resistst nogal achterliepen en ik hard geowned werd door carvertjes.
AL doende leert men, en men 2e grote char(Frenzy barb!) zit nu eindelijk rustig in NM rond te lopen, maar is al behoorlijk aan't ownen!
Mijn necro is de cookiebuild, traag in den beginne, maar nu hij op stoom is loopt hij het merendeel zonder problemen door. Alleen gloams zijn nog irritant voor hem, zonder full lightres en wat absorb is dat gewoon niet lekker op hardcore. Op scl ren je alsnog door naar baal, omdat het je toch geen moer kan schelen of je dood gaat of nietCipri schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:19:
Ach, cookie cutter builds zijn leuk om in den beginnen mee te spelen!
YEP, maar het begint op een gegeven moment gewoon te kriebelen. Heb al een paar keer gestaan zo van; zal ik anders niet gewoon op de tele gaan?!? Maar da's gewoon te link nog... mss met een t-god om eens proberen... wat doen die eigenlijk @hcl??Pheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:24:
[...]
Mijn necro is de cookiebuild, traag in den beginne, maar nu hij op stoom is loopt hij het merendeel zonder problemen door. Alleen gloams zijn nog irritant voor hem, zonder full lightres en wat absorb is dat gewoon niet lekker op hardcore. Op scl ren je alsnog door naar baal, omdat het je toch geen moer kan schelen of je dood gaat of niet
-edit- heb nu ook een acct @djsp maarre, wat was de wisselkoers ook al weer?? 1fg=pul ??
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 13-11-2006 16:31 ]
Ik zou het niet weten. Met tele kom je er dan nog redelijk ongeschonden doorheen, als je genoeg fcr hebt. Alleen als je in een manaburn groepje komt heb je pots heeeel snel nodig.kwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:30:
[...]
YEP, maar het begint op een gegeven moment gewoon te kriebelen. Heb al een paar keer gestaan zo van; zal ik anders niet gewoon op de tele gaan?!? Maar da's gewoon te link nog... mss met een t-god om eens proberen... wat doen die eigenlijk @hcl??
Baalruns moeten iig niet van mijn necro komen zonder lightsabre of 2xwhisp of thundergods. Of alle 4
Dan heel je zelfs
je vergeet een blackhornPheno79 schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:33:
[...]
Ik zou het niet weten. Met tele kom je er dan nog redelijk ongeschonden doorheen, als je genoeg fcr hebt. Alleen als je in een manaburn groepje komt heb je pots heeeel snel nodig.
Baalruns moeten iig niet van mijn necro komen zonder lightsabre of 2xwhisp of thundergods. Of alle 4
Dan heel je zelfs
en lightsaber heeft veeeeeeels te hoge dex-req..
-edit- enne btw, je moet je realm nog instellen birch
[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 13-11-2006 19:06 ]
hf vind het leuk om mij io rune te geven, hell hf: io, nm hf: io, nm hf: io
godver
godver
crisis, en dan dacht ik dat ík baggerdrops had...Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:43:
hf vind het leuk om mij io rune te geven, hell hf: io, nm hf: io, nm hf: io
godver
*kwakke leeft mee
LOD leeft blijkbaar ook meekwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:05:
[...]
crisis, en dan dacht ik dat ík baggerdrops had...
*kwakke leeft mee
woei SOJ van frozenstein hell
nice nice nice, klinkt goed, had ik maar is zoveel geluk,Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:13:
[...]
LOD leeft blijkbaar ook mee
mol ik is een keertje baal, dropt er een Zaka, pakt zo'n n00b hem op, zelfde met een shako en zo heb ik ook al een keer een mara voor me neus weg laten pakken
Ja dat is vervelend, je moet echt supergeconcentreerd kijken op die drop om uberhaupt nog te zien welke kleur het is..Frunz schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:22:
[...]
nice nice nice, klinkt goed, had ik maar is zoveel geluk,
mol ik is een keertje baal, dropt er een Zaka, pakt zo'n n00b hem op, zelfde met een shako en zo heb ik ook al een keer een mara voor me neus weg laten pakken
^^ probeert mee te leven, gaat nu wat minder makkelijk; nog nooit ook maar 1 soj gezienDalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:13:
[...]
Lol, je wordt vaak gerushed
Forzenstein is die yeti bij anya
Ah, zal ik nog even doen, heb alleen maar een account aangemaakt met 1 trade topic waar zo goed als niet op gereageerd wordtkwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 17:00:
[...]
je vergeet een blackhornen die zijn nog goedkoop ook!
en lightsaber heeft veeeeeeels te hoge dex-req..
-edit- enne btw, je moet je realm nog instellen birch
Pheno kon ik niet registreren, dus heb maar mijn good old dalnet gepakt
vroeger toen ik nog noob was heb ik ooit ook al is een soj gevonden, normal act2 sewers, wist toen nog niet dat dat ding zoveel waard was (tja noob he) toen voor een knaak een een bos wortels getrade (weet niet meer precies wat)kwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:39:
[...]
^^ probeert mee te leven, gaat nu wat minder makkelijk; nog nooit ook maar 1 soj gezien![]()
die gast heeft zich doodgelachen toen denk ik
Hmm, iemand online die zin heeft me door normal te rushen? Naam is Nalya, nu online op SCL.
https://niels.nu
hmm, scl, al een tijdje niet meer geweest... Mss een volgende keer, moet traden @ HCLHydra schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:30:
Hmm, iemand online die zin heeft me door normal te rushen? Naam is Nalya, nu online op SCL.
mss wat later op de avond though, maar pin me er niet op vast aub..
@ all ga 3 keys traden voor 3FG, mn eerste FG that is...
moet ik nou eerts om het geld vragen, en dan leveren, of gaat het altijd andersom??
[ Voor 27% gewijzigd door kwakke01 op 13-11-2006 21:22 ]
Waarschijnlijk eerst leveren, dan betaling. Je bent namelijk nieuw en nog niet te vertrouwen!kwakke01 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:20:
[...]
hmm, scl, al een tijdje niet meer geweest... Mss een volgende keer, moet traden @ HCL
mss wat later op de avond though, maar pin me er niet op vast aub..
@ all ga 3 keys traden voor 3FG, mn eerste FG that is...
moet ik nou eerts om het geld vragen, en dan leveren, of gaat het altijd andersom??
Kan het traden niet via een mod daaro gebeuren? Geef de items aan een mod, die showed het aan je partij, die het fg aan de mod geeft, waarna de mod alles distributeerd?
Ik heb toch een lading zooi van 'm getwinked gekregen zeg
Zo, wat een crap avond. Ik zal maar even een stop inlassen, want hier word ik echt moedeloos van.
Hier nog 1! Mijn merc gaat als een trein met insight, duress en helmpieRamzzz schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:40:
Der_Hans!!!
Ik heb toch een lading zooi van 'm getwinked gekregen zeg
erg netjes hoor, ik zelf heb nog nooit een soj gevonden. Maar dat kan ook komen dat ik alle golden ringen, amulets en jewels unident laat en zo dra de char vol is ga verkopen op d2jsp. Heb toch nooit zoveel geluk met die dingen dus laat een maar een ander zun geluk te beproeven.Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:13:
[...]
heb nog een lange weg tegaan voor dat tie vol is, heb pas een jewel, 5 amulets en 21 ringen.
bij trades via d2jsp kan je altijd gebruik maken van mediators. Heb dit ook al aangegeven in deeltje 32 kijk daar maar ff naar een van mun laatste post daar, staat wat info over traden en maat regelen tegen scammen.
heb van het weekend mun eerste eigen zaka gevonden op zon armor standard bij meph! woot, nog nooit meej gemaakt dat daar een unique van afvalt, wel laatst een sacred targe 44 en 45 res.
zaka 191% en geupped naar een def van 561. best wel lkkr alleen nog ff een gat erin laten slaan en een ber om het tevullen.
vandaag geen klagen qua unique niet echt top dingen maar wel leuk. een kiras, 2x jallalallallal, 1x Cerebus' Bite een lightsabre
zeg ik heb de laatste tijd heel erg vaak dat als ik heel ff in de chat sta dat ik dan "lost connection to battle.net" message krijg en dan kom ik terug in het character kies scherm van je account
iemand nog meer last van?
iemand nog meer last van?
ik ben een ww barb, dus ben altijd nog aan het ww-en als een monster dood neervalt en daarbij is m'n inventory helemaal vol met skillers en torch, dus echt veel plaats om iets in te stoppen heb ik ook nietbakbakbak schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:38:
[...]
Ja dat is vervelend, je moet echt supergeconcentreerd kijken op die drop om uberhaupt nog te zien welke kleur het is..
@boom jij maakte toch die goldfind barb??, heb nog een wc skiller met 3x% xtra gold
kiras is erg netjesmrboomblaster schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:27:
[...]
zaka 191% en geupped naar een def van 561. best wel lkkr alleen nog ff een gat erin laten slaan en een ber om het tevullen.
vandaag geen klagen qua unique niet echt top dingen maar wel leuk. een kiras, 2x jallalallallal, 1x Cerebus' Bite een lightsabre
btw, omg 191% zaka en dan upped naar 561, gedver, ik had echt mijn 199% zaka moeten verkopen ipv zelf uppen, 517def, klote klote klote klote klote klote klote klote klote
nog eff doorgegaan en baal eff gesolo'd valt er bij de minions een 7mf SC... ook weer lekker. Heb ik baal bijna dood, krijg ik een interupted... 't is weer mooi geweest vandaag... hoop elites gevonden in de koeien hell, waarvan een sup. 6ed armor 519 def, leuk voor een forti ofzo.. moet ik alleen weer een sox quest regelen...Dalyxia schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:39:
[...]
kiras is erg netjes
btw, omg 191% zaka en dan upped naar 561, gedver, ik had echt mijn 199% zaka moeten verkopen ipv zelf uppen, 517def, klote klote klote klote klote klote klote klote klote
Dit topic is gesloten.