das idd kut, mja, gelukkig nog niet gehad, nou net mavina bow gevonden, dus best lekker en verder niet veel soeps, mja, het idee om mijn heavens light om te wisselen voor een grief, ff nog ergens een Lo vandaan zien te toveren en dan maar weer is dagen lang keyhuntenkwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:37:
[...]
nog eff doorgegaan en baal eff gesolo'd valt er bij de minions een 7mf SC... ook weer lekker. Heb ik baal bijna dood, krijg ik een interupted... 't is weer mooi geweest vandaag... hoop elites gevonden in de koeien hell, waarvan een sup. 6ed armor 519 def, leuk voor een forti ofzo.. moet ik alleen weer een sox quest regelen...
En weer niets. Ik geloof dat hawk een anni in december krijgt, de rest dump ik wel in een "free items game" als men hier niets meer wilt hebben. Wat ik me kan voorstellen op de shako na
Pheno, jij gaat helemaal niet stoppen!!! Wie moet mij dan weer helpen als ik weer een dood ga? Trouwe bondgenoten zijn zeldzaam.Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 07:04:
En weer niets. Ik geloof dat hawk een anni in december krijgt, de rest dump ik wel in een "free items game" als men hier niets meer wilt hebben. Wat ik me kan voorstellen op de shako na
Zo weinig heb je niet: Arm King Leoric, Shako, anni, Viperskin (dat ik weet).
anni @ hc?tollo71 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:23:
[...]
Pheno, jij gaat helemaal niet stoppen!!! Wie moet mij dan weer helpen als ik weer een dood ga? Trouwe bondgenoten zijn zeldzaam.
Zo weinig heb je niet: Arm King Leoric, Shako, anni, Viperskin (dat ik weet).
btw pheno stoppen? als in met hc? of helemaal met d2?
Hij ijlt let maar niet op hem, hij stopt echt niet.Dalyxia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:41:
[...]
anni @ hc?
btw pheno stoppen? als in met hc? of helemaal met d2?
Hij heeft anni idd @ HCL.
Ramzzz veel plezier ermee, zie maar wat je wilt gebruiken.
Bakbakbak Insight is zeker leuk, duress is ook echt super armor.
BTW ramzzzz had nog 2 echo weapons op switch van barb (+6 warcries)
Heb ik hem al gedelete
-edit-
Pheno thx voor de Druid Items
Als ik alles maxed heb dan doe ik 3.2k Tornado damage
(tornado is physical damage, Plus 1.5k hurricane cold damage)
eerst even lvl 45 worden dan heb ik +7 element skills
[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 14-11-2006 09:25 ]
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Mag een skiller kopen voor 15pg's ?!?Derr_Hans schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:54:toon volledige bericht
[...]
Hij ijlt let maar niet op hem, hij stopt echt niet.
Hij heeft anni idd @ HCL.
Ramzzz veel plezier ermee, zie maar wat je wilt gebruiken.
Bakbakbak Insight is zeker leuk, duress is ook echt super armor.
BTW ramzzzz had nog 2 echo weapons op switch van barb (+6 warcries)
Heb ik hem al gedeletedus geen echo's meer voor je.
-edit-
Pheno thx voor de Druid Items
Als ik alles maxed heb dan doe ik 3.2k Tornado damage
(tornado is physical damage, Plus 1.5k hurricane cold damage)
eerst even lvl 45 worden dan heb ik +7 element skills
Da's een halve pul! zo goedkoop heb ik ze nog niet gezien... terwijl ik best 10 pg + fal had willen geven (meed had ik niet op dat moment...)
Begint er allemaal steeds beter uit te zien
weet iemand trouwens wat een 7mf sc moet opbrengen @hc?
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
ja als ik dat had geweten.
heb wel 2 bow skillers @ SCL
maar bow skillers zijn ook niets waard.
maar als jij ze voor forum gold kunt verkopen.
be my guest heb ze zelf van je gekregen
heb wel 2 bow skillers @ SCL
maar bow skillers zijn ook niets waard.
maar als jij ze voor forum gold kunt verkopen.
be my guest heb ze zelf van je gekregen
dan zal je moeten bijbetalen... Ben je zealer, dan zou ik dat NIET doen, aangezien een grief dan niet een duidelijke meerwaarde heeft (heavens heeft daarvoor te veel + skills) ben je smiter, dan zou je het kunnen overwegen, maar ook dan, it'll cost ya...Dalyxia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 02:53:
[...]
das idd kut, mja, gelukkig nog niet gehad, nou net mavina bow gevonden, dus best lekker en verder niet veel soeps, mja, het idee om mijn heavens light om te wisselen voor een grief, ff nog ergens een Lo vandaan zien te toveren en dan maar weer is dagen lang keyhunten
daarbij, heavens met 2 sheals zorgt ervoor dat life tap zo snel aanspringt, dat je bijna altijd wel safe kan meppen (ervan uitgaande dat je draculs al hebt natuurlijk) die snelheid zie je ook terug in je smite..
dus heavens ->meer hits p/s met lagere dam
Grief -> langzamer maar meer dam
@dedl: nee hoor ; eens gegeven...
en ik ga toch geen ama maken... ga denk ik wel beginnen aan een necro, maar dan moet ik eerst een mule vrijmaken...
heb btw ook nog een 2skills druid weapon liggen hier die ik van pheno moest vasthouden...
[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 09:45 ]
https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410
Gister even met mijn scl ama gespeeldkwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:42:
[...]
dan zal je moeten bijbetalen... Ben je zealer, dan zou ik dat NIET doen, aangezien een grief dan niet een duidelijke meerwaarde heeft (heavens heeft daarvoor te veel + skills) ben je smiter, dan zou je het kunnen overwegen, maar ook dan, it'll cost ya...
daarbij, heavens met 2 sheals zorgt ervoor dat life tap zo snel aanspringt, dat je bijna altijd wel safe kan meppen (ervan uitgaande dat je draculs al hebt natuurlijk) die snelheid zie je ook terug in je smite..
@dedl: nee hoor ; eens gegeven...
en ik ga toch geen ama maken... ga denk ik wel beginnen aan een necro, maar dan moet ik eerst een mule vrijmaken...
heb btw ook nog een 2skills druid weapon liggen hier die ik van pheno moest vasthouden...
Toch leuk een ama
Je zit ook snel op +2 skills (sheal+thul++amn) in 3 sox armor.
Als weapon zoek je een ashwood bow met +3 bow skills en 3 sox.
Doe er (sheal+ko+nef) melody in en je heb +6 bow skills
Craft een blood glove met +bow/passive skills en IAS en ur good to go
Dit wil ik naast mijn druid ook nog maken.
Ga dan voor Freeze Arrow of voor een Freeze/Immo combi.
lvl 39 al +8 bow skills met potentie voor +12bow als je +2 bow circlet en amu vind, dan nog de gloves.
Resist is een probleem zoals altijd met een amazon
Iemand hier ooit een Enchantress gemaakt? Zit er aan te denken om eens met een sorcje te gaan spelen, maar ik ben te melee ingesteld om niet naar voren te rennen. Melee Enchantress zou dus nog wel gaan, denk ik. Heb al even gekeken en wat leuke low-mid level shit heb ik er al voor liggen. Die Angelic + arctic mix in het begin lijkt in single player IIG wel lekker te werken, en die ligt op SCL al klaar...
-=[ Murlocs Ate My Boots]=- Sylvanas Alliance - EU - Orosei lvl 100 Paladin
Viper heb ik niet eens aan op het moment, daar loopt mijn broer mee rond 
Wealth doet het op hell nog goed, jammer van het gemis aan resist, maar ik heb 2 ums op de runemule (tristram + broers hf nm: ja hij krijgt wel de betere stuff).
Gisteren heb ik nog een earth shaker gevonden, jammer dat een druid niet dual wielding is. Alleen levert dat ding niets op. Maar voor wie een ele druid wilt maken, ik heb zo'n +6 skills liggen (+3 amu, earthshaker en zo'n druid pelt zal vast weer een keer vallen....).
Ik heb nu echt 100én keren mijn mf rondje gedaan: begin pindle, gezien daar de lijken klaarliggen, ga naar frigid om shenk en eldritch even gedag te zeggen, vlieg door naar tristram om ook griswold en co nog even wat skellies te laten proeven en nu kan ik dan hell cows doen voordat ik de pit droogleg.
En ook Hephasto wordt een beetje moe van me
Als daar alleen een shako uitkomt, word ik een beetje triest en is mijn behoefte om nog te runnen ernstig aan het dalen. De andere spullen waren met behulp van kwakke en hawkeye overigens. Alleen viper was een toevalstreffer op normal, maar nu ik mf run valt er niets van waarde waardoor ik mijn chars die ik eigenlijk op hcl wil hebben kan uitbouwen. Necro is een cookiebuild, doodgaan is knap (
), en ik haat cookiebuilds te spelen.
Wealth doet het op hell nog goed, jammer van het gemis aan resist, maar ik heb 2 ums op de runemule (tristram + broers hf nm: ja hij krijgt wel de betere stuff).
Gisteren heb ik nog een earth shaker gevonden, jammer dat een druid niet dual wielding is. Alleen levert dat ding niets op. Maar voor wie een ele druid wilt maken, ik heb zo'n +6 skills liggen (+3 amu, earthshaker en zo'n druid pelt zal vast weer een keer vallen....).
Ik heb nu echt 100én keren mijn mf rondje gedaan: begin pindle, gezien daar de lijken klaarliggen, ga naar frigid om shenk en eldritch even gedag te zeggen, vlieg door naar tristram om ook griswold en co nog even wat skellies te laten proeven en nu kan ik dan hell cows doen voordat ik de pit droogleg.
Als daar alleen een shako uitkomt, word ik een beetje triest en is mijn behoefte om nog te runnen ernstig aan het dalen. De andere spullen waren met behulp van kwakke en hawkeye overigens. Alleen viper was een toevalstreffer op normal, maar nu ik mf run valt er niets van waarde waardoor ik mijn chars die ik eigenlijk op hcl wil hebben kan uitbouwen. Necro is een cookiebuild, doodgaan is knap (
Ja, op zich wel grappig, heb op scl nog eentje met boog, tot hell gaat dat zelfs nog goed, maar daarnaCipri schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:35:
Iemand hier ooit een Enchantress gemaakt? Zit er aan te denken om eens met een sorcje te gaan spelen, maar ik ben te melee ingesteld om niet naar voren te rennen. Melee Enchantress zou dus nog wel gaan, denk ik. Heb al even gekeken en wat leuke low-mid level shit heb ik er al voor liggen. Die Angelic + arctic mix in het begin lijkt in single player IIG wel lekker te werken, en die ligt op SCL al klaar...

Als je demon limb hebt dan heb je enchant charges, scheelt je punten in enchant zelf, hoef je alleen warmth te maxxen. Genoeg punten over om andere dingen mee te doen
wat wil je bouwen dan??? heb zo langzamerhand voor alle builds een 3skills amu om maar wat te noemen...Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:44:
Viper heb ik niet eens aan op het moment, daar loopt mijn broer mee rond
Als daar alleen een shako uitkomt, word ik een beetje triest en is mijn behoefte om nog te runnen ernstig aan het dalen. De andere spullen waren met behulp van kwakke en hawkeye overigens. Alleen viper was een toevalstreffer op normal, maar nu ik mf run valt er niets van waarde waardoor ik mijn chars die ik eigenlijk op hcl wil hebben kan uitbouwen. Necro is een cookiebuild, doodgaan is knap (), en ik haat cookiebuilds te spelen.
anders bouw je eens een auradin, gister een stukje over gelezen, maar was het al een poosje van plan.. Mijn pala leefde alleen niet zo lang...
double dream en fire aura van je gear; conviction als main aura en gaan! Hoef je alleen maar rond te lopen, en ze liggen al aan je voeten
en dream is niet superduur, voor je anni heb je er zo 2! begin je met een lvl 30 shock
[ Voor 11% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 11:27 ]
het gaat niet om een build specifiek. Het feit dat er veel leuke twinked builds zijn en ik niet eens kan zorgen voor de items irriteert me. Die +3 amus zijn te gamblen (wealth, goldwrap, hoeveel goud wil je?). Alleen die krijg je aan de straatstenen niet kwijt.kwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:23:
[...]
wat wil je bouwen dan??? heb zo langzamerhand voor alle builds een 3skills amu om maar wat te noemen...
[ Voor 13% gewijzigd door Pheno79 op 14-11-2006 11:29 ]
Dat "tot hell gaat het goed" syndroom ken ik helaas van men andere chars tot nu toe jaPheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:48:
[...]
Ja, op zich wel grappig, heb op scl nog eentje met boog, tot hell gaat dat zelfs nog goed, maar daarna
Als je demon limb hebt dan heb je enchant charges, scheelt je punten in enchant zelf, hoef je alleen warmth te maxxen. Genoeg punten over om andere dingen mee te doen

En die Demon limb heeft idd charges, maar is die niet enorm duur om te repairen steeds weer? Mischien ook maar ff toevoegne en mee spelen
Dan blijven we toch samen runnenPheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:26:
[...]
het gaat niet om een build specifiek. Het feit dat er veel leuke twinked builds zijn en ik niet eens kan zorgen voor de items irriteert me. Die +3 amus zijn te gamblen (wealth, goldwrap, hoeveel goud wil je?). Alleen die krijg je aan de straatstenen niet kwijt.

nou net toch maar ff grief in phaseblade gemaaktkwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:42:
[...]
dan zal je moeten bijbetalen... Ben je zealer, dan zou ik dat NIET doen, aangezien een grief dan niet een duidelijke meerwaarde heeft (heavens heeft daarvoor te veel + skills) ben je smiter, dan zou je het kunnen overwegen, maar ook dan, it'll cost ya...
maarre, ik vind heavens light dus helemaal niks sneller als mijn grief en dan is de grief die ik net gemaakt heb (Lo voor 2 ist gekocht, rest had ik liggen) nog een lowballer ook (30%ias 354 damage -24% psn) maar hij slaat echt net zo snel als mijn heavens light 3 skill shael shael
enige wat ik mis is de 33% crushing blow, en mijn smiter is een zealer/smiter
die 33% is eigenlijk dan wel heel substantieel, want nu heb ik maar 50% ipv 83%,
misschien ipv guardian angel maar is een duress maken, is iig weer extra 15% CB
of CoH of forti, forti in leuke high def non eth armor zou leuk zijn
verder ben ik niet echt afhankelijk van draculs sinds ik op switch een level 5 lifetap wand (97 charges) heb zitten
dus gewoon leuk dingetje, ga deze week is ff kijken of de ubers een beetje willen met de grief, denk het wel, ubers zijn eigenlijk peace of cake, maar misschien ff checken of ik ze gewoon alle 3 tegelijk aan kan, met of zonder CoH/forti
even terzijde, wie speelt er nou doordeweeks overdag Diablo? 
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
ikRamzzz schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:37:
Wou een Enchantless bouwen.Cipri schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:35:
Demon limb met max warmt en Fire Mastery
Had alle items om met Energy Shield een betere tank te zijn als een barb (insight bijnodig op switch).
Alle damage (physical en magical) behalve Posion zou ik voor 92% alles absorberen.
Met gladiator's bane armor en gerke's shield + dwarf en string of ears zou ik totaal geen damage ontvangen. maxed telekenises velies je maar 0.75 mana per damage.
Maxed warmth en insight is instand mana en tegen manaburned monster ben je dan ook aardig tegen bestand.
Gloams is ook geen probleem, en dit alles zonder maxed reist
Ort + chipped gems sparen is fully repair en charged.
zie deze link
---
En ik zelf hou ook niet van cookie builds
Vandaar dat ik een Hydra sorc heb een 37K Barb had een CTC WWS Zon heb een Inferno sorc had Magic arrow Zon had
nu op HCL heb ik een beserker leap attacker.
Cookie Wind druid.
Iron Insight Golem Necro (nog lvl 1 zoek de items ondertussen, bedoeling dus een iron golem maken van een insight
---
Wat moeten wij HCL spelers zonder pheno

[ Voor 18% gewijzigd door Derr_Hans op 14-11-2006 11:52 ]
en is een faith niet beter?Derr_Hans schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:12:toon volledige bericht
[...]
Gister even met mijn scl ama gespeeld
Toch leuk een ama![]()
Je zit ook snel op +2 skills (sheal+thul++amn) in 3 sox armor.
Als weapon zoek je een ashwood bow met +3 bow skills en 3 sox.
Doe er (sheal+ko+nef) melody in en je heb +6 bow skills
Craft een blood glove met +bow/passive skills en IAS en ur good to go
Dit wil ik naast mijn druid ook nog maken.
Ga dan voor Freeze Arrow of voor een Freeze/Immo combi.
lvl 39 al +8 bow skills met potentie voor +12bow als je +2 bow circlet en amu vind, dan nog de gloves.
Resist is een probleem zoals altijd met een amazon
en als je nou faith en melody samen doet? de ene op merc en de andere zelf?
is ashwood bow beste? ik dacht grand matron bow
verder heb ik nog mavina armor en bow liggen, is full mavina beetje te doen in hell?
heb namelijk nog nooit een bowazon gemaakt, misschien leuk idee om te proberen, want dan wil ik die bow skillers wel van je overnemen voor een zacht prijsje
zie terwijl ik deze post maak dus dat mavina zuigt, kan je beter gewoon lycanders aim of blood raven
gebruiken of windforce samen met peace en leuke 2 bow +ias gloves, en heb je dan nog leuke amu? of is mara's voor de skills of metal grid voor de AR gewoon een goede keus?
faith is duur, althans voor mijDalyxia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:52:toon volledige bericht
[...]
en is een faith niet beter?
en als je nou faith en melody samen doet? de ene op merc en de andere zelf?
is ashwood bow beste? ik dacht grand matron bow
verder heb ik nog mavina armor en bow liggen, is full mavina beetje te doen in hell?
heb namelijk nog nooit een bowazon gemaakt, misschien leuk idee om te proberen, want dan wil ik die bow skillers wel van je overnemen voor een zacht prijsje
zie terwijl ik deze post maak dus dat mavina zuigt, kan je beter gewoon lycanders aim of blood raven
gebruiken of windforce samen met peace en leuke 2 bow +ias gloves, en heb je dan nog leuke amu? of is mara's voor de skills of metal grid voor de AR gewoon een goede keus?
ashwood is low req dus ideaal voor low lvl.
matriachal is beste bow voor NON faith runeword (-10 base tenzij je genoeg IAS kan regelen)
GMB is beste bow voor faith (10 base)
Uiteindelijk een +3 matriachal bow voor melody.
Armor is forti 300% dam is goed.
Faith 300% enDamage + nog de 2xx% endamage van fana.
mja, ik ben beetje aan het lezen en gewoon combi van faith-melody, faith-pride schijnen erg goed te werkenDerr_Hans schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:02:
[...]
faith is duur, althans voor mij
ashwood is low req dus ideaal voor low lvl.
matriachal is beste bow voor NON faith runeword (-10 base tenzij je genoeg IAS kan regelen)
GMB is beste bow voor faith (10 base)
Uiteindelijk een +3 matriachal bow voor melody.
Armor is forti 300% dam is goed.
Faith 300% enDamage + nog de 2xx% endamage van fana.
Uh, gewoon spelen en wps vragen aan kwakke?Derr_Hans schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:44:
[...]
Wat moeten wij HCL spelers zonder pheno![]()
Zijn lightsorc moet nu toch wel op stoom zijn dacht ik zo, het merendeel heeft hij toch echt zelf gedaan
HC classic was nog niet zo itembased vroeger, toen hell nog niet hell was. Tegenwoordig moet je gewoon twinked zijn, mijn beserkbarb gaat echt niet in hell solo'n zonder goede DR en full res. Op scl niet dood te krijgen daardoor. Alleen nu heb ik op hcl het leuke wapen en op scl de rest
mezelf quoten, mooi manDalyxia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:33:
[...]
nou net toch maar ff grief in phaseblade gemaakt
maarre, ik vind heavens light dus helemaal niks sneller als mijn grief en dan is de grief die ik net gemaakt heb (Lo voor 2 ist gekocht, rest had ik liggen) nog een lowballer ook (30%ias 354 damage -24% psn) maar hij slaat echt net zo snel als mijn heavens light 3 skill shael shael
blablabla
ff terug te komen hierop, heavens light is dus een mighty scepter die snelheid base 0 heeft, van unique krijgt tie 20% en met 2 shaels heb je dus in totaal 60% ias
grief in phasseblade: base snelheid van 30, runeword doet extra 30-40%, dus is die van mij (30%) net zo snel als een 2shael'ed haevens light en de 40% versie dus nog 10% sneller
Ik niet, netjes aan het werkRamzzz schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 11:37:

hmm misschien dat je mij voorbij baal kunt helpen...kan ik ook watkwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:37:
[...]
nog eff doorgegaan en baal eff gesolo'd valt er bij de minions een 7mf SC... ook weer lekker. Heb ik baal bijna dood, krijg ik een interupted... 't is weer mooi geweest vandaag... hoop elites gevonden in de koeien hell, waarvan een sup. 6ed armor 519 def, leuk voor een forti ofzo.. moet ik alleen weer een sox quest regelen...
baal solo kan ik (nog) niet ivm iets te lage resist vlgns mij
misschien vanavond als je online bent, tijd en zin hebt
als er geen gloams zijn is het geen probleem, als ze er wel zijn , is het echt uitkijken, maar te doen... moet mn cold-amu traden en m'n keys mss, daarna vast wel een beetje tijd om je te helpen..HawkEyez schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:06:
[...]
hmm misschien dat je mij voorbij baal kunt helpen...kan ik ook wat...
heb m'n stash vol met runes nu; zit op 80/68/75/75 resist en heb 11xx life op lvl 83 gaat dus redelijk. Alleen items oppakken is een crime, aangezien ik alleen m'n cube nog leeg heb op deze manier... Moet dus nodig een torch, zodat ik wat resist charms eruit kan gooien...
-edit- mss de light facet ruilen voor een torch vanaaf of een forti

[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 13:24 ]
Ik iig niet, ga even een stop inlassen. En sportenHawkEyez schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:06:
[...]
hmm misschien dat je mij voorbij baal kunt helpen...kan ik ook wat...
...zei je de vorige keer ookPheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:28:
[...]
Ik iig niet, ga even een stop inlassen. En sporten
*kwakke murmelt nog iets over die smoes van die duitsers op de weg die je hadden belemmerd te gaan sporten
Mja, maar nu is het geen Duitse feestdag, dus het zou goed moeten komen. Maar vandaag verder even geen zin in lodden, vanmorgen was ik er weer even aan het runnen met tollo, zodat hij ook wat kan levellen. Na 2 mf runs had ik geen zin meer, dus hielp ik hem wat.kwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:40:
[...]
...zei je de vorige keer ook....
*kwakke murmelt nog iets over die smoes van die duitsers op de weg die je hadden belemmerd te gaan sporten
heb ik jullie zeker net gemist; was vanaf ong 6:45 online...Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:54:
[...]
Mja, maar nu is het geen Duitse feestdag, dus het zou goed moeten komen. Maar vandaag verder even geen zin in lodden, vanmorgen was ik er weer even aan het runnen met tollo, zodat hij ook wat kan levellen. Na 2 mf runs had ik geen zin meer, dus hielp ik hem wat.
... en als je nu je anni probeert te traden voor een eni? kan je veel sneller je runs doen...
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 14:20 ]
Lopend gaat prima, juist bij deze run wil je niet tele'n. En anni is zeker verre van perfect.kwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:17:
[...]
... en als je nu je anni probeert te traden voor een eni? kan je veel sneller je runs doen...
Plus: "mijn eerste anni, wat doe je?".
ík zou hem traden voor een torch + forti...Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:21:
[...]
Lopend gaat prima, juist bij deze run wil je niet tele'n. En anni is zeker verre van perfect.
Plus: "mijn eerste anni, wat doe je?".
Ik zou niet weten wat anni doet op hcl, maar ook het traden is niet geheel zonder risico heb ik begrepen. Zonder tradescherm lijkt me nogal potentieel voor scams.kwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:35:
[...]
ík zou hem traden voor een torch + forti...
Anoniem: 113568
Dacht dat anni's tegenwoordig te traden waren? Laatst nog een in een tradescherm gezien tenzij ik me vergis.Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:09:
[...]
Ik zou niet weten wat anni doet op hcl, maar ook het traden is niet geheel zonder risico heb ik begrepen. Zonder tradescherm lijkt me nogal potentieel voor scams.
Hehe ik zal het nog sterker vertellen ik heb er nog nooit een gehadPheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:18:
[...]
Het is nou niet dat ik annis standaard in mijn stash heb liggen, ik las alleen veel gedoe om de annis en torches die onderling niet te traden waren/zijn. Ik vind het ook raar dat ik het niet kon/kan.
Maar weet wel dat er een hele tijd geleden mee gescammed werd.. dus ik denk dat ze het een tijdje geleden gepatched hebben ofzo.
[ Voor 40% gewijzigd door Anoniem: 113568 op 14-11-2006 15:43 ]
Het is nou niet dat ik annis standaard in mijn stash heb liggen, ik las alleen veel gedoe om de annis en torches die onderling niet te traden waren/zijn. Ik vind het ook raar dat ik het niet kon/kan.Anoniem: 113568 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:12:
[...]
Dacht dat anni's tegenwoordig te traden waren? Laatst nog een in een tradescherm gezien tenzij ik me vergis.
Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:18:
[...]
Het is nou niet dat ik annis standaard in mijn stash heb liggen, ik las alleen veel gedoe om de annis en torches die onderling niet te traden waren/zijn. Ik vind het ook raar dat ik het niet kon/kan.

anni vs. anni

Torch vs. Torch

Anni vs. torch

dus niet onderling nee, maar wel voor elkaar (ervanuitgaande dat als je een torch wilt hebben, je er niet al een in je stash hebt
dus gewoon lekker in het trade scherm. Loser-anni doet geloof ik iets van 60 FG; nOOb-torch rond de 20 en een forti dusk moet je kunnen krijgen voor 40 fg... sluit het mooj en dan heb je meer skills en je merc VEEL meer overlevingskansen!
[ Voor 18% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 15:58 ]
Nogmaals Pheno, jij mag niet stoppen!! Kwakke slaapt tegenwoordig uitPheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 13:54:
[...]
Mja, maar nu is het geen Duitse feestdag, dus het zou goed moeten komen. Maar vandaag verder even geen zin in lodden, vanmorgen was ik er weer even aan het runnen met tollo, zodat hij ook wat kan levellen. Na 2 mf runs had ik geen zin meer, dus hielp ik hem wat.
Kwakke, ik heb geprobeerd om mijn SCL-spullen op d2jsp te verkopen voor fg (om daar dan HCL spul voor terug te kopen). Alleen is dat forum zeer search-onvriendelijk dus kan ik nu al mijn eigen thread niet meer vinden (met eventueel biedingen) voordat ik hem kon bookmarken.....
lol, dat had ik dus ook; vandaar dat je overal ziet staan 'pm me if i win!!!'tollo71 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:07:
[...]
Nogmaals Pheno, jij mag niet stoppen!! Kwakke slaapt tegenwoordig uitdus jij bent de enige die me 's-morgens nog helpt.
Kwakke, ik heb geprobeerd om mijn SCL-spullen op d2jsp te verkopen voor fg (om daar dan HCL spul voor terug te kopen). Alleen is dat forum zeer search-onvriendelijk dus kan ik nu al mijn eigen thread niet meer vinden (met eventueel biedingen) voordat ik hem kon bookmarken.....
overal waar je bied moet je bookmarken, alleen werkt die faciliteit van de site zelf dan dus ook weer niet... heb nu alle topics in mn favourites staan...
gewoon eff terugscrollen in de lijst en zoeken... zit nix anders op...
Vanaaf wss de cold amu eruit voor de lightfacet
alsik die nou kan traden voor een mn forti
enne uitslapen... was al (nog) heel vroeg op.. vraag maar aan Dal.
wat is je account; kan ik helpen met zoeken...
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 17:41 ]
Wel een handige site, dat d2jsp! Zeker die pricelists, kan ik eindelijk eens zien hoeveel de shit die ik heb nou ongeveer waard is.
Zeker omdat alles in FG gerekend is, en niet in ists of andere runes
Beetje jammer dat ik onderaan de streep nog steeds arm ben. HEb wel 5 mules propvol met uniques en set items, maar de meeste zijn van zo'n laag level dat ze eigenlijk neits waard. Msgien gewoon alles verkopen voor pgems en low runes en dan maar naar boven cuben
Zeker omdat alles in FG gerekend is, en niet in ists of andere runes
Beetje jammer dat ik onderaan de streep nog steeds arm ben. HEb wel 5 mules propvol met uniques en set items, maar de meeste zijn van zo'n laag level dat ze eigenlijk neits waard. Msgien gewoon alles verkopen voor pgems en low runes en dan maar naar boven cuben
Ik heb alleen Pheno gezien vanmorgen. Jij was later..... slaapkop.kwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:28:
[...]
Account=tollo71
Mr. Boomblaster, Kwakke, als jullie vanavand tijd hebben (wel voor 20u30 want dan MOET ik op café) willen jullie dan effe helpen m'n torch op te halen?
Thx in advance...
Don
Thx in advance...
Don
*Don_holio
ik ben op dit moment online (over 3 seconden) en wil graag mijn net nieuwe grief uittestenyago schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:07:
Mr. Boomblaster, Kwakke, als jullie vanavand tijd hebben (wel voor 20u30 want dan MOET ik op café) willen jullie dan effe helpen m'n torch op te halen?
Thx in advance...
Don
*dalyxia
run zit erop!
resultaat.....17/14 PALA torch!!!!!

-Zo zie je maar Boomblaster zonder risico's te nemen wordt je nooit rijk!
resultaat.....17/14 PALA torch!!!!!
-Zo zie je maar Boomblaster zonder risico's te nemen wordt je nooit rijk!
[ Voor 37% gewijzigd door yago op 14-11-2006 19:19 ]
*Don_holio
roep maar als je die andere torch terug wil
btw, was daarna erg afwezig, druk hiero met vriendin enzo (tja moet ook gebeuren he)
btw, was daarna erg afwezig, druk hiero met vriendin enzo (tja moet ook gebeuren he)
Ik zal eens kijken of ik mijn troep daar kan aanbieden, mocht ik stoppen dan verdeel ik gewoon de fg over julliekwakke01 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:28:toon volledige bericht
[...]
lol, dat had ik dus ook; vandaar dat je overal ziet staan 'pm me if i win!!!'
overal waar je bied moet je bookmarken, alleen werkt die faciliteit van de site zelf dan dus ook weer niet... heb nu alle topics in mn favourites staan...
gewoon eff terugscrollen in de lijst en zoeken... zit nix anders op...
Vanaaf wss de cold amu eruit voor de lightfacet
alsik die nou kan traden voor een mn fortianders ga ik proberen hem te slijten voor een sorc torch... is weer 3 skills, en da's meer dan +5/-5
snap ik volledig, die van mij is nu even 't land uit dus ikke home alone!Dalyxia schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:37:
roep maar als je die andere torch terug wil
Jammer dat ik wel moet gaan werken!
*Don_holio
Kwakke, mocht je dit lezen: heb een temp-ban.... Kun je die Pala Skiller zolang bewaren voor me?
Moet ook maar eens een Excell-file gaan maken van m'n mules
heej peeps wat zijn jullie acc op d2jsp? drop dat ff hier dan voeg ik jullie toe aan mun lijstje.
gz nog yago heb je eindelijk je torch. tja risico's die ik neem vallen meestal verkeerd uit dus ik speel liever op safe en heb daar door al aardig wat fg opgebouwed, dus tja tis maar net dat je je geluk meej heb.
mun eerste char zit al bijna vol met pg's nog 7 te gaan....
gz nog yago heb je eindelijk je torch. tja risico's die ik neem vallen meestal verkeerd uit dus ik speel liever op safe en heb daar door al aardig wat fg opgebouwed, dus tja tis maar net dat je je geluk meej heb.
D2 acc: *Mrboomblasterhc
d8 het al, je bleef zo lang weg...tollo71 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 20:59:
Kwakke, mocht je dit lezen: heb een temp-ban.... Kun je die Pala Skiller zolang bewaren voor me?
zal hem wel eff op een mule zetten
heb btw een pd-gerke voor je als je wilt
[ Voor 6% gewijzigd door kwakke01 op 14-11-2006 21:09 ]
Zijn Dimensional Blades met een Spirit erin eigenlijk wat waard op SCL?
Vond een Tal, Thul en Ral onderwerg naar de countess, en de countess zelf dropte 2 amn (Woei...). Maar samen met 2 andere ral die'k nog had wel een spirit aan runes, EN vond nog een mooi 4sox Dimensional Blade.
Nou heb ik er met men huidige chars niets aan, maar als't wat waard is kan ik't altijd in de verkoop gooien wellicht
De D2JSP priceguide heeft alleen maar Elite items erin zowat...
Vond een Tal, Thul en Ral onderwerg naar de countess, en de countess zelf dropte 2 amn (Woei...). Maar samen met 2 andere ral die'k nog had wel een spirit aan runes, EN vond nog een mooi 4sox Dimensional Blade.
Nou heb ik er met men huidige chars niets aan, maar als't wat waard is kan ik't altijd in de verkoop gooien wellicht
dalyxia net als hier en in d2mrboomblaster schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:03:
heej peeps wat zijn jullie acc op d2jsp? drop dat ff hier dan voeg ik jullie toe aan mun lijstje.
Weet iemand een (veilige!) manier om je CD key te achterhalen? Ik weet niet meer welke key ik op welke PC gebruikt heb, en wil net Diablo installen op men nieuwe laptop...
Er bestaat z'n progamma waarmee je je eigen CD-key kon zien in 1 klik. Ben ff naam kwijt.Cipri schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 22:49:
Weet iemand een (veilige!) manier om je CD key te achterhalen? Ik weet niet meer welke key ik op welke PC gebruikt heb, en wil net Diablo installen op men nieuwe laptop...
Diablo had nog op zak een 7%mf + 29 def small charm.
Don tevreden en gaat nu slapen, morgen weer vroeg dag!
*Don_holio
[Game over]yago schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:15:
Diablo had nog op zak een 7%mf + 29 def small charm.
kwak is zowel shagerijning en blij. Sorc is dood, en pala is nu op lvl 17...
gear is gelukkig wel gered, maar alle charms en de stash dus niet. merc gear ook niet. dag talhelm, eth duriels en insight cv en alle charms...;(
[/game over]
[game on]
heb een nieuwe lightskiller getrade voor 16 pg's en heb met sigon-set nergens last van in act 2..
had al een zooi charms overgeheveld naar een mule omdat het niet meer paste; die kunnen nu dus op mn pala!
het wordt een kerstboom!
ga voor een convict aura met vengeance als main skill. equip wordt een double dream en een dragon armor. Weapon denk ik aan een lawbringer en bij genoeg geld een phoenix
rest weet ik nog niet, maar heb er op dit mom toch ook nog geen geld voor (ook het lvl nog niet
dream helm moet te doen zijn als ik de 3coldamu kan traden, en de lightfacet kan traden voor een dream..
na ja, eerste slapen maar nu...
- kwakke01 -
@cipri; nee dimblades hebben een te hoge req, en zullen dus nix waard zijn (heb er ook een ) de 4s swords die ik tot nu toe heb getrade, waren allemaal broadswords; iets anders wilden ze niet...
[ Voor 36% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2006 01:02 ]
kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:00:toon volledige bericht
[...]
[Game over]
gear is gelukkig wel gered, maar alle charms en de stash dus niet. merc gear ook niet. dag talhelm, eth duriels en insight cv en alle charms...;(
[/game over]
[game on]
heb een nieuwe lightskiller getrade voor 16 pg's en heb met sigon-set nergens last van in act 2..
had al een zooi charms overgeheveld naar een mule omdat het niet meer paste; die kunnen nu dus op mn pala!
het wordt een kerstboom!
ga voor een convict aura met vengeance als main skill. equip wordt een double dream en een dragon armor. Weapon denk ik aan een lawbringer en bij genoeg geld een phoenix
rest weet ik nog niet, maar heb er op dit mom toch ook nog geen geld voor (ook het lvl nog niet
dream helm moet te doen zijn als ik de 3coldamu kan traden, en de lightfacet kan traden voor een dream..
En ook dat traden op d2jsp gaat
Ik wist het gewoon, ze willen allemaal perfect elite stuff en verkopen gaat dus gewoon niet.
KWakke, heel jammer man! Die Sorc deed het echt fantastisch. Ik kan je alleen door Normal heen helpen want ben pas net begonnen in NM.kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:00:toon volledige bericht
[...]
[Game over]
[/game over]
[game on]
het wordt een kerstboom!
Ben blij dat je je gear nog hebt. Iets nodig nog?
Wie had er op hcl trouwens die 4s long sword nodig? Toen ik mijn mules aan het nakijken was vond ik er nog 1! Superior, met 1 ar erbij 
Whooot
Whooot
heb nog 2 long swords en 1 dimblade; allen 4sPheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:14:
Wie had er op hcl trouwens die 4s long sword nodig? Toen ik mijn mules aan het nakijken was vond ik er nog 1! Superior, met 1 ar erbij
Whooot
@ tollo; nee, het enige wat ik nu nodig heb is end gear. heb al amu's voor mn pala, heb leuke exeptional/elite schilden, heb slagwapens, en een aantal elite armors die ik kan soxen. (heb sowieso nog 750def gloom en 250def smoke)
dus het enige wat ik nog nodig heb is levels en dream schield en dragon armor (dream helm kan ik denk ik zelf aan komen..) als iemand een goed 3s wapen vind however (heb nu een 3s crystal die ik ga misbruiken voor lawbringer) moet alleen nog een ko/lem scoren dan... fal traden vor ko ofzo en pg's sparen voor de lem...
heb nu full sigons aan, en bij lvl 18 kan ik een pala scepter aan (15-35, met o.a. 2+ vengeance erop)
voorlopig ga ik alle resistances op 10 zetten, en heb ik holy fire aan als aura (doet lowlvl het meeste dam met synergy van fireres.)
ga alleen geen parties meer doen (eindelijk geleerd) dus als iemand nog eens wil helpen levellen
sorc komt er wel weer aan, maar nu eerst weer eff een melee...
wel jammer van mn merc gear, want die is wél foetsie nu (eth duriels, insight CV en een talhelm..)
ancients moet je dus niet willen met 4k def... (defiance merc, chiver armor en 1,x K aan def van gear)
vandaar de pala dan maar weer... max HS iig deze keer...
Hoe is het gebeurd btw?kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:55:toon volledige bericht
[...]
heb nog 2 long swords en 1 dimblade; allen 4s
@ tollo; nee, het enige wat ik nu nodig heb is end gear. heb al amu's voor mn pala, heb leuke exeptional/elite schilden, heb slagwapens, en een aantal elite armors die ik kan soxen. (heb sowieso nog 750def gloom en 250def smoke)
dus het enige wat ik nog nodig heb is levels en dream schield en dragon armor (dream helm kan ik denk ik zelf aan komen..) als iemand een goed 3s wapen vind however (heb nu een 3s crystal die ik ga misbruiken voor lawbringer) moet alleen nog een ko/lem scoren dan... fal traden vor ko ofzo en pg's sparen voor de lem...
heb nu full sigons aan, en bij lvl 18 kan ik een pala scepter aan (15-35, met o.a. 2+ vengeance erop)
voorlopig ga ik alle resistances op 10 zetten, en heb ik holy fire aan als aura (doet lowlvl het meeste dam met synergy van fireres.)
ga alleen geen parties meer doen (eindelijk geleerd) dus als iemand nog eens wil helpen levellen
sorc komt er wel weer aan, maar nu eerst weer eff een melee...
wel jammer van mn merc gear, want die is wél foetsie nu (eth duriels, insight CV en een talhelm..)
ancients moet je dus niet willen met 4k def... (defiance merc, chiver armor en 1,x K aan def van gear)
vandaar de pala dan maar weer... max HS iig deze keer...
Anoniem: 113568
Hij gaat geen parties meer doen dus ik verwacht gepk'ed ofzo? Lullig idd je sorc deed het heel goed!
Mocht je hulp nodig hebben met een boost of een quest of gewoon wat pub normal baals of priv nm baals roep je maar
Ik zou zeker een nieuwe sorc beginnen, als ik vergelijk hoe lang het bij mij duurt ergens naar toe te lopen dan verlang ik zo terug naar een sorc.. maargoed heb nog niet genoeg goede sorc gear om er eentje te maken die mijn mf route aan zou kunnen (Countess/Pit/Andy/Meph/shenk/eldritch/nihlatak).. en dingen als CTA zijn op het moment veel te duur dus ik hoop nog even op wat mazzel bij het mf'en.
Zo dropte bij mijn laatste countess run een pul, altijd leuk!
Mocht je hulp nodig hebben met een boost of een quest of gewoon wat pub normal baals of priv nm baals roep je maar
Ik zou zeker een nieuwe sorc beginnen, als ik vergelijk hoe lang het bij mij duurt ergens naar toe te lopen dan verlang ik zo terug naar een sorc.. maargoed heb nog niet genoeg goede sorc gear om er eentje te maken die mijn mf route aan zou kunnen (Countess/Pit/Andy/Meph/shenk/eldritch/nihlatak).. en dingen als CTA zijn op het moment veel te duur dus ik hoop nog even op wat mazzel bij het mf'en.
Zo dropte bij mijn laatste countess run een pul, altijd leuk!
he he ik zit niet op d2jsp =)Pheno79 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:41:
[...]
Ik zal eens kijken of ik mijn troep daar kan aanbieden, mocht ik stoppen dan verdeel ik gewoon de fg over jullie
heb geen fg in lod
4sox sword kan ik wel gebruiken.
Mocht je hem nog kwijt willen.
--
HANS

Maar nu heb je een pala en dus nieuwe baal runs op normal.
Mij druid is lvl 17 en begin aan act 2, heb ook nog geen cube
Als je gaat cow runnen wacht op mij
Janie is de mijne, heb al 26.5 fg +3 ist verdient op die site zonder dure shit te verkopen.mrboomblaster schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:03:
@Kwakke je kan wel een topic tracken hoor op d2jsp. Die kan je dan via settings weer terugvinden. Het is belangrijk dat je het topic waar je geboden hebt iig beschikbaar houdt ivm scammen.
Echt geen idee, we gingen ancients eff doen, want die moest ie nog (hawk toch?). had 11xxlife merc stond naast me klik op de tomb, laat los, ze komen onze kant op; ik static een paar keer en...deeds...
echt geen idee wie of wat, maar het stonk aardig
ik had shako/mspiritmonarch/751def gloom/waterwalks/IK belt
dus in totaal ruim 1 k def aan gear; lvl 8 chilling armor (80%def) en een lvl 83 defiance merc
zit ook in act 2, moet sewer nog, maar kon daar gewoon doorrennen, dus da's zo gedaan! moet nu lvl 18 voor mn nieuwe weapon, en d8 lvl 27 voor een 3 skills amu. Dan zijn we weer een stapje verder.Derr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:16:toon volledige bericht
[...]
he he ik zit niet op d2jsp =)
heb geen fg in lod
4sox sword kan ik wel gebruiken.
Mocht je hem nog kwijt willen.
--
HANS![]()
hoe en je was zo ver.
Maar nu heb je een pala en dus nieuwe baal runs op normal.
Mij druid is lvl 17 en begin aan act 2, heb ook nog geen cube
Als je gaat cow runnen wacht op mijeerst lvl 20 en dan cows tot 24 ancients en gotbaal runs ?
heb voor vanaf lvl 25 nog leuke armors liggen met mass defence (400+) dus dat komt goed dan
Torlic ?? die heeft echt veel damage hoor.kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:37:
[...]
Echt geen idee, we gingen ancients eff doen, want die moest ie nog (hawk toch?). had 11xxlife merc stond naast me klik op de tomb, laat los, ze komen onze kant op; ik static een paar keer en...deeds...
echt geen idee wie of wat, maar het stonk aardig
ik had shako/mspiritmonarch/751def gloom/waterwalks/IK belt
dus in totaal ruim 1 k def aan gear; lvl 8 chilling armor (80%def) en een lvl 83 defiance merc
Ancients en dan omsingelt en maar static doen is linkesoep.
iig, echt klote voor je, van al die chars die gesneuvelt zijn onder jouw hoede is balizzard (toch?) je meest succesvolste.
---
The fearsome and beautiful balizzard is no more.
She killed demons like no other, but ancients was to much for the young sorceress.
May her deeds be remembered.
---
Ik moet snel lvl 30 zijn voor +2 elements amu en lvl 43 voor +3 elemnts weapon en lvl 45 +2 druid en +2 tornado pelt.kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:41:
[...]
zit ook in act 2, moet sewer nog, maar kon daar gewoon doorrennen, dus da's zo gedaan! moet nu lvl 18 voor mn nieuwe weapon, en d8 lvl 27 voor een 3 skills amu. Dan zijn we weer een stapje verder.
heb voor vanaf lvl 25 nog leuke armors liggen met mass defence (400+) dus dat komt goed dan
Vanaf lvl 24 gaat lvlen snel.. 24 -> ancients -> 25 -> Baaaaal
Nou, volgens mij zie ik alleen de views van mezelf, die site maakt me nog niet echt warm.Janie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:30:
[...]
Janie is de mijne, heb al 26.5 fg +3 ist verdient op die site zonder dure shit te verkopen.
@Kwakke je kan wel een topic tracken hoor op d2jsp. Die kan je dan via settings weer terugvinden. Het is belangrijk dat je het topic waar je geboden hebt iig beschikbaar houdt ivm scammen.
Op hcl wilt men blijkbaar alleen maar het beste van het beste, maar ik bump mezelf wel over 40 minuten. Iemand moet toch wat willen?
Kan nu ook wat socketed zooi en TO gloves erbij aanbieden, ik moest vamorgen toch even hellcowwen.
4s wirefleece met 25% poison length reduction en een 3s winged helm viel er. Voor de rest was het niets, maar he, ik heb geen ochtendhumeur
Mijn necro zit nu vol, dus ik ga vandaag mijn mules maar eens verblijden. En mijn broer met smoke in een duskshroud
Ik wil wel weer een baalrun normal organiseren hoor, no problemo. Mijn firesorc heeft zulke slechte shit dat ze ook nog in normal blijft, ondanks lvl 47.1 puntje in tele, maar volgens mij moet dat wel lukken. En anders gaat mijn barbDerr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:48:
[...]
Ik moet snel lvl 30 zijn voor +2 elements amu en lvl 43 voor +3 elemnts weapon en lvl 45 +2 druid en +2 tornado pelt.
Vanaf lvl 24 gaat lvlen snel.. 24 -> ancients -> 25 -> Baaaaal
Als iedereen zorgt iig lvl 20 te zijn, dan koeien we er op los, zodat we bij 24~25 ancients + baalruns kunnen doen. Vanavond moet wel lukken, als ik mijn duikspullen heb opgeruimd
[ Voor 14% gewijzigd door Pheno79 op 15-11-2006 09:57 ]
Mijn barb @ lvl 49.5 doet het tot aan act NM goedPheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:56:
[...]
Ik wil wel weer een baalrun normal organiseren hoor, no problemo. Mijn firesorc heeft zulke slechte shit dat ze ook nog in normal blijft, ondanks lvl 47.1 puntje in tele, maar volgens mij moet dat wel lukken. En anders gaat mijn barb
Als iedereen zorgt iig lvl 20 te zijn, dan koeien we er op los, zodat we bij 24~25 ancients + baalruns kunnen doen. Vanavond moet wel lukken, als ik mijn duikspullen heb opgeruimd
MANA is ook zo op. Mana per kill nodig, wou al gloves gaan craften die 1-3 mana per kill geeft.
4 per kill nodig.
Geen idee hoe de markt daar is op hcl op scl is het iigPheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:54:
[...]
Nou, volgens mij zie ik alleen de views van mezelf, die site maakt me nog niet echt warm.
Op hcl wilt men blijkbaar alleen maar het beste van het beste, maar ik bump mezelf wel over 40 minuten. Iemand moet toch wat willen?
Kan nu ook wat socketed zooi en TO gloves erbij aanbieden, ik moest vamorgen toch even hellcowwen.
4s wirefleece met 25% poison length reduction en een 3s winged helm viel er. Voor de rest was het niets, maar he, ik heb geen ochtendhumeur
Mijn necro zit nu vol, dus ik ga vandaag mijn mules maar eens verblijden. En mijn broer met smoke in een duskshroud
Als je topic tracked heb je gewoon een link naar dat topic dus kun je alles zien.
@DER_HANS Sla je alles in 1 mep dood dan
het gekke is dat de meest vage dingen geld waard zijn... 3coldskills 10FCR amu voor perfect light facet?!? verzin je toch niet??Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:54:
[...]
Nou, volgens mij zie ik alleen de views van mezelf, die site maakt me nog niet echt warm.
zelfde als ringen: heb nog een 10FCR 3ll double resist ring liggen; die zijn ook waard.
net zoals 3s breastplates
mn 'gewone' 3skills amu's verkoop ik tegenwoordig voor pg's want die blijven goed tradeble
wehehehehe geweldig kwakke, helaas voor de sorc maar de manier waarop jij direct aan het dagdromen bent over het volgende char met uber items is echt geweldigkwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 01:00:toon volledige bericht
[...]
[Game over]
[/game over]
[game on]
het wordt een kerstboom!
ik heb het hardcore bijltje er al bij neer gelegd toen ik met mijn level 24 sorc beetje rap ging liggen bij infector of souls
nou mijn ziel had tie toen
goed, iig suc6 met het volgende char, mag die onsterfelijk zijn
thxDerr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 09:44:
[...]
Torlic ?? die heeft echt veel damage hoor.
Ancients en dan omsingelt en maar static doen is linkesoep.
iig, echt klote voor je, van al die chars die gesneuvelt zijn onder jouw hoede is balizzard (toch?) je meest succesvolste.
---
The fearsome and beautiful balizzard is no more.
She killed demons like no other, but ancients was to much for the young sorceress.
May her deeds be remembered.
---

gelukkig heb ik de gear nog.. Wel WEER klote dat ik een skiller van Tollo zo om zeep help... ging de vorige keer ook zo geloof ik he; skiller krijgen en dan jezelf omhelpen

na ja,

je zusje staat op de agenda, en je broer gaat wraak nemen
poisonnec moet weer eff wachten, want daar heb je écht gear voor nodig; met TO-gloves en blackbog alleen red je het niet...
ps, als convict uber mephy's aura kan overriden, doet ie dat dan ook bij alle andere uniques met convict?
[ Voor 9% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2006 10:34 ]
Doorzettingsvermogen is een pré op hardcore na de beroemde rode letters. Of niet doodgaanDalyxia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:12:
[...]
wehehehehe geweldig kwakke, helaas voor de sorc maar de manier waarop jij direct aan het dagdromen bent over het volgende char met uber items is echt geweldig
ik heb het hardcore bijltje er al bij neer gelegd toen ik met mijn level 24 sorc beetje rap ging liggen bij infector of souls
nou mijn ziel had tie toen
goed, iig suc6 met het volgende char, mag die onsterfelijk zijn
Mijn eerste char (1.10>=) moet nog, maar ik word vanzelf een keer slordig, moge het dan niet mijn necro zijn.
Mijn pala op hcl is ooit doodgegaan, die gast ging zo lekker, er waren geen synergies toen. Maar die lag, ai, rot als je na 2s stilstaan opeens rode letters ziet. Mijn toetsenbord ging bijna in het beeldscherm, en Blizzard vervloekt. En toch weer opnieuw opgepakt. Totdat de lag te erg werd, even gestopt en toen heb ik per ongeluk mijn chars laten expiren.
Dus vanaf 1.11 weer begonnen, maar ik vind het spannender. Ieder zijn stijl van spelen
Alleen tegenwoordig is hell iets te moeilijk om untwinked te gaan rotzooien, tenminste, meteorb en necro (gloams, my worst nightmare) lukt nog enigszins, maar de andere chars wordt lastiger zonder dood te gaan.
Maar mijn hart is pas 3x overgeslagen, gelukkig.
Gloam bosspack act 4 bij izu: 10 life over.
Fana pack archers in pit: 15 life over.
En pindleskin die een keer wel een erg overdreven CE deed toen ie ontplofte: 200 life over, van de 1100.
beserk en big bad maulJanie schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:04:
[...]
Geen idee hoe de markt daar is op hcl op scl is het iig![]()
Als je topic tracked heb je gewoon een link naar dat topic dus kun je alles zien.
@DER_HANS Sla je alles in 1 mep dood dan
is op NM 1 hit kills, als ik ze raak
+75% CB
beserk is pas lvl 12 en howl is pas lvl 7. doe nu 385% damage.
Leap Attack doe ik nog meer damage en is ook lvl 12 440% damage.
Leap Leech wel en met 6+string of ear is genoeg om rodebal snel te vullen
Heb alleen geen ML.
[ Voor 8% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2006 10:51 ]
Zucht, ik heb een dual angelic ringset met amnu en ik heb dual leech gloves (soul drainer 7% ll én ml). Maar die geef ik niet zomaar weg, gezien ik eigenlijk een build ermee wilde maken. Mijn oude synergie-loze pala moet weer terug namelijk, om die lag-blamage van toen even in travi hell recht te zettenDerr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:03:
[...]
Mijn barb @ lvl 49.5 doet het tot aan act NM goeddaarna mis ik een hoop
AR
misschien een angelic ring amu combi gebruiken.
MANA is ook zo op. Mana per kill nodig, wou al gloves gaan craften die 1-3 mana per kill geeft.
4 per kill nodig.
Dus ik moet er even sterk over denken, ik zie dat een dual angelic met amu fal doet
Ik zal iig extra ringenamu combis van angelic apart houden, want als ik die kan slijten voor fal is dat ook wel lekker.
[ Voor 22% gewijzigd door Pheno79 op 15-11-2006 10:59 ]
Daarom ga ik niet verder met men barb.Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:53:
[...]
Zucht, ik heb een dual angelic ringset met amnu en ik heb dual leech gloves (soul drainer 7% ll én ml). Maar die geef ik niet zomaar weg, gezien ik eigenlijk een build ermee wilde maken. Mijn oude synergie-loze pala moet weer terug namelijk, om die lag-blamage van toen even in travi hell recht te zetten![]()
Dus ik moet er even sterk over denken, ik zie dat een dual angelic met amu fal doet
Ik zal iig extra ringenamu combis van angelic apart houden, want als ik die kan slijten voor fal is dat ook wel lekker.
Eerst angelic combi proberen en mana per kill.
Resist zooi hebben.
NM is done met barb en hell begin ik nog niet aan
[ Voor 69% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2006 11:16 ]
komt omdat 3-angelic set 50% mf geeft op een ring, dus 2 ringen =2*50%=100% mf. Amu geeft 75 life en 1skills, en als je de armor hebt, heb je meteen 208 def erbij! met deze setup ben ik telkens door normal heengegaan met mn sorcs. Alleen zat angelic set op de mule die ik op weg naar shenk om zeep had geholpen...Daarom nu sigon (had keus, kom ook isenhart, hsarus, arctic kiezen, maar sigon is het meest geeigende voor een pala héPheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:53:
[...]
Zucht, ik heb een dual angelic ringset met amnu en ik heb dual leech gloves (soul drainer 7% ll én ml). Maar die geef ik niet zomaar weg, gezien ik eigenlijk een build ermee wilde maken. Mijn oude synergie-loze pala moet weer terug namelijk, om die lag-blamage van toen even in travi hell recht te zetten![]()
rift hé, maar dies te duur voorlopig. Zat eff te kijken; ik héb nog een 5s eth partizan ergens, dus ik zou ook een obedience kunnen maken. moet ik alleen nog een Ko regelen... samen met een fire aura tot ik convict krijg
alternatief is cresent moon als ik voor FoH ga (kan ook nog..) of een voice of reason icm vengeance
kan ook een spirit in mn dimblade maken want die doen ook eledam
maar heb ook nog 3 insights liggen (voulge, war scythe en een partizan)
keuzes ...
@ roy, als je mana per kill nodig hebt; stop 2 tirs in een helm en je bent klaar!
[ Voor 20% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2006 11:26 ]
hans waarom geen rift in scepter.
Deze heeft 20% kans op lvl 21 ORB en dat met -150% resistance is dat best dodelijk hoor.
Wel iets duurder maar ideaal.
mijn Sorc heeft 26 orb (blijkt) en -80% cold res en killed op HELL met Orb.
Dus 21 orb met -150% res zal dat ook zeker doen, anders heb je een leuke SLOW effect.
Decreptify heeft maar kleine raduis.
Gooi die rift in een leuke +3 convaura/vengeance scepter.
Zorg wel voor IAS als je van CTC uit gaat.
Hoe sneller je mep hoe vaker de ORB gaat.
Dus een casadus (snelste scepter -10 base) met 4 sox is wel prettig.
-edit-
wat fout gegaan met de edit 
GUL kan je halen uit HF dus onmogelijk is hij niet.
Geluk hebben met jouw HF mules
Doe eens gek en maak met CONV een harmony bow in een composite/double/great bow (base -10)
Deze heeft 66-150 fire/cold/light damage
voor chaos sanc
Deze heeft 20% kans op lvl 21 ORB en dat met -150% resistance is dat best dodelijk hoor.
Dus 21 orb met -150% res zal dat ook zeker doen, anders heb je een leuke SLOW effect.
-edit-
Doe eens gek en maak met CONV een harmony bow in een composite/double/great bow (base -10)
Deze heeft 66-150 fire/cold/light damage
[ Voor 60% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2006 11:31 ]
zat eraan te denken om of een def merc te nemen, of een ele-merc uit a3 voor de sanct.. harmony op de swich... zou kunnen... maar als het goed is moet bv FoH alles wel killen, en anders dream..Derr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:19:toon volledige bericht
-edit-wat fout gegaan met de edit
Deze heeft 66-150 fire/cold/light damagevoor chaos sanc
-edit-
werkt ranged ook met vengeance??
[ Voor 7% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2006 11:31 ]
trade een DjinSlayerkwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:28:
[...]
zat eraan te denken om of een def merc te nemen, of een ele-merc uit a3 voor de sanct.. harmony op de swich... zou kunnen... maar als het goed is moet bv FoH alles wel killen, en anders dream..
-edit-
werkt ranged ook met vengeance??
Base speed -20
+190-240% Enhanced Damage (varies)
+100-150% Damage To Demons (varies)
Adds 250-500 Fire Damage
3-6% Mana Stolen Per Hit (varies)
+3-7 Lightning Absorb (varies)
+200-300 To Attack Rating Against Demons (varies)
Socketed (1-2) (varies)
Mana leech voor je vengeance
2socks voor amn en Sheal/Element damage jewel
I.C.M.
Duress
Lava Gout gloves (20% ias Fire Dmage en Enchant (xtra fire en 101%)
Als je dan ook nog dream heb doe je veel Fire,Cold,Light Damage
om CTC's te activeren kan je dan beter zeal gebruiken ipv vengeance, en zeal gebruik ik alleen als prereq vengeance doet meer dam uiteindelijk, en dáár ga ik nu op focussen... eledam icm convictionDerr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:19:toon volledige bericht
-edit-wat fout gegaan met de edit
Deze heeft 66-150 fire/cold/light damagevoor chaos sanc
conviction haalt immers ook de immunities weg
djin he; zat te denken, kan ook nog TO-set nemen en lekker FB's spammen
Deze pala, krijgt een playstyle gelijk aan die van een sorc, dus een bow kan zeker.. heb echter alleen een schild nodig om HS te kunnen gebruiken
[ Voor 10% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2006 11:42 ]
GODVER, wat een zeikhoeren zijn er ook zeg
ik heb ondals vast, in diarun begint dan zo'n lul te zeiken van: NO ONDALS
ik heb uitleggen dat dat bullshit is en dat hij net zoveel xp krijgt als ik ondals vast heb als anders
hij daarna gaan zeiken dat ik een leecher ben, hij was fucing level 32, nee dan doe je veel damage in hell chaos sanctuary
gaat tie me uitschelden voor noob en dat tie me owned, dat ik noob ben, wil die pvp doen, zit tie te zeiken dat het zijn game is, gaan ze uit party en laten ze me niet meer in de nieuwe party
WTF doe ik nou in godsnaam verkeerd, ik jat geen gold als iemand dood gaat , ik laat de items liggen voor degene die de monsters killed, ik maak tp's zodat mensen die dood gaan snel weer bij hun lijkje zijn zodat ze snel weer xp krijgen, ik gebruik een aura die hulpvol is
ik rush af en toe mensen gratis naar hell
ik ben ff zat van die eeuwig zeikende lullo's
U(*&%(&^$%^*&$&^%
ik heb uitleggen dat dat bullshit is en dat hij net zoveel xp krijgt als ik ondals vast heb als anders
hij daarna gaan zeiken dat ik een leecher ben, hij was fucing level 32, nee dan doe je veel damage in hell chaos sanctuary
gaat tie me uitschelden voor noob en dat tie me owned, dat ik noob ben, wil die pvp doen, zit tie te zeiken dat het zijn game is, gaan ze uit party en laten ze me niet meer in de nieuwe party
WTF doe ik nou in godsnaam verkeerd, ik jat geen gold als iemand dood gaat , ik laat de items liggen voor degene die de monsters killed, ik maak tp's zodat mensen die dood gaan snel weer bij hun lijkje zijn zodat ze snel weer xp krijgen, ik gebruik een aura die hulpvol is
U(*&%(&^$%^*&$&^%
LoL dan zou ik alle monster killen voordat hun er zijnDalyxia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:50:toon volledige bericht
GODVER, wat een zeikhoeren zijn er ook zeg
U(*&%(&^$%^*&$&^%
Hebben ze ook geen exp
precies. Ondals en meteor expleechbug zijn allang gefixxed, maar goed.Derr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:57:
[...]
LoL dan zou ik alle monster killen voordat hun er zijn
Hebben ze ook geen exp
ik liep daar met een low level char die net ondals aan kon, ook al zou ik ondals niet hebben gedragen dan nog zou ik niet kunnen killenDerr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:57:
[...]
LoL dan zou ik alle monster killen voordat hun er zijn
Hebben ze ook geen exp
Met je l33t char komen en daarmee cleanen is ook een mogelijkheid.Dalyxia schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:45:
[...]
ik liep daar met een low level char die net ondals aan kon, ook al zou ik ondals niet hebben gedragen dan nog zou ik niet kunnen killen
Pheno, voor Normal diff. nog even the 1 setup that rules them all:Pheno79 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 10:53:
[...]
Angelic: lvlreq=12
Angelic Mantle
Angelic amu
Angelic rins (2)
Angelic weapon
Milabrega: lvlreq=17
Milabrega Helm
Milabrega schield
Sigon: lvlreq=6 (wel een str req van 60)
Sigon Boots
Sigon belt
Sigon Gloves.
dan heb je:
+1 skill
+250 def + 2def P/Lvl
210% MF
25% resall
70% fireres
80%coldres
+10 str
+10 dex
10%LL
200 Life
115 mana
60% IAS
20% fastrun
+145 AR + 24AR P/Lvl
[ Voor 3% gewijzigd door kwakke01 op 15-11-2006 13:10 ]
Eerst mijn 2 chars verder brengen. De beserker en firesorc (toegespitst op hydra) willen ook nog verder komen voordat ik die travi hell genadeloos ga afmaken met die pala, keer op keer, op keerkwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:04:
[...]
Pheno, voor Normal diff. nog even the 1 setup that rules them all:
Totdat ik te overmoedig word natuurlijk
Maar eerst even een certificaat halen, begin december examen
[ Voor 28% gewijzigd door Pheno79 op 15-11-2006 13:14 ]
Milabrega: lvlreq=17kwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:04:toon volledige bericht
[...]
Angelic Mantle
Angelic amu
Angelic rins (2)
Angelic weapon
Milabrega Helm
Milabrega schield
Sigon Boots
Sigon belt
Sigon Gloves.
dan heb je:
+1 skill
+250 def + 2def P/Lvl
210% MF
25% resall
70% fireres
80%coldres
+10 str
+10 dex
10%LL
200 Life
115 mana
60% IAS
20% fastrun
+145 AR + 24AR P/Lvl
Milabrega Helm
Milabrega schield
Zou dit wisselen voor de sigon shield
+1 skill extra en meer block
Block is minder hit en heb je de 50 life ook niet nodig.
Helm een leuke rare helm met 1 socket en daar een RUBY indoen.
Gamble anders een rare.
Milabrega vind ik niet zo bijzonders.
Hmm, die heb ik op SCL allemaal liggen, op angelic amu na. Nog ff men nieuwe sorcje uppen naar de goeie levels en reqs, en eens kijken of die complete combi idd echt zo lekker speeltkwakke01 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 13:04:toon volledige bericht
[...]
Angelic Mantle
Angelic amu
Angelic rins (2)
Angelic weapon
Milabrega Helm
Milabrega schield
Sigon Boots
Sigon belt
Sigon Gloves.
dan heb je:
+1 skill
+250 def + 2def P/Lvl
210% MF
25% resall
70% fireres
80%coldres
+10 str
+10 dex
10%LL
200 Life
115 mana
60% IAS
20% fastrun
+145 AR + 24AR P/Lvl
Die 2 milabrega's geven wel samen:Derr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:06:toon volledige bericht
[...]
Milabrega Helm
Milabrega schield
Zou dit wisselen voor de sigon shield
+1 skill extra en meer block
Block is minder hit en heb je de 50 life ook niet nodig.
Helm een leuke rare helm met 1 socket en daar een RUBY indoen.
Gamble anders een rare.
Milabrega vind ik niet zo bijzonders.
+15 mana
+15 life
+50 life
+40% ColdRes
+20 MF
SIgon geeft je alleen die +1 Skills, en geen extra dingen in de Sigon set met 4 items ipv 3.
Sure maar hij geeft meer blockCipri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:36:
[...]
Die 2 milabrega's geven wel samen:
+15 mana
+15 life
+50 life
+40% ColdRes
+20 MF
Sigon geeft je alleen die +1 Skills, en geen extra dingen in de Sigon set met 4 items ipv 3.
Als paladin die conv gebruikt heb je zowie zo niet veel dex nodig.
De 50 life is wel te overbruggen met alles er op en er aan heb je al extra life
40% cold resist is wat lastiger te pakken.
Infernal cap en belt kan dit misschien wel op lossen. 10% all res en 25% posion res.
20 life (mis je nog steeds de 65 life maar totaal 30% cold res en 10% fire res wat je mist)
Wat niet in dex gaat gaat weer in vit en vit is life
[ Voor 3% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2006 14:54 ]
Kan ook, ja. Moet je wel die 75 Str hebben. Wellicht dat die combi met een pala lekkerder is ja, maar met bv een sorc is 75 str wel erg veel voor die +1 skill, wat eigenlijk een van de weinige plus punten is na afloop. Zeker omdat Mila's shield Light is en Sigon's heavy. Dus ook weer extra stamina en Faster run/walk nodig 
Pff, wat zijn er toch ook veel combinaties mogenlijk zeg
Op hcl speel ik zo qua keuzes bij de attributen: life > dexDerr_Hans schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:50:
[...]
Sure maar hij geeft meer blockminder dex nodig.
Als paladin die conv gebruikt heb je zowie zo niet veel dex nodig.
De 50 life is wel te overbruggen met alles er op en er aan heb je al extra life
40% cold resist is wat lastiger te pakken.
Infernal cap en belt kan dit misschien wel op lossen. 10% all res en 25% posion res.
20 life (mis je nog steeds de 65 life maar totaal 30% cold res en 10% fire res wat je mist)
Wat niet in dex gaat gaat weer in vit en vit is life
Vandaar dat ik in mijn necro hoofdje ook sneller een eth stop (7% block erbij), waardoor ik meer in vit kan stoppen. Block helpt enorm natuurlijk, maar als je geraakt wordt, dan moet je het op kunnen vangen. Zoals Opus al zong: life is life (lalalalala).
je moet zowie zo 60 str hebben voor sigon glovesCipri schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:58:
Kan ook, ja. Moet je wel die 75 Str hebben. Wellicht dat die combi met een pala lekkerder is ja, maar met bv een sorc is 75 str wel erg veel voor die +1 skill, wat eigenlijk een van de weinige plus punten is na afloop. Zeker omdat Mila's shield Light is en Sigon's heavy. Dus ook weer extra stamina en Faster run/walk nodig
En qua summon necro doe ik nooit max block.
Een 2sox head en dan sheal+eth er in voor rhyme, heb je 20% extra block 25% resist all.
Anders heb ik er 2 diamods in zitten die ik maar kan vinden. van 12-38% resall
Base head heeft zowie zo slechte block dus max block moet je niet willen.
50% totaal block is misschien wel haalbaar.
Ligt er maar aan hoeveel life je wil hebben voor je summoner.
ps. voorkomen is beter als genezen.
De setup van hans heb je al redelijke defence, met defiance merc wordt je ook al haast niet geraakt.
Life is hier dus ook minder belangrijk.
[ Voor 9% gewijzigd door Derr_Hans op 15-11-2006 15:14 ]
Dit topic is gesloten.