De BEFW11S4 hangt achter een UPC modem, dus er is maar 1x nat volgens mij. Ik ken de UPC-modems verder nietburne schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 01:56:
[...]
Ik gok dat het in beide gevallen een router achter een router is. Een airport express staat als je dom klikt met de wizard als router ingestelt, en die BEFW11S4 ook. En 'multi pc modem' en een 3com accesspoint klinkt ook als 2 keer NAT. Dat *kan* goedgaan, maar het werkt ook vaak niet of onbetrouwbaar, volgens de search
Een normale bedrade PC werkt prima en ik kan met de Airport aan de BEFW11S4 de linksys ook prima bezoeken en goed configgen.
Ik denk dat het niet compatible is omdat die linksys al een jaar of 4 oud is. Ik heb op alle mogelijke manieren de Webkeys in geprobeerd te stellen, ging hier toch echt sneller opd e WRT54GS.
WEP is iet zo moeilijk namelijk, hoewel het op een MAC wel een beetje duplo wordt uitgeloegd met wachtwoord en strings... ik kan geen onderscheidt op die mac erin maken
Wachtwoord maakt hij zelf de string en met string weet je allen de string en niet het wacht woord als gebruiker ?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2007 02:58 ]