Ik volg nu al een tijd de verschillende topics op got over waterkoeling, en zal dat ook nog wel een tijd blijven doen.

. Ik koel nu mijn e6600 met een scythe ninja, maar ik zit erover te denken op de lange termijn deze vervangen door een goede wc set. Eerst dacht ik aan een reserator, omdat ik nogal van stilte houdt, maarja met een e6600 wil je ook best ocen.

. Dus uiteindelijk denk ik dat ik toch maar voor een volledig custom setje ga.
Mijn doel is dus voornamelijk dus een setje dat significant beter koelt dan m'n ninja. Stilte is natuurlijk ook belangrijk.
Ik wil het wel rond de prijs van een reserator houden(190-200 euro), en heb dus
tot nu toe het volgende uitgezocht. Push on fittingen zijn leuk, maar niet perse noodzakelijk.
Asetek Antarctica € 43,93
Asetek Resevoir neon orange transparant, € 8,75
Asetek Black Ice Extreme II, 10mm push on fittings € 62,48
Asetek 12V Base pump unit, Xtreme, 10 mm push in € 66,85
Asetek Waterchill tube, 100cm slang, 10mm € 3,13
Asetek Anti-Algae Fluid € 3,13
Totaal € 191,40
Ben ik een asetek fan? Neu, maar ik ben eigenlijk uitgegaan van de black ice extreme en de antarctica. Aangezien deze push on zijn volgde de rest vanzelf. Prijzen zijn van azerty.
Commentaar is voor mij vooral belangrijk om mij verder helpen te denken over een setje dat goed bij mijn budget en doelen past. Dus, doet u ding, oh wc-goden.
offtopic:
Ik ga het uiteindelijk allemaal, of tenminste, een gedeelte, inbouwen in een antec solo (= de p150 zonder de antec PSU). Wordt waarschijnlijk druk daarbinnnen

Bedankt alvast