Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:56

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Petok schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:25:
Na een tijdje deze patch te hebben gespeeld heb ik opeens een "reactie"-probleem. Zelfs op servers met een ping onder de 20 en alle instellingen op low reageren mijn toetsaanslagen in battlefield pas een seconde later, of helemaal niet. Reinstall helpt niet en battlefield reageert ook in singelplayer heel langzaam. Aan mijn hardware kan het niet liggen, met hogere instellingen lukte het wel in 1.3. Het beeld schokt dus niet, alleen ik moet nu altijd een seconde vooruit denken.. :(
Ze hebben expres een "delay" ingebouwd op sommige punten (liggen --> staan bijvoorbeeld) om de "noobs" (sorry voor het woord) meer kans te geven.

Is inderdaad vaak frusterend ja, je klikt en een seconde later pas komt er een reactie van het spel. Weer te laat met die C4 plakken..... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 17:22

Hendal.

Chocolate moose

bvk schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:41:
[...]

Ze hebben expres een "delay" ingebouwd op sommige punten (liggen --> staan bijvoorbeeld) om de "noobs" (sorry voor het woord) meer kans te geven.

Is inderdaad vaak frusterend ja, je klikt en een seconde later pas komt er een reactie van het spel. Weer te laat met die C4 plakken..... ;)
Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat het eigenlijk belachelijk is dat iemand springt en dan in crouch gaat liggen en mid-air je gewoon makkelijk neerknalt op z'n minst een beetje raar is.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 13:32
Ja dat wist ik al. Ik heb het inmiddels opgelost door alle instellingen weer op default te zetten en daarna weer stap voor stap instellingen aan te zetten. Het gekke is dat ik nu weer alle instellingen terug heb zoals ze eerst waren en er geen reactie-verschil mee is...? :? Ach whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hendal. schreef op maandag 18 september 2006 @ 20:30:
[...]

Je zou natuurlijk ook kunnen zeggen dat het eigenlijk belachelijk is dat iemand springt en dan in crouch gaat liggen en mid-air je gewoon makkelijk neerknalt op z'n minst een beetje raar is.
of ze hadden gewoon de prone key kunnen disablen zo dat je niet als retard eruit ziet.
nu is de game gewoon sloppy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 22:54:
[...]

of ze hadden gewoon de prone key kunnen disablen zo dat je niet als retard eruit ziet.
nu is de game gewoon sloppy.
Het lijkt wel of "willekeur" nu het toverwoord is. Zo schreef ik gisteren dat ik met de Scar bijna niets meer raakte, vandaag kill ik er met single shot mode 4 op een rij.... Op Sharqi als MEC op de heuvel liggend bij TV toren mikkend op de mannetjes bovenop de toren.

Echt weird.. |:( Heeft niets meer met skills en de juiste spel instellingen te maken, maar des te meer met toeval.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gevoel heb ik nou ook altijd...de ene keer sta je op je gemakje tussen de artyshells een vlag over te nemen (Ali-G style) en de andere keer ben je zowat een vlag verderop als je dood gaat door een " verdwaalde" shell...laatst schoot ik echt alles raak. Mannetjes die je al zowat niet meer zag pakte ik allemaal met 1 schot, nam vlaggen over terwijl de arty om mn oren vloog enz enz. Op een gegeven moment zag ik nog in de chat staan: Phoenix...do you ever die? :D
En de andere keer lig je met je PKM iemand vol lood te pompen op 3m afstand en dan gaan ze niet dood. Dan draaien ze zich doodleuk om om jou met 1 schot af te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-10 23:22

mvds

Totally awesome!

Paul Nieuwkamp schreef op maandag 18 september 2006 @ 17:04:
Ik schiet in BF2 met de sniper (willekeurig welke, heb geen unlocks) zelfs op stilstaande ventjes maar amper raak :X

Dat zo'n kogel naar beneden zakt tijdens het vliegen okee, maar op 50m gaat zo'n kogel van 1000km/uur echt geen 2m omlaag, maar zelfs zijn tenen raak ik niet. Daaruit maak ik op dat die hele scope voor geen meter klopt, en dat terwijl je op moderne scopes toch kunt corrigeren voor afstand en wind en dergelijke waardoor je nog steeds met je crosshair op iemands hoofd kunt mikken en raak schieten. Waarom het dan in BF2 niet lukt? Geen idee.
Ik denk dat het dan toch een beetje aan jou ligt hoor :) Ik ben echt geen geweldige gamer en heb ook twee keer zo veel deaths als kills maar als ik aan het snipen ben kan ik toch vrij makkelijk kills krijgen hoor, ook op lange afstand. Misschien moet je de versnelling van je muis wat lager zetten ofzo zodat je wat nauwkeuriger kan richten. Ik heb beide unlocks trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:30:
Dat gevoel heb ik nou ook altijd...de ene keer sta je op je gemakje tussen de artyshells een vlag over te nemen (Ali-G style) en de andere keer ben je zowat een vlag verderop als je dood gaat door een " verdwaalde" shell...laatst schoot ik echt alles raak. Mannetjes die je al zowat niet meer zag pakte ik allemaal met 1 schot, nam vlaggen over terwijl de arty om mn oren vloog enz enz. Op een gegeven moment zag ik nog in de chat staan: Phoenix...do you ever die? :D
En de andere keer lig je met je PKM iemand vol lood te pompen op 3m afstand en dan gaan ze niet dood. Dan draaien ze zich doodleuk om om jou met 1 schot af te maken.
Dat probleem heb ik ook wel ja, dan heb je een M95 en schiet je op korte afstand een paar keer op hun lichaam en dan leven ze nog (misschien maar net aan maar toch) en dan knallen ze je met een schot van hun standaard gun (anti tank) af, terwijl die maar lichte schade zou moeten doen en behoorlijk onzuiver is.

Verder vind ik het ook belachelijk dat wanneer je met welk wapen dan ook op point blank range op hun hoofd schiet, ze na 2 schoten gewoon nog leven. Eigenlijk zou je verwachten (eigenlijk is het gewoon normaal/logisch) dat wanneer je een pistool tegen iemands hoofd zet, en je schiet, dat het persoon dood is. Waarom is het wel met 1 messteek zo, en niet met een pistoolschot in het hoofd? :? Soms snap ik niks van beslissingen die gemaakt zijn in een spel. Soms slaan ze gewoon echt nergens op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:31:
[...]

Ik denk dat het dan toch een beetje aan jou ligt hoor :) Ik ben echt geen geweldige gamer en heb ook twee keer zo veel deaths als kills maar als ik aan het snipen ben kan ik toch vrij makkelijk kills krijgen hoor, ook op lange afstand. Misschien moet je de versnelling van je muis wat lager zetten ofzo zodat je wat nauwkeuriger kan richten. Ik heb beide unlocks trouwens...
nhee netcode is brak.
ik heb er een filmpje over gepost. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43
obsidian schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 09:31:
En schiet je dan met de unlock raak of met de standaard?

Ik heb namelijk niet echt het idee dat het aan mijn skills ligt als ik een stilstaande (!!) target al maar amper raak terwijl ik al 30 seconden ofzo op mijn buik lig (i.e. maximale nauwkeurigheid) en ik mijn crosshair precies tussen zijn ogen heb zitten.

Aan de andere kant heb ik wel eens, als ik het toch maar weer een keer probeer :+ na het rennen, gaan liggen en het een beetje lamweg richting rennende vijand bewegen van mijn crosshair een kill 8)7

Dus wat is dan het geheim? Ik zal best het een en ander kunnen verbeteren aan mijn skill, aangezien ik nu in totaal nog geen 2 uur sniper ben geweest ofzo, maar als je iets stilstaands na rustig mikken nog niet kunt raken ga ik wel weer met een andere class spelen :P Support uitgesloten raak ik die targets dan namelijk wel met mijn eerste schot :P

Edit: Al weer te lang gedaan over het typen :+

Edit2 @ hieronder: Euh, ik weet niet hoe mijn verbeterde skills mijn crosshair nog nauwkeuriger tussen de ogen van een stilstaand slachtoffer krijgen hoor?

[ Voor 6% gewijzigd door Paul op 19-09-2006 10:08 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 22:44
Oefening baart kunst, en als je maar amper 2 uur sniper ben geweest, dat zegt lijk me al voldoende. Als ik een sniper heb maak ik makkelijk kills. Maar soms ben je ook gemakkelijk te doden door bijv. een arty op je dak :P

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djerror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 19:05
Nou over vage dingen gesproken..ik knivede gisteren iemand vol in zn hoofd..hij stond achter een mounted gun en er sprong alleen wat stof op maar hij had gelukkig nog niks door..
Nog maar een keer proberen dan, steek en weer stof..Pas bij de derde keer in zn hoofd gestoken te hebben ging hij dood :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 PAtch 1.4
netcode brak.
http://video.google.com/videoplay?docid=-7049982196940772874

Bugs/exploits en verkeerde ingempleteerde gameplay fixen heeft voor mij bf2 de das omgedaan.
djerror schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:22:
Nou over vage dingen gesproken..ik knivede gisteren iemand vol in zn hoofd..hij stond achter een mounted gun en er sprong alleen wat stof op maar hij had gelukkig nog niks door..
Nog maar een keer proberen dan, steek en weer stof..Pas bij de derde keer in zn hoofd gestoken te hebben ging hij dood :X
BETA2 patch 1.4 was de knive hij nog goed.
maar ze hebben er aan geklooid terwijl het gewoon goed werkte 8)7

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2006 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik vind snipen nog wel goed te doen hoor! Ik maak wel rare dingen mee, bijvoorbeeld met die M95 waar ik soms niks mee raak. Die bulletdrop van de L96A1 heb ik ook nog niet helemaal door, maar heado's op korte afstand gaat prima.

Als je gewoon stil ligt/bukt, dan gaat het prima!

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:50

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou RANDOM is the word inderdaad, als je het mij vraagt. De ene keer als gunner in de cobra en missile na missile schiet ik raak (in de chopper een streak van 38 net) en de dag daarna lijkt het wel alsof alle missiles overal doorheen schieten of vlak voor het doel neerkomen. Ik begrijp er niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:01:
[...]
En schiet je dan met de unlock raak of met de standaard?

Ik heb namelijk niet echt het idee dat het aan mijn skills ligt als ik een stilstaande (!!) target al maar amper raak terwijl ik al 30 seconden ofzo op mijn buik lig (i.e. maximale nauwkeurigheid) en ik mijn crosshair precies tussen zijn ogen heb zitten.

Aan de andere kant heb ik wel eens, als ik het toch maar weer een keer probeer :+ na het rennen, gaan liggen en het een beetje lamweg richting rennende vijand bewegen van mijn crosshair een kill 8)7

Dus wat is dan het geheim? Ik zal best het een en ander kunnen verbeteren aan mijn skill, aangezien ik nu in totaal nog geen 2 uur sniper ben geweest ofzo, maar als je iets stilstaands na rustig mikken nog niet kunt raken ga ik wel weer met een andere class spelen :P Support uitgesloten raak ik die targets dan namelijk wel met mijn eerste schot :P

Edit: Al weer te lang gedaan over het typen :+

Edit2 @ hieronder: Euh, ik weet niet hoe mijn verbeterde skills mijn crosshair nog nauwkeuriger tussen de ogen van een stilstaand slachtoffer krijgen hoor?
Als ik de unlocks heb, dan speel ik er ook mee :) Ik kies daarop ook de unlocks uit.

Maar misschien beweeg je de muis op het moment van schieten? Veel mensen doen het, en hebben het zelf niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Equalized schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 12:46:
Ik vind snipen nog wel goed te doen hoor! Ik maak wel rare dingen mee, bijvoorbeeld met die M95 waar ik soms niks mee raak. Die bulletdrop van de L96A1 heb ik ook nog niet helemaal door, maar heado's op korte afstand gaat prima.

Als je gewoon stil ligt/bukt, dan gaat het prima!
De M95 is dan ook niet zo super nauwkeurig, maar wel veel krachtiger. Zeggen ze tenminste, al vind ik het dan weer raar dat je met beide 95% health kwijtraakt. Het voordeel van de M95 is dat je er door glas heen kan schieten.

Ach, ik heb allang geaccepteerd dat er gewoon veel dingen in het spel niet kloppen. Zo ook al het door mij eerder genoemde point blank head shot wat nooit dodelijk is. Maar een messteek wel, ongeacht waar je de tegenstander raakt? :?

En wat denk je van het vrijelijk om je as heen kunnen draaien terwijl je op de grond ligt? :? Probeer dat maar eens te doen IRL. Je draait zo snel rond als dat je je muis kan bewegen, ik geloof niet dat dat helemaal realistisch is.

Ik zou het fantastisch vinden als ze dat soort dingen eens gaan aanpakken ipv n00b/newbie dingen in te bakken. Als je geen kills kan maken, misschien moet je dan gewoon op een beginners-server gaan spelen. belachelijk dat ze daarvoor de game gaan aanpassen. IRL moet je toch ook oefenen om beter te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:08:
Nou RANDOM is the word inderdaad, als je het mij vraagt. De ene keer als gunner in de cobra en missile na missile schiet ik raak (in de chopper een streak van 38 net) en de dag daarna lijkt het wel alsof alle missiles overal doorheen schieten of vlak voor het doel neerkomen. Ik begrijp er niets van.
Of wat denk je van als je alle raketten raak schiet en hij vliegt vrolijk verder. Zoiets heb ik ook regelmatig met tanks....terwijl volgens mij een stuk of 4 raketten voldoende moet zijn. Van de week schoot ik gewoon vol een TV door een APC heen...hij kwam zelfs van de grond door de ontploffing onder hem 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
Het percentage grof geschut dat dwars door voertuigen vliegt is idd ook weer gestegen met 1.4. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Wat trouwens ook opvallend/vreemd/irritant is. Waarom kan je met een M95 wel door kogelvrij glas heenschieten, maar niet door een golfplaten schutting? :P

(jaja, dat maakt de game (collision berekeningen) te ingewikkeld, dat snap ik ook wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ja en 1.4 sucks toch wel eigelijk nadat ik in het begin dacht eindelijk crash vrij
hij crasht nu weer geregeld...ook midden in een game een CTD...
thnx EA we kunnen weer een half jaar vooruit |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 22:14
Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 10:01:
....Ik heb namelijk niet echt het idee dat het aan mijn skills ligt als ik een stilstaande (!!) target al maar amper raak terwijl ik al 30 seconden ofzo op mijn buik lig (i.e. maximale nauwkeurigheid) en ik mijn crosshair precies tussen zijn ogen heb zitten......
De truuk is om ietwat boven het hoofd van je slachtoffer te richten. Geeft bij mij in ieder geval een headshot (en een instant kill)
obsidian schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:14:
[...]
De M95 is dan ook niet zo super nauwkeurig, maar wel veel krachtiger. Zeggen ze tenminste, al vind ik het dan weer raar dat je met beide 95% health kwijtraakt. Het voordeel van de M95 is dat je er door glas heen kan schieten.
De M95 en de L96A1 doen inderdaad dezelfde damage. Maar er zijn natuurlijk meer verschillen tussen de M95 en de L96A1. Zo houdt de M95 ook géén rekening met bodyarmor (niet geheel onbelangrijk). De L96A1 heeft daarentegen een veel fijnere crosshair, de L96A1 heeft een kortere reloadtijd en de bullitdrop van de L96A1 is, dacht ik, iets minder is dan de M95.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Indy91 schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:02:
[...]

De truuk is om ietwat boven het hoofd van je slachtoffer te richten. Geeft bij mij in ieder geval een headshot (en een instant kill)
[...]

De M95 en de L96A1 doen inderdaad dezelfde damage. Maar er zijn natuurlijk meer verschillen tussen de M95 en de L96A1. Zo houdt de M95 ook géén rekening met bodyarmor (niet geheel onbelangrijk). De L96A1 heeft daarentegen een veel fijnere crosshair, de L96A1 heeft een kortere reloadtijd en de bullitdrop van de L96A1 is, dacht ik, iets minder is dan de M95.
Je geeft nu de IRL situatie weer, maar als ik zoals gisteren met een Scar-L bijna hetzelfde bereik (met 2 kogels p.p.) klopt er toch iets niet...
Alhoewel dat ding ook een relatief lange loop heeft, dus misschien is ie in het echt ook zo zuiver?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:P LoL
het gaat weer niet eens goed met battlefield en zijn netwerkcode
http://video.google.co.uk...docid=4969484666420559813

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Ik vind patch 1.4 tot nu toe echt geweldig. Ik speel alleen infantry only. Het spel is nog nooit gecrasht oid. Schieten gaat eigenlijk ook altijd wel goed. Ik merk niet dat de wapens elke dag anders zijn. Soms lijkt het wel of er door muren geschoten word. Dat is dan weer een beetje jammer. Wel jammer dat de vehicle drop uit infantry mode gehaald is :P Nou moet je snipers doden met een Crate ipv een autootje :9

Youtube Download ubersnel.nl

• robvanderaart
obsidian schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 13:14:
[...]

Ach, ik heb allang geaccepteerd dat er gewoon veel dingen in het spel niet kloppen. Zo ook al het door mij eerder genoemde point blank head shot wat nooit dodelijk is. Maar een messteek wel, ongeacht waar je de tegenstander raakt? :?

En wat denk je van het vrijelijk om je as heen kunnen draaien terwijl je op de grond ligt? :? Probeer dat maar eens te doen IRL. Je draait zo snel rond als dat je je muis kan bewegen, ik geloof niet dat dat helemaal realistisch is.

Ik zou het fantastisch vinden als ze dat soort dingen eens gaan aanpakken ipv n00b/newbie dingen in te bakken. Als je geen kills kan maken, misschien moet je dan gewoon op een beginners-server gaan spelen. belachelijk dat ze daarvoor de game gaan aanpassen. IRL moet je toch ook oefenen om beter te worden?
Nou dan moet je dus eigenlijk ook niet kunnen respawnen etc. want dat is ook niet IRL :+ Gewoon tof om je as draaien terwijl je ligt :D En je zegt op het begin dat je het allang al geaccepteerd heb. Zeur er dan niet verder over :)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• mvds

mvds

Totally awesome!

robvanderaart schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:22:
[...]

Nou dan moet je dus eigenlijk ook niet kunnen respawnen etc. want dat is ook niet IRL :+ Gewoon tof om je as draaien terwijl je ligt :D En je zegt op het begin dat je het allang al geaccepteerd heb. Zeur er dan niet verder over :)
Als je de eigenaardigheden van een spel noemt is het niet meteen zeuren hoor :) Ik speel het spel nog steeds met plezier, het is alleen elke keer weer effe wennen aan alles wat er niet klopt :)

En niet kunnen respawnen tot de ronde over is, mwah, daar mag van mij best een speltype voor toegevoegd worden, heeft wel wat vind ik.

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Maar dan moet het hele statssysteem op de schop....

Tx to: @internetofshit

• robvanderaart
Precies, ga niet aan iets kutten als het al goed inelkaar zit :)

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

allerlei verschillende gamemodes zitten er in de poe2 mod, je hebt:

Conquest: cap flags till you drop.
Frontline : Linear vlag voor vlag overnemen totdat je de laatste hebt
Nuke : Nuclair missile op gigantische truck die gesemtext moet worden...

Ook had men in t begin best een leuke Capture the Flag mod in BF2 die was ook erg op teamplay gericht, had stiekem gehoopt dat die ook in poe2 verwerkt zou zijn, beetje jammer...

Zulke grote maps en dan achter de flagcapturer aan, helis inroepen voor pickups hoe vet kan dat niet zijn in zulke uitgestrekte mappen.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

• mvds

mvds

Totally awesome!

Nap schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:46:
Maar dan moet het hele statssysteem op de schop....
Waarom? Je kan toch best één speltype hebben waar je effe geen stats mee opbouwt? Het was ook maar een ideetje, ik zou het best grappig vinden, niet dat het nou meteen er moet komen ofzo :D

• autodidact
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-06-2024
sain onez schreef op woensdag 20 september 2006 @ 11:17:

Ook had men in t begin best een leuke Capture the Flag mod in BF2 die was ook erg op teamplay gericht, had stiekem gehoopt dat die ook in poe2 verwerkt zou zijn, beetje jammer...

Zulke grote maps en dan achter de flagcapturer aan, helis inroepen voor pickups hoe vet kan dat niet zijn in zulke uitgestrekte mappen.
ooooh man!!! en dan op El Amain op die berg gaan zitten in een tank op een repair platform met dynamite en landmijnen rond de vlag!! omg dat waren nog eens tijden ;)

ik pleit ook voor een CTF (achtige) mod!

http://specs.tweak.to/12504

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14:59

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

autodidact schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:32:
[...]

ooooh man!!! en dan op El Amain op die berg gaan zitten in een tank op een repair platform met dynamite en landmijnen rond de vlag!! omg dat waren nog eens tijden ;)

ik pleit ook voor een CTF (achtige) mod!
lees me post ff er is een mod voor BF2 die capture the flag introduceert, zelfs hier op t BF2 topic was een dude die die mod op hun server draaide je pakte de vlag en je had een lichtgevend balletje wat je meedroeg, heel de map achter je aan.... :D

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Verwijderd

Wegens werkdruk heb ik gewoon de kans nog niet gehad Jalalabad te testen O+
1.4 is uiteindelijk wel een degelijke patch !

• Basti504
  • Nu online

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

sain onez schreef op woensdag 20 september 2006 @ 12:37:
[...]

lees me post ff er is een mod voor BF2 die capture the flag introduceert, zelfs hier op t BF2 topic was een dude die die mod op hun server draaide je pakte de vlag en je had een lichtgevend balletje wat je meedroeg, heel de map achter je aan.... :D
Die CTF-mod zit in Desert-Conflict (moet de DC-like BF2 worden, kijk er naar uit :) ). Daar kun je de CTF-mini-mod downloaden. Zeer gaaf, het word alleen niet veel gespeelt.

...

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Modlight gaat van start -> speciaal topic voor al het "mod" nieuws EA Modlight: elke maand een nieuwe BF2 mod

[ Voor 5% gewijzigd door Stewie! op 20-09-2006 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Ik heb sinds de 1.4 patch niets minder dan problemen. Ik zat net 2 min te knallen, klapt bf2 eruit. Start bf2 opnieuw op, dubbelklik op een server, bf2 klapt er vervolgens weer uit. Nu is het zo: Elke keer dat ik bf2 opstart en dubbelklik op een server klapt bf2 er doodleuk uit.
Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H3llSiNG
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-09 14:42

H3llSiNG

Meh.

Speel nu een tijdje met een vriend bf2. Alleen wij 2en soms nog een andere knakker.

De meeste mappen in bf en de add-ons zijn alleen te groot. Wij zoeken dus iets wat je goed met zn 2en kan spelen. Is er een mod of extra levels die je goed met wat minder spelers kan doen.

Heb poe al geprobeerd. Leuke mod met hier en daar maps die goed te doen zijn voor 2 player maar als het er op neer komt toch wel te grote maps.

Systeem: Pentium II 350 MHZ @ 400MHZ, Nvidia Riva 128 LX, 128MB RAM, Windows ME Plus (32 Bit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-10 21:54
Je kunt bijvoorbeeld 16 mans servers in gaan. Als je dan met 2 of 3 samen werkt kun je een heel eind komen. Mijn favoriet is een 24 mans server... heb je net een leuk aantal (om lekker wat kills te maken ;) ) maar niet zoals op 64 spelers servers dat je een vlag overneemt en voordat je bij de volgende bent is ie al weer overgenomen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot glitches
http://www.youtube.com/watch?v=f66Easadb4s

:O grmlb grmbl in bf1942 werd er temminsen iets gefixd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
OMFG! Zo kan je lekker veel hulppunten krijgen :o

Deze is ook erg :P

[ Voor 49% gewijzigd door Pimorez op 24-09-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad wat een bugs zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:43
Pimorez schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:14:

NU kan je alles wel weer boven halen.
Dat filmpje is al zo oud en zo vaak besproken. Vind ik nou niet waard om dat te koppelen aan 1.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Tomino schreef op zondag 24 september 2006 @ 13:43:
[...]

NU kan je alles wel weer boven halen.
Dat filmpje is al zo oud en zo vaak besproken. Vind ik nou niet waard om dat te koppelen aan 1.4
Inderdaad, en het was al lang bekend dat dit clientside via singleplayer gedaan werd.

Verder vind ik dat filmpje van Ace niet zo schrikbarend. Het is allemaal erg useless imho, en dat soort dingen moet je echt gaan opzoeken om erachter te komen. Zeg nou zelf, in een normaal potje knallen heb je hier geen last van. Ik ben in 1.4 bijvoorbeeld al 50x over die brug heen gelopen zonder erdoor te zakken.

Het gaat mij erom dat die instabiliteit gefixt is. Dat vond ik een wat belangrijker probleem, en tot nu toe denk ik dat Dice daar aardig in geslaagd is.

Die sniperbug btw is wél iets waarvan ik denk : 'oh oh'. Heb het dacht ik 5 á 10 keer gehad dat ik stof van iemand hoofd af zag komen. Maarja, van de honderden sniperbullets die ik heb afgevuurd sinds 1.4 is dat natuurlijk ook weer relatief verwaarloosbaar.
XNightmare schreef op zondag 24 september 2006 @ 01:58:
Ik heb sinds de 1.4 patch niets minder dan problemen. Ik zat net 2 min te knallen, klapt bf2 eruit. Start bf2 opnieuw op, dubbelklik op een server, bf2 klapt er vervolgens weer uit. Nu is het zo: Elke keer dat ik bf2 opstart en dubbelklik op een server klapt bf2 er doodleuk uit.
Heeft iemand dit probleem ook, of heeft iemand een oplossing?
Die is inderdaad erg vervelend. Ik had het ook, bij een dubbelklik op een server in de browser klapt hij eruit. Dat was bij mij trouwens nog voor 1.4, alleen ik had geen zin in troubleshooten en had hem opnieuw geinstalleerd. Dat was genoeg nu heb ik nergens last meer van :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Mooi, dat probleem had ik sinds vanmiddag ook dus ga maar eens reinstallen. Maar van dag filmpje wist ik niet want ik speel pas een maandje ofzo BF2 of iets langer en dat speel ik niet elke dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:27:
[...]

Inderdaad, en het was al lang bekend dat dit clientside via singleplayer gedaan werd.

Verder vind ik dat filmpje van Ace niet zo schrikbarend. Het is allemaal erg useless imho, en dat soort dingen moet je echt gaan opzoeken om erachter te komen. Zeg nou zelf, in een normaal potje knallen heb je hier geen last van. Ik ben in 1.4 bijvoorbeeld al 50x over die brug heen gelopen zonder erdoor te zakken.
:X Jeetje snap jij dat je met exploits zowat wat vele leuke dingen kan vlikken want het is niet 1 gebouw het zijn er veel, maar gelukkig weten er niet veel mensen er van.

Haha opzoeken om erachter te komen, nee dat hoef ik niet ik merk het dagelijks. :z
ik dive en ben door het gebouw of ik kijk door het gebouw of ik schiet met ak en zie dat de helft niet wordt geregisteerd.

(voorbeeldje: Als je goed timed met een heli kan met de neus in een gebouw komen, je drukt op e en je zit in het gebouw, is hetzelfde mett turret exploit van de tank die was gefixd in 1.12)

In bf2 zitten er best veel exploits in tegenstelling bf1942.
ik erger me alleen zo dat ze gewoon echt niks fixen van de exploits die er zijn gemeld of bugs |:(

----edit-----
Ik wist dat er video's er van waren

http://youtube.com/watch?v=q4rGDB-rIso
http://youtube.com/watch?v=K0LzdFqm1Ck

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:37

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:06:
Woot glitches
http://www.youtube.com/watch?v=f66Easadb4s

:O grmlb grmbl in bf1942 werd er temminsen iets gefixd
Pimorez schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:14:

w00t

Eén filmpje met bugs die niemand wat interesseert (yay in 3rd person view zie je een auto in een boom -O- , speelt er iemand in 3rd person view dan?) en een ander filmpje met wat fake beelden van zogenaamde hacks die stiekem een mod op een unranked local server zijn....

:N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:06:
[...]

[...]

w00t

Eén filmpje met bugs die niemand wat interesseert (yay in 3rd person view zie je een auto in een boom -O- , speelt er iemand in 3rd person view dan?) en een ander filmpje met wat fake beelden van zogenaamde hacks die stiekem een mod op een unranked local server zijn....

:N
Woot deze standard bugs zijn wel mee geleverd door sommigen patches O-)
@Damorpheus weet jij al of ze die commander death glitch hebben gefxd?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
Equalized schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:27:
Die is inderdaad erg vervelend. Ik had het ook, bij een dubbelklik op een server in de browser klapt hij eruit. Dat was bij mij trouwens nog voor 1.4, alleen ik had geen zin in troubleshooten en had hem opnieuw geinstalleerd. Dat was genoeg nu heb ik nergens last meer van :).
Dat opnieuw installen heeft een tijdje gewerkt (ik had het probleem al eerder) maar nu klapt hij er weer uit :( Nja, mss nog een reinstall dan maar en eens kijken hoe lang hij dan blijft werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Alleen de artillery vind ik nog een beetje irritant...

in bf2 is het gewoon té veel...zou wel een langere tijd tussen mogen zitten...

en poe2 heb ik al een paar keer gehad dat ik 3-4x achter elkaar door arti wordt geraakt....bijv. ik spawn, en begin te rennen...na 50 meter val ik ineens dood neer, en hoor verder geen knal of niks...dan spawn ik weer > stap in een bootje, en midden in het water > boem....
dan maar een voertuig...dus ik stap in >> boem..enz..enz.......en dat alles binnen één minuut :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:16:
Alleen de artillery vind ik nog een beetje irritant...

in bf2 is het gewoon té veel...zou wel een langere tijd tussen mogen zitten...

en poe2 heb ik al een paar keer gehad dat ik 3-4x achter elkaar door arti wordt geraakt....bijv. ik spawn, en begin te rennen...na 50 meter val ik ineens dood neer, en hoor verder geen knal of niks...dan spawn ik weer > stap in een bootje, en midden in het water > boem....
dan maar een voertuig...dus ik stap in >> boem..enz..enz.......en dat alles binnen één minuut :?
Inderdaad super irritant en het ergste is nog wel dat je de artillery heel vaak niet aan hoort komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 16:18
harrytasker schreef op zondag 24 september 2006 @ 22:38:
[...]

Inderdaad super irritant en het ergste is nog wel dat je de artillery heel vaak niet aan hoort komen...
vreemd, ik heb juist het tegenovergestelde.

Ik hoor arti altijd en overal zogauw het wordt afgeschoten... ben ik op dat moment een vlag aan het cappen dan weet ik dat het tijd wordt om te rennen of te gaan schuilen.
Hoewel schuilen eigenlijk nooit werkt, de arti-shells vinden me altijd, zelf dwars door een dak of muur heen :(

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-10 22:33
Ik vroeg me laatst af; is arty bewegingsgevoelig? Als ik ren en ga schuilen wordt ik vaak geraakt op mijn schuilplek, lig ik op een bepaalde plek al een hele tijd dan raakt de arty mij niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Hallo, wie kan mij vertellen hoe ik onderstaande kartels kan verhelpen in BF2? Ze bewegen ook en sommige lijnen in het spel ook (zoals de HUD in je heli of vliegtuig, bovenste lijn). Hier gaat het om:

http://img301.imageshack.us/my.php?image=kartelkb9.jpg

Specs:

-AMD 64 3500+
-Asus A8N-E
-Radeon X850 Pro
-2x 512MB Twinmos
-BF2 1.4
-AA en AF vol open
-DX 9.0C
-XP SP1

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Heb je toevallig Ati Tray Tools op de achtergrond? Lijkt alsof je driver de spelinstelling override. Heb je dit alleen bij BF2 of?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Ati Tray tools inderdaad. Vind ik wel handig. Speel ATM alleen BF2 dus geen idee bij welke spellen nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
El_Bandito schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:54:
Ati Tray tools inderdaad. Vind ik wel handig. Speel ATM alleen BF2 dus geen idee bij welke spellen nog meer.
Ziet er idd best brak uit.... welke resolutie speel je?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
JohnnyV27 schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:57:
[...]

Ziet er idd best brak uit.... welke resolutie speel je?
1280*1024@85hZ

Scherm is trouwens een Samsung 940BF. Vandaag gehaald :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

El_Bandito schreef op maandag 25 september 2006 @ 19:58:
[...]

1280*1024@85hZ

Scherm is trouwens een Samsung 940BF. Vandaag gehaald :*)
Dan speel je iig niet op 85hz want dat kan nl. niet op een TFT ;)

Ik kreeg zelf met 6AA niet zulke goede resultaten. Mijn advies is: stel AA in in BF2 zelf en in het CCC zet je m op Application Controlled. AF stel je in CCC in.

[ Voor 23% gewijzigd door Help!!!! op 25-09-2006 20:40 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Ok, 70 idd.

Nog iets, van die witte puntjes:

http://img107.imageshack.us/my.php?image=dotsjv2.jpg

Je ziet het niet goed op de foto, maar als je goed kijkt bij die boomstam zie je het. Is in game nog erger.

Gebruik trouwens CCC niet.

[ Voor 6% gewijzigd door El_Bandito op 25-09-2006 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Dat heeft met het spel te maken, zijn gewoon textures die niet 100% op elkaar aansluiten, heb het zelf ook.

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
Oke, heb nu AA in Tray Tools uitgezet en AF op 16x. Vervolgens in BF zelf AA op 6x gezet en nu lijkt het goed te zijn :)

Hoe zetten jullie de audio? Hardware of software? Op hardware hoor ik bepaalde geluiden niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

El_Bandito schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:40:
Ok, 70 idd.

Nog iets, van die witte puntjes:

http://img107.imageshack.us/my.php?image=dotsjv2.jpg

Je ziet het niet goed op de foto, maar als je goed kijkt bij die boomstam zie je het. Is in game nog erger.

Gebruik trouwens CCC niet.
Normaal gesproken zouden de instellingen in ATT ook goed moeten werken. Heb het zelf jaren zonder problemen gebruikt. Stel iig de AA in BF2 zelf in en zet e.e.a. in ATT op application controlled.

Puntjes heb ik het en der ook last van evenals knipperende textures op lange / middellange afstand. Dat is een probleem in BF2 zelf. Het spel is helaas kansloos geprogrammeerd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

El_Bandito schreef op maandag 25 september 2006 @ 20:53:
Oke, heb nu AA in Tray Tools uitgezet en AF op 16x. Vervolgens in BF zelf AA op 6x gezet en nu lijkt het goed te zijn :)

Hoe zetten jullie de audio? Hardware of software? Op hardware hoor ik bepaalde geluiden niet.
Tis allemaal wel erg OT maar goed. Check hier: http://www.tweakguides.com/BF2_6.html

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:38
Modbreak:Techproblemen horen in Spielerij - Problemen & Vragen thuis!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:50
Zijn sinds de 1.4 batch er dingen veranders met hoeveel punten je moet halen?

Ik was voor me sniper veteran badge bezig en had 20 kills, over de 15 uur speeltijd en de basic al. Maar ik krijg de badge dus niet...

Iemand anders die is nu volgende rank maar volgens BF2 niet. Lopen ze weer wat achter??

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Goed geluid is gewoon erg belangrijk in BF2 (wss elk spel). Toen ik overging van onboard naar de soundblaster X-fi klonk alles enorm anders... beter. Ik heb het gevoel dat ik ook meer geluiden hoor en dat je goed kunt bepalen waar het geluid vandaan komt.

Mooiste voorbeeld voor mij is nog wel de keer dat ik in een APC door een straatje in Sharqi reed en ineens achter mij het geluid hoorde van een herladende SRAW raket. Je weet wel, dat geluid alsof je een lege buis op de grond gooit. Ik draaide mijn turret 180 graden en zag op een dakje inderdaad een AT mannetje op me staan te richten... het bleef voor hem ditmaal bij richten. Misschien zat ik op dat moment wel gespitst te luisteren maar vond het een erg nuttig geluidje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

LED-Maniak schreef op maandag 25 september 2006 @ 22:58:
Zijn sinds de 1.4 batch er dingen veranders met hoeveel punten je moet halen?

Ik was voor me sniper veteran badge bezig en had 20 kills, over de 15 uur speeltijd en de basic al. Maar ik krijg de badge dus niet...

Iemand anders die is nu volgende rank maar volgens BF2 niet. Lopen ze weer wat achter??
Soms duurt het idd even voor je de nieuwe rank ook echt krijgt. Ik moest er zelfs voor uitloggen en weer inloggen. De eerste kill die ik maakte zorgde voor het naar de nieuwe rank gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Laatst online: 01-10 16:15
Geluid is erg belangrijk. Nu nog iets uitvinden waarmee je al die communicatiegeluiden kunt verwijderen. Door al dat gebler van de commander, squad leaders etc is het soms erg lastig concentreren. Verder is het mij opgevallen dat ik met een headset gemiddeld iets meer kills kan scoren, echter heeft het als nadeel dat het weer wat vermoeiender is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autodidact
  • Laatst online: 30-06-2024
ja geluid is zeer belangrijk, denk maar hoe in paniek je (ik) ben(t) als er artillery op je dak valt }:O
maar zicht wint het toch atlijd , denk maar aan die stomme f2000 (oneerlijk) met die flashnade...

wat ik wil zeggen is dat fps winnen van 5.1 geluid in bf2 :) imo dan...
OCTheEagle schreef op dinsdag 26 september 2006 @ 16:26:
... iets uitvinden waarmee je al die communicatiegeluiden kunt verwijderen. Door al dat gebler van de commander, squad leaders etc is het soms erg lastig concentreren. ...
moet je poe2 es proberen, dat duits gel#l is echt de bom :D doet me sterk denken aan 1942 :)

http://specs.tweak.to/12504

• JohnnyV76
Zeg, wat was die site ook alweer waar je cheaters en statspadders kon aangeven?
Heb er eentje gepakt "with his hand in the cookie jar" zeg maar.

kijk maar es:

Afbeeldingslocatie: http://img71.imageshack.us/img71/2473/statspadderdb1.th.jpg

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:11:

kijk maar es:

[afbeelding]
Het is maar een spel hoor 8)7
echt ze moeten die ranking gebeuren maar afschaffen .

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:41:
[...]

Zodat jij niet iedere nieuwe accounts hoeft aan te maken omdat de stats niet goed genoeg zijn.
Ja, eensch.

Verwijderd

Mr. Bondt schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:57:
[...]

Zodat jij niet iedere nieuwe accounts hoeft aan te maken omdat de stats niet goed genoeg zijn.
Ja, eensch.
:z Ja daarom speel ik ook POE

statics zeggen genooeg als bftracks

• bvk

bvk

kijk maar es:

[afbeelding]
Ik had toch echt wel verwacht dat die cheat mogelijkheid met deze patch verhinderd zou zijn... Hoe lang is dit al niet mogelijk en bekend?

Specs

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

bvk schreef op donderdag 28 september 2006 @ 00:16:
[...]

Ik had toch echt wel verwacht dat die cheat mogelijkheid met deze patch verhinderd zou zijn... Hoe lang is dit al niet mogelijk en bekend?
Bij de vorige patch kon dat iig niet meer, weet alleen niet of dit weer terug is.

• JohnnyV76
Verwijderd schreef op woensdag 27 september 2006 @ 21:41:
[...]
Met je eerste zin ben ik het eens. Het is inderdaad een spel en een belangrijk aspect van spellen is dat er spelregels zijn. Als mensen zich daar niet aan houden vind ik dat er wat van gezegd moet worden. Mensen die zich niet aan de spelregels houden verpesten het voor de mensen die zich wel aan de spelregels houden. Deze beste gozer draagt 0,0 bij aan de team effort om het rondje te winnen maar is lekker voor zichzelf bezig. Erg bijdehand ook want ik had hem al een paar keer gezien (ik vloog rond in de cobra) tot ik besefte dat ie aan het repairen was. Toen ik dat besefte heb ik hem even op een lading hellfires getrakteerd. Echter, ipv dat meneer dacht dat ie gesnapt was en maar beter kon ophouden pakte hij de volgende hummer vanuit de TV station en scheurde weer linea recta naar het zelfde plekje.... Daarom even cobra geland om even een kiekje te nemen :)

Met je 2e stelling ben ik het dus niet eens. Het ranking gebeuren vind ik juist een deel van de verslavingsfactor. Je hebt toch meer het gevoel dat je het ergens voor doet (ja virtuele onderscheidingen :+ ) Als je een medaille of ribbon haalt is het toch even een klein overwinninkje, net als een nieuwe rang. En zoals overal waar dingen te verdienen zijn, zijn er mensen die proberen voor een dubbeltje op de eerte rij te zitten.

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:00:
[...]

Met je eerste zin ben ik het eens. Het is inderdaad een spel en een belangrijk aspect van spellen is dat er spelregels zijn. Als mensen zich daar niet aan houden vind ik dat er wat van gezegd moet worden. Mensen die zich niet aan de spelregels houden verpesten het voor de mensen die zich wel aan de spelregels houden. Deze beste gozer draagt 0,0 bij aan de team effort om het rondje te winnen maar is lekker voor zichzelf bezig. Erg bijdehand ook want ik had hem al een paar keer gezien (ik vloog rond in de cobra) tot ik besefte dat ie aan het repairen was. Toen ik dat besefte heb ik hem even op een lading hellfires getrakteerd. Echter, ipv dat meneer dacht dat ie gesnapt was en maar beter kon ophouden pakte hij de volgende hummer vanuit de TV station en scheurde weer linea recta naar het zelfde plekje.... Daarom even cobra geland om even een kiekje te nemen :)

Met je 2e stelling ben ik het dus niet eens. Het ranking gebeuren vind ik juist een deel van de verslavingsfactor. Je hebt toch meer het gevoel dat je het ergens voor doet (ja virtuele onderscheidingen :+ ) Als je een medaille of ribbon haalt is het toch even een klein overwinninkje, net als een nieuwe rang. En zoals overal waar dingen te verdienen zijn, zijn er mensen die proberen voor een dubbeltje op de eerte rij te zitten.
Ja, maar die onderscheiding hebben echt niks te maken met skills of teamlpay.
is alleen maar gefocused op hoeveel gespeelde uren :X
Ik heb liever een award systeem waar het omgaat hoeveel tanks je heb vernietigd,
zoals de armor award ipv armor veteran badge, want wie kan er nou niet 1000 uur in tank gaan zitten.

Waarschijnlijk gaat Frontlines: fuell of war ook een stuk beter worden.
deze meeste registeerde mensen op de community forums zijn ook gewoon tegen de stats systeem die bf2 heeft, De makers van dat spel zijn ook een stuk activer op de forums.
En het spel komt pas volgend jaar uit. (KAOS studio ook wel de makers van Desert Combat)

Dat zie ik Dice/EA niet doen (We kunnen trouwens Dice gewoon EA noemen, want EA heeft DICE nu in handen :
http://global.dice.se/pre...4b-45b8-beb6-ea98c337ef79)

• Zoufiax
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik wil Battlefield 2 tweedehands kopen. Loop ik daarbij het risico een spel te krijgen waarmee ik om wat voor reden dan ook niet online kan komen?

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Zoufiax schreef op donderdag 28 september 2006 @ 16:48:
Ik wil Battlefield 2 tweedehands kopen. Loop ik daarbij het risico een spel te krijgen waarmee ik om wat voor reden dan ook niet online kan komen?
Tja., als de persoon waarvan je hem koopt., een gepakte cheater is kan die key die je met dat spel koopt ongeldig verklaard zijn en niet langer werken voor online play.

Het kan ook nog zo zijn dat die persoon waarvan je hem koopt het spel zelf met dezelfde key blijft spelen waardoor jij dus niet kan spelen op het moment dat hij aan het spelen is en anderson uiteraard ook...

Maw. het is altijd een risico tenzij je die persoon goed kent en weet dat hij je niet zal "oplichten"...

Verwijderd

Ja, servers waarop de key gebanned kan zijn of erger nog global punkbuster ban maar goed dat laatste zal je dan wel snel genoeg achter komen :P

Is ook nog een kans dat de verkoper de verkochte key blijft gebruiken (is goed mogelijk met een image) om bijvoorbeeld cheats te gebruiken/schrijven of als ie normaal speelt kan er dacht ik geen 2e key tegelijk aangemeld worden bij de masterserver.

Maar goed voor hetzelfde geld is er niets aan de hand, ik zou het iig niet doen.

• Equalized

kijk maar es:

[afbeelding]
Allemaal leuk en slim enzo, maar er zit toch geen teammate in, dus hij krijgt toch geen repairpoints :D

Toch? :X

sar·cas·me (het ~)

Verwijderd

Equalized schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:48:
[...]
Allemaal leuk en slim enzo, maar er zit toch geen teammate in, dus hij krijgt toch geen repairpoints :D

Toch? :X
Hij zit zelf in de auto dus dat werkt gewoon....k heb t zelf ooit wel eens geprobeerd...k weet alleen niet of t nu nog werkt....

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:43
Hij zit er zelf in, je kunt op de 3e positie in dat ding je normale "wapens" gebruiken. Zou dus zomaar kunnen dat hij wel degelijk punten krijgt.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:48:
[...]

wie kan er nou niet 1000 uur in tank gaan zitten.
Normaal werkende mensen zoals ik... !

Verwijderd

Blacksnak schreef op donderdag 28 september 2006 @ 17:59:
[...]

Normaal werkende mensen zoals ik... !
Daar hoef je niet normaal werkend mens voor te zijn,
als je 1000 uur nodig heb om een badge te verdienen vraag je gewoon om problemen ala teamwork ingame.

• LED-Maniak
Zit nu toch met een vaag probleem zeg, sinds me nieuwe laptop hapert het beeld extreem.
Ik las over duo core problemen, maar is dat ook bij die van intel?(aangezien ik het alleen over amd hoor).

Of is dat een tech vraag? :X

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 23:02

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

kijk maar es:

[afbeelding]
Weet je wat nou het leuke is? Ik zie geen chauffeur zitten. Dus die repairpoints krijgt hij sowieso niet. 8)7

• aramdin
LED-Maniak schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:17:
Zit nu toch met een vaag probleem zeg, sinds me nieuwe laptop hapert het beeld extreem.
Ik las over duo core problemen, maar is dat ook bij die van intel?(aangezien ik het alleen over amd hoor).

Of is dat een tech vraag? :X
Problemen graag een apart topic (indien nodig) maken in Spielerij - Problemen & Vragen .

Instagram / YouTube

• Mr. Bondt
Oemfoefoe schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:34:
[...]

Weet je wat nou het leuke is? Ik zie geen chauffeur zitten. Dus die repairpoints krijgt hij sowieso niet. 8)7
Oh, jawel, hoor.
Ik heb het net op een local geprobeerd (sv.numplayersneededtostart = 0 :P) en toen een wagentje in het water gezet, derde plek, repareren.
En ja, ik kreeg repair points.

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 20:32

Type-R

One Minute Shakin

- - laat maar niet goed gelezen - -

[ Voor 91% gewijzigd door Type-R op 28-09-2006 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-10 23:02

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Mr. Bondt schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:15:
[...]

Oh, jawel, hoor.
Ik heb het net op een local geprobeerd (sv.numplayersneededtostart = 0 :P) en toen een wagentje in het water gezet, derde plek, repareren.
En ja, ik kreeg repair points.
:? Iedere dag is er weer een leermoment. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-10 16:18
Zo hadden wij woensdag nog een 3-tal leden van een zekere clan in onze server, weet helaas de naam niet meer.

De map Sharqi start, ik ben US Commander en tijdens mijn eerste scan zie ik al 2 MECs en een US gast helemaal naar linksboven lopen... verdacht, maar omdat het clan-spelers waren verder geen aandacht aan geschonken.
Totdat ik, een paar minuten later, nog eens snel kijk en zie dat ze daar vrolijk met granaten de kill-revive truck aan het uithalen zijn. (en nog slecht ook wat ze stonden onderaan qua punten)

Gelukkig was onze admin er snel bij om wat screenies te maken en ze vervolgens te bannen.
Nu maar hopen dat de screenies gelukt zijn en deze gasten aangepakt worden.

Echt ongelofelijk dat er nog steeds serieuse (clan) spelers zijn die lopen te statpadden, je zou verwachten dat deze spelers wel weten wat er kan gebeuren wanneer ze gepakt worden.

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:43
TheJoker schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 08:52:
Zo hadden wij woensdag nog een 3-tal leden van een zekere clan in onze server, weet helaas de naam niet meer.

Gelukkig was onze admin er snel bij om wat screenies te maken en ze vervolgens te bannen.
Nu maar hopen dat de screenies gelukt zijn en deze gasten aangepakt worden.

Echt ongelofelijk dat er nog steeds serieuse (clan) spelers zijn die lopen te statpadden, je zou verwachten dat deze spelers wel weten wat er kan gebeuren wanneer ze gepakt worden.
Als deze mannen een Stat reset krijgen dan zullen ze zeggen net wat OmfoeOmfoe net vertelde :
Iedere dag is er weer een leermoment.
O-)

[ Voor 22% gewijzigd door Tomino op 29-09-2006 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Oemfoefoe schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 00:00: :? Iedere dag is er weer een leermoment. B)
Jij bent dan ook nooit in een HMMVY te vinden hé ... meestal drop je er alleen van die zware ovale ontploffende dingen op :+

Ik heb zelf trouwens Expert Repair puntjes meuk door gewoon in BF2:SF @ Warlord 32 player op 64 Player Map lekker constant de arty en radar en UAV te repairen die ook weer constant door een stuk of 4 verschillende gasten werd opgeblazen : Ze kwamen elke keer weer terug zodra ik alles had gerepareerd O+ Ik zat daarnaast ook nog een beetje de amor gasten te helpen enzo :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Ben er nu ook achter wat de "taunt" is die in 1.4 zit.
Ik had er wat meer van verwacht maar het is dus gewoon dat een mannetje af en toe begint te giegelen als ie een tegenstander heeft omgelegd. Dan hoor je echt zo'n smiegelig lachje.

iemand anders al opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
JohnnyV27 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 21:32:
Ben er nu ook achter wat de "taunt" is die in 1.4 zit.
Ik had er wat meer van verwacht maar het is dus gewoon dat een mannetje af en toe begint te giegelen als ie een tegenstander heeft omgelegd. Dan hoor je echt zo'n smiegelig lachje.

iemand anders al opgevallen?
Hoe trigger je het? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Een dode enemy spotten.

• LED-Maniak
Zitten toch nog bugs in 1.4.

Ik liep rond, en opeens staat er "blabla heeft je gedood". Het spel was net begonnen en ik was net gespawnd en daarna gewoon nog levend... Niet gedood, terwijl hij aangaf van wel... |:(

Daarnaast heb ik véél minpunten gekregen om een reden die ik niet zou weten. Sta in wake op et vliegdekschip als USMC en opeens krijg ik -4 punten voor het rondhangen ofzo?? 8)7

Achja :P

[edit]
En nog meer bugs, opeens zijn al me punten verdwenen, was in een pistol & knives spel en ik kreeg 3 ribbons en iets van 6 awards 8)7

[ Voor 14% gewijzigd door LED-Maniak op 30-09-2006 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.

Hendal.

Chocolate moose

Ligt het aan mij of is de J-10 nog onmogelijker om neer te halen in deze patch dan daarvoor?

6 raketten en hij had geen flares meer en niks raakte :? 8)7 .

En wat is die artillery af en toe toch een vervelende spelbreker in sommige situaties. Andere team was iets beter op wake en daardoor hadden we 1 vlagop het vaste land dus met man en macht verdedigen(infanterie tegen inf,. en tanks e.d.), oftwel leuke sitautie. Boem 1 artillerie knal en 8 man dood, daar was het spelletje weer doodgebombardeerd. :(

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post