Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 01:17:
Daarnaast heb ik véél minpunten gekregen om een reden die ik niet zou weten. Sta in wake op et vliegdekschip als USMC en opeens krijg ik -4 punten voor het rondhangen ofzo?? 8)7

En nog meer bugs, opeens zijn al me punten verdwenen, was in een pistol & knives spel en ik kreeg 3 ribbons en iets van 6 awards 8)7
En terecht in beide gevallen.... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

LED-Maniak schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 01:17:

[edit]
En nog meer bugs, opeens zijn al me punten verdwenen, was in een pistol & knives spel en ik kreeg 3 ribbons en iets van 6 awards 8)7
....eh... dat lijkt me heel geen bug, hoor... maar meer een gevalletje van "met je hand in de koektrommel (of nee, met je skinny ass op een P&K server only..) gesnapt door EA en accountje gereset...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan ook zijn dat hij was geladen zonder rank...wat ook nog steeds regelmatig gebeurd...dan krijg je ook awards en ribbons enzo...ik had het laatst ook....promoveerde ik ineens naar pfc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Hendal. schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:15:
Ligt het aan mij of is de J-10 nog onmogelijker om neer te halen in deze patch dan daarvoor?

6 raketten en hij had geen flares meer en niks raakte :? 8)7 .

En wat is die artillery af en toe toch een vervelende spelbreker in sommige situaties. Andere team was iets beter op wake en daardoor hadden we 1 vlagop het vaste land dus met man en macht verdedigen(infanterie tegen inf,. en tanks e.d.), oftwel leuke sitautie. Boem 1 artillerie knal en 8 man dood, daar was het spelletje weer doodgebombardeerd. :(
Ben ook niet zo'n fan van de artillerie zoals die nu geimplementeerd is door EA.

Ben daarom blij met de infanterie only mogelijkheid. Eerlijk gezegd speelt dit veel lekkerder. De samenwerking is ook vaak wat beter naar mijn gevoel. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Same here, het nu komt nu echt puur op skill & teamwork aan. Heb vaak genoeg gezien dat ik in een "inferieur" team speel qua ranks en simpel door beter teamwork het andere hoger gerankte team eruit speelden.

Ranks vertellen ook niet alles, maar als je zoveel gespeeld hebt (Majors etc) dan verw8 ik eigenlijk wel aardig wat skill :)

Ik weiger om met voertuigen te spelen!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 14:47

mvds

Totally awesome!

aramdin schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 14:12:
Same here, het nu komt nu echt puur op skill & teamwork aan. Heb vaak genoeg gezien dat ik in een "inferieur" team speel qua ranks en simpel door beter teamwork het andere hoger gerankte team eruit speelden.

Ranks vertellen ook niet alles, maar als je zoveel gespeeld hebt (Majors etc) dan verw8 ik eigenlijk wel aardig wat skill :)

Ik weiger om met voertuigen te spelen!
Het is ook gewoon niet leuk om met voertuigen te spelen. Je loopt alleen maar rond met AT want iets anders heeft geen zin. Ja oke, je hebt ook support nodig, want aangezien je 4 keer een tank moet raken om hem te vernietigen zit je al snel zonder ammo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je ze al raakt...k zat gister op de [BoF] server maar mn AT's wilde niets raken...ze gingen overal doorheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 15:34:
Als je ze al raakt...k zat gister op de [BoF] server maar mn AT's wilde niets raken...ze gingen overal doorheen
En ik vind juist dat sinds 1.4 de tanks veel sneller kapot zijn. Vaak als ik 1 AT op mijn kont krijg ben ik al voor meer dan 50% kaduuk. Aan de uitdelende kant heb ik ook gemerkt dat ik tanks na 2x kapot heb. Meestal moet je 3x raken maar nu en dan is 2 genoeg volgens mij.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 01:20

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

JohnnyV27 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:16:
[...]

En ik vind juist dat sinds 1.4 de tanks veel sneller kapot zijn. Vaak als ik 1 AT op mijn kont krijg ben ik al voor meer dan 50% kaduuk. Aan de uitdelende kant heb ik ook gemerkt dat ik tanks na 2x kapot heb. Meestal moet je 3x raken maar nu en dan is 2 genoeg volgens mij.
Dat hadden we toch al eens getest, 2x raken op de voor/achterkant van dezelfde rups en hij is weg.... Zeker als je ondertussen terwijl de granaat herlaad met de mitrailleur op de zelfde plek schiet. Ik heb niet de indruk dat dat in 1.4 is aangepast hoor.

En wat het gedrag van de wapens betreft, dat hangt toch gewoon van het weer, de stand van de maan, of je goede humeur af?

Met die anti tank raket is het trouwens ook leuk knallen op die infantry only servers. Je schakelt van afstand hele groepjes uit ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:47:
[...]

Dat hadden we toch al eens getest, 2x raken op de voor/achterkant van dezelfde rups en hij is weg.... Zeker als je ondertussen terwijl de granaat herlaad met de mitrailleur op de zelfde plek schiet. Ik heb niet de indruk dat dat in 1.4 is aangepast hoor.

En wat het gedrag van de wapens betreft, dat hangt toch gewoon van het weer, de stand van de maan, of je goede humeur af?

Met die anti tank raket is het trouwens ook leuk knallen op die infantry only servers. Je schakelt van afstand hele groepjes uit ;)
Is niet aangepast. (bekijk de files)

behalve de knive :X en nog een klein dingetje.
Knive werkte perfect maar toch veranderen ze het |:( en nu werkt het niet. hahaha
echt iets voor dice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het trouwens zo dat je BF2 rank ook in BF2:SF gewoon geldt ?? Of moet je dan opnieuw gaan ranken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:51
gyedema schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 11:12:
[...]

....eh... dat lijkt me heel geen bug, hoor... maar meer een gevalletje van "met je hand in de koektrommel (of nee, met je skinny ass op een P&K server only..) gesnapt door EA en accountje gereset...."
Is wel bug ben ik bang want opnieuw een spelletje laden en het ging weer goed. Echt zeer vreemd.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:52:
Is het trouwens zo dat je BF2 rank ook in BF2:SF gewoon geldt ?? Of moet je dan opnieuw gaan ranken ?
Is gewoon dezelfde rank ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Had wel leuk geweest als je dan door een bug alsnog weer 2 unlocks krijgt als je een rank omhoog gaat in SF :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

LED-Maniak schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 18:57:
[...]

Is wel bug ben ik bang want opnieuw een spelletje laden en het ging weer goed. Echt zeer vreemd.
Ah..! Dan heb je mazzel... te veel rondhangen op een P&K server KAN slecht zijn voor de puntjes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:48:
[...]

Ah..! Dan heb je mazzel... te veel rondhangen op een P&K server KAN slecht zijn voor de puntjes....
Ik betwijfel het of daar tegenwoordig nog tegen word opgetreden. Ik ken namelijk iemand die bijna alleen maar op K&P servers rondhangt. Ik heb al een aantal keer gezegd dat dat een reset kan opleveren maar hij is eigenwijs. Schiet wel op met zn puntjes op deze servers. Ik denk dat ze gemiddeld 300 a 400 puntjes per ronde halen daar. Heeeeel veel heal/revivepoints.

En dat doet ie denk ik al een maand of 2 als t niet langer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Damn, ik vind 170 op een 32 of 40player Infantry Only al veel :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik heb het een keer meegemaakt inderdaad op zo'n server; liep een gast bij met in no-time meer dan 300 punt en iets van 5 x death of zo. En deed ALLES met de shockpaddles. Ik wist echt niet wat er om me heen gebeurde, WAT een complete chaos! Het had absoluut wat, dat zal ik niet ontkennen, maar heeft met Battlefield niet echt heel veel te maken (naar mijn mening dan). Ik vond het handig voor m'n veteran knife/pistol (ok, ik beken) maar zal er niet vaker langs gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Lol veteran knife & pistol heb ik op de gewone manier gehaald. Kost maybe wat tijd, maar onmogelijk is het zeker niet...

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook een keer met m mee gegaan....en inderdaad totale chaos...je hebt ook heel weinig deaths omdat je continu gerevived word. Iedereen is zowat medic. Ik had het ook niet voor de badges gedaan. Ik heb mn expert knife namelijk al en ik heb nog niet genoeg pistol kills voor mn expert. En alles gewoon op de eerlijke manier gehaald.

Knifen is in zo´n server ook niet zo heel moeilijk. Ik had er op een gegeven moment 5 achter elkaar omdat mn pistol leeg was en ik snel naar knife ging. Maar als er ventjes op je af blijven komen moet je wel blijven doorsteken. Als je terug gaat naar je pistol ben je dood tegen de tijd dat je m in je handen hebt en reloaded bent. Ik had er misschien nog wel meer kunnen hebben als ze het knifen niet hadden verkloot bij EA, k heb er een paar meerdere keren moeten prikken voordat ze gingen liggen. Het is ook zo chaotisch dat als je achter de NME weet te komen ze vaak niet eens door hebben dat je tussen ze in staat te kniven. Maar goed...was leuk voor de ervaring maar ik ga t risico niet lopen gereset te worden ondanks dat de stats me niet zoveel meer boeien. Ben ondertussen Captain en alle unlocks e.d. zijn al vergeven. K kan nog wat metaal halen maar ach....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Type-R
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-07 21:25

Type-R

One Minute Shakin

werkt niet bij mij :?

maar hij spot ook geen vraagteken dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Ammie schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:13:
[...]

werkt niet bij mij :?

maar hij spot ook geen vraagteken dan
Je hoort zelf niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
dan vraag ik me af wat je er in hemelsnaam zelf aan hebt? Ik zie het nut er niet van in :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat de accountserver down is? Via gamespy kan ik niet inloggen, en het spel normaal opstarten en inloggen gaat ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
maxoss schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 23:49:
[...]

dan vraag ik me af wat je er in hemelsnaam zelf aan hebt? Ik zie het nut er niet van in :X
Idd. Ik vind het zelfs irritant, als ik dan iemand probeer te spotten, maar dat er niets gebeurt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-07 16:37

Sap

There is not enough space so..

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 20:06:
Klopt het dat de accountserver down is? Via gamespy kan ik niet inloggen, en het spel normaal opstarten en inloggen gaat ook niet.
Hmm denk het ik kan ook niet inloggen

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op een ander battlefield forum hebben mensen ook last, connection to accountserver en dan gebeurt er niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:27

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Yup hier ook hetzelfde probleem...connecting en dan niets nada noppes... :(

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

gewoon geduld hebben, dat is vaker en dan kan t vvel enkele minuten duren maar uiteindelijk geraak je er wel in... ( tenzij hij zelf de inlog stopt met een foutmelding dat t niet kan, maar blijft ie connecten dan eens geduldig zijn.. )

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ok, dit is dus waarschijnlijk de laatste patch alle 28 medewerkers van Dice Canada staan op straat! :/

Nu heb ik die gasten altijd vervloekt vanaf patch nr. 1, maar hopelijk betekent dit niet het einde van de support aangezien Dice Sweden alle resources in dat middelmatige BF2.142 stopt wanneer het uitkomt. :(
On the morning of Oct 2nd hours after EA finalized the buyout of DICE, it closed the Canadian subsidiary DICE Canada (Developers of BF: Vietnam and BF2: Special forces). There where 28 employees at the Canadian office.
Bron: Blue's News

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik wil jullie dit dan ook niet onthouden.

Like WTF?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Hopen dat niet deze game helemaal uitsterft/leegloopt, en dat iedereen met de massa meegaat en BF2142 gaat spelen (zoals EA het wil). Dan is het dus echt exit Battlefield2.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Oemfoefoe schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:19:

Like WTF?!
7(8)7

Die gasten zijn helemaal lijp joh. Dit bevestigd alleen maar het beeld wat de mensen van EA/DICE hebben.

Daarnaast, spelen die mensen het spel wel eens :? Zo ja, dan valt je toch op dat het stikt van de bugs.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:35:
Hopen dat niet deze game helemaal uitsterft/leegloopt, en dat iedereen met de massa meegaat en BF2142 gaat spelen (zoals EA het wil). Dan is het dus echt exit Battlefield2.
Nou ik koop 2142 dus niet JUIST omdat BF2 zo buggy is. En een andere reden dat ik ook niet zo van die futuristische setting hou.

En wat die gasten leuk zeggen dat de mensen die klagen vast gewoon elke dag BF2 spelen....ja wat moet je dan, 50 eur uitgeven aan een spel en t dan in de hoek gooien? Ik speel het ook regelmatig en iedere keer erger ik me weer aan de diverse bugs. Gelukkig is het niet altijd buggy....tis maar net hoe de wind waait die dag. Maar gemiddeld genomen is t gewoon erg buggy...en dat na 1,5 jaar :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Oemfoefoe schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 13:19:

Like WTF?!
Mja, die kerel heeft wel gelijk alleen moet je dat voor jezelf houden. Devs lezen de posts op forums echt wel maar het koren van de kaf scheiden en een goede beslissing maken (IMO) lukte DiCe kennelijk niet. Nu schildert die kerel zichzelf en zn bedrijf af alsof het hen niks kan schelen wat klanten denken.

Als 20% klaagt dan is toch 80% tevreden? Haha, leuk gespeel met statistiek maar als een deel (meestal de iets fanatiekere die de tijd nemen om de misstanden mee te delen) heel duidelijk voorlegt dat er dingen grondig mis zijn, negeer je ze toch niet?

Ik heb bijvoorbeeld een breedbeeldscherm met een resolutie van 1680x1050, en mijn computer kan het makkelijk aan maar EA/Dice heeft keer op keer breedbeeldgamers genegeerd omdat wij kennelijk een te klein gedeelte van de markt zijn en er gewoon de moeite niet voor willen doen. De meeste spellen (zelfs sommige van 8 jaar terug!) hebben uit de doos al breedbeeld ondersteuning terwijl BF2 1.0 niet eens een native LCD (1280x1024) resolutie had.

Dat hadden ze dan weer toegevoegd tijdens een patch maar waarom dan niet gelijk de breedbeeld mensen aan hun wensen voldoen? Het is gewoon slap van DiCe dat ze dat extra stapje niet willen doen en het kost ze aan fans.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:25:
[...]

Mja, die kerel heeft wel gelijk alleen moet je dat voor jezelf houden. Devs lezen de posts op forums echt wel maar het koren van de kaf scheiden en een goede beslissing maken (IMO) lukte DiCe kennelijk niet. Nu schildert die kerel zichzelf en zn bedrijf af alsof het hen niks kan schelen wat klanten denken.

Als 20% klaagt dan is toch 80% tevreden? Haha, leuk gespeel met statistiek maar als een deel (meestal de iets fanatiekere die de tijd nemen om de misstanden mee te delen) heel duidelijk voorlegt dat er dingen grondig mis zijn, negeer je ze toch niet?

Ik heb bijvoorbeeld een breedbeeldscherm met een resolutie van 1680x1050, en mijn computer kan het makkelijk aan maar EA/Dice heeft keer op keer breedbeeldgamers genegeerd omdat wij kennelijk een te klein gedeelte van de markt zijn en er gewoon de moeite niet voor willen doen. De meeste spellen (zelfs sommige van 8 jaar terug!) hebben uit de doos al breedbeeld ondersteuning terwijl BF2 1.0 niet eens een native LCD (1280x1024) resolutie had.

Dat hadden ze dan weer toegevoegd tijdens een patch maar waarom dan niet gelijk de breedbeeld mensen aan hun wensen voldoen? Het is gewoon slap van DiCe dat ze dat extra stapje niet willen doen en het kost ze aan fans.
Battlefield ondersteund geen resoluties anders dan 4:3, ze mogen wel mooi die getalletjes als 1280x1024 (5:4) en de 16:10 formaten toegevoegd hebben in de optiemenu maar dat beeld wordt opgerekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

Verwijderd schreef op vrijdag 06 oktober 2006 @ 14:32:
[...]

Battlefield ondersteund geen resoluties anders dan 4:3, ze mogen wel mooi die getalletjes als 1280x1024 (5:4) en de 16:10 formaten toegevoegd hebben in de optiemenu maar dat beeld wordt opgerekt.
16:9 en 16:10 zijn er in BF2 niet eens. 5:4 pas vanaf patch 1.2 ofzo. En je hebt gelijk met het opgerekt zijn, de FOV is dan foutief. Die kan je wel goed krijgen met een console command maar die worden door punkbuster opgepikt en krijg je een ban als cheater.

:(

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

same story nu bij BF2142, terwijl het (dan maar opgerekt) direct bij first release ingevoerd had kunnen worden.. alleen dit al zorg weer voor een rel.. blijkbaar lezen de devs de fora toch niet zo goed...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ik snap er niks van.
Ze hebben gewoon de kans om naar de community te kijken.
Hetzelfde als patch 1.4 alleen de CTd en de servercrashes zijn verholpen.
De rest allemaal niet.EA begint een te grote monepoly positie te krijgen in de gamewereld.

Ik ga over op Armed assault alt het uit is.Kijken of dat wat wordt.
In de tussentijd toch maar bf2je he, want het is de gameplay die door de spelers wordt gecreeerd dat ik nog speel.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nog zeker 33 minuten en 5 seconden BF2. Tenminste, als MEC, want dan heb ik de Golden Scimitar gehaald...

Ondanks het gekloot rond BF2 vind ik het een briljant spel. Sinds Unreal en, vooral, Unreal Tournament heb ik geen spel zóveel gespeeld.
De stats en dergelijke maken het extra leuk (zoals blijkt uit m'n eerste opmerking).
Een enórme plus van de laatste patch is de boost die teamwork krijgt op infantry only maps. Je wordt er een beetje door gedwongen anders loop je je het leplazerus. Ik zit doorgaans wel in squads, maar zelfs als je probeert stug bij de leader te spawnen hebben ze het in 8 van de 10 gevallen niet door en rijden ze je zowat over bij het zo snel mogelijk wegscheuren.
Niet in infantry only dus (idd, er is niks om in weg te scheuren). BF2 was een beetje aanhet wegzakken, maar is inmiddels helemaal terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ik kan niet anders dan de bovenstaande laatste alinea volledig onderstrepen. UT2K4 speelde ik dag en nacht en had never gedacht, dat ik dat zelfs maar van de schijf af zou knikkeren... Op dit moment is BF2 zo'n beetje de enige game nog die ik speel...!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Ik snap er niks van.

Tijden heeft het prima gewerkt, en nu loopt het spel telkens vast. Allerlei drivers geprobeerd, maar na een tijdje spelen, soms een half uur, soms na drie uur, hangen beeld en geluid, en rest mij niets dan de powerknop indrukken. Dan reageert de laptop ineens weer wel, wordt BF2 netjes afgesloten en sluit de laptop zichzelf af.

Eens zoeken wat ik eraan kan doen, want het ging net zo lekker...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
ik vroeg me eigelijk af welke resoluties spelen jullie nou bij BF2?
ik vroeg me dit af omdat ik alles op High heb en met 1280X1024 dit toch soms wel zwaar is...heb ik voor de lol eens 1024x768 gepakt en het beeld lijkt er wel mooier uit te zien, kan dit?
ik d8 vroeger eens iets gelezen te hebben dat BF2 eigelijk niet voor 1280x1024 is, dat er bepaalde vervormingen optreden bij 1280x1024 en die vervormingen zie ik ook wel vaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 17:47

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik speel(de) @ 1280x1024 @ x1900xt

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Thrills33ka schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:57:
ik vroeg me dit af omdat ik alles op High heb en met 1280X1024 dit toch soms wel zwaar is...heb ik voor de lol eens 1024x768 gepakt en het beeld lijkt er wel mooier uit te zien, kan dit?
ik d8 vroeger eens iets gelezen te hebben dat BF2 eigelijk niet voor 1280x1024 is, dat er bepaalde vervormingen optreden bij 1280x1024 en die vervormingen zie ik ook wel vaker
Komt ook omdat 1280x1024 geen echte 4:3 verhouding is. Je zou 1280x960 moeten hebben.

Maar ik speel gewoon op 1280x1024 met alles op hoog incl AA en AF. En dat op een x1900xt 256MB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Thrills33ka schreef op dinsdag 10 oktober 2006 @ 23:57:
Ik ben een CRT die-hard en speel lekker op mijn 19 inch bakkie op 1600x1200 + 6xAA op mijn 1900XTX O+

* nero355 voorlopig geen laptop wil omdat ze allen 16:10 zijn :r 4:3 FTW !!!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
ik hoor dat erg veel mensen klagen over BF2. dus zou iemand misschien zijn cdkey willen verkopen? :>

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:22
YoshiBignose schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:19:
ik hoor dat erg veel mensen klagen over BF2. dus zou iemand misschien zijn cdkey willen verkopen? :>
Die van mij mag je voor € 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Kaspers schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 12:30:
[...]

Die van mij mag je voor € 40.
wat een koopje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 12-09 14:51
afzetter :'(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
Ik snap er niks meer van,hele tijd last van connectie problemen,connection to the server has been lost.
ik heb dit nog nooit gehad,en heb dan ook aan mijn setup en instellingen,software etc niets veranderd
|:( ik snap er niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

ik had dat laatst ook. bleek mijn modem te zijn. Maar weer even mijn oude modem ingestoken.

zat gisteren op de bf2s.com ranked server en spring met een maat van me in de Z-10. Vervolgens komen 2 three-stars op mijn chopper staan. ik stijg op en krijg uiteraard 2 teamkills + punish. Gelukkig stond naast de helipad de serveradmin te kijken :P

allebei een ban *O*

edit @ hieronder:
ik heb het idee dat iedereen punished. Zal wel aan mij liggen maar ik krijg elke keer te zien "you were punished for a teamkill"

[ Voor 17% gewijzigd door JohnD op 11-10-2006 15:03 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

SunStorms_sletje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:45:
ik had dat laatst ook. bleek mijn modem te zijn. Maar weer even mijn oude modem ingestoken.

zat gisteren op de bf2s.com ranked server en spring met een maat van me in de Z-10. Vervolgens komen 2 three-stars op mijn chopper staan. ik stijg op en krijg uiteraard 2 teamkills + punish. Gelukkig stond naast de helipad de serveradmin te kijken :P

allebei een ban *O*
Beter !!

Hoge rang staat niet garant voor zinvol gedrag. Zit in een leuke infantry only server en speel heel lekker in een squad met een captain / major / colonel ofzo. Zij eindigden steeds bovenaan en ik daar vlak onder op 3, 4 of 5e plaats met mooie punten.

Spawn ik ergens en in de consternatie op dat spawnpunt knal ik zo'n hotshot uit mijn eigen squad neer. Uiteraard gelijk punishen..... 7(8)7

Ik punish alleen maar als ik zeker weet dat er opzet in het spel is. Of anderzins volkomen dom gedrag.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:25
punish of niet je hebt altijd -4 te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 20:22
Ik ben tot nu toe nog wel de goedkoopste :>.

[ Voor 60% gewijzigd door Kaspers op 11-10-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Help!!!! schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 14:11:
[...]

Beter !!

Hoge rang staat niet garant voor zinvol gedrag. Zit in een leuke infantry only server en speel heel lekker in een squad met een captain / major / colonel ofzo. Zij eindigden steeds bovenaan en ik daar vlak onder op 3, 4 of 5e plaats met mooie punten.

Spawn ik ergens en in de consternatie op dat spawnpunt knal ik zo'n hotshot uit mijn eigen squad neer. Uiteraard gelijk punishen..... 7(8)7

Ik punish alleen maar als ik zeker weet dat er opzet in het spel is. Of anderzins volkomen dom gedrag.
Misschien vond hij het wel heel dom dat je hem neerschoot? Ik vind dat gezeik over punishen maar een beetje dom worden eigenlijk.

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaspers schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

Ik ben tot nu toe nog wel de goedkoopste :>.
http://www.play.com/Games...41/-/Product.html?cur=258

our price: EUR 22.49 Delivered Beat that. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Tray
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-06 16:53
Zie topicwarning ;)

[ Voor 105% gewijzigd door Crash op 12-10-2006 21:47 ]

"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Kalmeer en zie hierboven ;)

[ Voor 84% gewijzigd door Crash op 12-10-2006 21:47 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

schiet ik gisteren met een tv-guided op een anti-aircraft van een redelijke afstand, duikt er op het op het allerlaatste moment een jet van ons voor...teamkill. Maar het zag wel grappig uit :P

Gelukkig kreeg ik geen punish om m'n oren :)

Is iemand opgevallen dat de tv-guided soms naar links afwijkt bij het afvuren? Daardoor krijg je em heel moeilijk bijgestuurd. Zeker op korte afstanden.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
SunStorms_sletje schreef op woensdag 11 oktober 2006 @ 13:45:
...ik heb het idee dat iedereen punished. Zal wel aan mij liggen maar ik krijg elke keer te zien "you were punished for a teamkill"
Ik heb er nauwelijks last van. Je zit dan waarschijnlijk op de verkeerde servers te gamen. Als die punishes je irriteren, ga je toch op servers spelen waar meer "volwassen" wordt gespeeld (op de PoE:2 servers word je zowiezo bijna nooit gepunished voor tk)

[ Voor 12% gewijzigd door Indy91 op 13-10-2006 10:03 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

heb net proberen te filteren op servernaam "volwassen" maar er stond niks in het lijstje :'(

Maar heb eigenlijk maar zelden TK's dus het maakt me verder niks uit. valt me alleen op dat als ik dan TK, ik wel direct een punish krijg. Maar dat mag de pret niet drukken.

verder is het zo dat ik niet van server ga wisselen als ik een punish krijg. ik speel niet op vaste server omdat ik niet altijd tegen dezelfde mensen wil spelen.

edit:
uitzondering was mijn TK van gisteren die ik net hier gepost heb ;)

[ Voor 31% gewijzigd door JohnD op 13-10-2006 10:21 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

SunStorms_sletje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 09:24:
schiet ik gisteren met een tv-guided op een anti-aircraft van een redelijke afstand, duikt er op het op het allerlaatste moment een jet van ons voor...teamkill. Maar het zag wel grappig uit :P

Gelukkig kreeg ik geen punish om m'n oren :)

Is iemand opgevallen dat de tv-guided soms naar links afwijkt bij het afvuren? Daardoor krijg je em heel moeilijk bijgestuurd. Zeker op korte afstanden.
Ghehe,

Ik had laatst ook een leuke actie,

Ik zit te tv-guiden en zie een AA op ons schieten , op dit moment draait de heli rechtsom en dat betekende dat ik een kort moment die aa op de korrel kan nemen, ik vuur op het juiste moment die tv-guide af(althans dat dacht ik) maar door een leuke lagstoot oid schiet ie een seconde later pas af en wat zat er toen toevallig net voor m'n vizier?
Een friendly Blackhawk vol met mensen :| , 5 teamkills aan m'n broek en natuurlijk meteen de server afgekickt :X

Maar moest daarna wel ff lachen om hoe ongelukkig dat ei'k was.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Dat is wel heel erg zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

SunStorms_sletje schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 10:12:...

Maar heb eigenlijk maar zelden TK's dus het maakt me verder niks uit

...
Hier even op ingaand. Ik ben weleens :+ in een jet te vinden en m'n missiles missen weleens de lock of vliegen dwars door de flares heen, waardoor ze de dichtsbijzijnde warmtebron zoeken. Tsjah dit kan weleens een friendly zijn.
Voor de rest kan je NOOIT een friendly locken --> dus de teamkills zijn ALTIJD per ongeluk.
Als ik dan weer een keer gepunisht wordt, dan word ik daar wel een beetje moe van ja! }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik speel resolutie bla bla met me x1900xtx bla bla..

Kerels ik poep ze onder het tapijt.

Alle resoluties RETE strak op m'n 7950 GX2 met alle opties die ik kan aanzetten .. HA ... >:)

(Stoer hé .... HÉ)

Gzzz get a life !!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2006 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn-
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:53:
Ja ik speel resolutie bla bla met me x1900xtx bla bla..

Alle resoluties RETE strak op m'n 7950 GX2 met alle opties die ik kan aanzetten .. HA ... >:)

(Stoer hé .... HÉ)

Gzzz get a life !!
ik zie anders niemand opscheppen over zijn x1900xtx of het is meer dan 3 pagina's terug in dit topic dus de enige die aan het patsen is met zijn videokaart ben jij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had weer eens wat vaags met bf2. Ik schoot net te laat een vliegtuig uit de lucht. De piloot sprong net uit het vliegtuig en had zijn parachute al opengedaan. Dus ik vlieg op hem af hopend hem te rammen met mijn vliegtuit. Dat lukte, alleen hij kreeg een kill. Lekker vaag, je kan dus met je parachute een vliegtuig killen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik had vanavond een C4-glitch....vanuit een heli stuk of 20 keer naar beneden gegooid (zat supply dude naast me)...doodgegaan voordat ik de laatste reeks kon detonaten. Vervolgens drop ik na te spawnen 2x een pakketje...met het derde pakketje in de hand wil ik 'm droppen...gaat 't hele zooitje de lucht in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
martijn- schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:21:
[...]

ik zie anders niemand opscheppen over zijn x1900xtx of het is meer dan 3 pagina's terug in dit topic dus de enige die aan het patsen is met zijn videokaart ben jij
achhhh BF2 is zo slecht dat men met een TNT 1 kan spelen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martijn- schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 00:21:
[...]

En de ondertoon die jij mee toe"sist" is precies diegene die ik hoopte te ontvangen.
Want reacties zoals de "mijne" (lees door velen overal en nergens op GOT gepost) zijn mij een teken aan de wand.
Daarmee doel ik dat het triest is dat er aan de hand van computer hardware gepatst moet worden.
Soms denk ik koop dat een auto en laat die ombouwen en ga op de openbare weg patsen.
Dan ziet men nog is wat ... want computer hardware zie je tenslotte niet. (Tenzij je zo'n kijkraampje hebt) :P
Dol hé...
En dat terwijl BF2 een rete cool spel is op zich...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op vrijdag 13 oktober 2006 @ 23:53:...
(Stoer hé .... HÉ)....
icegodd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 02:17:
achhhh BF2 is zo slecht dat men met een TNT 1 kan spelen _/-\o_
Als dit zo doorgaat, dan duurt het imo niet lang of deze BF2-thread wordt wederom/voorgoed gesloten.
De eerste zin van de regels voor het posten op dit topic:
Het pats- en klaaggehalte in dit topic bereikt iets te hoge niveaus....
Maw laten we het aub interessant houden voor ons allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Volgens mij heeft er iemand een hardwarematig minderwaardigheidsgevoel... :/

Of zijn posts stroken totaal niet met zijn signature? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beter negeert men die jongen, wat dat beftreft is het jammer dat het algemene benchmark topic gisteravond laat is opgeschoond, want daar had ik ook een kleine aanvaring met deze persoon :)

En ik wil hier absoluut verder niks mee uitlokken, want hij zal hier wel weer op willen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 11:36:
Beter negeert men die jongen, wat dat beftreft is het jammer dat het algemene benchmark topic gisteravond laat is opgeschoond, want daar had ik ook een kleine aanvaring met deze persoon :)

En ik wil hier absoluut verder niks mee uitlokken, want hij zal hier wel weer op willen reageren.
Post dan niet :+

Iemand een idee wanneer de 1.5 patch uitkomt _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die komt niet meer want Bf 2142 is uit _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

terwijl er echt nog wel wat te verbeteren valt. Ik vind 1.4 wel erg goed speelbaar. Geen crashes meer. Infantry mode. Allemaal leuke dingen, nu nog de jets balancen en dan is iedereen blij :)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Doh edit knop is dubbelpost?

[ Voor 94% gewijzigd door ROFLASTC op 14-10-2006 12:42 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

R-O-Y schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:39:
terwijl er echt nog wel wat te verbeteren valt. Ik vind 1.4 wel erg goed speelbaar. Geen crashes meer. Infantry mode. Allemaal leuke dingen, nu nog de jets balancen en dan is iedereen blij :)
Infantry is wel heersend, soort legale pistol/knife server. Wordt ook goed ge-team-ed. Ik ben op een paar servers geweest waar beide partijen in met 2 squads toch echt de hele ronde vlak bij elkaar bleven.

Ik ben voor het eerst boven de 190 punten in 1 ronde uitgekomen. Patch 1.4 vind ik wel in orde dus. :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:39:
nu nog de jets balancen en dan is iedereen blij :)
Ja en dat zal juist het punt zijn. BF2 zoals ie nu is, is gewoon in orde. Je kan het nooit 100% iedereen naar de zin maken. Daarom denk ik ook dat 1.4 de laatse patch zal zijn geweest, en dat alle aandacht nu uitgaat naar 2142.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

ROFLASTC schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:41:
[...]

Infantry is wel heersend, soort legale pistol/knife server. Wordt ook goed ge-team-ed. Ik ben op een paar servers geweest waar beide partijen in met 2 squads toch echt de hele ronde vlak bij elkaar bleven.

Ik ben voor het eerst boven de 190 punten in 1 ronde uitgekomen. Patch 1.4 vind ik wel in orde dus. :)
Speel bijna alleen nog maar Infantry only. Heerlijk zonder die arty en voertuigen. Naar mijn gevoel wordt er op die servers iha ook veel leuker samen gespeeld. Ook kom ik beter uit de verf met infantry only.

Voertuigen zijn wel vet maar ik vind ze te slecht uitgebalanceerd. Die infantry mode is super omdat je nu gewoon kunt kiezen. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:06
Jullie hebben het de hele tijd over die Infantry, en ik zie het ook overal, maar wat is het precies? Geen voertuigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

--Christiaan-- schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 13:57:
Jullie hebben het de hele tijd over die Infantry, en ik zie het ook overal, maar wat is het precies? Geen voertuigen?
Bingo !

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Laatst online: 03-09 16:13

PcManiaxx

ondertitel duh

Het woord zegt het al eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

duh, ben dan ook duidelijk en meld dan even dat dit een filter in de serverbrowser is, kan de brave borst ook eens 'mano a mano' gaan spelen ;) :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik was eerst niet zo te spreken over die Infantry mode, maar ik speel hem nu toch geregeld...
eigelijk is het gewoon geweldig...op Songua Stalemate, Strike at Karkand en Sharqi...lekker tactisch spelen zonder tanks of artillery, dat is toch maar irritant, constant zo'n artillery op je dak bij Karkand bijvoorbeeld....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Verwijderd schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:47:
[...]

Ja en dat zal juist het punt zijn. BF2 zoals ie nu is, is gewoon in orde. Je kan het nooit 100% iedereen naar de zin maken. Daarom denk ik ook dat 1.4 de laatse patch zal zijn geweest, en dat alle aandacht nu uitgaat naar 2142.
kijk, dat de j10 sterker is boeit me vrij weinig. Ik pik er vaak een van de vijand en ga dan de hele ronde niet dood. Juist omdat dat ding alles ontwijkt. In mijn ogen niet echt eerlijk. Een f35 trekt missles aan en de j10 ontwijkt ALLES. Bij de andere jets met een beetje moeite ook.

@uploader26, infantry obly is geen pistol knife. Ik vind het niet te vergelijken. Het is gewoon zoals altijd infantry spelen maar dan niet verplicht spec-ops of anti tank in karkand. Als je een keer op een dakje ligt krijg je geen arty op je dak. (hooguit supply drop :+ )

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
Thrills33ka schreef op zaterdag 14 oktober 2006 @ 20:01:
ik was eerst niet zo te spreken over die Infantry mode, maar ik speel hem nu toch geregeld...
eigelijk is het gewoon geweldig...op Songua Stalemate, Strike at Karkand en Sharqi...lekker tactisch spelen zonder tanks of artillery, dat is toch maar irritant, constant zo'n artillery op je dak bij Karkand bijvoorbeeld....
Ze zouden alleen nog de claymores moeten uitschakelen... zooo frusterend als je een eind gelopen hebt door zo'n lullig ding gekilled te worden zonder een medic in de buurt :(

En het ergste vind ik nog als sniper ze "offensief" gebruiken... dus in een groep tegenstanders zo snel mogelijk je claymores dumpen om makkelijke kills te maken... bah!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

JohnnyV27 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:52:
[...]

Ze zouden alleen nog de claymores moeten uitschakelen... zooo frusterend als je een eind gelopen hebt door zo'n lullig ding gekilled te worden zonder een medic in de buurt :(

En het ergste vind ik nog als sniper ze "offensief" gebruiken... dus in een groep tegenstanders zo snel mogelijk je claymores dumpen om makkelijke kills te maken... bah!
sja het blijft natuurlijk een spelletje. BF2 geeft mij nogal eens het gevoel dat ik had toen ik vroeger met m'n vriendjes speelde. Nee jij bent dood, nee, jij. Oh ik heb jou eg wel dood gemaakt, etc etc.

Die claymores hebben denk ik een beetje een grote range. Verder heb ik niet zoveel problemen met het spelletje. LA85 en G36 hebben het vermogen om Headshots te maken als de gebruiker naar de grond duikt. Das soms frustrerend maar dan pak ik een tank ofzo.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 11:08:
[...]

kijk, dat de j10 sterker is boeit me vrij weinig. Ik pik er vaak een van de vijand en ga dan de hele ronde niet dood. Juist omdat dat ding alles ontwijkt. In mijn ogen niet echt eerlijk. Een f35 trekt missles aan en de j10 ontwijkt ALLES. Bij de andere jets met een beetje moeite ook.
De raketten van de j10 schieten vaker raak als de tegenstander zijn flares heeft losgelaten. De j10 is volgens mij het beste vliegtuig in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:07:
[...]

De raketten van de j10 schieten vaker raak als de tegenstander zijn flares heeft losgelaten. De j10 is volgens mij het beste vliegtuig in het spel.
Het zijn niet de rakketten, het zijn de hitboxes van de vliegtuigen.
en als je de j10 wilt ontwijken op een simpelen manier met de f35.

j10 schiet rakketen jij trekt op en ga recht omhoog, een of andere manier missen die raketten dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

JohnnyV27 schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 12:52:
[...]

Die claymores zijn idd erg irritant. Ze hebben ook een te groot bereik.

Gelukkig heb ik een infantry only server gevonden waar snipers/clays niet mogen. :P (Met snipers zelf heb ik overigens geen problemen. De sniperbalans is imo wel goed in BF2. Niet te overheersend that is.)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Ik vindt claymore's geen probleem ze zijn gewoon deel van het spel, een handgranaat zie je ook niet aankomen of achter je vallen dus daar zou je ook iets van kunnen zeggen, ik zeg maar zo als ik dood ga door een claymore heeft die vent hem gewoon goed neergelegd en had ik maar beter uit moet\en kijken.

Maar idd het offencief gebruiken van die dingen is mateloos irritant en zou simpelweg opgelost kunnen worden door er een tijdslimiet aan te koppelen., bv. het plaatsen van een Claymore kost 3 sec. je selecteerd je claymore en moet 3 sec. lang op de toets om hem te plaatsen drukken voordat hij hem uiteindelijk neerlegt.

Simpele oplossing want 3 sec. tijd heb je never nooit niet in een gevecht dus kan je die claymore niet meer misbruiken, plus het is ook realistiser want in het echt wordt een clymore ook niet van 3 meter afstand naar een tegenstander gegooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Ben het wel met je verhaal eens maar wat vind jij van de range op die dingen? Als ik m zie liggen moet ik er met een ferme boog omheen. Die claymores kunnen her en der als volwaardige blokkades werken.

[ Voor 56% gewijzigd door ROFLASTC op 15-10-2006 17:55 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
claymores en grenades zijn gewoon voor ultra naabs....duidelijker kan ik het niet zeggen..
als ik bijvoorbeeld op Karkand infantry only ga is het gewoon nade/claymore F*cking paradise...is toch niet meer normaal...
sommige van die apen doen zelfs niks anders die lopen constant door de vijand heen met claymores, er was zelfs een gast toennet die gewoon 40 tot 50 kills haalde met op zo'n manier te irriteren, maar als ik 1on1 met ze sta dan zie je ze opeens wegrennen of snel een nade proberen te gooien
geeft me wel voldoening als ik dan op ze af ren en hun nades ontwijk en ik hun gewoon hard sloop met een gun. ik zie dat gewoon als een soort van onmacht als je alleen maar met claymores en nades kunt spelen
bij claymores zouden ze bijvoorbeeld ook kunnen doen dat je maar 1 punt krijgt voor een kill...en dat teammates ook doodgaan als ze eroverheen lopen (geen teamkill dus!!!) dat is tenminste realistischer...en 3 sec voor het plaatsen van een claymore zou ook wel een goed idee zijn

[ Voor 16% gewijzigd door SuX DeLuXe op 15-10-2006 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Thrills33ka schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 18:00:
claymores en grenades zijn gewoon voor ultra naabs....duidelijker kan ik het niet zeggen..
als ik bijvoorbeeld op Karkand infantry only ga is het gewoon nade/claymore F*cking paradise...is toch niet meer normaal...
sommige van die apen doen zelfs niks anders die lopen constant door de vijand heen met claymores, er was zelfs een gast toennet die gewoon 40 tot 50 kills haalde met op zo'n manier te irriteren, maar als ik 1on1 met ze sta dan zie je ze opeens wegrennen of snel een nade proberen te gooien
geeft me wel voldoening als ik dan op ze af ren en hun nades ontwijk en ik hun gewoon hard sloop met een gun. ik zie dat gewoon als een soort van onmacht als je alleen maar met claymores en nades kunt spelen
bij claymores zouden ze bijvoorbeeld ook kunnen doen dat je maar 1 punt krijgt voor een kill...en dat teammates ook doodgaan als ze eroverheen lopen (geen teamkill dus!!!) dat is tenminste realistischer...en 3 sec voor het plaatsen van een claymore zou ook wel een goed idee zijn
ach, wat is naab..... als een soort rambo rondrennen en niet kijken waar je je veoten neer zet, dat is pas naab. En helemaal als je dan tegen een claymore loopt en de anders voor n00b uitscheld, kom op zeg.. probeer je eigen incompetenties niet te compenseren door adneren af te zeiken. Beetje opletten waar je loopt en er is niks aan de hand. En als je gewoon gecoordineerd en als squad rondloopt, dan heeft zo'n rusher ook geen kans.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Ben ik het mee eens, hoewel ik zn reactie ook wel begrijp. Toen infantry only net uit was zag ik dat ook heel erg veel. Nu zie ik het eigenlijk alleen nog maar als de vijand of wijzelf nog maar 1 CP over hebben. Ik vind het niet zo heel erg, ik zoek gewoon een uitweg en "naab" ze dan van achter.

Klassiek geval van assraping the assraper :p

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 11:32

hbsJR

All rounder

Over het algemeen ben ik heel blij met battlefield, vind het alleen zo jammer dat er weinig special forces servers zijn. Degene die je vind hebben 24/7 dezelfde map en tja na 2 uur dezelfde path uitstippelen word gewoon saai. Echt veel word ik niet geraped door een vliegtuig omdat, tja.. vliegtuigen vinden mij gelukkig niet boeiend genoeg.

Voertuigen vind ik een prima balans hebben.... Idiote tanks worden binnen no-time gepwned en de slimmere speler heeft de overmacht, logisch want daarvoor neem je ook een tank 0o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Accountservers weer eens down? Ik krijg 'Server refused the connection' ofzoiets :( .

/Edit: Schijnt dat het bij een maatje wel gewoon doet, locaal probleem dus. Great :/

[ Voor 34% gewijzigd door Equalized op 15-10-2006 22:02 ]

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
ROFLASTC schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 17:55:
[...]

Ben het wel met je verhaal eens maar wat vind jij van de range op die dingen? Als ik m zie liggen moet ik er met een ferme boog omheen. Die claymores kunnen her en der als volwaardige blokkades werken.
Tja twijfelachtig misshien hebben ze idd een net iets te grote range....

Aan de andere kant heb ik vaak genoeg die claymores ontweken door er simpelweg overheen te springen als er bv. 1 op of net voor een trap lag., dus het blijven vage apparaten binnen BF2.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post