Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.535 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Friendly fire op claymores moet gewoon aangezet worden dan is het probleem zo opgelost

edit:
@ nero
Dat vind jij. Ik vind dat het gewoon aan moet staan. er ligt iets dat kan exploderen. als iemand (friend or foe) langsloopt moet dat ding afgaan.

[ Voor 48% gewijzigd door JohnD op 16-10-2006 14:53 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

SunStorms_sletje schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:12:
Friendly fire op claymores moet gewoon aangezet worden dan is het probleem zo opgelost
Jaa echt wel en dan heb ik binnen no time -16 oid aa punten door teammates die gewoon blind zijn :/

En nee ik ben geen Claymore spammende n00b ik probeer gewoon bepaalde ingangen ermee te blokken ...

Erna maar ammo zitten spammen om er vanaf te komen }:|

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
SunStorms_sletje schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 09:12:

edit:
@ nero
Dat vind jij. Ik vind dat het gewoon aan moet staan. er ligt iets dat kan exploderen. als iemand (friend or foe) langsloopt moet dat ding afgaan.
Het probleem daarvan is, dat sommige mensen dat vergeten. Als die 'claymore-noobs' (leuk woord voor de Dikke Van Dale), claymores droppen, alleen maar op de plaatsen waar ze het meeste kills mee kunnen krijgen, ben je gewoon fout bezig. Ze zijn ervoor bedoeld om jezelf in te dekken, op een dak oid.

Misschien zou het wel werken, maar imho is BF2 daar gewoon te arcade voor. Als ik een server join, en de optie claymores/mines friendly fire staat aan ben ik gauw weer vertrokken. Omdat het soms toch veel rushen is, kom je ze toch teveel tegen. En aangezien er geen 32/20/16/8 or whatever players _allemaal_ samen kunnen werken, zijn er altijd wel mensen die zonder te denken mines/clay's droppen. Alleen maar voor eigen kills soms. Tsja, als je dan net een belangrijke ingang, uitgang voor teammates verspert is dat best zuur.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 10:26
Je kan de claymores ook anders zien...zoals in road to jalalalabad...

Vaak probeer ik dan het kamp in te sneaken van de tegenstander en die met claymores bestoken op strategische punten waar zij vanuit aanvallen...als de rest van je team dan gewoon zn best doet is de aanval zo afgeslagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 13:12:
[...]

Het zijn niet de rakketten, het zijn de hitboxes van de vliegtuigen.
en als je de j10 wilt ontwijken op een simpelen manier met de f35.

j10 schiet rakketen jij trekt op en ga recht omhoog, een of andere manier missen die raketten dan. ;)
Dan kunnen ze toch die hitboxes kleiner maken? Of die van de j10 even groot als de andere vliegtuigen:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik zelf heb het idee dat de J10 weinig tot geen armor heeft, want met de gun is 'ie zo neer.
De besturing maakt hem zo 'onverslaanbaar'; 9 van de 10x kan je met de j10 de missiles van een bogey/essex eruit draaien. En de j10 is echt een 'pain in tha ass' om erachter te blijven hangen, want met een beetje piloot is 'ie voor je weet binnen 2 seconden uit het zichtveld.
Terwijl ik het gevoel heb dat een F35B meer stingers oid kan incasseren. Maar dat kan ook een persoonlijk gevoel zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:47

mvds

Totally awesome!

Equalized schreef op maandag 16 oktober 2006 @ 17:07:
[...]

Het probleem daarvan is, dat sommige mensen dat vergeten. Als die 'claymore-noobs' (leuk woord voor de Dikke Van Dale), claymores droppen, alleen maar op de plaatsen waar ze het meeste kills mee kunnen krijgen, ben je gewoon fout bezig. Ze zijn ervoor bedoeld om jezelf in te dekken, op een dak oid.

Misschien zou het wel werken, maar imho is BF2 daar gewoon te arcade voor. Als ik een server join, en de optie claymores/mines friendly fire staat aan ben ik gauw weer vertrokken. Omdat het soms toch veel rushen is, kom je ze toch teveel tegen. En aangezien er geen 32/20/16/8 or whatever players _allemaal_ samen kunnen werken, zijn er altijd wel mensen die zonder te denken mines/clay's droppen. Alleen maar voor eigen kills soms. Tsja, als je dan net een belangrijke ingang, uitgang voor teammates verspert is dat best zuur.
Waarom ben je dan fout bezig? Het spel draait er toch om om kills te maken? :? Beetje vreemd statement. Net zoals roepen dat ik een n00b ben omdat ik met mijn F2000 een granaat in een groep tegenstanders gooi. Bullshit, dan moeten ze maar niet bij elkaar blijven staan, en als ik op ze ga schieten overleef ik het zelf niet, dus dan maar een granaat erin... Probleem opgelost. Beetje kinderachtig om over vanalles te gaan zeuren dat het alleen voor n00bs is. Het zit in het spel, dus waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:55:
[...]

Waarom ben je dan fout bezig? Het spel draait er toch om om kills te maken? :? Beetje vreemd statement. Net zoals roepen dat ik een n00b ben omdat ik met mijn F2000 een granaat in een groep tegenstanders gooi. Bullshit, dan moeten ze maar niet bij elkaar blijven staan, en als ik op ze ga schieten overleef ik het zelf niet, dus dan maar een granaat erin... Probleem opgelost. Beetje kinderachtig om over vanalles te gaan zeuren dat het alleen voor n00bs is. Het zit in het spel, dus waarom niet?
maar hoeveel snipers zie jij in RL de offensieve manier strijden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Waarom denk je dat de Assault Class bestaat :) ?

Ben het btw met Obsidian eens, als ik op teamspeak zit met mn buddies en we lopen een beetje op een kluitje "schreeuw" ik ook altijd dat we moeten spreaden, anders kan je weer 100den meters gaan lopen door 1 goed geplaatste grenade :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Het spel draait oa om kills. Ook belangrijk is dat iedereen er plezier aan blijft beleven. Daarom is het ook belangrijk dat de verschillende klassen en voertuigen goed uitgebalanceerd zijn.
IMO ontbreekt het daar teveel aan in BF2.

Ik speel BF2 graag maar het had zoveel meer kunnen zijn, m.n. op dit punt.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik ben het er niet mee eens, claymores zijn gewoon noob. Ze zijn bedoelt om bovenaan een trap te leggen op een gebouw waar je aant snipen bent. Niet om op de meeste drukke plekken te leggen voor zoveel mogelijk kills. Ga dan lekker schieten, heb je tenminste nog het gevoel dat je iets gedaan heb voor je kills en als je alleen al een heel klein beetje kan raken kan je al je meer kills maken

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Je gaat toch ook niet klagen dat er soms mijnen op het water of op een vliegveld liggen? Een mijn is er voor bedoeld om te zorgen dat een vijand niet met een voertuig een bepaalde plek kan bereiken; in mijn opzicht is een claymore ervoor bedoeld dat een vijandig mannetje een bepaalde plek niet kan bereiken. Of dat nou een vlag is of een dak zou dan niet uit hoeven maken. Is het anders geen goed idee om C4 alleen op tanks te kunnen plakken? Want een C4 wordt erg vaak gebruikt als een boobytrap, iets wat een claymore naar mijn (ha-ha) idee toch ook is. In het leger moet je toch ook opletten als je iets binnenvalt?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ga jij maar lekker kruipend de maps door :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Wat ik haat is dat het lijkt alsof je niet meer dan een x aantal kogels achter elkaar raak mag schieten. Zelfs met targets die vlakbij liggen/staan/bukken. Dan moet je echt een seconde of 2 a 5 wachten totdat je volgende burst weer raak is.

Ik heb het over bv 2 mannetjes die achter elkaar/naast elkaar liggen, waarbij alleen de 1ste 2 bursts oid raak zijn, de rest van je clip niet :s

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
[...]

In mijn ogen ontbreekt het bij deze game flink aan realisme. En daar bedoel ik onder andere ook als een kip zonder kop de chaos in rennen, een soort kamikaze-claymore-drop-actie doen, en hopen dat je lekker veel kills krijgt. Je maakt er inderdaad kills mee, maar de manier waarop vind ik een beetje scheef.

Wat Ace dus al zij, in het 'echie' gaat een sniper ook niet het front opzoeken omdat even claymores te gaan droppen. Die dingen zijn er oorspronkelijk voor bedoeld om je zelf op een dak ofzo op te sluiten. En daarom erger ik me dood aan die 'zelfmoord droppers' die domweg een druk gebied insprinten, daar zo'n ding droppen, en zo kills maken (zelf snipen ze uiteraard niet). Die balans is imho een beetje weg. (Dit is dus één van de meerdere onrealistische dingen, die mij soms zeer ergeren in BF2).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Equalized schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:28:
[...]

In mijn ogen ontbreekt het bij deze game flink aan realisme. En daar bedoel ik onder andere ook als een kip zonder kop de chaos in rennen, een soort kamikaze-claymore-drop-actie doen, en hopen dat je lekker veel kills krijgt. Je maakt er inderdaad kills mee, maar de manier waarop vind ik een beetje scheef.

Wat Ace dus al zij, in het 'echie' gaat een sniper ook niet het front opzoeken omdat even claymores te gaan droppen. Die dingen zijn er oorspronkelijk voor bedoeld om je zelf op een dak ofzo op te sluiten. En daarom erger ik me dood aan die 'zelfmoord droppers' die domweg een druk gebied insprinten, daar zo'n ding droppen, en zo kills maken (zelf snipen ze uiteraard niet). Die balans is imho een beetje weg. (Dit is dus één van de meerdere onrealistische dingen, die mij soms zeer ergeren in BF2).
Uche uche,

Het feit dat je naar 10 sec. weer in leven bent is ook niet echt real life of wel ;) :P

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Of dat als je dood bent, mensen je ass nog bigtime naden' & daarna een medic je alsnog revived ;)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 21:29

Bezulba

Formerly known as Eendje

claymores zijn gewoon defensief en offensief bedoelt.... net als mijnen, om een bepaald gebied "af te sluiten" voor de vijand.. zodat als ie er door heen gaat hij zware verliezen moet incasseren voordat ie bij je base is. Dus ja een claymore is wel degelijk bedoelt om zoveel mogelijk kills te maken.. Claymores kan je ook voor een ambush prima gebruiken. Snipers irl lopen echt niet met een stapeltje claymores rond.. veel te onhandig

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 16:57:
[...]

maar hoeveel snipers zie jij in RL de offensieve manier strijden :P
Ik zie in RL alzo maar weinig snipers, en dat hou ik liever zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Lol _O-

Gisteren patch 1.4 geïnstalleerd en road to jalalabad is wel tof :)
Moet weer wel ff inkomen merk ik, ben niet meer zo snel hehe.

Helaas wel problemen dat mijn squad member (mijn broer dus) vreemd genoeg uit mijn squad werd gegooid en dat die niet meer kon joinen vanwege een slotje?! En we werden soms gekicked vanwege het feit dat PunkBuster zichzelf niet automatisch kon updaten?! Heb het pb_security 0 gebruikt en dat leek te werken totdat er een nieuwe ronde begon, maar kan ook zijn dat het aan de server lag aangezien er alleen jalalabad werd gespeeld, als er een andere map laadde werd er handmatig weer jalalalala ingeladen. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken *O*

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:17

Shabbaman

Got love?

hbsJR schreef op zondag 15 oktober 2006 @ 21:13:
Degene die je vind hebben 24/7 dezelfde map en tja na 2 uur dezelfde path uitstippelen word gewoon saai.
Ja, en meestal is dat warlord. Vind ik niet echt de leukste SF map, die lijkt wel erg veel op Karkand. Maar wat iemand er toe doet besluiten een 24/7 Iron gator map te draaien snap ik echt niet...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

MaTr1x schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 11:25:
Lol _O-

Gisteren patch 1.4 geïnstalleerd en road to jalalabad is wel tof :)
Moet weer wel ff inkomen merk ik, ben niet meer zo snel hehe.

Helaas wel problemen dat mijn squad member (mijn broer dus) vreemd genoeg uit mijn squad werd gegooid en dat die niet meer kon joinen vanwege een slotje?! En we werden soms gekicked vanwege het feit dat PunkBuster zichzelf niet automatisch kon updaten?! Heb het pb_security 0 gebruikt en dat leek te werken totdat er een nieuwe ronde begon, maar kan ook zijn dat het aan de server lag aangezien er alleen jalalabad werd gespeeld, als er een andere map laadde werd er handmatig weer jalalalala ingeladen. Maar dat mocht de pret zeker niet drukken *O*
Ik heb van de Punkbustersite een bestandje gedownload waarmee je heel snel je PB files kunt updaten voordat je je spellen start.
Zeker als je opnieuw installed en je dus veel updates nodig hebt is dat handig om timeouts te voorkomen.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Hendal. schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:30:
[...]

Uche uche,

Het feit dat je naar 10 sec. weer in leven bent is ook niet echt real life of wel ;) :P
Ik had het ook alleen over het claymore gebeuren, als ik ook andere arcade spel aspecten zou behandelen zou het een té lange monoloog worden i'm afraid ;).
eendje schreef op dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:46:
claymores zijn gewoon defensief en offensief bedoelt.... net als mijnen, om een bepaald gebied "af te sluiten" voor de vijand.. zodat als ie er door heen gaat hij zware verliezen moet incasseren voordat ie bij je base is. Dus ja een claymore is wel degelijk bedoelt om zoveel mogelijk kills te maken.. Claymores kan je ook voor een ambush prima gebruiken. Snipers irl lopen echt niet met een stapeltje claymores rond.. veel te onhandig
True, but imho is het teveel op kills gebaseerd. Snipers die kamikaze acties met die dingen doen kan niet de bedoeling zijn. Het blijft en game, en nee, het is niet leuk als er in elk steegje een claymore ligt. Er is ook nog zoiets als spelplezier :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De hele issue die ik in BF2 heb met claymores is dat ze automatisch afgaan als je er voor langs loopt...in 't echt zijn ze voorzien van struikeldraad, timer of remote detonator. Het zijn geen offensieve wapens en zouden ook niet op deze manier gebruikt moeten kunnen worden. Ik vermoed dat de huidige 'spontane' ontploffingen een struikeldraademulatie moeten voorstellen, maar dan zou de mijn toch echt pas afgaan als er een trigger overschreden wordt...niet wanneer ik op 5 cm van een mijn er langs loop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik heb ook vaak dat een claymore zie liggen op een afstand van meer dan 6 meter en waarvan ik zeker weet dat hij niet zou moeten afgaan, helaas is dat een verkeerde gedachte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Equalized schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:34:
[...]

Ik had het ook alleen over het claymore gebeuren, als ik ook andere arcade spel aspecten zou behandelen zou het een té lange monoloog worden i'm afraid ;).
[...]

True, but imho is het teveel op kills gebaseerd. Snipers die kamikaze acties met die dingen doen kan niet de bedoeling zijn. Het blijft en game, en nee, het is niet leuk als er in elk steegje een claymore ligt. Er is ook nog zoiets als spelplezier :).
Maar wat is er dan belangrijker? Jouw speelplezier of dat van die sniper? Ik gooi ook altijd claymores in steegjes, gewoon om bepaalde doorgangen af te sluiten of onaantrekkelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:58:
[...]

Maar wat is er dan belangrijker? Jouw speelplezier of dat van die sniper? Ik gooi ook altijd claymores in steegjes, gewoon om bepaalde doorgangen af te sluiten of onaantrekkelijk te maken.
Wat is belangrijker en leuker

full automatische support sniper of beetje RL situatie's ingame.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54
Ik kan me zo voorstellen dat ene beetje claymore of gewone mijn het niet heel fijn vindt als hij wat kogels te verwerken krijgt. De enige manier die ik nu ken om een claymore weg te werken is eroverheen te rennen (gewone mijnen krijg je nog weg met een engineer geloof ik), dus met goeie teamplay is een (goed geplaatste, dus niet kamikaze rennen en sprayen) claymore eerder irritant dan een obstakel. Eentje takes one for the team, de rest gaat door het steegje en de dooie spawnt weer op de squadleader.

Een clip leegschieten op een claymore doet echter nul damage bij dat ding...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort eindelijk een PC die Battlefield 2 toch redelijk aan moet kunnen, heeft het nog zin om er mee te beginnen online?

Kan me zo voorstellen dat bijna iedereen alles al "ge-unlocked" heeft en ik er een beetje voor spek en bonen bij loop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:38:
Ik heb sinds kort eindelijk een PC die Battlefield 2 toch redelijk aan moet kunnen, heeft het nog zin om er mee te beginnen online?

Kan me zo voorstellen dat bijna iedereen alles al "ge-unlocked" heeft en ik er een beetje voor spek en bonen bij loop...
Och, de standaard medic wapens van MEC en China zijn overgens niet slecht hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

nee hoor met de gewone standaard wapens kan je behoorlijk wat schade aanrichten. en volgens mij heb je al vrij snel een unlock te pakken.

edit:
Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:40:
[...]
ik vind de AK's inderdaad goed :)

[ Voor 47% gewijzigd door JohnD op 18-10-2006 16:42 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:40:
[...]
AK-101 is de beste standaard wapen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrumandBass
  • Laatst online: 06-04 09:22

DrumandBass

Less is more!

De AK is het beste wapen van het spel. Weinig die mij ownen met een g36 :P >:)

Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
DrumandBass schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:05:
De AK is het beste wapen van het spel. Weinig die mij ownen met een g36 :P >:)
Er zijn zelfs mensen die teamswitchen voor een AK-101 _O- .

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Nothing beats my SCAR-L ;)

en 2 dagen je best doen en je hebt de eerste unlock al te pakken _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Het gaat er niet eens om welk wapen je gebruikt, in de handen van de juiste persoon is elk wapen dodelijk en effectief. Zo zie ik zo nu en dan een lietar die op een infantry only map die dik owned met de engineer class & dan niet eens met een auto shotty, maar gewoon met de pump shotgun van bv usmc.

De Ak101 ligt mij niet, ik ben vele malen gevaarlijker met de G36E :) Heb inmiddels mn expert medic al en wil nu voor expert support gaan :)

@Syan
Vergeet alle anderen, het gaat er toch om of jij plezier beleefd aan de game?

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41

Ik zie genoeg spelers met lage ranks, het is idd een beetje een gap tussen de privates master sargeants, of tussen de 1000 en 20000 punten. Maar het heeft zeker zin, het is gewoon leuk en daarnaast zijn die unlocks echt niet zoveel beter als standaard.guns, hooguit heeft het zin om van die sniperclass de SVD naar een M95 of L96 te gaan omdat die preciezer is en meer damage doet (en bolt action is), maar voor de rest is het voor medic/assault/spec op niet echt nuttig, voor anti tank is de upgrade ook wel aan te bevelen, en de andere classes speel ik zo weinig dat ik niet eens meer weet hoe ze heten :X

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46

Lekker spelen. zelf heb ik het idee om die private's tsja, als ze iets doms doen hun erop te wijzen en vragen of ze met me mee lopen ofzo. Ik ben in ieder geval erg behulpzaam en ga echt niet kickvoten omdat een private neerstorrte of me niet revivde oid.
en ja, sergents moeten ook weleens aan hun neus kriebelen waardoor je tegen een paal aan vliegt. Thats life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
@The Widow Maker
Vergeet niet dat de L96A1 alleen unlockbaar is als je Special Forces koopt!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:04:
@The Widow Maker
Vergeet niet dat de L96A1 alleen unlockbaar is als je Special Forces koopt!
fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Onderbouwen wij onze post nog of moeten we nog vragen of je het in de volgende post uit wilt leggen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:39:
[...]

Onderbouwen wij onze post nog of moeten we nog vragen of je het in de volgende post uit wilt leggen? :/
oke...
je krijg gewoon 2 unlocker per stijgende rang. ipv 1
maar als je geen zin heb om 200 duizend punten te halen.

moet je vragen aan iemand die SF speelt even SF wilt spelen op jouw account.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:49:
[...]

oke...
je krijg gewoon 2 unlocker per stijgende rang. ipv 1
maar als je geen zin heb om 200 duizend punten te halen.

moet je vragen aan iemand die SF speelt even SF wilt spelen op jouw account.
Oftwel, hij moet SF hebben voor de unlocks.

Hij wil BF2 gaan kopen, dus hij heeft nog geen ingame friends, en hij heeft een ook geen RL vrienden die BF2 hebben, anders zou die niet op een forum vragen of hij de game nog moet kopen.
Dus Ace, geef gewoon even duidelijk antwoord, wordt niemand slechter van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ja hoor, er zijn nog genoeg mensen die nu pas aan het spel beginnen en een lage rang hebben. Ik ben ook nog niet zo lang bezig (en bak er nog steeds niks van). Dus gewoon kopen, ik kan elke keer als ik speel nog > 500 servers vinden, dus keuze genoeg. Helaas maar weinig infantery only servers maar oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 00:13

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

500, als ik alleen ranked selecteer zit al op de 3000 servers... :X

Als ik filter van POE2 nog heb aanstaan, dan vind ie er wel 5000..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

sain onez schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:39:
500, als ik alleen ranked selecteer zit al op de 3000 servers... :X

Als ik filter van POE2 nog heb aanstaan, dan vind ie er wel 5000..
Heb je ook het filter "not empty", "not full" en "no password" aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Weet je waar ik me aan erger in bf2. ADMIN ABUSE. Als je een admin ownt wordt je gelijk gekickt. In sharqi kan je met de tow de heli's kapot schieten. Ik spawn als usmc en schiet voor de grap de tow naar de heli (niet wetende dat hij net spawnde :P ). In een keer 4 kills. Ik kreeg een waarschuwing. Daarna nog een keer gedaan en wordt ik gekickt terwijl hun regels alleen zeggen geen arty op uncap. Ik gereconnect en weer 3 gastjes afgeschoten. (je moet toch eerlijk expert tow halen he ;) ) Wordt ik geband. Alleen omdat de admin in de chopper wilde spawnkillen.

Mocht iemand nog expert TOW willen. Zoek een sharqi server op en knal op de heli's met de TOW. Het is gewoon prijsschieten.

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/986/screen097gr2.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img243.imageshack.us/img243/8921/screen096gx5.th.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img194.imageshack.us/img194/5046/screen095bi2.th.jpg

Ik ging vol goede moed op een nieuwe account m'n expert tow halen, is helaas niet gelukt door tegenwerkende admins :+

[ Voor 11% gewijzigd door R-O-Y op 19-10-2006 18:59 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Rechtvaardige kick/ban imho. Het is eigenlijk gewoon spawnkillen/baserapen, en die admins zijn nog vrij coulant geweest denk ik. Eerst netjes warnen, daarna kicken, daarna bannen. Je hebt je dus 2 keer kunnen bedenken.

Wel mooi schot trouwens ;).

Ben ook net geband van de Bierhalle server. Ik zat in een chopper @ Dragon als PLA zijnde. Zij hebben alleen nog maar de carrier als spawnplek. Ik hover dus een beetje in die vallei, meerdere keren haal ik hun aanvliegende chopper neer. Soms word ik gelockt/beschoten, dus ik schakel meerdere keren de Essex uit. Ook haalde ik nog een repairende chopper neer (die hoverde gewoon boven de carrier). Ik weet dat het allemaal op het randje is, maarja, imho geen echte baserape. Ik had het zelfs nog gevraagd in de chat of ik de Essex mocht uitschakelen, geen reply terwijl er 5/6 admins waren.

Beetje jammer, want ik vond het een leuke server. Ook jammer dat ze niet eerst warnden/kickden.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

och je kan ook ergens anders spawnen en mij uit de tow schieten. Een team met 3 uncaps kan je niet baserapen. Je kan niet op 3 plekken tegelijk zijn. Dus spawn maar niet bij de heli als je niet dood wilt :P Ik speel volgens het TOP principe. Tactic Over Principles. Dus baserapen die handel. Wat jij deed in bierhalle vind ik zeer netjes. Ik land de chopper in de bushbush aan de overkant met een krat ernaast :+ Als je zo slecht speelt dat je geraped kan worden heb je het verdiend :>

ps de mec raped wel elke keer tv-station, dus in mijn ogen mag je de mec dan ook rapen. Eerlijk is eerlijk toch :)

Hoe wil je trouwens expert TOW halen zonder zulke taferelen? |:( 20x een autootje afchieten ofzo? Dat is niet te doen. In een keer 4 kills met de TOW tikt lekker aan. Doe je het 5x en je bent binnen O-)

edit: volgende server, resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/d440d710b828ed2f0fb1ca424edacfb4b8e7499b.png

Hier moest ik toch wel om lachen. Die gozer beweerde dat ik de fog weggehaald had. Ik kom ook elke keer in een server waar de admins in de heli's gaan. Echt heel erg irritant is dat.

[ Voor 35% gewijzigd door R-O-Y op 19-10-2006 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kan je uitleggen waar je moet mikken om m te raken. Met de TV kan je nog bijsturen omdat je ziet waar je heen stuurt maar met de TOW kan je het niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

ik heb dus een filmpje gemaakt. Je kan de USMC heli met 2 tow's raken. Die bij hotel en die bij surveilance. De mec heli kan je raken met de tow bij hotel. Ik post het liever niet omdat dan iedereen het gaat doen O-) Wordt ik dalijk geownd met m'n eigen trucje :+ Maar omdat ik ook graag info van anderen hoor post ik het toch :9

http://media.putfile.com/TOW

Om de USMC vanaf hotel kapot te knallen zoek je zelf maar uit, het is hardstikke makkelijk.

edit: filmpje is 25mb, openen kan even duren _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door R-O-Y op 19-10-2006 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

R-O-Y schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:30:
ik heb dus een filmpje gemaakt. Je kan de USMC heli met 2 tow's raken. Die bij hotel en die bij surveilance. De mec heli kan je raken met de tow bij hotel. Ik post het liever niet omdat dan iedereen het gaat doen O-) Wordt ik dalijk geownd met m'n eigen trucje :+ Maar omdat ik ook graag info van anderen hoor post ik het toch :9

http://media.putfile.com/TOW

Om de USMC vanaf hotel kapot te knallen zoek je zelf maar uit, het is hardstikke makkelijk.

edit: filmpje is 25mb, openen kan even duren _/-\o_
*O* Die is echt oud.....

^) maar dat gaat echt met hand in hand met punkbuster you are bannend from the server :D
duidelijk een mooie actie van pixelshooting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Filmpje niet, misschien waar het over gaat wel. Filmpje heb ik een paar dagen geleden gemaakt :) iedereen wist dat het kon alleen niemand kon mij vertellen hoe?? Heb ik zelf dus uitgezocht en voor sommige mensen die ik ken een filmpje gemaakt. Wat is pixelshooting trouwens? :?

ps ik post hem nu voor phoenix omdat hij er om vroeg. Als jij het al wist -> BIG DEAL, het boeit niemand. De mensen die het nog niet wisten kunnen er hun voordeel mee doen.

[ Voor 46% gewijzigd door R-O-Y op 20-10-2006 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

R-O-Y schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 00:34:
Filmpje niet, misschien waar het over gaat wel. Filmpje heb ik een paar dagen geleden gemaakt :) iedereen wist dat het kon alleen niemand kon mij vertellen hoe?? Heb ik zelf dus uitgezocht en voor sommige mensen die ik ken een filmpje gemaakt. Wat is pixelshooting trouwens? :?

ps ik post hem nu voor phoenix omdat hij er om vroeg. Als jij het al wist -> BIG DEAL, het boeit niemand. De mensen die het nog niet wisten kunnen er hun voordeel mee doen.
Mja, pixelshooting. Dat is mikken op een vast punt waarvan je weet dat er iemand gaat spawnen. Had je in desert combat en dergelijke ook. Met een artilleriegeschut op een vast punt parkeren en dan proberen de vijandelijke spawn te raken. Op het moment dat je je punt raakt markeer je het wolkje in de lucht en blijf je op dat punt schieten.

Je ziet de tegenstander niet eens, dit is een vrij neppe manier van spelen en vind het niet zo maf dat je een ban kreeg.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

L3TUC3 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 02:10:
[...]

Mja, pixelshooting. Dat is mikken op een vast punt waarvan je weet dat er iemand gaat spawnen. Had je in desert combat en dergelijke ook. Met een artilleriegeschut op een vast punt parkeren en dan proberen de vijandelijke spawn te raken. Op het moment dat je je punt raakt markeer je het wolkje in de lucht en blijf je op dat punt schieten.

Je ziet de tegenstander niet eens, dit is een vrij neppe manier van spelen en vind het niet zo maf dat je een ban kreeg.
hoeoz vrije neppe manier.

in echt zou je informatie krijgen waar je doelen zou zijn :)
dus het verschilt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Nja, ik vind het eigenlijk ook wel grappig. Ik zou er in iig niet opkomen om die Mi-28 zo te raken. Knap is het ook wel, want die draw distance in Sharqi is echt ruk!! Je ziet geen hand voor ogen daar, vooral vervelend als je aan het choppervliegen bent.

Logisch dat je gebant bent voor spawnraping, in feite is het ook wel spawnraping. Maar ach, zo'n big deal vind ik het nou ook weer niet. Ik heb je filmpje btw nog niet gezien, heb last van de 'Cannot create directshow player' in FF.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:50:
[...]

hoeoz vrije neppe manier.

in echt zou je informatie krijgen waar je doelen zou zijn :)
dus het verschilt niet veel.
Tsja, dan krijg je dat 'In het echie, dan...'

Ik ben het met L3TUC3 eens dat het niet echt een eerlijke manier van spelen is, het is gewoon verboden om het spelplezier een beetje op peil te houden.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

en met de mec heli de usmc tv-station kapot rapen, dat maakt het spel echt leuk idd!! Als mensen dat doen ga ik ze rapen met de tow zodra ze dood zijn. Koekje van eigen deeg moet je tegen kunnen. Net als de usmc rapen en als de usmc de mec aanvallen huilen dat het een uncap is. Getuigd dat je te weinig skill hebt om normaal te spelen.

Waarom denk je dat er een gat in de muur zit bij de tow? Waarom denk je dat de tow net langs het hotel gebouw naar de chopper spawn kan? Dat is ook niet voor niks gedaan.

als je dit nep vindt dan zijn tv-guided missles ook nep. Daar zie ik m'n doel ook niet zodra ik schiet. Dat is gewoon op het ding klikken dat je dood wilt hebben. Ook niet echt veel skill voor nodig ;) (leuk is het iig wel :9 )

Nu eerlijk antwoorden, stel je gaat 2x achter elkaar dood door de tow. Zou je daar dan blijven spawnen of zou je de kerel uit te tow gaan snipen? Als je het 1e kiest ben je imo gewoon dom bezig. Je hebt sowiezo 3 plekken om te spawnen, maak er gebruik van om irritante gasten te doden :)

[ Voor 34% gewijzigd door R-O-Y op 20-10-2006 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Filmpje werkt bij mij helaas niet...

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L3TUC3
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-09 22:44

L3TUC3

GoT vegetable?

R-O-Y schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:45:
en met de mec heli de usmc tv-station kapot rapen, dat maakt het spel echt leuk idd!! Als mensen dat doen ga ik ze rapen met de tow zodra ze dood zijn. Koekje van eigen deeg moet je tegen kunnen. Net als de usmc rapen en als de usmc de mec aanvallen huilen dat het een uncap is. Getuigd dat je te weinig skill hebt om normaal te spelen.
1 mannetje in een FAV kan helikont schoppen. Dat het moeilijk is om tegen een heli te verdedigen ok, maar tegen een altijdrakende raket? Doe me een lol.
Waarom denk je dat er een gat in de muur zit bij de tow? Waarom denk je dat de tow net langs het hotel gebouw naar de chopper spawn kan? Dat is ook niet voor niks gedaan.)
Toeval als je het mij vraagt. Anders hadden ze er wel een AA neergezet. Volgens mij staat die TOW omdat je de straat kan overzien en op tanks kan schieten.
Nu eerlijk antwoorden, stel je gaat 2x achter elkaar dood door de tow. Zou je daar dan blijven spawnen of zou je de kerel uit te tow gaan snipen? Als je het 1e kiest ben je imo gewoon dom bezig. Je hebt sowiezo 3 plekken om te spawnen, maak er gebruik van om irritante gasten te doden :)
Na de tweede keer zou ik je komen knifen, dat is het enige wat ik zou kunnen doen. Jij doet het bij admins en mja, moet je het nier raar vinden dat je de pineut bent en een ban krijgt.

Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

jij zou mij komen kniven. Dat lukt waarschijnlijk niet maar schieten wel :) Daarna kan je rustig opstijgen. Ik vind choppervliegen in sharqi sowiezo kansloos. Bijna iedereen die het doet geeft te veel om z'n rang ed. Zitten ze weer te teamkillen voor de heli ed...

Ik miste ook even het stuk waar de FAV op tv station geparkeerd staat? Ik heb er nog nooit een gezien en als ik zelf sharwi speel schiet ik die humvee daar beneden altijd gelijk kapot.(met mij vele anderen) Als infantry heb je gewoon geen kans dan. Als ze dan per ongeluk crashen dan spawnkill ik ze mooi terug. Als jij dat niet eerlijk vindt is het jammer. Dan kick of ban je me. (of je vraagt het aan de admin). Ik zoek wel een andere server. Er zijn ook gasten die zulke dingen wel waarderen. Ik vind het zelf eigenlijk ook niet erg als ik op zo'n manier geownd wordt. Ik vraag vaak xfire ed zodat ze mij het ook kunnen laten zien ;) Je kan er dus boos om worden of het hoort gewoon bij het spel.

Heb je expert tow al trouwens? Veel mensen die hem hebben zijn namelijk padders :) Op deze manier kan je hem eerlijk halen. Daarom denk ik juist dat er een gat in de muur zit ed.
Help!!!! schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:57:
Filmpje werkt bij mij helaas niet...
als je xfire hebt, ik ben martinair2. Als je wilt kan ik hem naar je versturen. Misschien is de codec wel vreemd ofzo, geen idee :9

[ Voor 12% gewijzigd door R-O-Y op 20-10-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

R-O-Y schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:13:
als je xfire hebt, ik ben martinair2. Als je wilt kan ik hem naar je versturen. Misschien is de codec wel vreemd ofzo, geen idee :9
Helaas niet maar toch bedankt voor het aanbod !

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
R-O-Y schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:13:
Ik vind choppervliegen in sharqi sowiezo kansloos. Bijna iedereen die het doet geeft te veel om z'n rang ed. Zitten ze weer te teamkillen voor de heli ed...
Klinkt misschien gek, maar chopperen in Sharqi is echt niet zo makkelijk als het lijkt. Chopper vs. chopper is vrij eerlijk, aangezien je geen hand voor ogen ziet. Tanks ed kunnen redelijk verstoppen, en zijn ook echt niet zo makkelijk te raken. De AA in Sharqi vind ik ook erg sterk, bij TV-station word je nog gelockt door een AA bij Surveillance Post/Hotel. Aangezien je zo snel niet weet welke AA het is, ben je vrij snel neer te halen. Infantry lijkt heel aanlokkelijk, maar 2 AT gastjes en een HMMVY erbij en je bent zo weg. Dus een goed chopperduo vs. een goed samenwerkend grond team is redelijk in balans imho.

Als beide choppers sowieso al bezet zijn door goede duo's, heb je geeneens tijd om je met infantry bezig te houden. Dan is het blijven zoeken en verstoppen, anders heb je een TV in je ass.
Mag ik je toevoegen? :)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan ga ik denk ik de game maar eens kopen.

De beste prijs die ik kon vinden is op www.gcshop.nl, voor 39,50. Weet iemand betere deals? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

tuurlijk mag je me toevoegen. Wat je zegt over dat je niet weet welke antiair het is klopt ook niet echt. Je kijkt op de map welke AA niet meer grijs is en daar zit iemand in. Als ik in sharqi vlieg pik ik (met m'n broertje vaak) de heli van het andere team. Dan hoeven we ons niet meer druk te maken over een tv in je heli. Als je met de heli om tv station circeld dan wordt je ook vrijwel niet geraakt door antitank. Anders nog even de heli kapot knallen en dan fixen. Ben je net weer op tijd terug om te beginnen met knallen :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Equalized schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:47:
[...]

Klinkt misschien gek, maar chopperen in Sharqi is echt niet zo makkelijk als het lijkt. Chopper vs. chopper is vrij eerlijk, aangezien je geen hand voor ogen ziet. Tanks ed kunnen redelijk verstoppen, en zijn ook echt niet zo makkelijk te raken. De AA in Sharqi vind ik ook erg sterk, bij TV-station word je nog gelockt door een AA bij Surveillance Post/Hotel. Aangezien je zo snel niet weet welke AA het is, ben je vrij snel neer te halen. Infantry lijkt heel aanlokkelijk, maar 2 AT gastjes en een HMMVY erbij en je bent zo weg. Dus een goed chopperduo vs. een goed samenwerkend grond team is redelijk in balans imho.

Als beide choppers sowieso al bezet zijn door goede duo's, heb je geeneens tijd om je met infantry bezig te houden. Dan is het blijven zoeken en verstoppen, anders heb je een TV in je ass.

[...]
In kan je verzekeren dat shaqi paradise is voor een chopper duo en dan spreek ik uit zeer veel ervaring :) Als us chopper down is is het paradise voor de mec heli, die gun cleart elke straat in een seconde en als je die map een beetje kent weet je meteen welke aa je locked en waar die je niet kan raken, erg veel dekking voor een heli.

Maar sowieso een ervaren chopper duo ownt elke map, als ze dat niet doen zijn ze niet ervaren genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

In sharqi ownt de MEC heli idd. Ik probeer hem als usmc team dan ook altijd te krijgen. Daarna lekker infantry afknallen met die overpowerde gun. Een apc hoef je niet te tv guiden. Die kan je er ook gewoon mee afknallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

[...]

wij schakelen altijd eerst de AA uit als we komen aanvliegen en daarna eventuele wagentjes want die doen inderdaad ook pijn.. mochten we gelocked worden door een AA voordat we op gun afstand zijn dan gebruiken we een tow. eerst de echte threats en daarna lekker knallen :P

en altijd met een maat spelen terwijl je op teamspeak/ventrillo zit. Als ik met iemand vlieg waarmee ik geen contact heb dan gaat het altijd mis. dan zie je bijvoorbeeld een chopper terwijl je gunner op een mannetje ligt te knallen.

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:13:

De beste prijs die ik kon vinden is op www.gcshop.nl, voor 39,50. Weet iemand betere deals? :)
Een paar pages terug

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

22,50 nog maar :| Dat is ook niet echt duur voor dit spel. Ze kunnen m bijna in de bak met goedkope games gooien :)

edit: bf2 + bf2 sf kost maar 41 euro. http://www.play.com/Games...luxe_Edition/Product.html

[ Voor 35% gewijzigd door R-O-Y op 20-10-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Ik vindt dat nog erg duur voor een game die 2 jaar oud is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

kijk is hoeveel uur je het speelt. De kosten per uur zijn niks :z Wat is 2 tientjes nou voor erg lang spelplezier? Ik heb er zelf 50 euro voor gelapt en 30 voor special forces. Vind ik helemaal niet duur als ik zie hoe lang ik het gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:44
evilpin0 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:16:
Ik vindt dat nog erg duur voor een game die 2 jaar oud is
Battlefield 2 werd gereleased in juni 2005. Nog geen 2 jaar :p

Maargoed, ondanks dat beleef ik nog erg veel plezier aan het spel.
In mijn ogen is dit deel nog beter dan Battlefield: 2142.

[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 20-10-2006 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

personlijk vind ik de heli's echt overpowered... zeker ivm aa... je moet minimaal 4x raken om em neer te krijgen en dat is dus minimaal 3x reloaden aangezien die aa's echt nixs raken. en als je dan in een team zit waar niemand fatsoenlijk kan vliegen ben je genaait. zelfde trouwens met vliegtuigen, die zijn echt onmogelijk neer te krijgen als er iemand inzit die een beetje kan vliegen :/

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
eendje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:48:
personlijk vind ik de heli's echt overpowered... zeker ivm aa... je moet minimaal 4x raken om em neer te krijgen en dat is dus minimaal 3x reloaden aangezien die aa's echt nixs raken. en als je dan in een team zit waar niemand fatsoenlijk kan vliegen ben je genaait. zelfde trouwens met vliegtuigen, die zijn echt onmogelijk neer te krijgen als er iemand inzit die een beetje kan vliegen :/
de heli zelf is niet overpowerd, 2 jeeps en hij is binnen 2.5 sec kapot en aa raakt zon beetje altijd als je een goede lock hebt. Bovendien kan zon beetje elke voertuig een heli raken in tegen stelling tot jets die wel degelijk overpowerd zijn als in het andere team geen goede piloten zitten hebben jets vrij spel. De jets zijn binnen 3 seconden alweer uit uit het zicht en dus veilig terwijl een heli juist moet vertrouwen op het uitschakelen van gevaren. Jets vindt ik persoonlijk wel oke, maar speel er echt nooit mee. De tacktishe kant van het choperwhoren spreekt mij veel meer aan :)

* evilpin0 mist wzza :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

goede lock? pardon? tegen de tijd dat je een 2de lock hebt (nadat je eerste verkracht is doro flares) zit je aa positie al zo vol met raketten dat er niets meer leeft.. en dan nog moet je em minimaal 3x raken, wat een reload inhoud

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

je kan beter met jeeps op de heli's schieten

overigens zijn aa vehicles ook erg gevaarlijk. vaak zijn ze moeilijk te vinden en ze kunnen 4 raketten op je schieten

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

aa vehicles zijn wel oke ja, maar ik heb het hier over fixed AA. tis gewoon jammer dat als je geen fatsoenlijke aircover hebt je het wel kan schudden en alleen maar run and hide kan doen..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aramdin schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:44:
[...]

Een paar pages terug

[...]
Ja maar ik bedoelde eigenlijk de Deluxe versie :) Daar zit de uitbreiding die ik voor het online gebeuren vast moet hebben wil ik zoveel mogelijk unlocken enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MissingDog schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:16:
De hele issue die ik in BF2 heb met claymores is dat ze automatisch afgaan als je er voor langs loopt...in 't echt zijn ze voorzien van struikeldraad, timer of remote detonator. Het zijn geen offensieve wapens en zouden ook niet op deze manier gebruikt moeten kunnen worden. Ik vermoed dat de huidige 'spontane' ontploffingen een struikeldraademulatie moeten voorstellen, maar dan zou de mijn toch echt pas afgaan als er een trigger overschreden wordt...niet wanneer ik op 5 cm van een mijn er langs loop.
Dat dacht ik ook allemaal, maar inm het echt kunnen die dingen tot op 300 meter door het oppikken van trillingen onploffen bleek later :X

En je kan ze als Engineer gewoon voorzichtig wegsleutelen hoor ;)

Over Expert TOW/Mounted MG gedoe => Gewoon als Commander met Artillery 20 kills maken terwijl je in zo'n ding zit joh :P
Werkt ook voor AA meuk \o/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

locken, wachten op de flares. Als die weg zijn beide raketten schieten. Heb je er iig al 2 raak ;) Jets zijn niet overpowerd. De j10 is overpowered. Die ontwijkt werkelijk alles. De mig en f18 ook wel veel. Die kan je nog wel goed uitschakelen met een AA-voertuig. De f35 daarintegen trekt alles aan. Die is te makkelijk te slopen. Ik ben zelf trouwens ook al 3x ge-tv-guide in m'n jet :( Zelf ook wel een aantal jets geraakt met dat ding, dat maakt het weer goed :P Je voelt je wel genaaid als je geraakt wordt door een chopper als je in een jet zit. Komt dan omdat je te langzaam vliegt. (vergeten gas weer aan te zetten :| )

@nero, ik geef verder niks om medailles ed. Ik wilde gewoon op een nieuwe account m'n expert tow halen. Dus ook echt met de tow. Als commander medailles halen vind ik een beetje triest. Eigenlijk is heel dat medaille systeem triest. Het lijkt vaak wel alsof mensen daarvoor spelen ipv voor hun plezier.

[ Voor 19% gewijzigd door R-O-Y op 20-10-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Ze moeten de AA maken zoals in patch 1.1 . Lock = schieten= altijd raak. 8)

Ter illustratie:

Voor:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/temp/voor.jpg

Na:
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/temp/na.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik vind Sharqi juist chopper paradise...daar heb ik toch denk ik wel de meeste uurtjes doorgebracht. Als je hier weet waar je moet schieten is het altijd prijs. Mijn gunner en ik zijn goed op elkaar ingespeeld en hij weet elke stinger enzo te vinden. Dus als ik een beginnende lock krijg checken we de map, draaien de goede kant op en dan krijgt ie een tv op zn snufferd. Tanks zijn 9 van de 10x gewoon de klos. Tis vooral leuk om tanks bij city entrance vanaf de tv station kant, dóór de poort heen, neer te schieten. Als we eenmaal met de cobra de lucht in zijn is het puur air dominance. Mec voertuigen zijn dan compleet zinloos geworden. En als de MEC heli de tv station staat te rapen spawn ik en mn gunner gewoon als AT...een boven en een beneden....en dan issie zo uit de lucht hoor....soms met wat hulp van de HMMVY :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Mja, ik zeg ook niet dat het niet te doen is, ik probeer de mensen die heli's in bijvoorbeeld Sharqi zeer vervelend vinden duidelijk te maken dat je met een beetje teamplay redelijk veel tegen zo'n ding kan doen. Ik chopper ook vaak (met vaste gunner), maar Sharqi doe ik niet zo heel veel. Dat is voor mij meer een inf. map, wat ik ook leuker vind. Maar als ik hem speel in de chopper vind ik het wel leuk, verstopmogelijkheden zijn overal, en AA is ook goed uit te schakelen. Soms is 'ie wel hectisch, als er 2 vodniks, 2 AA's, tanks, choppers op je aan het schieten zijn, moet je toch ff snel zijn :).

Maarja, teamplay kan veel '-whores' oplossen, jammer dat veel mensen dat niet weten.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje.

Hoe kom ik erachter welke patch momenteel is geïnstalleerd? Heb het spel gisteren gekocht en dus nog niets gedownload. En hoef ik alleen de nieuwste patch te installeren of allemaal? Sorry, ben niet zo op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:13:

Ik heb BF2 incl SF gekocht voor 50 euro bij (volgens mij) cd-wow.com
Misschien is dat ook wel wat voor je, krijg je 2 unlocks per rank up ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:28:
Heb een vraagje.

Hoe kom ik erachter welke patch momenteel is geïnstalleerd? Heb het spel gisteren gekocht en dus nog niets gedownload. En hoef ik alleen de nieuwste patch te installeren of allemaal? Sorry, ben niet zo op de hoogte.
Ik denk dat de topic titel echt wel genoeg zegt toch :o
--edit---
Patch 1.4 full moet je hebben

http://files.i3d.nl//Inde.../Battlefield%202/patches/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:28:
Heb een vraagje.

gewoon even 1.4 installeren en dan is het goed. als je niet op ranked servers kan spelen dan heb je niet de laatste patch

edit @ boven me:
snel editten he ;)

edit2:
vsc je kan ook gewoon een post editten :)

[ Voor 8% gewijzigd door JohnD op 20-10-2006 15:39 ]

FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wel, alleen mij niet zo veel, omdat ik er niet veel van weet. Dus als iemand wil antwoorden, heel graag. Ik snap wel dat het vast wel ergens staat in dit topic, maar 28 pagina's aan posts doorstruinen duurt nogal lang. Vandaar deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

obsidian schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Ik heb BF2 incl SF gekocht voor 50 euro bij (volgens mij) cd-wow.com
Misschien is dat ook wel wat voor je, krijg je 2 unlocks per rank up ipv 1.
Aye, dat is zeker wat voor mij, alleen BF2 + SF heb ik dus al gevonden voor 39,50. Vroeg me af of iemand hem ergens nog goedkoper had zien liggen, maar blijkbaar niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik heb ook bf2 en special forces gekocht, een paar daagjes terug. Ik zit nu alleen met het volgende probleem. Tot en met patch 1.3 is er niets aan de hand. Ik update hem naar patch 1.4, en heb in feite al problemen als ik het spel net opgestart heb: hij blijft maar bezig met updaten van server lijst (je ziet die boodschap), terwijl er verder helemaal niets gebeurd. Hij zegt dat hij ruim 1000 servers gevonden heeft (die zie je in het begin idd ook allemaal 1 voor 1 verschijnen), maar als er geen servers meer bijkomen, blijft toch de boodschap dat hij nog aan het updaten is.

Ik druk vervolgens op 'stop verversen', en wil een server selecteren. Dubbel klik ik op een server, krijg ik bij echt ALLE servers waar ik het probeer, de boodschap dat er geen verbinding kan worden gemaakt wegens verbindings problemen. Dit had ik bij versie 1.3 niet.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:16:
Maarja, teamplay kan veel '-whores' oplossen, jammer dat veel mensen dat niet weten.
Ik denk niet eens dat het om het "niet weten" gaat maar meer om het niet doen. Meeste mensen spelen nog altijd voor hun eigen punten (thanx to stats). Er zijn weinig mensen die een beetje met je meedenken. Zelfde met Sharqi. Als ik vlieg en mensen spotten heli´s, tanks enz....dan ga ik er achteraan. Zo maken ze het zichzelf een stuk makkelijker....maar als dan vervolgens niemand er aan denkt om de TV station te verdedigen dan houdt de choppersupport ook snel op. Dus dat moet ik meestal zelf doen (te beginnen met een tv op de vlag vanaf 450m). Als je dan om een UAV op de TV vraagt omdat je net een paar mannen daar killed en je wilt weten of het clear is en je krijgt m niet....en dan daarna gek kijken als de vlag wordt overgenomen en je geraped wordt door de MEC chopper....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:51
Weer wat raars na het spelen:

- iemand kan niet in een chopper vliegen dus ging compleet fout, ding was gekanteld, enzovoorts. Ik schiet 3x met me pistoltje aan de onderkant van de heli -> niets aan het handje. Vervolgens vliegt hij tegen een boom en ik krijg -4 punten :+

- Daarnaast, ik heb nu 12272 punten. Voor volgende rank moet ik 20000 punten hebben. Overal wordt aangegeven dat ik op 36% zit? Hoe doen ze dat toch? Is er weer aan de punten gesleuteld? :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
LED-Maniak schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:47:

- iemand kan niet in een chopper vliegen dus ging compleet fout, ding was gekanteld, enzovoorts. Ik schiet 3x met me pistoltje aan de onderkant van de heli -> niets aan het handje. Vervolgens vliegt hij tegen een boom en ik krijg -4 punten :+
Dat komt omdat jij dan de laatste damage aan die chopper doet. Beetje vaag geef ik toe, maar zo kan je ook kills jatten van mensen die een chopper fikkend hebben gekregen. Even met je pistooltje knallen, en hoppa, 2 kills :).
- Daarnaast, ik heb nu 12272 punten. Voor volgende rank moet ik 20000 punten hebben. Overal wordt aangegeven dat ik op 36% zit? Hoe doen ze dat toch? Is er weer aan de punten gesleuteld? :?
Is jou accountnaam 'ledmaniak' ? Ik zag op BF2s.com dat jij 11881 punten had, en bij 'Time to advancement' stond keurig:
Next Rank: First Sergeant
59.40%
Score: 11,881 of 20,000. At your historical rate, you should earn 8,119 in 95 days (or 100:49:12 straight).
:)

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
LED-Maniak schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:47:

Hoezo raar dan?

- Je 1e punt.....
Als jij damage doet op een chopper, ook al is het met je proppenschieter, en hij crasht dan krijg jij de punten (of de teamkills) Dit heeft bij mij al vaak genoeg voor gegeniffel gezorgd als je met 1 schot van je sniper of zelfs met je silenced pistooltje de enemy chopper raakt en hij vliegt ergens tegen aan.... Als je een enemy chopper in moeilijkheden ziet (meestal slechte piloten) dan altijd even op schieten met whatever pistool je ook in handen hebt en je hebt snel 4 punten verdiend ;)

- Je 2e punt...
Even denken hoor... je vorige rang was bij 8000 punten. De volgende bij 20.000 je hebt nu ruim 12.000 tussen de 8k en de 20k zit 12.000 punten wat je moet halen. Je hebt van de 12000 al 4.272 gehaald.... da's volgens mij akelig dicht in de buurt van 36%.... Capiche? ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:51
JohnnyV76 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

Hoezo raar dan?

- Je 1e punt.....
Als jij damage doet op een chopper, ook al is het met je proppenschieter, en hij crasht dan krijg jij de punten (of de teamkills) Dit heeft bij mij al vaak genoeg voor gegeniffel gezorgd als je met 1 schot van je sniper of zelfs met je silenced pistooltje de enemy chopper raakt en hij vliegt ergens tegen aan.... Als je een enemy chopper in moeilijkheden ziet (meestal slechte piloten) dan altijd even op schieten met whatever pistool je ook in handen hebt en je hebt snel 4 punten verdiend ;)
[/qoute]
Ahh, das wel handig dan :P

[qoute]
- Je 2e punt...
Even denken hoor... je vorige rang was bij 8000 punten. De volgende bij 20.000 je hebt nu ruim 12.000 tussen de 8k en de 20k zit 12.000 punten wat je moet halen. Je hebt van de 12000 al 4.272 gehaald.... da's volgens mij akelig dicht in de buurt van 36%.... Capiche? ;)
Hmmm, al ze het zo rekenen idd, bij bf2s(zoals hierboven staat) staat er netjes over de 50%. Maar op andere sites en in de game zelf staat er 36%.

Maarem, je moet 20k punten halen voor volgende rang, 12k is meer dan de helft wat je dan al heb, lijkt me dan logisch dat dat >50% is. :?

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

vraagje

die taunt die je zou krijgen als je bf2142 en de veteraan staus zou hebben. Hoe zie je die in BF2.. Ik hem nog niet kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik had verwacht dat de Commander hack al lang verleden tijd was, zeker met deze patch. Maar niets is minder waar, gisteren op Karkand als Commander had ik ineens een "collega" die non stop arty, kratjes en auto's aan het gooien was..... :?

Weliswaar aan mijn kant, dus hij hielp alleen maar ipv teamkills etc. te maken, maar toch. Ben er snel uit gegaan, want zo wil ik niet winnen natuurlijk.. Voor de andere kant moet het een drama geweest zijn.

Er was geen Admin aanwezig (of hij deed het zelf natuurlijk) en de dader was ook nergens te vinden. Geen bewijzen voor EA kunnen verzamelen dus helaas.

Was gewoon een Ranked server, PB aan, patch 1.4 etc, hoe is dit nog mogelijk?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:41
@ Ledmaniak:
Tja het is maar net hoe je het bekijkt (zoals met veel dingen). Als je het puur vanuit het totaal punten bekijkt zit je idd boven de 50% en als je het bekijkt ten opzichte van je vorige rang dan zit je op 36%. Hoe dan ook... het maakt niks uit... je moet nog een kleine 8000 punten halen tot je volgende rang :)

@ Stronkie:
Volgens mij zat de taunt in de 1.4 patch. Ik heb een paar keer een strijdmakker horen lachen om een dode enemy... denk dat dat alles is :S

@bvk:
was jij niet die "collega" die non stop aan het gooien was? :P

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

owkee , ja leuk , maar hoe doe je die taunt
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: