Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.534 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Stronkie schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 14:39:
owkee , ja leuk , maar hoe doe je die taunt
geen zin om MR Bondt zijn reply te zoeken, maar t was geloof ik een dode nme spotten en dan (verwacht ik) zal die, daar doodbloedende, liggende NME dat wel horen (als zout in den wonde..)

blijkbaar zoals hierboven staat vermeld als je samen loopt en je teammate spot een dode, dan hoor je zíjn leedvermaak...

edit: ging net nog eens lekker heli-en in een 32player map, keb eigenlijk alleen maar PoE2 zitten spelen, en haalde nu ineens de een expert heli and good conduct medal.. vind t toch een hele leuke toevoeging aan de game, heb er nooit voor gespeeld, maar kreeg er al een tijdje geen meer, maar deze zijn dan weer leuk... :+ (statswhore afterall... :X ;) )

[ Voor 42% gewijzigd door SAiN ONeZ op 21-10-2006 16:32 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die problemen heeft met het schieten met de m16
want ik heb goeie infantry round filmpje op een public opgenomen.

Dam zien jullie wat Ace tackticks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Toch wel leuk dat nu zowat 99% van de ranked servers alleen maar vanilla maps draaien. Servers met euro forces of armored fury zijn echt zeldzaam. Best jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
OCTheEagle schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 00:15:
Toch wel leuk dat nu zowat 99% van de ranked servers alleen maar vanilla maps draaien. Servers met euro forces of armored fury zijn echt zeldzaam. Best jammer.
Ik vindt dan echt ook helemaal geen ruk aan de addons, heb geen spijt van dat ik ze gekocht heb van de wapens zijn wel dope :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag voor de _laatste_ keer BF2 een kans gegeven.

Ik heb het spel geinstalleerd, toen meteen de volle 1.4 patch er overheen gegooid. Vervolgens het spel opgestart en begonnen aan poging 1:

Ik haal de servers op, en na 5 minuten wachten druk ik maar op "Bijwerken Stoppen" omdat er niet zoveel meer gebeurt. Vervolgens klik ik op een willekeurige server waarna BF2 gewoon stil lijkt te staan. Een goede 15 seconden later zie ik eindelijk de server details waarna ik klik op "Aanmelden bij server". Er gebeurt even helemaal niets, en ik krijg te zien "Connection to server lost". Hetzelfde gebeurt bij 5 andere servers todat ik eindelijk in een server kom.
Een goed half uur later kan ik nu eindelijk spelen, na het wachten en wachten en wachten. Ik klik een willekeurige wapenuitrusting aan en een puntje op de map. Ik spawn in een druk gebiedje waar nogal wordt gevochten. Helaas kan ik niets terug doen door het gehakkel en slechte framerate, waarschijnlijk is het level nog steeds niet goed geladen (zelfs na dat optimaliseren van de shaders, wat ook weer 10 minuten duurde). Goed, ik wacht nog even langer en eindelijk lijkt het spel weer vloeiend te gaan. Ik loop een stukje rond, knal rustig wat andere mensen af en vervolgens sta ik stil. Er komt een leuk geel berichtje in beeld "There is a problem with your connection", en ik wordt na 4 minuten er weer uit getrapt.

Poging 2:

Na lang kloten zit ik eindelijk weer in een server, het lijkt zelfs nu dat ik langer dan 10 minuten kan spelen! Ik druk op [tab] om mijn ping te checken, en die staat netjes op 16, net als de rest van de spelers die nette pings hebben. De gameplay is vloeiend en ik kan nu eindelijk een beetje van mijn spel genieten. 10 minuten en vele kills later, begin ik ontzettend te warpen, en ik zie iedereen om me heen ook raar doen. Wat blijkt, mijn ping en dat die van anderen is gestegen naar 400+, en het spel schopt mij er weer uit. Goed.

Poging 3:

Deze keer kom ik wederom gewoon _niet_ een server in omdat ik gewoon gekickt wordt door teamkills (terwijl ik nog nooit die server in ben geweest??) of omdat ik connectieproblemen heb.

Ik sluit BF2 voor de laatste keer af en kom tot de volgende conclusie:

Nog nooit, maar dan echt nog [/b]NOOIT[/], heb ik zoveel frustratie met een spel als dit meegemaakt. Ik heb ongeveer een jaar geleden dit spel voor E50 gekocht en ik heb in de tussentijd geen een keer kunnen spelen omdat de jongens bij EA gewoon geen fatsoenlijke game kunnen maken. Ik heb met andere online games dit probleem _niet_ en ze kunnen ook lekker naar mijn geld fluiten: Ik ga _nooit_ meer een spel van EA kopen, zo pissed ben ik. Het is gewoon pure diefstal en je krijgt er letterlijk niets voor terug. Ja, een spel wat 80% van de tijd gewoon niet werkt.

Fuck BF2, fuck die expansion packs, en fuck EA :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Jouw probleem lijkt wel op de amd dual core bug, wat makkelijk op te lossen is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allesflex
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14-09 18:27
@Maximized: Aangezien het gros van de mensen hier en op de wereld wel gewoon BF2 kan spelen zonder problemen ga ik ervan uit dat je idd. met een bepaalde hw bug hebt te maken. Ik moet toegeven dat ik ook enkele frustratietjes ken, maar dat is vooral gericht op de interface. Het spel zelf draait gewoon prima!
Zelfs voor patch 1.4 was het (buiten dat je af en toe eruit geflikkerd werd) prima te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:19:
Maar ik heb nog geeneens een dual core :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:18:

Ik heb het spel geinstalleerd, toen meteen de volle 1.4 patch er overheen gegooid. Vervolgens het spel opgestart en begonnen aan poging 1:

Ik haal de servers op, en na 5 minuten wachten druk ik maar op "Bijwerken Stoppen" omdat er niet zoveel meer gebeurt. Vervolgens klik ik op een willekeurige server waarna BF2 gewoon stil lijkt te staan. Een goede 15 seconden later zie ik eindelijk de server details waarna ik klik op "Aanmelden bij server". Er gebeurt even helemaal niets, en ik krijg te zien "Connection to server lost". Hetzelfde gebeurt bij 5 andere servers todat ik eindelijk in een server kom.
Een goed half uur later kan ik nu eindelijk spelen, na het wachten en wachten en wachten. Ik klik een willekeurige wapenuitrusting aan en een puntje op de map. Ik spawn in een druk gebiedje waar nogal wordt gevochten. Helaas kan ik niets terug doen door het gehakkel en slechte framerate, waarschijnlijk is het level nog steeds niet goed geladen (zelfs na dat optimaliseren van de shaders, wat ook weer 10 minuten duurde). Goed, ik wacht nog even langer en eindelijk lijkt het spel weer vloeiend te gaan. Ik loop een stukje rond, knal rustig wat andere mensen af en vervolgens sta ik stil. Er komt een leuk geel berichtje in beeld "There is a problem with your connection", en ik wordt na 4 minuten er weer uit getrapt.

Poging 2:

Na lang kloten zit ik eindelijk weer in een server, het lijkt zelfs nu dat ik langer dan 10 minuten kan spelen! Ik druk op [tab] om mijn ping te checken, en die staat netjes op 16, net als de rest van de spelers die nette pings hebben. De gameplay is vloeiend en ik kan nu eindelijk een beetje van mijn spel genieten. 10 minuten en vele kills later, begin ik ontzettend te warpen, en ik zie iedereen om me heen ook raar doen. Wat blijkt, mijn ping en dat die van anderen is gestegen naar 400+, en het spel schopt mij er weer uit. Goed.

Poging 3:

Deze keer kom ik wederom gewoon _niet_ een server in omdat ik gewoon gekickt wordt door teamkills (terwijl ik nog nooit die server in ben geweest??) of omdat ik connectieproblemen heb.

Ik sluit BF2 voor de laatste keer af en kom tot de volgende conclusie:

Nog nooit, maar dan echt nog [/b]NOOIT[/], heb ik zoveel frustratie met een spel als dit meegemaakt. Ik heb ongeveer een jaar geleden dit spel voor E50 gekocht en ik heb in de tussentijd geen een keer kunnen spelen omdat de jongens bij EA gewoon geen fatsoenlijke game kunnen maken. Ik heb met andere online games dit probleem _niet_ en ze kunnen ook lekker naar mijn geld fluiten: Ik ga _nooit_ meer een spel van EA kopen, zo pissed ben ik. Het is gewoon pure diefstal en je krijgt er letterlijk niets voor terug. Ja, een spel wat 80% van de tijd gewoon niet werkt.

Sorry voor jouw.
maar ze hebben die problemen kwa connection with te server nog niet helemaal opgelost.
Iedergeval voor 50% dan. De helft van de mensen worden er dan uitgekickd.

En daarom komt er ook een server patch 1.41
wat blijkt uit sommigen bronnen en test servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

evilpin0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:19:
Ik heb wel een dual core en heb soms ook problemen. Hoe luid de oplossing? Heb je een link voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:54:
Zijn er nog mensen die problemen heeft met het schieten met de m16
want ik heb goeie infantry round filmpje op een public opgenomen.

Dam zien jullie wat Ace tackticks :P
Doe maar een linkje. Ben erg nieuwsgierig na al je grote verhalen bovendien snap ik ws beter wat je bedoelt als ik je kan zien dan als ik het uit je posts moet lezen...... ;) :>
Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:18:

...lang verhaal....

Alhoewel ik het met fuck EA wel eens ben, is BF2 na de 1.4 patch bij mij behoorlijk verbeterd. Connectieproblemen heb ik bijna nooit meer en CTD nog niet gehad.

Het probleem van de slechte framerate aan het begin van het level komt vrijwel zeker doordat je maar 1gb geheugen hebt. Check je piekgeheugengebruik na BF2 spelen. Als dit hoger is dan 1024mb dan heb je te weinig.

[ Voor 27% gewijzigd door Help!!!! op 23-10-2006 11:12 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:55

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Help!!!! schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:09:
[...]

Doe maar een linkje. Ben erg nieuwsgierig na al je grote verhalen bovendien snap ik ws beter wat je bedoelt als ik je kan zien dan als ik het uit je posts moet lezen...... ;) :>
Ik kwam Ace gisteren tegen op een Infantry only server en hij speelt niet onaardig moet ik zeggen. Hij weet vooral zijn handgranaatjes goed te plaatsen ;)
[...]

Alhoewel ik het met fuck EA wel eens ben, is BF2 na de 1.4 patch bij mij behoorlijk verbeterd. Connectieproblemen heb ik bijna nooit meer en CTD nog niet gehad.

Het probleem van de slechte framerate aan het begin van het level komt vrijwel zeker doordat je maar 1gb geheugen hebt. Check je piekgeheugengebruik na BF2 spelen. Als dit hoger is dan 1024mb dan heb je te weinig.
Het spel loopt bij mij nu ook totaal zonder problemen, als ik een connection loss heb komt het meestal door een servercrash. Mijn maatjes liggen er dan ook uit en als we de server opnieuw joinen is ie nog helemaal leeg....

Wat dat geheugen betreft, je kunt ook even je video settings verlagen om te kijken of dat helpt. Vraagt ook minder geheugen en hoef je niet meteen naar de winkel voor een latje ram.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Is er geen onofficiele got server? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

evilpin0 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:05:
Is er geen onofficiele got server? :)
Nee... "vroeger" was er de DjMantri server, tegenwoordig zitten de luitjes van hier op de HUT server dacht ik.

Maar laten we (ik ook, zie opmerking over Ace ;) ) ontopic blijven, dit heeft niets met patch 1.4 te maken en zometeen gaat anders dit topic weer dicht...

On topic: ik ga zo ook even info zoeken over die patch 1.41 waar Ace het over had. Als het waar is ben ik benieuwd wat ze nú weer gaan veranderen. Hopelijk geen gameplay veranderingen meer, alleen bugs oplossen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:47

mvds

Totally awesome!

bvk schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:25:
[...]On topic: ik ga zo ook even info zoeken over die patch 1.41 waar Ace het over had. Als het waar is ben ik benieuwd wat ze nú weer gaan veranderen. Hopelijk geen gameplay veranderingen meer, alleen bugs oplossen.
Ze gaan vast bestaande problemen maar voor 50% oplossen en dingen die goed werken aanpassen zodat ze in de volgende patch gefixt kunnen worden :P

Maarre, HUT server? IP? Kan ik er ook eens gaan kijken, is dat een infantery only server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Klinkt eerder als een netwerk probleem (met je router) dan een software probleem...
Als jij al lang moet wachten totdat de serverlijst is geupdate dan geeft dat al voldoende aan :)

Met 1.4 hoor je niemand (behalve Ace Lighting / crysister) nog over CTD's en connection losts.

[ Voor 13% gewijzigd door Stewie! op 23-10-2006 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DaMorpheus schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:08:
Klinkt eerder als een netwerk probleem (met je router) dan een software probleem...
Als jij al lang moet wachten totdat de serverlijst is geupdate dan geeft dat al voldoende aan :)

Met 1.4 hoor je niemand (behalve Ace Lighting / crysister) nog over CTD's en connection losts.
Nee nu is het "Random instant LAG" :/

Mocht 1.41 komen dan zie ik het graag gefixt => Snel systeem + low ping en nog heel mijn beeld zien stotteren |:(

Maar als het voorbij is na een paar seconden ... :9~ >:)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

DaMorpheus schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:08:
[...]

Dat is niet helemaal waar want ik heb ze ook af en toe, veel minder dan < 1.4 maar soms heb ik ze wel, en dat heb ik hier ook gemeld. En volgens mij zie ik er meer mensen erover praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
obsidian schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:48:...Maarre, HUT server? IP? Kan ik er ook eens gaan kijken, is dat een infantery only server?...
IP i3d Hut-Gaming.nl: 84.244.162.142 16567
Is geen infantry only server, maar wel een server met relatief veel teamplayers.
Probeer eens de vuurmuur uit te zetten. Als bij mij namelijk de vuurmuur aanstaat werkt dat zeer vertragend, ook al sta ik de poortnummers toe.

[ Voor 3% gewijzigd door Indy91 op 23-10-2006 16:27 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:09:
[...]

[...]
Welke videoformaat is het beste om te gebruiken met 1mb bit rate (mpeg2/4/divx ect)
>:) 8 gig in AVI formaat van een ronden spelen. :/

Wat niet wil lukken is dat hij me voice opneemt.
voor uitleg wat ik aan het doen ben.

@bvk ik heb het wel over battlefield 2 ingame round met een m16,
dus ik denk dat het wel ontopic is ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XviD/virtual dub en ligt eraan hoeveel minuten, laten we zeggen dat 8 MB ongeveer per minuut redelijk goede kwaliteit is bij 640 breedte (nah ja, moet je nog wel het e.e.a. instellen, is best nog een gedoe eigenlijk, misschien kun je toch beter iets van dokterdivx ofzo downloaden als je geen zin hebt stuff uit te zoeken maar daar moet je voor betalen geloof ik).

Daarna uploaden naar google video ofzo, kwam er vandaag achter dat je de video's daar ook kunt downloaden met veel betere kwaliteit dan op de site, kan bij youtube dacht ik niet, althans nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:32:
XviD/virtual dub en ligt eraan hoeveel minuten, laten we zeggen dat 8 MB ongeveer per minuut redelijk goede kwaliteit is bij 640 breedte (nah ja, moet je nog wel het e.e.a. instellen, is best nog een gedoe eigenlijk, misschien kun je toch beter iets van dokterdivx ofzo downloaden als je geen zin hebt stuff uit te zoeken maar daar moet je voor betalen geloof ik).

Daarna uploaden naar google video ofzo, kwam er vandaag achter dat je de video's daar ook kunt downloaden met veel betere kwaliteit dan op de site, kan bij youtube dacht ik niet, althans nog niet tegengekomen.
nhee ik zet het niet op video sites.
meestal op megaupload of iets derglijks daar kan je max 250MB uploaden. :)
bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja daar zit je zeker weer met timers enzo :P heb van de week nog een video geupload naar google die was 246 MB ofzo, werkt perfect en de eindgebruiker kan meteen beginnen met kijken terwijl ie download :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:14:
mja daar zit je zeker weer met timers enzo :P heb van de week nog een video geupload naar google die was 246 MB ofzo, werkt perfect en de eindgebruiker kan meteen beginnen met kijken terwijl ie download :)
Laten we niet te ver off topic gaan.
laaste vraag: heb je nog die link van de video van 246 MB(ben benieuwd naar de kwaliteit)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2006 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:23:
[...]

Welke videoformaat is het beste om te gebruiken met 1mb bit rate (mpeg2/4/divx ect)
>:) 8 gig in AVI formaat van een ronden spelen. :/

Wat niet wil lukken is dat hij me voice opneemt.
voor uitleg wat ik aan het doen ben.

@bvk ik heb het wel over battlefield 2 ingame round met een m16,
dus ik denk dat het wel ontopic is ;)
Kun je m niet een beetje compressen en dan ergens op usenet posten ?

Ben inmiddels wel benieuwd naar de "Ace Tactics" :P

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
sain onez schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:18:

edit: ging net nog eens lekker heli-en in een 32player map, keb eigenlijk alleen maar PoE2 zitten spelen
offtopic:
hey sain onez,
Hoe is PoE2, ik ben er een tijdje uit geweest (lees: verslaafd aan andere game, wow need I say more ;) ), maar ik kan me herinneren dat ze nog bezig waren met PoE2. hehe hoe lang is die nou al uit dan, best al tijdje zeker als ik zie dat 1.1.5 er al is... Anyway hoe bevalt PoE2 en zijn er nog genoeg servers voor te vinden?

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:35

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

de -x-[SswL]-x- crew heeft t genoegen om Ace vaker te mogen verwelkomen op onze TS server de laatste tijd, maar hij weet wel wat ie doet hoor ;)

tis ook een goeie teamplayer, dus niets over op te merken, hoogstens zijn grammatical skills... ;) (
MaTr1x schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:49:
[...]

offtopic:
hey sain onez,
Hoe is PoE2, ik ben er een tijdje uit geweest (lees: verslaafd aan andere game, wow need I say more ;) ), maar ik kan me herinneren dat ze nog bezig waren met PoE2. hehe hoe lang is die nou al uit dan, best al tijdje zeker als ik zie dat 1.1.5 er al is... Anyway hoe bevalt PoE2 en zijn er nog genoeg servers voor te vinden?
Om eerlijk te zijn weer sinds paar dagen ( na weken ononderbroken POE2 te hebben gespeeld ) weer in bf2 vanilla te vinden, PoE2 is uit sinds 1.4 en heb amper hieronder gespeeld, die infantry only mod is wel lachen, maar wissel nu steeds af...

in me profile vind je me email, drop een PM voor TS ip en ww, gaan we em eens tjekken!?

[ Voor 62% gewijzigd door SAiN ONeZ op 23-10-2006 19:57 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:21:
[...]

Laten we niet te ver off topic gaan.
laaste vraag: heb je nog die link van de video van 246 MB(ben benieuwd naar de kwaliteit)
moet je DM aanzetten/, anyway bij een bepaalde grootte, ik meende iets van 100 MB en meer ofzo moet je de video uploader gebruiken van google, moet geen probleem zijn is maar klein bestandje en je kunt gewoon je gmail/google account gebruiken (tenminste als je die hebt).

Orgineel bestand van mij was 246 MB en maar 4 minuten ofzo maar google comprimeert dan (blijkbaar) 2 nieuwe bestanden. Eén om via de webbrowser te kunnen bekijken en de tweede die je als user kunt downloaden (moet je wel weer een google videoplayer hebben maar again die staat binnen 30 seconden geinstalleert zonder ads) die, zoals het ernaar uitziet, 2x betere kwaliteit heeft (iig 2x zo groot in pixelformaat). Uiteindelijk download was dan 31 MB ofzo van de 'full' versie.

Anders upload je zelf een testje van een paar seconden ofzo en bekijk het resultaat zelf. Ik heb de ervaring dat .mpg files er redelijk vlot opstaan, meestal wel binnen twee uur, .avi files (ik gebruik alleen XviD) kan wel een halve dag duren en .mov files kan soms wel 1-2 dagen duren. Na het uploaden en invullen van de informatie bedoel ik dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net me filmpje opgenomen(fraps)

Duur is 27 minuten
Groote: 9.32 GiG
Map strike at karkand

Moest bijna opnieuw filmpje gaan maken want sommigen hadden zin om te kickvoten.
messchien ga ik hem nog editten want er zit 5.5 minuten dat ik gewoon dood ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
als je hem dan ook nog kan resizen naar 9.3 mb heb je vast wel een aantal mensen die hem gaan bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Dispenzer schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:51:
[...]

Ik heb wel een dual core en heb soms ook problemen. Hoe luid de oplossing? Heb je een link voor me?
Hallo evilpin0 hoe luidt deze oplossing dan? Ik zie nog geen reactie van je hierop. Wil je mij hierover iets vertellen aub?

- Thanks Evilpin! _/-\o_ -

[ Voor 4% gewijzigd door Dispenzer op 24-10-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
sorry ik had het niet gelezen, ik denk je dat je deze nodig heb: http://www.amd.com/us-en/...,30_182_871_13118,00.html

Je kan eventueel handmatig een core uitschakelen als je bf2 gestart hebt met crt +alt +del

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:16:
als je hem dan ook nog kan resizen naar 9.3 mb heb je vast wel een aantal mensen die hem gaan bekijken :)
:P ik denk dat de file rond de 100MB
want 9.2 MB is echt slechte kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

:P ik denk dat de file rond de 100MB
want 9.2 MB is echt slechte kwaliteit.
Al was ie 100 gig, kom op met dat ding Ace! Schijfruimte zat en het zal Xs4all worst wezen ;)

Goede Karkand en/of infantry only tips (want daar zal het wel op uitdraaien toch?) zijn altijd welkom. Want wat is dat lastig zeg als de MEC de boel goed voor elkaar heeft en je met een heel kordon aan snipers ligt op te wachten bij Hotel en de heuvels aan beide kanten....

Als je daar doorheen komt is het meer geluk dan wijsheid (lees skills) en ik kan er zelf maar geen goede taktiek op bedenken :/ Als je er al voorbij weet te sneaken is er wel een Commander die je opmerkt en wordt je van achteren neergeknald...

Ik denk zelf dat je er pas met een heel team doorheen komt, maar dat krijg je op de gemiddelde public server niet voor elkaar.

De zelfde situatie zal op bijvoorbeeld Sharqi of Jalalabad niet voorkomen omdat je daar veel meer ruimte hebt om een omweg te maken. Ligt dit aan mij of heeft Dice/EA hier inzake Karkand niet goed over nagedacht?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:30:
[...]

Al was ie 100 gig, kom op met dat ding Ace! Schijfruimte zat en het zal Xs4all worst wezen ;)

Goede Karkand en/of infantry only tips (want daar zal het wel op uitdraaien toch?) zijn altijd welkom. Want wat is dat lastig zeg als de MEC de boel goed voor elkaar heeft en je met een heel kordon aan snipers ligt op te wachten bij Hotel en de heuvels aan beide kanten....

Als je daar doorheen komt is het meer geluk dan wijsheid (lees skills) en ik kan er zelf maar geen goede taktiek op bedenken :/ Als je er al voorbij weet te sneaken is er wel een Commander die je opmerkt en wordt je van achteren neergeknald...

Ik denk zelf dat je er pas met een heel team doorheen komt
, maar dat krijg je op de gemiddelde public server niet voor elkaar.

De zelfde situatie zal op bijvoorbeeld Sharqi of Jalalabad niet voorkomen omdat je daar veel meer ruimte hebt om een omweg te maken. Ligt dit aan mij of heeft Dice/EA hier inzake Karkand niet goed over nagedacht?
:/
Ze wouden volgens mij bij strike at karkand zo goed mogelijk en intense sfeer opbouwen
en de beste daarvoor is linair slagveld met zo weining opties zo dat het ook echt ook op teamplay en geluk komt.

Ik wou er infrantry commentaar geven wat ik doen zou doen maar me micrefoon is gaar en pakt het niet goed op.(wordt een nieuwe headset ;( )

dus het is normaal infrantry filmpje karkand Ace rambo tackticks geworden. m16 vs AKA101
Maar ik zeg je dit, we zijn al een ander half jaar veder en toch gaan mensen nog proberen via hotel weg :+
---edit-----

Ik ben nu beetje met Adobe Premier aan het spelen.
hoe en wat en de lange stukjes weg knippen.

Zelf vind ik hem niet zo speciaal maar ik hoop dat hij de volgende keer beter uitpakt.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2006 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

Ze wouden volgens mij bij strike at karkand zo goed mogelijk en intense sfeer opbouwen
en de beste daarvoor is linair slagveld met zo weining opties zo dat het ook echt ook op teamplay en geluk komt.

dus het is normaal infrantry filmpje karkand Ace rambo tackticks geworden. m16 vs AKA101
Maar ik zeg je dit, we zijn al een ander half jaar veder en toch gaan mensen nog proberen via hotel weg :+
Via Hotel is normaliter ook de snelste en makkelijkste weg als de MEC níét op het idee komt om je op een granaten regen te trakteren of snipers heeft liggen wat ook vaak genoeg gebeurd. Even rushen en je bent bij Square.

Post dat filmpje nou maar, het gaat tenslotte om de inhoud. Een mooie presentatie komt later wel
;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:*spam

[ Voor 105% gewijzigd door Crash op 30-10-2006 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --Christiaan--
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-09 15:06
Ik heb net boven de 500 gehaald maar ben nog steeds niet hoger in rank geworden. Weet iemand hoe dit kan? Zie dit van BF2player:

DTL_Christiaan Private First Class

This Rank:
100.0%
424 / 350 Remaining: -74
Overall:
114.8%
574 / 500 Remaining: -74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
--Christiaan-- schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:45:
Ik heb net boven de 500 gehaald maar ben nog steeds niet hoger in rank geworden. Weet iemand hoe dit kan? Zie dit van BF2player:

DTL_Christiaan Private First Class

This Rank:
100.0%
424 / 350 Remaining: -74
Overall:
114.8%
574 / 500 Remaining: -74
Afwachten, komt vanzelf als je morgenavond nogeens gaat gamen. Kan weleens lang duren namelijk.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

LED-Maniak schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:53:
Afwachten, komt vanzelf als je morgenavond nogeens gaat gamen. Kan weleens lang duren namelijk.
Of je wordt met dezelfde rank 6 maal gepromoot op 1 dag :X :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
sain onez schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:54:

Om eerlijk te zijn weer sinds paar dagen ( na weken ononderbroken POE2 te hebben gespeeld ) weer in bf2 vanilla te vinden, PoE2 is uit sinds 1.4 en heb amper hieronder gespeeld, die infantry only mod is wel lachen, maar wissel nu steeds af...

in me profile vind je me email, drop een PM voor TS ip en ww, gaan we em eens tjekken!?
he dan, ik hoop dat ik er binnenkort toe kom om überhaupt BF2 te spelen, eerst nog NBA Live 07 reviewen voor hcc.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je ziet het altijd maar weer.
You are kicked from the server -={DG}Krysiss for extreme bunnyhopping. :w
het zal wel me puntjes geweest zijn 261 en 60 kills en 15x dood.

wordt je echt moe van als je lekker bezig bent.
ze moeten een rating server systeem inbouwen zo dat je servers waarden kan geven.
hoe goed ze zijn.

maar dan moet je er wel daad werklijk opgespeeld hebben. en je kan niet stemmen als je teveel tk's heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:36:
...

ze moeten een rating server systeem inbouwen zo dat je servers waarden kan geven.
hoe goed ze zijn.

maar dan moet je er wel daad werklijk opgespeeld hebben. en je kan niet stemmen als je teveel tk's heb.
_/-\o_

Dan heb ik ook nog wel een lijstje van servers waar je wordt gebanned als je een keer een goede dag hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Oemfoefoe schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 00:00:
[...]

_/-\o_

Dan heb ik ook nog wel een lijstje van servers waar je wordt gebanned als je een keer een goede dag hebt.
LOL BD bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik speel de laatste dagen vrij veel op BD, vooral als het <40 players is. Goed adminwerk, geen gemierenneuk enzo. En lekker baserapen O+ .

Maarja, wat Oemfoefoe zegt is inderdaad waar. Zal zeker al twee keer geweest zijn dat ik zijn server gejoind was, en dat hij even later gekicked werd, of ik erbij. Baserape is dan meestal de reden, terwijl wij dit echt niet deden (op een enkele keer de AA uitschakelen na).

Tsja, sommige admins zijn zo hypocriet, en van het 'ik-kick-omdat-jij-mij-killt' gedoe.
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 22:36:
Je ziet het altijd maar weer.
You are kicked from the server -={DG}Krysiss for extreme bunnyhopping. :w
het zal wel me puntjes geweest zijn 261 en 60 kills en 15x dood.

wordt je echt moe van als je lekker bezig bent.
hoe goed ze zijn.

Over hypocriet zijn gesproken. Ik was jou server gejoind, toen ging jij eten. Ik moest tegen al die admins, en wie waren er als de neten aan het bunnyhoppen? Juist. Ik mag niet klagen, want ik doe het ook, maar je moet geen regels op gaan stellen als je je er zelf niet aan kan houden.

Iemand trouwens nog goede/leuke servers, met goede admins? Onze server zit de laatste tijd niet echt bepaald vol, en dan is een andere server zoeken vaak het alternatief. Maar helaas kom je toch vrij vaak het bovenstaande tegen. De laatste tijd doe ik veel aan solo-vliegen in een chopper op servers. Rides weigeren doe ik niet, behalve mensen die met hun frontgun op een tank gaan ratelen (en dan zitten we niet in een Mi28 :P).

Ik werd laatst weer eens gekicked voor zo'n useless reden. Het was Dragon Valley, ik was USMC. Zat in de cobra, haalde de Z-10 neer. Na +/- 30 seconden dacht ik dat de chopper wel weer zou spawnen. Ik dus erheen (Refinery). Chopper stijgt net op, dus ik met mijn TV erop. 1,5 min. later: "KICKING ]HUT[ EQAULIZED FOR SPAWNKILLING!!! GET AWAY NOOB1!!1"

Blijkt er zo'n toffe admin in die chopper te zitten :') .

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Voor zoveelste keer: Je kan niet bunnyhopen in bf2, ik denk dat echt 2% van de gamers weet wat bunnyhopen is. Er is een groot verschil tussen als ene kip zonder kop heen en weer springen en hopen dat je tegenstanders niet raakt en tussen de bunnyhop om veel sneller te zijn en wat je alleen kan na aardige wat uren (dagen voor sommige) oefenen.

BH is een exploit.
Gewoon springen kan hooguit als lame gedrag worden beschouwt, als je tacktishe speelt en raakt hoef je niet te gaan rond springen, uitzonderingen daargelaten , niet dat ik het lame vindt though. Vindt het altijd prachtig als ik mensen zoveel moeite zie doen om een dead te voorkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

evilpin0 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 11:05:
Voor zoveelste keer: Je kan niet bunnyhopen in bf2, ik denk dat echt 2% van de gamers weet wat bunnyhopen is. Er is een groot verschil tussen als ene kip zonder kop heen en weer springen en hopen dat je tegenstanders niet raakt en tussen de bunnyhop om veel sneller te zijn en wat je alleen kan na aardige wat uren (dagen voor sommige) oefenen.
Ik heb anders nog nooit een kip zonder kop nog rond zien springen ;) Ik heb wel konijnen in het veld zien rondspringen, als ik me ook zo beweeg in BF2 is dat dan toch bunnyhoppen?

Leg voor die andere 98% van de gamers (incl. mij dus) dan eens uit wat het wél is a.u.b?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54
In sommige spelen is springen (al dan niet in combinatie met strafen) sneller, en soms VEEL sneller, dan gewoon lopen -> een en al springen -> bunnyhoppen :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
bvk schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

Ik heb anders nog nooit een kip zonder kop nog rond zien springen ;) Ik heb wel konijnen in het veld zien rondspringen, als ik me ook zo beweeg in BF2 is dat dan toch bunnyhoppen?

Leg voor die andere 98% van de gamers (incl. mij dus) dan eens uit wat het wél is a.u.b?
Traditional bunny hopping is possible in QuakeWorld, Half-Life, Team Fortress Classic, Warsow, Enemy Territory Fortress, Kingpin: Life of Crime

http://en.wikipedia.org/wiki/Bunny_hopping

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

bvk schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:00:
Ik had verwacht dat de Commander hack al lang verleden tijd was, zeker met deze patch. Maar niets is minder waar, gisteren op Karkand als Commander had ik ineens een "collega" die non stop arty, kratjes en auto's aan het gooien was..... :?

Weliswaar aan mijn kant, dus hij hielp alleen maar ipv teamkills etc. te maken, maar toch. Ben er snel uit gegaan, want zo wil ik niet winnen natuurlijk.. Voor de andere kant moet het een drama geweest zijn.

Er was geen Admin aanwezig (of hij deed het zelf natuurlijk) en de dader was ook nergens te vinden. Geen bewijzen voor EA kunnen verzamelen dus helaas.

Was gewoon een Ranked server, PB aan, patch 1.4 etc, hoe is dit nog mogelijk?
Ik vind die hack echt prachtig! Heb nu iemand op xfire die hem ook heeft. Het is echt grappig om arty op alles te gooien. Of supplydrops op snipers gooien :P Autootjes tegen opstijgende choppers. Het mooie is dat de commander vaak de schuld krijgt :+ In de nieuwe hack kan je ook beide commanders resignen, dan sta je ook raar te kijken :> :)

Je kan het leuk vinden of weggaan. Al zit diegene in het andere team blijf ik lekker. Ik speel het voor m'n plezier en ik moet zeggen dat ik de reacties van iedereen op zo'n hack erg vermakelijk vind :z

[ Voor 8% gewijzigd door R-O-Y op 26-10-2006 15:09 ]

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
leuk cheats. Als ik er geen poop meer van bak en geen kills meer kan maken zou ik ze ook wel gebruiken. Tot die tijd vindt ik er echter gewoon zielig voor die personen die ze gebruiken, ik assoceer zielig gedrag ook vaak met zielige personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
R-O-Y schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 15:06:
[...]Ik vind die hack echt prachtig! Heb nu iemand op xfire die hem ook heeft. Het is echt grappig om arty op alles te gooien.......
Die hack, orwhatsoever, zou mij toch zwaar irriteren. Ik vind het idd maar zielige personen die zo'n hack gebruiken, puur om andere (mede)spelers te vervelen. Beetje vreemd dat je dit gedrag grappig vind. 8)7

edit
Offtopic
@Ace: Je ging wel lekker gisteren..... alleen jammer dat je halverwege de ronde Dragon Valley weg bent gegaan. Pepperana daarentegen was een behoorlijke pain in the ass... ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Indy91 op 26-10-2006 16:54 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Indy91 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 16:28:
[...]

Die hack, orwhatsoever, zou mij toch zwaar irriteren. Ik vind het idd maar zielige personen die zo'n hack gebruiken, puur om andere (mede)spelers te vervelen. Beetje vreemd dat je dit gedrag grappig vind. 8)7
Ik vond het zeker zwaar irritant en ben dan ook gauw de server uitgegaan. Maar dat het nu (met deze patch) nog steeds mogelijk is snap ik niet :?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:55:
Tsja, sommige admins zijn zo hypocriet, en van het 'ik-kick-omdat-jij-mij-killt' gedoe.
Zo werd ik van de week tot een keer of 5 aan toe gekicked en daarna geloof ik gebanned op Dutch Green Barets (DGB)....beetje jammer hoor. Een keer of 2 omdat ik per ongeluk tegen de heli aanvloog terwijl ik m probeerde neer te halen met de guns van mn jet. En ik nog uitgebreid uitleggen dat het geen kami was...en de keer daarop gewoon weer een kick.Ook nog een keer omdat ik hun heli neerhaalde die op weg was naar het vliegveld om te repareren....beetje jammer dat je gekicked wordt uit onmacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Equalized schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:55:
[...]

Ik speel de laatste dagen vrij veel op BD, vooral als het <40 players is. Goed adminwerk, geen gemierenneuk enzo. En lekker baserapen O+ .

Maarja, wat Oemfoefoe zegt is inderdaad waar. Zal zeker al twee keer geweest zijn dat ik zijn server gejoind was, en dat hij even later gekicked werd, of ik erbij. Baserape is dan meestal de reden, terwijl wij dit echt niet deden (op een enkele keer de AA uitschakelen na).

[...]

Over hypocriet zijn gesproken. Ik was jou server gejoind, toen ging jij eten. Ik moest tegen al die admins, en wie waren er als de neten aan het bunnyhoppen? Juist. Ik mag niet klagen, want ik doe het ook, maar je moet geen regels op gaan stellen als je je er zelf niet aan kan houden.

Iemand trouwens nog goede/leuke servers, met goede admins? Onze server zit de laatste tijd niet echt bepaald vol, en dan is een andere server zoeken vaak het alternatief. Maar helaas kom je toch vrij vaak het bovenstaande tegen. De laatste tijd doe ik veel aan solo-vliegen in een chopper op servers. Rides weigeren doe ik niet, behalve mensen die met hun frontgun op een tank gaan ratelen (en dan zitten we niet in een Mi28 :P).

Ik werd laatst weer eens gekicked voor zo'n useless reden. Het was Dragon Valley, ik was USMC. Zat in de cobra, haalde de Z-10 neer. Na +/- 30 seconden dacht ik dat de chopper wel weer zou spawnen. Ik dus erheen (Refinery). Chopper stijgt net op, dus ik met mijn TV erop. 1,5 min. later: "KICKING ]HUT[ EQAULIZED FOR SPAWNKILLING!!! GET AWAY NOOB1!!1"

Blijkt er zo'n toffe admin in die chopper te zitten :') .
mja ik kwam je nog tegen Equalized :D samen fftjes in de chopper gezeten
heb geen problemen met de BD members, maar ik dacht dat die kerel Delftsblauw bij BD hoorde en die kerel is dus echt zo tering lame....
hij zat constant airfield te bombarderen en uit te lokken....echt zeer vervelend
Baserape is allowed daar, dat weet ik, maar wat hij deed was gewoon te zielig voor woorden...met z'n scores van 30-0 dat kan iedereen in een Su-39....als je alleen maar elke map die Jet opeist vind ik je maar een egoistisch naabje die niks anders kan....ik nodig hem uit als ie dit leest voor een potje Karkand kijken of ie nog zo'n goeie scores haalt
doe trouwens ook wel eens solo vliegen...als er alleen maar naabs zijn ga ik liever alleen...en dan steeds switchen naar TV guided, moet je wel ff leren snel te doen, want als de chopper niet bestuurd wordt gaat ie snel ronddraaien
oja kom btw eens langs op Warhead daar speel ik altijd met de TOK clan, is wel goeie teamplay en leuke mappen (Road to jalalabad, Sharqi, Mashtuur, Fushe Pass, Karkand, Dalian plant)
goeie afwisseling van City naar grote mappen

[ Voor 9% gewijzigd door SuX DeLuXe op 26-10-2006 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-09 09:01

jefjef

learning by doing

*spam

[ Voor 99% gewijzigd door Crash op 29-10-2006 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

bvk schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:20:
[...]

Ik vond het zeker zwaar irritant en ben dan ook gauw de server uitgegaan. Maar dat het nu (met deze patch) nog steeds mogelijk is snap ik niet :?
ligt niet aan de patch. Punkbuster scant een bepaald deel geheugen. Je moet je hack dus maken in het deel geheugen dat niet gescand wordt :) Pas als punkbuster alles scant worden veel hacks onmogelijk. Ze kunnen ook op macro's scannen. Gebeurt allemaal nog niet :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Vandaag meegemaakt tijdens een infantry only server dat er gassies op een gebouw in de map 'Mashtuur city' zaten. Iemand een idee hoe je daar kan komen?

Zie screenshot, het achterste gebouw dat deels in de mist zit.

Afbeeldingslocatie: http://www.wouty.nl/aaa111.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyctech
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-07 21:36
EASY,
Dan staat er in die map teamkilling uit.
Dan blazen ze zich op met C4, en dan vliegen ze omhoog, en dan bij elkaar spawen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

zo kan je ook op de mosque komen en vandaar de vlag vangen. Werkt erg goed. Sommige mensen beweren dat dat c4 springen ook een exploit is :z Volgens mij is dat juist het doel van FF uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
Je kan ook gewoon de heli pakken en erop landen ;)
Maar niet altijd :X

[ Voor 21% gewijzigd door LED-Maniak op 30-10-2006 08:56 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LED-Maniak schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:37:
Je kan ook gewoon de heli pakken en erop landen ;)
lezen: infantry only server ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
zucht...gister me harddisk overleden dus ik heb vandaag weer lekker alles opnieuw kunnen installeren....
vraag me nu af wanneer die kerel eens gaat STFU'en die de hele tijd zit te lullen "Use the medic bag blabla" use dit use dat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Thrills33ka schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:20:
zucht...gister me harddisk overleden dus ik heb vandaag weer lekker alles opnieuw kunnen installeren....
vraag me nu af wanneer die kerel eens gaat STFU'en die de hele tijd zit te lullen "Use the medic bag blabla" use dit use dat....
Wees blij dat er geen bug is die dat gelul voor altijd laat blijven ;) Dat zou wel een goede reden zijn om opnieuw te installeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Thrills33ka schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:20:
...vraag me nu af wanneer die kerel eens gaat STFU'en die de hele tijd zit te lullen "Use the medic bag blabla" use dit use dat....
....of je zet de English Voice Over op nihil/uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan de mensen met ervaring die er al wat uurtjes hebben opzitten met deze game.

Ik zou graag één dezer dagen een game kopen die me online wel even zoet houdt. (dus enkel online gameplay) Een online shooter liefst (vroeger had ik hetzelfde met black hawk down, heb ik uuuuuuren gespeeld, maar dat is nu wat doodgebloed)

Ik heb nog geen enkele battlefield gespeeld, maar nu twijfel ik dus tussen BF2 en BF2142, waarvan ik de demo heb gespeeld. BF2142 is wel plezant, maar BF2 ligt meer in de lijn van wat ik graag speelde (bhd)

Nu is de vraag of deze game ook fatsoenlijk kan gespeeld worden zónder de expansion. Want BF2 ligt hier nog steeds vrij duur in de winkels. Een volledige BF2 ervaring zou dus ongeveer 40+25 euro zijn, terwijl de volledige BF2142 44 euro kost. Zijn de wapens uit de expansion onontbeerlijk voor normaal te gamen.

En dan nog iets: als ik nu begin te spelen, maak ik dan nog wel een kans tegen al de veteranen die nu al alle unlocks en de hoogste rankings hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:32:
En dan nog iets: als ik nu begin te spelen, maak ik dan nog wel een kans tegen al de veteranen die nu al alle unlocks en de hoogste rankings hebben?
Oefening baart kunst. Speel als je nieuw bent veel in squads en je krijgt vanzelf door hoe het spel werkt. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een soldaatje in de 2e rang iedereen temt.

De standaard wapens zijn al vrij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje aan de mensen met ervaring die er al wat uurtjes hebben opzitten met deze game.

Ik zou graag één dezer dagen een game kopen die me online wel even zoet houdt. (dus enkel online gameplay) Een online shooter liefst (vroeger had ik hetzelfde met black hawk down, heb ik uuuuuuren gespeeld, maar dat is nu wat doodgebloed)

Ik heb nog geen enkele battlefield gespeeld, maar nu twijfel ik dus tussen BF2 en BF2142, waarvan ik de demo heb gespeeld. BF2142 is wel plezant, maar BF2 ligt meer in de lijn van wat ik graag speelde (bhd)

Nu is de vraag of deze game ook fatsoenlijk kan gespeeld worden zónder de expansion. Want BF2 ligt hier nog steeds vrij duur in de winkels. Een volledige BF2 ervaring zou dus ongeveer 40+25 euro zijn, terwijl de volledige BF2142 44 euro kost. Zijn de wapens uit de expansion onontbeerlijk voor normaal te gamen.

1. ik zou battlefield 2 kopen omdat er voor de zelfde rpijs de SF addon is meegeleverd
2.BF2142 zit vol nare geintjes (nieuwe bugs inclusief wat ouwe bugs/glitches van bf2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OCTheEagle schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 23:51:
[...]

Oefening baart kunst. Speel als je nieuw bent veel in squads en je krijgt vanzelf door hoe het spel werkt. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat een soldaatje in de 2e rang iedereen temt.

De standaard wapens zijn al vrij goed.
Yep, ik bedoelde meer of je nog wel kans maakt met de standaard wapens tegen alle unlocks en alle voordelen die mensen met hogere rang hebben. ( als je hoger in rang wordt, daar krijg je toch ook bonussen van dacht ik? )

Maar goed, als de standaard wapens wel meevallen dan moet het wel lukken. Het is zo dat ik niet zo immens veel tijd heb om voor die unlocks te spelen. Daarom hoopte ik dat de casual gamer daardoor niet hard in het nadeel komt en een achterstand heeft omwille van de unlocks die hij niet heeft en de rest wel.

Maar goed, ik heb geen idee van het tempo waarin je de badges en unlocks krijgt, misschien gaat het allemaal wel vrij vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Gewoon kopen, want het spel is bijna anderhalf jaar oud en er zijn nog vele honderden servers te vinden waar je kan spelen. Dat houdt dus in dat het spel nog steeds geliefd is en veel wordt gespeeld.

Een hogere rang geeft geen extra bonussen. Het enige voordeel wat iemand met een hogere rang heeft is dat hij voorrang krijgt op de functie 'Commander'. Voor de rest niets.

Wat betreft het verloop van rangs en unlocks, kan je het eea hier vinden.

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtraxx
  • Laatst online: 11-08-2020
Hoikes,

Weet iemand nog tutorialmovies die de moeite zijn om hier bij te zetten,

http://www.stormtraxx-pro...wnload%20movies%20bf2.htm

Grietjes, Christophe :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, je hebt waarschijnlijk gelijk. De game is er wel al een tijdje, dus veel spelers, veel servers. Steeds meer pc's voor de doorsnee gamer die BF2 ook normaal kunnen spelen.

En de setting ligt ook dichter bij wat ik graag speelde in black hawk down. Modern warfare en zo.

Ik heb intussen nog wel een paar keer de demo van BF2142 gespeeld. Op zich is er niets mis mee, maar ik 'mis' toch iets. Weet niet echt wat. Solide gameplay hoor, maar misschien niet helemaal mijn ding qua setting en zo.

BF2142 haal ik over een jaar wel eens uit de budget bak of zo :p

Binnenkort maar eens beginnen, thx voor de adviezen

edit: @oemfoefoe, handig overzichtje daar in je link :) lijkt me wel nuttig voor wat overzicht te bewaren. thx

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe

lol voor mij is bf2 DE game gewoon....heb al zo'n 800 uur gespeeld ranked en het blijft gewoon boeien...er zijn telkens weer andere mappen die leuk worden..dus echt een aanrader vind ik
de BF2 + Special Forces is trouwens toch ook te koop voor een 40 euro nu? dus geen 40+25 (dat heb ik er toendertijd wel voor betaald)
Special Forces is wel belangrijk voor de unlocks ja, maar voor de SF mappen enz. zelf hoef je het niet zo te doen....Special Forces wordt ook niet zoveel gespeeld, op de mappen Warlord en Ghost town na
en het duurt wel ff voordat je op een redelijk nivo komt, maar das juist leuk....
valt me trouwens op dat Armored Fury ook gewoon zwaar dood is....wel jammer ik vond het wel aardige mappen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

Reken er ook maar op dat er voor BF2142 natuurlijk ook nog wel van die add-ons komen die je weer 25 euro kosten he.

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
offtopic:
@Oemfoefoe: ik krijg de site van Hut-Gaming.nl niet geopend middels IE en FF.
Is jullie site down?
:S

-edit-
@Alvi: Ik zou inderdaad gewoon BF2 aanschaffen (evt. inclusief SF). Er zijn nog massa's spelers die het spel al geruim 16 maanden intensief spelen. Bovendien zijn er ook nog de gratis (niet ranked) BF2 mods zoals PoE:2, OPK, Project Reality Mod etcetera.

[ Voor 54% gewijzigd door Indy91 op 31-10-2006 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Indy91 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:33:
offtopic:
Is jullie site down?
offtopic:
Ja we hebben wat probleempjes ... binnenkort weer up enzo ..

IP's mocht je die willen :

Server : hut.nerosweb.nl:16567 (Ja dit werkt :P )
TeamSpeak : teamspeak.i3d.nl:8454
Temp forum : sui.nerosweb.nl/HuT/

Tot zover de SPAM ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:40:
Ik heb in Battlefield 2 sinds 1.4 wél problemen met lag... Het beeld lijkt te laggen, ofwel stotteren, terwijl de framerate 40+ is (in een vliegtuig is dit 100, ook hier hetzelfde probleem), mijn ping < 100... Dit had ik de allereerste keer dat ik 1.4 speelde (Jalalabad), en ik heb nu ook al een aantal keer gehad op Wake Island en dergelijke... Spel is nu dus onspeelbaar voor mij als ik zoiets krijg! Het ligt echt in Battlefield 2 (de 'mod') zelf, want in PoE 2 heb ik er geen last van (btw een hele vette mod, maar goed)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
ik heb zelf ook altijd al last van schokjes en stotteren van het spel zelf....maar mijn fps dropt vaak dan ook tot onder de 20...vooral op 64 player servers...
en de disconnection problems blijven ook bestaan....heb er nog steeds last van soms
waar ik ook ontzettend veel last van heb is die vertraging als je gaat liggen en je wilt weer opstaan...dan ontstaat er een soort lagschok en terwijl je op je beeld ziet dat je staat, blijkt dat jee 3 sec later toch op de grond ligt...ook als je van een trapje of een drempel af komt lijkt het wel of je lagt, omdat je zo naar de grond wordt getrokken....maar das altijd bij BF2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot patch 1.22 liep bij mij altijd strak; patch 1.3 en ook 1.4 waren niet te spelen; er was wel beeld maar het schokte als een gek, echt onbespeelbaar. Alles geprobeerd, forums bekeken, diverse personen met verstand van zaken hebben zich erover gebogen maar het bleef een drama. Ik bleef dus spelen met patch 1.22 ( vaak maar keuse uit 2 servers) tot ik enkele dagen geleden het spel van een "C" partitie naar een "D" partitie kopieërde - testte het spel of het nog liep, was ok en verliet de server. Toen verscheen er een berichtje in het scherm (met zo'n windows firewall schild) met de tekst dat BF2 nog steeds geblokkeerd werd en of ik de blokkering wilde opheffen.. (??!!). uiteraard. Daarna BF opnieuw geïstalleerd en patch 4 erop. Loopt nu super !!!! Vreemde zaak maar misschien dat iemand zijn voordeel er mee kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Indy91 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:33:
offtopic:
Is jullie site down?
offtopic:
Houdt je e-mail waarmee jij je hebt geregistreerd bij ons de komende week in de gaten, daar zal het eea worden uitgelegd en je zal worden verwezen naar ons alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:06:
[...]

Yep, ik bedoelde meer of je nog wel kans maakt met de standaard wapens tegen alle unlocks en alle voordelen die mensen met hogere rang hebben. ( als je hoger in rang wordt, daar krijg je toch ook bonussen van dacht ik? )

Maar goed, als de standaard wapens wel meevallen dan moet het wel lukken. Het is zo dat ik niet zo immens veel tijd heb om voor die unlocks te spelen. Daarom hoopte ik dat de casual gamer daardoor niet hard in het nadeel komt en een achterstand heeft omwille van de unlocks die hij niet heeft en de rest wel.

Maar goed, ik heb geen idee van het tempo waarin je de badges en unlocks krijgt, misschien gaat het allemaal wel vrij vlot.
K zal het je nog sterker vertellen...eens in de zoveel tijd begin ik gewoon weer met een nieuwe account waarmee je dan weer van voor af aan moet beginnen. Op een enkel wapen na vind ik de standaard wapens vaak nog het prettigst om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:06:
[...]

Het gaat denk ik niet zozeer om de unlocks, maar meer om wat je ermee doet! Als je al goed kunt gamen hoef je je geen zorgen te maken. Daarnaast vind ik de ervaring heel belangrijk. Het duurt wel even voordat je alle plekjes op de mappen, hitpoints van voertuigen etc of de perfecte joystick instelling gevonden hebt.

Dus vooral kopen joh, we love fresh meat >:) ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

ze moeten ander kleurtje geven (rood/oranje/geel) voor de C4, Claymore & AT mines, vooral voor de server met FF on. Ben vaak dood omdat ik niet wist of het een claymore, C4 of een AT. Als ik in een tank zit moet ik op een brug effe uitstappen om te kijken welke van de drie ligt het nou op me pad..... irritant

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
GrittyKitty schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:04:
ze moeten ander kleurtje geven (rood/oranje/geel) voor de C4, Claymore & AT mines....
Alsjeblieft niet zeg.....BF2 is al arcade genoeg. Als je verzot op kleurtjes bent moet je de Battlepaint of Brickfield mod gaan spelen. :+
Als je stapvoets rijdt of vlak voor de unidentified objects stopt , kun je zeker het verschil herkennen tussen de C4 (vierkant), Claymore (voetjes) of AT mines (rond)

offtopic:
@nero en oemfoefoe: bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:31
Lol gaan vragen om de mijnen ff in te kleuren, bf2 wordt te arcade...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

ze moeten ander kleurtje geven (rood/oranje/geel) voor de C4, Claymore & AT mines, vooral voor de server met FF on. Ben vaak dood omdat ik niet wist of het een claymore, C4 of een AT. Als ik in een tank zit moet ik op een brug effe uitstappen om te kijken welke van de drie ligt het nou op me pad..... irritant
Kom op, als je te vaak geteamkilled wordt ga je toch die FF on server uit, pak je een andere met FF off. Bovendien, claymore's doen niks tegen tanks en die plakken C4 zijn vaker verlaten dan dat er iemand met een detonator op de loer ligt.

Hoef je dus alleen maar op donkere schijfjes zonder doodskop erboven te letten :z

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimmyWoo
  • Laatst online: 17-08 20:32

JimmyWoo

sambalbij?

Lees geruchten over een nieuwe patch: http://www.bf2benelux.com/?a=nieuws&id=681

De beaamde testservers:
http://www.game-monitor.c...er&ruleval=1.1.2965-797.0

Iemand ietwat meer info? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

zezke schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:01:
Lol gaan vragen om de mijnen ff in te kleuren, bf2 wordt te arcade...
Ik bedoel kleurtje voor de doodskop icoontje, en dus niet voor het object self :)

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Je ziet toch zo of het mine of cf4 of claymore is? of zijn je instelling zo laag? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hendal.
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 09:43

Hendal.

Chocolate moose

GrittyKitty schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:48:
[...]

Ik bedoel kleurtje voor de doodskop icoontje, en dus niet voor het object self :)
Maar die doodskoppen zijn toch al rood gekleurd :?

BF2 Stats specs || JA hij doet het nog :-) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
mja geweldig ik heb een nieuwe harddisk met S-ATA 2 ipv S-ATA 1 en voor de rest gewoon hetzelfde merk, omdat mn oude harddisk naar de kl*te ging...gelukkig nog garantie.
ik een andere windows erop gegooid (een soort van getweakte windows)
en nu heb ik in BF2 steeds van die schokjes echt heel irritant je kunt het moeilijk zien maar je voelt het gewoon tijdens het spelen....
wat kan ik hier nou weer aan gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk

bvk

Thrills33ka schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:09:
mja geweldig ik heb een nieuwe harddisk met S-ATA 2 ipv S-ATA 1 en voor de rest gewoon hetzelfde merk, omdat mn oude harddisk naar de kl*te ging...gelukkig nog garantie.
ik een andere windows erop gegooid (een soort van getweakte windows)
en nu heb ik in BF2 steeds van die schokjes echt heel irritant je kunt het moeilijk zien maar je voelt het gewoon tijdens het spelen....
wat kan ik hier nou weer aan gaan doen?
Lijkt me niet aan je harde schijf te liggen, want met die 2GB Corsair hoef je niet te swappen naar je HDD. Dan zal die Windows wel niet zo best getweaked zijn en misschien een hoop processor capaciteit afsnoepen.....

Vraag lijkt me btw wel een beetje te technisch voor dit topic.... ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

O-) ik had net 7 slachtoffers in een keer door middel van me grenadelaucher.
Zit op het dakje ik schiet iemand neer.

en ineens springen er 6 medics op af.
Vette big smile :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Ik weet dat de colission beetje fout is maar dit.

net 2 servers, ik ben AT en komt tot 5 keer toe een auto naar me toe gereden.

5 keer er doorheen! recht door de vooruit!

Is het zo erg? Dit is echt constant.

En nog iets, waarom kicked PB je weleens?
"You have been kicked by console"
Punkbuster.

Zonder enige reden erbij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:50:
Ik weet dat de colission beetje fout is maar dit.

net 2 servers, ik ben AT en komt tot 5 keer toe een auto naar me toe gereden.

5 keer er doorheen! recht door de vooruit!

Is het zo erg? Dit is echt constant.

En nog iets, waarom kicked PB je weleens?
"You have been kicked by console"
Punkbuster.

Zonder enige reden erbij? :?
Door de admin zelf
En de hitboxes voor het autojes zijn zeer gaar net als bij de heli ect.
het beste is bij de banden te schieten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 05:41
Je kan ook gewoon je camera veranderen zodat je je voorkant ziet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kakulukia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 17:55:
[...]

Je kan ook gewoon je camera veranderen zodat je je voorkant ziet ;)
of gewoon beter opletten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 21:46
Sorry voor deze snel achter elkaar post.

Statspadders aangeven, de link kan ik hier niet meer vinden :?

Ik wil deze jongens graag aangeven..

Afbeeldingslocatie: http://img15.imagevenue.com/loc533/th_01031_statspad_122_533lo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
http://www.bfroe.com/.

Ik vrees alleen dat het niet veel zin heeft, volgens mij wordt er niet zo bar veel mee gedaan, maar succes ;).

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Equalized schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:36:
http://www.bfroe.com/.

Ik vrees alleen dat het niet veel zin heeft, volgens mij wordt er niet zo bar veel mee gedaan, maar succes ;).
LOL idd ja als dit klopt:

Players Reported: 1081 | Servers Reported: 292

PC Specs

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post