Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Het ging om servers met FF on, dus wordt je door ELKE mijn gesloopt in je tank. En degene die het postte wil graag afzonderlijke kleurtjes voor de doodskoppen boven mijn, claymore of C4 omdat ie anders het verschil tussen die drie niet kan zien...JohnnyV76 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:51:
[...]
ehm.... als je een doodskop ziet dan is het toch al friendly? Die doodskopjes zie je alleen als iemand van jouw team de mijn / claymore / c4 heeft neergegooid... geen doodskop = wegwezen
@Tomino hieronder: Waarschijnlijk zijn er zat triestelingen onder ons voor wie een gouden balkje niet genoeg is en die heel snel 4 sterren willen zien.
In een echt leger schoppen ze het waarschijnlijk niet eens tot soldaat 1......
[ Voor 17% gewijzigd door bvk op 01-11-2006 20:32 ]
Btw, wel triest als je 2nd Lieutenant ofzo bent en je doet nog aan statspadden..

Zat even bij z'n scores te kijken, best round op karkand 681 puntenTomino schreef op woensdag 01 november 2006 @ 20:12:
Heb de 3 statspadders TOCH maar opgegeven. Voelt ook weer goed btw. En misschien doen ze er wat aan.
Btw, wel triest als je 2nd Lieutenant ofzo bent en je doet nog aan statspadden..

Statpad mania

Verder is patch 1.4 echt helemaal kut mbt glitchen. Ik kan nu nog op 4 punten muren en gebouwen in (karkand). Oa square @ karkand kan je vanuit binnen vangen

Zulke gevallen zijn nog erg goed mogelijk. Zonder autootjes, hiervoor heb je alleen een supplydrop nodig. Op andere plekken alleen een teammaat.

[ Voor 12% gewijzigd door R-O-Y op 03-11-2006 09:50 ]
Anoniem: 109640
Eigenlijk zou je elke gebouw in kunnen glitchen als je een voertuig ter beschikken hebt.R-O-Y schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:44:
ik zie de humor er wel van in. Mijn broertje is samen met wat clanmates ook aan het statpadden. Op een nieuwe account. Ze hebben naar EA gemaild of ze gereset mochten worden. Dat doen ze dan uiteraard niet (raar>???) Als ze genoeg punten hebben komen ze 1e te staan met score per minuut
Al dat stats geauwehoer is zowiezo bullshit. Ik geef niks om medailles ed. Unlocks zijn leuk maar ik speel er ook vrij weinig mee.
Verder is patch 1.4 echt helemaal kut mbt glitchen. Ik kan nu nog op 4 punten muren en gebouwen in (karkand). Oa square @ karkand kan je vanuit binnen vangen![]()
[afbeelding]
Zulke gevallen zijn nog erg goed mogelijk. Zonder autootjes, hiervoor heb je alleen een supplydrop nodig. Op andere plekken alleen een teammaat.Mooi heel USMC afschieten als ze langskomen. Snipen zondar dat je dood kan.
zoals de heli.
Die glitch met de heli is idd ook wel erg leuk. In sharqi vooral, dan kan je nog in "leuke" gebouwen komen.
Best wel idoot eigenlijk.R-O-Y schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:02:
Dit is infantry only karkandDaar zijn niet echt veel voertuigen beschikbaar. Je hebt 1 iemand nodig @ karkand en je kan al in 3 gebouwen. Verder wordt je ook onzichtbaar bij market. Dat is ook wel grappig.
![]()
Die glitch met de heli is idd ook wel erg leuk. In sharqi vooral, dan kan je nog in "leuke" gebouwen komen.
als je even nagaat kan je zowat elke gebouw in glitchen.
En we zijn onderhand 10 patches veder.
vehicle drop en infgantry only vind ik wel leuk, maar er is meer verneukt dan goed gemaakt
[ Voor 9% gewijzigd door R-O-Y op 03-11-2006 12:29 ]
Is het zelfde met de spawnbecons bij bf2142R-O-Y schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 12:28:
Als je nagaat hoe makkelijk het op te lossen is, dan pas zie je hoe triest EA games bezig is. Misschien dat als deze glitches net zo veel gebruikt gaan worden als de hotel glitch, misschien komt er wel patch 1.5 ofzo. Als ze dan gelijk het hele spel fixen is iedereen blij. Dus blackhawks weer goede guns geven, c4 gooi afstand vergroten. Elke keer hebben ze ipv bugs te fixen de gameplay ongevraagd veranderd. Niemand die erop zat/zit te wachten
vehicle drop en infgantry only vind ik wel leuk, maar er is meer verneukt dan goed gemaakt

Ieder evaren speler weet dat zulke tools zeer exploit gevoelig zijn,
ieder geval als developer zou je dat moeten weten.
Het herprogammeren van de exist points, als uit een heli moet herconfigueerd worden.
Zeg maar als:
if building 2M close by, you can't exit the heli.
Volgens mij kunnen ze de code erbij plakken bij de orgineele code zonder enige problemen.
Te bedenken als soort if or switch statemant gebruiken.(bij java maar het is geen java)
hoe dat met 3d engine gaat weet ik niet
In bf2 werd ook "misbruik" (tactiek vind ik) gemaakt van het squadhoppen. Zo kan je ook overal snel spawnen. Jammer dat ze dat eruit gehaald hebben. In bf2142 stoppen ze er dingen in waar zelfs geen squadleader voor nodig is?? Als dat echt zo is laten ze maar weer is zien hoe slim ze zijn
Die hotel glitch uit 1.3 kan trouwens ook nog steeds, niet doorvertellen hoor
[ Voor 6% gewijzigd door R-O-Y op 03-11-2006 13:27 ]
Er komen voor mij 2 soorten gelijke games.R-O-Y schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:26:
och als ze een vehicle drop erbij kunnen patchen kunnen ze ook wel veranderen dat je in gebouwen niet kan uitstappen. Veel glitches komen ook door een combi van (onbelangrijke) objecten. Als ze die weghalen of aanpassen is het probleem opgelost. Maarja ik koop geen EA games meer, ik wacht wel tot er een soortgelijke game uitkomt die wel goed afgemaakt is![]()
In bf2 werd ook "misbruik" (tactiek vind ik) gemaakt van het squadhoppen. Zo kan je ook overal snel spawnen. Jammer dat ze dat eruit gehaald hebben. In bf2142 stoppen ze er dingen in waar zelfs geen squadleader voor nodig is?? Als dat echt zo is laten ze maar weer is zien hoe slim ze zijn
en ik weet zeker dat ik 1 van die games ga kopen:
Dat is Frontlines:fuell of war
http://www.frontlineswar.com/

Het mooie van die site: het is comunity site opgezet door de makers:
Je kan je suggesties en vragen stellen en soms wordt er ook op geantwoord.
Ook zie ik ze afentoe op het forum hangen
En Quake wars: deze game lijkt wel zeer goed afgewerkt.
en de gameplay objectiefen zullen me echt wel trekken.
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 03-11-2006 13:35 ]
Ik wilde binnenkort BF2+Addon kopen maar die zal vast in prijs verlaagd worden binnenkort nu 2142 uit is?Weet iemand misschien hier wat over?
Heeft patch 1.4 het spel -echt- speelbaarder gemaakt?
Tot slot, als ik BF2 demo (of 2142 demo) speel dan zijn de eerste 10-15 seconde met verschrikkelijke lage FPS, net alsof hij moet inladen ofzo. Hebben meer mensen hier last van? Na verloop van tijd is alles super soepel weer.
Heb een Opteron 165@2,8GHz, 1 gig ram en 2x 7800GT dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Speel op het hoogste niveau.
Anoniem: 191133
snap nog altijd niet dat dit niet gefixed is. en een BF1.5 patch komt er zeker de vraag is allen waaneer want BF2142 is meer een extension en zeker geen volwaardig opvolger zoals battlefield vietnam meer een extension was voor BF1942 en BF2142 dat is voor BF2
Je hebt te weining ram, dus gaat hij in het begin swappen(tussen het geheugen en de hardeschijf)killingdjef schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:38:
Paar vraagjesL
Ik wilde binnenkort BF2+Addon kopen maar die zal vast in prijs verlaagd worden binnenkort nu 2142 uit is?Weet iemand misschien hier wat over?
Heeft patch 1.4 het spel -echt- speelbaarder gemaakt?
Tot slot, als ik BF2 demo (of 2142 demo) speel dan zijn de eerste 10-15 seconde met verschrikkelijke lage FPS, net alsof hij moet inladen ofzo. Hebben meer mensen hier last van? Na verloop van tijd is alles super soepel weer.
Heb een Opteron 165@2,8GHz, 1 gig ram en 2x 7800GT dus daar kan het niet aan liggen denk ik. Speel op het hoogste niveau.
Helaas zal de prijs van bf2 niet zo snel zakken als bf2142
and patch 1.4 het een stuk speelbaarder gemaakt dan 1.3
maar toch nog afentoe CTD.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 03-11-2006 13:49 ]
Thanks. Spaar ik nog wel even doorAnoniem: 109640 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:45:
[...]
Je hebt te weining ram, dus gaat hij in het begin swappen(tussen het geheugen en de hardeschijf)
Helaas zal de prijs van bf2 niet zo snel zakken als bf2142
and patch 1.4 het een stuk speelbaarder gemaakt dan 1.3
maar toch nog afentoe CTD.
Wat is CTD though?
crash to desktopkillingdjef schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:12:
[...]
Thanks. Spaar ik nog wel even door
Wat is CTD though?
Dat ziet er wel mooi uit, heli's ed, helemaal wat ik wil zien in een spelAnoniem: 109640 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:30:
[...]
Er komen voor mij 2 soorten gelijke games.
en ik weet zeker dat ik 1 van die games ga kopen:
Dat is Frontlines:fuell of war
http://www.frontlineswar.com/
[afbeelding]
Het mooie van die site: het is comunity site opgezet door de makers:
Je kan je suggesties en vragen stellen en soms wordt er ook op geantwoord.
Ook zie ik ze afentoe op het forum hangen![]()
![]()
En Quake wars: deze game lijkt wel zeer goed afgewerkt.
en de gameplay objectiefen zullen me echt wel trekken.
En bijna vergeten te zeggen, dat je banden kan lek schieten.
CTD is Crash To Desktop, sinds 1.4 heb ik daar nog maar heel af en toe last van. (gelukkig)
BF2 kost nog maar 22euro, met uitbreiding in een pakket 40euro. Is goed te doen dacht ik. Het type spel is echt leuk. Jammer dat het van de verkeerde uitgever is

(ik stop wel met EA bashen
[ Voor 8% gewijzigd door R-O-Y op 03-11-2006 14:28 ]
Formd-T1 Custom Loop 5600X 6800XTMNB
dat komt omdat je maar 1 gig geheugen hebt als je 2 gig geheugen hebt is dat een stuk minderkillingdjef schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:38:
Paar vraagjesL
goed ik wacht af want normaal gesproken komen dergelijke mensen terug. En ja hoor een minuutje later komt meneer weer aanvliegen. ik lig ondertussen wat hoger op het schip en schiet meneer weer af. Nou die werd me toch kwaad. n00b hier en cheater daar
toen werd ie gekicked door een admin

verder kom ik de laatste tijd steeds meer mensen tegen die alleen vliegen in een attack chopper en het toch klaar krijgen om ook nog een tv-guided raak te schieten. Zullen wel gebruik maken van dat logitech gaming tobo. ziet wel bizar uit.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Net bij de US in Airplane. Echt een half dozijn Missels raak. Hij rookt en gaat terug om te rapairen, ik denk dus Gothca!
1.5? ..
Ajb?
Hopelijk?

ik zelf gebruik gewoon een Logitech Media Keyboard en een MX510...dus gewoon muis en toetsenbord....en het gaat prima in je eentje Tv-guided te doen...ik doe dat zelfs al heel lang en het is echt niet moeilijk hoor...bij mij gaan meestal toch al 90 % van de TV-guided missiles raak, als ik alleen zit misschien wat minder (50% ofzo) je moet gewoon wat meer links van je target gaan hangen, niet te laag vliegen anders stort je neer, en dan F2 drukken, als je eenmaal TV-guided voor je hebt zul je inmiddels wel zover naar rechts zijn gedraaid dat je target ongeveer in het midden zit of misschien ben je al wat verder door naar rechts gedraaid, dan moet je snel schietenSunStorms_sletje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:05:
ik had laatst zoiets bij gulf of oman. tegenstander komt aanvliegen en springt boven schip eruit. blaast wat op en ik ga achter hem aan. zie hem liggen en schiet de beste meneer af met mijn mg36 en krijg vervolgens te horen dat ik een cheater ben.
goed ik wacht af want normaal gesproken komen dergelijke mensen terug. En ja hoor een minuutje later komt meneer weer aanvliegen. ik lig ondertussen wat hoger op het schip en schiet meneer weer af. Nou die werd me toch kwaad. n00b hier en cheater daar
toen werd ie gekicked door een admin
verder kom ik de laatste tijd steeds meer mensen tegen die alleen vliegen in een attack chopper en het toch klaar krijgen om ook nog een tv-guided raak te schieten. Zullen wel gebruik maken van dat logitech gaming tobo. ziet wel bizar uit.
[ Voor 11% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-11-2006 18:18 ]
ik vind het anders ook wel lachwekkend....bedoel boeie ik heb het ook wel eens gedaan voor de fun met 2 anderen...je spreekt gewoon met zn 3en ergens in de map af, eentje schiet de vijand neer, die teammate van jou revived m weer, zo krijg je beiden 2 puntenR-O-Y schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:44:
ik zie de humor er wel van in. Mijn broertje is samen met wat clanmates ook aan het statpadden. Op een nieuwe account. Ze hebben naar EA gemaild of ze gereset mochten worden. Dat doen ze dan uiteraard niet (raar>???) Als ze genoeg punten hebben komen ze 1e te staan met score per minuut
Al dat stats geauwehoer is zowiezo bullshit. Ik geef niks om medailles ed. Unlocks zijn leuk maar ik speel er ook vrij weinig mee.
Verder is patch 1.4 echt helemaal kut mbt glitchen. Ik kan nu nog op 4 punten muren en gebouwen in (karkand). Oa square @ karkand kan je vanuit binnen vangen![]()
[afbeelding]
Zulke gevallen zijn nog erg goed mogelijk. Zonder autootjes, hiervoor heb je alleen een supplydrop nodig. Op andere plekken alleen een teammaat.Mooi heel USMC afschieten als ze langskomen. Snipen zondar dat je dood kan.
hoor je opeens die gasten zo in de server wat heeft die gast veel punten ineens....vuile cheaters!!! losers ban ze!!!
haal een admin!!!!! game verpesters
heb nu bij Favorite victim zo'n gast 63 x staan
Ik speel op dit moment het liefste Infantry Only op een 40 player server. Precies de juiste balans tussen actie & hoeveelheid mensen. Bij 64 player IO wordt het TE onoverzichtelijk.
http://www.bf2s.com/player/78258529/
http://www.bf2s.com/player/79546028/
accounts van m'n broertje, z'n clanmates waren aan t padden terwijl hij aan t lunchen was
Je beseft je dat het spel voor deze persoon die óók € 50,- betaald heeft volkomen verziekt?R-O-Y schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:04:
Daarna statpadden op die kerel voor een aantal minuten. Worden ze helemaal gek, echt grappig![]()
Bah
Dat soort triest gedrag kom je helaas gewoon tegen bij online spellen.bvk schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 00:17:
[...]
Je beseft je dat het spel voor deze persoon die óók € 50,- betaald heeft volkomen verziekt?
Bah
Als mensen slim zijn wisselen ze gewoon van team en dan is het meteen over, ben je niet meer te reviven.
Mijn broertje en ik (beide verschillende teams) gaan vaak bij karkand beide in de muur zitten bij market. Zodra en een teammaat langskomt schieten we hem neer. Daarna statpadden op die kerel voor een aantal minuten. Worden ze helemaal gek, echt grappig
ik zie de humor er wel van in. Mijn broertje is samen met wat clanmates ook aan het statpadden. Op een nieuwe account......Verder is patch 1.4 echt helemaal kut mbt glitchen. Ik kan nu nog op 4 punten muren en gebouwen in (karkand). Oa square @ karkand kan je vanuit binnen vangen
@R-O-Y:ik vind die hack echt prachtig! Heb nu iemand op xfire die hem ook heeft. Het is echt grappig om arty op alles te gooien. Of supplydrops op snipers gooienAutootjes tegen opstijgende choppers. Het mooie is dat de commander vaak de schuld krijgt.......... ik moet zeggen dat ik de reacties van iedereen op zo'n hack erg vermakelijk vind
Tjonge, tjonge....wat fantastisch dat je dit aan ons kwijt wilt.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verder heb ik de commander hack niet, vind alleen de overdreven reacties altijd wel om te lachen. Ik ben dan niet degene die de game "verziekt". Verder ga ik toch ook niet huilen als het andere team glitchd/hacked. Kom gewoon niet in de buurt -> probleem opgelost, gaan ze vanzelf weg
Of bvb gasten die teamkillen om voertuigen te bemachtigen, lekker kidnappen die handel. Dan zien ze hoe irritant het is
Er zijn hier in dit topic ook een aantal padders, als je hun stats opzoekt dan zul je dat zien. Altijd mooie verhalen over hoge rangen ed maar ondertussen stiekum punten scoren zodat ze beter lijken. Dat vind ik pas triest. Dan doe je het niet voor je plezier maar omdat je een slaaf bent geworden van je stats.
Verder heb je altijd nog domme mensen. Die weten dat er glitchers zijn die niet dood kunnen en toch blijven ze er spawnen en terugkomen. Dan kan je ook bij jezelf gaan afvragen of je wel slim bezig bent

1.Kies een kit maakt niet uit wat.
2. Als je gespawnd ben, kies een andere kit
3. laat je doodschieten en weer revive.
4.Je heb nu de geslecteerde kit.
Ja.R-O-Y schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 02:18:
Lekker boeiend.
Gast, ga asjeblieft even ergens anders tof doen met 'ik statpad hem lekker
Wat is daar nou voor fun aan? In het begin dacht ik nog van, die ROY maakt een grapje, test het eens uit, maar als ik nu zo aan het kijken ben, vind ik jou en je broertje echt trieste padders man? Jij bent boos op mensen die voor de punten spelen?? Iedereen heeft een ander doel in het spel, wat is er in godsnaam fout aan voor de punten spelen?

Ook die glitches, leuk dat je het gebruikt enzo, maar je verneukt echt de gameplay van andere op deze manier. Kan je wel gaan zeggen van 'ja zei doen het ook, doe ik het lekkere terug, puh', maar komop, daar los je toch niks mee op. Zo ook die gast die jullie met die Market glitch zo 'gekidnapt' hebben (

Sorry hoor, maar hier kan ik me _zo_ aan ergeren, mensen die het gewoon verpesten voor anderen, en nog die '
Waarom moet je juist hem gaan irriteren? Omdat hij meer puntjes heeft dan jij? Omdat jij denkt dat hij al die puntjes nooooit op de legale manier gehaald kan hebben, en dat jij hem dat maar eens even gaat afleren? Of....och ik statpad hooguit een 3 star general die TEVEEL om z'n punten geeft.
Kom eens met betere argumenten waarom je dit nou allemaal doet, want iemand padden omdat iemand 'teveel' puntjes heeft, daar ontbreekt bij mij de logica totaal aan.
[ Voor 12% gewijzigd door Equalized op 04-11-2006 11:45 ]
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
inderdaad, ik ben het hier helemaal mee eens ^^
Jij denkt dus dat je bevoorrecht bent om mensen die meer punten dan jij hebt de padden?
Stel dat jij je zuurverdiende 13000 puntjes hebt en je bent gewoon goed. Hoe zal jij het vinden als iemand dat altijd bij jouw flikt.
Als die knakker bij de heli staat te wachten en jij niet, dan heeft hij de heli toch?
En als er niet in de server regeles staat dat je vehicels in turns moet gebruiken is het gewoon een kwestie van op de goede plek gan staan en de heli bemachtigen. Als jij vind dat je hierdoor die gast mag padden, vind ik jouw dus een slechte speler, je kan daar niet tegen en gaat die gast lopen kutten?
Niet echt mijn stijl maat. Als ik je ooit tegen kom vraag ik om een PB als je dit weer doet.
Besef dat je nu echt aangezien wordt als een spelverzieker,
Dus, in CSS ga je ook de nummer 1 uit je team neeknallen omdat hij o-zo-goed is?
Leuk zeg, maten naaier?
Team spel?

Edit:
Ik heb niks gezegd, sorry
[ Voor 17% gewijzigd door Tomino op 04-11-2006 12:56 ]
Dus zo doe ik dat af en toe terwijl er helemaal geen andere kit in de buurt is ...Anoniem: 109640 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 10:29:
lol nieuwe gltich ondekt.
1.Kies een kit maakt niet uit wat.
2. Als je gespawnd ben, kies een andere kit
3. laat je doodschieten en weer revive.
4.Je heb nu de geslecteerde kit.
Een keer of 5 meegemaakt zo door alle patches heen

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Voor de duidelijkheid.Tomino schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:38:
NooB|3^a_fly is playing Strike At Karkand on waib Infantry by ]DKE[
Waib is een van de beste unranked infrantry servers voor dat de infrantry mod aan te pas kwam.
er komen zeer geskillelde mensen rond.
En begin niet te zeiken dat het een soort haxor(l33t) server is, leer schieten en tacktieken.
Dat klopt niet wat je zegt.nero355 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:51:
[...]
Dus zo doe ik dat af en toe terwijl er helemaal geen andere kit in de buurt is ...
Als jij medic bent en iemand weet dat terwijl jij ligt te roepen om een medic op de grond. Dan pakt degene die naast je staat JOUW kit op. dus dan krijg jij atuomatisch ZIJN kit in je handen.
Geen glitch dus, het is gewoonde kit van de gast die jouw medic kit op pakte
Het is omdat ik bijna nooit van tevoren een kit kies als ik gespawnd ben,nero355 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:51:
[...]
Dus zo doe ik dat af en toe terwijl er helemaal geen andere kit in de buurt is ...
maar we hadden behoefte aan ATérs.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-11-2006 13:03 ]
Nee probeer maar. er was echt geen kit in de buurt.Tomino schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:55:
[...]
Dat klopt niet wat je zegt.
Als jij medic bent en iemand weet dat terwijl jij ligt te roepen om een medic op de grond. Dan pakt degene die naast je staat JOUW kit op. dus dan krijg jij atuomatisch ZIJN kit in je handen.
Geen glitch dus, het is gewoonde kit van de gast die jouw medic kit op pakte
Ook als ik gerived wordt heb ik soms full ammo
wel een van de handige glitches.
(geintroduceerd in patch 1.4)
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 04-11-2006 13:19 ]
Dus wij gaan niet mensen zomaar irriteren. Wij gaan mensen die zonder skill aan het spawnkillen zijn ed statpadden. Koekje van eigen deeg is het meer. Echt niet zo dat ik elke dag alleen maar zit te glitchen en maar lekker mensen irriteren. Als er allemaal toffe gasten spelen doe je dat niet

Het gaat helemaal niet om het aantal punten. Het gaat erom hoe mensen ze krijgen. Als ze dat door spawnkillen krijgen heb je niet echt veel skill. Dan mag je ze toch terugpakken op een manier met weinig/geen skill? Lijkt mij eerlijk.
Dat 3star general voorbeeld gerbuik ik omdat er pas zo'n gozer was die vond dat hij mij wel even kon teamkillen voor een voertuig omdat hij 100x meer punten had. Ik was met m'n nieuwe account aan het spelen maar daardoor kan ik niet slechter mikken. Jullie denken allemaal dat we een server ingaan om zomaar iedereen het leven zuur te maken.... dat is het niet. Leer eens lezen en denk er even over na en post dan wat.
Mocht je roepen dat statpadders NOOBS zijn, we hebben een infantry server. Kunnen we 3 vs3 spelen ofzo. Zonder glitches ed. Gewoon voor de fun
Die 2 uurtjes dat ik in square en market heb doorbracht staan echt niet in verhouding tot m'n totale tijd. Er zijn ook vele mensen hier die op Knife & Pistol spelen. Dat is pas zielig, geen skill hebben om de medailles te halen die je graag wilt en het dan op zo'n manier het gaan doen. Iedereen roept altijd wel leuk maar ondertussen zijn ze ook niet altijd even eerlijk bezig.
@ ACE, we spelen uiteraard op goede infantry servers, dat is veel leuker dan tegen een groepje gasten die het voor het eerst spelen.

Anoniem: 139061
maar ik heb een probleem met het spel...
ik weet niet of ik het hier mag vragen maar anders moet ik een nieuw topic openen in 'Spielerij - Problemen & Vragen'
ik kon perfect spelen en had geen problemen met het opstarten of spelen van het spel, maar ik wist dat telenet games meerdere servers heeft waarop je meestal in alle rust kunt spelen tegen vrienden. maar deze servers gebruiken een andere versie, net als zoveel andere servers.
dus zag ik me genoodzaakt om mijn spel te patchen.
ik download de patch (530MB!) en ik installeer deze met succes
ik start het spel en wil een server joinen maar plots sluit het spel zichzelf af!
ik kan wel nog singleplayer spelen maar ik geraak op geen enkele server
Ons forum is weer online!
URL -> zie sig.
Dus voor discussies, klachten, e.d. kan je weer ons weer opzoeken.
Hmmm, als ik jullie site bezoek dan gaat mijn virus programma tekeer, een of ander virus genaamd 'EXP/VML-Fill.A' zit op de news pagina.Oemfoefoe schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:35:
Niet bedoeld als spam, maar ter info (aangezien een groot deel van de GoTters onze server/forum bezoekt).
Ons forum is weer online!
URL -> zie sig.
Dus voor discussies, klachten, e.d. kan je weer ons weer opzoeken.
ontopic: In het spel, als je op tab drukt heb je drie tabbladen, met het laatste tabblad kun je mensen kick/voten of mutiny doen bij de commander. Achter elke speler staat een getal, en daarachter een vakje dat je kunt aanvinken om een kickvote te starten tegen die speler. Mijn vraag is: Wat betekent het getal dat achter elke speler staat?
OCTheEagle schreef op maandag 06 november 2006 @ 01:19:
[...]
Hmmm, als ik jullie site bezoek dan gaat mijn virus programma tekeer, een of ander virus genaamd 'EXP/VML-Fill.A' zit op de news pagina.
ontopic: In het spel, als je op tab drukt heb je drie tabbladen, met het laatste tabblad kun je mensen kick/voten of mutiny doen bij de commander. Achter elke speler staat een getal, en daarachter een vakje dat je kunt aanvinken om een kickvote te starten tegen die speler. Mijn vraag is: Wat betekent het getal dat achter elke speler staat?
Virusmelding is bekend, echter er is echter géén virus aanwezig. We zijn er mee bezig.
Dat getal waar jij het over hebt correspondeert volgens mij met het getal welke vóór de speler staat in bf2cc. Volgens mij is dat een identieke spelernummer welke speler X krijgt toegewezen.
Bijvoorbeeld: Als jij inlogt op onze server als 14e speler, zal jij ook dit het nummer 14 krijgen in bf2cc.
Correct me if I'm wrong.
Here I come
EDIT: Ik lees dat er wat problemen zijn met AMD dual core cpu's i.c.m. BF2. Geldt dit ook voor Intel's Core2Duo
[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 06-11-2006 12:52 ]
Oemfoefoe schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:35:Ons forum is weer online….
Bedankt, ik had gisteren al gezien dat jullie site weer in de lucht is.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
"k heb sinds kort ook een Intel Core2Duo [E6600] en heb geen problemen. 'k weet niet of dat voor alle C2D geldtKaap schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:21:
Ik ben eruit. Ik laat 2142 links liggen en herinstall vanmiddag BF2, wel nog effe langs de shop voor die expansionpack.
Here I come
EDIT: Ik lees dat er wat problemen zijn met AMD dual core cpu's i.c.m. BF2. Geldt dit ook voor Intel's Core2DuoIk heb deze namelijk zelf.
Volvo EX40 Ultra SMER MY25 Vapour Grey 19" Microtech
Anoniem: 195236
Installeer het dus niet op de "C" partitie maar op de "D" (of een andere partitie) anders blijft het probleem bestaan.Anoniem: 195236 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:58:
Tot patch 1.22 liep bij mij altijd strak; patch 1.3 en ook 1.4 waren niet te spelen; er was wel beeld maar het schokte als een gek, echt onbespeelbaar. Alles geprobeerd, forums bekeken, diverse personen met verstand van zaken hebben zich erover gebogen maar het bleef een drama. Ik bleef dus spelen met patch 1.22 ( vaak maar keuse uit 2 servers) tot ik enkele dagen geleden het spel van een "C" partitie naar een "D" partitie kopieërde - testte het spel of het nog liep, was ok en verliet de server. Toen verscheen er een berichtje in het scherm (met zo'n windows firewall schild) met de tekst dat BF2 nog steeds geblokkeerd werd en of ik de blokkering wilde opheffen.. (??!!). uiteraard. Daarna BF opnieuw geïstalleerd en patch 4 erop. Loopt nu super !!!! Vreemde zaak maar misschien dat iemand zijn voordeel er mee kan doen.
"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock
Anoniem: 131051
Ik heb uiteindelijk, zoals me hier werd aangeraden (goed advies trouwens) gewoon BF2 gekocht, met expansion (Special forces). Allemaal op dezelfde DVD. Een deluxe editie of zo.
Dit is wel gemakkelijk. Beiden worden gewoon tegelijk netjes geïnstalleerd.
Hopelijk valt deze game goed mee. Ik hoop wel dat de nadruk niet te hard of vehicles of vehicle combat komt te liggen. Ik zoek wel degelijk een shooter, dus ik hoop me daarin ook te kunnen uitleven.
Probleem is dat ik een 1440*900 breedbeeld scherm heb. Deze resolutie is nergens terug te vinden. (of een andere breedbeeld resolutie zou ook goed zijn. Dan kan ik stretchen). Ook behoudt battlefield uit zichzelf niet de aspect ratio en wordt alles gestretched en samengedrukt naar breedbeeld dus.
In de nvidia drivers vragen dit niet te doen is geen optie, want om één of andere reden gaat m'n scherm totally fubar of zwart als ik die setting verander en op apply klik
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 07-11-2006 02:28 ]
Ah want ik heb regelmatig dat de updatelists met heel weinig resultaten danwel slechte pings terugkomen. Ik dacht dat dat daar mischien aan lag. Ik las in topics dat sommige mensen duizenden servers als results hebben. Maar goed, ik gebruik de ingame browser, mischien dat het daar aan ligtPaul Nieuwkamp schreef op maandag 06 november 2006 @ 21:32:
Als client hoef je 0,0 poorten te forwarden. Een outbound firewall is een ander verhaal, maar om BF2 achter een NAT-router te kunnen spelen hoef je helemaal niets te doen
[ Voor 14% gewijzigd door JeroenNietDoen op 07-11-2006 06:39 ]
"...\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200
Rhàshan - Aditu Sunlock
Bedankt, ik denk dat het in orde is. Tekst ziet er vrij crisp uit, en de scopes van mijn wapens zijn terug rond, dus ik vermoed dat de aspect ratio ook in orde is?Paul Nieuwkamp schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:48:
Alvi: aan de aspect-ratio valt niets te doen, maar je kunt met +szx en +szy in de commandline (of door het aanpassen van de snelkoppeling) zelf je resolutie opgeven![]()
"...\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1920 +szy 1200
In game staat er wel nog dat de game op 800*600 draait? Maar dat is dus over-ruled door de settings die jij aangeeft?
Voorlopig al één crash to desktop en punkbuster kick. Hoop dat ik niet te veel troubles meer heb, want daar heb ik geen zin in
Ik vind het nog steeds een moeilijk spel, hopelijk betert dat ook wat. Herkennen van de vijand bvb, vaak durf je niet echt long range schieten omdat je mogelijks ook een friendly kill maakt.
En de nadruk ligt wel heel hard op voertuigen. Als je nog weinig spawnpoints overhoudt en ze komen met een heel bataljon apc's, heli's jets, enz... Tja, niet veel aan te doen.
Soms ligt de balans beter, maak vaak ligt het way to ver naar de vehicle kant om nog een aangename shooter te zijn
Goed, oefenen geblazen dus, want voorlopig suck ik nog big time
Anoniem: 153621
Ik geloof niet dat BF2 doodbloed, wel is het aantal óude'spelers wat afgenomen aangezien
ze het gedonder van die patches en reboots naar je desktop langzamerhand zat zijn.
Ook kan het zijn dat het spel geen uitdaging meer voor ze heeft omdat ze al een jaar
aan de gang zijn. Dus dat kan een reden zijn dat ze naar BF2142 overstappen alhoewel
ik die kans nog redelijk klein acht want de meesten van hen waaronder ik
spelen liever PoE aangezien dat een verbeterde BF2 is die tenminste geen crashes e.d
geeft. Dus nogmaals: Ik geloof niet dat BF2 doodbloed want nu de DVD zo goedkoper
is geworden komt er weer een geheel nieuwe aanwas van vers BF2 bloed die de plaatsen
van de 'veteranen'overneemt. BF2142 is niet die hype zoals BF2 ooit was. Tis meer
een interesse in een nieuw iets.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 153621 op 07-11-2006 14:00 ]
Zelf zie ik het meer als het verschil tussen BF1942 en BF:V. Toen BF:V uitkwam werd dat ook niet echt populair. BF2142 is gewoon een mod, en ik ga niet nog meer geld aan BF2 uitgeven. Ik hoop op een influx van nieuwe spelers als BF2 in de budgetbak terecht komt (want ik ben nogal slecht, dus ik schiet graag newbies afKaap schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:53:
Ik zit mezelf af te vragen, ik wil BF weer gaan spelen. Ik heb BF2 al, maar BF2142 is er nu ook. Zal ik die kopen of de expansion voor BF2 halen. Ik ben eigenlijk een beetje bang dat over een poosje vrijwel de meeste mensen overgaan op BF2142 en BF2 langzaam doodbloed net zoals bij de release van BF2 destijds.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Het komt wel vaker voor dat het even duurt voordat je een tag boven het hoofd van je opponent krijgt... Even een kogel er vlak naast schieten wil wel helpen. Maar wen er nou maar gewoon aan dat je TK's gaat maken, echt niet te vermijdenAnoniem: 131051 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 13:43:
[...]
Ik vind het nog steeds een moeilijk spel, hopelijk betert dat ook wat. Herkennen van de vijand bvb, vaak durf je niet echt long range schieten omdat je mogelijks ook een friendly kill maakt.
En de nadruk ligt wel heel hard op voertuigen. Als je nog weinig spawnpoints overhoudt en ze komen met een heel bataljon apc's, heli's jets, enz... Tja, niet veel aan te doen.
Je geeft het al aan, lekker Infantry Only spelen... Heeft zelf voor mij de laatste tijd de voorkeur, ook een goed niveau spelers en géén bommen op je kop!
Ik blijf het spel voorlopig nog wel even spelen denk ik, sinds deze patch totaal geen problemen meer. BF2 is voor mij nog even verslavend als 1,5 jaar geleden. De Halflife 2 serie en GrandPrix 4 die ik voorheen veel speelde heb ik niet meer aangeraakt sindsdien
Weet iemand toevallig om de Logitech Force 3D Pro werkt met Battlefield? En dan met name het Force Feedback gedeelte?
Dank U
De Joystick zal wel werken alleen ondersteunt BF2 geen Force Feedback dus dat dan weer niet.Flappie schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:46:
Hallooo
Weet iemand toevallig om de Logitech Force 3D Pro werkt met Battlefield? En dan met name het Force Feedback gedeelte?
Dank U
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Na vamiddag redelijk te kunnen gamen en slechts één keer een crash naar desktop heb ik nu continu het volgende:
Bij ELKE server die ik aanklik: connection with server lost (of iets in die aard) . Ofwel could not connect, check network setting, enz...
Terwijl ik wel gewoon online ben (browsen, IM) Meestal laadt de map tot op het moment waarom ik join kan klikken, en dan kan ik niet connecten. Zo zit ik al drie kwartier mijn tijd te verprutsen om te proberen gamen. Spel is unblocked in windows firewall, andere firewall heb ik niet.
Ingame draait het dan wel weer vlot, maar goed, daar moeten we dan eerst geraken he

Ook de menu's gaan traag. Server list ophalen, algemene interface snelheid in het 'multiplayer' tabje. Servers aanklikken, enz... Bij het opstarten heb ik eerst een hele periode een zwart scherm, dan pas: EA challenge everything.
En dan nog ergste: mijn paswoord staat op 'remember password'. En toch is het de eerste keer altijd mis. 'Contacting server' en dan 'password incorrect'. Als ik dan manueel het paswoord ingeef kan ik wel connecten. Dat terwijl het paswoord uiteraard niet veranderd is en op 'onthouden' staat sinds de vorige keer wanneer ik wel kon inloggen (weliswaar met zelfde probleem). Ehm....
Ik geef het spel nog een paar dagen (want als je eenmaal kunt gamen is het helemaal niet slecht)
Maar als dit niet betert verkoop ik het terug en ga ik DoD halen of zo. Is nog goedkoper ook. En draait snel, stabiel en vlot. Weinig overhead op het systeem. Mooie graphics zonder super zwaar te zijn. (source engine is nog altijd erg goed)
Verder is BF2 helemaal geen voertuig spel meer als je dat niet wilt! De infantry mode is erg leuk en relaxt om te leren schieten. In sommige servers spelen hele goede mensen. Als beginner is het niet leuk omdat je dan gewoon GEEN kills krijgt
Daarnet start ik BF2 op. Geen enkel probleem. Login en password correct onthouden, geen probleem met inloggen dus.
Alles in de multiplayer tab ging snel. Het menu was responsief. Het pingen van servers ging ook sneller. Servers aanklikken was niet 'laggy' (menu laggy dus). Joinen evenmin. En eenmaal aan het spelen, goede ping, geen server disconnects...
En dan valt het op. Zolang het werkt is dit echt wel een prachtige game. De graphics zijn heel erg mooi (eenmaal je de snelkoppeling hebt aangepast om breedbeeld correct weer te geven. Cirkels zijn nu dus echt cirkels en geen ovalen of iets dergelijks.)
Gameplay is heel erg vlot. Mooie game dus, maar alleen als alles werkt zoals het hoort
Nu hoop ik dus dat die dode momenten niet vaak terug komen. Want het is veel minder stresserend om te gamen wanneer alles werkt. (en niet continu achterdochtig moeten zijn ivm verbinding, wel of niet kunnen verderspelen)
//edit: kleine toevoeging: Wow, special forces, dat is pas goed.
In de special forces addon maak ik tenminste kills en raak ik af en toe eens iemand
En de perfecte mix tussen ground infantry combat en vehicles. De map die ik daarnet speelde had geen vliegtuigen of choppers. Enkel tanks (niet te veel, heel netjes!!) snelle quads, pick up trucks. Uber gewoon
Het deed mij erg denken aan mijn meest geliefde game: black hawk down (rip
Nogmaals, graphics, heel mooi. Die pick ups zijn goed gemodelleerd. Als ze een stoep oprijden zie je ze wiel na wiel op de stoep gaan, geen clipping. Goede physics wat mij betreft. En scheuren in de quads rulet
En verder weer zorgeloos kunnen spelen. Ping continu <20. Snelle en responsieve server list, snel joinen. De informatie van de servers (players ed) wordt bijna ogenblikkelijk gedisplayed
Wat een verschil met daarnet. We zullen het maar houden op een foutje bij EA of zo. Wel frapant hoe zoiets je game beoordeling helemaal kan vern**ken. Daarnet echt pissed op de game, nu vind ik het zeker geen miskoop meer. Ik ga deze game houden (itt wat ik in eerdere posts liet uitschijnen)
///edit 2
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 08-11-2006 03:55 ]
Als je deze game een tijd speelt, en je volgt alle patches en dergelijke dan zou je mening iets anders zijn. Toegegeven, het is een veschrikkelijk tof spel, en heb er ook al honderden uren opzitten, maar er had zoveel meer ingezeten. Allemaal irritante bugs die gewoon niet gefixt werden, we hebben een periode met alleen maar crashes en netwerkproblemen gespeeld (wat nu wel al verholpen is). Die menuinterface waar jij het over hebt is gewoon brak. Servers selecteren gaat soms supertraag, pings als 250432 worden weergegeven, soms wacht je gewoon een halve minuut voordat je weer je cursor kan bewegen. En een menu maken is toch niet één van de meest moeilijke dingen..
Gameplay is leuk enzo, maar na talloze slechte patches, meer verneuken dan fixen, een uitgever die 0,0 naar de community luistert is het eigenlijk wel diep triest. Nu is het grootste deel wel gefixt qua bugs, maar nog steeds zijn en een paar ontzettend lompe dingen (bijv. een tv-guided die door nme choppers heengaan, brakke netcode dus, netzoals het wel eens voorkomt dat als je iemand door zijn kop sniped, hij dan niet doodgaat. Je ziet het stof er gewoon vanaf komen) en nog een paar glitches die nog niet gefixt zijn (maar wel al 200 filmpjes van over het web circuleren).
Nogmaals, het is gewoon een goede en verslavende game, maar ik (en vele anderen) balen gewoon dat EA hem heeft uitgegeven, want alle zooi eromheen (patches, aandacht voor de community, boosterpacks blijven maken terwijl de game zelf nog stikt van de bugs

Zei de grootste BF2 verslaafde van het universum

sar·cas·me (het ~)
AmenEqualized schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:58:
Tsja, de nieuwelingen met goede hoop.
Als je deze game een tijd speelt, en je volgt alle patches en dergelijke dan zou je mening iets anders zijn. Toegegeven, het is een veschrikkelijk tof spel, en heb er ook al honderden uren opzitten, maar er had zoveel meer ingezeten. Allemaal irritante bugs die gewoon niet gefixt werden, we hebben een periode met alleen maar crashes en netwerkproblemen gespeeld (wat nu wel al verholpen is). Die menuinterface waar jij het over hebt is gewoon brak. Servers selecteren gaat soms supertraag, pings als 250432 worden weergegeven, soms wacht je gewoon een halve minuut voordat je weer je cursor kan bewegen. En een menu maken is toch niet één van de meest moeilijke dingen..
Gameplay is leuk enzo, maar na talloze slechte patches, meer verneuken dan fixen, een uitgever die 0,0 naar de community luistert is het eigenlijk wel diep triest. Nu is het grootste deel wel gefixt qua bugs, maar nog steeds zijn en een paar ontzettend lompe dingen (bijv. een tv-guided die door nme choppers heengaan, brakke netcode dus, netzoals het wel eens voorkomt dat als je iemand door zijn kop sniped, hij dan niet doodgaat. Je ziet het stof er gewoon vanaf komen) en nog een paar glitches die nog niet gefixt zijn (maar wel al 200 filmpjes van over het web circuleren).
Nogmaals, het is gewoon een goede en verslavende game, maar ik (en vele anderen) balen gewoon dat EA hem heeft uitgegeven, want alle zooi eromheen (patches, aandacht voor de community, boosterpacks blijven maken terwijl de game zelf nog stikt van de bugs) Allemaal erg frustrerend. Gelukkig is het grootste deel nu gefixt, maarja, dat heeft wel een tijdje geduurt.
Zei de grootste BF2 verslaafde van het universum![]()
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Je hebt waarschijnlijk wel gelijk. I'm just a fresh recruit, die z'n ogen de kost geeft.Equalized schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:58:
Tsja, de nieuwelingen met goede hoop.
...
Zei de grootste BF2 verslaafde van het universum![]()
Die laggy cursor waar je over spreekt in het multiplayer menu, dat is precies waar ik het ook over heb. Maar zoals gezegd was dat gisteren helemaal verdwenen. Gisteren kon ik gewoon server na server aanklikken om de info op te halen en dan gewoon op join klikken.
Ook het aller eerste ingame spawnscherm waar je kit en spawnpunt kiest kan soms slechts na een paar seconden haperend tevoorschijn komen. Maar dat ging gisteren ook vlot, het scherm verscheen nagenoeg meteen.
Die periode waar je het over hebt, met de talloze problemen en verziekende bugs, connection errors en zo, heb ik idd gelukkig niet meegemaakt. Misschien dat ik daarom positiever ingesteld ben
Ach, in de loop der tijd zijn er wel wat dingen gefixt. Maar inderdaad, er is ook troep bijgekomen. Het punt is gewoon dat die gasten niks om de community geven. Patches zijn brak, support is brak. En dat voor een game die duizenden mensen per dag spelen. Beetje scheef imho.Anoniem: 109640 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:01:
[...]
Correctie: er zijn meer bij gekomen dan gefixd.
Dat de tv-guided bugs niet gefixt zijn, vind ik echt om te janken. Ze zitten er echt _zo_ lang al in, en ik heb ze wel 50 keer per dag. Dan is hij weer niet goed gereload, dan gaat hij weer dwars door choppers heen, dan schiet hij en is hij onbestuurbaar, dan hoor je het geluid dat hij afschiet, alleen krijg je geen beeld. En als je nou elke dag in die chopper zit is dat best vervelend ja. En dan bedoel ik nou met dat niet naar community luisteren, op tientallen fora en sites wordt er over die bugs geklaagt, en na meer dan een jaar zijn ze nog steeds niet gefixt.
Die glitches vind ik ook niet zo'n punt, het is gewoon slordig, klaar. Echte lamers zoeken ze misschien op, en doen veel moeite om in zo'n gebouwtje te komen. Maar of ik er nou echt veel last van heb? Mwao, ben het nog nooit tegengekomen, hoogstens een keer iemand in Hotel @ Karkand en bij Hotel ook, dat je in die 'garage' aan de weg (voor MEC helemaal links van Hotel), dat je daar in kan (half). Vind ik niet zo'n probleem, voor de rest vind ik het bugabuse wel meevallen (en ik speel elke dag).
Maarja, het feit dát ze erin zitten, en er niet uitgehaald worden staat me gewoon niet aan. Zelfde als met die serverbrowser, mensen hopen elke patch weer dat het gefixt wordt, maar nee hoor. Is EA nou echt zo blind/doof?
Ik ben niet zo negatief als Ace, in dat opzicht. Ik denk eerder dat het ongeveer gelijk is, dat er wel dingen gefixt zijn, maar dat er weer evenveel is bijgekomen
sar·cas·me (het ~)
bijvoorbeeld de sniper gun, heeft bij mij ook nog steeds een rare reload bug, als ik snel wil switchen van reload naar zoom dan zoomt ie weer uit
granaten die je niet ziet vliegen maar opeens blijkt dat je iemand geteamkilld hebt, met de chopper heb ik idd ook altijd problemen, die raketten horen dan te reloaden, mijn piloot hangt in de lucht te w8en maar ik kan nie schieten omdat dat klote ding niks doet...
heb ook nog altijd dagelijks lost server connections...
ik heb laatste tijd ook last van kleine schokjes in het spel...weet niet maar ik heb pas een nieuwe windows installatie erop gezet dus alles is nieuw, en heb het nog steeds een beetje...bf2 lijkt niet helemaal soepel te lopen, maar zo zit die engine gewoon in elkaar...
maar ondanks alles speel ik nog altijd uren per dag, dus het is wel een geweldig spel alleen er zijn genoeg dingen die beter kunnen
en van mij mag er zeker nog een 1.5 komen...ik denk dat ik nog wel zeker minstens een jaar BF2 speel, ondanks dat anderen zeggen dat BF2 misschien doodbloedt, daar geloof ik niet in
[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 08-11-2006 15:11 ]
Ik ken het probleem, nog zo'n leuke.Thrills33ka schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:09:
ja zo kan je nog wel even doorgaan...er zitten genoeg fouten in, al vanaf het begin...
bijvoorbeeld de sniper gun, heeft bij mij ook nog steeds een rare reload bug, als ik snel wil switchen van reload naar zoom dan zoomt ie weer uit...
Reload de sniper gun, na de reload zoom ik in op een tegenstander, gaat ie weer uit de zoom om opnieuw te reloaden

Of als je een nade wil gooien dat de sequence zich niet afspeelt waardoor je niet door hebt dat er toch een nade gegooid wordt, erg irri want soms heb ik me al omgedraaid omdat het lijkt dat de nade niet weggegooid word en gooi je hem dus per ongeluk naar een eigen teammate, jeuj -4
[ Voor 21% gewijzigd door Hendal. op 08-11-2006 15:23 ]
By the way...Thrills33ka schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:09:
ja zo kan je nog wel even doorgaan...er zitten genoeg fouten in, al vanaf het begin...
bijvoorbeeld de sniper gun, heeft bij mij ook nog steeds een rare reload bug, als ik snel wil switchen van reload naar zoom dan zoomt ie weer uit...
granaten die je niet ziet vliegen maar opeens blijkt dat je iemand geteamkilld hebt, met de chopper heb ik idd ook altijd problemen, die raketten horen dan te reloaden, mijn piloot hangt in de lucht te w8en maar ik kan nie schieten omdat dat klote ding niks doet...
heb ook nog altijd dagelijks lost server connections...
ik heb laatste tijd ook last van kleine schokjes in het spel...weet niet maar ik heb pas een nieuwe windows installatie erop gezet dus alles is nieuw, en heb het nog steeds een beetje...bf2 lijkt niet helemaal soepel te lopen, maar zo zit die engine gewoon in elkaar...
maar ondanks alles speel ik nog altijd uren per dag, dus het is wel een geweldig spel alleen er zijn genoeg dingen die beter kunnen
en van mij mag er zeker nog een 1.5 komen...ik denk dat ik nog wel zeker minstens een jaar BF2 speel, ondanks dat anderen zeggen dat BF2 misschien doodbloedt, daar geloof ik niet in
over die nade animatie
daar heb je ook een exploit bij zitten.
oneindig nades
zelf met de support gun exploit, een of adnere manier kreeg ik het voor elkaar om 200 kogels afteschieten zonder te overhitten.(niet getest want het reprocuderen ervan is best wel raar.)
Pas de snelkoppeling even aan: zet "[spatie]restart[spatie]+1" achter het doel (eigenschappen).Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:04:
Bij het opstarten heb ik eerst een hele periode een zwart scherm, dan pas: EA challenge everything.
Bij mij staat nu:
"C:\Program Files\EA GAMES\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +restart 1
Dan laden die voor-filmpjes niet (werkt trouwens in alle BF spellen).
Op dat punt is (als ik het me goed herinner) BF2 alle servers waar je ooit in hebt gespeeld aan het pingen oid. Ook maakt hij daar contact met wat servers van Gamespy (vooral merkbaar op lanparties zonder internet -> eerst wachten op de timeout
Om dat te stoppen kun je in My Documents\Battlefield 2\Profiles\(cijfertjes)\General.con alle "GeneralSettings.addServerHistory"-regels weggooien (is een plain text file), dit heeft verder afaik geen invloed op het spel.
Rhàshan - Aditu Sunlock
Verder haal ik gewoon de 2880 servers als ik alleen de filters 'ranked' en 'punkbuster' en 'same mod' aanheb.
Wanneer alles werkt is het subliem, heerlijke gameplay. Heftige en intense partijtjes, allemaal tof en plezant dus.
Wanneer ik weer eens met geen mogelijkheid op een server geraak verwens ik de game naar de diepste uithoeken van m'n prullenmand
Toen ik gisterennacht weer eens vlot aan het gamen was had ik helemaal niet het gevoel een miskoop te hebben gedaan. Integendeel. Op het moment dat het weer eens slecht gaat heb ik al meteen zin om de game terug te verkopen.
Het probleem is dat je soms echt wel heel wat tijd kan verliezen alvorens je echt effectief op een server zit te spelen. Dat begint na een tijdje wel te vervelen. En blijkbaar kan je ook alleen spelen als EA of de servers daar zin in hebben. En meestal is dat 's nachts. Ik zou ook wel eens willen spelen wanneer IK daar tijd en zin voor heb. En het ligt echt niet aan mijn computer, want er is helemaal niets veranderd tussen de momenten waarop het dus wel vlekkeloos lukt en de momenten waarop het niet vlot gaat. Dus ik hoef van mijn kant uit niet de debuggen of zo, het is echt niet mijn fout.
Anyway, over de game zelf, alles begint al wat beter te gaan, ik raak al af en toe eens iemand.
Het valt mij wel op dat ik bijna uitsluitend iemand goed raak als ik zelf ga neerliggen. Bij rechstaan is de accuracy van de meeste guns gewoon niet goed genoeg. Om even te testen heb ik die support gun genomen, paar meter van een muur gestaan en dan rechtstaand schieten. Ik denk dat er geen enkele kogel op de muur is terechtgekomen daar waar mijn crosshair naar wees
Ik zie er ook wel vrij veel springen en duiken, wat ook niet echt realistisch is. Met die zware uitrusting en dat wapen knal je finaal op je gezicht volgens mij
Verder nog een vraagje: in BFHQ staat dat ik marine core anti tank ben. Natuurlijk heb ik dat pas gezien toen ik al even aan het gamen was. Mijn vraag is, kan je dat resetten naar iets anders? Zodat ik dezelfde nickname kan behouden? Ik doe vooral veel special ops (in bf2 dan) en support. Af en toe snipen. Dan lijkt mij dat ik daar beter iets anders had gekozen.
(als de game dat nu eens in het begin had gezegd dat je daar je klasse moet kiezen, of een schermpje met keuzes laat zien op het moment dat je voor het eerst gamet, nee hoor, of ik heb het gemist....

Anoniem: 128025
Dat slaat op de kit/map/vehicle waar je het meest mee hebt gespeeld tot nu toe, dus wil je dat veranderen hoef je alleen maar meer met een andere kit te spelen!Anoniem: 131051 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:47:Verder nog een vraagje: in BFHQ staat dat ik marine core anti tank ben. Natuurlijk heb ik dat pas gezien toen ik al even aan het gamen was. Mijn vraag is, kan je dat resetten naar iets anders? Zodat ik dezelfde nickname kan behouden? Ik doe vooral veel special ops (in bf2 dan) en support. Af en toe snipen. Dan lijkt mij dat ik daar beter iets anders had gekozen.
(als de game dat nu eens in het begin had gezegd dat je daar je klasse moet kiezen, of een schermpje met keuzes laat zien op het moment dat je voor het eerst gamet, nee hoor, of ik heb het gemist....)
Trouwens volgens mij staat bij BFHQ default op anti tank vanwege de A in Anti tank en is dat enkel bestemd om de info te bekijken niet wat je nu specifiek bent of doet!
Het warme weer is voorbij....mensen kruipen in de koude dagen weer wat sneller achter de pc. Ik heb er vertrouwen in dat het weer iets aantrekt Gurby.gyedema schreef op donderdag 09 november 2006 @ 07:28:
Over het doodbloeden van BF2 (neeeee....!!!!) het valt mij wel op dat er zo langzamerhand telkens wat minder servers in de serverbrowser te zien zijn... mijn vinkjes blijven in dezelfde hokjes maar waar ik daarmee eerst >1000 servers had, zie ik er nu <800...?
Dat hoop ik dan maar want de serverbrowser ziet er bij onveranderde vinkies toch steeds kaler uit... en ik check uiteraard iedere avond rond dezelfde tijd....Oemfoefoe schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:15:
[...]
Het warme weer is voorbij....mensen kruipen in de koude dagen weer wat sneller achter de pc. Ik heb er vertrouwen in dat het weer iets aantrekt Gurby.
Speel je eindelijk even lekker in teamverband boem ben je over naar het slechtere team dat totaal niet samenwerkt.

Dat heb ik ook vaak. Ben je net lekker bezig, wordt je overgeplaatst. Nu ja, dan probeer je er het beste van te maken.Hendal. schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:50:
gvd dat is toch om moe van te worden, elke keer als ik maar even in een goed team zit wordt ik altijd overgeplaatst naar het verliezende team, dat is toch gewoon niet leuk meer.
Speel je eindelijk even lekker in teamverband boem ben je over naar het slechtere team dat totaal niet samenwerkt.![]()
Daarnet weer twee mooie spelletjes gespeeld. Met deze game kan het echt alle kanten op. Soms win je met 210-0 of zo

Snipen lukt al prima (helaas niet altijd one shot one kill

En de mappen en omgevingen zijn echt wel prachtig. Als je kijkt naar de vormgeving, het detail, de sfeer, de inkleding. Lekker close combat stadsguerilla, of snipen op de iets meer open stukken...
Je ziet wel dat ze vaak dezelfde 'bouwstenen' op de mappen herbruiken (dat onafgewerkte gebouw bvb, de kranen, sommige huizen) maar dat is niet per se een nadeel. Weet je tenminste waar je heen moet.
Het is bvb ook een goed idee om niet de hoogste verdieping te nemen als je snipet vanuit die bouwwerf, maar goed, dat zijn waarschijnlijk basics voor de meesten hier, maar al doende leert men
En qua gameplay. Heerlijke opties. Als die verkenner drone goed wordt gebruikt kan je echt veel damage doen. Altijd fijn als je een oplettende commander hebt die de drones goed plaatst. Zo kan je enemies volgen nog voor je ze kan zien en ze netjes opwachten met de sniper
Of gebruik maken van stilstaande tanks als cover. Maar goed, nu ga ik hier niet meer posten met mijn ervaringen en saaie blabla
Over die accuracy -> redelijk logisch. Met een M249 schiet je staand IRL ook niks raak. Die dingen werken (bij mij) pas goed als ik gewoon stil ligt, en dan nog met korte bursts/schoten. Pas als je 100% raakkans hebt moet je gaan sprayen. Dat is dus als er bijvoorbeeld een enemy vlak voor je staat. Ik schiet met die dingen ook amper vanuit de heup (geen ironsight). Alleen als ik vlak voor iemand lig ofzo, maar al snel is het spray 'nd pray met die dingen. Stil liggen en gericht schieten werkt dus vaak het best.
Over die 'bunnyhoppers' (even voor de mensen die anders gaan vertellen dat het helemaal geen bunnyhoppen is maar wat anders die ' en '

Over dat het lang duurt voordat je eenmaal aan het gamen bent -> klopt ook. Duurt gewoon vrij lang voordat je een goede server hebt gevonden, leuke maps, goede ping etc. Als die browser niet meewerkt zelfs nog langer. En ik weet niet wat jou specs van je gaming rig zijn, dat beinvloedt natuurlijk de laadsnelheid van de map. Vooral een snelle HDD en genoeg geheugen speelt daar vooral een rol bij, en hoe hoog je je settings hebt staan. (Mensen met een extreem snelle pc eruit boeken met laden omdat je je settings allemaal op low/off hebt staan ftw
Over je stats (BFHQ, maar ook andere statssites), dat gaat zoals al gezegd vooral om tijd, wat je het meeste gespeeld hebt. Dus als je een tijd gespeeld hebt zie je vanzelf wat je het meest speelt (en of je een vehicle whore bent
sar·cas·me (het ~)
Als je als sniper een One Shot One Kill wilt moet je eens de (gratis) BF2 (unranked) mod PointofExistence mod uitproberen. Daar kun je Armoured Piercing sniper wapens gebruiken. Deze zijn daadwerkelijk ook One Shot One Kill.Anoniem: 131051 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:10:
[...]
Snipen lukt al prima (helaas niet altijd one shot one killSnipen was in bhd toch iets fijner. One shot one kill, meer instagib like
. En als je een dergelijk kaliber kogel in je lijf krijgt, waar dan ook ben je gewoon history, maar goed...)
Drone? Volgens mij zit je in de verkeerde topic.En qua gameplay. Heerlijke opties. Als die verkenner drone goed wordt gebruikt kan je echt veel damage doen. Altijd fijn als je een oplettende commander hebt die de drones goed plaatst.
Als je hurkt schiet je nauwkeuriger dan staand, als je ligt schiet je nauwkeuriger als je hurkt. Bovendien kan de afwijking per wapen ook verschillen, door de het verschil in terugslag (recoil)Het valt mij wel op dat ik bijna uitsluitend iemand goed raak als ik zelf ga neerliggen. Bij rechstaan is de accuracy van de meeste guns gewoon niet goed genoeg. Om even te testen heb ik die support gun genomen, paar meter van een muur gestaan en dan rechtstaand schieten. Ik denk dat er geen enkele kogel op de muur is terechtgekomen daar waar mijn crosshair naar wees...
Zie compleet overzicht van de BF2 wapen eigenschappen
Equalized was me voor
Ik vermoed dat BF2 het komend jaar niet zal doodbloeden. De voorgaande patches en de zomer hebben volgens mij er grotendeels voor gezorgd dat de ranked servers nu rond de 800 zijn. BF2142 is iig geen directe concurrent gebleken voor BF2 (Als tenminste het aantal aanwezige BF2142 servers de komende maand niet enorm toemeemt: 800 BF2142 ranked servers tegen 800 BF2 ranked servers). Bovendien zal er altijd een grote groep mensen zijn die niets moeten hebben van sci-fi shooters.gyedema schreef op donderdag 09 november 2006 @ 07:28:
Over het doodbloeden van BF2...
Die zijn ook echt huuge, ik was samen met een maatje PoE aan het spelen, toen gingen we die dingen opzoeken. Echt 2 meter ofzo waren die en je kan ook alleen schieten als je ligt. Dan blaas je iemand serieus een metertje of 2 wegIndy91 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:54:
[...]
Als je als sniper een One Shot One Kill wilt moet je eens de (gratis) BF2 (unranked) mod PointofExistence mod uitproberen. Daar kun je Armoured Piercing sniper wapens gebruiken. Deze zijn daadwerkelijk ook One Shot One Kill.
edit:
Equalized was me voor
sar·cas·me (het ~)
De POE mod is rankend hoor:Indy91 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:54:
[...]
Als je als sniper een One Shot One Kill wilt moet je eens de (gratis) BF2 (unranked) mod PointofExistence mod uitproberen. Daar kun je Armoured Piercing sniper wapens gebruiken. Deze zijn daadwerkelijk ook One Shot One Kill.
[...]
Drone? Volgens mij zit je in de verkeerde topic.
[...]
Als je hurkt schiet je nauwkeuriger dan staand, als je ligt schiet je nauwkeuriger als je hurkt. Bovendien kan de afwijking per wapen ook verschillen, door de het verschil in terugslag (recoil)
Zie compleet overzicht van de BF2 wapen eigenschappen
edit:
Equalized was me voor
[...]
Ik vermoed dat BF2 het komend jaar niet zal doodbloeden. De voorgaande patches en de zomer hebben volgens mij er grotendeels voor gezorgd dat de ranked servers nu rond de 800 zijn. BF2142 is iig geen directe concurrent gebleken voor BF2 (Als tenminste het aantal aanwezige BF2142 servers de komende maand niet enorm toemeemt: 800 BF2142 ranked servers tegen 800 BF2 ranked servers). Bovendien zal er altijd een grote groep mensen zijn die niets moeten hebben van sci-fi shooters.
http://www.poestats.com/PlayerStats/Krysiss/
Maar wat ze bedoelen is dat deze mod niet BF2 ranked is, het is een apart ranking systeem.Anoniem: 109640 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:32:
[...]
De POE mod is rankend hoor:
http://www.poestats.com/PlayerStats/Krysiss/
Dat bedoelde ik inderdaad te zeggen.Hendal. schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:49:
[...]Maar wat ze bedoelen is dat deze mod niet BF2 ranked is, het is een apart ranking systeem.
Ok, dan doe ik dat toch al goed.Equalized schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:32:
[...]
Over die accuracy -> redelijk logisch. Met een M249 schiet je staand IRL ook niks raak. Die dingen werken (bij mij) pas goed als ik gewoon stil ligt, en dan nog met korte bursts/schoten. Pas als je 100% raakkans hebt moet je gaan sprayen. Dat is dus als er bijvoorbeeld een enemy vlak voor je staat. Ik schiet met die dingen ook amper vanuit de heup (geen ironsight). Alleen als ik vlak voor iemand lig ofzo, maar al snel is het spray 'nd pray met die dingen. Stil liggen en gericht schieten werkt dus vaak het best.
Ik heb het nog niet gebruikt, heb er ook niet zoveel nood aan. Als je een beetje voorzichtig bent gaat het wel, en anders ben ik toch dood (ik=n00b )Over die 'bunnyhoppers... Als je er eenmaal aan gewend bent leer je het moeilijk af, probeer het dus te vermijden, veel mensen vinden het een laffe manier om kogels te ontwijken.
Standaard 7200rpm HDD, 1 Gig DDR2 ram, 7600 GT passief en core2duo E6300.Over dat het lang duurt voordat je eenmaal aan het gamen bent -> klopt ook. Duurt gewoon vrij lang voordat je een goede server hebt gevonden, leuke maps, goede ping etc. Als die browser niet meewerkt zelfs nog langer. En ik weet niet wat jou specs van je gaming rig zijn, dat beinvloedt natuurlijk de laadsnelheid van de map. Vooral een snelle HDD en genoeg geheugen speelt daar vooral een rol bij, en hoe hoog je je settings hebt staan. (Mensen met een extreem snelle pc eruit boeken met laden omdat je je settings allemaal op low/off hebt staan ftw)
Ik kan niet klagen. De game draait vlekkeloos op 1440*900 met alles op medium en draw distance bijna op max. (echt mooi, heel scherp beeld, breedbeeld...
Laden en zo gaat rap genoeg. En als alles meezit, en de ingame browser werkt niet tegen, evenals de server, gaat het vlot. Het is alleen op die 'down' momenten dat het echt vloeken is
Jaja, onbemand vliegtuig dingIndy91 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:54:
[...]
Drone? Volgens mij zit je in de verkeerde topic.
Trouwens: nog een detail. Het is heel simpel om naar een ladder te gaan en naar beneden te klimmen. Uit ervaring weet ik dat dit in verscheidene games nogal ... euhm.. challenging kan zijn

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 131051 op 09-11-2006 16:39 ]
Ik vind dat de mensen die dat roepen maar ergens wat meer skill moeten gaan kopen. Bunnyhoppen kan echt niet meer zo goed. Zodra je sprint op is gaat het al een stuk minder goed. Dat is al na 3 keer springen. Verder weet je altijd wanneer de springer neerkomt. Je kan daar dus alvast mikken. Als je dat niet lukt moet je maar meer oefenen. Ik spring ondertussen net als heel erg veel anderen vrolijk de map rondEqualized schreef op donderdag 09 november 2006 @ 13:32:
Over die 'bunnyhoppers' (even voor de mensen die anders gaan vertellen dat het helemaal geen bunnyhoppen is maar wat anders die ' en '), dat kan gewoon in BF2. Het spel is dermate arcade dat je inderdaad met 20 kilo bepakking en een gun van hier tot Tokio de map doorvliegt. Mag zelf niet klagen, ik doe het ook
. Als je er eenmaal aan gewend bent leer je het moeilijk af, probeer het dus te vermijden, veel mensen vinden het een laffe manier om kogels te ontwijken
.
Toen je springend nog kon schieten was het helemaal feest. Alleen omdat al die noobs klagen dat ze GEPWNED worden halen ze het eruit. Net als erg veel andere leuke dingen in het spel
[ Voor 12% gewijzigd door R-O-Y op 09-11-2006 19:27 ]
Anoniem: 148409
Maar naast al die bugs/exploits is deze game nog erg verslavend. Volgens mij ligt het er ook aan of je op een leuke server zit of niet. Ik speel alleen maar op een duitse server. Alle clanleden van die server hebben admin rechten en die misbruiken ze haast nooit. En gelukkig kicken ze de exploiters en de normale 'klootzakken' snel van de server zodat de rest lekker verder kan gamen.
Battlefield 2 Patch 1.41- Discussietopic
Verder vandaag geleerd dat als je grenades goed beheerst je gigantisch veel kills kan krijgen als support. Altijd wel leuk als een snipertje weer denkt dat hij veilig is op een dak van een gebouw en vervolgens een granaatje op z'n hoofd krijgt.
Daarnaast vind ik het opvallend dat bij Road To Jalalabad veel US mensen de confrontatie opzoeken met de MEC in plaats van ff omlopen en een gratis vlaggetje scoren. Met 2 of 3 mensen kun je zo al die vlaggen cappen.
Als laatste is het weer jammer dat zowat geen enkele server meer Euroforce of Armored Fury maps meer draait. 20 euro is toch weer bijna 7 big macs.
Ik begin me juist elke dag meer te ergeren aan die 'nade-noobs'. Nofi, maar op een plekje met wat ammo packs/supply crate gaan staan, en steeds maar nades in dat steegje gooien, vind ik een beetje te easy. Ik zie het zoveel, daarom vind ik die confrontatie MEC - US aan het begin van een ronde Karkand zo kut. Iedereen blijft maar nades spammen. Het vervelende is dat die dingen ook zo aantrekkelijk zijn door de makkelijke kills, een groot bereik hebben en zo makkelijk te krijgen zijn (ammo zat).OCTheEagle schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:32:
Goh, wat is dat toch met al die duitsers in de top 10 hoogste score de laatste tijd?
Verder vandaag geleerd dat als je grenades goed beheerst je gigantisch veel kills kan krijgen als support. Altijd wel leuk als een snipertje weer denkt dat hij veilig is op een dak van een gebouw en vervolgens een granaatje op z'n hoofd krijgt.
* Equalized mompelt iets met show your skills en rifle to rifle

sar·cas·me (het ~)
hoe zo nade noob.Equalized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 13:29:
[...]
Ik begin me juist elke dag meer te ergeren aan die 'nade-noobs'. Nofi, maar op een plekje met wat ammo packs/supply crate gaan staan, en steeds maar nades in dat steegje gooien, vind ik een beetje te easy. Ik zie het zoveel, daarom vind ik die confrontatie MEC - US aan het begin van een ronde Karkand zo kut. Iedereen blijft maar nades spammen. Het vervelende is dat die dingen ook zo aantrekkelijk zijn door de makkelijke kills, een groot bereik hebben en zo makkelijk te krijgen zijn (ammo zat).
* Equalized mompelt iets met show your skills en rifle to rifle
als hij door een nade wordt geraakt is het echt je eigen fout.
die dingen zie je al mijlen ver aan komen.
en als je niet linair(standaard) loopt, wordt je echt niet snel geraakt door een nade.
Ook zijn het de zelfde mensen die telkens het zelfde proberen de main weg karkand, terwijl je donders goed weet wat er gaat gebeuren.(tijd om me filmpje te gaan uploaden, met 25 kB
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-11-2006 15:20 ]

was iig weer nade f*cking paradise
en ik snap trouwens ook niet waarom er zoveel Road to jalalabad Infantry servers zijn, ik vind Road to jalalabad totaal geen goeie map voor infantry...de MEC ligt veel te ver af van de vlaggen, dan kun je nog beter Songhua Stalemate of Mashtuur doen
Dit topic is gesloten.
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt: