Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.387 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaMini
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

thaMini

Tool !!

Ik weet niet of dit al langs is gekomen. Maar ik heb af en toe een raar audio probleem. :'(
Bij sommige servers (niet altijd) wordt alle geluid afgespeeld alsof het naast je is. Alle klapperende vlaggen, 2 x arti alsof je erin staat, werkelijk alle geluiden. Horen en zien vegaat je. 8)7
Iemand hier al eens probelemen mee gehad?
Ik leg meestal mn headset even weg, en het verdwijnt na een minuut of vijf.
Ik heb heb al gegoogled, maar kreeg geen goede hits. Als iemand een slimme combi van zoekwoorden weet zou ik erg dankbaar zijn.

Be small, act BIG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Oemfoefoe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:41:
Eensch met Rac-On.

En het is echt waar hoor...meerdere AA's is echt mission impossible voor de pilots. Ik vind het dan een sport om de AA's alsnog uit te schakelen, maar dat terzijde

Zolang er meerdere AA's consequent bemand blijft, moet ik echt alles uit de kast halen om in de lucht blijven.
Alleen is het maar zelden mogelijk om meerdere AA's bemand te hebben, al werk je nog zo hard samen. Jouw team moet maar net die stukken van de map in handen hebben. Plus dat het lastig te coordineren is en je gewoon een sitting duck bent in die AA.

Hoe oneens jij het er ook mee bent, mijn conclusie blijft dat jets te overpowered zijn. Alleen een andere goede piloot is echt effectief.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-06 21:16

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Wachten tot de jet langsvliegt en dan schieten. Alleen bvb op wake heeft het totaal geen zin met AA. Tenminste tegen de j10's. Als je een beetje kan vliegen ontwijk je ELKE raket. Zelfs van de essex. De f35 trekken elke raket aan. Die gebruik ik ook vaak als transport om een j10 te pikken :)

Verder kan AA idd heel effectief zijn als je met 3 man het spul gebruikt. Alleen als de jet piloten goed samenwerken heb je idd geen kans. Verder is een jet ergens snel en ook weer snel weg, daarom vind ik ze zo relaxt :P

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oktopus
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 04-06 18:50
Ik weet niet of ik alleen dat vind, maar volgens mij raken de raketten van de essex nog minder dan de normale AA.
Wake is helemaal lastig als je als USMC geen voet op het eiland kan zetten. Dan is er nog maar 1 AA over en die wordt door elke J-10 opgeblazen... :+

Object reference not set to an instance of an object

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:04

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Help!!!! schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:26:
[...]

...Jouw team moet maar net die stukken van de map in handen hebben....
Sterk punt!
Help!!!! schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:26:
Hoe oneens jij het er ook mee bent, mijn conclusie blijft dat jets te overpowered zijn.
Dat is je goed recht. ;) Ik post alleen mijn bevindingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

als je de jets/heli's overpowered vind dan speel je gewoon infantry-only.

ik vind ze zelf gewoon onderdeel van het spel. Soms zijn er inderdaad potjes dat je geraped wordt. als het te lang duurt dan wissel ik gewoon van server. Er zijn genoeg goede piloten en het is vaak zo dat deze uiteindelijk wel een jet bemachtigen en het spel weer in balans brengen.

oh ja en blijf weg van server met teveel clan-members. dat is erom vragen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Oktopus schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:40:
Ik weet niet of ik alleen dat vind, maar volgens mij raken de raketten van de essex nog minder dan de normale AA.
Wake is helemaal lastig als je als USMC geen voet op het eiland kan zetten. Dan is er nog maar 1 AA over en die wordt door elke J-10 opgeblazen... :+
nee hoor, want dat ene stuk aa op de eilandje, wordt gedekt door 2 stuks uber-aa op de carrier...

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

thaMini schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:17:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen. Maar ik heb af en toe een raar audio probleem. :'(
Bij sommige servers (niet altijd) wordt alle geluid afgespeeld alsof het naast je is. Alle klapperende vlaggen, 2 x arti alsof je erin staat, werkelijk alle geluiden. Horen en zien vegaat je. 8)7
Iemand hier al eens probelemen mee gehad?
Ik leg meestal mn headset even weg, en het verdwijnt na een minuut of vijf.
Ik heb heb al gegoogled, maar kreeg geen goede hits. Als iemand een slimme combi van zoekwoorden weet zou ik erg dankbaar zijn.
Dat heb ik ook...ik heb een x-Fi Fatal1ty en daar heb ik dus ook vage soundbugs mee...k weet niet of het aan de kaart ligt of aan BF2 maar het is vaag en behoorlijk irri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:23
lekker gespeeld vanavond Ace op de waib server. Die gasten kunnen er wat van :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

maxoss schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:10:
lekker gespeeld vanavond Ace op de waib server. Die gasten kunnen er wat van :z
Ja echt wel :P
Ik heb al al bijna 4 maanden niet op die server gespeeld ,
dat doet echt wel pijn als je een keer die server weer joint dan voel je gelijk weer een NooB :+
Echt in het begin 24 keer dood en 6 kills :X
wtf mensen 5:1, ik heb nooit zo laag gescoord in het laast half jaar.

Gelukkig is dat weer terug getrokken naar 1:1 na heel wat uurtjes spelen op Waib :D
zeg gerust dat 60/70% van de server is high skilled met guns.

ik kon het niet geloven dat ik met me AK-101 tegen m16 verloor telkens met close combat :/
zo snel ging het.

(Ace moet weer leren schieten op hoofden in het algemeen want publics maken je laks)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW wie maakt de nieuwe topic aan?¿ :o

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 15-11-2006 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Jij?
Kan je meteen beginnen met de 1.41 patch van morgen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:50:
[...]

Jij?
Kan je meteen beginnen met de 1.41 patch van morgen d:)b
donderdag patch dag :X
zo ja.

laat ze godsnaam de hit detectie hebben verbeterd want 3x burst op een sniper is gewoon zonden van je kogels,

---edit----

Oh my god wat voor filmpje bekijkt hij:

I downloaded part 1 and boy was that a waste of time.

Not impressed by the video or the weapon. First thing... Saluca... when you cheat it's nothing to be proud of. No I'm no talking about aimbot or wallhack but rather an autofire script that gives you a real advantage with a particular set of weapons (burstfire in particular). I had the exact same script myself (purely for testing purposes during the macro debacle)

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 16-11-2006 00:01 ]

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post