Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 8.378 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
ja ik weet niet of het de commander zelf was die het deed, niet op gelet want daar ging ik vanzelf al vanuit...
maar het gebeurde 2 rondes achter elkaar dus ik denk dat het geen bug was
hebben jullie trouwens ook vaak dat de vehicle drop of supply drop request niet werkt?
dat je zeg maar wel probeert hem aan te vragen maar dat de request niet op de kaart verschijnt waardoor de commander niet weet wie er om supplies of vehicle vraagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
@ ^^ ben je dan niet gewoon squad member? :P

Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 15:05:
[...]

hoe zo nade noob.

als hij door een nade wordt geraakt is het echt je eigen fout.

die dingen zie je al mijlen ver aan komen.
en als je niet linair(standaard) loopt, wordt je echt niet snel geraakt door een nade.

Ook zijn het de zelfde mensen die telkens het zelfde proberen de main weg karkand, terwijl je donders goed weet wat er gaat gebeuren.(tijd om me filmpje te gaan uploaden, met 25 kB ;( )
Uiteraard vermijd ik de steegjes bij Karkand, maar zeg nou zelf, als je door zo'n steegje loopt en iemand staat non-stop nades dat steegje in te gooien (hij weet niet eens of er enemys of niet zijn) , vind ik dat een beetje flauw. Blijven spammen, overal en nergens in de hoop op wat kills. Een goedgeplaatste nade bij een vlag die gecapt wordt vind ik bijvoorbeeld níet noob. Dit is gewoon je wapen gebruiken waar het voor bedoelt is. Maar die eindeloze granatenregen is gewoon nep. IRL gaan ze ook niet een heel krat nades een gangetje in gooien, in de hoop dat er een vijand langs loopt.

Same as claymores, die discussie ga ik niet weer oprakelen, maar ik word er gek van als mijn deaths voor driekwart uit clays bestaan. Ze liggen overal.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Tegen GAYMORES ben ik echt zo tegen.

1 op 2 waar ik aan dood ga zijn claymores, want tegenwoordig vind je zo overal
wegen/stenen/spawnpoints/vlaggen.
en vooral op infrantry is dat uitermaten irrietant,
omdat er ineens sniper langs me rent en snel 2 claymores neer gooit en weg rent.

gelukkig hebben die dingen een arming time van 3 seconden of zo en meestal is het genoeg om die claymores te ontwijken die vlak voor je neus zijn neer gelegd.
maar je hebt van die idoten die er doorheen rennen en mij mee nemen.

---------edit-------------
;( Eerste keer is mislukt van het uploaden van deel 1 karkand umsc M16 pwnage
nog maar een keer proberen.

als ik straks is gelukt en geupload zie je gelijk in het begin hoe makkelijk mensen het nemen afentoen. })

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-11-2006 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
LED-Maniak schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:02:
@ ^^ ben je dan niet gewoon squad member? :P
kan aan mij liggen, maar als je squadmember bent hoor je toch ook een vehicle te kunnen requesten en dat dat voor de commander ook op de kaart verschijnt...
ik doe dan de request...en je hoort hem dan zeggen Requesting vehicle drop (oftewel TSJIENSJOE safdhasdjdsahjasd :9 ) maar de request verschijnt dan niet op de map...dat is toch een bug lijkt me?
of misschien dat het zo hoort, ik vind het in ieder geval wel vaag

[ Voor 46% gewijzigd door SuX DeLuXe op 10-11-2006 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn m16 frapsfilmpje

Strike at karkand(in 3 delen niet gedit of iets dergelijks)
umsc met m16(hoe te schieten met een m16 :D fuck de G36C)

Is wat sfeervoller als je eigen muziek ook opzet :) , zit wel wat saaie stukjes tussen maar zitten wel wat goeie schiet stukjes bij.(60 kills Woot)

Deel 1
http://www.gigeshare.com/...gfg6g2858n7187g8888ngc7n/

Deel 2
http://www.gigeshare.com/...d71a51ngf6g8da8f11gd7ag5/

Deel 3
http://www.gigeshare.com/...a1gca5818fg1cn51g857aad2/

Je moet gemmmiddeld even 30 seconden wachten voor je kan door kan klikken naar me download
In einde van deel 3 werden een paar mensjes mij zat rolf ^^(kickvote)

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-11-2006 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:14:
Mijn m16 frapsfilmpje

Is wat sfeervoller als je eigen muziek ook opzet :) , zit wel wat saaie stukjes tussen maar zitten wel wat goeie schiet stukjes bij.(60 kills Woot)

Deel 1
Deel 2
Deel 3

Je moet gemmmiddeld even 30 seconden wachten voor je kan door kan klikken naar me download
ROFLOL 200 zoveel mb om ACE te zien spelen hahaahahaaa. _/-\o_

Ben benieuwd. :)

Edit:
wel eerlijk blijven hè, bij 1min09 eerste filmpje heb je al een kickvote te pakken.... ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 10-11-2006 20:37 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:26:
[...]

ROFLOL 200 zoveel mb om ACE te zien spelen hahaahahaaa. _/-\o_

Ben benieuwd. :)

Edit:
wel eerlijk blijven hè, bij 1min09 eerste filmpje heb je al een kickvote te pakken.... ;)
LoL dat zag ik echt niet.
---edit--

(ben ik nou zo blind want ik zie geen kickvote op 1min 09) en wat is 200MB tegenwoordig, dat haal je in 15 minuten binnen met een standaard verbinding

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-11-2006 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:40:
[...]

LoL dat zag ik echt niet.
---edit--

(ben ik nou zo blind want ik zie geen kickvote op 1min 09) en wat is 200MB tegenwoordig dat haal je 15 minuten met een binnen met een standaard verbinding
BF2_2006-10-23_23-09-41-78.avi in dit filmpje of is dit de derde :?

200mb is idd niks maar giganogwat geeft maar 100kb per sec per file ;)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:48:
[...]

Ik dacht dat ze hun service had geupgrade,
want ik had ze een keer getest en het ging rustig 200KB per second

BF2_2006-10-23_23-09-41-78.avi is het derde filmpje ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 10-11-2006 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:51:
[...]

......

BF2_2006-10-23_23-09-41-78.avi is het derde filmpje ;)
aiii my bad 7(8)7

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:P Wel zeggen wat je er van vindt O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Uhh nou ik weet niet of dit een newbserver was maar ik vind jou best goed... ;)

Je speelt het redelijk slim: Veel granaten op de spawns (die weet je goed te vinden) gooien als je daar in de buurt bent / terwijl je de flags capt (echter ik vind dat ook wel erg makkelijk vindt er meer eer in om iemand "een kans te geven") en je werkt goed met de medic bags. Ook is je aim/manier van schieten behoorlijk effectief. Ik schiet ook zo maar op de een of andere manier gaan ze toch minder snel dood..... :'(

maar:
- niet echt een teamplayer. Je spawnt af en toe wel bij je Squadleader maar meestal ga je heel ergens anders toch wel erg je eigen gang.
- in filmpje 1 is suburb al ingenomen en jij blijft maar bij hotel in die gangetjes lekker kills racken. Mss waren dat SL of Commanders orders maar vaak gaat het USMC beter af als je de Suburbvoorsprong uitbouwt.
- je bent wel een beetje een medic/grenade whore. :P

Gelukkig ga je niet al bunnyhoppend volx style die map door want dat vind ik echt een aanfluiting.
Je speelt duidelijk beter/effectiever dan ik ondanks dat ik het spel ook al lang speel. Echter ik speel iets minder "actief" als ik bezig ben en ben gewoon niet supergoed... :o :)

trouwens, hoe heb jij je grenade, medicbag, shocks, enkel/multi schots ingesteld/gebind ?

ps1: je eerste kickvote krijg je volgensmij in 1e filmpje op 9.38 min ;)
ps2: rond 3.20/30 2e filmpje ben je ook wel lekker bezig daar bij de brug. Lekker overzwemmen en die gasten op je gemakje afknallen.... :9
ps3: krijg wel gelijk zin om te spelen hahahaha

[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 10-11-2006 22:01 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 21:47:
[...]

Uhh nou ik weet niet of dit een newbserver was maar ik vind jou best goed... ;)

Je speelt het redelijk slim: Veel granaten op de spawns (die weet je goed te vinden) gooien als je daar in de buurt bent / terwijl je de flags capt (echter ik vind dat ook wel erg makkelijk vindt er meer eer in om iemand "een kans te geven") en je werkt goed met de medic bags. Ook is je aim/manier van schieten behoorlijk effectief. Ik schiet ook zo maar op de een of andere manier gaan ze toch minder snel dood..... :'(

maar:
- niet echt een teamplayer. Je spawnt af en toe wel bij je Squadleader maar meestal ga je heel ergens anders toch wel erg je eigen gang.
- in filmpje 1 is suburb al ingenomen en jij blijft maar bij hotel in die gangetjes lekker kills racken. Mss waren dat SL of Commanders orders maar vaak gaat het USMC beter af als je de Suburbvoorsprong uitbouwt.
- je bent wel een beetje een medic/grenade whore. :P

Gelukkig ga je niet al bunnyhoppend volx style die map door want dat vind ik echt een aanfluiting.
Je speelt duidelijk beter/effectiever dan ik ondanks dat ik het spel ook al lang speel. Echter ik speel iets minder "actief" als ik bezig ben en ben gewoon niet supergoed... :o :)

trouwens, hoe heb jij je grenade, medicbag, shocks, enkel/multi schots ingesteld/gebind ?

ps1: je eerste kickvote krijg je volgensmij in 1e filmpje op 9.38 min ;)
ps2: rond 3.20/30 2e filmpje ben je ook wel lekker bezig daar bij de brug. Lekker overzwemmen en die gasten op je gemakje afknallen.... :9
ps3: krijg wel gelijk zin om te spelen hahahaha
Mah noobserver.....
weet niet, het was op een frag4 server maar echte de top spelers vind je niet gauw op rankend servers, eerder op waib.

Maar wat moet ik anders doen als hij 10M van de vlag spawn, kan moeilijk hem 3 seconden geven. Want na die 3 seconden spawnen zijn maatjes er, en wordt de spawnplaats een nadeplek.

Mijn grenade/schok/gun staan gewoon standaard ingesteld 1 t/m 4
maar ik gebruik ook wel mijn scroll button afentoe als ik meerdere knoppen moet indrukken op me toetsenbord.

Dit filmpje was ook bedoeld om meer de kunsten van de m16 te laten zien en dat het echt niet een underpowerd wapen is als sommigen denken, het is richten vooral.
en 2x burst is gewoon dodelijk, ook zoek ik meer de actie op.
Dus weten waar je vijand is en wat zal hij gaan ondernemen (troop movements)

:P Jij bent meer effecient ik wil meer effectief zijn, dat zijn twee verschillende dingen.
wat ik nu zeg doe ik alleen op pubs want in clanwars moet het beiden zijn.

Vlag nemen of vijanden stoppen light allemaal aan de situatie af van je team mates en daar is de minimap zeer belangrijk tool voor.

In dit filmpje was ik niet echt de teamplayer maar ik zit loop liever met personen mee die het beste weet wat hij moet doen doorlopen of vasthouden of overnemen, Als je afentoe zag. bijv je ziet soms een groot troop movement naar een flag terwijl weet dat er weining tegenstand zullen ondervinden.
en daarom loop ik alleen want iedereen is gefocued op 1 plek.

Ik ben heus wel een teamplayer maar als mijn gevoel zegt ga niet die kant op maar de andere kant om ze op te wachten of een paar lekker kills erbij te halen :>
doe ik het wel :D.

Bedankt voor je mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Help!!!! schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:48:
[...]

Ik slurp hier met 15 kb/s 8)7 .

Kun je hem niet bij google video uploaden Ace?

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:17:
[...]

Ik slurp hier met 15 kb/s 8)7 .

Kun je hem niet bij google video uploaden Ace?
:S wtf ik test en hij is rond de 100/200KB.
is jouw verbinding niet slecht of iets dergelijks (downloaden :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:20:
[...]

:S wtf ik test en hij is rond de 100/200KB.
is jouw verbinding niet slecht of iets dergelijks (downloaden :P )
Hij begint netjes met 200 kb/s, maar keldert gewoon terug naar de <20. Ik download hem wel een andere keer.

Ik vind Ace vrij goed, strakke aim, en met zijn tweeën als medics door de map scheuren ownt altijd wel. En we hebben dezelfde mening over claymores :Y) .

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Equalized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:43:
[...]

Hij begint netjes met 200 kb/s, maar keldert gewoon terug naar de <20. Ik download hem wel een andere keer.

Ik vind Ace vrij goed, strakke aim, en met zijn tweeën als medics door de map scheuren ownt altijd wel. En we hebben dezelfde mening over claymores :Y) .
ja zeg dat wel grbmll rot EA en hun patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:16:
[...]

Mah noobserver.....
weet niet, het was op een frag4 server maar echte de top spelers vind je niet gauw op rankend servers, eerder op waib.

Maar wat moet ik anders doen als hij 10M van de vlag spawn, kan moeilijk hem 3 seconden geven. Want na die 3 seconden spawnen zijn maatjes er, en wordt de spawnplaats een nadeplek.

Mijn grenade/schok/gun staan gewoon standaard ingesteld 1 t/m 4
maar ik gebruik ook wel mijn scroll button afentoe als ik meerdere knoppen moet indrukken op me toetsenbord.

Dit filmpje was ook bedoeld om meer de kunsten van de m16 te laten zien en dat het echt niet een underpowerd wapen is als sommigen denken, het is richten vooral.
en 2x burst is gewoon dodelijk, ook zoek ik meer de actie op.
Dus weten waar je vijand is en wat zal hij gaan ondernemen (troop movements)

:P Jij bent meer effecient ik wil meer effectief zijn, dat zijn twee verschillende dingen.
wat ik nu zeg doe ik alleen op pubs want in clanwars moet het beiden zijn.

Vlag nemen of vijanden stoppen light allemaal aan de situatie af van je team mates en daar is de minimap zeer belangrijk tool voor.

In dit filmpje was ik niet echt de teamplayer maar ik zit loop liever met personen mee die het beste weet wat hij moet doen doorlopen of vasthouden of overnemen, Als je afentoe zag. bijv je ziet soms een groot troop movement naar een flag terwijl weet dat er weining tegenstand zullen ondervinden.
en daarom loop ik alleen want iedereen is gefocued op 1 plek.

Ik ben heus wel een teamplayer maar als mijn gevoel zegt ga niet die kant op maar de andere kant om ze op te wachten of een paar lekker kills erbij te halen :>
doe ik het wel :D.

Bedankt voor je mening
Graag gedaan en de dingen die jij zegt zijn verder ook best logisch hoor. :)

Je schiet gewoon goed en ik kan hier zeker nog wel wat van leren. Van die newbserver bedoelde ik niet lullig natuurlijk maar het maakt wel uit in wat voor server je speelt.

Verder vindt ik het ook vet dat je de moeite nam om dit te uploaden. Het is een leuke afwisseling en ook tof van je omdat jij een poster van grote woorden bent maar uiteindelijk dus niet te beroerd bent om met je billen bloot te gaan. :)

Verder snappen we dit soort filmpjes gewoon beter dan een "typische ace post". ;)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:45:
[...]

ja zeg dat wel grbmll rot EA en hun patches
Hehe, kun je nog die patch herinneren met die claymore bug? Je kon gewoon claymores leggen, ammo pakketje pakken, en zo nog meer claymores neerlegen zonder dat je oudere claymores verdwenen. Op Strike on KArkand was iedereen sniper en kon je nogeneens 1 meter lopen of je was alweer dood door een claymore.

Good old times :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 02-06 22:43

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Weet je wat good old times waren?

Een handjevol patches terug de DJMantri-server onveilig maken met de 'GoT'-hawk.
* Oemfoefoe was als support de vaste piloot...KA-tjing...KA-tjing...KA-tjing 'u got an ammo giving point'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Equalized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:43:
[...]

waar spelen jullie dan altijd??? ik was je toen toch tegengekomen ik d8 op de BD server als ik me niet vergis
ik speel de laatste tijd veel op die 64 player servers van RUS en een paar van EA, omdat ik hou van afwisseling van maps (ben Karkand en Wake Island wel beetje beu)
Oemfoefoe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:52:
[...]

Een handjevol patches terug de DJMantri-server onveilig maken met de 'GoT'-hawk.
* Oemfoefoe was als support de vaste piloot...KA-tjing...KA-tjing...KA-tjing 'u got an ammo giving point'
dat heb ik dus ook nog net meegemaakt, toen ik pas speelde was het altijd rennen met zn allen naar die chopper op Mashtuur City 8) toen kon je nog wat met die dingen, echt jammer dat ze dat zo eruit hebben gehaald, ze hadden het op zn minst wat sterker kunnen laten die choppers

[ Voor 32% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-11-2006 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Thrills33ka schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:37:
ik speel de laatste tijd veel op die 64 player servers van RUS en een paar van EA, omdat ik hou van afwisseling van maps (ben Karkand en Wake Island wel beetje beu)
Goede keuze die RUS servers. Ik ben daar ook regelmatig te vinden mits er niet teveel 'RAW' clanleden op zitten. RUS servers zijn altijd vrij gebalanceerd qua teams, goede ping en gewoon goede maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Thrills33ka schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:37:
[...]

waar spelen jullie dan altijd??? ik was je toen toch tegengekomen ik d8 op de BD server als ik me niet vergis
Ik heb Ace op xfire, en zo nu en dan joinen we elkaar eens ;). Gister was hij ook op onze teamspeak (teamspeak.i3d.nl:8545) te vinden. Die is gewoon public dus wees vrij om een keer langs te komen.

Mja, ik ben Karkand en Wake sowieso vrij beu, maar vooral met het oog op volgende wars gericht train ik nu vrij veel op 16player servers. Anders speel ik Karkand inf. only met max. 32 players. En de laatste variant is in een vliegmap de boel met een Cobra onveilig maken (BD waar ik jou tegenkwam dus ;)).

Zijn die RUS servers 64player servers?

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Ja het zijn er een stuk of 2, 3 van RUS...kgeloof allemaal 64 player
eentje met gewoon mix van city maps en air mappen, goeie afwisseling...
en dan nog eentje met infantry only

voeg me anders eens toe op Xfire of ik voeg jullie wel toe maar ik weet jullie xfire namen niet
mijne is Thr1lls33k4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Oemfoefoe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:52:

En wie zat jouw BH te repairen achterin samen met Heinrich 8)

Jammer dat je de eigenschappen van voertuigen/helis/jets niet als server admin kan instellen... GoT Hawk t3h pwn >:)

* nero355 zal eens kijken of die Ace Movies een beetje vlotjes binnenkomen.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-02 00:26

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

Ace wat mij opvalt is dat je gaat liggen als je van dichtbij op iemand schiet. Dan wordt je erg makkelijk in je hoofd geraakt. Ik ga daarom altijd gehurkt zitten. Dan schieten ze meestal in je armor. Wat is je xfire dan voeg ik je ook even toe :) Unlocks zijn voor de noobs he :P ;)

Youtube Download ubersnel.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:11:
Ace wat mij opvalt is dat je gaat liggen als je van dichtbij op iemand schiet. Dan wordt je erg makkelijk in je hoofd geraakt. Ik ga daarom altijd gehurkt zitten. Dan schieten ze meestal in je armor. Wat is je xfire dan voeg ik je ook even toe :) Unlocks zijn voor de noobs he :P ;)
Het is omdat de delays zeer irrietant zijn sinds patch 1.4(sloppy)
Xfire:krysiss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 15:50

Banballa

(>'_')>

Mijn m16 frapsfilmpje

etc. etc.
Ontzettend vet om eens te zien hoe je met een m16 om kunt gaan. Ik speel zelf nog niet zolang bf2 en na het zien van dit materiaal wil ik eigenlijk direct ook ff met een m16 knallen.
Wat me wel heel erg opviel was dat je nauwelijks wat hoort? Alleen je eigen schoten, verder geen granaten en nme fire. Heb je dit bewust gedaan of is dit een bug van het opnemen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Mijn m16 frapsfilmpje

Deel 1

Deel 2

Deel 3

K wacht 30 seconden en krijg die doorverwijslink. Als ik daar op klik zie ik Description: BF2 FPS strike at karkand umsc.Als ik op de grote pijl druk ga ik naar het upload gedeelte van de site.
Vergeet ik iets te doen of werken ze niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banballa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 02-06 15:50

Banballa

(>'_')>

Bij mij doen ze het nog wel. Na die continuation link staat er bij mij in het midden van de pagina een icoon met een pijl naar beneden, als ik daarop klik dan downt ie em ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Banballa schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:19:
[...]

Ontzettend vet om eens te zien hoe je met een m16 om kunt gaan. Ik speel zelf nog niet zolang bf2 en na het zien van dit materiaal wil ik eigenlijk direct ook ff met een m16 knallen.
Wat me wel heel erg opviel was dat je nauwelijks wat hoort? Alleen je eigen schoten, verder geen granaten en nme fire. Heb je dit bewust gedaan of is dit een bug van het opnemen? :?
Dat is mooi programmeer werk door EA games geregeld. Als iemand met een shotgun naast je hoofd schiet hoor je het nog niet eens :z Dat is gewoon kut :( m16 is trouwens een standaard wapen, kan je zo mee gaan knallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banballa schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:15:
Bij mij doen ze het nog wel. Na die continuation link staat er bij mij in het midden van de pagina een icoon met een pijl naar beneden, als ik daarop klik dan downt ie em ;)
bedanmkt voor het antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

R-O-Y schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:45:
[...]

Dat is mooi programmeer werk door EA games geregeld. Als iemand met een shotgun naast je hoofd schiet hoor je het nog niet eens :z Dat is gewoon kut :( m16 is trouwens een standaard wapen, kan je zo mee gaan knallen :)
ja en helaas neemt fraps ook niet alle geluid op. ;(
heeft waarschijnlijk iets te maken met mijn x-fi kaart.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-11-2006 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banballa schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:19:
[...]

oeps ik dacht dat de edit knop had gebruikt

Wat tips.

1.Close combat met een support kan je het beste afhandelen met burst mode.
door snel twee keer te klikken, dit moet voldoende zijn.

2.M16 schiet ook sneller dan de AKA-101 als je wilt.

3.Probeer altijd naar zijn hoofd te schieten want headshot is headshot en vooral in burst mode is de kans groot dat je hem een headshot afleverd als je vanaf onder zijn nek begint te schieten.(1x burst)

4.Ga nooit liggen als tegen een aussalt kom te liggen wegens de noobtube,
kans dat jij sneller dood gaat is veel groter.

5.Op long range single shot is zeer effectief tegen elke tegenstander(zie filmpje)
zelfs op mid range komt het zeer goed te pas.

6.Minimap is de belangrijkste tool voor overleven.

7.Ga niet altijd met de drukte mee, neem soms een klein omweg.(laat de mainforce het aas zijn)

8.Het is goed mogelijk om 4 tegenstanders neer te schieten met 1 clip.

9.Leer hoe je het beste nades kan gebruiken.(drijf ze naar een hoek)

10.Hou de deathmeassage en de pijltjes op de minimap in de gaten zo dat je daar je tacktiek het beste kan voorbereiden.
enemy sniper(m24) killed friendly player 23
Dus je weet dat er een sniper in de buurt in en sniper vs medic op longe range is niet altijd een goed idee, maar tot close combat benaderen is geen probleem behalve als de sniper weg loopt :P
of support, ze zijn allebij long/mid and close combat maar ze halen hun accurery uit prone maar als ze liggen is een nade genoeg om ze van hun plaats te krijgen.

11.Je light en je bent bezig met een long range fight en je wordt geraakt dan ga je een beetje naar rechts of naar links om headshots te vermijden,
nadeel is je accuracy wordt minder voor 1 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banballa schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:15:
Ik zie die pijl ook. Als ik mijn muis er boven houdt zie ik ook het adres van die link:
http://66.231.185.5/downl...23_22-46-03-28%281%29.AVI
Maar als ik op de pijl druk wordt ik doorverstuurd naar de upload pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409 schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:08:
[...]

Ik zie die pijl ook. Als ik mijn muis er boven houdt zie ik ook het adres van die link:
http://66.231.185.5/downl...23_22-46-03-28%281%29.AVI
Maar als ik op de pijl druk wordt ik doorverstuurd naar de upload pagina.
Eerst moet 30/60 seconden wachten
daarna zie je een link verschijnen continu link.

wordt je naar de download pagina door verwezen.
klik dan op de grote pijl.(voila)

Ik weet niet hoe je aan die link komt maar dit zijn de goeie:

Deel 1

Deel 2

Deel 3

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-11-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Of, er gebeurt een hele lange tijd niks, of ik ga door naar de upload pagina:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Ik zit met een probleem, mijn neef was hier vannamiddag, en we wouden wat BF2 spelen, we hebben alletwee de laatste patch gedownload, en coop 4.0, en uiteraard alles mooi geïnstalleerd.
Nu konden we helemaal geen lan-game spelen :(
Met en zonder die mod was het elke keer hetzelfde, je zag men listen server staan hij kon verbinden hij laadt mooi, en net als je op meedoen wilt klikken: crash to desktop :(
Ook als hij de listen server maakte, heeft iemand hier ervaringen mee of tips?

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Anoniem: 109640 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:11:
[...]

oeps ik dacht dat de edit knop had gebruikt

Wat tips.
Goede tips :)

Nog wat tips:

1: Let op hoe Heli's zich t.o.v. jou positioneren. Als je een heli opmerkt die loopt te hoveren op 1 plek en jouw kant opgericht is, kun je beter uitstappen en als een gek gaan wegrennen.

2: Als je een tegenstander hebt neergeschoten, wacht dan even met gelijk te reloaden. Controleer of alles veilig is en ga dan reloaden.

3: Als je sniped, verwissel dan regelmatig van positie. Hierdoor zal de tegenstander meer moeite hebben om je te vinden.

4: Als je vermoed dat een vijand in de buurt is, communiceer dan zo weinig mogelijk. Aan de stemmen kan een oplettende tegenstander in de gaten krijgen dat jij je in de buurt van hem/haar bevindt.

5: Als je in een tank/apc een flag capped, gebruik dan de 3e camera view (dat je naar achter kijkt) en laat de 'loop' van de tank vooruit kijken. Tegenstanders denken dan dat je voorruit kijkt en zullen vanachter gaan aanvallen. Let op dat deze tactiek wel wat flauw en onrealistisch is.

6: Als je een NTFS schijf hebt, selecteer je BF2 directory ->rechtermuisklik ->eigenschappen-> geavanceerd -> vinkje bij 'inhoud comprimeren' uitschakelen. Het ladden van mappen gaat hiermee wat sneller waardoor je eerder op een map terechtkomt en dus een tactisch voordeel kan hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door OCTheEagle op 12-11-2006 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-O-Y

R-O-Y

Als alternatief om te communiceren gewoon VOIP of teamspeak gebruiken. Dan hoort de vijand je ook niet ;)

tip 6 is bij mij standaard al uitgeschakeld?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-06 23:27
Handig tips.

Alleen ik wist het allemaal al :o

Binnenkort BF2142 bestellen.

Ga ik even grondig vergelijken met BF2 :P

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:17:
Handig tips.

Alleen ik wist het allemaal al :o

Binnenkort BF2142 bestellen.

Ga ik even grondig vergelijken met BF2 :P
dat is het spel niet waard.
met al de nieuwe en zelfde gltiches en bugs and stats pad mogelijkheden. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:03

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Anoniem: 109640 schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:43:
[...]

dat is het spel niet waard.
met al de nieuwe en zelfde gltiches en bugs and stats pad mogelijkheden. :O
Glitches, nerds, naabs, crysister!
Dat riep je ook over BF2, en kijk nou, je speelt het spel uren per dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

2142 vind ik wel leuk voor de afwisseling. Ik heb m gekocht omdat ik de serie gewoon compleet wil houden. Ik heb het alleen niet zo op dat futuristische gedoe...niets werkt namelijk meer zoals je gewend bent met al die EMP rommel waar je geen zak aan hebt. Walkers zijn veel te sterk en je kan er bijna geen zak tegen doen. Het is dat ik BF2 de laatste tijd een beetje saai begin te vinden. Het is bij mij altijd het een of het andere uiterste...of we ownen de boel in vliegtuigen of choppers of je word geownd, op de grond idem. 64 player mappen zijn veel te laggy voor mij terwijl ik toch niet eens zo'n slecht systeem heb. Gister was ook weer zo'n dag. We kwamen op een server midden in een ronde Cleansweep. USA had op 1 of 2 na alle vlaggen en we werden natuurlijk vet geraped door al het vliegend geweld. Maar toen kwam de nieuwe ronde en had ik de kans om in de Mig te stappen. Sindsdien was het gewoon klaar. USA heeft geen vlag meer kunnen pakken. De ronde daarna was Oilfields. Ongeveer hetzelfde laken en pak. K werd voor cheater uitgemaakt omdat niemand schijnbaar zo goed kan vliegen zonder cheats...terwijl ik hooguit een bovengemiddelde piloot ben. Ik vloog in de J-10 en die is gewoon supersterk. (k heb ook nog nooit van een cheat gehoord voor een jet) Maar ja...als je dan een paar keer de server zowat leeg speelt omdat mensen gewoon opgeven is de lol er ook snel af. Andersom net zo goed trouwens. Het is allemaal een beetje standaard geworden...en EA heeft naar mij idee ook weinig goeds gedaan met al die patches. Ik vond een van de eerste versies van BF2 nog altijd de beste. Met de sterke BH enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Tja, ik mis in sommige BF2 mappen gewoon het anti-air geschut. Op cleansweep en dalian plant zou elk team gewoon over 1 tunguska moeten beschikken om toch nog enigszins op te kunnen boksen tegen al het vliegtuiggeweld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou das misschien ook wel een beetje té op zo'n kleine map als Dalian (ik dacht trouwens dat Dalian een Tunguska oid had). Je moet natuurlijk wel enigsinds normaal kunnen vliegen. Zo zie je bijv op een 64 Dragon Valley dat er gewoon té veel AA aanwezig is. Alleen op dat eiland staan al 3 stingers en verder heeft ieder ander spawnpoint wel enige vorm van AA. Das weer het andere uiterste.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 13-11-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
[...]

En in het begin zei ik dat niet over BF2.
Het grote verschil, ze hadden nog niet zo verrot patch beleid en had goeie vertrouwen in de opvolger van bf1942.

Ze beloofde minder bugs/exploits in bf2142, nou niet dus :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ach, altijd wat ;)
Morgen is er weer wat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Anoniem: 102880 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:11:
2142 vind ik wel leuk voor de afwisseling. Ik heb m gekocht omdat ik de serie gewoon compleet wil houden. Ik heb het alleen niet zo op dat futuristische gedoe...niets werkt namelijk meer zoals je gewend bent met al die EMP rommel waar je geen zak aan hebt. Walkers zijn veel te sterk en je kan er bijna geen zak tegen doen. Het is dat ik BF2 de laatste tijd een beetje saai begin te vinden. Het is bij mij altijd het een of het andere uiterste...of we ownen de boel in vliegtuigen of choppers of je word geownd, op de grond idem. 64 player mappen zijn veel te laggy voor mij terwijl ik toch niet eens zo'n slecht systeem heb. Gister was ook weer zo'n dag. We kwamen op een server midden in een ronde Cleansweep. USA had op 1 of 2 na alle vlaggen en we werden natuurlijk vet geraped door al het vliegend geweld. Maar toen kwam de nieuwe ronde en had ik de kans om in de Mig te stappen. Sindsdien was het gewoon klaar. USA heeft geen vlag meer kunnen pakken. De ronde daarna was Oilfields. Ongeveer hetzelfde laken en pak. K werd voor cheater uitgemaakt omdat niemand schijnbaar zo goed kan vliegen zonder cheats...terwijl ik hooguit een bovengemiddelde piloot ben. Ik vloog in de J-10 en die is gewoon supersterk. (k heb ook nog nooit van een cheat gehoord voor een jet) Maar ja...als je dan een paar keer de server zowat leeg speelt omdat mensen gewoon opgeven is de lol er ook snel af. Andersom net zo goed trouwens. Het is allemaal een beetje standaard geworden...en EA heeft naar mij idee ook weinig goeds gedaan met al die patches. Ik vond een van de eerste versies van BF2 nog altijd de beste. Met de sterke BH enz enz
precies, meestal als ik een server binnenkom en de ronde is nog bezig dan moet het een beetje meezitten dat je niet vet hard geraped wordt in een naab team...
maar zodra de mapchange komt, en ik de kans krijg om een Mig te pakken of een J-10, dan winnen we meestal ook gewoon dik.
ik sta soms ook gewoon te kijken van het lage nivo in BF2...op 64 player servers, waar gewoon NIEMAND, uit mijn team, of van de tegenstander, een fatsoenlijke score neer kan zetten met een chopper of jet...en dat voor een spel dat al langer dan een jaar uit is...
maar ik vind het goed, het gaat mij echt niet vervelen als je de keet ownt, daar haal ik juist plezier uit hoor en dat gaat niet snel vervelen...
maar ik heb inmiddels ook bijna 1000 uur BF2 gespeeld...misschien binnekort ook eens voor 2142 uitkijken
oja en ik hoor over 2142 ook alleen maar gezeik, met bugs en mensen die daar gretig gebruik van maken....en over crashes enz enz..
ik zou denken daar hebben ze bij EA wel heel veel van geleerd, vooral omdat het dezelfde engine is als BF2...maar nee hoor het is gewoon weer vet verneukt en er moeten eerst 10 patches aan te pas komen voordat het stabiel is :?
laat ze dan maar eens met een volledig nieuwe engine komen want ik heb hier ook geen zin meer in

[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-11-2006 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
[...]

DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 16:26:
Ach, altijd wat ;)
Morgen is er weer wat :P
Ik zal wel de enige zijn maar ik wordt onderhand doodziek van die blije vergoeilijkende praat van jou. EA heeft een briljant concept gekocht en bij gebrek aan concurrentie permitteren ze zich een ongehoord arrogant beleid tav de serie.

Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen maar ACE zijn mening in deze weegt voor mij oneindig zwaarder dan de jouwe.

Jij bent volstrekt NIET OBJECTIEF als belanghebbende bij I3D, EA trusted partner voor de benelux inzake BF2 en consorten. Al jouw posts ademen dit uit. :O :O

Alles wat ik voor BF2142 uitkwam al voorspelde is uitgekomen, EA maakt er weer een ongehoorde rotzooi van. Ik stem met mijn voeten en koop dit spel NIET.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Als je persoonlijk wilt flamen, zoek dan de zandbak op, want daar is GoT niet voor bedoeld.
Ten eerste begrijp je duidelijk niet wat ik in mijn tweede post zeg (misschien begrijp je het over een paar dagen wel zodra de copy/paste verhalen weer op GoT komen), ten tweede begrijp je ook al de eerste post niet.
Als Ace continu in het BF2 topic zeurt over 'nerfs' en dat soort ongein, vervolgens een nieuw spel uitkomt, daar 1 op de 10 posts in het topic klaagt over 'nerfs' en vervolgens terug in het eerste topic goed gaat spreken over BF2, juist, de game waar hij eerst zo zwaar negatief over was, wat klopt er dan niet aan de hele redenering? Blijkbaar valt het jou niet op, maar de personen die het hardste klagen op GoT spelen de meeste uren van de game. Toeval? :?

Laten we het nou niet weer zover komen dat een topic dichtgaat vanwege de kinderlijke acties...

[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 13-11-2006 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

kan er mij niemand helpen met mijn LAN-probleem? zie gisteren :(

[ Voor 38% gewijzigd door Lima op 13-11-2006 19:39 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:20:
Als je persoonlijk wilt flamen, zoek dan de zandbak op, want daar is GoT niet voor bedoeld.
Ten eerste begrijp je duidelijk niet wat ik in mijn tweede post zeg (misschien begrijp je het over een paar dagen wel zodra de copy/paste verhalen weer op GoT komen), ten tweede begrijp je ook al de eerste post niet.
Als Ace continu in het BF2 topic zeurt over 'nerfs' en dat soort ongein, vervolgens een nieuw spel uitkomt, daar 1 op de 10 posts in het topic klaagt over 'nerfs' en vervolgens terug in het eerste topic goed gaat spreken over BF2, juist, de game waar hij eerst zo zwaar negatief over was, wat klopt er dan niet aan de hele redenering? Blijkbaar valt het jou niet op, maar de personen die het hardste klagen op GoT spelen de meeste uren van de game. Toeval? :?

Laten we het nou niet weer zover komen dat een topic dichtgaat vanwege de kinderlijke acties...
hmm misschien omdat BF2 nu wel eindelijk "redelijk" draait, en dan bedoel ik redelijk, want er zit nog genoeg mis...
en 2142 tis toch ook gewoon idioot, als je sommige dingen leest...ze raffelen maar wat af en gooien het in de verkoop, het is verdomme de rommelmarkt niet.
het is een serieuze gamers community, wie denkt EA dat wij zijn? een stel kleuters die overal tevreden mee is?
je gaat toch eerst een spel uitgebreid testen en alles...pfff EA is gewoon al net zoiets als Microsoft, houden nergens rekening mee en alleen maar aan hun eigen centen denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

Euhm je kunt Microsoft (games) niet met EA gaan vergelijken. Je kunt zeggen wat je wilt over Microsoft games maar kwalitatief doen ze het een heel stuk beter dan EA, ik zou MS games zelfs tot 1 van de betere noemen hoog op het lijstje. En Microsoft in het algemeen heeft heel andere verantwoordelijkheden dan EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Thrills33ka schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:03:
[...]

je gaat toch eerst een spel uitgebreid testen en alles...pfff EA is gewoon al net zoiets als Microsoft, houden nergens rekening mee en alleen maar aan hun eigen centen denken
Ja en daar heb je het punt: in elke community heb je de schreeuwers die klagen, klagen en klagen. Maakt niet uit waarover, ze klagen. En ze spelen, ja zij spelen het spel veel.

Elk spel heeft ze. Maar deze klagers zorgen wel voor een negatieve sfeer in de groep. Ze noemen zichzelf de community, spelers die gewoon voor hun plezier spelen noemen ze noobs.
Maar wees eens eerlijk: BF2 speelt toch gewoon lekker? BF2 speelde in het begin toch ook lekker? Alleen patch 1.3 was een mislukking, maar die ligt alweer ver achter ons.

Ik ken geen enkele game waar er geen klagende spelers zijn. Er is altijd wat mis.
EA ruikt geld. Onee Microsoft ruikt geld. Onee Blizzard! Ja en Activision patcht nooit. En Quake Wars is ook al 5 maal uitgesteld. Ja zucht alweer een update van Valve, mijn "reg" in Counter Strike is weg. Onee he, Epic maakt een flut UT2003.

Alle spellen zijn slecht en ondertussen verkopen die spellen allemaal monsterlijk goed. Wat is er mis met deze "community"-mensen? :?
Ace L brengt notabene een fragmovie uit van BF2. Kunnen we zijn posts niet meer herinneren hoe slecht BF2 was en hoe bizar goed de mod PoE zou zijn? Allemaal tegenstrijdig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:20:
Ten eerste begrijp je duidelijk niet wat ik in mijn tweede post zeg (misschien begrijp je het over een paar dagen wel zodra de copy/paste verhalen weer op GoT komen
patch 1.41 en die tweede posts van jou kun je op meerdere manieren lezen dat weet jij ook wel.

Veder is de kritiek op de BF serie al een paar jaar (dus sinds BF1942) precies hetzelfde en worden alle fouten weer herhaald. Kritiek is er idd altijd maar deze is veel fundamenteler dan bij andere spellen.

Ik ken geen spellen/uitgever die het zo bont maakt en ik wordt er bijzonder flauw van als iemand die direct belang heeft bij positieve verhalen over de BF serie op dit forum bij elke kritiek op de serie als een pavlov hondje die vergoeilijkende praat gaat houden. Daar is dit forum ook niet voor bedoeld .

[ Voor 41% gewijzigd door Help!!!! op 13-11-2006 20:27 ]

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
OCTheEagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:31:
Tja, ik mis in sommige BF2 mappen gewoon het anti-air geschut. Op cleansweep en dalian plant zou elk team gewoon over 1 tunguska moeten beschikken om toch nog enigszins op te kunnen boksen tegen al het vliegtuiggeweld.
Klopt, het gebrek/tekort aan AA mis ik vooral op Cleansweep, Dragon Valley en Kubra Dam (Oemfoefoe & Pepperana ;) ) Het valt mij nog erg op dat de AA in BF2 nog erg veel haar doel mist. Zeker in vergelijking tot bijvoorbeeld PoE:2. Gisteren nog even met een MT-LB SA-13 (Ukraine) rondgereden, ik had binnen 15 minuten spelen een Expert Air Defence Badge binnen. De choppers en planes vielen gewoon met bosjes uit de lucht. De AA is hier gewoon echt űber.
Het zou een utopie zijn om te verwachten dat de AA in BF2 het niveau haalt van PoE:2, maar ik hoop toch stiekem dat als er ooit nog een patch komt, de AA in ieder geval ietwat verbetert.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Help!!!! schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:21:
[...]

patch 1.41 en die tweede posts van jou kun je op meerdere manieren lezen dat weet jij ook wel.

Veder is de kritiek op de BF serie al een paar jaar (dus sinds BF1942) precies hetzelfde en worden alle fouten weer herhaald. Kritiek is er idd altijd maar deze is veel fundamenteler dan bij andere spellen.
Achja, ieder zijn mening :)
Laat in het vervolg wel beledigingen die je per DM naar mij stuurt achterwege, bedankt :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-06 22:52
Wat lopen jullie hierboven kinderachtig te doen zeg... get a life!

Ik vraag me af: waarom ik als ik HDR inschakel maar 4xAA aan kan zetten? zonder HDR kan hij hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
Indy91 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:38:
[...]

Het zou een utopie zijn om te verwachten dat de AA in BF2 het niveau haalt van PoE:2, maar ik hoop toch stiekem dat als er ooit nog een patch komt, de AA in ieder geval ietwat verbetert.
Tja, bij de 1.1 patch was de AA wat getweaked, hierdoor had je een gegarandeerde hit als je een lockon op een plane/heli had. Helaas zaten er ook wat bugs in de AA waardoor de AA weer wat minder sterk werd gemaakt. Zie ook het filmpje op http://www.secretsofbattlefield.com/Insaneaa.wmv

Overigens is de map 'Midnight Sun' van de AF booster pack een zeer goede map om je aa badge te halen. De vijand heeft 1 heli en 1 scout copper die zeer simpel zijn neer te halen en aangezien iedereen het tof vindt om in een heli te vliegen krijg je hierdoor gegarandeerd je badge :)

Hoe zit het eigenlijk in real life? Stel je gooit een F16 aan de ene kant en een tunguska aan de andere kant. Maakt de tunguske dan ook net zo weinig kans als in BF2?

[ Voor 8% gewijzigd door OCTheEagle op 13-11-2006 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:13:
[...]

Ja en daar heb je het punt: in elke community heb je de schreeuwers die klagen, klagen en klagen. Maakt niet uit waarover, ze klagen. En ze spelen, ja zij spelen het spel veel.

Elk spel heeft ze. Maar deze klagers zorgen wel voor een negatieve sfeer in de groep. Ze noemen zichzelf de community, spelers die gewoon voor hun plezier spelen noemen ze noobs.
Maar wees eens eerlijk: BF2 speelt toch gewoon lekker? BF2 speelde in het begin toch ook lekker? Alleen patch 1.3 was een mislukking, maar die ligt alweer ver achter ons.

Ik ken geen enkele game waar er geen klagende spelers zijn. Er is altijd wat mis.
EA ruikt geld. Onee Microsoft ruikt geld. Onee Blizzard! Ja en Activision patcht nooit. En Quake Wars is ook al 5 maal uitgesteld. Ja zucht alweer een update van Valve, mijn "reg" in Counter Strike is weg. Onee he, Epic maakt een flut UT2003.

Alle spellen zijn slecht en ondertussen verkopen die spellen allemaal monsterlijk goed. Wat is er mis met deze "community"-mensen? :?
Ace L brengt notabene een fragmovie uit van BF2. Kunnen we zijn posts niet meer herinneren hoe slecht BF2 was en hoe bizar goed de mod PoE zou zijn? Allemaal tegenstrijdig :)
tuurlijk vind ik bf2 lekker spelen...
revolutionair zelfs...ik kende zo'n type spel niet eens vantevoren...alleen CS-achtige en alle na-apers...ik vind het een zware verslaving zelfs...
maar ik zie graag verbetering in het spel BF2...

maar dit van 2142 is toch niet onterecht...ik wacht wel tot dat spel een keer normaal en stabiel loopt, want dit is belachelijk...de enige reden om die 2142 te kopen op dit moment is eigelijk om hun weer te laten door werken aan een BF 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Over meer tunguskas in de map ben ik het volkomen eens.
Dit is het effectiefste middel tegen de power van de jets.
Sommige gasten hebben daar zon skills in dat ze alles ownen met die jets.
Maarja dan is er toch nog altijd infanterie only.

Wij hebben gisteren met paar maten van hut een battle tegen Bots gehouden.
Als je de bots op expert 100 procent zet, is het niet meer normaal.
Ze zijn met elke gun, sniper geworden.Dat is echt hilarisch.Je wordt met pistols etc dik geownt.
We hebben ons kapot gelache.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:04
en toch ben ik benieuwd wat ze in 1.41 gaan fixen :*)
Jorn1986 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:42:Ik vraag me af: waarom ik als ik HDR inschakel maar 4xAA aan kan zetten? zonder HDR kan hij hoger.
waar zet jij die HDR aan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Pepperana schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:56:
Over meer tunguskas in de map ben ik het volkomen eens.
Dit is het effectiefste middel tegen de power van de jets.
Sommige gasten hebben daar zon skills in dat ze alles ownen met die jets.
Maarja dan is er toch nog altijd infanterie only.

Wij hebben gisteren met paar maten van hut een battle tegen Bots gehouden.
Als je de bots op expert 100 procent zet, is het niet meer normaal.
Ze zijn met elke gun, sniper geworden.Dat is echt hilarisch.Je wordt met pistols etc dik geownt.
We hebben ons kapot gelache.
maar das toch juist het leuke van het spel...het moet wel een beetje realistisch blijven...beide kanten hebben 2 jets, het enige probleem is meestal dat een kant 2 vet slechte jets heeft....maar dat die dingen oppermachtig zijn is natuurlijk logisch anders kun je ze net zo goed in een Boeing 747 laten vliegen
en anti air vehicles zijn vaak te sterk...bijvoorbeeld bij Armored Fury kom je nergens met zo'n A10 omdat er veel te veel anti air vehicles inzitten. Dan is het ook niet meer leuk om te vliegen...ik bedoel dat is juist teamwork...op mappen als Daqing Oilfields en Kubra Dam maak ik meestal de weg vrij voor de grondtroepen met een bomber...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
OCTheEagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:10:
[...]

Tja, bij de 1.1 patch was de AA wat getweaked, hierdoor had je een gegarandeerde hit als je een lockon op een plane/heli had. Helaas zaten er ook wat bugs in de AA waardoor de AA weer wat minder sterk werd gemaakt. Zie ook het filmpje op http://www.secretsofbattlefield.com/Insaneaa.wmv

Overigens is de map 'Midnight Sun' van de AF booster pack een zeer goede map om je aa badge te halen. De vijand heeft 1 heli en 1 scout copper die zeer simpel zijn neer te halen en aangezien iedereen het tof vindt om in een heli te vliegen krijg je hierdoor gegarandeerd je badge :)

Hoe zit het eigenlijk in real life? Stel je gooit een F16 aan de ene kant en een tunguska aan de andere kant. Maakt de tunguske dan ook net zo weinig kans als in BF2?
ja heel leuk die map Midnight Sun....maar waar valt er nog ergens met een fatsoenlijk aantal spelers die map te spelen? Road Rage, Midnight Sun, en Operation Harvest alle 3 heel weinig servers en helemaal weinig tot geen spelers...
1 server nog Gotland heet ie met Roadrage only, maar daar ben ik gebanned :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Indy91 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:38:
[...]

Klopt, het gebrek/tekort aan AA mis ik vooral op Cleansweep, Dragon Valley en Kubra Dam (Oemfoefoe & Pepperana ;) )

...
Hier moet ik toch je ongelijk in geven. Als de AA's nou eens worden bezet, dan is het knap lastig voor de piloot om hun doel te bereiken hoor.
Zeker als alle AA's tegelijkertijd worden bezet, dan krijg ik een constante locktone waar ik niet meer vanaf komt. In de door jouw genoemde maps is dat goed te realiseren. Echt zonder dollen Indy....ik kan maar 1x in een bepaalde tijd flares afgooien en als dat is gedaan ben ik echt vogelvrij verklaard door de AA's.

Toegegeven, 't is een beetje saai de hele tijd in de lucht turen in zo'n stinger/igla/whatever en daarom wordt er imho zo weinig gebruik van gemaakt én daarom lijken de jets zo overpowered.

Just my 2 cents! :7

[ Voor 0% gewijzigd door Oemfoefoe op 14-11-2006 03:17 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16

GurbY{nl}

GurbY{nl}

OCTheEagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:10:
[...]
Hoe zit het eigenlijk in real life? Stel je gooit een F16 aan de ene kant en een tunguska aan de andere kant. Maakt de tunguska dan ook net zo weinig kans als in BF2?
Nee. De Tunguska maakt dan juist héél veel kans. De AA is doorgaans IRL bijzonder goed gecamoufleerd en doordacht opgesteld. Opstellen van AA (of officieel: AAA; triple A: anti aircraft artillery) is niet iets wat je zo even doet; daar gaat verkenning en planning aan vooraf. De juiste plekken worden uitgezocht qua bereik van de radar.

Verder is het zo, dat dit soort AAA van het type "fire and forget" is. Er komt in de jet een lock-indicator die gaat jengelen. Maar dan? Is er geschoten? Of niet? De T.I. geeft wel de richting aan vanwaaruit de lock komt, én het type AAA. Maar een missile vraagt om een constante lock, en AAA niet (de shells worden niet meer geleid, dus een lock is niet meer nodig na een burst). Jet pilots zijn dan doorgaans ook wat schrikkeriger van AAA van van missiles. Daar wéét je nog wat er gebeurt, bij AAA niet. Bovendien: om een lock kwijt te raken, moesten er turns van >4G worden gemaakt, in combinatie met chaff en flare. De doorsnee radartjes hadden daarna binnen 2 seconden weer een nieuwe lock.

Althans... dat was zo in de tijd dat ik officier geleide wapens was.... en oefening na oefening met 322/323 squadron had, tegen de voormalig oostduitse grens aan, en met Cobra's en Kiowa's op de Salisbury plains...

[ Voor 9% gewijzigd door GurbY{nl} op 14-11-2006 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Oemfoefoe schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:34:
[...]

Hier moet ik toch je ongelijk in geven. Als de AA's nou eens worden bezet, dan is het knap lastig voor de piloot om hun doel te bereiken hoor.
Zeker als alle AA's tegelijkertijd worden bezet, dan krijg ik een constante locktone waar ik niet meer vanaf komt. In de door jouw genoemde maps is dat goed te realiseren. Echt zonder dollen Indy....ik kan maar 1x in een bepaalde tijd flares afgooien en als dat is gedaan ben ik echt vogelvrij verklaard door de AA's.

Toegegeven, 't is een beetje saai de hele tijd in de lucht turen in zo'n stinger/igla/whatever en daarom wordt er imho zo weinig gebruik van gemaakt én daarom lijken de jets zo overpowered.

Volledig mee eens, als een team wordt ge-ownd door de jets zit iedereen te zieken maar er is vaak maar 1 held die daadwerkelijk in de AA gaat zitten en die is makkelijk gevonden door de beetje ervaren piloten, dan is het ook niet moeilijk om te ownen, lekker met de bomber rondjes vliegen, maatje erbij voor de laser guided ongein, geen hond die in de AA gaat zitten bij de tegenpartij = ownage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
maxoss schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:50:
en toch ben ik benieuwd wat ze in 1.41 gaan fixen :*)
Maar één ding: stabiliteit. Verder niets :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
DaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:41:
[...]

lekker is dat. Stabiliteit is toch goed? Laat ze die tv-guided maar eens fixen en de bug dat je weer terug gaat naar je crosshair :( (zeer irri)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Misschien een draagbare stinger kit.Met 3 AA missles.
Want in de AA zitten is echt zelfmoord zeker als er goede piloten in de jets zitten.
Ik ga er regelmatig inzitten en ik ben al killed voordat ik een missle heb afgeschoten.
Die lock die de jet krijgt moet eruit.Dit probleem los je ook op door een draagbare stinger want die heeft geen lock op planes.
Maar een feit is:
De jets zijn gewoon te goed in de game.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goudvisblub
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-05 12:23
Pepperana schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:21:
Maar een feit is:
De jets zijn gewoon te goed in de game.
Idd, ik begrijp echt niet dat Dice er niet een Stinger-unlock ofzo in heeft gegooid. Maar als je goed oefent is het best te doen om wat jets en vooral choppers de lucht uit te schieten met die vaste opstellingen. Je moet gewoon snel gaan zitten, locken, even wachten tot ie zijn flares heeft uitgegooid, twee raketten tegelijk schieten en ogenblikkelijk wegwezen!
Dat geldt ook als je een vlag capped op een server met luchtoverwicht: zodra je een vlag geneutraliseerd hebt wegwezen, want standaard krijgt een net-witte vlag een lucht/arty-aanval op zijn dak. Dus heel even in de luwte afwachten - niet in een tank oid - en weer terug zodra de jets/choppers vruchteloos langs zijn geweest en je werk afmaken.

Dat is de theorie natuurlijk, in de praktijk heb je meer Stingers nodig om er eentje neer te halen en lopen er natuurlijk vijanden over de grond om die vlag terug te cappen. Maar je overleeft wel langer met die toeslaan->wegvluchten->toeslaan (rebellenleger) tactiek en dat levert uiteindelijk punten op. :)

[ Voor 4% gewijzigd door goudvisblub op 14-11-2006 15:06 ]

'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oemfoefoe schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:34:
[...]

AMEN! Dat is 9 van de 10x het hele eieren eten...iedereen jankt dat ze bommen op hun kop krijgen etc maar je ziet niemand even snel in een AA springen...ik denk niet dat er meer AA in moet maar dat er effectiever gebruik van gemaakt moet worden. En mensen die goed kunnen vliegen passen zich toch wel aan aan meer AA. Ik had bijvoorbeeld niet lang nodig om me aan te passen aan die uber AA van een van die patches. Je moet gewoon iets voorzichtiger en preventiever te werk gaan. Dus van tevoren AA slopen enzo...daarna is het als vanouds. Dat gaat nu nog steeds op. Zolang je voertuigen down kunt houden maak je het jezelf en je eigen team gewoon een stuk makkelijker.

@Morpheus (nofi)
BF2 speelt redelijk goed...maar het heeft genoeg hele vervelende bugs oa dat het laggy/sluggish is en je went er wel aan na een tijd maar om te zeggen dat t lekker speelt. Hoe vaak heb je t niet dat je een hoek om rent en een seconde later word je toch nog gekilled terwijl die persoon je al lang niet meer kan zien. Of hoe vaak gebeurt het dat je een AA tank of stinger sloopt en dat na de explosie ineens toch nog 2 raketten afgeschoten worden die je toch slopen, TV guideds die overal doorheen gaan of niet schieten/reloaden enz enz. Na al die tijd wen je er aan maar om nou te zeggen dat het alleen bij patch 1.3 slecht was..nee sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

[...]

Vind het erg vreemd telkens met BF2 , laatst mijn PC ff weer opgeschoond en XP er weer nieuw op daarna weer een frisse BF2 en warrempel het liep weer soepel , later weer een keertje eraf gehaald en weer erop enige tijd later en dan loopt het opeens niet meer soepel , wat je ook probeert met de instellingen het blijft niet lekker meer lopen deze game . Dat stroeve lopen van deze game neemt echt de plezier afdoen . Hoop ook echt dat ze dit kunnen verhelpen .

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 14-11-2006 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Ja de instabiliteit 8 maanden geleden was veroorzaakt, Geez
because of some stupid boosterpack called amord furry $$$

Ik weet niet hoeveel request(forums) waren om de patch gewoon terug te draaien.dat zou ook veel beter zijn geweest, maar als dat zouden doen konden de mensen geen armord furry spelen.

Als ze het hadden terug gedraaid de patch, zou er veel minder kwaad zijn geschiet behalve de armord furry mensen .

Ik hoop dat ze dit keer echt iets gaan fixen :/

[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-11-2006 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:35:
[...]

Ja de instabiliteit 8 maanden geleden was veroorzaakt, Geez
because of some stupid boosterpack called amord furry $$$

Ik weet niet hoeveel request(forums) waren om de patch gewoon terug te draaien.dat zou ook veel beter zijn geweest, maar als dat zouden doen konden de mensen geen armord furry spelen.

Als ze het hadden terug gedraaid de patch, zou er veel minder kwaad zijn geschiet
"Armored Fury" ;)
Die boosterpack had niets met de instabiliteit te maken, die werd tegelijkertijd uitgegeven. Je kan de tweede boosterpack vergelijken met de eerste: alleen extra wapens, maps en een leger.

De instabiliteit werd veroorzaakt doordat een nieuwe gamespy sdk werd gebruikt en in eerste instantie ook het Gamespy protocol werd geupdate naar de versie die in BF2142 wél succesvol wordt gebruikt. Dat is allemaal weer teruggedraaid en gelukkig alweer ver achter ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:43:
[...]

"Armored Fury" ;)
Die boosterpack had niets met de instabiliteit te maken, die werd tegelijkertijd uitgegeven. Je kan de tweede boosterpack vergelijken met de eerste: alleen extra wapens, maps en een leger.

De instabiliteit werd veroorzaakt doordat een nieuwe gamespy sdk werd gebruikt en in eerste instantie ook het Gamespy protocol werd geupdate naar de versie die in BF2142 wél succesvol wordt gebruikt. Dat is allemaal weer teruggedraaid en gelukkig alweer ver achter ons :)
:? Echt niet...
zelfs van beta testers kwam het geluid dat de patch veelste onstabiel was.(IRC)
maar op dat moment kwam Armored Fury uit en zonder die patch was het niet mogelijk om Armored Fury te spelen, dus logisch is het wel of anders hadden ze patch wel terug gedraaid.
En de instablititeit bleef echt wel langer dan die fix van de gamespy protocol.

CTD bij drukken join button
CTD ingame
CTD waneer rankend server de ranks gegevens wou updaten
CTD sommige players konden servers crashen wtf, weet niet als echt waar was. maar de waren reports op grotere BF2 forums

na de update naar patch 1.4 zijn 85% van mijn CTD issue's verholpen.
ik crash messchien niet ingame maar wel tijdens het wisselen van een map. :/

Er is veder niks aan me PC want fear draait gewoon goed.
Gratis trouwens: http://www.joinfear.com/main

En toch blijf ik het spel spelen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-11-2006 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 171349

Maar waarom draait het spel dan soms wel goed en dan weer niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Dan niet he :)
En toch blijf ik het spel spelen :P
:P

Ace schreef: "CTD sommige players konden servers crashen wtf, weet niet als echt waar was. maar de waren reports op grotere BF2 forums"
Ja dat was waar

[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 14-11-2006 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• densoN
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-02 16:23
wat ik toch vreemd vind is dat zon enorme buglist nog kan optreden na het launchen van een game.
je zou zeggen dat ze tijd nemen om een spel goed te testen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 13:58

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

densoN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:33:
wat ik toch vreemd vind is dat zon enorme buglist nog kan optreden na het launchen van een game.
je zou zeggen dat ze tijd nemen om een spel goed te testen...
oei oei, denk dat je daar de vinger op de spreekwoordelijke zere plek legd. EA is.... ehm moet ik dat nog vertellen? Als je kijkt naar bv activision & splash damage die nu ET Quake Wars aan het maken zijn, die steken er echt wel tijd in en ik ben er echt van overtuigd dat er een perfect product uit komt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
ocdaan schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:
[...]

oei oei, denk dat je daar de vinger op de spreekwoordelijke zere plek legd. EA is.... ehm moet ik dat nog vertellen? Als je kijkt naar bv activision & splash damage die nu ET Quake Wars aan het maken zijn, die steken er echt wel tijd in en ik ben er echt van overtuigd dat er een perfect product uit komt.....
jaja ;)
Je zou anders spreken als je leest wat er op de CoD2 forums gezegd wordt, als je de CoD2 mailinglist leest, of als je CoD2 speelt. CoD2, van Activision, heeft net zo'n community als BF2: ze klagen hard over de bugs.
Bij Battlefield 2 worden windows en linux server versies tenminste gelijktijdig uitgebracht, bij CoD2 mag je een maand wachten. En dan maak je vrienden, een patch uitbrengen die bijna niemand wilt spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-05 13:58

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

DaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:44:
[...]

jaja ;)
Je zou anders spreken als je leest wat er op de CoD2 forums gezegd wordt, als je de CoD2 mailinglist leest, of als je CoD2 speelt. CoD2, van Activision, heeft net zo'n community als BF2: ze klagen hard over de bugs.
Bij Battlefield 2 worden windows en linux server versies tenminste gelijktijdig uitgebracht, bij CoD2 mag je een maand wachten. En dan maak je vrienden, een patch uitbrengen die bijna niemand wilt spelen.
Ohhw, dat wist ik niet ;-) excuseer, toch denk (hoop..) ik dat et qw wat word. Ben mss een beetje bevooroordeeld, maar zo gek als met BF2 en nu met 2142 heb ik het nog nooit meegemaakt, dus vergeef me als ik meer vertrouwen heb in Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ja QW moet wel goed worden, is al 5x uitgesteld :P
Denk dat die game erg groot gaat worden, vergelijkbaar met BF2

[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 14-11-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ik draai nog steeds met de eerste installatie na aanschaf van het spel. Alleen elke keer de volledige patch gedraaid en nu (na 1,5 jaar) loopt het eigenlijk prima.

Eigenlijk helemaal nergens last van, behalve één ding: die stomme TV-guided missile bugs... |:(

Wel merk ik de laatste tijd op Karkand Inf. only wat ik ook veel speel (gewoon supergaaf) dat er "rare" dingen gebeuren.....

Ik heb maar 2 wensen dus, Punkbuster updaten en die chopper raketjes fixen ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Hmm…ik toch dezelfde ervaring als Peperrana. Als ik in BF2 in een AA vehicle zit, moet ik het toch in 3 van de 4 gevallen afleggen tegen de jets en bombers. Idem als ik in zo’n stinger installatie zit.
Ik wil er niet te veel meer over whinen (immers vaak genoeg besproken in voorgaande topics), maar het viel mij gewoon erg op dat als je een BF mod speelt, ik binnen een kwartier +25 kills maak met een AA(A) vehicle en in BF2 met hangen en wurgen amper een paar kills maak.

Verder hoor je mij niet klagen, ik vind BF2 nog steeds zo verslavend als 16 maanden geleden. :+

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Indy91 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:58:
Hmm…ik toch dezelfde ervaring als Peperrana. Als ik in BF2 in een AA vehicle zit, moet ik het toch in 3 van de 4 gevallen afleggen tegen de jets en bombers. Idem als ik in zo’n stinger installatie zit.
Ik wil er niet te veel meer over whinen (immers vaak genoeg besproken in voorgaande topics), maar het viel mij gewoon erg op dat als je een BF mod speelt, ik binnen een kwartier +25 kills maak met een AA(A) vehicle en in BF2 met hangen en wurgen amper een paar kills maak.

Verder hoor je mij niet klagen, ik vind BF2 nog steeds zo verslavend als 16 maanden geleden. :+
AA werkt super effectief, mits je (jeetje daar istie weer) samenwerkt. Ik heb het al vaker gepost in andere delen waar mensen ook over aa janken, maar blijkbaar komt het niet door:
als je in je eentje in een stuk aa gaat zitten, ben je als een soort gigantische rode lap voor jets en ga je geheid dood. Ga je echter met je teammate in 2 stuks AA zetten en zorg je dat je elkaar een beetje kan dekken, dan haal je zo iedere jet uit de lucht. De eerste locked -> flares -> lock voor de 2de -> dood of vrijwel dood.

vaak gaat 1 vd 2 in de aa ook dood, maar dat weegt makkelijk op tegen een jet neerhalen. Doe dit een keer of 3 en mister topgun gaat een andere server opzoeken (mjah, meeste piloten vinden het alleen leuk als niemand ze neerschiet).

anyway, zoals met het meeste waarover men zeikt: samenwerken is het antwoord. Al die lapmiddelen (meer aa, betere locks) zijn lapmiddelen voor mensen die de essentie van de game niet willen snappen

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Eensch met Rac-On.

En het is echt waar hoor...meerdere AA's is echt mission impossible voor de pilots. Ik vind het dan een sport om de AA's alsnog uit te schakelen, maar dat terzijde

Zolang er meerdere AA's consequent bemand blijft, moet ik echt alles uit de kast halen om in de lucht blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190940

heeft er Iemand ervaring met battlefield onder linux te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:46

charrel

Cortisol4life..

Heb nu met enige regelmaat dat het spel ongeveer na 1,5u vastloopt. Op zich niet zo'n heel erg groot probleem. Ware het niet dat als ik nu sindskort na een vastloper het spel weer opstart, dat als ik dit via de cd doe dan wil het spel zich gaan weer installeren in plaats van dat er een start knop komt.
Als ik het via de snelkoppeling doe dan crashed het spel zodra ik een map ga laden weer terug naar de desktop.
Enige optie dan over is dus inderdaad het spel opnieuw installeren, het oude spel deinstalleren gaat ook niet meer werken. Dus beter zal deze super stabiele game er echt niet van worden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een ideetje over dat hele AA-gebeuren. Je kan best met een bazooka een vliegtuig neerschieten. Alleen moet je hier veel geluk bij heben. Ik kan me herinneren dat in de DC mod voor 1942 dat er een klasse was die ook stinger raketten had waarmee je ook vliegtuigen mee neer kan halen. Misschien moeten ze die toevoegen aan de bazooka klasse of pickup kits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxoss
charrel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:44:
Heb nu met enige regelmaat dat het spel ongeveer na 1,5u vastloopt. Op zich niet zo'n heel erg groot probleem. Ware het niet dat als ik nu sindskort na een vastloper het spel weer opstart, dat als ik dit via de cd doe dan wil het spel zich gaan weer installeren in plaats van dat er een start knop komt.
Als ik het via de snelkoppeling doe dan crashed het spel zodra ik een map ga laden weer terug naar de desktop.
Enige optie dan over is dus inderdaad het spel opnieuw installeren, het oude spel deinstalleren gaat ook niet meer werken. Dus beter zal deze super stabiele game er echt niet van worden. :+
:) dat probleem ken ik ook :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-06 14:14
Anoniem: 148409 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:20:
Een ideetje over dat hele AA-gebeuren. Je kan best met een bazooka een vliegtuig neerschieten. Alleen moet je hier veel geluk bij heben. Ik kan me herinneren dat in de DC mod voor 1942 dat er een klasse was die ook stinger raketten had waarmee je ook vliegtuigen mee neer kan halen. Misschien moeten ze die toevoegen aan de bazooka klasse of pickup kits.
sterker nog ik heb 2x in 1 postje een heli neergeschoten met het handpistooltje van de sniper :)

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12:16

GurbY{nl}

GurbY{nl}

NOG sterker: ik gooi healthpacks in de rotorbladen. Succes gegarandeerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

is nu ook eindelijk verholpen dat mensen met een legale versie zoals ik weer online kunnen spelen. :(

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-05 12:58

icecreamfarmer

en het is

want dat was wel belachelijk :(

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12:32
Anoniem: 148409 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:20:
Ik doe met de SRAW nog wel eens heli's neerschieten maar dan heb je er een stuk of 5 voor nodig en dan ben je natuurlijk al lang en breed doodgeschoten. Voor de rest pleitte ik al vanaf het begin dat er een stingers in de anti-tank kit gestopt moest worden of zulke kits op de grond moeten liggen. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat er een heli laag boven een basis hangt te rapen, terwijl er geen AA in de buurt is en de andere vliegtuigen/heli's niet in de buurt zijn?

DC had wel stingers maar daar was het juist weer de kunst om met een anti tank raket een vliegtuig uit de lucht te knallen :D Het is me één keer gelukt (op grote afstand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Robkazoe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:24:
[...]

Ik doe met de SRAW nog wel eens heli's neerschieten maar dan heb je er een stuk of 5 voor nodig en dan ben je natuurlijk al lang en breed doodgeschoten. Voor de rest pleitte ik al vanaf het begin dat er een stingers in de anti-tank kit gestopt moest worden of zulke kits op de grond moeten liggen. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat er een heli laag boven een basis hangt te rapen, terwijl er geen AA in de buurt is en de andere vliegtuigen/heli's niet in de buurt zijn?
Hoe kom jij aan 5? Twee is zat voor een attackchopper!! En vaak gaan ze bij 1 hit al pleite om te repairen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicroStar_NL
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:10

MicroStar_NL

Knowledge is power

Ik vind de AA wel goed hoor, alleen mag de schade van een raket de mobile-AA wel wat hoger. Je hebt nu zo'n 5 a 6 nodig om een vliegtuig/heli neer te halen. (en 3 gevonde stingers/igla). een vliegtuig kan je het best neerknallen met een ander vliegtuig.

en voor een laag-zwevende heli betreft, dr is niks leuker dan met je M95 de piloot dr uit te schieten, waarna de co-piloot neerstort. >:)
wel veel geluk voor nodig maar ja ;)

anders is een .50cal ook lekker. Mega irri voor een heli om die (te optijd) te vinden, en uit te schakelen

Volvo EX40 Ultra SMER MY25 Vapour Grey 19" Microtech

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post