Banballa schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:19:
[...]
Ontzettend vet om eens te zien hoe je met een m16 om kunt gaan. Ik speel zelf nog niet zolang bf2 en na het zien van dit materiaal wil ik eigenlijk direct ook ff met een m16 knallen.
Wat me wel heel erg opviel was dat je nauwelijks wat hoort? Alleen je eigen schoten, verder geen granaten en nme fire. Heb je dit bewust gedaan of is dit een bug van het opnemen?

oeps ik dacht dat de edit knop had gebruikt
Wat tips.
1.Close combat met een support kan je het beste afhandelen met burst mode.
door snel twee keer te klikken, dit moet voldoende zijn.
2.M16 schiet ook sneller dan de AKA-101 als je wilt.
3.Probeer altijd naar zijn hoofd te schieten want headshot is headshot en vooral in burst mode is de kans groot dat je hem een headshot afleverd als je vanaf onder zijn nek begint te schieten.(1x burst)
4.Ga nooit liggen als tegen een aussalt kom te liggen wegens de noobtube,
kans dat jij sneller dood gaat is veel groter.
5.Op long range single shot is zeer effectief tegen elke tegenstander(zie filmpje)
zelfs op mid range komt het zeer goed te pas.
6.Minimap is de belangrijkste tool voor overleven.
7.Ga niet altijd met de drukte mee, neem soms een klein omweg.(laat de mainforce het aas zijn)
8.Het is goed mogelijk om 4 tegenstanders neer te schieten met 1 clip.
9.Leer hoe je het beste nades kan gebruiken.(drijf ze naar een hoek)
10.Hou de deathmeassage en de pijltjes op de minimap in de gaten zo dat je daar je tacktiek het beste kan voorbereiden.
enemy sniper(m24) killed friendly player 23
Dus je weet dat er een sniper in de buurt in en sniper vs medic op longe range is niet altijd een goed idee, maar tot close combat benaderen is geen probleem behalve als de sniper weg loopt
of support, ze zijn allebij long/mid and close combat maar ze halen hun accurery uit prone maar als ze liggen is een nade genoeg om ze van hun plaats te krijgen.
11.Je light en je bent bezig met een long range fight en je wordt geraakt dan ga je een beetje naar rechts of naar links om headshots te vermijden,
nadeel is je accuracy wordt minder voor 1 seconden.