Equalized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:17:
[...]
Ik slurp hier met 15 kb/s.
Kun je hem niet bij google video uploaden Ace?
is jouw verbinding niet slecht of iets dergelijks (downloaden
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 109640
Equalized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:17:
[...]
Ik slurp hier met 15 kb/s.
Kun je hem niet bij google video uploaden Ace?
Hij begint netjes met 200 kb/s, maar keldert gewoon terug naar de <20. Ik download hem wel een andere keer.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:20:
[...]
wtf ik test en hij is rond de 100/200KB.
is jouw verbinding niet slecht of iets dergelijks (downloaden)
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
ja zeg dat wel grbmll rot EA en hun patchesEqualized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:43:
[...]
Hij begint netjes met 200 kb/s, maar keldert gewoon terug naar de <20. Ik download hem wel een andere keer.
Ik vind Ace vrij goed, strakke aim, en met zijn tweeën als medics door de map scheuren ownt altijd wel. En we hebben dezelfde mening over claymores.
Graag gedaan en de dingen die jij zegt zijn verder ook best logisch hoor.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:16:
[...]
Mah noobserver.....
weet niet, het was op een frag4 server maar echte de top spelers vind je niet gauw op rankend servers, eerder op waib.
Maar wat moet ik anders doen als hij 10M van de vlag spawn, kan moeilijk hem 3 seconden geven. Want na die 3 seconden spawnen zijn maatjes er, en wordt de spawnplaats een nadeplek.
Mijn grenade/schok/gun staan gewoon standaard ingesteld 1 t/m 4
maar ik gebruik ook wel mijn scroll button afentoe als ik meerdere knoppen moet indrukken op me toetsenbord.
Dit filmpje was ook bedoeld om meer de kunsten van de m16 te laten zien en dat het echt niet een underpowerd wapen is als sommigen denken, het is richten vooral.
en 2x burst is gewoon dodelijk, ook zoek ik meer de actie op.
Dus weten waar je vijand is en wat zal hij gaan ondernemen (troop movements)
Jij bent meer effecient ik wil meer effectief zijn, dat zijn twee verschillende dingen.
wat ik nu zeg doe ik alleen op pubs want in clanwars moet het beiden zijn.
Vlag nemen of vijanden stoppen light allemaal aan de situatie af van je team mates en daar is de minimap zeer belangrijk tool voor.
In dit filmpje was ik niet echt de teamplayer maar ik zit loop liever met personen mee die het beste weet wat hij moet doen doorlopen of vasthouden of overnemen, Als je afentoe zag. bijv je ziet soms een groot troop movement naar een flag terwijl weet dat er weining tegenstand zullen ondervinden.
en daarom loop ik alleen want iedereen is gefocued op 1 plek.
Ik ben heus wel een teamplayer maar als mijn gevoel zegt ga niet die kant op maar de andere kant om ze op te wachten of een paar lekker kills erbij te halen![]()
doe ik het wel.
Bedankt voor je mening
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Hehe, kun je nog die patch herinneren met die claymore bug? Je kon gewoon claymores leggen, ammo pakketje pakken, en zo nog meer claymores neerlegen zonder dat je oudere claymores verdwenen. Op Strike on KArkand was iedereen sniper en kon je nogeneens 1 meter lopen of je was alweer dood door een claymore.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:45:
[...]
ja zeg dat wel grbmll rot EA en hun patches
Weet je wat good old times waren?
waar spelen jullie dan altijd??? ik was je toen toch tegengekomen ik d8 op de BD server als ik me niet vergisEqualized schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 23:43:
[...]
Hij begint netjes met 200 kb/s, maar keldert gewoon terug naar de <20. Ik download hem wel een andere keer.
Ik vind Ace vrij goed, strakke aim, en met zijn tweeën als medics door de map scheuren ownt altijd wel. En we hebben dezelfde mening over claymores.
dat heb ik dus ook nog net meegemaakt, toen ik pas speelde was het altijd rennen met zn allen naar die chopper op Mashtuur CityOemfoefoe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:52:
[...]
Een handjevol patches terug de DJMantri-server onveilig maken met de 'GoT'-hawk.
* Oemfoefoe was als support de vaste piloot...KA-tjing...KA-tjing...KA-tjing 'u got an ammo giving point'
[ Voor 32% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-11-2006 02:40 ]
Goede keuze die RUS servers. Ik ben daar ook regelmatig te vinden mits er niet teveel 'RAW' clanleden op zitten. RUS servers zijn altijd vrij gebalanceerd qua teams, goede ping en gewoon goede maps.Thrills33ka schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:37:
ik speel de laatste tijd veel op die 64 player servers van RUS en een paar van EA, omdat ik hou van afwisseling van maps (ben Karkand en Wake Island wel beetje beu)
Ik heb Ace op xfire, en zo nu en dan joinen we elkaar eensThrills33ka schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 02:37:
[...]
waar spelen jullie dan altijd??? ik was je toen toch tegengekomen ik d8 op de BD server als ik me niet vergis
ik speel de laatste tijd veel op die 64 player servers van RUS en een paar van EA, omdat ik hou van afwisseling van maps (ben Karkand en Wake Island wel beetje beu)
sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot
En wie zat jouw BH te repairen achterin samen met HeinrichOemfoefoe schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 01:52:
Een handjevol patches terug de DJMantri-server onveilig maken met de 'GoT'-hawk.
* Oemfoefoe was als support de vaste piloot...KA-tjing...KA-tjing...KA-tjing 'u got an ammo giving point'
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Het is omdat de delays zeer irrietant zijn sinds patch 1.4(sloppy)R-O-Y schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 17:11:
Ace wat mij opvalt is dat je gaat liggen als je van dichtbij op iemand schiet. Dan wordt je erg makkelijk in je hoofd geraakt. Ik ga daarom altijd gehurkt zitten. Dan schieten ze meestal in je armor. Wat is je xfire dan voeg ik je ook even toeUnlocks zijn voor de noobs he
![]()
Ontzettend vet om eens te zien hoe je met een m16 om kunt gaan. Ik speel zelf nog niet zolang bf2 en na het zien van dit materiaal wil ik eigenlijk direct ook ff met een m16 knallen.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:14:
Mijn m16 frapsfilmpje
Strike at karkand(in 3 delen niet gedit of iets dergelijks)
umsc met m16(hoe te schieten met een m16fuck de G36C)
etc. etc.
Anoniem: 148409
K wacht 30 seconden en krijg die doorverwijslink. Als ik daar op klik zie ik Description: BF2 FPS strike at karkand umsc.Als ik op de grote pijl druk ga ik naar het upload gedeelte van de site.Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 20:14:
Mijn m16 frapsfilmpje
Strike at karkand(in 3 delen niet gedit of iets dergelijks)
umsc met m16(hoe te schieten met een m16fuck de G36C)
Is wat sfeervoller als je eigen muziek ook opzet, zit wel wat saaie stukjes tussen maar zitten wel wat goeie schiet stukjes bij.(60 kills Woot)
Deel 1
http://www.gigeshare.com/...gfg6g2858n7187g8888ngc7n/
Deel 2
http://www.gigeshare.com/...d71a51ngf6g8da8f11gd7ag5/
Deel 3
http://www.gigeshare.com/...a1gca5818fg1cn51g857aad2/
Je moet gemmmiddeld even 30 seconden wachten voor je kan door kan klikken naar me download
In einde van deel 3 werden een paar mensjes mij zat rolf ^^(kickvote)
Dat is mooi programmeer werk door EA games geregeld. Als iemand met een shotgun naast je hoofd schiet hoor je het nog niet eensBanballa schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:19:
[...]
Ontzettend vet om eens te zien hoe je met een m16 om kunt gaan. Ik speel zelf nog niet zolang bf2 en na het zien van dit materiaal wil ik eigenlijk direct ook ff met een m16 knallen.
Wat me wel heel erg opviel was dat je nauwelijks wat hoort? Alleen je eigen schoten, verder geen granaten en nme fire. Heb je dit bewust gedaan of is dit een bug van het opnemen?
bedanmkt voor het antwoordBanballa schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:15:
Bij mij doen ze het nog wel. Na die continuation link staat er bij mij in het midden van de pagina een icoon met een pijl naar beneden, als ik daarop klik dan downt ie em
ja en helaas neemt fraps ook niet alle geluid op.R-O-Y schreef op zondag 12 november 2006 @ 01:45:
[...]
Dat is mooi programmeer werk door EA games geregeld. Als iemand met een shotgun naast je hoofd schiet hoor je het nog niet eensDat is gewoon kut
m16 is trouwens een standaard wapen, kan je zo mee gaan knallen
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-11-2006 11:36 ]
oeps ik dacht dat de edit knop had gebruiktBanballa schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 23:19:
[...]
Ontzettend vet om eens te zien hoe je met een m16 om kunt gaan. Ik speel zelf nog niet zolang bf2 en na het zien van dit materiaal wil ik eigenlijk direct ook ff met een m16 knallen.
Wat me wel heel erg opviel was dat je nauwelijks wat hoort? Alleen je eigen schoten, verder geen granaten en nme fire. Heb je dit bewust gedaan of is dit een bug van het opnemen?
Ik zie die pijl ook. Als ik mijn muis er boven houdt zie ik ook het adres van die link:Banballa schreef op zondag 12 november 2006 @ 00:15:
Bij mij doen ze het nog wel. Na die continuation link staat er bij mij in het midden van de pagina een icoon met een pijl naar beneden, als ik daarop klik dan downt ie em
Eerst moet 30/60 seconden wachtenAnoniem: 148409 schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:08:
[...]
Ik zie die pijl ook. Als ik mijn muis er boven houdt zie ik ook het adres van die link:
http://66.231.185.5/downl...23_22-46-03-28%281%29.AVI
Maar als ik op de pijl druk wordt ik doorverstuurd naar de upload pagina.
[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 12-11-2006 15:55 ]
Techno>Music
Goede tipsAnoniem: 109640 schreef op zondag 12 november 2006 @ 11:11:
[...]
oeps ik dacht dat de edit knop had gebruikt
Wat tips.
[ Voor 12% gewijzigd door OCTheEagle op 12-11-2006 23:21 ]
dat is het spel niet waard.robvanderaart schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:17:
Handig tips.
Alleen ik wist het allemaal al![]()
Binnenkort BF2142 bestellen.
Ga ik even grondig vergelijken met BF2
Glitches, nerds, naabs, crysister!Anoniem: 109640 schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:43:
[...]
dat is het spel niet waard.
met al de nieuwe en zelfde gltiches en bugs and stats pad mogelijkheden.
Anoniem: 102880
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 13-11-2006 15:46 ]
En in het begin zei ik dat niet over BF2.DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
[...]
Glitches, nerds, naabs, crysister!
Dat riep je ook over BF2, en kijk nou, je speelt het spel uren per dag
precies, meestal als ik een server binnenkom en de ronde is nog bezig dan moet het een beetje meezitten dat je niet vet hard geraped wordt in een naab team...Anoniem: 102880 schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:11:
2142 vind ik wel leuk voor de afwisseling. Ik heb m gekocht omdat ik de serie gewoon compleet wil houden. Ik heb het alleen niet zo op dat futuristische gedoe...niets werkt namelijk meer zoals je gewend bent met al die EMP rommel waar je geen zak aan hebt. Walkers zijn veel te sterk en je kan er bijna geen zak tegen doen. Het is dat ik BF2 de laatste tijd een beetje saai begin te vinden. Het is bij mij altijd het een of het andere uiterste...of we ownen de boel in vliegtuigen of choppers of je word geownd, op de grond idem. 64 player mappen zijn veel te laggy voor mij terwijl ik toch niet eens zo'n slecht systeem heb. Gister was ook weer zo'n dag. We kwamen op een server midden in een ronde Cleansweep. USA had op 1 of 2 na alle vlaggen en we werden natuurlijk vet geraped door al het vliegend geweld. Maar toen kwam de nieuwe ronde en had ik de kans om in de Mig te stappen. Sindsdien was het gewoon klaar. USA heeft geen vlag meer kunnen pakken. De ronde daarna was Oilfields. Ongeveer hetzelfde laken en pak. K werd voor cheater uitgemaakt omdat niemand schijnbaar zo goed kan vliegen zonder cheats...terwijl ik hooguit een bovengemiddelde piloot ben. Ik vloog in de J-10 en die is gewoon supersterk. (k heb ook nog nooit van een cheat gehoord voor een jet) Maar ja...als je dan een paar keer de server zowat leeg speelt omdat mensen gewoon opgeven is de lol er ook snel af. Andersom net zo goed trouwens. Het is allemaal een beetje standaard geworden...en EA heeft naar mij idee ook weinig goeds gedaan met al die patches. Ik vond een van de eerste versies van BF2 nog altijd de beste. Met de sterke BH enz enz
[ Voor 8% gewijzigd door SuX DeLuXe op 13-11-2006 16:31 ]
DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:00:
[...]
Glitches, nerds, naabs, crysister!
Dat riep je ook over BF2, en kijk nou, je speelt het spel uren per dag
Ik zal wel de enige zijn maar ik wordt onderhand doodziek van die blije vergoeilijkende praat van jou. EA heeft een briljant concept gekocht en bij gebrek aan concurrentie permitteren ze zich een ongehoord arrogant beleid tav de serie.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
[ Voor 18% gewijzigd door Stewie! op 13-11-2006 19:23 ]
[ Voor 38% gewijzigd door Lima op 13-11-2006 19:39 ]
Techno>Music
hmm misschien omdat BF2 nu wel eindelijk "redelijk" draait, en dan bedoel ik redelijk, want er zit nog genoeg mis...DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:20:
Als je persoonlijk wilt flamen, zoek dan de zandbak op, want daar is GoT niet voor bedoeld.
Ten eerste begrijp je duidelijk niet wat ik in mijn tweede post zeg (misschien begrijp je het over een paar dagen wel zodra de copy/paste verhalen weer op GoT komen), ten tweede begrijp je ook al de eerste post niet.
Als Ace continu in het BF2 topic zeurt over 'nerfs' en dat soort ongein, vervolgens een nieuw spel uitkomt, daar 1 op de 10 posts in het topic klaagt over 'nerfs' en vervolgens terug in het eerste topic goed gaat spreken over BF2, juist, de game waar hij eerst zo zwaar negatief over was, wat klopt er dan niet aan de hele redenering? Blijkbaar valt het jou niet op, maar de personen die het hardste klagen op GoT spelen de meeste uren van de game. Toeval?![]()
Laten we het nou niet weer zover komen dat een topic dichtgaat vanwege de kinderlijke acties...
Anoniem: 26235
Ja en daar heb je het punt: in elke community heb je de schreeuwers die klagen, klagen en klagen. Maakt niet uit waarover, ze klagen. En ze spelen, ja zij spelen het spel veel.Thrills33ka schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:03:
[...]
je gaat toch eerst een spel uitgebreid testen en alles...pfff EA is gewoon al net zoiets als Microsoft, houden nergens rekening mee en alleen maar aan hun eigen centen denken
patch 1.41 en die tweede posts van jou kun je op meerdere manieren lezen dat weet jij ook wel.DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 19:20:
Ten eerste begrijp je duidelijk niet wat ik in mijn tweede post zeg (misschien begrijp je het over een paar dagen wel zodra de copy/paste verhalen weer op GoT komen
[ Voor 41% gewijzigd door Help!!!! op 13-11-2006 20:27 ]
PC Specs
Klopt, het gebrek/tekort aan AA mis ik vooral op Cleansweep, Dragon Valley en Kubra Dam (Oemfoefoe & PepperanaOCTheEagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 15:31:
Tja, ik mis in sommige BF2 mappen gewoon het anti-air geschut. Op cleansweep en dalian plant zou elk team gewoon over 1 tunguska moeten beschikken om toch nog enigszins op te kunnen boksen tegen al het vliegtuiggeweld.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Achja, ieder zijn meningHelp!!!! schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:21:
[...]
patch 1.41 en die tweede posts van jou kun je op meerdere manieren lezen dat weet jij ook wel.
Veder is de kritiek op de BF serie al een paar jaar (dus sinds BF1942) precies hetzelfde en worden alle fouten weer herhaald. Kritiek is er idd altijd maar deze is veel fundamenteler dan bij andere spellen.
Tja, bij de 1.1 patch was de AA wat getweaked, hierdoor had je een gegarandeerde hit als je een lockon op een plane/heli had. Helaas zaten er ook wat bugs in de AA waardoor de AA weer wat minder sterk werd gemaakt. Zie ook het filmpje op http://www.secretsofbattlefield.com/Insaneaa.wmvIndy91 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:38:
[...]
Het zou een utopie zijn om te verwachten dat de AA in BF2 het niveau haalt van PoE:2, maar ik hoop toch stiekem dat als er ooit nog een patch komt, de AA in ieder geval ietwat verbetert.
[ Voor 8% gewijzigd door OCTheEagle op 13-11-2006 22:12 ]
tuurlijk vind ik bf2 lekker spelen...DaMorpheus schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:13:
[...]
Ja en daar heb je het punt: in elke community heb je de schreeuwers die klagen, klagen en klagen. Maakt niet uit waarover, ze klagen. En ze spelen, ja zij spelen het spel veel.
Elk spel heeft ze. Maar deze klagers zorgen wel voor een negatieve sfeer in de groep. Ze noemen zichzelf de community, spelers die gewoon voor hun plezier spelen noemen ze noobs.
Maar wees eens eerlijk: BF2 speelt toch gewoon lekker? BF2 speelde in het begin toch ook lekker? Alleen patch 1.3 was een mislukking, maar die ligt alweer ver achter ons.
Ik ken geen enkele game waar er geen klagende spelers zijn. Er is altijd wat mis.
EA ruikt geld. Onee Microsoft ruikt geld. Onee Blizzard! Ja en Activision patcht nooit. En Quake Wars is ook al 5 maal uitgesteld. Ja zucht alweer een update van Valve, mijn "reg" in Counter Strike is weg. Onee he, Epic maakt een flut UT2003.
Alle spellen zijn slecht en ondertussen verkopen die spellen allemaal monsterlijk goed. Wat is er mis met deze "community"-mensen?![]()
Ace L brengt notabene een fragmovie uit van BF2. Kunnen we zijn posts niet meer herinneren hoe slecht BF2 was en hoe bizar goed de mod PoE zou zijn? Allemaal tegenstrijdig
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
waar zet jij die HDR aanJorn1986 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:42:Ik vraag me af: waarom ik als ik HDR inschakel maar 4xAA aan kan zetten? zonder HDR kan hij hoger.
maar das toch juist het leuke van het spel...het moet wel een beetje realistisch blijven...beide kanten hebben 2 jets, het enige probleem is meestal dat een kant 2 vet slechte jets heeft....maar dat die dingen oppermachtig zijn is natuurlijk logisch anders kun je ze net zo goed in een Boeing 747 laten vliegenPepperana schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:56:
Over meer tunguskas in de map ben ik het volkomen eens.
Dit is het effectiefste middel tegen de power van de jets.
Sommige gasten hebben daar zon skills in dat ze alles ownen met die jets.
Maarja dan is er toch nog altijd infanterie only.
Wij hebben gisteren met paar maten van hut een battle tegen Bots gehouden.
Als je de bots op expert 100 procent zet, is het niet meer normaal.
Ze zijn met elke gun, sniper geworden.Dat is echt hilarisch.Je wordt met pistols etc dik geownt.
We hebben ons kapot gelache.
ja heel leuk die map Midnight Sun....maar waar valt er nog ergens met een fatsoenlijk aantal spelers die map te spelen? Road Rage, Midnight Sun, en Operation Harvest alle 3 heel weinig servers en helemaal weinig tot geen spelers...OCTheEagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:10:
[...]
Tja, bij de 1.1 patch was de AA wat getweaked, hierdoor had je een gegarandeerde hit als je een lockon op een plane/heli had. Helaas zaten er ook wat bugs in de AA waardoor de AA weer wat minder sterk werd gemaakt. Zie ook het filmpje op http://www.secretsofbattlefield.com/Insaneaa.wmv
Overigens is de map 'Midnight Sun' van de AF booster pack een zeer goede map om je aa badge te halen. De vijand heeft 1 heli en 1 scout copper die zeer simpel zijn neer te halen en aangezien iedereen het tof vindt om in een heli te vliegen krijg je hierdoor gegarandeerd je badge
Hoe zit het eigenlijk in real life? Stel je gooit een F16 aan de ene kant en een tunguska aan de andere kant. Maakt de tunguske dan ook net zo weinig kans als in BF2?
Hier moet ik toch je ongelijk in geven. Als de AA's nou eens worden bezet, dan is het knap lastig voor de piloot om hun doel te bereiken hoor.Indy91 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:38:
[...]
Klopt, het gebrek/tekort aan AA mis ik vooral op Cleansweep, Dragon Valley en Kubra Dam (Oemfoefoe & Pepperana)
...
[ Voor 0% gewijzigd door Oemfoefoe op 14-11-2006 03:17 . Reden: Typo ]
Nee. De Tunguska maakt dan juist héél veel kans. De AA is doorgaans IRL bijzonder goed gecamoufleerd en doordacht opgesteld. Opstellen van AA (of officieel: AAA; triple A: anti aircraft artillery) is niet iets wat je zo even doet; daar gaat verkenning en planning aan vooraf. De juiste plekken worden uitgezocht qua bereik van de radar.OCTheEagle schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:10:
[...]
Hoe zit het eigenlijk in real life? Stel je gooit een F16 aan de ene kant en een tunguska aan de andere kant. Maakt de tunguska dan ook net zo weinig kans als in BF2?
[ Voor 9% gewijzigd door GurbY{nl} op 14-11-2006 08:37 ]
Anoniem: 128025
Volledig mee eens, als een team wordt ge-ownd door de jets zit iedereen te zieken maar er is vaak maar 1 held die daadwerkelijk in de AA gaat zitten en die is makkelijk gevonden door de beetje ervaren piloten, dan is het ook niet moeilijk om te ownen, lekker met de bomber rondjes vliegen, maatje erbij voor de laser guided ongein, geen hond die in de AA gaat zitten bij de tegenpartij = ownage!Oemfoefoe schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:34:
[...]
Hier moet ik toch je ongelijk in geven. Als de AA's nou eens worden bezet, dan is het knap lastig voor de piloot om hun doel te bereiken hoor.
Zeker als alle AA's tegelijkertijd worden bezet, dan krijg ik een constante locktone waar ik niet meer vanaf komt. In de door jouw genoemde maps is dat goed te realiseren. Echt zonder dollen Indy....ik kan maar 1x in een bepaalde tijd flares afgooien en als dat is gedaan ben ik echt vogelvrij verklaard door de AA's.
Toegegeven, 't is een beetje saai de hele tijd in de lucht turen in zo'n stinger/igla/whatever en daarom wordt er imho zo weinig gebruik van gemaakt én daarom lijken de jets zo overpowered.
Just my 2 cents!
Maar één ding: stabiliteit. Verder nietsmaxoss schreef op maandag 13 november 2006 @ 23:50:
en toch ben ik benieuwd wat ze in 1.41 gaan fixen
lekker is dat. Stabiliteit is toch goed? Laat ze die tv-guided maar eens fixen en de bug dat je weer terug gaat naar je crosshairDaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:41:
[...]
Maar één ding: stabiliteit. Verder niets
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Idd, ik begrijp echt niet dat Dice er niet een Stinger-unlock ofzo in heeft gegooid. Maar als je goed oefent is het best te doen om wat jets en vooral choppers de lucht uit te schieten met die vaste opstellingen. Je moet gewoon snel gaan zitten, locken, even wachten tot ie zijn flares heeft uitgegooid, twee raketten tegelijk schieten en ogenblikkelijk wegwezen!Pepperana schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:21:
Maar een feit is:
De jets zijn gewoon te goed in de game.
[ Voor 4% gewijzigd door goudvisblub op 14-11-2006 15:06 ]
'Maak je niet teveel zorgen over jezelf, maar ook niet te weinig.' - Montaigne
AMEN! Dat is 9 van de 10x het hele eieren eten...iedereen jankt dat ze bommen op hun kop krijgen etc maar je ziet niemand even snel in een AA springen...ik denk niet dat er meer AA in moet maar dat er effectiever gebruik van gemaakt moet worden. En mensen die goed kunnen vliegen passen zich toch wel aan aan meer AA. Ik had bijvoorbeeld niet lang nodig om me aan te passen aan die uber AA van een van die patches. Je moet gewoon iets voorzichtiger en preventiever te werk gaan. Dus van tevoren AA slopen enzo...daarna is het als vanouds. Dat gaat nu nog steeds op. Zolang je voertuigen down kunt houden maak je het jezelf en je eigen team gewoon een stuk makkelijker.Oemfoefoe schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 01:34:
[...]
Hier moet ik toch je ongelijk in geven. Als de AA's nou eens worden bezet, dan is het knap lastig voor de piloot om hun doel te bereiken hoor.
Zeker als alle AA's tegelijkertijd worden bezet, dan krijg ik een constante locktone waar ik niet meer vanaf komt. In de door jouw genoemde maps is dat goed te realiseren. Echt zonder dollen Indy....ik kan maar 1x in een bepaalde tijd flares afgooien en als dat is gedaan ben ik echt vogelvrij verklaard door de AA's.
Toegegeven, 't is een beetje saai de hele tijd in de lucht turen in zo'n stinger/igla/whatever en daarom wordt er imho zo weinig gebruik van gemaakt én daarom lijken de jets zo overpowered.
Just my 2 cents!
Anoniem: 171349
Vind het erg vreemd telkens met BF2 , laatst mijn PC ff weer opgeschoond en XP er weer nieuw op daarna weer een frisse BF2 en warrempel het liep weer soepel , later weer een keertje eraf gehaald en weer erop enige tijd later en dan loopt het opeens niet meer soepel , wat je ook probeert met de instellingen het blijft niet lekker meer lopen deze game . Dat stroeve lopen van deze game neemt echt de plezier afdoen . Hoop ook echt dat ze dit kunnen verhelpen .DaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:41:
[...]
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 171349 op 14-11-2006 17:28 ]
Ja de instabiliteit 8 maanden geleden was veroorzaakt, GeezDaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:41:
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-11-2006 17:44 ]
"Armored Fury"Anoniem: 109640 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:35:
[...]
Ja de instabiliteit 8 maanden geleden was veroorzaakt, Geez
because of some stupid boosterpack called amord furry $$$
Ik weet niet hoeveel request(forums) waren om de patch gewoon terug te draaien.dat zou ook veel beter zijn geweest, maar als dat zouden doen konden de mensen geen armord furry spelen.
Als ze het hadden terug gedraaid de patch, zou er veel minder kwaad zijn geschiet
DaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 17:43:
[...]
"Armored Fury"![]()
Die boosterpack had niets met de instabiliteit te maken, die werd tegelijkertijd uitgegeven. Je kan de tweede boosterpack vergelijken met de eerste: alleen extra wapens, maps en een leger.
De instabiliteit werd veroorzaakt doordat een nieuwe gamespy sdk werd gebruikt en in eerste instantie ook het Gamespy protocol werd geupdate naar de versie die in BF2142 wél succesvol wordt gebruikt. Dat is allemaal weer teruggedraaid en gelukkig alweer ver achter ons
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 14-11-2006 18:12 ]
Dan niet he
En toch blijf ik het spel spelen
[ Voor 27% gewijzigd door Stewie! op 14-11-2006 18:29 ]
oei oei, denk dat je daar de vinger op de spreekwoordelijke zere plek legd. EA is.... ehm moet ik dat nog vertellen? Als je kijkt naar bv activision & splash damage die nu ET Quake Wars aan het maken zijn, die steken er echt wel tijd in en ik ben er echt van overtuigd dat er een perfect product uit komt.....densoN schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:33:
wat ik toch vreemd vind is dat zon enorme buglist nog kan optreden na het launchen van een game.
je zou zeggen dat ze tijd nemen om een spel goed te testen...
jajaocdaan schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:40:
[...]
oei oei, denk dat je daar de vinger op de spreekwoordelijke zere plek legd. EA is.... ehm moet ik dat nog vertellen? Als je kijkt naar bv activision & splash damage die nu ET Quake Wars aan het maken zijn, die steken er echt wel tijd in en ik ben er echt van overtuigd dat er een perfect product uit komt.....
Ohhw, dat wist ik niet ;-) excuseer, toch denk (hoop..) ik dat et qw wat word. Ben mss een beetje bevooroordeeld, maar zo gek als met BF2 en nu met 2142 heb ik het nog nooit meegemaakt, dus vergeef me als ik meer vertrouwen heb in Activision.DaMorpheus schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:44:
[...]
jaja
Je zou anders spreken als je leest wat er op de CoD2 forums gezegd wordt, als je de CoD2 mailinglist leest, of als je CoD2 speelt. CoD2, van Activision, heeft net zo'n community als BF2: ze klagen hard over de bugs.
Bij Battlefield 2 worden windows en linux server versies tenminste gelijktijdig uitgebracht, bij CoD2 mag je een maand wachten. En dan maak je vrienden, een patch uitbrengen die bijna niemand wilt spelen.
[ Voor 39% gewijzigd door Stewie! op 14-11-2006 19:53 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
AA werkt super effectief, mits je (jeetje daar istie weer) samenwerkt. Ik heb het al vaker gepost in andere delen waar mensen ook over aa janken, maar blijkbaar komt het niet door:Indy91 schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:58:
Hmm…ik toch dezelfde ervaring als Peperrana. Als ik in BF2 in een AA vehicle zit, moet ik het toch in 3 van de 4 gevallen afleggen tegen de jets en bombers. Idem als ik in zo’n stinger installatie zit.
Ik wil er niet te veel meer over whinen (immers vaak genoeg besproken in voorgaande topics), maar het viel mij gewoon erg op dat als je een BF mod speelt, ik binnen een kwartier +25 kills maak met een AA(A) vehicle en in BF2 met hangen en wurgen amper een paar kills maak.
Verder hoor je mij niet klagen, ik vind BF2 nog steeds zo verslavend als 16 maanden geleden.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
charrel schreef op woensdag 15 november 2006 @ 07:44:
Heb nu met enige regelmaat dat het spel ongeveer na 1,5u vastloopt. Op zich niet zo'n heel erg groot probleem. Ware het niet dat als ik nu sindskort na een vastloper het spel weer opstart, dat als ik dit via de cd doe dan wil het spel zich gaan weer installeren in plaats van dat er een start knop komt.
Als ik het via de snelkoppeling doe dan crashed het spel zodra ik een map ga laden weer terug naar de desktop.
Enige optie dan over is dus inderdaad het spel opnieuw installeren, het oude spel deinstalleren gaat ook niet meer werken. Dus beter zal deze super stabiele game er echt niet van worden.
sterker nog ik heb 2x in 1 postje een heli neergeschoten met het handpistooltje van de sniperAnoniem: 148409 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:20:
Een ideetje over dat hele AA-gebeuren. Je kan best met een bazooka een vliegtuig neerschieten. Alleen moet je hier veel geluk bij heben. Ik kan me herinneren dat in de DC mod voor 1942 dat er een klasse was die ook stinger raketten had waarmee je ook vliegtuigen mee neer kan halen. Misschien moeten ze die toevoegen aan de bazooka klasse of pickup kits.
kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/
ik zie ik zie wat jij niet ziet
Ik doe met de SRAW nog wel eens heli's neerschieten maar dan heb je er een stuk of 5 voor nodig en dan ben je natuurlijk al lang en breed doodgeschoten. Voor de rest pleitte ik al vanaf het begin dat er een stingers in de anti-tank kit gestopt moest worden of zulke kits op de grond moeten liggen. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat er een heli laag boven een basis hangt te rapen, terwijl er geen AA in de buurt is en de andere vliegtuigen/heli's niet in de buurt zijn?Anoniem: 148409 schreef op woensdag 15 november 2006 @ 08:20:
Een ideetje over dat hele AA-gebeuren. Je kan best met een bazooka een vliegtuig neerschieten. Alleen moet je hier veel geluk bij heben. Ik kan me herinneren dat in de DC mod voor 1942 dat er een klasse was die ook stinger raketten had waarmee je ook vliegtuigen mee neer kan halen. Misschien moeten ze die toevoegen aan de bazooka klasse of pickup kits.
Hoe kom jij aan 5? Twee is zat voor een attackchopper!! En vaak gaan ze bij 1 hit al pleite om te repairen..Robkazoe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 11:24:
[...]
Ik doe met de SRAW nog wel eens heli's neerschieten maar dan heb je er een stuk of 5 voor nodig en dan ben je natuurlijk al lang en breed doodgeschoten. Voor de rest pleitte ik al vanaf het begin dat er een stingers in de anti-tank kit gestopt moest worden of zulke kits op de grond moeten liggen. Hoe vaak gebeurt het wel niet dat er een heli laag boven een basis hangt te rapen, terwijl er geen AA in de buurt is en de andere vliegtuigen/heli's niet in de buurt zijn?
Volvo EX40 Ultra SMER MY25 Vapour Grey 19" Microtech
Be small, act BIG.
Alleen is het maar zelden mogelijk om meerdere AA's bemand te hebben, al werk je nog zo hard samen. Jouw team moet maar net die stukken van de map in handen hebben. Plus dat het lastig te coordineren is en je gewoon een sitting duck bent in die AA.Oemfoefoe schreef op woensdag 15 november 2006 @ 00:41:
Eensch met Rac-On.
En het is echt waar hoor...meerdere AA's is echt mission impossible voor de pilots. Ik vind het dan een sport om de AA's alsnog uit te schakelen, maar dat terzijde
Zolang er meerdere AA's consequent bemand blijft, moet ik echt alles uit de kast halen om in de lucht blijven.
PC Specs
Object reference not set to an instance of an object
Sterk punt!Help!!!! schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:26:
[...]
...Jouw team moet maar net die stukken van de map in handen hebben....
Dat is je goed recht.Help!!!! schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:26:
Hoe oneens jij het er ook mee bent, mijn conclusie blijft dat jets te overpowered zijn.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
nee hoor, want dat ene stuk aa op de eilandje, wordt gedekt door 2 stuks uber-aa op de carrier...Oktopus schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:40:
Ik weet niet of ik alleen dat vind, maar volgens mij raken de raketten van de essex nog minder dan de normale AA.
Wake is helemaal lastig als je als USMC geen voet op het eiland kan zetten. Dan is er nog maar 1 AA over en die wordt door elke J-10 opgeblazen...
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Dat heb ik ook...ik heb een x-Fi Fatal1ty en daar heb ik dus ook vage soundbugs mee...k weet niet of het aan de kaart ligt of aan BF2 maar het is vaag en behoorlijk irrithaMini schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:17:
Ik weet niet of dit al langs is gekomen. Maar ik heb af en toe een raar audio probleem.![]()
Bij sommige servers (niet altijd) wordt alle geluid afgespeeld alsof het naast je is. Alle klapperende vlaggen, 2 x arti alsof je erin staat, werkelijk alle geluiden. Horen en zien vegaat je.![]()
Iemand hier al eens probelemen mee gehad?
Ik leg meestal mn headset even weg, en het verdwijnt na een minuut of vijf.
Ik heb heb al gegoogled, maar kreeg geen goede hits. Als iemand een slimme combi van zoekwoorden weet zou ik erg dankbaar zijn.
Ja echt welmaxoss schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:10:
lekker gespeeld vanavond Ace op de waib server. Die gasten kunnen er wat van
Jij?
donderdag patch dagDaMorpheus schreef op woensdag 15 november 2006 @ 23:50:
[...]
Jij?
Kan je meteen beginnen met de 1.41 patch van morgen
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 16-11-2006 00:01 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq