Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 6.298 views sinds 30-01-2008

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Nu online

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
http://lighteye.whyz.nl/GoT/BF2/20060221/bf2_logo_6.jpg

Na enkele weken uitstel is vandaag dan eindelijk patch 1.4 uitgebracht. Patch 1.4 is een grote mijlpaal voor Battlefield 2 op serverside gebied. Niet alleen zijn de crashproblemen verholpen, ook de performance is beter geworden. Clientside is de crash-to-desktop bug verholpen en kan een kapotte client install de server niet meer laten crashen. Ook zit in deze patch een nieuwe map *O*

Uit de laatste besloten beta test kwam naar voren dat er maar liefst 30x minder servercrashes waren in de 1.4 patch, goed nieuws dus! :)

Tot slot een tip voor de serveradmins: gebruik de nieuwe BF2CC, deze heeft vele verbeteringen :)
quote:
Listen up soldiers!

We have some great news for you regarding the upcoming 1.4 patch!
The work on the greatest Battlefield 2 patch is finally completed and we are ready to release it. The release is today and downloads will be available on various large mirrors!

The patch will be released in two versions: one full patch (1.x to 1.4) and one incremental patch (1.3 to 1.4).
Both patches will be available for download at:

* ftp://largedownloads.ea.com
* http://files.i3d.nl 1000 mbit mirror

All i3d.net gameservers will be switched to version 1.4 and the new BF2CC 1.4.2421 today at 19:00 CET. Please download this patch in time, serveradmins, upgrade your BF2CC install to the newest version BF2CC 1.4.2421 files.i3d.nl 1000 mbit mirror

Have fun with this new patch, and we would like to invite you to tell us how you experience the patch on our forums: http://forum.i3d.nl/

The full releaselog:
=========================================================================
Battlefield 2™: V1.4
ReadMe File
June 30, 2006

Patch v1.4

GAMEPLAY TWEAKS

- The vehicle drop has been modified to help prevent exploits such as blocking
enemy vehicles, destroying vehicles and commander assets, or as an alternative
to artillery.
- C4 tossing distance has been reduced.
- A prone->crouch delay has been added.

BUG FIXES

- Fixed the Linux server hangs when trying to load a Special Forces Co-Op map.
- Another attempt at fixing the Red/Blue nametag bug.
- Fixed the missing server info on the map briefing screen.
- Fixed the server browser issues with updating info.
- Fixed the filter by maps size option in the server browser.
- Fixed a low reproducibility crash bug related to the vehicle drop.
- Fixed a crash in Co-op after a player is revived without a kit.
- Fixed a server crash on Linux 32 when trying to rotate maps in Coop Mode.
- Fixed the occasionnal red distance marker appearing on the ground.
- Fixed the bug that caused the player's arms to become invisible when switching
weapons.
- Co-Op bot console commands now function on local servers.
- Fixed the excessive damage taken by the Muscle Car.
- Adjusted the minimum number of players to start the round on ranked servers.
The new values for 16, 32 and 64 players are 6, 6 and 8 respectively.
- Re-enabled unlocks on unranked servers.
- Commander options are no longer available whilst commander is dead.
- Fixed bug where a spawn point is shown as selected when it is not if player has
spawned in during the preview round.
- Co-Op (Local Server) - Fixed the issue where no other players may join the server
if the server host is kicked and banned.
- Ranked Servers now force unlocks.
- Added support for multiple gamemodes in single maplist for mods

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
Deruxian schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:28:
@ Ace,

Ik snap je eerste zin eigenlijk niet van 'verdiep je eens in de stof'. Ik wist dat er macro's gebruikt werden maar dat staat toch los van wat ik hierboven heb gepost? Ik zie alleen maar dat er spelers waren die, ongeacht of ze macro's gebruiken of niet, raar rond zaten te springen.
Zowat elke flip flopper die ik ben tegen gekomen en goed heb bestuurd, gebruiken gewoon macro's
want de timings zijn gewoon te perfect.

Ik ben zelf een goeie speler( :P je weet toch) en als je dat telkens met je normalen vingers gaat doen, heb je binnen 24 uur rsi.

Ik gebruik het gewoon op de normalen manier om van prone crouch de abbilty schieten niet te verliezen, die zij hebben geimpleteerd met niet schieten en springen (weer een bug).
quote:
Ik zei toch :>
binnenkort komt er toch een POE ladder en zich ik bf2 vaarwel , heb je teminsten echte artillery :*)

http://img.photobucket.com/albums/v330/FallenAngelicLeo/icleoscomic.jpg

Crash wijzigde deze reactie 05-09-2006 21:09 (30%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• CodeCaster
  • Registratie: juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

👌👀 good shit ✔💯

En je weet zeker dat wanneer het bij zo weinig mensen gebeurt (als het bij veel meer mensen zou gebeuren zou er wel meer geklaagd worden) dat het aan DiCe / EA ligt? Niks mis met je PC verder?

Even wat sceens gemaakt van die nieuwe map:

Kleuren zijn wat flets door JPG, maar dit level draait op zo'n 30 FPS. Eens aan de instellingen gaan rommelen om 't wat mooier te krijgen...

CodeCaster wijzigde deze reactie 06-09-2006 01:38 (15%)

As always, we are nailed to a cross of our own construction.

• Kaspers
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 08:56
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen 1.4 draai, het volgende staat in m'n Bf2 main window:

http://tweakers.net/ext/f/d3460704a42968c6d83cd72adab73751/full.png

Ik heb deze post opgevolgd:
quote:
Ace Lightning schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:19:
Correctie, maakt niet uit welke versie als het maar lager is dan 1.4 zelf.
En eest 1.22 geinstalleerd, en daarna 1.4

En nog steeds hetzelfde versienummer...
Wat gaat hier fout ?

• R-O-Y
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 01-07 10:11

R-O-Y

Ik maak mijn zinnen nooit

och je kan ook ergens anders spawnen en mij uit de tow schieten. Een team met 3 uncaps kan je niet baserapen. Je kan niet op 3 plekken tegelijk zijn. Dus spawn maar niet bij de heli als je niet dood wilt :P Ik speel volgens het TOP principe. Tactic Over Principles. Dus baserapen die handel. Wat jij deed in bierhalle vind ik zeer netjes. Ik land de chopper in de bushbush aan de overkant met een krat ernaast :+ Als je zo slecht speelt dat je geraped kan worden heb je het verdiend :>

ps de mec raped wel elke keer tv-station, dus in mijn ogen mag je de mec dan ook rapen. Eerlijk is eerlijk toch :)

Hoe wil je trouwens expert TOW halen zonder zulke taferelen? |:( 20x een autootje afchieten ofzo? Dat is niet te doen. In een keer 4 kills met de TOW tikt lekker aan. Doe je het 5x en je bent binnen O-)

edit: volgende server, resultaat:

http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/d440d710b828ed2f0fb1ca424edacfb4b8e7499b.png

Hier moest ik toch wel om lachen. Die gozer beweerde dat ik de fog weggehaald had. Ik kom ook elke keer in een server waar de admins in de heli's gaan. Echt heel erg irritant is dat.

R-O-Y wijzigde deze reactie 19-10-2006 19:01 (35%)

Youtube Download ubersnel.nl

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12-11 21:10
Ze moeten de AA maken zoals in patch 1.1 . Lock = schieten= altijd raak. 8)

Ter illustratie:

Voor:
http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/temp/voor.jpg

Na:
http://home.wanadoo.nl/wjnijhof/temp/na.jpg

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 12-11 21:10
Vandaag meegemaakt tijdens een infantry only server dat er gassies op een gebouw in de map 'Mashtuur city' zaten. Iemand een idee hoe je daar kan komen?

Zie screenshot, het achterste gebouw dat deels in de mist zit.

http://www.wouty.nl/aaa111.jpg

• R-O-Y

R-O-Y

ik zie de humor er wel van in. Mijn broertje is samen met wat clanmates ook aan het statpadden. Op een nieuwe account. Ze hebben naar EA gemaild of ze gereset mochten worden. Dat doen ze dan uiteraard niet (raar>??? :? ) Als ze genoeg punten hebben komen ze 1e te staan met score per minuut :> Al dat stats geauwehoer is zowiezo bullshit. Ik geef niks om medailles ed. Unlocks zijn leuk maar ik speel er ook vrij weinig mee.

Verder is patch 1.4 echt helemaal kut mbt glitchen. Ik kan nu nog op 4 punten muren en gebouwen in (karkand). Oa square @ karkand kan je vanuit binnen vangen :)

http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/f19bfd8a497031061d32d08b0589fa2d4e48be30.png

Zulke gevallen zijn nog erg goed mogelijk. Zonder autootjes, hiervoor heb je alleen een supplydrop nodig. Op andere plekken alleen een teammaat. :) Mooi heel USMC afschieten als ze langskomen. Snipen zondar dat je dood kan. |:(

R-O-Y wijzigde deze reactie 03-11-2006 09:50 (12%)

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
R-O-Y schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:26:
och als ze een vehicle drop erbij kunnen patchen kunnen ze ook wel veranderen dat je in gebouwen niet kan uitstappen. Veel glitches komen ook door een combi van (onbelangrijke) objecten. Als ze die weghalen of aanpassen is het probleem opgelost. Maarja ik koop geen EA games meer, ik wacht wel tot er een soortgelijke game uitkomt die wel goed afgemaakt is :)

In bf2 werd ook "misbruik" (tactiek vind ik) gemaakt van het squadhoppen. Zo kan je ook overal snel spawnen. Jammer dat ze dat eruit gehaald hebben. In bf2142 stoppen ze er dingen in waar zelfs geen squadleader voor nodig is?? Als dat echt zo is laten ze maar weer is zien hoe slim ze zijn _/-\o_
Er komen voor mij 2 soorten gelijke games.

en ik weet zeker dat ik 1 van die games ga kopen:
Dat is Frontlines:fuell of war
http://www.frontlineswar.com/
http://www.frontlineswar.com/images/news/tanks_sm.jpg

Het mooie van die site: het is comunity site opgezet door de makers:
Je kan je suggesties en vragen stellen en soms wordt er ook op geantwoord.
Ook zie ik ze afentoe op het forum hangen :D _/-\o_

En Quake wars: deze game lijkt wel zeer goed afgewerkt.
en de gameplay objectiefen zullen me echt wel trekken.
:P En bijna vergeten te zeggen, dat je banden kan lek schieten. >:)

Ace Lightning wijzigde deze reactie 03-11-2006 13:35 (15%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• R-O-Y

R-O-Y

och we padden alleen iemand als hij op dat moment bvb aan het spawnkillen is. Kan je nog zo''n hoge rang hebben maar het blijft zielig. Dan pakken we hem zielig terug. Of iemand meer punten heeft maakt me geen reet uit. Anders was ik wel op 1 account blijven spelen zodat ik veeeel beter leek. Verder hebben we allebei gewoon een normale account waar we normaal op spelen :) Daar zitten alle unlocks al bij. Dus kan je ook maar net zo goed aan een volgende beginnen toch?

Dus wij gaan niet mensen zomaar irriteren. Wij gaan mensen die zonder skill aan het spawnkillen zijn ed statpadden. Koekje van eigen deeg is het meer. Echt niet zo dat ik elke dag alleen maar zit te glitchen en maar lekker mensen irriteren. Als er allemaal toffe gasten spelen doe je dat niet :/

Het gaat helemaal niet om het aantal punten. Het gaat erom hoe mensen ze krijgen. Als ze dat door spawnkillen krijgen heb je niet echt veel skill. Dan mag je ze toch terugpakken op een manier met weinig/geen skill? Lijkt mij eerlijk.

Dat 3star general voorbeeld gerbuik ik omdat er pas zo'n gozer was die vond dat hij mij wel even kon teamkillen voor een voertuig omdat hij 100x meer punten had. Ik was met m'n nieuwe account aan het spelen maar daardoor kan ik niet slechter mikken. Jullie denken allemaal dat we een server ingaan om zomaar iedereen het leven zuur te maken.... dat is het niet. Leer eens lezen en denk er even over na en post dan wat.

Mocht je roepen dat statpadders NOOBS zijn, we hebben een infantry server. Kunnen we 3 vs3 spelen ofzo. Zonder glitches ed. Gewoon voor de fun :)

Die 2 uurtjes dat ik in square en market heb doorbracht staan echt niet in verhouding tot m'n totale tijd. Er zijn ook vele mensen hier die op Knife & Pistol spelen. Dat is pas zielig, geen skill hebben om de medailles te halen die je graag wilt en het dan op zo'n manier het gaan doen. Iedereen roept altijd wel leuk maar ondertussen zijn ze ook niet altijd even eerlijk bezig.

@ ACE, we spelen uiteraard op goede infantry servers, dat is veel leuker dan tegen een groepje gasten die het voor het eerst spelen.

http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20060823.jpg

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True