Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.528 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

maarja goed,

leuk dit topic.. Maar het is gewoon een bf2 topic geworden... HEt enige wat er over de patch nu nog word gezegt dat ze minder last hebben van ctd..

Verders zie ik alleen maar POE voorbij komen :S

Vreemde manier om toch weer een bf2 topic te hebben.. En als de mods dit goed vinden

heropen de oude bf2 topic en sluit deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 11:05
Ik heb sinds patch 1.4 nog wel een paar x gegund, heb met de TV guided nu minder problemen dan bij 1.3. Bij 1.3 had ik soms tot zo'n 60/70 % kans dat ik gewoon echt door voertuigen heenschoot. Tot nu toe denk ik 2 TV guideds die door choppers heengingen, voor de rest gaan ze toch mooi raak. Dit weekend in ieder geval 71 kills in een rond op wake met de chopper. Zeker dat ik daar geen problemen met de TV guided had. :D

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:19:
Wat is er dan zo bijzonder aan dat PoE ? Ik heb eens op de website gekeken en het ziet er uit als een normale mod met wat andere models ed ?
wat is er niet bijzonder aan? eigelijk is alles anders, niet alleen de models
het is dezelfde engine ja, maar voor de rest heel anders dan de gewone BF2...
andere mods heb ik geen ervaring mee, maar dit is toch een van de meest bekende, of niet soms?
ik heb er ook nog geen bugs in gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die een PoE topic wil openen?

Ik vind PoE inderdaad ook meer hoe BF2 eigenlijk had moeten zijn. Je hebt hier ook bijna geen gezeur met baserapers omdat je simpelweg dood gaat als je binnen een bepaalde straal van de uncap komt. Met vliegtuigen red je het meestal wel omdat je dan snel weer uit dat gebied komt. De wapens zijn zuiverder, geen statsgeneuzel enz enz. Een hele leuke toevoeging of afwisseling voor BF2.

Ik heb nog steeds gekke bugs...gister had ik weer een aantal keer dat ik een granaat gooide en dat ik er 2 gooide, Medicbags die je niet meer kan gooien, soort van lag verschijnselen terwijl ik toch gewoon een ping van 12 had, tv guideds die door voertuigen heen gaan en raketten van jets die een eigen leven leiden of gewoon langs je target gaan ook al zijn ze gelocked en vliegt hij in een rechte lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:41:
Mij best. Zijn er nog andere gegadigden? Anders hebben we er straks 2 en dat zou jammer zijn van de moeite :P
Je hebt hier ook bijna geen gezeur met baserapers omdat je simpelweg dood gaat als je binnen een bepaalde straal van de uncap komt.
120m in die ene 16p map waar ik het gisteren in mijn uppie in probeerde (sv.numplayersneededtostart 1). Met een beetje tank/aa schiet je dus alsnog alle vliegtuigen neer terwijl ze opstijgen...

Jammer dat er geen coop mode is, de enige server die ik in mijn serverbrowser kreeg zat vol :P

Edit: Topic gemaakt: [PC]Point of Existence (BF2 mod) :)

[ Voor 5% gewijzigd door Paul op 11-09-2006 15:05 ]

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik hem opstart dan ben ik binnen 2 seconden weer in windhoos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dikkiedik schreef op maandag 11 september 2006 @ 10:43:
POE zal wel ranked worden.
Niet via EA maar via hun eigen rank systeem :)

http://www.pointofexisten.../index.php?showtopic=6911
niet rankend een static systeem.
dus geen ranks..

gelukkig maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
.

[ Voor 99% gewijzigd door SuX DeLuXe op 11-09-2006 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 12:41:

Ik vind PoE inderdaad ook meer hoe BF2 eigenlijk had moeten zijn. Je hebt hier ook bijna geen gezeur met baserapers omdat je simpelweg dood gaat als je binnen een bepaalde straal van de uncap komt. Met vliegtuigen red je het meestal wel omdat je dan snel weer uit dat gebied komt. De wapens zijn zuiverder, geen statsgeneuzel enz enz. Een hele leuke toevoeging of afwisseling voor BF2.
Dat is nou het leuke van het spel.
Ze hebben er optie van gemaakt dus baserapers hoor je niet klagen en mensen die geraped hoor je niet klagen want je hebt keuze als op een server gaat die de baseraper functie niet aan heeft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

TallManNL schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:34:
Ik heb sinds patch 1.4 nog wel een paar x gegund, heb met de TV guided nu minder problemen dan bij 1.3. Bij 1.3 had ik soms tot zo'n 60/70 % kans dat ik gewoon echt door voertuigen heenschoot. Tot nu toe denk ik 2 TV guideds die door choppers heengingen, voor de rest gaan ze toch mooi raak. Dit weekend in ieder geval 71 kills in een rond op wake met de chopper. Zeker dat ik daar geen problemen met de TV guided had. :D
Goh wie zou je toch hebben rondgevlogen O-)

Ik heb een ERG vage bug meegemaakt =>

Terwijl ik aan het spelen ben kreeg ik een CTD en toen ik daarna dezelfde server probeerde te joinen kreeg ik een melding dat ik geband was wegens teveel TK's 8)7

5 Minuten later niks aan de hand en ik weet 300% zeker dat NIEMAND me heeft geband en ik had ook geen TK's die ronde !!!

Zou het kunnen zijn dat mijn login "op de server is blijven hangen" en ik dus moest wachten op de time-out ervan oid ??

Snap er geen zak van ...

Verder een "There's a problem with your connection" maar dat was omdat mijn modem geen stroom kreeg :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik heb ruim 2 maanden geen BF2 meer gespeeld, maar ben sinds 1.4 weer begonnen. Ik speel meestal medium maps, voorheen kon ik daar kiezen uit ruim 1300 servers, maar nu nog "maar" 300.

Zijn er nou zoveel clans e.d gekapt met BF2 in die 2 maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 16:22:
Hmm ik heb ruim 2 maanden geen BF2 meer gespeeld, maar ben sinds 1.4 weer begonnen. Ik speel meestal medium maps, voorheen kon ik daar kiezen uit ruim 1300 servers, maar nu nog "maar" 300.

Zijn er nou zoveel clans e.d gekapt met BF2 in die 2 maanden?
Gelukkig wel, iedereen is aan de PoE 2 nu:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikeoke
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-08 11:52
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 15:10:
Als ik hem opstart dan ben ik binnen 2 seconden weer in windhoos.
Hier hetzelfde probleem na installatie 1.4 patch, eerst al problemen met de cdkeycheck....exe tijdens patchen.
Alles uninstalled, toen weer geinstalleerd en geen problemen met de cdkeycheck, maar nu zit ik ook weer binnen 2 seconden terug in windows.

Windows opnieuw installeren vind ik op dit moment geen optie want hoop deze maand nieuw systeem binnen te krijgen. Ga van AMD-ATI naar INTEL-NVIDIA systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:57
Vraag me af hoe jullie servers zoeken? Gewoon in BF2 zelf of gebruiken jullie daar een programma voor? Ikzelf zoek gewoon via XFire. Kun je meer dan genoeg nederlandse servers vinden met een mooie ping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik zoek niet echt server... Ik kijk naar een zo'n laag mogelijke ping met niet teveel maar ook niet te weinig mensen erin en die ga ik dan doen...

edit:
Via Xfire is ook wel handig..

[ Voor 13% gewijzigd door Pimorez op 11-09-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Ik krijg zo af en toe de melding helemaal boven in beeld (gister 2x bijvoorbeeld) dat iemand mij en Punish of een Forgive geeft voor een Teamkill die ik gemaakt zou hebben.

Het leuke daarvan is dat bv gister ik nog niet had gedaan, ik was nog niet eens van die carrier af geweest, heb ik eindelijk iets om mee weg te vliegen zien ik ineens dat iemand mij vergeeft voor een teeamkill terwijl ik nog niet 1 kogel of mijn of granaat gebruikt heb...

Erg vaag allemaal., maargoed gelukkig tot nu toe geen CDT's en Connection Problems meer gehad, die ik trouwens bij 1.4 beta nog wel zo af en toe had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
Ik heb zelf versie 1.1.nog wat
Ik heb die patch (1.4_full.exe) nu 2 keer geinstalleerd en hij zegt nogsteeds dat het versie 1.1.nog wat is
:?
Ena lk naar C:\Documents and Settings\Timon\Local Settings\Temp Staan daar wel allemaal Mappen met de naam bye2EF.tmp enzo met allemaal bf2 zooi erin

[ Voor 34% gewijzigd door Rynji op 11-09-2006 20:12 ]

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik geloof da je eerst parch 1.22 ofzo moet instaleren en dan pas 1.4. Correct me when i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:16:
Ik geloof da je eerst parch 1.22 ofzo moet instaleren en dan pas 1.4. Correct me when i'm wrong.
Correctie, maakt niet uit welke versie als het maar lager is dan 1.4 zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Misschien wat hierboven staat maar daartussen nog patch 1.3?

edit:
@hierboven, kan ook :P

[ Voor 24% gewijzigd door Pimorez op 11-09-2006 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens een handigheidje.

als je het bericht: het spel begint als zo ablablablab wilt weg hebben of verschuiven.
quote: Mad Ad
THE GAME WILL START WHEN 7 MORE PLAYER(S) JOIN

This message is something thats been annoying me for some time. If you like to go on near empty servers to practice things its obvious that its totally in the wrong place. As well as being slap in the middle of the screen, its also on the same line as the text we type into chat

so unless you like to
type things out in 5
word sentences like this

then instead you have to hope that you dont make spelling mistakes when your typing runs under that stupid message.

but fear not, you CAN do something about it.

You could put it down here
http://homepage.ntlworld.com/adspace/pics/bfmsgdn.jpg

Or put it over here
http://homepage.ntlworld.com/adspace/pics/bfmsglf.jpg

I like it over this side
http://homepage.ntlworld.com/adspace/pics/bfmsgrt.jpg

Or of course you can change the text too
http://homepage.ntlworld.com/adspace/pics/bfmsgd2.jpg

Infact you can put it anywhere on the same line or lower than where it normally is, including moving it totally off of the screen if you want. Moving it upwards is not possible (afaik).

The key to this is in the freely editable localisation files (if you dont know what localisation files are, then have a read of this useful guide here http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=19541 )

Ok so find your Battlefield 2\mods\bf2\Localization\English folder and open up english.utxt in notepad (best to use notepad, nothing else) then search for a line called HUD_STARTOFROUND_NRPLAYERSNEEDED. Its near the bottom.

To make changes, simply use spaces or returns INSIDE the 2 pairs of boxes. Whatever you do, do not erase or edit those boxes but anything goes inside them. The only thing to understand is that the text is auto centered, so with that in mind;

Each space before the text will move the message slightly to the right
Each space after the text will move the message slightly to the left
A return before the line will drop everything down one space.

Thats it! Save and go check it.

To make things easy- here are the numbers to get the ones I've shown in the screenshots. Always start with the cursor after the second square and before the T.

1) To drop to the bottom press return 19 times. (yes 20 looks nicer on foot but sucks in some vehicles)
2) To split left, press return once, put cursor after the n in when and do 119 spaces, press return, delete the space then skip over the remaining text till your cursor is after the n in join (and before the box) and do another 119 spaces.
3) To split under the minimap, press return once, press space 114 times, put cursor after then n in when, return once, then press space 113 times.

Actual code for no3
code:
1
2
                                                                                                                  The game will start when
                                                                                                                  #NROFPLAYERS# more player(s) join

There should be 114 spaces in that example so just cut and paste the gap rather than actually press the spacebar 114 times (unless you enjoy pressing :) )

Feel free to experiment, as long as you include the #NROFPLAYERS# bit then you will get the number wherever you put it, the text around it is up to you. Finally, theres no way that its against any rules of engagement as the games not even started and noone scores anything during the time this message is shown.

(oh and if anyone has posted on this before im sorry, ive never seen anything about it and this information was completely my own trial and error efforts. Thank you for reading)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

vanmiddag ook wat vaags gehad,

ben aan het vliegen op wake, in een F35 haal ik een J-10 neer, vliegt er ook nog een team chopper bij, schijnbaar raak ik die of vlieg te dicht op hun, zij gelijk op de grond ik 2 team kills erbij maar nul komma nul schade aan de jet :S normaal als je een ander raakt ligt je zelf ook op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Ep0ss schreef op maandag 11 september 2006 @ 18:27:
Vraag me af hoe jullie servers zoeken? Gewoon in BF2 zelf of gebruiken jullie daar een programma voor? Ikzelf zoek gewoon via XFire. Kun je meer dan genoeg nederlandse servers vinden met een mooie ping.
Meestal kijk ik even op mijn leaderboard (buddylist) op bf2s.com wie er zoal online zijn en ga ik vervolgens naar die betreffende server toe.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 09:59
Ik kom er net achter dat ik helemaal geen 1.4 draai, het volgende staat in m'n Bf2 main window:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d3460704a42968c6d83cd72adab73751/full.png

Ik heb deze post opgevolgd:
Verwijderd schreef op maandag 11 september 2006 @ 20:19:
Correctie, maakt niet uit welke versie als het maar lager is dan 1.4 zelf.
En eest 1.22 geinstalleerd, en daarna 1.4

En nog steeds hetzelfde versienummer...
Wat gaat hier fout ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XNightmare
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10-2023
niets, dit is normaal, bf2 geeft daar niet aan welke patch je gebruikt, of misschien wel. Maar hij geeft daar nooit het patch nummer weer wat je hebt gedownload. Als je 1.4 eroverheen hebt geknald staat die er ook echt wel op. Dat nummer is bij niemand 1.4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
<knip>
Indy91 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:56:
....Heb je de juiste versie van patch 1.4 (1.1.2963-795.0)
Er gaat dus niets fout. Versie 1.1.2963-795.0 is de juiste versie.

[ Voor 36% gewijzigd door Indy91 op 12-09-2006 11:49 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valt je het nu pas op dan na k weet niet hoeveel patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds vandaag pas BF2 gekocht maar elke game die ik join wordt ik gekicked en krijg ik deze error: restricted: corrupted file/memory [9808159]. Heeft iemand dit ook gehad en is er een oplossing voor ? Ik heb punkbuster al geupdate dus daar zou hiet niet aan moeten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet je zeker dat het nummer hetzelfde is en niet iets wat lijkt op random getallen?

google er eens op > corrupted file memory

support.ea.com

en als het dan nog niet gelukt is naar SPV met wat je allemaal geprobeerd hebt.

en is het een battlefield message of een windows message aangezien google nogal verschillende resultaten laat zien dat niet speciaal alleen voor bf2 is.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2006 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de melding die ik krijg nadat ik gekicked ben, en de message komt van punkbuster af, ik ben nu iig punkbuster aan het update om te kijken of het helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 19:16:
Het is de melding die ik krijg nadat ik gekicked ben, en de message komt van punkbuster af, ik ben nu iig punkbuster aan het update om te kijken of het helpt.
Open een duidelijk topic in SPV ofzo, dit topic is _niet_ bedoelt voor techvragen en problemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 12-09 09:59
Verwijderd schreef op dinsdag 12 september 2006 @ 18:31:
Ik heb sinds vandaag pas BF2 gekocht maar elke game die ik join wordt ik gekicked en krijg ik deze error: restricted: corrupted file/memory [9808159]. Heeft iemand dit ook gehad en is er een oplossing voor ? Ik heb punkbuster al geupdate dus daar zou hiet niet aan moeten liggen.
Jij draait volgens mij een no-dvd patch..
Heb het zelf ook gehad met mijn officiële dvd icm een no-dvd patch.. :X

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:00
hier was het topic niet voor bedoelt :X

[ Voor 79% gewijzigd door LED-Maniak op 14-09-2006 18:31 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Hmm..misschien weten jullie heren een oplossing voor mijn erg frustrerende helicopter probleem...

Speel sinds een maandje BF2, gaat lekker.

Heb in het verleden met een vriend van me vaak in de helicopter gezeten (allemaal 1.3 patch dacht ik) en dat ging ook goed.

Echter volgens mij precies sinds de 1.4 patch (maar dat kan ook toeval zijn) kan ik als ik de gunner ben in een aanvalshelicopter (Dus niet blackhawk etc) niet met het boordkanon schieten!

Wel met de guided missile... ?

Kortom, ik zit lekker als gunner in de heli, het ding stijgt op, en als ik op FIRE (muis 0) druk dan gebeurt er.....niets. Dus die gunners natuurlijk boos op me dat ik niks doe ..

Heel frustie, en ik krijg t' niet voor elkaar gefixt.

Heb al een secondary fire button gedefinieerd in m'n config (diverse geprobeerd, spatie, ctrl, \ etc) maar die knop doet uberhaupt nooit iets.

Het rare is dat als ik zelf de heli bestuur (Gebeurt nooit, maar had het laatst) en als enige er in zit dat ik als gunner WEL kan schieten ?

Verwijderd

Niet crossposten

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 16:18 ]

Verwijderd

Sinds deze patch heb ik veel meer problemen met connecten en met een heleboel servers lig ik er na 5 tellen weer uit door connection problems. Met die andere patches had ik dat veeeel minder, ook heb ik vaak dat BF2 hangt zodra ik ergen wordt uitgegooid wegen connection problems.
Ik vrees dat dit het beste is wat Dice heeft te bieden, een beetje een rotzooitje...... echt jammer dit.

Net weer 2 * proberen te connecten => 2 keer BF2 hangen :(. UT2004 en andere spellen geen problemen, het schrijven van nette netwerkcode is waarschijnlijk te veel gevraagd voor Dice.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 17:51 ]

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:03
^Tip: installeer de Full Patch 1.4 eens (opnieuw installeren van BF2 is niet nodig), dit lijkt bij mij ook te werken met de problemen die ik sinds 1.4 had.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Verwijderd

Sp!tF!re schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 17:57:
^Tip: installeer de Full Patch 1.4 eens (opnieuw installeren van BF2 is niet nodig), dit lijkt bij mij ook te werken met de problemen die ik sinds 1.4 had.
Ik gebruikte al de full 1.4 patch..

Verwijderd

Nog een klein algemeen vraagje O-) (ik vond even snel geen nieuw bf2 topic)

Hoevaak worden de stats geupdate ?? Ik kreeg ongeveer 2 uur geleden in beeld dat ik een of andere ribbon had verdient maar in mijn BFHQ staat nog niets.

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 21:48:
Nog een klein algemeen vraagje O-) (ik vond even snel geen nieuw bf2 topic)

Hoevaak worden de stats geupdate ?? Ik kreeg ongeveer 2 uur geleden in beeld dat ik een of andere ribbon had verdient maar in mijn BFHQ staat nog niets.
Moet je een ronde uitspelen op ranked server :) en de ronde waarin je ribbon hebt gehaald ook. (dacht ik zo)

Verwijderd

Is het dan dus ook zo dat als je de ronde waarin je je ranks haalt niet uitspeelt je ze niet krijgt ? Dan vrees dat ik dat nog ff moet namenlijk :P

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Net The Iron Gator gespeeld als commander aan de MECSF side...

En m'n granades ontploffen gewoon niet!! Iemand dit ook gehad? :?

En als Warlord vroeger laadde, dan crashte ik terug naar het menu.
Toen heb ik 2GB in mijn PC geplaatst en toen was het probleem er niet meer.

Maar met 1.4 is het probleem terug.

Ik ervaar ook meer CTD's dan met 1.3 alleen de servers crashen minder maar dat hadden ze ook met een serverpatch kunnen oplossen.

Ongelofelijk die prutsers bij EA/Dice een stabiele patch is iets waar ze alleen van kunnen dromen! :Z

Ik weet niet of mensen de Battlefield podcast wel eens luisteren? Maar daar ga ik nu echt mee stoppen, die gasten zijn gewoon bang iets verkeerd te zeggen over Battlefield en EA/Dice. Als je de laatste luistert dan beweren ze dat er weinig mis was met 1.3 en dat 1.4 weer net zo goed is. Lijkt wel of ze doen wie de reet van EA/Dice het beste kan kussen! |:(

[ Voor 82% gewijzigd door Epitome op 16-09-2006 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-09 12:32
Er zitten zeker nog zat bugs in BF2 als nades die niet gegooid worden en daarna ineens 2 waarvan er dan maar 1 ontploft....rakketten die niet afgeschoten worden maar je wel het geluid hoort dat ze afgeschoten worden... noem ze maar op... maar wat ik sinds 1.4 niet meer gehad heb zijn CTD's of de connectieproblemen. Wat bij mij ook werkte (ook al in 1.3) is dat ik tijdens een warme periode mijn proc wat teruggeklokt heb van 3,0Ghz (AMD 3700+ SD) naar 2950Mhz... sindsdien eigenlijk geen crashes meer gehad.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jeetjemina... ze hebben weer een reden gevonden om iemand uit de server te kicken... dit is eigenlijk best lachwekkend. Wil je even lekker knallen op de zondagmorgen.... zijn weinig servers rond deze tijd (wil geen 24/7 karkand) dus join de AraB server... na mijn eerste kill het volgende:

Afbeeldingslocatie: http://img247.imageshack.us/img247/7206/wthnb7.th.jpg

** ZUCHT **

[ Voor 19% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-09-2006 10:08 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Lol, te lage ping :P Dat kom je niet vaak tegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
hmm tot nu toe nog niet veel last gehad van crashes maar sinds ik vanmorgen bezig ben gaat er vanalles mis...
Connection to server lost....
vervolgens een server zat constant vol dus ik bleef retryen, heeft me ook 4 crashes bezorgd, en vervolgens nog eens eentje in game

ik erger me er trouwens kapot aan dat bijna overal zo'n anti scheld systeem erop zit...zit je winning team, loopt er een of andere noob voor je vehicle dus je scheld hem verrot, word je gekickt, je joined opnieuw, wordt vervolgens auto losing team gezet, je kunt niet terug naar winning team, terwijl dat het team was waar je zelf hard voor hebt gevochten....
gebeurt me echt dagelijks

oja ik mag hopen dat dit niet de laatste patch is want het is nog lang niet zoals het moet zijn, het moet gewoon 99% stabiel zijn, en dat is het nog lang niet...ook die serverlist klopt voor geen meter

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 17-09-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:06
Thrills33ka schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:14:
hmm tot nu toe nog niet veel last gehad van crashes maar sinds ik vanmorgen bezig ben gaat er vanalles mis...
Connection to server lost....
vervolgens een server zat constant vol dus ik bleef retryen, heeft me ook 4 crashes bezorgd, en vervolgens nog eens eentje in game

ik erger me er trouwens kapot aan dat bijna overal zo'n anti scheld systeem erop zit...zit je winning team, loopt er een of andere noob voor je vehicle dus je scheld hem verrot, word je gekickt, je joined opnieuw, wordt vervolgens auto losing team gezet, je kunt niet terug naar winning team, terwijl dat het team was waar je zelf hard voor hebt gevochten....
gebeurt me echt dagelijks

oja ik mag hopen dat dit niet de laatste patch is want het is nog lang niet zoals het moet zijn, het moet gewoon 99% stabiel zijn, en dat is het nog lang niet...ook die serverlist klopt voor geen meter
Waarom moet je zo nodig schelden?

Zonder het anti scheld systeem zouden er overal flamewars zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg de laatste tijd weer ctd's.....jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nou...het woord noob?
sorry hoor maar sinds wanneer is dat een scheldwoord
als iemand voor mijn vehicles loopt voor expres of weet ik veel wat ze nog meer allemaal voor domme dingen uitvreten, dan mag ik niet eens noob zeggen...
krijg je een kick kun je weer 5 minuten reconnecten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Dersan schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:18:
[...]

Waarom moet je zo nodig schelden?

Zonder het anti scheld systeem zouden er overal flamewars zijn :).
Ach welnee, zon filter is er omdat admins graag de spelers pesten. Waar slaat het op dat ik gekickt word als ik iets zeg van "omfg n00b" als ik in een auto zit waarvan de bestuurder vol in rijd op mijnen die je toch zo makkelijk ziet liggen..

Verder zijn de connection problems wel wat minder geworden gelukkig, het is nog niet helemaal weg maar het is een verbetering. Ook handig dat je geen auto's op gebouwen kan gooien meer, dat is ook zoiets lames :P

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrills33ka schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:24:
nou...het woord noob?
sorry hoor maar sinds wanneer is dat een scheldwoord
als iemand voor mijn vehicles loopt voor expres of weet ik veel wat ze nog meer allemaal voor domme dingen uitvreten, dan mag ik niet eens noob zeggen...
krijg je een kick kun je weer 5 minuten reconnecten
Ben ik het op zich ook wel mee eens....als je oud genoeg bent om BF2 te spelen moet je ook wel tegen wat "kritiek" kunnen ;)
Ik erger me er dood aan. Helemaal aan servers die je niet eens warnen...k heb al zo vaak gehad dat je noob zegt en dan een instant kick krijgt. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kicken voor schelden is waardeloos ja en helemaal als het zo'n auto systeem is...

maar aan de andere kant om maar met n00b enzo rond te gaan strooien zegt meer over diegene die het intikt dan diegene die ervoor uitgescholden wordt...
als je ergert aan iemand zorg je dat je uit zijn buurt blijft of beter nog adviseer de persoon hoe ie het anders zou kunnen doen, staat al een stuk volwassener.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OCTheEagle
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-01 14:18
Gewoon in het nederlands gaan schelden, de admin weet niet waar je het over heeft en de 'slechte woorden kick systeem' herkent die woorden niet.

Verder zouden ze grenades moeten verbieden , want sommige infantry-only servers zijn gewoon complete grenade wars. Stel je voor dat echte oorlogen ook zo gingen:
- Een constante regen van grenaten
- Als je grenaten op zijn dan krijg je een doosje van een friendly soldaat met daarin weer 5 grenaten
- Je gaat dood, je wordt gerevived, 3 sec later ga je weer dood, je wordt weer gerevived etc
- De hele grond is bezaaid met health packs en ammo packs
- De beste tactiek is om gewoon op 1 plek te blijven, telkens grenaten te gooien op 1 punt en toch kills scoren
- In het midden van een grenate war loopt er gewoon een enemy sniper dwars door je troepen heen die ff wat claymores neerlegt
- Schiet een soldaatje neer, en blijf vervolgens grenaten gooien op hem.

:P :P :P

[ Voor 4% gewijzigd door OCTheEagle op 17-09-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

majic schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 14:32:
Hmm..misschien weten jullie heren een oplossing voor mijn erg frustrerende helicopter probleem...

blabla...
Heb je al op andere servers geprobeerd? Ik heb nml. op een aantal servers verschillende chopperbugs gehad, die ik normaliter niet heb.

En wat dat n00b-verhaal, het klopt dat volwassen mensen tegen kritiek moeten kunnen. Maar imho moeten volwassen mensen elkaar ook in hun waarde laten en dit soort opmerkingen gewoon niet in de ingame-chat typen. Ik kan geen voorbeeld bedenken dat dit soort praktijken de gameplay van anderen zal bevorderen.

Just my 2 cents. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:07

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Ook hier weer wat minder fijne ervaringen:

Voorheen kon ik de Scar-L op single shot gewoon als sniperwapen gebruiken, zo precies. Ik raak er nu geen drol meer mee...

Ik ga naar mijn BFHQ en ben weer eens een soldaat met 11 miljoen punten.

Log in op een server en BF2 gaat ineens weer de shaders etc aanpassen, kan ik dát weer gaan herstellen...

CTD's zijn wel verleden tijd, dus gelukig ook iets positiefs ;)

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:03:
En wat dat n00b-verhaal, het klopt dat volwassen mensen tegen kritiek moeten kunnen. Maar imho moeten volwassen mensen elkaar ook in hun waarde laten en dit soort opmerkingen gewoon niet in de ingame-chat typen. Ik kan geen voorbeeld bedenken dat dit soort praktijken de gameplay van anderen zal bevorderen.

Just my 2 cents. ;)
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:54:
maar aan de andere kant om maar met n00b enzo rond te gaan strooien zegt meer over diegene die het intikt dan diegene die ervoor uitgescholden wordt...
als je ergert aan iemand zorg je dat je uit zijn buurt blijft of beter nog adviseer de persoon hoe ie het anders zou kunnen doen, staat al een stuk volwassener.
En wat nou als iemand keer op keer je heli maar uit de lucht vliegt omdat hij m op geen andere manier kan raken. Of zoals gister iemand die op Dalian met de cobra op mijn opstijgende F35 gaat schieten...en later de hele tijd de blackhawk in mn cobra probeerd te vliegen...en dat zijn dan je teamgenoten! Maar nee...als je dan noob zegt word je gekicked :X
En dan zou IK een andere server moeten gaan zoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat niet eerder een smacktard? Of misschien gewoon een newbie ;) zulke personen aan je buddylist toevoegen, kun je ze makkelijker ontwijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV27 schreef op zondag 17 september 2006 @ 09:44:
Er zitten zeker nog zat bugs in BF2 als nades die niet gegooid worden en daarna ineens 2 waarvan er dan maar 1 ontploft....rakketten die niet afgeschoten worden maar je wel het geluid hoort dat ze afgeschoten worden... noem ze maar op... maar wat ik sinds 1.4 niet meer gehad heb zijn CTD's of de connectieproblemen. Wat bij mij ook werkte (ook al in 1.3) is dat ik tijdens een warme periode mijn proc wat teruggeklokt heb van 3,0Ghz (AMD 3700+ SD) naar 2950Mhz... sindsdien eigenlijk geen crashes meer gehad.
Ik denk dat de mensen die aan de patch hebben gewerkt gewoon niet genoeg technische kennis hebben om de problemen op te lossen. Waarschijnlijk moeten ontwikkelaars met kennis van zaken werken aan de nieuwe BF2041, funest voor BF2 en dus voor ons. Als je toch kijkt wat er na al die patches voor rotzooi nog steeds overblijft, er zitten gewoon een paar fundamentele fouten in en die haal je er alleen maar uit door de huidige implementatie grondig te analyseren en delen waarschijnlijk opnieuw te schrijven. Van EA krijgen ze daar de tijd niet voor want die willen zo snel mogelijk zo veel mogelijk geld binnen harken en die willen dit soort ellende natuurlijk niet horen. Ik denk dat ik EA games maar zoveel mogelijk moet gaan vermijden want in dit soort gezeik heb ik geen zin meer. Als je kijkt naar HL2 en UT2004 etc, sure er zaten ook bugs in maar dat is toch een wereld van verschil met BF2, dat werk allemaal vele malen soepeler en dat draait toch ook om vele online spelers die allemaal met hun speeltjes op elkaar in zitten te hakken.
Erg jammer ik vond BF2 een waanzinnig leuk spel, maar dit is gewoon een zooitje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Ik neem mijn pc wel eens mee naar een maat van mij gaan we samen flink gamen.
gisteren sloot ik mijn pc aan starte BF2 op en hij klapte voor het EA logo al weer terug naar de desktop zonder een fout aan te geven.
Patch 1.4 overnieuw geinstalleerd en het spel werkte weer.
Ik zou ook graag een functie erin zien waarbij het gespam van opdrachten uitgeschakeld kan worden.
Om 10 of meer maal te horen dat er een sniper spotted is en allemaal vlak achter elkaar zakt je broek ook van af.
4* c4 op de betreffende commander bracht geen uitkomst dus ben ik maar verder aan het zoeken gegaan naar een andere server terwijl de gamplay verder prima was onder elkaar.
Of een functie waarbij het onmogelijk is zo snel achter elkaar het zelfde te roepen zoals het geval is bij teveel gebruik van buzzers.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leftblank
  • Laatst online: 14-09 20:25
Edwin van Cleef schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:51:
Ik zou ook graag een functie erin zien waarbij het gespam van opdrachten uitgeschakeld kan worden.
Om 10 of meer maal te horen dat er een sniper spotted is en allemaal vlak achter elkaar zakt je broek ook van af.
4* c4 op de betreffende commander bracht geen uitkomst dus ben ik maar verder aan het zoeken gegaan naar een andere server terwijl de gamplay verder prima was onder elkaar.
Of een functie waarbij het onmogelijk is zo snel achter elkaar het zelfde te roepen zoals het geval is bij teveel gebruik van buzzers.
Zou geen gekke optie zijn wellicht, maar ik heb persoonlijk liever 'n actieve commander die stevig waarschuuwd dan eentje die niet meer doet dan 'n UAV'tje hier en daar neergooien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
effe een stomme vraag,

als ik bij mij bij bfhq kijk zit er zo'n rare witte rand rond dat manneke.
kijk hier maar.
is dat normaal ?

[ Voor 6% gewijzigd door blubbers op 17-09-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]En wat dat n00b-verhaal, het klopt dat volwassen mensen tegen kritiek moeten kunnen. Maar imho moeten volwassen mensen elkaar ook in hun waarde laten en dit soort opmerkingen gewoon niet in de ingame-chat typen. Ik kan geen voorbeeld bedenken dat dit soort praktijken de gameplay van anderen zal bevorderen.

Just my 2 cents. ;)
Helemaal mee eens. n00b is een woord dat vervelend bedoeld is. Je zegt eigenlijk dat iemand een kneus is. Het is dus sfeerverziekend.

Vervelende situaties kom je altijd wel eens in verzeild maar houdt gewoon de eer aan jezelf. De servers waar men dat doet zijn imo het leukst.
bvk schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:19:
Ook hier weer wat minder fijne ervaringen:

Voorheen kon ik de Scar-L op single shot gewoon als sniperwapen gebruiken, zo precies. Ik raak er nu geen drol meer mee...

CTD's zijn wel verleden tijd, dus gelukig ook iets positiefs ;)
De Scar-L was altijd een van mijn favorieten maar nu kill je dr geen pepernoot meer mee. Single shot of auto maakt niet uit. Erg irritant. -O-

Ik heb ook nog geen CTD's gehad (afkloppen) en verder vindt ik Infantry only, zeker op Jallalalalaaalalabad leuk om te doen. 1.4 is wat 1.3 had moeten zijn maar er blijft nog genoeg te verbeteren over.
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:24:

En wat nou als iemand keer op keer je heli maar uit de lucht vliegt omdat hij m op geen andere manier kan raken. Of zoals gister iemand die op Dalian met de cobra op mijn opstijgende F35 gaat schieten...en later de hele tijd de blackhawk in mn cobra probeerd te vliegen...en dat zijn dan je teamgenoten! Maar nee...als je dan noob zegt word je gekicked :X
En dan zou IK een andere server moeten gaan zoeken?
En wat schiet je ermee op dan om noob in te tikken behalve je eigen frustatie kwijtraken. :? Die noob past zijn gedrag daardoor vast niet aan.
Yorixz schreef op zondag 17 september 2006 @ 14:58:
[...]

Zou geen gekke optie zijn wellicht, maar ik heb persoonlijk liever 'n actieve commander die stevig waarschuuwd dan eentje die niet meer doet dan 'n UAV'tje hier en daar neergooien ;)
Ook eens. Echt relaxed is het niet dat gebrul over je boxen maar liever dat dan zo'n dooie boel.
Misschien zou de optie er zo uit moeten zien dat als de commander spot dit wel weergegeven wordt op de minimap maar dat je het niet hoort in geluid.

[ Voor 11% gewijzigd door Help!!!! op 17-09-2006 15:19 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
blubbers schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:10:
effe een stomme vraag,

als ik bij mij bij bfhq kijk zit er zo'n rare witte rand rond dat manneke.
kijk hier maar.
is dat normaal ?
Ik zie geen witte rand hoor :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20-03-2021
Ik heb gister wat rare dingen ontdekt.

-Je moet nu 4(!) keer met een pistool op iemands hoofd schieten voor een kill. Dat was voor 1.4 2 kogels.
-Met een knife moet je nu 2 keer iemand kniven voor een kill? Op het hoofd, voet, body, maakt niet uit.

Wel allebei de dingen bij teammates, maar dat mag niet baten lijkt mij.

Klopt dat dit door 1.4 komt als feature, of is dit een bug?

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik weet het niet omdat ik niet van de knife ben en heel erg soms met het pistool schiet omdat ik vooral van mensen af loop en spring tijdens het schieten. Als mijn kogels dan op zijn gooi ik een granaat en dan ga ik met het pistool beginnen, maar zover kom ik meestal niet omdat ik dan al dood ben :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Pimorez schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:29:
[...]

Ik zie geen witte rand hoor :?
je moet goed rond het manneke kijken, daar zie je zo'n gijze, witte rand rond.
maar ik heb gekeken, bij het laatste land heb ik het niet dus het licht aan de foto. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dan denk ik dat ik blind ben want ik zie het nog steeds niet :P Maar 1 vraagje, als internet het niet doet kan ik geen BF2 spelen. Hoezo is dat? Want dan wil ik gewoon offline kan het niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
heb ik op een lanparty ook gehad, was er eentje zonder internet en ik moest kabel ook uittrekken. :)

maar zie je het op mijn foto niet of bij jouw bfhq ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Op jouw foto... Want ik ga niet BF2 helemaal opstarten om heel ff te kijken naar een witte rand rond een "manneke".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Is toch zo gebeurt :9
maar laat maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het zo hypocriet. Elkaar virtueel vermoorden is prima maar uitschelden is "fout". Schelden hoort bij een oorlog. Ik heb een hekel aan servers waar van die zeikregeltjes inzitten en admins die erbij horen. Schelden heeft zeker nut. Als noobs met domme acties jouw spel negatief beïnvloeden verdienen ze de volle laag. Dan wordt het alleen maar duidelijker voor ze dat ze achterlijk bezig zijn. Het spel wordt alleen maar frustrerend als je rekening moet houden met of iets mag of niet. Je moet de spelers vrijlaten, behalve tkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrFoce
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-09 17:18
Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:09:
Ik vind het zo hypocriet. Elkaar virtueel vermoorden is prima maar uitschelden is "fout". Schelden hoort bij een oorlog. Ik heb een hekel aan servers waar van die zeikregeltjes inzitten en admins die erbij horen. Schelden heeft zeker nut. Als noobs met domme acties jouw spel negatief beïnvloeden verdienen ze de volle laag. Dan wordt het alleen maar duidelijker voor ze dat ze achterlijk bezig zijn. Het spel wordt alleen maar frustrerend als je rekening moet houden met of iets mag of niet. Je moet de spelers vrijlaten, behalve tkers.
Als ik jou neerschiet met sniper van een afstand. Jij ziet mij niet en *POEF* headshot. Zou je in 'real life' niets meer kunnen zeggen, maar in zo'n chat wel zoiets van 'Fuck you nOOb' (gebeurd meer dan je denkt).. Oftewel, als je zoiets schrijft, belicht dan alle kanten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Mja vind ik ook, bullshit dat stomme gekick als je ook maar shit zegt als je van een gebouw aftyft zonder je parachute uit te gooien :P
Is het btw ook zo dat als je wordt gekickt dat je score dan niet gesubmit wordt?

Gewoon lekker alt + f4 indrukken als het je niet bevalt en je bent gestresst, scheelt je weer een kick/ban. O-)

[ Voor 21% gewijzigd door MensionXL op 17-09-2006 16:21 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ik vind wel dat ze eerst een waarschuwing moeten doen en dan niet bij de eerste keer sh*it ofzo maar bij de 3e pas bijv. Maar iemand echt uitschelden vind ik niet kunnen, zoeits als wat gideon zij dat is gewoon dat hoort bij gamen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Tja voor mij is BF2 gewoon een spelletje waarbij je de ander te slim af wilt zijn. Niet anders dan elk ander spelletje, van mijn part online autoracen. In mijn ogen past het elkaar uitschelden daar niet bij en al helemaal niet omdat het nergens toe leidt zie verderonder.

Omdat dit spel over oorlog gaat (wat in het echt natuurlijk bijzonder onaangenaam is) vindt jij blijkbaar dat het dus logisch is dat men ook ander onprettig gedrag vertoont. Mensen die dat wel raar vinden zijn immers hypocriet.
Maw, al die onderzoeken hebben dus gelijk: het spelen van oorlogsspelletjes leidt tot en goedpraten van gedrag dat normaal afgekeurd wordt.

Schelden verpest de sfeer simpelweg, mensen raken er geirriteerd door en bovendien wat heb ik aan al die scheldpartijen in de chat. Het levert geen info op voor de rest van de spelers. Het is voornamelijk egoistisch gedrag van diegene die scheld. Bovendien zijn het vaak niet eens echt noobs of newbies maar gewoon mensen die zin hebben om lekker te gaan zitten zieken. Waarna jij hapt en zij hun zin hebben.

Verder zitten er meestal 32 tot 64 spelers op zo'n server dus als je schelden zijn beloop laat dan wordt chat algauw compleet volgespamd met schelden en priveoorlogen.

Maar goed ik zoek wel een server op waar het enigzins onder controle wordt gehouden daar is het niveau ook meestal het hoogst.

[ Voor 19% gewijzigd door Help!!!! op 17-09-2006 17:04 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Help!!!! schreef op zondag 17 september 2006 @ 16:44:
[...]

Tja voor mij is BF2 gewoon een spelletje waarbij je de ander te slim af wilt zijn. Niet anders dan elk ander spelletje, van mijn part online autoracen. In mijn ogen past het elkaar uitschelden daar niet bij en al helemaal niet omdat het nergens toe leidt zie verderonder.

Omdat dit spel over oorlog gaat (wat in het echt natuurlijk bijzonder onaangenaam is) vindt jij blijkbaar dat het dus logisch is dat men ook ander onprettig gedrag vertoont. Mensen die dat wel raar vinden zijn immers hypocriet.
Maw, al die onderzoeken hebben dus gelijk: het spelen van oorlogsspelletjes leidt tot en goedpraten van gedrag dat normaal afgekeurd wordt.

Schelden verpest de sfeer simpelweg, mensen raken er geirriteerd door en bovendien wat heb ik aan al die scheldpartijen in de chat. Het levert geen info op voor de rest van de spelers. Het is voornamelijk egoistisch gedrag van diegene die scheld. Bovendien zijn het vaak niet eens echt noobs of newbies maar gewoon mensen die zin hebben om lekker te gaan zitten zieken. Waarna jij hapt en zij hun zin hebben.

Verder zitten er meestal 32 tot 64 spelers op zo'n server dus als je schelden zijn beloop laat dan wordt chat algauw compleet volgespamd met schelden en priveoorlogen.

Maar goed ik zoek wel een server op waar het enigzins onder controle wordt gehouden daar is het niveau ook meestal het hoogst.
dat klopt gedeeltelijk, maar als iedereen zich normaal zou gedragen zouden er geen problemen zijn.
helaas is dit niet zo, en ik word zelf ook vaak pissig, kdenk dat ieder normaal mens wel eens pissig wordt, dat is net als bij een sport...als iemand mij zit te f*cken dan probeer ik hem altijd 10 x zo hard terug te f*cken want als ik moet w8en op een admin dan gebeurt er nooit iets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:17
JohnnyV27 schreef op zondag 17 september 2006 @ 10:05:
Jeetjemina... ze hebben weer een reden gevonden om iemand uit de server te kicken... dit is eigenlijk best lachwekkend. Wil je even lekker knallen op de zondagmorgen.... zijn weinig servers rond deze tijd (wil geen 24/7 karkand) dus join de AraB server... na mijn eerste kill het volgende:

[afbeelding]

** ZUCHT **
Uhhmmm....Als server admin kun je echt ALLES intikken als kick-reden, hoor.......
Equalized schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:32:
Ik heb gister wat rare dingen ontdekt.

-Je moet nu 4(!) keer met een pistool op iemands hoofd schieten voor een kill. Dat was voor 1.4 2 kogels.
-Met een knife moet je nu 2 keer iemand kniven voor een kill? Op het hoofd, voet, body, maakt niet uit.

Wel allebei de dingen bij teammates, maar dat mag niet baten lijkt mij.

Klopt dat dit door 1.4 komt als feature, of is dit een bug?
Tja....als Friendly fire nou eens op 50% staat.....You do the math.....

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
Communicator schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:29:
[...]

Uhhmmm....Als server admin kun je echt ALLES intikken als kick-reden, hoor.......

[...]

Tja....als Friendly fire nou eens op 50% staat.....You do the math.....
Jep, ik hoorde het net van iemand. Had ik dus nog nooit van gehoord.

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majic
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 28-08 12:50
Niemand voor mijn wazige helicopter probleem ? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
[quote]Communicator schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:29:
[...]
[...]

Ja dat weet ik... maar waar slaat het op?
Ach je raakt er wel aan gewend hoor... als je een paar lekkere rondjes hebt en je scoort af en toe eens een gouwe plak dan is het heel normaal dat je de volgende ronde eruit gekicked wordt om plaats te maken voor members. Je gaat natuurlijk geen teamkillers of mensen die 0-0 staan na een tijdje eruit kicken. Tenminste ik heb het zo vaak meegemaakt dat het volgens mij zo hoort... toch?

In het begin werd ik nog wel es boos maar nu voel ik me gevleid en is het een goed punt om dan maar naar bed te gaan of wat in het huishouden te gaan doen ;)

Oh en majic....
klinkt zo vaag dat ik ook weinig tips heb.... probeer anders eens al je controls op default te zetten (ingame, mss wel eerst even screenshot maken van al je settings) of wat je ook zou kunnen proberen is om in je profiles map het "controls.con" bestand eens weg te gooien? Heb er nog nooit iemand over gehoord..... suc7

[ Voor 17% gewijzigd door JohnnyV76 op 17-09-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:34

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:24:

- Lighteye schreef op zondag 17 september 2006 @ 12:54
- Oemfoefoe schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:03
Die paar minuutjes? Give me some credit soldier! ;)

majic schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:17:
Niemand voor mijn wazige helicopter probleem ? :'(
[...]

Heb je al op andere servers geprobeerd? Ik heb nml. op een aantal servers verschillende chopperbugs gehad, die ik normaliter niet heb.
Heb je dit al geprobeerd? En zo ja....was het verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:06

GurbY{nl}

GurbY{nl}

JohnnyV27 schreef op zondag 17 september 2006 @ 23:02:
[quote]Communicator schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:29:....Ja dat weet ik... maar waar slaat het op?
Ach je raakt er wel aan gewend hoor... als je een paar lekkere rondjes hebt en je scoort af en toe eens een gouwe plak dan is het heel normaal dat je de volgende ronde eruit gekicked wordt om plaats te maken voor members. Je gaat natuurlijk geen teamkillers of mensen die 0-0 staan na een tijdje eruit kicken. Tenminste ik heb het zo vaak meegemaakt dat het volgens mij zo hoort... toch?
........
Nou niet onze GV servers (en ook op b.v. HuT niet). Als ik er als admin in wil, dan kijk ik wie er het laagst staat qua score, en vervolgens wie daarvan de meeste tk's (tkp) heeft. En die wip ik. Je wilt als admin toch de allerbeste spelers op je server hebben, zodat daarmee meer kwaliteit wordt aangetrokken? Je trekt toch geen publiek op je servers aan met kneuzen en teamkillers???

[ Voor 5% gewijzigd door GurbY{nl} op 18-09-2006 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 13:40:
Is dat niet eerder een smacktard? Of misschien gewoon een newbie ;) zulke personen aan je buddylist toevoegen, kun je ze makkelijker ontwijken :P
OK...dus ipv dat ik ze noob noem noem ik ze smacktard :P Misschien dat je dan niet gekicked wordt..haha
Maar deze persoon deed het echt expres....

En dat hele brave borst verhaal over dat je met schelden niets bereikt en de sfeer verpest....ik vind dat je de sfeer meer verpest door dat soort lui hun gang te laten gaan. En kom op zeg...we spelen met zn alle een geweldadig spel en dan moet je niet ineens de boyscout uit gaan hangen wat betreft "schelden". Ik vind nog een hoop verschil zitten tussen iemand een noob noemen en iemand een enge ziekte toewensen oid.

Ik vind trouwens dat 8 van de 10 admins toch hun werk al niet echt goed doen. Zo heb ik al regelmatig admins gehad die lak hebben aan hun eigen server regels maar owee als jij ze breekt. Of ter plekke er nieuwe bij verzinnen. Of alles toestaan zolang ze zelf aan de winnende kant zitten enz enz. En dan nog is het maar wie je treft...k heb ook vaak genoeg gehad dat je een hele avond gezellig met de admins van een server hebt zitten spelen en een dag later zit er weer een ander in die je om nix kicked...ik vind het echt lastig om een leuke server te vinden waar goed gespeeld word...

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equalized
gyedema schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:13:
[...]

Nou niet onze GV servers (en ook op b.v. HuT niet). Als ik er als admin in wil, dan kijk ik wie er het laagst staat qua score, en vervolgens wie daarvan de meeste tk's (tkp) heeft. En die wip ik. Je wilt als admin toch de allerbeste spelers op je server hebben, zodat daarmee meer kwaliteit wordt aangetrokken? Je trekt toch geen publiek op je servers aan met kneuzen en teamkillers???
Ik denk dat je het een beetje in een sarcastisch oogpunt moet zien ;). Dat het juist lame is om de goede spelers van een server te kicken (of zelfs te bannen), alleen maar omdat ze ownen.

Tsja, dat blijf je houden als je admins ingame neerknalt. De meeste hebben zo'n kort lontje dat ze echt snel op kicken overgaan. Maar op een gegeven moment weet je wel op welke servers ze hun adminrights níet abusen. Daar kom je dan ook terug, en dat zijn dan ook de betere servers.
Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:44:
[...]

OK...dus ipv dat ik ze noob noem noem ik ze smacktard :P Misschien dat je dan niet gekicked wordt..haha

En dat hele brave borst verhaal over dat je met schelden niets bereikt en de sfeer verpest....ik vind dat je de sfeer meer verpest door dat soort lui hun gang te laten gaan. En kom op zeg...we spelen met zn alle een geweldadig spel en dan moet je niet ineens de boyscout uit gaan hangen wat betreft "schelden". Ik vind nog een hoop verschil zitten tussen iemand een noob noemen en iemand een enge ziekte toewensen oid.

Ik vind trouwens dat 8 van de 10 admins toch hun werk al niet echt goed doen. Zo heb ik al regelmatig admins gehad die lak hebben aan hun eigen server regels maar owee als jij ze breekt. Of ter plekke er nieuwe bij verzinnen. Of alles toestaan zolang ze zelf aan de winnende kant zitten enz enz. En dan nog is het maar wie je treft...k heb ook vaak genoeg gehad dat je een hele avond gezellig met de admins van een server hebt zitten spelen en een dag later zit er weer een ander in die je om nix kicked...ik vind het echt lastig om een leuke server te vinden waar goed gespeeld word...
Toch zijn er wel echt goede admins, die typen ook complimentjes enzo, zijn ook blij als je terug komt. Maarja, die rotte appels blijf je houden.

Gewoon een favorieten lijstje opbouwen van servers met wél leuke admins, en daar dan steeds op spelen. Dat werkt altijd nog het best :).

sar·cas·me (het ~)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 20:28

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Keb me favo maps (alleen lekkere mappen, HUT en nog wat duitse (lees meer teamplay) I3d mappen) al even niet bezocht.

Beetje afwezig in BF2, zit sinds enkele weken 'hooked' aan poe2 , weet je hoe vet t is om door de schemer een dorpje in te nemen, erg realistisch ook de weapons zijn een hele nieuwe uitdaging, en er word daar zeker niemand gekickt omdat ie owned.. ;)

en de grootte van de maps is veel spectaculairder dan in Vanilla kan geen enkele originele map aan tippen, je komt hele grote tankstations (x10 die van golf of Ohman) tegen die er gewoon als opvulling gebruikt worden, hele nederzettingen zonder capture, maar waar nog fiks gestreden word. En sommige servers hanteren een ranking, vet hoge rangen, ben nog even bezig uit te zoeken maar zeer leuke toevoeging... ben privat maar heb al heel wat hoge piefen van hun sokken geblazen.. ;)
http://www.bfstats.info/search.php

zou graag met wat van die goed samenwerkende hutters/gotters willen spelen, met sommige van hier heb ik de eer al gehad.. indy en equalized _/-\o_

geen spam voor poe2, of toch wel :X ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Laatst online: 11-09 20:53
Zie topicwarning ;)

[ Voor 89% gewijzigd door Crash op 18-09-2006 16:44 ]

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Equalized schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:39:
Tsja, dat blijf je houden als je admins ingame neerknalt. De meeste hebben zo'n kort lontje dat ze echt snel op kicken overgaan. Maar op een gegeven moment weet je wel op welke servers ze hun adminrights níet abusen. Daar kom je dan ook terug, en dat zijn dan ook de betere servers.
[...]
Toch zijn er wel echt goede admins, die typen ook complimentjes enzo, zijn ook blij als je terug komt. Maarja, die rotte appels blijf je houden.

Gewoon een favorieten lijstje opbouwen van servers met wél leuke admins, en daar dan steeds op spelen. Dat werkt altijd nog het best :).
Ook zeker waar...ik heb al heel vaak in de latere uurtjes, als de servers al wat leger zijn, met een aantal admins gespeeld...en dat verloopt meestal heel leuk. Op zo'n moment voeg ik een server ook meteen toe aan mn favo's. Zo laat heb je vaker ook met wat oudere mensen te maken en dat scheelt enorm. Ik scheer ook niet alle admins over een kam maar wat je zelf al aangeeft, als je een admin voor de zoveelste keer uit de lucht knalt of een paar bommen op zn kop gooit grijpen ze de eerste de beste kans aan om je te kicken. Ook al gaat dat soms nergens over en dat vind ik een beetje laf....en dáár kan ik gewoon niet tegen. Hoe vaak ik wel niet een avond heb dat ik met vrienden van tevoren al zeg...Ik geef het 5 min voordat we eruit liggen...dan ben je het eerste uur meer bezig met nieuwe servers zoeken dan met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 09:44:
[...]

Als ie het express doet is het juist een smacktard (min of meer een verzamelnaam van alle retarded acties van spelers die de gameplay verpesten voor anderen met opzet).

een n00b is voor zover ik weet iemand die min of meer zit te pochen over zijn acties en claimt dat die de boel wel ff zal 0wnen terwijl de persoon in praktijk er niets van bakt

een newbie is iemand die simpelweg net nieuw is in het spel en die je niet veel kan verwijten als ie nog het e.e.a. niet snapt.

En over dat schelden, tuurlijk staat het niet volwassen. Soms moet je in de heat of the moment ff wat frustratie kwijt kan ik me best voorstellen. Bij een TK zeg ik meestal moron of als het met duidelijke opzet is asshole, die werken nog wel bij de meeste servers :P

En met enge ziektes als kanker te gaan schelden heb ik het ook niet zo van op maar ik zou er niet op bannen als ik admin zou zijn. Kanker is min of meer een wildgroei van cellen en veel mensen gaan er dood aan, so what that's life? Of is het een te eng woord om te gebruiken voor schelden omdat er een grote kans is dat jij of ik dood zal gaan aan kanker en daardoor 'verboden' is om te gebruiken als scheldwoord?

Ik persoonlijk vind het maar raar dat mensen gefrustreert/boos kunnen worden om wat cijfers en letters die in de gamechat neergezet worden van personen die je vrijwel nooit persoonlijk zal kennen/ontmoeten.

Mijn filosofie is in het geval van gameservers dat het zelfregulerend moet zijn, alleen bannen op smacktards en voor de rest zoek het maar uit. Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat ik leuk aan het spelen was op een server totdat er een admin komt die zich nogal toonbaar maakt d.m.v. textwaarschuwingen en kicks/ban en de hele gameplay daardoor verpest werd, soms zelfs dat de server na korte tijd gewoon leeg was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speelde voorheen altijd op een server waar gewoon geen regels waren anders dan niet cheaten, glitchen en teamkillen. En dat ging perfect...iedereen weet waar hij aan toe is en je hoeft nergens om te zeuren.* Maar ja...dan gaat degene waar je altijd goed mee om ging weg uit die clan en dan treden er wat spanningen op onderling enz enz...met als gevolg dat je dan opeens een stuk minder welkom bent op die server.

* zo had ik laats weer een stel dat in sharqi met de 2 vodniks op de MEC heli gingen schieten omdat ze m zelf niet hadden. Tja dan sloop ik die vodniks voordat ze mij slopen...en dan gaan janken bij de admins dat ík aant teamkillen ben

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 22:39

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:03:
[...]

En met enge ziektes als kanker te gaan schelden heb ik het ook niet zo van op maar ik zou er niet op bannen als ik admin zou zijn. Kanker is min of meer een wildgroei van cellen en veel mensen gaan er dood aan, so what that's life? Of is het een te eng woord om te gebruiken voor schelden omdat er een grote kans is dat jij of ik dood zal gaan aan kanker en daardoor 'verboden' is om te gebruiken als scheldwoord?
Schelden met ziektes is gewoon een nare gewoonte. En in mijn ogen zeker een ban waard. Nederlanders zijn ook de enige die dat doen, ik heb nog nooit een engelsman of amerikaan iemand zien/horen uitschelden voor ******lijer....
Ookal zegt men vaak dat schelden geen pijn doet, en al zeker niet in een chat in een game, toch zijn dat scheldwoorden die je (ik) liever niet hoort. Er zijn in mijn naaste familie meerdere mensen aan overleden, en ja daarom is voor mij iig een "verboden" scheldwoord. Ik denk dat er wel meer mensen zijn die daar zo over denken. Schelden met ziektes is gewoon not done.

Gebanned/kicked worden omdat je iemand een noob noemt is weer het andere uiterste, dat gaat ook nergens over. Maar opzich ben ik wel blij met het systeem zo, waarom zou je schelden. Schreeuw ff lekker een keer "KUUUUUT" ofzo en speel lekker verder. Dat lucht vaak beter op dan heel hard typend "you FSKING noob" te typen en je entertoets door je keyboard heen te rammen.

Ander vraagje, wat doen jullie aan het spawnkillen? ik heb echt zo vaak dat ik in een paar minuten 8-10 keer doodga omdat ik op de verkeerde plekken spawn. Vaak spawn ik midden in een airstrike, of in de line of sight van een sniper ofzo. Wat doe ik fout? Moet ik dan altijd verder van de actie spawnen of?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-07 15:13
Ik vind flamen wel kunnen, maar kanker lijkt wel een buzzwoord tegenwoordig, de jeugd op straat gebruikt het ook te pas en te onpas en zelfs ook in positieve zin: kankerlekker?!? :?

Fuck is echter een ander woord dat zoveel betekenissen heeft al in de Amerikaanse cultuur dat het mogelijk moet zijn om te zeggen: "OMFG, u fucking n00b stop being a fucking smacktard, fucker!"

Dan is meteen duidelijk wat je bedoelt en dat is niet zo beledigend dan met ziektes gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

ik scheld altijd iedereen van mijn clan uit voor vuile cheater op teamspeak :p
Of "je kan me dan geowned hebben, maar bats lekker wel met je oma". Daar hebben ze mooi niet van terug 8)

[ Voor 40% gewijzigd door Vuurvoske op 18-09-2006 15:48 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
Modbreak:Ik scheld [insert random name] uit voor ^&!@!)*$ is nu niet bepaald een interessante discussie voor dit topic :X Gelieve deze dus te staken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat je met je snipergun zelfs met headshots niet meer iemand in 1 keer dood kan krijgen? Met de snipergun ben is het mij in ieder geval niet 1 keer gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Bij mij is het nooit gelukt :X Met CoD2 heb je soms zelfs 2 mensen in 1x door met headshot maar hier nog nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Nu online
Ik schiet in BF2 met de sniper (willekeurig welke, heb geen unlocks) zelfs op stilstaande ventjes maar amper raak :X

Dat zo'n kogel naar beneden zakt tijdens het vliegen okee, maar op 50m gaat zo'n kogel van 1000km/uur echt geen 2m omlaag, maar zelfs zijn tenen raak ik niet. Daaruit maak ik op dat die hele scope voor geen meter klopt, en dat terwijl je op moderne scopes toch kunt corrigeren voor afstand en wind en dergelijke waardoor je nog steeds met je crosshair op iemands hoofd kunt mikken en raak schieten. Waarom het dan in BF2 niet lukt? Geen idee.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13-09 20:04
Modbreak:Zie topicwarning :{

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 18-09-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sorry hoor, maar met een beetje oefening kan je redelijk zuiver headshots en dus instant kills maken met de m95. Die andere sniper unlock heb ik helaas nog niet, nog een dikek 9000 punten te gaan, maar als ik hem een keer oppak kan je er ook goed raak mee schieten. Alleen het geluid is minder indrukwekkend ;)

overigens is jalalabad in infantry-only mode redelijk duf... echt gewoon 32 vs 32 liggen snipen en omdat usmc moet lopen tussen spampunt en sniper-linie, wint mec het nagenoeg altijd. Zelfs met voertuigen wordt het pas echt gaaf als usmc 1 of 2 vlaggen binnen de stad veroverd. Dat vechten op die vlaktes vind ik maar niks, lekker raggen in die kleine straatjes e.d. is veeeeel gaver, maar dat is natuurlijk alleen mijn mening ;-)

edit en toevoegingen:
ik heb bf2 geinstalleerd op de standaard locatie (c:\program files\ladieda) en download altijd de full patch. Ik bedoel, wat maakt het tegenwoordig nog uit of je 100 of 500 mb downloaden, en ik heb nog niet problemen gehad.. geen vage ctd of zo, draait als een zonnetje.

[ Voor 16% gewijzigd door Rac-On op 18-09-2006 17:26 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Laatst online: 01-08 13:32
Na een tijdje deze patch te hebben gespeeld heb ik opeens een "reactie"-probleem. Zelfs op servers met een ping onder de 20 en alle instellingen op low reageren mijn toetsaanslagen in battlefield pas een seconde later, of helemaal niet. Reinstall helpt niet en battlefield reageert ook in singelplayer heel langzaam. Aan mijn hardware kan het niet liggen, met hogere instellingen lukte het wel in 1.3. Het beeld schokt dus niet, alleen ik moet nu altijd een seconde vooruit denken.. :(
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

[ Voor 4% gewijzigd door Petok op 18-09-2006 19:54 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post