Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.014 views sinds 30-01-2008

• Equalized
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 04-11-2013
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:03:
[...]

Niet echt, het zijn meer dingen als het impleteren van zulke dingen(de delays).
als ze gewoon sprint en ik spring en wil gaan liggen en dat gewoon disablen ipv delays er in te bouwen
ben je gelijk van dat dolvin dive af.

crounch/rpone spammen: kan ook simple opgelost worden door dat de lag tussen server en client gewoon te fixen want dat duurt ook al zo lang.

Ook kunnen de animatie 0.5 seconde langer maken als in bf1942.(probeer daar maar is te prone te spammen)het zijn gewoon zulke simple oplossingen.
maar ipv dat te doen gaan ze maar wat delays inbouwen zo dat de movement lekker sloppy wordt ;(
Ze maken dat delay erin om het spel 'realistischer' te maken. Opzich een goed gegeven, omdat je nu als AT-er/support met zware bepakking kan springen, duiken, sprinten, minutenlang achter elkaar. Ook om het bunnyhoppen/dolphindiven dus. Dat is opzich goed, in het echt moet jij eerst stil liggen voordat je wat kan raken. Wel jammer dat ik zo gewend ben om te bunnyhoppen/dolphindiven ( :$ ), want nu 'blokkeert' je wapen als je dat soort moves wil maken. Redelijk positief dus, dat spel is al zo arcade als wat, een beetje realisme is wel welkom.

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
Equalized schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:06:
[...]

Ze maken dat delay erin om het spel 'realistischer' te maken. Opzich een goed gegeven, omdat je nu als AT-er/support met zware bepakking kan springen, duiken, sprinten, minutenlang achter elkaar. Ook om het bunnyhoppen/dolphindiven dus. Dat is opzich goed, in het echt moet jij eerst stil liggen voordat je wat kan raken. Wel jammer dat ik zo gewend ben om te bunnyhoppen/dolphindiven ( :$ ), want nu 'blokkeert' je wapen als je dat soort moves wil maken. Redelijk positief dus, dat spel is al zo arcade als wat, een beetje realisme is wel welkom.
Ik heb het gevoel dat ik bf2 niet meer speel als vroeger ..
als ze het op een manier als BF1942 of Vietnam hadden opgelost heb ik er geen problemen mee.
want nu vind ik het onnatuurlijk/sloppy aanvoelen :/
Iedereen kan toch wel schieten als hij opstaat :?

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• icegodd
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 00:43
Zie topicwarning ;)

Crash wijzigde deze reactie 07-09-2006 18:45 (92%)

• bvk
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 02:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
Epitome schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:47:
[...]

Dan wordt het programmeertechnisch wel een heel ingewikkeld verhaal.

Ik denk dat dit de beste oplossing is, maar het probleem dat ze wilden aanpakken is er dus niet mee verdwenen.
Eigenlijk hadden ze het "probleem" ook niet met de spelcode op moeten lossen, maar het aan de server regels en admins over moeten laten.
Als er in de serverrules staat dat cartillery niet mag doe ik het ook niet, want anders wordt je in no-time gekicked.... Zo niet, dan gebruik ik het graag ;)

Waarom Nero355 nou zo graag een auto op het schip wil hebben snap ik niet. De USS Essex is net 200 meter lang, dat kun je toch wel even lopen/rennen?

Specs

• Equalized
quote:
bvk schreef op donderdag 07 september 2006 @ 18:48:
[...]

Eigenlijk hadden ze het "probleem" ook niet met de spelcode op moeten lossen, maar het aan de server regels en admins over moeten laten.
Als er in de serverrules staat dat cartillery niet mag doe ik het ook niet, want anders wordt je in no-time gekicked.... Zo niet, dan gebruik ik het graag ;)

Waarom Nero355 nou zo graag een auto op het schip wil hebben snap ik niet. De USS Essex is net 200 meter lang, dat kun je toch wel even lopen/rennen?
Nero is gewoon lui ;) .

Maar wat jij zegt vind ik dus niet, die dingen zijn praktisch bedoeld. Als vervoersmiddel als je in de middle of nowhere zit. Snipers pesten enzo is heel leuk, maar niet echt realistisch. Het spel is al zo arcade, ik vind het goed dat ze die elementen van realisme nog extra laten uitkomen door dat soort dingen. Hetzelfde geld voor prone-delay.

sar·cas·me (het ~)

• mrFoce
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 00:35
quote:
Epitome schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:47:
[...]

Dan wordt het programmeertechnisch wel een heel ingewikkeld verhaal.

Ik denk dat dit de beste oplossing is, maar het probleem dat ze wilden aanpakken is er dus niet mee verdwenen.
Maar je snapt dat daar professionals werken he ;) Dus ingewikkeld of niet, het komt er. Ze hebben het gewoon niet zo gewild.

@de discussie over infantry aan de admin overlaten:
Dat gaat dus niet werken, Zijn altijd een paar malloten die toch de vehicles gingen gebruiken (tenzij actief een admin er was) , maar geen enkele server heeft 24/7 een admin aanwezig :)

• Kazu
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 13-10 23:30
Zo, ik heb vandaag even bij elkaar een uur of anderhalf Jalalabad gespeeld en het kán een leuke map zijn heb ik gemerkt :)

Gave battles in de stad zelf zijn erg leuk om te doen, helaas moet je eigenlijk continu grenades ontwijken, maar ook daar begin ik aan te wennen :P

Het enige wat me nog irriteerd zijn de F2000 mensen die zonder slag of stoot jou even omver blazen vanaf 100 meter terwijl je niks terug kan doen...

PS4 PSN: UnrealKazu

• autodidact
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 06-06-2018
quote:
Kazu schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:26:

Het enige wat me nog irriteerd zijn de F2000 mensen die zonder slag of stoot jou even omver blazen vanaf 100 meter terwijl je niks terug kan doen...
das idd de ENIGE reden dat is sf ZOU kopen, dik overpowered die gun :) maar heeft nixx te maken met 1.4

http://specs.tweak.to/12504

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 20:49
quote:
autodidact schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:59:
[...]
das idd de ENIGE reden dat is sf ZOU kopen, dik overpowered die gun :) maar heeft nixx te maken met 1.4
Nee, de belangrijkste reden om SF te kopen is nog altijd Warlord, dat is een map waar Jalalabad nog een puntje aan kan zuigen...

Ik mis trouwens me grappling hook en en zip line wel in Road to Jalalabad, dat zou het stedelijk deel nog leuker hebben gemaakt! :P

• aramdin
  • Laatst online: 14-10 16:59

aramdin

ND-Photo.nl

quote:
Epitome schreef op donderdag 07 september 2006 @ 22:13:
[...]
Nee, de belangrijkste reden om SF te kopen is nog altijd Warlord, dat is een map waar Jalalabad nog een puntje aan kan zuigen...

Ik mis trouwens me grappling hook en en zip line wel in Road to Jalalabad, dat zou het stedelijk deel nog leuker hebben gemaakt! :P
Respect, ik steun je mening volledig :) En nog een andere reden, de L96A1, geniale sniper rifle :)

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog) / PSN ID: nerd2k3

• Kazu
Klopt, niks te maken met 1.4, maar met de infantry only mode is hij ineens immens populair geworden.

Ik zat net ook in een server waar iemand er een handje van had om c4's bovenaan een trap te leggen en dan ergens gniffelend achter een doos te gaan zitten om ze dan op te blazen als er iemand de trap op kwam.
Heb 'm een gigantische elektrische schok van achter gegeven nadat ie me 2x had gepakt :P

• blix
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 05-09 15:35
quote:
Kazu schreef op donderdag 07 september 2006 @ 21:26:
Zo, ik heb vandaag even bij elkaar een uur of anderhalf Jalalabad gespeeld en het kán een leuke map zijn heb ik gemerkt :)

Gave battles in de stad zelf zijn erg leuk om te doen, helaas moet je eigenlijk continu grenades ontwijken, maar ook daar begin ik aan te wennen :P

Unlocks :')

• 147126
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 24-03-2018
Zeg, sinds 1.4 vind ik BF2 weer leuk om te spelen!
Good Job EA!

Enige minpuntje vind ik dat je C4 niet meer ver kan gooien

• MM2005
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

MM2005

Tao of Mac

:w benik weer. Vanavond voor het eerst sinds lange tijd BF2 gespeeld met de nieuwe patch en gelukkig geen CDT's zoals ten tijd van de 1.3 patch. Vooral de map road to ... is wel grappig.
Niet echt makkelijk in te nemen als USMC maar imo is dat gewoon gewenning net zo als met de andere mappen in BF2.

Ik heb ergens anders iets gezien gelezen over PoE mappen. Zien er strak uit en wilde weten wat het is en hoe je het kan spelen en waar het te vinden is en wat het toevoegt of te maken heeft met BF2 of niet

iBattlefield 2

• Ewald !
  • Laatst online: 10-07 19:05
Lekker belangrijke en nuttige informatie :Z

Crash wijzigde deze reactie 08-09-2006 10:22 (78%)

• Suicyder
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 22:14
quote:
MM2005 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:21:
:w benik weer. Vanavond voor het eerst sinds lange tijd BF2 gespeeld met de nieuwe patch en gelukkig geen CDT's zoals ten tijd van de 1.3 patch. Vooral de map road to ... is wel grappig.
Niet echt makkelijk in te nemen als USMC maar imo is dat gewoon gewenning net zo als met de andere mappen in BF2.

Ik heb ergens anders iets gezien gelezen over PoE mappen. Zien er strak uit en wilde weten wat het is en hoe je het kan spelen en waar het te vinden is en wat het toevoegt of te maken heeft met BF2 of niet
Road to Jalalabad is inderdaad leuk. Nou moet ik alleen wel zeggen dat ik de map pas leuk vind als de vehicles uit staan. Anders blijf je de gehele ronde steeds AT spelen.

Naja nu de gehele ronde sniper :X :D O+

Daarnaast vind ik het mooi werk dat de no vehicle optie ook de arty uitschakeld, scheeld me iedere minuut een artyshell op mijn dak.

Over het bunnyhoppen, ik heb het gevoel dat mensen met G15 en macros enz nog steeds kunnen duiken/vliegen/springen/schieten opstaan en weer door kunnen gaan.

• Dikkie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 17:18
quote:
MM2005 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 00:21:

PoE, oftewel Point of Existence is een mod(ification) voor Battlefield 2.

Het lever nieuwe maps, nieuwe wapens, nieuwe voertuigen en 2 nieuwe legers:
quote:
Point of Existence 2
With Battlefield 2 hitting the stores in late June 2005, the development team has prepared for the new Battlefield 2 engine. With the possibility of including next gen, rich, graphics, game mechanics and new physics, Point of Existence for Battlefield 2 adopted an entirely new and separate story from the BF:V version. It takes place in Ukraine, Germany, and other rural areas all over Eastern Europe. The U.S and Russian forces may also be included in the conflict. The story will change and be added to as each individual build is released to the public. This creates a sort of 'epoch' style chronology, allowing for the story to undulate with twists and sudden new elements that will be designed to intrigue and amuse the public with new settings and content.

[edit]
Story of Point of Existence 2
Written by the Point of Existence Developement team.

After a long, bloody war in the Sudan, the governments of the United States and Russia struck an uneasy cease-fire over the fate of Africa and its burgeoning industry. This peace would be short lived, for to the north a new conflict was brewing. Ukraine, a former satellite state of the Soviet Union, sought to gain back the power from which it once reveled in.

As the snow fell in a heavy midwinter storm, Ukrainian troops moved towards the border of Belarus. Without warning, Ukrainian troops attacked with a speed and effectiveness not seen since the blitzkrieg of WWII. With their aggressive tactics, the Ukrainian army reached the capital of Belarus in a matter of weeks. The lightly armed and ill-prepared Belarusian army could do little to stop this onslaught of men and metal.

The fall of Minsk signaled the end of resistance throughout Belarus. The bordering countries of Ukraine and Belarus began to wonder if they were as vulnerable to occupation as Belarus had been.

The United Nations condemned these attacks as unjust and illegal but was unable to pass a mandate to take action against the expansionist aims of Ukraine. The UN's inability to act upon the actions of the Ukrainian army only strengthened Ukraine's resolve that they could not easily be stopped. Six months came to pass with no military action against Ukraine but rumors had started that Ukraine was systematically killing their former political competitors. With no clear evidence of the assassinations, the United Nations was still reluctant to take action.

As time passed, more evidence surfaced of executions, illegal imprisonment, and torture; however, it was all unconfirmed information until a Kramaerican Photo reconnaissance satellite passed overhead. The satellite caught pictures of mass graves where the Ukrainian army had been dumping the bodies of political enemies and what appeared to be unarmed civilians.

This information was promptly forwarded to the UN Security Council. With an unprecedented 93% majority, a mandate was drafted and signed. Troops would be sent into Ukraine and Belarus to bring those who had committed these crimes to justice. In an underground bunker, military advisers and command staff from around the world met to plan the attack.

The principal military force to go into Ukraine would be led by Germany and the United States. They planned to hit Ukraine first in the hopes that if the Ukrainian public found out about the war crimes their government had committed in their name, the citizens would lay down their arms and greet the American and German troops as liberators. The plan consisted of a massive airborne assault and armored spear head from Poland. The German forces would rush to Kiev in the heart of the country, while the United States protected their northern flank from the Ukrainian troops based in Belarus.

On a dim night in September, the invasion of Ukraine was started. Through the darkness came ten thousand airborne troops, dropping from the sky like a heavy rainstorm.

The destiny of Eastern Europe now lies in your hands. It is time for you to choose which side of this epic conflict you shall fight on to prove your Point of Existence.

[edit]
Finished Models in Point of Existence 2
Ukraine

Vehicles:
T84 Oplot (MBT (Main Battle Tank)
T-55 AGM (MBT (Main Battle Tank)
BMP-2 (IFV (Infantry Fighting Vehicle)) (Snow Camo)
BMP-2 (IFV (Infantry Fighting Vehicle)) (Forest Camo)
BMP-1 (IFV (Infantry Fighting Vehicle))
RT-2PM Topol (Mobile Nuclear Missile Launcher Vehicle)
2S1 (M1974) Gvozdika (122mm SPH (Self-Propelled Howitzer))
UAZ-3151 (Armed Small Transport Vehicle)
DOZOR-B (Armed Medium Transport Vehicle)
ZSU-23-4 Shilka (SPAAA (Self-Propelled Anti-Aircraft Artillery)
ZRK-BD 9K35 "Strela-10" / SA-13 "Gopher" (Self-Propelled SAM (Surface-To-Air Missile)
2S19 MSTA-B 152mm (Towed Howitzer)
Almaz NPO S-200 / SA-5 "Gammon" (SAM (Surface-To-Air Missile) Launcher)
P-35 Radar (Radar System Platform)
MT-LB (Amphibious APC (Armoured Personnel Carrier))
ZU-23-2 (AAA (Anti-Aircraft Artillery)
Weapons:
RPG-7V (Rocket Launcher))
AKS-74U Bayonet (Combat Knife)
PP-2000 (Submachine Gun)
AS "Val" (Assault Rifle)
KS-23 (Shotgun)
Denel NTW-20 (Sniper Rifle)
Combat Knife (Combat Knife)
VSS Vintorez (Sniper Rifle)
AGS-17 (Grenade Launcher)
9M111 Fagot / AT-4 Spigot (ATGM (Anti-Tank Guided Missile) Launcher)
9K32 "Strela-2" / SA-7 "Grail" (MANPADS (Man-Portable Air-Defence System))
Kord (Heavy Machine Gun)
Fort-12 (Pistol)
RGD-5 & RDG-2 (Grenades)
Vepr (Assault Rifle)
Aircraft:
Sukhoi Su-25 "Frogfoot" (Ground Attack / Tactical Bomber)
Mikoyan-Gurevich MiG-25M "Foxbat" (Interceptor Fighter)
Sukhoi Su-24M "Fencer-D" (Ground Attack / Tactical Bomber)
Mil Mi-24P "Hind-F" (Attack Helicopter)
Germany

Vehicles:
Leopard 2A6 (MBT (Main Battle Tank)
Flugabwehrkanonenpanzer Gepard A2 (SPAAA (Self-Propelled Anti-Aircraft Artillery)
Boxer MRAV (Multi-Role Armoured Vehicle)
Roland 2A5 (Self-Propelled SAM (Surface-To-Air Missile))
Dingo 2 (Armed Medium Transport Vehicle)
FH-70 (155 mm Towed Howitzer)
Mercedes Wolf (Armed Small Transport Vehicle)
Marder 1A5 (APC (Armoured Personal Carrier))
Panzerhaubitze 2000 (155 mm SPH (Self-Propelled Howitzer)
Weapons:
Benelli M4 Super 90 M1014 (Shotgun)
Heckler & Koch Gewehr G36 (Assault Rifle)
Heckler & Koch MP7 (Submachine Gun)
Eickhorn Kampfmesser KM2000 (Combat Knife)
Rheinmetall MG3 (Maschinengewehr 3) (General Purpose Machine Gun)
FIM-92 Stinger (MANPADS (Man-Portable Air-Defence System)
Panzerfaust 3 (Anti-Tank Rocket Launcher)
MP2 (Maschinenpistole 2) (Submachine Gun)
Barret Gewehr 82 (Sniper Rifle)
Heckler & Koch MSG-90 (Sniper Rifle)
Heckler & Koch P8 (Pistol)
DM61 (Smoke/Frag Grenade)
Binoculars (Binoculars)
Aircraft:
Eurofighter Typhoon (Multirole Fighter)
Panavia Tornado IDS (Interdictor/Strike) (Ground Attack / Tactical Bomber)
NHI NH90 (Transport Helicopter)
Eurocopter Tiger ARHG/UHT (Attack Helicopter)
United-States

Vehicles:
M1A2 Abrams (MBT (Main Battle Tank)
AAVP7A1 (Assault Amphibian Vehicle, Personnel)
Weapons:
XM312 (Heavy Machine Gun)
M240D (General Purpose Machine Gun)
M9 Beretta (Pistol)
Benelli M4 Super 90 M1014 (Shotgun)
Binoculars (Binoculars)
Aircraft:
Hughes MH-6 Little Bird (Attack Helicopter)
Russia

Vehicles:
2S1 (M1974) Gvozdika (122mm SPH (Self-Propelled Howitzer))
Almaz NPO S-200 / SA-5 "Gammon" (SAM (Surface-To-Air Missile) Launcher)
Weapons:
9K32 "Strela-2" / SA-7 "Grail" (MANPADS (Man-Portable Air-Defence System))
KORD (Heavy Machine Gun)
Kijk op www.pointofexistence.com voor de download links (1.3 GB!) en meer informatie.

• Indy91
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 13:52
quote:
Equalized schreef op donderdag 07 september 2006 @ 16:06:
[...]
Ben ik dus helemaal mee eens…. _/-\o_ Het zou echter mooier (realistischer) zijn als EA/Dice een soort van vertragende beweging inbouwt als je van prone afkomt, in plaats van enkel een “fire” delay inbouwen.
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 17:05:
[...]
Iedereen kan toch wel schieten als hij opstaat :?
Dat zal je dus echt niet lukken in RL. Volgens mij heb je, als je opstaat vanuit liggende positie, je handen dan wel ellebogen nodig. Je kan dan gedurende een seconde of zo, zeker niet gericht schieten. Daarnaast zal de volledige oorlogsuitrusting die je met je meedraagt, ook nog eens vertragend werken.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• fusion.fake
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 14-04-2014
Modbreak:
Klagen kan via e-mail :{

Crash wijzigde deze reactie 08-09-2006 10:21 (91%)

• Indy91
Dit is toch niet een “scheld maak raak op EA-topic”. Maak dan zelf een “Anti EA- topic” aan.

Het feit dat enkelen ook bij patch 1.4, frustrerend veel CTD’s krijgen bij BF2, zou ook kunnen liggen aan het feit dat “hun” hardware/software wellicht conflicteert.

Had je deze CTD’s ook met 1.3? Heb je de juiste versie van patch 1.4 (1.1.2963-795.0)? Heb je de full of incremental patch? BF2 al gereinstalleerd? Clean OS install geprobeerd?

BF2 is zeker nog niet gedood door de patches.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Tutti-frutti
  • Registratie: oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ik had van deze update ook wat meer verwacht.

Bijvoorbeeld heeft het su-34 vliegtuig nogsteeds de bug met de raketten (schieten, maar hij schiet ze niet, aantal kogels telt niet af). Zelf heb iknog geen disconnects/ctd's gehad, gelukkig LIJKT dat hier verholpen. Van een update verwacht je toch eigenlijk dat ongeveer alle bugs eruit worden gehaald (ook dat bijv. je 80 x Clear kan zeggen na je powerpaddles te gebruiken). Maargoed, het zijn opzich kleine dingen, en het belangrijkste is "opgelost".

• mrFoce
  • Laatst online: 00:35
quote:
Klok je pc is terug voordat je EA de schuld geeft van je CTD's. Vaak komt het door de overclock dat BF2 crashed. Niet eigenwijs zijn, gewoon naar stockspeeds en nog een keer proberen :o

Crash wijzigde deze reactie 08-09-2006 10:22 (31%)

• Equalized
quote:
Suicyder schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 07:46:
[...]

Road to Jalalabad is inderdaad leuk. Nou moet ik alleen wel zeggen dat ik de map pas leuk vind als de vehicles uit staan. Anders blijf je de gehele ronde steeds AT spelen.

Naja nu de gehele ronde sniper :X :D O+

Daarnaast vind ik het mooi werk dat de no vehicle optie ook de arty uitschakeld, scheeld me iedere minuut een artyshell op mijn dak.

Over het bunnyhoppen, ik heb het gevoel dat mensen met G15 en macros enz nog steeds kunnen duiken/vliegen/springen/schieten opstaan en weer door kunnen gaan.
Volgens mij snap ik iets niet ivm die macro's. De werking van die toetsen is toch dat je meerdere keys aan één toets kan binden? Dat betekent dus dat je met zo'n macro dus bijvoorbeel [jump]+[prone]+[crouch] kan instellen?

Oké, allemaal mooi enzo, maar ik snap niet waarom mensen die macro's dan cheaten ofzo vinden. Ik kan precies hetzelfde, ik moet alleen meer toetsen gebruiken. Die vertraging en schietblokkering die je ondervindt als je uit prone/crouch komt, is toch niet opeens weg als je die macro's gebruikt :?. Dat maakt het alleen makkelijker, omdat je dan maar 1 toets hoeft te gebruiken in plaats van 3.

Ook bunnyhoppen kan gewoon nog hoor, ik hoor zo vaak van 'Eindelijk is dat bunnyhoppen enzo aangepakt'. Bunnyhoppen is in feite gewoon rondspringen, dat kan je eigenlijk blijven doen omdat je stamina voor springen nooit opraakt. Ook dolphindiven kan toch nog gewoon?, alleen schieten daarna is moeilijker.

Zie ik hetn ou verkeerd of klopt het wat ik zeg?

sar·cas·me (het ~)

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
Indy91 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:56:
Dit is toch niet een “scheld maak raak op EA-topic”. Maak dan zelf een “Anti EA- topic” aan.

Het feit dat enkelen ook bij patch 1.4, frustrerend veel CTD’s krijgen bij BF2, zou ook kunnen liggen aan het feit dat “hun” hardware/software wellicht conflicteert.

Had je deze CTD’s ook met 1.3? Heb je de juiste versie van patch 1.4 (1.1.2963-795.0)? Heb je de full of incremental patch? BF2 al gereinstalleerd? Clean OS install geprobeerd?

Zit allemaal wel wat in maar om nou iedere keer opnieuw je OS te installeren als er een nieuwe patch uit komt is ook weer zoiets....dat heb je met andere spellen toch ook niet?

En om even terug te komen op die macros...zo snel als macros kan je met de hand niet na doen hoor ;) En dan ging het meer om pronespammen waardoor je moeilijk te raken bent.

Ik heb zelf ook een G15 maar ten eerste werken ze op de een of andere manier niet goed en ten tweede vind ik het ook een beetje lame om ze te gebruiken. (Ik had een macro geprobeerd te maken waarmee je een ammo/medpack neergooit en daarna meteen weer je wapen terug pakt. Dus geen bunnyhopping of pronespamming...laat dat duidelijk zijn)
Ik denk dat ik sneller ben met de hand dan dat ik van WASD afmoet en de juiste macro knop vinden en dan weer terug naar WASD. :P

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 08-09-2006 13:44 (21%)

• Ace Lightning
quote:
Indy91 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 09:18:
[...]

Ben ik dus helemaal mee eens…. _/-\o_ Het zou echter mooier (realistischer) zijn als EA/Dice een soort van vertragende beweging inbouwt als je van prone afkomt, in plaats van enkel een “fire” delay inbouwen.

[...]

Dat zal je dus echt niet lukken in RL. Volgens mij heb je, als je opstaat vanuit liggende positie, je handen dan wel ellebogen nodig. Je kan dan gedurende een seconde of zo, zeker niet gericht schieten. Daarnaast zal de volledige oorlogsuitrusting die je met je meedraagt, ook nog eens vertragend werken.
Nhee niet van liggende positie, maar wel van crounch positie :X deze movement gebruik ik veel, en nu is dat gelimiteerd door die delay omdat er paar mensen er misbruiken van maken. Maar het fixen van de netcode zal dit een stuk kunnen verbeteren. en de animatie verlopen als bf1942 of vietnam :X
netcode brak in bf2 voorbeeld
http://video.google.com/videoplay?docid=-7049982196940772874

En dat liggen kan ik begrijpen maar maak het dan dat je onacuraat schiet als je opstaat van prone als in bfvietnam&bf1942

• Indy91
quote:
Ace Lightning schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 13:04:
[...]
Nhee niet van liggende positie, maar wel van crounch positie :X deze movement gebruik ik veel, en nu is dat gelimiteerd door die delay omdat er paar mensen er misbruiken van maken.
Ahhh, ok dan heb natuurlijk wel weer gelijk.

• MM2005
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online

MM2005

Tao of Mac

:w hoi, toch nog even doorgaand op PoE mappen. Ik heb dus gisteren na de uitleg hier op GoT eens de website bezocht en e.e.a geinstalleerd.Mischien hebben meer mensen dit al ervaren maar wat is dat een heerlijk spel als je spreekt over helderheid,scherpte en spelerservaring.

Eigenlijk zou ik willen zeggen dat BF2 er vanaf het begin zo had moeten uitzien. En wat vooral opvalt is dat er heel veel wordt samengewerkt, heel veel TK's worden vergeven en men stilzwijgend elkaar helpt op het slagveld itt de vaak individuele en " ik loop maar wat rond zonder mij ergens wat van aan te trekken " houding die je vrij veel op BF2 tegenkomt. Ik zou bijna zeggen dat het lijkt alsof je op de PoE mappen de ware veteranen/echte ervaren spelers van het slagveld tegenkomt die weten hoe je dit soort spellen moet spelen en dit ook laten blijken. _/-\o_

Voor mij nu al een walhalla aan spelgenot Meer mensen met soortgelijke ervaringen? *;

iBattlefield 2

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
Mja simpel met mods heb je geen mogelijkheid officiele individuele punten te scoren, mooi om te zien dat die stats dus helemaal niet nodig zijn om toch een goed spel te kunnen spelen (althans vind het voor mezelf een hele plausible verklaring :P ) :)

• Kaasplank
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

quote:
MM2005 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 14:57:
:w hoi, toch nog even doorgaand op PoE mappen. Ik heb dus gisteren na de uitleg hier op GoT eens de website bezocht en e.e.a geinstalleerd.Mischien hebben meer mensen dit al ervaren maar wat is dat een heerlijk spel als je spreekt over helderheid,scherpte en spelerservaring.

Eigenlijk zou ik willen zeggen dat BF2 er vanaf het begin zo had moeten uitzien. En wat vooral opvalt is dat er heel veel wordt samengewerkt, heel veel TK's worden vergeven en men stilzwijgend elkaar helpt op het slagveld itt de vaak individuele houding en " ik loop maar wat rond zonder mij ergens wat van aan te trekken " houding die je vrij veel op BF2 tegenkomt. Ik zou bijna zeggen dat het lijkt alsof je op de PoE mappen de ware veteranen/echte ervaren spelers van het slagveld tegenkomt die weten hoe je dit soort spellen moet spelen en dit ook laten blijken. _/-\o_

Voor mij nu al een walhalla aan spelgenot Meer mensen met soortgelijke ervaringen? *;
ik zou zeggen open d'r een topic over.

Ik ben tof want van meuk die ik gekocht heb maak ik een lijstje in mijn handtekening!

• uploader26
  • Laatst online: 28-03-2009
quote:

Ben ik met je eens. Ik heb nu 2 avonden ruim 2 uur gespeeld met 1.4, en nog geen enkele keer een CTD gehad, zelfs nog geen connection problem gezien in mijn beeldscherm _/-\o_

Het lijkt er op dat ze het dan toch voor elkaar hebben. De CTD's en dergelijk dan wel te verstaan. Dat bepaalde mensen het over bepaalde zaken niet eens zijn die in de 1.4 patch zijn gestopt, is hun probleem. Je kan het immers niet iedereen naar de zin maken toch?.

Ben blij dat ik weer lekker verder kan met BF2, op naar de 75k en 2nd Luitenant :P

AMD 64 X2 4200@2.7Ghz | Asus A8N-SLi | 2048MB Corsair TwinX | XFX 8800GTX | 400GB Seagate Barracuda | Samsung 204b 20.1inch | G5+G15

• PhoeniXProjects
quote:
... Ik zou bijna zeggen dat het lijkt alsof je op de PoE mappen de ware veteranen/echte ervaren spelers van het slagveld tegenkomt die weten hoe je dit soort spellen moet spelen en dit ook laten blijken. _/-\o_

Waarschijnlijk omdat deze mensen door al die patches en te veel speluurtjes ed BF2 uitkotsen...nieuwe uitdagingen in PoE EN geen ranking gelul...

Ik moet zeggen dat ik PoE ook een hele goede mod vind...k vind alleen de arty nog erg moeilijk en omslachtig/ingewikkeld.

• gabiballetje
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18-02 19:39
[quote]
Listen up soldiers!

We have some great news for you regarding the upcoming 1.4 patch!
[quote]
Echte he, het is ernstig hoe ze dit zeggen :9
Listen up soldiers... hoe kinderachtig en fake kun je het maken....
great news about 1.4, yeah that's what they said about 1.3 as well...
Aan de andere kant, ze hebben de tijd gehad om het echt goed te doen (nogal he).
Ik ben benieuwd wat de evraringen gaan zijn...
Is het echt zoveel beter deze keer ?
Het zou een wonder zijn !!!

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 02:43

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
Ja 1.4 is veel beter. Voorbeeldje:
laatste 24 uur slechts 2 crashes op zestien 64 slot servers bij elkaar.
In 1.3 was dit 90 crashes op diezelfde zestien servers.

2 <> 90, ik vind het een groot verschil :)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• autodidact
quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 15:53:
Ja 1.4 is veel beter. Voorbeeldje:
laatste 24 uur slechts 2 crashes op zestien 64 slot servers bij elkaar.
In 1.3 was dit 90 crashes op diezelfde zestien servers.

2 <> 90, ik vind het een groot verschil :)
_/-\o_ juist!!! zeer goed gesproken! _/-\o_

volgens mij hadden ze geen notie van hoe vervelend/frustrerend crashes in game zijn... dit is echt met stip de aller belangrijkste bug-fix imo :)

• PhoeniXProjects
quote:
autodidact schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:01:
[...]

volgens mij hadden ze geen notie van hoe vervelend/frustrerend crashes in game zijn... dit is echt met stip de aller belangrijkste bug-fix imo :)
Maar goed...het had nul crashes moeten zijn ;)

Ik weet nog niet echt wat ik er van moet vinden...k heb nog niet echt veel gespeeld om een goed oordeel daar over te geven. K weet wel dat ik t jammer vind dat je ongeveer 99% van de tijd kunt kiezen uit Karkand en Jaballebad als je een server zoekt...ik snap dat mensen graag de nieuwe map willen spelen maar ik persoonlijk vind die map matig....doordat er achtelijk veel tanks in de map zitten. Maar dat is hetzelfde met AF/EF....ik vond laatst nog maar 4 servers met AF waarvan er 3 een ping van 200+ hadden. (EF nooit zo boeiend gevonden)

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 14-10 15:59
quote:
autodidact schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:01:
[...]

Mee eens..dat is waar ik me het meest aan irriteerde.Je kon 3 maanden niet fatsoenlijk spelen eigenlijk schandalig omdat je best wat moet betalen voor een ranked server..komt i3d nog clans tegemoet vanwege dat feit of wellicht is er wat geregeld met EA?..Heb gisteravond gelukkig geen een crash meegemaakt *eventjes afkloppen ;)* had alleen een vage bug bij mijn clan maat. Die was squadleader en had de hele ronde het ask vehicle icoontje boven zijn hoofd hangen :D

• Nap
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 07-10 21:56
quote:

Eigenlijk zou ik willen zeggen dat BF2 er vanaf het begin zo had moeten uitzien. En wat vooral opvalt is dat er heel veel wordt samengewerkt, heel veel TK's worden vergeven en men stilzwijgend elkaar helpt op het slagveld itt de vaak individuele en " ik loop maar wat rond zonder mij ergens wat van aan te trekken " houding die je vrij veel op BF2 tegenkomt. Ik zou bijna zeggen dat het lijkt alsof je op de PoE mappen de ware veteranen/echte ervaren spelers van het slagveld tegenkomt die weten hoe je dit soort spellen moet spelen en dit ook laten blijken. _/-\o_

Nu je het er over hebt; ik zie dit ook veel vaker voorkomen in de normale versie. Mensen beginnen te begrijpen dat het meer nut heeft om met zijn allen in een squad te zitten en vlaggen te pakken. Meestal doen de mensen met de hogere ranks dit. (Zou dat zo zijn omdat het spel op de egoïstische manier sneller saai wordt?)

• allesflex
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 08-10 15:08
Wat mij een beetje tegenvalt, is dat er zoveel op BF2 wordt ge-kan#$%. Als het spel je niet bevalt, moet je het gewoon niet spelen!

Heb zelf met 1.3 ook wat problemen gehad en CTD's, maar bij een hoop servers was er een nieuwe full-install gedaan van de patch en kon je redelijk wat potjes spelen zonder dat je eruit gegooid werd. En wat dan nog... 2 keer meegemaakt dat ik er goed voorstond, maar voor de rest gewoon reconnecten en opnieuw beginnen.

1.4 brengt best goeie dingen, zoals die block op cartillery (oke, de randjes kunnen nog ;) ) en road to jabaalllaamalellla is een leuke map, maar zonder vehicles gewoon niet te doen voor US! Ook menu doet het wat beter, maar is nog steeds vrij 'carppie' vind'k

Verder moet ik zeggen dat ik POE ook meteen heb geinstalleerd en daar zitten me een paar hele toffe mappies bij! Vooral het gemis van de 'UAV' maakt het best moeilijker, het niet kunnen base-campen in uncaps is heel goed enkel de artillery heb ik nog geen jota van begrepen...
Ben vooral fan van het level "Carpathian Mountains" en het level met die vesting (kweet de naam ff nie).

BF2... _/-\o_
POE2... I'm not worthy!! _/-\o_

• Kazu
Jalalabad is erg tof wat betreft de twee fronten die zich in het begin zwaar vormen. Dit kan het spel soms helemaal uit z'n verband rukken, maar soms zijn er ook mensen die eraan denken gewoon door het water te gaan en van achteren aan te vallen.

Zo waren we vanmiddag met een man of 30 in de server MEC, voorste punt en maar snipen op de USMC basis. We drongen steeds verder en verder door, totdat we met 30 man in de uncapped base stonden :D

"Ehm, jongens, volgens mij zijn we wat punten vergeten..." Álle punten op de map waren USMC geworden :P Vervolgens hebben we ons in de uncapped US basis gesettled en van daaruit alle aanstormende Amerikanen afgeknald.

Het potje was totaal niet volgens de regels, maar het was voor 1 keer heel erg tof om te doen. We hebben uiteindelijk puur op de kills gewonnen en niet op de vlaggen :P

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 21:44
quote:
Kazu schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 20:07:
Jalalabad is erg tof wat betreft de twee fronten die zich in het begin zwaar vormen. Dit kan het spel soms helemaal uit z'n verband rukken, maar soms zijn er ook mensen die eraan denken gewoon door het water te gaan en van achteren aan te vallen.

Zo waren we vanmiddag met een man of 30 in de server MEC, voorste punt en maar snipen op de USMC basis. We drongen steeds verder en verder door, totdat we met 30 man in de uncapped base stonden :D

"Ehm, jongens, volgens mij zijn we wat punten vergeten..." Álle punten op de map waren USMC geworden :P Vervolgens hebben we ons in de uncapped US basis gesettled en van daaruit alle aanstormende Amerikanen afgeknald.

Het potje was totaal niet volgens de regels, maar het was voor 1 keer heel erg tof om te doen. We hebben uiteindelijk puur op de kills gewonnen en niet op de vlaggen :P
Ik krijg spontaan een glimlag op mijn gezicht! Weet niet waarom, denk door je tekst :)

Anyway, Over dat uit het verband rukken, ben ik het wel mee eens. In bf2 -> karkand was het al druk maar dit slaat alles. OVERAL zijn mannetjes. Alsof er een ravijn van een meter is waar vriend en vijand doorheen moet.
Hopelijk meer inzicht in die map over tijdje!

• Kazu
quote:
Tomino schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 21:15:
[...]
Alsof er een ravijn van een meter is waar vriend en vijand doorheen moet.
Klopt, en die kloof waar jij het over hebt bestaat imho ook fysiek in de map.
Namelijk de top van de heuvel die USMC van MEC scheidt, doorgetrokken van de brandende APC naar de rotsen en verder.

Dat is wel een klein minpuntje, daar vinden meestal de grootste slagvelden en slachtoffers plaats :)

• Bart-Man
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 08-03-2012
Ik kan regelmatig geen nieuw squad maken sinds 1.4 (als er een commander is) is dat meer mensen opgevallen?

Bart-Man wijzigde deze reactie 08-09-2006 23:49 (4%)

P5b deluxe WIFI, E6600, 2Gb, WD74Gb, X1950XTX, Saytek Cyborg EVO, Nostromo N52, Sennheiser PC-165

• tiepeks
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14-07 23:36
quote:
Bart-Man schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 23:47:
Ik kan regelmatig geen nieuw squad maken sinds 1.4 (als er een commander is) is dat meer mensen opgevallen?
Als je op "Insert" drukt ook niet?

Dan zou je gelijk een squadje hebben gemaakt.

specs

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-08 19:28

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

Gemengde gevoelens.
EA gaat hierna niets meer patchen -> BF2142 heb je gewoon te kopen.
Stabiliteit is een stuk opgeschoten ineens, dat zeker.
Maar de wapens zijn wel behoorlijk aangepast. Met een aantal moet ik echt opnieuw wennen, en de C4 is nu gewoon waardeloos als wapen tegen voertuigen, behalve als het niet hectisch is (sporadisch).

www.avpnews.com

• dartbord
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 11-10 21:30
Hmmz wtf, bij mij werkt het nog steeds niet?
Ik heb bf2 eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, daarna patch 1.4 full eroverheen gedaan..
Toen opgestart.. en krijg gewoon een CTD.
Ik zie wel ff kort die splash screen van BF2, en daarna kort zwart beeld, maar daarna gewoon weer mn saaie desktopje...

iemand een idee wat het probleem dan nog kan zijn?
voor specs, zie mn profiel..

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 09-08 19:28

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
Equalized schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:47:
[...]

Volgens mij snap ik iets niet ivm die macro's. De werking van die toetsen is toch dat je meerdere keys aan één toets kan binden? Dat betekent dus dat je met zo'n macro dus bijvoorbeel [jump]+[prone]+[crouch] kan instellen?

Oké, allemaal mooi enzo, maar ik snap niet waarom mensen die macro's dan cheaten ofzo vinden. Ik kan precies hetzelfde, ik moet alleen meer toetsen gebruiken. Die vertraging en schietblokkering die je ondervindt als je uit prone/crouch komt, is toch niet opeens weg als je die macro's gebruikt :?. Dat maakt het alleen makkelijker, omdat je dan maar 1 toets hoeft te gebruiken in plaats van 3.

Ook bunnyhoppen kan gewoon nog hoor, ik hoor zo vaak van 'Eindelijk is dat bunnyhoppen enzo aangepakt'. Bunnyhoppen is in feite gewoon rondspringen, dat kan je eigenlijk blijven doen omdat je stamina voor springen nooit opraakt. Ook dolphindiven kan toch nog gewoon?, alleen schieten daarna is moeilijker.

Zie ik hetn ou verkeerd of klopt het wat ik zeg?
Het verschil met macro's en "normale" spelers: het absurd snel schakelen van wapens, zodat ze een granaat kunnen gooien en meteen weer hun main hebben, terwijl een normale speler daar een behoorlijk aantal seconden over zou doen...

www.avpnews.com

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14-10 15:06
Iemand trouwens al eens met TV guided geschoten sinds 1.4?

Gister met wat clanbuddies gevlogen waarbij ik dan de pilot ben en het viel me op dat ze vaak misten. Hoewel ze zeiden dat het sinds de 1.4 wel lijkt of het anders gaat geloofde ik ze niet zo en dacht dat het aan hun aiming skills lag :)

Nu wil het geval dat ik net even aan het vliegen was... server met weinig mensen dus kon geen gunner aan boord krijgen. Heb zelf een paar TV's op de enemy chopper afgeschoten maar tot mijn verbazing ging elke missile mis. (haha leuk ja... MIS-sile) Er waren er zeker 2 bij die vol op de cockpit waren maar het leek alsof ze er vanaf ketsten i.p.v. te exploderen.

Ben nu erg benieuwd of iemand anders dit ook al ervaren heeft....

en morgen maar even wat mensen gelijk geven ;)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• autodidact
quote:
dartbord schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:25:
Hmmz wtf, bij mij werkt het nog steeds niet?
Ik heb bf2 eraf gehaald en opnieuw geinstalleerd, daarna patch 1.4 full eroverheen gedaan..
Toen opgestart.. en krijg gewoon een CTD.
Ik zie wel ff kort die splash screen van BF2, en daarna kort zwart beeld, maar daarna gewoon weer mn saaie desktopje...

iemand een idee wat het probleem dan nog kan zijn?
voor specs, zie mn profiel..
ik kan je specs niet vinden in je profiel. tevens denk ik dat dit topic niet echt bedoeld is hier voor. verder denk ik dat het komt omdat in je map my documents blabla je res. of hertz nog anders staan dan bf of je monitor graag willen,,, oid....
probeer eens alles wat met bf 2 te maken heeft er af te knikkeren. nog verder zoeken na uninstall dus. anders al je drivers updaten? ofzo

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 12-04 21:42
quote:
JohnnyV27 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:54:
Iemand trouwens al eens met TV guided geschoten sinds 1.4?

Gister met wat clanbuddies gevlogen waarbij ik dan de pilot ben en het viel me op dat ze vaak misten. Hoewel ze zeiden dat het sinds de 1.4 wel lijkt of het anders gaat geloofde ik ze niet zo en dacht dat het aan hun aiming skills lag :)

Nu wil het geval dat ik net even aan het vliegen was... server met weinig mensen dus kon geen gunner aan boord krijgen. Heb zelf een paar TV's op de enemy chopper afgeschoten maar tot mijn verbazing ging elke missile mis. (haha leuk ja... MIS-sile) Er waren er zeker 2 bij die vol op de cockpit waren maar het leek alsof ze er vanaf ketsten i.p.v. te exploderen.

Ben nu erg benieuwd of iemand anders dit ook al ervaren heeft....

en morgen maar even wat mensen gelijk geven ;)
ik heb wel met TV-guided geschoten de laatste dagen op 1.4....
en gemerkt dat ik veel miste....maar dat kan ook liggen aan mijn eigen skills dat die wat achteruit gegaan zijn...als ik een paar dagen niet tv-guided heb gedaan is het toch weer ff wennen, maar je kunt er moeilijk achter komen of die veranderd is
ik merk wel dat ik met de secundary gun van vliegtuigen nu moeilijker andere jets/choppers/vehicles kan afknallen, ze hebben die duidelijk "anders" gemaakt, in mijn geval dus iig slechter...moet soms 2 tot 3 keer op ze afvliegen voordat ik ze heb, vroeger was dat vaak in 1 keer al. de f35b is ook nog altijd even scheef, dat vind ik ook wel jammer....en dan het allervervelendste vind ik nog dat de serverlists niet gefixt zijn...ze refreshen bij mij niet, en verdwijnen vaak zelfs compleet uit mn favorites....ik had dit al gedeeltelijk met 1.3 maar met 1.4 is dit nog erger geworden...wil ik dus een server realtime zien, betekent het dus dat ik m kan gaan opzoeken tussen alle servers want favorites werkt te brak....
oja iemand had mij hier al aangeraden de 1.4 full te installeren, dit heb ik dus ondertussen al gedaan, maar het is nog altijd hetzelfde dus

SuX DeLuXe wijzigde deze reactie 09-09-2006 07:36 (3%)

• heinrich.nl
  • Laatst online: 05-07-2015

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Thrills33ka schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 07:35:
[...]

....en dan het allervervelendste vind ik nog dat de serverlists niet gefixt zijn...ze refreshen bij mij niet, en verdwijnen vaak zelfs compleet uit mn favorites....ik had dit al gedeeltelijk met 1.3 maar met 1.4 is dit nog erger geworden...wil ik dus een server realtime zien, betekent het dus dat ik m kan gaan opzoeken tussen alle servers want favorites werkt te brak....
oja iemand had mij hier al aangeraden de 1.4 full te installeren, dit heb ik dus ondertussen al gedaan, maar het is nog altijd hetzelfde dus
Dit heb ik dus ook. Ik heb er een trucje op gevonden, als een bepaalde server in je favorites niet wil refreshen door er op te klikken moet je gewoon even op de server er boven of er onder klikken en dan weer op terug op de server die je wilde refreshen. Ik weet dat het eigenlijk anders zou moeten kunnen maar ja, je moet toch wat hè. Maar iig niet op "refresh" klikken want dan zijn je favorites weg en moet je BF2 opnieuw opstarten om ze weer terug te krijgen, dit was idd met 1.3 ook al.

Gruß, Heinrich. 1e pc / 2e pc / 3e pc / BF2 stats

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 20-09 10:41
Over die TV guided missiles:
Dat kan maar één ding betekenen. Namelijk dat de netcode nog brakker is geworden :N

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• Ace Lightning
LoL hebben ze geprobeerd de collesion models te fixen in heli's
nah jah het is messchien brakke net code of de collesion models van de heli's waarom jullie missen daarom schiet ik ook altijd de achterzijde van de heli.

• fusion.fake
  • Laatst online: 14-04-2014
quote:

heb al paar formats achter de rug, een nieuwe moederbord, en ja met 1.3 had ik geen problemen.
ik ben lang niet de enige we spelen soms met 5 mensen en op een gegeven moment word gwoon 3kwart server eruit gegooid. incl wij
quote:
gideon82 schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 10:06:
[...]

Klok je pc is terug voordat je EA de schuld geeft van je CTD's. Vaak komt het door de overclock dat BF2 crashed. Niet eigenwijs zijn, gewoon naar stockspeeds en nog een keer proberen :o
die staat al een maand op stock btw

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 14-10 15:06
quote:
Ace Lightning schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 10:01:
LoL hebben ze geprobeerd de collesion models te fixen in heli's
nah jah het is messchien brakke net code of de collesion models van de heli's waarom jullie missen daarom schiet ik ook altijd de achterzijde van de heli.
heh... is er wat mis met je keyboard? zie een paar keer een "e" waar een "i" had moeten staan :P

Anyway...

Misschien was het wat laggy op die server maar vond het wel toevallig. Het is echt een maf gezicht... het doet een beetje denken aan een auto in een windtunnel... de rook gaat mooi over de auto heen, alsof het eroverheen gedrukt wordt... zo was het precies met die tv missiles.

Zal kijken of ik van het weekend nog wat meer kan testen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Widow
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 14-10 16:42
EA blijft het spel ook maar verneuken he, eerst al niet schieten terwijl je spring en nou zon delay als je van liggend naar opstaand gaat. In plaats van dat ze eens luisteren naar al die whiners (net zoals dat blackhawk geblaat in mashtuur) en dan het spel aanpassen, moeten ze het spel gewoon op nivo houden. ALs je als n00b iemand om het hoekje ziet komen 2 meter verderop, dan gaat liggen en dan gaat janken omdat ie over je heen springt en je dus niet kan richten en je killt, dan ligt dat aan die speler zelf en waarom EA daar nou weer wat aan moet gaan doen? ik snap het echt niet. BF2 had zoveel beter kunnen zijn...

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Indy91
quote:
fusion.fake schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 10:09:
[...]
.......we spelen soms met 5 mensen en op een gegeven moment word gwoon 3kwart server eruit gegooid. incl wij.....
[...]
Lijkt haast wel dat je/jullie CTD probleem, server gerelateert is.
Wellicht kun(nen) je/jullie eens proberen te spelen op de i3d servers. Deze blijken immers nu rete stabiel te zijn.
Op de i3d Hut-gaming server en op de i3d "Alleen maar lekkere mappen" server heb ik iig nog geen server crash meegemaakt sinds patch 1.4. :)

• Ace Lightning
quote:
The Widow Maker schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 10:36:
EA blijft het spel ook maar verneuken he, eerst al niet schieten terwijl je spring en nou zon delay als je van liggend naar opstaand gaat. In plaats van dat ze eens luisteren naar al die whiners (net zoals dat blackhawk geblaat in mashtuur) en dan het spel aanpassen, moeten ze het spel gewoon op nivo houden. ALs je als n00b iemand om het hoekje ziet komen 2 meter verderop, dan gaat liggen en dan gaat janken omdat ie over je heen springt en je dus niet kan richten en je killt, dan ligt dat aan die speler zelf en waarom EA daar nou weer wat aan moet gaan doen? ik snap het echt niet. BF2 had zoveel beter kunnen zijn...
Bf 2 developers weten niet hoe ze moeten compenseren.
http://www.totalbf2.com/f...php?p=1214300#post1214300

• bvk
  • Laatst online: 02:19

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
JohnnyV27 schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 10:22:
[...]

Misschien was het wat laggy op die server maar vond het wel toevallig. Het is echt een maf gezicht... het doet een beetje denken aan een auto in een windtunnel... de rook gaat mooi over de auto heen, alsof het eroverheen gedrukt wordt... zo was het precies met die tv missiles.

Zal kijken of ik van het weekend nog wat meer kan testen.
Het is inderdaad precies wat je zegt, op het laatste moment gaat de raket er ineens op een hele vreemde manier naast, overheen of doorheen...

Je ziet je tegenstander in die 3 seconden heel snel dichterbij komen tot je op nog 2 meter te gaan ineens de lucht weer voor je ziet |:(

Specs

• heinrich.nl

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
bvk schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 11:20:
[...]

Het is inderdaad precies wat je zegt, op het laatste moment gaat de raket er ineens op een hele vreemde manier naast, overheen of doorheen...

Je ziet je tegenstander in die 3 seconden heel snel dichterbij komen tot je op nog 2 meter te gaan ineens de lucht weer voor je ziet |:(
Aha, dat had ik gisteravond dus ook een aantal keer. Ik dacht dat het aan mij lag, begon al aan mezelf te twijfelen.

• Michel16
  • Laatst online: 23-01 21:05
Nee, iets aan die TV-guided klopt niet meer. Gisteren ook, op een van mijn favortiete servers, met dsu veel bekende mensen, zat ik in een APC, en de gunner in de vijandelijke chopper, die normaal nooit mist, miste me keer op keer. Hij snapte er niets van, maar ik was wel eindelijk eens van hem verlost :P

BF2-Stats

• PhoeniXProjects
TV klopt niet meer...gaat er continu doorheen. Ik heb ook weer in jets dat je raketten een eigen leven gaan leiden. Target gelocked...schieten en geen raketten zien....maar wel 2 sec later: Phoenix [teamkills] blablabla. En ik ervaar weer een soort van "lag". Dat je ergens voorbij vliegt en een sec later ontplof je ineens omdat je er schijnbaar tegenaan vliegt ofzo. Ik heb er nog niet veel positiefs aan kunnen ontdekken...ja minder servercrashes.

• Kazu
quote:
skullsplitter schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 00:14:
Maar de wapens zijn wel behoorlijk aangepast. Met een aantal moet ik echt opnieuw wennen, en de C4 is nu gewoon waardeloos als wapen tegen voertuigen, behalve als het niet hectisch is (sporadisch).
Ik ben dus niet de enige die gemerkt heeft dat de wapens niet meer zoals in 1.3 schieten.
Mijn accuracy is gewoon met 0,22 procent achteruit gegaan na 3,5 uur spelen omdat het lijkt alsof de recoil van de G36E flink is verhoogd..

Kan aan mij liggen, heb een maand of wat niet meer gespeeld, maar 't verbaasde me wel hoe zwaar ik elke keer moest corrigeren tijdens 't schieten.

En over die TV missle, ben vaak gunner maar met 1.4 nog niet geweest. Als ik jullie zo hoor gaat m'n favoriete functie dus ook naar de maan... Een dezer dagen maar 'ns in een chopper springen.

• Tomino
  • Laatst online: 21:44
Kom net uit een server.
Het is niet zo dat ze er allemaal doorheen gaan.

Laten we zeggen dat het net zeer lekker ging. ik denk 12 keer de chopper er uit gehaald waarvan er ongeveer 4 doorheen zijn gegaan zonder damage.

Is wel bijna de 1/3..
Ik vond het te doen. maar ja.. Tis maar wat je acceptabel vind!

• El_Bandito
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 20-12-2018
Hoe disable je die stem in BF2 die je tips geeft? En hoe werken die laserguided missiles? Ik kan namelijk niks raken in zowel de Apache en straaljager niet terwijl een maat van mij automatisch autolock krijgt.

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

• SnackMasterFlex
  • Laatst online: 13-08 17:17
quote:
Kazu schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:38:
[...]

Ik ben dus niet de enige die gemerkt heeft dat de wapens niet meer zoals in 1.3 schieten.
Mijn accuracy is gewoon met 0,22 procent achteruit gegaan na 3,5 uur spelen omdat het lijkt alsof de recoil van de G36E flink is verhoogd..

Kan aan mij liggen, heb een maand of wat niet meer gespeeld, maar 't verbaasde me wel hoe zwaar ik elke keer moest corrigeren tijdens 't schieten.

En over die TV missle, ben vaak gunner maar met 1.4 nog niet geweest. Als ik jullie zo hoor gaat m'n favoriete functie dus ook naar de maan... Een dezer dagen maar 'ns in een chopper springen.
Dankzij het spelen van no-vehicles servers stijgt mijn accuracy nog steeds langzaam. Maar wat mij wel opgevallen is, is dat in sommige normale situaties mijn G36E kogels totaal niet connecten met de vijand. Terwijl na drie stabiele (lees: gehurkt, rustig geschoten en niet bewegend) pulsen van kogels geen enkele kogel aankomt. Iets wat mij voorheen nooit voorkwam en nu met regelmaat.

(ik denk dat mijn accuracy van 25,56% na dik 300 uur spelen, plotselinge skill verslechtering mag uitsluiten.)

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 20-09 10:41
quote:
El_Bandito schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:54:
Hoe disable je die stem in BF2 die je tips geeft?
Dit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
109
110
111
112
113
114
115
116
117
118
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_KITTAB_pickArmyAndKit"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_KITTAB_pickSpawnPoint"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_moveMouseToLook"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_KIT_SUPPORT_inVehicle"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_CONTROLS_exitVehicle"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_HELO_PILOT_CONTROLS_deployFlares"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_zoomAltFire"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_moveForwardsBackwards"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_LMG_GENERAL_watchTempGauge"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_COMMOROSE_specificSpotted"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_fireLeftMouse"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_GAMEPLAY_captureFlag"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_changeWeapon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_KIT_SUPPORT_NAMETAG_indicatorBar"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_HEALBAG_GENERAL_holdHealBagToHealLocally"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "medikit"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_KIT_MEDIC_NAMETAG_indicatorBar"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_KIT_MEDIC_inVehicle"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_HELO_LOWHEALTH_useFriendlyRepairStation"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEPAON_HANDHELD_GENERAL_reloadWeapon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_KIT_ENGINEER_inVehicle"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_HELO_PASSENGER_CONTROLS_switchToGuidedMissiles"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "switchToGuidedMissiles"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_KIT_ENGINEER_NAMETAG_indicatorBar"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_sprint"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_GENERAL_CONTROLS_enterVehicle"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_SQUADTAB_joinSquad"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_STATIONARY_AT_CONTROLS_guideMissile"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_C4_CONTROLS_switchToDetonator"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "c4_explosives"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_callMedicWhenManDown"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_SNIPERRIFLE_CONTROLS_switchToScopeView"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "USRIF_M24"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_HANDGRENADE_CONTROLS_rollGrenade"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "ushgr_m67"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_HELO_PASSENGER_CONTROLS_TVGUIDED_clickToGuide"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_ASSAULTRIFLE_CONTROLS_switchToGrenades"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_spawnScreen"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WORLD_PLAYER_UAV_TRAILER_friendly"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_zoomMap"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SQUAD_squadCreated"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_COMMOROSE_slcommoRoseAvailable"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_COMMOROSE_slCommoRoseFirstUse"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SQUAD_LEADER_mainMapRightMouseMenu"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_TANK_DRIVER_CONTROLS_smoke"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WORLD_PLAYER_RADAR_enemy"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WORLD_PLAYER_UAV_TRAILER_enemy"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_APC_DRIVER_CONTROLS_fireSecondaryWeapon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_TANK_TURRET_CONTROLS_duckInTurret"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "DuckInTurret"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_SUBMACHINEGUN_CONTROLS_toggleFireModes"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_STATIONARY_CONTROLS_enterStationaryWeapon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_GAMEPLAY_climbLadder"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SQUAD_squadJoined"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_spawnOnSL"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "RURIF_AK101"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_SHOCKPADDLES_CONTROLS_reviveTeamMates"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_KITTAB_useUnlock"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_GAMEPLAY_exitToCapture"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_parachute"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_AA_DRIVER_CONTROLS_fireSecondaryWeapon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_APC_PASSENGER_CONTROLS_firePassengerWeapon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WORLD_PLAYER_ARTILLERY_friendly"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_largeMap"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_jump"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_JET_PILOT_CONTROLS_toggleWeaponsShortcut"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_JET_LOWHEALTH_useFriendlyRepairStation"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SQUAD_LEADER_VOIP_commanderChannel"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_commanderApply"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_STATIONARY_AA_CONTROLS_lockOnTone"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_MINIMAP_description"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_MAP_QUICKMENU"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_UAVplaced"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_SATELLITESCAN_description"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_ARTILLERY_description"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_SUPPLIES_description"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_SQUADLIST_commoMenu"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_MAP_SATELLITEVIEW_moveKeys"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_MAP_FILTERS"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_placeUAV"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_placeSupplies"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_placeArtillery"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_artilleryFired"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_uavDamaged"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_SQUADLIST_orderIcon"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_MAP_REQUESTS_received"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_radarDamaged"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_radioMessages"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_MENU_CONTROLS_scoreBoard"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_strafeLeftRight"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_lieDown"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_crouch"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_ASSAULTRIFLE_CONTROLS_switchToRifle"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WORLD_PLAYER_RADAR_friendly"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_KITTAB_trySquads"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_F35_PILOT_CONTROLS_engageHoverEngines"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "air_f35b"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_AMMOBAG_CONTROLS_throwAmmoBagDown"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "ammokit"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "gbrif_l96a1"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_CLAYMORE_GENERAL_mineHasDirectionalBlast"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "usmin_claymore"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_UAV_description"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_SQUADTAB_createSquad"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_ATMINE_vehicles"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_SQUADLIST_clickSquadList"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_WRENCH_fixStuff"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_VOIP_allSquadLeadersChannel"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WORLD_PLAYER_ARTILLERY_enemy"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_SQUADTAB_applyCommander"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_COMMANDER_artilleryDamaged"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_JET_LOWAMMO_flyOverFriendlyAirField"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_VEHICLE_JET_GUNNER_CONTROLS_switchToLaserMissiles"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_GasMask"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_ZLINE_CONTROLS_useZipLine"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_GHOOK_CONTROLS_useGrapplingHookUp"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_HANDGRENADE_CONTROLS_flashbang"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_NightVision"

in je C:\Documents and Settings\{UserAccount}\Mijn documenten\Battlefield 2\Profiles\{nummer}\General.con zetten :)
Let op voor dubbele regels, verwijder eerst alle regels die beginnen met "GeneralSettings.setPlayedVOHelp".

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• aramdin
  • Laatst online: 14-10 16:59

aramdin

ND-Photo.nl

quote:
SnackMasterFlex schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:59:
Dankzij het spelen van no-vehicles servers stijgt mijn accuracy nog steeds langzaam. Maar wat mij wel opgevallen is, is dat in sommige normale situaties mijn G36E kogels totaal niet connecten met de vijand. Terwijl na drie stabiele (lees: gehurkt, rustig geschoten en niet bewegend) pulsen van kogels geen enkele kogel aankomt. Iets wat mij voorheen nooit voorkwam en nu met regelmaat.
Dit probleem heb ik ook, dit is EA's manier van nerfen volgens mij :(

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog) / PSN ID: nerd2k3

• gabiballetje
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18-02 19:39
quote:
allesflex schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 16:34:
Wat mij een beetje tegenvalt, is dat er zoveel op BF2 wordt ge-kan#$%. Als het spel je niet bevalt, moet je het gewoon niet spelen!
Leuk als je het wel gekocht hebt en het met patches en uitbreidingen verder verkloot wordt, geef toe, dat kan eigenlijk niet.
GELUKKIG hebben ze nu een echt goeie patch gedaan, maar ik ben nog altijd van mening dat die een half jaar te laat is gekomen. Beter laat dan nooit inderdaad, maar ik ben bang dat EA er geen pest van leert.

Edit: Ik heb ff niet kunnen spelen, eindelijk tijd, ik denk, patch derop, en spelen maar, kom ik in game, geen enkele unlock werkt nog, niets van wat ik unlocked had werkt nog... Het enige wat ik kan kiezen is basic setup, normaal kon je als je dood wat bij je kit het wapen veranderen, maar helaas, ik kan niets... Lekkere patch inderdaad...
Enorm fijn...

gabiballetje wijzigde deze reactie 09-09-2006 23:57 (23%)

• heinrich.nl

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Hoe disable je die stem in BF2 die je tips geeft?
quote:
Mr. Bondt schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 23:06:
[...]

Dit:

[code]
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_KITTAB_pickArmyAndKit"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_SPAWNSCREEN_KITTAB_pickSpawnPoint"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_PLAYER_CONTROLS_moveMouseToLook"
GeneralSettings.setPlayedVOHelp "HUD_HELP_WEAPON_HANDHELD_ASSAULTRIFLE_CONTROLS_switchToRifle" enz. enz.
Het is veel simpeler Mr. Bondt, gewoon bij Options/Audio het balkje van "voice over" op 0% zetten, dan ben je ook van die stem af.

• Kazu
quote:
SnackMasterFlex schreef op zaterdag 09 september 2006 @ 22:59:
[...]
Maar wat mij wel opgevallen is, is dat in sommige normale situaties mijn G36E kogels totaal niet connecten met de vijand. Terwijl na drie stabiele (lees: gehurkt, rustig geschoten en niet bewegend) pulsen van kogels geen enkele kogel aankomt. Iets wat mij voorheen nooit voorkwam en nu met regelmaat.
Ziet er naar uit dat ze de G36E wat hebben gedowngrade, want ook dit heb ik opgemerkt.
Eens 3 volle bursts gehurkt op iemand afgestuurd, wist zeker dat ik 'm zowel in z'n hoofd als vol in de borst geraakt had, hij stond zelfs stil. Maar dood gaan deed ie niet...

Ze hadden -als dit waar is- van de wapens afmoeten blijven, ze waren goed zoals ze waren ;(

• UgotHeinzzd
  • Registratie: juli 2006
  • Niet online

UgotHeinzzd

Wat kèk je nâh!

quote:
Kazu schreef op zondag 10 september 2006 @ 02:52:
[...]

Ziet er naar uit dat ze de G36E wat hebben gedowngrade, want ook dit heb ik opgemerkt.
Eens 3 volle bursts gehurkt op iemand afgestuurd, wist zeker dat ik 'm zowel in z'n hoofd als vol in de borst geraakt had, hij stond zelfs stil. Maar dood gaan deed ie niet...

Ze hadden -als dit waar is- van de wapens afmoeten blijven, ze waren goed zoals ze waren ;(
Nou daar merk ik anders weinig van. Heb net even zitten spelen,maar word steeds met 1 of 2 kogels plat geknalt. De reload/zoom bug bij snipers zit er ook nog steeds in en lost more...beetje jammer. Moet dan ook eigenlijk wel zeggen dat ik meer vlieg als wat anders,maar was even die nwe map aan het uitproberen :D Ik denk dat ik beter kan blijven vliegen hehe [stoermodus] i'm nr.1 dutch aviator and nr.6 overall [/stoermodus].

[CiP] Aqueum initium TJ09 [CM] Fortress FT03

• SuX DeLuXe
heeft iemand hier trouwens ervaring met de mod Point of Existence?....
ik ben hem aan het downloaden, hoor er veel positieve dingen over..
alleen hoe werkt dat nou precies? als ik hem geinstalleerd heb, moet ik dan de 1.4 full er weer overheen gooien?

• Essau
  • Registratie: oktober 2002
  • Niet online
quote:
Thrills33ka schreef op zondag 10 september 2006 @ 07:40:
heeft iemand hier trouwens ervaring met de mod Point of Existence?....
ik ben hem aan het downloaden, hoor er veel positieve dingen over..
alleen hoe werkt dat nou precies? als ik hem geinstalleerd heb, moet ik dan de 1.4 full er weer overheen gooien?
Ja ik speel POE2, simpel weg de beste mod die er is momenteel. Je hoeft 1.4 er niet meer overheen te doen, EA/DICE gaan echt POE2 niet updaten.

• autodidact
hmmm heeft iemand deze bug al opgemerkt: ik ben medic, pleur me een breuk met medikitjes, en dan ineens kan ik er oneindig veel gooien lijkt het, maar ze vallen niet meer... er staat dan links zo 1000 keer dat ik ze gegooit heb, maar is dus nutteloos want ze vallen niet meer,,, snap je wat ik bedoel? erug vaag iig en zat niet in 1.3 of eerder

• Ace Lightning
quote:
autodidact schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:28:
hmmm heeft iemand deze bug al opgemerkt: ik ben medic, pleur me een breuk met medikitjes, en dan ineens kan ik er oneindig veel gooien lijkt het, maar ze vallen niet meer... er staat dan links zo 1000 keer dat ik ze gegooit heb, maar is dus nutteloos want ze vallen niet meer,,, snap je wat ik bedoel? erug vaag iig en zat niet in 1.3 of eerder
Nheee dit noemt men we quallity testen van Dice
:) ik ga maar weer ping pong spelen :P

• Alsem
  • Laatst online: 05-11-2014
ik krijg nogsteeds: there is a problem with your connection.
en dan vlieg je het hele level door en wordt je gekicked, ik kan zo niet spelen...

• Arjan90
  • Laatst online: 17:12
Ik heb in Battlefield 2 sinds 1.4 wél problemen met lag... Het beeld lijkt te laggen, ofwel stotteren, terwijl de framerate 40+ is (in een vliegtuig is dit 100, ook hier hetzelfde probleem), mijn ping < 100... Dit had ik de allereerste keer dat ik 1.4 speelde (Jalalabad), en ik heb nu ook al een aantal keer gehad op Wake Island en dergelijke... Spel is nu dus onspeelbaar voor mij als ik zoiets krijg! Het ligt echt in Battlefield 2 (de 'mod') zelf, want in PoE 2 heb ik er geen last van (btw een hele vette mod, maar goed)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• heinrich.nl

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Alsem schreef op zondag 10 september 2006 @ 12:11:
ik krijg nogsteeds: there is a problem with your connection.
en dan vlieg je het hele level door en wordt je gekicked, ik kan zo niet spelen...
Heb je de full patch gebruikt? En anders zou ik BF2 opnieuw installeren als ik jou was.

• DenniZ
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 16-08 15:25

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
GoTSauron schreef op zondag 10 september 2006 @ 09:21:
[...]

Ja ik speel POE2, simpel weg de beste mod die er is momenteel. Je hoeft 1.4 er niet meer overheen te doen, EA/DICE gaan echt POE2 niet updaten.
Uh vraagje, ik ga straks BF2 weer installen speciaal voor POE2 dan hoef ik 1.4 dus niet te installen? Dan is 1.3 voldoende?

Intel i5 2500k @ 4.2 Ghz | 8Gb DDR3-1333 | N670GTX 2GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| Samsung BW2443 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Deruxian
  • Laatst online: 21:00

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

quote:
DenniZ schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:26:
[...]

Uh vraagje, ik ga straks BF2 weer installen speciaal voor POE2 dan hoef ik 1.4 dus niet te installen? Dan is 1.3 voldoende?
Helaas, je moet ze toch echt allebei installeren ;)

• Alsem
  • Laatst online: 05-11-2014
quote:
heinrich.nl schreef op zondag 10 september 2006 @ 13:28:
[...]

Heb je de full patch gebruikt? En anders zou ik BF2 opnieuw installeren als ik jou was.
heb ik gedaan, nieuwe install, en full patch, nogsteeds een ping van 800 en connection problem...
ik heb dit bij geen anders multiplayer spel.

• Pimorez
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik heb helemaal geen problemen... Wat ik nou het leukste vind is dat er een nieuwe map is. Niet omdat hij nieuw is maar omdat hij er cool uitzien en lekker speelt. En je hebt nu ook nieuwe tanks? (ander soort?)

Last.fm

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:21

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
Alsem schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:43:
[...]

heb ik gedaan, nieuwe install, en full patch, nogsteeds een ping van 800 en connection problem...
Hoeveel geheugen heb je in de pc zitten? Wellicht staat BF-2 als een gek te swappen. Hierdoor kan ook het netwerk behoorlijke latency gaan vertonen.

Frontpagemoderatie Forum

• Ace Lightning
quote:
Bor de Wollef schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:48:
[...]

Hoeveel geheugen heb je in de pc zitten? Wellicht staat BF-2 als een gek te swappen. Hierdoor kan ook het netwerk behoorlijke latency gaan vertonen.
Hij zet er een patch overheen :P
en hij heeft ineens een ping van 800

dat betekend dat er een paar mensen de server worden uitgeknald opdat moment
dat is een van de eerste issue's

de tweede is gewoon hoge ping probleem (waar ik last van had in patch 1.2)

• Paul
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 23:09
quote:
wtf? Komt dat vaak voor? Ik raak namelijk vrij letterlijk nooit wat met de sniperrifle ook niet met stilstaande botjes, teammates of andere dingen waarbij ik gewoon 100% verwachtte dat het raak zou zijn.

Ik gebruik dus ook maar nooit de sniperrifle :P

Ik heb met 1.3 gelukkig nooit veel problemen gehad, dus ik kan niet zeggen of 1.4 nu beter is of niet :P Maar ik speel het dan ook niet zoveel.Ik ga nu iig eens kijken of PoE wat is :)

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• Nap
  • Laatst online: 07-10 21:56
Vraagje over statssite: als je hier kijkt zie je dat ik ongeveer 410 uur heb gespeeld, er is alleen maar 380 uur met kit gespeeld --> Mis ik hier nou iets? het lijkt me niet mogelijk om zonder kit te spelen; of zou het verschil de tijd zijn die je hebt moeten wachten om te respawnen?

• Pimorez
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Ik denk dat de tijd tijdens het respawnen erbij wordt geteld. Het is bij mij trouwens ook hoor ;)

Last.fm

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 13-10 23:24
quote:
Alsem schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:43:
[...]

Ik had ook zoiets na verse install. Heb handmatig update punkbuster gedaan en daar werd het al een stuk beter van.
Was wel bij vlagen trouwens dat ik ineens enorm hoge ping kreeg. Ook met PoE.
Is nu stuk beter iig.Kijk ook ff naar deze post van Oemf voor verdere tweaks.

Vanmidaag met 60 man Jallalabad gespeeld en je kunt zeggen wat je wilt over die map maar niet dat er gebrek aan actie is. Heb nu nog kramp in mijn handen. Hij heeft mijn goedkeuring.
Voor de rest wel een goede patch wat mij betreft. Sniperrifle doet het ook goed.

Specs

• SuX DeLuXe
ik heb zojuist een paar uurtjes Point Of Existence gespeeld, en ik moet zeggen: geweldige mod!
wat een mooie mappen en vehicles.
Die Mig-29 is echt vet, met al die soorten raketten en een snelheid van 1600/1700
en de map Fallen is idd ook erg mooi...ik zat ook toennet in een server waar gewoon iedereen z'n eigen rank kon zien, betekent dit dat die servers ook echt ranked zijn? of misschien op een ander stats systeem aangesloten.
bij PoE heb je ook niet dat lame gestatshoer, er wordt meer teamplay gedaan

• Juniahiah
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 15-09-2006
Hij blijft maar vastlopen.

En de patch werkt niet bij mij :(

• Kaspers
  • Laatst online: 21:42
Ik ben dit spel sinds vorige week aan het spelen, heb de 'deluxe edition' gekocht, gelijk na de installatie de 1.4 Patch geinstalleerd, en nergens problemen mee..

Vind het ook appart dat zoveel mensen problemen met hun ping / connectie hebbeh, hier is niks aan de hand.

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hier ook geen problemen met 1.4 na een full install. Hij lijkt ook een stuk soepeler te lopen dan 1.2 (daarna was ik afgehaakt :')), meteen POE geinstalleerd en wat een mod zeg _/-\o_

Die bossen echt super! Carpathian Mountains is de beste map imo, zeer dicht begroeid erg goed :9

Vanilla BF ga ik niet meer doen, POE is de shit :9~

Intel i5 2500k @ 4.2 Ghz | 8Gb DDR3-1333 | N670GTX 2GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| Samsung BW2443 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

• Ace Lightning
quote:
Kaspers schreef op maandag 11 september 2006 @ 07:05:
Ik ben dit spel sinds vorige week aan het spelen, heb de 'deluxe edition' gekocht, gelijk na de installatie de 1.4 Patch geinstalleerd, en nergens problemen mee..

Vind het ook appart dat zoveel mensen problemen met hun ping / connectie hebbeh, hier is niks aan de hand.
Soldaat je bent nog te jong om te weten wat voor problemen allemaal rond dit spel hangen :P ;(
---edit----

Iemand zin om een bug lijst in elkaar te zetten?

Ace Lightning wijzigde deze reactie 11-09-2006 09:18 (6%)

• Zaren
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 22-04-2010

Zaren

ondertitel

Wat is er dan zo bijzonder aan dat PoE ? Ik heb eens op de website gekeken en het ziet er uit als een normale mod met wat andere models ed ?

veritas, aequitas

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 08-10 07:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Tot dusver één keer "there is a problem with your connection" gehad (gelukkig). Verder lijkt e.e.a. me redelijk in orde; geen maffe dingen meegemaakt: sterker nog: als gunner een streak van 38 gehaald waarvan vrijwel IEDERE missile raak was. Wat me bij 1.22 ook vaak lukte, en bij 1.3 stukken minder was (daar miste ik dus veel vaker).

Het lijkt MIJ dus alsof de tvmissile nu accurater werkt? Wel gek dat anderen dat net anders ervaren??

Dan even over POE: ik mag haast aannemen dat dat niet ranked is? Gister op een server iemand horen roepen dat ie een POE server had gevonden die wél ranked was? Dat kan toch haast niet?

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

POE is niet ranked. Heb het 1 keer gespeeld toen ie net uit was en het beviel me op zich goed. Alleen kwam ik toch wel erg veel rare bugs (wapens die niet willen schieten enzo) tegen dus heb het daarom maar laten liggen.

Patch 1.4 bevalt mij tot nu toe goed. De CTD's en connection problems heb ik nog niet gezien maar heb nog niet veel en evenmin op 64 playerservers gespeeld. Wel heb ik nu al een aantal keer de pbkick: Restricted O/S priviliges 580 : 430 kick oid gehad . Erg irritant.

De nieuwe map Jalabad vindt ik in de infantry only modus erg leuk om te spelen. :)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• Dikkie
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 05-10 17:18
POE zal wel ranked worden.
Niet via EA maar via hun eigen rank systeem :)

http://www.pointofexisten.../index.php?showtopic=6911

• Maximized
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-10 14:44

Maximized

En niet minimized

Goed, ik heb BF2 maar weer erop gezet en meteen de nieuwste patch 1.4 erop geknald..
quote:
There is a problem with your connection
quote:
Connection to server lost
quote:
Kicked due to high ping
En.. BF2 er weer af geknikkerd..

Wat een boutspel, ik heb alleen de single-player modus (voor zover die er is) kunnen spelen zonder dat ik na 3 minuten spelen een connection error krijg. Well done Dice :z

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

quote:
Zaren schreef op maandag 11 september 2006 @ 09:19:
Wat is er dan zo bijzonder aan dat PoE ? Ik heb eens op de website gekeken en het ziet er uit als een normale mod met wat andere models ed ?
De forest setting met dichte begroeiing zorgt voor heel andere gameplay, je moet wat voorzichtiger zijn anders hou je het niet lang vol. Mapdesign van deze mod is erg goed _/-\o_

Carpathian Mountains bijvoorbeeld O+

• Arjan90
  • Laatst online: 17:12
quote:
DenniZ schreef op maandag 11 september 2006 @ 11:16:
[...]

De forest setting met dichte begroeiing zorgt voor heel andere gameplay, je moet wat voorzichtiger zijn anders hou je het niet lang vol. Mapdesign van deze mod is erg goed _/-\o_

Carpathian Mountains bijvoorbeeld O+
Eens, Fallen is bijvoorbeeld een map die mij zeer bevalt. Nog een voordeel van PoE: op 1 of andere manier is hier veeeel meer teamwork, ik zat in een server met in totaal 14 man (dus 7 per team), en in mijn team was een squad met 6 lui erin (er was dus 1 lone wolf » die was commander). Dit heb ik BF2 nog nooit meegemaakt :) In Rolling Thunder heb ik mijn eerste echte oorlogmoment in PoE meegemaakt, ik liep met een squad en op een gegeven moment donderen (thunder ;) ) er 4 tanks langs ons heen en zien we voor ons ook tanks opduiken. Hierbij liep ook infantry (daar richten wij ons dus op, op de AT'ers na) en er vlogen helicopters over die constant elkaar bevochten. Dit was oorlog, dit heb ik dus ook nog nooit meegemaakt in Battlefield 2! PoE is eigenlijk zo'n beetje hoe BF2 had moeten worden, mijn inziens, vooral die artillery van PoE _/-\o_ . Sniper wapens kunnen ook een 2de keer inzoomen! Maar goed, ik vind het dus een heel ander spel (wel in exact dezelfde tijdssetting), misschien slim om er een apart topic over te maken?

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True