Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Battlefield 2 Patch 1.4 - Discussietopic Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.016 views sinds 30-01-2008

• mvds
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:09

mvds

Totally awesome!

quote:
Erasmus MDCC schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:03:
@stijno de full heb je nodig bij een clean install. De incredemtal is een update vanaf de laatste patch.
Niet als je de DVD versie (Special Edition) hebt, want die is al versie 1.3 :)

Steun mij voor Alpe d'HuZes 2019!

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

kun je nu elke map met infantry only spelen? lijkt me wel wreed, (dat is ook wat BFV miste, en ook vet cool had kunnen maken)

• XanderDrake
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 22:25

XanderDrake

Genetics is the key

Goed ben ik weer.... ISP liet het gister afweten, maar nu draait mn linux servertje weer.

Download BF2 Incremental Patch 1.4, 140mb, 10mbit up.

Xeon E5 2680 v2 - Huanan X79 Gaming - 24GB QuadChannel - Gigabyte 1080Ti OC - WD Blue 3D 1TB SSD
Non scholae sed vitae discimus Seneca

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik zou graag willen dat ze het eens gaan fixen dat mensen zo makkelijk te zien zijn. Het is bijna onmogelijk om stealth tactics toe te passen. Snipers hebben dan wel een mooi camo outfit, maar die is altijd groen, zelfs in desert maps... :? Soms denk ik dat mensen aimbots hebben zo makkelijk dat ze mij kunnen spotten.

• Indy91
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
Cloudje schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 20:04:
Ik heb ook geen problemen meer! Mappen worden sneller geladen, minder framedrops, hij schokt ook niet meer de eerste minuut na het laden van een map en geen CTD's meer gehad....
Ik ervaar ook dat de laadtijden ietwat sneller zijn geworden, minder last van lag aan het begin van een ronde en ook geen CTD's gehad.

Wat ik ook positief vind is dat het minimaal benodigde aantal spelers dat nodig is om een spel te starten naar beneden is bijgesteld (respectievelijk 6,8,8). Geen minutenlang meer wachten in de hoop dat er nog spelers bijkomen........om alsnog bij gebrek aan voldoende spelers te besluiten om de ronde te disconnecten.

Ik heb alleen gemerkt dat de map Road to Jalalabad in infantry only mode, een echt snipe fest is, vooral in 64 player map.

Ik ben tot nog toe erg positief over de patch.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• Bulls
  • Laatst online: 15-07 17:15

Bulls

Chump has no hands

quote:
Indy91 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:03:
[...]

Ik ervaar ook dat de laadtijden ietwat sneller zijn geworden, minder last van lag aan het begin van een ronde en ook geen CTD's gehad.

Wat ik ook positief vind is dat het minimaal benodigde aantal spelers dat nodig is om een spel te starten naar beneden is bijgesteld (respectievelijk 6,8,8). Geen minutenlang meer wachten in de hoop dat er nog spelers bijkomen........om alsnog bij gebrek aan voldoende spelers te besluiten om de ronde te disconnecten.

Ik heb alleen gemerkt dat de map Road to Jalalabad in infantry only mode, een echt snipe fest is, vooral in 64 player map.

Ik ben tot nog toe erg positief over de patch.
over sniper overkill gesproken. moeten ze niet en systeem inbouwen dat er per class een x% in een team mag zitten?
bijvoorbeeld:

45% soldier
10% sniper
15% support
20% medic
15% engineer
15% anti tank

zo voorkom je dat iedereen 1 class word. zoiets had je bij vietcong, kon je bij de server instellen hoeveel snipers enzo er mochten zijn. de basic soldier had geen limiet

• Tjoekie
  • Registratie: juni 2005
  • Niet online
Net even een uurtje gespeeld en ik ben positief. Het loopt een stuk vloeiender allemaal en veel bugs zijn er bij mij eindelijk uit.

Is er trouwens ook iets gedaan aan het geheugengebruik? Ik had namelijk het idee dat aan het begin van een ronde er niet meer als een gek geswapt werd naar mijn harde schijf.

Road to Jalalabaad is trouwens een blijvertje wat mij betreft. Ik word er alleen wel paranoia van. Op elk dak lijkt wel een sniper te liggen.

• TallManNL
  • Laatst online: 14:43

TallManNL

+31 TallManNL

quote:
Indy91 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 12:03:
De getallen zijn bij mijn weten 6, 6, 8 maar pin me er niet op vast.

Nadeel van te lage getallen is dat veel maps met zo weinig mensen helemaal geen zak te beleven is. Ga maar eens Wake spelen met zijn 6en, zitten er al bijna standaard 4 in de jets, blijft nog 2 over, die gaan dan in de attack choppers zitten zeker. Veel maps spelen pas lekker als er genoeg mensen zijn.

1.4 ervaring, ik kreeg een CTD toen ik de server wilde joinen, niet pas nadat het helemaal geladen was. Wel aardig dat ze het in ieder geval hebben vervroegd.

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• Format-C
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 15-10 10:47
quote:
Tjoekie schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:08:

Is er trouwens ook iets gedaan aan het geheugengebruik? Ik had namelijk het idee dat aan het begin van een ronde er niet meer als een gek geswapt werd naar mijn harde schijf.
Zit hier nog steeds op een piek van 1,25Gb @ 1280x1024/ 6xadAA/ 16xHQAF + Vsync.

XBOX LIVE: Vale46 NL -- PSN: Vale46--NL

• angkasaa
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 13-05-2008
Volgens mij moeten ze juist meer geheugen gebruiken om hem stabiel te laten lopen.
1 Gig is maar net genoeg voor BF2, 2 Gig is er een vooruit gang!

• Format-C
Heb net weer gekeken. On-line is de piek op deze settings zelfs 1,4Gb.

Plaatje op imagevenue (popups/adware!)

1Gb is veel te weinig op hoge settings voor dit spel. Maar dat wisten we al he. ;)

Format-C wijzigde deze reactie 06-09-2006 14:06 (78%)

• CREAM
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-10-2008
Waarom heeft dit topic 1.4 in de naam? Er kan toch gewoon verder gegaan worden met het laatste deel? 1.4 zal wel niet de laatste patch zijn.

Athlon XP 2600+ | 7VT600P-RZ mobo | 1GB DDR-RAM 400Mhz | Geforce 7600GS 256MB

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
CREAM schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:40:
Waarom heeft dit topic 1.4 in de naam? Er kan toch gewoon verder gegaan worden met het laatste deel? 1.4 zal wel niet de laatste patch zijn.
Misschien omdat ie dicht is ;) Een aantal mensen konden zich niet gedragen en daarom ging ie op slot :)

mvds wijzigde deze reactie 06-09-2006 15:08 (11%)

• stijno
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-04-2008

stijno

Blaatblaadjes!

Ziet er heel mooi uit. Maar mijn antrostropic filtering doet raar sinds 1.4. Als ik die in de kaart uit heb staan is de grond ontzettend wazig, gebouwen zijn mooi/normaal. Als ik ze op hoog heb staan zien de gebouwen er heel mooi uit en de weg ook tot dat er een keiharde lijn word getrokken. Daar voor is de grond heel mooi en scherp en dan na die lijn heel wazig.
Das wel raar maar verder leuke map die road to jalalalalalalalalal
(is het al mensen opgevallen dat ze overal doeken in alle kleuren hebben op gehangen?)

Een bijzondere goede morge/middag/avond.

• Indy91
  • Laatst online: 16-10 12:40
quote:
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:03:
[...]....
45% soldier
10% sniper
15% support
20% medic
15% engineer
15% anti tank
....zoiets had je bij vietcong, kon je bij de server instellen hoeveel snipers enzo er mochten zijn. de basic soldier had geen limiet
De GermanFrontMod (Cod:UO en CoD2 mod) heeft ook zoiets.

Ik ben hier ook wel min of meer een voorstander van. Alleen zou ik het als volgt verdelen:
100% Assault: de standaard klasse die iedereen moet kunnen gebruiken.
100% Spec.Ops: standaard klasse die iedereen moet kunnen gebruiken.
50% Engineer: omdat iedere bestuurder van een APC/Tank, engineer moet kunnen zijn.
50% AT: ingeval van gepantserd overgewicht van de vijand moet je weerstand kunnen blijven bieden.
25% Medic: er moeten minimaal 2 medics per team kunnen zijn.
25% Support: er moeten minimaal 2 ammo supply gasten per team kunnen zijn.
25% Sniper: er moeten minimaal 2 snipers per team kunnen zijn.

Het zou mooi zijn als deze optie (die dan per server kan worden aan/uit gezet) in de volgende patch zou kunnen worden toegevoegd.

@Cream: mede gelet op het verleden het Grote BF-topic, lijkt het mij dat de mods deze topic eerst een kans van slagen willen geven, alvorens ze een definitieve(re) BF2-topic laten toestaan.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

• aramdin
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 14-10 16:59

aramdin

ND-Photo.nl

Volgens mij hebben weinig mensen eraan gedacht om de update van Usenet af te plukken :)

http://binsearch.info/?q=...2&max=25&adv_age=7&server=

Full speed downloaden owns :p

Ik ben ook wel te spreken over Road To Jalalabad. Het is wel een hele hectische map, waar je weinig tijd hebt om na te denken, maar gewoon moet doen. Agressief vechten lijkt hier de oplossing!

De infantry only is wel wel een leuke bijkomstigheid, maar niet leuk op elke map. Op Karkand was het gewoon een grenade festijn, sloeg helemaal nergens op. Wel makkelijk punten scoren, maar veel plezier heb je er niet aan als je zo 2 rondes hebt gespeeld.

ND-Photo.nl (Portfolio) / Ducked.nl (Blog) / PSN ID: nerd2k3

• GeneralNL
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 24-09 13:31
Ik heb een vraag over BF2 wat niet zozeer over de nieuwe patch gaat maar aangezien het algemene topic op slot zit, vraag ik het hier maar.

Ik speel nu al een aantal maanden BF2 online en heb ook al een redelijk aantal unlocks behaald. Nu zat ik er aan te denken om ook BF2 SF erbij te kopen voor de extra wapens e.d. Alleen krijg ik dan meteen waneer ik ga spelen ook de keuze uit meerdere unlocks ? Of krijg ik die pas totdat ik een hogere rank behaald heb?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Effe trouwens een vraagje, is het een bug dat de tank waarin ik zit (als passagier) niet automatisch gerepareerd word als ik engineer ben?

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
GeneralNL schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:51:
Ik heb een vraag over BF2 wat niet zozeer over de nieuwe patch gaat maar aangezien het algemene topic op slot zit, vraag ik het hier maar.

Ik speel nu al een aantal maanden BF2 online en heb ook al een redelijk aantal unlocks behaald. Nu zat ik er aan te denken om ook BF2 SF erbij te kopen voor de extra wapens e.d. Alleen krijg ik dan meteen waneer ik ga spelen ook de keuze uit meerdere unlocks ? Of krijg ik die pas totdat ik een hogere rank behaald heb?
Geen idee, ik heb de special edition maar ik kreeg niks nada noppes. Gewoon 2 unlocks op het moment dat ik er recht op had (zoals je altijd krijgt in BF2) maar niks extra;s omdat ik SF ook heb.

• GeneralNL
  • Laatst online: 24-09 13:31
2 unlocks? Ik krijg altijd maar 1 unlock als ik een rank hoger kom.

• Warbug
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 24-05-2017
quote:
obsidian schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:52:
Effe trouwens een vraagje, is het een bug dat de tank waarin ik zit (als passagier) niet automatisch gerepareerd word als ik engineer ben?
Nope, zover ik weet kan je alleen in transport helicopters & sommige jeeps repareren, maar dan kan je wel je wrench pakken, wat in die tank niet werkt.

maw: als je je wrench in een voertuig kan pakken kan je het van binnenuit repareren, anders niet

• aramdin

aramdin

ND-Photo.nl

quote:
GeneralNL schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:55:
2 unlocks? Ik krijg altijd maar 1 unlock als ik een rank hoger kom.
Idd!
quote:
GeneralNL schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:51:

Dit is al vaker gevraagd. Je krijgt x unlocks erbij (linear aan de hoeveelheid unlocks die je nu al hebt). Je moet 1x een ronde spelen in SF en dan krijg je daarna je unlocks erbij (je mag zelf kiezen welke).
quote:
Nee, je kan alleen naast liggende voertuigen reparen als je bijrijder bent in bv tank of apc. Repareren geschiedt dan automatisch. Tip: zo kan je ook arty & commander vehicles repareren!

aramdin wijzigde deze reactie 06-09-2006 16:06 (27%)

• stijno
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 20-04-2008

stijno

Blaatblaadjes!

Ik kreeg 3 gratis unlocks bij SF maar kwam geen rank hoger :D

Een bijzondere goede morge/middag/avond.

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 06 september 2006 @ 13:03:
[...]

over sniper overkill gesproken. moeten ze niet en systeem inbouwen dat er per class een x% in een team mag zitten?
bijvoorbeeld:

45% soldier
10% sniper
15% support
20% medic
15% engineer
15% anti tank

zo voorkom je dat iedereen 1 class word. zoiets had je bij vietcong, kon je bij de server instellen hoeveel snipers enzo er mochten zijn. de basic soldier had geen limiet
Sorry hoor maar met zo systeem haal je de vrijheid weg van battlefield |:(

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• Larrs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:54

Larrs

Ondertitel

Misschien een domme vraag, maar wat wordt er bedoelt met deze fix?
quote:
- Fixed the excessive damage taken by the Muscle Car.
Ik heb zelf nog geen muscle car gezien in dit spel. Ik moet erbij zeggen dat ik een aantal maanden niet meer gespeeld heb.
De updates houdt ik bij, maar echt spelen weer niet.

Bovenvoeter

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20:45

JohnD

Bernd

quote:
Mystic_Jack schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:24:
Misschien een domme vraag, maar wat wordt er bedoelt met deze fix?

[...]

Ik heb zelf nog geen muscle car gezien in dit spel. Ik moet erbij zeggen dat ik een aantal maanden niet meer gespeeld heb.
De updates houdt ik bij, maar echt spelen weer niet.
volgens mij is dat voor armored fury

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• aramdin

aramdin

ND-Photo.nl

quote:
stijno schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:20:
Ik kreeg 3 gratis unlocks bij SF maar kwam geen rank hoger :D
Waarschijnlijk had je al 3 (vanilla) unlocks...?

• Kiphaas7
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 05-10 11:48
quote:
Dekaasboer schreef op dinsdag 05 september 2006 @ 18:46:
Jammer dat ze een prone delay in hebben gebouwd. Het is gewoon een strategie de veel mensen gebruiken. Ik denk dat het er alleen maar in zit om wat minder ervaren mensen [kuch :X n00bs] wat meer een kans te geven om ook eens wat te raken.
Hmm, ik kan het, maar doe het niet. Ben ik dan noob? En als je echt pro bent, verander je gewoon je tactiek om toch maar die " noobs" voor te blijven. Je bent nu aan het klagen omdat je die ene vingerbrekende combo kent die je een voorsprong tov " noobs" geeft, "generfd" is. Oftewel, je staat nu weer gelijk aan alle " noobs"(die het trucje niet kennen). Daarmee wil ik jou niet persoonlijk aanvallen, maar ik ben het oneens met het feit dat teveel mensen een trucje/combo gelijk zien als " skill". De echte goeie, waarvan er niet veel zijn, zul je niet horen klagen, omdat ze niet alleen vertrouwen op dat ene trucje.

Kiphaas7 wijzigde deze reactie 06-09-2006 16:40 (15%)

• hatazi
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 24-02-2007
Technische vragen horen in Spielerij - Problemen & Vragen

Terr wijzigde deze reactie 06-09-2006 20:14 (94%)

• autodidact
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 06-06-2018
valt jullie ook op dat 95% van de tijd de Amerikanen winnen op Jalalalalalabad ? Ik zal niet beginnen met complot theorien, maar toch ;)
nog niet zonder tanks gespeeld, misschien dat beter balanced ? of juist andersom als ik hier boven lees dat het dan sniper galore wordt en de amerikanen niet van hun basis af komen

http://specs.tweak.to/12504

• RA7
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 16-10 12:01
Gister 1.4 geinstalleerd, nergens last van gelukkig.
Bevalt me prima deze patch. ;)

We are all accidents waiting to happen

• Jorn1986
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 22:56
Het valt me in road to jalalabad op dat iedereen anti-tank is met de P90... heb de infantry only nog niet geprobeerd eigenlijk, maar vind de ''balans'' tussen tanks en infantry nogal unfair bij road to jalalabad.

• aramdin

aramdin

ND-Photo.nl

Ik heb juist veel Support + Medic gezien op die map. Daarnaast Anti tank & Snipers hier en daar.

• Format-C
Ik heb met deze patch heel veel last van "there is a problem with your connection".

Weet iemand daar een oplossing voor?

• Rayzman
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 05-10 15:44

Rayzman

+31 Rayzman

quote:
RappieRappie schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:36:
Ik heb met deze patch heel veel last van "there is a problem with your connection".

Weet iemand daar een oplossing voor?
Ja, bij Windows task Manager je bf2.exe proces met "set Affinity" op 1 core zetten. Of je processor doormidden zagen want aan die 2e core heb je toch niks in BF2 ;)

specs

• Format-C
Mmm, ok. Tnx. :)

(Die 2e core is bij elke game zo'n beetje overbodig.)

Format-C wijzigde deze reactie 06-09-2006 19:53 (64%)

• JohnnyV76
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20:47
quote:
autodidact schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:50:
valt jullie ook op dat 95% van de tijd de Amerikanen winnen op Jalalalalalabad ? Ik zal niet beginnen met complot theorien, maar toch ;)
nog niet zonder tanks gespeeld, misschien dat beter balanced ? of juist andersom als ik hier boven lees dat het dan sniper galore wordt en de amerikanen niet van hun basis af komen
Hmm hoeveel potjes heb je al gespeeld op jalalabad om aan het ronde getal van 95% te komen??? nou nou? jij BF2 JUNK!!! :)

Gister 2 potjes gespeeld op jalalabad op verschillende kanten en 2 potjes gewonnen. Moraal: het hangt maar net af in wat voor team je zit en hoe er samen gespeeld wordt.... net zoals elke map eigenlijk.

Voordeel van US is de uncappable base dus je kunt altijd blijven spawnen. Als je op Sharqi de TV station kwijt raakt als US dan wordt het ook lastiger.

en om rappie te quoten
quote:
Die 2e core is bij elke game zo'n beetje overbodig.
bedankt voor de bevestiging dat ik nog niet naar dual core hoef over te stappen en mijn 3700 SD nog prima in staat is zijn werk te doen. :)

JohnnyV76 wijzigde deze reactie 06-09-2006 20:00 (11%)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 12-04 21:42
quote:
autodidact schreef op woensdag 06 september 2006 @ 17:50:
uhhhuhh weet je wat grappig is? ik heb het juist andersom....maar dat was wel Infantry-only mode
want die 2 spawnpoints van USA helemaal in de hoek zijn niet genoeg om goed door te dringen, tenminste als de MEC een goed blok maken met snipers kom je er niet doorheen
ik had gister iets van 6 rondes achter elkaar dat MEC won maargoed, misschien dat het met vehicles anders is....

tis me trouwens ook opgevallen dat ze de 2nd gun van de jets (j10 in ieder geval) hebben veranderd. Die mitrailleur is dat, die schiet nu anders op de een of andere manier, het is nu moeilijker om goed te mikken is jullie dat ook opgevallen

• GoTyce
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 23:40

GoTyce

B S U R

Ondanks de verbetering van 1.4 die ik al eerder aangaf, heb ik al twee keer iets vreemds gehad: na op QUIT te hebben gedrukt en terug te keren naar de desktop, blijft ie op de resolutie staan van BF2 (1024x768) en springt ie niet terug naar mijn desktop resolutie (1280x1024). Iemand anders ook al gehad?

• Format-C
quote:
JohnnyV27 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:58:
[...]

bedankt voor de bevestiging dat ik nog niet naar dual core hoef over te stappen en mijn 3700 SD nog prima in staat is zijn werk te doen. :)
Als je de PC voor veel winrarren, parren en andere redelijk tijdrovende progsels gebruikt is 2 cores wel ideaal. (Helemaal een C2D O+ )Mede als het multitasken. ;) Voor alleen gamen is een 3700+ idd wel voldoende imho.

• atepoet
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 16-01-2007
Warez requests zijn niet toegestaan. De volgende keer krijg je hier gewoon een waarschuwing voor.

Terr wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:43 (122%)

KISSWAFN

• maxoss
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17-10 13:30
de guns van de jets zijn ook bijgesteld. Heel vervelend nou als je het andere gewent bent :'(

• SuX DeLuXe
Links naar dit soort sites zijn niet toegestaan. De volgende keer ontvang je er gewoon een waarschuwing voor.

Terr wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:36 (85%)

• SnackMasterFlex
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 13-08 17:17
quote:
atepoet schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:15:
iemand een no-cd patch voor v1.4?
dvd speler doet het niet meer :'(
Type "mini image bf2" in bij google en je komt al snel wat tegen van 2 á 3 mb, dan hoeft de dvd niet meer gebruikt te worden (gebruik deamon tools om een virtuele dvd-speler aan te maken). De mini image kan niet gebruikt worden om illegaal te spelen omdat je nog steeds een originele cd-key nodig hebt.

Voor de mensen die ondertussen nog steeds niet in de gaten hebben hoe het met die wapen unlocks zit:

als je zowel bf2 als special forces hebt geinstalleerd op 1 account krijg je per rank dat je omhoog gaat 2 unlocks. 1 voor bf2 en 1 voor special forces.

Installeer jij volgende week special forces en speel je dat 1 keer, dan krijg je automatisch de unlocks (keer het aantal unlocks dat je al omhoog bent gegaan in bf2 voor die tijd). Vandaar dat sommige mensen opeens 3 unlocks kunnen doen zonder een rank omhoog te gaan.

Crash wijzigde deze reactie 07-09-2006 14:53 (11%)
Reden: GEEN onnodig caps gebruiken ;)

• aramdin

aramdin

ND-Photo.nl

quote:
Is dit wel toegestaan hier? Volgens mij niet toch..

Crash wijzigde deze reactie 07-09-2006 14:51 (40%)

• SuX DeLuXe
quote:
aramdin schreef op woensdag 06 september 2006 @ 22:03:
[...]

Is dit wel toegestaan hier? Volgens mij niet toch..
why not?
zonder geldige key kun je toch niet spelen....niet voor lang tenminste
en het is de schuld van de makers dat je DVD erin moet hebben, dat is onnodig dus een no-dvd patch is toch niet illegaal? in mijn ogen niet althans

• OCTheEagle
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 14-10 15:36
Als de Muscle car in armored fury zit, op welke map kun je er dan mee rijden? Ikzelf heb em (na al flink wat AF te hebben gespeeld) nog steeds niet vinden.

Verder is road to Jalalalabad gewoon een fragfestijn waarbij MEC alleen kan winnen als in het begin de zuidwestelijke basis en noordelijke basis goed verdedigd worden. Ik maak veel te vaak mee dat ik als US op een 64 player server gemakkelijk de noordelijke en centrale basis kan pakken, zonder een vijand te hebben gezien.

• Larrs
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:54

Larrs

Ondertitel

quote:
SunStorms_sletje schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:28:
[...]

volgens mij is dat voor armored fury
Aha, vandaar. Armored Fury heb ik niet. De enige extra die ik heb is Special Forces. :)

Bovenvoeter

• Tijgert
  • Laatst online: 01:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Guys, net de patch geinstalleerd en ik heb geen enkele server meer...

De versie in de hoek vertelt me 1.1.2961-793.0
Klopt dit?

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• tiepeks
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 14-07 23:36
quote:
Tijgert schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:20:

Klopt dit?
Ik heb een andere versie staan:
1.1.2963-795.0

Wel de full geïnstalleerd, lijkt wel of jij ergens de beta hebt genomen:
hier staat de full:
klik

specs

• heinrich.nl
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 05-07-2015

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Tijgert schreef op donderdag 07 september 2006 @ 00:20:

Klopt dit?
Bij mij staat er 1.1.2963-795.0 Waarschijnlijk heb je de beta gedownload en daarom zie je geen servers meer.

Gruß, Heinrich. 1e pc / 2e pc / 3e pc / BF2 stats

• Tijgert
  • Laatst online: 01:04

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ah.. ene eikel heeft hem op Usenet geplant als zijnde de full... well, he got me :)

fixed...

8700K, ROG Hero X, 32GB4166, 2080Ti, 2TB SSD, Enermax 950W, 32"+G903+G910 Nieuwe Specs, Oude Specs, Hele Oude Specs

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
quote:
OCTheEagle schreef op woensdag 06 september 2006 @ 23:22:
Als de Muscle car in armored fury zit, op welke map kun je er dan mee rijden? Ikzelf heb em (na al flink wat AF te hebben gespeeld) nog steeds niet vinden.
De Muscle Car staat naar mijn weten alleen op de map Midnigh Sun onder de meest rechter chinese vlag, bij het benzinestation aan het water, vlag is het Construction office dacht ik!

Compassion will be your downfall!

• Ace Lightning
quote:
Kiphaas7 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 16:38:
[...]

Hmm, ik kan het, maar doe het niet. Ben ik dan noob? En als je echt pro bent, verander je gewoon je tactiek om toch maar die " noobs" voor te blijven. Je bent nu aan het klagen omdat je die ene vingerbrekende combo kent die je een voorsprong tov " noobs" geeft, "generfd" is. Oftewel, je staat nu weer gelijk aan alle " noobs"(die het trucje niet kennen). Daarmee wil ik jou niet persoonlijk aanvallen, maar ik ben het oneens met het feit dat teveel mensen een trucje/combo gelijk zien als " skill". De echte goeie, waarvan er niet veel zijn, zul je niet horen klagen, omdat ze niet alleen vertrouwen op dat ene trucje.
Ik ben pro maar ik moet me al 8 patches aanpassen voor sommige noobs
guess what ben het zat.

Ik ga POE spelen, je ziet mij als battlefield fan geen geld uitgeven aan bf2142, messchien ooit als hij voor 5 euro in de bak light.

en het is degelijk skills om op de juiste manier te gebruiken waarom zouden er mensen dan over klagen als ze zoo dood gaan.

Ace Lightning wijzigde deze reactie 07-09-2006 07:45 (6%)

• Mr. Detonator
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 01:29
quote:
RappieRappie schreef op woensdag 06 september 2006 @ 19:45:
Mmm, ok. Tnx. :)

(Die 2e core is bij elke game zo'n beetje overbodig.)
behalve als je een nvidia kaart hebt natuurlijk :)

dan heb je zo'n 55-60% cpu-belasting (met welk spel dan ook) ....het is niet veel, maar overbodig is het niet

zijn bepaalde shaders die op de tweede core worden berekend oid

Mr. Detonator wijzigde deze reactie 07-09-2006 07:45 (8%)

• Kaasplank
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 07:42:
[...]
Ik ben pro maar ik moet me al 8 patches aanpassen voor sommige noobs
guess what ben het zat.

Ik ga POE spelen, je ziet mij als battlefield fan geen geld uitgeven aan bf2142, messchien ooit als hij voor 5 euro in de bak light.

en het is degelijk skills om op de juiste manier te gebruiken waarom zouden er mensen dan over klagen als ze zoo dood gaan.
Ik moet hier altijd zo om lachen he. Ze passen iets aan in een game en ineens zijn de pro's :') helemaal van slag omdat ze een bug in een game (ge)(mis)bruiken en dan reageren ze de woede af op de n00bs :')

Als je echt een pro bent dan ben je zo goed dat je het nu ook wel red. De rest zijn immers toch maar van die vervelende noobs.

Tijd geleden was er dat gezeik met die n00btubers. Oooh wat liepen de pro's :') te klagen. Iedereen kon raak schieten met dat ding en het was iets voor n00bs. Terwijl het gewoon een ingame wapen was. En ondertussen struinden ze wel al dolphin-divend dat veld door op weg naar een tank om daarme zo'n n00btuber kapot te schieten ipv andere tanks.

ooh stats, heerlijke stats.

Kaasplank wijzigde deze reactie 07-09-2006 08:19 (16%)

Ik ben tof want van meuk die ik gekocht heb maak ik een lijstje in mijn handtekening!

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Juggernaut schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:17:
[...]

Ik moet hier altijd zo om lachen he. Ze passen iets aan in een game en ineens zijn de pro's :') helemaal van slag omdat ze een bug in een game (ge)(mis)bruiken en dan reageren ze de woede af op de n00bs :')

Als je echt een pro bent dan ben je zo goed dat je het nu ook wel red. De rest zijn immers toch maar van die vervelende noobs.

Tijd geleden was er dat gezeik met die n00btubers. Oooh wat liepen de pro's :') te klagen. Iedereen kon raak schieten met dat ding en het was iets voor n00bs. Terwijl het gewoon een ingame wapen was. En ondertussen struinden ze wel al dolphin-divend dat veld door op weg naar een tank om daarme zo'n n00btuber kapot te schieten ipv andere tanks.

Eensch is.

_/-\o_

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• JohnD

JohnD

Bernd

wat is een n00btuber?

edit:
dank u ;)

JohnD wijzigde deze reactie 07-09-2006 08:54 (32%)

FKA SunStorms_Sletje

• Jedi Geub
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
*zucht* :Z

Terr wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:23 (97%)

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

• Kaasplank
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

quote:
die grenade launcher op je wapen.

Ik ben tof want van meuk die ik gekocht heb maak ik een lijstje in mijn handtekening!

• Kaasplank
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

quote:
Dat vind ik dan ook wel weer te ver gaan. Iedereen moet natuurlijk doen waar hij/zij zin in heeft. Als je urenlang battlefield speelt dan moet je dat zelf weten. Ikzelf speel op n00bniveau een uurtje of 2 per week omdat ik niet aan meer toe kom. En ik kan me ook best indenken dat je met zoveel speeltijd je je wel aan dingen gaat irriteren maar de meeste dingen zijn gewoon de gameplay. De een wiebelt als een worm over het speelveld en vind een n00btuber irritant. De ander vind zo'n kroelende worm irritant en molt hem met een granaatje die mooi tegen het muurtje stuitert en midden voor de dolphin-diver ontploft. Het is maar net wat je expertise is ;)

Crash wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:43 (3%)

• nero355
  • Laatst online: 17:14

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
maxoss schreef op woensdag 06 september 2006 @ 21:26:
de guns van de jets zijn ook bijgesteld. Heel vervelend nou als je het andere gewent bent :'(
Ik vind die dingen eindelijk bruikbaar om eerlijk te zijn : Als je met een J-10 schoot dan moest je met de onderkant richten en eigenlijk bij voorkeur gewoon naar je kogels kijken :X Nu zie je gewoon een stipje in het midden \o/
quote:
- Allemaal gezeik van verschillende mensen over Stats enzo ... -
Laten we eerlijk zijn : BF2 heeft geen Single Player !!!

De Stats vullen dit op IMHO door er een soort RPG van te maken online, maar dan zonder a la WoW 15 € per maand armer te worden naast de al veel te dure 46 € voor het spel zelf :P

Al die Ribbons/Medals kan je IMHO als Quests zien, maar ja niemand die er zo naar kijkt volgens mij ...

Ace kap is met onleesbaar/incorrect Nederlands en overbodig PoE gespam ... dadelijk weer een topic armer door jou :|

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Ace Lightning
quote:
Juggernaut schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:17:
[...]

Correctie Ze passen de infrantry gameplay aan in elke patch.
messchien was dit wel de druppel voor clanners.
die willen gewoon competieve game, En POE heeft grote mogelijkheden (als DC in bf1942)
Ook zijn de(clanners) mensen die wel telkens aanpassen.

De clanners zeiken omdat er niet over na is gedacht hoe ze het impleteren.
Ik weet niet hoeveel keer op de legale manier wou gebruiken de nootube om transport voertuigen uitschakelen, maar door dat leuke bounce effect werkt dat niet.
Terwijl deze impletatie toch voor CQC was, en dat werkt niet eens want ik kan dat nog steeds iemand die 2 meter vandaan is neerschieten.
En dan gaan ook de death raduis verminderen en moet je headshots gaan afleveren met een nadelauchner |:(

Toen dat klaar was gingen ze naar het volgende topic
De support kit, support wapen was gewoon goed maar door hun incompetente beleid maak ze er een shoot en dive kit sniper kit van.
Terwijl er helemaal geen probleem was je moet alleen niet zoveel sprayen van afstand.
nogal logische dat je dan niks raak. maar sommige (whiners/noobs konden weer niks raken).

Daarna gaan ze zeuren over medics, omdat elke reactie een gevolg heeft. Ook werd dat de algemeene kit( en nu nog heb ik last van verotten shockpaddles). Sinds de nerf van de nade launcher heeft het geen directe voordelen tegen over de medic kit.

Ook was A2A nog goed in patch 1.1 en had je de mogelijkheid om te ontwijken, hebben ze dat in patch 1.12 de Super mega jet j10 ontwikkeld, en dit zijn paar kleine punten door toen doen van gezeur van mensen.

Hoe ik het graag had zou willen zien als clan perspectief als bijvoorbeeld c4
Gewoon als een nade gebruiken zodat hem toch nog over een hek kan gooien of als het niet nodig is.
en dat is 5 m, dat is ook genoeg om van een hoog dak je c4 midden op de weg te gooien

en het kan ook niet meer misbruikt worden.
ook introduceren ze bij elke nerf wel een nieuwe bug/imbalance
zoals het spring en niet schieten gedeelte is ook nu ik ga van muurtje af en kan niet schieten omdat server denk dat ik aan het springen ben :O
quote:
Ik vind mensen triest die om elke ding waar door ze kunnen gekild worden roepen noobtube/dolvin dive/tank whore/plane whore/heli whore

terwijl deze mensen gewoon weten hoe ze een wapen moet gebruiken.
mensen zeuren nog dat de heli te sterk is. maar even een auto op zoeken en er 4 seconden opschieten is nog steeds te moeilijk.
dus ik voel me degelijk wel pro tegenover zulke mensen :O

Terr wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:23 (14%)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:00

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 11:42:
[...]

Ook zijn de(clanners) mensen die wel telkens aanpassen.
De clanners zeiken omdat er niet over na is gedacht hoe ze het impleteren.
Ik weet niet hoeveel keer op de legale manier wou gebruiken om transport voertuigen uitschakelen maar door dat leuke bounce effect werkt dat niet.
terwijl deze impletatie toch voor CQC was, en dat werkt niet eens want ik kan dat nog steeds doen.
En dan gaan de death raduis verminderen en moet je headshots gaan afleveren met een nade |:(
  • Ik heb echt geen idee wat je hier zegt. "De clanners" zijn de "pro's" en dat ben jij :?
  • Kan je geen PoE topic aanmaken voor het PoE gebabbel? We weten dat je BF2 haat maar toch elke dag BF2 speelt, maar als de haatposts uit dit topic kunnen blijven dan vermijden we het risico dat dit topic ook een slotje krijgt, en dat is wel zo fijn <+:)
Voor de duidelijkheid, het staat op elke pagina maar wordt toch niet gelezen: http://gathering.tweakers...essage/25694130/1?limit=1

Stewie! wijzigde deze reactie 07-09-2006 12:08 (7%)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• mrFoce
  • Nu online
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:03:
[...]
  • Ik heb echt geen idee wat je hier zegt. "De clanners" zijn de "pro's" en dat ben jij :?
  • Kan je geen PoE topic aanmaken voor het PoE gebabbel? We weten dat je BF2 haat maar toch elke dag BF2 speelt, maar als de haatposts uit dit topic kunnen blijven dan vermijden we het risico dat dit topic ook een slotje krijgt, en dat is wel zo fijn <+:)
Moet zeggen dat ik het knap vind dat je die post uberhaupt begrijpt. Ik snap er weinig van.

Vind het wel grappig dat hij aanhaald dat er niet naar de spelers geluisterd wordt. Ik denk dat ze dat wel doen (misschien niet naar jou), maar bv op de EA forums!

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:03:
[...]
Voor de duidelijkheid, het staat op elke pagina maar wordt toch niet gelezen: http://gathering.tweakers...essage/25694130/1?limit=1
Ik zei toch niet dat clans zijn pro, messchien moet je is lees de laaste quote lezen ;)
En waarom verhaal niet duidelijk, is het weer zo slecht geschreven dan :P

• Ace Lightning
quote:
gideon82 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:13:
[...]

Moet zeggen dat ik het knap vind dat je die post uberhaupt begrijpt. Ik snap er weinig van.

Vind het wel grappig dat hij aanhaald dat er niet naar de spelers geluisterd wordt. Ik denk dat ze dat wel doen (misschien niet naar jou), maar bv op de EA forums!
Niet echt zei luisteren naar klein gedeelte van mensen de rest speelt gewoon rustig door.
Maar ik zie steeds meer mensen vertrekken dan erbij komen, door hun patches.

Ook gewoon een van de reden dat ik bf2142 niet ga kopen, is gewoon dat ik zeker weet dat je een boosterpack er voor gaat krijgen, want 10 maps op rankend gaat snel vervelen (EA strategie)

Ook is EA bezig om Dice samen tevoegen met EA zelf.
En sinds EA de touwtjes in handen heeft gaat het alleen maar slechter.
met de kwaliteit van de game.

BF1942 had je veel patches maar daar boekte ze vooruitgang

Ook neemt EA het ranking gebeuren over dus gaat er weer wat extra geld in het laatje,
maar bugs fixes oh maar, want merendeel geeft niet om de bugs maar om hun punten.
--------------------------edit---------------------------------

Ik had trouwens al een manier gevonden om rond die delay te komen.
dus sorry whiners tot de volgende patch :O

Jump en prone
Richt op de vijand en schiet
en daarna crounch
als je mis doe het nog een keer :o

Ace Lightning wijzigde deze reactie 07-09-2006 12:38 (11%)

• Blacksnak
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-10 09:44
Gewoon zwijgen * Blacksnak :X

:p

• mstx
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Sinds ik patch 1.4 heb geïnstalleerd is het geluid ineens helemaal verkloot. Ik hoor overal auto's rijden, mensen lopen en schieten... terwijl die er helemaal niet zijn. 8)7 Ook hoor ik artillery vanaf de andere kant van de map. Ik hoor dus zo ongeveer alles, maar als ik mijn geweer reload hoor ik niks. 8)7
Geweldige patch dus weer... het spel is nu ongeveer onspeelbaar geworden. |:(

• Bart1983
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 15:26

Bart1983

TF2: [GoT]Netherlands

Laat maar!

Bart1983 wijzigde deze reactie 07-09-2006 12:50 (98%)

TF2: [GoT]Netherlands

• Ace Lightning
quote:
Bart1983 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:32:
[...]

!nepjirgeb tein wuoj nak ki tijS
fijn voor je, ik ga POE spelen daar zijn de wapens teminsten niet random als in bf2.

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 01:00

Stewie!

Keen must die!

Topicstarter
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:13:
[...]

En waarom verhaal niet duidelijk, is het weer zo slecht geschreven dan :P
:P

Laat ik het zo zeggen: het is te merken dat je met passie weer over BF2 schrijft ^)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• heinrich.nl
  • Laatst online: 05-07-2015

heinrich.nl

[HuT] Heinrich.nl

quote:
Wat zegt hij nou eigenlijk? Er is echt geen touw aan vast te knopen. :?

Gruß, Heinrich. 1e pc / 2e pc / 3e pc / BF2 stats

• Equalized
  • Laatst online: 04-11-2013
Doe dat dan ook niet en plaats gewoon een topic report

Terr wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:18 (87%)

sar·cas·me (het ~)
1. bittere, bijtende spot

• Ace Lightning
quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:39:
[...]

:P

Laat ik het zo zeggen: het is te merken dat je met passie weer over BF2 schrijft :$
simple gezegd.

Ze gaan bergafwaarts sinds EA, dice heeft overgenomen
en de weg die ze volgen ben ik niet blij mee als trouwe battlefield fan.

de verschillen kwa support is gewoon te groot als je het vergelijkt met BF1942 en BF2 van nu.
Ik hou het wel bij de Mods :>

• Kaasplank
  • Niet online

Kaasplank

Vake bu-j te bang!

quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:35:
[...]

fijn voor je, ik ga POE spelen daar zijn de wapens teminsten niet random als in bf2.
Dan doe je dat toch? Maar open dan ook een POE topic in plaats van dit topic te vergallen.
Ik ga toch ook niet als bmw rijder elke keer in het alfa topic lopen blaten dat alfa's al roesten als ze op de boot staan?

Er zijn nog massa's tevreden BF2 spelers én spelers die de bugs helemaal niet zo'n ramp vinden tijdens het spelen en die willen daar gewoon in dit topic over praten.

p.s. ik snapte ook geen donder van je reactie.

Kaasplank wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:13 (3%)

• djerror
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 15:56
Ik heb de patch gisteravond voor het eerst gespeelt met een trainings match..moet zeggen dat hij me behoorlijk bevalt alhoewel ik in de laatste ronde van een berg afgleed en toen pats-boem CTD..Zou behoorlijk klote zijn als dat tijdens een echte match was gebeurd. Vanavond maar weer eens aan de slag 8). De nieuwe map vond ik ook erg leuk je moet echt overal om je heen kijken want je kan zo'n beetje op elk dak komen.

Voor mij hoeven ze geen nieuwe patch meer uit te brengen of het mocht nog zo zijn dat er nog steeds veel connection problems en ctd's ontstaan (ff turven vanavond ghehhe)

• Lighteye
  • Registratie: mei 2001
  • Niet online
quote:
gideon82 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:13:
[...]

Moet zeggen dat ik het knap vind dat je die post uberhaupt begrijpt. Ik snap er weinig van. :/

Er wordt verkeerd geluisterd naar de community. Men zou zich bezig moeten houden met de vele bugs en glitches die gevonden zijn i.p.v. het 'iedereen' naar de zin te maken door de gameplay te tweaken naar de wensen van een select groepje mensen.

Een soort en met van democratie werkt >IMHO< op deze manier niet (je kan mij iig niet vertellen dat alle soorten en lagen uit de BF community de official EA forums bezoeken om een mening te geven, laat staan hoe je dit zou moeten vaststellen), de spelers zouden gewoon moeten accepteren de game te spelen zoals de developers dat bedoeld hebben. Maar de fout ligt niet bij de spelers maar aan EA/DICE die de informatie verkeerd interpreteert.

• Jedi Geub
  • Niet online
Check je mail

Terr wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:18 (93%)

PSN: Jedi_Geub [Link] https://tweakers.net/aanbod/1212935/apple-watch-series-2-(nylon-bandje-42mm)-zilver-(grijs).html [/link]

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 20:49
Je kan nu niet meer vehicles op gebouwen gooien...

Tenminste, het kan nog wel op de rand van een gebouw en waar liggen de meeste snipers? O-)

Precies daar, het is nu een minigame geworden om je cartillery zo te plaatsen dat het net de sniper meeneemt.

Het is superirritant als je een jeep op je kop krijgt, maar het is o zo leuk als commander om het te doen.

Vooral als één mannetje een vlag probeert over te nemen en je plaatst de auto recht op zijn hoofd voordat de vlag grijs wordt! :D

Het maakt de game ook meer driedimensionaal, want je kan nu van elke kant worden aangevallen! ;)

• Terr
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 28-11-2017

Terr

Suiker op je patat

Modbreak:
Ik weet niet of het een record is, maar dit topic gaat nu alweer heel snel de verkeerde richting op. Misschien is het voor sommige mensen verstandig om hier gewoon niet meer te posten, omdat je het anders voor een hoop mensen gaat verzieken.

ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!

• Yozzman
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17-07 13:21

Yozzman

meer MAN dan yozz

quote:
Juggernaut schreef op donderdag 07 september 2006 @ 08:53:
[...]

die grenade launcher op je wapen.
Dat is zon leuk wapen af en toe 8)7

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• Ace Lightning
quote:
Juggernaut schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:02:
[...]

Dan doe je dat toch? Maar open dan ook een POE topic in plaats van dit topic te vergallen.
Ik ga toch ook niet als bmw rijder elke keer in het alfa topic lopen blaten dat alfa's al roesten als ze op de boot staan?

Er zijn nog massa's tevreden BF2 spelers én spelers die de bugs helemaal niet zo'n ramp vinden tijdens het spelen en die willen daar gewoon in dit topic over praten.

p.s. ik snapte ook geen donder van je reactie.
nhee

ik zei POE heeft even grote mogelijkheden als DC in bf1942.
ik weet niet hoelang het gaat duren voor er meer poe/fh2 servers er zullen zijn.

Maar ik heb het gevoel dat er binnen een goeie half jaar een stuk minder bf2 servers in de lijst zullen zien. :)

• Ibidem
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 15:05
quote:
Ace Lightning schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:31:
[...]

nhee

ik zei POE heeft even grote mogelijkheden als DC in bf1942.
ik weet niet hoelang het gaat duren voor er meer poe/fh2 servers er zullen zijn.

Maar ik heb het gevoel dat er binnen een goeie half jaar een stuk minder bf2 servers in de lijst zullen zien. :)
Ace, doe eens anderen een LoL en neem het advies van Terr ter harte. Eind goed al goed, en wordt een passieve lezer van dit topic. Ik snap best dat je het met bepaalde zaken oneensch bent, daar is t een forum voor. Maar je kan TE ver gaan....

..::System Specs::..

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
Epitome schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:23:

Tenminste, het kan nog wel op de rand van een gebouw en waar liggen de meeste snipers? O-)

Precies daar, het is nu een minigame geworden om je cartillery zo te plaatsen dat het net de sniper meeneemt.

Het is superirritant als je een jeep op je kop krijgt, maar het is o zo leuk als commander om het te doen.

Vooral als één mannetje een vlag probeert over te nemen en je plaatst de auto recht op zijn hoofd voordat de vlag grijs wordt! :D

Het maakt de game ook meer driedimensionaal, want je kan nu van elke kant worden aangevallen! ;)
Ja, en gelukkig kicken steeds meer admins voor dit soort geintjes. :)

• Tomino
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 16:47
Wat ik heb gemerkt.
Voor de mensen die mn vorgige post gezien hebben over dat 1.4 niet wilde patchen. Opgelost door alles eraf te mikken en daarna de FULL er over heen. Daarna deed alles het weer :)

Wat ik dus gemerkt heb:

De vlaggen op de stokken ( kinda logisch) zijn veel ehm, fletser. Lijkt net een spiegel waar je je zelf niet in kan zien.

Verder, bug of niet maar nog niet eerder meegemaakt. Als er gespot word hoorde ik het wel. Het poppetje knipperde ook die dat zij maar op de map was NIKS te zien. Dus er werd gespot maar geen rood vijandje gemerkt. Dit had ik niet alleen, Nagevraagd en meerdere mensen hadden het.

Verder is gelukkkig de schade van die stomme guns op auto's gereduceerd. Dat klopte gewoon niet.
5 rakketten op je chopper van een enemy en je bent net dood net heel. En met een Gun op een auto ben je in no time de sjaan.
Dat is goede zaak!

Prone delay etc boeit me niet echt veel. Heb je alleen last van als je ligt hurkt en weer gaat liggen.
Ik denk dan, So what.

ervaringen goed onderbouwen modjes? :)

• mvds

mvds

Totally awesome!

quote:
mstx schreef op donderdag 07 september 2006 @ 12:29:
Sinds ik patch 1.4 heb geïnstalleerd is het geluid ineens helemaal verkloot. Ik hoor overal auto's rijden, mensen lopen en schieten... terwijl die er helemaal niet zijn. 8)7 Ook hoor ik artillery vanaf de andere kant van de map. Ik hoor dus zo ongeveer alles, maar als ik mijn geweer reload hoor ik niks. 8)7
Geweldige patch dus weer... het spel is nu ongeveer onspeelbaar geworden. |:(
ipv meteen het spel de schuld te geven, kan je ook even je geluidsinstellingen nalopen :) Misschien staat er iets fout.

• Ace Lightning
quote:
Tekn0z schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:38:
[...]

Ace, doe eens anderen een LoL en neem het advies van Terr ter harte. Eind goed al goed, en wordt een passieve lezer van dit topic. Ik snap best dat je het met bepaalde zaken oneensch bent, daar is t een forum voor. Maar je kan TE ver gaan....
Sorry dat mij lange post een gaar was.
maar ik noemde gewoon paar dingen wat ze bij elke patch doen
en wat de gevolgen ervan zijn als je telkens naar zulke mensen luisterd.

want hadden ze beter op bug fixes kunnen focussen.

Ik zit vast in me squad bug
Kan geen squad maken bug
Red/blue bug
C4 bug
Collesion heli bug
T.V bug reload en schiet bug
View bug als je switch van bommer mod, terwijl je reload
Support overheat gun exploit
Revive extra kit bug
Rare death/kill message bug
Van het muurtje afgaan en kan niet schieten bug.
nadelauncher bug ( je schiet vanaf 2 meter en gebeurd niks)
servers info bug
refersh bug in the server browers
C4 exploit
Spot systeem werkt niet meer optimaal dit was van BETA2 versie 1.4

En ga maar zo door, maar in die tussentijd is er al jaar voorbij gekomen en ik heb meer bugs erbij zien komen dan er gefixd werd.

Ace Lightning wijzigde deze reactie 07-09-2006 13:57 (4%)

• Dekaasboer
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:42
Ik denk dat het probleem is dat de meeste "pro's" (mensen die deze patches vervloeken) voornamelijk op hun reactievermogen vertrouwen.

Het is idd wel een beetje vervelend ja dat je nu niet kan schieten als je springt, of dat er een prone delay is. Ik vind het af en toe ook frustrerend als ik sneller ben dan het spel. (op de delays wachten)

Maar ik vind het vervolgens dan weer kunst om daar omheen te werken. Verder vooruit kijken, meer op tacktiek en dekking letten. Zorgen dat ik op brainpower win en niet op reactievermogen. _/-\o_

Je kan deze patch verwelkomen als een vervloeking of als een uitdaging!

http://axrotterdam.blogspot.nl

• mrFoce
  • Nu online
quote:
Dekaasboer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:55:
Ik denk dat het probleem is dat de meeste "pro's" (mensen die deze patches vervloeken) voornamelijk op hun reactievermogen vertrouwen.

Het is idd wel een beetje vervelend ja dat je nu niet kan schieten als je springt, of dat er een prone delay is. Ik vind het af en toe ook frustrerend als ik sneller ben dan het spel. (op de delays wachten)

Maar ik vind het vervolgens dan weer kunst om daar omheen te werken. Verder vooruit kijken, meer op tacktiek en dekking letten. Zorgen dat ik op brainpower win en niet op reactievermogen. _/-\o_

Je kan deze patch verwelkomen als een vervloeking of als een uitdaging!
Zeg nou zelf. Patch of niet, er blijft gezeik!

Ze moeten gewoon dingen blijven patchen en aanpassen naar wensen van community. Natuurlijk kunnen ze niet op elk voorstel ingaan. Maar weet wel zeker dat er op commentaar gelet wordt. Echter, denk ik dat de feedback van 'beta testers' meer gewaardeerd worden dan het 12jarige jongetjes op de hoek die niet verder kijkt dan zijn neus lang is, en de boel bij elkaar scheeuwd

• Ace Lightning
quote:
Dekaasboer schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:55:
Niet echt, het zijn meer dingen als het impleteren van zulke dingen(de delays).
als ze gewoon sprint en ik spring en wil gaan liggen en dat gewoon disablen ipv delays er in te bouwen
ben je gelijk van dat dolvin dive af.

crounch/rpone spammen: kan ook simple opgelost worden door dat de lag tussen server en client gewoon te fixen want dat duurt ook al zo lang.

Ook kunnen de animatie 0.5 seconde langer maken als in bf1942.(probeer daar maar is te prone te spammen)het zijn gewoon zulke simple oplossingen.
maar ipv dat te doen gaan ze maar wat delays inbouwen zo dat de movement lekker sloppy wordt ;(

• robvanderaart
  • Laatst online: 07-10 01:44
Hopelijk fixen ze ook eens die bug van There is a problem with your connection en vele andere. Dat krijgen mensen nog steeds en dat is zo irritant, zit je net 3 minuten in een server en krijg je dat weer :/ Dus hopelijk gaan ze dat fixen in 1.41 of 1.5 O+ (Lijkt me naar alle waarschijnlijkheid niet, er komt eerder een nieuwe map of fixes waar je geen reet aan heb maja ) Blijf het even goed wel spelen, maar als het zooitje zo doorgaat dan niet meer natuurlijk :(

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• Ace Lightning
quote:
gideon82 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:00:
[...]

Ze moeten gewoon dingen blijven patchen en aanpassen naar wensen van community. Natuurlijk kunnen ze niet op elk voorstel ingaan. Maar weet wel zeker dat er op commentaar gelet wordt. Echter, denk ik dat de feedback van 'beta testers' meer gewaardeerd worden dan het 12jarige jongetjes op de hoek die niet verder kijkt dan zijn neus lang is, en de boel bij elkaar scheeuwd
zal ik je iets vertellen.

op UK EA forum/bf2s was zowat iedereen tegen de delays :O
en toch bouwen ze het erin terwijl genoeg andere suggesties werden gesteld op prone spammen te stoppen.

• Dekaasboer
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 14:42
quote:
gideon82 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 14:00:
[...]

Idd, het blijft vervelend. Het is tot op zekere hoogte goed dat ea naar de community luistert, maar ik had liever gezien dat ea het spel zou laten evalueren door een professioneel testteam.

Maar ach, gebeurd is gebeurd. Er zijn nog genoeg manieren over om kills te maken in het spel en anderen te slim af te zijn. Een kwestie van aanpassen.

Een voordeel, als er veel "pro"gamers weggaan heb ik een hogere kans om eerste te eindigen en kills te maken.

http://axrotterdam.blogspot.nl

• robvanderaart
Reageer dan _niet_ :{

Crash wijzigde deze reactie 07-09-2006 14:54 (72%)

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

• JohnD

JohnD

Bernd

ik heb helaas nog niet veel kunnen spelen met 1.4 maar voor mij is maar 1 ding interessant en dat zijn die vervelende disconnects. Er blijven altijd manieren om vervelend te zijn in een spel. 70% van de potjes die ik speel zijn gewoon leuk en als het me niet bevalt wissel ik gewoon van server. dat ik soms niet in een squad kan of dat ik soms geen unlocks heb boeit me helemaal niks.

soms zijn er gewoon potjes waarin ik word afgeknalt door tanks, snipers en grenadelaunchers. Doe je niks aan. gewoon ergens anders spawnen :)

FKA SunStorms_Sletje

• PhoeniXProjects
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
CREAM schreef op woensdag 06 september 2006 @ 14:40:
Dat is dus wel de laatste patch!! Welke versie gebruik jij dan? :+
quote:
Indy91 schreef op woensdag 06 september 2006 @ 15:15:
[...]
... in de volgende patch.....
Mijn gevoel zegt me dat er geen volgende komt....ik heb trouwens nog steeds dat je niet het IP van de server kan zien in-game zeg maar als je op TAB drukt....
Ik heb trouwens ook steeds op Jaballebad dat ik een soort soundbug heb...ik hoor steeds de turret van een tank draaien. Dus als er geen tank is zeg maar...Of het is een bug van mn X-fi...meer mensen soundbugs met een X-fi misschien?

Ik vind trouwens ook dat er veel te veel tanks in dit level zitten aan de US kant. Ik speelde de 1e dag even 5vs5 en dan is het niet grappig als er 3 tanks met engi´s erin achter je aan komen. Daar kan je met 2 AT´s niets tegen beginnen. Die andere 3 pipo´s deden geen bal. Ik vind ook dat je met zo weinig mensen geen arty moet gebruiken...zo lame.

De no vehicles optie is op zich wel leuk maar ook alleen maar op kleine (16pl) maps vind ik. Gister ging ik een server in die Dalian draaide maar dat bleek ook no vehicles te zijn. Das best een eind lopen als je vanaf het vliegveld komt. En vervolgens kom je alleen maar snipers tegen....bah!
quote:
Noem jij eens een voertuig waarin dat wel gebeurt dan?? Nee dus...geen bug

• robvanderaart
Dat handvat op de SRAW ziet er trouwens goed uit, maar dat zal 1 van de weinige dingen zijn. De grootste problemen die laten ze liggen en fixen ze niet, en zowat onzichtbare problemen of dingen waar wij niks vanaf weten fixen ze wel. Terwijl overal op forums over disconnects etc. word gezeurt en over andere bugs. Maarja valt niks aan te doen tenzij de topman van EA te kidnappen :D

• nero355
  • Laatst online: 17:14

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

quote:
Epitome schreef op donderdag 07 september 2006 @ 13:23:

Je hebt helemaal gelijk, maar eigenlijk vind ik dat 1 ding wel moet kunnen : Als USMC Commander een autootje op de Carrier droppen om ermee vervolgens naar de RADAR/UAV te rijden/beschermen !!

Echt toen die vehicle drop feature met 1.3 erbij kwam zat ik echt te springen om het daarvoor te gebruiken en nu kan het niet meer :'(

Hadden ze niet gewoon iets kunnen maken, zodat je niks kan droppen op enemy en friendly units en niet zo algemeen zoals nu ?? Jammer ...

|| DPC GoT WhatPulse Team :) || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• Epitome
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 20:49
quote:
nero355 schreef op donderdag 07 september 2006 @ 15:24:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar eigenlijk vind ik dat 1 ding wel moet kunnen : Als USMC Commander een autootje op de Carrier droppen om ermee vervolgens naar de RADAR/UAV te rijden/beschermen !!

Echt toen die vehicle drop feature met 1.3 erbij kwam zat ik echt te springen om het daarvoor te gebruiken en nu kan het niet meer :'(

Hadden ze niet gewoon iets kunnen maken, zodat je niks kan droppen op enemy en friendly units en niet zo algemeen zoals nu ?? Jammer ...
Dan wordt het programmeertechnisch wel een heel ingewikkeld verhaal.

Ik denk dat dit de beste oplossing is, maar het probleem dat ze wilden aanpakken is er dus niet mee verdwenen.
Pagina: 1 2 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voorkom dat dit topic het allerlaatste BF2-topic wordt:
Lees dit door voordat je post

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True