[PC] Half-Life 2 deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste
Acties:
  • 6.957 views sinds 30-01-2008

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

job schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:38:
[...]

Maakt niet uit, steam zal ep1 automatisch downloaden.
(gebeurde hier namelijk, en de boel werkt prima).

Je zou in steam eens een integrity check kunnen doen naar de bestanden.
Zulke fouten zullen alleen eerder door de videokaart of drivers worden veroorzaakt.
Ik had de nieuwste drivers van de Nvidia site, en ik heb 163.71_forceware_winxp_32bit_english_whql.exe geprobeert, beide hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 165097

koekoek2003nl schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 12:04:
[...]

ik heb ep1 nu ook geinstalleerd ik heb minerva ook opnieuw geinstalleerd e.d. ik heb het nu opnieuw gespeeld maar zodra ik in de lift stap heel lang naar beneden gaat komen dr problemen
plaatje is misschien een sploiler voor sommigen dus als je niet wil moet je niet kijken

[afbeelding]

hier zie je overal error staan (die rooie letters) en paars zwart geblokte texture's
heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen?

Ik kwam er net achter dat deel 1 2 en 3 achter elkaar door spelen, ik krijg pas bij deel 3 problemen met texture's
Dit haalde ik net van Adam's site, misschien dat dat het probleem oplost:
Edit 2007-10-03: It appears the installer has a bit of a bug - any desktop icon it creates will try launching the new MINERVA as a Half-Life 2 mod, not as an Episode One mod. Resulting in big red ERROR models, magenta-and-black checkerboard textures and lots of other missing stuff. Launch the game from the Steam games list instead, while I sort out an updated installer...
Dus vanaf Steam games list starten. Ik denk niet dat het een probleem met je videokaart is, aangezien het alleen in deel 3 voorkomt.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 03-10-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Doe eens de integrity check voor Half-Life 2 en Episode One, beide te vinden door rechtermuis knop op spel -> Eigenschappen

Edit: Ow.. Te laat. dat kan ook ja :P

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchmega op 03-10-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Anoniem: 165097 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 17:36:
[...]

Dit haalde ik net van Adam's site, misschien dat dat het probleem oplost:

[...]

Dus vanaf Steam games list starten. Ik denk niet dat het een probleem met je videokaart is, aangezien het alleen in deel 3 voorkomt.
Dat is idd de oplossing bedankt, ik had ook al een integrity check voor Half-Life 2 en Episode One gedaan maar dat hielp niet, starten vanuit steam zelf wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Ik ben onbekend in de wereld van mods van HL2, als ik een singleplayer mod zou willen spelen, wat is dan de top 3 van beste mods? Dan kan ik wat spelen totdat EP2 los wordt uitgebracht (if ever)

De enige mod die ik ken is de remake van HL1 door blackmesa helaas wacht ik daar nu al 2 jaar op en ben bang dat het nog wel 1 of 2 jaar gaat duren :X

[ Voor 10% gewijzigd door ErikRo op 03-10-2007 21:09 ]

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minerva zeker op 1, de rest willekeurige volgorde, ook allemaal goed:

Riot Act - ook niet zo oud, erg goed, zeker downloaden.
Rock 24 - ook erg goed.
Causality effect - aparte verhaallijn voor HL2
Leon's Coastline to Atmosphere - Lange mod! Wel wat bugs en soms wordt je swamped door enemys, maar zeker de moeite waard.
Dayhard - Grappige, originele mod, moet het vooral van de humor hebben.

En zo zijn er nog wel wat meer, maar kom ik even niet zo snel op.

Al die mods kun je hier vinden, moet je even op de naam zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surgue
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Als je het nog niet wist: Je kunt EP2 en Portal nu pre-loaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
direct thuis maar ff binnentrekken wanneer zijn ze speelbaar ? Ook direct of moet je wachten tot de 15e ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Defector schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 14:19:
direct thuis maar ff binnentrekken wanneer zijn ze speelbaar ? Ook direct of moet je wachten tot de 15e ?
Op de 10e worden ze vrijgegeven. Ze zijn dus nu nog niet speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

HELP NEEDED !!!

Dit is voor in de Mod Minerva, Chapter 3

spoiler:
Ik zit nu net in het stukje waar je wapens in beslag worden genomen ... En heb me een ongeluk gezocht waar ik weer wapens kan vinden .. Maar tot nu toe niks gevonden ... En het lijkt me toch echt wel dat ik nu weer wapens moet kunnen hebben, aangezien er alweer combines op me lopen te schieten etc etc .. Het is me gelukt om zonder wapens een aantal schakelaars om te zetten waardoor ik doorkon. Bij een loopbrug waar die gasten met die lasers op hun hoofd zijn, is het me ook ggelukt om een electic field uit te zetten en een schakelaar omgezet, waarna grote luiken voor het raam opengaan .. Maar daarna komen dus die combines ... En ikke geen wapens !!! HELP !!! Wat heb ik verkeerd gedaan ?? Of wat moet ik doen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

JediUberknaft schreef op donderdag 04 oktober 2007 @ 18:57:
HELP NEEDED !!!

Dit is voor in de Mod Minerva, Chapter 3

spoiler:
Ik zit nu net in het stukje waar je wapens in beslag worden genomen ... En heb me een ongeluk gezocht waar ik weer wapens kan vinden .. Maar tot nu toe niks gevonden ... En het lijkt me toch echt wel dat ik nu weer wapens moet kunnen hebben, aangezien er alweer combines op me lopen te schieten etc etc .. Het is me gelukt om zonder wapens een aantal schakelaars om te zetten waardoor ik doorkon. Bij een loopbrug waar die gasten met die lasers op hun hoofd zijn, is het me ook ggelukt om een electic field uit te zetten en een schakelaar omgezet, waarna grote luiken voor het raam opengaan .. Maar daarna komen dus die combines ... En ikke geen wapens !!! HELP !!! Wat heb ik verkeerd gedaan ?? Of wat moet ik doen ????
spoiler:
Als het goed is links en rechts naast, dat electric field, maar dr zijn 2 stukjes met die gasten met lasers op hun kop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 15:08
Anoniem: 165097 schreef op woensdag 03 oktober 2007 @ 21:49:
Minerva zeker op 1, de rest willekeurige volgorde, ook allemaal goed:

Riot Act - ook niet zo oud, erg goed, zeker downloaden.
Rock 24 - ook erg goed.
Causality effect - aparte verhaallijn voor HL2
Leon's Coastline to Atmosphere - Lange mod! Wel wat bugs en soms wordt je swamped door enemys, maar zeker de moeite waard.
Dayhard - Grappige, originele mod, moet het vooral van de humor hebben.

En zo zijn er nog wel wat meer, maar kom ik even niet zo snel op.

Al die mods kun je hier vinden, moet je even op de naam zoeken.
Ik ga ze even dloaden, bedankt.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89184

Aanstaande woensdag is de Oranje Box op steam uit, nog 5 nachtjes slapen :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 25-02 13:26

JediUberknaft

May Da Force B With You !

VET !!!

Afbeeldingslocatie: http://www.counterstrike-games.net/CSSource/Daten/orange_box-1.jpg

Hopen dat ik me tot volgende week kan vermaken met de Minerva Mod !! Heb echt weer heel erg veel zin om HL2 te spelen ! Blijft absoluut een prachtspel !!

Kan nie wachten !! Ik was eigenlijk helemaal vergeten dat hij deze maand zou uitkomen doordat ik heel :9 veel naar het buitenland ben geweest en me weinig met gamen had bemoeid ... Tot de laatste paar wekies ... En toen zag ik dit goede nieuws

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49
komt ie dan ook 10 oktober in de winkels?? Ik heb zin in het vervolg :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-06 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Rudyyy schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 17:16:
komt ie dan ook 10 oktober in de winkels?? Ik heb zin in het vervolg :9~
Volgens Gamersnet is het spel vanaf 10 oktober speelbaar mits gedownload via Steam. Vanaf 12 oktober is hij in de winkel verkrijgbaar. Nog een weekje wachten, dus. :)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-06 21:42

Grozno

acts without consequence!

Jep, Pre-loaders mogen eerder los.

* Grozno kijk naar Steam: Half-Life 2: Episode Two 58%...

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:49
The Zep Man schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 18:23:
[...]
Volgens Gamersnet is het spel vanaf 10 oktober speelbaar mits gedownload via Steam. Vanaf 12 oktober is hij in de winkel verkrijgbaar. Nog een weekje wachten, dus. :)
Weekje, ach dat stelt niks voor, mooi wachten :D preloaden vind ik zo ;( , je hebt geen mooie hoes en cd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 11:18

Knaak

It's me, Mario!

Rudyyy schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:21:
[...]

Weekje, ach dat stelt niks voor, mooi wachten :D preloaden vind ik zo ;( , je hebt geen mooie hoes en cd
Als je eenmaal de game hebt toegevoegd aan my games list, zal je de cd en hoes nooit meer aanraken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phobosdeimos
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:45
MOAW schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Als je eenmaal de game hebt toegevoegd aan my games list, zal je de cd en hoes nooit meer aanraken _/-\o_
Jup. Ik heb HL2 wel op fysieke media (EP1 en orange box niet), maar laatst zocht ik er naar, ik wist hem zelfs niet meer liggen of hoe hij er uit zag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:12
Komt de losse download van ep2 ook op 10 Oktober beschikbaar? Of moet je daarvoor ook tot de 12de wachten?

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

MOAW schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Dat heb ik dus totaal niet, ik installeer hem nog steeds vanaf dvd, gaat veel sneller dan downloaden. Daarna alleen even updaten en klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-06 15:40

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

pingkiller schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 10:45:
Komt de losse download van ep2 ook op 10 Oktober beschikbaar? Of moet je daarvoor ook tot de 12de wachten?
Mag hopen op de 10e zeg.

Zal een gigantische naaistreek zijn als mensen die al HL2 en HL2e1hebben 2 dagen langer moeten wachten of voor $45,- een hele package moeten kopen. :{

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
MrJ schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 13:45:
[...]

Mag hopen op de 10e zeg.

Zal een gigantische naaistreek zijn als mensen die al HL2 en HL2e1hebben 2 dagen langer moeten wachten of voor $45,- een hele package moeten kopen. :{
Je kan hem nu in ieder geval nog niet pre-orderen/downloaden. Het zou imho idd een flinke pr-blunder zijn door de gewone download niet óók op 10okt aan te bieden.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-06 19:23
Zojuist Orange Box gepreordered voor € 44,95. Met de $-koers een koopje en ik ga zeker veel plezier beleven aan Ep2, TF2 en Portal :)

(En dat terwijl ik HL2 al heb :) who cares, ik wil Valve best een beetje sponsoren voor de goeie stuff die ze altijd maken)

Jammer dat de headcrab-mutsen uitverkocht zijn! :D

edit: he...het zou 44,95 dollar incl. belasting zijn volgens de site op steam, maar ik krijg er toch 8 dollar belasting bij! :( Nou ja, niks aan te doen
Ja, ik check nog even het Source Premier Pack: 79.95 "Inclusief belasting", dat stond er bij mij ook.

[ Voor 69% gewijzigd door Stefke op 06-10-2007 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
stefijn schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 17:39:
Zojuist Orange Box gepreordered voor € 44,95. Met de $-koers een koopje en ik ga zeker veel plezier beleven aan Ep2, TF2 en Portal :)

(En dat terwijl ik HL2 al heb :) who cares, ik wil Valve best een beetje sponsoren voor de goeie stuff die ze altijd maken)

Jammer dat de headcrab-mutsen uitverkocht zijn! :D

edit: he...het zou 44,95 dollar incl. belasting zijn volgens de site op steam, maar ik krijg er toch 8 dollar belasting bij! :( Nou ja, niks aan te doen
Met de $ koers de orange box nog geen €38?

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

(jarig!)
35 euro om precies te zijn :D

en dat alleen is het topspel Peggles al waard!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-06 22:53
Jazzper schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:09:

Mja, Peggles is leuk (en verslavend), maar dit is niets meer dan een veredelde demo... (buy Peggle Extreme NOW!!!!111). :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-06 15:45
Jazzper schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 18:09:

Heh ja.. Ik heb de Forever version gekocht, dat is echt verslavend.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-06 21:21
Ik vind het best een slimme zet van Valve om een aangepaste versie van Peggle bij de orange box te doen.

Normaal zou ik dit spel nooit gekocht hebben of maar de moeite hebben genomen de demo te spelen. Nu er een aangepaste versie bij de orange box zit, ben ik het toch eens gaan spelen en vond het zo leuk dat ik uiteindelijk de volledige versie heb gekocht. En als ik het zo lees zijn er best nog wat mensen die dat gedaan hebben.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
Zie net bij het "new" op steam dat ze 'orange box products' gaan unlocken op de 10de. Als dat inhoud dat je ep2 niet op de 10de kan spelen als je hem gewoon koopt, dan kelder mijn aanzien voor valve aanzienlijk. Vind het maar een dubieus gebeuren met die orange box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:52

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Er zou toch in Episode Two, een nieuw wapen bij komen? Toen Episode One uitkwam, kwam dit vaak in het nieuws. Is hier meer duidelijkheid over? Ik vind dat er maar weinig nieuws, over deze game is uitgekomen. Qua screenshots, video's etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Laatst online: 22-06 20:14

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Is het eigenlijk mogelijk om Episode 2 te preloaden als je Orange Box in de winkel gaat kopen, zoals bij Episode 1 wel het geval was? Ik heb de mogelijkheid daar toe niet kunnen terugvinden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Laatst online: 12:36
MetroidPrime schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 00:01:
Is het eigenlijk mogelijk om Episode 2 te preloaden als je Orange Box in de winkel gaat kopen, zoals bij Episode 1 wel het geval was? Ik heb de mogelijkheid daar toe niet kunnen terugvinden.
Dat lijkt mij wel, als het goed is komt episode 2 bij de niet geinstalleerde spellen te staan (weet het niet zeker aangezien ik de online gekochte versie heb waar dat dus wel zo is), als je dan daar met de rechtermuistoets op klikt kan je hem preloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Splinter Cell schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 23:51:
Er zou toch in Episode Two, een nieuw wapen bij komen? Toen Episode One uitkwam, kwam dit vaak in het nieuws. Is hier meer duidelijkheid over? Ik vind dat er maar weinig nieuws, over deze game is uitgekomen. Qua screenshots, video's etc.
Ja dat is de Strider Buster. Die zie je ook in die gameplay filmpjes die al best wel oud zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoenixT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-01 17:30
Hey, ik zie dat een aantal mensen hier de Orange Box gepreordered hadden via Steam. Hoe doen jullie dat? Ik zie alleen maar van die creditcard betaalmethoden staan, kan dat wel vanuit Nederland?

With PlaneShift since 2003. WC-Grid ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flitzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Niet online
PhoenixT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 02:44:
Hey, ik zie dat een aantal mensen hier de Orange Box gepreordered hadden via Steam. Hoe doen jullie dat? Ik zie alleen maar van die creditcard betaalmethoden staan, kan dat wel vanuit Nederland?
Uiteraard kun je vanuit Nederland ook met creditcard betalen. Daarnaast is PayPal mogelijk, voor de mensen die niet over een creditcard beschikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 24-06 11:18

Knaak

It's me, Mario!

PhoenixT schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 02:44:
Visa, mits je die hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-06 21:21
Met paypal kan je inderdaad betalen als je niet over een credit card beschikt.

Je maakt een paypal account aan en dat koppel je aan je bank of girorekening. Daarna kan je geld overmaken op je paypal account.

Het enige nadeel is, dat het overmaken van het geld een week in beslag neemt. Dus als je nu nog de orange box wilt pre-orderen, dan ga je dat niet meer redden.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

MOAW schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Visa, mits je die hebt. :)
Ook gewoon Mastercard hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

pingkiller schreef op zaterdag 06 oktober 2007 @ 22:55:
Zie net bij het "new" op steam dat ze 'orange box products' gaan unlocken op de 10de. Als dat inhoud dat je ep2 niet op de 10de kan spelen als je hem gewoon koopt, dan kelder mijn aanzien voor valve aanzienlijk. Vind het maar een dubieus gebeuren met die orange box.
Ik lees op het Steam forum dat pas na de release van de Orange box E2 wordt vrijgegeven... :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Wat maken die 2 dagen nou uit. Wordt het spel daar ook maar 0,0001% minder van? Wat een ophef om niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Jeroen O schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 12:09:
Met paypal kan je inderdaad betalen als je niet over een credit card beschikt.

Je maakt een paypal account aan en dat koppel je aan je bank of girorekening. Daarna kan je geld overmaken op je paypal account.

Het enige nadeel is, dat het overmaken van het geld een week in beslag neemt. Dus als je nu nog de orange box wilt pre-orderen, dan ga je dat niet meer redden.
Nou, een vriend van me had laatst geld overgemaakt naar zn paypal account, en het stond er binnen 2 dagen al op. Eerder duurde het wel lang, nu niet meer.

Een tijdje terug was er een discussie van of je dubbele games ook weg mag geven. En toenet kwam ik dit tegen:

Orange Box Gift Subscriptions

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
stefijn schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:27:
Wat maken die 2 dagen nou uit. Wordt het spel daar ook maar 0,0001% minder van? Wat een ophef om niks...
Het gaat erom dat valve probeerd meer geld van zijn klanten te krijgen door een product waar wij niet op zitten te wachten door onze strot te duwen. Ze willen dat wij die orangebox kopen, maar daar zitten heel veel mensen niet op te wachten. Maar als je die orange box niet koopt moet je:
1. Langer wachten totdat je mag spelen
2. Relatief veel betalen
Dat vind ik geen goede redenen om een bepaald product aan te preizen. En dan komen ze ook nog met lamme argumenten als "je kan je half-life2 +ep1 key weggeven aan een vriend". What the fuck, sinds wanneer kopen we iets om weg te geven? Misschien als we opzoek zijn naar een cadeautje, maar anders echt niet. Ze proberen ons dus te laten denken dat het iets goed is, maar feitelijk betaal je gewoon voor iets wat je al hebt. Ik vind dat een zeer schofterige manier van zaken doen.
Maarja,aan de andere kant vind ik half-life te leuk om niet ook ep2 te kopen. Ik geef hun daarmee eigenlijk ook de macht om te doen wat ze doen. Maarja. No way dat ik die orangebox ga kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
pingkiller schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:43:
[...]
1. Langer wachten totdat je mag spelen
dan wacht je 2 volle dagen :? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Van Steam:

Name:Price:
Half-Life 2$29.95
Half-Life 2: One$19.95
Half-Life 2: Episode Two$29.95
Portal$19.95
Team Fortress 2$29.95
--------------------------------------------------------------------------------
Individual price:$129.75
Package price:$49.95
--------------------------------------------------------------------------------
pre-purchase discount:$5.00
Cost to you:$44.95
You save:$84.80!

Niet zo huilen dames :+ Als het te duur is dan koop je het toch lekker niet...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbaloerie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09-2023

babbaloerie

¯¯¯¯¯¯¯

Wanneer komt The Orange Box nou gewoon in de winkels? In Amerika komt ie op 12 Oktober, maar geld dit ook voor Europa (Nederland)? Ik heb hem besteld bij GCShop.nl en die heeft het over 18 Oktober, een week later dus ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:37
Europa is een week later inderdaad.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, klopt niet. 18 oktober geldt alleen voor de PS3 versie. 12 oktober voor de rest in Europa.

edit: Ik zie nou op bol.com ook 18 oktober staan voor PC versie. :?

Anyway, ik heb hem via Steam gehaald, dus kan als het goed is al eerder knallen.

[ Voor 50% gewijzigd door Anoniem: 165097 op 07-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
Kan je Episode Two spelen zonder Episode One? Ik heb HL ooit nog gekocht toen hij net uit was, maar episode One heb ik minder legaal gespeeld. Ik zou nu graag Episode Two kopen, kan dat dus zonder Episode One te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Tofu schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:00:
Kan je Episode Two spelen zonder Episode One? Ik heb HL ooit nog gekocht toen hij net uit was, maar episode One heb ik minder legaal gespeeld. Ik zou nu graag Episode Two kopen, kan dat dus zonder Episode One te hebben?
Alle Episodes zijn stand-alone, dus hoef je alleen EP2 te hebben. Apart product enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 24-06 15:45
Ik heb wat problemen met Minerva Metstatis. Ik heb hem al op meerdere manieren gedownload, via Bittorrent, http (filefront), maar ik krijg steeds een melding van een corrupte installatie file. Via Bittorrent was dat een .bsp file, net was dat een cache file. Hebben meer mensen hier last van gehad?

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26235

44,95 voor episode 2 met de pack maar zitten al een hoop games in die ik al heb, kan dat niet goedkoper ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:52:
44,95 voor episode 2 met de pack maar zitten al een hoop games in die ik al heb, kan dat niet goedkoper ofzo?
Je kunt hem ook gewoon los kopen hoor ;)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Steephh schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:22:
Ik heb wat problemen met Minerva Metstatis. Ik heb hem al op meerdere manieren gedownload, via Bittorrent, http (filefront), maar ik krijg steeds een melding van een corrupte installatie file. Via Bittorrent was dat een .bsp file, net was dat een cache file. Hebben meer mensen hier last van gehad?
Geen last van gehad. Gedownload via FileFront, maar had geen enkel probleem. Heb m eerder wel eens via Usenet gedownload, ook dat ging probleemloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:56:
[...]

Je kunt hem ook gewoon los kopen hoor ;)
Je bedoeld via steam of in een winkel? Ik krijg wel te zien dat het los 29,95 is (nog erg duur voor die paar uurtjes, 10 of 20 zou redelijk zijn). Maar als ik op die 29,95 klik in steam krijg ik de pagina met de package. Ik kan het nergens vinden om het los via steam te krijgen.

Portal wil ik eigenlijk ook wel. Waarom halen ze het bedrag niet gewoon eraf bij de package deals van de games die je al hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 16:52:
Of je leest even de laatste 20 posts hier. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

Je bedoeld via steam of in een winkel? Ik krijg wel te zien dat het los 29,95 is (nog erg duur voor die paar uurtjes, 10 of 20 zou redelijk zijn). Maar als ik op die 29,95 klik in steam krijg ik de pagina met de package. Ik kan het nergens vinden om het los via steam te krijgen.

Portal wil ik eigenlijk ook wel. Waarom halen ze het bedrag niet gewoon eraf bij de package deals van de games die je al hebt?
Dat hebben ze al gedaan, sinds het complete pakket in losse onderdelen iets van 120 euro kost....Staat ook erg duidelijk op de site en zo.

Per saldo krijg je voor $45 HL2:2, TF2 en Portal. Koopje toch? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-06 10:24
38 euries als je op steam koopt + beta van tf2. In winkel word het 45 euro dus 38 is geen geld voor 3 games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Laatst online: 05-10-2024
Anoniem: 26235 schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 17:01:
[...]

$29.95 is 20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

PainkillA schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:56:
38 euries als je op steam koopt + beta van tf2. In winkel word het 45 euro dus 38 is geen geld voor 3 games
Wel als je van die 3 al 2 games eerder gekocht hebt zoals pak 'em beet 95% van alle toekomstige HL2 E2 spelers. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

stefijn schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 21:52:
[...]

Dat hebben ze al gedaan, sinds het complete pakket in losse onderdelen iets van 120 euro kost....Staat ook erg duidelijk op de site en zo.

Per saldo krijg je voor $45 HL2:2, TF2 en Portal. Koopje toch? :*)
Mja als je het alleen zo bekijkt wel :P

Doet mij denken aan een verhaaltje: in de etalage staan kledingstukken te koop voor 100 euro per stuk. Niemand koopt het kledingstuk. Een dag later zie je dezelfde kledingstukken maar dan van 150 euro voor 'maar' 120 euro en plotseling is er vraag naar.

En $29.95 is geen 20 euro, zal rond 25 euro zijn omdat de btw er ook nog eens overheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
mensen moeten gewoon niet zeuren over het orange pack. Als het niet bevalt dan koop je het maar lekker apart in de winkel. En ja dan moet je mischien wat meer betalen of langer wachten maar het zei zo je kiest er dan zelf voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Defector schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:49:
mensen moeten gewoon niet zeuren over het orange pack. Als het niet bevalt dan koop je het maar lekker apart in de winkel. En ja dan moet je mischien wat meer betalen of langer wachten maar het zei zo je kiest er dan zelf voor.
Zeuren?

Het is toch gewoon een naaistreek dat de fans nu 2 games opnieuw moeten betalen om het nieuwste deel snel te kunnen spelen?

Of vindt jij dat hartstikke normaal en betaal je graag voor sommige dingen dubbel. Dat je bijv. een nieuwe surround set koopt maar nog wel even een LCD TV (die je toevallig thuis al hebt staan) erbij moet aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Laatst online: 27-06 15:23

The Zep Man

🏴‍☠️

Defector schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 08:49:
Als het niet bevalt dan koop je het maar lekker apart in de winkel.
En dat kan dus niet. O-)

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 17:35
MrJ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:01:
[...]

Zeuren?

Het is toch gewoon een naaistreek dat de fans nu 2 games opnieuw moeten betalen om het nieuwste deel snel te kunnen spelen?

Of vindt jij dat hartstikke normaal en betaal je graag voor sommige dingen dubbel. Dat je bijv. een nieuwe surround set koopt maar nog wel even een LCD TV (die je toevallig thuis al hebt staan) erbij moet aanschaffen.
Dan verkoop je die andere 2 toch weer gewoon door? Je kan via steam je dubbele spellen gewoon weggeven (lees verkopen aan vriend)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je mag het niet doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Moshe85 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:43:
[...]

Dan verkoop je die andere 2 toch weer gewoon door? Je kan via steam je dubbele spellen gewoon weggeven (lees verkopen aan vriend)
Ik mag hopen dat je zelf wel inziet dat dit wel een hele grote k*t oplossing is voor alle mensen die niet nogmaals HL2 en HL2e1 willen aanschaffen. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 17:35
Maar wel weggeven via Steam. Of je er nou geld voor vraagt of niet dat gaan ze echt niet achterhalen hoor ;)

En het is inderdaad wel irritant, maar zo kan je er misschien nog winst op maken ;)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Moshe85 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:15:
[...]

Maar wel weggeven via Steam. Of je er nou geld voor vraagt of niet dat gaan ze echt niet achterhalen hoor ;)

En het is inderdaad wel irritant, maar zo kan je er misschien nog winst op maken ;)
Moet je alleen nog even een gamer vinden die van 3d shooters houdt en niet HL2 geeft gespeeld.

Succes. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

babbaloerie schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 14:32:
Wanneer komt The Orange Box nou gewoon in de winkels? In Amerika komt ie op 12 Oktober, maar geld dit ook voor Europa (Nederland)? Ik heb hem besteld bij GCShop.nl en die heeft het over 18 Oktober, een week later dus ;(
Amazon.com verkoopt hem morgen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defector
  • Niet online
MrJ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 09:01:
[...]

Zeuren?

anders lees je is niet ofzo je hoeft het niet te kopen en als je perse het nu al wel wil kopen dan weet dat je er twee spellen bij koopt en daar kies je voor. En ik zou best nog een tweede lcd tv erbij kopen als de aanbieding dezelfde bang for buck geeft als de orange box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Defector schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:38:
[...]

anders lees je is niet ofzo je hoeft het niet te kopen en als je perse het nu al wel wil kopen dan weet dat je er twee spellen bij koopt en daar kies je voor. En ik zou best nog een tweede lcd tv erbij kopen als de aanbieding dezelfde bang for buck geeft als de orange box.
Ok, ik moest 3x je 'zin' lezen maar begrijp nu (denk ik :') ) wat je bedoeld.

Punt is dat Valve de mensen die al Hl2 en HL2e1 hebben (dat zijn er best wel veel hoor), nu voor het blok zetten de gehele package aan te schaffen om e2 op de release date te willen spelen. En dat is niet netjes.

Ikzelf wil alleen e2, en niet die andere games erbij, laat staan nogmaals HL2 en HLe2 (die ik dan weg kan geven aan kennissen :| ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MrJ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:50:
[...]

Ikzelf wil alleen e2, en niet die andere games erbij, laat staan nogmaals HL2 en HLe2 (die ik dan weg kan geven aan kennissen :| ).
Naaistreek of niet... Je kan HL2 Eps Two (straks) gewoon los via Steam aanschaffen hoor (dus van koppelverkoop is geen sprake) maar kwa prijs/games ben je dan minder gunstig uit. Los zal het iets rond 35 euro kosten, een redelijke prijs imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-06 08:00
MrJ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 11:27:
[...]

Moet je alleen nog even een gamer vinden die van 3d shooters houdt en niet HL2 geeft gespeeld.

Succes. d:)b
gevonden >:) :D

Nu dus lekker vanavond preloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

Anoniem: 89184 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:28:
[...]

Naaistreek of niet... Je kan HL2 Eps Two (straks) gewoon los lopen via Steam aanschaffen hoor (dus van koppelverkoop is geen sprake) maar kwa prijs/games ben je dan minder gunstig uit. Los zal het iets rond 35 euro kosten, een redelijke prijs imho.
Ok, dat zal mooi zijn.

Hoop alleen dat het niet ver na de release is dat je hem los kan kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ

MrJ

De laatste in NL zeker. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
MrJ schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:30:
[...]

De laatste in NL zeker. :P
Zo'n beetje wel denk ik zo :P

Waarom hij het nog noit eerder gespeeld/gekocht heeft kon hij zelf ook niet verklaren. Nuja ik verkoop het niet voor de volle mep maar voor een vriendeprijsje. Daar zijn vrienden voor toch? Kan zowel hij als ik gaan genieten binnen enkele dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 26-06 21:23

mace

Sapere Aude

Ik heb met zo'n kaartje bij mijn videokaart de black box gekregen, dat is TF2, EP2 en Portal.
Ik heb DOD:S er ook bij gekregen, maar die had ik al. En nergens zie ik dat ik mijn dubbele versie kan verkopen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verkopen is gewoon legaal niet mogelijk, alleen gifts.

En ik zou er niet op rekenen dat Ep2 later los in de winkel verschijnt, je kan hem straks alleen los van Steam halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76438

Vanitas schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 13:36:
[...]

Nou, een vriend van me had laatst geld overgemaakt naar zn paypal account, en het stond er binnen 2 dagen al op. Eerder duurde het wel lang, nu niet meer.

Een tijdje terug was er een discussie van of je dubbele games ook weg mag geven. En toenet kwam ik dit tegen:

Orange Box Gift Subscriptions
Wow, dat is cool! Ga ik dus gewoon de Orange Box bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Hmmz net even team fortress 2 gedaan maar ondanks dat het er erg leuk uitziet is dit niks voor mij. Ik eindig steevast op de laatste plaats met maar 1 of 2 kills. Veel te chaotisch en ik raak geen zever en iedereen kilt de tegenstander waar ik net 8 keer een granaat op heb geflikkert..... Gaar spel :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-06 13:06

BaRF

bijna kerst

Tofu schreef op zondag 07 oktober 2007 @ 15:00:
aub koop en speel ep1 eerst! hetverhaal!!! :D

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:48
Kaasje123 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 22:30:
Hmmz net even team fortress 2 gedaan maar ondanks dat het er erg leuk uitziet is dit niks voor mij. Ik eindig steevast op de laatste plaats met maar 1 of 2 kills. Veel te chaotisch en ik raak geen zever en iedereen kilt de tegenstander waar ik net 8 keer een granaat op heb geflikkert..... Gaar spel :N
eehm je bent net 6 jaar, en je kan nog niet echt gamen?

Ik denk dat je je mening net zo goed voor je kan houden weant die is nog geen daalder waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mace
  • Laatst online: 26-06 21:23

mace

Sapere Aude

Anoniem: 165097 schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 12:44:
Verkopen is gewoon legaal niet mogelijk, alleen gifts.

En ik zou er niet op rekenen dat Ep2 later los in de winkel verschijnt, je kan hem straks alleen los van Steam halen.
Ja, ik zei verkopen, maar ik bedoelde weggeven.
En dat kan dus ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Minder dan 24 uur tot de release!! 12.01 AM lokale tijd daar.. dat wordt vroeg voor mij opstaan.

Heb m'n Windows XP na zoveel maanden maar opnieuw installed, Steam opnieuw geinstalleerd en alles is nu gepreloaded. Ik ben er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
En toen crashden de Steam servers :') :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog 22 uur en 32 minuten en dan komt uit. Er zit inmiddels een teller op Steam, bij de preload.

[ Voor 12% gewijzigd door Splinter Cell op 09-10-2007 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-06 21:42

Grozno

acts without consequence!

offtopic:
Zullen we verder dit soort meldinge achterwege laten?

Ik ben btw vooral heel benieuwd naar Portal, als ze het concept goed hebben uitgewerkt wordt het echt :9~

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 13:58

Darkasantion

Just keep swimming!

Volgende week kan ik pas spelen :( Geen creditcard dus geen preorder voor mij. Maargoed kan The Orange Box wel voor €40,- krijgen dus dat valt dan weer mee.

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
jaapstobbe schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:06:
[...]

Ik denk dat je je mening net zo goed voor je kan houden weant die is nog geen daalder waard.
Nee jij bent lekker volwassen met zo'n reactie. Ik geef gewoon mijn mening. Of je het er mee eens bent of niet is prima maar ik heb jouw nergens aangevallen dus laat dan ook. :N

Maargoed ik ga me verder niet verleiden tot een zinlose discussie want ergens heb ik het idee dat dit verder nergens zinning op uit zal draaien met iemand die zo reareert dus laat ik de wijze maar zijn en ophouden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-06 15:42
Zit nog te twijfelen of ik de Orange box koop in de winkel, over een week dus :( , of dat ik hem alsnog bestel via Steam.
Staat nu in pre order bij Dynabyte, maar wil snel spelen!
Dilemma's, dilemma's 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-06 13:58

Darkasantion

Just keep swimming!

Capa schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:08:
Zit nog te twijfelen of ik de Orange box koop in de winkel, over een week dus :( , of dat ik hem alsnog bestel via Steam.
Staat nu in pre order bij Dynabyte, maar wil snel spelen!
Dilemma's, dilemma's 8)7
Zelfde hier dus, moet even wachten op me klantenkaart gegevens, dan is de preorder mooi gedkoop maar bestellen via Steam is very tempting! Hoe moet dat dan? Heb geen creditcard, allen een bankrekening

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Laatst online: 25-06 15:42
Darkasantion schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

Zelfde hier dus, moet even wachten op me klantenkaart gegevens, dan is de preorder mooi gedkoop maar bestellen via Steam is very tempting! Hoe moet dat dan? Heb geen creditcard, allen een bankrekening
Kan iig met creditcard, of het met iets als PayPal kan weet ik niet.
Kijk of je pa misschien een creditcard heeft, zoja, lief aankijken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 197857

Darkasantion schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 13:11:
[...]

Paypal.

Alleen steam accepteert geen e-checks (snap niet waarom maar oke), dus je moet het volledige bedrag op je paypal account hebben.

Als je geld via paypal van je bankrekening afhaalt dan halen ze het er de volgende dag van je rekening af maar duurt het alsnog een week voor het op je paypal account staat.

Dus waarschijnlijk ben je nu sneller door gewoon retail te halen. Hoewel door steam waarschijnlijk wel goedkoper is door de zwakke dollar (53 dollar met belasting iirc). Eigenlijk had je het gewoon eerder via steam al moeten bestellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14383

jaapstobbe schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 08:06:
[...]

Ik ben het anders wel met hem eens. Tf2 is zoooo slecht, veel te arcade. Je kan niet eens een soldaat kiezen die een normaal wapen heeft waarmee je kan proberen headshots te maken. Alleen maar over-the-top wapens die ook nog eens nergens op slaan. Schiet je met een raketwerpen op je tegenstander, is hij niet eens dood..

In het begin vond ik het nog wel aardig maar na een half uur heb je alle grappige emotes en voice-overs ook wel weer gehoord.

wtb Enemy Territory 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

ik heb hem lekker weken geleden via steam gekocht, ge-preload en hoe laat precies word ie onlocked? zeker weer na 12 amerikaanse tijd?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amerikaanse tijd ja (EST). Is ongeveer 6 uur tijdsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Laatst online: 21-04 06:55

darkphoenix

Chikara

Anoniem: 89184 schreef op dinsdag 09 oktober 2007 @ 15:25:
Amerikaanse tijd ja (EST). Is ongeveer 6 uur tijdsverschil.
Okey dan heb ik heb rond 7 uur in de ochtend om snel ff te zien.

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste

Dit topic is gesloten.