Heb mn 4600+ nu ook binnen, dus maar meteen in de PC gedrukt

Volgens mij heb ik wel een goede stepping, namelijk LDBHE 0601 SPFW.
Ik las hier dat veel mensen daar best hoog mee kwamen?
Verder vraag ik me af of die processordrivers nu wel nodig zijn? ik gebruik geen C&Q.
Ik zal dit weekend nog wel bezig zijn met overklokken ervan, houdt jullie op de hoogte.
Edit:
Ik heb nu ff dualprime gedaan op 12 x 210... hiervoor was al wel een voltageverhoging nodig naar 1,4v voor de eerste core, die klapte er anders meteen uit.
Ook appart is dat de temperatuur eerst steeds op de 48 graden lag, daarna de C&Q Processor Driver toch maar geinstalleerd en ik zag de temperatuur gewoon met 10 graden dalen! Dat is heel mooi want nu is ie gewoon nog koeler dan mn 3700SD. C&Q staat gewoon uit.
Wat me ook opvalt is dat mn internal core temp bij deze lager is dan de CPU temp, bij mn single core was de interne temp hoger.
Edit 2:
Zit nu te dualprimen op 12 x 220 = 2640Mhz. Om core1 er niet binnen 5 minuten een error te laten geven moest ik er wel 1.49v op zetten, de temperatuur is dan CPU: 54 graden en Core: 60 graden.
Ik weet niet of die dualcores beter tegen hitte kunnen dan singlecores? (MaxTcase geeft 59 graden aan)
[
Voor 57% gewijzigd door
Anoniem: 154414 op 05-08-2006 13:25
]