Nieuwe versie van GoT is er!

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.255 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snel vraagje, hoe verwijder je folders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Freee!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:20:
Ik heb één dingetje ontdekt waar ik wat minder blij mee ben.

Voorheen was de volgorde in de title bar: topic title - subforum - GoT
Nu is de volgorde in de title bar: GoT - subforum - topic title

Hierdoor is het een stuk moeilijker geworden om in een tabbed browser de diverse tabs uit elkaar te houden als je er meerdere permanent open hebt staan.
Ik ook.

Hier trouwens wat meer erover.
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:40:
Afbeeldingslocatie: http://www.howtospot.com/delete-button.jpg :?

[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 31-07-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:40:
De standaardfolders kan je niet verwijderen. De zelf aangemaakte folders kan je verwijderen door naar 'Folder beheren' te gaan, dan in het menu een folder aan te klikken, aanvinken dat je het wil verwijderen en de wijzigingen opslaan. Duurde even voor dat ik het door had.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

AW_Bos schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:38:
Is een aparte FAQ voor het beheren van de DM's niet wenselijk? Ik denk dat hier en daar wel iets onduidelijk in is...?
Net zoals ik ooit eens met de TR's heb gedaan in Topic Reports: hoe werken ze nou voor de user en de crew? (iedereen hoort dit te kennen trouwens! :P ) kan ik best ook voor DM's een survival guide maken :)

De vraag is of hier genoeg animo is cq. het echt nodig is? :) Hoe lastig is dat DM nou :P

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Motrax schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:42:
[...]
De standaardfolders kan je niet verwijderen. De zelf aangemaakte folders kan je verwijderen door naar 'Folder beheren' te gaan, dan in het menu een folder aan te klikken, aanvinken dat je het wil verwijderen en de wijzigingen opslaan. Duurde even voor dat ik het door had.
Bedankt, niet erg intuïtief inderdaad.
Remy schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:42:
[...]
Net zoals ik ooit eens met de TR's heb gedaan in Topic Reports: hoe werken ze nou voor de user en de crew? (iedereen hoort dit te kennen trouwens! :P ) kan ik best ook voor DM's een survival guide maken :)

De vraag is of hier genoeg animo is cq. het echt nodig is? :) Hoe lastig is dat DM nou :P
Zoals je ziet erg lastig. ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

DM's zijn kaduuk? Als ik op bekijk of verstuur bericht klik krijg ik:
code:
1
Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: forum in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/classes/topic.class.inc.php on line 98

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turkish
  • Laatst online: 22-09 23:12

Turkish

zhé germans

AtleX schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:18:
code:
1
Fatal error: Cannot instantiate non-existent class: forum in /mnt/web/react/got/react/global/non-www/classes/topic.class.inc.php on line 98
Ik krijg precies dezelfde foutmelding, dus het lijkt me sterk dat wij de enige zijn :P

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Was dit al gemeld?

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/lism.1/layout.jpg

En rechtsonderin eigenlijk hetzelfde. Ook de berichten zijn een stukje van elkaar allemaal.. is wat "langer" lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

lizm - clear je cache eens en refresh eens, als dat niet helpt open dan even een topic in React Bugs en Featurerequests en vertel dan even welke browser je hebt en waar dit precies gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

AtleX schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:18:
code:
1
Is al gefixed, zeggen ze: \[DM, Bug] Link naar een message omzetten lukt niet

Dit wist je al, maar ter info aan de rest van de lezers hier ;)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Jeuh, mijn meest gebruikte pagina: de bookmarks, zit een klik verder verstopt en de tabel is een flink stuk smaller geworden waardoor het er rommelig uitziet. Geweldig zo'n update. :|

Er is zeker geen mogelijkheid om bovenin de [Bookmarks] link terug te krijgen ipv [Messages] of ipv [Active Topics], dat gebruik ik toch nooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Bookmarks staat gewoon in het 'hoofdmenu' bovenin :?

Je kunt er ook nog een sneltoets aanhangen in je voorkeuren.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:02

crisp

Devver

Pixelated

Ik gok dat Zamorano als abo de oude template gebruikt, en tsja daar was het een keuze om bookmarks te vervangen door een link naar Direct Messages (waar de bookmarks ook weer bijstaan overigens)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
crisp schreef op maandag 31 juli 2006 @ 17:05:
Ik gok dat Zamorano als abo de oude template gebruikt, en tsja daar was het een keuze om bookmarks te vervangen door een link naar Direct Messages (waar de bookmarks ook weer bijstaan overigens)
Ja dat klopt, ik zie nu idd dat de nieuwe template wel een Bookmarks link heeft.
Zou het niet logischer zijn geweest om het messages kopje ook bij de oude template ergens onder 'MyReact' thuis te brengen?

Och, zo niet raak ik er zo misschien ook wel aan gewend, even de afweging maken tussen een minder mooie template en een minder handige structuur. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:30

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

(jarig!)
Ik ben het eigenlijk wel met Zamorano eens.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 16:22:
Was dit al gemeld?

[afbeelding]

En rechtsonderin eigenlijk hetzelfde. Ook de berichten zijn een stukje van elkaar allemaal.. is wat "langer" lezen.
[tpl] Inhoud posts komt onder usericon?
Provisorische oplossing die daar boven kwam drijven is bij je voorkeuren "Forum versmallen" uitschakelen.

Voor de rest ziet het er erg goed uit allemaal :)
De DM-functie vind ik erg mooi geïmplementeerd, hopelijk wordt er niet al teveel misbruik (warezrequests) van gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
_O_
Mijn sessietijd wordt niet meer ge-reset als ik XML/RSS ophaal :D
_O_

Dat is voor mij alleen al de 1.9.4 voldoening van de dag :P

Goed gedaan jochies!

[ Voor 8% gewijzigd door RobIII op 31-07-2006 17:55 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-08 11:20
In IE7 b1 ziet het er niet meer uit, het is zelfs zo erg dat ik dit in Firefox moet tikken :'(
Ik heb m'n cache al geleegd, een paar keer gecontrol-F5'd, etc.
Afbeeldingslocatie: http://xs304.xs.to/xs304/06311/got-aaaaah.jpg.xs.jpg
In de bron heb ik gezien:
code:
1
<!--[if lte IE 6]>

Als dit wordt veranderd in:
code:
1
<!--[if lte IE 7b]>

Dan pakken alle IE-versies lager of gelijk aan 7b hem. 7b wil zeggen: de eerste beta van IE7, IE7b2 en hoger luisteren alleen naar IE 7.

Zou dit alsjeblieft kunnen worden doorgevoerd? Dan ben ik weer helemaal happy :)

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uit principiële overwegingen zou ik dat niet doen. Net zo min als oplossingen voor Firefox 2 beta 1 overigens. Niet aan beginnen voor ze uit het beta stadium zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:31:
Uit principiële overwegingen zou ik dat niet doen. Net zo min als oplossingen voor Firefox 2 beta 1 overigens. Niet aan beginnen voor ze uit het beta stadium zijn.
Maar het ziet er niet uit (zie screenshot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Daar kies je (IMO) zelf voor door beta-troep te gebruiken. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
-NMe- schreef op maandag 31 juli 2006 @ 18:42:
Daar kies je (IMO) zelf voor door beta-troep te gebruiken. :)
Eh... voor de upgrade naar 1.9.4 was er geen enkel probleem hoor. Ik gebruik overigens Nightlife, eens kijken hoe het er in default uitziet.

Edit: zowel in Grijs als in Beige is er hetzelfde probleem.

[ Voor 9% gewijzigd door Alex) op 31-07-2006 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Tsja, IE7 beta 1 is in feite nog gewoon de renderengine van IE6; MS had gewoon niet zo dom moeten zijn om op dat moment het versienummer al op te hogen of had die hele beta niet uit moeten geven...
Overigens kan ik je vertellen dat eea een stuk beter werkt in beta 2 en 3 (een aantal bugs - in IE dan - daargelaten waaronder een myreact met onzichtbare content)...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Alex: Is het geen idee om je antieke beta1 eens te upgraden naar beta3? Misschien dat het daarmee beter gaat.
edit:

Crisp :w

[ Voor 11% gewijzigd door AtleX op 31-07-2006 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dan nog kijk ik je heel lief aan, of je die 6 in 7b wilt veranderen. Dan is -volgens mij- alles in orde. Overigens zijn ook in IE7 b1 als wat bugs gefixed, transparante png's bijvoorbeeld.

@Atlex: nee, dat is geen oplossing, aangezien IE7 b3 de myReact niet laat zien, en andere sites doen het ook vaag. IE7b3 is de naam beta niet waardig, vind ik, terwijl b1 dat wél is.

[ Voor 33% gewijzigd door Alex) op 31-07-2006 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

ja, nu weten we het wel, jij draait een beta, wij dragen een oplossing aan, als je die niet bevalt prima, maar ga nou niet onze tijd verdoen door 'fixes' aan te dragen waarvan je 'denkt' dat ze werken enzo, crisp heeft genoeg kennis op dat gebied en zodra IE7 uit het betastadium komt zal hij daar vast en zeker naar (moeten) gaan kijken, tot die tijd you're on your own.
It's a beta and when it breaks you get to keep both pieces ;)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sewer
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:19
Alex, wat je ook kan doen is om je useragent te veranderen naar IE6. Ook andere sites hebben er last van dat je soms een pagina niet mag openen, omdat je browser te oud zou zijn (ze checken dus ook gewoon op IE=6).

De useragentstring veranderen is niet zo makkelijk in IE, ik heb zelf 2 regfiletjes op het bureaublad gezet met de volgende code:

IE6 SP2:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent]
"Version"="MSIE 6.0"
"Platform"="Windows NT 5.1"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\Post Platform]
"SV1"=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Version Vector] 
"IE"="6.0000"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent]
"Version"="MSIE 6.0"
"Platform"="Windows NT 5.1"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\Post Platform]
"SV1"=""

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Version Vector] 
"IE"="6.0000"

IE7 Beta 1:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent]
"Version"="MSIE 7.0b"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\Post Platform]
"SV1"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\Version Vector] 
"IE"="7.0000b"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\5.0\User Agent]
"Version"="MSIE 7.0b"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\User Agent\Post Platform]
"SV1"=-

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Internet Explorer\Version Vector] 
"IE"="7.0000b"

Dit is ook handig voor de beta 2 en 3 gebruikers, als je de reg-file van IE6 runt dan doet je react-pagina en de tekst tussen code-tags het ook weer :)

edit:
Ik zie wel een visuele bug onder IE7beta3 op useragentstring IE6. De comboboxen om een forum te kiezen en die om een tijdsperiode te kiezen onderaan bij een forumpagina vallen over elkaar heen, maar dat is verder geen probleem (ze zijn niet even groot, dus je kan nog beide kiezen).

[ Voor 13% gewijzigd door sewer op 31-07-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
ranzig genoeg dat het voor IE6 nodig was..
ie7 moet je dus ook gewoon ranzig hacken (lees... er is dus weinig verbeterd)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De setting of je de bookmarks per datum of per forum wilt laten zien blijft niet bewaard bij mij. Ik heb het in de voorkeuren op "per forum" gezet. Zodra ik de browser (FF) een keer afsluit staat het automatisch weer op datum.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-02 14:57
Heb de hele dag gewerkt, helaas dus ook alle leuke #1-dingesen moeten missen, is er een manier om even 'terug' te kijken? O-)
Mooi gebeurd verders, ik heb hier geen problemen.
DM anyone trouwens? Mijn box heb ik net pas aan kunnen zetten, ik heb wat in te halen :>

Owner SuitIT, https://www.suitit.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zie je overigens bij jezelf nooit een DM icoontje staan onder je icon? Mijn 2e persoonlijkheid wil namelijk ook wel eens via GoT met mijn andere persoonlijkheden babbelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
@ ^^

Het wérrekt 8)

Wel handig zo, ik dacht dat t als losse berichten verstuurd zou worden, zoals emails, maar hij maakt er echt topicjes van zoals bij Gmail, geweldig gewoon :D

Admins, bedankt! _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door DarthPlastic op 31-07-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Bor de Wollef schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:48:
Zie je overigens bij jezelf nooit een DM icoontje staan onder je icon? Mijn 2e persoonlijkheid wil namelijk ook wel eens via GoT met mijn andere persoonlijkheden babbelen.
Je kan toch geen DM aan jezelf versturen. :? Als je handmatig je uid in de URL zet krijg je ook de melding dat de sender in de recipient list is, en dat dat niet kan.

[ Voor 46% gewijzigd door AtleX op 31-07-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

AtleX schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:52:
Je kan toch geen DM aan jezelf versturen. :? Als je handmatig je uid in de URL zet krijg je ook de melding dat de sender in de recipient list is, en dat dat niet kan.
I know maar ik zie onder mijn eigen icon ook geen DM icoon. Staat die er uberhaubt? Ik heb het DM systeem namelijk wel aan staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ja, die staat er wel. Maar jij ziet die niet, dat heeft geen nut want de enigste actie die eraan hangt is dat je een DM verstuurt naar die persoon, en een knopje onder je eigen naam dat resulteert in een foutmelding is nogal nutteloos. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Bor de Wollef schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:48:
Dat zie je niet, maar het staat wel aan bij je ;)

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

AtleX schreef op maandag 31 juli 2006 @ 19:55:
Ja, die staat er wel. Maar jij ziet die niet, dat heeft geen nut want de enigste actie die eraan hangt is dat je een DM verstuurt naar die persoon, en een knopje onder je eigen naam dat resulteert in een foutmelding is nogal nutteloos. :P
I know. Ik bedoelde het meer als een visuele bevestiging dat het DM systeem ook echt aan stond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat van die regfiles is inderdaad handig, ik ga dat maar toepassen, aangezien men hier te lui is :+

Even serieus: ik heb de myReact-pagina opgeslagen, en 2x IE 6 in IE 7b veranderd, et voila: ik kreeg weer een myReact-pagina. Precies zoals hij er in Firefox uitziet.

Edit: jeej, met die regfix ziet GoT er weer goed uit. Bedankt, sewer :)

[ Voor 12% gewijzigd door Alex) op 31-07-2006 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23-09 19:36
Is dit ook een nieuwe feature:

De titelnaam van een pagina is nu (bij dit topic):
GoT - Lieve Adjes - Nieuwe versie van GoT is er!

Was dit niet voorheen:
GoT - Nieuwe versie van GoT is er!

Persoonlijk vind ik de kortere handiger, vooral als je werkt met tabs (die ook al niet al te lang zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

(jarig!)
Kaspers schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:31:
Is dit ook een nieuwe feature:

De titelnaam van een pagina is nu (bij dit topic):
GoT - Lieve Adjes - Nieuwe versie van GoT is er!

Was dit niet voorheen:
GoT - Nieuwe versie van GoT is er!

Persoonlijk vind ik de kortere handiger, vooral als je werkt met tabs (die ook al niet al te lang zijn).
Het was niet korter, maar het sub-forum stond achteraan in plaats van in het midden. Ik heb er ook al een opmerking over gemaakt (om precies dezelfde reden), maar daar heeft men waarschijnlijk overheen gelezen.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Basszje

Reisvaap!]

Die je eigen posts highlighten optie is echt wel fijn trouwens! Kan je snel opzoeken waar je gestopt ben met lezen :)

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Daarover is ook al een topic in BUG :)

@ Boven hierboven dus :/

[ Voor 36% gewijzigd door TheZeroorez op 31-07-2006 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Basszje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:48:
Die je eigen posts highlighten optie is echt wel fijn trouwens! Kan je snel opzoeken waar je gestopt ben met lezen :)
Klopt, erg handig. Je kunt de highlight kleur niet aanpassen geloof ik. Dat is dan een feature request voor de komende keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Freee!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:40:
Het was niet korter, maar het sub-forum stond achteraan in plaats van in het midden. Ik heb er ook al een opmerking over gemaakt (om precies dezelfde reden), maar daar heeft men waarschijnlijk overheen gelezen.
Moeten we daar maar eens een feature req van maken, dit topic is toch alleen bedoeld voor reacties op de update, en geen feature requests waar men toch overheen leest..

//edit
is er al een topic voor open ?
wachten we af d:)b.

[ Voor 6% gewijzigd door Kaspers op 31-07-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Haha, ik noem die DM's nu al Demmers, dat spreekt (en typt) best fijn eigenlijk
* DarthPlastic wil het even met jullie delen, hoopt dat meer mensen ze zo gaan noemen :+

Dee-Emmertjes sturen aan iedereen is leuuk :*)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 21:52

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik mis trouwens een functie in het userprofiel.

"Deze user een direct message sturen" toevoegen in het userprofiel zou misschien wel handig zijn. Dan hoef je niet te gaan opzoeken wat nou ook al weer die username was. :)

offtopic:
IK heb gelijk maar mn signature aangepast aan de demmetjes :P

[ Voor 15% gewijzigd door Zeror op 31-07-2006 21:53 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Dan vervang je in je adresbalk "user_profile" voor "myreact", en dan zie je een knopje staan :+

Ook kun je hem in je klembord smijten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
De kleur bij Eigen berichten highlighten? vind ik wel een beetje tegenvallen. Het is een vage soort groen, past ook niet echt bij de rest van de kleuren (bij Tweakers - Grijs in ieder geval dan). Had het niet gewoon een donkere/lichtere grijs of eventueel rood kunnen zijn? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:20
Ik heb nog niet met DM getest maar krijg je ook een email of popup notifactie als je een berichtje hebt of moet je actief je DM box in de gaten houden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:42:
Ik heb nog niet met DM getest maar krijg je ook een email of popup notifactie als je een berichtje hebt of moet je actief je DM box in de gaten houden :?
Zoals je inmiddels kan zien krijg je boven elke pagina een geel balkje te zien met de melding dat er nieuwe berichten zijn, dus niet een storende popup of floating div :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Kaap schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 08:42:
Dat moet je zelf in de gaten houden, we willen geen email gaan sturen voor zoiets i.v.m. bounces e.d.

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Zijn er meer mensen waarbij de bookmark sort instelling niet bewaard blijft na het afsluiten van de browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GigaDave56
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-09 15:08
Gefeliciteerd met de upgrade!

Ben ik de enige bij wie de GoT tracker het niet meer doet?

Not so Giga One
> I'd sell my soul for you, babe
> For money to burn, for you
> I'd give you all and have none, babe
> Just to, just to, to have you here by me... [Scooter - Rebel yell]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

GigaDave56 schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:17:
Gefeliciteerd met de upgrade!

Ben ik de enige bij wie de GoT tracker het niet meer doet?
Nee, [GoTTracker] stuque

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:55

Basszje

Reisvaap!]

Bor de Wollef schreef op maandag 31 juli 2006 @ 20:50:
[...]
Klopt, erg handig. Je kunt de highlight kleur niet aanpassen geloof ik. Dat is dan een feature request voor de komende keer :)
Ach mooi mint is niet lelijk :P

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Bor de Wollef schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 11:03:
Zijn er meer mensen waarbij de bookmark sort instelling niet bewaard blijft na het afsluiten van de browser?
Ik heb het hier ook. Maar ik had het ook regelmatig bij de vorige react versie.

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Hahn schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:58:
De kleur bij Eigen berichten highlighten? vind ik wel een beetje tegenvallen. Het is een vage soort groen, past ook niet echt bij de rest van de kleuren (bij Tweakers - Grijs in ieder geval dan). Had het niet gewoon een donkere/lichtere grijs of eventueel rood kunnen zijn? :P
Inderdaad, deze kleur zou beter staan, of een variatie ervan:
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/2208/headerat3.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Kaspers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:16:
[...]

Inderdaad, deze kleur zou beter staan, of een variatie ervan:
Afbeeldingslocatie: http://img399.imageshack.us/img399/2208/headerat3.gif
Vooral ook leuk als je daar voor crewleden een rooie nick op wil afdrukken. Of een roze for that matter. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Ja je hebt ook de mogelijkheid om een lijn rond een letter te vormgeven, zodat het wel goed doorkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kaspers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 14:31:
Ja je hebt ook de mogelijkheid om een lijn rond een letter te vormgeven, zodat het wel goed doorkomt..
Dat die mogelijkheid er is in css, betekent niet dat je het dan moet toepassen. Er is sprake van een huisstijl, waarin nergens die omlijning voorkomt. Daarom staat het bij voorbaat niet mooi, als je er van afwijkt. De highlight is een functie; als je het niet mooi vind, zet je het lekker uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Uhm hallo, ik geeft een optie / oplossing voor een probleem dat optreed wanneer met een andere kleur wordt ge-highlight..

Hoef je nog niet te gaan moeilijk doen over een 'huisstijl'..
sterker nog.. het gathering.tweakers.net logo hierboven heeft ook een lichtelijke omlijning, dus van een omlijning die niet in de 'huisstijl' voorkomt, is dus geen sprake ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Wat is er mis met de kleur groen?
Het valt net genoeg op, maar niet teveel om storend te zijn.
ik vind het wel fijn zo, eigenlijk?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik vindt dat groen ook niet alles, maar rood (roze) is toch wel een beetje té :+

Als het dan toch anders moet, maak ze dan zo:

Afbeeldingslocatie: http://img1.the-baboon.nl/95cdecd84484eda56374af71905c5798Untitled.png

Onee, zijn de letters niet te lezen 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door TheZeroorez op 01-08-2006 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wat doet iedereen toch moeilijk met plaatjes?

;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Jij hebt hiermee al enige tijd kunnen oefenen, wij zijn nog gewoon die-hard Tweakers B)

Maar.... hoe heten al die kleuren dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 14:43

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Topicstarter
Klik eens op Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/silver/images/icons/view.gif ;)

Daar zie je dus wat voor een kleur wordt gebruikt ;)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
anandus schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:09:
Wat is er mis met de kleur groen?
Het valt net genoeg op, maar niet teveel om storend te zijn.
ik vind het wel fijn zo, eigenlijk?
Ik heb het even voor mezelf getest, maar ik scroll er nog makkelijk voorbij. Bij zoeken ben ik eerder geneigd om naar mijn icon te zoeken, die valt meer op dan die lichtgroene balk. Deze functie heeft imho meer nut met een meer uitgesproken kleur, zoals het aloude paars. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat zachte groen juist goed passen bij het zachte geel van de DM balk en de rest van de standaard template.

Maar nu vraag ik me af wat ik met deze kleur moet doen. :o
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Outerspace schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:26:
Klik eens op [afbeelding] ;)

Daar zie je dus wat voor een kleur wordt gebruikt ;)
Ja, dat had ik ook allang gedaan, maar daar zie je maar één kleur, niet alle kleuren ;)

@ crisp: Tja.. ik had de nieuwe UBB-faq al wel een beetje bekeken, gewoon voor de gein met die dingen, maar nog niet alles :9
Verwijderd schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:28:
Ik vind dat zachte groen juist goed passen bij het zachte geel van de DM balk en de rest van de standaard template.

Maar nu vraag ik me af wat ik met deze kleur moet doen. :o
.
Die gebruiken we om DarthPlatic aan te duiden.

[ Voor 29% gewijzigd door TheZeroorez op 01-08-2006 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowanov
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Kaspers schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:03:
Uhm hallo, ik geeft een optie / oplossing voor een probleem dat optreed wanneer met een andere kleur wordt ge-highlight..

Hoef je nog niet te gaan moeilijk doen over een 'huisstijl'..
sterker nog.. het gathering.tweakers.net logo hierboven heeft ook een lichtelijke omlijning, dus van een omlijning die niet in de 'huisstijl' voorkomt, is dus geen sprake ;).
Dat is onzin, zie je enige andere nick met omlijning? Nee, dus. In dat geval wijk je dus af van de layout, omdat geen andere nick het heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

Vandaag weer online sinds gisteren: cachingsprobleem met myreact: ik keek bij mijn eigen posthistory tegen een overzicht aan dat van gisteravond was... kan het niet reproduceren, maar misschien morgen weer wel. Ging om Opera en myreact werd automatisch geopend bij de start.

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Die aliasses zijn opzich wel leuk, 1 topic onder meedere listings, maar wordt dit niet een beetje te gek zo:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~pvwig/devschuur.JPG

8)7

[ Voor 25% gewijzigd door RaZ op 01-08-2006 17:55 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:53:
Die aliasses zijn opzich wel leuk, 1 topic onder meedere listings, maar wordt dit niet een beetje te gek zo:
[afbeelding]

8)7
Mjah, wel storend inderdaad. En toch heb ik een alias in elk van de subfora "nodig". :X
[Feat] Alias weglaten uit de active topics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peedy
  • Laatst online: 06-11-2024
TheZeroorez schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:32:
_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

-NMe- schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:56:
[...]

Mjah, wel storend inderdaad. En toch heb ik een alias in elk van de subfora "nodig". :X
Ik kan mijn eigen reactie in het alias topic niet meer aanpassen, is dat normaal?

☻/
/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Motrax schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:57:
[...]
Ik kan mijn eigen reactie in het alias topic niet meer aanpassen, is dat normaal?
AFAIK niet. pasta gaf ook al aan dat ie er niet kan posten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

-NMe- schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 17:56:
[...]

Nodig? Tot gisteren kon het niet eens :P

Zou het niet handiger zijn, als dat feedback topic gewoon hier geplaatst zou kunnen worden? Zonder een alias? Of zoals ik net las in het feat-request.
• Feedback in de sectie zetten, boven of onder de sub-fora, dan overal een alias heen mikken, en de aliassen niet meenemen in de activelis? Dan komt het topic maar 1 keer voor in de active topics. Weet niet of dat heelbaar is hoor. Just an idea ;)

Persoonlijk zou ik dan gewoon 5 apparte stucky's maken. Bij elke reply zie je hem 5 keer in de active list. Ik zie de eerste topic-reports al jullie kant op komen :P

[ Voor 18% gewijzigd door RaZ op 01-08-2006 18:12 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

RaZ schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 18:02:
[...]

Nodig? Tot gisteren kon het niet eens :P
Grappig, ik zou toch zweren dat ik al heel lang de alias naar Waar hoort mijn topic? in elk subforum van de Devschuur heb staan. ;) Het is alleen pas sinds gister dat aliassen geupdate worden als er gepost wordt in het eigenlijke topic. :)
Zou het niet handiger zijn, als dat feedback topic gewoon hier geplaatst zou kunnen worden? Zonder een alias?
Technisch niet mogelijk momenteel, en ook niet wenselijk IMO. Topics horen in fora, niet in categoriën. :)
Persoonlijk zou ik dan gewoon 5 apparte stucky's maken. Bij elke reply zie je hem 5 keer in de active list. Ik zie de eerste topic-reports al jullie kant op komen :P
Aparte stucky's? Dat houdt de discussie lekker centraal. ;) Veel suggesties kunnen nauw verband houden met méér dan één van de subfora, dus dat zou niet werken. Sowieso staat dat ook niet echt ter discussie hier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

In het "beheren folders" scherm kun je niet terug naar je folders door ze aan te klikken. Je kunt alleen terug door de link in het bovendeel van het scherm te klikken. Misschien een idee om de afzonderlijke folders ook clickable te maken?

Is het verder mogelijk het folders overzicht ergens anders te plaatsen dan naast de bookmarks? De bookmarks worden er veel smaller van wat iets minder goed leesbaar is. Of is er een mogelijkheid het folder overzicht daar te hiden en alleen via een link zichbaar te maken?

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 02-08-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!

Freee!!

(jarig!)
Dat laatste is afhankelijk van de gekozen style.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
Even een vraagje; kan het kloppen dat er met de overgang veel topicsstarts er niet meer uit zien?
Zoals: [xbox] Xbox media center - Deel V , of [WC] Het grote waterkoelings topic deel XVII :?

Het zal ongetwijfeld ergens in de BUG/FEAT meldingen al voorbij zijn gekomen, maar ik heb geen idee waar ik naar zou moeten zoeken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

De jump- en anchor-tags lijken inderdaad aardig broken, en ik zie er zo snel ook geen bugreport voor. Die zou je dus wel kunnen posten als je wil, lijkt me. :) Overigens zie ik aan het tweede topic niet wat er mis zou moeten zijn? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

De jump/anchor tags zijn niet broken hoor?
Click

Maar volgens mij accepteerden ze vroeger anchors met alleen cijfers en dat doet de nieuwe code niet meer dus de anchors prefixen met een letter moet genoeg zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
-NMe- schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:22:
De jump- en anchor-tags lijken inderdaad aardig broken, en ik zie er zo snel ook geen bugreport voor. Die zou je dus wel kunnen posten als je wil, lijkt me. :) Overigens zie ik aan het tweede topic niet wat er mis zou moeten zijn? :)
Nou, als je onder "inhoud" kijkt, zie dat sommige niet gepakt worden, zoals in het XBMC topic, maar de andere werken gewoon wel :?

Ik zal wel even een BUG posten. ;)

@elevator, sorry, maar dat volg ik niet. :P In die materie ben ik niet zo thuis. Bedankt in ieder geval voor de juiste terminologie. Gelukkig heb je die kennis niet nodig als je de TS zelf maakt. 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Roamor op 02-08-2006 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

nee dat is geen bug; een anchor (en dus ook jump)-label mag niet met een cijfer beginnen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:44:
nee dat is geen bug; een anchor (en dus ook jump)-label mag niet met een cijfer beginnen...
Call me stupid, maar ik gebruik in [WC] Het grote waterkoelings topic deel XVII toch helemaal geen cijfers in de labels? Ik ben overigens de eerste om te zeggen dat ik er geen verstand van heb overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Roamor schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:48:
Call me stupid, maar ik gebruik in [WC] Het grote waterkoelings topic deel XVII toch helemaal geen cijfers in de labels? Ik ben overigens de eerste om te zeggen dat ik er geen verstand van heb overigens. :)
Nee maar dat gebeurd hier wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthPlastic
Ik wilde net iets posten, maar de verbinding viel er hier uit, resultaat: post kwijt :/

Wat ik vragen wilde is hoe je de DemTracker in kan vouwen, als ik namelijk lang afwezig ben op GoT heb ik daarna rond de 100 Demmen in de inbox, en die tracker wordt mij te lang.
Aangezien ik geen speciaal invouw-knopje zie moet het op een andere manier, maar hoe? :?
TheZeroorez schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 15:32:
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Laatst online: 06-01-2024
Je moet de mogelijkheid tot invouwen ergens in je profiel inschakelen, las ik ergens :)

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Punksmurf schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 21:47:
Je moet de mogelijkheid tot invouwen ergens in je profiel inschakelen, las ik ergens :)
Voorkeuren neem ik aan dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justawitte
  • Niet online
Is het normaal dat die stuckies niet van kleur veranderen als er in is gereageerd, of heb ik het gewoon over het hoofd gezien? Op deze manier kijk ik er snel overheen als er een reactie is geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Stucky_off.gif
vs
Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/Stucky_on.gif

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Wou het bijna niet zeggen. Het verschil is wat mij betreft te nihiel.... Het veschil is niet erg duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:39:

Wou het bijna niet zeggen. Het verschil is wat mij betreft te nihiel.... Het veschil is niet erg duidelijk.
Scherm beter calibreren. Hier is het prima te zien: normaal omgevingslicht, CRT scherm en TFT scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Verwijderd schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:49:
[...]

Scherm beter calibreren. Hier is het prima te zien: normaal omgevingslicht, CRT scherm en TFT scherm.
zodra je ze naast elkaar ziet dan zie je het verschil goed ja. Maar als dat plaatje alleen staat kan ik niet snel zien of het nu nieuw is of niet, in tegen stelling tot de normale topics.

Scherm calibreren is natuurlijk een bullshit argument, want het kan net zo goed aan iemands ogen liggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Inderdaad. En helemaal als ze onder elkaar staan, kan zo snel even geen voorbeeld vinden maar het is me nu al een paar keer overkomen dat ik niet kon zien of het om een stucky, sticky ging en of er nieuwe berichten geplaatst waren....

mijn scherm is goed gekalibreerd.....

[ Voor 10% gewijzigd door Red op 04-08-2006 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Stucky-mapjes hebben dezelfde kleuren als die van stickies, en daar heeft nooit iemand over geklaagd? :o Op mijn TFT-scherm zie ik het onderscheid trouwens prima, ook ik context. :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste