Netjes hoor, ziet er leuk uit
Zit er eigenlijk een limiet op die Direct Messages. Dus hoeveel je er max in je inbox mag hebbe staan ofzo
* Elektronicanet ziet geen verandering
Nederlander in België
Je hebt nu een vinkje om DM aan te zetten 
/me net gedaan heeft
/me net gedaan heeft
Bij de search: De selectie box waar je kan selecteren in welk subforum je wilt zoeken, valt net iets buiten de layout, waardoor de scrollbar aan de rechterkant bijna wegvalt. Of heb ik alleen dat
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Ziet er goed uit 
Hierboven: dat heb ik ook.
Hierboven: dat heb ik ook.
[ Voor 44% gewijzigd door Mr. Bondt op 31-07-2006 12:42 ]
Zal ik je even vol spammen, dan weet je het gelijkMr_Dark schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:39:
Zit er eigenlijk een limiet op die Direct Messages. Dus hoeveel je er max in je inbox mag hebbe staan ofzo
Sommige mensen hebben het echt snel door. "he, of we beta-testers hebben? ow een stuk of 100.000"IJnte schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:41:
Bij de search: De selectie box waar je kan selecteren in welk subforum je wilt zoeken, valt net iets buiten de layout, waardoor de scrollbar aan de rechterkant bijna wegvalt. Of heb ik alleen dat
[ Voor 42% gewijzigd door Cardinal op 31-07-2006 12:43 ]
Nee op dit moment nietMr_Dark schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:39:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_activetopics
Meteen ff klagen
Waarom is dit veranderd naar NL? GoT - Actieve Onderwerpen ?
Meteen ff klagen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
In de bookmarks is de "last" knop weg die aan het eind van de nummering staat altijd de links van de paginanummers werken ook niet, deze linken naar een default pagina van het bookmarks systeem ofzo.
Zo te zien heeft crisp geen rekening gehouden met de lengte van PDA's, Smartphones, GSM's en GPS-navigatieIJnte schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:41:
Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl
niet?Gunner schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:42:
Meteen ff klagen
hier is 't nog steeds active topics
Vreemd. Na een F5 heb ik nog steeds gewoon Active Topics.Gunner schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:42:
Meteen ff klagen
In de titelbalk staat wel degelijk 'Actieve onderwerpen', maar niet in de pagina zelf.
edit:
Dit is onder andere ook het geval bij Bookmarks, 'Favorieten', en Search, 'Zoeken'.
Dit is onder andere ook het geval bij Bookmarks, 'Favorieten', en Search, 'Zoeken'.
[ Voor 36% gewijzigd door Zr40 op 31-07-2006 12:46 ]
Als ik in m'n bookmarks direct naar een bepaalde pagina wil gaan krijg ik deze melding:
Dit geldt voor oude en nieuw toegevoegde bookmarks.
Dus als ik naar pagina 8 van een bepaald topic wil gaan bijvoorbeeld ipv naar pagina 1.Deze folder bevat geen bookmarks.
Dit geldt voor oude en nieuw toegevoegde bookmarks.
[ Voor 10% gewijzigd door Satch op 31-07-2006 12:46 ]
Volgens mij werkt de link onder Myreact -> Buddies niet .. ik krijg hier een error.
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Hier doet ie het wel.The Real Falcon schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:45:
Volgens mij werkt de link onder Myreact -> Buddies niet .. ik krijg hier een error.
Mij, ff testen
Nederlander in België
Nice, ziet er goed uit. Zo maar ff wat testen en doen
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Mijn complimenten heren
Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten
Is goed, kunne we gelijk zien hoe de modjes spammers aanpakkecardinal808 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:42:
[...]
Zal ik je even vol spammen, dan weet je het gelijk
het ziet er allemaal weer erg netjes uit
Wabbawabbawabbawabba
Je krijgt inderdaad een error als je geen buddies hebt.The Real Falcon schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:45:
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Volgens mij (maar ik ben niet authoratiefGunner schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:42:
Houd je er rekening mee dat je wel buddies moet hebben? Die voeg je toe vanuit iemand's MyReact - wil je dus mij als buddy toevoegen ga je naar elevator en klik je op "Klik om elevator aan je buddies toe te voegen".The Real Falcon schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:45:
Staat onder iedereens usericoon nu zo'n DM icoontjejustawitte schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:50:
Zie er idd goed uit. Nu eens ff kijken hoe je iemand een dm kan sturen
offtopic:
Zit Femme nou met een kladblokje alle foutjes op te schrijven

Zit Femme nou met een kladblokje alle foutjes op te schrijven
De spreekwoordelijke veer in de reet lijkt me van toepassing hier. Ziet er goed uit!
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Doneelevator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:51:
Houd je er rekening mee dat je wel buddies moet hebben? Die voeg je toe vanuit iemand's MyReact - wil je dus mij als buddy toevoegen ga je naar elevator en klik je op "Klik om elevator aan je buddies toe te voegen".
En om ook maar even mee te doen: Feli met de upgrade
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Laten we het er maar op houden dat ik niks gezegd hebelevator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:51:
[...]
Volgens mij (maar ik ben niet authoratief) is dit een interne benaming van React. React is vernederlands (althans - dat is een van de opties in de taal) en dus zal dit zo gedaan zijn.
[...]
Houd je er rekening mee dat je wel buddies moet hebben? Die voeg je toe vanuit iemand's MyReact - wil je dus mij als buddy toevoegen ga je naar elevator en klik je op "Klik om elevator aan je buddies toe te voegen".
"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"
Dat is gesmeerd verlopen zo te zien? Mooi werk. 
Complimenten aan de uitvoerenden.
Complimenten aan de uitvoerenden.
Saved by the buoyancy of citrus
Done. Dat had ik idd nog niet gedaanIJnte schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:52:
[...]
Staat onder iedereens usericoon nu zo'n DM icoontjeKan je direct sturen! Zet et zelf dan ook ff aan
offtopic:
Zit Femme nou met een kladblokje alle foutjes op te schrijven![]()
Een erg goede toevoeging die DM berichten. Super.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Hmmz.. ik kan geen knopje vinden om DM's makkelijk te versturen, ik moet dan naar Direct Messages -> New Message en dan een naam invullen of kiezen uit mijn buddies.
Dacht eigenlijk dat er een knopje kwam naast de naam of view/quote ofzo?
Of heeft het expres een iets hogere drempel gekregen?
Ja, ik ben lui
Ja, ik ben lui
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Krijgen we straks ook nog groeps direct messaging
Dat je elevator & Kees tegelijk kan DM
Verwijderd
Er gaat hier iets niet helemaal goed in de GoT layout. Alles is licht en donker grijs i.p.v. paars/blauw.
Edit: laat maar. Er was iets (ongevraagd) gewijzigd in mijn profiel...
Edit: laat maar. Er was iets (ongevraagd) gewijzigd in mijn profiel...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 12:59 ]
In je voorkeuren kan je instellen dat je een dm wilt ontvangen. Dan krijg je ook meteen zo'n knopje erbij.anandus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:56:
Hmmz.. ik kan geen knopje vinden om DM's makkelijk te versturen, ik moet dan naar Direct Messages -> New Message en dan een naam invullen of kiezen uit mijn buddies.
Ja, ik ben lui![]()
Kan al, gewoon komma er tussenIJnte schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:57:
Krijgen we straks ook nog groeps direct messagingDat je elevator & Kees tegelijk kan DM
Nederlander in België
Er staat een icoontje tussen de myReact en de homepage onder het usericon als je hem in de prefs aan hebt gezetanandus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:56:
Ja, ik ben lui![]()
En zo is het maar net.
Als ik in mijn bookmarks op een getal klik (van een topic, je weet wel pagina 8 van 9)
dan is de link niet naar een topic, maar weer naar de bookmarks. Herkent iemand dit probleem?
Doe je Ctrl-F5, blijft het probleem er, tik je dit verhaal, probeer je het nogmaals, werkt het weer wel
Stiekem wat verandert ondertussen?
Het ziet er weer strakker uit vind ik, thumbs up.
dan is de link niet naar een topic, maar weer naar de bookmarks. Herkent iemand dit probleem?
Doe je Ctrl-F5, blijft het probleem er, tik je dit verhaal, probeer je het nogmaals, werkt het weer wel
Stiekem wat verandert ondertussen?
Het ziet er weer strakker uit vind ik, thumbs up.
[ Voor 37% gewijzigd door Tukk op 31-07-2006 13:01 ]
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Waarom zou je dat willen?IJnte schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:57:
Krijgen we straks ook nog groeps direct messagingDat je elevator & Kees tegelijk kan DM
Maar nee, ik vrees dat je daar twee dm's aan moet verbruiken
Dan heeft diegene die je wilt dm'en het nog niet in zijn voorkeuren aangezet, dit staat juist standaard uitanandus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:56:
Ja, ik ben lui![]()
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Ik mis me bookmark link boven aan de pagina. daar staat nu messages. is dit aan te passen?
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
ok
Ik vind de nieuwe paginatitels niet echt handig ...
Van de hele tekst "Onderwerpen van forum Programming" is alleen "Programming" significant, en als de ruimte schaars is (tabs of op de taakbalk), zie je alleen nog maar het minder relevante gedeelte ...
Van de hele tekst "Onderwerpen van forum Programming" is alleen "Programming" significant, en als de ruimte schaars is (tabs of op de taakbalk), zie je alleen nog maar het minder relevante gedeelte ...
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
With Stupidanandus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:02:
Oh, en voor ik het vergeet:
Hulde voor al het werk!
Inderdaad Nice work
[ Voor 9% gewijzigd door IJnte op 31-07-2006 13:04 ]
De active-topicspagina kopt nog wel "Active topics" net onder GoT Index > Active topics, evenals het menu bovenaan.elevator schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:51:
[...]
Volgens mij (maar ik ben niet authoratief) is dit een interne benaming van React. React is vernederlands (althans - dat is een van de opties in de taal) en dus zal dit zo gedaan zijn.
Oh en in de voorkeuren staat ook 5x Active topics.
Geeft niet, maar het maakt het niet duidelijker.
Saved by the buoyancy of citrus
Groepsmessaging is het misschien niet, maar je kan bij ontvanger wel gewoon: Elevator, Kees invullen natuurlijk..Kees schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:59:
[...]
Waarom zou je dat willen?
Maar nee, ik vrees dat je daar twee dm's aan moet verbruiken

edit:
Jammer, had stiekum gehoopt dat de cheerleader er hidden bij was gekomen
Jammer, had stiekum gehoopt dat de cheerleader er hidden bij was gekomen
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
En de zielige cheerleaderanandus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:09:
edit:
Jammer, had stiekum gehoopt dat de cheerleader er hidden bij was gekomen![]()
Oh nee, die hebben ze alleen op Fok!, waar ze hem overdadig veel en opvallend vaak terecht gebruiken

Hier een voorbeeld van wat ik bedoel:

Niet echt handig zo

Niet echt handig zo
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Wie heeft bedacht dat de inbox nu "Privé" heet en niet Inbox, maakt het geheel er niet echt duidelijker op helaas.
Oh en wat Kenneth ook zegt, dat is niet handig
Oh en wat Kenneth ook zegt, dat is niet handig

[ Voor 18% gewijzigd door Maximus op 31-07-2006 13:15 ]
PhD i.o.
Nog even geduld Remy, wie weet gaan we het smiley-pakket es uitbreidenanandus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:09:
edit:
Jammer, had stiekum gehoopt dat de cheerleader er hidden bij was gekomen![]()
Alle berichten die je verstuurt komen er ook terecht, dus inbox dekt de lading niet. Nu is privé niet zo heel goed gekozen omdat de berichten allesbehalve privé zijn, maar als alternatief zou direct messages beter zijn.Maximus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:14:
Wie heeft bedacht dat de inbox nu "Privé" heet en niet Inbox, maakt het geheel er niet echt duidelijker op helaas.
komt mss omdat ik zo gewend ben aan de kreet "Inbox"GlowMouse schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:20:
[...]
Alle berichten die je verstuurt komen er ook terecht, dus inbox dekt de lading niet. Nu is privé niet zo heel goed gekozen omdat de berichten allesbehalve privé zijn, maar als alternatief zou direct messages beter zijn.
PhD i.o.
Het ziet er goed uit mensen, nog wat kleine foutjes hier en daar, maar die zijn er in een paar dagen wel uit met al deze fanatiekelingen. 
Ik heb wel nog een vraagje, waarom is het bookmarken aangepast? Normaal kreeg je een popupje, klikte je op "ok", en de pagina refreshte. Nu ga je naar een nieuwe pagina, die dezelfde functie heeft als dat popupje, en daarna ga je weer terug naar waar je vandaan kwam. Het verschil lijkt klein, dat weet ik, maar daarnet merkte ik toch dat bij wat meer drukte (waarbij GoT dus iets trager laadt), het popupje sneller werkte.
Verder: Keep up the good work!
Ik heb wel nog een vraagje, waarom is het bookmarken aangepast? Normaal kreeg je een popupje, klikte je op "ok", en de pagina refreshte. Nu ga je naar een nieuwe pagina, die dezelfde functie heeft als dat popupje, en daarna ga je weer terug naar waar je vandaan kwam. Het verschil lijkt klein, dat weet ik, maar daarnet merkte ik toch dat bij wat meer drukte (waarbij GoT dus iets trager laadt), het popupje sneller werkte.
Verder: Keep up the good work!
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Of iets als in/outbox, maar 'prive' zegt in eerste instantie echt helemaal niks. Dan wil je geen 'Prive messages' hebben, noem je het 'Direct messages' en vervolgens noem je de inbox 'prive'... ergens klopt er iets nietMaximus schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:25:
[...]
komt mss omdat ik zo gewend ben aan de kreet "Inbox"dan toch vind ik dat handiger
Ow en het icoontje is een beetje suf... sorry
Verder: als ik 'Beheer folders' klik, dan worden de links in het menu niet meer klikbaar, is dat de bedoeling?
En in de DM's, dan is de titel van de pagina 'List discussions'.
1) Het is Engels
2) Het gaat om de DM's, waarom een lijst van discussies?
Aangezien de pushmessages er ook nog bijzitten, noem het dan gewoon 'Berichten' of 'Berichten overzicht'.
En waarom zitten de bookmarks eigenlijk daar ook?
Edit:
En aaah... daarom een ander kleurtje: highlighten van je eigen post. Alleen... het valt nauwelijks op in Nightlife... en dat was nu juist de bedoeling dat het juist ging opvallen
[ Voor 9% gewijzigd door Motrax op 31-07-2006 13:39 ]
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Oh, het bookmarken is waarschijnlijk aangepast omdat het nu samenvalt met het DM systeem, en met het maken van je eigen folders.
Verder vind ik de feature van het highlighten van je eigen posts helemaal geweldig. Dat heb ik toen in het desbetreffende topic ook al gezegd, maar nu zie ik het in de praktijk.
Verder vind ik de feature van het highlighten van je eigen posts helemaal geweldig. Dat heb ik toen in het desbetreffende topic ook al gezegd, maar nu zie ik het in de praktijk.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Is het niet mogelijk een optie toe te voegen om de bookmarks ook op de vorige manier te kunnen toevoegen aan de list ?
Die vraag houdt mij ook bezig...DrivinUCrazy schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:34:
[ Voor 70% gewijzigd door Kaspers op 31-07-2006 13:41 ]
Hoe zit het met het automatisch toevoegen van een titel aan een link? Volgens mij is de lijst met toegestane urls niet erg groot?
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Trouwens nieuws urls omzetten naar titel+nieuwslinks werkt goed!
http://gathering.tweakers.net/forum/find
Trouwens nieuws urls omzetten naar titel+nieuwslinks werkt goed!
http://hawvie.deviantart.com/
Verwijderd
De losse pagina moest er waarschijnlijk komen om het ook zonder javascript werkend te krijgen.Kaspers schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:40:
Is het niet mogelijk een optie toe te voegen om de bookmarks ook op de vorige manier te kunnen toevoegen aan de list ?
Die vraag houdt mij ook bezig...
Wordt het binnenkort ook mogelijk om meerdere bookmarks in 1 keer naar een subfolder te verplaatsen ?
Daantjuh vroeg me net of het witte streepje in de grijze balk tussen 2 posts er altijd al heeft gezeten. Ik zou het nu echt niet meer weten. Ik dacht eerst dat dat streepje mee zou kleuren met het highlighten om het einde van een eigen post aan te duiden, maar dat is niet zo.
Nu is dus de vraag: was dat streepje er al? En zo nee: waarom is het er nu dan wel?
[edit] Voor de duidelijkheid: boven de naam van de poster, de posttijd, en de knoppen om te editten en te quoten.
Nu is dus de vraag: was dat streepje er al? En zo nee: waarom is het er nu dan wel?
[edit] Voor de duidelijkheid: boven de naam van de poster, de posttijd, en de knoppen om te editten en te quoten.
[ Voor 13% gewijzigd door DrivinUCrazy op 31-07-2006 13:59 ]
Nu al klaar?
Wat is 't verschil?
Niets gemerkt btw van downtime
Wat is 't verschil?
Niets gemerkt btw van downtime
Feli iedereen met 1.9.4
Poverty stole your golden shoes, but it din’t steal your laughter
Fools memorize, smart people make notes
Het sysadmin irc-cafe
Ik heb precies hetzelfde. Alleen niet alleen in mijn bookmarksscherm maar ook in de topices zelf en in het replyscherm.pEeDy16 schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:06:
Goed gedaan guys
Alleen kom ik iets vreemds tegen. Ik weet nu niet of dit zo hoort of niet, maar als het zo hoort; dan ziet het er raar uit, en als het niet zo hoort; dan weet je het nu
[afbeelding]
Die layout lijkt me niet goed...
Ik zie dat in BUG er al veel gepost en verholpen wordt
[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 31-07-2006 14:07 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Feli met de upgrade
Nog behoorlijk vlotjes gedaan
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Safari in Mac OS X catagoriseert ze gelukkig goed... en laat pas de titel zien waar het tussen verschillende tabs verschil.. dus GoT - Forumnaam zie je niet meerkenneth schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:13:
Hier een voorbeeld van wat ik bedoel:
[afbeelding]
Niet echt handig zo
---
- double post..
[ Voor 97% gewijzigd door TweakBoy op 31-07-2006 14:17 ]
---
Opera heHelp!!!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:02:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen niet alleen in mijn bookmarksscherm maar ook in de topices zelf en in het replyscherm.
Ik zie dat in BUG er al veel gepost en verholpen wordtOver een paar dagen zal t allemaal weer als een zonnetje lopen denk ik.
ze kwamen ook erg laat met de rich text editor..
ligt het aan mij of zie ik geen verschil met de oude got ?
geen nieuwe ico's geen nieuwe features (zover ik dat kan zien), en weining verschil in prestaties van de server, of was dit alleen maar nodig voor die myth merge binnenkort ?
vertel het me, geef me een lijst met aanpassingen, o godden van got

geen nieuwe ico's geen nieuwe features (zover ik dat kan zien), en weining verschil in prestaties van de server, of was dit alleen maar nodig voor die myth merge binnenkort ?
vertel het me, geef me een lijst met aanpassingen, o godden van got
Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!
Was ik toch al van planTweakBoy schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:16:
[...]
Safari in Mac OS X catagoriseert ze gelukkig goed... en laat pas de titel zien waar het tussen verschillende tabs verschil.. dus GoT - Forumnaam zie je niet meer( naar Mac OS X overstappen ? )
Maar nu gaat het weer als vanouds \o/
Behalve bij de topics zelf ... "GoT - Lieve Adjes - $topictitle"

Mm ik moet zeggen dat het nu aardig snel werkt nadat die pagina een aantal keren is gecached.. vind het al minder storend dan enige tijd geleden..DrivinUCrazy schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:34:
Klopt. Ik gebruik Bookmarks genoeg om er nu al helemaal aan gewend te zijn.
Ik vind het alweer prima op deze manier.
Ik heb iig wel een nadeel van 1.9.4 gezien en dat is deze: [BUG]Meeliftende Alias?
Ach, ik moet me er maar aan wennen
[ Voor 10% gewijzigd door Outerspace op 31-07-2006 14:33 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik heb het min of meer opgelost door in "Mijn Voorkeuren" de optie "Forum versmallen voor 800 breedte?" die eerst op ja stond uit te zetten.Help!!!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:02:
[...]
Ik heb precies hetzelfde. Alleen niet alleen in mijn bookmarksscherm maar ook in de topices zelf en in het replyscherm.
Ik zie dat in BUG er al veel gepost en verholpen wordtOver een paar dagen zal t allemaal weer als een zonnetje lopen denk ik.
Helaas is de ruimte voor de topictitel in Bookmarks nu erg smal waardoor veel titels twee regels nodig hebben.
Vraag me trouwens af wat het nut van die optie ook alweer was...
[ Voor 10% gewijzigd door Help!!!! op 31-07-2006 14:34 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
In één woord: F-A-N-T-A-S-T-I-S-C-H
Er wordt ondertussen natuurlijk massaal ge-DM'd
Er wordt ondertussen natuurlijk massaal ge-DM'd
[ Voor 15% gewijzigd door Toolskyn op 31-07-2006 14:44 ]
Wat ook leuk is, is dat je als je boven een smilie hovert je nu ziet welke karakters eraan ten grondslag liggen.....
(en ga me nu niet zeggen dat dit er al 5 jaar inzit
)
(en ga me nu niet zeggen dat dit er al 5 jaar inzit
PC Specs
In ieder geval wel voor de updateHelp!!!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:54:
Wat ook leuk is, is dat je als je boven een smilie hovert je nu ziet welke karakters eraan ten grondslag liggen.....![]()
(en ga me nu niet zeggen dat dit er al 5 jaar inzit![]()
)
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Volgens mij welHelp!!!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:54:
Wat ook leuk is, is dat je als je boven een smilie hovert je nu ziet welke karakters eraan ten grondslag liggen.....![]()
)
Lees anders de MED even...Trekkerkearl schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:20:
ligt het aan mij of zie ik geen verschil met de oude got ?![]()
vertel het me, geef me een lijst met aanpassingen, o godden van got![]()
Dat vind ik niet zozeer een nadeel als wel een voordeel. Op die manier wordt de alias in het forum waar hij staat tenminste netjes omhoog geschopt, zodat hij actief blijft. Wat wel logischer zou zijn, is de alias weglaten uit de active topics.Outerspace schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:27:
Ik heb iig wel een nadeel van 1.9.4 gezien en dat is deze: [BUG]Meeliftende Alias?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Weglaten uit de AT is ook weer niet wenselijk want wat als ik het ene forum filter waar de "parent" staat en het forum waar de alias staat, niet?
Hmm, goed punt... Maar er zal toch wel een manier zijn om te zorgen dat de query geen "dubbele" resultaten teruggeeft? Ik weet niet hoe de query nu in elkaar zit, maar een slimme group by should do the trick?
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Ik doel in de AT natuurlijk. Dat een sticky bovenaan in een forum staat is altijd al zo geweest, maar dat het meelift in de AT niet.-NMe- schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:57:
[...]
Dat vind ik niet zozeer een nadeel als wel een voordeel. Op die manier wordt de alias in het forum waar hij staat tenminste netjes omhoog geschopt, zodat hij actief blijft. Wat wel logischer zou zijn, is de alias weglaten uit de active topics.
Alleen bij browsers die de alt-tag misbruikenHelp!!!! schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:54:
)
YES!
Als ik vanaf de index naar beneden scroll, dit forum in ga en dan terug ga kom ik terug op de naar-beneden-gescrolde index, en niet op de index helemaal bovenaan... irritatie #1 is opgelost!
Als ik vanaf de index naar beneden scroll, dit forum in ga en dan terug ga kom ik terug op de naar-beneden-gescrolde index, en niet op de index helemaal bovenaan... irritatie #1 is opgelost!
Ik heb één dingetje ontdekt waar ik wat minder blij mee ben.
Voorheen was de volgorde in de title bar: GoT - topic title - subforum
Nu is de volgorde in de title bar: GoT - subforum - topic title
Hierdoor is het een stuk moeilijker geworden om in een tabbed browser de diverse tabs uit elkaar te houden als je er meerdere permanent open hebt staan.
Voorheen was de volgorde in de title bar: GoT - topic title - subforum
Nu is de volgorde in de title bar: GoT - subforum - topic title
Hierdoor is het een stuk moeilijker geworden om in een tabbed browser de diverse tabs uit elkaar te houden als je er meerdere permanent open hebt staan.
[ Voor 1% gewijzigd door Freee!! op 31-07-2006 16:29 . Reden: Correctie ]
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
[stats-geilmodus]
hoeveel DMs zijn er totaal al verstuurd eigenlijk?
[/]
[/]
Het sysadmin irc-cafe
Te veel, lijkt mijsilverstorm schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:22:
Ik gok op 1700, aan de IDs te zien.
[ Voor 10% gewijzigd door Zr40 op 31-07-2006 15:33 ]
Verwijderd
Bookmarks laden duurt enorm lang, meest gunstige geval binnen 1 tot 2 seconden maar direct benaderen vanuit de bookmarks in firefox of gewoon via GoT kan wel tot 10 seconden of meer duren als het geen timeout oplevert. Waar staan al die slashes eigenlijk voor in de url van de bookmarks?
• sterretje en li werkt niet in small tags (volgens mij was dat zelfs een oude bug in de vorige versie die naderhand gefixed was).
En kan dat lijstje van folders niet ingeklapt worden als keuzemogelijkheid bij de bookmarks, of een optie voor beeldschermen met hogere resoluties dat de tabel de normale breedte weer krijgt? Misschien een kwestie van wennen maar het oogt nu als een complete chaos doordat de tabel zo smal is.
• sterretje en li werkt niet in small tags (volgens mij was dat zelfs een oude bug in de vorige versie die naderhand gefixed was).
En kan dat lijstje van folders niet ingeklapt worden als keuzemogelijkheid bij de bookmarks, of een optie voor beeldschermen met hogere resoluties dat de tabel de normale breedte weer krijgt? Misschien een kwestie van wennen maar het oogt nu als een complete chaos doordat de tabel zo smal is.
http://gathering.tweakers...ssion_message/21210#21210
21210 zou ik zeggen, is die 1700 geen user-ID toevallig?
Het sysadmin irc-cafe
De PM-'topic' ID is niet gelijk aan de start-PM ID. Als je de laatste van de eerste aftrekt heb je het aantal PM-replies. Het aantal PM-topics is hier niet door te achterhalen aangezien de pushmessages hier ook bij geteld zijn.silverstorm schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:36:
Is een aparte FAQ voor het beheren van de DM's niet wenselijk? Ik denk dat hier en daar wel iets onduidelijk in is...?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
De vraag is alleen vanaf waar ze dan zijn gaan tellen en of het geen redelijk random nummer is. 20k+ berichten verstuurd in 1 ochtend lijkt me een beetje overdrevensilverstorm schreef op maandag 31 juli 2006 @ 15:36:
http://gathering.tweakers...ssion_message/21210#21210
☻/
/▌