Dat is het bewijs, niemand leest de policy / faq's, vijandje
Ik zie het verschil wel, maar het is nou niet bepaald groot.Red schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:39:
[...]
Wou het bijna niet zeggen. Het verschil is wat mij betreft te nihiel.... Het veschil is niet erg duidelijk.
Is het niet mogelijk om de lichtblauwe een ander kleurtje te geven zodat het wat meer opvalt?
schoppie na nieuwste update:
Ik heb ineens onder die icoontjes van bekijk my Reacht, zend DM en Homepage een lichtgrijs figuurtje die zegt pushmessage disabled???
Ik heb ineens onder die icoontjes van bekijk my Reacht, zend DM en Homepage een lichtgrijs figuurtje die zegt pushmessage disabled???
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
ja die ja, doe es enablen?-NMe- schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 00:13:
[afbeelding] <-- die?Vaag, dat is een modtool.
Lijkt me ergens een verkeerd vinkje.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Hij verdwijnt trouwens als je de poststats openklikt 
En weg zijn ze weer...
Mooie geruisloze update trouwens, Crisp
edit:
En weg zijn ze weer...
Mooie geruisloze update trouwens, Crisp
[ Voor 43% gewijzigd door Glabbeek op 05-08-2006 00:31 ]
En zo is het maar net.
Sticky:-NMe- schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 14:24:
Stucky-mapjes hebben dezelfde kleuren als die van stickies, en daar heeft nooit iemand over geklaagd?Op mijn TFT-scherm zie ik het onderscheid trouwens prima, ook ik context.

Stucky:

Lijkt mij toch een duidelijk verschil afgezien van de kleur
Het idee is ook dat een stucky hetzelfde is als een sticky met als verschil dat gebruikers erin kunnen reageren - hence is het ook een mapje en geen rondje
[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 05-08-2006 13:06 ]
Intentionally left blank
Ik weet niet zeker of ik hier aan het juiste adres ben; ik vermoed van wel, dus ik stel mijn vraag. 
Is het mogelijk om een DM naar alle mods van een bepaald subforum te sturen? In sommige gevallen lijkt me dat erg handig.
Is het mogelijk om een DM naar alle mods van een bepaald subforum te sturen? In sommige gevallen lijkt me dat erg handig.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Je kan het wel aan meerderen mensen sturen: naam, naam2, naam3, enz
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Dat is op zich ook best handig, maar dan moet ik zelf nog steeds gaan zoeken naar de betreffende namen. Een DM naar iets als modla (ofzo) is volgens mij dus (nog?) niet mogelijk?Motrax schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 18:58:
Je kan het wel aan meerderen mensen sturen: naam, naam2, naam3, enz
Ik denk dat pven één naam voor alle mods bedoelt? --> ja dus. 
Ik zie daar niet de toegevoegde waarde van in. De goede oude mail werkt toch ook nog?
Ik zie daar niet de toegevoegde waarde van in. De goede oude mail werkt toch ook nog?
[ Voor 5% gewijzigd door DrivinUCrazy op 07-08-2006 19:00 ]
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Klopt: één naam per subforum, waarmee je alle mods van dat subforum bereikt.DrivinUCrazy schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:00:
Ik denk dat pven één naam voor alle mods bedoelt? --> ja dus.
Dat is zeker waar, maar soms heb je van die momenten dat je geen mail tot je beschikking hebt maar wel HTTP.Ik zie daar niet de toegevoegde waarde van in. De goede oude mail werkt toch ook nog?
Veel crewleden hebben DM's niet eens aan staan, die zou je dan niet bereiken. Sowieso zijn DM's niet de beste manier om policygerelateerde vragen te stellen, daar is email voor, en met name de *mods@tweakers.net adressen.
Ik ben er inmiddels achter waarom sommige jump labels niet werkten, die begonnen namelijk met een hoofdletter. Schijnbaar werken ze nu alleen als je een kleine letter gebruikt. Bugje?crisp schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:44:
nee dat is geen bug; een anchor (en dus ook jump)-label mag niet met een cijfer beginnen...
Ah, inderdaad een bugje. Ik heb het aangepast, hopelijk kan het nog in de eerstvolgende update van React meeRoamor schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:09:
[...]
Ik ben er inmiddels achter waarom sommige jump labels niet werkten, die begonnen namelijk met een hoofdletter. Schijnbaar werken ze nu alleen als je met een kleine letter gebruikt. Bugje?
Intentionally left blank
Om even terug te komen op de kleurverschillen. Kwam net een mooi voorbeeld tegen:

Nou, ik zie het verschil in kleur wel en weet inmiddels ook wel welke kleur wat voorstelt, maar voor beginners lijkt me dit redelijk verwarrend. Misschien kan het kleurverschil vergroot worden, net zoals bij actieve topics (rood) en 'gewone topics' (grijs) daar is het verschil gewoon ontzettend groot.
sorry dat ik er zo over doorzeur...maar imho is het gewoon niet duidelijk...

Nou, ik zie het verschil in kleur wel en weet inmiddels ook wel welke kleur wat voorstelt, maar voor beginners lijkt me dit redelijk verwarrend. Misschien kan het kleurverschil vergroot worden, net zoals bij actieve topics (rood) en 'gewone topics' (grijs) daar is het verschil gewoon ontzettend groot.
sorry dat ik er zo over doorzeur...maar imho is het gewoon niet duidelijk...
Uitklapbare legenda onderin misschien
?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Sowieso vind ik donkerblauw een betere kleur om aan te geven dat er een nieuw bericht is. Dus ik zou die 2 blauwe mapjes omdraaien 
Geen gek idee
The devil is in the details.
Dat licht blauw kan inderdaad beter nóg lichter worden, of een andere kleur ja, stukken duidelijker.
Leuke usericon heb je trouwens
Leuke usericon heb je trouwens
Verwijderd
Het kan natuurlijk ook aan je monitorinstellingen liggen.
Veel (goedkope) LCD's geven kleuren niet goed weer, dat merk ik ook op mijn laptop.
Maar op een goede monitor (duurdere CRT vooral, zelfs de wat oudere), is het verschil best duidelijk als je het 'contrast' en de 'brightness' goed hebt ingesteld.
Veel (goedkope) LCD's geven kleuren niet goed weer, dat merk ik ook op mijn laptop.
Maar op een goede monitor (duurdere CRT vooral, zelfs de wat oudere), is het verschil best duidelijk als je het 'contrast' en de 'brightness' goed hebt ingesteld.
@ Joost: geloof me, ik heb een van de betere LCD-schermen die er zijn. En ja, hij is ook goed gekalibreerd. Voor de specs zie mijn signature.
Het punt is gewoon dat IK het verschil inmiddels wel weet en ook duidelijk zie maar anderen misschien niet. Daarnaast waarom kan het niet ook gewoon zoals de gewone topics, daar is het verschil wel erg groot en past het ook netjes in de huisstijl te weten rood voor actief en grijs voor inactieve topics.
Het punt is gewoon dat IK het verschil inmiddels wel weet en ook duidelijk zie maar anderen misschien niet. Daarnaast waarom kan het niet ook gewoon zoals de gewone topics, daar is het verschil wel erg groot en past het ook netjes in de huisstijl te weten rood voor actief en grijs voor inactieve topics.
Verwijderd
Dat hangt natuurlijk ook af van je template en stylesheet.Red schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:43:
@ Joost: geloof me, ik heb een van de betere LCD-schermen die er zijn. En ja, hij is ook goed gekalibreerd. Voor de specs zie mijn signature.
Ik ben het wel met je eens dat het verschil niet erg groot is en dat het niet goed opvalt als de actieve en inactieve icoontjes niet bijelkaar staan, maar je kunt ook kijken naar de tijd van "laatste post".
Zoveel stucky's staan er nu ook weer niet in een subfora.
Ik heb een Samsung SyncMaster 793DF, juist ja, een CRT. Aangezien Red een goed LCD heeft, en ik een CRT, gaat jouw argument niet echt op. Ik kan het verschil ook wel zien, maar gemakkelijk is het zo iig niet.
En ja, mijn scherm is goed gekalibreerd.
Verwijderd
Ik vind het contrast van de icoontjes ook niet optimaal hoor, maar bij veel mensen kan het nóg onduidelijker zijn door de monitor c.q. de kleurweergave.TheZeroorez schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:04:
Ik heb een Samsung SyncMaster 793DF, juist ja, een CRT. Aangezien Red een goed LCD heeft, en ik een CRT, gaat jouw argument niet echt op. Ik kan het verschil ook wel zien, maar gemakkelijk is het zo iig niet.
Ik denk eigenlijk dat het de gemiddelde user die hier niet elke dag 8 uur rondhangt zoals ik het niet zal boeien welke kleur dat icoon heeft, maar gewoon leest wat hij interesant vindt, zodra je hier wel vaker rondhangt zal je vanzelf het verschil opvallen en er eventueel gebruik van maken.
Verder vind ik het wat vreemd dat het bij het sticky icoon geen problemen opleverde en nu opeens wel terwijl crisp aangeeft dat hij hetzelfde kleurenverschil heeft gebruikt?
Verder vind ik het wat vreemd dat het bij het sticky icoon geen problemen opleverde en nu opeens wel terwijl crisp aangeeft dat hij hetzelfde kleurenverschil heeft gebruikt?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik moet zeggen dat ik bijna alleen maar opereer vanuit m'n MyReact, dus vandaar 
Ik zag het alleen hier voorbij komen, dus zei wat ik ervan vond
Ik zag het alleen hier voorbij komen, dus zei wat ik ervan vond
Dat heb ik zelf ook al eens eerder opgemerkt in dit topic, maar achteraf bekeken snap ik dat wel. Stickies worden zelden tot nooit actief, stuckies wel.moto-moi schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:20:
Wat heeft het implementeren van stuckies gehad op de programmering van MyReact? Wat ik denk dat ervoor gedaan moest worden is 1) Blauw icoontje 2) Boven in de forum-lijst. Of zeg ik nu hele stomme dingen?
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Wat heeft gehad?webfreakz.nl schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 19:13:
Wat heeft het implementeren van stuckies gehad op de programmering van MyReact?
Een nieuwe topic status heeft meer voeten in de aarde dan alleen een ordening definiëren. Verder kan een blauw icoontje regelen niet echt programmeren genoemd worden.
{signature}
Nouja ik vroeg dus in een omslachtige manier of het veel werk was stuckies the implementerenVoutloos schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 22:28:
[...]
Wat heeft gehad?
Een nieuwe topic status heeft meer voeten in de aarde dan alleen een ordening definiëren. Verder kan een blauw icoontje regelen niet echt programmeren genoemd worden.
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
Nou, men moest a) een set() kolom aanpassen met de extra naam, b) de rechten instellen en c) de templates aanpassen.
In react is daarvoor niets aangepast
In react is daarvoor niets aangepast
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Ik meen me wel te herinneren dat daar ook over geklaagd is, maar je hebt al snel dat een lichtere kleur blauw de 'i' doet wegvallen. Persoonlijk heb ik geen probleem met het blauw dat nu gebruikt wordt (anders had ik die ook niet gekozen), maar hier toch een poging met een andere soort blauw:moto-moi schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 17:20:
Sticky:

Stucky:

Als iemand verder nog wat leuks weet, laat het dan vooral zien