Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Maar wat een heugdelijk nieuws. Tijd voor vreugdehuppeltjes!

* anandus deelt bloemenkransen uit aan alle bezoekers van dit topic.
Here, have a cigar
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Crisp zegt dat deze nieuwe versie van de forumsoftware nodig is om 'De Merge' door te kunnen voeren, en dat ze dat graag dit jaar nog zouden willen doen.Outerspace schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:37:
Zoals crisp heeft aangegeven komt de mytische merge er binnenkort aan. Tevens staat de nieuwe versie van GoT op de vloer en wordt a.s. maandag uitgevoerd.
Het lijkt mij dus handig om te kunnen discussiëren over de nieuwe features en natuurlijk na maandag de pre/cons van 1.9.4 op GoT.
Zelf hoop ik dat de Direct Messages streng worden gecontroleerd, want nu zullen er sneller vragen komen over warez denk ik. Zeg maar kort er krachtig: alle denkbare negatieve dingen
Tevens wil ik alle medewerkers van GoT en Parse bedanken voor opheldering over de merge (na 2 jaar)
Dat is ietsje anders dan wat jij zegt.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Tsja ben bezig met wereldvrede. Ik wil dat eiglijklijk dit jaar nog doorvoeren. Er zijn dingen die vrijwel onmogenlijk zijnDrivinUCrazy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:40:
[...]
Crisp zegt dat deze nieuwe versie van de forumsoftware nodig is om 'De Merge' door te kunnen voeren, en dat ze dat graag dit jaar nog zouden willen doen.
disjfa.nl
ik zeg daar helemaal niets over

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Volgens mij was 1.9.4 wel nodig om te mergen?Outerspace schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:43:
offtopic:
ik zeg daar helemaal niets overIk vind het fijn dat de merge er na 2 jaar aankomt, ik vertel helemaal niets over het feit dat de merge 1.9.4 nodig heeft?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
* ralpje gaat snel kijken of die efteling-foto's al gepost zjindisjfa schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:41:
[...]
Tsja ben bezig met wereldvrede. Ik wil dat eiglijklijk dit jaar nog doorvoeren. Er zijn dingen die vrijwel onmogenlijk zijn![]()
ontopic: prima update, zo te zien. Complimentje aan de dev-ers!
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Dat was mijn punt juist.Outerspace schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:43:
offtopic:
ik zeg daar helemaal niets overIk vind het fijn dat de merge er na 2 jaar aankomt, ik vertel helemaal niets over het feit dat de merge 1.9.4 nodig heeft?
Zoals jij het zei, is de upgrade het middel om de merge door te kunnen voeren. Imho is de upgrade de grote vooruitgang, en dat daardoor ook de merge mogelijk wordt, is mooi meegenomen.Zoals crisp heeft aangegeven komt de mytische merge er binnenkort aan. Tevens staat de nieuwe versie van GoT op de vloer en wordt a.s. maandag uitgevoerd.
Maakt ook niet uit verder.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
- Stucky topic type
- FAQ topic type
- URL expansie voor support.microsoft.com titles
Mag ik vragen wat dat inhoud ?elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:53:
URL expansie voor support.microsoft.com titles[/list]
Een sticky topic waar iedereen in mag postenVerwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:55:
Wat is een stuckie topic? Een klein beetje topic, of een kapot topic?
Je kan niet lezenelevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:53:
Pff, crisp is natuurlijk de belangrijkste dingen vergeten he\o/
- Stucky topic type
- FAQ topic type
- URL expansie voor support.microsoft.com titles
Intentionally left blank
opzoeken van de title-tag van linkjes naar support.ms.com... in principe kan het voor alle domeinen, maar dan heb je weer performance gedoe, dus is er een whitelist van toegestane domeinen.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Een stucky is een sticky waar users ook in kunnen posten? Duidelijk?Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:55:
Wat is een stuckie topic? Een klein beetje topic, of een kapot topic?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
URL expansie is dus dat als je http://support.microsoft.com/kb/301527/ typt dat er dan voortaan How to configure a computer ... komt te staan
Verwijderd
Ah, ok dan. Ideaal materiaal voor de relvrijdagen als ik het zo lees.Remy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:56:
[...]
Een sticky topic waar iedereen in mag postenIpv een static sticky, stucky dus
[ Voor 89% gewijzigd door DrivinUCrazy op 27-07-2006 14:58 ]
Ïn 1.9.4 nog een hidden feature:Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:57:
[...]
Ah, ok dan. Ideaal materiaal voor de relvrijdagen als ik het zo lees.
• relvrijdagentopics worden automatisch opgespoord en ge'dev/null/ed
En welke domeinen staan daar allemaal in op GoT? Bijvoorbeeld de PHP.net linkjes als http://php.net/function.echo zou ik erg handig vinden.chem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:57:
[...]
opzoeken van de title-tag van linkjes naar support.ms.com... in principe kan het voor alle domeinen, maar dan heb je weer performance gedoe, dus is er een whitelist van toegestane domeinen.
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Behalve op vrijdag natuurlijkRemy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:59:
[...]
Ïn 1.9.4 nog een hidden feature:
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Verwijderd
Bon, worden dan voortaan ook automagisch de scorestanden van moderator-topicpingpong wedstrijden bijgehouden?Remy schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:59:
[...]
Ïn 1.9.4 nog een hidden feature:
Wanneer ik het zo lees zijn er voor users geen grote schokkende wijzigingen. Ik neem aan dat het meeste werk in de merge is gaan zitten?
Pff!
Je hebt nog steeds niet vermeld dat de bug er eindelijk uit is (althans - de laatste keer dat ik testte was hij gefixed maar dat zegt weinig

Ook heb je niet vermeld dat er nu HTML op de index kan staan zodat cryptische mod namen als "ele, sfj, ws, spider" nu "ele, sfj, ws, spider" wordt
Ik mis ook het puntje dat aliassen nu eindelijk een last reply time / user hebben ...
Lijkt me niets nuttig aan voor PHP - je krijgt dan PHP: echo - Manual te zien namelijk?AtleX schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:00:
En welke domeinen staan daar allemaal in op GoT? Bijvoorbeeld de PHP.net linkjes als http://php.net/function.echo zou ik erg handig vinden.
Voor http://support.microsoft.com voegt het echt veel toe om dat de title tag bij MS gebruikt wordt waar hij voor dient
Dat valt bij mij allemaal onder 'teveel om op te noemen'elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:05:
[...]
Pff!
Je hebt nog steeds niet vermeld dat de bug er eindelijk uit is (althans - de laatste keer dat ik testte was hij gefixed maar dat zegt weinig) dat als je een topic splitst dat de topicstarter z'n post in z'n history niet verliest - of dat er een melding er groots fout bovenstaat
Ook heb je niet vermeld dat er nu HTML op de index kan staan zodat cryptische mod namen als "ele, sfj, ws, spider" nu "ele, sfj, ws, spider" wordt
Ik mis ook het puntje dat aliassen nu eindelijk een last reply time / user hebben ...
Intentionally left blank
Ik ben benieuwd hoe intensief de PM's worden gecontroleerd. Bovendien moet je daar binnen React toch Administrator voor zijn?
Nog meer dingen die misschien niet werken onder mijn fijne, oude, vertrouwde paarse lay-out.
wordt abo en krijg, als t.net ze aanzet, er 2 gerse templates bij \o/PromWarMachine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:10:
Nog meer dingen die misschien niet werken onder mijn fijne, oude, vertrouwde paarse lay-out.
PromWarMachine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:10:
Ja, die lay-out kleurt goed bij je 14k4 modem, hè?
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Is die base_grey nog steeds net zo buggy dan als toen ik voor het laatst op beta keek?chem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:11:
wordt abo en krijg, als t.net ze aanzet, er 2 gerse templates bij \o/
ik betwijfel het, maar op beta was-ie ook niet goed geconfigureerd; zelf gebruik ik hem al een tijdje en het werkt goed...elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:13:
[...]
Is die base_grey nog steeds net zo buggy dan als toen ik voor het laatst op beta keek?
En hij is zowaar getest in IE en het werkt
Qua main functionaliteit is de paarse template gewoon up-to-date, dus inclusief foldermanager en direct messagingPromWarMachine schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:10:
Intentionally left blank
Bedoel je met goed geconfigureerd dat de JS en CSS niet meer van jouw homedir worden gehaald, want dat had crisp ook al eens gedaan op beta dacht ik hoor?chem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:15:
ik betwijfel het, maar op beta was-ie ook niet goed geconfigureerd; zelf gebruik ik hem al een tijdje en het werkt goed...
En hij is zowaar getest in IE en het werkt
Misschien dinsdag maar weer eens testen dan, ben benieuwd naar de base_grey
base-grey, meukee en crisp-strictelevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:24:
[...]
Bedoel je met goed geconfigureerd dat de JS en CSS niet meer van jouw homedir worden gehaald, want dat had crisp ook al eens gedaan op beta dacht ik hoor?
Misschien dinsdag maar weer eens testen dan, ben benieuwd naar de base_grey
Als dat een beetje populair wordt, zal dat onmogelijk zijn om te controleren. Dan zal men eerder een systeem als Echelon gebruiken, dus scannen op trefwoorden mbt onbehoorlijk gedrag. (Indien dit mogelijk is voor de administrators natuurlijk.)Pacjack schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:09:
Gaaf! 1.9.4!
Ik ben benieuwd hoe intensief de PM's worden gecontroleerd. Bovendien moet je daar binnen React toch Administrator voor zijn?
/me Roamor stemt voor 1.9.4 als getal van het jaar
[ Voor 8% gewijzigd door Roamor op 27-07-2006 15:35 ]
The devil is in the details.
Worden de titels van nieuws items op de fp overgenomen vanuit de db of vanuit de html?chem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:57:
[...]
http://hawvie.deviantart.com/
En als er teveel werk gaat zitten in het handhaven van de orde binnen DM's of op een andere manier meer negatieve dan positieve consequenties heeft staat het lijk me ook zo weer uit
Verwijderd
/me voorspelt een leuke feature mbt HK
Verder wel goed nieuws mbt update. gaan er dingen zoals layout ook veranderen of blijven die zoals ze (al) zijn?
Volgens mij kan dat niet als T.net zn best doet om warez van het forum te bannen (wat dus gebeurd) Had ik eens ergens gelezen, weet niet meer waar.Hahn schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:48:
Ik had niet verwacht dat de PM-functie aangezet zou worden, maar wel mooi om te zien dat het toch gebeurt. Dat mensen PM's misschien voor warez-requests gaan gebruiken is natuurlijk niet de bedoeling, maar het lijkt me dat aangezien het private messages zijn dat dat geen gevolgen voor T.net met zich mee brengt(?), qua problemen met instanties, etc.
Modjes moeten natuurlijk ook wat te doen hebben als ze zich vervelenHahn schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:48:
Ik had niet verwacht dat de PM-functie aangezet zou worden, maar wel mooi om te zien dat het toch gebeurt. Dat mensen PM's misschien voor warez-requests gaan gebruiken is natuurlijk niet de bedoeling, maar het lijkt me dat aangezien het private messages zijn dat dat geen gevolgen voor T.net met zich mee brengt(?), qua problemen met instanties, etc.
Wordt de controle uitgebreid of spordarisch? Of zit er gewoon een functie in die berichten standaard CCed voor stoute users zoals * Glashelder
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Het is geen PM maar DM, Direct Messaging. Niks private aan dusHahn schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:48:
Je kunt je eigen posts een eigen kleurtje geven, dat lijkt me eigenlijk de meest 'ingrijpende' verandering in de lay-out. Nu weet ik niet of dat standaard aan of uit staat, maar dat zien we maandag wel.Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:01:
PM's
* DrivinUCrazy voorspelt een leuke feature mbt HK
Verder wel goed nieuws mbt update. gaan er dingen zoals layout ook veranderen of blijven die zoals ze (al) zijn?
[Feat] Highlighten eigen posts
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Mogen er bepaalde users nu dan ook vast in het testgedeelte komen?
* endless heeft nog steeds niet het wachtwoord kunnen raden van het testforum subdomein..
Verder hoop ik dat de update maandag voorspoedig zal gaan!
Testen is al zo goed als voorbij, wat wilde je er dan gaan proberen waar wij nog niet aan gedacht hebben ?endless schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:09:
...En dan willen we graag zo houden* endless heeft nog steeds niet het wachtwoord kunnen raden van het testforum subdomein..
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Je zou er niks aan hebben, aangezien daar een database van anderhalf jaar oud geinstalleerd staat?endless schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:09:
\o/
* endless heeft nog steeds niet het wachtwoord kunnen raden van het testforum subdomein..
Verder hoop ik dat de update maandag voorspoedig zal gaan!
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het gaat ook niet om de database ofzo. Het gaat puur om te kijken of de 'gewone userts' niets speciaals kunnen vinden wat moderator's over het hoofd hebben gezien. Alhoewel dat natuurlijk ook goed na de update kan.moto-moi schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:11:
[...]
Testen is al zo goed als voorbij, wat wilde je er dan gaan proberen waar wij nog niet aan gedacht hebben ?
[...]
...En dan willen we graag zo houden
Foute linkjes, lege bladzijden etc kun je als mens zijnde natuurlijk altijd over het hoofd zien.
Dus je kan middels zo'n DM perfect iemand om een mail adres vragen als iemand die niet in zijn profile zichtbaar heeft om warez uit te wisselen. Wat is dan het verschil? De mensen worden dan nog steeds in contact gebracht, enkel is het niet letterlijk vastgelegd in de database van GOT.JHS schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:00:
Hahn: Het heet op zich niet voor niet 'Direct messaging' in plaats van 'Private'. T.net wil niet de indruk wekken dat de berichten daadwerkelijk privé zijn. Dat zijn ze namelijk niet. Je DM's kunnen door de admins in worden gezien. Dat heeft niet zoveel met wettelijk eisen te maken, maar meer met het ongewenst zijn van GoT als warezboard, al dan niet via DM's, maar ook bijvoorbeeld het beledigen of ander gedrag wat niet in overeenstemming is met het beleid.
En als er teveel werk gaat zitten in het handhaven van de orde binnen DM's of op een andere manier meer negatieve dan positieve consequenties heeft staat het lijk me ook zo weer uit. Maar ik denk dat het zeker het proberen waard is. Ook omdat mensen die moedwillig warez uit willen gaan wisselen eerder email, of sowieso een ander platform dan GoT gebruiken.
"Geef mij je mail adres eens naar aanleiding van topic X... *nudge nudge*"
Heb ik de vraag, kunnen DM geconfigureerd worden voor specifieke gebruikers? Lijkt me handig omdat je dan de rotte appels gewoon uit kan zitten. Mits ze niet 30 accounts hebben natuurlijk.
Edit2: Nu denk ik, waarom vraag ik het eigenlijk ook... Zal vast wel zo zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door The - DDD op 27-07-2006 16:23 ]
En die database word toch ook wel meegenomen hé. Ik bedoel de afgelopen anderhalf jaar waren saai. Als je die neer zet kunnen we ze opnieuw uitproberen-NMe- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:12:
[...]
Je zou er niks aan hebben, aangezien daar een database van anderhalf jaar oud geinstalleerd staat?

disjfa.nl
Ik zie dus eerlijkgezegd wat dat betreft het verschil niet tussen DM's en het mogelijk maken van het tonen van emailadressen in het profiel.
FP titels worden uit de database getrokkenHawVer schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:59:
[...]
Worden de titels van nieuws items op de fp overgenomen vanuit de db of vanuit de html?
Intentionally left blank
crisp schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:16:
[...]
Qua main functionaliteit is de paarse template gewoon up-to-date, dus inclusief foldermanager en direct messaging
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Ik hoopte dat de beruchte merge dan ook al zou plaatsvinden, maar dit is dus nog eventjes wachten...
Maar dat maakt verder niet uit
Maar Abo's krijgen dus Base-Grey, Crisp en Meukee er bij extra als template?
En hoe ziet de DM eruit in de oude vertrouwde GoT TPL?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Users kunnen zelf DMs uitzetten en we (we als in GoT kan) kunnen ook een zogenaamde DM ban geven jaThe - DDD schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:20:
Heb ik de vraag, kunnen DM geconfigureerd worden voor specifieke gebruikers? Lijkt me handig omdat je dan de rotte appels gewoon uit kan zitten. Mits ze niet 30 accounts hebben natuurlijk.
Slim zou dat niet zijn, want als er dan wat fout gaat, dan weet je domweg niet of dat te wijten is aan de upgrade of aan de merge, en probeer de fout dan maar eens te vinden en op te lossen.AW_Bos schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 16:53:
Ik hoopte dat de beruchte merge dan ook al zou plaatsvinden, maar dit is dus nog eventjes wachten...
Nog meer functionaliteit. GoT wordt alsmaar beter.
Nu nog ff afwachten tot de launch.
Welke functie's krijgen abo's er nog bij mbt de nog bij mbt de niet abo users??
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Voor zover ik weet, geen.Rakkerzero schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:32:
Abofeatures staan redelijk los van React, en zoals je een tijd terug in ABO kon lezen wordt er nog gewerkt aan nieuwe features.
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Een paarse template die ook Direct Messaging functionaliteit heeftRakkerzero schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:32:
WHoei !!
Nog meer functionaliteit. GoT wordt alsmaar beter.
Nu nog ff afwachten tot de launch.
Intentionally left blank
Het is niet dat bijv. abo's meer berichten kunnen storen in DM inbox dan gewone users??-NMe- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:38:
[...]
Voor zover ik weet, geen.
Abofeatures staan redelijk los van React, en zoals je een tijd terug in ABO kon lezen wordt er nog gewerkt aan nieuwe features.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dan nog even een abo vraag: worden de andere oude templates dan ook verbeterd? Want zelf draai ik Silver - Silver, zou het dan betekenen dat ik moet overswitchen naar een andere tpl?crisp schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 17:50:
[...]
Een paarse template die ook Direct Messaging functionaliteit heeft
maar je hoeft natuurlijk niet de exacte titel te gebruikenelevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:08:
Lijkt me niets nuttig aan voor PHP - je krijgt dan PHP: echo - Manual te zien namelijk?
iets als http://php.net/strftime kan bijvoorbeeld PHP Manual: strftime worden wat _wel_ nuttig is, dit kan je zelfs doen zonder die pagina te fetchen
Je kan je dan afvragen waar het ophoudt. Er zijn talloze handige sites en manuals, en je kan ze nooit allemaal ondersteunen. Mensen moeten zelf hun links maar leesbaar maken, dat is niet onze verantwoordelijkheid. Dat dat wel gebeurt voor T.net zelf is een leuke extra, en vooral ingevoerd omdat hier directe databasetoegang mogelijk is.Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:33:
[...]
maar je hoeft natuurlijk niet de exacte titel te gebruiken
iets als http://php.net/strftime kan bijvoorbeeld PHP Manual: strftime worden wat _wel_ nuttig is, dit kan je zelfs doen zonder die pagina te fetchen
Goeiesmorgus Juffrouw Annie... ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik

Hier stond dus onzin
Anyways:
BBQ er tegen aan gooien om 't te vieren?
[ Voor 107% gewijzigd door RobIII op 27-07-2006 18:56 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Silver == Paars met een andere stylesheet en een iets ander framework; functioneel is die dus hetzelfdeOuterspace schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:29:
[...]
Dan nog even een abo vraag: worden de andere oude templates dan ook verbeterd? Want zelf draai ik Silver - Silver, zou het dan betekenen dat ik moet overswitchen naar een andere tpl?
Intentionally left blank
ehm, ik lees hier dat het wel gebeurd voor microsoft.com-NMe- schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 18:44:
Je kan je dan afvragen waar het ophoudt. Er zijn talloze handige sites en manuals, en je kan ze nooit allemaal ondersteunen. Mensen moeten zelf hun links maar leesbaar maken, dat is niet onze verantwoordelijkheid. Dat dat wel gebeurt voor T.net zelf is een leuke extra, en vooral ingevoerd omdat hier directe databasetoegang mogelijk is.
maar bij php.net is door de url al duidelijk wat het is, bij sup.ms.com moet je daar maar naar raden.Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:25:
[...]
ehm, ik lees hier dat het wel gebeurd voor microsoft.com
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik ga denk ik ook niet upgraden. Ik hou het fijn bij 1.9.3Datafeest schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:56:
Ik vind het maar niks hoor, al die veranderingen, ik zweer bij 1.9.3![]()
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Niet voor microsoft.com maar voor http://support.microsoft.com urls - een belangrijk verschil, deze urls zijn gewoon een eerste stap waarin we dit gaan testen, mocht dat bevallen en allemaal goed werken zullen er misschien nog wel andere urls toegevoegd worden ook (met dien verstande dat ze ongetwijfeld aan een boel regels / eisen moeten voldoen).Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:25:
ehm, ik lees hier dat het wel gebeurd voor microsoft.com
Neem in ieder geval dit even ter overweging mee - de 'title' van een http://support.microsoft.com is zeer beschrijvend en voegt daadwerkelijk informatie toe aan een platte url, de website van Microsoft.com is bijna nooit down en Microsoft is hoe je het ook went of keert een zeer grote speler in de ICT die vaak gereferenced wordt (zowel in de 5 software fora die onder meer over Microsoft gaan als daar buiten)
Was toch al zo? Ik zie i.i.g. wel overal 'HlpDsk' staan...elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 15:05:
[...]
Pff!
Je hebt nog steeds niet vermeld dat de bug er eindelijk uit is (althans - de laatste keer dat ik testte was hij gefixed maar dat zegt weinig) dat als je een topic splitst dat de topicstarter z'n post in z'n history niet verliest - of dat er een melding er groots fout bovenstaat
Ik heb die hele reference manual nog 0x in m'n hele leven gebruikt. Moet dan ook wel toegeven dat ik geen Win2k/Win2k3 servers beheer mocht dat nog wat uitmakenelevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:53:
[...]
Niet voor microsoft.com maar voor http://support.microsoft.com urls - een belangrijk verschil, deze urls zijn gewoon een eerste stap waarin we dit gaan testen, mocht dat bevallen en allemaal goed werken zullen er misschien nog wel andere urls toegevoegd worden ook (met dien verstande dat ze ongetwijfeld aan een boel regels / eisen moeten voldoen).
Neem in ieder geval dit even ter overweging mee - de 'title' van een http://support.microsoft.com is zeer beschrijvend en voegt daadwerkelijk informatie toe aan een platte url, de website van Microsoft.com is bijna nooit down en Microsoft is hoe je het ook went of keert een zeer grote speler in de ICT die vaak gereferenced wordt (zowel in de 5 software fora die onder meer over Microsoft gaan als daar buiten)
"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!
http://support.microsoft.com is een reusachtige knowledgebase met informatie over (bijna) alle Microsoft producten, van zeer technische artikelen tot artikelen die je in eenvoudige stappen uitlegt hoe je een bestandje verwijdert bij wijze van sprekenwebfreakz.nl schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:58:
Ik heb die hele reference manual nog 0x in m'n hele leven gebruikt. Moet dan ook wel toegeven dat ik geen Win2k/Win2k3 servers beheer mocht dat nog wat uitmaken
(het staat ook wel bekend als Technet al omvat dat weer net iets meer)
Wordt http://msdn.microsoft.com en http://msdn2.microsoft.com dan ook toegevoegd?elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:02:
[...]
http://support.microsoft.com is een reusachtige knowledgebase met informatie over (bijna) alle Microsoft producten, van zeer technische artikelen tot artikelen die je in eenvoudige stappen uitlegt hoe je een bestandje verwijdert bij wijze van sprekenAls je een probleem of vraag hebt met een MS product dan is http://support.microsoft.com het startpunt voor de meeste mensen die (professioneel of niet) met MS producten werken
(het staat ook wel bekend als Technet al omvat dat weer net iets meer)
Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo
je komt zeker nooit in de devschuur waar (helaas) het overgrote deel over PHP gaat [ot]fyi, ik heb slechts 1x gemerkt dat alle mirrors van php.net niet werkte, en dat was al een paar jaar geleden[ot] maar dan nog is er voor iets simpels als mooie urls weergeven voor de php manual geen request nodig in principeelevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 19:53:
de website van Microsoft.com is bijna nooit down en Microsoft is hoe je het ook went of keert een zeer grote speler in de ICT die vaak gereferenced wordt (zowel in de 5 software fora die onder meer over Microsoft gaan als daar buiten)
Geen idee, ik weet dat crisp en ACM er iig wat huiverig tegen over staan, aan de andere kant is imho Tweakers vaker down dan MS dus lijkt mij persoonlijk die urls ook wel de moeitegorgi_19 schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:03:
Wordt http://msdn.microsoft.com en http://msdn2.microsoft.com dan ook toegevoegd?
http://nl3.php.net (waar ik standaard naar geredirect wordt) is voor mij in ieder geval veel te vaak down hoor, maar dan nog - persoonlijk vind ik de title tag die PHP aan een URL geeft erg weinig toevoegen boven de normale url ?Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:06:
je komt zeker nooit in de devschuur waar (helaas) het overgrote deel over PHP gaat [ot]fyi, ik heb slechts 1x gemerkt dat alle mirrors van php.net niet werkte, en dat was al een paar jaar geleden[ot] maar dan nog is er voor iets simpels als mooie urls weergeven voor de php manual geen request nodig in principeMaargoed, dit is wellicht meer iets als feature request later in BUG
dat is natuurlijk geen feature van 194 maar een actie die gelijktijdig uitgevoerd wordt neem ik aan?elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:09:
Wat trouwens ook wel een belangrijke feature is die niet vermeld is is dat alle oude topics die er niet meer uit zien (bv. Idioten die zich Webdesigner noemen) een poging krijgen om gefixed te worden, dit betekent dat als je bv Idioten die zich Webdesigner noemen bekijkt dat de lelijke HTML omgezet gaat worden en dat de smilies weer gaan werken enzo
dat ligt dan aan jou, want ik heb er nooit last van dat ik naar een kapotte mirror wordt doorverwezenhttp://nl3.php.net (waar ik standaard naar geredirect wordt) is voor mij in ieder geval veel te vaak down hoor, maar dan nog - persoonlijk vind ik de title tag die PHP aan een URL geeft erg weinig toevoegen boven de normale url ?
maargoed, zoals ik zei is hiervoor helemaal geen request nodig, en het voegt wel wat toe: leebaarheid.
http://php.net/echo
PHP Manual: echo
Je maakt me niet wijs dat je die eerste duidelijker en mooier vindt
Ik meen dat er in (My)React een 1.9.x naar 1.9.4 omparser erin zit die bij elke list_messages actie wordt aangeroepen (en ook bij de usernotes, pushmessages, direct messages)..elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:09:
Wat trouwens ook wel een belangrijke feature is die niet vermeld is is dat alle oude topics die er niet meer uit zien (bv. Idioten die zich Webdesigner noemen) een poging krijgen om gefixed te worden, dit betekent dat als je bv Idioten die zich Webdesigner noemen bekijkt dat de lelijke HTML omgezet gaat worden en dat de smilies weer gaan werken enzo
[...]
Geen idee, ik weet dat crisp en ACM er iig wat huiverig tegen over staan, aan de andere kant is imho Tweakers vaker down dan MS dus lijkt mij persoonlijk die urls ook wel de moeite
[...]
http://nl3.php.net (waar ik standaard naar geredirect wordt) is voor mij in ieder geval veel te vaak down hoor, maar dan nog - persoonlijk vind ik de title tag die PHP aan een URL geeft erg weinig toevoegen boven de normale url ?
Die moet alles goed omparsen...
de vraag is of je wel zeker weet dat het de manual is. Moet je weer redirects gaan volgens enzo, en dat is stom.Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:13:
Kan je nog beter een non-lookup prettyfier maken die gewoon de functie-lijst ken en die varianten kan herschrijven.
dat bedoel ik dus ookchem schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:15:
Kan je nog beter een non-lookup prettyfier maken die gewoon de functie-lijst ken en die varianten kan herschrijven.
De meeste zaken die hier als features gepresenteerd worden zijn eigenlijk geen features van 1.9.4. Stickies, een nieuw search form, herparsing topics, faq topic type, url omzetting(1), allemaal geen features van 1.9.4, zelfs de 'mythische merge' is iets wat andere fora die React draaien perfect lijken te kunnen zonder 1.9.4Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:13:
dat is natuurlijk geen feature van 194 maar een actie die gelijktijdig uitgevoerd wordt neem ik aan?
Het voegt echt geen infomratie toe hoor? Er wordt totaal niets duidelijker over de eigenlijke informatie van de link dus ik zie persoonlijk de toegoevgde waarde niet, dat is verder overigens offtopichttp://php.net/echo
1. De url omparsing is vziw niet die standaard van React omdat die niet bruikbaar is/was?

Dat staat echt compleet los van deze upgrade.AW_Bos schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:21:
Krijgt GoT dan ook SEO Url's zoals T.net kent?
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
gaan we echt op elke slak zout leggen? het is nieuw met de 1.9.4 die hier komt draaien....elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:18:
De meeste zaken die hier als features gepresenteerd worden zijn eigenlijk geen features van 1.9.4. Stickies, een nieuw search form, herparsing topics, faq topic type, url omzetting(1), allemaal geen features van 1.9.4, zelfs de 'mythische merge' is iets wat andere fora die React draaien perfect lijken te kunnen zonder 1.9.4
het voegt wel degelijk informatie toe, je ziet direct dat het een link is naar de manualHet voegt echt geen infomratie toe hoor? Er wordt totaal niets duidelijker over de eigenlijke informatie van de link dus ik zie persoonlijk de toegoevgde waarde niet, dat is verder overigens offtopic
Dat niet, maar ze worden dan zo lang. Dat vind ik erg onhandig met linken.
Erkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:32:
gaan we echt op elke slak zout leggen? het is nieuw met de 1.9.4 die hier komt draaien....
Je blijft me verbazen, Erkens
No offence, maar je klinkt wel een beetje eng nu. Nooit iets gedownload zeker?Outerspace schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 14:37:
Zelf hoop ik dat de Direct Messages streng worden gecontroleerd, want nu zullen er sneller vragen komen over warez denk ik. Zeg maar kort er krachtig: alle denkbare negatieve dingen

ik heb _nergens_ gezegt dat dat een nieuwe feature van 1.9.4 is, jij bent hier degene die wat raar reageert op mijn posts, kunnen we nu weer ontopic?elevator schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:34:
[...]
Jij vraagt juist hier of het herparsen een React feature is, vervolgens leg ik je uit dat bijna niets wat er hier verteld is een React 1.9.4 feature is en dan reageer je zo?
Je blijft me verbazen, Erkens
Het gaat er om dat het forum schoon blijft. Het is de bedoeling dat zulke dingen op got niet besproken worden. En dus eigenlijk ook niet in private messages, en natuurlijk doet iedereen het.MaZo schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:34:
[...]
No offence, maar je klinkt wel een beetje eng nu. Nooit iets gedownload zeker?
In het eerste geval is het tenminste in een enkele opslag duidelijk waar je naartoe wordt gestuurd, in dat opzichte vind ik de bovenste weergave inderdaad duidelijker. Daarbij komt, React is geen Microsoft Word: Je typt wat in, vervolgens wordt je hele tekst veranderd aangezien de tekstverwerker denkt dat dat wel handig is. Liever nietErkens schreef op donderdag 27 juli 2006 @ 20:13:
[...]
Het geval van support.ms.com is iets anders, die titels zijn duidelijk informatiever dan een linkje.
🌞🍃
Niet te doen. Dan kun je wel voor elke taal, tool, softwarepakket, enz. de hele online manual gaan indexeren per zoekwoord, en bij elk update zoekwoorden gaan onderhouden, enz. Ik moet best vaak naar een PHP-manual verwijzen, maar een parsing van de paginatitel voegt IMO niets toe. Of er nou http://php.net/functie staat of "PHP: functie - Manual", dat maakt verder niets uit. Bovendien onderhoud ik mijn eigen url wel, zoals ik al zei.
En voordat je dit als steekpunt aandraagt: voor support.microsoft.com had het wat mij betreft ook niet gehoeven, noch hoeft het wat mij betreft voor de MSDN.