Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.495 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

White Knight Story Trailer

Machtig mooi dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Is nooit officieel gezegd dat de € 499 niet naar Europa komt bij mijn weten.
En reken er maar niet op dat je Wifi later in kunt bouwen. Voor de HD hebben ze duidelijk een klepje gemaakt waar je hem inschuift. Wifi zit gewoon op het mobo geplakt (of niet, als je de 20gb hebt).

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Dat ziet er echt goed uit, weer een ps3 exclusive :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 19:21

Polycom

Poes van goud

Ik moet zeggen dan ik na het zien van de eerste TGS beelden (vooral mgs4) de ps3 zeer indrukwekkend vindt presteren. Uit eindelijk komt toch alles goed. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-08 17:35
Op de PS3 1 euro betalen per demo, zijn ze helemaal gek geworden bij Sony :')

Want een kutbedrijf is het toch ook... begin steeds minder zin te krijgen in een PS3 zo, zelfs als de prijs daalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:58:

Want een kutbedrijf is het toch ook... begin steeds minder zin te krijgen in een PS3 zo, zelfs als de prijs daalt.
Was jij sowieso ooit van plan er één te gaan halen dan :/

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bij Sony krijg je tenminste de keuze ipv in 1x 60 euro af te tikken per jaar!
Of werkt dat alleen als het om de HD-DVD speler gaat en een 360 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:01:
[...]

Ik in ieder geval niet en als ik de plannen van sony lees in verband met gran turismo zal ik nog trotser zijn op 8 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:05:
Bij Sony krijg je tenminste de keuze ipv in 1x 60 euro af te tikken per jaar!
Of werkt dat alleen als het om de HD-DVD speler gaat en een 360 O-)
Sinds wanneer is live gold verplicht? Wat een niveau van posten zeg.... :>

De mgs4 beelden vielen mij tegen, het ziet er mooi uit, maar ook niet meer.

edit: heb er maar een smilie bij gezet :P, wordt het wat luchtiger O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:01:
[...]

Wanneer:

- Er goede (exclusieve) games aan gekondigd waren...
- De prijs niet zo heel hoog was geweest...
- Dat ding niet zo lang uitgesteld werd...
- Sony met een goede online service kwam (desnoods tegen betaling)...
- Sony niet zo'n kutbedrijf was...

Dan waarschijnlijk wel ja. Ik was nog altijd van plan om een PS3 te halen na de eerste pricedrop, maar inmiddels denk ik dat ik zelfs voor 300/400 euro niet meer zo'n ding hoef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:08:
[...]

Sinds wanneer is live gold verplicht? Wat een niveau van posten zeg....
De mgs4 beelden vielen mij tegen, het ziet er mooi uit, maar ook niet meer.
Gezien de hoeveelheid 360-gerelateerde posts een weekje terug hier (met dit als vaakvoorkomend argument) kon ik me niet bedwingen. Neem het niet te serieus en check de smiley (en ik check de uwen)
En Sony is natuurlijk geen charitatieve instelling. Dat ze geld voor demo's gaan vragen vind ik inderdaad ook belachelijk. Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk zal worden.
devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:13:
[...]

Defineer kutbedrijf. Is nogal wat om dat zo even te zeggen.
Goede exclusives genoeg. De console mag niet te duur maar voor online wil je wel betalen? 8)7
Ik zou als ik jou was inderdaad de PS3 lekker in de winkel laten liggen. Kan je iemand anders gelukkig maken met 'jou' console.

[ Voor 26% gewijzigd door Shiver23 op 22-09-2006 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

[...]

Wanneer:

Dan waarschijnlijk wel ja. Ik was nog altijd van plan om een PS3 te halen na de eerste pricedrop, maar inmiddels denk ik dat ik zelfs voor 300/400 euro niet meer zo'n ding hoef.
Gut o'w gut... Wat een mooi onderbouwde mening, en ook nog zou objectief... Het lijkt al bijna alsof je echt een PS3 hebt en alle games hebt gespeeld en je hebt vast en zeker ook al het Online service goed bekeken. Nou goed, ga maar lekker geen PS3 kopen. Het is je goed recht namelijk.

[ Voor 3% gewijzigd door Arx op 22-09-2006 20:20 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 19:58:

Betalen voor demo's? Waar komt dat verhaal opeens vandaan? Iemand een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
[...]

Wanneer:

Meer dan genoeg denk ik zo...
Voor wat je krijgt is het niet duur, De 360 + HD-DVD gaat duurder zijn dan de goedkopere PS3 versie en die heeft als extra nogeens HDMI, uitbreidbare HD, enz, enz.
Ach, tegen de tijd dat het maart is zijn er al een hele rits toptitels voor te krijgen en dan krijgen we tenminste een machine die goed afgewerkt is :)
Is nog nagenoeg niets over bekend
Beetje dom argument, net alsof MS van die heilige boontjes zijn.
Moet jij weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:25:
[...]

Meer dan genoeg denk ik zo...
Vind ik dus niet. Ik trek al die Japanse troep niet. Resistance, Motor Storm, Gran Turismo (jaja toch nog een Japanse titel) en dan heb ik mijn toppers wel weer gehad tot half 2007...
Voor wat je krijgt is het niet duur, De 360 + HD-DVD gaat duurder zijn dan de goedkopere PS3 versie en die heeft als extra nogeens HDMI, uitbreidbare HD, enz, enz.
Klopt. Maarja zoals gezegd heb je bij PS3 geen keuze en moet je het bedrag nu in 1x uitgeven. Uiteindelijk misschien even duur, maar gevoelsmatig scheelt het toch.
Ach, tegen de tijd dat het maart is zijn er al een hele rits toptitels voor te krijgen en dan krijgen we tenminste een machine die goed afgewerkt is :)
Tja, elk nadeel heeft z'n voordeel maar verder is het natuurlijk gewoon kut ;) Zeker omdat de 360 sowieso al een jaar voorsprong heeft. Ik kom van een PS2 af maar had echt geen zin om 1,5-2 jaar te wachten, en heb absoluut geen spijt van mn keuze.
Is nog nagenoeg niets over bekend
Dat is juist wat mij zorgen baart.
Beetje dom argument, net alsof MS van die heilige boontjes zijn.
Zeg ik dat dan? Waarom zou ik MS moeten verdedigen?
Moet jij weten.
Ach, misschien win ik 'm nog ergens met een prijsvraag ofzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ymmv schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:25:
[...]

Betalen voor demo's? Waar komt dat verhaal opeens vandaan? Iemand een linkje?
hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is mooi dat je alles zo negatief ziet, dan is er weer wat meer kans dat wij er wel eentje kunnen kopen :)

En daarna gaan we ons lekker vermaken met Killzone 2, Ratchet & Clank, MGS4, EyeToy bordspellen, enzovoorts. Ik heb er zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zezke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-09 08:32
Ow dus jullie zijn akkoord om 300 euro neer te leggen voor gran turismo en alle tracks?

Das namelijk een deel van de online service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:30:
Vind ik dus niet. Ik trek al die Japanse troep niet. Resistance, Motor Storm, Gran Turismo (jaja toch nog een Japanse titel) en dan heb ik mijn toppers wel weer gehad tot half 2007...
Smaken verschillen. Op de 360 vind ik alleen GoW en Saints Row interessant op dit moment :P
Japanse troep rulez. En zo te zien vind MS dat ook aan de hoeveelheid RPG's die ze gaan uitbrengen. Of misschien is dat alleen maar om de 360 in Japan nog proberen te redden...
Klopt. Maarja zoals gezegd heb je bij PS3 geen keuze en moet je het bedrag nu in 1x uitgeven. Uiteindelijk misschien even duur, maar gevoelsmatig scheelt het toch.
Het feit alleen al dat MS een losse HD-DVD uitbrengt geeft voor mij al aan dat het geen nutteloze toevoeging is, en bovendien gebruiken de devs zo te zien de extra ruimte in dit vroege stadium zelfs al :)
Tja, elk nadeel heeft z'n voordeel maar verder is het natuurlijk gewoon kut ;) Zeker omdat de 360 sowieso al een jaar voorsprong heeft. Ik kom van een PS2 af maar had echt geen zin om 1,5-2 jaar te wachten, en heb absoluut geen spijt van mn keuze.
Dat is ook de reden dat ik een 360 gekocht heb. Om de tijd te overbruggen tot de PS3 en om een paar goeie exclusives te spelen.
Dat is juist wat mij zorgen baart.
Mij niet echt. Ik vertrouw er wel op dat ze met iets goeds gaan komen
Zeg ik dat dan? Waarom zou ik MS moeten verdedigen?
Waarom moet je zo nodig Sony afkraken...
Ach, misschien win ik 'm nog ergens met een prijsvraag ofzo :')
Zie je wel dat je er 1 wil :+

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 22-09-2006 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Ugh! Wat een stupide idee. Ik download zo'n beetje alle 360-demo's om te kijken of het wat is. MS ziet het als reclame voor 360-games, Sony blijkbaar als een bijkomende bron van inkomsten.

Ik weet niet wat het met Sony is. Voor elke goede zet zijn ze vast besloten er minstens twee stomme zetten aan vast te knopen. Raak ik net weer een beetje enthousiast door een 20% prijsverlaging en HDMI in alle modellen, blijkt dat die korting niet voor de rest van de wereld zal gelden zodat je in Europa nog steeds minstens 600 euro moet betalen om een PS3 te krijgen. Zie je een paar fraaie demos en wordt de PS3 weer aantrekkelijker, dan word je interesse weer verstierd door pogingen van Sony om je blauw te laten betalen voor online content die je vroeger gewoon gratis in een game kreeg, plus dat die gratis online dienst steeds minder gratis blijkt te worden.

Ik hoop maar dat we in Europa in maart uiteindelijk toch die 20% korting krijgen. 420 euro is een prima bedrag voor een PS3 met 20GB HD en Blu-Ray. Gezien wat Japan gaat betalen, is 500 euro afzetterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik keur het ook af dat Sony voor demo's geld gaat vragen. Maar ik wacht even af tot het definitief is, want volgens mij is het nu alleen nog maar een gerucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

zezke schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:40:
Ow dus jullie zijn akkoord om 300 euro neer te leggen voor gran turismo en alle tracks?

Das namelijk een deel van de online service.
Wat moet je in hemelsnaam met al die auto's?
En kan me voorstellen dat online racen voor 'pink slips' en stuk interessanter wordt als er een echt betaalde auto op het spel staat :D
Ik neem GTHD sowieso niet echt serieus. Een port van de PS2 in hoge resolutie. Sinds al die prologue's en weet ik het ben ik een beetje gestopt met het sponsoren van Polyphony. GT 5 zal ik 100% kopen, maar GTHD moet toch echt wel heel interessant zijn wil ik er geld in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
TGS 2006: Sony Developing 100 PS3 Titles
If you were wondering just how big Sony's game development studios have gotten in the 10+ years since the release of the original PlayStation, you only need to hear this bit of news. Phil Harrison, head of Sony Worldwide Studios, revealed to Japanese site Famitsu.com today that the company's vast array of international studios now has around 190 titles in development for the PlayStaion 3, PlayStation 2, PSP and other systems.

That's a whole lot of games, especially considering how many games currently bear the Sony Computer Entertainment name on release charts in the likes of Famitsu.

Of the 190 titles, Harrison disclosed that 100 are for the PlayStation 3. Sony's focus has clearly shifted to the new generation of gaming.
bron

Zijn een hele hoop!

[ Voor 3% gewijzigd door Cabo op 22-09-2006 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als we dit nu eens in de context van MGS4 plaatsen, elke keer als je jezelf wil verzorgen moet je bandages, needles, en antidote kopen via Sony online. Dan kan ik wel een extra baan erbij nemen om de eindbazen te verslaan :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-09-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caboman schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:05:
TGS 2006: Sony Developing 100 PS3 Titles

Zijn een hele hoop!
En dat, ... is waarom men vertrouwen heeft in Sony. Speelplezier is voor de toekomst verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dan ga je tenminste meer je best doen om het niet nodig te hebben he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:09:
Dan ga je tenminste meer je best doen om het niet nodig te hebben he :P
Een hele nieuwe spelervaring. Niet meer verder kunnen omdat je geld op is. Als echte junkie begin je met het verkopen van je CD-collectie om uiteindelijk betrapt te worden bij de Mediamarkt met een LCD onder je arm die je wilde ruilen voor Sony credits. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Misschien bedoelde Ken dat met 4D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 20:53:

Smaken verschillen. Op de 360 vind ik alleen GoW en Saints Row interessant op dit moment :P
Japanse troep rulez. En zo te zien vind MS dat ook aan de hoeveelheid RPG's die ze gaan uitbrengen. Of misschien is dat alleen maar om de 360 in Japan nog proberen te redden...
Zijn met name Westerse RPG's he ;) Wat mij betreft mag MS Japan lekker links laten liggen, maarja het is een te grote markt om zomaar even te negeren natuurlijk. En je kent MS, die willen koste wat kost succes behalen.
Het feit alleen al dat MS een losse HD-DVD uitbrengt geeft voor mij al aan dat het geen nutteloze toevoeging is, en bovendien gebruiken de devs zo te zien de extra ruimte in dit vroege stadium zelfs al :)
Je hoort mij niet zeggen dat het nutteloos is. Ik ga zeker zo'n HD-DVD halen zodra er films/games op uitkomen.
Dat is ook de reden dat ik een 360 gekocht heb. Om de tijd te overbruggen tot de PS3 en om een paar goeie exclusives te spelen.
Tja, ik heb geen tijd te overbruggen waarvoor ik een PS3 nodig heb.
Mij niet echt. Ik vertrouw er wel op dat ze met iets goeds gaan komen
Dat (blind) vertrouwen vind ik nergens op gebaseerd, maar ik hoop ook dat ze met iets goeds komen. Verhoogt misschien de kans iets dat ik toch zo'n ding haal in de toekomst.
Waarom moet je zo nodig Sony afkraken...
Ik geef gewoon m'n mening en vind het leuk om erover te discussieren, daar is een forum voor. Ik zie het niet zozeer als afkraken, al ben ik wel een stuk kritischer geworden met name tegenover Sony. Maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Zie je wel dat je er 1 wil :+
Ik wil er best 1 voor erbij, maar zeker niet tegen de volle prijs en pas als er goede exclusives en een goed online systeem staat. Maar tegen een gratis PS3 zeg ik natuurlijk nooit nee, ik blijf uiteindelijk een Nederlander :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
devv05 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:18:
Zijn met name Westerse RPG's he ;) Wat mij betreft mag MS Japan lekker links laten liggen, maarja het is een te grote markt om zomaar even te negeren natuurlijk. En je kent MS, die willen koste wat kost succes behalen.
Daar heb je wel gelijk in ja :)
Je hoort mij niet zeggen dat het nutteloos is. Ik ga zeker zo'n HD-DVD halen zodra er films/games op uitkomen.
Ben je toch even duur uit als met een PS3...
Tja, ik heb geen tijd te overbruggen waarvoor ik een PS3 nodig heb.
Misschien om te wachten tot de xbox720 he :+
Dat (blind) vertrouwen vind ik nergens op gebaseerd, maar ik hoop ook dat ze met iets goeds komen. Verhoogt misschien de kans iets dat ik toch zo'n ding haal in de toekomst.
Begin maar al te sparen dan :D
Ik geef gewoon m'n mening en vind het leuk om erover te discussieren, daar is een forum voor. Ik zie het niet zozeer als afkraken, al ben ik wel een stuk kritischer geworden met name tegenover Sony Microsoft. Maar dat hebben ze aan zichzelf te danken.
Mijn mening hierover ;)
Ik wil er best 1 voor erbij, maar zeker niet tegen de volle prijs en pas als er goede exclusives en een goed online systeem staat. Maar tegen een gratis PS3 zeg ik natuurlijk nooit nee, ik blijf uiteindelijk een Nederlander :+
:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Ik was van plan om een PS3 te halen, maar als ik zie dat games (GT5) al per level gaan worden verkocht haak ik echt wel af. Wat een triestelingen. (Als het waar is)

[ Voor 27% gewijzigd door Format-C op 22-09-2006 21:26 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
RappieRappie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:24:
Ik was van plan om een PS3 te halen, maar als ik zie dat games (GT5) al per level gaan worden verkocht haak ik echt wel af. Wat een triestelingen. (Als het waar is)
MS doet toch ongeveer hetzelfde met PGR3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:29:
[...]
MS doet toch ongeveer hetzelfde met PGR3?
Uhh, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
RappieRappie schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:24:
Het blijkt een officieel interview met de makers. Ik heb zojuist mn PS3 preorder gecanceld. Heel Sony mag wat mij betreft uitfikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Haha wat een reacties. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:51
Ik lees nu al een tijdje mee in dit stukje van het forum.
Heb zelf een Xbox360 maar kijk toch stiekem mee hier naar de PS3.
Niet dat ik hem binnenkort zal gaan kopen heb er geen 600 euro voor over voor een paar titels die me gaaf lijken.

En heb me af en toe ingehouden om niet te reageren zeker als de het flink heen en weer geflamed word tegenover de PS3 en de Xbox360.

Maar na het nieuws over de nieuwe GTHD viel ik echt van me stoel af.
Heb zelf de GT serie grijs gespeeld maar dit vind ik toch echt een enorme blunder voor sony (mocht het waar zijn want kan het me niet voorstellen).

Ik hoop voor alle sony fans die met smart aan het wachten zijn op de PS3 dat het niet waar is.
Dat de PS3 snel uit zal komen en dat het een zeer gelikte machine is.

(nee ik ga de PS3 niet onderuit proberen te schoppen laat hem maar lekker tegen de Xbox360 op boksen zodat de consument de lachende derde wordt door diverse actie's en prijsdalingen)

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

¥50-100 (€0,35-0,70) per auto, neem ik ff 0,35 x 700 auto's is 245 euro
¥200-500 (€1,35-3,35) per track, neem ik ff 1,35 x 50 tracks is 67,50 euro

Is bijelkaar 312,50 euro :X :(, beetje dure game.

Net filmpje van white night gezien en dat ziet er zeer interresant/erg mooi uit :9~ :D

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

bAdmuTs schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:07:
¥50-100 (€0,35-0,70) per auto, neem ik ff 0,35 x 700 auto's is 245 euro
¥200-500 (€1,35-3,35) per track, neem ik ff 1,35 x 50 tracks is 67,50 euro

Is bijelkaar 312,50 euro :X :(, beetje dure game.

Net filmpje van white night gezien en dat ziet er zeer interresant/erg mooi uit :9~ :D
Pffffffffffffffffffffff waarom zou je in hemelsnaam 700(!!) auto's willen kopen? Dat is dus niet de opzet van het systeem. Laat maar. Ik zal wel weer fanboy zijn.....
Bij PGR3 kun je toch ook voor een paar euro een of ander carpack kopen? Ik zie het verschil niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Seth_Chaos schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 21:45:
[...]

Het blijkt een officieel interview met de makers. Ik heb zojuist mn PS3 preorder gecanceld. Heel Sony mag wat mij betreft uitfikken.
Haha wat een bericht. |:(

Als je na al die strakke fimpjes en zeer positieve berichten van de TGS vandaag ineens je PS3 perorder terugtrekt... zegt mij genoeg over jouw post: Jij was toch al niet van plan een PS3 te gaan halen dus ga asjeblieft weer lekker PGR3 spelen. }:O

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jungian
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Jungian

>_<

Shiver23 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:11:
[...]

Pffffffffffffffffffffff waarom zou je in hemelsnaam 700(!!) auto's willen kopen? Dat is dus niet de opzet van het systeem. Laat maar. Ik zal wel weer fanboy zijn.....
Bij PGR3 kun je toch ook voor een paar euro een of ander carpack kopen? Ik zie het verschil niet zo.
Jij hebt zeker nooit Gran Turismo gespeeld ? Het hele idee achter het spel was dat je zoveel auto's kon bemachtigen. Sommige kocht je niet, de stoere weer wel. Dat je voor tracks moet betalen moet ik al helemaal van overgeven :/ Ik heb GT 1,2 en 3 gespeeld en dat je bizar veel auto's en tracks kon (vrij)spelen maakte het juist zo interessant. Ik ga een beetje betalen voor mn Pikes Peak zeg :+

0.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Shiver23 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:11:
[...]

Ja klopt bij PGR3 kun je voor een paar euro een aantal auto's erbij kopen.
Maar je hebt ze niet nodig om het spel uit te spelen laat staan om uit de box ook maar 1 ronde te kunnen rijden.

Ik vindt het echt helemaal nergens meer over gaan om per auto en per track te moeten gaan betalen.

Extra tracks en bonus cars ok heb ik een paar euro voor over.
Maar niet online moeten kopen om maar een ronde te kunnen rijden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
swopdark schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:12:
[...]

Als je na al die strakke fimpjes en zeer positieve berichten van de TGS vandaag ineens je PS3 perorder terugtrekt... zegt mij genoeg over jouw post: Jij was toch al niet van plan een PS3 te gaan halen dus ga asjeblieft weer lekker PGR3 spelen. }:O
Ach, nu de PS3 oogverblindende graphics heeft laten zien hebben de MS aanhangers nog maar 2 dingen waar ze over kunnen zeuren, het online-systeem of de prijs :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seth_Chaos
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
swopdark schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:12:
[...]

Dit zegt meer over jou fanboy. Ik heb nochtans iedere console in mijn bezit gehad van Pong tot xbox360. Ik speel games voor het spel plezier. Ik beleef geen plezier aan mezelf door een spel heen te kopen. GT speel je om nieuwe auto's te unlocken.en nieuwe content vrij te spelen. Dat maakte GT zo succesvol. De GT reeks was de reden om een playstation(2) te kopen. Alle andere games konden mn aandacht niet langer dan een dag vasthouden. Op deze manier ga ik nog liever een test ritje maken bij de auto dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb hier GT1, 3 en 4 en prologue. Ik geloof dat ik het wel ken.
Maar GTHD is geen volle GT. GT5 is ook gewoon in ontwikkeling en zal in de basis niet anders zijn dan de andere GT's, me dunkt. Was begonnen als techdemo voor de E3. Die is in hele korte tijd in elkaar gedraaid is. Dat ze het nu zo aanbieden is denk ik ook niets meer dan een probeersel. Gezien jullie reactie niet zo'n goed ontvangen experiment ;)
Het is slechts één spel. Ik maak me dr niet druk om.

[ Voor 11% gewijzigd door Shiver23 op 22-09-2006 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Yamy_Daffy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:18:
[...]

Ja klopt bij PGR3 kun je voor een paar euro een aantal auto's erbij kopen.
Maar je hebt ze niet nodig om het spel uit te spelen laat staan om uit de box ook maar 1 ronde te kunnen rijden.

Ik vindt het echt helemaal nergens meer over gaan om per auto en per track te moeten gaan betalen.

Extra tracks en bonus cars ok heb ik een paar euro voor over.
Maar niet online moeten kopen om maar een ronde te kunnen rijden 8)7
En je denkt dat ze 60 euro vragen voor een spel zonder auto's? Kom op zeg. Die prijs ligt veel lager (als het al een prijs heeft, maar Polyphony kennende wel). En wil je beginnen met 30 auto's en een aantal banen dan is er ook een aparte versie die komt.
En PGR3 heb je wel moeten kopen (en een live! abbo) om online te gamen.
Seth_Chaos schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:42:
[...]

Dit zegt meer over jou fanboy. Ik heb nochtans iedere console in mijn bezit gehad van Pong tot xbox360. Ik speel games voor het spel plezier. Ik beleef geen plezier aan mezelf door een spel heen te kopen. GT speel je om nieuwe auto's te unlocken.en nieuwe content vrij te spelen. Dat maakte GT zo succesvol. De GT reeks was de reden om een playstation(2) te kopen. Alle andere games konden mn aandacht niet langer dan een dag vasthouden. Op deze manier ga ik nog liever een test ritje maken bij de auto dealer.
GT HD IS GEEN GEWONE GT!

[ Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 22-09-2006 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
[...]

Precies gewoon een middagje gaan racen credits opsparen en die gave bak kopen en weer verder sparen wagens unlocken na een serie van race's te hebben voltooid op gold.

Gran Turismo is 1 van de spellen die mij altijd geboeid heeft en waarvan ik het jammer vind dat ik hem niet kan spelen aangezien ik voorlopig geen PS3 ga kopen.

Maar op deze manier ga ik de GT serie absoluut niet missen.
Dan is de lol er meteen vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
[...]

De auto's echt kopen maakt het wat realistischer he :)
Als je het niks vind dan koop je m toch gewoon niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Shiver23 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:46:
[...]

En je denkt dat ze 60 euro vragen voor een spel zonder auto's? Kom op zeg. Die prijs ligt veel lager (als het al een prijs heeft, maar Polyphony kennende wel). En wil je beginnen met 30 auto's en een aantal banen dan is er ook een aparte versie die komt.
En PGR3 heb je wel moeten kopen (en een live! abbo) om online te gamen.
Ja nogal logisch dat ik het spel heb moeten kopen 8)7 om het te kunnen spelen?
Dat zal jij met elk ander spel ook moeten gaan doen denk ik zo?

En een online abbo kopen ja heb ik ook nog geens eens problemen mee.

Al vragen ze maar 10 euro voor een spel met maar 30 auto's en 2 tracks. dan koop ik hem al niet.
Ik heb demo's gedownload voor me Xbox 360 GRATIS met meer inhoud dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
dat bericht is verkeerd vertaald.
je krijgt gewoon een voledige gt
met ruim 700 auto's
en alles erop en eraan.

en niet een kale game waar je alles los voor moet kopen.

het is verkeerd vertaals uit een tijdschrift. :P

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
[...]

Ik reageer enkel op mensen die onredelijke dingen zeggen om een reactie uit te lokken zoals jij. Daarnaast heeft de PS2 en PS mij in het verleden flink weten te bekoren waardoor ik met smart wacht op de PS3. Nu alle filmpjes en nieuwtjes van de TGS binnenstromen kan ik niet anders dan enthousiast zijn. In ben een PS fan en als mensen stomme of onredlijke dingen zeggen over Sony of PS dan haak ik graag even aan. O-)

Daarnaast is het hele bericht verkeerd geintepeteerd door alle PS3 flamende nieuwssites:

GTHD is een game met de volledige versie van GT4 in HD kwaliteit, daarnaast staat op dezelfde disk een "GT5 beta demo" die uitgerust is met 30 auto's en 2 banen. Wil je deze demo uitbreiden dan kan je naar verloop van tijd extra auto's kopen of banen tegen een vergoeding. Nogmaals dit is een demo van GT5

Ik moet zeggen dat ik het wel een leuk idee vind van Sony om tijdens de ontwikkeling van een game (dit kun je alleen doen met een game als GT dankzij de grote naam en franchise die eraan vast zit) steeds meer content op het net te zetten zodat mensen dit tegen betaling gaan downloaden.

Dat mensen het stom of idioot vinden dat Sony dit doet is hun probleem. Blijkbaar vinden ze het raar dat Sony liever niet heeft dat je GT5 compleet gratis download. Ik vermaak me wel met GT4 in HD, daarnaast zal ik heus wel even de ferrari ENZO downloaden om even te checken in de GT5 beta demo.

Zo nu ik het zo heb uitgelegt is het nieuws ineens een stuk minder vervelend of wel jongens??

[ Voor 8% gewijzigd door swopdark op 22-09-2006 23:05 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yamy_Daffy
Kijk Dat vindt ik nou dus weer een goede zet van Sony.

Ik kon het me al niet voor stellen had het ook heel jammer gevonden.

Jammer van die vertalende nieuws site's goed nieuws voor de rest _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nou mooi. Opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:34:
[...]

Ach, nu de PS3 oogverblindende graphics heeft laten zien hebben de MS aanhangers nog maar 2 dingen waar ze over kunnen zeuren, het online-systeem of de prijs :+
Ben van mening dat de ps3 mooie spellen heeft/krijgt en de 360 idem dito.

Op allebei de consoles komen spellen met oogverblindende graphics uit en ook spellen zonder oogverblindende graphics.

[ Voor 35% gewijzigd door bAdmuTs op 22-09-2006 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SToRM666 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:34:
[...]

Nog wel veel meer hoor, maar volgens mij is er op grafisch punt nooit commentaar gegeven op de PS3 toch? Grafisch ziet het er allemaal gewoon net zo mooi uit als de Xbox 360 en daar twijfelde ik ook niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
swopdark schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:59:
[...]

Daarnaast is het hele bericht verkeerd geintepeteerd door alle PS3 flamende nieuwssites:

GTHD is een game met de volledige versie van GT4 in HD kwaliteit, daarnaast staat op dezelfde disk een "GT5 beta demo" die uitgerust is met 30 auto's en 2 banen. Wil je deze demo uitbreiden dan kan je naar verloop van tijd extra auto's kopen of banen tegen een vergoeding. Nogmaals dit is een demo van GT5

Zo nu ik het zo heb uitgelegt is het nieuws ineens een stuk minder vervelend of wel jongens??[/b]
Wat is je bron hiervoor?

Een persbericht van Sony zelf zegt het volgende:

"Available this winter, exclusively on PLAYSTATION®3, Gran Turismo™ HD serves as a glimpse into the evolution of the franchise and provides gamers with two types of game modes that offer an unparalleled racing experience suited for the next-generation of gaming. In Gran Turismo HD, gamers will have access to GT HD Premium and GT HD Classic. GT HD Premium features cars and tracks like never before in full high definition quality. GT HD Classic features unique online gameplay that not only provides head-to-head racing, but allows for the long awaited feature of additional cars (ranging up to 770 car models) and tracks (up to 51) available through ongoing downloads. During gameplay in Gran Turismo HD, players have the ability to manage race regulations, online competition and communities, as well as organize race events.

With unlimited network gameplay and dowloadable content, Gran Turismo HD opens doors for further opportunities of online entertainment on PLAYSTATION 3. With the availability and range of cars and tracks featured in Gran Turismo HD, this "Pure Driving Simulator" encourages and enables players to create their own "World of GT."

Daarin wordt met geen woord gerept over GT5 of dat je daarvoor die auto's en tracks kunt kopen... Wat er wel heel duidelijk staat is dat je voor de "gewone" classic versie honderden auto's kunt downloaden en ook via betaalde downloads het aantal tracks kunt opschroeven tot 51.

[ Voor 5% gewijzigd door ymmv op 22-09-2006 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Yamy_Daffy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:02:

Niks slechte vertaling. Die info komt rechtstreeks uit een Engelstalig persbericht van Sony zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

ymmv schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:50:
[...]

Niks slechte vertaling. Die info komt rechtstreeks uit een Engelstalig persbericht van Sony zelf.
Wat dan? Slecht verstand van de Engelse taal?
but allows for the long awaited feature of additional cars
Verwarring zit hem in het woord additional. De gewone auto's zitten erin en je kunt aanvullende modellen en banen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Shiver23 schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:54:
[...]

Wat dan? Slecht verstand van de Engelse taal?

[...]

Verwarring zit hem in het woord additional. De gewone auto's zitten erin en je kunt aanvullende modellen en banen downloaden.
Maar er staat nergens hoeveel er standaard inzitten dus als er maar 10 auto's en 1 track inzit zal je de rest toch echt moeten kopen.
ymmv schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:41:
[...]
Wat er wel heel duidelijk staat is dat je voor de "gewone" classic versie honderden auto's kunt downloaden en ook via betaalde downloads het aantal tracks kunt opschroeven tot 51.
Zie nergens staan dat ervoor betaald moet worden :?.

[ Voor 28% gewijzigd door bAdmuTs op 23-09-2006 00:00 ]

• ymmv
Ik heb het over dat verhaal dat je honderden nieuwe auto's en tientallen tracks kunt downloaden voor een GT5 demo. Dat kun je niet uit Sony's persbericht halen en ik betwijfel dus of dat ook niet een verkeerde interpretatie is.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het is allemaal wat verwarrend maar zoals het in het persbericht staat is zoals ik het net stelde. Dat hele GT5 verhaal kun je vergeten. Omdat het in principe GT4 als basis heeft zitten deze auto's erin en kun je extra voertuigen en banen downloaden.
Voor zover ik het begrijp :X

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 23-09-2006 00:03 ]

• ymmv
bAdmuTs schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:57:
[...]

Zie nergens staan dat ervoor betaald moet worden :?.
Het is nog steeds onduidelijk hoeveel auto's en tracks er standaard inzitten en of er wel of niet voor betaald moet worden. Typisch Sony om met een persbericht zo mogelijk nog meer verwarring te scheppen dan door het oorspronkelijke bericht in Famitsu al gecreerd was.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

GT:HD Premium will come with 30 cars and two courses built-in, with additional ones available for purchase online in the same fashion. Aside from the improved graphics, it will have additional features such as variable weather. The game itself will be more free-form than the Classic release, more of a driving simulator than a standard singleplayer game where you earn new content by completing various missions.
http://arstechnica.com/news.ars/post/20060921-7802.html en velen velen anderen. Zal iedereen slecht vertalen?
Initially, over 750 cars and 50 tracks will be made available, with additional releases to come over time. There are also plans for "limited edition" car and track downloads, which will likely be priced higher.
Dit is volgens mij het verhaal. 30 auto's, en slechts 2 tracks.

Dus je mist 720 auto's en 48 tracks, en dat worden er nog meer.

Mocht de game zelf gratis geleverd worden, dan lijkt me dit best een leuk systeem. Moet je daadwerkelijk ook een initieel bedrag betalen, dan slaat het nergens op.

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 23-09-2006 00:08 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

GTHD bestaat uit twee delen.
GTHD: Premium. 30 auto's en 2 tracks. Offline. Visie op GT5.
GTHD Classic. GT4 Online met HD gfx en extra online downloads. (En volgens de teaser iig Ferrari's)

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 23-09-2006 00:09 ]

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

PWM schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:05:
[...]

http://arstechnica.com/news.ars/post/20060921-7802.html en velen velen anderen. Zal iedereen slecht vertalen?

Dit is volgens mij het verhaal. 30 auto's, en slechts 2 tracks.

Mocht de game zelf gratis geleverd worden, dan lijkt me dit best een leuk systeem. Moet je daadwerkelijk ook een initieel bedrag betalen, dan slaat het nergens op/
Dan is het niet te hopen dat je de 30 langzaamste auto's krijgt en de 2 kleinste tracks. Dan wordt je wel verplicht om nieuwe content te kopen.
Lijkt me alleen wel handig als er een testdrive met de nieuw aan te schaffen auto's te maken is anders koop je straks allemaal auto's die je niet lekker vind rijden.
Shiver23 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 00:09:
GTHD bestaat uit twee delen.
GTHD: Premium. 30 auto's en 2 tracks. Offline. Visie op GT5.
GTHD Classic. GT4 Online met HD gfx en extra online downloads. (En volgens de teaser iig Ferrari's)
En je koopt het als 1 game, Gran Turismo HD

edit: je was me net voor.

[ Voor 19% gewijzigd door bAdmuTs op 23-09-2006 00:19 ]

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Naar mijn mening hoort downloaden gratis te zijn. Wát het ook moge zijn wat ik binnensleur. >:)

nee, even serieus; als je een VOLLEDIGE game krijgt met alle autos en banen is het imho goed. Dan bepaal ik zelf wel of ik meer banen of auto's wil kopen. ;)

Waarschijnlijk niet... Games zijn al duur zat... Als Sony EA maar niet achterna gaat, die geldkloppers. :r

[ Voor 89% gewijzigd door Format-C op 23-09-2006 01:14 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Jungian schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 22:16:
Jij hebt zeker nooit Gran Turismo gespeeld ? Het hele idee achter het spel was dat je zoveel auto's kon bemachtigen. Sommige kocht je niet, de stoere weer wel. Dat je voor tracks moet betalen moet ik al helemaal van overgeven :/ Ik heb GT 1,2 en 3 gespeeld en dat je bizar veel auto's en tracks kon (vrij)spelen maakte het juist zo interessant. Ik ga een beetje betalen voor mn Pikes Peak zeg :+
Hoe vaak ga jij naar de film? Of naar een discotheek? Al eens uitgerekend hoeveel geld dat per uur entertainment/vermaak is? Ok, ga dan eens uitrekenen hoeveel geld je uitgeeft per uur GT spelen, als je het een paar jaar speelt.

Het lijkt een hoog bedrag, maar je geeft het niet in 1 keer uit, wellicht geef je maar een klein gedeelte eerst uit en later nog eens wat. Per saldo komt het dan neer op een klein bedrag per uur entertainment.

Je hoeft het echter niet te doen natuurlijk. Je kunt ook een andere game kopen of een andere console met een concurrerent spel. Ik speel(de) zelf ook veel GT maar mijn drang is nooit geweest om alle auto's te bezitten oid. Veel van die auto's zijn nou niet echt je van het qua rijplezier, vergeleken bij een paar goede. M.a.w.: je rijdt toch maar in een select groepje auto's.

Over dat GT betaalverhaal verder: In het officiele persbericht staat niet dat er betaalt moet worden, verder is er niets officieel bekend mbt 'dit zijn de gamespecs, punt'.

En betalen voor content is op zich niet raar. Het grootste online spel, WoW, kent miljoenen betalende spelers, elke maand opnieuw. Die kopen een spel van 50 euro en moeten dan acuut per maand gaan lappen. Toch trekt dat miljoenen spelers, wellicht omdat die spelers niet liggen te zeuren over een paar euro aan een spel uitgeven waar ze veel plezier aan beleven?

[ Voor 16% gewijzigd door EfBe op 23-09-2006 10:16 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Komen er ook spellen uit zoals: Fifa street, snowboard games en meer spellen in die richting..

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Wellicht komt er wel een optie bij dat je wat auto's en tracks kan winnen online. Er is nog erg weinig over bekend.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• SToRM666
Als ik een spel koop voor €60 dan verwacht ik wel dat je er onbeperkt mee kan spelen en een ruime keuze hebt aan wagens en circuits...
Aan de andere kant had GT Prologue volgens mij ook maar een paar auto's en circuits en dat spel kostte ook iets van een €20. Het extra kunnen downloaden van auto's is dan wel een leuk extraatje vind ik :)

[ Voor 43% gewijzigd door SToRM666 op 23-09-2006 10:50 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat kan ook. Je krijgt gewoon alles wat in GT4 zit!
Hoe lang blijft het nog onduidelijk? Bericht op de frontpage mag ook wel aangepast worden....

• SToRM666
Eind oktober is er naar het schijnt nóg een PS3 event, dus daar zullen we wel meer te horen krijgen :)

Verwijderd

EfBe schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 10:00:

En betalen voor content is op zich niet raar. Het grootste online spel, WoW, kent miljoenen betalende spelers, elke maand opnieuw. Die kopen een spel van 50 euro en moeten dan acuut per maand gaan lappen. Toch trekt dat miljoenen spelers, wellicht omdat die spelers niet liggen te zeuren over een paar euro aan een spel uitgeven waar ze veel plezier aan beleven?
hmm duizende mensen die op 1 server spelen :z
is al een groten kostenpost.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Extra auto's maken is ook een grote kostenpost. Wat wil je zeggen?

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 23-09-2006 11:40 ]

• SToRM666
Verschil lijkt me duidelijk hoor. Een auto maak je en als die af is heb je er geen omkijken meer naar. Een server voor miljoenen spelers daarentegen vergt wel heel wat meer (onderhouds)werk.

Maar ik vind dit op dit moment een nutteloze discussie, omdat nog niks zeker is.
Sony liet gisteren gewoon supermooie games zien en ik vind het jammer dat het dan weer moet uitlopen op een discussie over een mogelijke feature in één spel...

[ Voor 23% gewijzigd door SToRM666 op 23-09-2006 11:55 ]

• Cabo
Unreal Tournament PS3 Supports MODs
Sony's approach will enable Epic Games to grant fans access to create their own content for Unreal Tournament 2007 using Epic Games-released development tools and distribute them to PlayStation 3 users. Nothing like this has been attempted on consoles before because it wrestles control over content from the publishers, but Sweeny says he "would love to transfer this mod community over to the console platforms."
bron

• bAdmuTs

bAdmuTs

mAzE

Caboman schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 13:55:
Unreal Tournament PS3 Supports MODs

[...]

bron
Dit is een hele goede ontwikkeling alleen ik vraag me af in welke mate je mods kan maken.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Filmpje van presentatie van Phil Harrison over fotoalbum en webbrower. Ziet er echt heel goed uit vind ik.

• Cabo
Shiver23 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 14:42:
Filmpje van presentatie van Phil Harrison over fotoalbum en webbrower. Ziet er echt heel goed uit vind ik.
Ziet er mooi uit

Bekijk deze(gametrailers) ingame footage van Fatal Inertia, ziet er geweldig uit.

[ Voor 9% gewijzigd door Cabo op 23-09-2006 21:30 ]

• swopdark
ymmv schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:41:
[...]

Wat is je bron hiervoor?

Een persbericht van Sony zelf zegt het volgende:

"Available this winter, exclusively on PLAYSTATION®3, Gran Turismo™ HD serves as a glimpse into the evolution of the franchise
Klopt, je wordt een glimp van de toekomst van de GT serie gegund door de "premium" versie.
and provides gamers with two types of game modes that offer an unparalleled racing experience suited for the next-generation of gaming. In Gran Turismo HD, gamers will have access to GT HD Premium and GT HD Classic. GT HD Premium features cars and tracks like never before in full high definition quality.
Juist, volledige GT4 dus in HD kwaliteit. dat is de classic versie deze is inclusief online mode.
GT HD Classic features unique online gameplay that not only provides head-to-head racing, but allows for the long awaited feature of additional cars (ranging up to 770 car models) and tracks (up to 51) available through ongoing downloads.
Je kunt dus naast alle auto's uit GT4 in HD ook een hele hoop andere nieuwe auto's en banen downloaden. Via deze portal zullen waarschijnlijk dus ook ferrari's en nieuwe BMW's etc verkrijgbaar worden.

Het is jammer dat deze ontwikkeling van Sony (feitelijk hetzelfde als bij PGR) nu de grond in wordt geboord door mensen die het raar vinden dat ze moeten betalen voor extra content, zoals auto's en circuits. Natuurlijk ik zou ook liever gratis alles van internet willen trekken maar net zoals bij mij thuis moet ook bij Sony de kachel branden en moet er geld verdiend worden voordat er brood op tafel komt.

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 23 september 2006 @ 11:40:
Extra auto's maken is ook een grote kostenpost. Wat wil je zeggen?
8)7 Laten we nou geen appels met peren vergelijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yamy_Daffy schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 23:02:

Ik heb zo het vermoeden dat het niet zomaar een taalfout was maar net als de rest van de vele FUD georchestreerd is... FUD aan wie doet je dat denken?

Ik vind het weliswaar spijtig dat een site zoals tweakers.net (die ik op dat vlak hoger inschat als slashdot ) dat nu wel gekopt heeft maar nergens een update heeft geplaatst over het nieuws recht te zetten imho.

Kwaad is allang geschiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Nou dat hele GT5 verhaal is natuurlijk sowieso afzetterij. Zeker als je ziet hoe X360-gebruikers worden verwend met demo's en previewversies van games. Die zijn gewoon gratis, dus als voor GT5 moet worden betaald, is het logisch dat erop wordt gemekkerd. En dat hele schoorsteen moet roken verhaal slaat natuurlijk nergens op, want een demo is gewoon marketing. In Japan lijken ze er echter moeite mee hebben dat te begrijpen. Square Enix snapte het ook al niet.

De nieuwste Splinter Cell ziet er trouwens wederom prachtig uit. Deze komt hopelijk ook naar de PS3 toch? Als ik die graphics zie vraag ik me echt af waarom MGS4 zo geroemd wordt om z'n graphics. Ik vind overigens dat op deze TGS wel meer games zijn geshowed waardoor MGS4 een beetje tegen is gaan vallen. Ook de ingame screenshots zijn niets om over naar huis te schrijven. Maar goed, ik verwacht echt dat de nieuwe Splinter Cell weer een topper gaat worden:

Afbeeldingslocatie: http://i45.photobucket.com/albums/f86/ch1tothebody/splint02.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i45.photobucket.com/albums/f86/ch1tothebody/splint06.jpg

Ter vergelijk, MGS4 ingame:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/734/734423/metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20060922045641967.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/734/734423/metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20060922045653404.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/734/734423/metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots--20060922045630092.jpg

[ Voor 53% gewijzigd door ErectionJackson op 24-09-2006 10:33 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Splinter Cell op de PS3 zou ik niet op rekenen...
Heb je weleens goed gekeken naar het verschil in detail bij de personages in SC en MGS4?

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 24-09-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
De waarheid rond GT HD

Er is verbolgen verontwaardigd en kwaad gereageerd over het nieuws wat over GT HD de rondte deed.

Nu is het hele geval een berg van misverstanden geweest en de schuldige is het Japanse Nikkei geweest, die maar de helft hadden verteld. en dat is door alle sites wereldwijd overgenomen.

Gamespot vond het een raar verhaal en heeft nu gevraagd hoe de vork nu aan de steel zit. Hier krijg je alles duidelijk uitgelegd en nog wat nieuwtjes;

* Gran Turismo HD komt eind dit jaar uit in Japan en volgend jaar ergens in 2007 in Europa. Gran Turismo 5 staat in de planning voor 2008.

* Polyphony Digital gebruikt GT HD als leerschool, de bevindingen van de gamers worden verwerkt in GT 5.

* De online mode in Gran Turismo HD zal gebaseerd zijn op de GT4 Online bèta, de online mode in GT HD zal alle vier de spelmodes uit GT4 Online bèta (Quick Race/Tuned Race/Private Race/Time Attack) bevatten maar er zullen ook nieuwe spelmodes worden toegevoegd.. Naast racen, zullen er car clubs gemaakt kunnen worden waar gamers onder elkaar virtuele automodellen met elkaar kunnen uitwisselen. En er worden ook leaderboards bijgewerkt. De online functie van GT HD wordt wereldwijd gelijktijdig gerealesed.

* Er is inderdaad een schade model in GT HD aanwezig in Gran Turismo HD. Het is wel zo dat raceauto's meer schade op kunnen lopen als productieauto's, hiervoor geven autofabrikanten nog altijd geen toestemming, om productie wagens in de prak te rijden.

* Ja het is echt zo Ferrari zit in GT HD er zullen meerdere modellen zijn de Ferrari 599GB '06 is al zeker.

* Er zullen duizenden upgrades, updates en andere items beschikbaar komen via het PNP netwerk. Ook zal Polyphony regelmatig upgrades van de AI beschikbaar stellen, zodat de uitdaging blijft en naarmate de AI van de tegenstander beter wordt hoe pittiger je races zullen zijn.

Er komen 2 versies.

De eerste versie is;

Gran Turismo HD: Premium Dit kun je zien als GT 5 prologue. De "game bevat 2 tracks en 30 wagens. Graphics zal deze beter zijn als de Classic versie en het publiek is volledig in 3d.

De tweede versie is;

Gran Turismo HD: Classic

Hier zat het misverstand. Deze game is geen leeg omhulsel, nee verre van dat.
Gran Turismo HD: Classic is Gran Turismo 4 in High Definition. KLAAR
In de game zijn alle 770 auto's en 50 tracks beschikbaar..

Mocht je het niet lukken features te unlocken of heb je geen zin om zolang te spelen voordat je een bepaalde auto hebt, kun je deze zelf kopen via internet, het zelfde geld voor circuits, maar het moet niet De keuze is aan jou.

De prijzen kloppen wel. De prijs zal ongeveer € 0.43 - € 0.85 zijn voor een auto, en € 1.71 - € 4.26 voor een track. Dit is echter optioneel, want alle auto's en tracks die je kunt kopen zijn in de game zelf gewoon aanwezig. Wel zal Polyphony Digital later nieuwe tracks en auto's via het internet aanbieden.

Zo ik hoop nu dat het hele "lege game"verhaal uit de wereld is, lets race!!
Bron: klik

Lijkt me duidelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Is nog steeds niet echt lekker vertaald.
GTHD is één game met twee delen. Staat hier nog steeds alsof het twee losse games zijn en dat is dus niet waar. GTHD classic is zelfs nog meer dan GT4. Het is een verzameling van alle GT's die uitgebracht zijn. Aldus Gamespot na een interview.

http://www.gamespot.com/e...9&tag=top_stories;title;3

[ Voor 46% gewijzigd door Shiver23 op 24-09-2006 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Er zijn toch 2 versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

The biggest news on Gran Turismo HD is that the game will be split into two portions known as Gran Turismo HD Premium and Gran Turismo HD Classic. The significant differences between the two "sides" of the game are extensive
Het spel is opgedeeld in twee delen. Maar het is één spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Die update van Gamespot maakt in ieder geval alles een stuk duidelijker. Kan dit ook in de TS opgenomen worden? ;) Persoonlijk vond ik het ook wat naaierig overkomen, maar hoe ik het nu lees valt het wel mee. Overigens schijnt de vertaler ook verwisselt te zijn tijdens de TGS speach. Misschien is deze onduidelijkheid wel zijn schuld. :P

In iedergeval, volgens mij zit er een GT5 demo/sandbox bij GT HD. That's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=xjC6KrY4kOM&NR
http://www.youtube.com/watch?v=Tv_fx5uPJAU&eurl

Zo te zien gaan de meeste japanners voor de ps3

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2006 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op zondag 24 september 2006 @ 12:48:
[...]

Het spel is opgedeeld in twee delen. Maar het is één spel.
Je bedoelt één schijf? Dat zou wel mooi zijn namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jah de 2 delen staan op 1 schijfje.

Check ook het video interview met de dev: http://www.gamespot.com/ps3/driving/granturismo5/media.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Lol dat moet je vooral serieus nemen. :D

Nee maar inderdaad de PS3 zal het in japan wel weer goed gaan doen, alleen krijgt die dit keer meer concurentie wereldwijd.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
damn moesten ze die f1 trailer nu zo ontzettend gelikt maken.... nu MOET ik gewoon een ps3 hebben

hoe ga ik dat nu hier thuis verkopen.... :(

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
http://the1upshow.1up.com/

En dan de nieuwste aflevering bekijken, gaat bijna helemaal over de PS3. Echt een aanrader :)
De 360 krijgt het wel redelijk zwaar te verduren :P

Directe download link: klik

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 24-09-2006 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
SToRM666 schreef op zondag 24 september 2006 @ 14:17:
http://the1upshow.1up.com/

En dan de nieuwste aflevering bekijken, gaat bijna helemaal over de PS3. Echt een aanrader :)
De 360 krijgt het wel redelijk zwaar te verduren :P

Directe download link: klik
echt onpartijdig ja, 2 ps3 fanboys... de eerste 3 zinnen zeggen al genoeg

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
ErectionJackson schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:05:
Nou dat hele GT5 verhaal is natuurlijk sowieso afzetterij. Zeker als je ziet hoe X360-gebruikers worden verwend met demo's en previewversies van games. Die zijn gewoon gratis, dus als voor GT5 moet worden betaald, is het logisch dat erop wordt gemekkerd.
Jammer dat je er zo over denkt,
Je koopt GTHD omdat je dan GT4 hebt in HD kwaliteit inclusief online racen, daarbij wordt een een demo gemaakt die een blik gunt naar GT5 en jij vind dit maar belachelijk. Oke prima...

Ik denk zelf trouwens dat deze demo ook wel gewoon te downloaden zal zijn via het PS3 netwerk. De demo structuur die via XBOX live wordt aangeboden is op PlayStation via demo disks gegaan. Nu de PS3 standaard ook een HDD heeft zal deze structuur ook hier wel worden doorgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Phusebox schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:11:
[...]

echt onpartijdig ja, 2 ps3 fanboys... de eerste 3 zinnen zeggen al genoeg
Fanboys? Het is toch logisch dat als je voor het eerst op een bepaalde console kunt spelen dat je het daar over hebt? En MS liet volgens mij nou niet echt zoveel spectaculairs zien op de TGS. Dat bewaren ze waarschijnlijk tot de X06...

[ Voor 29% gewijzigd door SToRM666 op 24-09-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Gameplay filmpjes van Formula one voor de PS3:
http://www.playsyde.com/stream_3063_en.html
Je kunt goed de druppels zien wegstromen op het beeld van de camera, ziet er strak uit

nog 1:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=13337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

swopdark schreef op zondag 24 september 2006 @ 15:52:
Gameplay filmpjes van Formula one voor de PS3:
http://www.playsyde.com/stream_3063_en.html
Je kunt goed de druppels zien wegstromen op het beeld van de camera, ziet er strak uit

nog 1:
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=13337
Die regen ziet er inderdaad echt super uit. _/-\o_

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Laatst online: 19:21

Polycom

Poes van goud

SToRM666 schreef op zondag 24 september 2006 @ 10:37:
Splinter Cell op de PS3 zou ik niet op rekenen...
Heb je weleens goed gekeken naar het verschil in detail bij de personages in SC en MGS4?
Splinter cell komt ook naar de ps3, alleen wat later.
Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.