Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 7.485 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-09 07:51

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:19:
[...]

Maar nu ben jij de Guru ineens, hoeveel wil je wedden dat Sony daarlijk komt met een verkleinde versie van de PS3?
Ja er zal een kleinere versie komen.
Je kunt wel nog steeds zeggen dat er later betere cpu's of componenten gemaakt kunnen worden zodat de alles op een kleinere pcb pas.. hehe.. in welke jaar leven we, mensen zijn bezig met nano technologie.
"mensen zijn bezig met nano technologie", echt, kerel... Er mee bezig zijn is iets anders dan een werkende console maken die weinig energie gebruikt. Kijk naar processors en vooral videokaarten, die gebruiken nu eenmaal veel vermogen en die hebben goede koeling nodig. Dat zijn dezelfde soort componenten als in de hedendaagse consoles zit, het is gewoon een feti dat de fabrikanten die zo klein en zo zuinig mogelijk proberen te maken en dat dat steeds beter gaat naarmate de techniek vordert, dus nee ze maken ze niet expres zo energievretend, dat is een consessie.
Denk je nou echt dat Sony de Ps3 nu al niet veel kleiner zou kunnen maken. Het is gewoon een marketing stunt van Sony wat ze al jaren doen en helaas werkt het ook nog.. wel tegen de trouwe Sony kopers omdat we in het begin al superveel moeten neerleggen.
Kan je dit misschien ook met een reden onderbouwen waarom sony dat in godsnaam zou doen? Je veegt feiten van tafel met onzin en komt vervolgens met onzinnige speculaties over de "marketing afdeling" van sony op de proppen om er tegenin te brengen.

Iets zegt me dat het geen zin heeft om dit te posten omdat je hierboven al hebt laten zien niet echt tegen redelijke argumenten te kunnen, maar ik kon het toch niet laten.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:19:
Ik vind hem gewoon lelijk, veder boeit het me niks.
Als het je niks boeit, waarom blijf je dan de hele tijd je mening posten?
Nog even over het grote verhaal, ik vind het opzich wel grappig. De hele tijd liep ''iedereen'' te zeiken dat de xbox zo groot was (vond hem zelf wel vet trouwens, groot, maar hij straalde wel kracht uit), nu komt sony met de ps3 die nog groter is en nu is het opeens niet erg :') Mij zal het een zorg wezen, al staat een kleine console wel mooier, maar wees tenminste wel consequent in je uitspraken en laat ze niet afhangen van of jouw merkje toevallig nu met een grote/kleine console komt.
Iedereen liep te zeiken op de XBOX omdat ie groot was, maar vooral afzichtelijk en zeer zeker geen schoonheidsprijs verdiende. Dat jij nu aangeeft dat je hem mooi vond en dat ie kracht uitstraalde.... je hebt jezelf zojuist belachelijk gemaakt. :D

Ik weet nog goed dat de eerste screens van de PS3 binnenkwamen en alle 360 fanaten stonden vooraan om te melden dat ze het maar op een tosti-ijzer vonden lijken. Nu de PS3 inmiddels flink in beeld is gebracht stommelen de boze tongen flink af.. Het blijft natuurlijk smaak maar als je de PS3 een lelijk ding vind dan ben je te bevooroordeeld door je eigen 360.
Mensen die de Ps3 niet strak vinden qua design hebben een wansmaak, zulke mensen kopen
een FIAT MULTIPLA omdat ze hem mooi vinden. :X

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik vind alle next-gen's wel iets hebben :)

offtopic:
Is het nog geen tijd voor een nieuw topic? :P

[ Voor 24% gewijzigd door SToRM666 op 04-10-2006 13:02 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
swopdark schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:48:
[...]

Als het je niks boeit, waarom blijf je dan de hele tijd je mening posten?

[...]

Iedereen liep te zeiken op de XBOX omdat ie groot was, maar vooral afzichtelijk en zeer zeker geen schoonheidsprijs verdiende. Dat jij nu aangeeft dat je hem mooi vond en dat ie kracht uitstraalde.... je hebt jezelf zojuist belachelijk gemaakt. :D

Ik weet nog goed dat de eerste screens van de PS3 binnenkwamen en alle 360 fanaten stonden vooraan om te melden dat ze het maar op een tosti-ijzer vonden lijken. Nu de PS3 inmiddels flink in beeld is gebracht stommelen de boze tongen flink af.. Het blijft natuurlijk smaak maar als je de PS3 een lelijk ding vind dan ben je te bevooroordeeld door je eigen 360.
Mensen die de Ps3 niet strak vinden qua design hebben een wansmaak, zulke mensen kopen
een FIAT MULTIPLA omdat ze hem mooi vinden. :X
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:41:
[...]

Waarom zouden we dat moeten geloven?
Oftewel: onderbouw eens aub?
Ps 3 is nog niet uit? dus geen klanten.. dus netwerk is nog niet actief? :)

Swopdark wat een partij onzin.. Dus omdat iemand niet de ps3 mooi vind heeft ie geen smaak? :S
Consoles zijn consoles en het boeit me geen ene donder hoe ze eruit zien.. als ze hun werk maar doen.

[ Voor 68% gewijzigd door Dakreal op 04-10-2006 13:04 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ik snap dat hele gelul niet over de grootte en het gewicht :?

Wat ga je er mee doen? Fietsen?

Ik zet een console onder mijn tv, en daar blijft hij staan.

Wat zal mij het jeuken of hij 1, 5, 10 of 50 kilo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verschil in dimensies, nogmaals.
Afbeeldingslocatie: http://www.gizmodo.com/assets/resources/2006/10/ps3360wiicomp.png

En die gast die het had over het netwerk dat goed functioneerde had het over zijn ervaringen met de PS2 online.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

PWM schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:10:
Ik snap dat hele gelul niet over de grootte en het gewicht :?

Wat ga je er mee doen? Fietsen?
wel, ik heb zo de gewoonte om mijn consoles mee te nemen naar vrienden :). Men gamecube was hiervoor ongelofelijk handig (handvat), en de ps2 paste ook nog netjes in mijn rugzak. Wat de ps3 betreft vrees ik echter dat ik hem zal moeten thuislaten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:02:
[...]
Ps 3 is nog niet uit? dus geen klanten.. dus netwerk is nog niet actief? :)
Hoe denk je dan dat ontwikkelaars dan ondertussen een spel gaan maken? Die gaan niet wachten met programmeren, testen en QA totdat de PS3 in de winkel ligt hoor ;) Game developpers hebben trouwens al lang speciale PS3 kits ter beschikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:16:
[...]

wel, ik heb zo de gewoonte om mijn consoles mee te nemen naar vrienden :). Men gamecube was hiervoor ongelofelijk handig (handvat), en de ps2 paste ook nog netjes in mijn rugzak. Wat de ps3 betreft vrees ik echter dat ik hem zal moeten thuislaten ;)
De PS3 ziet er ook behoorlijk krasgevoelig uit :X
Die ga ik dus nooit zomaar in een rugzak stoppen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:38:
[...]

Nee hoor, ik weet helemaal niets, ik wacht het af, maar jij praat nogal als een doomdenker en jij speculeert de hele boel bij elkaar, maar bronnen of onderbouwingen ho maar.

Tuurlijk gebeuren er dingen die gespeculeerd werden ook in het echt, dit lijken er ook erg veel te zijn, dit komt omdat juist die dingen die van tevoren gespeculeerd werden en ook zo zijn in het nieuws komen, al die andere zooi die niet waar blijkt te zijn hoor je niets meer over.

En "we" staan er gewoon bij te kijken? Die snap ik niet... Ik zie vele goede titels op de PS3, grafisch zal het allemaal vast goed zitten, goede physics etc etc. De prijs valt (als je alles een beetje terugrekent naar een B-player, HD etc etc) nog best mee (of je al die dingen wilt hebben is een 2e). Verder zal het heus niet zo zijn dat jouw gekochte spellen niet op een andere PS3 gaan werken, hoe gaan ze dat doen dan? Een soort registratie systeem?

Verder is de online service gratis, kijk misschien word ie niet zo goed als MS, maar aan de andere kant zal het ook niet veel slechter zijn, als ik maar online kan gamen..

Wat is er verder nog erg dan? Waar sta "ik" dan maar bij te kijken dan? Ik wil maar al te graag een HD tv hebben, dat is tenslotte de volgende generatie, nogal wiedes dat de PS3 daarop het beste tot zijn recht komt.

Nogmaals, ik sta nergens bij te kijken, ik wacht de titels en de console af, ik koop hem als mij dat wat lijkt en ik sta al helemaal nergens bij "te kijken"
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de online systeem gratis zal zijn maar het online game systeem geld gaat kosten als xboxlive maarjah dat zijn speculaties.

En hoeveel wil je wedden dat er daarlijk een verkleinde Ps3 gaat uitkomen? daar bedoelde ik dat gekijk mee.

we moeten nu een flink bedrag aan de Ps3 betalen, dan kan je er een verhaaltje bij verzinnen dat het een blu ray speler is, een game console is, en nog veel en veel meer kan enz enz enz.. dat maakt allemaal niet uit. er zullen daarlijk hd-dvd en blu ray spelers komen voor een paar centen (ook gebeurt met de dvd speler). Het blijft gewoon een hoop geld voor een Spelcomputer. Nu zullen de echte Ps3 freaks zeggen, ja maar de xbox360 komt nog duurder uit als je er een wireless geval bij koopt enz. ja en.. ik heb geen wireless geval.. heb hem gewoon via een normale netwerk kabel aangesloten.

We moeten met zijn alle wachten op de Ps3, kijk dat de voeding intern of extern zit maakt voor mij echt helemaal niks uit, heb zelfs liever dat de voeding extern zit omdat.. als de voeding kapot zou gaan na de garantie periode je nog altijd een andere voeding kunt kopen ipv de hele console vervangen moet worden.

Dat gebeuren over de 2de handse games heb ik echt gelezen op een site, Sony heeft dit als het goed is niet bevestigd maar ik zie ze dit wel doen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Dat van die kleinere PS3 is onzin. De techniek gaat nu eenmaal vooruit en op dit moment is een kleinere PS3 technisch (nog) niet mogelijk. Dan kun je van MS ook wel zeggen dat het bedriegers zijn dat ze de 65nm 360 niet direct hebben gereleased.

De goedkoopste PS3 is heus niet zoveel duurder dan de premium 360 en kan nog eens veel meer ook :)

En dat van die 2de hands games ging volgens mij over een patent dat Sony had aangevraagd. Het kan best zijn dat ze dat systeem voor andere dingen gaan gebruiken. Het zou bijvoorbeeld handig kunnen zijn om gedownloade spellen via het PS3-netwerk zo'n code te geven, waardoor ze beveiligd zijn tegen kopieëren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de online systeem gratis zal zijn maar het online game systeem geld gaat kosten als xboxlive maarjah dat zijn speculaties.

En hoeveel wil je wedden dat er daarlijk een verkleinde Ps3 gaat uitkomen? daar bedoelde ik dat gekijk mee.

we moeten nu een flink bedrag aan de Ps3 betalen, dan kan je er een verhaaltje bij verzinnen dat het een blu ray speler is, een game console is, en nog veel en veel meer kan enz enz enz.. dat maakt allemaal niet uit. er zullen daarlijk hd-dvd en blu ray spelers komen voor een paar centen (ook gebeurt met de dvd speler). Het blijft gewoon een hoop geld voor een Spelcomputer. Nu zullen de echte Ps3 freaks zeggen, ja maar de xbox360 komt nog duurder uit als je er een wireless geval bij koopt enz. ja en.. ik heb geen wireless geval.. heb hem gewoon via een normale netwerk kabel aangesloten.

We moeten met zijn alle wachten op de Ps3, kijk dat de voeding intern of extern zit maakt voor mij echt helemaal niks uit, heb zelfs liever dat de voeding extern zit omdat.. als de voeding kapot zou gaan na de garantie periode je nog altijd een andere voeding kunt kopen ipv de hele console vervangen moet worden.

Dat gebeuren over de 2de handse games heb ik echt gelezen op een site, Sony heeft dit als het goed is niet bevestigd maar ik zie ze dit wel doen helaas.
Tuurlijk wordt B-ray goedkoper, maar dat is nu nog niet, maar als dat gebeurd wordt de PS3 ook vanzelf goedkoper. Verder gaan voedingen nou niet echt vaak stuk eigenlijk..

Dat jij dat wifi nou niets vindt, geldt niet voor iedereen eigenlijk, zelf bijvoorbeeld vind ik het erg prettig.

Sony heeft al een aantal malen ontkracht dat de online service geld gaat kosten, dus daar maak ik me ook geen zorgen over. Verder heeft sony dat 2e hands verhaal inderdaad niet bevestigd, erg logisch ook aangezien ze aangegevenhebben dat dit niet het geval zal zijn en tja op "een" site.. Er zijn zoveel sites die dingen zeggen, vooral als ze anti sony zijn, er zijn al vele roddels over de PS3 de wereld in gebracht die niet waar bleken te zijn dus tja, ik wacht het maar gewoon af en luister alleen naar nieuws van sony zelf.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Okay ... je denkt dat je ergens iets hebt gelezen over een speculatie ;) Goed bezig!
Lees even JvS z'n post nog eens na ;) Niemand zegt dat er geen kleinere PS3 op de markt gaat komen of dat zoiets onmogelijk is. Maar wat jij zegt, dat Sony zoiets bewust nú nog niet op de markt brengt uit winstbejag is gewoon klinkklare onzin.
we moeten nu een flink bedrag aan de Ps3 betalen,
Nee, jij moet nog niks betalen voor een PS3, want hij is nog niet te koop. En daar waar hij wel te koop zal zijn binnenkort is reeds een enorme prijsdaling aangekondigd.
dan kan je er een verhaaltje bij verzinnen dat het een blu ray speler is, een game console is, en nog veel en veel meer kan enz enz enz.. dat maakt allemaal niet uit. er zullen daarlijk hd-dvd en blu ray spelers komen voor een paar centen (ook gebeurt met de dvd speler).
Ja, want bij DVD spelers waren er ook direct 100€ spelers op de markt! </sarcasme>
als de voeding kapot zou gaan na de garantie periode je nog altijd een andere voeding kunt kopen ipv de hele console vervangen moet worden.
Ten eerste:
- Ga er nou eens niet vanuit dat de voeding van de console na een jaar stuk is.
- Als de voeding toch stuk is, dan val je terug op je garantie. Het voordeel bij ingebouwde voeding is dat de kans groter is dat je dan gewoon een nieuwe console krijgt.
Speculaties alweer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

[...]

Hmmm, je hebt gelijk! _/-\o_
Even denken... eerst had je na de PSX de kleinere versie genaamd psOne. Toen kwam de PS2 uit, die maakte ze ook kleiner op een gegeven moment, deze noemde ze daarna... ff denken... psTwo!
Ik durf te wedden dat ze de kleine versie van PS3, de psWini gaan noemen! :9

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same goes for you mister. Hoe de fok kun je nu zeggen dat het netwerk niet werkt? Je moet zeggen dat je denkt dat het Sony netwerk niet werkt.
Je redenering klopt niet :) die van jouw is namelijk hetzelfde als zeggen schulding totdat je onschuld is bewezen (ja gaat er vanuit dat iets bijvoorbaat al zo is). Ik zeg onschuldig totdat het tegendeel is bewezen (het werkt pas als je ook echt ziet dat het werkt).
Overigs zijn dit soort discussies wel erg speculatief. Er is nog maar zoweinig over het netwerk bekend.
Dan vind ik het al helemaal vreemd dat je eerst zegt dat het goed werkt.
het probleem is dat sony een nieuw apparaat gaat maken dat games moet draaien. terwijl een xbox360 gewoon een veredelde PC is. (de eerste xbox ook al)
:') dat is de ps3 net zo goed. Zo'n beetje elk onderdeel zit ook in een pc, en het komt nog eens van pc hardware fabrikanten ook.
Hou dan wel even rekening met het feit dat de PS3 een interne voeding heeft en dat de console niet echt zóveel groter is.
Persoonlijk heb ik liever een console met interne voeding die iets groter is dan een kleinere console met een mega-voeding ernaast.
Het hoe en waarom is niet belangrijk. Bij de xbox ging dat excus toch ook niet op omdat er een hdd en veel meer power inzat? hij is gewoon groot punt uit. En het is ''zwak'' dat de psboys het nu opeens niet erg vinden na 4 jaar klagen over de xbox.
Hoe kan JIJ nou weten dat het netwerk niet werkt? Vraag jezelf eens af: hoe kunnen developpers nu al launch titels maken die online functionaliteiten hebben als dat systeem nog niet werkt?
Lees mijn reactie hierboven :)
Dat jij nu aangeeft dat je hem mooi vond en dat ie kracht uitstraalde.... je hebt jezelf zojuist belachelijk gemaakt.
Dus ik ben belachelijk omdat ik hem wel ''mooi'' (is eigelijk het verkeerde woord maargoed) vond? Kijk jij vind de ps3 mooi, ik niet, het is een rechthoek met een ronde bovenkant en volgens die kontlikkende sonyboys is die daarom meteen mooi :') ik heb geen xbox(360), en heb ook niks met MS, maar ik vind de x360 er wel beter uitzien dan de ps3. Helemaal grappig is is dat je mij eerst belachelijk noemt omdat ik de xbox mooi vind en vervolgens zeg je dat het een kwestie van smaak is, wat bedoel je nou eigelijk? weet je nog, consequent zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:03:
[...]

Okay ... je denkt dat je ergens iets hebt gelezen over een speculatie ;) Goed bezig!
ja dacht ik zelf ook, jij trouwens ook om het nog eens te bevestigen

[...]
Lees even JvS z'n post nog eens na ;) Niemand zegt dat er geen kleinere PS3 op de markt gaat komen of dat zoiets onmogelijk is. Maar wat jij zegt, dat Sony zoiets bewust nú nog niet op de markt brengt uit winstbejag is gewoon klinkklare onzin.
Het zal waarschijnlijk niet gedaan worden door Sony om de 3de wereld landen aan een normale Ps3 te helpen

[...]
Nee, jij moet nog niks betalen voor een PS3, want hij is nog niet te koop. En daar waar hij wel te koop zal zijn binnenkort is reeds een enorme prijsdaling aangekondigd.
Jij volgens mij ook nog niet en dat daar een prijsdaling is aangekondigd betekend nog niet dat wij er ook minder voor hoeven te betalen

[...]
Ja, want bij DVD spelers waren er ook direct 100€ spelers op de markt! </sarcasme>
Kan je dat onderbouwen?

[...]
Ten eerste:
- Ga er nou eens niet vanuit dat de voeding van de console na een jaar stuk is.
- Als de voeding toch stuk is, dan val je terug op je garantie. Het voordeel bij ingebouwde voeding is dat de kans groter is dat je dan gewoon een nieuwe console krijgt.
Oeh voedingen gaan heel erg veel stuk, dus hoe gaat dat dan in zijn werk als de voeding na een jaar kapot is? en heb ik toch gelijk dat je dan beter een console kunt hebben met een externe voeding of denk je daar anders over, enne nog wat, nu alle consoles ingebouwde hd's enz hebben weet ik zeker dat jij liever niet hebt dat ze jou collectie prive foto's en gegevens gaan verwijderen bij Sony als ze bezig zijn met de reparatie, en dan hebben we het niet eens over de save games gehad, ohja daar koop je dan natuurlijk gewoon een te hoog geprijsde memory card voor.

[...]
Speculaties alweer.
ohja alweer sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:07:
[...]
Het enigste nieuwe onderdeel is de Cell, voor de rest zitten er ook gewoon aangepaste PC onderdelen in hoor :)
De Xbox 360 heeft een PowerPC-achtige processor. Das niet echt nieuw, en ook niet een aangepast PC-onderdeel. De PowerPC-proc werd/wordt wel gebruikt in de Mac....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:27:
[...]

[...]

[...]

Het zal waarschijnlijk niet gedaan worden door Sony om de 3de wereld landen aan een normale Ps3 te helpen

[...]

[...]

Jij volgens mij ook nog niet en dat daar een prijsdaling is aangekondigd betekend nog niet dat wij er ook minder voor hoeven te betalen

[...]

[...]

Kan je dat onderbouwen?

[...]

[...]

Oeh voedingen gaan heel erg veel stuk, dus hoe gaat dat dan in zijn werk als de voeding na een jaar kapot is? en heb ik toch gelijk dat je dan beter een console kunt hebben met een externe voeding of denk je daar anders over, enne nog wat, nu alle consoles ingebouwde hd's enz hebben weet ik zeker dat jij liever niet hebt dat ze jou collectie prive foto's en gegevens gaan verwijderen bij Sony als ze bezig zijn met de reparatie, en dan hebben we het niet eens over de save games gehad, ohja daar koop je dan natuurlijk gewoon een te hoog geprijsde memory card voor.

[...]

[...]

ohja alweer sorry
Gast onderbouw nou eens iets en predik niet alsof jouw mening een feit is....

Verder tuurlijk komt er een kleinere PS3, maar die is er nu nog niet omdat op die schaal een ps3 produceren te kostbaar is en zou de prijs alleen maar omhoogdrukken.. Verder is winstmaken een gezond doel van een bedrijf.. Nintendo doet precies hetzelfde (N-DS / lite , GB/color, GB advance I / GB advance II), microsoft doet ook bijna hetzelfde door ineens een nieuwere variant van de Xbox uit te brengen (met 1080p bijvoorbeeld)...

Als je dit soort praktijken niets vindt, dan kan je beter niets kopen dan ben je vast beter af.. Ik snap ook echt niet dat jij een PS3 koopt met zoveel kritiek, blijkbaar is er dus wel iets goeds aan?

En speculeren mag best, maar geef het dan ook aan als zodanig en niet alsof het een feit betreft, want zo breng jij het nu wel (krijg bijna een priester idee).

Verder is het je eigen verantwoordelijkheid dat jij je collectie privé foto's op de sony HD zet, dat is met een PC niet veel anders eigenlijk.. Misschien kan jij beter een oude atari met pong kopen ofzo, want vroeger hadden bedrijven namelijk geen winstoogmerk en was alles beter.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik en speculaties? Ik weet precies waar ik aan toe ben. Ik werk voor een first party Sony publisher aan een PS3 titel.
Jij volgens mij ook nog niet
Nou, dan zit je dus fout.
Kan je dat onderbouwen?
Ja, kijk maar naar de pricewatch voor de prijzen van DVD lezers en schrijvers van enkele jaren terug(2003 en daarvoor).
Oeh voedingen gaan heel erg veel stuk, dus hoe gaat dat dan in zijn werk als de voeding na een jaar kapot is?
Voedingen van consoles of PC's gaan juist niet snel stuk. Dat én er zijn totaal geen ervaringen bekend van PS3 voedingen.

ps: Alles vet gedrukt posten staat nogal puberaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:24:
...
Dan vind ik het al helemaal vreemd dat je eerst zegt dat het goed werkt.
...
Sorry, ik heb lang gezocht, maar ik kan het niet terug vinden waar ik dat gezegd heb. Zo krijg je roddels hè! ;)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

Gast onderbouw nou eens iets en predik niet alsof jouw mening een feit is....

Verder tuurlijk komt er een kleinere PS3, maar die is er nu nog niet omdat op die schaal een ps3 produceren te kostbaar is en zou de prijs alleen maar omhoogdrukken.. Verder is winstmaken een gezond doel van een bedrijf.. Nintendo doet precies hetzelfde (N-DS / lite , GB/color, GB advance I / GB advance II), microsoft doet ook bijna hetzelfde door ineens een nieuwere variant van de Xbox uit te brengen (met 1080p bijvoorbeeld)...

Als je dit soort praktijken niets vindt, dan kan je beter niets kopen dan ben je vast beter af.. Ik snap ook echt niet dat jij een PS3 koopt met zoveel kritiek, blijkbaar is er dus wel iets goeds aan?

En speculeren mag best, maar geef het dan ook aan als zodanig en niet alsof het een feit betreft, want zo breng jij het nu wel (krijg bijna een priester idee).

Verder is het je eigen verantwoordelijkheid dat jij je collectie privé foto's op de sony HD zet, dat is met een PC niet veel anders eigenlijk.. Misschien kan jij beter een oude atari met pong kopen ofzo, want vroeger hadden bedrijven namelijk geen winstoogmerk en was alles beter.
Nu accepteer je het wel dat er een kleinere Ps3 zal komen, doe dat dan gelijk dat scheelt een hoop getiep.

Er komt helemaal geen nieuwe xbox360 die 1080p ondersteund, het is gewoon een software update waarmee dat mogelijk gaat worden.

Dat met die foto's enz is commentaar op het feit dat jij zegt dat het beter is een complete nieuwe console te krijgen. ipv een nieuwe voeding.. genoeg onderbouwing dus dat dat niet het geval is.

Wat heeft pong nou met de Ps3 te maken? vat het niet helemaal maarjah ik heb gekregen wat ik wilde. bedankt kerel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

[...]
Oeh voedingen gaan heel erg veel stuk, dus hoe gaat dat dan in zijn werk als de voeding na een jaar kapot is? en heb ik toch gelijk dat je dan beter een console kunt hebben met een externe voeding of denk je daar anders over, enne nog wat, nu alle consoles ingebouwde hd's enz hebben weet ik zeker dat jij liever niet hebt dat ze jou collectie prive foto's en gegevens gaan verwijderen bij Sony als ze bezig zijn met de reparatie, en dan hebben we het niet eens over de save games gehad, ohja daar koop je dan natuurlijk gewoon een te hoog geprijsde memory card voor.[/b]
Ik zelf geen al te grote fan van de ps3, maar nu ben je gewoon aan het muggenziften. Bij de ps2 zit de voeding ook intern en dit heeft nooit problemen opgeleverd |:( . Voedingen gaan niet "heel erg veel stuk" zoals jij beweert, integendeel. Zelfs als je een defectueuze (is dat een woord?) voeding zou hebben dan zal je dit wel hooguit binnen de paar maanden merken en kan je hem netjes onder garantie binnenleveren en met een nieuwe naar huis gaan. Dit zijn geen standaard qtek voedingskes he, dit is custom materiaal. Je moet al vreemde dingen uithalen met je netspanning om die stuk te krijgen.
En jij zet je saves liever exclusief op de HD ipv een externe bron? Neem jij dan nooit je saves mee naar je vrienden thuis om op te scheppen over je vooruitgang?

[ Voor 0% gewijzigd door boe2 op 04-10-2006 14:48 . Reden: dt foutje ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Wat een ge-emmer hier zeg... dat over die voedingen gaat nergens over. als je als fabrikant ervanuit gaat dat je apparaatje snel kapot gaat dan lever je geen goede spullen. Ik denk dat MS noch Sony met deze reden in hun achterhoofd hebben besloten de voeding in of uitwendig te maken. Dit was waarschijnlijk gewoon een ontwerp issue en problemen met warmte en/of ruimtegebrek.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:42:
[...]

Ik en speculaties? Ik weet precies waar ik aan toe ben. Ik werk voor een first party Sony publisher aan een PS3 titel.
Dat wilt nog niet zeggen dat je wat te horen krijgt van Sony, geloof me ik werk een van de grootste moederbord producenten en wij geven ook niks weg over onze toekomstige veranderingen enz.

[...]
Nou, dan zit je dus fout.
Hehe ja.

[...]
Ja, kijk maar naar de pricewatch voor de prijzen van DVD lezers en schrijvers van enkele jaren terug(2003 en daarvoor).
Ok doe ik zo.

[...]
Voedingen van consoles of PC's gaan juist niet snel stuk. Dat én er zijn totaal geen ervaringen bekend van PS3 voedingen.
Het blijven voedingen en er zitten meestal gewoon dezelfde componenten op, en omdat deze consoles een hogere wattage vereisen zou het kunnen zijn dat ook deze voedingen snel(ler) kapot zouden kunnen gaan.
ps: Alles vet gedrukt posten staat nogal puberaal.
Ja sorry. was niet de bedoeling maar ik word gebombardeerd door 2 Ps3 freaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Ik was niet diegene van die voeding en geheel nieuwe console, ik heb verder ook nooit aangegeven dat ik niet geloof dat er een kleinere PS3 komt, ik reageerde op het feit dat jij zei dat sony dit nu al expres doet puur vanwege winstoogmerk.

Ik heb het erover dat jij op elk front speculeert en er een draai aangeeft alsof het feiten zijn, deze dingen hebben vooral te maken met 1 de prijs en 2 de vernieuwing van de console, ofwel kom ik met het voorbeeld dat je beter iets van vroeger kan kopen, want dan weet je tenminste wat het is, wat het kan, wat het kost en waar het geld heen gaat, ofwel geen ruimte voor verassingen en ergenissen, echt iets voor jou dus..

Ik wil hier niet verzanden in een "flame war" met jou, ik vind het alleen opvallend dat jij dus nogmaals zoveel speculeert over bepaalde onderdelen en doet alsof het waarheid is. Vervolgens kom je elke keer weer met die speculaties op de proppen om ze als argument te gebruiken.

Ik ben zelf niet bepaald een "fanboy" en ik val er ook helemaal niet over dat jij de PS3 niets vindt, dat mag je geheel zelf weten, maar niet-onderbouwde speculaties van jouw kant zeggen natuurlijk niet zoveel.

Dat de xbox 360 1080p gaat ondersteunen lijkt me niet puur een softwarematige upgrade, de hdmi poort moet het ook aankunnen lijkt me.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:51:
[...]

Dat wilt nog niet zeggen dat je wat te horen krijgt van Sony, geloof me ik werk een van de grootste moederbord producenten en wij geven ook niks weg over onze toekomstige veranderingen enz.

[...]

[...]

Hehe ja.

[...]

[...]

Ok doe ik zo.

[...]

[...]

Het blijven voedingen en er zitten meestal gewoon dezelfde componenten op, en omdat deze consoles een hogere wattage vereisen zou het kunnen zijn dat ook deze voedingen snel(ler) kapot zouden kunnen gaan.

[...]

Nogmaals ik ben geen ps3 freak zoals jij dat zo mooi noemt en ik bombardeer je helemaal niet, ik reageer puur op het feit dat jij jouw o zo goede speculaties laat overkomen als zijnde feiten.

edit: het feit dat jij strooit met "freak" en dergelijke zegt al vrij veel denk ik.. En als jij werkt voor 1 van de grotere moederbord fabrikanten dan vraag ik me af bij welke afdeling en in welke functie..

[ Voor 10% gewijzigd door inXs op 04-10-2006 14:56 ]

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:24:

Het hoe en waarom is niet belangrijk. Bij de xbox ging dat excus toch ook niet op omdat er een hdd en veel meer power inzat? hij is gewoon groot punt uit. En het is ''zwak'' dat de psboys het nu opeens niet erg vinden na 4 jaar klagen over de xbox.
Je hebt mijn reactie op jou berichtjes zeker niet gelezen? De oude XBOX was groot, vierkant en lelijk Dát was het commentaar op de XBOX. Niks met zwak te maken, meer met smaak, iets dat jij klaarblijkelijk niet hebt door de XBOX (je hebt je bewoording reeds aangepast) mooi te vinden.
Dus ik ben belachelijk omdat ik hem wel ''mooi'' (is eigelijk het verkeerde woord maargoed) vond?
okay ik pas mijn bewoording ook aan: belachelijk gaat dan niet op maar smaak heb je iig niet
Kijk jij vind de ps3 mooi, ik niet, het is een rechthoek met een ronde bovenkant en volgens die kontlikkende sonyboys is die daarom meteen mooi :') ik heb geen xbox(360), en heb ook niks met MS, maar ik vind de x360 er wel beter uitzien dan de ps3.
als je het zo uitlegt is een ferrari ook maar een fiat 500 maar dan platgeslagen en rood.
Helemaal grappig is is dat je mij eerst belachelijk noemt omdat ik de xbox mooi vind en vervolgens zeg je dat het een kwestie van smaak is, wat bedoel je nou eigelijk? weet je nog, consequent zijn? ;)
Ik bedoel dat het een kwestie van smaak is, en jij hebt geen smaak door de oude XBOX mooi te vinden. De nieuwe 360 is zeker een vooruitgang maar deze heeft zeker niet de uitstraling zoals de PS3 dat wel probeerd neer te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 14:51:
[...]
Nou je wordt tegen gesproken omdat je gewoon met complete onzin aankomt en dan iemand die een algeheel bekend feit stelt (dat DVD spelers ook duur waren bij de introductie) ga je vragen om een onderbouwing... Dat is ook gewoon een feit. Nieuwe producten zijn in het begin duur en worden gaandeweg goedkoper.

En daarnaast is er niemand die beweert dat er geen kleinere versie van de PS3 zal komen. Maar jij beweert dat sony het expres doet om later een kleine te gaan introduceren. Dat is onzin. Er zijn al genoeg steekhoudende argumenten gegeven waarom een ps3 niet direct klein gemaakt wordt. Jij komt daarop weer met nonsens als "er bestaat al nano-technologie" wat echt totaal nietszeggend is en daarna met "ze zullen het niet doen om de arme landen te helpen", nee allicht niet...

Ja er zal vast een kleinere komen, dat komt omdat in de toekomst alle onderdelen kleiner, zuiniger en goedkoper gemaakt kunnen worden, waardoor er dus kleinere koelers gebruikt kunnen worden en waardoor de chips goedkoper worden (dat gebeurt met alle chips, ziedaar uw onderbouwing). Sony zal daardoor een kleinere ps3 maken, omdat dat minder materiaal kost en omdat ze er dan of minder verlies op maken, of er meer kunnen verkopen doordat ze de prijs verder kunnen verlagen.

En nee, ze kunnen hem nu niet echt kleiner maken en nee ze maken hem nu niet expres heel groot om hem later nog een keer te kunnen verkopen. Dat beweer jij en dat is onzin.

En nu ga ik me echt niet meer verlagen tot jouw niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

nou nu weer even leuke dingen: (wel oude plaatjes, maar ze blijven goed)

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/735/735443/assassins-creed-20060926112016157.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/735/735443/assassins-creed-20060926112018566.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/735/735443/assassins-creed-20060926112025837.jpg

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:13:
[...]

En nee, ze kunnen hem nu niet echt kleiner maken en nee ze maken hem nu niet expres heel groot om hem later nog een keer te kunnen verkopen. Dat beweer jij en dat is onzin.

Ik bedoel, je hoeft je niet te verlagen tot mijn niveau, zal ook niet slim zijn van een Mod maar hoe ben je er zo zeker van dat ze hem nu echt niet kleiner kunnen maken, werk je bij Sony ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:33:
[...]

Ik bedoel, je hoeft je niet te verlagen tot mijn niveau, zal ook niet slim zijn van een Mod maar hoe ben je er zo zeker van dat ze hem nu echt niet kleiner kunnen maken, werk je bij Sony ofzo.
Kleiner = duurder, simpel, daar hoef je niet voor bij sony te werken.. En jij (aangezien je bij 1 van de grootste moederbordfabrikanten werkt) moet dat al helemaal weten.. Waarom maken jullie dan geen kleinere moederborden? Juist omdat dat nu gewoon duurder is. Over een tijdje is dat productieproces makkelijker en kunnen ze kleiner produceren, dat is nu gewoon te duur.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat dacht je van:
Kleiner maken = minder materiaal nodig om het te maken = lagere productiekosten = minder verlies op console (en dus minder verlies te recupereren dmv spelverkoop)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

[...]

Nu draai je het al helemaal om, jij doet een bewering over iets dat totaal onwaarschijnlijk is en gaat vervolgens zeggen dat ik moet bewijzen dat het niet zo is.

Succes verder!

[ Voor 5% gewijzigd door JvS op 04-10-2006 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps3 heeft blu-rey -> xbox niet
xbox heeft hd-dvd -> ps3 niet
ps3 heeft hdmi -> xbox (nog) niet
ps3 heeft 60gb hd -> xbox 20gb
xbox is groot en warm -> ps3 is groter en warmer
xbox gaat 1080p ondersteunen -> ps3 gaat dat, denk ik, beter doen.
xbox is een mce extender -> ps3 niet.
xbox is al een tijdje te koop -> ps3 duurt nog even.

Dat zijn de feiten en nu kan iedereen VOOR ZICHZELF toch gewoon beslissen welke het wordt (als je het al wilt). volgens mij is dit het grote PS3 topicen niet het grote PS3 fanboy Vs Xbox360 fanboy topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JvS schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:13:
[...]
Nou je wordt tegen gesproken omdat je gewoon met complete onzin aankomt en dan iemand die een algeheel bekend feit stelt (dat DVD spelers ook duur waren bij de introductie) ga je vragen om een onderbouwing... Dat is ook gewoon een feit. Nieuwe producten zijn in het begin duur en worden gaandeweg goedkoper.

En daarnaast is er niemand die beweert dat er geen kleinere versie van de PS3 zal komen. Maar jij beweert dat sony het expres doet om later een kleine te gaan introduceren. Dat is onzin. Er zijn al genoeg steekhoudende argumenten gegeven waarom een ps3 niet direct klein gemaakt wordt. Jij komt daarop weer met nonsens als "er bestaat al nano-technologie" wat echt totaal nietszeggend is en daarna met "ze zullen het niet doen om de arme landen te helpen", nee allicht niet...

Ja er zal vast een kleinere komen, dat komt omdat in de toekomst alle onderdelen kleiner, zuiniger en goedkoper gemaakt kunnen worden, waardoor er dus kleinere koelers gebruikt kunnen worden en waardoor de chips goedkoper worden (dat gebeurt met alle chips, ziedaar uw onderbouwing). Sony zal daardoor een kleinere ps3 maken, omdat dat minder materiaal kost en omdat ze er dan of minder verlies op maken, of er meer kunnen verkopen doordat ze de prijs verder kunnen verlagen.

Denk niet dat het de bedoeling van een MOD is om iemand te flamen :?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Ps3 is net zo goed een stand alone media center dus tja :P Maar je hebt natuurlijk meer dan gelijk wanneer je zegt dat iedereen voor zichzelf moet bepalen welke console hij/zij koopt.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Dat is geen flamen, maar een reality-check geven (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

Dat is geen flamen, maar een reality-check geven (imo).
Nu ik dit zo is een dag gelezen heb is dit topic eigenlijk alleen maar een massflame topic tussen XBOX users en PS fanboys. zie geen inhoudelijke informatie die bijdraagt aan iemand die werkelijk geintresseerd is... als modjes dit zien lijkt een slotje mij logisch

edit: Typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Nou laten we vanaf nu dan iig nieuwtjes posten, "feiten" posten en realistische speculaties posten, dan blijft het leuk in interressant.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt mijn reactie op jou berichtjes zeker niet gelezen? De oude XBOX was groot, vierkant en lelijk Dát was het commentaar op de XBOX. Niks met zwak te maken, meer met smaak, iets dat jij klaarblijkelijk niet hebt door de XBOX (je hebt je bewoording reeds aangepast) mooi te vinden.
Dat is jouw mening. De xbox is idd niet mooi als in mooi mooi (vandaar ook ''mooi'') maar hij heeft wel de juiste uitstraling en dat maakt hem ''mooi''. De ps3 is groot, rechthoekig en heeft een ronde bovenkant, maakt dat de ps3 nu opeens mee? ik dacht het niet. Dit is nou wat ik bedoel met fanboy blindheid, de ps3 is hetzelfde geval als de xbox maar nu is het opeens wel mooi alleen door een ronde bovenkant.
als je het zo uitlegt is een ferrari ook maar een fiat 500 maar dan platgeslagen en rood.
Uhm nee? Ferrari is sex op wielen. En ja veel Ferrari's lijden aan dezelfde kwaal als de xbox, ze zijn opzich niet mooi (F40, Enzo etc) maar ze hebben precies de juiste uitstraling en daardoor zijn ze alsnog mooi om naar te kijken.
Ik bedoel dat het een kwestie van smaak is, en jij hebt geen smaak door de oude XBOX mooi te vinden. De nieuwe 360 is zeker een vooruitgang maar deze heeft zeker niet de uitstraling zoals de PS3 dat wel probeerd neer te zetten.
Tja dat is ook puur een mening. Voor jouw is een wannebee sjiek glimmende laagje en een ronde bovenkant schijnbaar genoeg om een console opeens wel mooi te maken, dan denk ik dat jij eerder een goedkope smaak hebt dan dat er iets mis is met mijn smaak. Vergelijk het een beetje met film/foto modellen, over het algemeen worden die als knap beschouwt, ik vind de meeste totaal niet knap, onder de smienk en geen persoonlijke uitstraling, geef mij dan maar iemand die lichamelijk dan misschien niet perfect is maar wel een lieve uitstraling heeft. De xbox bied dan missschien geen geweldig lichaam, maar heeft wel uitstraling. De ps3 bied geen geweldige vorm, maar ook geen geweldige uitstraling, eigelijk is de ps3 kwa uiterlijk zo'n oppervlakkig BrEeZaH sletje, veel gasten geilen er op, maar het stelt niks voor eigelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Een mod mag echt wel zijn mening geven. Beargumenteerd reageren is niet onder het kopje flamen te scharen ( of het nu een mod betreft of niet ) ... :? Als iemand als een kip zonder kop reageert, zoals hier ( en dan bedoel ik niet JvS ), mag daarop gereageerd worden om de betrokkene 'the error of his ways' in te laten zien.

Dit topic hoort over de PS3 te gaan, net zoals het X360 topic daarover hoort te gaan. Sinds die uit is, gaat het daar ook voornamelijk weer daarover, over allerlei zaken, weetjes, games, maar ook over problemen die die console heeft of de gebruikers met die console hebben ;) Ik vind dat er al te veel fanboygedrag ( van beide 'kampen' ) in deze topics voorkomt, maar dat het zich nu lijkt te concentreren op dit topic.

Why ? Cut it out already!

On that note: voor fanboygedrag zou er eigenlijk Het grote Gameconsole fanboy topic geopend moeten worden. Kunnen we het hier weer over de echt belangrijke feitjes, geruchten en andere zaken hebben....

Ik zal aan de ene kant een zucht slaken maar aan de andere kant ben ik bang wanneer de PS3 uitkomt, want ik ben bang dat pas dan een groot deel van de flamewares in beide topics losbarsten.

Another two cents...

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:51:
ps3 heeft blu-ray -> xbox niet
xbox gaat wellicht 1080p ondersteunen -> ps3 gaat dat zeker beter doen.
X-Box is geen Media Centre -> PS3 wel
Die "feiten" hadden wat nuance nodig, het was zo wel erg eenzijdig.

Overigens vind ik de PS3 geen erg mooie console, de X-Box 360 vind ik mooier. Dat neemt niet weg dat ik liever een PS3 koop dan een X-Box 360, al was het maar vanwege de vermeende openheid van het platform (waarbij het helaas nog maar de vraag is of dat wel doorgaat).

[ Voor 18% gewijzigd door Gerco op 04-10-2006 16:23 ]

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Nu online

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:17:
[...]

Dat is jouw mening. De xbox is idd niet mooi als in mooi mooi (vandaar ook ''mooi'') maar hij heeft wel de juiste uitstraling en dat maakt hem ''mooi''. De ps3 is groot, rechthoekig en heeft een ronde bovenkant, maakt dat de ps3 nu opeens mee? ik dacht het niet. Dit is nou wat ik bedoel met fanboy blindheid, de ps3 is hetzelfde geval als de xbox maar nu is het opeens wel mooi alleen door een ronde bovenkant.

[...]

Uhm nee? Ferrari is sex op wielen. En ja veel Ferrari's lijden aan dezelfde kwaal als de xbox, ze zijn opzich niet mooi (F40, Enzo etc) maar ze hebben precies de juiste uitstraling en daardoor zijn ze alsnog mooi om naar te kijken.

[...]

Tja dat is ook puur een mening. Voor jouw is een wannebee sjiek glimmende laagje en een ronde bovenkant schijnbaar genoeg om een console opeens wel mooi te maken, dan denk ik dat jij eerder een goedkope smaak hebt dan dat er iets mis is met mijn smaak. Vergelijk het een beetje met film/foto modellen, over het algemeen worden die als knap beschouwt, ik vind de meeste totaal niet knap, onder de smienk en geen persoonlijke uitstraling, geef mij dan maar iemand die lichamelijk dan misschien niet perfect is maar wel een lieve uitstraling heeft. De xbox bied dan missschien geen geweldig lichaam, maar heeft wel uitstraling. De ps3 bied geen geweldige vorm, maar ook geen geweldige uitstraling, eigelijk is de ps3 kwa uiterlijk zo'n oppervlakkig BrEeZaH sletje, veel gasten geilen er op, maar het stelt niks voor eigelijk.
We weten het nu wel..... rustig maar.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Gerco schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:20:
[...]

Die "feiten" hadden wat nuance nodig, het was zo wel erg eenzijdig.
jeetje, wat zit jij snel op je paard O.o
Zeggen dat de 360 geen mediacenter is is ook wel....tegenstrijdig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ps3 heeft blu-ray -> xbox niet
xbox gaat wellicht 1080p ondersteunen -> ps3 gaat dat zeker beter doen. (ook hiervoor geldt, ff afwachten)
X-Box is geen Media Centre -> PS3 wel, In hoeverre is de Ps3 wel een media centre.

Als je met media centre bedoeld dat je er foto's mee kunt bekijken, muziek kunt beluisteren, dat kan de xbox360 ook, hoe het zit met films enz moet je volgens mij toch nog even afwachten totdat je de Ps3 in je bezit hebt want volgens mij weet nog niemand of de Ps3 ook divx svcd enz zal afspelen, van hd en verschillende media.

Of heb ik dat nu verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:25:
Als je met media centre bedoeld dat je er foto's mee kunt bekijken, muziek kunt beluisteren, dat kan de xbox360 ook, hoe het zit met films enz moet je volgens mij toch nog even afwachten totdat je de Ps3 in je bezit hebt want volgens mij weet nog niemand of de Ps3 ook divx svcd enz zal afspelen, van hd en verschillende media.
Dat weet ik inderdaad niet, maar aangezien de enige bron van informatie (Sony) zegt dat het wel zo gaat zijn, kan ik niet veel anders dan me daarop baseren. Feit blijft dat je op je X-Box weinig met films e.d. gaat kunnen, al was het maar vanwege de beperkte ruimte op de harddisk.

Wil je serieus wat doen met de X-Box 360 op film gebied, moet je er een media centre pc naast zetten. Tel je de prijs daarvan dan ook even bij de X-Box op?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

jeetje, wat zit jij snel op je paard O.o
Zeggen dat de 360 geen mediacenter is is ook wel....tegenstrijdig
Dat komt door de marketing en strategie van Microsoft. Want op zichzelf is de 360 dat dus niet. En dat is een feit. Wat moet een mediacenter nl. volgens Microsoft op zichzelf kunnen :
  • Multi-tuner support (record two shows at the same time and watch another previously recorded show)
  • Support for digital and high-definition local TV
  • Built-in CD and DVD burning
  • Windows Movie Maker 2.1 with DVD burning
  • Internet radio
  • Enhanced setup wizard for easier installation
Er zijn vast nog andere definities voor een mediacenter. Maar aan een Media Center volgens Microsoft zelf voldoet de Xbox 360 niet. En daarmee is deze discussie gesloten.

PS: ik ben een 360 eigenaar, maar zal ook een PS3 aanschaffen. Ik wil de mogelijkheid en dus de vrijheid hebben dat het van de console EN de game afhangt of ik deze op de xbox of playstation koop. Dat was bij de vorige generatie al zo, en dat zal nu weer zo zijn. En ik twijfel nog over de Wii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 16:43:
[...]

Dat komt door de marketing en strategie van Microsoft. Want op zichzelf is de 360 dat dus niet. En dat is een feit. Wat moet een mediacenter nl. volgens Microsoft op zichzelf kunnen :
  • Multi-tuner support (record two shows at the same time and watch another previously recorded show)
  • Support for digital and high-definition local TV
  • Built-in CD and DVD burning
  • Windows Movie Maker 2.1 with DVD burning
  • Internet radio
  • Enhanced setup wizard for easier installation
Er zijn vast nog andere definities voor een mediacenter. Maar aan een Media Center volgens Microsoft zelf voldoet de Xbox 360 niet. En daarmee is deze discussie gesloten.

PS: ik ben een 360 eigenaar, maar zal ook een PS3 aanschaffen. Ik wil de mogelijkheid en dus de vrijheid hebben dat het van de console EN de game afhangt of ik deze op de xbox of playstation koop. Dat was bij de vorige generatie al zo, en dat zal nu weer zo zijn. En ik twijfel nog over de Wii
Het verschil zit er dus in wat beide partijen interpreteren onder de benaming: Media Center.

Voor mij is een apparaat waarop ik mijn foto's kan bekijken, mijn mp3 collectie kan beluisteren en al mijn films kan bekijken een Media Center.

Dat kon mijn xbox1 met xbox mediacenter al maar helaas werkt dat (nog) niet met de xbox360, tenzij je hem in verbinding brengt met een Windows Mediacenter pc.

Ik zie het trouwens niet voor me dat er ooit een console zal komen met een ingebouwd tv tuner, al helemaal niet in deze tijd waarbij we niet alleen van analoge tv naar digitale tv verhuizen maar ook nog eens hd broadcasts gaan krijgen, is volgens mij een te zware stap om te nemen omdat er teveel ontwikkelingen in zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:06:
[...]
niets relevants voor dit topic
Kunnen we het nu weer over de PS3 hebben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 17:36:
[...]

Kunnen we het nu weer over de PS3 hebben ?
graag want als ik iets van de xbox 360 wil weten ga ik dat topic wel in.
dus xbox fanboys ga naar je eiegen topic.
en nu alleen nog maar sony based informatie hier.

_/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wat mij opvalt is dat elke Fanboy ontkent er een te zijn, maar tegelijkertijd wel hun vingers wijzen naar andere mensen en deze beschuldigen van Fanboyism, terwijl deze het weer ontkennen en precies hetzelfde doen.
Ik heb met opzet even gewacht om te reageren, omdat er zon leuke discussie aan de gang was hier, daar wou ik niet tussen komen.
Dat er tussen deze laatste discussie nou veel reacties van fanboys zaten, daar ben ik het niet mee eens.
Wat ik wel wil zeggen dat dit echt nergens op slaat, dit doorhameren over de stomste en kleinste dingetjes, ga toch lekker over de PS3 praten en hou op met dit onvolwassen gedrag....

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas moeten we nog bijna 6 maanden wachten op het zwarte glimmende (en in de ogen van sommigen) erg lelijk uitziende zwarte (grote) monster.

Blu ray, wireless, 60gb hdd, hdmi poor, sixaxist. kortom een super pakket en als je alles bij elkaar optelt voor een relatief lage prijs.

Ik ben echt benieuwd wat de ervaringen zullen zijn van de Amerikanen die in November de console in hun handen krijgen.

Ik hoop dat het erg positief zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 15:36:
[...]

Wat dacht je van:
Kleiner maken = minder materiaal nodig om het te maken = lagere productiekosten = minder verlies op console (en dus minder verlies te recupereren dmv spelverkoop)
:X
De prijs van computerapparatuur gaat tegenwoordig inderdaad per kilo. Sony drijft hierdoor expres de prijs op. Goeiendag wat een niveau zeg. Nanotechonologie, fusiereactoren, perpetuum mobile.....doe maar duur!
Als je echt geen idee hebt waar het over gaat, zeg dan niets. Ik heb geprobeerd niet te reageren maar ik kon me niet inhouden.
Met nog meer R&D zal de PS3 waarschijnlijk wel een stukje kleiner kunnen. Moet je alleen niet gaan zeuren dat hij daardoor 10x zo duur wordt omdat het totaal niet realistisch is (en er uberhaupt geen noodzaak is) om dit te realiseren.
Kleiner is goedkoper. Ja qua distributie en opslag misschien. Maar een extra stukje plastic behuizing bepaalt heus de prijs niet. Er zitten een aantal componenten in (BR, HD) die gewoon niet kleiner worden. Processor zal best kleiner worden en met waterkoeling zullen ze waarschijnlijk hier ook wel wat mee kunnen maar in godsnaam WAAROM?

Ga nu maar weer door met de onzin. Kom ik wel weer terug als er iets interessants tussen staat....

En master_viper. Als er iemand fanboy gedrag vertoont dan ben jij het. Ieder keer kom je weer terug even vertellen wat een fanboys hier zitten terwijl de grootste discussie komt door mensen die klinklare onzin verkopen over waarom je geen PS3 zou moeten kopen.

[ Voor 8% gewijzigd door Shiver23 op 04-10-2006 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

@Shiver23:

Nu was het hier net zo stil, en kom jij de kamer binnen als een olifant ;) Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/nopompom.gif

Dacht dat we het weer over PS3 content gingen hebben? Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/static.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Shiver23 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:19:
[...]

De prijs van computerapparatuur gaat tegenwoordig inderdaad per kilo. Sony drijft hierdoor expres de prijs op. Goeiendag wat een niveau zeg. Nanotechonologie, fusiereactoren, perpetuum mobile.....doe maar duur!
Als je echt geen idee hebt waar het over gaat, zeg dan niets. Ik heb geprobeerd niet te reageren maar ik kon me niet inhouden.
Met nog meer R&D zal de PS3 waarschijnlijk wel een stukje kleiner kunnen. Moet je alleen niet gaan zeuren dat hij daardoor 10x zo duur wordt omdat het totaal niet realistisch is (en er uberhaupt geen noodzaak is) om dit te realiseren.
Kleiner is goedkoper. Ja qua distributie en opslag misschien. Maar een extra stukje plastic behuizing bepaalt heus de prijs niet. Er zitten een aantal componenten in (BR, HD) die gewoon niet kleiner worden. Processor zal best kleiner worden en met waterkoeling zullen ze waarschijnlijk hier ook wel wat mee kunnen maar in godsnaam WAAROM?

Ga nu maar weer door met de onzin. Kom ik wel weer terug als er iets interessants tussen staat....

En master_viper. Als er iemand fanboy gedrag vertoont dan ben jij het. Ieder keer kom je weer terug even vertellen wat een fanboys hier zitten terwijl de grootste discussie komt door mensen die klinklare onzin verkopen over waarom je geen PS3 zou moeten kopen.
Dankje voor jouw bijdrage aan de onzin, erg verhelderend.
En ik ben zeker geen Fanboy en ik pik het ook zeker niet van jou dat jij mij hiervan beschuldigd.
En de redenen waarom je geen PS3 zou kopen zijn geen onzin, want genoeg mensen zijn al overgestapt.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ow je pikt het niet. :O

Hier een lijstje met de functionaliteiten van het PS3 menu. Mag wat mij betreft nog wel wat meer bij. Wel cool dat er vanaf het begin remoteplay inzit. Verbinding met je PSP om op je PSP de filmpjes en muziek van je PS3 te bekijken/beluisteren. Ook is het wel relaxed dat iedere gebruiker een eigen profiel aan kan maken met compleet eigen instellingen. Ziet er wel naar uit dat de friendslijst nog steeds een lange lijst is. Moet ik maar niet teveel friends krijgen om het overzichtelijk te houden. (Nou master_viper. Kop jij hem in?)

USER
# Add a newuser

SETTINGS
# Setting Update
# System Settings
# Sound Settings
# BD/DVD Settings
# Date and time Settings
# Security Settings
# Music Settings
# Accessory Settings
# Network Settings
# Chat Settings
# Display Settings

PHOTO
# Folder

MUSIC
# Super Audio CD
# Music CD
# Folder

VIDEO
# BD-ROM / BD-R / BD-RE
# DVD Video / DVD-VR / DVD+VR / AVCHD
# Folder

GAME
# Game Data Management
# Memory Card Management (PS/PS2)
# Save Data Management
# PlayStation 3 Game Disk

NETWORK
# Remote Play
# Internet Browser
# PlayStation Store

FRIENDS
# Friend Registration
# Players With Whom You've Played
# Message Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik niet volg is waarom er voor BluRay een apart item is onder het menu. Alsof de gemiddelde consument weet wat voor soort disc hij gebruikt. Afgezien daarvan zou het imo netter zijn als de PS3 zelf het media type detecteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Als de PS3 ongeveer net zo werkt als de PSP dan "springt" het menu automatisch naar het mediatype dat is ingevoerd. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken over de bestandstypen en de manier waarop je een bestand wil openen.

Laten we verder inderdaad weer over games kletsen ipv het geruzie de laatste 3 pagina's

Dit is een ernstig leuk stukje lees voor de PS3 fanaten. veel info en blijkbaar is de PS3 dus wel doorzichtig als je een foto neemt met heldere flits. Ik wil em echt een keer in het echt zien!
http://www.psm3mag.com/pa..._meets_psm3_the_aftermath

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 19:19:
[...]

[etc]
offtopic:
Bedankt om bij deze alle 'bijzonderheden' die gespuid zijn - en waar ik juist tegenin ben gegaan - op mijn naam te schuiven.
Ik heb nergens gezegd dat ik vind dat Sony de console kleiner moet maken, hetgene ik tegenin ging was dat er gezegd werd dat Sony de console kleiner kón maken maar het niet deed uit winstbejag(om dan nog later een 2de kleinere versie te kunnen presenteren en terug geld te vangen). Lees dan eerst even de posts ervoor, alvorens je gaat bashen aub.

Mijn vorige quote was inderdaad niet volledig, maar ik wou het simpel houden omdat ik geen zin meer had om nog al te veel tijd in discussies te steken.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 21:42 . Reden: [offtopic] ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Excuses. Zie nu dat je er inderdaad tegenin ging. In 1 dag 3 pagina's met onzin. Ik had even niet meer het overzicht. Zag steeds ditzelfde terugkomen. En wat de definitie van een mediacenter is :/
Was het allemaal een beetje zat. Ik hoop hier nieuwe dingen over de PS3 te lezen wat ik zelf nog niet gevonden had en geen onzin over waarom ik deze wel/niet zou willen kopen. Dat maak ik zelf wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gaan we hier niet met elkaar om.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Dit is een ernstig leuk stukje lees voor de PS3 fanaten. veel info en blijkbaar is de PS3 dus wel doorzichtig als je een foto neemt met heldere flits. Ik wil em echt een keer in het echt zien!
http://www.psm3mag.com/pa..._meets_psm3_the_aftermath

Dammit ik kan niet wachten!

Wordt het trouwens niet eens tijd om een 3e deel te openen? Ik zou het graag willen doen maar ik ben niet handig (lees n00b) met het maken van al die mooie veldjes en plaatjes bij een openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dit dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.psm3mag.com/resources/psm3/aftermath7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Vandaag wordt de nieuwe Rockstar game L.A. Noire onthuld: klik

Momenteel staat de trailer er nog niet op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 20:20:
[...]
En de redenen waarom je geen PS3 zou kopen zijn geen onzin, want genoeg mensen zijn al overgestapt.
Nja ik wil niets toevoegen aan deze weer enorme boeiende discussie - ALWEER - maar ik hoor links en rechts verhalen over de grote massa die overstapt en de enorme vraag die het genereert maar hoe kwam het dan dat toen ik vrijdag in de FRS (ik woon weliswaar in Vlaanderen dus kan niet oordelen over de Nederlandse situatie) de shopkeeper mij iets anders vertelde ?

Bij ons lokaal doet men zelf geen xbox 360 games meer in door dat de vraag te laag is. Ze hadden enkel first gen - die nooit verkocht waren - liggen, enchanted arms en just cause. Bestellen bij het hoofdbedrijf was ook niet mogelijk want het game, nhl 07, stond niet eens in de computer. Wat voor mij klote was omdat dat ook de reden was waarom ik naar FRS - hey heb 10% korting op games - was gegaan nl. om xbox 360 games aan te kopen.

Die leek mij zelf om een of andere weirde reden ook nie ontevreden, bazelde iets over een periode die anders voor hun toch zo stil en dat ze met de PS3... . Nie echt geluisterd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-10-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Game file sizes could soon be 70% smaller
So what are the implications for you and I? In terms of traditionally packaged games that come in boxes, there probably won’t be much difference. Dr Deguy argues that if textures are smaller in file size and easier to create, then next-generation companies will be able to create even more textures for the games. We may then see a big leap forward in how richly detailed games are in the future as they triple the variety of textures the game includes.

The biggest impact however will be the benefits this will have to digital distribution. Games with texture quality and diversity matching Half Life 2 may soon be available in minutes of downloading rather than hours – for gamers this can only be a good thing.
bron: http://www.bit-tech.net/n...could_soon_be_70_smaller/

Betekend dit dat dual layer dvd's nog niet zo snel afgeschreven kunnen worden of blu-ray of hd-dvd veel langer meegaan ? Het zou namelijk ideaal zijn als ze dit bij games kunnen toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rstyled schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 10:58:
Game file sizes could soon be 70% smaller

[...]

bron: http://www.bit-tech.net/n...could_soon_be_70_smaller/

Betekend dit dat dual layer dvd's nog niet zo snel afgeschreven kunnen worden of blu-ray of hd-dvd veel langer meegaan ? Het zou namelijk ideaal zijn als ze dit bij games kunnen toepassen.
Wat een domme titel voor dat artikel zeg :o Want na de titel schrijven ze direct:
One of the most interesting talks at London’s GDC (Games Developers Conference) this week came form one of the lesser known companies called Allegorithmic, who claim they will be able to reduce texture file sizes in games by up to 70%.
Textures nemen wel een groot deel in van de data van een spel, maar zeker niet 100%. Als je 70% minder texture data hebt gaat dus je spel ook niet 70% kleiner worden.
Data zoals localization, pre-rendered cutscenes en geometrie kunnen best ook veel plaats innemen op een disc.

Er wordt ook niks verteld over licensiekosten en over het CPU-verbruik van het algoritme, dus het is nog af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 03:23:
Eens

Wat een gezever over grootte en weet ik veel. Weetjes, nieuwtjes, dat willen we horen.

En trouwens, wat verwachten die hier nu in het PS3 topic (!!) te vinden. Allemaal liefhebbers en fans van sony. Punt.

Dus aan alle xbox'ers en andere idioten (laptopper dus) oprotten en naar het xbox topic jullie, ga daar zagen.

Het is misschien wat overdreven en cru, maar we worden het stilaan beu om ons te moeten verdedingen voor PERSOONLIJKE smaak en voorkeur.

Ik vind de ps3 ook prachtig qua ontwerp, afwerking, presence. Helemaal af en mooi. En wie dit niet kan zien heeft gewoon geen smaak of geen ogen in z'n kop (doe geen moeite, hold your horses, ik zal het toch niet lezen)

En nu back on topic, games, functionaliteit
Bedankt jonge, ik heb geen hekel aan de Ps3 maar vind de manier waarop Sony dingen naar voren brengt erg irritant, en ja dat is een persoonlijke mening.

Ik dacht dat dit de juiste topic zou zijn om mijn persoonlijke mening te uiten over dingen die wel over de Ps3 gingen, maar misschien is het toch tijd voor een fanboy topic waarin we elkaar af kunnen blaffen over de menings verschillen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

Bedankt jonge, ik heb geen hekel aan de Ps3 maar vind de manier waarop Sony dingen naar voren brengt erg irritant, en ja dat is een persoonlijke mening.

Ik dacht dat dit de juiste topic zou zijn om mijn persoonlijke mening te uiten over dingen die wel over de Ps3 gingen, maar misschien is het toch tijd voor een fanboy topic waarin we elkaar af kunnen blaffen over de menings verschillen enz.
Is het nou niet duidelijk ofzo? Als zelfs XBox Fanboys je corrigeren? Zou het dan niet misschien aan jezelf liggen ipv de Playstation Fanboys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:18:
[...]

Wat een domme titel voor dat artikel zeg :o Want na de titel schrijven ze direct:

[...]

Textures nemen wel een groot deel in van de data van een spel, maar zeker niet 100%. Als je 70% minder texture data hebt gaat dus je spel ook niet 70% kleiner worden.
Data zoals localization, pre-rendered cutscenes en geometrie kunnen best ook veel plaats innemen op een disc.

Er wordt ook niks verteld over licensiekosten en over het CPU-verbruik van het algoritme, dus het is nog af te wachten.
Ik durf te wedden dat dit Genetic Alghorithm Code is, met een demo van 280kb aan texture data moet dat haast wel. Oftewel textures aanmaken on-the-fly. Wat weer een gigantische aanslag is op de CPU waardoor je dit onmogelijk realtime kan doen. Geef mij maar lossless texture data. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Arx schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:35:
[...]

Is het nou niet duidelijk ofzo? Als zelfs XBox Fanboys je corrigeren? Zou het dan niet misschien aan jezelf liggen ipv de Playstation Fanboys?
Kappe nou... Ik vind het ook moeilijk om bepaalde reacties van mensen niet tegen te spreken op basis van andere feiten of andere meningen maar laten we het proberen?

Mensen die hier komen om te vertellen dat de 360 beter is dan de PS3 of dat ze 360 mooier vinden dan de PS3.. prima! Maar geef dat dan aan op het grote 360 topic en blijf hier lekker weg... betekend niet dat we niet tegen commentaar kunnen maar het lokt een hoop reacties uit wat weer uitmond in een massale flamewar. Das net zoiets als op het 360 topic negatieve dingen zeggen over de XBOX360. Ook daar wordt er massaal over je heen gevallen, en start je een flamewar.

Dus jongens... stoppen?? :> :> :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Arx schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

Ik durf te wedden dat dit Genetic Alghorithm Code is, met een demo van 280kb aan texture data moet dat haast wel. Oftewel textures aanmaken on-the-fly. Wat weer een gigantische aanslag is op de CPU waardoor je dit onmogelijk realtime kan doen. Geef mij maar lossless texture data. ;)
Op zich hoeft het realtime texture aanmaken niet mindere kwaliteit te geven: als je de stappen die jij anders zou doen in bv photoshop nabootst in je eigen texture lib met dezelfde routines, dan krijg je gewoon textures die echt lijken. In de demoscene deden we dat al jaaaaaaaaaren geleden. (zie ook bv http://www.theproduct.de/ van de Farbrausch mannen)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam net een leuk filmpje tegen waarin het opstart gebeuren van de Ps3 wordt getoond, ziet er echt goed uit, het menu enz lijkt erg veel op die van de psp.

Voor de geinteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op donderdag 05 oktober 2006 @ 13:49:
Ik kwam net een leuk filmpje tegen waarin het opstart gebeuren van de Ps3 wordt getoond, ziet er echt goed uit, het menu enz lijkt erg veel op die van de psp.

Voor de geinteresseerden.
Door de drukte en de discussies die hier werden gevoerd heb je waarschijnlijk over het nieuwsbericht heen gelezen. De jongens van PSM3 hadden afgelopen week voor een dagje even een PS3 staan en er gelijk een filmpje van geschoten. Inmiddels hebben ze de PS3 weer terug moeten geven aan Sony Londen. Als je even in deze thread terugbladerd kun je zien dat ik een tekstueel verslag van die gasten van PSM heb gepost waarbij ze flink entousiast zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Tijd voor een nieuw topic. De persoon die het volgende topic opent raad ik van harte aan om een goede en duidelijke topicstart te maken :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.