Same goes for you mister. Hoe de fok kun je nu zeggen dat het netwerk niet werkt? Je moet zeggen dat je denkt dat het Sony netwerk niet werkt.
Je redenering klopt niet

die van jouw is namelijk hetzelfde als zeggen schulding totdat je onschuld is bewezen (ja gaat er vanuit dat iets bijvoorbaat al zo is). Ik zeg onschuldig totdat het tegendeel is bewezen (het werkt pas als je ook echt ziet dat het werkt).
Overigs zijn dit soort discussies wel erg speculatief. Er is nog maar zoweinig over het netwerk bekend.
Dan vind ik het al helemaal vreemd dat je eerst zegt dat het goed werkt.
het probleem is dat sony een nieuw apparaat gaat maken dat games moet draaien. terwijl een xbox360 gewoon een veredelde PC is. (de eerste xbox ook al)

dat is de ps3 net zo goed. Zo'n beetje elk onderdeel zit ook in een pc, en het komt nog eens van pc hardware fabrikanten ook.
Hou dan wel even rekening met het feit dat de PS3 een interne voeding heeft en dat de console niet echt zóveel groter is.
Persoonlijk heb ik liever een console met interne voeding die iets groter is dan een kleinere console met een mega-voeding ernaast.
Het hoe en waarom is niet belangrijk. Bij de xbox ging dat excus toch ook niet op omdat er een hdd en veel meer power inzat? hij is gewoon groot punt uit. En het is ''zwak'' dat de psboys het nu opeens niet erg vinden na 4 jaar klagen over de xbox.
Hoe kan JIJ nou weten dat het netwerk niet werkt? Vraag jezelf eens af: hoe kunnen developpers nu al launch titels maken die online functionaliteiten hebben als dat systeem nog niet werkt?
Lees mijn reactie hierboven

Dat jij nu aangeeft dat je hem mooi vond en dat ie kracht uitstraalde.... je hebt jezelf zojuist belachelijk gemaakt.
Dus ik ben belachelijk omdat ik hem wel ''mooi'' (is eigelijk het verkeerde woord maargoed) vond? Kijk jij vind de ps3 mooi, ik niet, het is een rechthoek met een ronde bovenkant en volgens die kontlikkende sonyboys is die daarom meteen mooi

ik heb geen xbox(360), en heb ook niks met MS, maar ik vind de x360 er wel beter uitzien dan de ps3. Helemaal grappig is is dat je mij eerst belachelijk noemt omdat ik de xbox mooi vind en vervolgens zeg je dat het een kwestie van smaak is, wat bedoel je nou eigelijk? weet je nog, consequent zijn?