Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 13 Laatste
Acties:
  • 7.486 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Storm herkent geen sarcasme? het is gewoon debiel dat je bv 5000 euro uit moet geven om de ''echte ps3 ervaring'' te krijgen, het is imo onmogelijk om dat te zeggen en het nog serieus te menen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Tja, in dat geval moet je gewoon bij je Cube blijven. Trouwens, binnen enkele maanden kun je toch gewoon 1080p 40" lcd krijgen voor 2250,- (ik denk aan KDL-40W2000). Dus die prijzen worden toch lager. :)

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:43:
Storm herkent geen sarcasme? het is gewoon debiel dat je bv 5000 euro uit moet geven om de ''echte ps3 ervaring'' te krijgen, het is imo onmogelijk om dat te zeggen en het nog serieus te menen ook.
Is dat vroeger anders geweest dan? Bij de vorige generatie is het toch ook mooi om op een groot scherm en met vet geluid je games te spelen? Hoezo echte PS3 ervaring?
Ik zou ook mijn product zo promoten dat het op de beste manier in beeld komt. Lijkt me niet meer dan logisch. Daarbij promoot Sony op deze manier ook nog eens hun LCD tv's. Weet nog dat mensen die de 360 demopods voor het eerst zagen ook eerder geneigd waren om het Samsung scherm te kopen, dan een ander scherm omdat het 'er bij hoort'. Of in ieder geval het gevoel geeft dat het scherm er zeer geschikt voor is.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Kom je weleens in een speciaalzaak? Daar gaan ze toch ook geen goedkope installatie aan een dure versterker hangen om die te promoten? Sony wil de PS3 als het ultieme media-center promoten en dan is die opstelling meer dan logisch vind ik :)
Ik wil al zeker te weten een HDTV kopen over een jaar en zo'n geluidsinstallatie zou ik ook nog wel zien zitten. En dat zou dan niet enkel voor de PS3 zijn, maar voor alles wat er maar op kan. Dus PS3, 360, DVD, BR, enz...

[ Voor 36% gewijzigd door SToRM666 op 02-10-2006 15:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Arx schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:52:
Tja, in dat geval moet je gewoon bij je Cube blijven. Trouwens, binnen enkele maanden kun je toch gewoon 1080p 40" lcd krijgen voor 2250,- (ik denk aan KDL-40W2000). Dus die prijzen worden toch lager. :)
maar tuurlijk! "gewoon" eventjes 2250 euro uitgeven aan een scherm. Waarom ik hier zelf nog niet eerder aan gedacht heb 8)7

Dat moet dan uiteraard een Sony scherm zijn (het duurste merk dus), anders is het niet assorti :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Boeb0e schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:23:
[...]

maar tuurlijk! "gewoon" eventjes 2250 euro uitgeven aan een scherm. Waarom ik hier zelf nog niet eerder aan gedacht heb 8)7

Dat moet dan uiteraard een Sony scherm zijn (het duurste merk dus), anders is het niet assorti :P
Dat zijn echt niet de duurste schermen. ;)

Of 2250,- euro nou veel of weinig is, is dus subjectief. Maar het is gewoon feit dat 2250,- niet veel is voor een 1080p lcdtv. De een vindt het veel, de ander weinig. Hoe je het went of keert, je hoeft het niet uit te geven. Het is je goed recht om je PS3 gewoon aan je 576i TV aan te sluiten.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
en als je daar geen behoefte aan hebt, koop je dat allemaal niet.... ben je helemaal vrij in :) dan kan je op je 20cm tv gaan ps3-en met apple oordopjes oid.

ik heb zelf al een hdtv, ben er erg tevreden mee. nu nog wachten op de ps3 en ik heb er ook echt wat aan ;)

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
hehe wat een gezeik zeg... feit blijft gewoon dat om de ervaring intenser te maken dan moet je met je 360 of PS3 gamen op een HD ready scherm. Vind het het teveel geld? dan blijf je toch lekker op je normale tv gamen? De mensen die toch al van plan waren te gaat switchen of het geld ervoor over hebben kopen wel een HD ready tv. En dit zijn er niet weinig, kijk eens naar het aantal jongen gamers dat speciaal vor hun 360 een flatscreen hebben gekocht!

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Boeb0e schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 15:23:
[...]

Paar jaar terug betaalde je 1800 euro voor een breedbeeld CRT van 32". Het is veel geld, maar of het duur is is weer een hele andere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arx schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 14:52:
Als jij 2250 euro voor een tv een koopje noemt. 99% van de mensen koopt nog geeneens een tv van 800 euro, jij komt zeker niet zo vaak in contact met normale mensen ;)

Punt is dat ik het debiel vind dat je zoveel geld uit moet geven, gamen is mijn hobby, maar ik ben niet aan het werk alleen om mijn hobby te kunnen betalen, 3000 euro (ps3+tv) gaat gewoon nergens meer over voor het spelen van een spelletje, en zo denkt iedereen op een enkele die hard gamer na dan. Tja het beeld is wel duidelijk mooier, op mijn crt tv vind ik die x360 games er bv niet zo enorm veel mooier uitzien dan wat we al hebben, maar ik ga voor 3000 euro liever 3 weken naar Japan (geen console die dat kan evenaren als je het goed aanpakt >:)), haal 2 rijbewijzen, koop een auto, een ontigelijke lading bier of een wii en 55 games etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Moet? Uhh ja, de PS3 werkt alleen met zo'n TV...... :?
Dit gaat helemaal nergens over. Zijn er eindelijk tv's met hele hoge resolutie en is er een apparaat dat hier gebruik van kan maken. Gaan we doen of dit een nadeel is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nouja het is niet echt een nadeel, maar wel een nadeel in de zin van er is maar een relatief klein deel mensen met zo'n tv, die ook nog vrij prijzig zijn, terwijl de games wel duidelijk ''nadeel'' hebben van een ''ouderwetse'' tv. Dus na de al vrij hoge prijs van de console word je ook nog op kosten gejaagd als je echt duidelijk beter beeld wil hebben. Nou is het buiten europa een iets ander verhaal maargoed daar heb je natuurlijk niets aan als je daar niet woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 19:31:
Nouja het is niet echt een nadeel, maar wel een nadeel in de zin van er is maar een relatief klein deel mensen met zo'n tv, die ook nog vrij prijzig zijn, terwijl de games wel duidelijk ''nadeel'' hebben van een ''ouderwetse'' tv. Dus na de al vrij hoge prijs van de console word je ook nog op kosten gejaagd als je echt duidelijk beter beeld wil hebben. Nou is het buiten europa een iets ander verhaal maargoed daar heb je natuurlijk niets aan als je daar niet woont.
Je wordt helemaal niet op kosten gejaagd. Wat je uitgeeft bepaal je zelf. En je hebt het nu over een groot deel van de mensen, maar ik denk dat jij één van de weinigen bent die met dit "probleem" zit. De rest is al lang blij dat er een nieuwe uitkomt en het overgrote deel zal ook prima tevreden zijn met de kwaliteit op het huidige toestel.
En wat verwacht je anders? Dat ze een nieuwe console uitbrengen, maar bewust dat ding niet goed gaan ontwikkelen? Hadden ze net zo goed de PS2 kunnen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je uitgeeft bepaal je idd zelf, maar je koopt een apparaat van 600 euro, wat op een normale tv het beeld geeft wat ook met een apparaat van 300 euro had gekund. Indirect word je dus wel min of meer geforceerd om naar een hdtv te gaan.

En ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem, ik denk dat veel mensen niet echt blij zullen zijn als je ze vertelt dat hun 600 euro kostende apparaat eigelijk pas echt tot zijn recht komt met een tv van 1500+ euro, want zoveel beter zijn de gfx niet op een normale tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimbab
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 20:37:
Wat je uitgeeft bepaal je idd zelf, maar je koopt een apparaat van 600 euro, wat op een normale tv het beeld geeft wat ook met een apparaat van 300 euro had gekund. Indirect word je dus wel min of meer geforceerd om naar een hdtv te gaan.

En ik denk niet dat ik de enige ben met dit probleem, ik denk dat veel mensen niet echt blij zullen zijn als je ze vertelt dat hun 600 euro kostende apparaat eigelijk pas echt tot zijn recht komt met een tv van 1500+ euro, want zoveel beter zijn de gfx niet op een normale tv.
Knap dat je dat nu al weet. Ik kan je vertellen dat qua beeldkwaliteit goede CRT's vrijwel niks onder doen voor LCD's. Op sommige punten zelfs beter en op sommige minder. Op mijn CRT kan ik bij de PS2 met GT4 toch zien dat de PS2 aan zijn einde is. Ik denk dat de PS3 niet gaat tegenvallen, zelfs niet op de huisige tv's. En dan nu weer dezelfde vraag: wat had je in GODSNAAM dán gewild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Dat is onzin wat je hier vertelt. Die pixel shaders en vertex shaders zijn net zo goed zichtbaar op een gewone TV. Maar inderdaad, op een hoge resolutie scherm komen die pixels beter tot zijn recht. Een voorbeeld is Gran Tourismo; eindelijk kun je lekker ver kijken welke bochten eraan komen, iets wat ik op PS2 miste. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Je wordt niet indirect geforceerd om een HDTV te kopen. Door een PS3 te kopen heb je dus niet hetzelfde apparaat in handen als het apparaat waar jij op doelt voor €300,- Dat apparaat van €300,- heeft geen harddisk, heeft geen tiltcontroller, geen ingebouwde Blu-Ray DVD speler en ook niet de games die de PS2 naar de top hebben geduwd. Vind je nu echt dat een XBOX360 core zonder harddisk een goede koop is? wees eerlijk een 360 zonder HDD is pas forcering om je portomonee te trekken.

Daarnaast heb jij het steeds over €600,- maar je moet de core versie van de 360 dus vergelijken met de "gamer" 20 gig versie van de PS3. Dit scheelt alweer €100,- daarnaast is de premium 360 eigenlijk een betere "match" voor de 20 gig PS3 dankzij de harddisk. Op dat moment heb je dus voor €100,- meer een tilt controller, een Blu-Ray speler en PS2-3 developer support en games. + "echte"1080p resolutie voor als je over 5 jaar je PS3 eens aan je nieuwe tv wilt hangen.
Er zijn "betere" en goedkopere oplossingen voor HD ondersteuning:
Afbeeldingslocatie: http://www.consumer.philips.com/catalog/32/32PW9551_12_webImageFullSize.jpg
PHILLIPS 32PW9551 of 28PW9551 tussen de 400 en 600 euri
of
Afbeeldingslocatie: http://www.samsung.com/nl/products/tv/slimfittv/images/ws32z409t_m.jpg
SAMSUNG WS-32Z409 ook zo'n 500 euri

beide hebben een HDMI aansluiting en component en ondersteunen 720p en 1080i @50/60hrz
Ik heb onlang mijn buurman op bezoek gehad met zijn 360 @1080i en het was geweldig!!

kijk op:
philips 28PW9551: Dé oplossing voor goedkope HDTV? voor de thread over de Philips, ik heb hem ook en ben erg onder de indruk.
Afbeeldingslocatie: http://img132.imageshack.us/img132/8655/p40200075ah.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img143.imageshack.us/img143/3012/p40100103yu.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img159.imageshack.us/img159/772/p40100092iy.jpg

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
PSM3 heeft een PS3 in bezit en hier zijn wat punten die ze opvielen:
1) It's quiet like a sleeping baby. A barely audible hum. With the TV on you simply can't hear it at all.
2) It's heavy like a planet. No, really. It's impossible to pick up with one hand.
3) It's shiny like a mirror. In fact, it's impossible to take a photograph of it without the flash spanging every picture into a starburst mess. And therefore it's massively prone to fingerprintage too, with the tiny amount of dust in the office magically attaching itself to its surface in seconds.
4) The PS3 joypad is very light and the tilt system is very responsive. We like.
5) The start up is amazingly fast. And game load times were faster than expected. In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue.
6) Andy's fingers kept sliding off the shoulder buttons. But that's because his fingers are slippery.

Things to note:
1) The speed the machine sucks the disc in. Wow!
2) The PS3 start up sound - it's like an orchestra tuning up. Cool.
3) The similarity between the PS3 interface and the PSP interface.
4) Watch out for the first recorded lifting of the PS3's flaps.
5) Listen out for the fact that Sony don't officially have a name for the 'PS' button in the middle yet.
6) And check out those flashing blue and green lights. Groovy.
Bron: klik

Filmpje waarin de bootup te zien is en hoe snel de PS3 een game kan laden: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ander voordeel van de PS3 tov de 360:

De PS3 is stil en de 360 maakt een geluid alsof ie ieder moment kan opstijgen. Best lekker als je een DVD-tje aan kijken bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

swopdark schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 22:58:
Ander voordeel van de PS3 tov de 360:

De PS3 is stil en de 360 maakt een geluid alsof ie ieder moment kan opstijgen. Best lekker als je een DVD-tje aan kijken bent!
Het geluid van de eerste generatie 360jes is inderdaad niet fijn om aan te horen, maar met een beetje surround set hoor je t niet meer.
In middels is dit in de 2e generatie al een stuk minder en bij het spelen van een DVD schakelt de 360 zowiezo de fan lager tot een bijna niet hoorbaar niveau.
Maar mooie indrukken van de PS3, en wat maakt het gewicht uit, als hij eenmaal staat verplaats je hem toch niet vaak lijkt mij.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Die mensen doen duidelijk niet aan fitness *zucht*. Ik vind het juist positief. Je hebt namelijk het idee dat er nog iets in zit ;)

Maar over herrie van de x360 onder dvd'tjes. Dat valt reuze mee. Wanneer je het geluid wat harder zet hoor je het nauwlijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Zijn er dan daadwerkelijk mensen die serieus denken dat dit filmpje echt is?!!?!? Oh well, whatever ook eigenlijk. Hun opzet is geslaagd, respect for that. _/-\o_

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Brad Pitt schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 23:35:
Zijn er dan daadwerkelijk mensen die serieus denken dat dit filmpje echt is?!!?!? Oh well, whatever ook eigenlijk. Hun opzet is geslaagd, respect for that. _/-\o_
Waarom zou het niet echt zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Mja, ik weet het niet. Waarom zien we niet dat supernsnelle loopwerk, waarom gaat filmpje niet verder, waarom hebben we niet meer filmpjes, dat soort dingen. Mocht het toch echt zijn, stoer. Maar ik vind de interface erg primitief, beetje een gutt-feeling gewoon. Hope I'm wrong! Wil ZO graag een PS3 hebben. En een 47" HDTV ofcoz.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
De interface heet de cross-mediabar en wordt ook gebruikt in de PSP. Om nou te zeggen dat deze primitief is? Dat zou ik niet zeggen, ik denk dat deze manier van navigeren juist erg helder en simpel is, en misschien wel een stap voorwaards in efficiëntie en gebruik. Het is een soort van grafisch menu wat dmv icoontjes duidelijk te navigeren is. De interface van de PSP vind ik ook erg lekker en makkelijk werken. Doordat iets minder geavanceerd lijkt, door minder knoppen toe te voegen geeft niet aan dat het primitief is. Misschien is juist deze "primitieve" manier van navigeren tussen audio, foto's, films, games en internet wel heel handig en bondig als je ff snel wat foto's of filmpjes wilt laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

In fact, PS3 does both at about the same speed of PSP. ie, Long load times due to the massive Blu-ray disc? Nope. Simply not an issue.
zelfde laadtijden als de psp is "not an issue"? lol, die mannen hebben engelen geduld :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Boeb0e schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 09:42:
[...]

zelfde laadtijden als de psp is "not an issue"? lol, die mannen hebben engelen geduld :p
PSP laden via UMD of Memorystick? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
waar kan ik mezelf in laten vriezen tot maart?

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:32:
oh. my. god.
_/-\o_ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Dutchzilla schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 10:32:
Ik heb nog wel een grote vriezer in de berging staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Hmm ik weet niet hoe oud dit bericht is maar op de volgende site geeft een anaal-list aan ongerust te zijn over een "stabiliteitsprobleem" dat zich zou voordoen bij de PS3's op de TGS in japan vorige week.
http://www.iex.nl/nieuws/nieuws_artikel.asp?iNewsID=643798

Een aantal PS3's zouden telkens opnieuw moeten worden opgestart, waarschijnlijk is de hitte op de gamebeurs en het gebrek van een goede airflow door het systeem dankzij de afgeschermde plexiglas behuizingen de schuldige. Gek trouwens dat zo'n bericht pas nu wordt geuit door een anaal-list. wellicht werden de berichten rondom Sony de laatste tijd wat te positief en was het weer even tijd voor een slecht PS3 verhaal..

Nu is een hitteprobleem op zulke beursen altijd aanwezig. Ik was vorig jaar op de PU gamebeurs in de RAI en daar stonden ook een hoop XB360's achter plexiglas. Een aantal van deze XBOXEN moest toen ook worden uitgezet omdat er storingen optraden door de hitte. Ik vind zulke berichten niet meer dan normaal. Bij cutting edge hardware zoals de 360 en de PS3 komt een hoop hitte vrij, als dit nergens heen kan, dan gaat et kaput...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

De prijzen van de controller en de eerste accesoires zijn bekend.

De Sixaxis-controller zal 5,000 Yen gaan kosten, omgerekend zal dat op zo'n $39,99 uitkomen.
De Memory-card-adapter zal voor 1,500 Yen of $12.99 van eigenaar wisselen.
De (BlueTooth) afstandsbediening zal 3,600 Yen gaan kosten, voor de Amerikanen zal dat op $29.99 neerkomen. De afstandsbediening zal vanaf 7 december beschikbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/news/2006/10/03/h-103_61151_ps3003.jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/6089/h10361173adopterjpgio3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.famitsu.com/game/news/2006/10/03/h-103_61151_ps3004.jpg.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img181.imageshack.us/img181/9770/h10361173rimoconjpgrn9.jpg

Redelijk kl*te die Bluetooth AB. Wel begrijpelijk maar daar heb ik niets aan met mijn Logitech alles in één. Het is niet anders. Prijs van het joypad is begrijpelijk en de prijs van de memorycard adapter is een stuk lager dan ik zelf had verwacht. Stelt natuurlijk zoveel voor, maar dat is meestel geen garantie voor een lage prijs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de remote ziet er erg mooi uit, het zal me niet verbasen dat hier ook van die sensoren in komen als de WII controller :) dat zou echt geweldig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het meer zo'n lelijke jaren 70 remote, die hadden ook altijd van die gare rechthoekige knopjes, past imo ook niet echt bij de ''ronde'' vorm van de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu ik er nog een keer goed na gekeken heb.. inderdaad. hij ziet eruit als een goedkope universele afstandsbediening. echt slecht.

maarjah ze zullen wel zoveel werk aan de ps3 gehad hebben dat ze geen tijd/ geld meer hebben gehad om een mooie remote te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

zowel de controller als AB zijn natuurlijk allang uit de mode, maar je moet niet 3x opnieuw het wiel willen uitvinden, zowel het dual shock concept als de rechthoekige afstandsbediening hebben zichzelf prima bewezen.

De prijzen zijn mijns inziens prima, ik hoop echter dat we ook nog een spelconcept krijgen wat daadwerkelijk de 6-assen als serieus gaat zien en niet als 'gimmick'.

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KeeZ schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:58:
zowel de controller als AB zijn natuurlijk allang uit de mode, maar je moet niet 3x opnieuw het wiel willen uitvinden, zowel het dual shock concept als de rechthoekige afstandsbediening hebben zichzelf prima bewezen.

De prijzen zijn mijns inziens prima, ik hoop echter dat we ook nog een spelconcept krijgen wat daadwerkelijk de 6-assen als serieus gaat zien en niet als 'gimmick'.
oh Keez, wat er nu allemaal uit je mond rolt.. waar heb ik dat eerder gelezen over 3x opnieuw het wiel uit willen vinden enz.

maarjah. je hebt het helaas fout omdat de nieuwe controller geen dual shock heeft :) maar dat terzijde..

ik vind het helaas poep praat, want omdat ze hun joypad al bewezen hebben mag het nu allemaal, ik vind helaas wel dat ze een andere joypad mochten designen niet omdat de oude niet goed is maar omdat de de uiterlijk van de console ook verandert is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:13:
[...]

ik vind het helaas poep praat, want omdat ze hun joypad al bewezen hebben mag het nu allemaal, ik vind helaas wel dat ze een andere joypad mochten designen niet omdat de oude niet goed is maar omdat de de uiterlijk van de console ook verandert is.
Ik kan me best vinden in jou redenering dat je dankzij het nieuwe slick design van de PS3 ook een nieuw controller wil zien.

Maar aan de ander kant, en dit telt voor mij veel zwaarder, was de Dual shock controller een controller die heel fijn in de hand lag, goede knoppen (met platte bovenkant) en eigenlijk waren alle knoppen goed bereikbaar. Nu de SIXAXIS ook twee triggerbuttons heeft vind ik em helemaal af. Jammer van de rumble functie maar met rumble bestuur je geen games, met de tiltfunctie wel.

De rumble geeft je een extra gevoel bij het spelen maar de tilt functie geeft je juist een hele extra dimentie (4D). Net zoals velen van jullie zit ik vaak met games met met controller te "sturen" en te "springen" alsof het zin heeft. Deze (nu nog) deels onbewuste interactiviteit wil Sony juist aanmoedigen door de nieuwe SIXAXIS controller. De kracht van de SIXAXIS tov de Wii is dat de Wii vereist dat je het complete spel met je motion controller speelt, heel leuk en innovatief maar ik denk dat ze hiermee een hoop gamers buitenspel zetten omdat die gewoon lekker op de bank willen gamen.

Natuurlijk zal je in het begin de vibratie wel missen maar ik denk dat het gemis snel afneemt als je de extra gameplay die je voor de TILT functie terug krijgt begint te waarderen. Neemt trouwens niet weg dat ik denk dat bij de PS4 de shock functie gewoon weer terug zal zijn.

Waarom een gok nemen als verreweg de meeste gamers het ontwerp van de Dual shock zo goed vinden?

Je mag het laf vinden van Sony maar ze hebben hier op een winning horse gewed en dat is eigenlijk gewoon een (uit meerder oogpunten) slimme move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik wist niet dat Ken Kataragi hier ook op het forum zat? :+
4D, haha. Ja mooie uitspraak. Maar het uiterlijk van een afstandsbediening is het echt het laatste waar ik me druk om kan maken. Wat ik wel vreemd vind is dat ik geen aan/uit knop zie op de AB, maar dat zat waarschijnlijk via die PS button kunnen (die nog steeds geen naam heeft..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

swopdark schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:34:
[...]

Ik kan me best vinden in jou redenering dat je dankzij het nieuwe slick design van de PS3 ook een nieuw controller wil zien.

Maar aan de ander kant, en dit telt voor mij veel zwaarder, was de Dual shock controller een controller die heel fijn in de hand lag, goede knoppen (met platte bovenkant) en eigenlijk waren alle knoppen goed bereikbaar. Nu de SIXAXIS ook twee triggerbuttons heeft vind ik em helemaal af. Jammer van de rumble functie maar met rumble bestuur je geen games, met de tiltfunctie wel.

De rumble geeft je een extra gevoel bij het spelen maar de tilt functie geeft je juist een hele extra dimentie (4D). Net zoals velen van jullie zit ik vaak met games met met controller te "sturen" en te "springen" alsof het zin heeft. Deze (nu nog) deels onbewuste interactiviteit wil Sony juist aanmoedigen door de nieuwe SIXAXIS controller. De kracht van de SIXAXIS tov de Wii is dat de Wii vereist dat je het complete spel met je motion controller speelt, heel leuk en innovatief maar ik denk dat ze hiermee een hoop gamers buitenspel zetten omdat die gewoon lekker op de bank willen gamen.

Natuurlijk zal je in het begin de vibratie wel missen maar ik denk dat het gemis snel afneemt als je de extra gameplay die je voor de TILT functie terug krijgt begint te waarderen. Neemt trouwens niet weg dat ik denk dat bij de PS4 de shock functie gewoon weer terug zal zijn.

Waarom een gok nemen als verreweg de meeste gamers het ontwerp van de Dual shock zo goed vinden?

Je mag het laf vinden van Sony maar ze hebben hier op een winning horse gewed en dat is eigenlijk gewoon een (uit meerder oogpunten) slimme move.
SIXAXIS heeft 6DOF ondersteuning

TILT zit op een flipperkast |:(

4D.... 8)7

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar om terug te komen op Sony's originele idee (maar toch iets anders dan het idee van Nintendo).

Volgens mij ga ik toch rumble missen in de joypad, het heeft waarschijnlijk meer te maken met mijn liefde voor het race genre, dan kan je zeggen,, hee maar dan kan je je joypad gebruiken als stuur? hehe nee liever niet.. ik gebruik daar liever een force feedback stuur voor ipv van een joypad zonder rumble.

maar het idee om de normale playstation joypad te gebruiken ipv een nieuw design is wel een slimme zet van Sony hoor, want als ze een ander design hadden genomen dan had waarschijnlijk iemand anders dat design gestolen.

Ohja.. en die joypad die Sony eerst liet zien is echt het ergste ooit en als je het mij vraagt waren zo nog serieus van plan die joypad te gebruiken icm die sixaxxis zooi want die joypad zag er ook uit als een stuur. echt stom.

maarjah het is Sony en zoals zij durfen te beweren dat Next Gen pas start als de Ps3 er is.. my first Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:18
Als je de rumble mist sluit je toch gewoon je PS2 controllers er weer op aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
mensen die de rumble missen ik wil met jullie een test doen.
neem een intensieve game. focus op de game alleen.
en je voeld de rumble niet meer hoor.
ik athans niet :P zal hem ook niet missen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutchzilla schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:03:
mensen die de rumble missen ik wil met jullie een test doen.
neem een intensieve game. focus op de game alleen.
en je voeld de rumble niet meer hoor.
ik athans niet :P zal hem ook niet missen.
hee bedankt man.. einstein. het helpt echt. nu voel ik mijn benen ook niet meer.

maar ff serieus.. rumble. en geen psychologische dingen aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Over de controller (en alleen over de controller):
Ik zal rumble missen. Haal ik een 360 ga ik analoge knoppen missen. Haal ik een Wii ga ik het gevoel van een ergnomische joypad missen. Zo is er altijd wel wat te bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Zag vandaag in de Bart Smit folder, dat de PS3 Eind november 2006 word verwacht :? Ik denk niet echt dat dit klopt, aagezien jullie het hier over Maart 2007 hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Wannapuf schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:01:
Als je de rumble mist sluit je toch gewoon je PS2 controllers er weer op aan.
Kan dat?
De PS3 heeft geen aansluitingen voor PS2 controllers. De dev moet toch de rumble voor het spel programmeren dus PS3 spellen hebben zo ie zo geen rumble lijkt mij. En PS3 controllers zijn draadloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:56:

Volgens mij ga ik toch rumble missen in de joypad, het heeft waarschijnlijk meer te maken met mijn liefde voor het race genre, dan kan je zeggen,, hee maar dan kan je je joypad gebruiken als stuur? hehe nee liever niet.. ik gebruik daar liever een force feedback stuur voor ipv van een joypad zonder rumble.
Juist, het lijk mij ook absoluut geen goed idee om racegames te gaan "sturen" met de tilt functie van de SIXAXIS. Dit werkt niet naar mij idee.

Ook ik prefereer mijn force-feedback racestuurtje bij racegames. Hoe je het ook went of keert (hahah leuke woordspeling 8) :D 8) ) Een racegame speelt naar mijn idee gewoon het lekkerst met een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My man Swopdark.

Wat vond je trouwens van die eerste ps3 joypad? echt een belachelijk ding toch, ik dacht toen echt van.. sjonge jonge Sony toch.. waar zijn al die centjes gebleven die ik aan al mij playstations heb uitgegeven tot vandaag. en dan kom je met zo'n stom ding aanzetten?

en dan komt het 2de!!.. en mensen dit is echt serieus.

De ps3 is nu al EXTRA groot gemaakt omdat ze nu al een kleinere versie plannen. dit is toch zielig man. misschien plannen ze wel 2 kleinere versies.. de ps3 is echt HUGE man.

maarjah wij gamers trappen er toch altijd weer in.. ik bedoel toen ik de ps2 had dacht ik dat dat ding klein was.. totdat ik de pstwo zag. toen dacht ik van.. sjit hee.. past dat wel allemaal in zo;n kleine behuizing? ja dat past. maar dat geintje gaan ze ook uithalen met de ps3. weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
sHELL schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 21:47:
[...]

SIXAXIS heeft 6DOF ondersteuning
Mijn nederige excuses voor mijn platte taalgebruik, in het vervolg zal ik naar "6DOF ondersteuning" verwijzen als ik de functie van de SIXAXIS probeer te omschrijven. Maar ook jij snapte wat ik bedoelde ;)
TILT zit op een flipperkast |:(
je hoeft niet gelijk je hoofd tegen een muur te slaan hoor. Zie mijn reactie hierboven
4D.... 8)7
Zo heeft Kennie in den beginne de gameplay van de SIXAXIS genoemd. En op zich klopt het ergens wel want de spelervaring komt uit je tv en je zult in je eigen dimentie (lekker op de bank) de game moeten besturen. Ook hier is het niet nodig jezelf op je hoofd te slaan met een hamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:12:

De ps3 is nu al EXTRA groot gemaakt omdat ze nu al een kleinere versie plannen. dit is toch zielig man. misschien plannen ze wel 2 kleinere versies.. de ps3 is echt HUGE man.
Nee, een home entertainment systeem zoals de PS3 (of de 360) wil je juist zo klein en "slick" mogelijk maken, om het in de huiskamer geïntegreerd te krijgen. Dat ze zo groot worden, heeft voornamelijk te maken met het creëren van voldoende ventilatiemogelijkheden. Naarmate de jaren vorderen, kunnen de hete procs vervangen worden door koelere varianten (door betere technologiën, kleinere procedés) waardoor de deur opgezet wordt voor kleinere behuizingen. Het is geen complot hoor. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Roamor op 03-10-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha nog zo'n excuse, alleen dan voor de grootte van de console en de toekomstige verkleining.

Sony flikt ons dit iedere keer weer en wij blijven maar ja knikken.

Maarjah de ps3 is de opvolger van de ps2 en de ps2 is de opvolger van de ps1 dus het zit wel goed.

Trouwens iedere keer dat ik die kop van Ken Kutaragi zie ga ik anders denken over de Sony en hun Dominerende Spelcomputer.

Volgens mij proberen die gasten de wereld over te nemen ofzo.

moet je die kop van hem hier zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.hwsw.hu/kepek/szemely/kutaragi_ken.jpg

het is echt net een Robot.. all your base are belong to us.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Roamor schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:17:
[...]

Nee, een home entertainment systeem zoals de PS3 (of de 360) wil je juist zo klein en "slick" mogelijk maken, om het in de huiskamer geïntegreerd te krijgen. Dat ze zo groot worden, heeft voornamelijk te maken met het creëren van voldoende ventilatiemogelijkheden. Naarmate de jaren vorderen, kunnen de hete procs vervangen worden door koelere varianten (door betere technologiën, kleinere procedés) waardoor de deur opgezet wordt voor kleinere behuizingen. Het is geen complot hoor. :)
Inderdaad. Anders krijg je dit soort fratsen:

Afbeeldingslocatie: http://www.sonydefenseforce.com/1213808575.jpg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:20:
hahaha nog zo'n excuse, alleen dan voor de grootte van de console en de toekomstige verkleining.

Sony flikt ons dit iedere keer weer en wij blijven maar ja knikken.

Maarjah de ps3 is de opvolger van de ps2 en de ps2 is de opvolger van de ps1 dus het zit wel goed.
Niemand dwingt je toch? Wacht lekker tot vlak voor de introductie van de "ongetwijfeld veel te grote" PS4 en koop dan de PS3 slim edition. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tja de PSTwo heeft ook een externe voeding. Haal de voeding en de ruimte voor de HD uit de PS2 en je hebt al een veel kleiner apparaat.
Is bij de PS3 heel anders. Het apparaat heeft natuurlijk veel betere koeling nodig en heeft gelukkig een interne voeding. Maar waarom is het formaat zo'n probleem? Het is niet dat je het ding iedere dag bij je hebt :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:24:
Tja de PSTwo heeft ook een externe voeding. Haal de voeding en de ruimte voor de HD uit de PS2 en je hebt al een veel kleiner apparaat.
Is bij de PS3 heel anders. Het apparaat heeft natuurlijk veel betere koeling nodig en heeft gelukkig een interne voeding. Maar waarom is het formaat zo'n probleem? Het is niet dat je het ding iedere dag bij je hebt :S
Nee gelukkig want we hebben al een playstation portable. 8)7

Ohja al mijn gepraat is niet om de Ps3 te flamen ofzo want ik ben zelf een Sony freak maar heb ook een Xbox360 omdat ik vind dat Microsoft toch goeie dingen doet in de console wereld.. ik bedoel meer van. echt doen

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2006 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:12:
My man Swopdark.

Wat vond je trouwens van die eerste ps3 joypad? echt een belachelijk ding toch, ik dacht toen echt van.. sjonge jonge Sony toch.. waar zijn al die centjes gebleven die ik aan al mij playstations heb uitgegeven tot vandaag. en dan kom je met zo'n stom ding aanzetten?
Ik vond de eerste controller een gedufd design, iedereen maakte de controller belachelijk door het uiterlijk. Ik kon me er in vinden. Toch was het denk ik meer een reactie op "iets anders" Toen de NES er was speelde je spellen met een bijna compleet rechthoekige controller. De SNES maakte de hoeken iets ronder maar nog steeds vrij rechttoe-rechtaan. Toen ik daarna voor het eerst een PS controller zag dacht ik wtf!? hoe hou je dit vast? Tot het moment ik Die Hard with a vengeance zat te spelen en er achter kwam dat dit erg lekker in de hand lag.

Wellicht was ook dit met de banaan controller het idee. ben achteraf erg blij dat ze het niet hebben doorgezet.
en dan komt het 2de!!.. en mensen dit is echt serieus.

maarjah wij gamers trappen er toch altijd weer in.. ik bedoel toen ik de ps2 had dacht ik dat dat ding klein was.. totdat ik de pstwo zag. toen dacht ik van.. sjit hee.. past dat wel allemaal in zo;n kleine behuizing? ja dat past. maar dat geintje gaan ze ook uithalen met de ps3. weer
De PS3 is toch zo'n 4 cm hoger dan de 360 en een stuk dikker? Denk er wel aan dat de PS3 een voeding heeft die inwendig is waardoor er meer ruimte nodig is. Al met al wordt de PS3 behoorlijk ruim bemeten, maar naar mijn idee zeker niet véél te groot. Dat ze nu al aan het spelen zijn met de gedachte om het systeem kleiner te maken door de voeding oid extern te maken is toch geen slechte zaak? De PS3 is nu ongeveer zo breed als een dvd speler maar wel hoger. Ik moet zeggen: (misschien ben ik nu niet meer "je man") Ik vind de afmeting prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enigste reden waarom Sony de voeding intern heeft gelaten is omdat zijn rivaal Microsoft dit extern heeft gedaan.

Hoeveel wil je wedden dat de psTHREE de voeding extern krijgt? het is allemaal kijken naar wat je rivaal doet en proberen 1 ding beter te doen zodat wat hij gedaan heeft ineens slecht is.

De xbox360 voeding zet je ergens achter.. je bent ook stom als je dat ding in je zicht plaatst. de xbox360 console zet je in je zicht omdat er een ringetje op zit waarop je wat informatie kan aflezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:33:
De enigste reden waarom Sony de voeding intern heeft gelaten is omdat zijn rivaal Microsoft dit extern heeft gedaan.
Waar slaat dat nou weer op? En wat is de reden dat ze de voeding bij de PSX en PS2 intern hebben gelaten? :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brama
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 22:33:
We hebben een winnaar in de categorie paranoia en vergezochtheid!

Tijd om wat meer buiten te spelen ipv achter de console, denk ik dan..

I mentioned it once, but I think I got away with it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Sony is ook pas begonnen met het ontwerp van de PS3 nadat ze de specs van de 360 hier op tweakers.net zagen staan 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

brama schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:20:
[...]

We hebben een winnaar in de categorie paranoia en vergezochtheid!

Tijd om wat meer buiten te spelen ipv achter de console, denk ik dan..
Paranoia? en vergezochtheid? :) :) volgens mij is het helemaal niet zo vergezocht.

We zullen zien dat met de volgende ps3 (de kleinere versie) de voeding extern zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:27:
[...]

Paranoia? en vergezochtheid? :) :) volgens mij is het helemaal niet zo vergezocht.

We zullen zien dat met de volgende ps3 (de kleinere versie) de voeding extern zal zitten.
Oh, maar tuurlijk, als ze het de tweede keer wel extern doen is de reden dat ze het de eerste keer intern doen omdat de X360 het extern heeft :/

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:27:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Ok, nu moet je echt stoppen. Straks nemen mensen je echt niet meer serieus. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/emo.gif

Deze is ook wel grappig:
Afbeeldingslocatie: http://www.sonydefenseforce.com/HOTx360.jpg

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
Na jullie posts gelezen te hebben ben ik tot conclusie gekomen dat er genoeg waardige 'hans-teeuwen plaatsvervangers' aanwezig zijn.

maargoed. De reden waarom xbox fanaten nu beginnen te zeuren over de grootte van de ps3 en het design ervan, is dat ps fanboys xbox1 helemaal afgezaagd hebben door zijn grootte (een interne miniatuur bill gates op een fiets) en dat het apparaat zo lelijk was (zwart met groene Xdoos).

Vervolgens lezen we dat de luitjes van psm3 de ps3 zo zwaar vinden dat het apparaat niet met 1 hand te tillen is. Nu is de ps3 weer ineens loeizwaar.

Wat is dat toch altijd dat het uiterlijk zo inmens belangrijk is. Volgens mij kijken mensen tijdens het gamen meer naar hun console dan tv. Oooh right, waarom bouwen ze volgende keer niet gewoon een LCD scherm in de console!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als er iemand wat te zeggen heeft over de ps3 of over een accessoire ervan is het meteen een xbox fanboy, wel jammer eigenlijk dat ik geen xbox fanboy ben.

Wel vind ik dat de playstation fanboys open moeten staan voor commentaar, jullie doen echt alsof Sony je vader/ werkgever is en dat jullie de ps3 altijd moeten verdedigen.

Ik heb ook een ps3 gereserveerd en ik moet mijn zuur verdiende centjes er ook aan uitgeven.

Maarjah in maart komt ie uit in NL en iets zegt me dat de US een prijsdaling zal krijgen maar wij in Europa toch maar weer niet.

Het is meer de opstelling en houding van Sony waaraan ik me irriteer en ik weet zeker dat er ook genoeg playstation fanboys zijn die zich eraan irriteren maar niet naar buiten durfen te komen met hun probleem. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 23:26:
Sony is ook pas begonnen met het ontwerp van de PS3 nadat ze de specs van de 360 hier op tweakers.net zagen staan 8)7
Ja zo serieus wordt tweakers.net internationaal genomen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 05:40:

Het is meer de opstelling en houding van Sony waaraan ik me irriteer en ik weet zeker dat er ook genoeg playstation fanboys zijn die zich eraan irriteren maar niet naar buiten durfen te komen met hun probleem. :) :)
Het is niet zozeer de "houding" van Sony maar meer de manier waarop uitspraken worden uitgelegd of toegelicht door verschillende gamessites. Daarnaast vind ik het irritant dat zowel Sony, Nintendo en Microsoft worden benaderd als zijnde een karakter met een persoonlijkheid.

Het zijn bedrijven die vanuit het oogpunt winst te maken beslissingen nemen. In het geval van de launch heeft Sony ervoor gekozen om Amerika en Japan voor te trekken. Dit waarschijnlijk ivm de beperkte levering van ps3 consoles. Ik zou zelf denk ik ook proberen op 1 of 2 continenten een aanzienlijke hoeveelheid consoles weg te zetten ipv 5000 per land wereldwijd. Vergeet aub niet dat de PS3 nu moet opboksten tegen een verkoopachterstand tov de 360. Ook in amerika is het belangrijk de groeistuipen van de 360 tegen te gaan en dit kan alleen als je een hoop van je eigen producten kan wegzetten. Het succes van de PS3 in Amerika en japan is direct gelinkt aan het succes van deze console in europa.

Ik vind het echt heel jammer :'( dat de PS3 pas in maart naar europa komt, maar ik ben niet zo iemand die zich direct persoonlijk door Sony zelf beledigd voelt.

Ik heb de enorme tegenslag al verwerkt door de voordelen van de latere launch mezelf op te dringen:
meer games bij launch!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
Maar ik kan me voorstellen dat de geloofwaardigheid en het vertrouwen in Sony toch wel ernorm is gedaald.

Na al die leugens en onzin die ze verkocht hebben tot nu toe. En dan wordt er ook nog leuk verteld dat "Next-gen pas begint wanneer sony dat aangeeft" *zucht*

Maar de ps3 doet het nog niet zo slecht als next-gen broodrooster..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

rstyled schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:13:
Maar ik kan me voorstellen dat de geloofwaardigheid en het vertrouwen in Sony toch wel ernorm is gedaald.

Na al die leugens en onzin die ze verkocht hebben tot nu toe. En dan wordt er ook nog leuk verteld dat "Next-gen pas begint wanneer sony dat aangeeft" *zucht*

vertrouwen van sony zit al jaren op een absoluut dieptepunt hoor. Waarom denk je dat hun andere hardware het zo slecht doet ;)
De ps2 is een van mijn favo consoles, maar dat is ook enkel vanwege de grote hoeveelheid games die erop uitgebracht zijn. Als je ziet wat voor support Nintendo en Microsoft bijkrijgen in de volgende generatie verliest Sony hier een enorm voordeel en zullen ze goed moeten opletten met hun "de klant koopt het wel als onze naam er op staat" houding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
De aandelen zijn iig er al flink op achteruit gegaan. Nu ook weer omdat sony heel wat batterijen teruggenomen heeft en er men zich zorgen maakt over (wat deels onterecht is) het uitvallen van ps3 consoles tijdens beurzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 05:40:
als er iemand wat te zeggen heeft over de ps3 of over een accessoire ervan is het meteen een xbox fanboy, wel jammer eigenlijk dat ik geen xbox fanboy ben.

Wel vind ik dat de playstation fanboys open moeten staan voor commentaar, jullie doen echt alsof Sony je vader/ werkgever is en dat jullie de ps3 altijd moeten verdedigen.

Ik heb ook een ps3 gereserveerd en ik moet mijn zuur verdiende centjes er ook aan uitgeven.

Maarjah in maart komt ie uit in NL en iets zegt me dat de US een prijsdaling zal krijgen maar wij in Europa toch maar weer niet.

Heeft niets te maken met dat jij een xbox fanboy wordt genoemd omdat jij de ps3 afkraakt, het heeft ermee te maken dat jij praat alsof je de waarheid in pacht hebt, alles marketingtechnisch bij sony eerder weet dan de sony mensen zelf, je praat nogal "poep" zeg maar.

Een opmerking dat de PS3 interne voeding heeft, omdat de 360 een externe heeft, slaat toch ook nergens op. Heb je dat ergens gelezen, of ben je gewoon een alwetende jongeman?

Hetzelfde dat ze de PS3 expres groot maken, om vervolgens een kleinere variant op de markt te brengen, nogmaals heb je dat gelezen of kijk jij in de toekomst? De techniek vordert, dingen worden kleiner, ofwel het apparaat ook.

Verder is het niet zozeer sony die de prijzen hier expres hoog maakt t.o.v. azië bijvoorbeeld, invoerrechten spelen ook een behoorlijke rol, richt je frustratie maar op de EU, schrijf een petitie en maak ze gek ofzo, want tja, met jouw toekomstvisie komen we een heel eind.

Verder zijn er hier genoeg mensen die best commentaar kunnen hebben, mits onderbouwt, zoals jij het brengt komt het over alsof jij de alwetende guru bent op het gebied van marketing, sony, microsoft etc etc. Een beetje nuance in je posts aanbrengen mag best, bronnen zijn ook altijd erg handig en duidelijk maken dat het om een gedachtenkronkel gaat van jezelf is ook erg gewenst, want hier kan niemand iets mee.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 oktober 2006 @ 20:40:
Ik vind het meer zo'n lelijke jaren 70 remote, die hadden ook altijd van die gare rechthoekige knopjes, past imo ook niet echt bij de ''ronde'' vorm van de ps3.
Erm... een remote, die is langwerpig met knopjes... net als deze. Wat had je dan gewild? Een ei met zachte plekken waar je over moet wrijven en dan gaat de dvd play, stop etc. doen, afhankelijk van de drukintensiteit?

IMHO zeur je nu wel over erg irrelevante zaken zeg...

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Het is altijd grappig dat PS fans de Xbox en nintendo helemaal afkraken. Lijkt onderhand wel voetbal..

Ik heb zelf een PS portable.. prachtig apparaat
Ik heb zelf een GC Prachtig apparaat en binnekort * Zelda * *drool*
Ik heb zelf een X360 prachtig apparaat.. prachtige spellen en graphics.

Ik ga geen Ps3 kopen omdat ik X360 vrijwel dezelfde console vind. Er zit alleen een ander naampje op. Tevens zijn de spellen ook vrijwel gelijk afgezien van een paar titels.

Mocht Ps3 een game uitbrengen waar ik echt wat aan vind overweeg ik het.. maar voor de rest.. Waarom zou je moeilijk doen over de naam van een Console of die van een andere fabriek. tenslotte gaat heto m het gamen.. En dat kan op elke console..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
rstyled schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:13:

MS kan er anders ook wel aardig wat van hoor. Met 1080p wat volgens hun onmogelijk en nutteloos is en vervolgens komen ze er zelf ook mee 8)7 En dan die HD-DVD drive, ik ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ze tóch met games voor dat ding komen.
SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:15:
Ik ga geen Ps3 kopen omdat ik X360 vrijwel dezelfde console vind. Er zit alleen een ander naampje op. Tevens zijn de spellen ook vrijwel gelijk afgezien van een paar titels.
Och, Sony heeft dan ook 'maar' iets van een 90 exclusives :P

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 04-10-2006 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind hem gewoon lelijk, veder boeit het me niks.

Nog even over het grote verhaal, ik vind het opzich wel grappig. De hele tijd liep ''iedereen'' te zeiken dat de xbox zo groot was (vond hem zelf wel vet trouwens, groot, maar hij straalde wel kracht uit), nu komt sony met de ps3 die nog groter is en nu is het opeens niet erg :') Mij zal het een zorg wezen, al staat een kleine console wel mooier, maar wees tenminste wel consequent in je uitspraken en laat ze niet afhangen van of jouw merkje toevallig nu met een grote/kleine console komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:19:
Ik vind hem gewoon lelijk, veder boeit het me niks.

Nog even over het grote verhaal, ik vind het opzich wel grappig. De hele tijd liep ''iedereen'' te zeiken dat de xbox zo groot was (vond hem zelf wel vet trouwens, groot, maar hij straalde wel kracht uit), nu komt sony met de ps3 die nog groter is en nu is het opeens niet erg :') Mij zal het een zorg wezen, al staat een kleine console wel mooier, maar wees tenminste wel consequent in je uitspraken en laat ze niet afhangen van of jouw merkje toevallig nu met een grote/kleine console komt.
signed

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
rstyled schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 00:02:
Vervolgens lezen we dat de luitjes van psm3 de ps3 zo zwaar vinden dat het apparaat niet met 1 hand te tillen is. Nu is de ps3 weer ineens loeizwaar.
Vindt ik opzich een grappige/rare opmerking. Ze zeggen het wel, maar die console weegt toch ongeveer 5 kilo volgens de specificaties van sony. Het zal denk k het formaat zijn waardoor hij iets moeilijk in de hand te houden zal zijn. Of hebben die mensen geen spieren?

Veder zou ik eerder een playstation 3 halen als een xbox 360, vindt deze exclusiefe games wat leuker als die van microsoft, en het hele online gebeuren van de xbox maar te duur, maar wel iets beter geregelt. Terwijl k me met die van sony wel kan vinden als het gratis is, zeker nu het verbetert gaat worden.

Maar dat is natuurlijk mijn mening

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
GoldenBatt schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:34:
[...]

Vindt ik opzich een grappige/rare opmerking. Ze zeggen het wel, maar die console weegt toch ongeveer 5 kilo volgens de specificaties van sony. Het zal denk k het formaat zijn waardoor hij iets moeilijk in de hand te houden zal zijn. Of hebben die mensen geen spieren?

Veder zou ik eerder een playstation 3 halen als een xbox 360, vindt deze exclusiefe games wat leuker als die van microsoft, en het hele online gebeuren van de xbox maar te duur, maar wel iets beter geregelt. Terwijl k me met die van sony wel kan vinden als het gratis is, zeker nu het verbetert gaat worden.

Maar dat is natuurlijk mijn mening
vind jij 60 euro per jaar duur? :S en hoe kan jij beweren dat de dienst van sony wel betrouwbaar is? er is namelijk nog niets up.. dus dat kan je pas bepalen Nadat het is geleverd.
Exclusieve games zijn natuurlijk wel leuk.. netzoals Zelda voor Nintendo.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:36:
[...]

vind jij 60 euro per jaar duur? :S en hoe kan jij beweren dat de dienst van sony wel betrouwbaar is? er is namelijk nog niets up.. dus dat kan je pas bepalen Nadat het is geleverd.
Final fantasy XIII :9~

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 11:08
SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:36:
[...]

Ja, 60 euro per jaar naar microsoft terwijl je daar ook een nieuwe game voor kunt halen ofzow, waarmee je bij sony gratis online kunt gamen? Veder heb je dan bij microsoft die download services's enz. Bij Sony start je de game, en ga je gewoon via de game zoeken naar servers. K vindt gewoon niet waard wat je krijgt voor die 60 euro. Vindt dat zoals het nu is bij Sony opzich prima werken, en ze zeggen dat het alleen maar beter word. Maar dat wordt idd nog bekijken.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

kijk, ik snap de hype rond dit spel echt niet. Er zijn massas goede rpg's uitgebracht op de ps2, maar final fantasy 10 was een van zwakste van die hoop. Van de 12 heb ik een demo gespeeld en het vechtsysteem doet ook maar raar aan. Van XIII hebben we tot nu toe enkel een CG filmpje zien van een dame die wat in het rondschiet en het is direct van "WAW, DIT MOETEN WE HEBBEN!". Terwijl er zoveel beters zit aan te komen in de rpg wereld :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Fans :) en daar is niets mis mee.. Voor mij geld bij Zelda precies hetzelfde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vindt dat zoals het nu is bij Sony opzich prima werken
NFI, maar mag ik jouw kristallen bol even lenen? hoe de fok kan je nou zeggen dat het prima werkt als het hele netwerk uberhaubt nog niet werkt 8)7 Je moet zeggen dat je denkt dat het wel goed gaat werken, er is totaal geen garantie dat het ook (meteen) goed zal werken. Je kan zeggen wat je wil, maar live zit gewoon goed in elkaar en dat overtref je niet zomaar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:15:
[...]

kijk, ik snap de hype rond dit spel echt niet. Er zijn massas goede rpg's uitgebracht op de ps2, maar final fantasy 10 was een van zwakste van die hoop. Van de 12 heb ik een demo gespeeld en het vechtsysteem doet ook maar raar aan. Van XIII hebben we tot nu toe enkel een CG filmpje zien van een dame die wat in het rondschiet en het is direct van "WAW, DIT MOETEN WE HEBBEN!". Terwijl er zoveel beters zit aan te komen in de rpg wereld :O
Zoals?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:15:
[...]

10 vond ik ook 1 van de mindere in de FF serie, maar als RPG an sich een hele goede, maar het ging over een exclusive, vandaar.

Er zijn ook inderdaad een hoop andere hele goede rpg's die in de pijpleiding zitten, maar toch qua sfeer en speelbaarheid mis ik altijd net iets, wat er bij FF wel in zit. Puur een kwestie van smaak neem ik aan.

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

NFI, maar mag ik jouw kristallen bol even lenen? hoe de fok kan je nou zeggen dat het prima werkt als het hele netwerk uberhaubt nog niet werkt 8)7 Je moet zeggen dat je denkt dat het wel goed gaat werken, er is totaal geen garantie dat het ook (meteen) goed zal werken. Je kan zeggen wat je wil, maar live zit gewoon goed in elkaar en dat overtref je niet zomaar even.
Same goes for you mister. Hoe de fok kun je nu zeggen dat het netwerk niet werkt? 8)7 Je moet zeggen dat je denkt dat het Sony netwerk niet werkt. ;)

Overigs zijn dit soort discussies wel erg speculatief. Er is nog maar zoweinig over het netwerk bekend. Denk dat het beste is dat we er van uit mogen gaan dat Sony het Live netwerk nooit zal overtreffen. Punt. Dat komt om dat MS al 25 jaar een software boer is en Sony al 65 jaar een electronica boer. Niet dat ze er geen ervaring in hebben, maar het perspectief/focus van beide bedrijven ligt anders. Mocht het nu wel wezen dat het netwerkgedeelte op gelijke voet loopt met dat van Live, dan valt het altijd nog mee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
het probleem is dat sony een nieuw apparaat gaat maken dat games moet draaien. terwijl een xbox360 gewoon een veredelde PC is. (de eerste xbox ook al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

inXs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:57:
[...]maar toch qua sfeer en speelbaarheid mis ik altijd net iets, wat er bij FF wel in zit. Puur een kwestie van smaak neem ik aan.
men gamershart breekt...ga eens een paar delen dragon quest spelen jij! :)
Hoe de fok kun je nu zeggen dat het netwerk niet werkt?
omdat de launch nog 2 maanden van ons verwijderd is! Geloof me, het netwerk werkt op dit moment niet ;)
terwijl een xbox360 gewoon een veredelde PC is. (de eerste xbox ook al)
hoe kan je dat nu zeggen terwijl de ps3 meer eigenschappen heeft van een pc dan de 360? Het zijn beide SPELCONSOLES btw, wat er in zit is niet belangrijk, zolang het maar draait.

[ Voor 43% gewijzigd door boe2 op 04-10-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Bulls-NL schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:03:
het probleem is dat sony een nieuw apparaat gaat maken dat games moet draaien. terwijl een xbox360 gewoon een veredelde PC is. (de eerste xbox ook al)
Het enigste nieuwe onderdeel is de Cell, voor de rest zitten er ook gewoon aangepaste PC onderdelen in hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 10:19:
[...]
nu komt sony met de ps3 die nog groter is en nu is het opeens niet erg :')
Hou dan wel even rekening met het feit dat de PS3 een interne voeding heeft en dat de console niet echt zóveel groter is.
Persoonlijk heb ik liever een console met interne voeding die iets groter is dan een kleinere console met een mega-voeding ernaast.
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 11:38:
[...]

Hoe kan JIJ nou weten dat het netwerk niet werkt? Vraag jezelf eens af: hoe kunnen developpers nu al launch titels maken die online functionaliteiten hebben als dat systeem nog niet werkt?

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:08:
[...]

Hou dan wel even rekening met het feit dat de PS3 een interne voeding heeft en dat de console niet echt zóveel groter is.
Persoonlijk heb ik liever een console met interne voeding die iets groter is dan een kleinere console met een mega-voeding ernaast.
Je moet de voeding er natuurlijk ook niet naast leggen :+
De mijne ligt dan ook mooi achter de tv meubel waat je hem niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
[...]

En daarbij, de 360 is ook geen kleintje hoor...
Hier zie je ze allemaal bij elkaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.dsfanboy.com/media/2006/05/consolecomparisons_pt2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaser2600 schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:10:
[...]

Je moet de voeding er natuurlijk ook niet naast leggen :+
De mijne ligt dan ook mooi achter de tv meubel waat je hem niet ziet
't Gaat 'm om de handigheid bij mij. Ik heb al genoeg transfo's aan te sluiten, dus eentje minder vind ik erg goed.

Ik heb al minstens 4 transfo's op dit ogenblik:
- mixer
- koptelefoonversterker(uitgang v mixer naar meerdere uitgangen)
- speakers
- PS2->VGA converter

Dat zijn al een hele hoop transfo's, dus eentje minder vind ik niet erg.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 12:20 . Reden: trafocount fix ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inXs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 09:48:
[...]
Heeft niets te maken met dat jij een xbox fanboy wordt genoemd omdat jij de ps3 afkraakt, het heeft ermee te maken dat jij praat alsof je de waarheid in pacht hebt, alles marketingtechnisch bij sony eerder weet dan de sony mensen zelf, je praat nogal "poep" zeg maar.

Een opmerking dat de PS3 interne voeding heeft, omdat de 360 een externe heeft, slaat toch ook nergens op. Heb je dat ergens gelezen, of ben je gewoon een alwetende jongeman?

Hetzelfde dat ze de PS3 expres groot maken, om vervolgens een kleinere variant op de markt te brengen, nogmaals heb je dat gelezen of kijk jij in de toekomst? De techniek vordert, dingen worden kleiner, ofwel het apparaat ook.

Verder is het niet zozeer sony die de prijzen hier expres hoog maakt t.o.v. azië bijvoorbeeld, invoerrechten spelen ook een behoorlijke rol, richt je frustratie maar op de EU, schrijf een petitie en maak ze gek ofzo, want tja, met jouw toekomstvisie komen we een heel eind.

Verder zijn er hier genoeg mensen die best commentaar kunnen hebben, mits onderbouwt, zoals jij het brengt komt het over alsof jij de alwetende guru bent op het gebied van marketing, sony, microsoft etc etc. Een beetje nuance in je posts aanbrengen mag best, bronnen zijn ook altijd erg handig en duidelijk maken dat het om een gedachtenkronkel gaat van jezelf is ook erg gewenst, want hier kan niemand iets mee.
Maar nu ben jij de Guru ineens, hoeveel wil je wedden dat Sony daarlijk komt met een verkleinde versie van de PS3?

Je kunt wel nog steeds zeggen dat er later betere cpu's of componenten gemaakt kunnen worden zodat de alles op een kleinere pcb pas.. hehe.. in welke jaar leven we, mensen zijn bezig met nano technologie.

Denk je nou echt dat Sony de Ps3 nu al niet veel kleiner zou kunnen maken. Het is gewoon een marketing stunt van Sony wat ze al jaren doen en helaas werkt het ook nog.. wel tegen de trouwe Sony kopers omdat we in het begin al superveel moeten neerleggen.

In jou antwoord op mijn post doe je echt alsof jij de Guru bent en alles beter weet, de hele branche draait over speculeren, dingen die gespeculeerd worden gebeuren nu in het echt en we staan er gewoon bij te kijken.

Er werd gespeculeerd dat je Ps3 games wel door kunt verkopen maar dat deze niet zullen werken op een andere Ps3, wat ga je doen als dit daarlijk echt zo is. nadat jij een Ps3 hebt gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
[...]

Persoonlijk maakt het mij echt niets uit.. als ik iets design zooi wil.. koop ik wel een Jan de Bouvrie ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:22:
[...]

Persoonlijk maakt het mij echt niets uit.. als ik iets design zooi wil.. koop ik wel een Jan de Bouvrie ofzo..
Wie sprak er over design? Ik had het puur over het feit dat ik het handig vond dat ik niet nog een adapter moest groeperen tussen de rest.
Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:19:
[...]

Maar nu ben jij de Guru ineens, hoeveel wil je wedden dat Sony daarlijk komt met een verkleinde versie van de PS3?

Je kunt wel nog steeds zeggen dat er later betere cpu's of componenten gemaakt kunnen worden zodat de alles op een kleinere pcb pas.. hehe.. in welke jaar leven we, mensen zijn bezig met nano technologie.

Denk je nou echt dat Sony de Ps3 nu al niet veel kleiner zou kunnen maken. Het is gewoon een marketing stunt van Sony wat ze al jaren doen en helaas werkt het ook nog.. wel tegen de trouwe Sony kopers omdat we in het begin al superveel moeten neerleggen.

In jou antwoord op mijn post doe je echt alsof jij de Guru bent en alles beter weet, de hele branche draait over speculeren, dingen die gespeculeerd worden gebeuren nu in het echt en we staan er gewoon bij te kijken.

Er werd gespeculeerd dat je Ps3 games wel door kunt verkopen maar dat deze niet zullen werken op een andere Ps3, wat ga je doen als dit daarlijk echt zo is. nadat jij een Ps3 hebt gekocht.
Ik hoop dat je beseft dat zowat heel je post vol zit met speculaties?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2006 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

men gamershart breekt...ga eens een paar delen dragon quest spelen jij! :)

[...]

omdat de launch nog 2 maanden van ons verwijderd is! Geloof me, het netwerk werkt op dit moment niet ;)

[...]

hoe kan je dat nu zeggen terwijl de ps3 meer eigenschappen heeft van een pc dan de 360? Het zijn beide SPELCONSOLES btw, wat er in zit is niet belangrijk, zolang het maar draait.
been there, done that :P Maar je hebt gelijk, dragon quest is zeker een hele goede rpg, ik had er zelf niet aan gedacht, maar qua sfeer en spelelementen zeker een goede concurent van FF,

en om jou even tevreden te houden dan:

http://www.insidegamer.nl...rsedking/impressies/9013/ :9~

http://www.insidegamer.nl/playstation3/dragonquestix :9~

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inXs

inXs

known as inXs

Verwijderd schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:19:
[...]

Nee hoor, ik weet helemaal niets, ik wacht het af, maar jij praat nogal als een doomdenker en jij speculeert de hele boel bij elkaar, maar bronnen of onderbouwingen ho maar.

Tuurlijk gebeuren er dingen die gespeculeerd werden ook in het echt, dit lijken er ook erg veel te zijn, dit komt omdat juist die dingen die van tevoren gespeculeerd werden en ook zo zijn in het nieuws komen, al die andere zooi die niet waar blijkt te zijn hoor je niets meer over.

En "we" staan er gewoon bij te kijken? Die snap ik niet... Ik zie vele goede titels op de PS3, grafisch zal het allemaal vast goed zitten, goede physics etc etc. De prijs valt (als je alles een beetje terugrekent naar een B-player, HD etc etc) nog best mee (of je al die dingen wilt hebben is een 2e). Verder zal het heus niet zo zijn dat jouw gekochte spellen niet op een andere PS3 gaan werken, hoe gaan ze dat doen dan? Een soort registratie systeem?

Verder is de online service gratis, kijk misschien word ie niet zo goed als MS, maar aan de andere kant zal het ook niet veel slechter zijn, als ik maar online kan gamen..

Wat is er verder nog erg dan? Waar sta "ik" dan maar bij te kijken dan? Ik wil maar al te graag een HD tv hebben, dat is tenslotte de volgende generatie, nogal wiedes dat de PS3 daarop het beste tot zijn recht komt.

Nogmaals, ik sta nergens bij te kijken, ik wacht de titels en de console af, ik koop hem als mij dat wat lijkt en ik sta al helemaal nergens bij "te kijken"

superB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op woensdag 04 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Geloof me, het netwerk werkt op dit moment niet ;)

[...]
Waarom zouden we dat moeten geloven?
Oftewel: onderbouw eens aub?
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.