Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.488 views sinds 30-01-2008

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Emulators zou echt gaaf zijn. Dan kunnen de 360 en Wii bezitters betalen voor games die wij gratis kunnen draaien :)

PSN id: NL_SToRM

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ja bijv. een Wii emulator O-)

PSN: Shiver23

Verwijderd

PuDy schreef op donderdag 28 september 2006 @ 10:51:
Ik hoop dat de firmware weer crappy is en we snel allemaal leuke dingen met de ps3 kunnen doen.
Unlike the situation with the PSP, Sony’s attitude will be creating an environment for applications to be developed for the PS3.
Denk dat het goed komt :p Ik denk enkel maar dat sommige dingen ietwat restricted zullen zijn (bvb maximaal aantal SPE's die je kunt aanspreken) gewoon om niet in hun vel te snijden met hun eigen licentieprogramma.

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Haha dan kunnen mensen eindelijk HALO 3 in 1080p spelen!!!!

Een paar voorbeelden van de misleidende berichtgeving (ook op tweakers.net)

GTHD zou meer dan € 300,- kosten en bij launch geeneen auto of circuit hebben.
GTA 4 zou een exclusive worden voor de 360.
Er zou betaald moeten worden voor online games spelen.
PES6 zou een 360 exclusive worden.
Bioshock zou een 360 exclusive worden
De 20 gig versie zou geen 1080p ondersteunen

Allerlei berichten die door de hele wereld worden overgenomen als waarheid. Als daarna blijkt dat bijv GTA4 gewoon ook op de PS3 komt, tegelijk met de 360 zelfs dan wordt dit in een klein hoekje van de nieuwspost nog even gerectificeerd.

Deze trend heeft zich na de E3 van 2006 flink doorgezet. Ik denk, en zo ervaar ik het ook dat veel gamesjournalisten Sony even terug willen pakken voor de misleidende beelden van de E3 2005 tov die van 2006. Een hele hoop journalisten voelden zich bijna persoonlijk benadeeld.

Daarnaast heb je in nederland ook geen echt onafhankelijk gamesblad meer. Ik ben lid van de Power Unlimited (5 jaar) en sinds dat ze gamekings zijn gestart en samen met MS op TMF online XBOX games spelen kun je gewoon merken dat alles van MS flink wordt gekieteld en uitgemeten. Als daarentegen Sony eens wordt genoemd dan blijven ze constant vergelijken met de E3 2006 beelden enzo proberen ze een mooie games minder aantrekkelijk te maken. Heel vervelend want de minder geïnformeerde gamer leest dit soort dingen en neemt het aan. Ook blijven ze smijten met de prijs en dat die te hoog is. Terwijl je eigenlijk voor €100,- meer een nieuwere spelcomputer hebt + BluRay.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

swopdark schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:28:
geen enkel bericht hiervan heb ik ooit tegengekomen. Volgens mij ben je gewoon enorm paranoia wat "jouw" console betreft.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• SToRM666
Dat iedereen anti-Sony is is wel wat overdreven ja. Sony moet gewoon eens wat meer van zich laten horen en wat tegengas geven. Als je zo geheimzinnig doet dan gaan mensen zelf dingen verzinnen :P
En MS maakt ook perfect gebruik van de situatie...

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Boeb0e schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:36:
[...]

geen enkel bericht hiervan heb ik ooit tegengekomen. Volgens mij ben je gewoon enorm paranoia wat "jouw" console betreft.
en toch heeft het erop gestaan
hij heeft volkomen gelijk.

sites moeten niet altijd alles letterlijk copieeren wat op een andere site staat.
want elke keer blijkt de info weer niet te kloppen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
maar komt er hiet nou wel of niet een 20gb / 60gb onderscheidt? want ik lees bij alle shops maar van 1 versie.

feit blijft dat het ding erg duur is, ook al zou je al zijn functies benutten

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Dat kan ook op de 360 waarschijnlijk.

Een combinatie van een slechte vertaling, en een heel slecht persbericht.
Nooit gezegd door MS. Een paar slechte journalisten pikten dat op, op E3, en corrigeerden dat binnen minuten.
Is daar al 100% zekerheid dat dat niet het geval is?
Nee, een Next-Gen Exclusive voor een jaar. Zoals het er nu naar uitziet, is dat ook gewoon zo.
Geen idee
Sony heeft het zelf naar buiten gebracht. Ook het ontbreken van HDMI op de goedkope versie was een feit, en later veranderd door Sony.
Allerlei berichten die door de hele wereld worden overgenomen als waarheid. Als daarna blijkt dat bijv GTA4 gewoon ook op de PS3 komt, tegelijk met de 360 zelfs dan wordt dit in een klein hoekje van de nieuwspost nog even gerectificeerd.
Sony roept het over zichzelf af:

Slechte persberichten
Veel onduidelijkheid over online service
etc.

Op die manier, creeer je zelf onduidelijkheid.

Ze zouden bijvoorbeeld 2 maanden voor de release ook gewoon eens kunnen vertellen wat ze nou precies gaan doen. Dat lijkt me een stuk makkelijker voor Sony, leuker voor de fans, en zou een hoop onduidelijkheid voorkomen.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 28-09-2006 13:14 ]

Verwijderd

Boeb0e schreef op donderdag 28 september 2006 @ 12:36:
[...]

boh dan heb je de afgelopen weken echt met je ogen toe rondgelopen want elke nieuwssite heeft het overnomen stond zelf op tweakers

GT HD
http://games.slashdot.org/article.pl?sid=06/09/23/2029222

PES6 exclusief
http://www.pocket-lint.co.uk/news.php?newsId=4450

"Dit alles zal vergezeld gaan van een nieuwe lading aan exclusieve spellen. Denk hierbij aan titels als Grand Theft Auto IV"
nieuws: Microsofts Xbox 360-offensief samengevat

En voor de rest heb ik geen zin om te zoeken is meermaals verschenen op diverse sites. Bovenstaande ook.

Mss eens uw opmerking over paranoide eens toepassen op jezelf ipv iedereen bij voorbaat al af te schieten als een fanboy... . Maar ja wat is het ook weer ? PS fans zijn irrationeel ? Het is maar een tip !

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 14:46 ]

Verwijderd

PWM schreef op donderdag 28 september 2006 @ 13:09:
Sony roept het over zichzelf af:
Ik vind het allemaal ietsje "te" gemaakt allemaal om het af te doen als slechte communicatie. Toen een paar weken het bericht verscheen dat "half hollywood" achter HD DVD schaarde bleek het gewoon nog eens universal te zijn die zich liet horen. Er was niets veranderd aan de begin situatie want universal zat al altijd in het hd dvd kamp van het beginne.

Toch namen het heel veel sites over met leuke flashy titels, er is geen ondersteuning van de industry, BR is verloren,etc. Nu mag jij mij eens zeggen of dit te weiten is aan slechte communicatie, slechte vertaling of een slecht persbericht. M.a.w het is Sony haar schuld.

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2006 14:42 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 14:34:

Toch namen het heel veel sites over met leuke flashy titels, er is geen ondersteuning van de industry, BR is verloren,etc. Nu mag jij mij eens zeggen of dit te weiten is aan slechte communicatie, slechte vertaling of een slecht persbericht. M.a.w het is Sony haar schuld.
Het GTHD verhaal kan je toch wel Sony aanrekenen. De vertalingen waren slecht, maar het Engelse persbericht van Sony was ook erg wazig. Na 3x lezen had je nog geen idee wat ze nou bedoelden. Later is het nog aangepast.

Overigens is het wel waar dat ze op Tweakers.net beter mogen opletten. Ik heb gister de X06 Keynote bekeken, en nergens, maar dan ook helemaal nergens heeft MS op wat voor manier dan ook gezegd dat GTA4 exlusive zou zijn. Het was een heel duidelijk verhaal. Ik snap ook niet hoe mensen het verhaal zo slecht kunnen neerzetten.

Ook degene die de E3 keynote hebben bekeken, en gewoon Engels spreken, hebben nergens gehoord dat GTA4 exclusive zou zijn.

Slechte pers dus.

Echter, als zo'n gerucht komt, en Sony zegt dit:
Dat gerucht werd door Sony-topman Jack Tretton vorige maand ongewild versterkt toen hij in een interview meldde dat de GTA-serie voor de PlayStation-verkopers zonder twijfel een 'behulpzame' game was, maar tegelijkertijd benadrukte dat hun consoles het prima zonder de steun van het even omstreden als populaire spel konden stellen.
Dan help je wel mee om geruchten/slechte journalistiek overeind te houden.

[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 28-09-2006 15:11 ]

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

...
BioShock is een X360 exclusive. En PES6 dacht ik ook.

Van IGN:
And BioShock will be exclusive to 360 and Games for Windows and, according to Microsoft at a quaint dinner in the hills of Barcelona, will not appear on the PS3.

[ Voor 49% gewijzigd door ErectionJackson op 28-09-2006 15:16 ]

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Sinds E3 2006 is er echt veel bullshit over sony gezet hier op de frontpage. En dan de volgende dag een update met "Oops het was zo en zo".

Jammer eigenlijk.

@PWM, idd GTA4 & GTHD

[ Voor 6% gewijzigd door Cabo op 28-09-2006 15:59 ]

• PWM
  • Niet online

PWM

Caboman schreef op donderdag 28 september 2006 @ 15:29:
Sinds E3 2006 is er echt veel bullshit over sony gezet hier op de frontpage. En dan de volgende dag een update met "Oops het was zo en zo".

Jammer eigenlijk.
En dan hebben we het over?

GTA4 en GTHD zijn inderdaad fouten geweest. 2 stuks, en 2 teveel.

Echter, de meeste andere dingen kloppen gewoon. Ook het ontbreken van HDMI op de goedkope versie, en het niet ondersteunen van 1080P op de gewone, klopten gewoon. Dit is door Sony zelf gemeldt, en daarna veranderd.

Ik ben het er helemaal mee eens dat er zorgvuldiger gedaan moet worden, alleen het lijkt nu net alsof alles fout is geweest, en dat valt wel mee.

PES6 (voor next-gen voor 1 jaar, zoals aangekondigd) en Bioshock zijn ook gewoon 360 exlcusives, geen leugens daar.
2K Games confirmed that “BioShock,” a revolution in the genre that will forever change the expectations for first-person shooters, will be released exclusively on Xbox 360 and Microsoft® Windows® next spring.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 28-09-2006 15:52 ]

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

@Frucon :

Gast doe toch eens rustig man, en wacht gewoon tot Sony alles klaar heeft, van online gebeuren, tot diverse games in de winkel, en dan kunnen we gaan vergelijken.
Je word er toch echt gek van, t gaat om de games en hoe de persoon achter de console het ervaart....
Steeds maar vage berichten aanhalen, steeds maar feiten die worden genoemd door derden... Wat maakt t of is titel z exclusive is voor de PS3 of 360, als jij maar leuke games kan spelen op dat ding, dan is het klaar ja.

-= Very annoying forum person =-

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat me zo nog meer te binnen schiet:

PS3 games zouden niet doorverkocht kunnen worden
Downgrade van de processor
Downgrade van de GPU
Online dienst voor games zou betaald zijn
Allerlei miscommunicatie over games
Wifi en bluetooth niet gelijk te gebruiken
enz. enz.

Gewoon vervelend om elk nieuws volledig te moeten controleren voordat je weet wat er nou eigenlijk aan de hand is.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Ben benieuwd of dit ook echt ingame is of dat dit weer op de een of andere manier "opgepoetst" is zoals altijd :(.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-08 20:06

• Mastasidaz
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-08 18:33
Ferrari!!!! _/-\o_ _/-\o_ 8) 8) :9~ :9~ :9~

• Phusebox
bAdmuTs schreef op donderdag 28 september 2006 @ 18:47:
Ben benieuwd of dit ook echt ingame is of dat dit weer op de een of andere manier "opgepoetst" is zoals altijd :(.
van zo'n slechte kwaliteit filmpje kan ik niet veel afleiden dan dat het er aardig uitziet en dat het integreren van realtime foto's voor de achtergrond er zo wel aardig uitziet, echter kan dit ook snel cheap en nep overkomen, als de camera draait zie je namelijk dat de achtergrond gewoon tegen een bol geplakt zit als het ware

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:22:
[...]

van zo'n slechte kwaliteit filmpje kan ik niet veel afleiden dan dat het er aardig uitziet en dat het integreren van realtime foto's voor de achtergrond er zo wel aardig uitziet, echter kan dit ook snel cheap en nep overkomen, als de camera draait zie je namelijk dat de achtergrond gewoon tegen een bol geplakt zit als het ware
Hoezo slechte kwaliteit? Je kunt er de 720p versies downloaden :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• swopdark
http://www.ps4focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2979

check uit ditfilmpje van een gozer die met een test PS3 aan het stuntelen is. Dammit wat wordt het een slick apparaat! Je kunt trouwens zien dat ze hetzelfde glim kunststof gebruiken als bij de PSP want na een paar keer het klepje open en dicht te hebben gedaan is de smeerveeg duidelijk zichtbaar...

geen probleem voor mij iig!! >:)

Deze test versie is trouwen licht doorschijnend zoals ik kan zien, ben benieuwd of dit komt doordat het een test uitvoering is.

[ Voor 14% gewijzigd door swopdark op 28-09-2006 19:34 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Verwijderd

Die geruchten zullen minimaal van invloed zijn op de verkoop van de PS3, of dat nu positief of negatief is. Het overgrote deel van de consumenten leest nog altijd niet dagelijks nieuws over de PS3, of struint alle gossip af. Het zijn gewoon mensen die op basis van merknaam, spelaanbod, of horen van de console gaan kopen.

Als uiteindelijk de console in de schappen beland, de games weer rijkelijk worden verzorgd, en de marketing campagnes op tv losbarsten wordt op basis van massa marketing, het uiteindelijke succes duidelijk.

• swopdark
Jongens, even iets anders maar ik wil liever niet dat dit een "show je dikke LCDtv" tread wordt:

Hebben jullie al een HD ready tv gekocht voor de nieuwe generatie? Ik was van plan een 32"LCD tv te gaan kopen maar ik kwam na alle kosten van afgelopen zomer even uit op een wat minder totaalplaatje dan gedacht.

Uiteindelijk heb ik de PHILLIPS 32PW9551 gekocht. Dit is een gewone CRT tv maar heeft een HDMI + component ingang en toont beelden in 720p en 1080i kwaliteit feilloos op het beeld! Ik heb voor deze tv "maar" € 600,- betaald en dat is een dikke €1000 minder dan LCD tv met vergelijkbare beeld kwaliteit.

Ik post dit alleen even om te laten zien dat je geen dik €1500,- hoeft uit te geven voor een goede 32"lcd tv maar dat je ook goedkoper uit kunt zijn. 8)
:+ Daarnaast is deze tv ook helemaal niet diefstal gevoelig, hij weegt namelijk maar liefst 54 kilo!! :+

Ik heb voor twee weken terug mijn buurman over de vloer gehad met zijn XBOX360 en het beeld is werkelijk verbluffend tov het normale 480p of 576p signaal.

• swopdark
Verwijderd schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:47:
Die geruchten zullen minimaal van invloed zijn op de verkoop van de PS3, of dat nu positief of negatief is. Het overgrote deel van de consumenten leest nog altijd niet dagelijks nieuws over de PS3, of struint alle gossip af. Het zijn gewoon mensen die op basis van merknaam, spelaanbod, of horen van de console gaan kopen.

Als uiteindelijk de console in de schappen beland, de games weer rijkelijk worden verzorgd, en de marketing campagnes op tv losbarsten wordt op basis van massa marketing, het uiteindelijke succes duidelijk.
Wellicht heb je gelijk, wij (ik zeker) struin iedere dag alle nieuwsites af en wordt behoorlijk geconfronteerd met slecht of foute berichtgeving. De meeste potentciele kopers zitten nu lekker op de bank tv te kijken en wachten geduldig af totdat ze het apparaat een keer in de winkel, op tv of bij vrienden zien staan.

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
"There's no such thing as Bad Press". M.a.w.: elk bericht en discussie over een PS3 dingetje is winst. Het wordt pas vervelend als niemand de moeite neemt om erover te praten of te bediscussieren.

Wat ik niet snap is dat in deze thread nog steeds XDoos 2pi liefhebbers lopen te posten met allerlei Microsoft verdedigingen, waarom ga je je tijd niet verdoen met het posten in de xboxthread en genieten van je console? Maar goed, ik zal wel een of ander gen missen oid ;)

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Verwijderd

EfBe schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:01:
"There's no such thing as Bad Press". M.a.w.: elk bericht en discussie over een PS3 dingetje is winst. Het wordt pas vervelend als niemand de moeite neemt om erover te praten of te bediscussieren.

Wat ik niet snap is dat in deze thread nog steeds XDoos 2pi liefhebbers lopen te posten met allerlei Microsoft verdedigingen, waarom ga je je tijd niet verdoen met het posten in de xboxthread en genieten van je console? Maar goed, ik zal wel een of ander gen missen oid ;)
Ja, dat noemen ze testosteron, maar daar krijg je alleen last van in de puberteit dan moet dat zich een weg vinden in reacties op een forum. ;)

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Misschien komt dat wel omdat personen zoals jij het uitlokken door je Xdoos term....
Als je de MS fanboys nou gewoon eens met respect behandeld en zeker niet uitlokt door dit soort termen.....

@ Gordijnstok :
Pure onzin natuurlijk wat jij zegt, het kan dan wel grappig bedoeld zijn, maar zoals ik ook al tegen degene hierboven zeg, lok dit gedrag dan ook niet uit...

• SToRM666
swopdark schreef op donderdag 28 september 2006 @ 19:31:
http://www.ps4focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2979

check uit ditfilmpje van een gozer die met een test PS3 aan het stuntelen is. Dammit wat wordt het een slick apparaat! Je kunt trouwens zien dat ze hetzelfde glim kunststof gebruiken als bij de PSP want na een paar keer het klepje open en dicht te hebben gedaan is de smeerveeg duidelijk zichtbaar...

geen probleem voor mij iig!! >:)

Deze test versie is trouwen licht doorschijnend zoals ik kan zien, ben benieuwd of dit komt doordat het een test uitvoering is.
Echt werkelijk de mooiste console ooit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op donderdag 28 september 2006 @ 21:46:
[...]

Misschien komt dat wel omdat personen zoals jij het uitlokken door je Xdoos term....
Als je de MS fanboys nou gewoon eens met respect behandeld en zeker niet uitlokt door dit soort termen.....

@ Gordijnstok :
Pure onzin natuurlijk wat jij zegt, het kan dan wel grappig bedoeld zijn, maar zoals ik ook al tegen degene hierboven zeg, lok dit gedrag dan ook niet uit...
En wie springt er weer bovenop .. *tromgeroffel* .. master_viper .. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21
Nu de "goedkope" versie van de PS3 ook hdmi bevat zijn de verschillen niet eens meer zo groot tussen deze en de duurdere versie.
Verschil: 40GB meer ruimte, WiFi en kaartlezer.
Vinden jullie dit het waard om 100 euro meer uit te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:00:
[...]
En wie springt er weer bovenop .. *tromgeroffel* .. master_viper .. :+
<joleit mode="ItsFriday">
Hehehe :) ;) Je vraagt je af waar ze de tijd vandaan halen. Je zou toch denken dat ze al hun tijd nodig zouden hebben om al die gave games te spelen op hun superconsole ;) :+ </joleit>

(disclaimer: dit ter reactie op het serieuze ge-emmer hier welk bedrijf beter is, en welke console beter is en dat dat ook nog verdediging behoeft. Geloof me, MS knijpt je net zo makkelijk uit als ze dat willen als Sony dat gaat doen als ze dat willen, en dat willen ze. )
yorroy schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:24:
Nu de "goedkope" versie van de PS3 ook hdmi bevat zijn de verschillen niet eens meer zo groot tussen deze en de duurdere versie.
Verschil: 40GB meer ruimte, WiFi en kaartlezer.
Vinden jullie dit het waard om 100 euro meer uit te geven?
En om even aan te geven dat ik gelijk heb hierboven: zie hier. Sony rekent 100 euro voor een 40GB drivespace, een 1 euro kostende kaartlezer en een 8 euro kostende antenne + chip. Dat is dus wel erg veel geld voor 40GB.

Het lullige is, 20GB is gewoon te weinig, dat voel je gewoon. Als je die 20GB koopt, dan knaagt er accuut iets van "ik ga hier spijt van krijgen binnen afzienbare tijd". Wellicht uit de lucht gegrepen natuurlijk, maar wat doe je als 20GB te klein is? Volgens mij is het duurder DAN om te upgraden naar 60GB dan bij aanschaf van de console. Daarom is het verschil ook niet 20GB (dus 40GB in de 'el-cheapo' version), maar 40GB. Dus ga je voor de 60GB versie (los van het feit dat ze wellicht hier eerst alleen de dure versie verkopen.

[ Voor 44% gewijzigd door EfBe op 29-09-2006 09:48 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
wie zegt dat die 20gb versie hier te koop zal zijn? geen enkele winkel biedt deze aan ter reservering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb zowel geen xbox als geen PS3, ben meer geinteresseerd in de ps3 (vanwege Gran Turismo), maar ik vind de vergelijk bijzonder interessant. Dat hoort gewoon een beetje bij het speculeren en dat vind ik ook prima :).

Wat ik niet prima vind (of waarvan ik snap dat mensen er tegenin gaan) is vage argumenten "want dat is gewoon zo" en mensen die trollerig posten, daar ben ik ook geneigd tegenin te gaan, terwijl ik toch alles behalve een MS/Xbox fanaat ben :). Ik ben vooral spelfanaat dus laat het van Forza / Gran Turismo afhangen (specifieker: Van hoe veel beter Forza is geworden, was tot nu toe van het GT kamp ;)).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
EfBe schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 09:43:
[...]

<joleit mode="ItsFriday">
Hehehe :) ;) Je vraagt je af waar ze de tijd vandaan halen. Je zou toch denken dat ze al hun tijd nodig zouden hebben om al die gave games te spelen op hun superconsole ;) :+ </joleit>

(disclaimer: dit ter reactie op het serieuze ge-emmer hier welk bedrijf beter is, en welke console beter is en dat dat ook nog verdediging behoeft. Geloof me, MS knijpt je net zo makkelijk uit als ze dat willen als Sony dat gaat doen als ze dat willen, en dat willen ze. )

[...]

En om even aan te geven dat ik gelijk heb hierboven: zie hier. Sony rekent 100 euro voor een 40GB drivespace, een 1 euro kostende kaartlezer en een 8 euro kostende antenne + chip. Dat is dus wel erg veel geld voor 40GB.

Het lullige is, 20GB is gewoon te weinig, dat voel je gewoon. Als je die 20GB koopt, dan knaagt er accuut iets van "ik ga hier spijt van krijgen binnen afzienbare tijd". Wellicht uit de lucht gegrepen natuurlijk, maar wat doe je als 20GB te klein is? Volgens mij is het duurder DAN om te upgraden naar 60GB dan bij aanschaf van de console. Daarom is het verschil ook niet 20GB (dus 40GB in de 'el-cheapo' version), maar 40GB. Dus ga je voor de 60GB versie (los van het feit dat ze wellicht hier eerst alleen de dure versie verkopen.
Ach, MS durft zelfs 100euro te vragen voor een 20gig schijf waar je maar 13gig van kunt gebruiken :P
En bij de PS3 heb je de vrijheid om zelf een andere schijf erin te steken :) Dus als je 20gig vol zit dan steek je gewoon een 100gig schijf erin...
Volgens mij gaan we bij launch alleen maar de 60gig versie krijgen.

[ Voor 60% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2006 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Waarvoor zou die schijf eigenlijk te klein worden? Het wordt toch vooral als caching systeem gebruikt en om save games op te slaan. Misschien nog extra levels en autos enzo, maar die nemen met een beetje fatsoenlijk gebruik van textures ook geen tientallen gigabytes in beslag lijkt me zo (al die bangmakerij over "HD kost veel ruimte" gebabbel is IMO bullshit, een PC spel wordt niet groter als je hem op een hogere resolutie laat renderen, textures van 2048x2048 ofzo hoeven ook niet extreem groot te zijn en niet alle textures hoeven zo groot te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Man daar koop je een ps3 voor, wat een geniale shots =)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

enkel iemand met een apple logo zou een peperdure console kopen puur op basis van de graphics die hij uitpoept :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nu even mijn kritiek hierop, wellicht verwacht ik nog teveel van next gen,

http://www.gamer.nl/image...200609/1159455840_1_3.jpg

Hier ziet elk luik er hetzelfde uit, sterker nog je ziet gewoon dat het gebouw een render is. Idem voor de palen, het ziet er gewoon niet metaal uit. Die heuvels idem, je ziet gewoon dat het een texture is.

http://www.gamer.nl/image...200609/1159455840_4_3.jpg

Hier is de auto hardstikke scherp, maar zijn de gewassen nog geen halve meter achter de auto zo blurry als wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Laatst online: 01-09 15:37
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:07:
[...]

Hier ziet elk luik er hetzelfde uit, sterker nog je ziet gewoon dat het gebouw een render is. Idem voor de palen, het ziet er gewoon niet metaal uit. Die heuvels idem, je ziet gewoon dat het een texture is.

Hier is de auto hardstikke scherp, maar zijn de gewassen nog geen halve meter achter de auto zo blurry als wat.
Maar het gaat dus ook om de autos :)

ik geef toe, het is jammer dat de rest er wat minder uitziet. maar dat is altijd al zo geweest. ik denk dat de 2e of 3e generatie ps3 games dat al een stuk minder zullen hebben.
Want als we sony mogen geloven dan kan de ps3 wel meer dan dit.

komt de nieuwe farcry eigenlijk ook naar ps3? want dat vind ik wel een vet spel

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
[...]

wat wil je nou precies
wil je midden in de race stil gaan staan om vogels te gaan kijken :P
of een berg wandeling gaan maken?

ik begrijp je punt maar dit ziet er gewoon heel goed uit.
en misschien moeten we gewoon even wachten en dan zelf oordelen op onze bravia x
screen is enkel om een idee te geven.
laat nooit iets zien van het werkelijke uiteindelijke product.

maar waarom zou je de omgeving full detail maken.
je rijd er met 160 kilometer voorbij.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Sjong jonge, die gamers van tegenwoordig worden ook steeds maar veeleisender...
Ik kan me nog goed de tijden van de Commodore64 herinneren waar je blij mocht zijn met iets wat ook maar een beetje op een auto leek. En tegenwoordig gaan ze zelfs al over de luikjes aan een gebouw beginnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
SToRM666 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:21:
Sjong jonge, die gamers van tegenwoordig worden ook steeds maar veeleisender...
En tegenwoordig gaan ze zelfs al over de luikjes aan een gebouw beginnen :+
Nee, dat noemen ze mierenneuken.

Ik geef toe, die gras textures zien er nou niet echt mega strak uit. Maar je zult zelf ook moeten toegeven: als je met die ferrari aan het racen ben dan ga je niet stoppen, uitstappen en naar beestjes tussen het gras zitten kijken. Daarnaast zou het naar mijn idee veel te veel kracht van je proc eisen om ieder grassprietje realtime te renderen. En daarnaast, deze screen zijn puur even ter info en ter kwijl. Aangezien GT5 voorlopig nog even niet uit gaat komen hebben ze tijd zat om de boel te perfectioneren. En dat zullen ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Boeb0e schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 10:46:
enkel iemand met een apple logo zou een peperdure console kopen puur op basis van de graphics die hij uitpoept :p
Onzin, het spelconcept van GT zelf is al geniaal, als ze op 60fps blijven, hetzelfde niveau van realisme/lekker rijden behouden met de nieuwe graphics, dan is het al een cool spel. Dan komen daar nog bij de nieuwe banen en nieuwe auto's en meer autos per race en online racing mogelijkheden en dan is het al helemaal ok :).

Hopelijk gaat dan eindelijk ook de AI wat fatsoenlijker rijden (heel belangrijk, grootste bezwaar van GT4 en eerder!) en misschien een schade model (niet noodzakelijk vind ik!) en wat meer nadruk op europese auto's (ook minder belangrijk) leggen, dan vind ik screens een goede selectie :).

[ Voor 15% gewijzigd door JvS op 29-09-2006 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

swopdark schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:30:
[...]

Nee, dat noemen ze mierenneuken.
Het is bij racegames ook niet zo heel belangrijk, het moet er wel goed uitzien en mooi gras enzo draagt bij aan gevoel van realisme, maar het is niet zo dat consoles de kwaliteit van hollywood kunnen evenaren.

Wat veel belangrijker is naar mijn mening is dat de omgeving rijk is en leuk reageert op langskomende auto's en niet helemaal statisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Even een vraagje wat mij bezighoud. Het antwoord op deze vraag zal mijn uiteindelijke keuze tussen de 20 gig of de 60 gig versie laten bepalen:

Zou je met je PSP ook draadloos kunnen inloggen op de 20gig PS3 via je draadloze router? Ik bedoel mijn 20gig PS3 gaat via een kabeltje op de router worden aangesloten. Met mijn PSP communiceer ik draadloos met dezelfde router. Zoals ik heb begrepen kan je je PSP gebruiken als een soort van afstandsbediening voor de PS3 als multimedia centre. Zou ik nu de 20 versie kopen en ik kan dan niet draadloos verbinding maken dan gaat mijn keus alsnog naar de 60gig versie.

Die beslissing om een HDMI aansluiting te maken op de 20 gig versie is echt het beste dat Sony kon doen. Voor veel mensen is de PS3 ineens €100,- goedkoper geworden! Hierdoor is de PS3 "maar" €100,- duurder dan een premium XBOX360, en voor de €100,- meer heb je ook nog eens een Blu-Ray dvd speler standaard. 8)

De add-on van een cardreader is voor mij (en meerderen) niet interressant, heb je een camera dan kun je deze via de usb ook gewoon op je ps3 aansluiten.
De WIFI functie is erg leuk maar niet noodzaak (alhoewel, als ik een keer ziek op bed lig dan kan ik ook daar online gamen... hmmm)
en de HDD is uitbreidbaar met standaad pc producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
JvS schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:36:
[...]
Wat veel belangrijker is naar mijn mening is dat de omgeving rijk is en leuk reageert op langskomende auto's en niet helemaal statisch is.
Wat een leuk idee zou zijn (alhoewel de impact ervan niet zo groot is) is dat als je langs lang gras rijd je het gras ziet meewuiven op de wind van je auto. Ik denk echter dat dit alleen leuk is voor je achterligger om te zien want dit zie je niet vanuit je eigen euto gebeuren. En daarnaast heb je als achterligger wel wat anders om op te letten naast wuivend gras. Als deze gimmick tot gevolg heeft dat er een auto minder meerijd... laat dat gras dan maar lekker high-res statisch zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
swopdark schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:45:
Even een vraagje wat mij bezighoud. Het antwoord op deze vraag zal mijn uiteindelijke keuze tussen de 20 gig of de 60 gig versie laten bepalen:

Zou je met je PSP ook draadloos kunnen inloggen op de 20gig PS3 via je draadloze router? Ik bedoel mijn 20gig PS3 gaat via een kabeltje op de router worden aangesloten. Met mijn PSP communiceer ik draadloos met dezelfde router. Zoals ik heb begrepen kan je je PSP gebruiken als een soort van afstandsbediening voor de PS3 als multimedia centre. Zou ik nu de 20 versie kopen en ik kan dan niet draadloos verbinding maken dan gaat mijn keus alsnog naar de 60gig versie.

Die beslissing om een HDMI aansluiting te maken op de 20 gig versie is echt het beste dat Sony kon doen. Voor veel mensen is de PS3 ineens €100,- goedkoper geworden! Hierdoor is de PS3 "maar" €100,- duurder dan een premium XBOX360, en voor de €100,- meer heb je ook nog eens een Blu-Ray dvd speler standaard. 8)

De add-on van een cardreader is voor mij (en meerderen) niet interressant, heb je een camera dan kun je deze via de usb ook gewoon op je ps3 aansluiten.
De WIFI functie is erg leuk maar niet noodzaak (alhoewel, als ik een keer ziek op bed lig dan kan ik ook daar online gamen... hmmm)
en de HDD is uitbreidbaar met standaad pc producten.
Voor zover ik heb begrepen is voor europa alleen maar de 60gb versie. maar die wou ik toch zowiezo al gaan halen ;) ik vind die cardreader en wifi wel meerwaarde hebben. vooral als ik het dan meteen als accespoint kan gaan gebruiken. kan mijn oude brakke ding meteen de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikey!
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:35
[...]

Hier ziet elk luik er hetzelfde uit
Aan de linkerkant van het gebouw zijn een tweetal luiken toch echt dicht hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Mannes schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:02:
[...]

Voor zover ik heb begrepen is voor europa alleen maar de 60gb versie. maar die wou ik toch zowiezo al gaan halen ;) ik vind die cardreader en wifi wel meerwaarde hebben. vooral als ik het dan meteen als accespoint kan gaan gebruiken. kan mijn oude brakke ding meteen de deur uit.
Op de nl website staat ook de 20 gb versie. verder heeft sony aangegeven de focus te verplaatsen naar de goedkopere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 11:54:
[...]

Wat een leuk idee zou zijn (alhoewel de impact ervan niet zo groot is) is dat als je langs lang gras rijd je het gras ziet meewuiven op de wind van je auto. Ik denk echter dat dit alleen leuk is voor je achterligger om te zien want dit zie je niet vanuit je eigen euto gebeuren. En daarnaast heb je als achterligger wel wat anders om op te letten naast wuivend gras. Als deze gimmick tot gevolg heeft dat er een auto minder meerijd... laat dat gras dan maar lekker high-res statisch zijn.
Al die kleine details dragen anders wel bij tot een betere speelervaring. Net zoals het meewuiven van alle blaadjes van een boom, graspollen die op de weg worden gegooid als je net door het gras bent geslide, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Wat verwacht je dan? Dat die dingen ineens wonderen kunnen verichten? natuurlijk kan je zien dat het gerenderd is, helemaal op stills

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JvS schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:21:
Wat verwacht je dan? Dat die dingen ineens wonderen kunnen verichten? natuurlijk kan je zien dat het gerenderd is, helemaal op stills
Ja .. wat betekend voor jou next gen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Men had beter van eerste keer die 20Gb model met een hdmi poort uitgerust en die naar voren gebracht. Zelf ik begin die interresant te vinden ook al is het geld voor de 60gb model al lang opzij gezet.

Soit de marketing naar het grote publiek - die gelukkig immuun is aan fanboy talk en geruchten - uit de straat is natuurlijk nog niet begonnen en al zeker niet in europa, maar toch vind ik het zonde.

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik neem toch de 60BG versie, want anders ga ik achteraf mss weer spijt krijgen. Ik moet wel zeggen dat ik de helemaal zwarte PS3 wel iets vind hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:27:
[...]

Geen fotorealistische beelden, dat duurt nog wel een generatie of 2 hoor.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:37:
Ik neem toch de 60BG versie, want anders ga ik achteraf mss weer spijt krijgen. Ik moet wel zeggen dat ik de helemaal zwarte PS3 wel iets vind hebben...
Het feit dat je de hard disk kunt upgraden later met een groter model naar keuze vind ik wel interresant. Ma bon, zal ook wel 60GB versie worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik vraag me eigenlijk af wat er achter het klepje van de 20GB versie zit, aangezien die geen card reader heeft :P
Zou je die card reader misschien los kunnen kopen en erin kunnen klikken? Dat er dan nu gewoon een plaatje zit dat je eruit kunt trekken (net als bij de PC dus eigenlijk)
Maarja, als dat niet gaat kunnen dan is dat klepje op de 20GB versie gewoon nutteloos.

[ Voor 14% gewijzigd door SToRM666 op 29-09-2006 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
vind het alleen wel jammer dat ze de usb poorten weer aan de voorkant hebben gemaakt.
zou wel beter zijn geweest als ze er ook wat aan de achterkant hadden gezet. dan blijft de voorkant mooi strak als je er bijv een usb schijf aan hangt.

Maar goed, je kan niet alles hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:27:
[...]

Games op een hoge resolutie kunnen spelen, graphics met mooie licht effecten, grote textures, goede modellen, veel modellen in beeld, altijd lekker 60fps en een realistische feel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en natuurlijk kan je zien dat het gerenderd is ... gaat niet helemaal samen he? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind gran turismo4 een bizar realistische feel hebben, behoorliijk groffe graphics en weinig effecten. Kan makkelijk.

Dus om terug te komen op je vorige vraag: Ja je hebt naar mijn mening te hoge verwachtingen van graphics. Ik ken geen race spellen die er veel beter uit zien eerlijk gezegd. En hedendaagse pc's met high end kaarten kunnen meer dan een PS3 en een 360 kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
JvS schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 16:13:
En hedendaagse pc's met high end kaarten kunnen meer dan een PS3 en een 360 kunnen.
Het voordeel dat consoles hebben tov pc hardware is dat ontwikkelaars voor een console exact weten waarvoor ze aan het programeren zijn. Doordat ze steeds meer inzicht krijgen in de architectuur en mogelijkheden van een console worden spellen steeds mooier. Dit is goed te zien bij de PS2 en hopelijk ook voor de PS3.

Hierdoor KUNNEN hedendaagse pc's misschien wel meer, maar ontwikkelaars trekken niet vaak het maximale uit een pc onderdeel. Nu zag ik laatst wel een filmpje van een spel dat op een quad core intel draaide, dat was echt mega bruut maar dit soort pc's zullen voorlopig nog even niet bij jan en alleman thuis staan. De XB360 en PS3 daarintegen worden met miljoenen tegelijk verkocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:07:
[...]

Nu zag ik laatst wel een filmpje van een spel dat op een quad core intel draaide, dat was echt mega bruut maar dit soort pc's zullen voorlopig nog even niet bij jan en alleman thuis staan. De XB360 en PS3 daarintegen worden met miljoenen tegelijk verkocht...
Heb ik ook gezien, alan wake was dat. En als ik mij niet vergis komt deze ook op de PS3 ;)

Dus die 'brute' graphics waar die pc gamertjes slechts van kunnen dromen (tenzij met een quadcore intel en weet ik veel wat voor graphics kaart) zullen wij waarschijnlijk gewoon kunnen zien door het schijfje in ons 500 euro kostende apparaat te drukken :p Eat that, pc gamers ;) Zonder kopzorgen, tweaken, geld uitgeven, koelproblemen, enz enz :)

Nee serieus, wie zegt dat de ps3 niet klaar is om het gameplatform bij uitstek te worden weet gewoon niet beter. 500 euro is HEEL ERG redelijk imo, voor wat je krijgt. Duidelijk nu al meer 'next gen' dan de xbox (beetje mode woord, wat is next gen uiteindelijk)

Mooi apparaat, alles spreekt aan. En nu er stilletjesaan meer info beschikaar wordt voel ik nog veel beter aan dat ik echt wel de ps3wil hebben en niet de xbox. Ben ik effe blij dat ik toch niet 'zwak' ben geweest en mij heb laten overhalen tot een xbox. (ik koop slechts één console. Liever één console en meer games, dan twee consoles, maar dat is mijn menig)

Zelf ga ik zeker voor de 20Gig PS3. Zoals je zegt, een volledige ps3 is er nu al voor 500 euro. Meteen al heel wat beter tov de xbox premium, waarbij je de kosten van live nog eens moet optellen om gelijke functionaliteit te bekomen en waarbij je geen hd speler hebt. Eigenlijk is de ps3 op dit ogenblik gewoon een koopje, en dat meen ik. (en de 360premium heeft ook geen standaard wifi of cardreader, dus de vergelijk met de 'core' ps3 gaat op)

edit: dus xbox360=> geen hdmi, geen high definition drive, geen motion sensing op de controller, en toch maar 100 euro goedkoper. Ja hoor, de xbox is veel beter value for money 8)7

Zelf ga ik die cardreader of wifi niet gebruiken. 20 gig ps3 it shall be. (zeker omdat je gemakkelijk de hd zelf kan vervangen, so no big deal)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-09-2006 23:34 ]

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Wat ik me zon beetje afvraag;

Hoe makkelijk gaat t straks worden om net zoals op de PSP niet-legale games te gaan draaien?
Je kan namelijk de hdd vervangen dus je kan er vrij easy een extreem grote schijf in zetten.
Zal de console dan ook games kunnen laden van de hdd, met bijv een aangepaste firmware ofzo?
De reden dat ik namelijk mn PSP heb gekocht is juist om het draaien van homebrew...
Ik ben benieuwd hoe goed de console van Sony beveiligd is om dit tegen te gaan, want tegenwoordig word alles gekraakt, van PSP tot zelfs 360...

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:55

inXs

known as inXs

360 is niet echt gekraakt te noemen eigenlijk.... En tja, als je daar al je keuze op moet baseren, kan je beter maar een wii kopen, hou je nog geld over.

superB

• SToRM666
Verwijderd schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 23:28:
Heb ik ook gezien, alan wake was dat. En als ik mij niet vergis komt deze ook op de PS3 ;)
Deze komt helaas niet op de PS3...

Verwijderd

Collaborator schreef op vrijdag 29 september 2006 @ 12:41:
[...]

Geen fotorealistische beelden, dat duurt nog wel een generatie of 2 hoor.
Mja, wel eens Crysis gezien? Dat komt toch wel schokkend dichtbij fotorealistisch :)

• Yamy_Daffy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:48
[...]

Dus die 'brute' graphics waar die pc gamertjes slechts van kunnen dromen (tenzij met een quadcore intel en weet ik veel wat voor graphics kaart) zullen wij waarschijnlijk gewoon kunnen zien door het schijfje in ons 500 euro kostende apparaat te drukken :p Eat that, pc gamers ;) Zonder kopzorgen, tweaken, geld uitgeven, koelproblemen, enz enz :)

Nee serieus, wie zegt dat de ps3 niet klaar is om het gameplatform bij uitstek te worden weet gewoon niet beter. 500 euro is HEEL ERG redelijk imo, voor wat je krijgt. Duidelijk nu al meer 'next gen' dan de xbox (beetje mode woord, wat is next gen uiteindelijk)
SToRM666 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:53:
[...]
Deze komt helaas niet op de PS3...
Hier moest ik toch even hard om lachen _/-\o_

PVOutput 10x Longi 360wp zo PSN: Yamy_Daffy

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 10:56:
[...]

Mja, wel eens Crysis gezien? Dat komt toch wel schokkend dichtbij fotorealistisch :)
Nee eigenlijk totaal niet. In de side-by-sides met screens en foto's zie je meteen welke nep is. Simpelweg omdat de kleine details en random dingen in de natuur nog vrij moeilijk zijn om ook gedetailleerd na te maken. Vooral gras en takken / bomen blijven heel moeilijk. (bladeren zijn ze wel goed gelukt moet ik zeggen :9~ )

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 30-09-2006 12:24 ]

This space is occupied

Verwijderd

[...]

Mooi apparaat, alles spreekt aan. En nu er stilletjesaan meer info beschikaar wordt voel ik nog veel beter aan dat ik echt wel de ps3wil hebben en niet de xbox. Ben ik effe blij dat ik toch niet 'zwak' ben geweest en mij heb laten overhalen tot een xbox. (ik koop slechts één console. Liever één console en meer games, dan twee consoles, maar dat is mijn menig)

Zelf ga ik zeker voor de 20Gig PS3. Zoals je zegt, een volledige ps3 is er nu al voor 500 euro. Meteen al heel wat beter tov de xbox premium, waarbij je de kosten van live nog eens moet optellen om gelijke functionaliteit te bekomen en waarbij je geen hd speler hebt. Eigenlijk is de ps3 op dit ogenblik gewoon een koopje, en dat meen ik. (en de 360premium heeft ook geen standaard wifi of cardreader, dus de vergelijk met de 'core' ps3 gaat op)

edit: dus xbox360=> geen hdmi, geen high definition drive, geen motion sensing op de controller, en toch maar 100 euro goedkoper. Ja hoor, de xbox is veel beter value for money 8)7

Zelf ga ik die cardreader of wifi niet gebruiken. 20 gig ps3 it shall be. (zeker omdat je gemakkelijk de hd zelf kan vervangen, so no big deal)
Ik weet niet, ik vind 500 euro nog best wel duur voor een systeem waarvan ik nog niet eens zeker weet wat hij nou daadwerkelijk gaat doen. Weet niks van de online mogelijkheden, weet niet of ik wat aan die blu-ray ga hebben, ik heb geen HDMI? kan ik gewoon component?

Daarnaast zie ik geen titels die me aanspreken, of die komen pas volgend jaar uit. Ben blij dat ik nu nog een 360 heb, kan ik daarop al alle tweede generatie titels spelen en de betere versies van alle titels die op beide consoles uitkomen. Misschien dat als Metal Gear uitkomt de gedachtes anders zijn maar voor alleen Resistance ga ik dus geen 500 euro betalen. Koop ik wel Gears of War en Forza 2 voor.

Er is gewoon zo'n weinig aanbod van titels, en de titels die er zijn hebben dan geen online mogelijkheden enzo. Zelfde wat ik zag toen ik al een dreamcast had en de PS2 kwam uit. Soulcalibur tegen Tekken Tag.. toen was het voor mij wel duidelijk dat ik nog geen ps2 nodig had :)

• swopdark
Graphics zijn erg belangrijk maar (vooral) de PS2 en de GameCube hebben laten zien dat niet alle spellen vallen of staan bij graphics.

Kijk naar geweldige spellen als: PIKMIN, OKAMI, we love katamari, mario kart, viewtiful joe etc etc allemaal games die het niet van de fotorealistische graphics moeten hebben maar waarbij juist cartoony of misterieuze graphics sfeer bijdragen aan het geveol van de game. Uiteraard zijn er ook spelsoorten waarbij realistische graphics sfeer verhogend zijn zoals race simulatoren, 1st person shooters en horror action adventures zoals Resident Evil, Splinter Cell, MGS.

oh men, ik kan echt absoluut niet wachten tot de PS3 op volle toeren draait en de gamesstroom weer flink op gang is zoals bij de PS2 het geval was. Voor de PS2 werd er bijna iedere maand een topgame gereleased en voor de Xbox en in meedere mate de GameCube moets je soms echt lang wachten totdat er eens een Zelda, Mario, splinter cell, PGR of Halo uitkwam waarmee je je console aankoop kon rechtvaardigen.

Met deze uitspraken lok ik vast weer een tegenreactie van een gefrustreerde MS fan uit maar als je een beetje nadenkt dan weet je dat dit heeft bijgedragen aan de overwinning van de PS2 op de vorige markt. Ook toen had XBOX toppers als HALO, Splinter Cell, PGR en andere games als "exclusives" maar dit heeft ze niet veel verder geholpen dan de 2e plaats op afstand...

Ik hoop echt dat de PS3 de achterstand door de late release kan overkomen want MS mikt op 10 miljoen verkochte console tegen het einde van dit jaar (MS heeft trouwens in het verleden ook al vaker het aantal te verwachtem verkochte XBOXEN moeten aanpassen, naar beneden) Ik zeg niet dat de 360 een slechte console is hoor ik ben erg blij met een gezonde concurentie want nu moet Sony en Nintendo alle zeilen bij zetten om tegengas te geven op het game geweld dat MS op dit moment aan het ontwikkelen is.

De 360 is abosluut erg lekker op gang en met aankomende toppers als HALO3, halo wars (filmpje zag er mega bruut uit) FORTZA 2, PGR4, en vast nog veel meer in de toekomst. Ja de PS3 gaat het zwaar krijgen en moet met flinke games komen om hier tegenop te kunnen. Gelukkig heeft ook de PS3 een stapel bewezen successen zoals GT4, MGS4, KILLZONE2, RR7, Virtua fighter 5, Devil May Cry 4 etc op stapel staan + een aantal nieuwe games zoals Heavenly Sword en MOTORSTORM. Ik moet zeggen ik heb weer vertrouwen in de PS3 dankzij de laatste TGS en de eravringen met de PS2.

Mesnen die zeggen dat de PS3 nu al geflopt is moeten maar even wachter tot 12 maanden na de launch. Ik denk dat Sony ook dit keer weer wat potten gaat breken

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 12:43:
[...]

Ik weet niet, ik vind 500 euro nog best wel duur voor een systeem waarvan ik nog niet eens zeker weet wat hij nou daadwerkelijk gaat doen. Weet niks van de online mogelijkheden, weet niet of ik wat aan die blu-ray ga hebben, ik heb geen HDMI? kan ik gewoon component?

Daarnaast zie ik geen titels die me aanspreken, of die komen pas volgend jaar uit. Ben blij dat ik nu nog een 360 heb, kan ik daarop al alle tweede generatie titels spelen en de betere versies van alle titels die op beide consoles uitkomen. Misschien dat als Metal Gear uitkomt de gedachtes anders zijn maar voor alleen Resistance ga ik dus geen 500 euro betalen. Koop ik wel Gears of War en Forza 2 voor.

Er is gewoon zo'n weinig aanbod van titels, en de titels die er zijn hebben dan geen online mogelijkheden enzo. Zelfde wat ik zag toen ik al een dreamcast had en de PS2 kwam uit. Soulcalibur tegen Tekken Tag.. toen was het voor mij wel duidelijk dat ik nog geen ps2 nodig had :)
Ja je kunt component gebruiken natuurlijk. Met BR kun je HD films afspelen. Wat wil je meer weten?
Als er geen titels zijn die je leuk vind moet je het niet doen natuurlijk.

Welke titels hebben geen online mogelijkheid behalve Tonyhawk? Juist....

Wat wil je nu horen dan? Wat we je gaan overhalen een PS3 te halen? Of wat? :?

Verwijderd

Mja, ok, sorry voor de alan wake misunderstanding.

Het is dan ook niet nodig hierover zo dom te doen, iedereen kan wel eens iets mis hebben.

Ik volg het wel, maar ben ook niet van alles op de hoogte. En ik meende ooit gehoord te hebben dat alan wake ook op de ps3 zou verschijnen, lang geleden, blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen.

(nu ja, achteraf gezien wel logisch aangezien alan wake als dx10 vista game gepromoot wordt, en dus duidelijk niet op een concurrerend systeem zal verschijnen)

Dit gezegd zijnde; TGS was geweldig en er wachten ons weer een heleboel magistrale games :)

Ik kan er weer effe tegen tot maart , keep the news coming :)

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

master_viper schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 00:15:
Wat ik me zon beetje afvraag;

Hoe makkelijk gaat t straks worden om net zoals op de PSP niet-legale games te gaan draaien?
Je kan namelijk de hdd vervangen dus je kan er vrij easy een extreem grote schijf in zetten.
Zal de console dan ook games kunnen laden van de hdd, met bijv een aangepaste firmware ofzo?
De reden dat ik namelijk mn PSP heb gekocht is juist om het draaien van homebrew...
Ik ben benieuwd hoe goed de console van Sony beveiligd is om dit tegen te gaan, want tegenwoordig word alles gekraakt, van PSP tot zelfs 360...
Dat gaat natuurlijk niet makkelijk worden. Het is al erg vreemd dat Sony bij de PSP zo de mist in is gegaan, maar kijk naar de 360, die is ook nog niet echt gekraakt. De PS2 was op zich ook best wel goed beveiligd en dat niveau zullen ze alleen maar verbeterd hebben. Ik denk niet dat je eventjes met een gehackte firmware spellen van de HD zult kunnen draaien. Misschien hebben ze ook wel een bottleneck gecreeerd in de doorvoersnelheid vanaf de HD, zodat het ook nooit zinnig kan zijn. Maar het zou voor veel mensen natuurlijk niet gek zijn als ze met de beveiliging net zo hebben lopen falen als bij de PSP.

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:21
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:39:
[...]

Dat gaat natuurlijk niet makkelijk worden. Het is al erg vreemd dat Sony bij de PSP zo de mist in is gegaan, maar kijk naar de 360, die is ook nog niet echt gekraakt.
De 360 is al wel gekraakt voor zover ik weet, zie ook hier.
Er worden ook al ontzettend veel 360 games via nieuwsgroepen aangeboden. Magoed, ik hou het mooi op orginele :)

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:39:
[...]

Dat gaat natuurlijk niet makkelijk worden. Het is al erg vreemd dat Sony bij de PSP zo de mist in is gegaan, maar kijk naar de 360, die is ook nog niet echt gekraakt. De PS2 was op zich ook best wel goed beveiligd en dat niveau zullen ze alleen maar verbeterd hebben. Ik denk niet dat je eventjes met een gehackte firmware spellen van de HD zult kunnen draaien. Misschien hebben ze ook wel een bottleneck gecreeerd in de doorvoersnelheid vanaf de HD, zodat het ook nooit zinnig kan zijn. Maar het zou voor veel mensen natuurlijk niet gek zijn als ze met de beveiliging net zo hebben lopen falen als bij de PSP.
Idd de 360 is ook al gekraakt, helaas.....
Ik vind het inderdaad vrij raar wat er op de PSP gebeurd is... Sony komt maar met nieuwe firmware upgrades en stuk voor stuk worden ook deze gekraakt.
Ik hoop inderdaad dat ze hiervan geleerd hebben en het op de PS3 beter aanpakken, want het vervangen van hdd in de PS3 maakt het natuurlijk erg aantrekkelijk voor de kraak-scene.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zonder daar al te diep op in te gaan. De DVD-drive van de 360 is gekraakt. Dit zou microsoft heel eenvoudig kunnen detecteren en op kunnen lossen, maar hebben ze tot op heden nog niet gedaan.
De 360 zelf is zeer goed beveiligd.

• SToRM666
Verwijderd schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:01:
Mja, ok, sorry voor de alan wake misunderstanding.

Het is dan ook niet nodig hierover zo dom te doen, iedereen kan wel eens iets mis hebben.

Ik volg het wel, maar ben ook niet van alles op de hoogte. En ik meende ooit gehoord te hebben dat alan wake ook op de ps3 zou verschijnen, lang geleden, blijkbaar heb ik dat verkeerd begrepen.

(nu ja, achteraf gezien wel logisch aangezien alan wake als dx10 vista game gepromoot wordt, en dus duidelijk niet op een concurrerend systeem zal verschijnen)

Dit gezegd zijnde; TGS was geweldig en er wachten ons weer een heleboel magistrale games :)

Ik kan er weer effe tegen tot maart , keep the news coming :)
Het is jammer dat die niet op de PS3 komt, maar er zijn meer dan genoeg andere games die de aanschaf van een PS3 waard zijn :)

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

yorroy schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 14:53:
[...]

De 360 is al wel gekraakt voor zover ik weet, zie ook hier.
Er worden ook al ontzettend veel 360 games via nieuwsgroepen aangeboden. Magoed, ik hou het mooi op orginele :)
Daarom zei ik ook "niet echt" gekraakt :)

Die DVD drive hack ken ik, maar dat is nog niet echt een veilige hack te noemen, omdat MS het met een update via Xbox Live zou kunnen verhelpen. Waarom ze dat tot nu toe niet hebben gedaan is me eigenlijk een raadsel. Misschien willen ze eerst veel mensen aan de hack hebben, om ze vervolgens harder terug te naaien ofzo.

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
Mischien ooit gehoort van de "stealth feature" in de nieuwe firmwares ? Die zorgt er namelijk voor dat je gehackte drive onopgemerkt blijft. Daarnaast is het een veilige hack te noemen als men deze goed uitvoerd :)

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Shiver23 schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:22:
Zonder daar al te diep op in te gaan. De DVD-drive van de 360 is gekraakt. Dit zou microsoft heel eenvoudig kunnen detecteren en op kunnen lossen, maar hebben ze tot op heden nog niet gedaan.
De 360 zelf is zeer goed beveiligd.
Je mag er best dieper op in gaan, want jou verhaal klopt niet geheel...
Als je een beetje weet hoe dat werkt en hoe ver ze al zijn, dan wist je dat er nu al firmware is die niet is te detecteren, lijkt me ook raar anders zou microsoft dit allang gedaan hebben en vele gebruikers van deze hack van xbox live hebben gebanned.

• swopdark
Ik geloof dat de PS3 net zoals de PSP via het internet of meegeleverd op nieuwe games nieuwe firmware gaat verstrekken. Op deze manier willen ze bijvoorbeeld extra functionaliteiten toevoegen net zoals dat bij de PSP gebeurd. Daarnaast kunnen ze dan foutjes in de firmware die gebruikt wordt door hackers aanpassen.
master_viper schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 15:15:
[...]

Idd de 360 is ook al gekraakt, helaas.....
Ik vind het inderdaad vrij raar wat er op de PSP gebeurd is... Sony komt maar met nieuwe firmware upgrades en stuk voor stuk worden ook deze gekraakt.
Ik hoop inderdaad dat ze hiervan geleerd hebben en het op de PS3 beter aanpakken, want het vervangen van hdd in de PS3 maakt het natuurlijk erg aantrekkelijk voor de kraak-scene.
De PSP is een leuke hebbe dingetje en je kunt er ontzettend veel dingen mee doen. Doordat ie zo goed verkoopt in amerika en europa zijn er hele volkstammen die homebrew aan het maken zijn, door deze "developer support" blijft het interressant om de PSP te hacken. Daarnaast maken een hoop mensen er echte een sport van om software te kraken.

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 30 september 2006 @ 17:28:
[...]

Daarom zei ik ook "niet echt" gekraakt :)

Die DVD drive hack ken ik, maar dat is nog niet echt een veilige hack te noemen, omdat MS het met een update via Xbox Live zou kunnen verhelpen. Waarom ze dat tot nu toe niet hebben gedaan is me eigenlijk een raadsel. Misschien willen ze eerst veel mensen aan de hack hebben, om ze vervolgens harder terug te naaien ofzo.
Ik denk dat de aankomende herfst-update hier wel iets tegen zal ondernemen. En anders is het wachten op de eerste grote hardware-revisie. Ze zijn toch al van plan om dan een koelere 65nm chip te gebruiken, dan kan er meteen wat gedaan worden aan die dvd-drive-hacks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Zone of the enders 3 komt naar de PS3! SWEET! ik vond deel twee ook echt fantastisch! veel vijanden op het scherm, japanse anime sfeer, mega strakke mechs (in de game werden ze Orbital Frames genoemd) die vaak meer menselijk waren dan robotachtig.

Afbeeldingslocatie: http://www.konami.jp/gs/game/zoe2/pic/title_back.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img171.imageshack.us/img171/928/charadingole5.jpg

BRINGS BACK MEMORIES??
Hell yeah! De game staat gepland voor 2007 en de PS3 heeft er weer een topper bij. Voor de 360 eigenaren hoop ik dat ie ook op hun console uit komt! dan weten ze pas wat ze altijd hebben gemist tijdens het PS2 vs XBOX debacel :D

[ Voor 27% gewijzigd door swopdark op 01-10-2006 01:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

swopdark schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:07:
Zone of the enders 3 komt naar de PS3! SWEET!
BRINGS BAXK MEMORIES??
Hell yeah! De game staat gepland voor 2007 en de PS3 heeft er weer een topper bij. Voor de 360 eigenaren hoop ik dat ie ook op hun console uit komt! dan weten ze pas wat ze altijd hebben gemist tijdens het PS2 vs XBOX debacel :D
_/-\o_ De Kojima games zijn voor mij de enige reden om een ps3 eventueel ooit te halen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Collaborator schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:09:
[...]

_/-\o_ De Kojima games zijn voor mij de enige reden om een ps3 eventueel ooit te halen.
Voor mij zeker niet de enige maar ze dragen wel bij... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
swopdark schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 01:07:
Zone of the enders 3 komt naar de PS3! SWEET!
Voor de 360 eigenaren hoop ik dat ie ook op hun console uit komt! dan weten ze pas wat ze altijd hebben gemist tijdens het PS2 vs XBOX debacel :D
Laat maar op PS3 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Ja je hebt gelijk, ik probeerde over te komen als iemand die geen partij kiest... hehe O-) Nadat BioShock, en een volgend deel in de Splinter Cell serie (tijdelijk) exclusief naar de 360 komt hoop ik natuurlijk dat deze ZOE3 op de PS3 blijft. ;)

ff over de X06:
Wat heeft MS nu eigenlijk allemaal bekend gemaakt naast de aankondigingen van bioshock en Splinter Cell exclusive op de 360 en een RTS op basis van het HALO universum?

Ze hebben filmpjes laten zien van PGR4 (alsof we niet wisten dat deze zou gaan komen) Waarschijnlijk ook info over HALO3.
Ze hadden GOW speelbaar staan (die gasten van 1up vonden het spel nog niet je-van-het, en zelfs een beetje repeterend, grafisch wel top)
Aankondiging van Banjo kazooie (das wel vet, maar RARE heeft sinds ze zijn overgenomen door MS Alleen maar troep gemaakt, de games zijn nooit meer de kwaliteit zoals het was onder Nintendo)
Viva Pinada (vaag spel, trekt me niet Ik denk dat MS dit heeft gemaakt om te kunnen zeggen: kijk eens jongen wij maken ook dit soort spellen, net zoals Nintendo dat heel goed kan!!!!!")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Splintercell 5 zal net zo exclusief zijn als de originele SC voor de xbox, aldus de makers. Dit wil volgens mij gewoon zeggen dat hij na een tijdje alsnog naar de PS3 komt. Bioshock is ook nog niet zeker dat deze niet naar de PS3 zal komen. Deze exclusiviteit is ook van beperkte duur. Dus we wachten af (en houden hoop. Voor mij wat betreft Bioshock. SC kan me gestolen worden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rstyled
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 15:28
swopdark schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 22:40:
[...]
ff over de X06:

Ze hebben filmpjes laten zien van PGR4 (alsof we niet wisten dat deze zou gaan komen) Waarschijnlijk ook info over HALO3.
Ze hadden GOW speelbaar staan (die gasten van 1up vonden het spel nog niet je-van-het, en zelfs een beetje repeterend, grafisch wel top)
Aankondiging van Banjo kazooie (das wel vet, maar RARE heeft sinds ze zijn overgenomen door MS Alleen maar troep gemaakt, de games zijn nooit meer de kwaliteit zoals het was onder Nintendo)
Viva Pinada (vaag spel, trekt me niet Ik denk dat MS dit heeft gemaakt om te kunnen zeggen: kijk eens jongen wij maken ook dit soort spellen, net zoals Nintendo dat heel goed kan!!!" KIJK DAN GVD!!)
ff over jouw bericht:

1. Als je wilt weten en jezelf afvraagt wat microsoft op X06 heeft laten zien, verdiep je er dan in.
2. "die gasten" van 1up zullen dat ongetwijfeld vinden, maar laat het verhaal eens aan de andere kant zien. "gasten" van 1up zijn niet heilig.

Dan hier een samenvatting van een verslag van een "gast" van gamer.nl:
Het was absoluut een mooie verrassing geweest, maar wat ik afgelopen week heb gezien had ik voor geen goud willen missen. Gears of War is ruig, Gears of War is ranzig, maar Gears of War is vooral cool. Het moet dan ook wel heel gek lopen, wil Epic hier geen meesterwerkje van maken.
3. Rare maakt geen troep en rare heeft dat zeker niet gedaan in het verleden. Zelfs zo goed dat men grootse verwachtingen had van Perfect dark zero. Het spel was niet wat we verwachtte van een next-gen titel van Rare, maar het was zeker geen slecht spel. Ze brachten ons Kameo, wat volgens mij een prachtig spel is. Daarnaast is Viva Pinata gevormd uit een leuk concept.

4.Microsoft moet dit natuurlijk kunnen zeggen en dat lijkt me ook vrij logisch. De Japanners eisen namelijk ook traditionele Japanse spellen. Aangezien Pikmin en Pokemon zo aangeslagen zijn in dat verre oosten, lijkt me dat toch wel redelijk. Daarnaast snap ik niet waarom je er taalkundig zo agressief van wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
rstyled schreef op zondag 01 oktober 2006 @ 23:47:
[...]

2. "die gasten" van 1up zullen dat ongetwijfeld vinden, maar laat het verhaal eens aan de andere kant zien. "gasten" van 1up zijn niet heilig.

Dan hier een samenvatting van een verslag van een "gast" van gamer.nl:

[...]
Gamer.nl staat stijf van de XBOX fanboyz, neemt niet weg dat GOW mij ook een gaaf spel lijkt
3. Rare maakt geen troep en rare heeft dat zeker niet gedaan in het verleden. Zelfs zo goed dat men grootse verwachtingen had van Perfect dark zero. Het spel was niet wat we verwachtte van een next-gen titel van Rare, maar het was zeker geen slecht spel. Ze brachten ons Kameo, wat volgens mij een prachtig spel is. Daarnaast is Viva Pinata gevormd uit een leuk concept.
RARE heeft onder Nintendo zeker mooie en leuke spellen gemaakt, maar sinds ze onder MS staat heeft het niet meer de glans. zo schreef ik het ook volgens mij
4.Microsoft moet dit natuurlijk kunnen zeggen en dat lijkt me ook vrij logisch. De Japanners eisen namelijk ook traditionele Japanse spellen. Aangezien Pikmin en Pokemon zo aangeslagen zijn in dat verre oosten, lijkt me dat toch wel redelijk. Daarnaast snap ik niet waarom je er taalkundig zo agressief van wordt.
Je hebt gelijk dat laatste stukje was niet nodig en heb ik ook maar weer weggehaald. Het kwam dan gelukkig wel over zoals ik het had bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Leuke setup in de Best Buy:

Afbeeldingslocatie: http://i13.photobucket.com/albums/a293/msuman2k4/newslide.jpg

_/-\o_ _/-\o_

Mogen ze hier ook wel doen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om er vervolgens achter te komen dat zodra je ps3 bij jouw in de huiskamer staat je nog 10.000 euro moet uitgeven om hetzelfde effect te krijgen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Lol. Sony heeft PSM iets leuks opgestuurd: een werkende PS3. En ze zijn er erg blij mee ;)

http://pspcave.com/ps3new...t_a_ps3_shock_from_sony!/
We also got to grips with Resistance: Fall of Man too. The jury's still out on this one but it looks amazing; like proper next-gen. But it really drew in a crowd of curious gamers. Including some teary-eyed men from an Xbox magazine.
Dus Resistance: Fall of Man ziet er dus echt heel goed uit op 1080p. ;)

Trouwens, iemand intresse om een nieuw topic aan te maken met nieuwe foto's e.d.?

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 12:36:
Om er vervolgens achter te komen dat zodra je ps3 bij jouw in de huiskamer staat je nog 10.000 euro moet uitgeven om hetzelfde effect te krijgen :')
Overdrijven is ook een vak. Voor minder dan de helft heb je het staan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op maandag 02 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

Overdrijven is ook een vak. Voor minder dan de helft heb je het staan. ;)
Precies. En het laat wel goed zien waartoe de PS3 echt in staat is :)

Pagina: 1 ... 11 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.