Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.497 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zondag 17 september 2006 @ 17:11:
[...]

En dan voel jij je natuurlijk persoonlijk geroepen om de ongelovigen terecht te wijzen.
Het zal toch wat zijn op een discussie forum, als je niet meer kan reageren op iemand, of het nou een mening is of niet. Ik val jou er niet op aan.

Daar lijkt mij een discussie forum voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Zijn er hier trouwens mensen die op gaan blijven om de openingstoespraak van Ken te volgen? :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
SToRM666 schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:55:
[...]

Ik heb Oblivion op de pc, maar die heb ik nog geeneens 30min. gespeeld omdat die gewoon niet te spelen is vanwege de slechte framerate (te trage pc).
De 360 versie heb ik niet gekocht, omdat ik daar her en der ook mensen over hoorde klagen dat die niet helemaal lekker liep enzo.
Dus voor mij komt het perfect uit dat er nu wel een versie op de PS3 komt die er (waarschijnlijk) én goed uitziet én een goede framerate heeft :)
De grafische kracht van de PS3 is echt niet zoveel beter dan die van de X360. Ze zijn beide ongeveer even krachtig. Dus als er grotere textures gebruikt gaan worden, dan moet iets anders aan detail uitgezet worden om het soepel te laten draaien.

edit:

Woops, 'niet' vergeten :P

[ Voor 3% gewijzigd door Chester op 18-09-2006 14:09 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Chester schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:06:
[...]

De grafische kracht van de PS3 is echt zoveel beter dan die van de X360. Ze zijn beide ongeveer even krachtig. Dus als er grotere textures gebruikt gaan worden, dan moet iets anders aan detail uitgezet worden om het soepel te laten draaien.
Aangezien jij je PS3 al hebt.. Hoe bevalt ie?
Dit is natuurlijk onzin, dat jij nu al kan zeggen, zonder vergelijkbare games te hebben gezien, zoals oblivion, dat de grafische kracht zoveel beter is.
En je spreekt jezelf ook nog tegen, eerst zeg je zoveel beter en dan ineens even krachtig :/
Als je nou eens iets nuttigs toevoegt aan dit topic, dan hebben we er nog wat aan...

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:15

Polycom

Poes van goud

Ik denk dat chester een spel foutje gemaakt heeft, master-viper. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Laatst online: 20:15

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

PuDy schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:30:
Ik denk dat chester een spel foutje gemaakt heeft, master-viper. :)
Argh mijn naam is lelijk, ja al de leuke namen waren al in gebruik.
Maar idd dat denk ik ook maar toch voegt zijn post niet heel veel toe aan dit topic.
Er was trouwens zon foto geplaatst van de PS3, maar die ws erg wazig en en daarbij zag je wel dat de PS3 aan stond, maar ik kon geen achterkant en voorkant van elkaar scheiden, kan iemand me dat uitleggen.... wat voor en achter was

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

master_viper schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:41:
[...]

Argh mijn naam is lelijk, ja al de leuke namen waren al in gebruik.
Maar idd dat denk ik ook maar toch voegt zijn post niet heel veel toe aan dit topic.
Er was trouwens zon foto geplaatst van de PS3, maar die ws erg wazig en en daarbij zag je wel dat de PS3 aan stond, maar ik kon geen achterkant en voorkant van elkaar scheiden, kan iemand me dat uitleggen.... wat voor en achter was
Op die foto staat die op de kop (als je hem plat neer zou leggen)

En Chester heeft inderdaad het woordje -niet- vergeten toe te voegen. Ik ben zelf ook nog steeds in de veronderstelling dat de PS3 en 360 niet veel verschillen qua power. Maar hoe meer screens je ziet van nieuwe launchgames hoe beter het er voor de PS3 uit begint te zien. Of Sony heeft al heel snel veel potentieel uit de hardware weten te halen met goede tools voor de developers of er staat ons nog veel vooruitgang te wachten de komende jaren.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Shiver23 schreef op maandag 18 september 2006 @ 13:40:
[...]

Op die foto staat die op de kop (als je hem plat neer zou leggen)

En Chester heeft inderdaad het woordje -niet- vergeten toe te voegen. Ik ben zelf ook nog steeds in de veronderstelling dat de PS3 en 360 niet veel verschillen qua power. Maar hoe meer screens je ziet van nieuwe launchgames hoe beter het er voor de PS3 uit begint te zien. Of Sony heeft al heel snel veel potentieel uit de hardware weten te halen met goede tools voor de developers of er staat ons nog veel vooruitgang te wachten de komende jaren.
Ik was inderdaad het woordje -niet- vergeten. En ik meen ergens een keer een artikel gelezen te hebben waarin staat de developers zeggen dat de grafische kracht van beide consoles niet veel van elkaar schillen. Het komt er dus op neer wie de betere exclusives heeft.
Nog even een paar plus en min puntjes die ik zo zie zonder te denken over de Wii:

-Sony mag dan wel een grote fanbase hebben, maar Microsoft heeft tegen die tijd anderhalf jaar voorsprong. De X360 heeft 2 kersten en 1 sinterklaas meegemaakt tegen de tijd dat de PS3 hier te krijgen is.
-Microsoft heeft Xbox Live! Zoals velen al gezegd hebben, is 60 Euro in de jaar eigenlijk helemaal niet zoveel voor goede servers. Voor zover ik weet heeft Sony nog geen plannen gepubliceerd over hun online gaming netwerk. Als het gratis is, kan het imo nooit zo goed worden als XBox Live!
+De blu-ray speler zal veel helpen denk ik. Een standalone blu-ray speler kost zo een 1000 Euro. Een PS3 met een blu-ray drive en die ook nog eens als mediacenter gebruikt kan worden gaat 600 Euro kosten. Dit is voor mij in ieder geval nog een reden om een PS3 te halen.
+Sony heeft exclusives die ik interssant vind: Metal Gear, Gran Turismo en Final Fantasy. Ik weet niet in hoeverre dit zo gaat blijven aangezien games ontwikkelen op een nextgen machine duur is. Het zou best kunnen dat een groot deel van de huidige exclusives later ook op de X360 komen omdat ontwikkelaars meer geld nodig hebben.
+Ook al gaan de grafische effecten niet zoveel verschillen van elkaar, hoeft dit niks te betekenen. Sony heeft al 2x bewezen dat het met 'inferieure' consoles toch nog goed verkoopt. Oftewel, Sony heeft meer ervaring.

Verder kunnen we hier wel blijven discussieren over welke console krachtiger is, maar dat is nu nutteloos omdat de PS3 nog helemaal niet te krijgen is en je dus aan het vergelijken bent met specs en screenshots. En zoals het verleden al heeft getoond, zeggen screenshots helemaal niks omdat publishers deze gewoon keihard bewerken om hun game goed te verkopen.
Waar het op uit gaat komen is welke exclusives je aantrekken. Ben je meer voor games uit het oosten, dan haal je een PS3, ben je meer voor games uit het westen dan haal je een X360. Vind je ze allebei leuk dan haal je ze beide :P

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:10

JvS

Ik heb hem zelf ook

Gran Turismo gaat denk ik niet op de 360 uitkomen. Dat is en was altijd al een PS only spel. Ik laat mijn keus afhangen van de kwaliteit van Forza. GT4 is voor mij hét spel, op de PS3 duurt het nog even voordat een nieuwe GT uitkomt (die GT4 HD remake ga ik geen honderden euro's voor neerleggen in totaal), dat vind ik eigenlijk ook wel jammer.

Ik denk dat sony er verstandig aan doet zsm een nieuwe granturismo te maken, aangezien die spellen echte trekkers zijn :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

JvS schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:41:
Gran Turismo gaat denk ik niet op de 360 uitkomen. Dat is en was altijd al een PS only spel. Ik laat mijn keus afhangen van de kwaliteit van Forza. GT4 is voor mij hét spel, op de PS3 duurt het nog even voordat een nieuwe GT uitkomt (die GT4 HD remake ga ik geen honderden euro's voor neerleggen in totaal), dat vind ik eigenlijk ook wel jammer.

Ik denk dat sony er verstandig aan doet zsm een nieuwe granturismo te maken, aangezien die spellen echte trekkers zijn :).
Een spel op de ps3 gaat gewoon 70euro kosten, waarom honderderen euro's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Chester schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:33:
[...]
Waar het op uit gaat komen is welke exclusives je aantrekken. Ben je meer voor games uit het oosten, dan haal je een PS3, ben je meer voor games uit het westen dan haal je een X360. Vind je ze allebei leuk dan haal je ze beide :P
Wat dat beteft lijken de 360 en PS3 teveel op elkaar voor mij om ze allebei aan te schaffen.

En ik ben met je eens dat je voor € 60 in het jaar meer mag verwachten dan van een gratis dienst. Aan een betaalde dienst zitten best voordelen. Maar ik vind het nogal veel geld.
Het gaat er mij om dat ik games online kan spelen en eenvoudig een leuke server kan vinden. Al die stats e.d. kunnen mij niet heel veel boeien. Zeker omdat je dan ook een heleboel 'statshoeren' hebt.
Nadeel van een gratis dienst is dat je waarschijnlijk heel snel een nieuwe user aan kunt maken. Dus als je je misdragen hebt onder een account, kun je snel weer een andere account openen en verder etteren. Maar dat wordt allemaal afwachten hoe dat precies zal gaan werken op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

PuDy schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:51:
[...]

Een spel op de ps3 gaat gewoon 70euro kosten, waarom honderderen euro's?
Hij bedoelt speciaal voor GT HD een PS3 kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eye of judgement niet echt mijn ding denk ik maar vond ik wel een indrukwekkend filmpje :) Wel japanse interview maar het heeft toch een impressie

http://www.gameklip.com/v/1515/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Leuk voor de liefhebbers, maar het is ook niet mijn type game...
Het geeft wel aan dat Sony ook met de PS3 weer nieuwe concepten gaat uitproberen en dat is iets waar ik zeker voor ben :)

[ Voor 58% gewijzigd door SToRM666 op 18-09-2006 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dat vind ik mooi aan de PS2 dat je aan de ene kant serieuze games hebt en aan de andere kant lekkere gimmicky zaken als singstar en eyetoy. Bij de concurrenten kies je al vaak voor het serieuze of het gimmicky. Met de PS3 komt dat ook wel goed zo te zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Shiver23 op 18-09-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Chester schreef op maandag 18 september 2006 @ 14:33:
Ik was inderdaad het woordje -niet- vergeten. En ik meen ergens een keer een artikel gelezen te hebben waarin staat de developers zeggen dat de grafische kracht van beide consoles niet veel van elkaar schillen. Het komt er dus op neer wie de betere exclusives heeft.
Ik denk dat dat onzin is. Puur op specs wint de PS3 het. Het is alleen de vraag of al die power eruit gehaald wordt. De developers die dat het beste doen (op beide consoles) zijn developers die puur voor 1 console programmeren, dus bv Sony's eigen studio's. Alleen, die mensen kunnen dus niet echt een uitspraak doen over de andere console, want daar werken ze zelden tot nooit op, m.a.w.: degenen die die uitspraak doen, zijn programmeurs die BEIDE consoles doen. Nou, dan wordt qua technische truukendoos wel erg vol, kan ik je verzekeren, en zal menig 'all-round programmeur' dus niet de 'extra mile' halen en dus tot de conclusie komen dat ze elkaar niet zoveel ontlopen.
Nog even een paar plus en min puntjes die ik zo zie zonder te denken over de Wii:
-Sony mag dan wel een grote fanbase hebben, maar Microsoft heeft tegen die tijd anderhalf jaar voorsprong. De X360 heeft 2 kersten en 1 sinterklaas meegemaakt tegen de tijd dat de PS3 hier te krijgen is.
Tja, maar boeit dat wat? Ga jij een console van merk A kopen omdat hij al lang op de markt is, of omdat op A betere games (volgens jou!) te krijgen zijn dan op console B of C?
-Microsoft heeft Xbox Live! Zoals velen al gezegd hebben, is 60 Euro in de jaar eigenlijk helemaal niet zoveel voor goede servers. Voor zover ik weet heeft Sony nog geen plannen gepubliceerd over hun online gaming netwerk. Als het gratis is, kan het imo nooit zo goed worden als XBox Live!
Op dit moment spelen er meer mensen on-line games via Sony consoles dan via XBox live. Het is dus niet zo dat Sony niet snapt hoe het werkt. Bij Sony (vziw) wordt het PS3 netwerk dus alleen gebruikt voor matchmaking e.d., maar de game-servers worden gehost door de spelleverancier. Dit houdt dus in dat je wellicht voor sommige games online moet betalen (MMORGS) maar andere niet (bv GT). Net zoals dat op de PC ook gebeurt. Ik zie dat niet echt als zijnde slecht, op de PC werkt dat ook prima.
+Sony heeft exclusives die ik interssant vind: Metal Gear, Gran Turismo en Final Fantasy. Ik weet niet in hoeverre dit zo gaat blijven aangezien games ontwikkelen op een nextgen machine duur is. Het zou best kunnen dat een groot deel van de huidige exclusives later ook op de X360 komen omdat ontwikkelaars meer geld nodig hebben.
Ik denk dat die reports over dat het allemaal veel geld kost wat overdreven zijn. Het is nl. zo dat een spel maken voor de huidige consoles als PS2 of PC ook erg veel geld kost. Wat je krijgt bij een console met meer grafische power is dat game modellers e.d. meer tijd kwijt zijn aan het modellen van de wereld(en). Het is echter ook zo dat met betere tooling dit weer kan worden opgevangen.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EfBe schreef op maandag 18 september 2006 @ 19:22:
Op dit moment spelen er meer mensen on-line games via Sony consoles dan via XBox live.
En daar heeft u enig bewijs voor? Want dat zou ik namelijk wel eens graag zwart op wit willen zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
[...]

Ik denk dat dat onzin is. Puur op specs wint de PS3 het. Het is alleen de vraag of al die power eruit gehaald wordt. De developers die dat het beste doen (op beide consoles) zijn developers die puur voor 1 console programmeren, dus bv Sony's eigen studio's. Alleen, die mensen kunnen dus niet echt een uitspraak doen over de andere console, want daar werken ze zelden tot nooit op, m.a.w.: degenen die die uitspraak doen, zijn programmeurs die BEIDE consoles doen. Nou, dan wordt qua technische truukendoos wel erg vol, kan ik je verzekeren, en zal menig 'all-round programmeur' dus niet de 'extra mile' halen en dus tot de conclusie komen dat ze elkaar niet zoveel ontlopen.
Puur op de processor kracht wint de PS3 het, op grafische processor kracht niet. De X360 grafische proc heeft 2 die's.
Tja, maar boeit dat wat? Ga jij een console van merk A kopen omdat hij al lang op de markt is, of omdat op A betere games (volgens jou!) te krijgen zijn dan op console B of C?
Dat was niet mijn punt. Mijn punt is dat omdat de X360 2 kersten en een sinterklaas heeft meegemaakt hij erg vaak verkocht is, waardoor de developers al veel meer ervaring met de X360 hebben dan met de PS3. Wat weer resulteert in het sneller uitbrengen van games voor de X360 dan de PS3.
Op dit moment spelen er meer mensen on-line games via Sony consoles dan via XBox live. Het is dus niet zo dat Sony niet snapt hoe het werkt. Bij Sony (vziw) wordt het PS3 netwerk dus alleen gebruikt voor matchmaking e.d., maar de game-servers worden gehost door de spelleverancier. Dit houdt dus in dat je wellicht voor sommige games online moet betalen (MMORGS) maar andere niet (bv GT). Net zoals dat op de PC ook gebeurt. Ik zie dat niet echt als zijnde slecht, op de PC werkt dat ook prima.
Ik heb ook nergens gezegd dat er niemand online met Sony consoles speelt. Natuurlijk spelen ze het, maar de servers en connecties zijn bij lange na niet zo goed als bij een betaald systeem. Je kunt ingeval van bandbreedte/servers nooit verwachten dat gratis beter of gelijk presteerd aan een betaald systeem.
Ik denk dat die reports over dat het allemaal veel geld kost wat overdreven zijn. Het is nl. zo dat een spel maken voor de huidige consoles als PS2 of PC ook erg veel geld kost. Wat je krijgt bij een console met meer grafische power is dat game modellers e.d. meer tijd kwijt zijn aan het modellen van de wereld(en). Het is echter ook zo dat met betere tooling dit weer kan worden opgevangen.
Niet alleen de modellers, de programmeurs. De Cell processor schijnt een bitch te zijn kwa programmeren. De programmeurs moeten dus allemaal bijgeschoold worden en leren werken met de Cell processor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img527.imageshack.us/img527/8236/untitledpb1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg grappig... Maar ik prefereer toch meer een bewijs van iets andere hand. Met cijfertjes, vergelijkingen, en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Op dit moment spelen er meer mensen on-line games via Sony consoles dan via XBox live. Het is dus niet zo dat Sony niet snapt hoe het werkt.
Als je alle mensen optelt die ooit PS2 online hebben gespeeld, vergelijkt met de mensen die elke dag via Xbox Live connecten, heb je misschien een punt.

Even ter vergelijk:

Alleen al Halo 2, had na 18 maanden 500.000.000 unieke online games geregistreerd (gem. 8 spelers per game).

http://www.gamespot.com/news/6152374.html

[ Voor 17% gewijzigd door PWM op 18-09-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Ik hoop dat ze op de TGS wat nieuwe info vrijgeven over Killzone 2 op de PS3. Een speelbare demo misschien? (achter de schermen) :*)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1158599765.jpg

Mogelijke boxart, mij boeit het niet echt misschien zijn er freaks die er om geven hoe het hoesje van de games eruit gaan zien. (Zou ook nog een fake plaatje kunnen zijn, maar ziet er wel behoorlijk echt uit imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Boxshots van het hoesje. Het zal vast wel ergens staan, maar zijn BR-hoesjes ongeveer net zo groot als DVD-hoesjes? Of heb ik straks weer allemaal vreemde hoesjes in de kast staan.
Afbeeldingslocatie: http://img178.imageshack.us/img178/123/31990qe7.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img65.imageshack.us/img65/4909/56457ju1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aan die onderste foto te zien, ijn de hoesjes van de PS3 games iets kleiner. Of dit is een beetje gezichtsbedrog... Maar de hoesjes zien er op zich wel mooi uit. Vind het alleen nog altijd jammer dat Sony niet heeft gekozen voor BR schijfjes met een cartridge er om heen. Was wat mij betreft beter geweest. Net zoals MD schijfjes, en de UMD schijfjes zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:41:
Aan die onderste foto te zien, ijn de hoesjes van de PS3 games iets kleiner. Of dit is een beetje gezichtsbedrog... Maar de hoesjes zien er op zich wel mooi uit. Vind het alleen nog altijd jammer dat Sony niet heeft gekozen voor BR schijfjes met een cartridge er om heen. Was wat mij betreft beter geweest. Net zoals MD schijfjes, en de UMD schijfjes zeg maar.
Beetje duur(der) om te maken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Doe mij maar gewoon schijfjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Shiver23 schreef op maandag 18 september 2006 @ 23:20:
Boxshots van het hoesje. Het zal vast wel ergens staan, maar zijn BR-hoesjes ongeveer net zo groot als DVD-hoesjes? Of heb ik straks weer allemaal vreemde hoesjes in de kast staan.
[afbeelding]

[afbeelding]
Is fake

Afbeeldingslocatie: http://ps3.qj.net/uploads/articles_module/66589/hitch4.jpg

Hier kun je er meer over lezen: http://ps3.qj.net/LOL-We-got-HITCHED-/pg/49/aid/66589

Maar hier is wel goed te zien dat de Blu-Ray doosjes kleiner zijn dan die van DVD.
Ik vind ze persoonlijk ook veel mooier om te zien :)

[ Voor 7% gewijzigd door SToRM666 op 19-09-2006 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Aha. Maar inderdaad zo is het wel een mooi hoesje. En kleiner is inderdaad beter, als je al niet een mooi DVD-meubel hebt. Geloof dat de HD-DVD hoesjes even groot zijn als DVD-hoesjes. Maar ze hebben een irritante balk bovenin (beetje zoals bij Blu-Ray) maar deze is groter dan de rest. Dus stapelen gaat niet makkelijk.

Anyways, wat vinden jullie ervan dag Tony Hawk 8 geen online optie krijgt. Ik vind het maar een vreemd verhaal aangezien de first party developers hier totaal geen problemen mee schijnen te hebben. Of Sony moet de eigen developers flink voortrekken.

[ Voor 59% gewijzigd door Shiver23 op 19-09-2006 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik koop dat spel toch niet :P
De PS3 versie gaat wel andere extra's krijgen die de 360 versie niet heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
klein stukje film van een PS3 die aan staat. De zilveren rand glimt echt enorm moet ik zeggen. I like!!

Damn wat een strak en stijlvol apparaat zeg! Het design gaat echt flink meespelen voor mensen die de PS3 als multimedia apparaat gaan gebruiken. Dit is een apparaat die je dus pontificaal midden op je tv meubel neerzet, no shame! Menig dvd speler of videocecorder wordt toch weggemoffeld.

http://www.ps4focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2787

Nog maar een paar daagjes tot vrijdag, Ik hoop dat de volgende games speelbaar zullen zijn:

Killzone 2 ;)
Heavenly Sword :9~
Metal Gear Solid 4 :9~
Devil May Cry 4 :P
Resistance Fall Of Men _/-\o_
Unreal Tournament 2007 :D
Formula 1 2006 :*)
Gran Turismo 5 _/-\o_
Motorstorm ;)
Gundam games ;)
Armored Core 4 :9
Oblivion IV zoals de developer het had willen maken >:)

[ Voor 65% gewijzigd door swopdark op 19-09-2006 17:48 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
De PS3 is echt bling :9~
TGS, which will be open to the general public for part of its September 22 to 24 run, will let gamers sample a variety of next-generation titles, including high-profile E3 no-shows like Devil May Cry 4. A number of PlayStation Portable games, including several that support the system's upcoming global-positioning system add-on, will also be shown in playable form. Also, the Sony booth will feature a theater at which new video footage of an additional 35 titles will be shown. A preliminary list of titles to be shown follows below.

PlayStation 3 playable titles:
Armored Core 4 (From Software)
Blade Storm Hyakunen Sensou (Koei)
Coded Arms Assault (Konami)
Devil May Cry 4 (Capcom)
The Eye of Judgment (Sony Computer Entertainment)
Fatal Inertia (Koei)
Formula One World Championship (working title) (Sony Computer Entertainment)
Genji (working title) (Sony Computer Entertainment)
"Gran Turismo" Series (Sony Computer Entertainment)
Heavenly Sword (Sony Computer Entertainment)
Lair (working title) (Sony Computer Entertainment)
Mahjong Taikai IV (Koei)
Minna no Golf 5 (working title) (Sony Computer Entertainment)
Mobile Suit Gundam: Target in Sight (Namco Bandai Games)
MotorStorm (Sony Computer Entertainment)
Railfan (Ongakukan)
Resistance: Fall of Man (Sony Computer Entertainment)
Ridge Racer 7 (Namco Bandai Games)
Warhawk (Sony Computer Entertainment)
bron

Verwijderd

Maar geen Killzone 2 ... moet dat de big bang gaan worden van de PS3 kracht bij de daadwerkelijke launch? :)

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Om eerlijk te zijn verwacht ik geen bal van killzone 2. Deel een was zo'n hype voor de ps2 'halo killer etc' maar was een matige game met een paar goed elementen erin. Daarom vind ik dat je niets mag verwachten, zeker niet omdat op de vorige E3 gewoon een pre-rendered filmpje werd getoond.

Ik zag gisteren trouwens brother in arms bij gamekings, van zo'n spel verwacht ik veel meer. :9~ . Dat spel is een van de weinige spellen waar ik denk, zo dat is next-gen.

Hier een linkje:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2577 _/-\o_

• SToRM666
Ik verwacht dat Sony toch nog wel een aantal verrassingen voor ons in petto heeft m.b.t. games en hardware :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Killzone 2 (zou toch 3 heten en 2 zou nog voor de PS2 komen toch?) zal nog wel een tijdje duren. Killzone voor de PSP is ook nog niet af en zo groot is Guerilla ook weer niet.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
De Xbox versie van Ninja Gaiden komt naar de PlayStation 3 met verbeterde graphics, nieuwe levels en gameplay en Rachel is speelbaar.

Bron: http://www.gamefront.de/

Tecmo entwickelt Ninja Gaiden Sigma

20.09.06 - Tecmo gibt in der Famitsu die Entwicklung des Actionspiels Ninja Gaiden Sigma bekannt. Es handelt sich laut Entwickleraussage um die perfekte Version von Ninja Gaiden (Xbox): Die Heldin Rachel soll spielbar sein, neue Levels und ein überarbeitetes Kampfsystem sind hinzugekommen.

Grafik und Inszenierung sollen massiv verbessert werden. Dazu kommen neue Waffen und die Fähigkeit, mit zwei Schwertern gleichzeitig zu kämpfen. Produzent ist Yasuo Egawa (war bei DOA Xtreme Beach Volleyball für 'CG Effects' zuständig), Director ist Herr Hayashi - beide arbeiten im Team Ninja. Release: TBA (Japan)

• NiaX
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
swopdark schreef op dinsdag 19 september 2006 @ 16:41:
knip
Oblivion IV zoals de developer het had willen maken >:)
:D _O- _O- _O-

Verwijderd

Chester schreef op maandag 18 september 2006 @ 21:00:
Puur op de processor kracht wint de PS3 het, op grafische processor kracht niet. De X360 grafische proc heeft 2 die's.
Heu ik wil niet te veel inpikken op die technische discussies maar was het maar zo simpel allemaal dat zuiver op vlak van specs te vergelijken valt. Wat ik kon opmaken op technische discussies op beyond3D was dat het heel wat complexer in elkaar zat dan de hoeveelheid die's. Daarintegen een game bestaat uit meer dan grafische zaken niet... ?

Maar nogmaals te technisch en van onderbelang vind ik persoonlijk.
Ik heb ook nergens gezegd dat er niemand online met Sony consoles speelt. Natuurlijk spelen ze het, maar de servers en connecties zijn bij lange na niet zo goed als bij een betaald systeem. Je kunt ingeval van bandbreedte/servers nooit verwachten dat gratis beter of gelijk presteerd aan een betaald systeem.
Weet je wat ik niet zo goed snap is dat argument. Ik heb dan zoiets van hebben die xbox fans nog nooit gehoord van die fantastische uitvinding uitgevonden door Al Gore. Het interweb ?

Neen serieus als ik mij niet vergis is messaging, downloaden, berichtjes, ladders sturen iets wat je al jaren op het internet eigenlijk tegen geen kost (buiten uw internetverbinding) wel kunt. Gamen is zelf iets wat je op de meeste servers buiten MMORPGS (maar dat is hetzelfde met "live") ook zonder meerkost (buiten de kost van uw spel) kunt doen. En over de kwaliteit. Tjag net of je op de pc niet kwaliteitsvol online kunt gamen. Laat staan vergis ik mij niet of is het opzet niet zo dat in sommige gevallen het game bij een deelnemer wordt gehost ?

Ik heb nog geen enkel valabel argument gehoord waarom je 60€ moet betalen per jaar voor zo'n dienst. Voor gewaarborgde kwaliteit ? Lijkt mij stug dat MS dat kan garanderen. Ik heb ook een xbox 360 en wanneer een populaire demo uitkomt zie ik ook de snelheid enorm zakken.
Niet alleen de modellers, de programmeurs. De Cell processor schijnt een bitch te zijn kwa programmeren. De programmeurs moeten dus allemaal bijgeschoold worden en leren werken met de Cell processor.
Nogmaals als ik afgaan van de ervaringen - voor zover dat kan gezien ze onder een NDA zitten - op Beyonce3D valt het eigenlijk allemaal nog best mee. Sony schijnt heel veel geleerd te hebben van het PS2 dev debacle... . Zeker inzake ondersteuning, documentatie, libs, etc.

En is de Xbox 360 dan zo een normaal platform dan met zijn triple cores ? Of heb ik iets gemist. Ik ben wel developer van opleiding maar hell die dingen zijn zodanig specialistisch dat ik mij niet aan grote uitspraken waag, kan enkel maar met veel respect afgaan wat de mensen zeggen die effectief op het ding ontwikkelen en niet de zoveelste xbox fanboy nieuwsartikel als bron gaan aanhalen. Want hoeveel die artikels en berichten wel waard zijn is deze week nog eens gebleken met die 3.2Ghz debacle |:( Soms denk ik dat er een heel leger vol xbox fanboys is die niet anders doen dan FUD berichten de wereld in te sturen.

Ben ik trouwens de enige die echt de detail heeft gezien op de GDC over het playstaton network platform. Hoeveel Xbox fanboys ik al zien posten dat er nog geen details zijn of welke features het ding zal hebben

Van de GDC dit jaar
Communication/Community:
Account created through user registration
Lobbies/Matchmaking
Scores/Ranking
Game data upload/download
Presence/Friend List/Avatar
Voice/Video Chat
Messaging

Commerce
Shops (can be accessed from inside games)
Content Download
Game boot from HDD
Subscription
Selling item by item
Micropayment
Entitlement Management

Account
User Registration
Login ID/Handlename issue

SCE will be providing system developer kits to publishers that plan on developing games that use the PlayStation Network Platform. The kits will be distributed at the end of this month.

SDK Delivery Schedule
March: Dev. server/client SDK 1st release
April: Dev. server/client SDK 2nd release
June: Full functions completed on dev. server
July: Full function test starts for licensees
September: Production environment available
Mss wat minder "The inquirer" lezen ? Kan het argument "er zijn geen details van de features" nu effe rusten ? Zodat wij ps fans kunnen praten over de games ?

Daarintegen can't wait voor TGS. Hoe meer ik de laatste screenshots zie van lair of de beschrijving lees van Resistance hoe enthousiaster ik word :+

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 16:07 ]

Verwijderd

PuDy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 09:51:
Om eerlijk te zijn verwacht ik geen bal van killzone 2. Deel een was zo'n hype voor de ps2 'halo killer etc' maar was een matige game met een paar goed elementen erin. Daarom vind ik dat je niets mag verwachten, zeker niet omdat op de vorige E3 gewoon een pre-rendered filmpje werd getoond.

Ik zag gisteren trouwens brother in arms bij gamekings, van zo'n spel verwacht ik veel meer. :9~ . Dat spel is een van de weinige spellen waar ik denk, zo dat is next-gen.

Hier een linkje:

http://www.gametrailers.com/gamepage.php?fs=1&id=2577 _/-\o_
Ik volg dat niet he, dat er toch een aantal mensen zijn die Killzone 1 helemaal niets vonden. Niets mis mee, maar ik had zelf echt zoiets van wow, en het is op de markt ook ontzettend goed verkocht. Was het verhaal niet goed, was de gameplay niet goed, of .. just curious. :)

Brothers in Arms, tja, ... de tijd waarin het zich afspeelt is steengoed, de graphics steengoed, alleen .... dat continue sturen van een attack en supress squad heb ik wel heel snel gezien. Telkens flanken, ... en op naar de volgende map. Een paar mappen zijn leuk, maar daarna ga je je ergeren aan de AI die telkens in de vuurlinie gaat staan of geen dekking zoekt, of dat je continue bezig bent met het sturen van je troepen terwijl je zelf ook even lekker wilt spelen zonder al die blokken beton aan je been. :P

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 10:09:
Killzone voor de PSP is ook nog niet af
http://www.killzone.com/
Hier staat nochtans dat hij in 2006 wordt uitgebracht.
en zo groot is Guerilla ook weer niet.
Meer dan 130 mensen is niet zo groot nee :+

(ik kan me uren gaan bezighouden met het counteren van replies hierzo :X maar ja, NDA enzo...)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 17:10 ]

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-09 13:39

swampy

Coconut + Swallow = ?

master_viper schreef op maandag 18 september 2006 @ 12:14:
[...]

Aangezien jij je PS3 al hebt.. Hoe bevalt ie?
Ben ik mee eens hier onder mijn woorden over het PS3 debacle
:( Waar is de PS3, all dat "de games zijn beter, de grafische kwaliteit is top, etc..etc." ..Ik wel gewoon gamen. Is dat teveel gevraagt dat een console gewoon uit is en dat de games gereviewt zijn? Is het teveel gevraagt om gewoon een controller in je handen te hebben en een spel te spelen?

There is no place like ::1

• Chester
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:57:
[...]

Heu ik wil niet te veel inpikken op die technische discussies maar was het maar zo simpel allemaal dat zuiver op vlak van specs te vergelijken valt. Wat ik kon opmaken op technische discussies op beyond3D was dat het heel wat complexer in elkaar zat dan de hoeveelheid die's. Daarintegen een game bestaat uit meer dan grafische zaken niet... ?

Maar nogmaals te technisch en van onderbelang vind ik persoonlijk.
Ik heb nergens gezegd dat een game alleen maar uit grafische zaken bestond. Het is voor mij iig belangrijk dat een game zo compleet mogelijk is, dus goede gameplay, een goed verhaal en goede graphics. Een minpunt voor mij is dus dat een console die anderhalf jaar later uitkomt grafisch maar een beetje beter is.
[...]
Weet je wat ik niet zo goed snap is dat argument. Ik heb dan zoiets van hebben die xbox fans nog nooit gehoord van die fantastische uitvinding uitgevonden door Al Gore. Het interweb ?

Neen serieus als ik mij niet vergis is messaging, downloaden, berichtjes, ladders sturen iets wat je al jaren op het internet eigenlijk tegen geen kost (buiten uw internetverbinding) wel kunt. Gamen is zelf iets wat je op de meeste servers buiten MMORPGS (maar dat is hetzelfde met "live") ook zonder meerkost (buiten de kost van uw spel) kunt doen. En over de kwaliteit. Tjag net of je op de pc niet kwaliteitsvol online kunt gamen. Laat staan vergis ik mij niet of is het opzet niet zo dat in sommige gevallen het game bij een deelnemer wordt gehost ?

Ik heb nog geen enkel valabel argument gehoord waarom je 60€ moet betalen per jaar voor zo'n dienst. Voor gewaarborgde kwaliteit ? Lijkt mij stug dat MS dat kan garanderen. Ik heb ook een xbox 360 en wanneer een populaire demo uitkomt zie ik ook de snelheid enorm zakken.
En die server's waarop gehost wordt zijn zeker gratis? Mensen betalen meer dan 60,- per jaar voor die servers, tenzij je op een crappy thuis gehoste server gaat spelen. Als je maar met z'n 2en gaat spelen is een thuis gehost systeem voldoende, maar 16+ man gaat echt niet soepel, tenzij je een dikke verbinding hebt waar je 50,- p/m voor betaald.
En je kaart het al aan bij MMORPG's, daar moet je meestal ook betalen. En daar krijg je dan ook een betere service.
[...]

Nogmaals als ik afgaan van de ervaringen - voor zover dat kan gezien ze onder een NDA zitten - op Beyonce3D valt het eigenlijk allemaal nog best mee. Sony schijnt heel veel geleerd te hebben van het PS2 dev debacle... . Zeker inzake ondersteuning, documentatie, libs, etc.

En is de Xbox 360 dan zo een normaal platform dan met zijn triple cores ? Of heb ik iets gemist. Ik ben wel developer van opleiding maar hell die dingen zijn zodanig specialistisch dat ik mij niet aan grote uitspraken waag, kan enkel maar met veel respect afgaan wat de mensen zeggen die effectief op het ding ontwikkelen en niet de zoveelste xbox fanboy nieuwsartikel als bron gaan aanhalen. Want hoeveel die artikels en berichten wel waard zijn is deze week nog eens gebleken met die 3.2Ghz debacle |:( Soms denk ik dat er een heel leger vol xbox fanboys is die niet anders doen dan FUD berichten de wereld in te sturen.
Ja, de X360 is een normaler platform. De Cell CPU is een compleet nieuw en ingewikkeld systeem. Ik ben ook developer van opleiding, en ik vind het programmeren op een antiek CPU al erg pittig. Je zegt zelf ook al dat die dingen specialistisch zijn, bij de Cell processor is het alleen maar moelijker geworden.
En hoezo fanboy? Waar in mijn reacties haal je dat vandaan? Ik heb voor mij relevante punten opgenoemd die ik overweeg voordat ik een X360 of een PS3 haal, en heb mijn punten beargumenteerd. Ik weet ook wel dat niet al mijn argumenten hoeven te kloppen, maar dit is hoe ik het atm zie, en wacht dus ook gewoon tot de PS3 te koop is zodat ik de consoles beter kan vergelijken. Mijn voorkeur gaat op dit moment naar de PS3, vooral omdat de exclusives mij meer aantrekken.
Kan het argument "er zijn geen details van de features" nu effe rusten ? Zodat wij ps fans kunnen praten over de games ?
Vooruit :+
'Wij ps fans'? Na al je commentaar over fanboys kom je met die opmerking :P Hoe moet ik je reactie nou serieus nemen? :+
swampy schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:59:
Waar is de PS3, all dat "de games zijn beter, de grafische kwaliteit is top, etc..etc." ..Ik wel gewoon gamen. Is dat teveel gevraagt dat een console gewoon uit is en dat de games gereviewt zijn? Is het teveel gevraagt om gewoon een controller in je handen te hebben en een spel te spelen?
Start je PS2/GC/Xbox maar op... Nieuwe technologie breng je niet zo 1,2,3 op de markt.

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 20-09-2006 18:40 ]

• SToRM666
Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 15:57:
Daarintegen can't wait voor TGS. Hoe meer ik de laatste screenshots zie van lair of de beschrijving lees van Resistance hoe enthousiaster ik word :+
Hier een erg mooi filmpje (51mb) van Resistance: http://www.zshare.net/dow...e_gp_ps37_091906-wmv.html

En ik kan ook niet wachten tot de TGS _/-\o_

Verwijderd

Hhmmm nu ik die filmjes gezien heb, en het mij weer op viel dat er een SACD tekentje op staat.
Vroeg ik mij af, gaat straks Super audio cd over de optische uitgang?
Of gaat dat via HDMI?
Ik denk het laatste.

Verwijderd

Chester schreef op woensdag 20 september 2006 @ 18:25:
Ik heb nergens gezegd dat een game alleen maar uit grafische zaken bestond. Het is voor mij iig belangrijk dat een game zo compleet mogelijk is, dus goede gameplay, een goed verhaal en goede graphics. Een minpunt voor mij is dus dat een console die anderhalf jaar later uitkomt grafisch maar een beetje beter is.
Zijn nog maar first gen games.
En die server's waarop gehost wordt zijn zeker gratis? Mensen betalen meer dan 60,- per jaar voor die servers, tenzij je op een crappy thuis gehoste server gaat spelen. Als je maar met z'n 2en gaat spelen is een thuis gehost systeem voldoende, maar 16+ man gaat echt niet soepel, tenzij je een dikke verbinding hebt waar je 50,- p/m voor betaald.
En je kaart het al aan bij MMORPG's, daar moet je meestal ook betalen. En daar krijg je dan ook een betere service.
Euh heb ik iets gemist of heb ik net battlefield 2 gespeelt op de pc...
Ja, de X360 is een normaler platform. De Cell CPU is een compleet nieuw en ingewikkeld systeem. Ik ben ook developer van opleiding, en ik vind het programmeren op een antiek CPU al erg pittig. Je zegt zelf ook al dat die dingen specialistisch zijn, bij de Cell processor is het alleen maar moelijker geworden.
Boh ik ben niet overtuigd dat di zo een onoverkomelijk iets is. Het zal idd wel wat complexer zijn maar ik denk al bij al dat het - mede door de ondersteuning - zo erg is als het PS2 debacle.
En hoezo fanboy? Waar in mijn reacties haal je dat vandaan?
Na een tijdje in deze thread begin je ze overal te zien :+
Vooruit :+
'Wij ps fans'? Na al je commentaar over fanboys kom je met die opmerking :P Hoe moet ik je reactie nou serieus nemen? :+
Het is al heel erg dat een fan met een fanboy wordt vergeleken :+ Hoe moet ik dat anders omschrijven :p

Moest ik een fanboy zijn zou geen haar op mijn hoofd eraan denken om al dat geld ook al te hebben uitgegeven aan de xbox 360 (die ik op zich een mooi apparaat vind pas op)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2006 21:33 ]

Verwijderd

Soit op Beyond3D is er al een tijdje een discussie over een hidden feature die er in de PS3 zou zitten en bekend zou worden gemaakt op TGS.
PS3 controller design not finalized. “Those weren't the finalized controllers for the PS3.” – IGN 8/17/06 Dev Kit Article

A secret PS3 feature possibly linked to the controller. “Starbreeze is also looking into taking advantage of the PS3's tilt controller and is considering some possible changes with another feature we can't talk about yet.” – IGN 8/17/06 'The Darkness' Article

Feature is a PS3 exclusive feature. “Xbox 360 shouldn’t worry about feeling left out with all this talk about PS3 exclusives.” – IGN 8/17/06 'The Darkness' Article

The secret feature is something out of leftfield and very pleasing. “We can assure you that this first unveiling will, shall we say, be something you are very unlikely to have foreseen, coming from way out of leftfield. Suffice to say it brought a smile to our face as we think it will do yours.” - Spong 8/23/06 PS3 Announcements Article

Feature is in response to poor PS3 E3 reception. “It would also seem that Sony has seriously taken on board the many criticisms targeted at the company following a poorly received E3 PlayStation 3 showing” - Spong 8/23/06 PS3 Announcements Article

Development team improving PS3 technical offering. “Sony has… done what it does best – gone into lockdown mode whilst its development and marketing teams get on with the serious, hard work of ensuring that both the PS3’s technical offering and the marketing message are both spot on for the looming 17th November launch.” - Spong 8/23/06 PS3 Announcements Article

Secret feature not obvious until PS3 is powered on. “Sony didn’t want to plug it in. Sony doesn’t want to show the live demo as there is a hidden secret feature that Sony doesn’t want to show off yet.” – INQ 8/23/06 Fuad Article

*The IGN ‘The Darkness’ article disappeared after the 17th and returned on the 23rd.
http://www.beyond3d.com/forum/showthread.php?t=32773

Iemand daar nog iets over opgevangen of gelezen ?

• Cabo
Gelukkig valt TGS in het weekend! Ik heb een paar keer gespijbeld bij E3 :X
Afbeeldingslocatie: http://www.play3-live.com/screens/motorstorm/ps3_motorstorm_1158753033.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3-live.com/screens/motorstorm/ps3_motorstorm_1158753211.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3-live.com/screens/motorstorm/ps3_motorstorm_1158753189.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.play3-live.com/screens/motorstorm/ps3_motorstorm_1158753109.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3.qj.net/uploads/articles_module/66816/motorstorm_06_qjpreviewth.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3.qj.net/uploads/articles_module/66816/motorstorm_05_qjpreviewth.jpg

[ Voor 86% gewijzigd door Cabo op 20-09-2006 23:05 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
mij boeit het niet wat fanboys te melden hebben.
ik heb alle vertrouwen in sony.
en dat apparaat gaat verkopen als een tiet :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Cabo
Ninja Gaiden Sigma (port)
Ninja Gaiden Sigma - a special edition of the nimble-footed and utterly merciless slice-'em-dead actioner from Tecmo - has been confirmed for release on PS3.

Ninja Gaiden Sigma will feature new stages and weapons, a major upgrade to graphics and 'direction' (the fixed camera angles being one of the few complaints with the smashing original, other than its towering difficulty), and - in perhaps the biggest selling point - buxom femme fatale Rachael will be a playable character, the latest issue of Japanese gaming hotline Famitsu has revealed.
bron

Vond het altijd al een mooie game maar nog nooit gespeeld, daar komt nu verandering in :9
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa036594/154cea00ef.jpg
Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/fa036594/43fdfa7f84.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Cabo op 20-09-2006 23:36 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 17:08:
[...]

http://www.killzone.com/
Hier staat nochtans dat hij in 2006 wordt uitgebracht.

[...]

Meer dan 130 mensen is niet zo groot nee :+

(ik kan me uren gaan bezighouden met het counteren van replies hierzo :X maar ja, NDA enzo...)
Zojuist de demo van Killzone liberations geprobeerd. Mag inderdaad hopen dat er nogal wat mensen bezig zijn geweest voor Killzone voor de PS3 ;) Ik vond het niet echt heel bijzonder (in hoeverre je over een demo van een half level al veel kunt zeggen....)

Maar het verhaal ging wel dat er eerst nog een Killzone voor de PS2 zou komen. Alleen als het sinds E3 van 1,5 jaar geleden heel, heel, heel erg stil geworden rondom dit spel. Misschien een goed bewaard geheim. We zullen zien.
En met 130 man zijn ze de laatste maanden heel hard gegroeid. Had ongeveerd een derde in gedachte.

[ Voor 5% gewijzigd door Shiver23 op 20-09-2006 23:37 ]

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:33:
[...]

Zojuist de demo van Killzone liberations geprobeerd. Mag inderdaad hopen dat er nogal wat mensen bezig zijn geweest voor Killzone voor de PS3 ;) Ik vond het niet echt heel bijzonder (in hoeverre je over een demo van een half level al veel kunt zeggen....)
@ Liberations: Ik vind het zelf echt een van de beste games die ik totnogtoe op de PSP heb gespeeld, maar jammer genoeg mag ik daar geen argumenten voor geven en telt mijn mening niet echt(omdat ik bij Guerrilla werk).
@ PS3: Hier help ik aan mee, just you wait ;) Devkit-ochtend-aai-ritueel ftw! xD
Maar het verhaal ging wel dat er eerst nog een Killzone voor de PS2 zou komen. Alleen als het sinds E3 van 1,5 jaar geleden heel, heel, heel erg stil geworden rondom dit spel. Misschien een goed bewaard geheim. We zullen zien.
Er zijn heel wat geruchten geweest en ik zou graag dingen uitleggen maar vanwege de NDA mag ik daar niks over zeggen.
En met 130 man zijn ze de laatste maanden heel hard gegroeid. Had ongeveerd een derde in gedachte.
Toen ik in maart 2005 bij hen kwam werken waren er al een kleine 100-tal mensen als ik het me goed herinner, dus ze waren best al groot toen :)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:50:
[...]

@ Liberations: Ik vind het zelf echt een van de beste games die ik totnogtoe op de PSP heb gespeeld, maar jammer genoeg mag ik daar geen argumenten voor geven en telt mijn mening niet echt(omdat ik bij Guerrilla werk).
@ PS3: Hier help ik aan mee, just you wait ;) Devkit-ochtend-aai-ritueel ftw! xD

[...]

Er zijn heel wat geruchten geweest en ik zou graag dingen uitleggen maar vanwege de NDA mag ik daar niks over zeggen.

[...]

Toen ik in maart 2005 bij hen kwam werken waren er al een kleine 100-tal mensen als ik het me goed herinner, dus ze waren best al groot toen :)
Ahh cool. Een insider. Mijn broer heeft vroeger met een van de jongens die het opgezet hebben in een demogroup gezeten. En wat ik van hem begreep is dat ze toen nog wat kleiner waren. Maar die zal wel weer hebben lopen lullen :D

Hebben jullie nog plek voor een afstudeerder bedrijfskunde voor over een maand of vijf? :D
Vacature projectmanager ziet er ook interessant uit...voor later.
Kan altijd een keer een briefje sturen.

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 20 september 2006 @ 23:59:
[...]

Ahh cool. Een insider. Mijn broer heeft vroeger met een van de jongens die het opgezet hebben in een demogroup gezeten. En wat ik van hem begreep is dat ze toen nog wat kleiner waren. Maar die zal wel weer hebben lopen lullen :D
Nee hoor, dat kan prima, want Guerrilla is ontstaan uit een aantal kleinere bedrijven die samengesmolten zijn. In het begin(5 a 6 jaar geleden ofzo) was dat dus ook nog erg klein :)
Hebben jullie nog plek voor een afstudeerder bedrijfskunde voor over een maand of vijf? :D
Vacature projectmanager ziet er ook interessant uit...voor later.
Kan altijd een keer een briefje sturen.
Je kan altijd mailen of een brief sturen idd :)
Maar ik kan me wel voorstellen dat men wel wat ervaring gaat vereisen(in de software-industrie) voor een projectmanager.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Bedrijfskundige informatica bachelor (hbo). Bedrijfskunde innovatiemanagement als master.
En ervaring in de online advertising als projectleider. Alleen slechts 1 jaar werkervaring hierin.
Maar voordat dit een sollicitatie wordt bij iemand die niets met de HR-afdeling (I presume) te maken heeft zal ik hierbij stoppen met mijn CV te plaatsen en gewoon de juiste weg volgen :)

En je mag echt niets zeggen over Killzone 2? Ahh ahh? Haha :+

Verwijderd

Hey .. psstt .. Killzone 2 .. info .. :> ;)

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
playstation 3 kopen iemand?

marktplaats ps3 advertentie

Kreeg al reactie op mijn vraag hoe dit kon:
in japan wordt de officiele lancering pas in november vrijgegeven.
een eerste versie is al maanden in japan te koop alleen deze is in
het japans.
door middel van een softwarecrack is nu een engelse versie te koop
op de vraag of ik langs kon komen om te kijken kreeg ik geen antwoord.

riekt mij een beetje naar dikke drekkerige BS eigenlijk :)

maar wel een mooi prijsje voor een ps3 :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mannes op 21-09-2006 16:10 ]

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

En nog plaatjes van de oude versie. Had net zo goed kunnen staan dat hij ze van een reisje Mars heeft meegenomen. Net zo geloofwaardig.

http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2809
Plaatjes van de volle PS3-dozen en consoles die geplaatst worden. Woei! Haha

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 16:18:
En nog plaatjes van de oude versie. Had net zo goed kunnen staan dat hij ze van een reisje Mars heeft meegenomen. Net zo geloofwaardig.

http://www.ps3focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2809
Plaatjes van de volle PS3-dozen en consoles die geplaatst worden. Woei! Haha
De ps3 valt qua grootte nogal mee. (ja de afmetingen zijn al langer gekend en zo) maar zo in de handen van iemand is het toch duidelijker.

Ziet er niet echt zoveel groter uit dan bvb de xbox360. En hey, voor dat geld wil je ook wel iets in je handen hebben he :) . Groter, duurder en psychologie ;)

En mooi... echt heel mooi, dat blinkende en zo.

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

PS3 Dozen!!!

Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-5.jpg
Afbeeldingslocatie: http://ps3focus.nl/sitee/upload/upload/ps3pack-6.jpg

Wat een grote dozens trouwens! Wat zouden ze meegeven voor e499,-? :P

Trouwens, die gozer heeft wel een smile van oor tot oor als je goed kijkt. :+

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 21-09-2006 17:07 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Verwijderd

Die dozen zijn echt stylish!

@ Vich
Kan je niet een heel klein beetje erover vertellen :) Lijkt het op die E3 2005 filmpje?
En hoeveel mensen werken er nu aan?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2006 17:09 ]

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Als hij gaat praten kost dan hem een heleboel en/of zijn baan. Lijkt me niet dat ie wat gaat vertellen :D

Filmpje van de dozen. Ongeveer 200 stuks (!!!).
Zo dan.

En vanwege de defecte link nog wat youtube filmpjes van de nieuwe MGS4 trailer met gameplay :D Om het goed te maken.
http://www.youtube.com/watch?v=G54yygElphA
http://www.youtube.com/watch?v=wbZ6nvU2vRI

[ Voor 32% gewijzigd door Shiver23 op 21-09-2006 19:19 ]

Verwijderd

Je link werkt niet :p

• SToRM666
Shiver23 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 17:58:
Als hij gaat praten kost dan hem een heleboel en/of zijn baan. Lijkt me niet dat ie wat gaat vertellen :D
Ik geloof er niks van voordat ik bewijs heb ;)

En die dozen zien er goed uit :)

• Cabo

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Devil May Cry footage ziet er goed uit voor zover je iets kunt zien! :). MGS4 valt tegen zeg :{ Animaties zijn echt onder de maat. Kijk naar die twee robots die de hoek om komen. Dat is echt lachwekkend slecht :D Duurt natuurlijk nog wel even voordat ie uitkomt, maar zo te zien hebben ze die tijd nog hard nodig.

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• SToRM666
Ridge Racer 7 screens:

Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/49531420060921_201327_7_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/49531420060921_182216_8_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/49531420060921_182215_5_big.jpg

_/-\o_

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Superscherp die textures. Maareh, wel weer hetzelde helaas. Nieuwe RR voor PSP is ook precies hetzelfde als de oude met iets verbeterde gfx en een nieuwe optie. :O

Vind het wel positief dat de PS3 launchgames het niveau van 360games van nu wel halen (zo niet overtreffen). Lijkt me in de toekomst dat de PS3 toch wel wat afstand gaat nemen. (oeh, gevaarlijke uitspraak denk ik ;))

• SToRM666
Ik denk dat games als Resistance, Motorstorm en Heavenly Sword de 360 wel al overtreffen op wat die momenteel heeft laten zien buiten GoW...

[ Voor 4% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2006 22:15 ]

• swopdark
Shiver23 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:06:
Lijkt me in de toekomst dat de PS3 toch wel wat afstand gaat nemen. (oeh, gevaarlijke uitspraak denk ik ;))
Wat afstand? Haha na de laatste paar weken steeds meer screens te hebben gezien van PS3 games lijkt het me duidelijk dat MS te vroeg haar console heeft uitgebracht! Tegen de tijd dat de PS3 in europa gelaunched wordt zijn er zoveel strakke games verkrijgbaar dat het gewoon lastig wordt om te kiezen.

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:01
SToRM666 schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:15:
Ik denk dat games als Resistance, Motorstorm en Heavenly Sword de 360 wel al overtreffen op wat die momenteel heeft laten zien buiten GoW...
En natuurlijk een game zoals Ninja Gaiden Sigma (Ninja Gaiden Black met een flinke update) die een pagina terug 2x is gepost. Staat bekend als een van de aller-allerbeste action/adventure games ooit gemaakt. Of 'ie exclusief wordt is nog de vraag maar iig een triple A titel voor de PS3.

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

swopdark schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:18:
[...]

Wat afstand? Haha na de laatste paar weken steeds meer screens te hebben gezien van PS3 games lijkt het me duidelijk dat MS te vroeg haar console heeft uitgebracht! Tegen de tijd dat de PS3 in europa gelaunched wordt zijn er zoveel strakke games verkrijgbaar dat het gewoon lastig wordt om te kiezen.
Ik denk dat het wel gaat meevallen hoor. Als ik de screens van Assasins Creed vergelijk vind ik om eerlijk te zijn de 360 screens toch iets mooier hoor. Het is moeilijk vergelijken nu als er weinig vergelijkbaar materiaal is, het is natuurlijk onzin om totaal verschillende spellen met elkaar te gaan vergelijken.

Denk dat we gewoon moeten afwachten hoe moeilijk het ook is :).

[ Voor 3% gewijzigd door bAdmuTs op 21-09-2006 22:30 ]

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

• SToRM666
swopdark schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:18:
[...]

Ik heb momenteel ook het idee dat er gewoon teveel games gaan zijn om uit te kiezen tegen de tijd dat ie hier uitkomt :P
D. Ninjai schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:19:
[...]

En natuurlijk een game zoals Ninja Gaiden Sigma (Ninja Gaiden Black met een flinke update) die een pagina terug 2x is gepost. Staat bekend als een van de aller-allerbeste action/adventure games ooit gemaakt. Of 'ie exclusief wordt is nog de vraag maar iig een triple A titel voor de PS3.
Hij staat momenteel enkel voor de PS3 gepland ja :)

[ Voor 59% gewijzigd door SToRM666 op 21-09-2006 22:49 ]

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

bAdmuTs schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:29:
[...]

Ik denk dat het wel gaat meevallen hoor. Als ik de screens van Assasins Creed vergelijk vind ik om eerlijk te zijn de 360 screens toch iets mooier hoor. Het is moeilijk vergelijken nu als er weinig vergelijkbaar materiaal is, het is natuurlijk onzin om totaal verschillende spellen met elkaar te gaan vergelijken.

Denk dat we gewoon moeten afwachten hoe moeilijk het ook is :).
Hmmm. Tja, en Virtual Tennis 3 ziet er op de PS3 lichtjaren beter uit dan op de 360. Zo kun je wel bezig blijven... :z

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• SToRM666
En Fight Night Round 3. Niet mijn game, maar ziet er wel ontzettend goed uit op de PS3 :)
Ik hoop nog steeds dat Oblivion erbij gaat zijn in maart...

• bAdmuTs
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 31-08 14:11

bAdmuTs

mAzE

Arx schreef op donderdag 21 september 2006 @ 22:53:
[...]

Hmmm. Tja, en Virtual Tennis 3 ziet er op de PS3 lichtjaren beter uit dan op de 360. Zo kun je wel bezig blijven... :z
Heb je wel gelijk in maar wil alleen maar zeggen dat het natuurlijk onzin is om te zeggen dat de 360 te vroeg is uitgekomen alleen maar gebaseerd op een paar screens van de ps3 terwijl er weinig vergelijkings materiaal is.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Motor Storm website met trailer. Ik vind het er geweldig uitzien, get dirty :)

Over 1,5 uur is sony's press conference d:)b
Afbeeldingslocatie: http://gamespot.co.kr/i/news/2006/200609/0921/la_news060921_tgs17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/assets/resources/2006/09/DSCF5863.JPG

[ Voor 40% gewijzigd door Cabo op 22-09-2006 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Er is een nieuwe 1080p game erbij!!! En het is Lair! :
We absolutely love 1080p because of the detail that you can see. When we went up from 720 to 1080 I was blown away how much more of the artwork was visible. We started out being true 720p proponents, but since switching over to true 1080p via HDMI a few months ago I can't go back.

Lair is not upscaling or cheating to get to 1080p, we are natively running at the full 1920x1080 progressive resolution. Earlier this year we were quite skeptical if that would be possible, but the final kits really were a revelation in terms of power. Sony delivered what they promised and after a bit of tweaking we had the game up-and running. One thing that did help us was that our engine always was heavily reliant on data streaming, so the larger frame buffer memory never was an issue. By now half of our staff has 1080p monitors, and believe me, the 720 guys are jealous.
_/-\o_

Lol:
Quick Fanboy wars question -- Could Lair be done under its current spec on the Xbox 360? If so, why go with the PlayStation 3 "only" instead of going cross-platform?

Eggebrecht: Lair in its current form couldn't be done on 360. We are using large amounts of Cell's SPUs for all of our geometry, landscape, simulations, animations, even troop AI. When we create a game, we absolutely focus on the platform it is designed around. Would we do one for 360, it would be a different game and a different engine -- most crucially perhaps though: Lair is an entirely different game without the motion control and gesture recognition since it was designed around it.
>:)
http://ps3.ign.com/articles/733/733921p1.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Ik lees nu ook dat ook de 20Gb versie van de PS3 HDMI 1.3 heeft. De prijs is verlaagt van de 20Gb versie voor de Japanse markt. Omgerekend kost deze nu e300,- of 50.000 yen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Arx schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:16:
Er is een nieuwe 1080p game erbij!!! En het is Lair! :

[...]

_/-\o_

Lol:

[...]

>:)
http://ps3.ign.com/articles/733/733921p1.html
We hebben het hier wel over Factor 5, die neem ik toch niet echt serieus bij dit soort uitspraken. Zou mij niets verbazen als ze niet eens een idee hebben van de werkelijke kracht van de PS3.

Overigens ben ik wel blij dat de kwaliteit van de screens nu duidelijk omhoog gaat. Ik zou niet stellen zoals sommigen hier dat de kwaliteit beter is dan die van X360, want bijvoorbeeld Lost Odyssey is tot nu toe echt de mooiste next-gen game die is laten zien. Maar de kwaliteit komt eindelijk wat meer in de buurt.

Als laatste nog even over 1080p. Ben ik nu de enige die hier sceptisch over is? PS3 en X360 moeten zo nodig 1080p games maken, maar gaat er dan niet teveel rekenkracht verloren die je beter in extra grafische effecten zou kunnen stoppen?

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet natuurlijk zelf je eigen kritische mening houden bij alle uitspraken die nu naar buiten komen, want ik krijg het idee dat de Sony marketing jongens weer op volle toeren draaien om iedereen gek te maken voor de launch. Veel ervan zal lucht zijn (zie PS1, PS2) en soms zit er ook een waarheid tussen. Met andere woorden, gebruik je nuchtere boerenverstand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-08-2021

Captain_Duck

domme eend

Arx schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 08:57:
Ik lees nu ook dat ook de 20Gb versie van de PS3 HDMI 1.3 heeft. De prijs is verlaagt van de 20Gb versie voor de Japanse markt. Omgerekend kost deze nu e300,- of 50.000 yen.
Inderdaad, dat las ik ook vanochtend. Dit is echt belachelijk, zij betalen 300e, en wij betalen straks 499e voor hetzelfde apparaat, 200e meer!. Bedankt sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We absolutely love 1080p because of the detail that you can see. When we went up from 720 to 1080 I was blown away how much more of the artwork was visible.
Whoehoe daar zal die 0,001% van de mensen met een 1080p tv echt blij mee zijn :') maak de game dan op 720p mooier, daar heeft tenminste nog een redelijk deel van de hdtv bezitters iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik denk dat developers de kracht van de PS3 misschien wat onderschat hebben (never underestimate the power of Playstation :X) en nu proberen hoe het spel loopt op 1080p. Als dat een stuk beter is dan verwacht kunnen ze twee dingen doen. Detail omhoog bij 720p of werken richting 1080p.

Hier een verzameling van trailers e.d. van de TGS:
Downloads
Lair
DMC4
MGS 4
Motorstorm
VF 5
RR 7

Streams (Gameklip)
F1 2006
Afrika
Resistance
Sonic
Heavenly Sword

Aanvullingen:
GT HD Teaser Ik zie Ferrari!!!!
Monster Kingdom

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 22-09-2006 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain_Duck schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:41:
[...]

Inderdaad, dat las ik ook vanochtend. Dit is echt belachelijk, zij betalen 300e, en wij betalen straks 499e voor hetzelfde apparaat, 200e meer!. Bedankt sony.
Tja europa is nou eenmaal het achteraf marktje voor sony (en nintendo) waar je de consument lekker kan naaien met hoge prijzen want ze kopen toch wel. Enige optie om er wat aan te doen is gewoon niet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:00:
[...]

Whoehoe daar zal die 0,001% van de mensen met een 1080p tv echt blij mee zijn :') maak de game dan op 720p mooier, daar heeft tenminste nog een redelijk deel van de hdtv bezitters iets aan.
Zijn in Japan en de VS (en ik ook toevallig) best wat mensen die een 1080i tv/projector hebben. Voor 1080i is renderen in 1080p ook nodig. Interlacer gaat er daarna overheen.
Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:01:
[...]

Tja europa is nou eenmaal het achteraf marktje voor sony (en nintendo) waar je de consument lekker kan naaien met hoge prijzen want ze kopen toch wel. Enige optie om er wat aan te doen is gewoon niet kopen.
Gezien de trailers en ingame footage is dat niet echt meer een optie _/-\o_
Ik ben aangenaam verrast.

[ Voor 31% gewijzigd door Shiver23 op 22-09-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferrari in Gran Turismo _O_
Dat werd fucking tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Of importeren vanuit japan, heb je hem nog eerder en goedkoper ook. Ze zeggen dat er geen regionale lockout opzit, dus het is te doen. Ik vraag me alleen af als je de HUD van de japanse PS3 ook op engels kan zetten.

Nouja, niet dat je kans maakt om zoon ding te importeren, er gaan maar 100.000 PS3's naar japan bij launch, schat je kans dat die niet binnen de eerste dag uitverkocht zijn daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Captain_Duck schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:50:
Of importeren vanuit japan, heb je hem nog eerder en goedkoper ook. Ze zeggen dat er geen regionale lockout opzit, dus het is te doen. Ik vraag me alleen af als je de HUD van de japanse PS3 ook op engels kan zetten.

Nouja, niet dat je kans maakt om zoon ding te importeren, er gaan maar 100.000 PS3's naar japan bij launch, schat je kans dat die niet binnen de eerste dag uitverkocht zijn daar.
Vast wel. Mijn PSP JAPv1.0 stond al op Engels toen ik hem kreeg :) De spellen zullen waarschijnlijk wel in het Japans zijn, dus heb je er nog niet veel aan :P En mochten ze daar niet uitverkocht zijn en je besteld er een uit Japan/China, houd er dan rekening mee dat als de douane hem tegenhoud dat je er nog belasting en inklaringskosten voor moet betalen :P
PS3 games hebben inderdaad geen regionale lock. Maar dat geldt waarschijnlijk niet voor de films. Gelukkig is Japan ook regio 2 :+

[ Voor 5% gewijzigd door Chester op 22-09-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Chester schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:56:
[...]

Vast wel. Mijn PSP JAPv1.0 stond al op Engels toen ik hem kreeg :) De spellen zullen waarschijnlijk wel in het Japans zijn, dus heb je er nog niet veel aan :P En mochten ze daar niet uitverkocht zijn en je besteld er een uit Japan/China, houd er dan rekening mee dat als de douane hem tegenhoud dat je er nog belasting en inklaringskosten voor moet betalen :P
PS3 games hebben inderdaad geen regionale lock. Maar dat geldt waarschijnlijk niet voor de films. Gelukkig is Japan ook regio 2 :+
Mhh, mischien een idee om hem gewoon van japan te bestellen ook. Heb je hem ook nog aardig op tijd, in plaats van fucking maart. Film lockout maakt me niks uit, ik ben niet echt van plan om bluray films te kopen (dvd werkt prima). En die douane kosten... nouja die zullen vast niet hoger dan 180e zijn (volgens nieuwe frontpage post).

Probleem is alleen de taal van de spellen, mijn japans is nogal matig :), maar kan gewoon games uit amerika bestellen in het begin natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 10:00:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens. Ik begrijp dat je niet lang termijn kijkt, maar je ziet nu een duidelijke tendens onder fabrikanten met de betrekking tot aankondingen van 1080p Full-HD lcd schermen. Dus als een console 1080p ondersteund, is dat alleen maar mooi mee genomen in de toekomst. _/-\o_

Anderszijds zou je nu kunnen stellen dat; omdat er op dit moment toch niet zoveel 1080p schermen op de markt zijn, concentreer je eerst op 720p en focus later op 1080p. Maar dan krijg je iedereen op je nek die zegt dat je niets doet wat je beloofd hebt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

Pfff eindelijk een aankondiging die goed is van sony...

HDMI op de tard pack. Je doet iets goed of je doet iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Captain_Duck schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 09:41:
[...]

er is nog niks bekend over de europese launch.
ik denk dat wij gewoon mee mogen snoepen van de goedkopere 20 gig versie.
ook denk ik dat de 60 gig nog wel 100 euro goed koper wordt

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.gametrailers.com/player.php?id=13278&type=mov
Coded Arms trailer

Dit word volgens mij een zeer vette game, het ziet er heel vet uit! Titel word volgens mij nog door te veel mensen onderschat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain_Duck

Captain_Duck

domme eend

Dutchzilla schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 11:09:
[...]
er is nog niks bekend over de europese launch.
ik denk dat wij gewoon mee mogen snoepen van de goedkopere 20 gig versie.
ook denk ik dat de 60 gig nog wel 100 euro goed koper wordt
Bij E3 zeiden ze 499e / 599e, daar kunnen we wel vanuit gaan voor nu. Met wat geluk verlagen ze de prijzen in US en EU ook, maar dat moet ik eerst nog maar eens zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hebben jullie die schermplaatjes gezien van Railfan, het vervolg op de Densha de Go! serie? Het verschil in beeldkwaliteit met bijvoorbeeld Ridge Racer 7 is dramatisch. Railfan is fotorealistisch met heel veel details. In vergelijking valt RR7 en DMC4 nogal tegen.

[ Voor 4% gewijzigd door ari3 op 22-09-2006 12:41 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx

Arx

Two Thoughts Ahead!

Railfan zijn ook video's en geen CG.

Die 20% prijs daling wordt toch overal in de wereld warm ontvangen. Opeens is en PS3 geliefd bij Engadget. Maakt je toch aan het denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Arx schreef op vrijdag 22 september 2006 @ 12:46:
Railfan zijn ook video's en geen CG.
Hoe weet je dat? Lijkt me niet voor de hand liggen ook, want als het video's zijn kun je nooit traploos versnellen en vertragen. En dat is wel nodig voor een treinsimulator. Om deze reden waren de Densha de Go! op PS1/PS2/DC/Saturn ook allemaal CG.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OMG.... :)

Al die filmpjes, screenshots... En dan nog moeten wachten tot in maart :(

Maar goed, geduld, geduld. (of ik kan misschien een lange winterslaap houden)

Heel goed nieuws dat het goedkopere model ook de hdmi uitgang krijgt. Dat is echt geen feature waarop je het verschil wil maken, en dat hebben ze gelukkig op tijd ingezien. Het leek me ook een arbitraire differentiatie, want ik kan mij niet voorstellen dat een extra video-uitgang zo hoog in de kosten zou lopen. Het ging hier echt om moedwillig cripplen (iets waar apple vroeger ook goed in was) Dit had dus helemaal niets te zien met prijs.

Ook zou het een enorme afknapper zijn als de consument met z'n ps3, welke dan ook, een blu ray film wil zien en dan zwart beeld ziet of dvd resolutie omwille van gebrek van de hdmi poort. Velen zouden zich genaaid voelen en dat is begrijpelijk. Je moet van de consument niet verwachten dat ze zo op de hoogte zijn van al die speciale standaarden en zo. Wij weten wel waarover het gaat, maar velen weten dat niet. Het is de taak van de fabrikant om te informeren, en liefst de zaken zo simpel mogelijk te houden. Dat hdmi verhaal zou te veel mensen verwarren, en ga er maar vanuit dat de booschap: 'hiermee kan je geen high definition content bekijken' niet in grote rode letters op de verpakking zou staan. Voor de consument is het een verhaaltje van aansluiten en gaan...

Maar goed, dit verhaal is afgesloten. Het is nu makkelijker, zowel voor sony als de koper, logischer en eerlijker voor de consument. Ik ben opgelucht dat dit is veranderd, want ik had het er toch moeilijk mee.

Anderzijds was het ook zo dat je ZELF de harddisk kon veranderen in de ps3 (als was het een pc) Zo heb ik het toch begrepen, dus geen proprietary spul zoals bij de xbox. De kleinere harddisk is dan ook geen argument meer. In eerste instantie heb ik genoeg aan 20Gb. (hier gelden nog steeds downloadlimieten, ik hoef niet veel content en zal dat ook nauwelijks downloaden, en je wist maar wat als je plaats te kort komt). Ik ga dus voor de goedkopere versie, dat betekent dat ik dus iets vroeger aan de ps3 kan. *O* *O* *O*

Enige verschil is de cardreader en de wireless mogelijkheden. Beide zijn voor mij minder interessant. Cardreader boeit me niet, waarvoor zou ik dat gebruiken. Savegames misschien, that's it. En waarschijnlijk kan je aan al die usb poorten nog wel usb cardreaders en externe hd's hangen, dus als het enkel is om media te bekijken op de ps3 (foto's , filmpjes) hoeft het niet voor mij. Enige wat overblijft is die wireless unit. Daarvan moet ik voor mezelf nog uitmaken hoe belangrijk ik die vind. Het is natuurlijk wel heel gemakkelijk als je een draadloze router hebt.

Kan iemand zeggen of de wireless module optioneel en modulair is? Maw, als je ze niet hebt, kan ze dan achteraf nog toegevoegd worden? Of zit het effectief ingebouwd, en kan je er later helemaal niets meer aan veranderen als je de goedkope PS3 hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mannes
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-09 15:37
ik mag toch aannemen dat ze niet 2 verschillende mainboards hebben ontworpen, daar gaat veel te veel tijd en geld in zitten. dus het zal wel op een of andere manier modulair zijn.
maar of een dergelijke uitbreiding later beschikbaar zal zijn, dat is natuurlijk wel weer de vraag.
Lijkt me waarschijnlijker dat er later een usb wifi ding bij komt. zoals bij de xbox, ze zijn toch al iedereen aan het nadoen, dus waarom dat niet ook :P

* Mannes gaat in ieder geval voor de dure versie

cardreader is volgens mij wel erg makkelijk, vooral als je savegames wil meenemen naar anderen.
en snel foto's van je digitale camera op het grote scherm toveren.

en wifi is ook leuk, scheelt weer kabels trekken en je kan draadloos met je psp connecten. en daar wil ik wel 100 euro meer voor uitgeven

edit: de 499 versie zou toch helemaal niet uitkomen in europa? of toch wel?

[ Voor 14% gewijzigd door Mannes op 22-09-2006 14:35 ]

A computer without Windows is like a fish without a bicycle.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.