Het Grote Playstation 3 Topic - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste
Acties:
  • 7.493 views sinds 30-01-2008

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
ymmv schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:08:
[quote][b][message=26481123,noline]PWM schreef op woensdag 13 september 2006 @
[...]
Als de PS3 de komende jaren niet zo dominant zal zijn (en die kans is nogal aanwezig door het verwachte succes van de Wii en het groter marktaandeel voor de 360), zie ik Square nog wel een Xbox 360-versie uitbrengen. Ik denk dat zeker in de VS de Xbox 360 en PS3 zij aan zij zullen gaan qua marktaandeel. Dat zou betekenen dat wanneer Square alleen een PS3-versie van FF13 uit zou brengen, ze 50% minder exemplaren zouden verkopen vergeleken met FF10 en FF12.
Je koopt ook de console voor de spellen. Dus wanneer FF op de PS3 komt zulllen mensen heus wel een een PS3 kopen. Hoe vaak zeggen mensen wel niet ik koop een PS3 omdat er dit en dat op komt.

Heeft sony echt aandelen in squaresoft?

Verwijderd

Vandaag heeft Activision haar amerikaanse prijszetting bekend gemaakt voor haar PS3 titels, 59$

* zoef * hoor je dat ?

Dat is dat bekend argument dat door BR we opgescheept zouden zitten met zoveel duurdere games

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2006 10:02 ]

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ze hadden in elk geval 19%, maar ik weet niet hoe het er nu voor staat.

Even een berichtje ge-google-d: klik

PSN id: NL_SToRM

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:02:
Vandaag heeft Activision haar amerikaanse prijszetting bekend gemaakt voor haar PS3 titels, 59$

* zoef * hoor je dat ?

Dat is dat bekend argument dat door BR we opgescheept zouden zitten met zoveel duurdere games
En wat is het duurdere hieraan dan? Wat denk je dat de officiele prijsstelling is van 360-games? Die is namelijk hetzelfde. Hier zijn consolegames (qua adviesprijs) al € 69. Met de PS3 zal dit niet anders worden. In de praktijk komt dit meestal neer op 50-69 euro afhankelijk van welke winkel je je games haalt.

PSN: Shiver23

• Polycom
  • Laatst online: 14:28

Polycom

Poes van goud

Heeft iemand trouwens al die xbox360 reclame gezien waar ze games laten zien etc? Op een gegeven moment zie je ook assasins creed (lol) maar die is voor de xbox360 nog niet eens in ontwikkeling. :/ . Dus in princiepe zie je ps3/pc beelden.

Dan hebben ze het altijd over sony die de boel misleidt maar microsoft kan er ook wat van.

• SToRM666
Shiver23 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:47:
[...]

En wat is het duurdere hieraan dan? Wat denk je dat de officiele prijsstelling is van 360-games? Die is namelijk hetzelfde. Hier zijn consolegames (qua adviesprijs) al € 69. Met de PS3 zal dit niet anders worden. In de praktijk komt dit meestal neer op 50-69 euro afhankelijk van welke winkel je je games haalt.
Ik denk dat hij bedoeld dat de eerdere berichten over dat BR games veel duurder zouden zijn dan de rest nu dus onzin blijken te zijn ;)

• inXs
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 11:55

inXs

known as inXs

ymmv schreef op woensdag 13 september 2006 @ 23:08:
[quote][b][message=26481123,noline]PWM schreef op woensdag 13 september 2006 @
[...]

Ik denk dat Sony Square harder nodig heeft dan Square Sony. Square kan ook besluiten om de spellen op andere platformen uit te brengen. Dat hebben ze in het verleden al gedaan. Voordat de serie op de PS1 en PS2 verscheen, was Final Fantasy onlosmakelijk verbonden met Nintendo-consoles. Final Fantasy 8, 9 en 11 zijn er ook voor de PC, de laatste zelfs voor de Xbox 360. Er verschijnen ook FF-spellen voor de NDS. Square is echt niet Sony-only. Het is gewoon een 3rd-party developer die op elk platform games uitbrengt. De enige eis die ze stellen is dat het winstgevend genoeg moet zijn.

Wat je ook vergeet is dat Japanse games-developers steeds meer afhankelijk zijn van goede verkopen in de VS en Europa, want dat is bij elkaar een veel grotere markt dan de Japanse markt alleen. Vooral bij de toptitels die makkelijk tien miljoen dollar kosten om te maken, kun je niet zonder westerse afzetmarkten.De afgelopen tien jaar was Sony daar dominant en kon een firma als Sqaure volstaan met een gelokaliseerde PS1/PS2-vaiant om de massamarkt te bereiken. Als de PS3 de komende jaren niet zo dominant zal zijn (en die kans is nogal aanwezig door het verwachte succes van de Wii en het groter marktaandeel voor de 360), zie ik Square nog wel een Xbox 360-versie uitbrengen. Ik denk dat zeker in de VS de Xbox 360 en PS3 zij aan zij zullen gaan qua marktaandeel. Dat zou betekenen dat wanneer Square alleen een PS3-versie van FF13 uit zou brengen, ze 50% minder exemplaren zouden verkopen vergeleken met FF10 en FF12. Dat zijn toch minimaal 1 miljoen exemplaren, en dat alleen voor de VS. Da's een heleboel geld wat ze zouden mislopen door een misplaatste Sony-loyaliteit. Dat zie ik Square echt niet doen. Die komen dan gewoon met een Xbox-versie uit, weliswaar later dan de PS3-versie maar hij komt er wel.
FF9 op de PC? FF7 is wel op de PC iig.

superB

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

PuDy schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:50:
Heeft iemand trouwens al die xbox360 reclame gezien waar ze games laten zien etc? Op een gegeven moment zie je ook assasins creed (lol) maar die is voor de xbox360 nog niet eens in ontwikkeling. :/ . Dus in princiepe zie je ps3/pc beelden.

Dan hebben ze het altijd over sony die de boel misleidt maar microsoft kan er ook wat van.
Assasins Creed is wel degelijk in ontwikkeling, en komt op dezelfde dag voor zowel de 360 als PS3 :)

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
inXs schreef op donderdag 14 september 2006 @ 11:56:
[...]

FF9 op de PC? FF7 is wel op de PC iig.
Sorry, ik bedoelde FF8.

• ymmv
PuDy schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:50:

Ubisoft heeft zelfs twee weken geleden in een persbericht bevestigd.dat Assasssin's Creed voor de Xbox 360 uitkomt. Zie http://www.ubi.com/UK/News/Info.aspx?nId=4129

Afgezien daarvan, het spel wordt op een PC ontwikkeld dus het zijn ook nog eens geen PS3-beelden die je zag. (De demo van het spel op E3 liep ook op een PC)

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Mijn redenen om een PS3 te kopen in maart 2007 en niet nu al een XBOX360:

1. De Playstation games hebben mij altijd zeer aangetrokken. Veel spellen op de PS3 waren toch wat apart door japanse invloeden terwijl de XBOX meestal met 1st person shooters uitkwam welke ik ook op mijn pc kon spelen Ik verwacht dat deze trend qua games zich zal doorzetten in de PS3

2. standaard HDD, ontwikkelaars kunnen dus standaard gebruik maken van de harddisks en dus spellen hiervan laten profiteren.

3. Sony heeft met de vorige twee PS's laten zien veel en lang steun te bieden voor zijn consoles. MS heeft keihard de oude XBOX laten vallen, en blijkbaar neemt niemand dat MS kwalijk, of is iedereen het vergeten.

4. De PS3 wordt een multimediaplatform voorzien van alle huidge mem-card standaarden, DVD drive en de nieuwe next gen standaard Blu Ray. Iedereen die denkt dat HDDVD dé nieuwe standaard zal worden moet even wakker geschud worden.

5. De XBOX 360 is een mooi apparaat, maar heeft op dit moment geen concurrent. Vergelijken is er nog niet bij.

6. De TILT controller (SIXAXIS) gaat naar mijn idee een aantal leuke Wii-achtige gameplay elementen toevoegen aan games welke (als ze goed worden uitgediept) een ontzettend leuke Gimmick kan worden.

7. De XBOX360 begint nu pas met Saints Row en Dead rising spellen te laten zien die meer uit de hardware trekken. En dus niet opgeleukte XBOX titels, om maar veel games op de markt te brengen.

8. PS3 krijgt GT5 en XBOX360 krijgt Fortza... nuff said

9. HALO was fantastisch!, HALO 2 was kut maar door de hype behoorlijk beter afgeschilderd dan dat ie werkelijk was. Veel PC shooters waren op het moment van release al beter, groter, en verfijnder. HALO 3 kan de cultuur schok die de oorspronkelijke HALO had niet nadoen. We hebben immers FarCry, HL2, COD2 en BF grijs gespeeld en kennen het geintje nu wel. Neemt niet weg dan HALO 3 succesvol zal worden, maar niet door het spel zelf, meer de hype

10. Als Fall of Man een launchtitel is dan ben ik benieuwd wat er over een jaar of twee op de PS3 mogelijk gaat zijn.

11. Alle grote ontwikkelaars hebben wederom hun steun aan de PS3 toegezegt.

12. Met de PSP kan je de PS3 bedienen als afstandbediening, en zo de PS3 als muziek speler gaan gebruiken zonder je tv aan te zetten. SWEET...

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Essentieel voor de Amerikaanse markt. PS3 heeft FCC aproval. Dus met de wifi en bluetooth zit het goed :D
Hier meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 september 2006 @ 21:36:
Ik ben overigens wel benieuwd wat we aan extra goodies op het "PS3 platform" mogen ontvangen. Het zou leuk zijn als de eyetoy op de een of andere manier in "normale" games een rol zou kunnen spelen, bijvoorbeeld recognition ofzo. Dat als je je ogen richt op een bepaald punt op het scherm, dat de FPS game ook daarop focussed. Zulke dingen bijvoorbeeld. Rekenkracht is er toch genoeg :P
Het zou op zich wel tof zijn, maar zou dit altijs feilloos werken? Ik denk het niet. Naar wie moet de cam kijken als je met meerdere naar elkaar zit, afstand tot cam, en vooral resolutie van cam, die kan zomaar niet zien dat je ogen draaien, wat dan nog met het draaien van je gezicht en zo.

Persoonlijk boeit het mij minder wat voor extra's we krijgen :)

Ik wil gewoon een 'betere' ps2 ;) (grotere res, meer draw distance in games alla gta, driver en zo)

Dat ik al twee triggers krijg aan m'n controller vind ik al fantastisch :p (ja sommigen zijn rap tevreden ...)

Qua games: ik heb nog niets gehoord van een nieuwe SSX, hopelijk komt die er wel. (call of duty 3 en andere games in realistische setting, allemaal wel goed, maar dat is allemaal zo serieus. Vette arcade gameplay gaat er bij mij ook wel in.) Of platformers alla crash bandicoot. Sonic is er ook nog, dat is al iets

Iets anders: aangezien de geschiedenis zich herhaalt moet je nu inbeelden dat de cell en alles errond over vijf jaar zo 'mainstream' is dat het in een 'PSThree' geplaatst kan worden :)

Ik heb ook nog niet draadloos op een console gegamed :) (aan de demopods van de 360 hangt de controller vast :) ) volgens mij een leuke ervaring. (en niemand kan dan de ps3 naar de ondergang helpen door over de kabel te struikelen).

Weinig nieuwtjes voorlopig, dus het is wachten geblazen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN heeft een Hands-On preview gehad met Resistance fall of man: http://ps3.ign.com/articles/732/732786p1.html, ook staan er 4 nieuwe video's tussen. Vooral Tea Time video is ontzettend mooi.
IGN: "Could Sony and Insomniac have a Halo killer on their hands?"
Dit word echt vet spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In het verhaal zijn ze zeer enthousiast. Ok, het blijft een shooter, maar met voldoende originele elementen. En voor een launchtitel is dit echt een prestatie. Zit al zoveel in! Wat gaat dit beloven voor de toekomst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 09:37
Hmmm, vind dat resistance fall of man helemaal niet zo indrukwekkend eigenlijk... Leuk verhaal, maar geen bijster bijzondere uitwerking. De video's zijn iig niet al te spannend...

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

1-0-Ed schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:49:
Hmmm, vind dat resistance fall of man helemaal niet zo indrukwekkend eigenlijk... Leuk verhaal, maar geen bijster bijzondere uitwerking. De video's zijn iig niet al te spannend...
In de filmpjes komt niet naar voren wat ze in de tekst schrijven bij IGN. Dat gevoel heb ik ook. Onderhuids zal best een hoop indrukwekkende routines zitten, maar in die filmpjes is dat erg lastig te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
swopdark schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:19:

1. De Playstation games hebben mij altijd zeer aangetrokken. Veel spellen op de PS3 waren toch wat apart door japanse invloeden terwijl de XBOX meestal met 1st person shooters uitkwam welke ik ook op mijn pc kon spelen Ik verwacht dat deze trend qua games zich zal doorzetten in de PS3
Dat is een kwestie van smaak; veel van de (japanse) spellen op de PS trokken mij totaal niet. Veels te vaag en overdreven. Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Ik speel liever westers beinvloede spellen.
3. Sony heeft met de vorige twee PS's laten zien veel en lang steun te bieden voor zijn consoles. MS heeft keihard de oude XBOX laten vallen, en blijkbaar neemt niemand dat MS kwalijk, of is iedereen het vergeten.
Hoezo? Er zijn anders nog voldoende spellen die uitkomen voor de huidige Xbox. Wat is het probleem?
4. De PS3 wordt een multimediaplatform voorzien van alle huidge mem-card standaarden, DVD drive en de nieuwe next gen standaard Blu Ray. Iedereen die denkt dat HDDVD dé nieuwe standaard zal worden moet even wakker geschud worden.
Media Center is je zeker helemaal onbekend? En daarnaast; waar koop je nou een gameconsole voor? En waarop berust jouw conclusie dat BR dvd WEL de standaard gaat worden? Analisten durven daar anders ook nog niks over te zeggen... wakker schudden?
5. De XBOX 360 is een mooi apparaat, maar heeft op dit moment geen concurrent. Vergelijken is er nog niet bij.
Inderdaad; mensen hebben inmiddels al bijna een jaar kunnen genieten van dat mooie apparaat. Inclusief Live, etc etc....
6. De TILT controller (SIXAXIS) gaat naar mijn idee een aantal leuke Wii-achtige gameplay elementen toevoegen aan games welke (als ze goed worden uitgediept) een ontzettend leuke Gimmick kan worden.
Meningen zijn verdeeld; testers van de tilt controller noemen het meer een gimmic; het is vermoeiend spelen en geeft al gauw het verlangen om gewoon met de sticks te spelen.
7. De XBOX360 begint nu pas met Saints Row en Dead rising spellen te laten zien die meer uit de hardware trekken. En dus niet opgeleukte XBOX titels, om maar veel games op de markt te brengen.
Mwah, van dacht je van launch titels als PGR3, Kameo, Condemned, Perfect Dark Zero en kort daarna Ghost Recon, Oblivion, Fight Night Round 3, etc... Allemaal hele goede mooie spellen. Hoezo opgeleukt?
Wacht Forza2 eerst maar af. Vergelijken is er toch nog niet bij? haha... Jammer dat Assasins Creed niet meer PS3 exclusief is zeker?
9. HALO was fantastisch!, HALO 2 was kut maar door de hype behoorlijk beter afgeschilderd dan dat ie werkelijk was. Veel PC shooters waren op het moment van release al beter, groter, en verfijnder. HALO 3 kan de cultuur schok die de oorspronkelijke HALO had niet nadoen. We hebben immers FarCry, HL2, COD2 en BF grijs gespeeld en kennen het geintje nu wel. Neemt niet weg dan HALO 3 succesvol zal worden, maar niet door het spel zelf, meer de hype
Haha, Halo 2 niet goed? Single player was minder ja, maar de multiplayer blijft zeer populair en is gewoon heel erg goed. Trouwens, ik vond de single player ook erg leuk. Moet je eens de stats bekijken van hoeveel uren Halo 2 online gespeeld is en nogsteeds wordt! En dat een hype noemen? hahaha...
10. Als Fall of Man een launchtitel is dan ben ik benieuwd wat er over een jaar of twee op de PS3 mogelijk gaat zijn.
We'll see...
De media geeft totaal andere berichten weer; developers die zich terugtrekken van de PS3 vanwege de hoge kosten, onvriendelijke programeeromgeving, etc etc...
12. Met de PSP kan je de PS3 bedienen als afstandbediening, en zo de PS3 als muziek speler gaan gebruiken zonder je tv aan te zetten. SWEET...
[/quote]

Ik hou mijn PSP gewoon voor op vakantie. Ik zie mijnzelf eigenlijk niet mijn PSP gebruiken als afstandsbediening...

Sorry, al met al niet echt overtuigende argumenten dus... Misschien dat ik in de toekomst alsnog een PS3 neem, maar mijn preorder heb ik gecanceled na deze zoveelste vertraging. Ik hou het voorlopig bij mijn geliefde Xbox360 alleen... eerst eens kijken of de PS3 echt kan overtuigen... (zoals de Xbox360 al een jaar heeft gedaan...)

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 01:21:
Ik heb ook nog niet draadloos op een console gegamed :) (aan de demopods van de 360 hangt de controller vast :) ) volgens mij een leuke ervaring. (en niemand kan dan de ps3 naar de ondergang helpen door over de kabel te struikelen).
Draadloos gamen is ideaal _/-\o_
1-0-Ed schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 10:24:
Dat is een kwestie van smaak; veel van de (japanse) spellen op de PS trokken mij totaal niet. Veels te vaag en overdreven. Ik ben niet de enige die er zo over denkt. Ik speel liever westers beinvloede spellen.
Precies, dus hier valt moeilijk over te discussiëren. Ik vind de Japanse games zoals SotC, Final Fantasy en MGS fantastisch _/-\o_
Hoezo? Er zijn anders nog voldoende spellen die uitkomen voor de huidige Xbox. Wat is het probleem?
MS brengt volgens mij niks meer uit op de Xbox...moet je eens kijken naar de TGS lijst: xbox 1 game en de PS2 100(!!) games, wel een verschilletje dacht ik zo :)
Media Center is je zeker helemaal onbekend? En daarnaast; waar koop je nou een gameconsole voor? En waarop berust jouw conclusie dat BR dvd WEL de standaard gaat worden? Analisten durven daar anders ook nog niks over te zeggen... wakker schudden?
Media Center is goed, maar de PS3 zal wel leuke opties mee zich meebrengen. Dat BR de nieuwe standaard wordt is verre van zeker, maar het maakt minstens zo'n goede kans als HD-DVD.
Inderdaad; mensen hebben inmiddels al bijna een jaar kunnen genieten van dat mooie apparaat. Inclusief Live, etc etc....
De 360 is leuk (ik heb er ook 1), maar als groot PlayStation liefhebber wacht ik toch echt wel op de komst van de PS3. Het uitstel was slecht nieuws, maar het geeft me wel meer tijd om te sparen en ik vermaak me in de tussentijd prima met de 360.
Meningen zijn verdeeld; testers van de tilt controller noemen het meer een gimmic; het is vermoeiend spelen en geeft al gauw het verlangen om gewoon met de sticks te spelen.
Het is niet zo dat je constant met je controller zit te bewegen. Hoe het er nu naar uitziet is het meer een subtiele toevoeging. Bij burnout5 gebruik ga je de tilt bijvoorbeeld gebruiken voor de crash aftertouch en bij Resistance wordt het gebruikt om een tegenstander die zich aan je vastklampt van je af te schudden. Lijkt mij persoonlijk een leuke toevoeging.
Mwah, van dacht je van launch titels als PGR3, Kameo, Condemned, Perfect Dark Zero en kort daarna Ghost Recon, Oblivion, Fight Night Round 3, etc... Allemaal hele goede mooie spellen. Hoezo opgeleukt?
De 360 heeft heeft zo zijn goede en minder goede games en dat zal bij de PS3 niet anders zijn...
Wacht Forza2 eerst maar af. Vergelijken is er toch nog niet bij? haha... Jammer dat Assasins Creed niet meer PS3 exclusief is zeker?
Ik snap niet wat AC in de vergelijking doet :?
Maar het is beter om Forza2 en GT5 af te wachten en dan te beslissen welke de beste is (wat in het geval van GT5 nog wel heel lang kan duren)
Haha, Halo 2 niet goed? Single player was minder ja, maar de multiplayer blijft zeer populair en is gewoon heel erg goed. Trouwens, ik vond de single player ook erg leuk. Moet je eens de stats bekijken van hoeveel uren Halo 2 online gespeeld is en nogsteeds wordt! En dat een hype noemen? hahaha...
Ik vond de eerste ook beter en multiplayer shooters speel ik niet online op de console
We'll see...
Yes we will :D
De media geeft totaal andere berichten weer; developers die zich terugtrekken van de PS3 vanwege de hoge kosten, onvriendelijke programeeromgeving, etc etc...
Beetje overdreven vind ik. Er zijn enkele (kleine) devs die het op dit moment nog niet zien zitten, maar dit wil niet zeggen dat ze er helemaal geen spellen voor gaan maken.
Ik hou mijn PSP gewoon voor op vakantie. Ik zie mijnzelf eigenlijk niet mijn PSP gebruiken als afstandsbediening...

Sorry, al met al niet echt overtuigende argumenten dus... Misschien dat ik in de toekomst alsnog een PS3 neem, maar mijn preorder heb ik gecanceled na deze zoveelste vertraging. Ik hou het voorlopig bij mijn geliefde Xbox360 alleen... eerst eens kijken of de PS3 echt kan overtuigen... (zoals de Xbox360 al een jaar heeft gedaan...)
Ik ben al overtuigd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shiver23 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 09:38:
In het verhaal zijn ze zeer enthousiast. Ok, het blijft een shooter, maar met voldoende originele elementen. En voor een launchtitel is dit echt een prestatie. Zit al zoveel in! Wat gaat dit beloven voor de toekomst?
Ik zou maar op de recensie wachten. Het is standaard voor tijdschriften en gamingsites om in de previews een spel op te hemelen om dan in de uiteindelijke recensie een heel stuk negatiever voor de dag te komen. Ik geloof graag dat Insomniac een goed spel kan maken (ik vond de Ratchett & Clank-games altijd errug leuk), maar ik ben wel skeptisch wat betreft previews en dergelijke want dat is heel veel marketing en gebakken lucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Agossie, een verdwaalde XBox360 fanboy! ;) :+
Dat kan, vandaar dat er mensen zijn die dat Xding kopen :)
Je bedoelt die ports die ook op alle andere consoles uitkomen? Of bedoel je die grote schare unieke XBox games?
Analisten... na een tijdje krijg je door dat ze niets zinnigs zeggen. Dat komt omdat ze iets roepen om de aandacht die het genereert niet omdat ze een brainwave hebben gehad. Je bent echt beter af door analisten-prut met een korrel zout te nemen.

Enne, media center... Tja, zullen we het daar voor jouw bestwil maar niet over hebben? ;) (lees: het is op zn zachtst gezegd nou niet echt bijster solide software)
Laten die sticks er nou ook gewoon opzitten :)
Oblivion is ook op de PC te krijgen, en de launchline up van de XBox360 werd en word ik niet warm of koud van. PGR3 bv is echt een boutspel, het ziet er wel leuk uit, maar alleen voor racers die op het davilex A1 racer niveau bivakkeren is het uitdagend, nee een spel als GT4 op die oude console van sony, je weet wel... ps2, biedt dan veel meer plezier. Om maar wat te noemen. Verder kan ik me niet herinneren dat er game reviewers waren die erg te spreken waren over de games van de xbox360 launch lineup. Geeft ook niks, games in de launchlineup zijn meestal wat zwak.
Schermen met iets wat nog maaaaaaaaaanden in ontwikkeling is is geen argument. Wacht jij dan maar op GT5... :/
Ik speel(de) veel FPS-en online, maar halo2 online vond ik echt helemaal niks. Wellicht dat de mensen die het spelen geen PC hebben of niet beter weten, geen idee, maar ga het nou niet kwalificeren als zijnde 'je-van-het'...
als ik nog 1 digibeet hoor blaten over onvriendelijke programmeeromgeving... *zucht*
Ga jij toch lekker met je Xbox spelen?

Wat me een beetje ontgaat is je doel van deze posting. Je komt nl. niet echt met argumenten en waarvoor je die argumenten al aandraagt is me ook niet echt duidelijk.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
EfBe schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:17:
Agossie, een verdwaalde XBox360 fanboy! ;) :+

Ga jij toch lekker met je Xbox spelen?

Wat me een beetje ontgaat is je doel van deze posting. Je komt nl. niet echt met argumenten en waarvoor je die argumenten al aandraagt is me ook niet echt duidelijk.
Hahaha, jij bent snel opgefokt zeg!

Jouw argumenten kloppen gewoon simpelweg niet. Beetje in het donker om je heen slaan. Mediacenter onbetrouwbaar? Heb't al 2 jaar zonder problemen draaien en werkt SUBLIEM met de Xbox360... En PGR3 een boutspel? Geen positieve reviews? Hahaha, je bent toch aardig kansloze opmerkingen aan't maken dude... (kan me wel voorstellen dat het allemaal ERG frustrerend voor je is)

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op donderdag 14 september 2006 @ 10:59:
[...]

Ik denk dat hij bedoeld dat de eerdere berichten over dat BR games veel duurder zouden zijn dan de rest nu dus onzin blijken te zijn ;)
inderdaad
Bron ? Want ik zie dit vaak als argument verschijnen maar links en rechts lees ik het tegenover gestelde.

Is ook niet zo onlogisch Sony heeft geleerd van het PS2 debacle op dat vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bla, bla bla bla bla bla, bladiebladiebla!
je moet eens nadenken voor je iets zegt, typische ps3fanboy, komt geen zinnig woord uit je! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:22:
[...]

je moet eens nadenken voor je iets zegt, typische ps3fanboy, komt geen zinnig woord uit je! :O
Op wat/wie slaat dit nu weer ?

En btw moeten die vergelijkingen nu altijd keer en op keer en op keer. Er zijn er heel wat die de boel zitten te verzieken is dat nu links of rechts :( Laat elkaar toch gerust.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe screenshots van Armored Cores (zelf ben ik nie zo in mechgames)
http://www.gamed.nl/view/21180

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

Wat de xbox360 nodig heeft is echte goede exclusieve titels, dat is eigenlijk de reden waarom ik geen xbox360 heb. Kameo, Perfect dark en pgr3 zijn goede titels, maar imho geen titels die je over de streep kunnen trekken wat bijvoorbeeld halo3 wel zou kunnen doen. Omdat de ps3 toch meer exclusieve games heeft (Waar er al een hoop van weg zijn, a-s/gta) ik noem een mgs4, tekken, gran turismo 5, final fantasy, jak&daxter, devil may cry, hs en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik zie persoonlijk ook meer toekomst in de ps3, zeker omdat er een blue-ray in zit. Bij de xbox360 moet je een hd-dvd kopen (wat opzicht niet verkeerd is) maar ik ben bang dat over een jaar er toch echt spellen moeten gaan uitkomen voor de hd-dvd. En dan zijn mensen toch echt genaaid door microsoft. Die moeten dan toch zo'n apparaat gaan kopen wat vrij prijzig is.

Ik denk dat ik toch nog een jaar wacht voordat ik een next-gen console koop, maar ik gok dat de ps3 lastig op gang komt (net als de ps2) maar daarna heel goed gaat scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1-0-Ed
PuDy schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:59:
Wat de xbox360 nodig heeft is echte goede exclusieve titels, dat is eigenlijk de reden waarom ik geen xbox360 heb. Kameo, Perfect dark en pgr3 zijn goede titels, maar imho geen titels die je over de streep kunnen trekken wat bijvoorbeeld halo3 wel zou kunnen doen.
PGR3 trok mij wel over de streep, en ik geniet er nog dagelijks van. Kameo vond ik ook heerlijk. Ghost Recon was ook fantastisch...

Saints Row is ook exclusive en vind ik op dit moment geweldig. Dead Rising is ook exclusive, net mee begonnen. Ook erg leuk.

Ik verheug me op de volgende exclusives:
Gears of War
Crackdown
Fable2
Forza2
Mass Effect
Halo3
Viva Pinta
Blue Dragon
Too Human
BioShock
Allan Wake
Lost Planet
Rainbow Six Vegas

And the list goes on...

Weinig exclusives?

[ Voor 4% gewijzigd door 1-0-Ed op 15-09-2006 13:17 ]

Gravity sucks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

PuDy schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:59:
Wat de xbox360 nodig heeft is echte goede exclusieve titels, dat is eigenlijk de reden waarom ik geen xbox360 heb. Kameo, Perfect dark en pgr3 zijn goede titels, maar imho geen titels die je over de streep kunnen trekken wat bijvoorbeeld halo3 wel zou kunnen doen. Omdat de ps3 toch meer exclusieve games heeft (Waar er al een hoop van weg zijn, a-s/gta) ik noem een mgs4, tekken, gran turismo 5, final fantasy, jak&daxter, devil may cry, hs en zo kan ik nog wel even door gaan.

Ik zie persoonlijk ook meer toekomst in de ps3, zeker omdat er een blue-ray in zit. Bij de xbox360 moet je een hd-dvd kopen (wat opzicht niet verkeerd is) maar ik ben bang dat over een jaar er toch echt spellen moeten gaan uitkomen voor de hd-dvd. En dan zijn mensen toch echt genaaid door microsoft. Die moeten dan toch zo'n apparaat gaan kopen wat vrij prijzig is.

Ik denk dat ik toch nog een jaar wacht voordat ik een next-gen console koop, maar ik gok dat de ps3 lastig op gang komt (net als de ps2) maar daarna heel goed gaat scoren.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens. De 360 kan best nog wat goede games gebruiken, en die komen er ook nog genoeg. Deze zijn niet allemaal exclusief maar dat maakt eigenlijk niet zoveel uit, het is de combinatie van games die je op de 360 kan halen, en niet op bijvoorbeeld alleen de PC of PS3, maar dat is natuurlijk de PC en PS3 ook het geval.

Blu-Ray is denk ik wel een verstandige zet geweest van Sony, vooral als dit uiteindelijk ook nog de standaard wordt. Microsoft had er denk ik verstandig aan gedaan dit ook te doen met HD-DVD, de prijs zou dan echter ook hoger zijn geweest, wat ik (als arme scholier :P ) een nadeel vind. Met DVD kan de 360 nog prima verder (zeker gezien de huidige compressie technieken) , en ik vertrouw erop dat er echt geen HD-DVD games zullen komen. Een interne HD-DVD drive lijkt me nog wel een mogelijkheid, zeker als over een jaartje de prijs hiervan gezakt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

1-0-Ed schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:12:
[...]

PGR3 trok mij wel over de streep, en ik geniet er nog dagelijks van. Kameo vond ik ook heerlijk. Ghost Recon was ook fantastisch...

Saints Row is ook exclusive en vind ik op dit moment geweldig. Dead Rising is ook exclusive, net mee begonnen. Ook erg leuk.

Gears of War
Crackdown
Fable2
Forza2
Mass Effect
Halo3
Viva Pinta
Blue Dragon
Too Human
BioShock
Allan Wake
Lost Planet
Rainbow Six Vegas

And the list goes on...

Weinig exclusives?
Ghost recon (pc) , rainbow six vegas (pc ps3 psp etc) zijn niet exclusief. Er staan ook nog een stuk of 5 titels die ook nog op andere platformen kunnen uitkomen, dat gebeurd de laatste tijd heel veel. Om eerlijk te zijn zitten er maar een paar potentiele toppers tussen, maar kwa smaak verschillen wij duidelijk :). Moest dus wel even recht zetten dat het niet allemaal exclusives zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Uit een artikel over de Wii op Engadget, maar niet minder van toepassing om de 20 bovenstaande posts:
In the end, though, the decision of whether or not to pick up a Wii -- or any of the other next-gen consoles, for that matter -- is a highly personal one, and it's foolish to suggest that something which seems overpriced, underpowered, or gimmicky to some will strike others the same way. Our best advice, then, is to take your time, read some reviews, get all the facts down pat, and most importantly of all, don't listen to anything that the fanboys tell you.
Gaan we nu weer nieuwtes over de PS3 zoeken en hier melden? Wordt zo ziek van het vergelijk met de 360 in het topic dat ik dat apparaat niet meer kan zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 12:48:
Nieuwe screenshots van Armored Cores (zelf ben ik nie zo in mechgames)
http://www.gamed.nl/view/21180
Dat wil ik op zich wel eens proberen denk ik. Ik heb nog nooit een mech warrior game gespeeld. (zijn die er voor ps2? zoveel games heb ik ook niet, niet altijd tijd om te gamen)

Gundam komt er dacht ik ook nog. Ik kijk er wel naar uit om eens een nieuw genre te proberen. Beetje variatie is nooit weg. En het lijkt me wel leuk om vernietigend rond te stampen met een uber mech ;)
1-0-Ed schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:12:
[...]

Rainbow six en alan wake zijn geen exclusives. En normaalgezien Bioshock ook niet, hoewel daar nog onzekerheid over is.

En PGR is idd zo een prut game. Het is het enige wat op de demopods staat, dus als ik zo een pod zie staan speel ik wel een paar laps PGR3. Maar het boeit totaal niet. Het rijdt vrij saai, ook wel arcade (op zich niets mis mee). Beetje zwalperige auto's.

Ik heb soms het gevoel dat het spel niet goed weet waar het naartoe wil. Niet echt een racer, en ook niet echt een free roaming drive game. TDU is bvb al veel geslaagder. Ook die coole wagens, maar je kan tenminste nog wat vrij rondrijden.
Als je echt een racer wil maken, maak het dan volbloed racer, met speciale race wagens, zoals in GT3/4

Let wel, ik heb de previews en de hypes ook gevolgd, en ik WOU het gewoon fantastisch vinden. Maar dat gevoel had ik spijtig genoeg niet. GT4 op PS2>> PGR3

Maar goed, andere discussie dit.

Trouwens, ik denk dat jij je beter zou voelen als je gewoon in het xbox topic ging posten. Dus wat mij betreft kan je je de moeite besparen om hier te posten (nofi) Het is je gegund om de xbox fantastisch te vinden, maar daar hebben wij niet zo veel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:16

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

swopdark schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:19:

2. standaard HDD, ontwikkelaars kunnen dus standaard gebruik maken van de harddisks en dus spellen hiervan laten profiteren.

1. Ga eens even kijken op bijv Wikipedia wat er allemaal uitgekomen is voor de xbox, als jij denkt dat dat alleen maar FPS zijn heb jij onder een steen geleefd.... De xbox 1 heeft voor ieder wat wils of je dat nou accepteert of niet...

2. De premium versie van de 360, goedkoper als de ps3, heeft ook standaard HDD, maar leg jij mij eens uit wat voor voordeel je denkt hiervan te hebben, ook zonder HDD kan je namelijk extreem goeie games op het scherm toveren. Maar dit is dus geen reden om geen 360 te kopen, aangezien die ook de HDD gebruikt, en tja bij de core versie heb je geen HDD, maar gelukkig is die wel goedkoper als een PS3

3. Waarom zou je nog ontwikkelen voor een oude console? MS vergeet de xbox en focust zich maximaal op de next-gen, dat vind ik juist een goed punt. Er komen nog steeds wel hier een daar een gamepje uit maar het is minimaal.

4. Hier kan je nu nog niet over oordelen, de strijd HD-DVD/ BLU-ray is nog lang niet uitgevochten het is nog niet eens begonnen. Wel nadelig is voor Sony dat ze straks in kerst de verkoop van bluray niet kunnen stimuleren.

5. Klopt... Juist omdat er geen concurrent is kiezen mensen voor de 360, er is namelijk geen keuze. Wil je wat nieuws dan is er alleen de 360. Ik ben straks ook blij als de Wii komt en later de PS3, want dan kunnen we pas echt vergelijken.

6. *Kuch, technologie geleend van de Wii, thats the way. En dit idee is al heel lang geleden bedacht door.... Juist Microsoft.. Wat jammer is dat de PS3 controller rumble mist wat erg jammer is en wat veel mensen niet leuk gaan vinden....

7. Er zijn bijna geen opgeleukte xbox titels uitgekomen, genoeg echt origineel 360 spul, wat dacht je van DOA4, PGR3, GRAW, en zo meer en meer. Waar graw echt een grafisch hoogstandje is...

8. Tja dat is echt een verschil van mening... jij vind GT goed, ik vind Forza beter. Ik heb beide gespeeld en ik vind dat Forza toch even wat completer is als GT. Maar we zullen zien zodra beide games uit zijn..

9. Blijkbaar heb jij al een release copy in handen gehad... Hoe kan jij nu weten dat Halo3 niet super word? Misschien hebben ze wel iets heel nieuws erin gestopt... Zoiets kan je nu nog niet zeggen.
En dat halo 2 kut is... Dat klopt ook niet helemaal.... Als dat zo was, speelde niemand het, maar toch zie je elke week Halo2 bovenaan staan op de lijst meeste gespeelde Live games... TJa kut spel he

10. Eerst ingame beelden zien , met mijn eigen ogen... dan zien we verder. Ik bedoel je praat hier nu over games die je zelf nog nooit gezien hebt, wacht tot wat de reviewers zeggen en vorm dan pas een mening.

11. Net zoals bij MS, en zeggen ze geen steun toe, dan koopt MS ze wel _/-\o_

12. PSP pwns, ik heb zelf ook een, dat laat ook gelijk zien, dat ik geen Sony of MS fanboy ben, maar er tussen in sta. Ik weerleg jou, vaak fanboy-achtige argumenten, met mijn argument (die misschien soms ook fanboy over komen). Je kan nu nog geen oordeel over de PS3 vormen, omdat dat ding nog lang niet te krijgen is.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

master_viper schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 13:54:
[...]

1. Ga eens even kijken op bijv Wikipedia wat er allemaal uitgekomen is voor de xbox, als jij denkt dat dat alleen maar FPS zijn heb jij onder een steen geleefd.... De xbox 1 heeft voor ieder wat wils of je dat nou accepteert of niet...
Nou en. Smaken verschillen. Als hij geen leuke games ziet voor de xbox dan kan dat toch? Over smaak valt niet te twisten.
2. De premium versie van de 360, goedkoper als de ps3, heeft ook standaard HDD, maar leg jij mij eens uit wat voor voordeel je denkt hiervan te hebben, ook zonder HDD kan je namelijk extreem goeie games op het scherm toveren. Maar dit is dus geen reden om geen 360 te kopen, aangezien die ook de HDD gebruikt, en tja bij de core versie heb je geen HDD, maar gelukkig is die wel goedkoper als een PS3
Geld speelt geen Rolex. Periode tot de volgende console ligt bij de xbox ook 1/5 lager. Net als de prijs. Dus de prijs per jaar is gelijk. En met een standaard HD kunnen devvers cachen. Het grote voordeel dat de xbox had is met de 360 weer tenniet gedaan. Gemiste kans.
3. Waarom zou je nog ontwikkelen voor een oude console? MS vergeet de xbox en focust zich maximaal op de next-gen, dat vind ik juist een goed punt. Er komen nog steeds wel hier een daar een gamepje uit maar het is minimaal.
Omdat de PS2 nog altijd meer verkoopt dan de 360. Omdat de meeste mensen misschien pas 1-2 jaar een PS2 hebben en hier nog steeds veel plezier mee willen hebben.
5. Klopt... Juist omdat er geen concurrent is kiezen mensen voor de 360, er is namelijk geen keuze. Wil je wat nieuws dan is er alleen de 360. Ik ben straks ook blij als de Wii komt en later de PS3, want dan kunnen we pas echt vergelijken.
Mijn PS2 voldoet nog beter dan een 360 om mij in mijn gamingbehoeft te voorzien. Komen ook nog steeds toptitels voor uit.
6. *Kuch, technologie geleend van de Wii, thats the way. En dit idee is al heel lang geleden bedacht door.... Juist Microsoft.. Wat jammer is dat de PS3 controller rumble mist wat erg jammer is en wat veel mensen niet leuk gaan vinden....
Tja, zolang de 360 geen analoge knoppen of d-pad heeft houdt het voor mij ook op. Idee is trouwens veel eerder bedacht door een of ander vaag bedrijf. Ergens in begin jaren 80. Om Pong mee te spelen. Lekker belangrijk wie het bedacht heeft. Punt blijft dat Sony en Nintendo het wel hebben, en Microsoft (die volgens jou de bedenkers zijn) niet. In een recent onderzoek van MS bleek dat 50% van de gamers het fijner vond dan de oude manier van bedienen. Das ook jammer.
7. Er zijn bijna geen opgeleukte xbox titels uitgekomen, genoeg echt origineel 360 spul, wat dacht je van DOA4, PGR3, GRAW, en zo meer en meer. Waar graw echt een grafisch hoogstandje is...
Origineel 360 spul is helaas niet heel er origineel qua gameplay. Is maar net wat je leuk vind
10. Eerst ingame beelden zien , met mijn eigen ogen... dan zien we verder. Ik bedoel je praat hier nu over games die je zelf nog nooit gezien hebt, wacht tot wat de reviewers zeggen en vorm dan pas een mening.
Ingame beelden met eigen ogen zien kan toch ook via filmpjes en trailers? Zie het punt niet zo.

Gaan we nu weer over de PS3 praten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Wow, dat er zoveel mensen zijn die zo grof veel geld neerleggen voor een groot lomp ding waarvan ik nog moet zien dat hij niet te warm gaat worden en problemem gaat krijgen met een bluray speler waar je het eerst jaar helemaal geen ruk aan hebt maar dik betaald terwijl deze over een jaar dik goedkoper is geworden, met crappy schijtcontrollers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polycom

Polycom

Poes van goud

HDD kan de levensduur goed verbeteren. Nieuwe levels, content etc kan allemaal gedownload worden en op de HD worden gezet. Xbox live kent dit al en werkt perfect, maar je moet dus wel een HDD hebben en die zit alleen bij de premium. Eigenlijk dwingt microsoft je om een premium te kopen. (Doet sony imho ook)
Dit vind ik een beetje onzin. Dus als een bedrijf een nieuwe product uitbrengt dan moeten ze het vorige product maar volledig laten vallen? Focussen is iets anders dan laten vallen.
DOA4 is toch wel het school voorbeeld van een opgeleukte xbox game. Grafisch goed, maar dat was DOA3 op de xbox ook al. Verder zijn er geen grote veranderingen in de gameplay (alleen online-mode is toegevoegd). PGR3 vind ik ook niet echt vernieuwend, vergelijk maar eens met deel 2. Over GRAW ben ik het wel met je eens, maar die game is dus niet exclusief.
Er zijn ingamenbeelden. Kijk even op insidegamer.nl of op gametrailers.com.
Een fanboy uitspraak imho, slaat verder nergens op. (Ook al is het synisch bedoelt, niet echt handig om in zo'n disscusie zo'n opmerking te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eerlijk gezegd schijt aan deze discussie en mag ik eigenlijk opmerken wat het probleem is van de xbox fans ? Als ik de xbox thread zie ik geen enkel PS2/PS3 fanboy de thread verzieken maar omgekeerd in het PS3 forum... . Hebben we tiegelijk vaak hetzelfde zien passeren. Moet dit nu iets zeggen over de maturniteit van sommige xbox'ers t.o.v de ozo geclaimde "domme" en "schaapachtige" playstation generatie?
Het grappige is dat dit wel klopt. Maar aan de andere kant heb ik al 100x GOW zien de revue passeren in deze discussies. Dat kan en mag dan wel ?

Ik word het zo verschrikkelijk moe.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Shiver23 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:07:
[...]

Nou en. Smaken verschillen. Als hij geen leuke games ziet voor de xbox dan kan dat toch? Over smaak valt niet te twisten.

[...]

Geld speelt geen Rolex. Periode tot de volgende console ligt bij de xbox ook 1/5 lager. Net als de prijs. Dus de prijs per jaar is gelijk. En met een standaard HD kunnen devvers cachen. Het grote voordeel dat de xbox had is met de 360 weer tenniet gedaan. Gemiste kans.

[...]

Omdat de PS2 nog altijd meer verkoopt dan de 360. Omdat de meeste mensen misschien pas 1-2 jaar een PS2 hebben en hier nog steeds veel plezier mee willen hebben.

[...]
Mijn PS2 voldoet nog beter dan een 360 om mij in mijn gamingbehoeft te voorzien. Komen ook nog steeds toptitels voor uit.

[...]

Tja, zolang de 360 geen analoge knoppen of d-pad heeft houdt het voor mij ook op. Idee is trouwens veel eerder bedacht door een of ander vaag bedrijf. Ergens in begin jaren 80. Om Pong mee te spelen. Lekker belangrijk wie het bedacht heeft. Punt blijft dat Sony en Nintendo het wel hebben, en Microsoft (die volgens jou de bedenkers zijn) niet. In een recent onderzoek van MS bleek dat 50% van de gamers het fijner vond dan de oude manier van bedienen. Das ook jammer.

[...]
Origineel 360 spul is helaas niet heel er origineel qua gameplay. Is maar net wat je leuk vind

[...]
Ingame beelden met eigen ogen zien kan toch ook via filmpjes en trailers? Zie het punt niet zo.

Gaan we nu weer over de PS3 praten?
Oei heb ik de Fanboy in je los gemaakt?
Je meeste reacties zijn echt zo puur fanboyism, maar dat van die prijs is echt onzin.
Dat jij nou met gemak 600€ hebt liggen, betekend niet dat iedereen dat heeft.
Hoezo 360 geen D-pad?
Dat jij de 360 niet origineel vind is meer jou probleem denk ik, want er zijn zat mensen die dat wel vinden... Waaronder grote sites als IGN en Gamespot.
Sommige personen verdedigen hun geliefde Sony zo extreem dat ze echt alles uit de kast halen om andermans argumenten maar te ontkrachten... Waaronder jij... neem eens een objectief standpunt in, in plaats van deze fanboy argumenten...
En voor iedereen die zegt dat MS de xbox niet meer steunt, dat is mssn waar maar er komen nog steeds nieuwe games uit. Als er games uit komen voor een console dan is dat toch goed? Of zie ik dat verkeerd?

[ Voor 4% gewijzigd door master_viper op 15-09-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
1-0-Ed schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 11:50:
[...]
Hahaha, jij bent snel opgefokt zeg!
haha, nou valt wel mee hoor, een XBoxfanboy die post in een PS3 topic een beetje stangen is nooit weg.
Jouw argumenten kloppen gewoon simpelweg niet. Beetje in het donker om je heen slaan. Mediacenter onbetrouwbaar? Heb't al 2 jaar zonder problemen draaien en werkt SUBLIEM met de Xbox360...
Nou, wat er in Vista zit op dit moment is niet best.
En PGR3 een boutspel? Geen positieve reviews? Hahaha, je bent toch aardig kansloze opmerkingen aan't maken dude... (kan me wel voorstellen dat het allemaal ERG frustrerend voor je is)
PGR3 is inderdaad een boutspel, althans, als je het vergelijkt met een echte racegame. En welke launchtitle van de XBox360 had boven de 90% gemiddelde reviews?

Verder is het allemaal niet frustrerend hoor, mn PS2 voldoet nog prima, en tzt koop ik wel een ps3, tenzij de games op de xbox360 veel beter worden, maar wat ik tot nu toe gezien heb is niet echt wat voor mij de doorslag geeft.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

EfBe schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:36:
[...]

haha, nou valt wel mee hoor, een XBoxfanboy die post in een PS3 topic een beetje stangen is nooit weg.

[...]

Nou, wat er in Vista zit op dit moment is niet best.

[...]

PGR3 is inderdaad een boutspel, althans, als je het vergelijkt met een echte racegame. En welke launchtitle van de XBox360 had boven de 90% gemiddelde reviews?

Verder is het allemaal niet frustrerend hoor, mn PS2 voldoet nog prima, en tzt koop ik wel een ps3, tenzij de games op de xbox360 veel beter worden, maar wat ik tot nu toe gezien heb is niet echt wat voor mij de doorslag geeft.
Waarom vergelijk jij PGR3 (arcade) met een echte racegame, zoals Forza of GT?
Maar jij, als Sony fanboy, word ook lekker gestangd door de diverse Xbox fanboys, hier aanwezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

master_viper schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:31:
[...]

Oei heb ik de Fanboy in je los gemaakt?
Je meeste reacties zijn echt zo puur fanboyism, maar dat van die prijs is echt onzin.
Dat jij nou met gemak 600€ hebt liggen, betekend niet dat iedereen dat heeft.
Hoezo 360 geen D-pad?
Dat jij de 360 niet origineel vind is meer jou probleem denk ik, want er zijn zat mensen die dat wel vinden... Waaronder grote sites als IGN en Gamespot.
Sommige personen verdedigen hun geliefde Sony zo extreem dat ze echt alles uit de kast halen om andermans argumenten maar te ontkrachten... Waaronder jij... neem eens een objectief standpunt in, in plaats van deze fanboy argumenten...
En voor iedereen die zegt dat MS de xbox niet meer steunt, dat is mssn waar maar er komen nog steeds nieuwe games uit. Als er games uit komen voor een console dan is dat toch goed? Of zie ik dat verkeerd?
Fanboyism? Tuulk. Mensen die mij kennen die weten dat ik voor mijzelf eerst alle voors en tegens op een rij zet en dan een beslissing maak. Natuurlijk was dat van de Rolex een geintje.
Wat ik bedoel is het volgende:
Xbox € 399,- Nog 4 jaar support door MS. Dan komt de opvolger.
PS3 € 599,- Nog 10 jaar support door Sony. Over 5-6 jaar komt de opvolger.

€ 399 / 4 jaar = € 100 per jaar
€ 599 / 6 jaar = € 100 per jaar
Dan ga ik nog niet flauw doen over Live! subscriptions en dat de 499 versie van de PS3 te vergelijken is met de 399 versie van de 360, HD videospeler, wifi of andere zaken die je nog bij zou moeten kopen bij een 360.
Voor mensen die dus in the long run minder uit geven is de PS3 een betere koop. Dus eigenlijk ben ik maar een pauper ;)

Wat ik bedoel met de d-pad is dat de 360 controller alleen 2 analoge shouldbuttons heeft. Verder zijn alle knoppen digitaal. Voor mij een heel duidelijk nadeel om geen 360 te kopen, omdat de PS2/3 dit wel heeft en ik dit erg fijn vind.
Ik zeg niet dat ik de 360 weinig origineel vind, maar dat er weinig spellen uitkomen die mij over de streep trekken. Dit is natuurlijk een mening en kunnen we verder dan ook niet meer over discussieren.

Waar neem ik een subjectief standpunt in? Zijn allemaal meetbare factoren die ik noem die voor mij het voordeel maken.

Maar ik zal wel weer de fanboy uithangen. Ik weet niet wat je verwacht maar dit is een PS3 topic. Logisch dat daar mensen zitten die geinteresseerd zijn in de PS3 (en waarschijnlijk minder in de 360). Als je hier dan gaat lopen roepen dat we het allemaal verkeerd zien en de 360 duidelijk de betere keuze is (waar ik nog steeds geen aanwijzingen voor heb gevonden. Enige wat je zegt dat de 360 iig niet onder doet voor de PS3.) dan kun je uiteraard tegenspraak verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Die analoge actieknoppen van de PS2 heb ik echt nog nooit gebruikt, als ik analoge actie nodig heb gebruik ik gewoon de sticks.. veel nauwkeuriger :) Maar het is wel koel dat hij het heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:32:
[...]

€ 399 / 4 jaar = € 100 per jaar
€ 599 / 6 jaar = € 100 per jaar
Dan ga ik nog niet flauw doen over Live! subscriptions en dat de 499 versie van de PS3 te vergelijken is met de 399 versie van de 360, HD videospeler, wifi of andere zaken die je nog bij zou moeten kopen bij een 360.
Voor mensen die dus in the long run minder uit geven is de PS3 een betere koop. Dus eigenlijk ben ik maar een pauper ;)
Mooie analyse :) Zo denk ik er ook over. Als je zoals ms elke vier jaar van console gaat wisselen jaag je de consumenten te rap op kosten. Evenals de devs die telkens ook moeten overschakelen. En aan dat tempo lijkt het precies op pc gamen ;)

Ook voor de ps2 komen nog steeds topgames uit, zes jaar na lancering. En idd hoef je de opvolger zo niet meteen te kopen.

En die live! is een enorme melkkoe imo. Zo ben je bijna verplicht al meteen de prijs van één game op te hoesten per aankoop van console. Gespreid over de levensduur van het apparaat komt dat dus neer op 4 a 5 keer 60 euro. (240-300 euro) Voor die prijs koop je tegen dan nog een extra xbox360 :) . (Ik koop dan liever vijf games)

En zo is het ook minder moeilijk om de console terug te verdienen (en met verlies te verkopen). Ze zijn minder afhankelijk van het aantal verkochte games. Eén game is genoeg, en dan live er bij. (en het moge duidelijk zijn dat het niet zo veel kost om die service te onderhouden, de prijs is afgesteld op de gepercipieerde waarde van de service)

Microsoft kan ook massa's servers draaien voor hun windows software content en hotmail is ook gratis. Euhm... Live overpriced anyone?

Dan is het niet meer dan logisch om het op de sony manier te doen.
Iig, 60 euro per jaar voor wat? In essentie niet meer dan wat buddy-service, friendlist, matchmaking, en servers in een lijstje zetten (want de afzonderlijke consoles hosten). Dan nog een centrale downloaddienst: marketplace. (vergelijk met andere service providers. Youtube kan bvb ook duizenden files per dag hosten aan talloze mensen, kosteloos. Mail providers laten ook toe friendlists te maken, berichten te sturen, ontvangen, ook gratis). Kosten zijn dus nogal uit proportie.

En het minste wat je verwacht te kunnen doen, lukt dan nog niet eens voor die prijs. Namelijk om aan je account ook wat opslagruimte te koppelen, paar MB, om de belangrijkste savegames op te slaan. Zo heb je geen nood meer aan die dure memcardjes, kan je je savegames overal terug oproepen (ook op andere consoles bij vrienden). Back up in geval van garantie... (ze kunnen 250Mb per hotmail account aanbieden, maar voor 60 euro per jaar een paar mb voor enkele savegames??)

Genoeg over ms. The sony way nu: gratis online gamen voor iedereen. Logisch, want je betaalt al voor je ps3, die de games host. En voor de netwerkverbinding bij je isp. De computer way dus. Rest alleen nog matchmaking. EA heeft ook talloze pc-games waarvoor ze de online interface verzorgen, kosteloos. (geen abonnemenentskosten)

Op die manier zullen ook veel meer users online te vinden zijn. De drempel is weg, en velen zullen zich eens online wagen (want de traditionele ps generatiie speelt niet echt veel online). Ik heb bvb geen visa, en het wringt toch om daarvoor te betalen. Temeer omdat ik niet zo heel veel online zou spelen. Maar bij sony kan ik, als ik daar zin in heb, tenminste af en toe een potje online gamen. Zomaar...

(dat je voor 'arcade games' of dergelijke extra betaalt is geen probleem, dan betaal je alleen dat.)
Bigs schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:38:
Die analoge actieknoppen van de PS2 heb ik echt nog nooit gebruikt, als ik analoge actie nodig heb gebruik ik gewoon de sticks.. veel nauwkeuriger :) Maar het is wel koel dat hij het heeft
De shoulder buttons zijn ook drukgevoelig. Dat gebruik ik af en toe wel. Om de camera te draaien bvb (in een race game) maar niet voor de volle 90°. Dus in 'stukjes'.

Gas geven en remmen kan ook wel netter gebeuren met de drukgevoelige knopjes (mits wat oefening). En bij MGS is het ook een veel gebruikte mogelijkheid

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2006 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:56:
[...]

Mooie analyse :) Zo denk ik er ook over. Als je zoals ms elke vier jaar van console gaat wisselen jaag je de consumenten te rap op kosten. Evenals de devs die telkens ook moeten overschakelen. En aan dat tempo lijkt het precies op pc gamen ;)

Ook voor de ps2 komen nog steeds topgames uit, zes jaar na lancering. En idd hoef je de opvolger zo niet meteen te kopen.

En die live! is een enorme melkkoe imo. Zo ben je bijna verplicht al meteen de prijs van één game op te hoesten per aankoop van console. Gespreid over de levensduur van het apparaat komt dat dus neer op 4 a 5 keer 60 euro. (240-300 euro) Voor die prijs koop je tegen dan nog een extra xbox360 :) . (Ik koop dan liever vijf games)

En zo is het ook minder moeilijk om de console terug te verdienen (en met verlies te verkopen). Ze zijn minder afhankelijk van het aantal verkochte games. Eén game is genoeg, en dan live er bij. (en het moge duidelijk zijn dat het niet zo veel kost om die service te onderhouden, de prijs is afgesteld op de gepercipieerde waarde van de service)

Microsoft kan ook massa's servers draaien voor hun windows software content en hotmail is ook gratis. Euhm... Live overpriced anyone?

Dan is het niet meer dan logisch om het op de sony manier te doen.
Iig, 60 euro per jaar voor wat? In essentie niet meer dan wat buddy-service, friendlist, matchmaking, en servers in een lijstje zetten (want de afzonderlijke consoles hosten). Dan nog een centrale downloaddienst: marketplace. (vergelijk met andere service providers. Youtube kan bvb ook duizenden files per dag hosten aan talloze mensen, kosteloos. Mail providers laten ook toe friendlists te maken, berichten te sturen, ontvangen, ook gratis). Kosten zijn dus nogal uit proportie.

En het minste wat je verwacht te kunnen doen, lukt dan nog niet eens voor die prijs. Namelijk om aan je account ook wat opslagruimte te koppelen, paar MB, om de belangrijkste savegames op te slaan. Zo heb je geen nood meer aan die dure memcardjes, kan je je savegames overal terug oproepen (ook op andere consoles bij vrienden). Back up in geval van garantie... (ze kunnen 250Mb per hotmail account aanbieden, maar voor 60 euro per jaar een paar mb voor enkele savegames??)

Genoeg over ms. The sony way nu: gratis online gamen voor iedereen. Logisch, want je betaalt al voor je ps3, die de games host. En voor de netwerkverbinding bij je isp. De computer way dus. Rest alleen nog matchmaking. EA heeft ook talloze pc-games waarvoor ze de online interface verzorgen, kosteloos. (geen abonnemenentskosten)

Op die manier zullen ook veel meer users online te vinden zijn. De drempel is weg, en velen zullen zich eens online wagen (want de traditionele ps generatiie speelt niet echt veel online). Ik heb bvb geen visa, en het wringt toch om daarvoor te betalen. Temeer omdat ik niet zo heel veel online zou spelen. Maar bij sony kan ik, als ik daar zin in heb, tenminste af en toe een potje online gamen. Zomaar...

(dat je voor 'arcade games' of dergelijke extra betaalt is geen probleem, dan betaal je alleen dat.)

[...]

De shoulder buttons zijn ook drukgevoelig. Dat gebruik ik af en toe wel. Om de camera te draaien bvb (in een race game) maar niet voor de volle 90°. Dus in 'stukjes'.

Gas geven en remmen kan ook wel netter gebeuren met de drukgevoelige knopjes (mits wat oefening). En bij MGS is het ook een veel gebruikte mogelijkheid
Jij praat hier over het online gebeuren van Sony, alsof dat nu al een succes is... Er is een reden waarom MS mensen laat betalen, dit is omdat het geld kost om alle onderhoud te plegen en servers te hosten.

Sony mag het gratis doen, maar dan wil ik nog wel eens zien of het de kwaliteit van Live kan evenaren....Dus lag-vrije gameplay, gratis content en alle functies die Live bezit.
Wie zegt trouwens dat je verplicht bent Xbox live te nemen? Iedereen krijgt gratis de Silver versie, waarbij je ook content kan downloaden en andere functies kan gebruiken.

Het komt hier op neer : je kan wel leuk praten en xbox live bashen, maar sony heeft nog niet laten zien dat het een dergelijk iets kan neerzetten, en als we xbox live nu vergelijken met sony's bijna niet aanwezige online dienst, die nu beschikbaar is, dan is MS hier zeker marktleider in.
Het enige wat ik kan zeggen is, we zullen zien hoe Sony t gaat doen, maar Live evenaren of zelfs meer is iets wat ze gaat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

master_viper schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:07:
[...]

Jij praat hier over het online gebeuren van Sony, alsof dat nu al een succes is... Er is een reden waarom MS mensen laat betalen, dit is omdat het geld kost om alle onderhoud te plegen en servers te hosten.

Sony mag het gratis doen, maar dan wil ik nog wel eens zien of het de kwaliteit van Live kan evenaren....Dus lag-vrije gameplay, gratis content en alle functies die Live bezit.
Wie zegt trouwens dat je verplicht bent Xbox live te nemen? Iedereen krijgt gratis de Silver versie, waarbij je ook content kan downloaden en andere functies kan gebruiken.

Het komt hier op neer : je kan wel leuk praten en xbox live bashen, maar sony heeft nog niet laten zien dat het een dergelijk iets kan neerzetten, en als we xbox live nu vergelijken met sony's bijna niet aanwezige online dienst, die nu beschikbaar is, dan is MS hier zeker marktleider in.
Het enige wat ik kan zeggen is, we zullen zien hoe Sony t gaat doen, maar Live evenaren of zelfs meer is iets wat ze gaat tegenvallen.
En nu ga je weer reageren op het spul tussen de regels door. Live! wordt niet gebashed!! Ik heb erg veel respect voor de manier waarop MS Live! heeft neergezet. Maar als je ziet wat je krijgt dan is € 60 per jaar erg veel.
Welke gameservers host MS dan volgens jou? Online gamen doe je gewoon bij iemand anders op zijn xboxje. En het hele idee van downloadable contant heeft in de PC wereld een tegenhanger die ook gratis is: internet. Daar hoef ik toch ook geen abbo te hebben om een demo te downloaden of online te gamen?

En ik verwacht nog wel even een rectificatie over het feit dat je mij fanboy noemt. Slaat natuurlijk nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 15-09-2006 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

master_viper schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:58:
[...]

Waarom vergelijk jij PGR3 (arcade) met een echte racegame, zoals Forza of GT?
Maar jij, als Sony fanboy, word ook lekker gestangd door de diverse Xbox fanboys, hier aanwezig....
Vind Forza ook nog steeds arcade, sorry hoor... Heb 'm een tijdje gehad, maar ondertussen heb ik PGR2 en 3, en GT3&4, maar Forza is alweer weg. Go figure.

Als je nou zoiets als GTR op de 360 EN ps3 zou krijgen, zou ik zeggen :nu heb je mooi vergelijkingsmateriaal ...

BTW: Als eigenaar van pc, ps2, xbox, xbox360 - en een nog steeds openstaande pre-order voor ps3 - gebruik ik elk platform door elkaar : van Socom naar CoD naar Halo, van Saints Row naar GTA naar ?. Het is maar net waar ik zin in heb. Realisme, playability etc. krijg je tegenwoordig cross-platform. Controls zijn soms wennen, soms zit je er gelijk in. Graphics zijn niet altijd belangrijk!

Heb de 360 gekocht omdat ik 9 van de 10 xbox-games ook daarop kon spelen. Ik hoop dat dit 100% bij de ps3 is, maar ga er vanuit van niet. Wordt ik ook niet teleurgesteld en is wel zo realistisch. Ondertussen zie ik wel wanneer de PS3 uitkomt in NL. Kan hier toch niets aan veranderen.

Met fanboy-gedrag beperk je jezelf enorm, is ook al tijden zo. Je had dit al met de Nintendo/Sega consoles en daarvoor. Sta gewoon open voor .. ja alles eigenlijk. Vreet je je ook niet op, en kun je je concentreren op wat echt belangrijk is... gamen bijvoorbeeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
master_viper schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:07:
[...]

Lag-vrij.. nog nooit CoD2 on-line proberen te spelen zeker :') In elke game vallen er eerst net zoveel mensen af totdat je met 4en over bent en dan is het pas speelbaar (en ik ben niet de enige met dat probleem). Zoals Shiver al zegt.. Microsoft host zelf geen games. In essentie is de functionaliteit qua gamen hetzelfde als op de PS2 (alleen staan de master servers nu bij Microsoft en niet bij de fabrikant van het spel), dus waarom zou je daar bij de XBox ineens voor moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazrambo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-03 21:19
Ik krijg net het Speelboek 2006 van Intertoys en daar achter staat de PS3 17 November 2006

Ze hebben het nog steeds niet door 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

lazrambo schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 16:54:
Ik krijg net het Speelboek 2006 van Intertoys en daar achter staat de PS3 17 November 2006

Ze hebben het nog steeds niet door 8)7
Is allang gedrukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shiver23 schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 15:32:
[...]

Fanboyism? Tuulk. Mensen die mij kennen die weten dat ik voor mijzelf eerst alle voors en tegens op een rij zet en dan een beslissing maak. Natuurlijk was dat van de Rolex een geintje.
Langdurige support heeft alles te maken met hoe lang een console lucratief blijft. Een succesvolle conosle heeft natuurlijk een langere economische levensduur dan een minder succesvolle. Daarom kon Sony de Playstation-serie lang uitmelken en kwamen/komen Microsoft en Nintendo veel sneller met opvolgers voor de Xbox en Gamecube op de proppen. De laatste is minder dan vijf jaar op de Europese markt geweest en bij het verschijnen van de Wii houdt de support van Nintendo zo goed als op. Zelda voor de GC is de laatste grote release, daarna is alles Wii wat de klok slaat. Als de PS3 hopeloos zou floppen, dan zou Sony ook veel sneller de stekker uittrekken en de PS4 introduceren.

Sony blijft natuurlijk wel een commercieel bedrijf, het is geen charitatieve instelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik ga me niet weer in de hele PS3-360 discussie mengen, dat heeft geen zin.

Wel 1 opmerking:

Als iemand vind, dat 60,- per jaar voor Xbox Live overpiced is, dan heeft hij het echt niet goed begrepen., en niet zelf ervaren.

Je krijgt voor die 60,-, Film/Game trailers, Demo's, Xbox Live arcade games (ook de niet betaalde kan je gewoon spelen) en een 100% top netwerk voor het vinden van online games, rating van gamers, goeie matchmaking rekening houdend met skills en Achievements.

Die 59,- is geen geld als je kijkt wat je er voor krijgt.

Laten we eerst maar afwachten wat de PS3 op dat punt gaat bieden, en het maakt me ook niet uit. Maar ik betaal met liefde die 59,- voor een top service.

Het Nintendo netwerk is ook gratis, en heeft om precies te zijn 1 game die je online kan spelen (Pokemon). Dan betaal ik liever wat meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Die demo's en trailers zitten bij het gratis XBL Silver er al in hoor, die €60 betaal je dus eigenlijk alleen voor het online gamen en nog wat andere dingen.
Maar het is inderdaad een hele nette service en zeker iets waar Sony naar moet streven om ook te bereiken

[ Voor 25% gewijzigd door SToRM666 op 15-09-2006 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Die xboxers toch he. Agressief volkje O-)
http://frontpage.fok.nl/nieuws/68418

[ Voor 6% gewijzigd door Shiver23 op 15-09-2006 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
Zo de strijd is losgebarst op got ( erg amuserent d:)b )

Ik zou ook geen ruzie met een "xboxer" willen hebben, straks gooit ie mij ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark

Jij mag jou mening hebben en je probeerd erg hard jezelf ervan te overtuigen. Ik heb voor mijn stukje tekst ook heel duidelijk gezegt: dit zijn MIJN redenen Ik ga jou reactie niet afvallen omdat jij aan andere dingen meer waarde hecht dan ik. Wel vind ik dat je erg veel passie en overtuiging in je reacties verwerkt.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
gabiballetje schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 14:15:
Wow, dat er zoveel mensen zijn die zo grof veel geld neerleggen voor een groot lomp ding waarvan ik nog moet zien dat hij niet te warm gaat worden en problemem gaat krijgen met een bluray speler waar je het eerst jaar helemaal geen ruk aan hebt maar dik betaald terwijl deze over een jaar dik goedkoper is geworden, met crappy schijtcontrollers :P
Punten en komma's.. Dat zijn misschien zaken die je pas aan het einde van de basisschool leert, maar misschien verstandig om toch alvast even te oefenen.

Verder getuigt je beargumentering van een MS fanaat (geen probleem mee) Maar komop dit kan je toch zelf ook wel beter of niet soms?

:o LOSER :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Caboman schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 22:53:
Zo de strijd is losgebarst op got ( erg amuserent d:)b )

Ik zou ook geen ruzie met een "xboxer" willen hebben, straks gooit ie mij ook :D
Dat is natuurlijk een belachelijk en niet te onderbouwen vooroordeel. Omdat er nu nieuws word aangehaald wat met een xbox te maken heeft betekend natuurlijk niet dat iedereen zo is.
En dit gebeurd natuurlijk niet alleen met de xbox, maar bijvoorbeeld ook met de pc, en/of andere consoles. Ik lees regelmatig dat zulke incidenten ook rondom de computer gebeuren, dus het is natuurlijk toeval de het hier over een xbox gaat, het had net zo goed een ps2 kunnen zijn.

@swopdark: Iemand loser noemen is vrij triest, kijk eerst maar eens naar jezelf en naar je eigen spelling en je rare gedrag.

[ Voor 8% gewijzigd door master_viper op 15-09-2006 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
[...]

Ik accepteer dat XBOX voor ieder wat wils heeft, dat is ook helemaal niet mijn probleem. XBOX heeft wel heel veel shooters naar zich toe getrokken (of je dat nu accepteerd of niet) en de meeste van deze shooters waren ook op pc en daarop speelde het altijd een stuk lekkerder incl gratis online gamen
Er zijn al meerder ontwikkelaars die hebben aangegeven blij te zijn met de HDD als standaard onderdeel van de PS3. Doordat het standaard is kunnen ontwikkelaars gebruik maken van de extra opslag capaciteit en hier hun voordeel uit doen. Alsnog een HDD kopen omdat een goed spel dit als vereiste hardware nodig heeft is gewoon jezelf belazeren door een core versie te kopen. Ook heb je zonder HDD erg weinig aan je (gratis) XBOX Live silver abbo want je kunt niks opslaan. weer een reden om alsnog ff die € 100,- neer te leggen.
Waarom? Nou bijvoorbeeld omdat er 20 miljoen mensen zijn die ineens 90% van MS zijn steun zien verdwijnen. Ik zeg niet dat Sony of Nintendo dit nooit zou doen, maar MS is nu eenmaal de eerste.
4. Hier kan je nu nog niet over oordelen, de strijd HD-DVD/ BLU-ray is nog lang niet uitgevochten het is nog niet eens begonnen. Wel nadelig is voor Sony dat ze straks in kerst de verkoop van bluray niet kunnen stimuleren.
50 pct van de film industrie is van Sony, de overige hebben of gekozen voor Blu Ray of ondersteunen (voorlopig) beide. Tegen maart 2007 zijn er 4 miljoen Blu Ray spelers verkocht. Dit aantal zal alleen maar oplopen. De markt waarbij HD het minst groot is (europa) zal pas in maart 2007 bediend worden. In de USA en japan zal Blu Ray tijdens de feestdagen gewoon aanwezig zijn in de vorm van PS3's
Juist... Ik hoop niet dat ik mensen op hun staart trap, maar de 360 en de PS3 zullen los van de Wii hun eigen gevecht houden. Ik de USA en Japan zal de gote concurentie voor de 360 november dit jaar haar intrede doen.
Omdat MS volgens jou de tilt techniek heeft uitgevonden betekend toch niet dat het niet zal werken op de PS3 al gameplay gimmick? Ik snap je beredening niet goed (oh wacht... je bent fan van MS, sorry hier hoef je geen uitleg te geven) Het ontbreken van de tril functie is inderdaad erg jammer. Gelukkig niet zo erg als het weghalen van de R3 of L3 knop. Ik kan ermee leven hoor.
Nee je hebt gelijk, DOA is veel meer dan een enorm opgeleukte versie van DOA3, PGR3 is ook op veel vlakken ook echt next gen vergeleken met PGR2. zucht...

GRAW dat was inderdaad een leuk spel.
8. Tja dat is echt een verschil van mening... jij vind GT goed, ik vind Forza beter. Ik heb beide gespeeld en ik vind dat Forza toch even wat completer is als GT. Maar we zullen zien zodra beide games uit zijn..
AMEN
9. Blijkbaar heb jij al een release copy in handen gehad... Hoe kan jij nu weten dat Halo3 niet super word? Misschien hebben ze wel iets heel nieuws erin gestopt... Zoiets kan je nu nog niet zeggen.
En dat halo 2 kut is... Dat klopt ook niet helemaal.... Als dat zo was, speelde niemand het, maar toch zie je elke week Halo2 bovenaan staan op de lijst meeste gespeelde Live games... TJa kut spel he
lees mijn tekst nog eens, ik zeg niet dat het een kut spel wordt maar ik verwacht dat het weer meedrijft op de hype van HALO. Al die lui die uit hun pan gingen bij het zien van de Master chief in een intro filmpje van HALO3.. geen hype, nee absoluut niet. HALO 3 kan niet de cultuurshock laten gelden zoals HALO 1 dat heeft gedaan. Dat beweer ik
Je hebt gelijk, ik kan nog niet goed oordelen over de kwaliteit van sommige games waarvan ik enkel filmpjes hebt gezien. Mijn ervaring met wat ontwikkelaars op de PS2 lieten zien echter geeft me veel hoop over de uiteindelijke kwaliteit van de games.
Ik weet niet of je hier echt blij mee moet zijn. Trouwens ook niet als Sony of Nintendo dit doet hoor!
12. PSP pwns, ik heb zelf ook een, dat laat ook gelijk zien, dat ik geen Sony of MS fanboy ben, maar er tussen in sta. Ik weerleg jou, vaak fanboy-achtige argumenten, met mijn argument (die misschien soms ook fanboy over komen). Je kan nu nog geen oordeel over de PS3 vormen, omdat dat ding nog lang niet te krijgen is.
MS fanboys (ik hebt het hier niet over jou) hebben anders wel vaak al hun mening klaar over de PS3 en zijn capaciteiten. Ondank dat ook zij de PS3 controller nog nieteens hebben mogen vasthouden. Het is hier een PS3 forum waar mensen die de PS3 nu al een warm hart toedragen hun menig kwijt kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
nieuwe Resistance Fall of Man screens:

http://www.ps4focus.nl/sitee/nieuws/bekijk.php?id=2755

dammit dit oogt erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
Dit topic kan net zo goed op slot. Het gaat echt nergens meer over. Als iedereen nu eens lekker weer even links van previews, reviews, rumors etc gaat plaatsen in het juiste topic dan wordt het misschien leuk om weer te lezen. Dus post hier alles over de Playstation 3 en in het andere topic kan je dan posten over de Xbox360. Natuurlijk kan je kritiek posten maar post dan kritiek over spellen of de betreffende console in het topic. Dit geflame is inmiddels niet leuk meer, en het meeste wordt nog tien keer herhaald ook. Heb je een voorliefde voor beide consoles dan post je lekker in beide topics.

Verwijderd

Ziet er technisch heel erg goed uit. Dat wel.

Maar net zoals met die filmpjes van hierboven heb ik totaal nog geen idee wat ik er moet van verwachten. Qua inleving, qua verhaal.

Natuurlijk heb je daarvoor hands on experience nodig, en die is nu uiteraard nog niet te verkrijgen. En een lange game test. Moment opnames zeggen weinig. Maar dit belooft alvast veel goeds.

Ben ook benieuwd wat de wapens gaan doen met de gameplay. Vooral dat ding waarmee je door materie op je vijand kan schieten, kan nog wel verassend worden :)

Ik hoop alvast dat deze titel een meeslepende ervaring wordt. De visuals zijn er alvast al. Dit zou wel eens een kaskraker kunnen worden onder de launchtitels. Een nieuwe franchise om trots op te zijn.

Sfeer is alles!! (kijk maar naar mgs games, killzone)

Verwijderd

Ik vond de beschrijving inzake AI op IGN eigenlijk veel indrukwekkender. Ik kan echt niet wachten wat de invloed van die processor kracht gaat zijn inzake physics, ai en vooral animatie. Wat heb je aan ultra realistische beweging als uw NPC dom zijn, de speelwereld totaal onrealistische physics heeft of waar de animatie vrij houterig is ? Volgens mij belangrijker dan graphics :)
Perhaps one of the most impressive yet non-hyped things about the game thus far is its AI. Enemies range in intelligence depending upon who/what they are, so animalistic creatures will still be single-minded, but the soldiers are a different story. They'll use cover whenever possible, fire off blind shots just to keep you guessing and even try to flank you when given the chance. In one case, we came into a room and spotted a Chimera on the other side, standing in an opposite doorway. It fired off a handful of shots and stepped behind the wall. Thinking that we'd flank him, we set off to the right and attempted to surprise him by going around the room. Not so fast, it seems, as the Chimera had exactly the same idea. Clever girl... err, alien.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2006 00:14 ]

• Arx
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Spel wekt mijn intresse ook steeds meer. Ik vond het eerlijk gezegd in het begin wat stoffig over komen. Maar dat zal waarschijnlijk wel gekomen zijn omdat ze iedere keer weer dezelfde screenies toonden, alleen dan vanuit een net iets andere hoek. Nu je ook wat andere sitings ziet, begint het spel wat meer op te vallen. Nu nog wat meer movies van de andere sitings! Ziet er tot nu toe heel goed uit!

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

• SToRM666
swopdark schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 23:37:
Juist... Ik hoop niet dat ik mensen op hun staart trap, maar de 360 en de PS3 zullen los van de Wii hun eigen gevecht houden. Ik de USA en Japan zal de gote concurentie voor de 360 november dit jaar haar intrede doen.
Die 2 liggen ook het meeste bij elkaar kwa prestaties, maar ik denk dat de Wii het in Japan erg goed gaat doen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 00:10:
[...]

Ziet er technisch heel erg goed uit. Dat wel.

Maar net zoals met die filmpjes van hierboven heb ik totaal nog geen idee wat ik er moet van verwachten. Qua inleving, qua verhaal.

Natuurlijk heb je daarvoor hands on experience nodig, en die is nu uiteraard nog niet te verkrijgen. En een lange game test. Moment opnames zeggen weinig. Maar dit belooft alvast veel goeds.

Ben ook benieuwd wat de wapens gaan doen met de gameplay. Vooral dat ding waarmee je door materie op je vijand kan schieten, kan nog wel verassend worden :)

Ik hoop alvast dat deze titel een meeslepende ervaring wordt. De visuals zijn er alvast al. Dit zou wel eens een kaskraker kunnen worden onder de launchtitels. Een nieuwe franchise om trots op te zijn.

Sfeer is alles!! (kijk maar naar mgs games, killzone)
Heb je dit al gezien: http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/1UP/1upshow_0312_quick.zip
Qua sfeer en verhaal gaat het wel goed zitten met deze titel, Insomniac gaat er echt wel wat goeds van maken :)

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
Is er al iets bekend over Gran Turismo? Zou er al een GT uitkomen bij de launch of pas later? Ik had vernomen dat ze eerst die GT HD wilden uitbrengen om pas later met GT5 op de proppen te komen.

• SToRM666
Dat heb je goed vernomen ;)

• swopdark
Als straks GT5 net zo'n impact gaat geven als dat GT3 deed voor de PS2 ongeveer 1,5 jr na de launch ben ik een happy gamer. Wat zouden ze eigenlijk nog meer kunnen verbeteren aan GT5? Ik ga ervan uit dat ze de eigenschappen van Fortza en de GT serie als onderlegger zullen gebruiken. Dit houd in:

- strakke grapics
- schade aan auto's
- online mode
- tunen en wijzigen van het uiterlijk van je auto. (vooral leuk bij online gameplay)
- online rankings
- goede rij eigenschappen en besturing
- ferrari's, porshes en lamborghini's plzzz
- alle banen uit de GT serie + meer

Wat moet er volgens jullie nog meer inkomen wat nog niet is vertoond? Hier mijn voorstellen:

1. Voor de sfeer lijkt het me stoer om ook uitlaatgassen en dikkere rookwolken te tonen wanneer je een burnout maakt. Of de motor flink laat draaien.
2. Via je headset je pitcrew opdrachten geven voor je aankomende pitstop. (hoeveel ronden brandstof, meer minder vleugel etc.)
3. Via de tilt fuctie naast je kunnen kijken vanuit cockpit view.

• kutkip
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
Het geluid van de auto's is in GT4 gewoon slecht. Dat aspect zouden ze sterk kunnen verbeteren. Bijvoorbeeld zo'n geluid als met GTR zou wel fijn zijn :) En online spelen natuurlijk 8)

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik zou graag de geur van benzine en verbrand rubber erbij willen ;)
Vrijere physics (meer spinnen, over de kop)
Beter uitgewerkte rallysimulatie of anders weglaten
Meer onderhoud aan de wagen (uitvallende onderdelen)
Veel betere A.I. van tegenstanders

[ Voor 63% gewijzigd door Shiver23 op 16-09-2006 15:47 ]

• SToRM666
Shiver23 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 15:42:
Ik zou graag de geur van benzine en verbrand rubber erbij willen ;)
Bij GT2 zat op 1 van die cd's een benzine-luchtje (serieus!) :P

Ik zou vooral meer wagens willen dan 6, een stuk of 20 of nog meer zou veel gaver zijn.
Daarnaast spectaculaire crashes, goeie schademodellen, een betere besturing, beter geluid, superstrakke graphics, online mogelijkheid.

Verwijderd

idd, het meeste is hier al gezegd. Ik ben weinig veeleisend wat betreft de GT serie.

Ik ben er altijd al fan van geweest, dus ze komen vast wel met iets wat de moeite waard is. (wat niet wil zeggen dat ik soms geen kritiek heb op de huidige GT games)

Meer van hetzelfde en beter dus. Evolutie van wat er is.

Er zijn echter wel een paar belangrijke punten imo. Dingen die nu spontaan in mij opkomen:

-Meer wagens om tegen te racen. Vijf oerdomme, saaie bolides is gewoon te weinig. Betere AI.
Maar dit lijkt in orde te komen als ik de trailers bekijk. Ik zie dan ongeveer een twintigtal wagens racen.

-Meer tracks, en ook eens andere tracks. De klassiekers mogen blijven, maar die hebben we nu al wel gezien. (laguna seca, tokyo, ...) Ik vind dat de devs hierin wat lui naar voor komen. Klein beetje oppoetsen van de bestaande tracks. En done met de tracks...

-Ge-animeerde pit crew.

-Meer europese wagens, meer europese competities. Meer competities in het algemeen.

-ONLINE RACEN!!! damn, als ze dit weer schrappen dan kunnen ze GT5 voor mijn part inslikken. Online modes in playstation games boeien mij meestal niet zo, of zijn zeker geen punt waarop ik afknap als ik een game wil. Maar ik wil ooit wel eens racen tegen echte mensen. Echte races tegen andere personen. De voldoening van een competitie onder vrienden, enz... Volgens mij is dit een totaal ander gevoel en dat wil ik eens ervaren.

-visueel tunen zou ook wel mooi zijn. Niet zoals in NFSU uiteraard. (maar meer zoals in forza, als je een wing plaatst, dan zie je deze ook, body kits.... Zelf decals kunnen aabrengen)

-Schade vind ik zelf veel minder belangrijk. Als je hard botst is je race toch over irl. Of ik dan nu de wagen zie uit elkaar vallen of niet boeit me minder. Maar blijkbaar komt er idd schade in, dus mooi meegenomen.

-En idd, zoals ik al voorstelde toen de tilt functie pas bekend werd: rondkijken door de controller te tilten. Het is de meest voor de hand liggende functie van de motion sensors in een race game. (sturen kan je daar toch niet mee). Maar je zou op die manier heel gemakkelijk alle richtingen moeten kunnen uitkijken (ipv enkel voor en pal opzij links en rechts). Een beetje 'in de bocht' kijken.

• ymmv
Opvallend nieuws op PS3Fanboy De makers van de nieuwe Tony Hawk-game brengen zowel een PS3- als Xbox 360-versie uit. Ze zijn qua gameplay en graphics identiek, met een belangrijk verschil: de 360-versie zal als enige online support hebben. ""Neversoft is confident the PS3 version of the game will ship at launch in November, but it still hasn't received all of the software libraries and has no indication of how the online components will work on PS3, so it's not offering them."

Oftewel Sony heeft de online service niet klaar, kan ook niet zeggen hoe het gaat werken, dus kunnen de ontwikkelaars het niet ondersteunen in hun games. Ik vraag me af of hier nog meer launchgames door getroffen zullen worden...

• Cabo
ymmv schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:20:
Opvallend nieuws op PS3Fanboy De makers van de nieuwe Tony Hawk-game brengen zowel een PS3- als Xbox 360-versie uit. Ze zijn qua gameplay en graphics identiek, met een belangrijk verschil: de 360-versie zal als enige online support hebben. ""Neversoft is confident the PS3 version of the game will ship at launch in November, but it still hasn't received all of the software libraries and has no indication of how the online components will work on PS3, so it's not offering them."

Oftewel Sony heeft de online service niet klaar, kan ook niet zeggen hoe het gaat werken, dus kunnen de ontwikkelaars het niet ondersteunen in hun games. Ik vraag me af of hier nog meer launchgames door getroffen zullen worden...
But Project 8 is not online for PlayStation 3. Not online for PS3. Only within the last three weeks has Neversoft received its PS3 beta kits, a black horizontal box about one foot wide by two feet long and two inches deep, with a slew of buttons and dials on its front deck. Neversoft is confident the PS3 version of the game will ship at launch in November, but it still hasn't received all of the software libraries required to program for the PS3's network modes. They also said they still have no indication of how the online components will work on PS3, so it's not offering them.
Je maakt er een hele drama van. Jammer voor Neversoft dan, maar dat wil niet zeggen dat de 1st party spellen geen online hebben.. he?

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
PWM schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:00:
Het Nintendo netwerk is ook gratis, en heeft om precies te zijn 1 game die je online kan spelen (Pokemon). Dan betaal ik liever wat meer.
Sorry, maar dit is echt onzin. Er is tot nu toe van deze game zeker dat die online gaat bij de Japanse launch. Van andere games (third party voornamelijk) is op dit punt nog niets bekend gemaakt. Sterker nog er is eigenlijk sowieso nog heel weinig bekend over alle online diensten: WiiConnect24. Er is sowieso bekend dat SMB en MSF ook online gaan.

Maar goed, afgezien van dit wat heeft het online gaan van Nintendo in hemelsnaam te maken met het online gaan van Sony. Het is wel een erg vreemd argument. Daarnaast lijkt het me slimmer om gewoon in het Xbox 360 topic te blijven, onwaarheden en halve (fanboy-achtige) argumentaties lijken met niet goed voor de sfeer in het Wii en PS3 topic.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• SToRM666
Fatal Inertia heeft trouwens wel eens even een flinke upgrade gehad:

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/733/733140/fatal-inertia-20060915053514541.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/733/733140/fatal-inertia-20060915053522697.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/733/733140/fatal-inertia-20060915053525212.jpg

Voor de overige screens: http://media.ps3.ign.com/media/749/749967/imgs_1.html

Gaat nog moeilijk worden om 2 (of 3 :P ) games uit te zoeken bij launch :)

[ Voor 8% gewijzigd door SToRM666 op 16-09-2006 19:42 ]

• Cabo
Ridge racer 7 interview + ingame footage
filmpje
zier er goed uit :D

[ Voor 9% gewijzigd door Cabo op 16-09-2006 19:54 ]

• swopdark
Ja de AI moet flink omhoog! al moet ik zeggen dat ik em nooit echt ontzettend heb gestoord aan de "domme" tegenstanders. Wat wel eens jammer was dat als je een bocht verkeerd nam of langzamer dan de rest dat je gewoon van achter wordt aangereden. Dit moeten ze verbeteren, zeker nu Sony aan het brallen is dat AI voor de next-gen hét item is.

Daarnaast wat alvi ook zegt: een vrijere phisisc engine. Dus ook over de kop slaan en flinke crashes. Als bijvoorbeeld langs/door een stapel banden rijd dat die banden echt alle kanten opvliegen en dan op de weg blijven liggen als real time "probleem" voor je achterligger. Zelf lig je er dan natuurlijk ook uit want datzou wel zo realistisch zijn.

• ymmv
Caboman schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:26:
[...]

Je maakt er een hele drama van. Jammer voor Neversoft dan, maar dat wil niet zeggen dat de 1st party spellen geen online hebben.. he?
Er zijn drie mogelijkheden waarom Neversoft de online-play-libraries nog niet heeft gekregen. Sony moet de doos met CDs en documentatie nog met de post opsturen, Neversoft wacht nog op het wachtwoord om toegang te krijgen tot de Sony Dev Support-FTP-server, of die libraries zijn nog niet klaar. De eerste twee redenen acht ik onwaarschijnlijk. Alles staat online, en als de documentatie en software klaar is, kunnen alle 3rd party developers erbij inclusief Neversoft. Ik kan me verder niet voorstellen dat wanneer die libraries af zijn Sony ze eerst weken lang voor zich houdt om de eigen softwarestudio's een voordeel te geven, dus lijkt het me dat die libraries gewoon nog niet af zijn en voor niemand beschikbaar zijn. Dat kan in een paar weken veranderen, maar dat betekent wel dat de developers extra hard in de laatste weken moeten werken om die functionaliteit in te bouwen.

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Fatal Inertia ziet er heel erg mooi uit. De andere spellen zien er toch ook zo uit? Dat is dan wel de beste console die er is.

• SToRM666
Fatal Inertia was eerst een beetje het lelijke eendje tussen de andere games, maar daar lijkt nu verandering in gekomen te zijn :P

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:03
SToRM666 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:40:
Fatal Inertia heeft trouwens wel eens even een flinke upgrade gehad:

Gaat nog moeilijk worden om 2 (of 3 :P ) games uit te zoeken bij launch :)
WOW, da's echt Sick!!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
SToRM666 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:19:
Fatal Inertia was eerst een beetje het lelijke eendje tussen de andere games, maar daar lijkt nu verandering in gekomen te zijn :P
Voor mijn inzien is dit de mooiste game ;) Echt geweldig. Niks op aan te merken _/-\o_

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SToRM666 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 20:19:
Tja Koei staat niet echt bekend om de toptitels. En de studio in Canada heeft volgens mij nog nooit iets opgeleverd. Dus wat dat betreft verwacht ik van het spel nog steeds niet zoveel. Maar dat ze 30 stappen vooruit zijn gegaan met de gfx is duidelijk!

En wat betreft de online service van Tony Hawk. Ik had juist gelezen dat ze te laat de middelen hadden gekregen voor online support. En dat ze er daarom niet meer aan toekwamen. Niet dat ze nog steeds niets hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Het is inderdaad nog wel even afwachten of de gameplay van Fatal Inertia goed is, maar als het een Wipeout-achtige gameplay is dan moet ik m wel hebben eigenlijk :9

De PS3 versie van Tony Hawk krijgt trouwens wel andere extra's die niet in de 360 versie zitten :)

[ Voor 50% gewijzigd door SToRM666 op 17-09-2006 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 19:38:

Maar goed, afgezien van dit wat heeft het online gaan van Nintendo in hemelsnaam te maken met het online gaan van Sony. Het is wel een erg vreemd argument. Daarnaast lijkt het me slimmer om gewoon in het Xbox 360 topic te blijven, onwaarheden en halve (fanboy-achtige) argumentaties lijken met niet goed voor de sfeer in het Wii en PS3 topic.
:w

Ik ben een van de weinigen hier die nog onderbouwd wat hij zegt. Ik heb de Wii ge-pre-ordered staan, omdat ik hem erg interessant vind. Maar toch, durf ik er kritiek op te hebben ja. Kritiek die ik hier neerzette als voorbeeld dat gratis helemaal niet beter hoeft te zijn, en dat ik die 60,- voor Live (die hier door iemand anders veel te duur werd genoemd) een prima deal vind.

Pastte dus netjes in de discussie.

Maar goed, zelfs een onderbouwde mening, die op geen enkele manier ook maar iets negatiefs zegt over de PS3, wordt door jou als "Fanboy" aangemerkt d:)b

Het begint een beetje een stopwoord te worden, zodra iemand iets zegt (misschien wel onderbouwde kritiek durft te hebben) wat iemand anders niet aanstaat, komt het woord Fanboy weer naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:05
Allereerst, ik ben het met je eens. Ik betaal liever 60 euro voor een online dienst die goed werkt, dan een gratis dienst die niet zo goed is of niet goed werkt.
PWM schreef op vrijdag 15 september 2006 @ 20:00:
Laten we eerst maar afwachten wat de PS3 op dat punt gaat bieden, en het maakt me ook niet uit. Maar ik betaal met liefde die 59,- voor een top service.

• Hiermee impliceer je dat de online dienst van Sony dus ook maar weinig games zal hebben die online gaan. Dat ze geen topservice kunnen leveren.
• Het is onwaar, want je zegt dat er maar 1 game van Nintendo online gaat. Terwijl ik vrijdagochtend dat in het Wii topic ook al weersproken had.
• Je geeft zelf ook al aan dat we inderdaad de details van beide diensten nog helemaal niet kennen, dus is je conclusie al helemaal incorrect.
PWM schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:39:
[...]
Maar goed, zelfs een onderbouwde mening, die op geen enkele manier ook maar iets negatiefs zegt over de PS3, wordt door jou als "Fanboy" aangemerkt d:)b
Kortom, welke onderbouwing doel je op...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Het "fanboy" gedrag zie bij heel veel verschillende dingen terug:

PlayStation vs XBOX
Windows vs Apple
AMD vs INTEL
ATI vs Nvidia
Ferrari vs MClaren vs Renault
AJAX vs Feyenoord

Ik denk niet dat je het kan tegenhouden. Met de komst van internetforums en dus de mogelijkheid om je mening te spuien zonder iemand direct tegenover je te hebben, barsten overal discussies los. Zet je echter een PS fanaat tegenover een XBOX fanaat in 1 kamer dan zal je gauw zien dat ze eigenlijk allebei van games houden en vrij vlot "vrienden" kunnen worden dankzij hun gezamelijke hobby. Dus jongens, laten we onszelf niet verschuilen achter je internet-nick en gewoon praten over games en consoles alsof je bij elkaar in een kamertje zit. Ik heb mezelf er ook schuldig aan gemaakt maar hey, "ik ben ook maar een mens" O-)

GAME ON!! _/-\o_ 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Foto gevonden van de PS3 als hij aanstaat:
Afbeeldingslocatie: http://img92.imageshack.us/img92/6020/ps3poweronhh7.png

Een groen en een blauw lampje. Ik weet tis geen fantastische kwaliteitsfoto maar ik denk dat niet veel van jullie dit al hadden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Hij glimt wel heel erg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:39:
[...]

Het begint een beetje een stopwoord te worden, zodra iemand iets zegt (misschien wel onderbouwde kritiek durft te hebben) wat iemand anders niet aanstaat, komt het woord Fanboy weer naar voren.
Geeft weinig te maken dat mensen niet tegen gefundeerde kritiek kan maar na 456x hetzelfde te moeten lezen en dat elke 3x post verder een xbox'ers zijn mening moet verkondigen (die we 30 minuten daarvoor al hadden gelezen van een andere xbox'er) begint het serieus te enerveren.

Ik heb al veel post gezien waar mensen iets interresants te vertellen hebben en waar je dan op reageert maar die helemaal bedolven worden of in een vergeethoekje wordt geduwd omdat een of andere fanboy ons gaat vertellen dat we schapen zijn, dat we dom zijn dat we nu niet willen next gen gamen, hoe live rockt tegenover de sucky PS netwerk omdat ze dat zien in hun kristallenbol, over hoe GOW rockt terwijl ze het nog niet gespeeld hebben, etc. Met een ellendelange discussie tot gevolg.

Fanboys heb je overal, ongefundementeerde kritiek heb je overal maar ik stel enkel maar vast dat het in het xbox forum wel kan en hier niet. Hier mogen mensen klaarblijkelijk niet op hun dooie gemak discussieren over de console van hun keuze en de games die hen interreseerd. Cynisch genoeg zijn het dan mensen die voor het playstation merk opteren die de noemer "onvolwassen" met zich mee krijgt.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Misschien oud nieuwe maar op deze site:
http://www.ps3forums.com/showthread.php?t=21603
staan echt een hele hoop filmpjes van PS3 software etc.

Ik zal zelf naar deze te kijken:
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=2845
tezamen met de soundstrack van Linkin Park.. een zeer vet filmpje!
http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=4460
deze is ook de moeite meer dan waard!

[ Voor 13% gewijzigd door swopdark op 17-09-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

topic.replace("fanboy","ik ben een gladiool")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oblivion to be PlayStation 3 launch title

1UP.com's RadiOPM recently announced that a new PlayStation 3 launch title would be revealed in the November issue of the Official PlayStation Magazine (OPM), however, it seems that the secret may have been leaked on another 1UP podcast service, 1UP Yours.

While talking about Oblivion and its suspected expansions, a 1UP Yours podcast host let it slip that Oblivion will be making its way to the PlayStation 3 and that it will be a launch title. This seems to fit previous clues offered by RadiOPM- the name of the game would be five words long and it was be a game which was previously not announced for the PlayStation 3. The full name of Oblivion is indeed five words long, "The Elder Scrolls IV: Oblivion" and the game has so far been an Xbox 360 exclusive when it comes to consoles.

Oblivion making its way to the PlayStation 3 has almost been as hotly debated as the exculsivity of Asassin's Creed, with Sony fans claiming that it would be a matter of time before a PlayStation 3 version of the action RPG would be announced.

If Oblivion is indeed to be a PlayStation 3 launch title, it will be hitting shelves in North America on November 17th.

Bron: Ps3land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hoedje schreef op zondag 17 september 2006 @ 11:59:
Allereerst, ik ben het met je eens. Ik betaal liever 60 euro voor een online dienst die goed werkt, dan een gratis dienst die niet zo goed is of niet goed werkt.

[...]

• Hiermee impliceer je dat de online dienst van Sony dus ook maar weinig games zal hebben die online gaan. Dat ze geen topservice kunnen leveren.
• Het is onwaar, want je zegt dat er maar 1 game van Nintendo online gaat. Terwijl ik vrijdagochtend dat in het Wii topic ook al weersproken had.
• Je geeft zelf ook al aan dat we inderdaad de details van beide diensten nog helemaal niet kennen, dus is je conclusie al helemaal incorrect.

[...]

Kortom, welke onderbouwing doel je op...
Ik reageerde op een stelling van iemand in het topic die van mening was dat Xbox Live overpriced was.

Mijn reactie was dat Xbox Live geweldig werkt, en derhalve niet duur is. De Nintendo Wii heeft 1 online game bij launch. Dit zullen er wel meer worden, maar Nintendo heeft al aangegeven dat ze online games niet als een belangrijke toevoeging op de Consoles vinden. Nintendo wil een online community stichten, met hele leuke gadgets, maar Online gaming staat niet op 1.

Tot zover klopt het gewoon wat ik zeg. Nergens impliceer ik dat de PS3 een slecht netwerk zal krijgen, sterker, het zal een prima netwerk zijn, Sony heeft de power om het goed in elkaar te zetten.

Het enige wat ik zeg, is dat Xbox Live 60,- waard is. Dit is niet negatief voor de PS3, en ook niet voor de Wii.

Of dit in een PS3 topic moet staan, misschien niet. Echter, als hier iemand de stelling neerzet dat de PS3 beter is dan de 360, omdat: "non-argument", dan reageer ik daarop.

Dat heeft niets met Fanboyism te maken, ik heb alle populaire consoles uit de geschiedenis in bezit. Ik geloof niet dat 1 van de 3 consoles beter wordt dan de andere. Ze zullen alle hun sterke punten hebben, en dat is nou het mooie er aan. Over 2 jaar zijn de prijzen waarschijnlijk zo, dat je ze rustig alle 3 neer kan zetten.

Nogmaals, ik reageer alleen op posts die mij niet aanstaan omdat er staat de X beter is dan Y omdat, waarna er een onwaarheid wordt neergezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zondag 17 september 2006 @ 15:40:
[...]

Of dit in een PS3 topic moet staan, misschien niet. Echter, als hier iemand de stelling neerzet dat de PS3 beter is dan de 360, omdat: "non-argument", dan reageer ik daarop.
[...]

Nogmaals, ik reageer alleen op posts die mij niet aanstaan omdat er staat de X beter is dan Y omdat, waarna er een onwaarheid wordt neergezet.
En dan voel jij je natuurlijk persoonlijk geroepen om de ongelovigen terecht te wijzen.

Ik beweer nergens dat xbox live slecht is of niet. Hell, ik ken het alleen van de demo pods en het interesseert mij verder echt helemaal niets. Ik mag hopen dat het goed is, voor wat je ervoor neertelt.

Ik beweer alleen dat het te duur is in mijn perceptie. Is dat een 'onwaarheid'? Nee, een waarheid? Ook niet. Het is gewoon een mening, toch?

Dus er staat helemaal nergens dat ik de PS3 beter vind dan de 360 (op dat gebied dan toch... Er valt gewoon nog niet te vergelijken, dus zoiets beweren zou onzin zijn). Er staat dat ik het liever gratis zie, op de sony manier dus. En sinds wanneer is 'prijs' een non argument. Prijs is evenzeer een argument als kwaliteit. De zin en onzin van een niet betaalde dienst... meningen, opinies, ...

Als jij je daar meteen door aangevallen voelt... tja...

Ik hoef al die omkadering niet, het moet er niet flashy uitzien. Enige wat ik wil is ingame op 'connect' klikken en een lijst servers krijgen en joinen (zoals met computers dus). Ik zie niet in waarom ik daarvoor zou willen betalen. Enige wat sony moet doen is de games in een lijstje zetten, en dan nog.

Ook één gamer nick/tag per account speelt voor mij verder geen rol. Of het nu één nick is voor de console/account, of elke game apart zoals je zelf wil. Allemaal prima voor mij.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2006 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Oblivion als launch titel... Dat is een klap in het gezicht van de concurrentie! Dat sluit ook wel aan op de eerdere geruchten van een "insider" die de PS3 versie al had aangekondigd. De PS3 versie zou enorm gedetailleerde textures hebben dankzij oa de Blu-Ray drive van de PS3.

[ Voor 95% gewijzigd door swopdark op 17-09-2006 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
swopdark schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:33:
Oblivion als launch titel... Dat is een klap in het gezicht van de concurrentie! Dat sluit ook wel aan op de eerdere geruchten van een "insider" die de PS3 versie al had aangekondigd. De PS3 versie zou enorm gedetailleerde textures hebben dankzij oa de Blu-Ray drive van de PS3.
Hoezo een klap? Iedereen die oblivion al wilde heeft hem al gekocht op de PC of X360. En dat ze enorm gedetailleerde textures kunnen plaatsen op een schijfje betekend niet dat de PS3 genoeg geheugen heeft om ze te kunnen gebruiken.
Een nieuwe GT, GTA of Final Fantasy tijdens de release is pas een klap in het gezicht van de concurrentie.

[ Voor 7% gewijzigd door Chester op 17-09-2006 19:53 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
Chester schreef op zondag 17 september 2006 @ 19:52:
[...]
Een nieuwe GT, GTA of Final Fantasy tijdens de release is pas een klap in het gezicht van de concurrentie.
Ook ja.. Ik bedoel een klap omdat Oblivion als system-seller werd gepresenteerd op de 360. Oblivion is één van de beste titels op de 360 op dit moment en als blijkt dat deze titel ook op de PS3 gaat verschijnen met betere graphics (volgens de geruchten) dan is er een topspel welke 1 op 1 zal worden vergeleken op beide consoles. Daarnaast denk ik niet dat iedereen die Oblivion wil spelen deze al heeft op de PC of 360. Ik heb een pc, en wil oblivion nog wel hebben bijvoorbeeld.

Het zal net zo'n klap zijn als dat Sony kreeg toen bleek dan Assasins Creed ook op de 360 zou uitkomen. (dit schrijf ik er bewust bij omdat ik deze reactie kan verwachten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
swopdark schreef op zondag 17 september 2006 @ 22:45:
Daarnaast denk ik niet dat iedereen die Oblivion wil spelen deze al heeft op de PC of 360. Ik heb een pc, en wil oblivion nog wel hebben bijvoorbeeld.
Ik heb Oblivion op de pc, maar die heb ik nog geeneens 30min. gespeeld omdat die gewoon niet te spelen is vanwege de slechte framerate (te trage pc).
De 360 versie heb ik niet gekocht, omdat ik daar her en der ook mensen over hoorde klagen dat die niet helemaal lekker liep enzo.
Dus voor mij komt het perfect uit dat er nu wel een versie op de PS3 komt die er (waarschijnlijk) én goed uitziet én een goede framerate heeft :)

[ Voor 10% gewijzigd door SToRM666 op 17-09-2006 22:58 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.