Het grote Volvo topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste
Acties:
  • 62.695 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:07

paQ

OMG dat groen :+

feli :)

Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:06

kraats

Ik rol

Thanx... enneh.. je zou de bruine bekleding eens moeten zien :r hahahah ;)

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ribfluweel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
kraats schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:49:
Nou.. ik ben zelf niet zo snel, maar ik heb 'm toch eindelijk gekocht:
[afbeelding]
Ik merk dat ik er ruim een half jaar over gedaan heb, maar dat kwam ook door de verkoper die eerst een andere Volvo moest kopen en opknappen.
Dusss.. nu maar snel ophalen en dan lekker goedkoop naar het werk ;)
So die is vet. Back to the 70's! Ziet er echt mega strak uit zeg. Vertel er eens wat meer over (zodra je hem hebt opgehaald). Zijn dit recente foto's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

gave kleur! I like! Mooie aankoop. Je had het toen over 3 mille. Wat heb je er uiteindelijk voor betaald als ik mag vragen?

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Jazzper schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 09:27:
gave kleur! I like! Mooie aankoop. Je had het toen over 3 mille. Wat heb je er uiteindelijk voor betaald als ik mag vragen?
Precies dat.. Ik had 'm een dagje geleend en zou er eigenlijk ietsjes meer voor betalen, maar ik begon toch erg te twijfelen toen 'ie 's ochtends niet wilde starten. (Hij heeft een tijdje stilgestaan volgens de vorige eigenaar). Maar op de snelweg rijdt 'ie zo verschrikkelijk lekker. Wel een beetje zwabberig, maar dat komt meer doordat er stuurbekrachtiging ingebouwd is en nog wel het originele grote stuur er in zit.. Voelt een beetje raar, maar niet zoekend, ofzo. Maarre.. wat ik zeggen wilde: ik twijfelde zo erg blijkbaar, dat de verkoper nog wat van de prijs deed ;)
Ik haal 'm binnenkort op inclusief bulk reserveonderdelen. Ook nog een 'nieuw' stuurhuis omdat deze wat olie lekt. Eens zien of het de moeite is die er onder te leggen.
DopdeDouwer schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 23:14:
So die is vet. Back to the 70's! Ziet er echt mega strak uit zeg. Vertel er eens wat meer over (zodra je hem hebt opgehaald). Zijn dit recente foto's?
Foto's zijn van een half jaartje geleden, toen ik het er voor het eerst met de verkoper over had. Hier even al die fotootjes bij elkaar. Enneh.. even kort: 1977, 716.000 gereden, 2e motorblok (2.3l), stuurbekrachtiging, cruise control, zwaardere veren, LPG onderbouw (80 liter).
Is een erg complete wagen. 'k verwacht er niet té veel problemen mee.. Misschien een nieuwe accu dus en verder even kijken naar die kleine lekkage. Uitlaat rammelt nog ergens tegenaan als'ie warm is, maar dat trekken we wel recht :)
Zie hier: Fotootje. Totaal niet mijn smaak, maar past wel bij de auto. Misschien zoek ik nog een nette hoes, ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

* Elwood Blues vindt dat ie zich ook even moet melden hier, nu ie de trotse eigenaar is van een rode 5-deurs 340 1.4 Winner Special uit 1986. :)
Hij heeft 118.000 gelopen, handbak, de koppeling moet binnenkort wel vervangen worden, maar verder is het een heerlijke auto! 't Is een behoorlijk eenvoudige uitvoering, maar hij heeft wel centrale deurvergrendeling en koplampwissers. Toch leuk :) Oh en nagenoeg géén roest, een superharde auto! Er staan wel wat kleine klusjes op de to-do:
- Achterruitverwarming repareren (aansluiting op de ruit is los)
- Toerenteller, economymeter en buitentemperatuurmeter aansluiten (uit GLT)
- Kofferdeksel sluit moeilijk, rubbers even nalopen
- 12V-aansluiting voor telefoonlader in dashboard maken
- Portier rechtsachter gaat niet mee op de CV

[ Voor 3% gewijzigd door Elwood Blues op 09-03-2007 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:33

Daniel

Kapitein NCC-1701
716.000 km :o :o da's gewoon 18x rond de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Daniel schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:38:
Volvo's zijn dan ook niet kapot te krijgen *O*

* kamstra ook nog steeds een mooie 850 zoekt...niet erg ruim gezaaid in luxemburg though, wil wel importeren uit Duitsland, maar geen idee hoe dat in zijn werk gaat, weet alleen dat het een heel gezeik is om dat ding op Luxemburgs kenteken te krijgen...

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

Elwood Blues schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 11:15:
* Elwood Blues vindt dat ie zich ook even moet melden hier, nu ie de trotse eigenaar is van een rode 5-deurs 340 1.4 Winner Special uit 1986. :)
Heerlijke wagen, zo'n 340. Ik weet niet of je 'm mooi kunt noemen, maar het rijdt prima.. vooral té hard door de bocht. Ik heb het voorrecht gehad in een 340 te leren rijden nadat ik mijn rijbewijs had gehaald.
Denk dat er door mij niet veel meer bijkomt, maar het zegt toch echt wat over Volvo-kwaliteit.. Owkee, het is wel de tweede motor, maar de rest van de wagen trekt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

dan zal ie wel moe zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats

kraats

Ik rol

hij puft en steunt nog niet.. niet zoveel als mijn 940 tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Dat ouwe barrel van mij heeft ook al over de 4ton op de teller staan. Helaas heb ik niet meer de originele motor erin zitten. Er zijn zoveel onderdelen te koop dat je m makkelijk op de weg kan houden.
Je interieur past wel helemaal bij de auto moet ik zeggen. Leer zou er niet echt in staan denk ik, misschien heel lichtbruin/camel.

Op wat voor dag was het dat hij niet wilde starten? Was het vochtig/mistig, dan kan je misschien last hebben van vocht in de ontsteking? Korte termijn oplossing: spuitbus met vochtverdrijver.
Ik kreeg er ook last van, gisteren in gespoten met een spuitbus. Maar eens zien of het werkt, de spuitbus stamde nog uit de tijd dat mn pa een 244 had, zon 20 jaar geleden.

Ik heb overigens de startpost even geupdate, de plaatjes die ik had gehost bestonden niet meer (webspace had ik al een hele tijd geleden stopgezet, maar vergeten dat hier ook links waren)

[ Voor 11% gewijzigd door DopdeDouwer op 09-03-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:59

Sorcerer8472

Mens sana?

Ik meen me iets te herinneren van een Volvo (kan ook Mercedes zijn) diesel die weer op 0 stond omdat hij over de 999.999 was :+ Daar was de motor ook nog eens origineel geloof ik. Echt ziek 8)7

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gietijzeren blokken FTW! \o/

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Youk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14-09 18:17

Youk

Volvo For Life

Sorcerer8472 schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 07:48:
Ik meen me iets te herinneren van een Volvo (kan ook Mercedes zijn) diesel die weer op 0 stond omdat hij over de 999.999 was :+ Daar was de motor ook nog eens origineel geloof ik. Echt ziek 8)7
Er zijn wel meerdere Mercedesen die dit halen, maar dit is nog niet echt veel he. Wat denk je van het volgende: linkje >:)

Volvo Classic Club Belgium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo1.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo2.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo3.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo4.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo5.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo6.JPG
Afbeeldingslocatie: http://fma.a61.nl/volvo/volvo8.JPG

Staan her en der op GoT ook :P

mgoed, mijn nieuwe aanwinst.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Youk schreef op zaterdag 10 maart 2007 @ 11:12:
[...]

Er zijn wel meerdere Mercedesen die dit halen, maar dit is nog niet echt veel he. Wat denk je van het volgende: linkje >:)
Wicked 8)

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 09:49

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Mijn V40 uit 2000heeft pas de 240.000km overschreden. Ik moet een keertje de turbo gaan vervangen (probleempje met de wastegate actuator maar niets ernstig) en een paar van die motorophangingsrubbers maar verder loopt hij als een zonnetje. Op naar de 999.999 :)

Weinig kilometertjes, Francis! En dat tuxje achter de voorruit doet het hem :)

[ Voor 13% gewijzigd door Mx. Alba op 11-03-2007 13:54 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:00
* De_Bastaard in de market voor een Volvo Amazon (Combi) !

Tijd voor een degelijke oldtimer op LPG. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn dit ziet er goed uit:

Afbeeldingslocatie: http://www.genetjin.com/volvo/volvo01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.genetjin.com/volvo/volvo03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.genetjin.com/volvo/volvo04.jpg

Excuses als hij al eerder gepost is, kom niet zo vaak in dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Tsja smaken verschillen :) Ik vind het eerlijk gezegd niet echt een verbetering maargoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Verwijderd schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 22:43:
Damn dit ziet er goed uit:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Excuses als hij al eerder gepost is, kom niet zo vaak in dit topic :)
Google maar eens op Evolve.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwood Blues
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 31-08 21:19

Elwood Blues

87167191

Maar goed dat ze de Volvo-badges er allemaal af gesloopt hebben, daar zou ik als fabrikant mijn naam ook niet meer op willen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~diroos/volvo/IMG_5192.jpg

For sale again :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaring met het afstelling van de stromberg carbs van een B30? (VOLVO 164) OF het reviseren van deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Vind m nog steeds erg mooi.

Afbeeldingslocatie: http://img67.imageshack.us/img67/5013/611036330yj.jpg
Op de eerste pag kwam ik deze nog tegen, tof dingetje gewoon.
Ik ben helaas al voorzien (wel geinig in t begin van dit topic was ik op zoek en was 140 noob, nu weet ik er best wat van al zeg ik t zelf :$ ). Uit welk bouwjaar is de jouwe (72-73?), jou ruitenwissers zien er anders uit, minder fragiel. En hoe zit die onderlip vastgemaakt?

Met het mooie weer trouwens ook nog even wat pix gemaakt. Geen tijd om te wassen...
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/zonnigedaghitland08-03-07007-1.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door DopdeDouwer op 18-03-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkdesign
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
kraats schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:49:
Nou.. ik ben zelf niet zo snel, maar ik heb 'm toch eindelijk gekocht:
[afbeelding]
Ik merk dat ik er ruim een half jaar over gedaan heb, maar dat kwam ook door de verkoper die eerst een andere Volvo moest kopen en opknappen.
Dusss.. nu maar snel ophalen en dan lekker goedkoop naar het werk ;)
Ga je post rond brengen? :+

leuke wagen.

Mijn wagen (volvo 460) begint sinds een week te trillen alsik boven de 140km/h rijd, waar zou dat aan kunnen liggen? Het stuur trilt niet, maar het dashboard trilt best erg.

[ Voor 12% gewijzigd door darkdesign op 18-03-2007 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Het zal dan iets in de aandrijving zijn denk ik, veroorzaakt door onbalans. Dus misschien zijn je banden niet goed rond meer (lag stil gestaan, slippen, oid). Of je wielen zelf zijn niet goed meer gebalanceerd (loodje eraf door parkeren). Of het is echt iets in de aandrijving. Of je motor loopt niet lekker en veroorzaakt op die snelheid een "dreun/trilling".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Mijne is een '72, maar modeljaar '73 als ik het goed heb.
Hoe die onderlip vast zit heb ik geen idee van :P

Kwam net trouwens 'n enorm mooie 850 T5 tegen, alle strips meegespoten, subtiele booskijkers (en mooi!), heldere koplampen. Super ding :9

[ Voor 39% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 18-03-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik weet niet wat ik moet doen. :( M'n 940 houden en per jaar tussen de 3- en 500 Euro duurder uit zijn met totale kosten (brandstof, verzekering, wegenbelastingen) bij dit aantal km's vergeleken met LPG (geen G3) en diesel, of deze eruit doen en een LPG'er kopen (misschien zelfs een klassieker zoals een 142, 164 of Amazone). Keuzes. :(

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

3-500 is nog te doen, als je pech hebt ben je met 'n andere auto ook zo 1000E verder aan onvoorziene reparaties. Van je eigen auto ben je vaak wat zekerder van de technische staat.

Per maand scheelde het mij meer dan 200E dat ik goedkoper af was met een 850 op gas t.o.v. mijn 142. Maar zolang het op jaarbasis onder de ± 500E blijft.. stukje veiligheid t.o.v. een oud barrel mag ook wat kosten natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Precies, daar dacht ik dus ook al aan: bij m'n 940 weet ik zeker dat ik komend jaar nauwelijks kosten heb: straks nieuwe remblokken en in september de APK met een kleine beurt. Ik weet alleen niet of ik komend jaar meer kilometers ga maken of juist minder. :/

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben momenteel al circa 900 euro aan onderdelen kwijt, doe namelijk alles zelf:

Ontsteking, wielkasten, koppeling, wielrand, voorruit roestvrij maken, laswerk, rubbers rondom de ruiten, sierstrippen, startmotor revisie en grote beurt. Nu moet ik alleen nog carbs reviseren en wat klein laswerk bij een wielrand.

Het is lastig om een goede volvo 164 te vinden, maar voor 3500 euro heb je wel een aardige. Verwacht niet dat je er niets aan hoeft te doen, want het blijven hobby auto's.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2007 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

http://www.marktplaats.nl...l/volvo/65919159-780.html

Hmmm... Het begint te jeuken. Maar misschien verdacht goedkoop. :X

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Kutkleur, maar is wel wat vets van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wouterve
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 21:13

wouterve

Swinger of States

Als de verkoper zelf er al niet meer van durft te maken dan 'redelijke staat', dan is-ie in het beste geval gewoon eerlijk, maar ervan uitgaande dat verkopers hun koopwaar meestal iets mooier proberen voor te stellen dan het eigenlijk is, zou de staat van de auto ook wel eens wat minder dan redelijk kunnen zijn ;) . Maar dat is natuurlijk allemaal giswerk, voor echt uitsluitsel ga je natuurlijk gewoon even kijken (en omdat je al last hebt van jeuk zou ik je portemonnee gewoon maar thuislaten :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Even quick and dirty crossposten uit het "show je auto" topic:

Afgelopen weekend even snel wat foto's gemaakt van mijn nieuwe bolide. Een Volvo V50 Sports Edition II.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ee9178930032079a9c52bb9d19e02aff/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/d0c8a605136eacd0eb0c4503d91d58ab/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/acbbe7f0c41c206c42300e1d3fe52f38/thumb.jpg

Living the American Dream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Wit is helemaal "hot"tegenwoordig hoor 8)

Wist niet dat er ook diesels in die 780's zijn geleverd, is het wel geen import, zoja check kmstand (kan wel eens afwijken). Wel mooi ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DopdeDouwer schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 00:04:
Wit is helemaal "hot"tegenwoordig hoor 8)

Wist niet dat er ook diesels in die 780's zijn geleverd, is het wel geen import, zoja check kmstand (kan wel eens afwijken). Wel mooi ding.
Jep, de 780 zie je vaker met diesels, in NL weinig verkocht overigens. De auto is hoe dan ook een import gezien de nieuwigheid van de nummerplaten. ;) Anders was het een R-kenteken geweest. :)

Nog steeds is 'ie verdacht goedkoop denk ik, zeker omdat de benzine-versies kapitalen kosten.
Erik_van_H schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:14:

Afgelopen weekend even snel wat foto's gemaakt van mijn nieuwe bolide. Een Volvo V50 Sports Edition II.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Geinig, m'n broer heeft exact dezelfde (maar dan in metallic zwart). Zijn achterspoiler wordt echter volgende week pas geleverd. Velgen etc zijn identiek. Welke motor ligt erin?

[ Voor 38% gewijzigd door Bart-Willem op 21-03-2007 00:11 ]

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ik heb de 2.0 diesel gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Erik_van_H schreef op dinsdag 20 maart 2007 @ 20:14:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Tss, na-aper :P

Ik heb precies dezelfde alleen dan in Titanium Grey Pearl :)

Ik heb er nog wel het mobility pakket bijgenomen (breedbeeld Navigatie uit het Dashboard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stampertje

Stampertje

Gaat je nix aan

Ook een mooie kleur. Ik heb op het laatste moment afgezien van Titanium Grey en toch voor Barents Blue gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 11:26
Gefeliciteerd. Ik hoop dat je minder vaak bij de benzinepomp staat dan ik: elke 500 km bij een V50 2.4 :/ Nog een paar maandjes en dan ben ik van m'n V50 verlost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapp
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-05-2024
Mijn pa rijd ook al de nodige jaartjes volvo:

(de autos die ik heb meegemaakt)
440 , 460 , v40 , en nu nog een v40 :)

Als ik komend jaar mijn rijbewijs heb ga ik ook kijken of ik tweedehands een volvotje kan kijken.
Hoe duur is een tweedehands s70? of een s40 ?

"Stilte, een gat in het geluid...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Flapietoetoe: verspil eens een avond aan rondbladeren op www.autoscout24.nl , www.autotrader.nl en www.autotrack.nl :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Nu ik toch aan het crossposten ben dump ik hier ook gelijk maar wat foto'tjes van mijn auto in zijn nieuwe heimat:

Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/VolvoaandeMaas010_ed.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/VolvoaandeMaas006a.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/VolvoaandeMaas005.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/VolvoaandeMaas004.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/eigen%20auto/VolvoaandeMaas009.jpg

Wat een irritante bolletjesdrempels liggen daar zeg

[ Voor 5% gewijzigd door DopdeDouwer op 22-03-2007 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je er al mee gedrift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volvo bezitters, draait bij jullie de radiator fan mee naarmate het motortoeren toeneemt? Mijn fan blijft met ca 800 toeren draaien ookal geef ik gas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2007 @ 17:56:
Volvo bezitters, draait bij jullie de radiator fan mee naarmate het motortoeren toeneemt? Mijn fan blijft met ca 800 toeren draaien ookal geef ik gas...
Bij die van mij wel, maar die zit dan ook meteen op de as gemonteerd. :P Bij m'n 440 eerst was dat niet het geval dacht ik, en bleef 'ie ook wel eens rustig draaien (maar da's al meer dan een jaar geleden). Om welk blok gaat 't?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

B30A ik vermoed dat de vloeistof koppeling kapot is. In Haynes staat dat repareren niet mogelijk is. Ik heb de fan nu met een stukje metaal vastgezet zodat die in ieder geval rondraaid. Echter is het wel levensgevaarlijk want nu hakt het ding letterlijk je handen eraf. Ik ga maar weer eens 2ehands opzoek naar een andere :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Francis
  • Laatst online: 07-06 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

Mijn 440 heeft een autofan (of hoe de neuk je zo'n fan noemt) die draait alleen als het nodig is.

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Bij de B20 (kleine broertje) wordt de fan aangedreven door een V-snaar die ook de dynamo aandrijft. Dus volgens mij wordt hij aangedreven door de krukas. Hij draait dus inderdaad altijd en in toerental afhankelijk. Vandaar dat in de file de tempratuur kan oplopen. (hard gereden, motor warm, en opeens amper koeling van de fan).

Driften ben ik nog een beetje voorzichtig mee, net op de rotonde de achterkant wel een klein zwiepje gegeven 8) . Wel gaaf maar ik probeer het liever ergens op een plek zonder stoeprandjes etc.

[ Voor 23% gewijzigd door DopdeDouwer op 25-03-2007 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Hmmz, hoorde gisteren dat mijn pa een nieuwe Volvo S60 heeft gekocht :9 , naja nieuw, 3,5 jaar oud met 60k op t klokkie :)

Hopen dat ie binnenkort ff heel hard naar .lu cruised zodat ik er ook ff een rondje in kan scheuren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

3,5 jaar oud en dan maar 60k?

Zeker geen dieseltje of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

max schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:02:
3,5 jaar oud en dan maar 60k?

Zeker geen dieseltje of wel?

nee, was van een of andere boer geweest, maar die vond m niet praktisch, en heeft m ingeruild voor een bedrijfswagen en een grote aanhanger :D

Mijn broertje had m zien staan bij de garage waar de oude auto (een passat) heen moest voor de APK. Had ie mijn pa gebeld van wellicht moeten we zaterdag hier nog maar even een keertje langs, er staat hier wat leuks in de etalage :P. Zelfde dag nog mee naar huis genomen 8)7

Ik geloof dat het de 2.4 liter benzine versie was, met 170 paardjes onder de kap :)

[ Voor 6% gewijzigd door kamstra op 26-03-2007 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

Hee Dop,

coole wagen, coole stad, coole fotos! Zo mag ik het zien! Als ik over paar jaar een 164 mocht hebben zal ik een repliek geven op die fotoserie ;)

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Stiekeme sluikreclame:
Voor diegene die de auto mooi vindt: hij is te koop!

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/47i347k.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/2gv4shu.jpg

Bouwjaar Juli 2001, kmstand: 134.000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Barracuda_82 schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:51:
Stiekeme sluikreclame:
Voor diegene die de auto mooi vindt: hij is te koop!

[afbeelding]
[afbeelding]

Bouwjaar Juli 2001, kmstand: 134.000.
En wat gaat u kopen? :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

940 DOH! :9

;)

[ Voor 3% gewijzigd door max op 26-03-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Moet jij zeggen, je doet je 940 weg voor een achterlijke Ford! Schaam je!

* Bart-Willem kreeg vandaag nog complimenten voor z'n 940. 8) Haast iedere klant van me begint er wel over, vooral klanten die zelf ook Volvo rijden. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Hij moest weg. Zat vooraan helemaal in elkaar. :(

En nee, voor weinig geld koop je geen leuke 940 waar je zorgeloos mee rond kunt rijden. En ik heb geen zin in een boel reparaties/kleine dingen die eerst gefixt moeten worden voor ik weer fatsoenlijk kan rond tuffen. Daarbij was hij ook nog eens te duur.

Ford staat ook weer te koop btw. :P

/edit

Net een beetje ge-marktplaatst.....het begint weer te kriebelen hoor....must...have...zeecontainer.... O+

[ Voor 35% gewijzigd door max op 26-03-2007 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

max schreef op maandag 26 maart 2007 @ 20:54:
Hij moest weg. Zat vooraan helemaal in elkaar. :(

En nee, voor weinig geld koop je geen leuke 940 waar je zorgeloos mee rond kunt rijden. En ik heb geen zin in een boel reparaties/kleine dingen die eerst gefixt moeten worden voor ik weer fatsoenlijk kan rond tuffen. Daarbij was hij ook nog eens te duur.

Ford staat ook weer te koop btw. :P

/edit

Net een beetje ge-marktplaatst.....het begint weer te kriebelen hoor....must...have...zeecontainer.... O+
Ik zou zelf ook niets anders meer willen: überdirect sturen, kleine draaicirkel, een zee van ruimte en achterwielaandrijving. En op LPG is zo'n grote bak nog steeds goed te doen. Alleen heb ik helaas benzine en automaat. LPG of diesel zou goedkoper voor me zijn, al scheelt het met deze kilometers per jaar maar 4-500 Euro.

Stond je 940 niet op Marktplaats trouwens? Dacht die gezien te hebben, omdat het ook een schadebak uit Limburg is. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nee, mijne is linea recta afgevoerd. Kan wel zijn dat de sloper hem er op heeft staan, maar ik iig niet.

Hebbie kenteken onthouden/linkje?

Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

max schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 09:15:
Nee, mijne is linea recta afgevoerd. Kan wel zijn dat de sloper hem er op heeft staan, maar ik iig niet.

Hebbie kenteken onthouden/linkje?

Ben wel benieuwd.
Nee staat er helaas niet meer op. Ik geloof dat 'ie in Kerkrade stond (of Heerlen, maar dacht het eerste) met leuke lichtmetalen velgjes die je niet super vaak ziet (wel origineel van Volvo). En het linkerfront was ernstig beschadigd. Was dat 'm?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Bart-Willem schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:18:
[...]

Nee staat er helaas niet meer op. Ik geloof dat 'ie in Kerkrade stond (of Heerlen, maar dacht het eerste) met leuke lichtmetalen velgjes die je niet super vaak ziet (wel origineel van Volvo). En het linkerfront was ernstig beschadigd. Was dat 'm?
Linksvoor als je er voor staat of er in zit? Als ik er voor stond was het idd links.

Zaten idd wel leuke velgen op die ik nog nooit op een andere Volvo gezien heb.

[ Voor 19% gewijzigd door max op 27-03-2007 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

max schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 13:21:
[...]

Linksvoor als je er voor staat of er in zit? Als ik er voor stond was het idd links.

Zaten idd wel leuke velgen op die ik nog nooit op een andere Volvo gezien heb.
Als je er voor staat ja. Foto van je velgen? :+ Had die velgen aan mij verkocht! :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Afbeeldingslocatie: http://www.wheelcollision.com/wccpix/70174.jpg

Volvo Partnr: H70174

Zijn volgens mij velgen van een S90 ofzo.

Denk er maar een afdekplaatje met Volvo erop bij. Heb ik nog nooit onder een andere Volvo gezien en waren in mijn ogen mooier dan welke velgen andere velgen ook onder de 940.

Mis hem toch wel ;(

/edit

http://www.theautochannel...olvo/itemzob29825f89.html

:P :9 :9~

[ Voor 26% gewijzigd door max op 27-03-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Uhm... durf het bijna niet te zeggen, maar waarschijnlijk een Subaru Impreza GT Turbo... O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
hier staat sinds vorige week een C30 in de straat. Erg mooie wagen, zwart natuurlijk. Maandag stond er ook een 480 vlakbij, de gelijkenissen waren goed te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

max schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 15:03:
[afbeelding]

Volvo Partnr: H70174

Zijn volgens mij velgen van een S90 ofzo.

Denk er maar een afdekplaatje met Volvo erop bij. Heb ik nog nooit onder een andere Volvo gezien en waren in mijn ogen mooier dan welke velgen andere velgen ook onder de 940.

Mis hem toch wel ;(

/edit

http://www.theautochannel...olvo/itemzob29825f89.html

:P :9 :9~
Die velgen waren het inderdaad, 95% zeker.
Barracuda_82 schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 16:02:
[...]

Uhm... durf het bijna niet te zeggen, maar waarschijnlijk een Subaru Impreza GT Turbo... O+
Je gaat toch niet in zo'n zuipende plastic rommelbak rijden?!?

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamstra
  • Niet online

kamstra

ipso iure

Bart-Willem schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 14:03:
[...]

Die velgen waren het inderdaad, 95% zeker.

[...]

Je gaat toch niet in zo'n zuipende plastic rommelbak rijden?!?
Ah joh, laat m, 10 minuten blazen met 180+ KM/h en je kan m afvoeren naar de sloop >:)

* kamstra zoekt ondertussen ook nog steeds door naar een 850/940/960 maar tot op heden no luck ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Zoek je Sedans of Estates? En in wat voor prijsklasse/opties etc?

Heb net even staan kijken bij een zilvere C30, met sportpakket 18" velgen etc, erg mooi. Prijskaartje 42.000... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

850's zijn er anders te over in de prijsklasse van 995 - 40.000 Euro.

Of nog leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

ik zag van de week bij de dealer een blank/grijsachtige C30 staan, met een bruin metallic bodykit
:o

DAMN :9 dat was mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Ik had gisteren in een 242 uit euh... geloof 1978 gereden. Dat rijdt nog verdomd goed ook! Vrij weinig verschil met m'n 940 alleen mis je de stuurbekrachtiging en had die bak maar 4 versnellingen. Reed wel op gas, dus goedkoop cruisen. :Y)

De auto zou voor m'n broer zijn, maar die durft het niet aan vanwege het gebrek aan een garage hebben. :/ Hij durft het niet aan om zo'n auto altijd buiten te laten staan ivm de lak en roest. -O-

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Kinkt goed. Jammer voor je dat je broer hem niet wilt hebben, Wat moestie kosten, wil zelf ook nog steeds wel een 2deurs... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

DopdeDouwer schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 18:17:
Kinkt goed. Jammer voor je dat je broer hem niet wilt hebben, Wat moestie kosten, wil zelf ook nog steeds wel een 2deurs... 8)
5250, bij een Volvo-klassiekerspecialist in Breda. Ding rijdt en schakelt perfect, ligt nieuwe LPG in, nieuwe remmen etc, en heeft maar 94.000 km gelopen! :o

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Op zich best nette prijs. Zeker als hij helemaal in perfecte staat is. Dan hoeft je trouwens ook niet echt bang te zijn voor roest lijkt mij.
Maar toch vind ik m voor mijn doel een beetje te duur. (voor de lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online
Zag net dat dit weekend de elandrun is in Lelystad, wie gaan er?
Ben van plan dit weekend een keertje te gaan -kijken-. Lekker weertje in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 10:12
Ik mag nu ook posten hier :)

er staat dan wel Daf voor op, maar het is toch echt wel een Volvo 66 DL uit '79
(al dan niet een beetje aangepast door * Bramster :P)

Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s23/BJessen/Rallybak.jpg

Volvo :Y)
Afbeeldingslocatie: http://i148.photobucket.com/albums/s23/BJessen/Dafje3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:49

Reinier

\o/

Ik zag vanmiddag een oud Volvo'tje in felgekleurde race-uitdossing (volgens mij was het een 66). En die reed een brommer flnk aan... bam, foutje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09:58
Was hij in fout, zoals je zei?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Lol @ jullie iconen :D ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Lol, dat loopt aardig sychroon ja! :D

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

zelfde muziekje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:49

Reinier

\o/

Ja, de Volvo was fout, gaf geen voorrang :/
Hehe, inderdaad, vrolijke boel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
paQ schreef op donderdag 29 maart 2007 @ 16:31:
ik zag van de week bij de dealer een blank/grijsachtige C30 staan, met een bruin metallic bodykit
:o

DAMN :9 dat was mooi
Ik vind hem ook mooi :) Maar de prijs..., die snap ik niet

Mijn V50 2.0D was in totaal 42.100 (6 maanden geleden inmiddels)

Als ik de C30 op exact dezelfde wijze aankleed is deze 44.500, 2400 duurder dus :?

Ik snap dat het een ander segment is, en een ander "type" bestuurder, maar toch, het verschil is toch redelijk groot. Het feit dat de V50 inmiddels pakketen heeft die de C30 niet heeft, doet niet echt terzake, het prijsverschil blijft.

[ Voor 11% gewijzigd door PWM op 04-04-2007 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBarBarian
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
PWM schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:57:
[...]

Als ik de C30 op exact dezelfde wijze aankleed is deze 44.500, 2400 duurder dus :?

Ik snap dat het een ander segment is, en een ander "type" bestuurder, maar toch, het verschil is toch redelijk groot. Het feit dat de V50 inmiddels pakketen heeft die de C30 niet heeft, doet niet echt terzake, het prijsverschil blijft.
Ik denk dat Volvo vooral erg op de leasemarkt gokt met de C30..

Voor 800 euro lease je een aardig complete C30, terwijl de S40 of V50 dan nog flink kaal zijn.

Maar het verschil in aanschafprijs is wel redelijk klein ja

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paQ

paQ

PWM schreef op woensdag 04 april 2007 @ 20:57:
[...]

ah je hebt hem ook zien staan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
paQ schreef op woensdag 04 april 2007 @ 23:40:
[...]
ah je hebt hem ook zien staan? :)
Ik heb er nu 2x in gereden :)

1x in de T5, en 1x in de 2.0 Benzine. Heerlijke auto, maar vooral aan de buitenkant erg erg mooi :)

Als je voorin zit is er geen verschil met V50/S40, achterin heb ik niet gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Heeft iemand ervaring met de kosten van een S60 2.4 benzine of bi fuel?
Ik zit er over na te denken om er een te kopen maar ze zijn toch best zwaar.

Wat zou zoiets kosten aan verzekering, belasting en benzine bij zo'n 1000KM per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:33

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verzekering kun je eenvoudig online berekenen,bijv.bij FBTO.nl
De premie is afhankelijk van je leeftijd, schadeverleden en woonplaats, en die kennen wij niet :)
Belasting kun je opzoeken via autoweek.nl, dat varieert iets per provincie maar het is wel een redelijke indicatie. Verbruik hangt af van hoe zwaar je rechtervoet is en of je snelweg rijdt, gemengd of alleen in de stad. Die 2.4 zal op benzine gemiddeld 1:10 doen, als je puur snelweg rijdt iets zuiniger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik heb het ff bekeken en het valt idd wel mee, ik twijfel nog tussen een S60 en een Alfa 147 nu ik weer zelf een auto moet kopen, waarschijnlijk word het de S60 ik ben alleen bang dat dat iets te patserig overkomt als ik bij mn nieuwe baas aan kom rijden.
Achja misschien het eerste weekje toch maar gaan fietsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Bierkameel schreef op zondag 08 april 2007 @ 02:32:

Wat zou zoiets kosten aan verzekering, belasting en benzine bij zo'n 1000KM per maand?
Ik heb een 2.4 140 pk. Op snelweg haal ik de 1:13 redelijk gemakkelijk, maar binnen de bebouwde kom is het eerder 1:8 bij normaal rijden (niet als een slak en niet als een sjonnie). Vooral op de snelweg is het trouwens een heerlijke auto, perfect geveerd O+

Belasting kost circa € 150 per kwartaal, verzekering zul je zelf moeten checken op bijv. www.independer.nl , maar voor mij is het dus WA-extra € 110 per maand omdat ik nog geen 25 ben :X

Info over de verschillende versies/motorisering S60: http://www.autoweek.nl/ca...erietotaalID=761&cache=no

Als het ff kan zou ik wel parkeersensoren achteren nemen, vooral als je veel parkeert in de stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bl@ckbird
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
V40 @ Zandvoort

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/g.foppen1/GoT/V40%20@%20Zandvoort%20Thumb.jpg

Is alweer ruim 2 weken terug... :)

~ Voordelig Zelf Vliegen? ~ Sent using RFC 1149. Note: No animals were harmed during this data transfer. ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Bierkameel schreef op zondag 08 april 2007 @ 02:32:

Wat betreft patserigheid op je nieuwe baan moet je schijt hebben toch ?
Als je voor LPG gaat zou ik zonder twijfel voor de Volvo gaan, die blokken draaien met gemak 4/5/6 ton op LPG zonder gek onderhoud.
Ook achteraf inbouwen (GasFX) kan een goeie investering zijn, itt sommige andere autos/motoren.

Ik doe zelf met m'n 850 op gas (2.5 20V) ongeveer 1:9 gemiddeld, ik verwacht dat je met LPi dan ook zo'n 1:9-1:10 zal halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:05
Ben beetje in gekke bui aan et kijken naar 740's/940's...
Zoek nl iets met een trekhaak, zwaarder dan 1200kg...
zat weer naar alfa's 155 te kijken, maar echt leuke zijn er niet in mijn budget (1500 en een beetje euro, tis ook maar de vraag wat een garage voor mn mr2 teruggeeft als ik em inruil)

Wil dan iig wel een estate versie, stukken mooier en handiger ook voor disco, kan ik af en toe nog wat zooi meenemen...
Zijn niet de mooiste wagens, maar vind ze stiekem toch wat hebben, heb toch wel wat met volvo...
Las ook al ergens dat ze bijna niet stuk te krijgen waren, lijkt me ideaal ;p

Zijn er evt nog puntjes om op te letten, merkte al dat een 940 wat duurder en nieuwer was, maar voor de rest.. ?
En hoe is het verbruik eigenlijk van zon wagen?
Verzekering/wegenbelasting morgen even opzoeken...

[ Voor 6% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 08-04-2007 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 08 april 2007 @ 22:52:
[...]

Wat betreft patserigheid op je nieuwe baan moet je schijt hebben toch ?
Als je voor LPG gaat zou ik zonder twijfel voor de Volvo gaan, die blokken draaien met gemak 4/5/6 ton op LPG zonder gek onderhoud.
Ook achteraf inbouwen (GasFX) kan een goeie investering zijn, itt sommige andere autos/motoren.
Tja dat is zo maar een S60 is natuurlijk best een luxe auto voor een 25 jarige systeembeheerder.
Morgen ga ik iig 2 proefritten maken en dan kijk ik wel verder maar de S60 is gewoon supermooi O+
Pagina: 1 ... 9 ... 28 Laatste