tozzke schreef op zondag 15 juni 2008 @ 18:33:
daar heb je inderdaad wel gelijk in, maar het is toch behoorlijk wat geld wat je daar achterlaat. Het is geen mp3speler die je koopt. En dan ben ik er ook altijd een geweest van de impulsaankopen... dus dat houdt me dan ook nog enigszins in om gelijk overtuigd te zijn.
Klopt, ik heb ook lang gezocht, maar uiteindelijk toch weinig auto's bekeken. Je gevoel moet er wel goed bij zijn, zijn vaak ook de kleine dingen die het hem doen, op papier kan het een prachtige auto zijn, maar als je zo'n uitgeleefd interieur tegenkomt weet je vaak ook al wat over hoe de bestuurder ermee gereden heeft.
Is inderdaad een smak geld, maar je weet toch nooit zeker wat je koopt. Zag laatst iemand die een V70 had gekocht, maanden gezocht, 20 auto's bekeken en daar stond er eindelijk een voor een goede prijs die er netjes uitzag. Particulier, ANWB keuring gedaan en 2500km later geeft de turbo het op. Wist die verkoper dat? Waarschijnlijk niet. Had de ANWB dat kunnen weten? Was ook geen indicatie voor dat die slecht draaide op dat moment dus nee. toch een raparatie van een 1000 Euro bij de dealer, maar dat hoort er allemaal bij. Alles kan kapot

Dus 100% zekerheid heb je toch nooit.
Overigens heeft deze T5 half leder/alcantara wat imo toch wel prettiger is (en mooier) dan volledig leer. Het glijdt niet zo en het breekt een beetje (iig in de crème lederen interieurs).
Moet zeggen dat ik een donker interieur een stuk mooier vind. Glijden van het leer valt me nogal mee en het zit heerlijk dat dikke leer

Vooral met stoelverwarming aan als het fris is buiten en de regendruppels over het raam glijden. Dan voel je je wel king of the road

Of half leer mooier is, is persoonlijk, heb in beide gezeten, maar ik denk dat ik volledig leer toch wat netter vind. Al is halfleer ook niet verkeerd op die stoelen, ziet er best strak uit.
Hoe is jouw ervaring trouwens met het audiosyteem? Ik zie dat in de jouwe een enkele cdspeler zit, in de "mijne" zit een 3cd wisselaar met radio en tapedeck. Ik probeerde een gebrande cd (welliswaar een cdrw) en die speelde hij met geen mogelijkheid af, heb jij daar ook problemen mee?
Bij mij zit de SC-805 erin ja, bij jou de SC-901 zo te zien.
De 901 is wat nieuwer maar qua geluid moet dat niks uitmaken. Het geluid is met de standaard speakers al subliem vind ik. Veel lage tonen en hoog is ook goed scherp. Was zwaar onder de indruk toen ik dat de eerste keer hoorde. Het 12 speaker surround pakket schijnt nog wat beter te klinken.
CDR pakt hij tot nu toe zonder problemen, al een stuk of 3 merken getest nu. Bekend probleem bij de 901 dat hij geen CDR lust, vind ik ook vreemd want dat zou toch geen probleem mogen zijn.
Ik ben wel nog op zoek naar een CD wisselaar want de kabel ligt meestal al tot aan de kofferbak ook al heb je nooit een wisselaar erin gehad dus dat zou bij jou ook nog een mogelijkheid kunnen zijn. Zijn ook Alpine wisselaars te koop die er zonder aanpassing op kunnen. Ben je voor een 100 euro klaar.
En desnoods gewoon op marktplaats/ebay een 805 of nieuwer type halen, klik je er zo in binnen 2 minuten. Kosten nog altijd een euro of 200, maar die van jou brengt dan ook weer 250 op.
Ik vind hem stoer

Alle C30's eigenlijk, maar dit is een erg lekker kleurtje, vooral met dat interieur. Veel plezier ermee