3D Contest v44: Superheroes! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 2.571 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://thuis.roelveldhuyzen.nl/GoT/3D/Superhelden/header.jpg

Welkom op de 44ste contest.
Het onderwerp voor de contest is Superheroes.

We nemen het redelijk ruim, je kunt bestaande helden (spiderman, superman, de hulk, etc) na maken, of je geheel eigen superheld ontwerpen (welke uiteraard wel een naam moet hebben dan :) ).
Ook kun je zelf kiezen voor een geloofwaardige plaat, of een plaat die meer cartoon style is, dat is allemaal aan jezelf, zolang het onderwerp maar een superheld is :)

Contest:

• 01 [url=" [TOPIC=596435///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v1.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Onderwaterwereld[/url] • 02 [url=" [TOPIC=616227///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v2.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Vliegmachine[/url] • 03 [url=" [TOPIC=628570///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v3.0[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Demonen, Duivels en ander Helle-gespuis[/url] •
04 Oorlog • 05 [url=" [TOPIC=659788///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v5 - Snelheid[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Snelheid[/url] • 06 [url=" [TOPIC=672092///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v6 - Fantasy[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Fantasy[/url] • 07 [url=" [TOPIC=687160///][NOHTML][rml][ 3d] Contest v7 - Eten en drinken[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Eten en Drinken[/url] • 08 [url=" [TOPIC=711571///][NOHTML][rml][ 3d] Contest v8 - Misdaad[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Misdaad[/url] • 09 [url=" [TOPIC=727074///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v9 - De wereld onder de tegels[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]De wereld onder de tegels[/url] • 10 [url=" [TOPIC=742102///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v10: Animatiecontest 'Inanimate objects' *[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Inanimate objects[/url] • 11 [url=" [TOPIC=760313///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v11: Modelcontest 'Post-Apocalyptic'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Post-apocalyptic[/url] • 12 [url=" [TOPIC=770956///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v12: Modelcontest 'men and machine' *[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Man and machine[/url] • 13 [url=" [TOPIC=784079///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v13: 'Pirates'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Pirates[/url] • 14 [url=" [TOPIC=797734///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v14: 'Horror'[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Horror[/url] • 15 [url=" [TOPIC=808952///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v15: Power[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Power[/url] • 16 [url=" [TOPIC=821699///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v16: The Year 3000[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]The Year 3000[/url] • 17 [url=" [TOPIC=832437///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v17: Frozen Worlds - Nature[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Frozen Worlds - Nature[/url] • 18 [url=" [TOPIC=858689///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v18: Duizend en één nacht[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Duizend en één nacht[/url] • 19 [url=" [TOPIC=872153///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V19: Vida Imóvel (stilleven)[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Vida Imóvel[/url] • 20 [url=" [TOPIC=887768///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V20: Ancient Kings[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Ancient Kings[/url] • 21 [url=" [TOPIC=903445///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V21: Enchanted Forest[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Enchanted Forest[/url] • 22 [url=" [TOPIC=917680///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V22: Tropische vakantie[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Tropische vakantie[/url] • 23 [url=" [TOPIC=930154///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V23: Pretpark[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Pretpark[/url] • 24 [url=" [TOPIC=948588///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V24: Olympische Spelen/sport[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Olympische Spelen/sport[/url] • 25 [url=" [TOPIC=963836///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V25: Dreamland[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Dreamland[/url] • 26 [url=" [TOPIC=978386///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v26: Sphere[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Sphere[/url] • 27 [url=" [TOPIC=985645///][NOHTML][rml][ 3D] Contest v27: kerst[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Kerst[/url] • 28 [url=" [TOPIC=992956///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V28: Avatar Battle[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Avatar Battle[/url] • 29 [url=" [TOPIC=1004617///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V29: Lego[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Lego[/url] • 30 [url=" [TOPIC=1011266///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V30: Het Wilde Westen[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Het Wilde Westen[/url] • 31 [url=" [TOPIC=1018134///][NOHTML][rml][ 3D] Contest V31: Film[/rml][/NOHTML][/TOPIC]"]Film[/url] • 32 [url=" [TOPIC=1023649///][NOHTML]3D Contest V32: Extreme Engineering[/NOHTML][/TOPIC]"]Extreme Enginering[/url] • 33 [url=" [TOPIC=1030710///][NOHTML]3D Contest V33: Rome[/NOHTML][/TOPIC]"]Rome[/url] • 34 [url=" [TOPIC=1038334///][NOHTML]3D Contest v34: Cartoony[/NOHTML][/TOPIC]"]Cartoony[/url] • 35 [url=" [TOPIC=1046400/0//][NOHTML]3D Contest v35: Game[/NOHTML][/TOPIC]"]Game[/url] • 36 [url=" [TOPIC=1059997///][NOHTML]3D Contest v36: Binnenhuis architectuur[/NOHTML][/TOPIC]"]Binnenhuisarchitectuur[/url]
• 37 [url=" [TOPIC=1070498///][NOHTML]3D Contest v37: Concept Car[/NOHTML][/TOPIC]"]Concept Car[/url]
• 38 Middeleeuwen
• 39 Industriële Revolutie
• 40 Gadgets
• 41 Dorpsaanzicht
• 42 Boten
• 43 Optische Illusie ala Escher

Winnaar
• 01 Richard
• 02 gladiool
• 03 WILDEAAP
• 04 Wildmedia
• 05 LiToKi
• 06 Dark Blue
• 07 Ddtommie
• 08 HeartCore
• 09 Paidor
• 10 Hymn
• 11 Hymn
• 12 Ojah
• 13 Cyb-ymer
• 14 3d---God
• 15 Mercarra
• 16 RareAap
• 17 Dark Blue
• 18 Floriske.nl
• 19 CyberHunter
• 20 LiToKi
• 21 LiToKi
• 22 Erikie
• 23 Menesis
• 24
• 25
• 26 Oogst
• 27 6K
• 28 phaas
• 29 Lemming_nl
• 30 wdekreij
• 31 wildmedia
• 32 Folkert
• 33 Oogst
• 34 snoeikoei
• 35 Marc1023
• 36 Almootjuh
• 37 Chester
• 38 Menesis
• 39 KaBRamm
• 40 Marc1023
• 41 smg_phoenix
• 42 Robin222
• 43 Spike_wolf

Op vrijdag 14 Juli moeten de finals gepost worden.

Het is het mooiste als we allemaal onze final renderen op een formaat wat we zelf leuk vinden, maar er een thumbnail voor maken die 500 pixels breed is, de hoogte maakt niet uit, maar op deze manier kunnen we op het einde een mooi overzichtelijk lijstje maken met de Finals, met aan de thumbs links naar de grotere versies, en dit alles dan zonder dat de layout van GoT er aan gaat :)

Elke contest heeft regels, ook al zijn ze niet
streng, zorg ervoor dat je je er zo goed mogelijk aan houdt. Hieronder vindt je de:
  • Do's
  • Don'ts
  • Hou het off-topic-gehalte laag; reageren op iemands werk mag, maar geef wel aan wat er goed, fout of mooi aan is.
  • Als je meedoet, post je minstens één "work in progress" (WIP). Alleen een final is niet genoeg.
  • Je mag
    zoveel WIP's posten als je zelf wilt, mits ze een toegevoegde waarde hebben. Geen WIP's posten waarbij je 3
    poly's hebt toegevoegd e.d (behalve als het heel erg mooie polies zijn, natuurlijk).
  • Je mag alle 3D-paketten
    gebruiken (Blender, 3dsmax, Maya, Lightwave, Cinema4D, Softimage, Bryce, Terragen, Zbrush, Rhino,

Truespace, Vue d'Esprit, Silo, Houdini, Modo, enzovoort).
  • Gebruik maken van plugins en standaardeffecten mag,
    bijvoorbeeld Maya Paint FX, Digimation's Shag:Hair, enzovoort. Hou het wel binnen de perken en probeer het eerst
    zonder deze plugins te doen tenzij het echt niet gaat.
  • Achteraf (een beetje) bewerken met een 2D-pakket mag,
    maar hou het beperkt. Het is een 3D-contest en geen 2D-contest.
  • Het gaat dus om het eindresultaat: een
    render. Geef duidelijk aan welke render dit is door er het woord FINAL dikgedrukt bij te zetten.
  • Graag veel
    gezonde kritiek en opmerkingen; dit houdt het geheel levendig en interessant.
  • De final mag geen
    animatie zijn.
  • Gebruik geen oude door jou zelf gemaakte modellen.
  • Gebruik geen modellen van sites als
    3dcafe.com. Geen prefabs.
  • Ook geen prefabs die meegeleverd worden bij sommige pakketten. Gebruik dus geen
    Poser.
  • Heb je geen directe linkmogelijkheid vanaf je webspace, zorg dan in ieder geval dat je final ergens onderdak krijgt waar hij wel direct bekeken kan worden.

Op sites als ImageShack kun je gratis je afbeeldingen uploaden, deze webspace is alleen jammergenoeg ontzettend traag, ook kun je mij of misschien andere tweakers wel mailen of ik/wij je WIPs en Final online willen zetten, ik heb daar zelf de mogelijkheid voor op mijn server, net als vele andere tweakers.
  • Zorg dat de afbeeldingen die je post _niet_ breder zijn dan 550 pixels, dit om de layou van GoT niet om zeep te helpen en bandbreedte te besparen.

Wegens succes is de Formule-1
puntentelling teruggekeerd. Voor diegene die deze puntentelling niet kennen volgt hier een korte uitleg: de beste
krijgt 10 punten, daarna 8, 6, 5, 4, 3, 2 en 1. Doen er meer dan acht mensen mee, dan kies je gewoon de acht beste, de rest krijgt 0 punten. Aan het eind van de contest is het de bedoeling dat iedere deelnemer 2x een top acht maakt met de usernames van iedereen waarvan jij vindt dat zij jouw punten verdienen. Je mag dus alleen stemmen wanneer je met deze contest hebt meegedaan. Helaas. :) Éen punt voor de uitwerking, één punt voor de originaliteit.
Omdat uit een aantal contests gebleken is dat de gekste en bizarste plaatjes als "het origineelst" doorgingen en daarmee soms contests wisten te winnen zonder iets voor te stellen qua uitwerking, hebben we de balans iets veranderd. De uiteindelijke score zal bestaan uit 60% voor de uitwerking en 40% voor de originaliteit. Mail de scores naar mij: roelveldhuyzen@planet.nl

In deze mail zet je twee lijstjes met op #1 degene die je het best vond, aflopend naar #8. Punten hoef je er niet bij te schrijven. Het is uiteraard de bedoeling dat je duidelijk aangeeft welke lijst voor originaliteit is en welke voor de uitwerking. Zorg er ook voor dat je je Tweakers username vermeldt en de email verstuurt in platte tekst vorm, dus geen Word, Excell oid.

De eindscore wordt als volgt berekend: (originaliteit x 0.4) + (uitwerking x 0.6) = eindscore

De contest is een typisch geval van "free-for-all" dus zelfs als dit de eerste 3D-scene is die je maakt, mag je gewoon mee doen. Je kunt er alleen maar veel van leren. Het viel op dat veel mensen vroegen welke programma's gebruikt worden. Daarom is het het best om eerst even in the topic [3d] post je 3d stuff maar weer te kijken. Daarin staat genoeg informatie om te beginnen.

Daar gaan we dan weer, en laten we er allemaal wat Supers van maken. :Y)

Suc6 iedereen :)

En om Aardbei te quoten:
"Laten we lekker link gaan doen..." 8)

[ Voor 38% gewijzigd door Spike_wolf op 14-07-2006 19:40 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:13

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

De contest history klopt niet ;)

42 is een mooi getal, maar om het nou twee keer te gebruiken :P En de link naar de vorige is sowieso ook dood, zo te zien zit er een slash te veel in de URL.

[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 23-06-2006 19:39 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Orion84 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:38:
De contest history klopt niet ;)

42 is een mooi getal, maar om het nou twee keer te gebruiken :P En de link naar de vorige is sowieso ook dood?
Heb ik weer is niet goed opgelet? :?
Gaan we even aanpassen :Y)
Thanks

[edit]
Gefix0rd :Y)

Verder nog fouten? :P

[ Voor 7% gewijzigd door Spike_wolf op 23-06-2006 19:40 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik ga meedoen. Mijn superheld wordt Yoshi :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 161585

ik reserveer zo MASTER CHIEF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

*reserveert Bananaman* :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ga aan de slag met de King ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.jour.sc.edu/pages/wigginsweb/optimus.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Scipionyx op 23-06-2006 20:23 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/bananaman.jpg

Klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wip :
Afbeeldingslocatie: http://i18.photobucket.com/albums/b131/smg2005/wip1.jpg

ja snel he , ik ben dan ok SUPER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Don't fuck it up mate, I'm counting on you :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
Spike_wolf schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 19:39:
[...]

Heb ik weer is niet goed opgelet? :?
Gaan we even aanpassen :Y)
Thanks

[edit]

Verder nog fouten? :P
Ja, by don'ts staat ''zie mijn 1e post'' achter geen animatie.

Je kan het best denk een contest van maar 2 weken doen, daarna s er vakantie en gaan er mensen weg, die leveren dan wel een final in maar kunnen niet stemmen.
Ziet er al goed uit :Y)

[ Voor 25% gewijzigd door FreezingPixels op 23-06-2006 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
robin222 schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 21:17:
[...]

Ja, by don'ts staat ''zie mijn 1e post'' achter geen animatie.

Je kan het best denk een contest van maar 2 weken doen, daarna s er vakantie en gaan er mensen weg, die leveren dan wel een final in maar kunnen niet stemmen.

[...]

Ziet er al goed uit :Y)

Okay.. twee weken aanhouden, en uiterste inlever datum Vrijdag 7 Juli pakken dan? :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik heb de komende twee weken nog tentamens dus voor mij zou een termijn van 3 weken beter zijn.

Maar dan zit je wel met vakanties idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Okay, nou ik denk dat ik Gambit ga modelen :) Uber stoere X-man 8)
En als ik tijd heb model ik Rogue en een of andere badguy er ook nog wel bij :7 maar alleen als k tijd heb :P (lees=waarschijnlijk dus niet :Y) ).

Wat zullen we met de tijd gaan doen.. twee weken is voor sommige misschien idd wat kort in verband met school enzo.. en drie is misschien lastig met vakanties :? Euhhhmm.. tja.. iemand een slim idee? :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Hier dan een wip van moi:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/i/O4J9DZ891H2W

Ik doe niet aan vakanties. Ik moet de hele vakantie doorwerken als ik in september me diploma in ontvangst wil nemen :P

2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

7 juli ben ik al op vakantie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Hmzz.. wat gaan we doen met die tijd :/
Een ontzettend korte wedstrijd.. wat mij best lastig gaat lijken met character modeling, of juist heel lang :/ :?

Hier intussen mijn eerste WIP, nog niet in 3D, ik ben eerst maar eens refferenties gaan tekenen :P
Hier mijn refferentie van Roque.. denk dat ik daar toch maar mee begin :9

Afbeeldingslocatie: http://thuis.roelveldhuyzen.nl/GoT/3D/Superhelden/thumb_rogue_BP.jpg
[klik voor groot]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830

* Anoniem: 105830 zegt: Super man!

* Anoniem: 105830 denkt dat drie weken wel een goede tijdsduur is, niet te lang, niet te kort :)

* Anoniem: 105830 gaat zijn grijze spul meteen aan het werk zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-04 13:03
Wordt lastig met mijn geweldige gebrek aan caractermodelling -talent.
Maar, in tegenstelling tot de laatste contest waarbij mijn computer doorfikte, ga ik weer eens een poging wagen.

Ik neem aan dat een grote pot jam met daaronder de tekst "Super Afbeeldingslocatie: http://www.hero.nl/_img/logo/hero.gif" niet door de balletage-commissie komt? :+

De lucht is groen, het gras is blauw. Ik ben niet dronken, wat lul je nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is wel maf en origineel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nou zullen we dan maar drie weken nemen, deadline op vrijdag 14 Juli zetten?

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvP
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:48

RvP

3 Weken is lijkt me inderdaad een betere deadline.

Ik denk dat ik ook maar weer eens mee ga doen.
Mag een anti-held ook?

Najah ik zal eens wat schetsjes maken.

SolarEdge 22x360Wp Zuid (7920Wp) 11x365Wp Noord (4015Wp), Daikin Altherma 3M 9kW Monoblock, Gasloos sinds september 2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-04 00:10
Gaston Lagaffe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wie doet er als eerste Chuck Norris? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Admiral Freebee schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 12:42:
Wie doet er als eerste Chuck Norris? :+
_O_ _O_
OMG dat ik daar niet op kwam :D

Maar ik zou zeggen 'ga je gang' :P die past uiteraard meer dan alle anderen in dit onderwerp :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Sja, ik zou hem doen als ik 3D kende :) Helaas ben ik alleen een beetje vaardig in Photoshop. En ermee beginnen doe ik nu ook niet want ik heb examens ;)

Maar misschien is het wel een ideetje voor iemand anders.

[ Voor 53% gewijzigd door Admiral Freebee op 24-06-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mclukas
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-11-2009

mclukas

that's me

pfff

mn vorige post (eshers relativity) was mn eerste 'deftig' 3d werk.

en dan nu al onmiddelijk een karakter moddeleren
zal niet gemakkelijk worden.

kga wel proberen

suc6 iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Als ik Lord of Skulls nou gewoon eens even oplap :P

Ideeën:
- ijscoman
- melkman
- huisman

Ik ga denk ik voor ijscoman, want dan kan ik er ook zo'n kar bijmaken en dat is tenminste niet zo moeilijk :P

edit: Opeens schoot 'Superho' me te binnen, maar dat is misschien ook wat ongepast :P

edit2:

IJsco-man wip 1:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/ijscoman.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door Bozozo op 25-06-2006 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mijn eerste WIP van R2D2 8)

Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/thumb.php?src=3d/r2d2/wip1.jpg&i=1

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-03 08:23
Ik volg de 3d contests al een tijdje en wil nu ook wel een keer meedoen. :7
In de ts las ik dat beginners mee konden doen dus dan wil ik me er wel aan wagen. Is het een probleem als je bepaalde tutorials gebruikt als naslag werk. bijvoorbeeld voor de neus, of ogen en mond etc. en dit dan aanpassen aan dit thema? Dus niet dat ik models of prefabs van het internet gebruik maar iets als dit wat voor jullie misschien ook handig kan zijn: korte tutorial

ik gebruik anim8or :Y)
Trouwens ik zit te denken aan Chuck Norris wat Admiral Freebee al voorstelde :D.

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Jekkel schreef op zondag 25 juni 2006 @ 09:59:
Ik volg de 3d contests al een tijdje en wil nu ook wel een keer meedoen. :7
In de ts las ik dat beginners mee konden doen dus dan wil ik me er wel aan wagen. Is het een probleem als je bepaalde tutorials gebruikt als naslag werk. bijvoorbeeld voor de neus, of ogen en mond etc. en dit dan aanpassen aan dit thema? Dus niet dat ik models of prefabs van het internet gebruik maar iets als dit wat voor jullie misschien ook handig kan zijn: korte tutorial

ik gebruik anim8or :Y)
Trouwens ik zit te denken aan Chuck Norris wat Admiral Freebee al voorstelde :D.
Ik model al wat langer en gebruik ook gewoon tutorials voor bepaalde zaken. Niks mis mee. Zolang je natuurlijk niet een stap voor stap tutorial gaat volgen van een superhero model :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
johnnyv.nl schreef op zondag 25 juni 2006 @ 11:01:
[...]

Ik model al wat langer en gebruik ook gewoon tutorials voor bepaalde zaken. Niks mis mee. Zolang je natuurlijk niet een stap voor stap tutorial gaat volgen van een superhero model :P
nee dat snap ik, maar een "chuck norris in 3d tutorial" voor anim8or is zoiezo lastig te vinden :+

edit: om de post nog enigzins nuttig te maken mn eerste "al na een uur" wip

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/Job/tijdelijk/chuck0001.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/Job/tijdelijk/chuck30001.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/Job/tijdelijk/chuck1.gif

[ Voor 44% gewijzigd door Jekkel op 28-06-2006 11:28 ]

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ZipoBibrok5-108 schreef op zaterdag 24 juni 2006 @ 00:27:
Wordt lastig met mijn geweldige gebrek aan caractermodelling -talent.
Maar, in tegenstelling tot de laatste contest waarbij mijn computer doorfikte, ga ik weer eens een poging wagen.

Ik neem aan dat een grote pot jam met daaronder de tekst "Super [afbeelding]" niet door de balletage-commissie komt? :+
Je kan behalve dat logo ook nog een afbeelding van een superheld erbij zetten. Was dat aardbeienmannetje niet van hero? Dat vind ik wel een superheld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
aardbeienmannetje was dacht ik van betuwe ;)

k ga deze keer denk ik ook geen poging doen. afgelope contest 1 wip gemaakt en toen gestopt...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 25 juni 2006 @ 14:58:
aardbeienmannetje was dacht ik van betuwe ;)

k ga deze keer denk ik ook geen poging doen. afgelope contest 1 wip gemaakt en toen gestopt...
Flipje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo ook maar mijn eerste wipje gepost

Afbeeldingslocatie: http://foxmountain.nl/KaBRamm/Hero/wip1small.jpg

herkent iemand hem al ( je moet er dan nog een bij denken en een hoop nootjes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyth0n
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:52
Anoniem: 163535 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:05:
zo ook maar mijn eerste wipje gepost

[afbeelding]

herkent iemand hem al ( je moet er dan nog een bij denken en een hoop nootjes)
Knabbel, Babbel(Disney)?
Edit: zag het zelfs zonder de hint ;) nice.

[ Voor 7% gewijzigd door Phyth0n op 25-06-2006 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

is inderdaad Knabbel en Babbel (in het engels Chip 'n Dale)

gezicht was nog echt moeilijk te maken omdat er op heel google geen een afbeelding van de voorkant was 8)7

maar ik post ook maar ff een wire van Knabbel:

Afbeeldingslocatie: http://foxmountain.nl/KaBRamm/Hero/wip1wire.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 25-06-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Ik heb toch maar besloten om voor een echte superheld te gaan.
Bij dze dus mijn eerste, zeer schamele wip:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.wijnja/plaatjes/got/Jim.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19-04 09:40
superworm jim!!! vet:P
k blijf deze contest zeker volgen, al het jeugdsentiment komt weer omhoog _/-\o_

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
DaNiEl KuNsT schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:07:
superworm jim!!! vet:P
k blijf deze contest zeker volgen, al het jeugdsentiment komt weer omhoog _/-\o_
Het is Earthworm Jim :>

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:/ , ik denk datik maar niet Master chief ga maken.
Door het niet vinden van enige referenties en de nogal ingewikkeld structuur van zijn armor zou ik hem alleen maar schande aanbrengen en dat zou ik niet willen he neejoh :p

misschien eens sam fisher.... lijkt me wel doenbaar ... denkik ... misschien :>

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 161585 op 25-06-2006 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Mijn laatste wip van IJscoman:
Afbeeldingslocatie: http://i2.photobucket.com/albums/y6/Bozozo/ijscoman2.jpg
Ik heb besloten niet verder te gaan met deze mollige italiaan omdat
- hij wel erg weinig te maken heeft met de contest :P
- dikke mensen erg moeilijk zijn.

Ik zit nu te twijfelen wat ik zal gaan doen: Gordon Freeman lijkt me wel leuk maar omdat iedereen hier helden aan het maken is lijkt het mij wel leuk om een heldin te fabriceren.

Ik ga denk ik voor high-tech meets martial arts: een oosterse heldin in een zwarte ninja-outfit met een dai-katana en allerlei implantaten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

volstaat uma thurman niet voor je dan in kill bill?

en iemand al aan rambo gedacht, of buzz lightyear :p

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Laatst online: 22-04 15:51
Anoniem: 163535 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 16:12:
is inderdaad Knabbel en Babbel (in het engels Chip 'n Dale)
....
wat voor superkrachten ga je ze geven?

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Anoniem: 161585 schreef op zondag 25 juni 2006 @ 18:00:
:/ , ik denk datik maar niet Master chief ga maken.
Door het niet vinden van enige referenties en de nogal ingewikkeld structuur van zijn armor [knip!]
Is dat niet juist een uitdaging? :*)

Update van mijn kant:

Afbeeldingslocatie: http://www.cmd.tech.nhl.nl/users/yigit200/op/02.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
Helaas heb ik te weinig know how om zoiets te modellen, en dan ook nog moet leren skinnen.
Jammer dat 2D niet mag, want dan deed ik zeker mee, met dikke kans om te winnen (ben iemand die als zijn leven lang tekent dus ja, en dan voornamelijk superheroes :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 11:38
Count me in 2! Leuk onderwerp om eindelijk eens met 3D te gaan klooien... Pas wel op, ik behoor volgens mij al snel tot dezelfde categorie als ene DB ;)
Mijn superheld:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/71a7fc90a1d97115176c38bac202e76f/thumb.jpg
Averageman (kan hem niet meer vinden op Ra's Page dus maar zelf gepost) van de franse kunstenmaker Ra. Ook leuk: Porkman :)
Of natuurlijk SuperSmiley

[ Voor 30% gewijzigd door Savantas op 26-06-2006 10:02 ]

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Holgster schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:24:
[...]

wat voor superkrachten ga je ze geven?
dat is nog een verrassing ;)

maar knabbel en babbel zijn in 'Resque Rangers' de echte helden. maar het is maar de vraag wat je onder super helden verstaat. een brandweerman word ook vaak als superheld gezien.

maar ik kijk wel naar de rest van de deelnemers, of hun held goed naar voren komt. en daarop pas ik mijn knabbel en babbel aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Scipionyx schreef op zondag 25 juni 2006 @ 20:35:
[...]

Is dat niet juist een uitdaging? :*)
waarschijnlijk wel maar dit is me toch iets te uitdagend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
update van mijn held:

Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/Job/tijdelijk/chuck22.jpg

torso is in de maak :>

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jekkel schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:25:
update van mijn held:

[afbeelding]

torso is in de maak :>
ziet er al aardig uit, maar ik denk dat je de ogen iets meer ruimtelijker moet maken(dat je ze eruit moet laten komen) door gewoon oogleden te maken.

maar voor de rest: ga zo door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
Anoniem: 163535 schreef op maandag 26 juni 2006 @ 18:35:
[...]

ziet er al aardig uit, maar ik denk dat je de ogen iets meer ruimtelijker moet maken(dat je ze eruit moet laten komen) door gewoon oogleden te maken.

maar voor de rest: ga zo door
nou heeft chuck natuurlijk wel hele rare oogjes O-)

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een wipje dan maar:

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/Hero/wip2small.jpg

het gezicht is nu af, ben ondertussen ook al begonnen met het lijf.

to do:
-mooi kleurtje geven
-haar geven
-bones plaatsen

en hierna zie ik wel weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Update:
Afbeeldingslocatie: http://chester.qonstrukt.nl/thumb.php?src=3d/r2d2/wip2.jpg&i=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Zoals altijd weer strak en clean. Netjes hoor _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
Ik ga ook mee doen ik ga The Tick maken Samen met Wooden boy >:)
Morgen ga ik beginnen ik kijk wel hoeveer ik kom heb eigelijk nog nooit een human
gemaakt maar het moet lukken heb genoeg tuts om het te doen. :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Als iemand nog een idee nodig heeft.

Boogerman. een snot schietende, boeren en scheten latende superheld. Een geweldige game voor de sega megadrive, helemaal grijs gespeeld :P

Afbeeldingslocatie: http://www.juegomania.org/Boogerman:+A+Pick+and+Flick+Adventure/fotos/genesis/0/93_t/Foto+Boogerman:+A+Pick+and+Flick+Adventure.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fresh99.com/images/videogametoilets/Boogerman_Toilet2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69830

Ik heb helaas erg weinig tijd voor deze contest maar wel een aardig idee. Ik zal eens kijken of ik er nog wat van kan maken, dit is in ieder geval het idee. Ik zag dat er pasgeleden een 2d contest was geweest over sinterklaas, dat is echter toeval. SuperSint komt van een comicserie dat ik jaren geleden heb gemaakt. Dit is de gelegenheid om er eens een 3d versie van te bakken :D

Afbeeldingslocatie: http://www.3baarden.com/vinz/supersint.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

verbaast dat zorro nog niet is geweest, mischien ga ik het dan wel gebruiken. onder de naam van:

"Darkwing Squirrel Brothers"

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 27-06-2006 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

jIk ga toch maar beginnen aan gordon freeman. Heb niet genoeg inspiratie voor een eigen creatie :|

Gaat toch nog een hele klus worden, want ik ben als een half uur bezig geweest om een blueprint te maken voor de voorkant van zijn hoofd. De zijkant kan ik niet echt renders van vinden, dus dat wordt gokken :P

edt: ik realiseer me net dat gordon eigenlijk geen superheld is. Toch maar spiderman dan :+

[ Voor 14% gewijzigd door Bozozo op 27-06-2006 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
update:
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/Job/tijdelijk/chuckeye0001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jeroenv.com/Job/tijdelijk/chucksleeves0001.jpg

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 11:07:
verbaast dat zorro nog niet is geweest
Geniaal! Ik las geen zorro, maar znorro! :D
(de znorro van dit forum, uit het tekentopic dus ;))

Dat zou ook wel een grappig mannetje kunnen worden... ik vraag me af of znorro het goed zou vinden als iemand hem in deze contest gaat vereeuwigen als "superheld zonder onderbroek"? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Bozozo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 13:35:
jIk ga toch maar beginnen aan gordon freeman. Heb niet genoeg inspiratie voor een eigen creatie :|

Gaat toch nog een hele klus worden, want ik ben als een half uur bezig geweest om een blueprint te maken voor de voorkant van zijn hoofd. De zijkant kan ik niet echt renders van vinden, dus dat wordt gokken :P

edt: ik realiseer me net dat gordon eigenlijk geen superheld is. Toch maar spiderman dan :+
Wikipedia vindt anders van wel:
"...What separates Gordon Freeman from other games heroes is that he is a scientist – a rather unlikely kind of hero..."
Bron
Gewoon doen dus zou ik zeggen.

[ Voor 6% gewijzigd door ZipoBibrok5-108 op 27-06-2006 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Een held is nog geen superheld... iemand die een oud dametje redt van verdrinking in een visvijver kun je best een held noemen, maar voor de kwalificatie superheld moet je op zijn minst kunnen vliegen en schurken in elkaar kunnen meppen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Mkay, wat jij wilt, ik probeerde alleen maar ff te helpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MOL-20.000
  • Laatst online: 02-05 16:47
Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/9025/iceman2fx.jpg

Het is al weer een tijdje terug dat ik mee deed maar misschien als ik zin en tijd heb maak ik deze af ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 02-05 11:38
Ja shit, Bozozo, zo valt mijn Averageman meteen af :(

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

Ghehe, eindelijk Superheroes :D

Duurde maar een jaar ;)

Misschien dat ik mee doe, denk het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bozozo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:50:
Een held is nog geen superheld... iemand die een oud dametje redt van verdrinking in een visvijver kun je best een held noemen, maar voor de kwalificatie superheld moet je op zijn minst kunnen vliegen en schurken in elkaar kunnen meppen :P
en een piloot die zij vliegtuig red van terroristen, die voldoet aan de eisen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm, kan het niet in de OP vinden maar mag een supervillan (sp!) ook of per se een superhero?
tia :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Misschien kom ik er een beetje laat mee.
Maar mag R2D2 ook wel eigenlijk? :P Hij kan vliegen :+ Hij kickt ass. En hij redt altijd (nouja, vaak :P) C3PO :P

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 27-06-2006 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-04 18:09

I

Misschien wat inspiratie
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/

Doe er je voordeel mee :)
Voor de rest ziet het er allemaal goed uit, wou dat ik het kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148092

I schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:49:
Misschien wat inspiratie
http://www.weebls-stuff.com/toons/ultimate+showdown/

Doe er je voordeel mee :)
Voor de rest ziet het er allemaal goed uit, wou dat ik het kon.
dat filmpje is echt te droog :D :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik denk dat superhelden mensen zijn die bovennatuurlijke krachten hebben. Dus lasers uit hun oren schieten en dat soort fratsen.
R2D2 vind ik eigenlijk al buiten deze contest vallen, maar ik heb er verder geen problemen mee en de TS ook niet denk ik. Maar dan ga ik wel gewoon verder met Gordon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Chester schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 16:33:
Misschien kom ik er een beetje laat mee.
Maar mag R2D2 ook wel eigenlijk? :P Hij kan vliegen :+ Hij kickt ass. En hij redt altijd (nouja, vaak :P) C3PO :P
Nu je het zegt..
Bozozo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:45:
Ik denk dat superhelden mensen zijn die bovennatuurlijke krachten hebben. Dus lasers uit hun oren schieten en dat soort fratsen.
R2D2 vind ik eigenlijk al buiten deze contest vallen, maar ik heb er verder geen problemen mee en de TS ook niet denk ik. Maar dan ga ik wel gewoon verder met Gordon :P
En nu jij het ook zegt..

Mijn held is eigenlijk niet eens een held.. (mjah, hij vecht tegen de Decepticons :P ). Maar verder geen superhero..

Wat vind de topicstarter ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als dat allemaal niet telt, dan zijn er geen helden meer over in dit topic, vrijwel niemand heeft een echte superheld gemaaakt met echte superkrachten.

dus gewoon door laten gaan, des te leuker het is.

edit:
superkrachten kan je bij superhelden ook niet aan de buitenkant zien, als je dat wel kan zien waarom dragen ze dan allemaal zo'n leuk pakkie

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 27-06-2006 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

een superheld probeert iets te redden , een specifiek personage in film/comic...
ik vind da R2D2 daar perfect in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
R2 en Optimus Prime zijn in mijn ogen ook superhelden, een superheld hoeft niet perse te kunnen vliegen of superkrachten te hebben... kijk naar Batman.. gewoon een verwende gozer met veel geld :P

Supervillan vind ik ook okay.. past prima in de contest toch :)

En die flash animaite heb ik idd ook al meerdere keren wille posten, maar vergat het steeds :D
Die blijft echt super, heb de MP3 ook al een tijd in mijn download lijst staan B)

Dus ik zou zeggen, gaat allemaal vrolijk verder met waar we mee bezig zijn... * Spike_wolf post binnenkort ook een WIP, maar het hoofd van Gambit lijkt nog niet echt p een hoofd.. dus ik wacht nog ff met posten :P
Ik weet ook wel waar ik mee aankom zeg :/ Character moddeling is lastiger dan ik dacht :D

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87464

Anoniem: 105830 schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 14:01:
[...]

Geniaal! Ik las geen zorro, maar znorro! :D
(de znorro van dit forum, uit het tekentopic dus ;))

Dat zou ook wel een grappig mannetje kunnen worden... ik vraag me af of znorro het goed zou vinden als iemand hem in deze contest gaat vereeuwigen als "superheld zonder onderbroek"? :D
Ik las zelf ook eerst stiekem znorro ipv zorro. O-)
Maar als iemand zin heeft om mij na te maken heeft hij hierbij mijn zege.
Want zeg nou zelf, wie is er meer held dat de superheld himself?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
Bozozo schreef op dinsdag 27 juni 2006 @ 17:45:
De "roundhouse kick" is toch ook een superkracht van een superheld (chuck norris)

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Anoniem: 87464 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 00:02:
[...]

Ik las zelf ook eerst stiekem znorro ipv zorro. O-)
Maar als iemand zin heeft om mij na te maken heeft hij hierbij mijn zege.
Want zeg nou zelf, wie is er meer held dat de superheld himself?
Die Avatar had ik nog niet eerder gezien. Afbeeldingslocatie: http://images.fok.nl/s/schater.gif
Respect voor diegene die hem namaakt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Denk dat hij hem zelf heeft gemaakt ;)

@Znorro:

Okee dan!

Heb ik nog 1 probleem: ik kan niet kiezen tussen mijn zojuist bedachte held-zonder-naam, RuftMan (a la Dirk-Jan) of Znorro... :(

Nouja, we zien wel wat het wordt...

@MOL-20.000:

Ja, dat is inderdaad lang geleden dat ik je hier heb zien posten :)

Enige tip die ik je kan geven is dat het beter is om eerst de globale vormen te maken en dan pas te gaan werken aan uitsteeksels ed.
(ik weet het, je wil snel resultaten zien, maar dat wil iedereen :P geduld is een schone zaak)

@Hymn:

Tof als je echt weer eens gaat meedoen!
Maar heb je dat vorige model eigenlijk nog wel afgemaakt? :P ;)

@Jekkel:

Dat ziet er al goed uit! Lijkt inderdaad wel op Chuck ja :)

Is het bedoeld als gestyleerde Chuck of als realistische Chuck?

@Darken:

lol, die maan is leuk gedaan :)

Ben benieuwd hoe het er in 3d uit gaat zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105830 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 06:48:

...

@Darken:

lol, die maan is leuk gedaan :)

Ben benieuwd hoe het er in 3d uit gaat zien!
dat is helemaal geen maan, dat is een licht bundel die op de wolken schijnt :Y)
net als batman dat ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel

@Jekkel:

Dat ziet er al goed uit! Lijkt inderdaad wel op Chuck ja :)

Is het bedoeld als gestyleerde Chuck of als realistische Chuck?

Dit is pas mn eerste model die zo uitgebreid doe, dus als het realistisch uitvalt is het mooi meegenomen, anders gooi ik het erop dat ik em gestyleerd wilde :7. Alleen textures zijn lastig te vinden ik heb geen enkele high res van chuck gevonden die ik kan gebruiken dus het moet allemaal op gevoel.

Voor degene die niet zeker weten of Chuck wel een echte held is, moeten dit maar even lezen: KLIK

voorproefje:
Chuck Norris appeared in the “Street Fighter II” video game, but was removed by Beta Testers because every button caused him to do a roundhouse kick. When asked bout this “glitch,” Norris replied, “That’s no glitch.”

[ Voor 3% gewijzigd door Jekkel op 28-06-2006 11:27 ]

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

Ik krijg ook wel zin om mee te doen, ik had dat blauwe peetje in gedachten van in die videospelletjes van vroeger, namelijk sonic the hedgehog(de middelste)!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/tomvzw/Sonic.jpg

Kan dit, of valt dit buiten de contest?

[ Voor 4% gewijzigd door Lima op 28-06-2006 13:04 ]

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZipoBibrok5-108
Update:
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/s.wijnja/plaatjes/got/Jim2.jpg
Wordt later nog leuk met riggen.
/me ZipoBibrok5-108 heeft nu al bijna nachtmerries. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ziet er al leuk uit.

maar mij knabbel is al een heel stuk af, dus het word al bijna tijd om mijn beestje haartjes te geven en kleurtjes. dus hierbij nog een wipje:

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/Hero/wip3small.jpg

veel commentaar heb ik niet nodig, ik zie zelf wel dat er nog wat mesh foutjes in zitten. maar dat word dadelijk toch afgedekt door haar dus dat maakt niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

El wippeh!

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/superhero/wipe3.jpg
Zeg nog lekker niet wat het wordt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-04 13:14
@Hymn
Erg cool gemoddeld. Je afbeelding heeft als bestandsnaam wipe03.jpg maar ik heb nooit gehoord van een held die wipe heet.

@ Darken:
Vind je concept erg tof, ben benieuwd naar het eindresultaat.
L i m a schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:03:
Ik krijg ook wel zin om mee te doen, ik had dat blauwe peetje in gedachten van in die videospelletjes van vroeger, namelijk sonic the hedgehog(de middelste)!

[afbeelding]

Als je Knabbel mag modellen dan mag je dat vast ook wel. Mijn interpretatie voor een superheld is iemand die macht uitstraalt, 1 of meerdere superkrachten heeft en als het kan een mysterieus verleden heeft(zoals Spiderman, Wolverine, Superman of Batman).

Een tekenfiguur zoals Knabbel vind ik daar niet onder vallen, ook Macgyver, Chuck Norris of Zorro niet, die vallen onder "Helden" want ze hebben zelf geen superkrachten, maar weten wel altijd de bad guys te verslaan.

Ik vind het jammer dat er veel mensen hier niet hun eigen held kunnen verzinnen i.p.v. concepten van anderen te kopieren of dat ze hun eigen interpretatie er aan geven.

Ik heb 2 weken geleden nog eentje moeten maken voor een school opdracht en heb alles zelf verzonnen.

Ik hoop dat ik niemand boos maak met m'n reactie. Ik wil geen flames uitlokken.

Hier kun je een uitgebreide hero creator flash programmaatje vinden voor mensen die geen fantasie hebben.
http://www.ugo.com/channels/comics/heroMachine2/heromachine2.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
Anoniem: 41017 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 18:47:
El wippeh!

[afbeelding]
HyMz, ziet er prachtig uit :) Ik hoop dat je em afmaakt :P

Enneh, ik weet lekker wie het is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabiballetje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23-11-2024
El wippeh!

[afbeelding]
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Da's best geil (hoewel ik toch echt op meisjes/vrouwen val).
Keep it up !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jekkel
El wippeh!

[afbeelding]
zeker heeeeel mooi/knap, met welk programma fabriceer jij je models?

Doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gewoon 3dmax :)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/mark.s/superhero/wip8.jpg
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L i m a schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:03:

[afbeelding]

tuurlijk, sonic heeft zeker superkrachten
Yanik schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:12:

[...]
Als je Knabbel mag modellen dan mag je dat vast ook wel. Mijn interpretatie voor een superheld is iemand die macht uitstraalt, 1 of meerdere superkrachten heeft en als het kan een mysterieus verleden heeft(zoals Spiderman, Wolverine, Superman of Batman).

Een tekenfiguur zoals Knabbel vind ik daar niet onder vallen, ook Macgyver, Chuck Norris of Zorro niet, die vallen onder "Helden" want ze hebben zelf geen superkrachten, maar weten wel altijd de bad guys te verslaan.

Ik vind het jammer dat er veel mensen hier niet hun eigen held kunnen verzinnen i.p.v. concepten van anderen te kopieren of dat ze hun eigen interpretatie er aan geven.

Ik heb 2 weken geleden nog eentje moeten maken voor een school opdracht en heb alles zelf verzonnen.

Ik hoop dat ik niemand boos maak met m'n reactie. Ik wil geen flames uitlokken.
knabbel vind ik zelf ook geen superheld, maar ik heb knabbel nodig voor een animatie, daarom was ik ook zo'n voorstander van charcter modeling. maar ik moet me ook aanpassen aan deze contest, dus maak ik van knabbel en babbel superhelden.

en het begrip superhelden en helden ligt heel dicht bij elkaar, jij vind dat batman bij superhelden valt, maar hij heeft echter geen superkrachten, hij zit dus in het zelfde bootje als zorro, en die vind je niet bij superhelden vallen.

en Macgyver, chuck norris, knightrider, rambo enz. zijn geen superhelden, maar zeker wel helden. maar zij steken wel boven het begrip held uit, onde held word verstaan dat iemand minimaal een keer iets goeds gedaan heeft voor de samenleving en dan vooral met toeval, bijv.: brandweermannen, strandwachten, enz.
dus ik vind dat men deze "helden" ook wel onder superhelden kan rekenen, zij gaan expres het kwaad uit de weg om zo de samenleving te redden.

dus ik vind dat je de contest af moet wachten, omdat er altijd nog een andere wending aangegeven kan worden, of super krachten toegevoegt kunnen worden.

maar ik hoop dat ik zo iedereen overtuigt heb, zodat we eindelijk eens kunnen ophouden of het nu wel een superheld is of juist geen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lima
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-01-2024

Lima

Techno>Music

nog een snel vraagje, hoe kan ik ervoor zorgen dat men model na het modellen een bepaalde positie inneemt? Want ik zie knabbel en andere altijd met hun armen wijd staan, maar hoe vervorm je dit later dan?met een bend modifier of animeer je iets a.d.h.v. bones? Want als het veel werk is ben ik wss nu al te laat

grtz

Techno>Music

Acties:
  • 0 Henk 'm!

L i m a schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:32:
nog een snel vraagje, hoe kan ik ervoor zorgen dat men model na het modellen een bepaalde positie inneemt? Want ik zie knabbel en andere altijd met hun armen wijd staan, maar hoe vervorm je dit later dan?met een bend modifier of animeer je iets a.d.h.v. bones? Want als het veel werk is ben ik wss nu al te laat

grtz
Bones :)
Als je het goed wil doen is het veel werk, maar als het een statische pose is gewoon snel in de pose rammen en collapsen zodat je de foutjes er uit kan modelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017 schreef op donderdag 29 juni 2006 @ 13:42:
[...]

Bones :)
Als je het goed wil doen is het veel werk, maar als het een statische pose is gewoon snel in de pose rammen en collapsen zodat je de foutjes er uit kan modelen.
ja bones, en als je voor Cinema 4d een goede Mocca tutorial zoekt:

http://www.slouchcorp.com/mocca/m2101.htm

ook maar meteen een wipje plaatsen met waarmee ik nu bezig ben:

Afbeeldingslocatie: http://foxmountain.nl/KaBRamm/Hero/wip4small.jpg

eerste keer dat ik serieus met haar ga werken, en het is wel ontzettend veel werk. maar het resultaat mag er zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 163535 op 29-06-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 02-04 17:52
Ga toch mijn eigen superheld creeeren
vanavond zal ik proberen de eerste schetsen online te gooien

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.