over al waar jij last van heb ik niet speel muis al tijd op 3500 en ding is gewoon super niks onrustig zelf niet op 5600RoaDHouse schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:42:
Ik heb de nieuwe mamba nu 3 dagen gebruikt.
En het is voor mij teleurstellend![]()
Er is wel degelijk merkbare lag (soms reageert hij helemaal niet voor fractie van een seconde)
De accu wil niet volledig laden blijft een beetje hangen op 80 %
Alles boven de 2000dpi wordt de muis onrustig![]()
Zoals gewoonlijk is de muis weer "overhyped" hij voelt verder wel degelijk aan maar is wel wat aan de zware kant
vind ik persoonlijk.
Het is absoluut geen stabiele muis, en dit kan je ook niet veranderen door een firmware update enz.....
Hoe je het ook bekijkt een draadloze muis is gewoon niet geschikt voor serieus gamen, dat blijkt nu ook maar weer.
Hij gaat dan ook direct retour MM129 euro is de muis absoluut niet waard.
mijn muis laat gewoon op tot 100% je moet gewoon laats firmware 1.08 op zetten 1.02 hadden wel eens lats van dat ze niet 100% op laaden
dat dezen muis niet geschikt voor serieus gamen is dik onzin dat jij niet over weg mee kan licht niet aan muis maar aan je zelf ken nog paar man die hem ook hebben we doen vaak UT3 en probleem die jij gaan geeft lag hebben zij ook niet
voor mijn komt geen ander muis meer in plaats
Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)