Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-utger
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-06 18:24
Ik heb de Logitech g9x muis,
en moet zeggen, ook al is dit mij eerste ''serieuse'' muis, vind ik heb echt super fijn
had niet verwacht dat ik hem zo fijn zou vinden en kan eigenlijk ook al niet meer zonder zo'n muis
ik kan hem aanraden, mochten er mensen zijn die nog een muis zochten

Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

De G700 weer terug gebracht. Ik vond de knoppen erg fijn, echter de muis was te groot (hoog), ik kreeg er pijn in mijn hand van. Ik ben nu pas tot de conclusie gekomen dat ik niet een echte palmgrip heb, maar ook geen echt clawgrip. Ik denk dat ik toch de rat9 ga proberen.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Rynji schreef op vrijdag 16 december 2011 @ 00:07:
Ik had een heel verhaal gepost over de Imperator (oude versie) dat ik redelijk positief was.
Ik heb nogsteeds geen rare schokken oid in de bewegingen gehad, maar gisteren wel een andere grote fout!
Ik was BF3 aan het spelen en ineens kapt de hele muis ermee, deed niets meer.
Ik had hier al wel over gelezen (dat dit gebeuren kon) met als oplossing de muis reconnecten.
Muis opnieuw in de PC gedaan en hij deed het weer, maar het is toch onacceptabel dat een muis gewoon spontaan stopt met werken!
Hier heb ik continue last van. Minimaal 1x per 6 gebruiksuren ofzo.
Dan maakt het niet uit wat je doet, je PC gaat piepen als een malle wanneer je de muis beweegt.
Wanneer je hem inderdaad reconnect, is het opgelost.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03:29
Hebben jullie ook wel eens last van de de muisknop terwijl je die ingedrukt houdt als losgelaten wordt geregistreerd. Hierdoor mislukken bij mij wel eens selecties of getekende lijnen. Erg kut. Dit probleem heb ik namelijk al een tijdje nu met mijn Logitech G500

GTA VI - All aboard the hype train!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Sir_Hendro schreef op vrijdag 24 februari 2012 @ 10:55:
Hebben jullie ook wel eens last van de de muisknop terwijl je die ingedrukt houdt als losgelaten wordt geregistreerd. Hierdoor mislukken bij mij wel eens selecties of getekende lijnen. Erg kut. Dit probleem heb ik namelijk al een tijdje nu met mijn Logitech G500
Versleten muisknop zo te horen.. Ik had dat met mijn razer copperhead. Of hij klikte niet of hij dubbelklikte of de ingehouden klik werd niet lang genoeg geregistreerd.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-04 11:02
Knoop doorgehakt, heb nu een Razer Imperator onder de hand liggen.

Heb hem nog geen 5 minuten gebruikt, ligt redelijk en moet nog even onder de pijnbank worden gelegt met spellen dit weekend. Vermoed dat ik er wel aan kan wennen, maar dat zal ik na een paar games terug koppelen.

- Roccat Kova was me net wat te smal (kon ik niet echt in de hand houden, hadden ze geen demo model van op de planken liggen, dus door de blisterfolie proberen te pakken)
- Raptor M3 was niet beschikbaar

Dus ... we gaan het meemaken :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
Kleine status update:
Razer Imperator 2012 (dual sensor, 6400 DPI)

Hele fijne muis tot op heden. Wat FPS's mee zitten spelen en normaal gebruik. Moest op het begin even zoeken naar de fijne 'algemene' gevoeligheid en opzoeken hoe ik weer de acceleratie uit moest knallen onder linux/windows, maar eenmaal gedaan, echt een nauwkeurig, niet schokkend, niet zenuwachtig, precies beestje.

Wederom voor mij persoonlijk iets te hoog, maar dat compenseert zich perfect door de zijwaartse ergonomische vorm die erin zit.

Een normale degelijke scrollknop (in tegenstelling tot de Lachesis die ik had, waarbij het rubberen scrollwheeltje om de binnenas heen kon glijden. Gevolg: geen scroll registratie bij weinig druk)

Tot hier aan toe redelijk positief toch? (ja echt, hij is fijn)

Wat me tegen valt: Aan de muis niets. Aan de muismat (razer exactmat) niets. Combinatie Speed kant + Imperator niets. Combinatie Control kant + Imperator ALLES.

Muis herkent de hele ondergrond niet eens. Imperator werkt wel op alles wat los en vast zit, behalve de daarvoor bedoelde muismat van razerzone zelf :+

edit:
Misschien moet ik het dual systeem er dus voor uitschakelen heb ik ondertussen gevonden: http://help.razersupport....top=Sensors&rid=400004160 ... met andere woorden, loose loose situatie. Sensor inleveren voor het misschien wel weer kunnen registreren op de control kant :+

[ Voor 13% gewijzigd door LinuX-TUX op 01-03-2012 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

LinuX-TUX schreef op vrijdag 17 februari 2012 @ 14:36:
Muizen historie hier:
- Toen begon het gamen: Razer Boomslang 1k (2 van versleten)

Ik ben als het ware vastgegroeit aan de vorm van de Boomslang.

Heb heel even op het punt gestaan om de 'Collectors Item' van BoomSlang te nemen, helaas, voor een stukje hardware uit 2007 nog steeds 100 euro neerdokken gaat mij te ver. Mag best 100 euro zijn, maar dan wel programmeerbare knoppen en alles erop graag.
Als je zin hebt om een 3de BoomSlang 1000 dpi te verslijten : Ik heb er nog één in nieuwstaat :D

Ooit bij de MediaMarkt gekocht, laaaaang geleden, paar dagen gebruikt (5 of zo) puur vanuit nostalgische gevoelens en omdat ik die dingen toen ze net uit waren niet kon betalen als jong ventje, toen een gruwelijke RSI arm ontwikkeld dus toen netjes weer opgeborgen en nooit meer gebruikt :+

Maar wel effe "The Magic" meegemaakt 8)

20 € incl. verzendkosten is die van jou !! Wou hem eigenlijk nooit meer weg doen, maar jij klinkt als een geschikte nieuwe eigenaar :Y

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 19:08

henri8096

BIM is not a software!

LinuX-TUX schreef op donderdag 01 maart 2012 @ 22:43:

Wat me tegen valt: Aan de muis niets. Aan de muismat (razer exactmat) niets. Combinatie Speed kant + Imperator niets. Combinatie Control kant + Imperator ALLES.

Muis herkent de hele ondergrond niet eens. Imperator werkt wel op alles wat los en vast zit, behalve de daarvoor bedoelde muismat van razerzone zelf :+
Das gek ik zit met volle tevredenheid te muizen op de exactmat 'control' zijde met een 2012 imperator.
Zit er de hele dag op te CAD/3D modelleren. Herkent de ondergrond prima en geen rare jumps ofzo.
Ik vind zelf het enige nadeel dat het kabeltje wat aan de stugge kant is.

[ Voor 8% gewijzigd door henri8096 op 05-03-2012 11:57 ]

--Stuck in the Apple Ecosystem (and happy about it).--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etnerdnl
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-02 19:09
DefLite schreef op maandag 20 februari 2012 @ 04:00:
Ik gebruik al jaren(6-7) de MX518 en vind hem geweldig alleen hij is ietwat versleten, gister bij de Mediamarkt de g400 gehaald(opvolger van de MX518) maar die vind ik gewoon verschrikkelijk.
Soms als ik mijn muis gewoon stilhoudt beweegt hij een paar millimeter een willekeurige richting op, opzich geen probleem totdat je een shooter speelt...

Iemand met soortgelijke ervaring, pech dat ik net een baggere muis heb? Viel me wel op dat het draad echt super dun is ivt de mx518.
Ik heb ook een keer zoiets gehad, maar toen bleek dat ik nog een andere muis erin had zitten wat ik vergeten was en af en toe schoof die dan ergens verscholen door het bewegen van mn bureau (verstoppen op mn bureau is overigens niet al te moeilijk..) een stukje weg en dan leek het net of dat zomaar gebeurde.. maar aan de andere kant denk ik dat je daar dan inmiddels wel achter was gekomen ?

PCtje :) -> http://tweakers.net/gallery/349972#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
nero355 schreef op zaterdag 03 maart 2012 @ 00:11:
[...]

Als je zin hebt om een 3de BoomSlang 1000 dpi te verslijten : Ik heb er nog één in nieuwstaat :D

Ooit bij de MediaMarkt gekocht, laaaaang geleden, paar dagen gebruikt (5 of zo) puur vanuit nostalgische gevoelens en omdat ik die dingen toen ze net uit waren niet kon betalen als jong ventje, toen een gruwelijke RSI arm ontwikkeld dus toen netjes weer opgeborgen en nooit meer gebruikt :+

Maar wel effe "The Magic" meegemaakt 8)

20 € incl. verzendkosten is die van jou !! Wou hem eigenlijk nooit meer weg doen, maar jij klinkt als een geschikte nieuwe eigenaar :Y
LOL, nee dank je, heb nu al een imperator :Y)
henri8096 schreef op maandag 05 maart 2012 @ 11:36:
[...]

Das gek ik zit met volle tevredenheid te muizen op de exactmat 'control' zijde met een 2012 imperator.
Zit er de hele dag op te CAD/3D modelleren. Herkent de ondergrond prima en geen rare jumps ofzo.
Ik vind zelf het enige nadeel dat het kabeltje wat aan de stugge kant is.
Heb idd wat vage dingen, ook met andere ondergronden. Lijkt tot op heden dat het echt ligt aan de dual sensor. Zal als ik thuis ben kijken of ik het weer kan reproduceren. Onder linux heb ik er iig ook geen last van (maar ook geen razer software met dual sensor support oid)

Heb jij wel netjes een tray icon + razer software erop staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

LinuX-TUX schreef op woensdag 07 maart 2012 @ 21:34:
Heb idd wat vage dingen, ook met andere ondergronden. Lijkt tot op heden dat het echt ligt aan de dual sensor. Zal als ik thuis ben kijken of ik het weer kan reproduceren. Onder linux heb ik er iig ook geen last van (maar ook geen razer software met dual sensor support oid)

Heb jij wel netjes een tray icon + razer software erop staan?
Ja is gewoon geïnstalleerd. En surface calibration is aan. KLIK

Toch gek dat die het bij mij gewoon normaal doet en bij jou niet . . . .
misschien zit er verschil in gebruikte componenten ofzo. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LinuX-TUX
henri8096 schreef op donderdag 08 maart 2012 @ 08:21:
[...]

Ja is gewoon geïnstalleerd. En surface calibration is aan. KLIK

Toch gek dat die het bij mij gewoon normaal doet en bij jou niet . . . .
misschien zit er verschil in gebruikte componenten ofzo. :/
Net weer gechecked, het is tegenovergesteld. Als deze uit staat en ik switch van speed naar exact, is het byebye, zwaai zwaai. Heel vreemd. Ben nog steeds aan het tweaken met de muis :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henri8096

henri8096

BIM is not a software!

LinuX-TUX schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 22:39:
[...]

Net weer gechecked, het is tegenovergesteld. Als deze uit staat en ik switch van speed naar exact, is het byebye, zwaai zwaai. Heel vreemd. Ben nog steeds aan het tweaken met de muis :+ ...
Als je de nieuwe drivers hebt geïnstalleerd (2.01 of nieuwer) dan zou er een knop moeten zijn in de razer
software waarmee je surface calibration kunt forceren.
(heb ergens, weet niet meer waar helaas, gelezen dat de imperator calibreert zodra je hem aansluit en daarna niet meer, dus bij de 2.0 drivers zou je de muis er uit en er weer in moeten drukken zodra je van surface veranderd.)

Kan het hier niet uitproberen helaas, heb op deze laptop geen rechten dus kan de drivers niet updaten naar 2.02 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 14:11
Ben aan het kijken voor een gamemuis voor BF3 alleen waarop maak je een keuze? Er is zo ontzettend veel keus. Budget rond de 50e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-06 15:40

BioHazard

*\o/*

Versteegrob schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 12:17:
Ben aan het kijken voor een gamemuis voor BF3 alleen waarop maak je een keuze? Er is zo ontzettend veel keus. Budget rond de 50e
Ik heb een Logitech G400, optische muis, maar dat werkt prima. Fijn muisje voor zn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopitan
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-05 13:58

jopitan

It's just a fact

Ik heb de Cyborg R.A.T. 9, fijne muis werkt perfect, functies werken perfect alleen jammer dat de accu al binnen 1 dag intensief gebruik leeg en je hem dus moet vervangen met eentje uit de lader. Meestal valt mijn muis zomaar uit tijdens het gamen als ik in een vliegtuig zit (bf3) en dan is het de kunst om zo snel mogelijk de accu te vervangen zodat je niet te pletter valt.

Ook merk ik dat hij soms niet registreert welke kant ie opgaat (alleen op een zwarte oppervlakte, wit doet hij het gewoon goed). Dit is alleen zelden, maar gebeurt altijd na een tijdje gebruik wanneer je aan het gamen bent. Dus je moet hem dan even altijd heel snel bewegen om hem weer te laten merken dat je de muis beweegt. Dit heb je trouwens niet als je DPI hoger zet.

[ Voor 10% gewijzigd door jopitan op 29-03-2012 12:24 ]

CPU: i7-5820K @ 4.4GHz | CCooler: NZXT Kraken X61 | MEM: Kingston 16GB @ 2666MHz | GPU: RX470 | PSU: OCZ 1250W | SSD: Samsung Pro 500GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 16:40
G500 is een aanrader, fijn ontwerp. en snel ;)

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Wat vinden jullie van de Corsair Vengeance M60?"

Maakt het tegenwoordig nog uit of je draadloos kiest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Cyborg R.A.T. 9 deze muis moet ik hebben en ga ik waarschijnlijk kopen. Nu een vraag over de DPI, deze is 5600 maar wat zegt dat nou? Hoe snel de muis is? Verder heeft de muis een sniper knop alleen wat is dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-06 18:34
(jarig!)
Versteegrob schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 10:52:
Cyborg R.A.T. 9 deze muis moet ik hebben en ga ik waarschijnlijk kopen. Nu een vraag over de DPI, deze is 5600 maar wat zegt dat nou? Hoe snel de muis is? Verder heeft de muis een sniper knop alleen wat is dat?
DPI is totaal nietszeggend, veel van de pro-gamers spelen nog steeds met 400 dpi muizen. (MS)
Het draait allemaal om de kwaliteit van de sensor, in het geval van de RAT zit er een PTE (Philips Twin-Eye) in en die staan bekend om hun waardeloze kwaliteit. (jitter, z-axis issues etc.)
PTE zit ook in alle Razer Laser muizen. (oftewel, skippen!)

Ik raad altijd een muis aan met avago sensor, doe onderzoek naar wat voor sensor in je muis zit.
Logitech muizen zijn over het algemeen goed, en ook de Razer DeathAdder is goed (Infrarood Avago).

Wees verstandig en schaf geen muis met Philips Twin-Eye aan, ongeacht wat iemand anders hier zegt op het forum.
Laat je niet leiden door marketing en looks!

De Corsair muis waar je over vroeg bevat een Avago sensor, dus dat zit wel goed.

[ Voor 12% gewijzigd door unfor op 31-03-2012 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 392950

Ik heb mezelf in de laatste paar jaren niet echt verdiept in wat goede muizen zijn..
Gebruik zelf nog een antieke WMO 1.1a die toch wat kuren begint te vertonen na al die jaren, wat is een goede vervanging met ongeveer dezelfde vorm, voor een niet al te hoge prijs? Wil wel graag optisch, geen laser. Heb wel het een en ander al gezien van steelseries, zijn dit goede muizen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik ben zelf eigenlijk op zoek naar een zeer grote gaming mouse. Ik heb zelf een Sharkoon Fireglider, maar die is mij net iets te klein. Ik heb ook een DeathAdder in handen gehad, maar die was ook te klein.

Ik zou graag een muis willen waarbij ik mijn lompe hand(ongeveer 20 cm op langste punt in de lengte) plat over de muis kan leggen... Het budget is echter niet zo hoog (max 30 euro). Hoeft niet specifiek een gaming mouse te zijn, zolang er maar buttons op zetten voor back/forward tijdens browsen. Instelbare DPI wordt zeer gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
(jarig!)
@Ijsthee: Steelseries muizen zijn over het algemeen goed, ik ben het niet eens met hun laatste muis waarbij ze ~11000 dpi adverteren wat gewoon fake is.
Maargoed dat maakt het nog geen slechte muis ;)
De DeathAdder BE (Black Edition heeft rubber ipv glossy plastic) raad ik overigens weer aan, heeft ongeveer dezelfde vorm als de oude MS muizen en een fantastische IR sensor.

@Gropah: Logitech G400 misschien? Volgens mij heeft die dezelfde vorm als de oude MX500, 518, G500 etc.
Was prima voor grote klauwen en binnen je budget, even proberen bij de mediamarkt en dan online bestellen ;) (tenzij MM een goede prijs heeft)

[ Voor 6% gewijzigd door unfor op 31-03-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik heb de 518 ook in handen gehad, mijn broer heeft hem, maar die was naar mijn idee ook te klein :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
unfor schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:49:
[...]

DPI is totaal nietszeggend, veel van de pro-gamers spelen nog steeds met 400 dpi muizen. (MS)
Het draait allemaal om de kwaliteit van de sensor, in het geval van de RAT zit er een PTE (Philips Twin-Eye) in en die staan bekend om hun waardeloze kwaliteit. (jitter, z-axis issues etc.)
PTE zit ook in alle Razer Laser muizen. (oftewel, skippen!)

Ik raad altijd een muis aan met avago sensor, doe onderzoek naar wat voor sensor in je muis zit.
Logitech muizen zijn over het algemeen goed, en ook de Razer DeathAdder is goed (Infrarood Avago).

Wees verstandig en schaf geen muis met Philips Twin-Eye aan, ongeacht wat iemand anders hier zegt op het forum.
Laat je niet leiden door marketing en looks!

De Corsair muis waar je over vroeg bevat een Avago sensor, dus dat zit wel goed.
Duidelijk verhaal alleen waarom kiest de RAT voor zo'n sensor dan? De gebruikers reviews op tweakers zijn wel redelijk positief over de muis. Wel las ik dat de RAT 7 heel slecht is maar de RAT 9 is veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-05 08:37
Ik heb in oktober op een lan een Steelseries XAI muis overgenomen voor een paar tientjes.
Nu tijdens het scrollen schoot het muiswieltje ineens los, ik kan nu heel hard scrollen, net alsof hij van het tandwieltje af is. Ik kan nog wel gewoon het wieltje indrukken om bijvoorbeeld tabs te sluiten.

Iemand enig idee of dit nog te repareren valt? Garantie zal ik wel niet hebben, de muis koste mij ook maar 20 euro dus zo erg vind ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
(jarig!)
Versteegrob schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:43:
[...]

Duidelijk verhaal alleen waarom kiest de RAT voor zo'n sensor dan? De gebruikers reviews op tweakers zijn wel redelijk positief over de muis. Wel las ik dat de RAT 7 heel slecht is maar de RAT 9 is veel beter.
Niet iedereen is net zo kieskeurig als ik, ik ga niet akkoord met een middelmatige sensor in een muis van 100 euro.
Voor sommigen is dat een minder groot issue.
En een ander heeft gewoon nooit een goede sensor ervaren en denkt dat PTE fantastisch is.

[ Voor 8% gewijzigd door unfor op 31-03-2012 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 10-06 18:26
m19 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 15:48:
Ik heb in oktober op een lan een Steelseries XAI muis overgenomen voor een paar tientjes.
Nu tijdens het scrollen schoot het muiswieltje ineens los, ik kan nu heel hard scrollen, net alsof hij van het tandwieltje af is. Ik kan nog wel gewoon het wieltje indrukken om bijvoorbeeld tabs te sluiten.

Iemand enig idee of dit nog te repareren valt? Garantie zal ik wel niet hebben, de muis koste mij ook maar 20 euro dus zo erg vind ik het niet.
Steelseries doet niet aan garantie, net als razer :) zelf meerdere malen ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Is de muis van ibood wat ? http://www.ibood.com/nl/nl/

Logitech programmeerbare Laser Mouse G9x met instelbare dpi van 200 tot 5700 dpi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-06 19:35

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Versteegrob schreef op zondag 08 april 2012 @ 11:08:
Is de muis van ibood wat ? http://www.ibood.com/nl/nl/

Logitech programmeerbare Laser Mouse G9x met instelbare dpi van 200 tot 5700 dpi
Prijs is prima, Service van ibood is twijfelachtig maar aangezien alles via Logitech kan is dat ook ontweken.

Ik zoek alleen nog opzetstukken zonder MW3 logo :+

Net zelf ook besteld dus vandaar :>

[ Voor 4% gewijzigd door Touchdomex op 08-04-2012 11:14 ]

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-06 16:54

Pykow

Angelo OTR

Logitech G500 blijft voor mij de beste gamemuis. ik had daarvoor de G5 die het nog steeds doet, maar af en toe had ik het idee dat hij niet lekker reageerde, dus ben ik voor de G500 gegaan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Ik heb vandaag deze gekocht.

hij bevalt mij goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iThinkSo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-04 12:35

iThinkSo

Ik heb deze tekst en jij niet!

Heeft iemand ervaring met de Roccat Pyra I.C.M. de Steelseries 4hd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik met m'n muizentik heb me zaterdag bij de Media Markt de Razer Imperator 2012 meegenomen. Ik vond hem in de winkel wel overtuigend aanvoelen. En hij presteert ook goed. Ik heb vroeger de gewone Imperator gehad maar die uiteindelijk weggedaan omdat ik wat kramp kreeg bij lange gamesessies. De muis leek iets te groot voor me. Maar bij deze is het gebruikte materiaal weer wat anders en het bevalt me tot nu toe. Het gladde rubber dat gebruikt is voelt wat vreemd aan bij eerste aanraking maar bij langere gamesessies is de muis zeker wel comfortabel en ook precies. De grip zou misschien wat beter gekund hebben maar toch tot nu toe een dikke voldoende. Ik hou hem voorlopig dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
SuX DeLuXe schreef op maandag 23 april 2012 @ 13:45:
Ik met m'n muizentik heb me zaterdag bij de Media Markt de Razer Imperator 2012 meegenomen. Ik vond hem in de winkel wel overtuigend aanvoelen. En hij presteert ook goed. Ik heb vroeger de gewone Imperator gehad maar die uiteindelijk weggedaan omdat ik wat kramp kreeg bij lange gamesessies. De muis leek iets te groot voor me. Maar bij deze is het gebruikte materiaal weer wat anders en het bevalt me tot nu toe. Het gladde rubber dat gebruikt is voelt wat vreemd aan bij eerste aanraking maar bij langere gamesessies is de muis zeker wel comfortabel en ook precies. De grip zou misschien wat beter gekund hebben maar toch tot nu toe een dikke voldoende. Ik hou hem voorlopig dan ook.
De vorm van de muis vind ik juist geweldig, alleen de sensor spreekt me niet aan ik kan er in elk geval nix mee.

Na 3 imperators heb ik maar de deathadder black edition gekocht en deze doet precies wat ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-06 11:43

Michelli

LL.M

Twee weken geleden is mijn Logitech G9 na tweeënhalf jaar trouwe dienst kapot gegaan (laser werkt niet meer). Gelukkig geeft Logitech drie jaar garantie, dus heb ik diezelfde week nog een G9x ontvangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Lucky you! G9x heeft duidelijk betere sensor. Heb zelfde stap gedaan (wel uit eigen zak betaald) en vind hem echt nauwkeuriger. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Help!!!! schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:23:
Lucky you! G9x heeft duidelijk betere sensor. Heb zelfde stap gedaan (wel uit eigen zak betaald) en vind hem echt nauwkeuriger. :)
Ik ga straks van een G400 naar een G9x. De G400 gaat in de tas mee als reismaatje en de G9x komt permanent op mijn bureau met een goede muismat!

Nu alleen nog een goede muismat uitzoeken. Iemand tips? :>

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Laatst online: 21:47

Rem

Qck! Heerlijke muismat, super simpel maar doet zijn werk echt goed.

Heb hiervoor de stalen muismat van razer gehad, werkte ook héél fijn maar mijn hand ruste vaak tegen de rand daarvan wat nog koudere handen veroorzaakte. Ben zeer blij met mijn Qck! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

remsporus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:15:
Qck! Heerlijke muismat, super simpel maar doet zijn werk echt goed.

Heb hiervoor de stalen muismat van razer gehad, werkte ook héél fijn maar mijn hand ruste vaak tegen de rand daarvan wat nog koudere handen veroorzaakte. Ben zeer blij met mijn Qck! :D
Ik heb nu 2 Qck! :+ Grote en een kleine maar wil wat permanenters :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

Aha, kan je misschien uitleggen wat je bedoelt met permanenters? Mijn Qck gaat a behoorlijk lang mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

remsporus schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:27:
Aha, kan je misschien uitleggen wat je bedoelt met permanenters? Mijn Qck gaat a behoorlijk lang mee!
Al mijn Qck! krijgen opgekrulde randjes en dat word steeds erger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Een Qck gaat maar een paar weken mee, na 2 weken is het supergladde ervan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 26-04 13:57

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Touchdomex schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:30:
[...]

Al mijn Qck! krijgen opgekrulde randjes en dat word steeds erger :+
Als het een stoffen muismat wat wasbaar is zijn die randjes weg na een wasbeurt. Ik heb een corepad eyepad XL en XXL en mocht er een vies worden gaat hij de wasmand in en gebruik ik de andere.

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem

Rem

RoaDHouse schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:32:
Een Qck gaat maar een paar weken mee, na 2 weken is het supergladde ervan af.
:|

Dat is niet mijn ervaring!
Ik heb de mijne al een goed jaar en bevalt nog steeds erg goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

RoaDHouse schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 21:18:
Steelseries doet niet aan garantie, net als razer :) zelf meerdere malen ervaren.
Ik haal misschien een oude post aan, maar zolang de muis bij een NL winkel is aangeschaft heeft de winkel waar je de muis gekocht hebt gewoon de plicht om garantie te geven zolang de economische levensduur niet verstreken is van de muis! Neem met NL winkels dus nooit direct contact op met de fabrikant, maar met de winkel!

[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 01-05-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

kKaltUu schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 16:33:
[...]

Als het een stoffen muismat wat wasbaar is zijn die randjes weg na een wasbeurt. Ik heb een corepad eyepad XL en XXL en mocht er een vies worden gaat hij de wasmand in en gebruik ik de andere.
Het is gewoon de bovenste laag die los laat van het rubber eronder. Dat kun je toch niet met de wasmachine fixen?

Ik zocht eerder iets metaal/glas achtigs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Vage boel dan ... mijn Razer Mantis Speed blijft gewoon heel en als die te vies wordt dan gooi ik hem de wasmachine in en kan ik weer verder muizen :D

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

Touchdomex schreef op dinsdag 01 mei 2012 @ 14:26:
[...]
Nu alleen nog een goede muismat uitzoeken. Iemand tips? :>
Razer Destructor? Hardsurface.

ik ben er heel erg te spreken over icm met mijn Razer Mamba 2012

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dawn schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:23:
[...]

Razer Destructor? Hardsurface.

ik ben er heel erg te spreken over icm met mijn Razer Mamba 2012
Die staat niet meer in het zwart in de Pricewatch.

Iemand ervaringen met kunststoffen muismatten?

Goedkoopste muismat van alu/staal komt al snel richting de prijs van mijn muis en die kunststoffen vallen precies in wat ik nu heb en die stalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawn
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-06 14:01

Dawn

..Sworn to the Dark..

Touchdomex schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 12:48:
[...]

Die staat niet meer in het zwart in de Pricewatch.

Iemand ervaringen met kunststoffen muismatten?
De Destructor is, zover ik weet, ook niet in het zwart uitgebracht, alleen donkergrijs.
Heb ik ergens gemist dat je alleen een zwarte mat wilde? excuses als dat zo is.
de top is overigens kunsstof mocht je het willen weten.

Rig: Intel Core i7 14700KF, ROG Z790 Hero EVA-02, ROG RTX4080 OC powered || Phone: Apple iPhone 15 Pro Max BT 512GB || Ride: Volvo V60 Polestar MY2017 at 120k km

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Dawn schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:22:
[...]

De Destructor is, zover ik weet, ook niet in het zwart uitgebracht, alleen donkergrijs.
Heb ik ergens gemist dat je alleen een zwarte mat wilde? excuses als dat zo is.
de top is overigens kunsstof mocht je het willen weten.
Nee niets gemist maar wit vind ik lelijk :+ Andere kleuren zijn meestal wel prima. Ik heb tenslotte geen mac dus alles behalve wit is prima. Ja zelfs roze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik zoek een nieuwe muismat. Het liefst met een harde surface, en zo'n kussentje waar je hand op kan rusten.

Ik heb nu de Razer Exactmat X speed en die is nogal versleten :P

Heeft iemand een idee?

[ Voor 6% gewijzigd door Avioto op 02-05-2012 19:31 ]

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Wat heb je zelf al gevonden, dat helpt wat gemakkelijker en waarom niet weer een Razer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Weet iemand of de internals (voornamelijk de sensor) van een Razer DeathAdder (1800 of 3500 dpi) in een Razer Mamba behuizing te modden is ??

Dit lijkt mij echt de ideale muis voor mij op het moment :9~ dus mocht iemand het ergens tegenkomen laat maar wat weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
brilsmurfffje schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 19:38:
Wat heb je zelf al gevonden, dat helpt wat gemakkelijker en waarom niet weer een Razer ?
Nou, ik heb dus niks kunnen vinden met zo'n kussentje.

En die van Razer, die nu uit is met kussentje, daar hoor ik slechte verhalen over. Dat het snel kapot zou zijn.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Van de week de Cyborg rat mmo 7 binnen gekregen. De G700 heb ik weer weggedaan aangezien die te groot was voor mijn handen en ik er stijven handpalmen van kreeg. Qua buttons vond ik de G700 wel goed.

De MMO7 eerste indruk vind ik erg goed, ben nog wel naar de juiste afstelling aan het zoeken, maar vind de verschillende opties wel erg fijn. Ben nu nog regelmatig aan het klooien hoe ver moet de achterkant erop, met of zonder pinkierest. Vind de 5-button toets tot nu toe goed werken in games. Ik speel met name RPG's en RTS's op de pc.
Voor normaal office gebruik vind ik hem minder fijn omdat er onder je duim veel buttons zitten. Maar heb hem pas een week, dus ben ben nog aan het wennen.

[ Voor 6% gewijzigd door el-jorge op 19-05-2012 13:02 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 10:01
Ik ben zeer tevreden met mijn Steelseries 4HD (echt heel goed), met harde surface, en mijn Steelseries QCK Diablo 3 (slijt sneller dan de 4HD), met stoffen surface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb de Logitech G9X, en die vind ik echt prima, lekker zwaar (zelf in te stellen natuurlijk) Mijn muis

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-06 23:17
Ben erg tevreden over m'n Roccat Kone+

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Ik snap niet dat Logitech nog geen nieuwe line- up gaming muizen, toetsenborden en headsets hebben aangekondigd. Het is alweer een tijd terug dat de Logitech G700 muis uitkwam, samen met het G19 toetsenbord.

Weet iemand hoe dit kan?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378118

Ik wil een nieuwe muis kopen en heb nu een oude G9 muis van logitech.

Ik denk er aan om de G700 muis te kopen van logitech.
Maar sommigen klagen er over dat ze last van de hand en de pols krijgen.
Ik krijg dit vooral als het muispijltje echt smooth beweegt.
Ik heb liever dat het muispijltje strak beweegt zo krijg ik ook niet last van de pols en hand.

Iemand hier ervaring mee met de G700??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 14:09
Anoniem: 378118 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:02:

Maar sommigen klagen er over dat ze last van de hand en de pols krijgen.
Ik krijg dit vooral als het muispijltje echt smooth beweegt.
Ik heb liever dat het muispijltje strak beweegt zo krijg ik ook niet last van de pols en hand.

Ik ben enige tijd in het bezit van de Logitech G700 en kan niet anders spreken dan lof. Ik heb hiervoor een Razer Copperhead gehad en heb ook ervaring met de Deathadder en Logitech G9.

Muizen zijn zeer persoonlijk en als iemand last krijgt van zijn pols wil niet zeggen dat jij dit ook hebt. Jou hand is groter/kleiner en je houd wellicht de muis anders vast. Voor mij is dit de PERFECTE muis, zodra deze stuk gaat koop ik direct een nieuwe. Het enigste nadeel wat ik kan bedenken is dat de muiskabel om hem op te laden een beetje stug is en ik dan ook veel minder fijn muis als deze opgeladen wordt.

Wat bedoel je precies met de muis smooth bewegen en dan last van je pols krijgen en met strak weer niet?

De grip voelt fijn aan de muis de hoeveelheid knoppen zijn ideaal de knoppen zelf voelen perfect fijner dan bij mijn copperhead bijv. Als je twijfelt zoek dan een winkel of een vriend waar je hem even kan uit proberen hoe deze in je hand valt. Ik heb hem eigenlijk blind gekocht omdat ik perse een draadloze muis moest hebben (game op een 40" TV met een redelijke afstand van mn TV) maar toch vaak game. Kwa gewicht is deze muis aan de zware kant door de batterijen de copperhead is een veer vergleken bij de G700. Verglijkbaar met de G9 met gewichtjes.

Echt waar dubbel en dwars zijn geld waard een aanrader!

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tiwazz schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:12:
[...]

Ik ben enige tijd in het bezit van de Logitech G700 en kan niet anders spreken dan lof. Ik heb hiervoor een Razer Copperhead gehad en heb ook ervaring met de Deathadder en Logitech G9.

Muizen zijn zeer persoonlijk en als iemand last krijgt van zijn pols wil niet zeggen dat jij dit ook hebt. Jou hand is groter/kleiner en je houd wellicht de muis anders vast. Voor mij is dit de PERFECTE muis, zodra deze stuk gaat koop ik direct een nieuwe. Het enigste nadeel wat ik kan bedenken is dat de muiskabel om hem op te laden een beetje stug is en ik dan ook veel minder fijn muis als deze opgeladen wordt.

Wat bedoel je precies met de muis smooth bewegen en dan last van je pols krijgen en met strak weer niet?

De grip voelt fijn aan de muis de hoeveelheid knoppen zijn ideaal de knoppen zelf voelen perfect fijner dan bij mijn copperhead bijv. Als je twijfelt zoek dan een winkel of een vriend waar je hem even kan uit proberen hoe deze in je hand valt. Ik heb hem eigenlijk blind gekocht omdat ik perse een draadloze muis moest hebben (game op een 40" TV met een redelijke afstand van mn TV) maar toch vaak game. Kwa gewicht is deze muis aan de zware kant door de batterijen de copperhead is een veer vergleken bij de G700. Verglijkbaar met de G9 met gewichtjes.

Echt waar dubbel en dwars zijn geld waard een aanrader!
Bedankt voor je reactie.

Ik heb het nog even opgezocht op internet maar ik bedoel waarschijnlijk het verschil met claw en palm grip.
En ook het verschil in mouse lag en versnelling en vertraging.

De G700 is ook de duurste muis van logitech, maar dat maakt mij niet zo veel uit ik wil lekker kunnen internetten en gamen.

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 378118 op 27-05-2012 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Anoniem: 378118 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:34:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Ik heb het nog even opgezocht op internet maar ik bedoel waarschijnlijk het verschil met claw en palm grip.

De G700 is ook de duurste muis van logitech, maar dat maakt mij niet zo veel uit ik wil lekker kunnen internetten en gamen.
Ik hou mijn muis meestal vast met de palm grip soms even claw grip op sommige momenten. Hierbij heb ik geen last van mijn pols en is de muis accuraat zonder lag en super smooth. De muis is heel erg snel tot 5700 DPI en uit mijn hoofd 1000reports/second ik heb hem altijd op 500 staan. De hoeveelheid knoppen zitten zo op de muis dat je niet eens merkt dat ze er zitten behalve als je ze gebruikt. Echt een top muis! Prijzig maar het waard :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Jullie weten dat de pollrate van USB niet boven de 125Hz kan zonder te kloten aan USB drivers? Iets wat een muisdriver niet zou moeten kunnen. Pollrates van 1000 Hz, zijn dan ook onzin tenzij je zelf aan de pollrate gaat zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:18

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Gropah schreef op zondag 27 mei 2012 @ 10:50:
Jullie weten dat de pollrate van USB niet boven de 125Hz kan zonder te kloten aan USB drivers? Iets wat een muisdriver niet zou moeten kunnen. Pollrates van 1000 Hz, zijn dan ook onzin tenzij je zelf aan de pollrate gaat zitten.
De usb spec laat polling rates van 1000 gewoon toe. Elk apparaat kan zijn gewenste polling rate doorgeven. Vanwege een bug in Windows XP kon dit alleen met USB 2.0, of door alle apparaten te forcen naar een snellere polling rate.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Volgens mij is het ook mogelijk om 1000hz over USB te sturen hoor? In de software kan je het instellen op 125, 500, 1000. Ik kies 500 omdat de batterij dan langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Anoniem: 378118 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:34:
[...]

Bedankt voor je reactie.

Bij de meeste mediamarkten hebben ze de G700 gewoon liggen en kun je hem vasthouden.

Heb er ook over gedacht maar vond hem niet super vasthouden en ben toen voor de G9x gegaan (kwam van G9 af). Blijft persoonlijk dit.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Help!!!! schreef op zondag 27 mei 2012 @ 12:27:
[...]

Bij de meeste mediamarkten hebben ze de G700 gewoon liggen en kun je hem vasthouden.

Heb er ook over gedacht maar vond hem niet super vasthouden en ben toen voor de G9x gegaan (kwam van G9 af). Blijft persoonlijk dit.
De G9x is dan ook een top muis O+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dus de G700 is een echte palm grip muis met een hoge rug.

Ik denk dat ik de G700 dinsdag maar ga bestellen.
De G9 die ik nu heb ik denk ik meer een claw grip muis.
Hij is ook vrij plat.

Ik denk dat ik de G700 vooral zonder accu zal gebruiken ook omdat hij dan een stuk lichter is.
En zo hoef ik hem niet steeds op te laden.
De stugge USB kabel kun je geloof ik ook vervangen voor een minder stugge kabel.

Ik kan ook een nieuwe g9x nemen die zijn geloof ik ook een stuk verbeterd tenopzichte van de g9.

Of zijn er nog andere betere muizen dan de G700??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 28-02 14:41

iNFiNiTY-

pro

De linkjes in de TS (van Steelpad) werken niet.

Afbeeldingslocatie: http://img252.imageshack.us/img252/442/logitech.jpg

Deze gebruik ik ''wel eens'' maar ik vind het maar niks. Meestal haal ik hem weg en laat ik de muis gewoon over het bureau glijden.. Kan dit eigenlijk kwaad? :x
Anoniem: 378118 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 02:02:
Ik heb de G700 geprobeerd, vind het maar niks die layout... Misschien komt de G700 wat beter tot zijn recht als je wat kleinere handjes hebt.

De G9x is stukken beter imo. _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door iNFiNiTY- op 29-05-2012 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

Anoniem: 378118 schreef op zondag 27 mei 2012 @ 23:16:
Dus de G700 is een echte palm grip muis met een hoge rug.

Ik denk dat ik de G700 dinsdag maar ga bestellen.
De G9 die ik nu heb ik denk ik meer een claw grip muis.
Hij is ook vrij plat.

Ik denk dat ik de G700 vooral zonder accu zal gebruiken ook omdat hij dan een stuk lichter is.
En zo hoef ik hem niet steeds op te laden.
De stugge USB kabel kun je geloof ik ook vervangen voor een minder stugge kabel.

Ik kan ook een nieuwe g9x nemen die zijn geloof ik ook een stuk verbeterd tenopzichte van de g9.

Of zijn er nog andere betere muizen dan de G700??
Waarom overweeg je de g700 als je hem toch met kabel gaat gebruiken. Neem dan een G500, kan je het gewicht ook nog eens aanpassen.

Ik vond de g700 overigens niet fijn, te hoog, kreeg vrij snel stijve handen van. Heb de G500 ook, vind dat wel een fijne muis. Lijkt veel op de g700, maar net iets minder buttons, en voor mijn handen iets beter vasthouden. Ik heb meestal een palmgrip en vind een hoge muis dan niet fijn. Ik heb redelijk korte vingers, mijn hand is gemiddeld qua grootte.
Ik heb nu de cyborg rat mmo7. Fijne muis. Jammer van de twineye laser. Heb last van de bekende probleempjes, maar vind dit persoonlijk niet heel storend. De grip en het aantal buttons maken veel goed.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

G700 is veel fijner dan de G500 wat mij betreft : Veel preciezer dan de G9/G9x en ligt ook nog fijner in de hand dan de G9 serie en de oude G518 en G5/G7 en zo :)

Daarnaast lekker veel knoppen op de juiste plekken !! Jammer dat er geen normale goedkopere versie van is zonder dat wireless gedoe :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
nero355 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:06:
G700 is veel fijner dan de G500 wat mij betreft : Veel preciezer dan de G9/G9x en ligt ook nog fijner in de hand dan de G9 serie en de oude G518 en G5/G7 en zo :)

Daarnaast lekker veel knoppen op de juiste plekken !! Jammer dat er geen normale goedkopere versie van is zonder dat wireless gedoe :'(
G700 en G9x hebben dezelfde sensor, dus de G700 kan niet preciezer zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Een kwestie van smaak G9x, G700 allebei topmuizen. Alleen als je hem alleen met draad gaat gebruiken is misschien de G9x beter aangezien de stugge kabel van de G700. Persoonlijk vind ik de G700 fijner vasthouden maar dat is maaar net wat je gewend bent denk ik. Probeer ze uit bij een media markt! :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:53

Shaggy

Misantroop pur sang

Zijn er hier gebruikers die de overstap hebben gemaakt van de MX-500-518 naar een R.A.T.-9? Hoe is de ergonomie in vergelijking, zeker als je er al even mee werkt?

Zit er sterk aan te denken er eentje te gaan halen daar mijn zoveelste Logitech weer kapot is gespeeld 8)7

Making an ass of myself since the 70's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:25
Welke muis is aan te raden voor grote handen? Mijn handen zijn ongeveer 20 cm lang vanaf de pols tot het topje van mijn middelvinger, en met veel muizen is het daardoor vermoeiend om er lang mee te werken.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

shaggy8675 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 23:50:
Zijn er hier gebruikers die de overstap hebben gemaakt van de MX-500-518 naar een R.A.T.-9? Hoe is de ergonomie in vergelijking, zeker als je er al even mee werkt?

Zit er sterk aan te denken er eentje te gaan halen daar mijn zoveelste Logitech weer kapot is gespeeld 8)7
Ben overgegaan van een G500 naar een R.A.T. MMO7. Vond de G500 al een fijne muis, maar vind qua vormgeving en ergonomie de MMO7 nog iets fijner. Kan het wat dat betreft aanraden. Vind wel de laser van de logitech muizen beter.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik krijg morgen mijn G700 muis binnen ff afwachten dus.

Vandaag heb ik mijn G19 gaming toetsenbord binnengekregen.
Perfecte combinatie zo een G700 naast een G19 toetsenbord.

Dat word lekker gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb mijn G700 gaming muis binnen.
Alleen net als jullie al zeiden je krijgt er kramp van in de vingers.
Maar dit heb ik een beetje op kunnen lossen door hem van de kabel los te koppelen
en draadloos te gebruiken.

De winkelier wilde hem ook wel weer terug nemen en dat ik hem dan inruilde voor de G9x.
na het weekend beslis ik of ik hem voor de g9x inruil.

verder prima muis lekker groot voor mijn hand, zitten verder geen nadelen aan.
met veel knoppen. maar mischien moet ik er ook nog wel even aan wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Hoe krijg je dat voor elkaar dan ?! De G9x/G9 is een kleine rotmuis vergeleken met de G700 !!

Ik ken meerdere ex-eigenaren die dit 100% ondersteunen :)

De G700 vind ik net zo comfortabel als een DeathAdder in 1800 dpi uitvoering en ik heb best grote handen. Moet je niet gewoon aan de dpi wennen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:14:
Hoe krijg je dat voor elkaar dan ?! De G9x/G9 is een kleine rotmuis vergeleken met de G700 !!

De G700 vind ik net zo comfortabel als een DeathAdder in 1800 dpi uitvoering en ik heb best grote handen. Moet je niet gewoon aan de dpi wennen ??
ik zal nog even kijken bij de dpi instellingen en gevoeligheid.
inderdaad een lekkere grote muis die g700

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nero355 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 22:14:

ik ben nu wel aan de g700 gewend.
Ik bestel denk ik niet weer een andere.
Alleen ik had de fout gemaakt om hem te verbinden met de kabel en hij hoort draadloos.
En het is een vrij stugge kabel. en kreeg zo druk op de vingers.

Ik heb even een paar games getest zoals black ops, gta 4, unreal tournament 3.
In combinatie met het G19 toetsenbord en de g700 muis spelen deze games veel plezieriger.
Dus mooie combinatie zo.
heeft wel wat gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog even GTA 4 opgestart maar de stad en de game komt echt tot leven door mijn g700 muis en mijn g19 toetsenbord. Inversteren in je muis en toetsen is echt de moeite waard.
Ik ga denk ik nu niet meer met de windows xbox controller spelen.
Het komt natuurlijk ook omdat deze muis en toetsenbord echt voor gaming gemaakt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik vind de g700 niet echt geschikt voor snelle FPS games, "veel" te lomp met optillen en "veel" te zwaar. Voor de rest is de batterij-duur belachelijk kort.

Na dit avontuur met draadloos ben ik weer terug bij alles met draad, wat een genot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 11:50
Oke.. Heb nu een Steelseries fnatic muismat. Deze dus: Afbeeldingslocatie: http://cdn-web.steelseries.com/wp-content/uploads/2031-2470.jpg

Probleem is. Hij is te glad in combinatie met mijn G500. Ik speel redelijk low-sens
Rare is, soms is die niet te glad. En de andere dag lijkt het wel een ijsbaan..

Welke mat is WEL altijd even stroef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Ben uiteindelijk na wat proberen toch maar voor de Logitech G9x gegaan. Moet zeggen dat de ergonomie me het meeste aanspreekt, gebruik nu 8 gram aan gewicht en dat lijkt goed te werken. Moest wel even wennen aan die schuurpapier achtige oppervlakte van 1 shel, maar ligt wel goed in de hand.

Werkt iig prima met m'n Steel S&S mat. Denk dat ik nog snel een G13 erbij ga halen dan is het setje compleet, G9x, G13 en G15 haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaggy

Shaggy

Misantroop pur sang

Marsjee schreef op maandag 11 juni 2012 @ 21:41:

Welke mat is WEL altijd even stroef?
Mmhh, mijn Steel S&S is eigenlijk best aardig, weet niet hoe hij zich houd tov jouw nieuwe. Hiervoor gebruikte ik een IceMat. Die waren stroef, alleen een verschrikkelijk geluid als er een vuiltje op lag :X Maar daar die dingen van glas waren is ie bij mij binnen het jaar natuurlijk gesneuveld :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marsjee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-05 11:50
Ben gegaan voor de Steelseries steelpad Qck+ Moet de zelfde als mijn huidige zijn. Zonder fnatic printje.
Mijn mat is gewoon op. Is ook wit uitgeslagen etc. Wellicht dat de nieuwe weer lekker muist :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swoooon
  • Registratie: Maart 2011
  • Niet online
HardCoreGamer schreef op vrijdag 18 mei 2012 @ 22:20:
Ik snap niet dat Logitech nog geen nieuwe line- up gaming muizen, toetsenborden en headsets hebben aangekondigd. Het is alweer een tijd terug dat de Logitech G700 muis uitkwam, samen met het G19 toetsenbord.

Weet iemand hoe dit kan?
Uit het verleden blijkt dat ze vaak Gserie producten aankondigen tussen Juni en mid-Augustus, de G600 is ook zojuist (stilletjes) aangekondigd. Ik wacht zelf tot de opvolger van de g500 om mijn G9 te vervangen hopelijk komt die rond augustus, had ervoor een mx518 en vind de grotere vorm toch prettiger.

Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aham brahmasmi
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-08-2021
(jarig!)
Marsjee schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 18:04:
Ben gegaan voor de Steelseries steelpad Qck+ Moet de zelfde als mijn huidige zijn. Zonder fnatic printje.
Mijn mat is gewoon op. Is ook wit uitgeslagen etc. Wellicht dat de nieuwe weer lekker muist :D
De Mionix Alioth is ook een fijne softtop mat die niet te glad is (prettige hoeveelheid glijdweerstand).
Ik had een originele Qpad die ik heel fijn vond; tijdje geleden een nieuwe gekocht met die Hybratek coating, maar die is voor mij echt véél te glad. De Mionix mat is wel een goede vervanging voor mij. Het enige probleem wat ik ontdekt heb is dat de tracking (met Diamondback 3G en MX518) op het zwarte gedeelte soms onbetrouwbaar lijkt.

Nog even een opmerking over teflon muisvoetjes: ik was op zoek naar nieuwe voor mijn MX518 en keek rond naar de voetjes van Steel series en Corepad, maar ik las toch opmerkingen over slechte pasvorm (mensen die de voetjes moesten gaan bijsnijden) en te dunne voetjes. Daarom heb ik weer Hyperglides gekocht en de kwaliteit is nog net zo goed als vroeger: perfect dus. De pasvorm kan niet beter en de dikte lijkt goed. Enig nadeel is dat Hyperglide geen resellers in Europa meer lijkt te hebben, dus moest ik ze via Hyperglide zelf uit de VS kopen, dus het duurde wat lang voordat ik ze binnen had. Ik kan ze iig van harte aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

Ik heb besloten over te stappen naar een draadloze muis en toetsenbord. Ik heb een aantal jaren een Logitech MX518 gebruikt en ik ben op zoek naar het equivalent van de MX518, maar dan draadloos. Ik game er wel af en toe mee; precisie is dus wel een beetje belangrijk, zeker bij spellen zoals CS.

Heeft iemand een idee wat hier een goede draadloze vervanger voor is? Ik ben wel op zoek naar een muis met een een net uiterlijk, die Razer muizen e.d. doen met niet zoveel.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 403706 op 29-12-2012 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-06 10:12
Anoniem: 403706 schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 22:18:
Ik heb besloten over te stappen naar een draadloze muis en toetsenbord. Ik heb een aantal jaren een Logitech MX518 gebruikt en ik ben op zoek naar het equivalent van de MX518, maar dan draadloos. Ik game er wel af en toe mee; precisie is dus wel een beetje belangrijk, zeker bij spellen zoals CS.

Heeft iemand een idee wat hier een goede draadloze vervanger voor is? Ik ben wel op zoek naar een muis met een een net uiterlijk, die Razer muizen e.d. doen met niet zoveel.
Waarom eigenlijk draadloos?
Ik was een paar jaar geleden er ook echt van overtuigd dat ik draadloos wilde, maar waarom eigenlijk? In combinatie met een desktop zitten de kabels niet in de weg toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

yannickie111 schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:20:
[...]

Ik was een paar jaar geleden er ook echt van overtuigd dat ik draadloos wilde, maar waarom eigenlijk? In combinatie met een desktop zitten de kabels niet in de weg toch?
Tenzij je alle kabels netjes weg werkt?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
iApp schreef op zondag 30 december 2012 @ 13:19:
[...]

Tenzij je alle kabels netjes weg werkt?
1 keer wegwerken, en dan kan alles blijven staan.
Nogmaals: voor mij woog dit nadeel dus niet op tegen de voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 403706

yannickie111 schreef op zondag 30 december 2012 @ 01:20:
[...]

Voor het gemak en ik vind het er netter uitzien als alle kabels weggewerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
Anoniem: 403706 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 10:46:
[...]
Voor het gemak en ik vind het er netter uitzien als alle kabels weggewerkt zijn.
Misschien wel interessant leesvoer: Nieuw toetsenbord. Bedraad/draadloos? Welke?
Pagina: 1 ... 19 20 Laatste

Dit topic is gesloten.