Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist de Roccat kone binnen :) Even flink spelen en testen, update volgt later :P

Ben zelf al lange tijd trouwe gebruiker van de Laser 6000 van microsoft, inmiddels mijn 3rde.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 26-11-2008 18:07 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Sinds ik Setpoint van L gebruik voor mijn mx518 is de muis trager geworden met het openen van een nieuw tabblad in windows internet explore ( vista ). Ik gebruik altijd de knop van de scrollknop, deze druk ik dan in en krijg een nieuw tabblad. Voorheen kwam die er meteen, nu moet ik twee keer drukken en altijd wachten. Terwijl als ik rechtermuisklik doe en dan openen in nieuw tabblad dan is het er meteen, ligt dus aan setpoint of muis ?

Meer mensen last van ?

Doet het weer, ingesteld op algemene knop ipv autoscroll en hij doet hetzelfde maar dan sneller :)

[ Voor 24% gewijzigd door NeoMe op 11-12-2008 16:12 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry Tower
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 00:54
Ik heb tot grote tevredenheid mijn Logitech mx300. Nu wil ik er ook zo eentje voor bij mijn mac (past nog ook). Echter, ik vind geen shops die hem nog verkopen. Iemand die wel weet waar ik er nog eentje kan vinden, pricewatch iig al niet...

System 1: Q6600 Asus P5N-E Geforce 8800 GTS 4 GB Ram 640 GB || System 2: imac early 2010 i7 2.93Ghz 4GB 27inch || mobile: macbook early 2007 2GHz 2GB/320GB * Sony P200 * Nokia 6230i/Nokia 6500/Nokia E52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:29

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Henry Tower schreef op zondag 28 december 2008 @ 23:19:
Ik heb tot grote tevredenheid mijn Logitech mx300. Nu wil ik er ook zo eentje voor bij mijn mac (past nog ook). Echter, ik vind geen shops die hem nog verkopen. Iemand die wel weet waar ik er nog eentje kan vinden, pricewatch iig al niet...
Model is vervangen door de MX310, toen door de G1, en op het moment is er zviw geen muis van Logitech die lijkt op de MX300.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

En inmiddels is de Roccat Kone stuk gegaan. Tijdens het scrollen werd het scrollwiel ineens een freewheel. Tilten naar rechts werkt niet meer en scrollen ook niet, nu een RMA aangevraagd, kijken wat ik er uit terugkrijg...

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gleighton
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Logitec MX 510 is een ideale muis voor mij, in combinatie met een ikea muismat van 5 euro. Kost niet veel en is toch heel fijn. (Mijn mening dan, maar volgens mij maakt het niet zo veel uit ipv een dure muismat van 50 euro...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daywalk3r
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-12-2023

Daywalk3r

Walks at night 2

Daywalk3r schreef op maandag 10 november 2008 @ 18:35:
Ik heb een beetje 2 vragen eigenlijk.

Heb nu een Mx518 en soms valt hij uit. Als ik dan de usb eruit haal en er weer in doe dan doet hij het gewoon weer. Dit is bij mijn profiel en die van me broer zowiezo. Die van me pa lijkt het niet te hebben. Nu zei de webwinkel dat hij kapot is en ik rma aan kan vragen. Maar nu twijfel ik dus of hij kapot is. Kan het ergens anders aan liggen? Heb geen setpoint geïnstalleerd.

En als hij kapot is is het dan verstandig om van een mx518 naar een razer muis te gaan of is dat een te groot verschil?

En wat is een goeie niet al te grote muismat. Me Eyepad S begint te slijten.
Oude quote maar het is nog niet opgelost.
Ben er achter gekomen dat de muis (of in ieder geval het lampje) het gewoon doet en dan uitvalt als hij windows gaat laden. In een usb poort achter. Nu zit hij in de front usb en doet hij het wel.

Ligt dit dan aan windows, de usb of me muis?

Is the enemy of my enemy, my friend or my enemy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Mijn Razer eXactmat begon toch wel erg hard de pootjes van mijn muis weg te schuren, dus ik heb maar gelijk een nieuw matje besteld.
Heb een Roccat kone muis, en heb de Taito besteld. Ben benieuwd :)

@Wiethoofd: Hoe lang had je de Kone?

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

F_demon schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 00:52:
@Wiethoofd: Hoe lang had je de Kone?
Vanaf 4 november tot 3 januari, net geen 2 maanden. Inmiddels weer keurig uit de garantie een nieuwe en m'n broertje heeft er ook een en beide doen nog wel steeds goed hun werk.

Ik zal binnenkort mijn review even updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb net mijn taito binnen.
Dat ding is groot!
Afbeeldingslocatie: http://i43.tinypic.com/15pfime.jpg
Wat je ziet:
HP 24"scherm
Logitech G15 v1
Snowpeak titanium reiseetstokjes :D
Roccat Kone
Roccat Taito muismat

En nog een andere foto:
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/71pimh.jpg
In vergelijking met mijn Razer eXactmat.
Je ziet er trouwens ook dat ik een beetje door de laag heen aan het gaan ben. :P

Eerste indruk:
-Lekker grote mat, maar niet te dik. (Ik kan er nog mijn toetsenbord half opzetten zonder dat dit vervelend is)
-Iets stroever dan de "control" zijde van de Razer-mat, maar dan wat soepeler.
Op de razer mat bleef de muis als het ware wat langer doorglijden, maar hier 'schuurt' de muis als het ware wat minder. Minder hobbelig.
-Stil. Veel minder geluid met het bewegen van de muis.
-Minder koud. De Razer kon in de winter nog wel eens er koud aan je pols voelen. :)
-Mooi. Gewoon een zwarte mat met een klein logo onderin. past prima overal bij. Veel andere matten hebbebn mooie prints, maar als je alles zwart met rood hebt is dat wat minder mooi.
-Relatief betaalbaar. €14.95 is veel voor een muismat, maar de meeste game-muismatten zijn zo rond deze prijs of vaak duurder.

Al met al, ik ben tevreden:

@Wiethoofd: Hmm, ben benieuwd hoe die bij mij blijft, vind hem tot nu toe wel erg prettig.
Wel vrij snel opgelost dan. :)

[ Voor 13% gewijzigd door JaccoW op 16-01-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:41

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En mijn Kone is zojuist ook overleden ;( Alles werkt nog, behalve de beweging zelf :P Andere PC zelfde probleem, alsof die lens kapot is. In iedergeval RMA aanvragen, was ik toch ruim 2 maanden een hele happy gebruiker van de muis.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
F_demon schreef op vrijdag 16 januari 2009 @ 16:02:
Ik heb net mijn taito binnen.
Dat ding is groot!
[afbeelding]

[...]
Ik heb zelf een Ratscar Esporter XXL, die is nog ietsje groter:
Afbeeldingslocatie: http://www.slashgear.com/gallery/data_files/2/8/1/ratscar_mousepad.jpg

Het fijne van dat ding is dat ik zaken zoals mijn telefoon ook gewoon lekker op mijn bureau kan leggen zonder dat hij gaat krassen o.i.d. en dat je je niet zo druk hoeft te maken of je matje opeens eindigt :P

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Overtreffende trap _/-\o_

Dat is nog eens een factor 2-3 groter.
Ik gebruik mijn mat inderdaad ook om telefoon en dergelijke op te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Ja dat vind ik zelf ook veel fijner.
Alles op de mat zodat mijn arm ook niet zo hard ligt.
Zelf heb ik de Corepad xxxl.
Afbeeldingslocatie: http://www.gruntville.com/images/hardware/mousepad/corepad/corepad_deskpad_xxxl_hl.jpg

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-09 14:14

Flapmo

and back is gigi!

Mijn huidige razor copperhead is helaas overleden, zit nu te twijfelen of ik een diamonback 3g of een deathadder moet bestellen. Iemand met argumenten voor of tegen de muizen? Ik gebruik hem in combo met een icemat black, mijn copperhead werkte daar op zolang ik maar high dpi speelde.

Zoals ik nu kijk is het verschil alleen de vorm?

[ Voor 8% gewijzigd door Flapmo op 19-02-2009 09:22 ]

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Even een veer in de reet van Logitech:

Mijn MX610 cordless laser mouse (3 jaar garantie) is deels overleden, de linker muisknop weigert fatsoenlijk dienst te doen.
Afbeeldingslocatie: http://www.yycomputer.net/products/misc/mx610.jpg
Drag and drop wordt drag and drop immediately anywhere or not al all. Nou dat beviel niet. Gekocht op 13/10/2006, ik kan 'm nog gewoon omruilen voor een 'equivalent' bij 'point of sale' en anders had ik 'm nog van Logitech vervangen gekregen!

*O*

[ Voor 9% gewijzigd door Ramzzz op 19-02-2009 09:30 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Verwijderd

Pepperana schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 10:11:
Ja dat vind ik zelf ook veel fijner.
Alles op de mat zodat mijn arm ook niet zo hard ligt.
Zelf heb ik de Corepad xxxl.
[afbeelding]
Die Logitech Internet Navigator SE Black toetsenbordjes zijn ownage. Heb na heel lang zoeken een 2e kunnen vinden op Marktplaats (eerste was vocht in gekomen). Ik zweer bij die bordjes.

Edit .. en die muis heb ik ook gehad .. ben weer terug gegaan naar draad (MX500)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2009 11:39 ]

• Ray-zor
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:55

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 11:36:
Die Logitech Internet Navigator SE Black toetsenbordjes zijn ownage. Heb na heel lang zoeken een 2e kunnen vinden op Marktplaats (eerste was vocht in gekomen). Ik zweer bij die bordjes.

Edit .. en die muis heb ik ook gehad .. ben weer terug gegaan naar draad (MX500)
Die Logitech Internet Navigator toetsenbord is inderdaad superfijn. En de Nostromo n52 is helemaal briiljant. _/-\o_ Maar ik heb de Internet Navigator toch ingewisseld voor een wat smaller Logitech toestenbordje omdat met Nostromo en een flink toetsenbord er te weing ruimte overbleef om comfortabel te muizen. (En toetsenbord naar boven schuiven is geen optie).

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Ray-zor schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 14:21:
[...]

[...]

Die Logitech Internet Navigator toetsenbord is inderdaad superfijn. En de Nostromo n52 is helemaal briiljant. _/-\o_ Maar ik heb de Internet Navigator toch ingewisseld voor een wat smaller Logitech toestenbordje omdat met Nostromo en een flink toetsenbord er te weing ruimte overbleef om comfortabel te muizen. (En toetsenbord naar boven schuiven is geen optie).
Die heb ik ook. Alleen ze typen wat lomp en luidruchtig. Maar inderdaad, ze zijn OK. Als ik erop zit te tikken horen de buren het denk ik. :+

Ik zweer tegenwoordig bij de wat meer low-profile tobo's met zachte aanslag, zoals deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.logitech.com/repository/40/jpg/1955.1.0.jpg

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

lekkerste tobo wat ik nog heb, en wat ik ooit gehad heb is:

Afbeeldingslocatie: http://macapper.com/wp-content/uploads/2007/08/keyboard.jpg

als je die hebt wil je niet meer terug, heel even wennen en je apple key omslaan naar een alt toets, en je alt toets naar een windows toets met simpel progje. (zitten andersom op dit keyboard) maar dan heerlijke aanslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Hebben we! ;)

Mijn muis omgewisseld, MX620 draadloze lasermuis voor teruggekregen.

Logitech, Informatique: d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Ik ben heel erg tevreden over m'n (zwarte) icemat en ik wilde binnenkort een nieuwe kopen. Ik heb al bijna 3 jaar. Nu ging ik naar de site toe, blijkt dat steelseries de shop heeft overgenomen. Is hierover meer bekend, ik kon het niet zo snel vinden. Waarschijnlijk is het een beetje te laat voor mij doen :z !!

Anyway, deze leek me wel wat: http://www.steelseries.com/int/products/surfaces/i-2
Iemand hier ervaring mee? Of is dit het zelfde als de second edition icemat black?

Icemat, heb ik gebruikt icm mx510, mx518 en heden G9 en met de games UT/UT2k4/UT3/Q3A/CSS en Worms Mayhem :P. De UT games speel ik het meest en het gaat geweldig!! Ik heb de first edition van icemat op dit moment :P

edit--
Als ik de reviews mag geloven is de SteelSeries Experience I-2 gelijk aan de icemat black second edition!

[ Voor 9% gewijzigd door XTREEMRaGE op 25-02-2009 23:51 ]

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ramzzz schreef op donderdag 19 februari 2009 @ 09:29:
Even een veer in de reet van Logitech:

Mijn MX610 cordless laser mouse (3 jaar garantie) is deels overleden, de linker muisknop weigert fatsoenlijk dienst te doen.
[afbeelding]
Drag and drop wordt drag and drop immediately anywhere or not al all. Nou dat beviel niet. Gekocht op 13/10/2006, ik kan 'm nog gewoon omruilen voor een 'equivalent' bij 'point of sale' en anders had ik 'm nog van Logitech vervangen gekregen!

*O*
Ik had diezelfde muis, fijn dingetje. Alleen mijn usb receiver stick was afgebroken maar logitech kon me geen nieuwe leveren ;( .

Ps4/switch gamer

• Flapmo

Flapmo

and back is gigi!

XTREEMRaGE schreef op woensdag 25 februari 2009 @ 23:36:
Ik ben heel erg tevreden over m'n (zwarte) icemat en ik wilde binnenkort een nieuwe kopen. Ik heb al bijna 3 jaar. Nu ging ik naar de site toe, blijkt dat steelseries de shop heeft overgenomen. Is hierover meer bekend, ik kon het niet zo snel vinden. Waarschijnlijk is het een beetje te laat voor mij doen :z !!

Anyway, deze leek me wel wat: http://www.steelseries.com/int/products/surfaces/i-2
Iemand hier ervaring mee? Of is dit het zelfde als de second edition icemat black?

Icemat, heb ik gebruikt icm mx510, mx518 en heden G9 en met de games UT/UT2k4/UT3/Q3A/CSS en Worms Mayhem :P. De UT games speel ik het meest en het gaat geweldig!! Ik heb de first edition van icemat op dit moment :P

edit--
Als ik de reviews mag geloven is de SteelSeries Experience I-2 gelijk aan de icemat black second edition!
Wat is er precies beter aan de v2 tov de v1 dan :?. Ik heb al sinds hij uit kwam inderdaad de icemat black, maar kan me lastig voorstellen wat er beter wordt? Mijn muis werkt prima op de mat en het gaat vooral om het feit dat hij lekker glad is voor mij. Al zou ik kunnen indenken dat ze beweren dat je muis nog accurater kan zijn op mat v2.

• XTREEMRaGE
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:49

XTREEMRaGE

XTRËËM|RåGË

Flapmo schreef op donderdag 26 februari 2009 @ 09:12:
[...]

Wat is er precies beter aan de v2 tov de v1 dan :?. Ik heb al sinds hij uit kwam inderdaad de icemat black, maar kan me lastig voorstellen wat er beter wordt? Mijn muis werkt prima op de mat en het gaat vooral om het feit dat hij lekker glad is voor mij. Al zou ik kunnen indenken dat ze beweren dat je muis nog accurater kan zijn op mat v2.
V2 is wat groter, ik merk wel dat m'n 1st edition soms te klein is. :X.
En het zwart begint bij mij te vervellen :S

GöÐ, ®Ë§þËÇT åñÐ Höñöµ® | LÜ©K>SkïLL | XT®ËËM|®åGË ||Funky Monkeys || Fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

**** Roccat Kone :o   Om mezelf maar even te herhalen:
Wiethoofd schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 21:23:
En inmiddels is de Roccat Kone stuk gegaan. Tijdens het scrollen werd het scrollwiel ineens een freewheel. Tilten naar rechts werkt niet meer en scrollen ook niet, nu een RMA aangevraagd, kijken wat ik er uit terugkrijg...
Nummer 1 had ik vanaf 4 november tot 3 januari, net geen 2 maanden. Kreeg keurig een nieuwe muis.
Nummer 2 heb ik vanaf 13 januari tot vandaag (28 februari), net geeen 1,5 maand. RMA is al aangevraagd, hopelijk krijg ik weer een nieuwe, misschien dat ik wel een tweede bestel voor backup dat ik niet zonder zit als hij geRMA'ed wordt, het is namelijk wel een briljante muis als hij werkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Waarom gaan al die scrollwieltjes bij jou kapot?
Gebruik je ze soms om stalen pizza's mee door te snijden of zo. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Met je middle-mouse button op een link klikken is hetzelfde in Firefox als Ctrl+klik op een link, dit scheelt weer een key, tevens sluit je zo je tabbladen als er geen kruisjes in staan.

Mijn broertje heeft ook een Roccat Kone, gebruikt het klikken van z'n scrollwiel niet en heeft een perfect werkende muis. Toch maar even een mailtje richting Roccat sturen dat de boel echt wel stuk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_maniaC
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 20:12

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Heb hier een G15 V1, MX518 met hyperglides rustend op een Fatal1ty fatpad.
(ook erg grote muismat).

De huidige combinatie van muis + hyperglides + muismat bevallen erg goed.
Mijn MX518 is echter ontzettend aan het slijten (cosmetisch vooral) en ik wil daarom een nieuw aan gaan schaffen.
Dit zal waarschijnlijk weer een MX518 worden omdat deze zo enorm goed bevalt!
(Ben zelf al één MX510 en 2 MX518's verder in een jaar of 5-6 tijd en ze zijn allemaal cosmetisch/oppervlakkig helemaal versleten maar werken nog 100%).
Zit te denken om een Dark Night Limited Edition te pakken omdat deze lekker zwart is. :P

Heb al verschillende malen met de G5 gespeeld van vrienden maar kan maar niet wennen aan de rare gewichtsverdeling (ook zonder de gewichtjes) en het korrelige/droge oppervlak.
Ik vind hem echt stukken minder prettig.

Zijn hier de mening nog verdeeld over de optische sensoren in de 1600/1800DPI MX518 varianten? Of is dit allemaal prima?

Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Dat de Roccat Kone stuk gaat is buiten mijn schuld om, blijkt.

Na de RMA-aanvraag ingediend te hebben werd ik gebeld door de webwinkel (Cyes) waar ik em gekocht had. Hier hadden ze meer klachten dat het scrollwiel stuk ging, ook zijn er meerdere fora op internet te vinden waaruit blijkt dat de eerste batch muizen niet helemaal perfect is. Ik heb er voor gekozen tot de tweede batch muizen met een andere werken om zo een nieuwe/verbeterde versie van de muis te krijgen.

Overclockers UK Forums -- Roccat Kone Mouse - Wheel Broken ...
PCMech Forums -- Roccat Mouse - Scroll Wheel Issues
Facepunch -- Roccat KONE mouse problem (?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Even een update: Inmiddels heb ik uit de RMA Roccat Kone nummer 3 binnen.
Afgelopen maandag meteen na de RMA aanvraag werd ik opgebeld door de klantenservice van cyes met de vraag wat ik allemaal wel niet met die muis deed zoals in het verhaaltje hierboven ook staat.

Ook zeiden ze te wachten op een nieuwe batch Roccat Kone's, en dat hebben ze gedaan. Ik heb nu een Roccat Kone (V2). Ja, let op de haakjes, het is dezelfde met een hardwarematige aanpassing bij het scrollwiel. Ik heb de click er van vergeleken met die van m'n broertje die de originele versie heeft en die van de nieuwe versie klikt een stuk 'solider'. Nu kijken of hij het minstens 2 maanden uithoudt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* voor advertenties kun je advertentieruimte inkopen of (als particulier!) in V&A een advertentie zetten.

[ Voor 85% gewijzigd door TheZeroorez op 07-03-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01:58

Christiano007

Ich bin der champion

Registreer je je daar alleen voor?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

The Chosen One

Zie signature!

Ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe muis en muismat.
(en heel misschien een keyboard)

Heb flink zitten zoeken maar ik maak toch ff een post.
Ik zoek een nieuwe muis geschikt voor FPS maar ook RTS/etc met gebruikelijke goede controle en dat gedoe maar het liefst ook met enkele extra knoppen.

Ik kwam uit bij de Razer Lachesis.
Alleen ik zie heel veel reviews die toch negatief zijn over de ergonomie en hoe moeilijk het is om alle zijknoppen goed in te drukken is.
Zijn er hier nog meer alternatieven of kom ik dan gelijk bij de Deathadder/Habu of de 5G (die ik sowieso niet wil).

En voor de muispad kom ik uit bij de Razer Exact (+wristwrest) of de Steelpad 5L.
Razer Exact lees ik nog wel eens wat over slijtage. Iemand die hier ervaring mee heeft? (beide pads)

razer-exactmat / Steelpad 5L

Mogelijkheden voor toetsenborden is voor zover ik kon vinden een stukje minder.
De Razer-lycosa-mirror ziet er mooi uit (belangrijk je weet toch :9) alleen hoe zit het daar nou precies met de macro/extra functie toetsen?
Dat snap ik niet helemaal.
Alternatieven kom je bij de Gxx van Logitech lijkt me of zijn er nog onbekende merken met een goed toetsenbord?

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW

JaccoW

Kijkt en Luistert

Ik heb de Razer eXactmat gehad, en hij gaat inderdaad op een gegeven moment slijten, waarna je muisvoetjes ook ineens erg hard gaan. :P
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/4jwdq1.jpg
(Even op plaatje klikken voor grotere versie)
Vooral in de linkerbovenhoek van de Razer mat zie je 'rastervorming' ontstaan. Ik heb die mat geloof ik twee jaar gehad.

Als je een leuk gaming toetsenbordje wil kun je inderdaad naar de G serie van Logitech kijken.
Maar ik hoor ook goede dingen over de OCZ Elixer €20,- of versie II voor een paar euro meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

The Chosen One schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:32:...
Ik zoek een nieuwe muis geschikt voor FPS maar ook RTS/etc met gebruikelijke goede controle en dat gedoe maar het liefst ook met enkele extra knoppen.

Alleen ik zie heel veel reviews die toch negatief zijn over de ergonomie en hoe moeilijk het is om alle zijknoppen goed in te drukken is.
Zijn er hier nog meer alternatieven of kom ik dan gelijk bij de Deathadder/Habu of de 5G (die ik sowieso niet wil).
...
Bedoel je met "5G" de Logitech G5? Fijne muis hoor :) Ik heb geen idee of dit wat is, maar zag dit laatst voorbijkomen ergens: http://www.sharkoon.com/h.../fireglider/index_en.html
Afbeeldingslocatie: http://www.sharkoon.com/pix/illus/200/fireglider.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 16 maart 2009 @ 16:32:
Ik ben nu ook op zoek naar een nieuwe muis en muismat.
(en heel misschien een keyboard)

Heb flink zitten zoeken maar ik maak toch ff een post.

En voor de muispad kom ik uit bij de Razer Exact (+wristwrest) of de Steelpad 5L.
Razer Exact lees ik nog wel eens wat over slijtage. Iemand die hier ervaring mee heeft? (beide pads)

razer-exactmat / Steelpad 5L

Mogelijkheden voor toetsenborden is voor zover ik kon vinden een stukje minder.
De Razer-lycosa-mirror ziet er mooi uit (belangrijk je weet toch :9) alleen hoe zit het daar nou precies met de macro/extra functie toetsen?
Dat snap ik niet helemaal.
Alternatieven kom je bij de Gxx van Logitech lijkt me of zijn er nog onbekende merken met een goed toetsenbord?
Exact mat is een hele goede mat voor de eerste 2/3 maanden (de gladde kant) en dan begint het te slijten..
Ik gebruik het niet om te gamen maar voor photoshoppen.
Voordat ik de Exact had (ong. 2 jaar geleden) had ik al een jaar de Corepad (magna grey) en die is nog steeds perfect. In deze jaren heb ik gebruik gemaakt van logitech muizen o.a. MX510, MX518, MX1000, MX Revolution en de G9
m.a.w. ik gebruik de Corepad al bijna 4 jaar.
Dus ik heb em maar een maand of 4 gebruikt. De ruwe kant is nog vers.

De Exact mat is nu een onderzetter voor mijn WRT54 ;(
Voor €10,- ex verzendkosten mag je em hebbe :p
(die wrist-rest zit erbij)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2009 04:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Laatst online: 01:44
Heeft iemand de "razer mamba" al in bezit ?

Dit model is maar 129 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan hem nergens vinden.. het wordt nog verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 20:52

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Volgens mij komt de Razer Mamba hier pas op 28 maart april uit :(

edit:
Hier staan ze al wel, maarja, das import he :P http://www.razerzone.com/gaming-mice/razer-mamba/

[ Voor 70% gewijzigd door Mnstrspeed op 21-03-2009 11:24 ]

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hij staat gewoon in de Pricewatch hoor :+
pricewatch: Razer Mamba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

Als pre-order ja :P
Nieuw artikel, levertermijn nog niet bekend.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
De specificaties liegen er niet om bij de razer "mamba" maar hij is draadloos en weegt maar 129 gram :)

Mijn ervaring met draadloos is niet al te best,,, te traag voor fps enz. Ik neem aan dat het bij deze dan wel goed moet zijn.

Hier een linkje hoe de nieuwe razer eruit ziet.

http://www.engadget.com/2...ss-gaming-mouse-hands-on/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik, hij staat ook op muizenshop.nl ;)
RoaDHouse schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 11:45:
De specificaties liegen er niet om bij de razer "mamba" maar hij is draadloos en weegt maar 129 gram :)

Mijn ervaring met draadloos is niet al te best,,, te traag voor fps enz. Ik neem aan dat het bij deze dan wel goed moet zijn.

Hier een linkje hoe de nieuwe razer eruit ziet.

http://www.engadget.com/2...ss-gaming-mouse-hands-on/
Ik heb met de MX1000 en de MX Revolution een hele goede ervaring met draadloos totdat ik de G9 had.
Omdat de G9 niet zo prettig in de hand zit had ik toen heel vaak nog de Revo in mijn hand.
Ik merk duidelijk vertragingen bij het bewegen (vanaf stilstand) en vaak haperen (cursor stuitert over het scherm).

en nu de g9 "kaduuk" is ben ik wel opzoek naar een nieuwe.
De muis begint te vervellen :/ de anti-slip spul is aan het eraf gaan :P nu heb ik dus een oerlelijke muis op mn bureau

edit:
Die gasten op engadget weten waarschijnlijk niet hoe ze de (auto)focus moeten gebruiken.. of ze weten niet waneer ze de schiet knop motte drukken.. foto's zijn wel vaag hoor. :|
En t***ng hé, is een aluminium koffer nou zo intressant?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-09 21:56
Verwijderd schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 19:36:
De muis begint te vervellen :/ de anti-slip spul is aan het eraf gaan :P nu heb ik dus een oerlelijke muis op mn bureau
Precies, ik ben op zoek naar een nieuwe muis, maar die "anti-slippery" surfaces bevallen me totaal niet. Dat is helemaal van mijn huidige Razer Copperhead aan het afbreken, tevens wordt het ook snel smerig en bekrast het heel snel.

Zodoende ben ik ook op zoek naar een nieuwe gaming muis, maar de enige fatsoenlijke optie lijkt de inmiddels al wat oudere G5. De G9 heeft ook dat seniele anti-slippery spul erop zitten.

[ Voor 22% gewijzigd door Xeanor op 21-03-2009 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Je zou op zoek kunnen gaan naar een Roccat Kone en die gewoon testen, ik vind het echt een heerlijke muis, ik was blij toen ik hem terugkreeg omdat ik de Logitech waar ik tijdelijk mee werkte irritant begon te vinden (dan wel weer geen MX-518, maar een RX-250/RX-300 maar het bleef ergerlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik heb totaal geen last van het vervellen van de muis ( G9 niet en ook de Lachesis niet ) ... en ze worden echt heel wat uurtjes gebruikt.

Mischien heb ik minder vochtige handen. Ze zien er nog als nieuw uit.

Bij Logitech krijg je meteen een nieuwe "cover" of muis als er iets kapot gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
De Kone spreekt mij misschien wel het meeste aan vanwege de vormgeving. De G5 is wel lekker goedkoop en voldoet aan vrijwel alles wat ik zoek, maar de vorm ervan vind ik niet 100% ideaal. De Kone heeft dus ook geen non-slip onzin?

En dat vervellen of niet kan verschillen per persoon. De een heeft wat zuurder zweet dan de ander.

[ Voor 27% gewijzigd door Xeanor op 22-03-2009 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

De Kone heeft "anti-slip" onzin, hij heeft een matte finish, geen rubber oid wat hard wordt.
Misschien is V&A aangeboden: Roccat Kone een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat vervellen is bij mij niet door het zweet, mijn handen zweten nauwelijks.
(Ik heb een laptop koeler, en een glazen muismat. Ik heb juist last van kou.)

Het is meer gekrast ofzo, hoe die kras erop is gekomen is mij een grote vraag. Maar na een beetje pielen enzo vanwege de groef heb je binnen de kortste keren dat velletje te pakken en dan blijft het door gaan :|
Maar dat anti slip spul doet het niet eens beter dan de normale plastic, tja of je moet gewoon moeite hebben om je muis goed vast te houden. Dus dat concept is gewoon puur onzin. Even goed als die übergrote klikknoppen van Razer. Ze verwachten natuurlijk dat je vingers ergens anders zijn geplaatst dan waar ze horen te zitten ofzo. (Aliens iemand?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Takahashi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17-08-2011
In 2002 schafte ik een Logitech MX300 aan omdat bij mijn vorige muis het balletje schoonmaken wel erg vervelend werd.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3239/3119413049_94581c21fb_t.jpg
In Juni 2005 dacht ik er wat meer over na en ging voor een Razer Diamondback Plasma.
Deze koos ik vanwege:
- De symmetrische vorm dat het heeft.
- Het is lager dan de meeste andere muizen
- De hoofdknoppen zijn groot en bedekten bijna het hele stuk waar het zich bevind waarbij andere muizen vaak een wat groter randje is.
- De hoofdknoppen zijn van een voor mij lekker aanvoelend materiaal.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3108/3161515332_94370f9a18_t.jpg
Eind 2008 ging het scrollwheel mechanisme defect van mijn Razer Diamondback Plasma en dat vond ik zeer vervelend. Omdat ik een beetje wat anders wilde werd de volgende muis een Razer Lachesis. De monocoque bovenlichaam is wel een interessant ontwerp. En dat is nadat ik de negatieve verhalen heb gelezen op http://razerblueprints.net/. Ik was eigenwijs en wilde het toch proberen. Wanneer de Razer Lachesis het doet dan is heel fijn om mee te werken en spelen. Helaas wilde het meestal niet werken en spelen. En dat is met de allerlaatste firmware en drivers. Ik ben er bijna alle problemen mee tegenkomen die er tegen te komen zijn:
- Springende, overslaande cursor.
- Het doet het een tijdje niet nadat het besturingssysteem is geladen.
- Ermee ophouden wanneer ik het optil, de tijdsinterval van optillen is hier willekeurig.
- Opeens ermee ophouden, wat heel vervelend is in-game.
- Wanneer de sensor een deeltje (stofje) oppakt dan is het uitgeschakeld waarbij ik met een klein kwastje eroverheen ga om het te verhelpen.
- De schakelaar van de rechtermuisknop voelt te anders aan, dit is meer een psychologisch iets bij mij.
Voor de prijs die men er voor betaald wil ik deze problemen er helemaal niet bij.
De Razer Lachesis raad ik af.

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3441/3376357550_8fe294890a_t.jpg
Nu een Razer Diamondback 3G (2009 Maart). Tot nu toe helemaal geen problemen.

Het vervellen van de rubberen laag gebeurde alleen omdat ik het schoonmaakte met een schuurspons. Dat was bij de Razer Diamondback Plasma. Het pakt wel snel stof op maar dat is niet zo een ramp want de kamer waar het zich in bevind is redelijk steriel.

Ik gebruikte meestal goedkope plastic muismatten want dat gleed voor mij lekkerder dan de goedkope textiel muismatten. In Januari 2007 haalde ik een SteelSeries QcK Mini (textiel) en dat is al veel gladder dan de goedkopere textiele en plastic muismatten. In December 2008 Een Razer Destructor (plastic) gehaald en tot nu toe bevalt mij deze het beste, zeer glad. Al denk ik dat de goedkopere Ratpadz van hetzelfde materiaal is. Ik heb ook een goedkope Konig Gaming Glass Mouse Pad (glas) en deze bevalt mij totaal niet. Het voelt vervelend aan voor mij en het is niet de hoeveelheid frictie. Misschien is het wel heel veel verschillend in vergelijking met een Icemat maar dat zal ik nog moeten uitproberen.

Als muisvoetjes gebruik ik SteelSeries S&S padsurfers omdat ik hen in makkelijk in de winkel kon halen. Schijnbaar zijn zij nu echt uitverkocht en zal ik andere soort voetjes van internet moeten bestellen.

Muizen door de jaren heen.
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3464/3375537595_babb15c806_t.jpg

Ik speel meestal RTS video-games op de computer en doe vaak aan video snijden (video editing).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Die non-slip onzin hoef ik dus liever niet, het komt gewoon nogal snel eraf. Dit is de huidige staat van mijn copperhead:

http://img24.imageshack.us/img24/7463/copperhead.jpg

Dat rubber aan beide zijdes begint overigens ook al naar de klote te gaan....

Overigens blijven de voetjes van je muizen gewoon 100% perfect als je een stoffen muismat gebruikt.

[ Voor 31% gewijzigd door Xeanor op 22-03-2009 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:59

The Chosen One

Zie signature!

Wat is nu precies het verschil tussen.

http://www.razerzone.com/...goliathus-control-edition

Heavily Textured Weave For Maximum Mouse Control

en

http://www.razerzone.com/...r-goliathus-speed-edition

Advanced Cloth Weave For Unbridled Speed And Effortless Control

Heb net een review zitten kijken van die Copperhead. :+
Nou weet ik ut helemaal niet meer.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... beetje lullige antwoord, de ene geeft je meer "speed" en de andere meer "control" :p

Waarschijnlijk is het net zoals de exactmat maar dan anders.

Control = grof materiaal waardoor je muis niet door glijdt als je stopt met bewegen. Maar het glijdt alsnog beter dan een tafel o.i.d.
Speed = tegenovergestelde van control. Je kan je muis dan heel soepel bewegen maar stopt wat moeilijker.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe de Destructor slijt? Ik heb namelijk geen zin in nog een onderzetter voor mijn router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Verwijderd schreef op maandag 23 maart 2009 @ 20:51:
Tja... beetje lullige antwoord, de ene geeft je meer "speed" en de andere meer "control" :p

Waarschijnlijk is het net zoals de exactmat maar dan anders.

Control = grof materiaal waardoor je muis niet door glijdt als je stopt met bewegen. Maar het glijdt alsnog beter dan een tafel o.i.d.
Speed = tegenovergestelde van control. Je kan je muis dan heel soepel bewegen maar stopt wat moeilijker.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe de Destructor slijt? Ik heb namelijk geen zin in nog een onderzetter voor mijn router.
Die is echt perfect, totaal geen slijtage na intens gebruik van een jaar.

En een perfecte controle.

Eindelijk eens een goed product van "Razer" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-07 16:14
ik heb mijn ulti-mat na 5 jaar versleten. Metaal wordt wat stroever, voetjes gaan sneller kapot van de muis. Omdat ik nu de G9 van logitech heb wou ik toch ook maar eens een nieuwe mat kopen.
Heb gisteren de Roccat Taito besteld en die kwam net binnen. Schrok wel toen ik hem zag, zo ontzettend groot. Even nieuwe ruimte maken op het bureau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffie123
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:13
Ik heb al jaren een Steelseries glasmat (Experience I-2) en om te proberen een maand geleden eens een Goliathus Speed besteld. Na 2 dagen al weer terug gestuurd. Vond het helemaal niks. Ik denk dat ik die zachte muismatjes allemaal niks vind. Zou wel eens zo'n hard plastic ding willen proberen, zoals S&S. Verder had ik ook een Diamondback besteld, maar ook deze heb ik terug gestuurd. Reden: te klein, te licht, klikt te hard en ik vond de puntjes op de side-buttons irri.

Ik heb uit frustratie meteen mijn glasmat en Logitech Dual Optical maar eens goed afgewassen.

[ Voor 8% gewijzigd door stuffie123 op 30-03-2009 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu net een jaartje de trotse eigenaar van een Razer Lachesys, echt een schatje, maar die nieuwe Razer mamba die ziet er inderdaad wel aantrekkelijk uit, vooral het feit dat hij draadloze toppreformance levert. Ik ga wel eff wachten totdat dat ding wat goedkoper is, want 120 euri heb ik er niet voor over. Sinds ik ook al 100 heb betaald voor de Lachesys, die een maand later alweer 60-70 was.
Ben echter op het moment wel op zoek naar een beetje mat, sinds ik nu op een merchandise mat zit van een of ander ziekenhuis. Wat ik eigenlijk best zonde vind vanwege het feit dat ik een goede muis heb. Ben aan het denken om een Razer Goliatus aan te schaffen, iemand hier goede/slechte ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik heb het al gehad met de nieuwe "razer mamba" een losse accu is niet te krijgen :( belachelijk natuurlijk.

En de eerste problemen zijn er ook al.... accu wil niet laden.

Niet gek voor 129 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffie123
  • Laatst online: 00:13
>Niet gek voor 129 euro.

dat was sarcastisch bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
stuffie123 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:18:
>Niet gek voor 129 euro.

dat was sarcastisch bedoeld?
Dacht het wel :) volgens mij doet razer niet aan kwaliteit.... het is meer een showcase geworden.

Wat me ook opvalt is dat veel pro-gamers een razer-muis links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Eerlijk gezegd zit ik die Mamba serieus te overwegen. De accu zit in de onderkant en kun je er zo uit klikken. Misschien kun je die later via Razer wel krijgen als hij binnen de garantie niet meer goed functioneert ofzo. Verder overweeg ik hem omdat ik me al jaren aan draadjes erger maar draadloze muizen ALTIJD merkbare lag hebben.

Zo speelt mn vriend al jaren met een MX1000 maar de lag op dat ding is niet te harden. Ik leen nu zijn MX Revolution omdat ik meende dat die destijds geen lag had maar ook deze muis heeft gewoon teveel lag. Het is niet lekker.
En laatst heb ik mn MX518 vervangen door een Razer Diamondback omdat die schijnbaar een dunner draadje heeft maar ook die is rete stug :P Ik ben een zeikerd ik weet het maar het lijkt erop dat die Mamba de ENIGE draadloze muis is die absoluut geen lag heeft en lekker licht is. Accuduur en laden is wat minder dan bij de Revo maar dat is op hele lange lanpartys na absoluut geen probleem. En omdat er een cradle bij zit is het laden ook lekker simpel.

Ik zit nog steeds te dubben of ik het doe. 136 (inc verzenden) is toch vrij veel geld. Maar dan heb je wel de enige lag vrije gamer muis :9~

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Pindamann schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 00:50:
Eerlijk gezegd zit ik die Mamba serieus te overwegen. De accu zit in de onderkant en kun je er zo uit klikken. Misschien kun je die later via Razer wel krijgen als hij binnen de garantie niet meer goed functioneert ofzo. Verder overweeg ik hem omdat ik me al jaren aan draadjes erger maar draadloze muizen ALTIJD merkbare lag hebben.

Zo speelt mn vriend al jaren met een MX1000 maar de lag op dat ding is niet te harden. Ik leen nu zijn MX Revolution omdat ik meende dat die destijds geen lag had maar ook deze muis heeft gewoon teveel lag. Het is niet lekker.
En laatst heb ik mn MX518 vervangen door een Razer Diamondback omdat die schijnbaar een dunner draadje heeft maar ook die is rete stug :P Ik ben een zeikerd ik weet het maar het lijkt erop dat die Mamba de ENIGE draadloze muis is die absoluut geen lag heeft en lekker licht is. Accuduur en laden is wat minder dan bij de Revo maar dat is op hele lange lanpartys na absoluut geen probleem. En omdat er een cradle bij zit is het laden ook lekker simpel.

Ik zit nog steeds te dubben of ik het doe. 136 (inc verzenden) is toch vrij veel geld. Maar dan heb je wel de enige lag vrije gamer muis :9~
Elke draadloze muis lagged :P

Waarom zou deze razer mamba dat niet hebben ?

Normaal koop ik snel een nieuwe muis, maar in dit geval wacht ik de reviews af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mnstrspeed

Mnstrspeed

Aw, Snap!

RoaDHouse schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 01:42:
[...]
Elke draadloze muis lagged :P

Waarom zou deze razer mamba dat niet hebben ?
Dan nog.. Zelfs als er vertraging in de draadloze modus zou zitten (wat niet het geval is als ik de recensies zo lees ;)), zou je gewoon naar de wired modus kunnen switchen. Kent iemand toevallig nog andere muizen waarbij je ook kunt switchen tussen wireless en wired of is Razer de eerste die dit uitprobeert?

Conclusie driverheaven:
The Mamba is an excellent performer but at the moment the price is just too steep, reserving this product solely for those with considerable disposable income. The mouse is still technically a winner for Razer though, there is simply no other wireless mouse out there at the moment that can match the specifications.
In closing, everything from the presentation of the product to the construction and design is executed with care and passion. It is certainly a head turner and a unique product to own but it has a way to go before the technology finds itself in the hands of most gamers.

Ehhh wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15-09 16:23

Pindamann

Human

Ik heb bijna alles gelezen wat ik erover kon vinden en het lijkt er toch echt op dat dit de enige muis is die geen waarneembare lag heeft. De prijs is wel wat hoog ja maar ik heb het er wel voor over.

Ik heb een meer dan 5 jaar oude Packard Bell muis die ook wired en wireless kon. Was wel een crappy ding maar het is kut van Razer om meteen weer te claimen dat ze de eerste zijn.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Laatst online: 22-08 10:49
Ben op zoek naar een nieuwe muis. Ik heb nu nog een goedkoop dingetje (Trust MI-2500X, jaar of wat geleden gekocht voor € 15,- geloof ik :p) maar de linkermuisknop is versleten. Tekst selecteren of iets verslepen is een ramp, niet echt handig als je veel aan 't gamen bent en met Photoshop werkt. :p

Ik wil nu wat meer uitgeven aan een fatsoenlijke muis (vorig jaar ook met TB gedaan, G11 gekocht en bevalt prima), maar ook weer geen kapitaal. Zo'n € 50-60 vind ik wel genoeg. Verder wil ik geen draadloze muis, niet zulke goede ervaringen mee.

Ik heb vooralsnog drie opties gevonden.
- Razer DeathAdder
- Razer Diamondback 3G
- Logitech G5

Iemand die me er een aan kan raden, of die nog andere opties heeft? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik heb sinds begin deze week de Logitech G9... Lekkere muis die je zelf kan aanpassen qua gewicht, grip en handling (d.m.v. profielen die je kan instellen op de muis). Ben er tot nu toe heel tevreden mee. :)

(En met €50 ook niet overdreven duur.)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben op zoek naar een muis voor bij mijn laptop. Nu kun je heel veel van die laptop muisjes kopen. Echter heb ik het idee dat het allemaal van die kleintjes zijn en dus bij veel gebruik maar irritant is. Heb naar mijn mening toch wat grote handen en vind zo'n klein muisje dan echt niks.

Ik zoek dus voor mijn laptop een muis die ik makelijk aan kan sluiten en weer kan afkoppelen.
Draadloos
Redelijke batterij of accu duur
Geen klein muisje (wegens grote handen)

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

L MX 518 kost nu echt nog maar 25 euro ofzo, das een koopje. Volgens mij een van de beste muizen ooit gemaakt.

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mnstrspeed schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 06:47:
[...]

Kent iemand toevallig nog andere muizen waarbij je ook kunt switchen tussen wireless en wired of is Razer de eerste die dit uitprobeert?

[...]
Microsoft heer dr eentjuh gemaakt ;) ook net "nieuw"... is volgens mij gelijk een beetje samen met de launch van de Mamba want ik zag reviews met related ofzo. Microsoft SideWinder X8

Persoonlijk moet ik niet nog meer prul hebben van microsoft (qua hardware dan) en dat ding vind ik persoonlijk oerlelijk eruit zien. De design lijkt wel van zo'n muis van Trust voor €29,95.
MS in hardware spreekt mij sowieso niet aan, waarom denk je dat Logitech bestaat? (Keyboard, muis, webcam, speakers) En eventueel nog Creative (Speakers, geluidskaarten, webcam en een toefje muis)
Maar ik heb weer teveel gepraat. 8)7

De enige voordeel is dat hij niet zo'n reusachtig prijskaartje heeft, en ik denk dat je deze niet zomaar op een bureau kunt vinden in tegenstelling tot de Mamba. Dus je bent best wel uniek :D

Verwijderd schreef op zondag 05 april 2009 @ 15:32:
Kan iemand mij misschien helpen? Ik ben op zoek naar een muis voor bij mijn laptop. Nu kun je heel veel van die laptop muisjes kopen. Echter heb ik het idee dat het allemaal van die kleintjes zijn en dus bij veel gebruik maar irritant is. Heb naar mijn mening toch wat grote handen en vind zo'n klein muisje dan echt niks.

Ik zoek dus voor mijn laptop een muis die ik makelijk aan kan sluiten en weer kan afkoppelen.
Draadloos
Redelijke batterij of accu duur
Geen klein muisje (wegens grote handen)

Iemand een idee?
Laptop muizen bestaan volgens mij niet, laptop muisjes wel. Waarom? draadloos betekent dat je een usb dinges in je laptop mot prikken. En bij normale muizen heeft dat vaak een size van een usb stick.
Tegenwoordig steken deze zenders/ontvangers nauwelijks uit.
Afbeeldingslocatie: http://img406.imageshack.us/img406/9215/dsc0004w.jpg
Dat houdt dus in dat je elke keer de draadloze zender/ontvanger elke keer eruit moet halen.
1. Je knalt er een keer per ongeluk er tegen aan (ik ben gebroken LOL)
2. Of je vergeet het een keer. (hoppa! tas in. = gebroken)
3. Of je raakt het kwijt
Resultaat is hetzelfde, muis = onbruikbaar

De ergste wat je kan tegenkomen is.
1. Het usb gedeelte blijft in je usb poort zitten
2. zie 1 maar dan met een kortsluiting ;)
3. Je usb poort gaat naar de maan maar je usb zender/ontvanger is nog heel :+

Resultaat is, je laptop mag gerepareerd worden voor €250,00 ex.btw, ex.verzend en ex.onderzoekskosten + 3 weken zonder laptop en een dikke bonus van 2 weken vertraging.
Bekijk het van een andere kant, je hebt je muis nog :p

En als je een muis met draad zou nemen dan zou ik zeggen de MX510/MX518 ofzo iets groter dan een standaard muis (links&rechts klik + scroll) de G5 raad ik af (deze heb ik nooit gehad maar toch)

De reden is eigenlijk dat hij een knopje mist. Bij de MX510/MX518 heb je 5 extra knopjes, 2 zijn voor cruisen (snel scrollen) of de DPI aanpassen (nederlands=gevoeligheid/snelheid aanpassen)
En de andere 2 is back en forward en dat is reuze handig bij internetten i.p.v. backspace voor vorige pagina
De laatste is een taskswitcher maar ik heb F5 erop gezet, ook handig bij het internetten zodat je de pagina kan verversen.

Waar hebben jullie de Mamba vandaan?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:13

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb hem van muizenshop.nl net binnen sinds vandaag gelijk firmware 1.05 er op ^^ en de muis werkt perfect in wired en wireless mode en wireless geen lag !!! en ik ben altijd voor draadje geweest no matter what.

en van dat opladen is gefixed met de firmware.

maar het probleem kwam zoiezo alleen al voor in als je in wired mode muist dat hij dan niet volledig oplaadde in de docking station heeft het altijd gewerkt!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
BruceLee schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:02:
ik heb hem van muizenshop.nl net binnen sinds vandaag gelijk firmware 1.05 er op ^^ en de muis werkt perfect in wired en wireless mode en wireless geen lag !!! en ik ben altijd voor draadje geweest no matter wath.

en van dat opladen is gefixed met de firmware.

maar het probleem kwam zoiezo alleen al voor in als je in wired mode muist dat hij dan niet volledig oplaadde in de docking station heeft het altijd gewerkt!
Kan je me ook vertellen of de muis "zwaar" aanvoeld, omdat er ook een accu onder hangt namelijk.

Volgen sommigen voelt de muis lomp aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

RoaDHouse schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 00:15:
[...]

Kan je me ook vertellen of de muis "zwaar" aanvoeld, omdat er ook een accu onder hangt namelijk.

Volgen sommigen voelt de muis lomp aan.
dat is natuurlijk persoonlijk maar ik vind hem zeker niet lomp aanvoelen.
en ik gebruik hem op mijn steelpad s&s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
@ Bruce

Zou je nog wat meer info over de muis kunnen geven :)

Zoals:

Hoe is de tacking ?
Voelt het degelijk aan ?
Kwaliteit teflon voetjes ?
Wat voor muis had je hiervoor ?
enz....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

RoaDHouse schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 11:39:
@ Bruce

Zou je nog wat meer info over de muis kunnen geven :)

Zoals:

Hoe is de tacking ?
Voelt het degelijk aan ?
Kwaliteit teflon voetjes ?
Wat voor muis had je hiervoor ?
enz....
tracking is heel goed nog nooit een jitter (overslaan gehad)
de muis voelt zeer degelijk aan!
het is een nieuw soort teflon voetje, waarvan ik van vindt dat het meer precizie geeft

hiervoor had ik een

logitech dual optical -> logitech mx510 -> razer copperhead -> razer deathadder -> razer lachesis -> en nu dus de mamba

er is kritiek op deze muis op sommige fora maar dat is alleen bij stof muismatten zover ik weet !
hier werkt echter alles perfect ( heb meteen razer gemail en heb de nieuwste beta firmware 1.05) en de muis werkt perfect !

dit is eerte eerste muis waar je op echt net die ene pixel opzij kan @ 5500 DPI ! ingame set in de sensetivety dan op 1. en dan beweegt je muis niet te snel ! maar wel extreem precies (getest in cod WAW / CS:source / Unreal 2004 / 3

ik game op 1920x1200 !

ik gebruik hem tot nu toe altijd wireless nooit blijven hangen ofzo en geen lag. en ik been hier extreem kritisch in ! het is een dure muis maar is zijn geld waardt als je het er voorover hebt en eindelijk als gamer de vrijheid van draadloos:D

[ Voor 7% gewijzigd door BruceLee op 20-05-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
BruceLee schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:42:
[...]

tracking is heel goed nog nooit een jitter (overslaan gehad)
de muis voelt zeer degelijk aan!
het is een nieuw soort teflon voetje, waarvan ik van vindt dat het meer precizie geeft

hiervoor had ik een

logitech dual optical -> logitech mx510 -> razer copperhead -> razer deathadder -> razer lachesis -> en nu dus de mamba

er is kritiek op deze muis op sommige fora maar dat is alleen bij stof muismatten zover ik weet !
hier werkt echter alles perfect ( heb meteen razer gemail en heb de nieuwste beta firmware 1.05) en de muis werkt perfect !

dit is eerte eerste muis waar je op echt net die ene pixel opzij kan @ 5500 DPI ! ingame set in de sensetivety dan op 1. en dan beweegt je muis niet te snel ! maar wel extreem precies (getest in cod WAW / CS:source / Unreal 2004 / 3

ik game op 1920x1200 !

ik gebruik hem tot nu toe altijd wireless nooit blijven hangen ofzo en geen lag. en ik been hier extreem kritisch in ! het is een dure muis maar is zijn geld waardt als je het er voorover hebt en eindelijk als gamer de vrijheid van draadloos:D
Ok, txs for the info _/-\o_ Ik ben altijd een beetje scary voor een draadloze muis omdat ik altijd lag constateer.

Mischien is dit dan de eerste die niet lagged. Ga hem dan ook maar halen en gewoon proberen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mamba had ik eerst ook bij muizenshop.nl geprobeerd te bestellen. alleen stond er bij vooraad een 2 terwijl ze geen een hadden.

Ik heb de mamba op maandag middernacht besteld (00:00) bij Zercom, en rond 2:30 kreeg ik pas een bevestiging... best wel klote, en dan dinsdag ochtend snel gedokt met iDeal en dan verwachten dat ik em vandaag binnen zou krijgen.
Maar nee, ik krijg een kkk mailtje waarin vermeld staat dat het is opgestuurd. En als bonus omdat het hemelvaart is, TNT bezorgt niet. En al zou TNT bezorgen kan ik het niet ontvangen omdat ik mijn werkadres heb opgegeven.
Dus dit is mijn eerste bestelling bij Zercom en dat is meteen ook de laatste, ok ok algemene voorwaarden e.d. boeiend.
Als ik een beetje rondkijk is het meestal voor 12:00 besteld en betaald (ideal) is morguh op je pakketje wachten. Sommigen 16:00 maar Coolblue is naar mijn mening de meest flexibele 22:00! + geen rare bedragen voor verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
Ik heb de nieuwe mamba nu 3 dagen gebruikt.

En het is voor mij teleurstellend :(

Er is wel degelijk merkbare lag (soms reageert hij helemaal niet voor fractie van een seconde)

De accu wil niet volledig laden blijft een beetje hangen op 80 %

Alles boven de 2000dpi wordt de muis onrustig :(

Zoals gewoonlijk is de muis weer "overhyped" hij voelt verder wel degelijk aan maar is wel wat aan de zware kant
vind ik persoonlijk.

Het is absoluut geen stabiele muis, en dit kan je ook niet veranderen door een firmware update enz.....

Hoe je het ook bekijkt een draadloze muis is gewoon niet geschikt voor serieus gamen, dat blijkt nu ook maar weer.

Hij gaat dan ook direct retour MM :) 129 euro is de muis absoluut niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

met een niet stoffen muismat heb je nergens last van hier werkt de muis perfect! met firmware 1.05 laadt de muis volledig op ( bij die daarvoor ookal maar dan moet je muis uit staan en op de docing station staan !

update: ik gebruik een steelpad s&s

[ Voor 54% gewijzigd door BruceLee op 10-08-2009 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperaap
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06-2023
Heb als een van de weinigen jaren een trackball gehad. Daarna hoop gescheld toen er weer één kapot ging.

Toen de Logitech G9 aangeschaft en man wat een muis! Ook een hoop gescheld om eraan te wennen, helemaal aan de snelheid, langzamerhand gevoeligheid opgevoerd.

Verwisselbare frontjes, gewichtjes en heel makkelijk bereikbare gevoeligheidsknop. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 18:04
ik ben ook van plan om een G9 aan te schaffen, maar welke muismat pas het best bij deze muis?
een stoffen of een hele gladde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 04-04-2023
Voxyn schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:03:
ik ben ook van plan om een G9 aan te schaffen, maar welke muismat pas het best bij deze muis?
Waarom wil je een muismat? Die heb je toch helemaal niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:41
Voxyn schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:03:
Denk dat dat een beetje kwestie van smaak is.
chocolade-reep schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:33:
[...]

Nodig is het niet, maar sommige mensen vinden het wel fijn :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
[...]

Mijn bureau is van iets houtachtigs werkt niet echt goed ;)
Hahn schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 21:34:
[...]

Denk dat dat een beetje kwestie van smaak is.
[...]
Vroeg het want ik heb hier een paar berichtjes gelezen dat, sommige muizen het niet goed doen op alle ondergronden.
Heb het liefst een gladde muis iemand die er een kan aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• natasdiamon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-04-2021
ik heb een kersenhout-print en textuur op mijn bureau, en een heel goedkoop logitech muisje (met staartje), dit werkt eigenlijk bijna overal, alleen niet op spiegelende vlakken, wit en onregelmatige vlakken, ik moet wel zeggen dat de technologie enorm verbeterd is.

en waarom ik zo'n goedkoop draadmuisje heb: mijn muis slijt echt hard, ik gebruik em elke dag na slapen, school en een beetje leven(14 uur) non stop, en als mijn muis verslijt, koop ik een ander, dit is zo rond de 5 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxyn
natasdiamon schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 23:07:
ik heb een kersenhout-print en textuur op mijn bureau, en een heel goedkoop logitech muisje (met staartje), dit werkt eigenlijk bijna overal, alleen niet op spiegelende vlakken, wit en onregelmatige vlakken, ik moet wel zeggen dat de technologie enorm verbeterd is.

en waarom ik zo'n goedkoop draadmuisje heb: mijn muis slijt echt hard, ik gebruik em elke dag na slapen, school en een beetje leven(14 uur) non stop, en als mijn muis verslijt, koop ik een ander, dit is zo rond de 5 maanden.
Ik gebruik nu ook een logitech pilot muisje en werkt echt vreselijk slecht op mijn houten bureau want de lak glanst een klein beetje ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chocolade-reep
  • Laatst online: 04-04-2023
natasdiamon schreef op vrijdag 26 juni 2009 @ 23:07:

En vooral met laser muizen heb je nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik had de afgelopen weken een Razer Deathadder. Zeker een goede muis en in Battlefield 2 ging het erg lekker allemaal. Goede precisie ook, maar ik kreeg toch wat kramp na verloop van tijd (rsi?).
Dus ik dacht laat ik me toch maar weer een MX518 bestellen, deze muis blijft de koning van de muizen 8)
Goede grip, ergonomisch. En de MX518 is nu ook verbeterd t.o.v. vroeger. Hij heeft nu betere voetjes aan de onderkant en is USB 2.0 only.
Al die nieuwe dure muizen die ze nu uitbrengen zijn eigelijk maar onzinnig, gewichtjes vind ik grote onzin. Een muis moet voor mij zo licht mogelijk zijn. Jammer dat ik toch altijd wat heb met de vorm van Razer muizen waardoor ik altijd weer terugval op Logitech. Maar dat is voor iedereen anders, ik vond mijn Deathadder misschien lichtelijk te groot voor m'n handen. Ook in strategy games kun je in mijn ogen toch maar beter een niet te grote, en een niet te zware muis gebruiken.
Logitech MX518 ftw _/-\o_ goedkoop, comfort, precisie..wat wil je nog meer? Alleen jammer dat hij snel vettig wordt door het gebruikte materiaal bovenop.

[ Voor 13% gewijzigd door SuX DeLuXe op 27-06-2009 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas geleden een Razer Lachesis gekocht, in eerste instantie bewoog m'n pointer over het scherm maar dat bleek de trilling van m'n computerkast te zijn. Ik vind het een fijne muis, niet te smal en niet te hoog, alleen heb ik de zijknopjes wel wat aangepast.
http://www.youtube.com/watch?v=Ir0a1FzuleQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Exitium schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 15:47:
Ben op zoek naar een nieuwe muis. Ik heb nu nog een goedkoop dingetje (Trust MI-2500X, jaar of wat geleden gekocht voor € 15,- geloof ik :p) maar de linkermuisknop is versleten. Tekst selecteren of iets verslepen is een ramp, niet echt handig als je veel aan 't gamen bent en met Photoshop werkt. :p

Ik wil nu wat meer uitgeven aan een fatsoenlijke muis (vorig jaar ook met TB gedaan, G11 gekocht en bevalt prima), maar ook weer geen kapitaal. Zo'n € 50-60 vind ik wel genoeg. Verder wil ik geen draadloze muis, niet zulke goede ervaringen mee.

Ik heb vooralsnog drie opties gevonden.
- Razer DeathAdder
- Razer Diamondback 3G
- Logitech G5

Iemand die me er een aan kan raden, of die nog andere opties heeft? :)
Ik heb zelf goede ervaringen met de Razer Diamomdback 3G (ook blauw), heb hem zelf en bevalt me echt prima. Glijd goed en werkt voor alles eigenlijks prima. Hij is wel vrij klein en is ook totaal niet zwaar ofzo, dus kan even wennen zijn in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Nog even een tipje voor iemand die een nieuwe muismat zoekt. Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden een Roccat Sense ( http://www.roccat.org/Pro...g-Mousepads/ROCCAT-Sense/ ) en deze muismat is echt perfect! Zowel als met mijn oude muis (Logitech MX600) en nu mijn logitech G5 werkt dit echt super! Het is net als of je je muis op ijs glijdt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

PBskill schreef op zondag 05 juli 2009 @ 10:20:
Nog even een tipje voor iemand die een nieuwe muismat zoekt. Ik gebruik nu ongeveer 3 maanden een Roccat Sense ( http://www.roccat.org/Pro...g-Mousepads/ROCCAT-Sense/ ) en deze muismat is echt perfect! Zowel als met mijn oude muis (Logitech MX600) en nu mijn logitech G5 werkt dit echt super! Het is net als of je je muis op ijs glijdt! :)
Ik heb net de Roccat Taito besteld, zelfde afmetingen als de Sense, maar iets dikker en zonder opdruk. Kijken hoe m'n Kone op die mat werkt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Kreeg zonet een mail van Roccat met info over de Apuri, dit is een 'veredelde' mouse-bungee en heeft 4 USB-poorten.
Roccat Apuri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je gebruikt een muismat voor de volgende redenen:
- Betere tracking
- Glijd beter
- Teflon voetjes slijten niet (i.i.g. op een stoffenmat)

Voor de 15,- die een QcK kost ben je gek als je het niet doet.

Ben zelf net overgegaan van een DB (niet 3G) naar een DA (wel gelijk 1.28 firmware erop). Voelt toch weer een stukje accurater aan. Kon m'n sens weer een stukje omlaag schroeven (nu 35cm voor een 360).

edit: zit toch te twijfelen of ik niet beter voor een DB 3G had kunnen gaan. Misschien toch beter voor mijn kleine handen.

edit2: even m'n DB vastgepakt. Ligt echt zoveel beter in de hand.

/me slingert V&A aan :+

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBskill
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-07-2024
Wiethoofd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:56:
Kreeg zonet een mail van Roccat met info over de Apuri, dit is een 'veredelde' mouse-bungee en heeft 4 USB-poorten.
Die ''Apuri'' zit er ongeloofelijk wreed uit :o . Maar ik zelf heb er echt geen een nodig ik gebruik nu een logitech G15 en een G5 daar houd ik het wel voorlopig bij :) . Roccat maakt wel ongelooflijk mooie producten doet me een beetje denken aan Xigmatek hun producten zien er ook wat ''anders'' dan de rest, op een posetieve manier >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray-zor

Ray-zor

ach, je typt eens wat...

Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:38:
[...]

Je gebruikt een muismat voor de volgende redenen:
- Betere tracking
- Glijd beter
- Teflon voetjes slijten niet (i.i.g. op een stoffenmat)
....
- egaliseren ondergrond (is me vaker gebeurd dat ik op een LAN precies op de scheiding tussen twee tafels moest muizen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icyzer
  • Laatst online: 05-08 16:12

Icyzer

Goudvis

Wiethoofd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:56:
Wat is dat voor een monster :O
Btw zijn er ook elcheapo bluetooth muisjes waarmee te gamen valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wiethoofd schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 07:52:
Even een update: Inmiddels heb ik uit de RMA Roccat Kone nummer 3 binnen.
Afgelopen maandag meteen na de RMA aanvraag werd ik opgebeld door de klantenservice van cyes met de vraag wat ik allemaal wel niet met die muis deed zoals in het verhaaltje hierboven ook staat.

Ook zeiden ze te wachten op een nieuwe batch Roccat Kone's, en dat hebben ze gedaan. Ik heb nu een Roccat Kone (V2). Ja, let op de haakjes, het is dezelfde met een hardwarematige aanpassing bij het scrollwiel. Ik heb de click er van vergeleken met die van m'n broertje die de originele versie heeft en die van de nieuwe versie klikt een stuk 'solider'. Nu kijken of hij het minstens 2 maanden uithoudt :+
Zit er ook aan te denken om een Kone te kopen. Is er een manier om vóór aanschaf erachter te komen of je een tweede batch hebt? En zo niet, kan je erachter komen ná aanschaf, zonder dat je een eerste batch van je broertje er naast hebt? :)

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Wiethoofd

Broadcast TOM

Bart ® schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 16:33:
Zit er ook aan te denken om een Kone te kopen. Is er een manier om vóór aanschaf erachter te komen of je een tweede batch hebt? En zo niet, kan je erachter komen ná aanschaf, zonder dat je een eerste batch van je broertje er naast hebt? :)
Je kunt er wel voor aanschaf achter komen, dan zit op de oude streepjescode rechtsonderin achterop een sticker met daarop boven de nieuwe streepjescode: ROC-11-500-S. De oude heeft daar geen -S staan.

Ook is de streepjescode op de verpakking anders zie ik nu net:
Oud:    4 250288 1150[b][red]02[/][/]
Nieuw:  4 250288 1150[b][green]64[/][/]
Onderop de muis staat op de nieuwe dezelfde als de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:03

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Wiethoofd schreef op zaterdag 15 augustus 2009 @ 19:01:
[...]

Je kunt er wel voor aanschaf achter komen, dan zit op de oude streepjescode rechtsonderin achterop een sticker met daarop boven de nieuwe streepjescode: ROC-11-500-S. De oude heeft daar geen -S staan.

Ook is de streepjescode op de verpakking anders zie ik nu net:
Oud:    4 250288 1150[b][red]02[/][/]
Nieuw:  4 250288 1150[b][green]64[/][/]
Onderop de muis staat op de nieuwe dezelfde als de oude.
Oké dan! Bedankt voor het uitzoeken _O_

Cunning linguist.

Pagina: 1 ... 11 ... 20 Laatste

Dit topic is gesloten.