[AdSense] Feedback

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 2.692 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Cyphax schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 09:20:
In het geval van deze ad: valt die binnen de groep acceptabele content ads?
Hij zit in de buurt van het randje imho, maar er niet overheen.
Een van de redenen dat ie erg aggressief oogt is omdat het een advertentie is voor een ringtone, daar hebben de meeste mensen hun buik intussen helemaal vol van (mede dankzij Jamba en consorten). Het zou misschien al schelen als er een interessante(re) advertentie zou staan.
Maar dat kwam inderdaad juist door die vreselijk drukke reclame's van Jamba :) En tuurlijk zou het schelen als de advertenties interessanter zijn, maar daar hebben we vrij weinig invloed op verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Ik had een topic gemaakt en toen werd ik naar hier doorverwezen. De OP:
Ik vind em persoonlijk te schreeuwerig lelijk voor een forum als got.
Afbeeldingslocatie: http://i78.photobucket.com/albums/j92/outcast_within/lelijk.jpg

Als hij nou de helft van de ruimte zou innemen. En de titel niet zo groot en overdreven bold zou zijn. Dan kon ik er nog mee leven.
Nu nog steeds, maar vind het zonde en het past niet in de stijl van het forum

offtopic:
Een tijdje terug had je van die nep banners. Die vond ik erg leuk. Waar zijn die eigenlijk gebleven

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 14-07-2006 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

[rml]ACM in "[ AdSense] Feedback"[/rml] geeft antwoord op je vraag. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 15:37
Die nep-banners leveren niet echt iets op he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Alsof ie al niet eerder is langsgeweest;

Afbeeldingslocatie: http://image.julius.area61server.nl/getimg/Stilleringtone.gif

Wat doen ze uiteindelijk met je nummer?

"Celldorado werkt volgens de Nederlandse code of conduct voor SMS diensten. Celldorado biedt innovatieve informatie en entertainment voor de mobiele telefoon, zoals ringtones, Javagames en wallpapers. Ringtone heeft een frequentie van 18Khz of lager. Stoppen? Stuur WSTIL STOP naar 6464. De eerste ringtone is gratis. De kosten bedragen vervolgens € 1,50 per SMS, 6 SMS per week. Celldorado biedt eigen, originele diensten volgens de hoogste kwaliteitseisen."

Hee, dit is dus niet gratis! Volgens de reclame code commissie/NLse wetgeving mag dit dus niet!

Daarnaast viel me ook al op dat ie in FF gecentreerd word weergegeven, en in IE links uitgelijnd. Heeft dit te maken dat ik in mijn preferences (ingelogt) alles gecentreerd weer geef en ik in IE niet ingelogt was?

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

djluc schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:23:
Die nep-banners leveren niet echt iets op he ;)
Ik dacht dat got eigenlijk redelijk ad-free was dankzij mensen met een streepje onder hun naam. En dat die nepbanners een manier was om te laten zien dat ze het ook zonder banners prima redden.
Ah er word ooit iets aan gedaan. tof :)

[ Voor 46% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 14-07-2006 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

julius schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 13:32:
Hee, dit is dus niet gratis! Volgens de reclame code commissie/NLse wetgeving mag dit dus niet!
Dan weet je waar je er over moet klagen, daar of bij Google. Bij ons klagen heeft vrij weinig zin omdat wij niet specifieke banners kunnen blokkeren :)
Daarnaast viel me ook al op dat ie in FF gecentreerd word weergegeven, en in IE links uitgelijnd. Heeft dit te maken dat ik in mijn preferences (ingelogt) alles gecentreerd weer geef en ik in IE niet ingelogt was?
Er zijn meerdere stijlen per banner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-07 10:10
Ik heb onlangs gezien dat je ook met een gewone account kan aangeven wat inhoud is en wat niet. Op dit forum zou je dus kunnen zeggen dat berichten zelf inhoud zijn en dat de rest niet moet meegerekend worden voor de opname van advertenties.

Vermoed dat wanneer je dit op bijvoorbeeld een forum (phdinges bijvoorbeeld) positieve resultaten kan geven. Zo zal je geen banners meer krijgen voor phdinges hosting. Iets wat handig is als je forum bijvoorbeeld over chips hebt. Chips om op te eten uiteraard. Maar dan wel voor chips.

Linkje: https://www.google.com/su...y?answer=23168&topic=8441

Misschien ideetje om dit hier eens uit te proberen. Googlebot komt hier volgens mij vaak langs dus zou het snel moeten werken. Omwille van die reden heb ik ook phpdinges als forumsoftware vermeld zodoende dat je de banners die ik bedoelde zeker niet te zien krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djluc
  • Laatst online: 12-07 15:37
Daarmee zou je zelfs door middels van een slim stukje software een tekst kunnen samenstellen die alleen gebruikt wordt om AdSense de juiste richting op te sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dat kan nog simpeler: googlehints :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjirafje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 00:23

sjirafje

No inspirational quotes here

Ik heb ontdekt dat ik in firefox kan scrollen in de onderste googe adsense
plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img215.imageshack.us/img215/8771/scollenll8.th.png

Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Zijn er meer mensen met dit probleem?

Rodriguez has the heart of a gentleman. I don't know where he got it, but it's disgusting. - Quinn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-07 10:37
Dat kan in IE ook door te selecteren en daarna omlaag te slepen... is een fout in AdSense, of beter gezegd: in de manier waarop browsers de AdSense-code afhandelen...

We are shaping the future

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Laatst online: 13-07 07:41
sjirafje schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:52:
Ik heb ontdekt dat ik in firefox kan scrollen in de onderste googe adsense
plaatje:
[afbeelding]

Dit lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Zijn er meer mensen met dit probleem?
In de nieuwere firefox releases is dat gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-07 14:28
Wat een heerlijke frontpage op dit moment! Zo heerlijk leeg en rustig met zelfs een relevante google ad. Tweakers gaat er zeer op vooruit! Ik ben enthousiast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:34

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Waarom krijg ik op de index van got nu per definitie van banners over:
Afbeeldingslocatie: http://flerp.net/images/GoT/got.jpg

??

(Ik zag dat de skyscraper (heb ik nu niet ivm smaller browser window) dit ook bevat.)

Klik ik teveel p0rn?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21-06 23:18
pjottum schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:28:
Waarom krijg ik op de index van got nu per definitie van banners over:
[afbeelding]

??

(Ik zag dat de skyscraper (heb ik nu niet ivm smaller browser window) dit ook bevat.)

Klik ik teveel p0rn?
Dat zijn nou targetted ads, google vindt blijkbaar dat jij wel wat hulp in je liefdesleven kan gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
1. Niet mis met deze ads lijkt me, het is geen pr0n, maar gewoon dating, dus waarom zou het weg moeten?
2. Als het je nog steeds ergert moet je in LA een topicje openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Heb dit ook eens gehad dat het super geporsonaliseerde advertenties waren. Toen eens gereageerd maar toto op heden geen reactie meer over gekregen. Behalve dan geloof ik een e-mail met wat info en zo.

Was vandaag nog bezig via mail voor een nieuw onderdeel op mijn site en kreeg ik plotseling advertenties also ik net mijn CV aan het doorsturen was. Was toch niet echt helemaal juist. We zullen er mee moeten leven zeker? Zolang ik maar geen reclame op mijn voicemail krijg na de meep. Want dan zit mijn inbox snel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:55
Ik heb die firefox plugin draaien om redelijk realtime mijn adsense inkomsten bij te houden. Nu heb ik gisteren een update gedaan, en daarbij ook die plugin naar v0.9 geupgrade. Ik kom er nu niet meer in. Ik moet mijn login en ww invoeren, en dit staat er al ( en is niet veranderd)...login failed...

Heeft iemand hetzelfde?

Thanks

DikkieD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-07 13:01

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

GustavSan schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 17:56:
Ik heb die firefox plugin draaien om redelijk realtime mijn adsense inkomsten bij te houden. Nu heb ik gisteren een update gedaan, en daarbij ook die plugin naar v0.9 geupgrade. Ik kom er nu niet meer in. Ik moet mijn login en ww invoeren, en dit staat er al ( en is niet veranderd)...login failed...

Heeft iemand hetzelfde?

Thanks

DikkieD
dit si een feedback thread over de adsense banners op GoT zelf ...

heb je vragen/opmerkingne over adsense zélf kun je het beter hier bespreken:
Adsense, ... werkt het echt? Graag jullie ervaringen.

problemen met een frefox plugin zou misschien in een thread in Client Software Algemeen kunnen,
heel misschien hier: [Firefox] Wat vinden we ervan? Deel IX of je start een aparte thread op voor je vraag ...

Maar ook dan is het belang zeer duidelijk te zijn in je vraagstelling, welke plugin, en heeft de maker zelf er geen supportplek voor?

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GustavSan
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:55
Mwa...sorry. Ik koos juist deze thread omdat ik deze vond met de search, ik dacht met Feedback niet direct aan een Got gerelateerde thread.

Ik had idd de site/pluginsite gechecked, maar vond daar zou gauw niks...

Maar ik zoek wel even verder...thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Wel in LA 8)

Maar dat komt inderdaad omdat de search nogal brak is. Als je bijvoorbeeld naar een topic over A64's zoekt, staat deel 3 als nummer één, en het huidige, deel 20 op plaats 100 :+

Maargoed...

@hieronder: Dat neemt niets weg van het feit dat de search vrij brak is. Ik gaf natuurlijk ook een voorbeeld :) Maar ook dit is een van de redenen waarom er nogal eens topics van +1 jaar oud gekicked worden.. :)

[ Voor 34% gewijzigd door TheZeroorez op 04-08-2006 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

TheZeroorez schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:12:
Wel in LA 8)

Maar dat komt inderdaad omdat de search nogal brak is. Als je bijvoorbeeld naar een topic over A64's zoekt, staat deel 3 als nummer één, en het huidige, deel 20 op plaats 100 :+

Maargoed...
offtopic:
daarom is het handig om op datum te sorteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

TheZeroorez schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 19:12:
Maar dat komt inderdaad omdat de search nogal brak is.
Bij dat soort lompe opmerkingen voel ik toch altijd de behoefte om te reageren...
Als je bijvoorbeeld naar een topic over A64's zoekt, staat deel 3 als nummer één, en het huidige, deel 20 op plaats 100 :+
Je krijgt de "meest relevante" eerst, bij die megalange discussies (je geeft zelf al aan dat er 20 delen zijn) is dat gewoon erg lastig bepalen welke het meest relvant is... Als je de nieuwste eerst wilt, moet je sorteren op datum en/of een datumbereik opgeven.
Nog afgezien van de vraag of een zoekterm 'A64' wel voldoende is om de zoekmachine duidelijk te maken wat je nou eigenlijk wilt weten.

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 04-08-2006 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:40

crisp

Devver

Pixelated

offtopic:
het lijkt mij toch normaal dat je een topic eerst *leest* voordat je erin reageerd?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ligt het trouwens aan mij, of staan er de laatste tijd enorm weinig ads, en veel Trivia's :? Heel vaak staan boven- en onderaan trivia's, op de home, maar ook in myreact, of sommige topics. In dit topic echter, staan weer ads over GSM's enzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Boven myreact vind ik het niet zo vreemd, daar kan Google verder niet bij natuurlijk. Maar het zijn wel vooral de algemene ads en inderdaad de laatste tijd wat minder of trivia ertussen. Nou is het in de online-advertentiewereld altijd al komkommertijd geweest in de zomer(vakantie), dus ik denk dat we dit maar aan moeten kijken tot in september :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 08:32

Vrijdag

De Zwarte

/edit: verplaatst.

[ Voor 95% gewijzigd door Vrijdag op 09-08-2006 11:10 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-07 22:11
TroonStaal schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:55:
TroonStaal in "Het grote Guild Wars Topic deel 9"

Naar aanleiding van het gold tekort probleem in het Guild Wars topic merkte ik op dat er onderaan het topic de ads staan voor het online kopen van gold. Nu zit ik op mijn werk en toevallig kan ik de ads nu niet zien maar anderen wel.
Online gold en items kopen voor écht geld is verboden en staat ook in de policies van Anet. Ik ben niet technisch onderlegd om te weten of jullie hier wat aan kunnen doen maar het is dus wel het (al dan niet onbedoeld) promoten van illegale praktijken.
Heb je de topic waarschuwing ook gezien? :) Melding kun je beter aanmaken in Schop een modje.
AdSense ads die niet door de beugel kunnen? Meld het in Schop een Modje :)
Gaarne de url daarbij vermelden

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Laatst online: 08:32

Vrijdag

De Zwarte

HawVer schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:57:
[...]

Heb je de topic waarschuwing ook gezien? :) Melding kun je beter aanmaken in Schop een modje.

[...]
Ja, die heb ik gelezen maar ik wist het niet zeker omdat er hier over de ads werd gesproken. Ik zal in SeM een topic aanmaken :)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Ik begin me aardig te irriteren aan die Pocket PC Communicatie reclame...Ik kom er maar niet van af. Hij staat bijna overal boven aan...Zelfs na reloads blijft ie hardnekkig staan. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. En nee, na 20x gezien te hebben ga ik 'm echt niet de 21ste keer wel op eens aanklikken.

M.a.w.: Kan de roulering van de ads ff wat beter getweaked worden?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-08-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:53:
Hij staat bijna overal boven aan...Zelfs na reloads blijft ie hardnekkig staan. Ik heb er vannacht zelfs over gedroomd. En nee, na 20x gezien te hebben ga ik 'm echt niet de 21ste keer wel op eens aanklikken.

M.a.w.: Kan de roulering van de ads ff wat beter getweaked worden?
Is het niet zo dat ze per click moeten betalen? Theoretisch zou je dus juist heel vaak er op moeten clicken, dan gaat het budget van de ad-banner boer er sneller doorheen, levert het ons geliefde Tweakers.net BV veel centjes op, en ben jij (waarschijnlijk) sneller van die bepaalde ad af.. Ik zie enkel voordelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

elevator schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 20:58:
[...]

Is het niet zo dat ze per click moeten betalen? Theoretisch zou je dus juist heel vaak er op moeten clicken, dan gaat het budget van de ad-banner boer er sneller doorheen, levert het ons geliefde Tweakers.net BV veel centjes op, en ben jij (waarschijnlijk) sneller van die bepaalde ad af.. Ik zie enkel voordelen :P
Als T.net het nou op een leuke manier vraagt in de vorm van zoiets al: "Help ons aan een nieuwe database server - nog xxxx clicks te gaan" dan zou ik het wel doen of als het om een echt voor mij relevante ad gaat. Niet om de zakken van VNU te vullen. (geen discussie intended). Bovendien: als jouw punt klopt zou T.net juist de slecht draaiende banners niet eindeloos moeten tonen (dat levert jullie niks op) maar juist de banners waar vaak opgeklikt wordt lang moeten laten staan (wat helaas dus niet kan begrijp ik ivm adverteersbudget, maar zo zit je in een cirkel vast). Maar kunnen we nu weer terug naar mijn terechte vraag?

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 09-08-2006 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Anoniem: 69767 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:02:
Als T.net het nou op een leuke manier vraagt in de vorm van zoiets al: "Help ons aan een nieuwe database server - nog xxxx clicks te gaan" dan zou ik het wel doen of als het om een echt voor mij relevante ad gaat. Niet om de zakken van VNU te vullen.
Tweakers.net BV is gewoon een commercieel bedrijf hoor - de zakken vullen van VNU of de zakken vullen van Tweakers.net is niet verschillend :)
Bovendien: als jouw punt klopt zou T.net juist de slecht draaiende banners niet eindeloos moeten tonen (dat levert jullie Tweakers.net niks op) maar juist de banners waar vaak opgeklikt wordt lang moeten laten staan (wat helaas dus niet kan begrijp ik ivm adverteersbudget, maar zo zit je in een cirkel vast). Maar kunnen we nu weer terug naar mijn terechte vraag?
Ik gok dat het meer zoiets is:

Adverteerder koopt voor 5000 clicks advertentie space in met een bepaald keyword - dat keywrod wordt gematched met deze website maar geen enkele user clicked op die ad - die 5000 clicks blijven dus open staan en dus blijft die banner getoont worden :)

disclaimer: ik heb verder geen verstand of belang bij de bannering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Wij hebben uiteraard niet echt invloed op de ads die Google ons voorschoteld; in die zin kunnen wij er weinig aan doen...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 21:58:
Wij hebben uiteraard niet echt invloed op de ads die Google ons voorschoteld; in die zin kunnen wij er weinig aan doen...
Jullie kunnen er niks aan doen, maar de contentmatching werkt niet best. In subfora die sterk zijn gefixeerd op een onderwerp wordt er nog wel iets nuttigs geserveerd, maar voor de rest krijg je van die algemene ad's waar niemand wat aan heeft. Volgende punt is dat constant dezelfde ad's geserveerd worden en er vaak amper roulatie plaatsvindt.

De ad's met de achterlijk grote lettertypen zijn domweg irritant, al helemaal wanneer ze in die fijne quickreplybanner staan die nog steeds de afwijkende layout heeft tov de rest van de pagina. Al met al kan ik de implementatie op het forum niet echt een succes vinden, helaas :)

[ Voor 4% gewijzigd door neographikal op 09-08-2006 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dus je vond de oude banners beter, aka de totaal niet getargette banners? 8)7

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Cyphax

Moderator LNX
moto-moi schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:19:
Alleen de plek van de vorige banners maakt al een enorm verschil. :)
De oude banners kon je veel beter negeren. Deze worden redelijk in je gezicht geduwd omdat je vaker de onderkant van een topic ziet dan de bovenkant.
Ik had helemaal geen moeite met de oude banners. Ook niet met deze maar als ik heel eerlijk moet zijn heb ik net zo lief de oude situatie terug. Ik klikte/lette toen al niet op banners, en nu ook niet dus netto is het resultaat voor mij dat er banners staan op een plek waar vroeger geen banner stond. In mijn geval is dat een kleine achteruitgang.
Nou moet je dat niet zien als een schreeuw om de teloorgang van Adsense op GoT (;)) maar ik hoop dat je je er iets bij voor kunt stellen. :)

Wat ik niet mis zijn de sporadische Flash-banners en de banners met scriptfouten die je browser deed crashen, of je CPU-gebruik naar 100% knalde. Maar dat kwam niet zo vaak voor. :P

[ Voor 46% gewijzigd door Cyphax op 09-08-2006 22:26 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
moto-moi schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:19:
In een woord ja :) Uitleg: die stonden niet op deze indringende plaatsen. De positionering in combinatie met de afwijkende layout maakt het voor mij een stuk storender dan één of twee ad's die bovenaan stonden. Daar verdienden jullie geld aan terwijl ik ze gewoon lekker kon negeren, prima toch?

Met die googlead bij de quickreply is het een erg indringende vorm van reclame. al helemaal wanneer er advertenties met lettertypes die de 16pt benaderen in komen te staan. Hierdoor wordt het principe van de googlead's, namelijk dat het niet opvalt en niet indringend is, nógal te niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Cyphax schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:21:
De oude banners kon je veel beter negeren. Deze worden redelijk in je gezicht geduwd omdat je vaker de onderkant van een topic ziet dan de bovenkant.
Ik had helemaal geen moeite met de oude banners. Ook niet met deze maar als ik heel eerlijk moet zijn heb ik net zo lief de oude situatie terug. Ik klikte/lette toen al niet op banners, en nu ook niet dus netto is het resultaat voor mij dat er banners staan op een plek waar vroeger geen banner stond. In mijn geval is dat een kleine achteruitgang.
Om heel eerlijk te zijn klik ik bijna nooit op banners, of het nu op GoT, t.net of ergens anders is. In het begin vond ik de bannerlocatie tussen bij de quickreply en het modpanel ook vrij vervelend, maar ik merk nu alweer dat ik hem negeer en gewoon direct doorscrol naar beneden :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:15

Cyphax

Moderator LNX
moto-moi schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:31:
[...]

Om heel eerlijk te zijn klik ik bijna nooit op banners, of het nu op GoT, t.net of ergens anders is. In het begin vond ik de bannerlocatie tussen bij de quickreply en het modpanel ook vrij vervelend, maar ik merk nu alweer dat ik hem negeer en gewoon direct doorscrol naar beneden :)
Voor mij geldt precies hetzelfde inderdaad. Ik kan me echter wel voorstellen dat andere mensen zich er nog steeds aan ergeren om dezelfde reden, daar ging het mij om. :)
Ik hoop dat voor t.net Adsense in ieder geval een vooruitgang is, ik ga er voor het gemak van uit van wel. :P

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elevator
  • Niet online

elevator

Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er nog steeds ontzettend aan erger aan die banner bij de quickreply.

Ik heb in mijn fora (en dat zijn toch echt fora met hele duidelijke en reusachtige doelgroepen) ook maar zelden relevante ads gezien (tenzij je 'Ik ben henk en ik maak je computer', bel me op 070-xxx-achtige ads als relevant beschouwt), dus ik ben altijd blij als ik weer inlog en de rust terugkeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik dacht dat de discussie ondertussen toch wel gevoerd was. Aangezien AdSense over het algemeen pay-per-click is is het niets dan logisch dat je ze niet op een plek moet gaan neerzetten waarvan je vantevoren weet dat de ads daar nooit gezien worden, dan kan je net zo goed helemaal niet meer aan advertising gaan doen en het forum dus sec als een verliespost in de boeken opnemen...

Een nog betere integratie met de forum-layout staat nog steeds op mijn ToDo overigens; aangezien we nu over een premium account beschikken hebben we daar nu ook meer mogelijkheden voor

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neographikal
  • Niet online
crisp schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:27:
Ik dacht dat de discussie ondertussen toch wel gevoerd was. Aangezien AdSense over het algemeen pay-per-click is is het niets dan logisch dat je ze niet op een plek moet gaan neerzetten waarvan je vantevoren weet dat de ads daar nooit gezien worden, dan kan je net zo goed helemaal niet meer aan advertising gaan doen en het forum dus sec als een verliespost in de boeken opnemen...
Die Google-ad's zie je ook steeds vaker als een soort van semi-nuttige link ergens terugkomen, in plaats van stevig gepositioneerde banners. Ze hebben namelijk, afhankelijk van de site en het doel van je bezoek, wel degelijk ook een inhoudelijke betekenis. Wanneer ik gericht ergens naar op zoek ben, dan kijk ik soms wel degelijk bewust naar de ad's omdat er soms leuke dingen tussen zitten :) Maar op een forum is dat maar zelden het geval, veel topics hou je gewoon bij, je reageert maar meestal ben je niet direct op zoek naar iets. Als je dan al op zoekt bent naar iets, waarbij die ad's mogelijk wel interessant zijn, dan zit je alsnog met het probleem dat de contentmatching op het forum gewoon brak is.

Maar deze randomly targeted dingen, die inhoudelijk weinig toevoegen en vaak maar weinig interessant zijn, daar klik ik zélden op om ergens naar toe te gaan. Als ik het al doe, dan is het om t.net een beetje te steunen (niet direct meer nodig, maar toch, zie het als een bedankje voor het gebruik van de site) en dan klik ik heel bewust niet op dat de banner bij de quickreply.

Dan heb ik dus liever inderdaad die flashad's die ik mentaal gewoon blokkeer, maar die wel gewoon cash in het laatje brengen terwijl ik ze mentaal blokkeer en ze me niet ergeren bij het typen van een reply :)

edit: om trouwens gelijk een voorbeeld te geven hoe slecht Adsense het onderwerp van een pagina oppakt: Het grote Nikonmount-objectieven-topic V3.0

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~rvdgeijn/banner.jpg

Dit is nou toch niet bepaald een topic wat lastig zou moeten zijn: het woord Nikkor komt gruwelijk veel voor, evenals de namen van andere lenzenfabrikanten. En toch krijg je van dit soort algemene getargette ad's :)
Een nog betere integratie met de forum-layout staat nog steeds op mijn ToDo overigens; aangezien we nu over een premium account beschikken hebben we daar nu ook meer mogelijkheden voor
Gelukkig, ik ben benieuwd wat daaruit gaat komen :)

[ Voor 9% gewijzigd door neographikal op 10-08-2006 00:14 ]

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

neographikal schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 23:58:
Dan heb ik dus liever inderdaad die flashad's die ik mentaal gewoon blokkeer, maar die wel gewoon cash in het laatje brengen terwijl ik ze mentaal blokkeer en ze me niet ergeren bij het typen van een reply :)
Die leverden ook maar heel weinig op hoor...
edit: om trouwens gelijk een voorbeeld te geven hoe slecht Adsense het onderwerp van een pagina oppakt: Het grote Nikonmount-objectieven-topic V3.0

[afbeelding]

Dit is nou toch niet bepaald een topic wat lastig zou moeten zijn: het woord Nikkor komt gruwelijk veel voor, evenals de namen van andere lenzenfabrikanten. En toch krijg je van dit soort algemene getargette ad's :)
We willen ook nog een keer de kwaliteit van de content-matching onder de loep nemen. Er bestaan wat mogelijkheden binnen de premium-accounts om het wat te verbeteren.
Maar de vraag is natuurlijk ook wel of er uberhaupt relevante nederlandse advertenties voor bestaan... De engelstalige advertenties zijn natuurlijk veel wijder te verspreiden, dus populairder en dus zijn er veel meer verschillende van. Van de nederlandse heb ik die indruk een stuk minder.
Gelukkig, ik ben benieuwd wat daaruit gaat komen :)
O.a. dat advertenties in een nieuw venster openen als je dat ingesteld hebt in je voorkeuren voor externe links. En een font dat past bij de site, een breedte/opvulling die wat beter past e.a.

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Doet T.net tegenwoordig ook al aan Adsense bij Google :) ?

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/rvoogd/adsenserversed.jpg

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Dat zijn gewoon nieuwsheadlines

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• neographikal
  • Niet online
Bedankt voor je reactie ACM, we zullen wel zien wat de toekomst brengt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hbsJR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-07 17:56

hbsJR

All rounder

ik ben een beetje een stille user hier op tweakers.net... geen hond kent mij hier en ik log alleen hier als ik wat wil posten, logisch dus. Na een tijd stoor ik mij niet zo aan de banners. De digitale wereld is aan het veranderen en simpele html pagina's zijn huidig not-done.

Het leven gaat verder, het web ontwikkelt zich meer en tweakers.net heeft gewoon geld nodig. Zoals alles: geen geld, geen ding... dus waar maken mensen zich druk om?

Laatste tijd heb ik wel veel last van die fijne schermvullende popup met een blauw scherm. YOUR PC IS IN DANGER. Ik wou al druk posten op tweakers, maar ik tot de conclusie dat de lijers in kwestie imageshack is. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinier
  • Laatst online: 08:07

Reinier

\o/

Ik heb vandaag al een aantal keer een advertentie met de tekst {Keyword:Beltonen] gezien. Lijkt me een foutje bij Google en niet bij T.net?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5827e0a910ad54947adbdb34328d2c8b/full.png

[ Voor 24% gewijzigd door Reinier op 11-08-2006 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Reinier schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:15:
Ik heb vandaag al een aantal keer een advertentie met de tekst {Keyword:Beltonen] of iets dergelijks gezien. Lijkt me een foutje bij Google en niet bij T.net?
Dat moet haast wel aangezien de ad in een iframe staat die door Google wordt gevuld

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Reinier schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:15:
Ik heb vandaag al een aantal keer een advertentie met de tekst {Keyword:Beltonen] gezien. Lijkt me een foutje bij Google en niet bij T.net?

[afbeelding]
Ik vermoed dat de persoon die deze advertneite op het net geplaatst heeft gewoon een foutieve titel heeft ingevoerd. Misschien wel van een speciaal systeem gebruik gemaakt; De aandacht heeft hij er in ieder geval wel mee getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93647

{keyword:Beltonen} (met een } en niet ]) zou moeten worden vervangen door de keyword(s) waarnaar gezocht wordt (bij G Web search bijv.) en anders door Beltonen als het geen zoekopdracht betreft. Maarja, de adverteerder zal wel niks door hebben en alleen een hoge CTR zien door mensen die iets vaags zopmerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Misschien is die 'typo' zelfs wel met opzet gemaakt, er staat hier nu iig al aardig wat gratis reclame, en opvallen doet dat ding zeker.. ;)

• svandelft.nl
  • Laatst online: 10-02-2024
Ik zat eerst te twijfelen of ik een nieuw topic zal openen. Tot dat ik deze tegen kwam. Ik weet niet precies of ik in het juiste topic ben. Excusses hier voor.

Als ik met m'n cursor over bepaalde advertenties ga zie ik ipv de tekst een link.
Ik heb er een paar screenshots van gemaakt om het te verduidelijke.

Zo is een advertentie nomaal:
Afbeeldingslocatie: http://svandelft.nl/tweakers.net/got/google-ads/tumb-done.jpg

Met de cursor over de advertentie:
Afbeeldingslocatie: http://svandelft.nl/tweakers.net/got/google-ads/tumb-notdone.jpg

Zoals je ziet zie je de URL ipv de tekst advertentie.
Dit is overigens in meerdere topic's.

Ik draai WinXP Pro SP2 met IE6

[ Voor 4% gewijzigd door svandelft.nl op 24-08-2006 13:29 ]

System Spec

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die advertentiecode is van Google zelf (iframe) dus daar kunnen we vrij weinig mee doen, een dezer dagen komt onze eigen code online en dan is het wat makkelijker debuggen bij zoiets en is de kans sowieso groot dat het niet meer optreedt.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:45
Hmm, ik wilde het net ook gaan melden... Er zijn dus meer mensen die er last van hebben :)

Sometimes you need to plan for coincidence

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:26

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

ACM schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 13:58:
Die advertentiecode is van Google zelf (iframe) dus daar kunnen we vrij weinig mee doen, een dezer dagen komt onze eigen code online en dan is het wat makkelijker debuggen bij zoiets en is de kans sowieso groot dat het niet meer optreedt.
Gaat het dan niet meer via Google Adsense o.i.d. dan? En zijn er ook verbeteringen voor ons dan in die nieuwe AdSense code?

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

AW_Bos schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 18:44:
Gaat het dan niet meer via Google Adsense o.i.d. dan? En zijn er ook verbeteringen voor ons dan in die nieuwe AdSense code?
De ads komen natuurlijk nog wel bij Google Adsense vandaan, maar ipv dat Google zelf een iframe met html vult genereren we dmv javascript zelf de bijbehorende code.

Voordelen voor jullie? Even concentrerend op de Quickreply-ad: een passend font (ipv net anders) en nog wat meer layout tweaks, minder ruimte in nemend, links openen in een new window als je dat in je prefs hebt ingesteld en ik geloof dat er nog wel een paar zijn.

• aex351
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-07 18:09

aex351

I am the one

je mag adsense volgens googles policy niet aanpassen he.

< dit stukje webruimte is te huur >

• TheZeroorez
  • Niet online
aex351 schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 19:52:
je mag adsense volgens googles policy niet aanpassen he.
...voor zover de instellingen van AdSense zelf dat toelaten mag alles.. ;)

Maar sinds GoT het premium-account van VNU gebruikt, kunnen ze meer instellen.. :)

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Dit is een beetje de planning:

nu:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/c79e2022b9cb3f297b563191e9d8a429/thumb.png

straks:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ce03a8c6ba014d9312632c13e11e7eeb/thumb.png

De single-ads zullen ook wat minder 'schreeuwend' zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door crisp op 24-08-2006 23:25 ]

Intentionally left blank

• svandelft.nl
  • Laatst online: 10-02-2024
crisp schreef op donderdag 24 augustus 2006 @ 23:22:
Dit is een beetje de planning:

nu:
[afbeelding]

straks:
[afbeelding]

De single-ads zullen ook wat minder 'schreeuwend' zijn.
Ik zie het.

Het ziet er iig wel een stuk beter en netter uit kwa layout en hij is in de lengte een stukje korter. :)
niet storend en ik blijf toch wel klikken op die linkjes.... voor tweakers.

System Spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The__Virus
  • Laatst online: 08:22
Uuhm ja alleen ik zou geen duitse ads erin zetten, als jullie dat kunnen regelen natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

The__Virus schreef op vrijdag 25 augustus 2006 @ 19:00:
Uuhm ja alleen ik zou geen duitse ads erin zetten, als jullie dat kunnen regelen natuurlijk ;).
Wees maar niet bang, je krijgt dezelfde ads als nu :+ Onze testomgeving kan echter niet zo best door google geindexeerd worden en wordt daardoor dus van wat minder relevante advertenties voorzien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

Ik heb de zoekfunctie gebruikt dus ik ga er van uit dat het niet al eerder gevraagd was:

Klopt het dat ik nu met abo toch reclame te zien krijg terwijl dat bij de voorkeuren uit staat?
of gaat er dan iets mis met mijn fijne computertje ( firefox 1.5 )

[ Voor 5% gewijzigd door Adrian- op 08-09-2006 01:13 . Reden: onduidelijke zinsbouw ]

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Adrian- schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 01:12:
Klopt het dat ik nu met abo toch reclame te zien krijg terwijl dat bij de voorkeuren uit staat?
Nee, natuurlijk niet. :)
of gaat er dan iets mis met mijn fijne computertje ( firefox 1.5 )
Dat is lastig te zeggen. Wil je dubbelchecken dat je de boel inderdaad uitgevinkt hebt?

En welke advertenties zie je? De top-advertentie? De "quickreply"-advertentie? Beide?

[edit]
En dat je abo niet is verlopen?

[ Voor 4% gewijzigd door ACM op 08-09-2006 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Adrian-: Je abo is gisteren verlopen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adrian-
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Adrian-

is onderweg

crisp schreef op vrijdag 08 september 2006 @ 07:46:
Adrian-: Je abo is gisteren verlopen ;)
:'( , laat dat nou net het enige zijn wat ik niet gecontroleerd had.
Maar goed wel erg ‘makkelijk’ op te lossen natuurlijk O-) (tenminste net een huis gekocht ben hartstikke blut) .
Kan ik ergens even wat geld lenen? 8)7

Adrian- werkt en leert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Ligt het nu alleen aan mij of worden de afgelopen dagen alleen maar advertenties geserveerd voor Google Adsense zelf? Ik zie tenminste alleen maar banners met onderstaande tekst:
Google Adsense op uw site.
Verdien meer geld met uw website.
Eenvoudig en kosteloos.
Meer info? www.google.com/adsense/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ik zie ze ook erg vaak ja... (Niet de laatste dagen, maar sinds vandaag ofzo..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Red schreef op zondag 10 september 2006 @ 17:16:
Ligt het nu alleen aan mij of worden de afgelopen dagen alleen maar advertenties geserveerd voor Google Adsense zelf? Ik zie tenminste alleen maar banners met onderstaande tekst:
Klopt, sinds afgelopen maandag of dinsdag oid. Blijkbaar hebben ze bij Google bedacht dat wij een leuk publiek voor AdSense zelf hebben en hebben ze besloten om bij ons een sitegerichte adsense banner te plaatsen met een dusdanige maximumprijs dat ie steeds boven het gros van de andere advertenties uit geselecteerd wordt door Adsense' systeem.

Zolang ze ervoor betalen maakt het ons iig niet zoveel uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Nu staan er weer gewone banners.. Jammer dat dat nu is nu jij het verteld, anders had ik wel geklikt :+

Edit://
Hmm.. ik kon er toch nog een vinden :P

[ Voor 19% gewijzigd door TheZeroorez op 10-09-2006 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

TheZeroorez schreef op zondag 10 september 2006 @ 19:50:
Nu staan er weer gewone banners.. Jammer dat dat nu is nu jij het verteld, anders had ik wel geklikt :+
Site-gerichte banners (zoals die adsense banner) zijn op CPM-basis, oftewel je krijgt sowieso betaald voor een view ervan. En wellicht dat een klik erop nog wat extra's oplevert, maar je hoeft er dus niet op te klikken om ons zo te steunen ofzo :P

Dat is trouwens sowieso niet nodig, gewoon klikken als je iets interessants ziet, niet omdat je denkt dat het ons geld oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Weet ik, toch kan ik het niet laten af-en-toe eens te klikken :+

Hebben jullie d'r ook weer een paar cent bij, ik genereer genoeg dataverkeer met mijn gespam 8)7

• Red
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

En daar zijn ze weer....

• APClll
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:18

APClll

FP ProMod

[DPC] Team Grazzie

@ Red: Ik denk dat dat al bij meer mensen is opgevallen...

Waar ik af en toe last van heb, is dat bij de bovenste banner "alles in het frame" een paar pixels naar beneden wordt weergegeven. De lijn onder 'ads door google' valt dan net buiten de onderste rand van de banner. Hierdoor wordt de tekst afgesneden.

Nu vermoed ik dat jullie er weinig aan kunnen doen, maar ik wilde het toch even melden.
WinXP Home SP2; IE6

Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09-07 09:27
Ik vind het prima, die ads, maar moet Daniel daar nu echt zo'n auto van rijden :P , dan moeten ze toch wel wegkunnen :D

Anoniem: 69437

Gaan jullie deze nog eens veranderen in een onderdeel van de pagina ipv een iframe? Niet dat ik nou zo'n hekel aan iframes heb, maar die scroll-bug komt daardoor toch?

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

De "scroll-bug" ?

Maar hij staat wel op de planning om "een keer" te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

ACM schreef op donderdag 14 september 2006 @ 23:09:
De "scroll-bug" ?

Maar hij staat wel op de planning om "een keer" te vervangen.
Nou ja, het is op zich wel makkelijk zo'n iframe (ook al mag dat officieel niet in HTML Strict :P ); het scheelt toch weer een sloot CSS om het zelf op te gaan maken ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Hebben jullie ook steeds dezelfde banner of beter adverteerder op het forum. Krijg namelijk een jobaanbieding voor een hsotingbedrijf in België die systeembeheerders zoekt.

Toeval is wel dat ik net op zoek ben naar een job. Zou Google ze daarom zo in de kijker zetten? Of is dat gewoon toeval en ziet iedereen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Dat bedrijf heeft gewoon besloten op GoT te adverteren, ik zie ook regelmatig advertenties voor Windows/Linux-systeembeheerders bij *insert hostingbedrijf te Gent*. Maar als ik thuis in Breda zit zie ik ze niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• co0lman
Zal waarschijnlijk aan het land gebonden zijn waar je op dat moment zit te surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194786

Modbreak:Check je mail

[ Voor 92% gewijzigd door Xandrios op 27-10-2006 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Nu ben ik het precieze vergeten, maar ik dacht dat T.net voor Google alleen textads afnam? Iig zie ik in dit topic alleen maar een grafische advertentie (en ook elke keer dezelfde): [CiP]Bouweenpc case

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img149.imageshack.us/img149/9479/screenshot1qk2.png
Het kan best zijn dat het nu veranderd is, maar ik kan mij topics herinneren waarin gezegd werd dat er alleen textads zouden moeten staan...
offtopic:
Kan die draadjes alleen niet terug vinden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-07 12:03

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

mithras86 schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:42:
Nu ben ik het precieze vergeten, maar ik dacht dat T.net voor Google alleen textads afnam? Iig zie ik in dit topic alleen maar een grafische advertentie (en ook elke keer dezelfde): [CiP]Bouweenpc case

Plaatje:
[afbeelding]
Het kan best zijn dat het nu veranderd is, maar ik kan mij topics herinneren waarin gezegd werd dat er alleen textads zouden moeten staan...
offtopic:
Volgens mij is die reclame van DoubleClick afkomstig en niet van Google.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Inderdaad, die is niet van Google (kom 'm vaker tegen..)

Aangezien ze nu die mooie VNU-account hebben, zullen ze die wel als backup hebben. Als Google geen ads had, had T.net geen winst, alleen trivia ofzo. Nu komt er zo'n geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
Trivia vind ik leuker dan ads, dus Trivia svp. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Maar daarvoor kijgen ze geen geld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

mithras86 schreef op maandag 13 november 2006 @ 18:42:
offtopic:
Dat beleid is in principe niet verandert. Als echter een adverteerder "ons" (lees: vnu's reclame afdeling) benadert om naar een specifieke doelgroep te adverteren dan zullen "we" (lees: diezelfde afdeling in overleg met t.net's management) zeker ook de optie overwegen om dan advertenties boven een specifiek forum te laten plaatsen.

Waar die uitspraak vooral op sloeg was het gebruik van een of andere standaard adverteerder die dan weer van die "standaard" high-traffic banners gaat plaatsen (zoals van die lelijke, knipperende telefoonaanbiedingbanners of schimmige geldschieters voor de bezoekers uit het buitenland).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex)
ACM schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:05:
[...]

Dat beleid is in principe niet verandert. Als echter een adverteerder "ons" (lees: vnu's reclame afdeling) benadert om naar een specifieke doelgroep te adverteren dan zullen "we" (lees: diezelfde afdeling in overleg met t.net's management) zeker ook de optie overwegen om dan advertenties boven een specifiek forum te laten plaatsen.

Waar die uitspraak vooral op sloeg was het gebruik van een of andere standaard adverteerder die dan weer van die "standaard" high-traffic banners gaat plaatsen (zoals van die lelijke, knipperende telefoonaanbiedingbanners of schimmige geldschieters voor de bezoekers uit het buitenland).
Degene die al die banners voor mij vervangt door knipperende irritante banners krijgt van mij een bosje bloemen. Ik hou namelijk niet van banners, maar soms... klik ik zelfs... op Adsense-banners... onder een topic.... aaaaaah!!!!!! Teh h0rr0r!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alternativ
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 14:34

Alternativ

4 8 15 16 23 42

Ik weet niet of het al gemeld is, topic is negen pagina's lang hier op 100 posts per pagina, maar als ik bovenaan een link aanclick (mozilla firefox 2.0) dan opent hij in het zelfde venster, tevens als ik een middleclick uitvoer waardoor hij sowieso de link in een nieuw venster moet openen komt hij helemaal niet met een nieuwe tab maar het icoontje voor autoscroll. Dit gedrag merk ik beneden (as in tekst tussen posts en waarschuwing) niet als ik daar op een link click gaat hij netjes naar een nieuwe tab en dat geld voor één grote maar ook voor vier kleine.

alternativ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Alternativ schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:28:
Ik weet niet of het al gemeld is, topic is negen pagina's lang hier op 100 posts per pagina, maar als ik bovenaan een link aanclick (mozilla firefox 2.0) dan opent hij in het zelfde venster, tevens als ik een middleclick uitvoer waardoor hij sowieso de link in een nieuw venster moet openen komt hij helemaal niet met een nieuwe tab maar het icoontje voor autoscroll. Dit gedrag merk ik beneden (as in tekst tussen posts en waarschuwing) niet als ik daar op een link click gaat hij netjes naar een nieuwe tab en dat geld voor één grote maar ook voor vier kleine.
De ads bij de quickreply zijn custom en als je in je voorkeuren hebt opgegeven dat externe links in een nieuw venster moeten openen dan wordt dat voor die ads gehonoreerd. De topbanner is echter nog gewoon de google-iframe en daar hebben de links geen target.
Dat moet nog eens gelijk getrokken worden.

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:39
Kleine bump :>

In hoeverre worden vreemde ad's ook gecontroleerd? Toen ik een reply opstelde in het topic: Stel, opwarming gaat wel harder dan gedacht? kreeg ik een ad sense over erectie problemen. Lijkt me niet helemaal iets met globale opwarming te maken hebben :P

screenshot: klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ten eerste is dat meestal aan Google, maar..:

Waarschuwing:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ACM
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Die blokkeren we in principe. Meestal ging het dan tot nu toe om piramide-spel-troep, maar zoiets blokkeren we waarschijnlijk ook wel ja.
Een screenshot hebben we alleen niks aan, want die blokkade werkt op de url van de uiteindelijke site waar je op terecht komt, niet op teksten ervan ofzo. En het is ook niet zo dat wij aan de hand van de tekst kunnen achterhalen welke adverteerder het is.

[ Voor 48% gewijzigd door ACM op 12-03-2007 07:54 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op: