crisp schreef op donderdag 08 juni 2006 @ 16:39:
titelfix; alle feedback mbt AdSense mag dus hier. Note dat het experimenteel is en de huidige implementatie dus hier en daar nog aan verandering onderhevig.
Enkel melden dat het 'vreselijk irritant' is heeft geen nut; het woord 'irritant' staat op mijn blacklist en zie ik niet meer... Ik surf ook altijd op GoT met banners aan en ik denk niet dat ik een uitzonderlijk hoge irritatiegrens heb vergeleken met andere tweakers.
<kort door de bocht modus>
Ik weet dat het tegen de t.net policy is om een filter te gebruiken
MAAR als jij een een blacklist staan hebt op berichten met 'irritant' in, dan mogen wij een filter hebben, waarin ads niet getoond worden
</kort door de bocht modus>
Ik heb nooit geklaagd ivm ads. IK begrijp heel goed dat t.net ervan moet leven (lol-modus: zeker nu met nog hardere aandeelhouders

)
Zoals je zelf zegt, vraag je de mening en feedabck, wat ik dus ook doe, take it or leave it...
Zoals gezegd heb ik niet tegen baners. Om t.net te steunen klik ik geregeld hierop.
Dat er google-ads komen ipv de oudere maakt me niet veel uit. Heeft positieve kanten (gerichter ads?) en misschien negatieve. iig zal het voor t.net ook voordelen hebben (hogere inkomsten?)
Ik heb echter een hekel aan irritante (dju nu gebruik ik het weer) banners. Ik weiger dan ook om op deze te klikken. Zelfs op die op de frontpage van enige tijd geleden, met die kaatsende bal heb ik geen commentaar gegeven. Echter deze vliegende reclameads zijn écht irritant, en beletten om deftig te kunnen lezen.
Of je je van mij iets aantrekt of niet (ik vermoed van niet [en zou je geen ongelijk geven]) maar ik weiger op deze te klikken. En ik neem aan dat ik niet de enige ben.
Ik hoop dan ook dat na de testperiode hier iets aan gedaan wordt. Voor mijn part zet je er dubbel zoveel, maar die bewegende dingen, zijn niet echt aangenaam (betere verwoording dan 'irritant'?) om een thread te lezen.
Moest na de testperiode dit blijven, dan ben ik verplicht om maategelen te treffen.
(welke? tref je je conclusies)
Ik weet dat het ook weer tegen de policy is om te groeten, maar toch doe ik het
Met vriendelijke groeten,
Kristof
(die al lang op t.net/GOT komt, regelmatig op een ad klikt, tot hiertoe nog nooit geklaagd heeft, maar nu dus wel

)
"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone