Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.019 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Pff kijk dat is nog eens support geven. :)

Ik hoop dat dit ook beloont word met goede sales. Anders kon het misschien wel weer gauw afgelopen zijn met die support.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-06 16:39
Zolang het goede titels zijn denk ik dat dat wel goed komt, daarnaast zijn het ook vooral veel titels die de Nintendo titels aanvullen en niet zozeer beconcurreren.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ubisoft produceert nu meer launch games dan dat de Gamecube er in totaal had! 8)7

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Captain N schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:11:
Ubisoft produceert nu meer launch games dan dat de Gamecube er in totaal had! 8)7
Het is gewoon goed om te zie dat game development bedrijven graag ontwikkelen voor de Wii.

Suc6 bijna verzekerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-06 20:42

Copycat

Stamgast @ HGGCT

schnumi schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 11:24:
Pff kijk dat is nog eens support geven. :)

Ik hoop dat dit ook beloont word met goede sales. Anders kon het misschien wel weer gauw afgelopen zijn met die support.
Toch vraag ik me dat nog af. Neemt niet weg dat ik dit erg positief nieuws vindt maar in het begin (later ook natuurlijk) zul je toch een keuze moeten maken uit wat je aanschaft. Misschien is het voor Ubisoft beter om bv 3 launchgames te maken en de rest in de drie volgende maanden te lanceren. Neemt niet weg natuurlijk dat enkele potentiele toppers nu eerder in de budgetbakken liggen :P _/-\o_

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmoothTweaker
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-06 20:30
Heb ook een cube alleen mem card zit vol :( dat is wel nadelig. maar hebben jullie ook zo last van mario kart verslaving. ik ken elk stukje elke level uit me hoofd en blijf het maar spelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Captain N schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 13:11:
Ik hoop dat elke ontwikkelaar/uitgever dit navolgt :) (meer games op de Wii dan de Cube) :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-09-2023
Hallo Tweakers,

Ik heb een Gamecube vraag gesteld in het Video forum. (Ik denk niet dat het zin heeft om het hele bericht hier te kopieren.) Ik zou wat hulp op prijs stellen!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
1e Sadness screen?
Sadness wan't be a big cut-scene Sadness will be non-linear game such as RE4 (fantastic game but total linear and ...no scare).

We will use nunchuck but when we made a trailer simply we hadn't it.

And only for your eyes - in-game shot from work-station (not form Wii dev-kits):

And this is not artwork - its from PC work-station shot in-game. We hope that for Wii this game will be look like in this screen or very near.
Afbeeldingslocatie: http://www.cubedomain.nl/images/other/sadness/art04.jpg

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Sadness bestaat niet, en zal ook niet komen :N

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 72901

Als Nibris zegt dat dit in-game is en geen render/artwork dan mag je ervan uitgaan dat Sadness een grote grap is.

En dan zal het uiteraard niet uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-06 09:27
Als dit een Sadness screen moet voorstellen, dan is het nu officiëel: Sadness is een hoax. Als je goed kijkt zie je dat dat een tekening is en geen render.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Sites speculeren dat het een computer render is. Het lijkt mij ook getekend, alhoewel getekende graphics kunnen toch ook?

DIt las ik ook
NIBRIS revealed that due to the scale of Sadness, it has invited several other developers to work on the project alongside them. Of those is Frontline Studios, a 30-man team with experience developing for Nintendo platforms. Frontline is responsible for programming the title. Meanwhile, Digital Amigos is responsible for the game’s visuals. To get an idea of what the team is capable of, you can check out their latest demo reel here. ( http://www.digitalamigos.com/da_demoreel_2004_low.mpg )

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 21:35:
Sites speculeren dat het een computer render is. Het lijkt mij ook getekend, alhoewel getekende graphics kunnen toch ook?

DIt las ik ook
[...]
Ik heb net de high-res versie bekeken, maar dit kan met geen mogelijkheid ingame zijn. Het kan ook geen render zijn, het is dus niets meer dan artwork. Als Nibris zegt dat dit ingame is dan liegen ze. Ook dat arrogante toontje van ze staat me niet aan (wij zullen wel even een spel zoals RE4 maken, alleen dan beter!).

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 22:28:
[...]

Ik heb net de high-res versie bekeken, maar dit kan met geen mogelijkheid ingame zijn. Het kan ook geen render zijn, het is dus niets meer dan artwork. Als Nibris zegt dat dit ingame is dan liegen ze. Ook dat arrogante toontje van ze staat me niet aan (wij zullen wel even een spel zoals RE4 maken, alleen dan beter!).
?

Ze zeggen dat Sadness een game word die niet linair is ala RE4. Niet dat het een beter spel word. En ach het is allemaal mysterieus dat ben ik met je eens maargoed we wachten af.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Het zal vast wel een keer zijn langsgeweest maar ik irriteer me aan die slecht leesbare letters bij sommige games. de rgb kabel heb ik al. is er nog iets anders wat ik kan doen?

fifa worldcup 2006 ben ik nu trouwens aan het spelen :) grappig er is wel wat verbeterd sinds mijn vorige voetbal spel rtwc98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104593

Een PC screenshot/render? Lekkere uitgever hebben ze dan als ze nog steeds geen devkit van de Wii hebben. Ik heb ook niet echt het idee dat dit spel daadwerkelijk ooit zal uitkomen op de Wii of wt voor console dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik vind het hele verhaal om Sadness maar vreemd. Ik geloof er niks van dat dat plaatje ingame is, en ook voor een render vind ik het er vreemd uitzien. Het lijkt meer op art van het spel. Kijk maar naar de haren van het karakter wat daar staat, en al die takjes. Als ze dat zo ingame willen maken dan moeten ze nogal. Tenzij dat ze het allemaal 2D gaan maken...

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Vanitas schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 01:31:
Als ze dat zo ingame willen maken dan moeten ze nogal. Tenzij dat ze het allemaal 2D gaan maken...
Dat denk ik dus. Voor het grootste deel pre-rendered stuff met enige interactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Waarom zouden ze zoveel tijd (en waarschijnlijk geld) in een hoax stoppen?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-06 10:41

Collaborator

You! Cake or Death?

Deddiekoel schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:38:
Waarom zouden ze zoveel tijd (en waarschijnlijk geld) in een hoax stoppen?
Aandacht, respect :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Een leuk gerucht: http://wii.ign.com/articles/723/723601p1.html. Een Wii opvolger van Super Mario Football wordt misschien gepresenteerd op de "Europese E3".
Since its release in the states last December, Super Mario Strikers has sold more than 500,000 copies, effectively making it a sleeper hit and likewise a prime candidate for a Wii sequel.
Dat spel blijft gewoon geweldig, ik heb het zo'n beetje sinds de release (december?!?) en we spelen het nog steeds met veel plezier. Dat is best knap, aangezien we nauwelijks andere spellen meer spelen. Toch verveelt het nog steeds niet!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik kwam dit net tegen:
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/wiireleaseinfo.jpg
$50 a $60 per spel dus. Enkel Rampage ($30), Mr D ($40) en Metal Slug Anthology ($23). En die dollar prijzen zullen hier wel gewoon euro's worden.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Ziet er toch realistisch uit. Release dus op 3 oktober. Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Vanitas schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 17:47:
Ik kwam dit net tegen:
[afbeelding]
$50 a $60 per spel dus. Enkel Rampage ($30), Mr D ($40) en Metal Slug Anthology ($23). En die dollar prijzen zullen hier wel gewoon euro's worden.
Tja, zoiets kan ik ook maken, vraag me af of het echt is. Kan natuurlijk echt zijn, maar het is te makkelijk om zelf te maken om te zeggen dat het wel echt zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Sur_G schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:49:
Ziet er toch realistisch uit. Release dus op 3 oktober. Wie weet...
Kun je dat nog toelichten, daar snap ik echt niet van, tenminste dat haal ik niet uit die lijst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 18:53:
[...]

Tja, zoiets kan ik ook maken, vraag me af of het echt is. Kan natuurlijk echt zijn, maar het is te makkelijk om zelf te maken om te zeggen dat het wel echt zal zijn.
Ik heb ook al es een vergelijkbare lijst gezien, alleen dan zonder de prijzen erbij. Die was overigens van een andere winkel, en de release dates komen aardig overeen. Dus ik denk niet dat dit nep is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139493

Mwa, ik weet niet goed wat ik van dat spel moet verwachten, dus ik ga me er nog niet echt zorgen over maken.

Ben wel blij dat Ubisoft in tegenstelling tot EA de Wii wel helemaal ziet zitten :) Ik heb wat dat betrefd liever Ubisoft dan EA ;-) Waarschijnlijk komt er ook een Prince of Persia ervoor uit... Lijkt me nu al cool omdat te spelen met die controller...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand al de laatste geruchten gehoord dat de Wii $299 gaat kosten, vind ik eigenlijk teveel geld voor de hardware die je krijgt. Dan mag Nintendo wel 2 controllers, een retro controller en Zelda erbij verpakken. Ik ben namelijk niet van plan om meer als 150,200 euro uit te geven aan dat ding. Er moet namelijk ook geld overblijven voor wat games en een nieuwe TV voor breedbeeld en het liefst progressive scan(480p).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb je ook een bron van die geruchten? Lijkt me namelijk vrij sterk dat hij dezelfde prijs krijgt als een Xbox360, zeker als Nintendo al gezegd heeft dat de maxprijs in de VS $250,- is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:10:
Iemand al de laatste geruchten gehoord dat de Wii $299 gaat kosten, vind ik eigenlijk teveel geld voor de hardware die je krijgt. Dan mag Nintendo wel 2 controllers, een retro controller en Zelda erbij verpakken. Ik ben namelijk niet van plan om meer als 150,200 euro uit te geven aan dat ding. Er moet namelijk ook geld overblijven voor wat games en een nieuwe TV voor breedbeeld en het liefst progressive scan(480p).
Die geruchten zijn onzin. Nintendo heeft al gezegd dat de Wii minder dan $250,- zal gaan kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MetroidPrime schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 22:19:
[...]

Die geruchten zijn onzin. Nintendo heeft al gezegd dat de Wii minder dan $250,- zal gaan kosten.
http://www.gamercc.com/in...?page=showarticle&id=5756
Diverse sites melden het, en misschien is het de reden dat Nintendo de prijs niet bekend maakte, de eerste lading verkoopt men toch wel aan horde's Nintendo fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:22:
[...]

Diverse sites melden het, en misschien is het de reden dat Nintendo de prijs niet bekend maakte, de eerste lading verkoopt men toch wel aan horde's Nintendo fans
De Wii gaat minder dan $250,- kosten, daar is geen twijfel over mogelijk. Ten eerste kunnen al die "diverse sites" het foutieve bericht van elkaar overnemen en het bericht dus niet betrouwbaarder maakt dan wanneer één site het bericht meldt, en ten tweede is er een logische verklaring voor, want dit gebeurd bij iedere console launch steeds weer opnieuw. De computersystemen van veel offline en online winkels kunnen geen producten zonder prijs aan, waardoor het niet mogelijk zou zijn om een product te reserveren. Er wordt dan een schatting van de prijs gemaakt zodat het product, in dit geval de Wii, toch nog in het systeem kan worden gezet.

Hier kleeft een enorm risico aan, als de prijs hoger uitvalt dan de schatting, dan zullen ze veel klanten kwijtraken die het product voor een lager bedrag gereserveerd hadden. Om dit te voorkomen wordt de prijs expres te hoog geschat. Dit gebeurt veel vaker dan je zou denken.

De Wii gaat minder dan $250,- kosten, die andere verhalen zijn onzin. Hier is een citaat uit een persbericht van Nintendo zelf over de prijs van de Wii:
Nintendo also confirmed that the price of the Wii system, which incorporates unique freehand control, will not exceed $250 in America, or 25,000 yen in Japan.
Dat lijkt me duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 104593 schreef op zaterdag 05 augustus 2006 @ 23:22:
Lijkt me een onzinbericht, aangezien 7-11 normaalgesproken helemaal geen gameconsoles verkoopt. De 7-11 is een gemakswinkel, die van 7 tot 11 open is, die eigenlijk het beste te vergelijken is als een mix tussen een AH to Go en een grote winkel bij een pompstation.

Daarnaast zit 7-11 op gigantisch veel plekken in de VS, dus wat zouden ze hebben aan slechts 711 Wii's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 09:10

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintex voor iemand die een game site onderhoud schijt je wel erg veel hoax berichten en geruchten de lucht in. Ik zie trouwens ook niet in wat een kleine-boodschappenwinkel met Wii's moet :) Zelfs al zouden ze een actie hebben met 711 Wii's, dan nog betekent dat niet dat dat de retailprijs wordt, waarvan nintendo al 500x bevestigd heeft dat het niet hoger zal zijn dan 250 USD.

[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 06-08-2006 04:48 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Sowieso is 300 wel erg duur voor de hardware die in de Wii zit.
Natuurlijk moet de controller R&D eruit gehaald worden, maar daar hoef je hem niet 100 dollar duurder voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

We wachten gewoon af.

offtopic:
Max, hoe bevalt Maleise?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MaxBurn schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 03:08:
Nintex voor iemand die een game site onderhoud schijt je wel erg veel hoax berichten en geruchten de lucht in. Ik zie trouwens ook niet in wat een kleine-boodschappenwinkel met Wii's moet :) Zelfs al zouden ze een actie hebben met 711 Wii's, dan nog betekent dat niet dat dat de retailprijs wordt, waarvan nintendo al 500x bevestigd heeft dat het niet hoger zal zijn dan 250 USD.
Het staat niet op de site waar ik voor schrijf. :)
Daarnaast zie ik Nintendo wel 250-300 euro voor de Wii vragen :X , vooral omdat ze zich toch niks van de concurrentie aantrekken. En $250 vind ik eigenlijk ook veel te veel geld. Dan wil ik er op zijn minst 2 controllers bij hebben of Zelda maar tot 2007 zal het apparaat wel voor $250 verkocht worden met 1 controller. Nintendo heeft niet echt de duurste hardware in elkaar gezet, ik heb er geen problemen mee dat ze de ram wat opschroeven en de GameCube chips overclocken maar dan wil ik er niet de hoofdprijs voor betalen. 150-199 lijkt mij een redelijke prijs(Mits de controller duurder is dan 35 dan is zelfs dat overkill...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Nintendo heeft in het verleden zijn consoles altijd voor $199,- op de markt gezet en dan zouden ze nu ineens $299,- gaan vragen? Waar baseer je dat op? Nintendo trekt zich niks aan van concurrenten? Denk je echt dat Nintendo zich niks van concurrenten aantrekt? Er zijn maar 2 concurrenten en die houden ze echt wel scherp in de gaten, zeker nu Nintendo het met de GameCube niet zo goed heeft gedaan.

Nintendo heeft inderdaad niet de duurste hardware in elkaar gezet en dat heeft ook een reden. Ze wilden in de de focus van de graphics weghalen en de boel ook betaalbaar houden. Dan gaan ze echt niet ineens de Wii voor $299,- in de markt zeggen, zeker niet na eerdere uitlatingen over de max prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:33:
Nintendo heeft in het verleden zijn consoles altijd voor $199,- op de markt gezet en dan zouden ze nu ineens $299,- gaan vragen? Waar baseer je dat op? Nintendo trekt zich niks aan van concurrenten? Denk je echt dat Nintendo zich niks van concurrenten aantrekt? Er zijn maar 2 concurrenten en die houden ze echt wel scherp in de gaten, zeker nu Nintendo het met de GameCube niet zo goed heeft gedaan.

Nintendo heeft inderdaad niet de duurste hardware in elkaar gezet en dat heeft ook een reden. Ze wilden in de de focus van de graphics weghalen en de boel ook betaalbaar houden. Dan gaan ze echt niet ineens de Wii voor $299,- in de markt zeggen, zeker niet na eerdere uitlatingen over de max prijs.
Mijn punt is dat zelfs de max prijs(200-250) eigenlijk te hoog is voor wat je krijgt. Daarnaast hadden ze in 2000(Dolphin/GameCube) State of the art hardware voor 200 euro/$. Het zou gewoonweg krom zijn om de Wii(haast geen vooruitgang in chipontwerp) voor $250 te verkopen eind 2006.Dan moet de controller erg duur zijn maar dan zul je niet zo snel meerdere controllers kopen voor multiplayer. Ik hoop op 150 of minder maar Nintendo kennende vragen ze de hoofdrpijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik hoop dat ze €99,- vragen, maar ik zie het gewoon niet gebeuren. Als je een PS2 of een Xbox koopt betaal je ook al €150,-. We weten nog niet welke hardware er in de Wii zit, maar uitgaande van de IGN specs dan zou Nintendo inderdaad weinig kunnen vragen, maar je moet niet vergeten dat er wel degelijk meer in zit dan in de GameCube. Niet alleen snellere proc en grafische kaart, maar ook meer geheugen en grappen WiFi en bluetooth en de controller is een stuk duurder om te maken. Dan nog denk ik overigens dat ie niet heel veel duurder is dan de GameCube, maar wel ietsjes en de ontwikkelingskosten moeten ook nog terugverdiend worden.

Daarnaast kun je wel heel laag inzetten, maar dan ontneem je jezelf de mogelijkheid om nog echt te kunnen zakken met de prijs en mensen denken misschien dat het dus ook niks voorstelt. Aan de andere kant zou je met laag inzetten misschien wel ineens heel veel mensen kunnen bereiken, omdat de drempel laag is (wat belangrijk is als je nieuwe doelgroepen wilt aanspreken). Kortom, er zitten meer kanten aan het bepalen van een prijs dan alleen de fabricagekosten en het is moeilijk om te zeggen wat Nintendo gaat doen, maar ik denk niet dat ze voor $250,- gaan als ze zeggen dat dat de max prijs is of het moet gaan om een pakket van $250 waar veel bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zullen we gewoon de prijsdiscussie staken totdat Nintendo officieel bekend maakt wat 'ie zal worden? ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Captain N schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 12:59:
Zullen we gewoon de prijsdiscussie staken totdat Nintendo officieel bekend maakt wat 'ie zal worden? ;)
Inderdaad en lang zal dat niet duren (maximaal 2 maandjes). Het is nu een beetje loze discussie. Immers je kan nooit bepalen of je waar voor je geld krijgt.

A) Je weet niet wat de waar is (de specs en inhoud, hoeveel controllers/games, is nog niet bekend)
B) Je weet niet wat de prijs is
C) Volgens mij gaat iedereen in dit topic de Wii toch wel kopen, ongeacht punt A & B O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 13:20:
[...]

Inderdaad en lang zal dat niet duren (maximaal 2 maandjes). Het is nu een beetje loze discussie. Immers je kan nooit bepalen of je waar voor je geld krijgt.

A) Je weet niet wat de waar is (de specs en inhoud, hoeveel controllers/games, is nog niet bekend)
B) Je weet niet wat de prijs is
C) Volgens mij gaat iedereen in dit topic de Wii toch wel kopen, ongeacht punt A & B O-)
Nee hoor. Ik ben hier vanwege baten kaitos op de cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
[bragmode=aan]
Mij maakt het niet uit wat hij kost, ik heb een Wii + 2 spellen gewonnen bij Play-Asia in de zomerloterij! _/-\o_
[/bragmode]

[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 06-08-2006 17:12 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Stoer gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[b][message=26254980,noline]Willybubba schreef op zondag 06 augustus 2006 @
offtopic:
Max, hoe bevalt Maleise?
offtopic:
Prima, wil hier nog wel wat langer werken :)..naja zit er nu ook een paar maanden. Heb nu een paar (niet veel) foto'tjes online van het resort waar ik doordeweeks zit en van Kuala Lumpur..enz. http://tweakers.net/gallery/33613/fotoalbum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
ari3 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:12:
[bragmode=aan]
Mij maakt het niet uit wat hij kost, ik heb een Wii + 2 spellen gewonnen bij Play-Asia in de zomerloterij! _/-\o_
[/bragmode]
Lucky bastard :P

feli man :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

^^ With stupid :)

Maar betekent dit dat we een Wii primeur hier op GoT krijgen of krijg je hem pas na de release thuisgestuurd :?

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Niet online
Maar betekent dit dat we een Wii primeur hier op GoT krijgen of krijg je hem pas na de release thuisgestuurd :?
Ik krijg hem pas al hij uit is. Helaas dus geen primeur. Ik moet nog nadenken over welke spellen ik graag wil. Zijn de launch titles al bekend? Play-Asia heeft nog geen pre-order titels voor de Wii staan.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zo, da's een flinke prijs! :) Hier vind je info over de Wii (launch) games die aangekondigd zijn.

Zie trouwens ook mijn vraag in het grote retro topic aub. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
ari3 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 19:13:
[...]

Ik krijg hem pas al hij uit is. Helaas dus geen primeur. Ik moet nog nadenken over welke spellen ik graag wil. Zijn de launch titles al bekend? Play-Asia heeft nog geen pre-order titels voor de Wii staan.
In de startpost staat een lijst met aangekondigde titels, waarbij de bevestigde launchtitels dikgedrukt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
One Piece : Unlimited Adventure

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/op.jpg
Ziet er goed uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 20:10:
[...]
In de startpost staat een lijst met aangekondigde titels, waarbij de bevestigde launchtitels dikgedrukt zijn.
Ik probeer het nieuws toch aardig bij te houden, maar ik had er toch nog behoorlijk wat gemist.

Top die lijst _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmmz, Sadness staat ook in die lijst :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Artcore schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 10:49:
Hmmz, Sadness staat ook in die lijst :?
Die lijst op Wikipedia is door iedereen aan te passen, dus iedereen kan het spel er tussen zetten. Dat Sadness daar op die lijst staat is dus niet zo vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Ik zit hier net de nieuwe 1UP Show te kijken (The 1UP Show: Episode 40 - 08/04/2006) en er was me iets plezantelijks opgevallen op een van de schermen van de medewerkers daar:
"World Exclusive, Kid Icarus flies to the Wii"

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~knorrry/data/kid_icarus.jpg

(ik was eerder hihi, maar het valt me wel op dat het nógal groot op het scherm staat...)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 60403 op 07-08-2006 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Goh wel heel toevallig dat hij dat net in lettertype 100 op zijn scherm had staan... volgens mij om de geruchtenmachine op gang te houden. Verder ken ik Kid Icarus ook niet, is dat een spel waar mensen op zouden zitten te wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:38

disjfa

be

Oscar Mopperkont schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 14:31:
Verder ken ik Kid Icarus ook niet, is dat een spel waar mensen op zouden zitten te wachten?
:D :N Kent kid icarus niet. Tuurlijk zitten mensen daarop te wachten !

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60403

Goh wel heel toevallig dat hij dat net in lettertype 100 op zijn scherm had staan... volgens mij om de geruchtenmachine op gang te houden. Verder ken ik Kid Icarus ook niet, is dat een spel waar mensen op zouden zitten te wachten?
http://en.wikipedia.org/wiki/Kid_Icarus
Despite being overshadowed by Metroid, Kid Icarus is regularly recognized as a significant game. It was awarded the 84th slot in IGN's 2003 list of the Top 100 Games of All Time[2] and was also inducted into the GameSpy Hall of Fame[3]. In Volume 199 of Nintendo Power, it was voted number 54 in a list of the top 200 games of all time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-06 21:26
Ik zou graag een gamecube controller gebruiken op mijn PC (N64 emulator).

Er zijn dus 3 opties.

1. Een GC-achtige controllerer voor PC kopen.
2. Met kabels zitten prutsen en een orginele controller ombouwen.
3. Een adepter die de gamecube adepter omzet naar USB.

Iemand enige tips?

Niemand ervaringen?

[ Voor 3% gewijzigd door Galactic op 07-08-2006 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

ari3 schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 17:12:
[bragmode=aan]
[/bragmode]
Lol mazzelaar!

Veel plezier ermee, damn wat een geluk toch. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Fucking lucky bastard ari3! Geweldig man!

Yo Oscar, down eens een emu en ROM om Kid Icarus te proberen. Kans is natuurlijk groot dat je er geen reet aan vind, maar 15 jaar geleden kon ik het erg waarderen.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

GZ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:18:
Fucking lucky bastard ari3! Geweldig man!

Yo Oscar, down eens een emu en ROM om Kid Icarus te proberen. Kans is natuurlijk groot dat je er geen reet aan vind, maar 15 jaar geleden kon ik het erg waarderen.
Aangezien het auteursrecht minimaal 70 jaar bedraagt ben ik bang dat ik dan de wet overtreed... en met warez wil ik natuurlijk niks te maken hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Het spel lijkt nog het meeste op Metroid met elementen uit Mario en Zelda, omdat het spel de Metroid engine gebruikt. Ik heb het spel recentelijk pas voor het eerst gespeeld en ik vond het spel gedateerd. Het is zeker geen slecht spel, mocht het spel op de Virtual Console komen dan zou ik hem zeker aanschaffen, maar het spel is minder goed dan dat een gemiddeld Nintendo forum je zou doen geloven. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat Nintendo kan met Kid Icarus als het spel een sequel krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 07-08-2006 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

MetroidPrime schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:50:
[...]

Het spel lijkt nog het meeste op Metroid met elementen uit Mario en Zelda, omdat het spel de Metroid engine gebruikt. Ik heb het spel recentelijk pas voor het eerst gespeeld en ik vond het spel gedateerd. Het is zeker geen slecht spel, mocht het spel op de Virtual Console komen dan zou ik hem zeker aanschaffen, maar het spel is minder goed dan dat een gemiddeld Nintendo forum je zou doen geloven. Ik ben wel nieuwsgierig naar wat Nintendo kan met Kid Icarus als het spel een sequel krijgt.
Eigenlijk is er al een sequel. Kid Icarus Of Myths and Monsters voor de Game Boy kwam 1 of 2 jaar later uit.

En welk spel uit de NES periode is nou niet gedateerd, laten we eerlijk wezen...

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GZ schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 19:10:
En welk spel uit de NES periode is nou niet gedateerd, laten we eerlijk wezen...
Er zijn inderdaad een hoop NES spellen die toen misschien erg leuk waren, maar tegenwoordig enorm gedateerd overkomen.Ik weet zelf nog goed dat ik bijvoorbeeld Ice Climber en Wrecking Crew erg goed vond, maar tegenwoordig vind ik daar niet zo heel veel meer aan. Neem je echter een spel zoals SMB 3, dan heb je ineens een heel ander verhaal. SMB 3 kan zich qua gameplay nog uitstekend meekomen. Noem eens één moderne platformer die in de buurt komt van het niveau van SMB 3 of SMW (NSMB telt niet mee)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
http://biz.gamedaily.com/industry/feature/?id=13453

Wat zou dit nou weer kunnen zijn? :?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
IGN denkt dat de Wii $229,- zal gaan kosten, op 2 november uitgebracht zal worden en dat de console waarschijnlijk (in het begin) niet regiovrij zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Lol, volgens mij heb ik 229,- wel vaker genoemd :) (in euro's dan...zal wel kloppen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 03:09:
IGN denkt dat de Wii $229,- zal gaan kosten, op 2 november uitgebracht zal worden en dat de console waarschijnlijk (in het begin) niet regiovrij zal zijn.
Dan kun je dus waarschijnlijk beter gaan importeren met deze dollarkoers, aangezien ik niet verwacht dat er snel een modchip te krijgen zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 08:00:
[...]

Dan kun je dus waarschijnlijk beter gaan importeren met deze dollarkoers, aangezien ik niet verwacht dat er snel een modchip te krijgen zal zijn.
Zeker een goed idee alleen ik heb geen idee hoe het zit met multiplayer games kan je dan met de US versie tegen de eu versie spelen???

Ik wacht het wel af maar het zou mooi zijn dat ie regio vrij wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 03:09:
Ik vond juist dit stuk heel interessant:
Nintendo has allegedly bumped production of Wii hardware to more than five million units by the end of the year, a significant upgrade to previous numbers. The jump is purportedly based on the positive reaction to Wii from press and industry analysts at E3 2006.
Immers Sony hoopt tot maart/april iets van 6 miljoen consoles te kunnen leveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Dat is toch zelfde getal waarop Nintendo in eerste instantie had ingezet? Ben benieuwd of ze in de buurt komen van die 5 miljoen voor het einde van het jaar. Zou wel een stunt zijn als ze dat lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:D
Ze hebben niet zo een hele hoge pet op van de mensen die zulke scoops zoeken he :)

subtieler was een 7.2megapixel foto na afloop van het interview oid waarin je alle post-it's e.d. kan afstruinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 09:53:
Dat is toch zelfde getal waarop Nintendo in eerste instantie had ingezet? Ben benieuwd of ze in de buurt komen van die 5 miljoen voor het einde van het jaar. Zou wel een stunt zijn als ze dat lukt.
Nee, het was 6 miljoen tot eind maart 2007. Dus dit is nogal een verhoging. Immers, ze verwachten nu 2x zoveel te gaan verkopen als ervoor! Maar goed, het is maar een gerucht (weliswaar van IGN, maar toch :P).

@hieronder, aha! Dat had ik inderdaad iets anders begrepen :P.

[ Voor 6% gewijzigd door Hoedje op 08-08-2006 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik bedoelde dat Nintendo in eerste instantie dezelfde doelstelling had als Sony, maar het stond er niet zo duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galactic
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-06 21:26
Emu schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 16:00:
Ik zou graag een gamecube controller gebruiken op mijn PC (N64 emulator).

Er zijn dus 3 opties.

1. Een GC-achtige controllerer voor PC kopen.
2. Met kabels zitten prutsen en een orginele controller ombouwen.
3. Een adepter die de gamecube adepter omzet naar USB.

Iemand enige tips?
Niemand die hier ervaringen mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
Emu schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:42:
[...]

Niemand die hier ervaringen mee heeft?
Je moet gewoon een GC naar USB converter halen die werken het beste en je kan ook de buttons gelijk instellen met het mee geleverde software!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik had vanacht al een link gepost over een artikel van IGN met Wii geruchten, maar het blijkt dat het artikel oorspronkelijk veel uitgebreider was. Er stond oorspronkelijk ook in het artikel dat Nintendo IBM heeft gevraagd een kleinere en wat langzamere versie van de Broadway CPU te ontwikkelen voor een handheld, die volgens een anonieme bron van IGN wel eens Gamecube spellen zou kunnen afspelen. Volgens IGN is het artikel aangepast op verzoek van hun bron.

Mocht dit waar zijn, dan zou dit kunnen betekenen dat de Wii hardware een stuk zuiniger is dan de Gamecube hardware. Ik weet alleen niet of een draagbare versie van de Gamecube maken wel zo'n goed idee is. De Gamecube is zo goed als dood en de GB Micro is ook geflopt. Ik zou daarom juist verwachten dat Nintendo het alleen bij de DS houdt.

Surrounded heeft er ook al over op zijn blog gepost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik zie het nu van een draagbare GC sowieso niet nu de DS zo goed verkoopt. En de psp verkoopt ook niet echt geweldig dus waarom een draagbare GC maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:23
Toch wel een nieuwe Gameboy? ;) Dat de Gameboy meer prestatie-gericht is qua graphics enzo... je weet het niet :) (ik denk van niet, maar ja, ik dig de gameboy wat meer als de DS..)

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Grappig, ik heb ooit iets met een gamesite gedaan en degene met wie ik dat deed had toen voorspeld dat de nieuwe gameboy wel eens GC games kan gaan spelen. Dus direct de GC discs draaien. Op zich zijn die schijfjes naar klein genoeg voor. Zou op zich nog best kunnen. Dan zou je nl. games krijgen die je op zowel je handheld als de Wii kunt spelen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128052

Geweldig een PSP voor ps1 games, en een Gamcube handheld voor gamecube games..... PSp heeft toch al bewezen dat mensen niet zitten te wachten op simpele ports?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Deddiekoel schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:52:
Grappig, ik heb ooit iets met een gamesite gedaan en degene met wie ik dat deed had toen voorspeld dat de nieuwe gameboy wel eens GC games kan gaan spelen. Dus direct de GC discs draaien. Op zich zijn die schijfjes naar klein genoeg voor. Zou op zich nog best kunnen. Dan zou je nl. games krijgen die je op zowel je handheld als de Wii kunt spelen...
Nouja, klein genoeg. Hoewel zo'n schijfje niet erg groot is zal zo'n drive nog best wel wat ruimte ingaan nemen en dan moet je de hardware en de batterij ook nog kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Sp!tF!re schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:01:
Toch wel een nieuwe Gameboy? ;) Dat de Gameboy meer prestatie-gericht is qua graphics enzo... je weet het niet :) (ik denk van niet, maar ja, ik dig de gameboy wat meer als de DS..)
Nintendo zou zich alleen maar in de vingers snijden met een nieuwe Game Boy. Ik denk dat je zoiets alleen moet zien als een poging de Gamecube nieuw leven in te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
En waarom zouden ze dat willen?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Volgens mij, heel veel deeltjes terug is er ook sprake geweest van een draagbare/handheld met gamecube kwaliteit games. Waar je idd de gamecube games op kon spelen. Grappig dat dit dan weer naar boven komt :)

Ik heb ff de search gebruikt die in de O.P. staat maar die search gaat maar tot deeltje 39 en ik kon het er niet in vinden 123. Volgens mij waren er toen zelfs al fake pics van :D (of het was allemaal speculatie weet het niet meer zo :p )

Edit: Ik dacht nog niet dat het gepost was maar Prince of persia voor de Wii :) indien wel al gepost, pech. Stond er al :)

[ Voor 16% gewijzigd door Dutchie! op 08-08-2006 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Nee, het was vroeger algemeen bekend dat de DS NIET de vervanger ging worden voor de gamecube. Of dat je toch niet moest zien als een verderzetting van de lijn van de gameboy's.

Zoek daar het DS topic maar over na. Bericht kwam vanuit Nintendo HQ. Er was toen nog wel wat commotie dat ze een heel nieuw apparaat gingen lanceren 'on the side' dat niet eens de 'nieuwe gameboy' was, maar dat veel mensen dat niet zouden beseffen. Of het onderscheid niet gingen zien.

Gameboy is naar mijn mening idd een ander concept. 1 scherm, krachtig, pure gamen. Terwijl de DS een veel rustiger, meer flexibel en polyvalent apparaat is.

Later hebben ze van bij nintendo wel laten weten dat wegens het succes van de DS de plannen voor een nieuwe gameboy voorlopig zijn bevoren, en dat ze zich vollop op de DS zouden concentreren, qua games, qua ontwikkeling. Waarschijnlijk komt een nieuwe gameboy pas bij een 'volgende generatie' handhelds. Dus nu kan je het idd zien als de enige opvolger in de lijn van handhelds van nintendo. Maar dat heeft het te danken aan het grote succes. (nu de markt nog eens opdelen met een nieuw apparaat, nieuwe games, nieuw formaat catridge eventueel, komt niemand ten goede. Nog meer versies van dezelfde games, meer werk voor de dev's, meer winkelruimte voor alle games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Mjah de gb(a) serie is eigelijk nog nooit echt krachtig geweest. Eigelijk zijn ze altijd traag geweest. Daarom denk ik dat ze eerder met een DS2 zullen komen die toch redelijk goedkoop blijft, maar toch ook vrij krachtig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dit is inderdaad gewoon hetzelfde als die geruchten over een Gameboy Evolution, die toen naast de Revolution zou uitkomen. Toen juigde ik het toe, nu vraag ik me af of het een succes zou zijn. De DS is een groot succes, dus waarom nog een concurrent erbij? Aan de andere kant, dan is het nut van een PSP nog verder te zoeken, als je de kracht ook nog eens bij Nintendo kunt vinden...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ

GZ

!!

MetroidPrime schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 20:23:
[...]

Er zijn inderdaad een hoop NES spellen die toen misschien erg leuk waren, maar tegenwoordig enorm gedateerd overkomen.Ik weet zelf nog goed dat ik bijvoorbeeld Ice Climber en Wrecking Crew erg goed vond, maar tegenwoordig vind ik daar niet zo heel veel meer aan. Neem je echter een spel zoals SMB 3, dan heb je ineens een heel ander verhaal. SMB 3 kan zich qua gameplay nog uitstekend meekomen. Noem eens één moderne platformer die in de buurt komt van het niveau van SMB 3 of SMW (NSMB telt niet mee)?
Waarom telt NSMB nou weer niet mee? En verder, eigenlijk speel ik al een tijdje geen platform spellen meer. 3D is niet zo mijn ding.

Banjo Kazooie en Conker kon ik goed bekoren, maar andere (this gen) kan ik niets oproepen. Alleen Viewtiful Joe, mocht je dat een platformer willen noemen. O wacht, de adventure mode van SSBM :P

En wtf hebben we aan een draagbare GC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16195

Enige tijd geleden maar weer eens begonnen met Metroid Prime 2 Echoes. De eerste keer dat ik het speelde vond ik het een beetje tegenvallen maar nu de 2e keer vind ik het toch wel een zeer koel spel en heb ik elke keer moeite met stoppen met spelen. Ik zit nu alleen een beetje vast. Ik ben op het punt gekomen dat ik de Powerbomb upgrade moet hebben, ik kan hem alleen niet vinden. Ik heb hem wel nodig om bij de volgende 'Boss' te komen, dus dat is knap lastig. Ik loop al de hele tijd door alles heen wat ik kan vinden, maar nog no such luck. Iemand een idee?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 16195 op 09-08-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:27
Anoniem: 16195 schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 10:27:
Enige tijd geleden maar weer eens begonnen met Metroid Prime 2 Echoes. De eerste keer dat ik het speelde vond ik het een beetje tegenvallen maar nu de 2e keer vind ik het toch wel een zeer koel spel en heb ik elke keer moeite met stoppen met spelen. Ik zit nu alleen een beetje vast. Ik ben op het punt gekomen dat ik de Powerbomb upgrade moet hebben, ik kan hem alleen niet vinden. Ik heb hem wel nodig om bij de volgende 'Boss' te komen, dus dat is knap lastig. Ik loop al de hele tijd door alles heen wat ik kan vinden, maar nog no such luck. Iemand een idee?
Die zit in Torvus Bog, helemaal onderin, op Dark Aether. In dezelfde kamer als waar je eerder de Alpha Blogg gesloopt hebt (en de Gravity Boost gevonden hebt).

• Dutchie!

Dutchie!

....

Aaaaaarrrgghhh i kword gek van Burnout2. Ik probeer steeds een vette burnout link te krijgen met de boost maar ik ga er minimaal 1x aan tussen de 0 en de 20 burnouts :( en na een half uur, ben ik het zat. En ik haal wel veel burnouts (ongeveer 12x per rondje. 1x rondje = 1min42 ofzo) maar ik kan kijg mijn burnouts niet boven de 20 erg frustrerend maar wel leuk :p

Morgen weer eens paar keer proberen. :p

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

D3 had er een paar honderd op rij ;)

Seal64: SPOILER TAGS, lees s.v.p. de topicstart.

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 10-08-2006 02:47 ]

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Om nog even terug te komen op Fifa 07. Op de officiële site staat geen Wii tussen de ondersteunde systemen, de GameCube staat er wel tussen. De PS3 staat er echter ook niet tussen. Ik kan me niet voorstellen dat EA een jaar gaat overslaan op die systemen. Zeker niet met een van hun best verkopende franchises. Zou het mogelijk zijn dat we op de Wii en/of de PS3 een aangepaste Fifa krijgen, net zoals de X360 vorig jaar een aparte Fifa kreeg?

uhm...

• MeZZiN
MetroidPrime schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 18:46:
[...]

Nintendo zou zich alleen maar in de vingers snijden met een nieuwe Game Boy. Ik denk dat je zoiets alleen moet zien als een poging de Gamecube nieuw leven in te blazen.
De nieuwe gameboy is voorlopig on ice als de DS een beetje ouder begint te worden dan komt ie van zelf de koelkast weer uit.

• MetroidPrime
MeZZiN schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 11:27:
[...]

De nieuwe gameboy is voorlopig on ice als de DS een beetje ouder begint te worden dan komt ie van zelf de koelkast weer uit.
Nintendo heeft al aangegeven dat er waarschijnlijk geen nieuwe Game Boy's meer komen. Dat is ook logisch gezien het succes van de DS. Het zou veel logischer zijn om met een opvolger van de DS te komen dan met een opvolger van de verouderde Game Boy.

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Hoe zit het nu eigenlijk met de timeline voor de release.

Het is nu 10 augustus, wat ik hoor is een wereld wijde release op 2 november of iets dergelijks, das nog 2 en een halve maand. Dan wordt het toch onderhand wel eens tijd dat er een eind komt aan de geruchten? of niet?

Dus wanneer begint er iets van een reclame campagne? Wanneer ligt die Wii nu in de winkels, wanneer wordt de prijs bekend gemaakt? etc etc. Ik bedoel het is nog 80 nachtjes slapen, het meeste wat er nu langst komt zijn geruchten van prijzen, spellen, etc. Echt veel screenshots van launch titels zie ik nog niet in het topic langst komen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.