Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.893 views sinds 30-01-2008

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-04 11:23

Collaborator

You! Cake or Death?

RareGast schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:51:
Dus wanneer begint er iets van een reclame campagne? Wanneer ligt die Wii nu in de winkels, wanneer wordt de prijs bekend gemaakt? etc etc. Ik bedoel het is nog 80 nachtjes slapen, het meeste wat er nu langst komt zijn geruchten van prijzen, spellen, etc. Echt veel screenshots van launch titels zie ik nog niet in het topic langst komen.
Er komt heel snel een gamebeurs (in europa dacht ik zelfs) waarin Nintendo alles bekend gaat maken onder de titel "Wii prove our promise" :)

edit:
The GC 2006 10:15 a.m. on August 23 dus 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 10-08-2006 13:03 ]

This space is occupied

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

er is niet geweten WAT nintendo daar juist komt vertellen :p

Het kan best waar zijn, maar Nintendo heeft eerder gezegd dat we in september alles gingen weten ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Volgens Gamert.nl komt de Wii op 5 oktober in Nederland. Ze zoudene en releaselijst in handen hebben gekregen van Ubisoft. Aangezien Gamert.nl niet bekend staat als goede bron, vraag ik me af in hoeverre het waar is, maar het zou natuurlijk wel leuk zijn :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:30
TheEvilCuber schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:02:
[...]
Er komt heel snel een gamebeurs (in europa dacht ik zelfs) waarin Nintendo alles bekend gaat maken onder de titel "Wii Keep our promise" :)
Inderdaad het gaat om de (European) Games Convention. De E3/TGS van Europa; http://www.gamesconvention.com/. Het is van 23-27 augustus geopend. Nintendo gaat daar goed uitpakken. Ze gaan daar sowieso vijf nieuwe Wii games laten zien. De speculaties zijn inderdaad dat daar de datum/prijs bekend wordt gemaakt. Er is op 23 augustus een persconferentie van Nintendo tussen 10:15-11:15, daarvoor (9:15-10:00) eentje van EA en dan om 14:00 s'middags eentje van Nintendo en EA samen (!).

Het lijkt me overigens wel logisch. Ze hebben immers bevestigd dat er geen Spaceworld gaat komen (dit jaar). Daarnaast hebben ze gezegd dat uiterlijk in september de prijs/datum bekend gaat worden gemaakt. Tot slot hebben ze geen "spreekbeurt" op de TGS...

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-04 07:33
RareGast schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 12:51:
Hoe zit het nu eigenlijk met de timeline voor de release.

Het is nu 10 augustus, wat ik hoor is een wereld wijde release op 2 november of iets dergelijks, das nog 2 en een halve maand. Dan wordt het toch onderhand wel eens tijd dat er een eind komt aan de geruchten? of niet?

Dus wanneer begint er iets van een reclame campagne? Wanneer ligt die Wii nu in de winkels, wanneer wordt de prijs bekend gemaakt? etc etc. Ik bedoel het is nog 80 nachtjes slapen, het meeste wat er nu langst komt zijn geruchten van prijzen, spellen, etc. Echt veel screenshots van launch titels zie ik nog niet in het topic langst komen.
Nintendo heeft op de E3 gezegd dat alles vóór september duidelijk zou worden. Over twee weken is er in Duitsland de Games Convention waar Nintendo twee presentaties houdt. Ik denk dat de kans redelijk groot is dat Nintendo tijdens die conferentie meer informatie bekendmaakt.

Overigens is er inmiddels wel bekend dat de Wii in Brazilië in de eerste week van december uit zal komen en $650,- gaat kosten. Voor de duidelijkheid, die prijs is in USD, wat omgerekend €500,- zal zijn. Die asociaal hoge prijs wordt veroorzaakt doordat Nintendo zelf niet actief is in Brazilië en een importeur de consoles naar Brazilië haalt.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Harvest Moon Wii scans:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_scan_s03_01.jpg Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_scan_04s_01.jpg

Ziet er leuk en netjes uit. :)

Overigens wordt in de US binnenkort Camp Hyrule gehouden. In de registratie mail daarvan, is opnieuw bevestigd dat de prijs niet hoger dan $250 zal worden.
Approximate retail value of the Wii video game system has not yet been determined, but will not exceed $250.00.

[ Voor 73% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 00:05 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Anoniem: 115073

Dit is echt te tof.
M'n pa heeft een paar weken geleden een 'ConvertX' gekocht, stukje hardware waar hij zijn oude videobandjes (vanuit z'n videocamera) naar de pc kon krijgen.
Kijk ik net nog even goed naar in ingangen enzo. Ik geloof dat ik er gewoon een gamecube op aan kan sluiten !! :D

Dus mocht iemand nog wat leuke videocaptures van de gamecube willen hebben, dat kan ik :)
* Anoniem: 115073 trots O-)

Anoniem: 63813

je bedoeld iets ala dvd-recorder met AV-in zoals elke dvd recorder heeft :p? O-)

kon vroegah al m'n n64 op videoband opnemen (niet dat het boeiend was.. maar goed het kon:P)

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 63813 op 10-08-2006 14:11 ]

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hij bedoelt een tv capturekaartje. Met de gamecube geeft dit wel een vrij wazig resultaat (wegens gebrek aan degelijke kabel), maar met men ps2 (met s-video aangesloten aan men pc) kan ik haarscherpe opnamen maken.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

dat snap ik ;) maar het idee is hetzelvde als een standaard dvd recorder met av in :p (welke overgens vele malen beter resultaat geeft).

Anoniem: 115073

Boeb0e schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 14:37:
hij bedoelt een tv capturekaartje. Met de gamecube geeft dit wel een vrij wazig resultaat (wegens gebrek aan degelijke kabel), maar met men ps2 (met s-video aangesloten aan men pc) kan ik haarscherpe opnamen maken.
Nee. Het is echt een box, beetje zoals een modem. Extern dus. Zoek maar op 'ConvertX'.
Anyway, ik kan gewoon de normale rood-wit-geel dingetjes erop aansluiten en dan recorden.
Zit alleen (kom ik net achter :'( ) een lag van bijna 2sec tussen, dus dit gaat niet werken zo. :'(

tis meer een soort standalone analoog>digitaal omzetter welke dit dan weer naar je pc verstuurd (wel zelvde principe als een tv kaart, enkel gebeurd de omzetting hier dan buiten je pc; minder belastend).

Maar wat maakt die lag nou uit? gewoon even je uit kabeltjes (rood wit geel) clonen met een splittertje. 1 setje op tv (spelen) en 1 setje naar het boxje (opnemen met lag).

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

2 seconden is veel O.O Ik kan alles realtime spelen met men tv-kaart en dscaler, terwijl ik een groot liefhebber ben van ritmegames.

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Goed nieuws: de Wii komt in Oktober! Sterker nog, waarschijnlijk wordt 5 oktober het magische moment. Het is dan wel niet officieel door Nintendo bevestigd, maar ik lees net op Gamert dat Ubisoft zijn releaselijstje heeft vrijgegeven met de data van hun Wii-games. De releases van FarCry en Red Steel bv. stonden voor oktober, Open Season heeft zelfs 5 oktober als datum.

Misschien een hoax, maar geloven doe ik het graag gezien de berichtgevingen van de afgelopen tijd. Het zou overigens zeer mooi passen qua tijd om zo de PS3 voor te zijn.

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

...volgens mij heb jij gewoon dat er snel tussen laten modden! :P

Ik keek dus weer eens te snel door de rest van de posts }:O

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Collaborator schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 13:02:
[...]

Er komt heel snel een gamebeurs (in europa dacht ik zelfs) waarin Nintendo alles bekend gaat maken onder de titel "Wii prove our promise" :)

edit:
The GC 2006 10:15 a.m. on August 23 dus 8)
Oke bedankt voor de info. Dus over 2 weken weten we meer.

• MetroidPrime
RareGast schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:01:
[...]

Oke bedankt voor de info. Dus over 2 weken weten we meer.
Over twee weken weten we mogelijk meer. Het is nog niet zeker, maar het is wel de meest waarschijnlijke datum gezien eerdere uitlatingen.

Ik gok er zelf op dat er een wereldwijde releasedatum van 2 november zal worden aangekondigd. Er zijn erg veel losse geruchten waarin deze datum als zowel de Amerikaanse als Europese releasedatum wordt genoemd. Ik ga er van uit dat die $239,- die door IGN wordt genoemd klopt en dat de console in Europa tussen de €200,- en de €240,- gaat kosten.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• Captain N
En nog wat (clickable) scans, ditmaal van Rayman:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_50521520060810_205205_1_big.jpg Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_aa50521520060810_205205_0_big.jpg

En van Super Monkey Ball: Banana Blitz:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/49861520060810_211137_0_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/49861520060810_211137_2_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/49861520060810_211138_3_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/49861520060810_211139_7_big.jpg

One Piece: Unlimited Adventure:

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/thumb_50661520060810_211316_2_big.jpg

Ook deze zien er weer prima uit wat mij betreft. Leuk van die Harvest Moon scans is trouwens dat er ook wat gebruiken van de Wii controller bij staan. Denk dat de Wii-mote wel erg goed geschikt is voor die game. :)

[ Voor 66% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 00:06 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RareGast
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-03-2021
Captain N schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:54:
Ook deze zien er weer prima uit wat mij betreft. Leuk van die Harvest Moon scans is trouwens dat er ook wat gebruiken van de Wii controller bij staan. Denk dat de Wii-mote wel erg goed geschikt is voor die game. :)
Dat zou leuk zijn, niet dat ik al erg ver ben met de Harvest Moon voor de GC. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nintendo heeft Wii game doosjes gepatenteerd? Hier kun je een plugin downloaden als dat Quicktime gedoe niet wil laden.

http://i21.photobucket.co...99/poochthedawg/case1.jpg
http://i21.photobucket.co...99/poochthedawg/case2.jpg

Ziet er redelijk hetzelfde uit als de Gamecube doosjes if you ask me.

edit: En nog wat SMB:BB screenshots. Ik ben altijd een sucker voor grote eindbazen, dus ik ben erg benieuwd hoe dat in z'n werk gaat in een game als SMB!

[ Voor 24% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 10:12 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:02:
Nintendo heeft Wii game doosjes gepatenteerd? Hier kun je een plugin downloaden als dat Quicktime gedoe niet wil laden.
Ik zit hier op computer op uni, dus kan niks installeren, maar wat is er precies vernieuwend aan die doosjes? Aangezien je een patent alleen kunt verkrijgen op een uitvinding en als ik die plaatjes zie, dan zie ik een doosje dat heel erg lijkt op een normaal GC doosje en dat dus geen uitvinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, you tell me! :) In het patent zelf staat enkel de "uitvinders" en de beschrijving van de plaatjes ("plaatje van geopend doosje van linksboven" of iets in die geest). :?

De claim is: The ornamental design for a game disk case, as shown and described.

[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 10:36 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 10:02:

http://i21.photobucket.co...99/poochthedawg/case1.jpg
http://i21.photobucket.co...99/poochthedawg/case2.jpg

Ziet er redelijk hetzelfde uit als de Gamecube doosjes if you ask me.
Op het eerste gezicht ziet het er inderdaad als een Gamecube doosje uit. Alleen heeft de Wii geen memory cards nodig, dus waarom zit er een vakje in die voor een memory card bedoeld lijkt? Het vakje lijkt te groot te zijn om voor een SD kaart bedoeld te zijn. Er is plek voor 2 DVD's in het hoesje, maar waar dient die arm voor? Het lijkt er op dat die boven/onder de tweede DVD geplaatst moet worden, maar wat zou daar nu weer het nut van kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:31:
[...]

Op het eerste gezicht ziet het er inderdaad als een Gamecube doosje uit. Alleen heeft de Wii geen memory cards nodig, dus waarom zit er een vakje in die voor een memory card bedoeld lijkt? Het vakje lijkt te groot te zijn om voor een SD kaart bedoeld te zijn. Er is plek voor 2 DVD's in het hoesje, maar waar dient die arm voor? Het lijkt er op dat die boven/onder de tweede DVD geplaatst moet worden, maar wat zou daar nu weer het nut van kunnen zijn?
De disc op zn plek houden? Heb vaak genoeg gehad dat dvd's los in een hoesje slingerde en vol krassen zaten daarom.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik ben overigens begonnen aan PoP: WW, die ik al een hele tijd heb liggen hier. Beetje meer van hetzelfde uit deel 1 (wat positief is :)), alleen jammer van die sneue rock muziek op de achtergrond. Dat past er totaal niet bij!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:50:
Ik ben overigens begonnen aan PoP: WW, die ik al een hele tijd heb liggen hier. Beetje meer van hetzelfde uit deel 1 (wat positief is :)), alleen jammer van die sneue rock muziek op de achtergrond. Dat past er totaal niet bij!
Klopt ik vind de sfeer echt minder. Deel 1 had echt de goede sfeer.

Deel 2 was een stuk minder, deel 3 alweer beter alleen die rockmuziek etc vind ik niet passen.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Collaborator schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:37:
[...]

De disc op zn plek houden? Heb vaak genoeg gehad dat dvd's los in een hoesje slingerde en vol krassen zaten daarom.
Dat probleem heb ik tot nu toe alleen gehad met DVD's die afwijkende hoesjes hadden, zonder zo'n eject-knop voor de DVD. Een DVD in een hoesje met een ejectknop laat vrij moeilijk uit zichzelf los. Zo'n losse arm werkt volgens mij veel minder goed dan een ejectknopje. Er hoeft maar 1,2 mm speling in die arm te zitten en je DVD zwerft weer rond in je hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik heb ook nog nooit gehad dat m'n Gamecube discs los zitten. Bovendien, waarom zit er dan maar 1 zo'n arm?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het 2e vakje voor de cd zit wss niet aan de andere kant vast, maar aan de arm. Waardoor je 2cd's boven elkaar hebt liggen (mogenlijk 3/4cd pack?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 63813 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 12:24:
het 2e vakje voor de cd zit wss niet aan de andere kant vast, maar aan de arm. Waardoor je 2cd's boven elkaar hebt liggen (mogenlijk 3/4cd pack?)
Maar die arm hangt weer los in het doosje. Aan die arm zou je wel eventueel een derde/vierde DVD houder vast kunnen maken, maar waarom zou de arm dan wel en de houder niet in het plaatje te zien zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu je het zegt, op andere plaatje zit ie er duidelijk niet aan vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Is de tekst trouwens ook niet in te zien? Want in de conlcusies moet te lezen zijn voor welk probleem deze uitvinding een oplossing biedt en hoe het dat voor elkaar krijgt. De plaatjes dienen slechts ter ondersteuning.

Zou dat houdertje voor kleine cartridges er trouwens ook niet kunnen zitten voor een DS cartridge? Dat ze toch meer willen gaan doen met de connectiviteit ofzo?

[ Voor 27% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 11-08-2006 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 13:01:
Is de tekst trouwens ook niet in te zien? Want in de conlcusies moet te lezen zijn voor welk probleem deze uitvinding een oplossing biedt en hoe het dat voor elkaar krijgt. De plaatjes dienen slechts ter ondersteuning.

Zou dat houdertje voor kleine cartridges er trouwens ook niet kunnen zitten voor een DS cartridge? Dat ze toch meer willen gaan doen met de connectiviteit ofzo?
Ik heb de tekst opgezocht en daar staat niet meer in dan dit:
Game disk case
Claims
CLAIM The ornamental design for a game disk case, as shown and described.
Erg kale omschrijving dus, hier worden we niet veel wijzer van. Dat van die DS cartridges zou nog kunnen, al zit het er wel anders uit dan het houdertje in DS hoesjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

MetroidPrime schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:31:
[...]maar waar dient die arm voor? Het lijkt er op dat die boven/onder de tweede DVD geplaatst moet worden, maar wat zou daar nu weer het nut van kunnen zijn?
niemand die op het idee komt dat dit voor de handleidingen kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Het lijkt wel verdacht veel op een Japans Gamecube doosje btw. Maar daar rust al veel langer een patent op...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Boeb0e schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:14:
[...]

niemand die op het idee komt dat dit voor de handleidingen kan zijn?
Voor de handleidingen heb je een klemmetje nodig. Met deze arm zou de handleiding niet erg vast in de verpakking zitten en iedere keer dat je het doosje open maakt zou alles er uit vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 15:15:
Het lijkt wel verdacht veel op een Japans Gamecube doosje btw. Maar daar rust al veel langer een patent op...
Jawel, maar dit is het Amerikaanse patent. Bedenk dat deze doosje tot nu alleen voor de Aziatische markt gebruikt zijn. Het lijkt er dus op dat Nintendo het Japanse GameCube doosjes voor de Wii spellen in de Amerikaanse markt gaat gebruiken.

Verder is het armpje inderdaad om het boekje op zijn plaats te houden. Het Armpje houdt de disc tegen. Het armpje houdt zowel de linker- als de rechterdisc tegen als het doosje gesloten is. Mijn Japanse Zelda Collection heeft exact zo'n doosje. Het scharnier van het armpje beweegt trouwens stroef waardoor het boekje op zijn plaats blijft als je het doosje opent. Het boekje schuift gewoon achter de disc langs.

[ Voor 20% gewijzigd door ari3 op 11-08-2006 23:09 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Zou wel mooi zijn, want die Japanse doosjes vind ik zelf veel mooier dan de Amerikaanse en Europese. Wel dacht ik dat ze een normaal formaat discs zouden gebruiken? Dan kloppen de verhoudingen van het doosje niet helemaal, tenzij de memory card of wat er ook in die opening hoort groter is.

offtopic:
ari3, zou je mijn vraag wat betreft de Famicom Disk System nog kunnen beantwoorden? Mail kan naar dinozaurplanet at hotmail punt com. Thanks.

[ Voor 22% gewijzigd door Captain N op 11-08-2006 15:51 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

volgens mij is dit dan ook simpelweg het patent van de Japanse gamecube doosjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoe lang gebruiken ze die Japanse doosjes al? Want als dat vanaf het begin is, dan kunnen ze volgens mij nooit pas in 2006 alsnog een octrooi krijgen in de VS. Verder vraag ik me echt af wat er zo vernieuwend is aan de doosjes, het lijkt een heel erg voor de hand liggend ontwerp te zijn allemaal en dan kun je geen octrooi krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ja, die zijn er vanaf het begin. Misschien dat dat vakje voor een memory card het ongebruikelijk genoeg maakt?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:36:
Ja, die zijn er vanaf het begin. Misschien dat dat vakje voor een memory card het ongebruikelijk genoeg maakt?
Ik weet al wat het is, het gaat hier om een design-patent, wat overeenkomt met het modellenrecht in Nederland. Daarmee kun je het ontwerp van een item beschermen, bijvoorbeeld het ontwerp van de Senseo. Ligt dus dicht tegen het auteursrecht aan. Het is dus geen octrooi (of patent, hetgeen hetzelfde is) in de Nederlandse zin van het woord, want dan gaat het om uitvindingen.

[ Voor 47% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 11-08-2006 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Marvel: Ultimate Alliance screenshots. Die zien er dan weer een stuk minder uit...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139493

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 18:52:
[...]

Ik weet al wat het is, het gaat hier om een design-patent, wat overeenkomt met het modellenrecht in Nederland. Daarmee kun je het ontwerp van een item beschermen, bijvoorbeeld het ontwerp van de Senseo. Ligt dus dicht tegen het auteursrecht aan. Het is dus geen octrooi (of patent, hetgeen hetzelfde is) in de Nederlandse zin van het woord, want dan gaat het om uitvindingen.
Interresante link :) Wil namelijk Industrieel Ontwerper worden en ga komend jaar aan die studie beginnen :D

verder denk ik dat je gelijk hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:39:
Marvel: Ultimate Alliance screenshots. Die zien er dan weer een stuk minder uit...
Zo, dat is inderdaad even slikken die "kwaliteit". Lijkt me toch dat de Wii tot veel beter in staat is, gezien bv de MonkeyBall en Rayman screens. Misschien zijn het gewoon slechte scans of screens van een vroege build. Zou toch jammer zijn als dat de defintieve beeldkwaliteit wordt, ik haal deze game nl liever voor de Wii dan voor de PC. Ik moet het nog maar even zien: we weten nog niks over de Wii-mote controls voor MUA (ik heb zo'n vies vermoeden dat het geen revolutonaire besturing wordt) en als dat niet goed gedaan is, dan haal ik hem toch liever voor de PC (ook al is het met console leuker voor co-op vind ik zelf).

Ach ja, er zijn altijd nog genoeg andere titels om je mee te vermaken op de Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Even een schaamteloze verwijzing naar het DS topic, omdat het hier ook wel relevant is. EA gaat de DS meer supporten, omdat het door heeft dat Sony's PSP niet zo heel lekker loopt. Zie deze post.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Cleetje schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 21:36:
[...]

Zo, dat is inderdaad even slikken die "kwaliteit". Lijkt me toch dat de Wii tot veel beter in staat is, gezien bv de MonkeyBall en Rayman screens. Misschien zijn het gewoon slechte scans of screens van een vroege build. Zou toch jammer zijn als dat de defintieve beeldkwaliteit wordt, ik haal deze game nl liever voor de Wii dan voor de PC. Ik moet het nog maar even zien: we weten nog niks over de Wii-mote controls voor MUA (ik heb zo'n vies vermoeden dat het geen revolutonaire besturing wordt) en als dat niet goed gedaan is, dan haal ik hem toch liever voor de PC (ook al is het met console leuker voor co-op vind ik zelf).

Ach ja, er zijn altijd nog genoeg andere titels om je mee te vermaken op de Wii :)
Ergens in een interview hadden ze gezegd dat ze alle models etc uit de current gen versie gebruiken, is dus een poort waar ze niks aan verandert hebben voor de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Ach ik heb de screens van de Xbox360 versie ook gezien maar dat is ook geen top kwaliteit. En het is en blijft EA he. ;)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik heb net op de Xbox 360 een filmpje van EA en Gamespot vanaf Xbox Live Marketplace gedownload. Het filmpje gaat over de Xbox 360 line-up voor dit jaar van EA. Wat is er echter bijna beeldvullend in de intro te zien? Super Mario en de Wii controller! Foutje, bedankt. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-01 07:51

mokumouse

LOLstoel User

Voor de mensen die nog op zoek zijn naar odema, ik heb hem voor een luttele 15 euro gescoord bij de mediamarkt amsterdam (incl. microfoon). :)

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

mokumouse schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 00:22:
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar odema, ik heb hem voor een luttele 15 euro gescoord bij de mediamarkt amsterdam (incl. microfoon). :)
Thanx voor de tip, die wil ik zeker nog wel :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
MetroidPrime schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 23:17:
Ik heb net op de Xbox 360 een filmpje van EA en Gamespot vanaf Xbox Live Marketplace gedownload. Het filmpje gaat over de Xbox 360 line-up voor dit jaar van EA. Wat is er echter bijna beeldvullend in de intro te zien? Super Mario en de Wii controller! Foutje, bedankt. _/-\o_
Haha, priceless :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Even voor de HDTV discussie. Sega dacht in 1990 dat de 32bit generatie niet zonder HDTV zou kunnen, omdat ze bij 16 bit al tegen de grenzen van de conventionele tv aanliepen _O-
Since Genesis pushes TV capabilities to the limit, better game graphics will depend on HDTV (High Definition TV) which is years away

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-08-2006 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Interessant om weten: De Wii zal NIET speelbaar zijn op de Duitse Games Convention: http://www.gamefront.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:35

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Boeb0e schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:43:
Interessant om weten: De Wii zal NIET speelbaar zijn op de Duitse Games Convention: http://www.gamefront.de/
Terug naar school jij!
Games Convention: Wii nur spielbar für Fachbesucher / Lineup vorgestellt

11.08.06 - Nintendo gibt bekannt, dass im 'Business Center' auf der Games Convention Wii zum ersten Mal in Deutschland spielbar sein wird. Die Präsentation erfolgt - wie schon auf der E3 in Los Angeles - exklusiv für Händler und Journalisten.
Wel speelbaar, en wel voor het eerst in Duitsland...

Echter niet voor het gewone plebs
[/vrije vertaling]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

"Reclame" filmpje voor de wii:

http://games.fok.nl/news.php?newsid=12916

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Leuke parodie op de Mac vs. PC reclame. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Twee Dee schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 17:47:
Echter niet voor het gewone plebs
[/vrije vertaling]
daar doelde ik dus ook op. Als je het zo wil interpreteren is hij in heel Europa al speelbaar geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Jammer dat we die nooit op de TV te zien zullen krijgen :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Overigens dit is wel echt en zo zie ik het graag. :9 :9~

Afbeeldingslocatie: http://img235.imageshack.us/img235/1115/rs493293fsdfev6.jpg

Reclame voor Red Steel.

Natuurlijk 99,9% kans dat het fake is maargoed wil graag dat het echt is. :P

[ Voor 20% gewijzigd door schnumi op 12-08-2006 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Fake, zoom maar eens in op de Ubisoft en Wii logo's. Bovendien staat er een fotoreportage met deze schone madame in dat blad, dus lijkt me sterk dat ze daar een reclame bij stoppen :) Maar desalnietemin niet vervelend om een keer gezien te hebben :P

Nog een releasedatum voor in de grote geruchtenton: http://gonintendo.com/wp-content/photos/DSCN079s9_01.jpg.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Captain N schreef op zaterdag 12 augustus 2006 @ 23:23:
Fake, zoom maar eens in op de Ubisoft en Wii logo's. Bovendien staat er een fotoreportage met deze schone madame in dat blad, dus lijkt me sterk dat ze daar een reclame bij stoppen :) Maar desalnietemin niet vervelend om een keer gezien te hebben :P

Nog een releasedatum voor in de grote geruchtenton: http://gonintendo.com/wp-content/photos/DSCN079s9_01.jpg.
Ik denk niet dat dat de datum gaat worden, dat ligt bijna twee weken na de Europese release van de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hmm 27 november is wel laat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Captain N schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 11:50:
Ik vond PoP:WW in het begin ook niet top, maar voorbij de helft begint hij echt super te worden. Dit is een van de weinige games die ik direct back to back nog een keer heb gespeeld. Rock muziek is idd een beetje jammer.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-04 13:36

GZ

!!

Is er een reden waarom de Wii niet al in september in de winkels zou kunnen liggen?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

_o- _/-\o_
priceless
geweldig, hoe die marketing/tech babbel wordt overtroefd door een simpel "I'm fun, I'm cheap" etc.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
J2pc schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 14:13:
[...]

_o- _/-\o_
priceless
geweldig, hoe die marketing/tech babbel wordt overtroefd door een simpel "I'm fun, I'm cheap" etc.
Is net zo goed marketing :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
GZ schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 13:22:
Is er een reden waarom de Wii niet al in september in de winkels zou kunnen liggen?
Ik denk dat het mogelijk is, alleen zullen de third-parties er misschien niet zo heel erg blij mee zijn. Die zullen wel wat meer tijd willen om zich op de launch voor te kunnen bereiden. Sega heeft jaren terug ook zoiets gedaan met de Saturn. Tijdens de E3 keynote speech werd er aangekondigd dat de Saturn diezelfde dag nog in de VS in de winkel zou liggen. Dus het zou in principe mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

MetroidPrime schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 15:48:
[...]

Ik denk dat het mogelijk is, alleen zullen de third-parties er misschien niet zo heel erg blij mee zijn. Die zullen wel wat meer tijd willen om zich op de launch voor te kunnen bereiden. Sega heeft jaren terug ook zoiets gedaan met de Saturn. Tijdens de E3 keynote speech werd er aangekondigd dat de Saturn diezelfde dag nog in de VS in de winkel zou liggen. Dus het zou in principe mogelijk moeten zijn.
Mja maar deze stunt pakte voor Sega niet zo goed uit ;) Dus laten we hopen dat Nintendo dit niet doet, zodat de mensen rustig naar de launchdate kunnen toe leven en sparen.

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Als nintendo dat echt zou doen denk ik dat ze echt wel contact hebben gehad met de devs die de launchtitels maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Whooohaaaa :p eindelijk! ik heb mijn recoor van 20 burnouts verbroken! mijn nieuwe recoor is 65burnouts. (burnout 2 voor de mensen die willen weten welke game).
* Dutchie! = Blij :p

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Aap schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 21:15:
Whooohaaaa :p eindelijk! ik heb mijn recoor van 20 burnouts verbroken! mijn nieuwe recoor is 65burnouts. (burnout 2 voor de mensen die willen weten welke game).
* Vanitas = Blij :p
Nou, nog een paar weken oefenen en je haalt het record van D3 nog in :P

Misschien maak je nog wel kans op het spel wat je kon "winnen" als je zijn record verbrak :+

Wii release date announced tomorrow?
August 13th, 2006

I heard about this story in my email yesterday, and because of site troubles and podcast happenings, I didn’t have the chance to post. The story was an interesting one, but it needed a scan to back it up. It seems that a scan has now appeared, so let’s dig into this rumor!

Apparently Virgin Megastores in Europe, among other stores, will be getting Wii countdown clocks installed tomorrow. If this story turns out to be true, then we will indeed find out the release date of the Wii…in Europe anyway. That is, if they install these clocks and turn them on! Who knows, maybe they will install them and keep them off until the date is announced by Nintendo. You can check out a scan of the newsletter below. Click the thumb to enlarge. HUGE thanks to Mepster for the info!

Plaatje
Klinkt mij een beetje vreemd in de oren, maar we zullen zien.
Het zou wel leuk zijn als het zou kloppen. :)

[ Voor 53% gewijzigd door Vanitas op 13-08-2006 23:30 ]

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ja en er is ook echt iemand die de titel head of games heeft?... lijkt me een beetje onwaarschijnlijk...maar ja je weet maar nooit..

[ Voor 32% gewijzigd door Max|Burn op 14-08-2006 01:10 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:07:
[...]

Die email in dat plaatje lijkt geprint te zijn vanuit Lotus Notes. Aangezien dat een nogal dure en gebruiksvriendelijke(not) email-client is, verwacht ik niet dat de gemiddelde faker/hoaxer daar gebruik van kan maken of zelfs maar van het bestaan van Notes afweet. Notes wordt wel weer veel door bedrijven gebruikt. Als het een hoax is, dan heeft de hoaxer wel zijn huiswerk gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Geheel onverwacht eigenlijk, aangezien ik de eerste Hulk game niet zo goed vond. Hulk: Ultimate Destruction heeft echt hele hoge entertainwaarde ;).Brute moves, lekker door de stad springen, alles verrot rossen, van story missions to best grappig submissions ... waarin al dat gebeuk ook nog eens tot avontuur verwerkt wordt.

Bruce Banner komt eerder voor in de cutscenes, geen stealth missions meer. Op zich waren die wel aardig in de vorige game, maar ik vond de setting niet zo ... deze setting hoort bij Hulk. Ik vond de laatste Spiderman game ook al lekker spelen, blijkt maar weer dat dat soort licentie's wel werkt als er echt naar 't spel gekeken wordt, en niet ff snel een spel gelijktijdig met een film uitbrengen ;). Als ze los staan, is 't het beste, ook qua verhaal (dat was gelukkig wel zo bij de vorige Hulk game).

Was aardig verrast in ieder geval, echt een leuk spel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Ik kwam net nog een paar leuke filmpjes tegen op GoNintendo:

Nintendo 64 kid remix
Wii fights PS3/Xbox 360
Real Wii Play

Vooral die van Real Wii Play vind ik leuk gemaakt. En de manier die ze gebruiken om vooruit te spoelen bij het kijken van een film vind ik echt goed bedacht.

edit:
Mega64: Resident Evil 4 :D

[ Voor 9% gewijzigd door Vanitas op 14-08-2006 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:33

rajackar

Blood Minister

Vanitas schreef op zondag 13 augustus 2006 @ 23:07:
[...]

Nou, nog een paar weken oefenen en je haalt het record van D3 nog in :P

Misschien maak je nog wel kans op het spel wat je kon "winnen" als je zijn record verbrak :+

[...]

Ik lees het zo dat er staat dat Nintendo vanaf 14 augustus contact op neemt over het installeren van deze klokken en de installatie uitvoert. IMHO pas dat dus precies in het hele plaatje dat we nu van de launch hebben.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

rajackar schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 12:10:
[...]

Ik lees het zo dat er staat dat Nintendo vanaf 14 augustus contact op neemt over het installeren van deze klokken en de installatie uitvoert. IMHO pas dat dus precies in het hele plaatje dat we nu van de launch hebben.
Dat is ook wat ik lees dat er staat. Maar als ze gaan aftellen dan zal er niet een week zitten tussen de bekendmaking en de verkoop. Dan heeft aftellen niet zoveel zin lijkt mij. Dan moet er toch echt wel minimaal een maandje tussenzitten.

[ Voor 21% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-08-2006 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vectrex
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-12-2024
Power Unlimited (ja het kwaliteitsblad) heeft dit op de site staan:

27 launch titels voor de wii:
1.Avatar: The Last Airbender THQ
2.Blazing Angels: Squadrons of WWII Ubisoft
3.Blitz: The League Midway
4.Call of Duty 3 Activision
5.Cars THQ
6.Dragon Ball Z: Budokai Tenkaichi 2 Atari
7.Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors Square
8.Elebits Konami
9.Excite Truck Nintendo
10.Far Cry Ubisoft
11.GT Pro Series Ubisoft
12.Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers Square Enix
13.The Legend of Zelda: Twilight Princess Nintendo
14.Madden NFL 07 EA
15.Marvel: Ultimate Alliance Activision
16.Metal Slug Anthology SNK
17.Metroid Prime 3: Corruption Nintendo
18.Monster 4x4 World Circuit Ubisoft
19.Need for Speed: Carbon EA
20.Open Season Ubisoft
21.Rayman Raving Rabbids Ubisoft
22.Red Steel Ubisoft
23.SpongeBob SquarePants: Creature from the Krusty Krab THQ
24.Super Monkey Ball: Banana Blitz Sega
25.Tony Hawk's Downhill Jam Activision
26.Trauma Center: Second Opinion Atlus
27.Wii Sports Nintendo

Waar is Mario gebleven? Een launch zonder Mario :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat was volgens mij sowieso geen launch title. Een launch zonder Mario hebben we overigens al eerder gehad ;)

[ Voor 38% gewijzigd door Captain N op 14-08-2006 13:52 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Over Mario Galaxy wisten ze bij de E3 te vertellen dat ze het nog niet wisten, maar liever uitstelde tot een paar maanden erna dan hem te rushen voor de launch. En gelukkig maar :)

Mijn launch word Zelda, Metroid, Red Steel en hopelijk Wii sports standaard in het pack :)

[ Voor 3% gewijzigd door Collaborator op 14-08-2006 15:45 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zo ben vandaag weer aan MP2: Echoes begonnen. En nu lukt het eindelijk. :) Toen de game uitkwam heb ik het een tijdje geprobeerd maar kon er gewoon niet inkomen.

Nu vandaag gooide ik het spel er weer eens in en ik kwam gelijk verder, vond gelijk de 3 keys etc die ik ervoor niet kon vinden en zit weer helemaal in het spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Hmm.. Ik ben met PoP:WW aanbeland in zo'n tempel met veel groen (erg mooi :)), en heb daar de timeportal gevonden. Zit nu dus in het heden, en alles is overwoekerd. Ik vond ergens een richel waar ik op kon springen, en ben vanaf daar ergens heen gesprongen. Nu zie ik alleen nog maar een bosje in mijn beeld en ik kan verder helemaal niks meer (niet vallen, niet springen, etc). :P

edit: Ik heb een paar dagen geleden een PAL Mario Kart: DD verkocht aan iemand. Deze heeft een USA Cube met Freeloader. Nu zegt 'ie dat het spel bij hem niet wil werken, terwijl 'ie het bij mij toch echt deed. Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Andere PAL games werken bij hem wel met zijn Freeloader.

[ Voor 29% gewijzigd door Captain N op 14-08-2006 16:53 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Je weet zeker dat hij niet liegt?

[ Voor 69% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 14-08-2006 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Misschien een oudere versie van de Freeloader? daar had ik zelf wel eens problemen mee.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Tja, geen idee. Heb hem maar de tip gegeven een andere freeloader versie te proberen, of een Max Drive Pro i.c.m. GCOS. Ik ben iig niet van plan het spel terug te nemen. Voor hetzelfde geld heeft 'ie er zelf mooie krassen op gemaakt... :/

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:57

SD5k

>4&X

Of ipv EU mode de US mode proberen, omgekeerd werkte dat ook wel eens met de oude versie op een PAL cube.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Hier nog wat nieuws over de Wii:
"...voice communication will be via wireless, head-mounted microphones..."

"Some peripherals for the DS will be compatible with Wii and vice-versa."

"Many Nintendo first party games (specifically games designed for a younger audience) will feature a new system currently being developed by Nintendo called ‘voice to text communication’.

The system works using an advanced voice recognition system which Nintendo has been developing for several years. When a user speaks the sound is converted into on screen text and sent to the other players. However, rather than just plain text being sent the system also picks up the tone, pitch and volume of the voice and translates that into colour, font size and character set. For example, if a player shouts ‘I win’ loudly into the microphone the on screen text may be all capitalized, and in a large red font; conversely if a player speaks quietly the font may be a pastel shade and smaller.

This system also allows online voice communication to be easily censored by the user.”
Van het IGN forum. Let wel de persoon die dit schrijft is dezelfde die een paar maanden van te voren al zei dat er een speaker op de Wii controller zou komen en dat bleek ook te kloppen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:35

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

schnumi schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 19:57:
Hier nog wat nieuws over de Wii:

[...]

Van het IGN forum. Let wel de persoon die dit schrijft is dezelfde die een paar maanden van te voren al zei dat er een speaker op de Wii controller zou komen en dat bleek ook te kloppen. :)
Ben benieuwd over welke "peripherals" voor de DS het hier gaat, vooralsnog zijn er geloof ik niet echt DS-addons - hebben ze daar bij Nintendo nog meer spectaculaire ideeën??

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het is knap dat ze het zo hebben kunnen maken, maar ik zie het nut er niet echt van in. Als je praat dan werkt dat toch goed genoeg imo. Dan komt het converteren naar tekst een beetje dubbel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Vanitas schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 20:47:
Het is knap dat ze het zo hebben kunnen maken, maar ik zie het nut er niet echt van in. Als je praat dan werkt dat toch goed genoeg imo. Dan komt het converteren naar tekst een beetje dubbel over.
Ik zie het nut wel, wat als er 6 mensen door elkaar aan het schreeuwen zijn ;). Dan heb ik het liever als tekst op het scherm dan als geluiden welke me afleiden van het spel.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Jerry schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 21:50:
[...]

Ik zie het nut wel, wat als er 6 mensen door elkaar aan het schreeuwen zijn ;). Dan heb ik het liever als tekst op het scherm dan als geluiden welke me afleiden van het spel.
Tja op XBox live ging het ook altijd goed, dus dan zal het ook wel werken op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 22:41:
[...]

Tja op XBox live ging het ook altijd goed, dus dan zal het ook wel werken op de Wii.
Het is maar wat je goed gaan noemt. Toen ik mijn Xbox 360 kocht had ik een maand gratis Xbox Live. Ik heb daar maar één dag lang gebruik van gemaakt, je wilt niet weten hoeveel mensen ik in die ene dag al op mute heb moeten zetten. Om één of andere reden zijn er erg veel mensen die niet fatsoenlijk met een chatfunctie om kunnen. Sommigen denken dat die headset bedoeld is voor karaoke en anderen denken weer dat je moet schreeuwen om verstaanbaar te zijn. Voor mij was het misbruik van de voicechat voldoende om geen Xbox Live meer te willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

/beetje offtopic
Ik heb dan xbox live (oude xbox) maar vind de voice idd minder :p ik heb eigenlijk geen behoefte om te gaan praten als ik game. En dan is iedereen nog bijna onverstaanbaar ook :p 1 pipo die te hard z'n mic hebt staan en een andere die alleen maar onzin brabbeld zodat je niks meer hoord.

Enige waarbij ik het wel leuk vond, wat Rainbow Six dacht ik, want daar werd het wel goed gebruikt :)

Van mij hoeft het niet perse op de Wii :) al zou het wel leuk zijn als je samen speeld met vrienden, online (dus met enkele in een kanaal zit)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

nintendo zal nooit goed worden in online gaming :)

zit gewoon niet in ze. er moet nog veel en veel test spul willen ze het enigzins perfect hebben.

Ik word weer ziek als ik denk aan mariokart dd lan, en mariokart ds online

zo en zo veel lelijke niet goed uitgewerkte dingen. Nee dat gaat nog even duren voordat nintendo online door heeft

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 155599 op 15-08-2006 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:32:

zit gewoon niet in ze. er moet nog veel en veel test spul willen ze het enigzins perfect hebben.

zo en zo veel lelijke niet goed uitgewerkte dingen. Nee dat gaat nog even duren voordat nintendo online door heeft
Mario kart online op de DS alleen vind ik al stukken beter dan het hele xbox live (en geloof me ik zit er veel achter, dat xbox live) Simple and fun :)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Anoniem: 155599 schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 00:32:

Noem eens een voorbeeld? Mario Kart DS is op een paar kleine punten na prima uitgewerkt. Je kunt ook niet op basis van Mario Kart DD zeggen dat Nintendo online niet doorheeft, omdat dat spel alleen bedoeld is voor lokale low-latency 10 megabit verbindingen en niet voor een relatief langzame gih latency langeafstands verbindingen.

EDIT: Ik zal morgenmiddag een nieuw topic deel aanmaken.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 15-08-2006 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-04 12:03

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Nintendo is harstikke goed in online, ze kozen er gewoon voor om het niet te doen met de GC en ze hadden ergens gewoon gelijk. Het % online PS2 gamers is een enkele procent en het % online Xbox gamers was nog niet rond de 10%.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:15

Willybubba

Nut up or shut up.

Metroid prime Hunters werkt online ook prima wat mij betreft.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.