Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.995 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:12

S2S

Naar mijn mening is NintendoWifi matig.

Geen mogelijkheid:
om een friend online makkelijk zijn game te joinen.
om de friend dan in ieder geval een berichtje te sturen
om met non-friends te chatten
om friend makkelijk uit te nodigen voor een potje
Meestal geen lobby

en de :( : geen universele friendcode. Het lijkt me NL niet nodig om voor iedere game een andere te gebruiken, is zoets als meerdere nicknames, of gamertags op LIVE. Ik zit er dan ook niet op te wachten dat ik straks meerdere friendcodes moet gaan gebruiken voor mijn Wii.

Het technische gedeelte werkt wel prima, geen lag, weinig downtime.

Ze zouden alleen wat meer naar Xbox LIVE moeten kijken, toch wel een beetje de STANDARD voor online console/portable gaming.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 15-08-2006 10:05 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ze moeten gewoon net zoiets als bij starcraft, battle.net maken, ik vond dat persoonlijk heel erg goed werken. Uiteraard dan niet met tekst maar met de bijgeleverde draadloze headset praten. _/-\o_

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139493

bnet werkt indd erg goed! :) Stukken beter dan het systeem van CenC :| dat vind ik nog steeds belabberd slecht :s

heb op de nintendo nog niks online gedaan :D Ben benieuwd of ik ook de Wii ga kopen... heb wel weer zin in Zelda :S

Edit:
Dat MEGA64 is echt fantastisch _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 139493 op 15-08-2006 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
XBox live mag dan wel de standaard zijn maar ik vrees dat een dergelijke service erg moeilijk is om gratis aan te bieden zonder er als bedrijf aan onderdoor te gaan. MS heeft extreem diepe zakken en willen marktaandeel en kon dus een jaar lang het gratis aanbieden. Maar Live is wel een betaalde dienst.

Nintendo heeft het goed uitgedacht om een online dienst gratis te houden. Dit komt met name door het als distributie kanaal te gebruiken (Virtual Console), iets dan MS met live nu ook doet. Maar daarnaast proberen ze het op te bouwen zodat de kosten niet uit te pan groeien. Ik verwacht bij Nintendo dan ook geen EA taferelen dat er na een jaar games weer worden afgesloten.

Dan over die voice to text functie. Het is natuurlijk een ideale manier om ingame chatten mogelijk te maken zonder dat mensen zich ergeren aan het geschreeuw. En als het goed werkt en zoals beschreven wordt lijkt het mij een enorm vette technologie die ze hopelijk (voor hun) wel hebben gepatenteerd want zoiets is veel geld waard denk ik.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Mario Golf - Family Tour voor € 15,80.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

Was net nog een filmpje tegengekomen van de Wii :) of was hij al eens langs gekomen op GoT?

http://streamingmovies.ig...37/elebits_ign_wmvlow.wmv

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ookal is xbl niet gratis, nintendo kan echt wel gratis een soort friends systeem aanbieden zodat je niet met dat lompe totaal niet handige friends code systeem zit want dat werkt gewoon niet goed en is onhandig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Nieuw prijsgerucht: Volgens NIKKEI NET wordt de Wii 19.800 Yen, wat een kleine 135 euro is.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:05:
Nieuw prijsgerucht: Volgens NIKKEI NET wordt de Wii 19.800 Yen, wat een kleine 135 euro is.
Hoeveel Yen kost een DS? Dan is het makkelijker vergelijken :)
DS Lite kost in Japan 16.800 Yen, dus als je dat vertaalt naar de prijs van de Wii dan zou dat €175,- betekenen. Ben benieuwd :)

Wat voor site is het trouwens? Beetje betrouwbare?

[ Voor 12% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 15-08-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-05 11:19

Collaborator

You! Cake or Death?

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:07:
[...]

Nikkei is de japanse beurs toch? Dat lijkt me redelijk betrouwbaar, ookal zal het een schatting zijn (zoals we er al veel te veel hebben gehad)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 16:07:
[...]

DS Lite kost in Japan 16.800 Yen, dus als je dat vertaalt naar de prijs van de Wii dan zou dat €175,- betekenen. Ben benieuwd :)

Dat zou zeker een hele mooie prijs zijn. Nog lager dan dat ik had gedacht (€200). Maar het is nog maar de vraag of het ook echt zo zal zijn.

Een ding is zeker, en dat is dat wij weer het meeste moeten gaan betalen ivm Amerika en Japan. :(

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-06 11:23

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:58

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.