Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.134 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Lijkt mij ook een goed punt. als je het al wilt bespreken, doe dat an inderdaad in een los topic. Dan kan deze voor games en de console blijven worden gebruikt :). Dat is niet "voor straf uit een topic gezet worden", maar dat is gewoon een ander onderwerp dan waar het hier om gaat.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Dat was dus ook mn bedoeling maar de crew van spielerij lijkt geen tijd te hebben voor het beantwoorden van mails. Daarom begon ik er in dit topic maar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
g00fy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:06:
Maar waarom zouden we dan moeten moven naar een ander forum terwijl het ook hier kan? Als je een aantal bekenden tegenkomt is het toch handig dat ook hier gewoon te kunnen bespreken :?
Volgens mij heeft nog niemand positief gereageerd. Dus als je het zo graag wilt bespreken open dan alsjeblieft een nieuw topic, voorzover dit al legaal is op GoT.

Tot zo ver die discussie... de Wii motor draait ondertussen op volle toeren.

Allereerst natuurlijk die releasedatum:

Nintendo Encodes Wii Launch Date? staat op IGN. Op Joystick is zelfs de pressrelease te vinden. Zij komen daarbij uit op misschien 2 oktober, wat zou kunnen kloppen als de console meteen na de TGS gereleased zou worden. Daarnaast is het net in het 4e kwartaal en het is lekker snel dus /me Hoedje is het er ook mee eens O-)

Verder zijn er wel wat screens uitgekomen van Bongo blast en Super Paper Mario, maar geen release data ofzo, hoe zit dat? Zijn de vermoedens dat het Wii titels worden waar? Of komen ze gewoon rond die tijd uit, maar wel gewoon als Gamecube titel? Vooral het tweede spel lijkt me erg leuk en gezien het succes van NSMB op de DS, zou die titel het wel eens heel goed kunnen doen als launchtitel en misschien wel helpen om consoles te verkopen. Waarschijnlijk dat ze dat bij Nintendo ook doorhadden :P

Op Joystick laat Xbox Arcade manager zich positief uit over de virtual console. Damn, het lijkt bijna of hij liever bij Nintendo zou werken ;) . Microsoft blijft dus maar de Wii ophemelen.

Maar ook die controller:
More people are getting a chance to try the Nintendo Wii leading up to the console’s fall release and learning just how unusual playing the system really is. During a recent Nintendo media tour through New York, a few members of MTV News who don’t normally cover games gave the system a shot. Their virgin experiences swinging the Wii controller through “Metroid Prime 3: Corruption” and “Wii Sports” were full of laughter but also the threat of physical damage. The controllers used in Nintendo’s showcase version are attached by a long white cord that connects to some behind-the-curtain element of the demo rig. They have the slackness of a jump rope. That caused some problems when one of the Wii newcomers — whose retro tastes have his current playlist dominated by “Bases Loaded” and “Tecmo Super Bowl” on the old-school NES — tested the “Wii Sports” version of home-run derby. The controller is to be held like a baseball bat, and movement in real life would be matched to the batter’s swing in the game. The eager player swung big, trying to knock the ball out of the park. Each swing literally sent a wave through the long white cord, snapping it into a nearby cardboard display and generally threatening to tumble the whole setup apart. His home runs ranged a bit over 500 feet. The next person to test the derby took a tamer approach, threatening no furniture and making small, controlled swings. He hit more out of the park, and he hit them farther, more than 700 feet. So does the Wii favor smaller movement? Could a player making big gestures do just as well with a little more focus? It’s hard to say. But what is clear is that different gestures can work, meaning the Wii will allow for individualized play styles like no system before it. Just mind the furniture.
Dat ziet er erg goed uit. Dit was toch een punt waar nog wat discussie over is geweest. Nu weet ik natuurlijk niet hoe het zit met andere spellen, maar Nintendo heeft er duidelijk rekening mee gehouden.

Tot slot heeft GoNintendo nog wat info uit ONM over Sonic voor de Wii: http://gonintendo.com/?p=4011. Dat klinkt ook weer erg goed:
Progression on Sonic Wild Fire and the Wiimote is going well, but more uses of the Wiimote than what was shown at E3 will be included. There will also be gameplay elements in Wild Fire that have never been seen in a Sonic game before.

Mr. Yojiro is very happy with the power of the Wii, and believes it is “fantastic hardware”.

Mr. Yojiro would like to create an entirely new series for the Wii that is not related to Sonic at all. He would like this title to take full advantage of all that the Wiimote has to offer.

Sonic Wild Fire is all about going back to the roots of the Sonic series. Speed is the name of the game.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Laat maar dan, dan help ik toch niemand met een goede tip. Heb er geen zin meer in ook.
Verder met de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
De Amerikaanse release van de Wii is mogelijk op 2 Oktober. Nintendo heeft een persbericht de deur uit gedaan met de release lijst voor het 4de kwartaal. Boven aan het persbericht staat dat de Wii releasedatum mogelijk in het persbericht verborgen staat. Opvallend genoeg zijn er drie weken waarin geen enkel spel uit zal komen. Waaronder de week van 2 Oktober. Een aantal sites is nu tot de conclusie gekomen dat dat de officiële Amerikaanse releasedatum is. Die datum zou ook 3 november, de gelekte Wii releasedatum van NFS: Carbon in Europa, mogelijk maken voor de Europese release.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

ik geloof dat de theorie was dat de "blanks" gevuld zouden worden met wii games en daarom moet de eerste gevuld worden met de console release omdat het geen zin heeft wii games uit te brengen vóór de wii ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee Dee schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:23:
[...]

Bron? Vaak vinden mensen het leuk om het gehele artikel even te zien.
excuus: klik

Rest was niet zo bijster boeiend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 18:07:
[...]

excuus: klik

Rest was niet zo bijster boeiend...
+1 behulpzaam ;)

Thx, die ene regel zag er wat botter uit dan bedoeld.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:56
Wii mogelijk regiovrij:
This week's question: The DS has been an overwhelming success. Are you looking into using the same fundamentals -- like, for instance, its region-free standard -- for Wii?

Perrin Kaplan, vice president of marketing and corporate communications, Nintendo of America: Clearly, the success of Nintendo DS has offered a lot of lessons about what works in the marketplace -- and we certainly intend to keep our fans satisfied. For the Wii system, we are finalizing all the relevant details and will be making announcements in the coming months. We know that isn't what you all want to hear (or read) but at least we are being honest! We will share a lot of ways people can play globally, regionally, without boundaries. You're right that the region-free approach has proved to be a successful and attractive feature for Nintendo Wi-Fi Connection on Nintendo DS -- we have even blown the doors off our own anticipated numbers! Cost, ease-of-use and player privacy are the three things that were a focus for us with Nintendo Wi-Fi Connection. Those priorities also will apply to the Wii system.
Bron: http://wii.ign.com/articles/720/720991p1.html

Zou weer een pluspunt zijn, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XiN-eViL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-08 10:13

XiN-eViL

kzie-nie-veel

Ateq schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:49:
Wii mogelijk regiovrij:

[...]

Zou zeker tof zijn :) . Als de Europese release dan ver na de Amerikaanse is kan ik m mooi daar pre-orderen ofzo :) . Nog 1-2 maanden wachten en we weten het precies, wanneer hij waar voor hoeveel verkocht wordt :) * XiN-eViL kan niet wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

TheEvilCuber schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:04:
BBA ligt in Amsterdam noord in een gameshop nog voor 10 euro. Maar een Max Drive Pro zal vast meer kunnen.
Dat meen je niet! :P
Zou je me misschien op msn kunnen toevoegen als je 1 bba naar me op kan sturen?

Dat zou echt geniaal zijn _/-\o_

Ik gan iet met MaxPro kloten als ik een hardmod heb. BBA is voor streaming van Linux etc.
Of Mario Kart Double Dash via XLink op i-net spelen :*)

@ EvilCuber, Je bent een schat :> :P

[ Voor 23% gewijzigd door DJKroon op 26-07-2006 21:55 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

DJKroon schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 21:28:
[...]

Dat meen je niet! :P
Zou je me misschien op msn kunnen toevoegen als je 1 bba naar me op kan sturen?

Dat zou echt geniaal zijn _/-\o_

Ik gan iet met MaxPro kloten als ik een hardmod heb. BBA is voor streaming van Linux etc.
Of Mario Kart Double Dash via XLink op i-net spelen :*)
Dat meen ik :Y), Ik zal eens kijken morgen, ze liggen er al een jaar als het niet langer is. Stuk of 4, en nog een paar losse door het winkelcentrum heen. Als ik er een zie neem ik hem voor je mee. Anders mag je de mijne kopen :7

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ateq schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:49:
Wii mogelijk regiovrij:

[...]

Die conclusie zou ik absoluut niet trekken naar aanleiding van die quote. De enige conclusie die je kunt trekken is dat Perrin Kaplan geen enkele kennis van technische zaken heeft. Ze wordt gevraagd over de regiocodering en in haar antwoord heeft ze het over Nintendo WiFi Connection, wat daar dus niets mee te maken heeft.

EDIT: Vaag zou ik het niet noemen, het antwoord heeft gewoon helemaal niets meer met de vraag te maken.

[ Voor 8% gewijzigd door MetroidPrime op 27-07-2006 13:57 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ateq
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:56
Daarom zeg ik ook mogelijk ;)
Ik kwam er op via een andere Wii site (even kwijt welke).
Na het nog een keer gelezen te hebben kan je eigenlijk helemaal geen conclusie trekken.
Kaplan blijft gewoon zo vaag mogelijk. (voor de verandering :/ )
Edit:
het antwoord heeft gewoon helemaal niets meer met de vraag te maken.
Dat noem ik vaag ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Ateq op 28-07-2006 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
* Captain N is terug van vakantie en heeft zo te zien niet zoveel gemist, op die Heroes trailer na (cool, maar wel ongelooflijk irritante stemmen). :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

:r
MetroidPrime schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 23:24:
[...]

Die conclusie zou ik absoluut niet trekken naar aanleiding van die quote. De enige conclusie die je kunt trekken is dat Perrin Kaplan geen enkele kennis van technische zaken heeft. Ze wordt gevraagd over de regiocodering en in haar antwoord heeft ze het over Nintendo WiFi Connection, wat daar dus niets mee te maken heeft.

EDIT: Vaag zou ik het niet noemen, het antwoord heeft gewoon helemaal niets meer met de vraag te maken.
Ik ben het gedeeltelijk met je eens: Perrin loopt inderdaad maar wat te kletsen, maar er is wel degelijk een verband tussen WiFi en regiovrij. Tussen de regels door stelt de interviewer namelijk dat WiFi de reden zou zijn dat de DS regiovrij is (zit wat in: kun je nog steeds fijn via een hotspot in t buitenland spelen). Als WiFi de reden zou zijn voor een regiovrije handheld, dan zou het ook een reden kunnen zijn om een console (lees: Wii) regiovrij te maken. Helaas focust Perrin zich alleen op het WiFi gedeelte van de vraag en niet de verkapte vraag naar een regiovrije console. Omdat ze echter vaag blijft (zo te zien niet bewust van de vraag omtrendt regiovrije Wii), kan dit nog steeds als een verkapt antwoord gezien worden omtrendt een regiovrije Wii.

Ikzelf lees het eigenlijk meer als een interviewer die een sluwe vraag (lees: Wii=regiovrij?) stelt, maar helaas aan de verkeerde persoon (ze snapt het niet). Drukte om niks dus: er staat gewoon dikke onzin in Perrins antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Overigens is de DS niet HELEMAAL regiovrij, en dat is vrij balen. Multiplaying met twee verschillende regio carts wil niet lukken helaas (gewoon lokaal dus, niet via WiFi-Connect).

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rayman _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Dat is echt al eindeloos bekend. Niet lang na het uitkomen van het spel. ;) Wat overigens een stuk meer moeite heeft gekost, en relatief gezien nog niet zo lang bekend is, is dat Citadel na jaren zoeken is gevonden EN speelbaar is gemaakt in GoldenEye. Iemand die Bottle's Revenge 'co-op mode' overigens wel eens gedaan in Banjo Tooie? En wel eens gevochten tegen een Arwing uit Star Fox (Lylatwars) in Zelda OoT? Ook niet iets dat binnen een paar weken op internet te grabbel lag ;)

[ Voor 83% gewijzigd door Captain N op 28-07-2006 14:51 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Captain N schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:41:
Dat is echt al eindeloos bekend. Niet lang na het uitkomen van het spel. ;)
Ow sorry, had ik kunnen weten aangezien ik het van Gamert.nl had en die zeer regelmatig met nieuws uit de hele oude doos komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Cleetje schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 12:53:
:r
[...]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens: Perrin loopt inderdaad maar wat te kletsen, maar er is wel degelijk een verband tussen WiFi en regiovrij. Tussen de regels door stelt de interviewer namelijk dat WiFi de reden zou zijn dat de DS regiovrij is (zit wat in: kun je nog steeds fijn via een hotspot in t buitenland spelen).
De vraag die gesteld wordt is heel simpel: de DS is regiovrij en succesvol, zal de Wii ook regiovrij zijn? Nergens in de vraag wordt er naar de WiFi mogelijkheden gerefereerd, ook niet tussen de regels door. Bovendien is het technisch erg moeilijk om te voorkomen dat je gebruik gaat maken van een hotspot in het buitenland, WiFi apparatuur kent geen regiocodering.
Als WiFi de reden zou zijn voor een regiovrije handheld, dan zou het ook een reden kunnen zijn om een console (lees: Wii) regiovrij te maken.
WiFi is alleen nooit de reden geweest dat de DS regiovrij is. De originele Game Boy was al regiovrij en alle andere portables van Nintendo die sindsdien het daglicht hebben gezien zijn ook regiovrij geweest. De reden is eerder dat je een portable mee kan nemen op vakantie naar een andere regio en dan zou het wel mooi zijn dat als je daar een leuk spel ziet, je die ook meteen op je portable kunt afspelen.
Helaas focust Perrin zich alleen op het WiFi gedeelte van de vraag en niet de verkapte vraag naar een regiovrije console. Omdat ze echter vaag blijft (zo te zien niet bewust van de vraag omtrendt regiovrije Wii), kan dit nog steeds als een verkapt antwoord gezien worden omtrendt een regiovrije Wii.

Ikzelf lees het eigenlijk meer als een interviewer die een sluwe vraag (lees: Wii=regiovrij?) stelt, maar helaas aan de verkeerde persoon (ze snapt het niet). Drukte om niks dus: er staat gewoon dikke onzin in Perrins antwoord.
Hier spreek je jezelf een beetje tegen(of ik begrijp je verkeerd), eerst is het een verkapt antwoord en iets later is het onzin? (Bovendien is er geen WiFi gedeelte van de vraag?)

Ik hoop echt dat de Wii regiovrij zal zijn. Gezien de stappen die Microsoft en Sony gemaakt hebben is het vrij belangrijk dat Nintendo ook een regiovrije console heeft of, net zoals bij de Xbox 360 en PSP, dat uitgevers zelf kunnen kiezen of een spel regiovrij zal zijn of niet. De Virtual Console zal in ieder geval wel regiovrij zijn, alle spellen zullen voor alle regios beschikbaar zijn en je kunt geloof ik ook kiezen om de Amerikaanse of Japanse versie van een spel te spelen in plaats van de Europese. Ik denk dat dat toch wel aangeeft dat Nintendo serieus nadenkt over het weglaten van de regiocodering.

[ Voor 5% gewijzigd door MetroidPrime op 28-07-2006 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

MetroidPrime schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 15:06:
[...]

Hier spreek je jezelf een beetje tegen(of ik begrijp je verkeerd), eerst is het een verkapt antwoord en iets later is het onzin? (Bovendien is er geen WiFi gedeelte van de vraag?)

Ik hoop echt dat de Wii regiovrij zal zijn. Gezien de stappen die Microsoft en Sony gemaakt hebben is het vrij belangrijk dat Nintendo ook een regiovrije console heeft of, net zoals bij de Xbox 360 en PSP, dat uitgevers zelf kunnen kiezen of een spel regiovrij zal zijn of niet. De Virtual Console zal in ieder geval wel regiovrij zijn, alle spellen zullen voor alle regios beschikbaar zijn en je kunt geloof ik ook kiezen om de Amerikaanse of Japanse versie van een spel te spelen in plaats van de Europese. Ik denk dat dat toch wel aangeeft dat Nintendo serieus nadenkt over het weglaten van de regiocodering.
Je hebt gelijk: er was niet eens een WiFi deel in de vraag. Sorry, maar ik was even snel op t werk aan t lezen en dan lees je nog wel eens verkeerd (Wii=WiFi).

Wat betreft het tegenspreken: ik had het er een beetje vaag neergezet. Ik bedoelde eigenlijk gewoon aan te geven dat Perrin zo'n vaag antwoord gaf, dat je daar van alles uit kan halen als je wilt, zelfs de zin van het leven zo vaag. Ikzelf was dus echter wat sceptisch en las meer "ik lul uit mn nek want ik weet het antwoord op de vraag niet".

M.a.w. volgende keer moet ik wat beter lezen voordat ik begin te lullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Captain N schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 14:41:
Dat is echt al eindeloos bekend. Niet lang na het uitkomen van het spel. ;) Wat overigens een stuk meer moeite heeft gekost, en relatief gezien nog niet zo lang bekend is, is dat Citadel na jaren zoeken is gevonden EN speelbaar is gemaakt in GoldenEye. Iemand die Bottle's Revenge 'co-op mode' overigens wel eens gedaan in Banjo Tooie? En wel eens gevochten tegen een Arwing uit Star Fox (Lylatwars) in Zelda OoT? Ook niet iets dat binnen een paar weken op internet te grabbel lag ;)
gief links met screenshots ofzo :P

(of gewoon meer info ^_^)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Arwing in Zelda OoT
Bottle's Revenge
GoldenEye Citadel

Als je meer info wilt kan dit onderwerp misschien beter naar het Retro topic, maar met deze linkjes moet je al wel aardig wat informatie kunnen vinden denk ik :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik heb nog niet iets gelezen over Super Paper Mario hier, of ik ben scheel :)

Maar wat een vette game word dat!

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Shriko/200607/1152897338_0_4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

mokumouse

LOLstoel User

g00fy schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 10:41:
Ik heb nog niet iets gelezen over Super Paper Mario hier, of ik ben scheel :)

Maar wat een vette game word dat!

[afbeelding]
Mij lijkt ie ook heel erg leuk te worden, eindelijk weer een nieuwe mario platform game die niet op de DS uitkomt ;) :) Ben erg benieuwd gameplay footage zag er goed uit (ff zoeken op youtube). Vraag me alleen af of het niet wat te makkelijk wordt. Je pakt geen paddo's meer om groot te worden en je hebt een soort van levensbalk alla paper mario.

Wat wel erg leuk is om te zien is dat ze een remake van het klassieke 1-2 maken uit super mario bros.

hij komt overigens op 10 augustus!! (das al snel!!) in japan uit.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
mokumouse schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:51:
[...]

Dat is dus nog maar de vraag, hij is namelijk geschrapt van de releaselijsten... misschien dus verplaatst naar de Wii :?

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

g00fy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:59:
Laat maar dan, dan help ik toch niemand met een goede tip. Heb er geen zin meer in ook.
Verder met de Wii.
Ik vind het wel grappige informatie. :) waarom open je niet gewoon een topic. Wss mag het gewoon wel. Als die andere topics ook bestaan.
Er zijn alleen weinig mensen met een bba (ja ik maar goed :Y) )
Plus tis wel heel veel gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

mokumouse schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 12:51:
Mij lijkt ie ook heel erg leuk te worden, eindelijk weer een nieuwe mario platform game die niet op de DS uitkomt ;) :) Ben erg benieuwd gameplay footage zag er goed uit (ff zoeken op youtube). Vraag me alleen af of het niet wat te makkelijk wordt. Je pakt geen paddo's meer om groot te worden en je hebt een soort van levensbalk alla paper mario.
De Paper Mario serie is ook een rpg en niet specifiek een platform spel. Dit spel is echter een mix tussen een platform spel en een rpg, alleen lijkt platform de overhad te krijgen, maar het is het dus niet helemaal. Vandaar dat er meer puzzelelementen inzitten en dus ook een levensbalk ipv meteen af (of kleiner worden)
Wat wel erg leuk is om te zien is dat ze een remake van het klassieke 1-2 maken uit super mario bros.

Komt er een remake aan voor de Cube?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:53

mokumouse

LOLstoel User

Oscar Mopperkont schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 13:45:
[...]

De Paper Mario serie is ook een rpg en niet specifiek een platform spel. Dit spel is echter een mix tussen een platform spel en een rpg, alleen lijkt platform de overhad te krijgen, maar het is het dus niet helemaal. Vandaar dat er meer puzzelelementen inzitten en dus ook een levensbalk ipv meteen af (of kleiner worden)

[...]

Komt er een remake aan voor de Cube?
Zover ik weet niet, ik hebt alleen enige tijd gelee gelezen/gezien dat level 1-2 in die nieuwe paper mario komt. zal ff screen opzoeken (De die-hards herkennen het wel ;) )

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2006/gc/02_papermario/img/07.jpg

en in "3D" mode

Afbeeldingslocatie: http://www.nintendo.co.jp/n10/e3_2006/gc/02_papermario/img/08.jpg

Wist niet of dit al bekend was maar af en toe moet je naar 3d omschakelen om dingen te vinden etc. echter is dit gebonden aan een tijdlimiet zover ik heb begrepen. zal ff kijken of ik de preview kan vinden die ik een tijd gelee hebt gelezen als daar behoefte aan is????

PS: Bij lik-sang staat ie nog gewoon tussen de Cube titels alleen een release TBA :( fuckzooi, Was voor mij persoonlijk de laaatste titel (waarschijnlijk) die ik voor de Cube zou aanschaffen (daarna Wii FTW :D )

[ Voor 40% gewijzigd door mokumouse op 29-07-2006 15:27 ]

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb zojuist die Hori controller gekocht voor de GC. Die ene die lijkt op de SNES controller. Tis n stuk fijner voor emulator's iig, dus ben erg blij ermee. Reageert verder uitstekend. Echt een aanrader wel :)

plaatje erbij:
Afbeeldingslocatie: http://www.jandaman.com/Merchant2/images/gc/gchoriin.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Cartman! op 30-07-2006 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

mokumouse: Level 1-2 zit ook al in new super mario bros (licht aangepast)

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Mogelijk slecht nieuws: E3 houdt wellicht op te bestaan en nieuws: 'Dit jaar laatste E3 Gaming Expo'

Ik vraag me af wat voor effect dit op Nintendo zal hebben. Nintendo is met de Spaceworld beurs gestopt om juist meer op de E3 te gaan richten. Als de E3 beurs inderdaad zou wegvallen, dan zou Nintendo gebaat zijn met het terugbrengen van Spaceworld. Het zou dan ook mooi zijn als er dan ook meteen een westerse tegenhanger van Spaceworld zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

MetroidPrime schreef op zondag 30 juli 2006 @ 22:36:
Mogelijk slecht nieuws: E3 houdt wellicht op te bestaan en 'Dit jaar laatste E3 Gaming Expo'

Ik vraag me af wat voor effect dit op Nintendo zal hebben. Nintendo is met de Spaceworld beurs gestopt om juist meer op de E3 te gaan richten. Als de E3 beurs inderdaad zou wegvallen, dan zou Nintendo gebaat zijn met het terugbrengen van Spaceworld. Het zou dan ook mooi zijn als er dan ook meteen een westerse tegenhanger van Spaceworld zou komen.
Er werd al snel gespeculeerd dat het om een verkeerde interpretatie ging. De E3 zal niet nogmaals "in de huidige vorm" (á la 2006) vorm krijgen. De grootschaligheid van de beurs is de organisatie te kostbaar. Er wordt gekeken om in plaats van duizenden slechts honderden journalisten op de E3 te krijgen etc.

Bronnen staan ergens hierboven al te zien.

edit:

Oh sorry, dat was het DS topic.. Even zoeken...
Sterker nog, er bestaat een topic voor: http://gathering.tweakers...ist_messages/1150250/last
En op tweakers.net: http://tweakers.net/nieuw...atste-E3-Gaming-Expo.html

[ Voor 17% gewijzigd door Twee Dee op 31-07-2006 07:59 ]

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Technische specificaties Nintendo Wii.
Het is al door meerdere bronnen bevestigd en in principe GameCube 1.5 Geen dual core geen nurbs geen hologrammen etc. Dan kan die onzin eindelijk is ophouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 12:45:
Het is al door meerdere bronnen bevestigd en in principe GameCube 1.5 Geen dual core geen nurbs geen hologrammen etc. Dan kan die onzin eindelijk is ophouden!
Dus Wii = opgefokte GC met een nieuwe controller :+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is dus het enige wat ik echt belachelijk vind:
- An optional wired LAN adapter that connects to a USB port is in the pipeline for users who do not possess a wireless LAN set-up currently.
Mag je nog eens extra gaan bijbetalen als je de Wii bedraad wil aansluiten. Om nog maar niets te zeggen van het aparte kastje dat de hele aanblik van het mooie minimalistische design van de Wii komt verprutsen. Plus dat zoiets via USB moet... In mijn ervaring is usb nu niet meteen de meest betrouwbare verbinding voor internet connectiviteit. (contact maken alleen al)

Wat kost een onbaord 100Mbit netwerchipje nog? (meer dan genoeg, 10Mbit is al meer dan genoeg)
Gewoon niets, neemt ook nauwelijks plaats in.

Nu ja, verder staat er alleen wat al bekend was, vrij magere specs. Zeker wat betreft geheugen. Maar dit zegt niets, helemaal niets. We weten niet hoe de developers hier van gebruik van maken. We kunnen dus alleen oordelen aan de hand van wat we te zien krijgen, en dat zag er degelijk uit. (dus wat maakt het dan uit wat er in zit).

Anderzijds, als je ziet hoeveel meer de xbox360 van alles heeft zou je van dat ding toch wel beter mogen verwachten. Alleen al qua 'systeemgeheugen' zit daar 10x keer meeer in of zo (om textures in op te slaan of zo). Zo zie je maar dat blijkbaar steeds moeilijker wordt om grafisch het verschil te maken. X360 heeft een veelvoud aan specs, en de games zien er niet mindblowingly beter uit. De grens zal uiteindelijk liggen bij de makers van de games, en hoeveel zin ze hebben om echt misschien wel jaren te besteden aan het optimaliseren van de games.

In die zin hoop ik dan ook op een betere roulatie van Wii games. Meer games, meer gewaagde games (wegens minder dev time en minder kosten). Dus een mooie constante stroom van games waar geen twee jaar moet op gewacht worden, en dan toch ontgoochelen of zo. Zoals de DS dus... Veel games, veel probeersels, maar ten minste veel games. En gelieve de prijs ook 'moderate' te houden :) Want 50 euro voor een Wii game zou echt wel wat te veel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De wii zou toch 88mb ram krijgen? 64 lijkt me wel erg weinig. Wat ook vreemd is dat er gddr3 geheugen word genoemd aangezien de wii toch hetzelfde zou krijgen als in de GC? ben de naam ff kwijt maar het was iig sneller dan gddr3. Sowieso bestaat er geen gddr3 variant (iig niet te krijgen) als 'normaal' geheugen maar alleen voor videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De specs zou ik met een enorme korrel zout nemen. De E3 demo units hadden al een CPU die op 1,1 Ghz draaide. Deze "nieuwe" specs zijn de specs zoals IGN ze een aantal maanden geleden gehoord had van developers met een aantal dingen er bij verzonnen. Het grootste deel van wat hier staat was al letterlijk op andere sites terug te vinden. Het feit dat de site die de bron van dit gerucht is, zich voornamelijk bezig houdt met modchips en illegale kopieën, maakt het hele verhaal alleen maar minder aannemelijk.

Bovendien gebruikt de Wii 1 T-SRAM en geen GDDR3, dit is namelijk al officiëel bekend gemaakt door Nintendo en MoSys. Dit is dus de zoveelste hoax.

[ Voor 25% gewijzigd door MetroidPrime op 31-07-2006 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:02:

[...]
Dat is ook zo'n beetje het enig wat wel klopt van die specs. Maar goed het wordt helemaal geen kastje. Je hebt nu al dingen die nauwelijks groter zijn dan plugje, dat valt echt niet op hoor. Ze noemen het niet voor nix Wifi Connection. Ik ben blij dat dat erop zit, hoef ik tenminste geen losse Wifi adapter te kopen :P.

En verder die specs, och jongens ze zijn gewoon niet hoog en hoe hoog ze precies zijn, wat maakt het uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:02:

[...]

Mag je nog eens extra gaan bijbetalen als je de Wii bedraad wil aansluiten..
of je bekijkt het langs de andere kant: ik ben blij dat hij wifi heeft, anders zou ik voor een adapter moeten bijbetalen :)

En zeg nu eens eerlijk: mensen die een netwerkkabel tot bij hun tv hebben lopen zijn echt wel in de minderheid (en mijn god, das een lelijk zicht). Ik vind het een heerlijk vooruitzicht om via wifi verder te kunnen :)
dus toch hologrammen? :+

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 31-07-2006 13:14 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:03:
De wii zou toch 88mb ram krijgen? 64 lijkt me wel erg weinig. Wat ook vreemd is dat er gddr3 geheugen word genoemd aangezien de wii toch hetzelfde zou krijgen als in de GC? ben de naam ff kwijt maar het was iig sneller dan gddr3. Sowieso bestaat er geen gddr3 variant (iig niet te krijgen) als 'normaal' geheugen maar alleen voor videokaarten.
GC had 1T-Sram voor het video gebeuren. En heel langzaam DRAM voor de rest. De Wii krijgt 24MM 1T-SRAM voor het video gebeuren en 64MB GDDR3 RAM. Maakt samen 88 MB. Maar het is al bevestigd dat het in de overview PDF van 22 maart zo staat beschreven.
Bovendien gebruikt de Wii 1 T-SRAM en geen GDDR3, dit is namelijk al officiëel bekend gemaakt door Nintendo en MoSys. Dit is dus de zoveelste hoax.
1T-SRAM is Embedded Ram geen System ram zoals GDDR3. Dat 1T-SRAM gebruikte Nintendo destijds voor de Flipper en nu voor de Hollywood. Alleen door de GDDR3 RAM kan de volledige 24 MB voor textures enzo gebruikt worden bij de GameCube werd et ook voor andere doeleinden gebruikt wat flink in de texture kwaliteit hakte.

De 16 MB DRAM van de GameCube wordt nu ingewisseld voor 64MB GDDR3 RAM

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Boeb0e schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:12:
En zeg nu eens eerlijk: mensen die een netwerkkabel tot bij hun tv hebben lopen zijn echt wel in de minderheid (en mijn god, das een lelijk zicht). Ik vind het een heerlijk vooruitzicht om via wifi verder te kunnen :)
Dan behoor ik toch weer lekker tot die minderheid... de router ligt bij ons ergens achter de tv te stinken, dus mij had het wel handig geleken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
Boeb0e schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:12:
of je bekijkt het langs de andere kant: ik ben blij dat hij wifi heeft, anders zou ik voor een adapter moeten bijbetalen :)

Ik ook was blij mijn huis aan verbouwen mooie netwerk kabel dwars door de woonkamer heen gevreesd in de meur voor de aankomende Revolution en blijkt hij alleen maar wifi te hebben

Zucht that was een waste of time :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:21:
[...]

Dan behoor ik toch weer lekker tot die minderheid... de router ligt bij ons ergens achter de tv te stinken, dus mij had het wel handig geleken.
Same here. Afstand TV <--> Router is minder dan een meter. Maarja, het is wel een wireless ding dus zoveel maakt dat ook weer niet uit. Maar draad is toch net wat handiger in zo'n geval.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-07-2006 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Voor alle kabel mensen, nog maar een keer:
Maar goed het wordt helemaal geen kastje. Je hebt nu al dingen die nauwelijks groter zijn dan plugje, dat valt echt niet op hoor.
Nintendo zal waarschijnlijk zo'n dingetje zelf maken/rebranden. Dus die netwerkaansluiting kun je ook gewoon gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:49:
Voor alle kabel mensen, nog maar een keer:

Nintendo zal waarschijnlijk zo'n dingetje zelf maken/rebranden. Dus die netwerkaansluiting kun je ook gewoon gebruiken...
Dat is allemaal al lang bekend, maar dat gaat je wel weer 15,- kosten ofzo. Bij het maken van een console moet je natuurlijk op de kleintjes letten, maar ik had het leuk gevonden als de Wii daardoor bv ook zou gaan werken als router voor de DS, dus voor de mensen die nog geen draadloos netwerk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op maandag 31 juli 2006 @ 13:54:
[...]

Dat is allemaal al lang bekend, maar dat gaat je wel weer 15,- kosten ofzo. Bij het maken van een console moet je natuurlijk op de kleintjes letten, maar ik had het leuk gevonden als de Wii daardoor bv ook zou gaan werken als router voor de DS, dus voor de mensen die nog geen draadloos netwerk hebben.
Als ik de reacties van mezzin en jan lees, dan krijg ik dat idee niet echt dat het al bekend bij ze is :z . Daarnaast kan die functie van jou er nog steeds opzitten; geen ethernetpoort doet daar toch niets aan af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op maandag 31 juli 2006 @ 14:08:
Als ik de reacties van mezzin en jan lees, dan krijg ik dat idee niet echt dat het al bekend bij ze is :X . Daarnaast kan die functie van jou er nog steeds opzitten; geen ethernetpoort doet daar toch niets aan af.
Die functie kan er inderdaad nog steeds opzitten, daar heb je gelijk in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Ik kwam net het volgende interessante plaatje tegen op Kotaku:

http://blogger.xs4all.nl/...Virtual_Console_promo.jpg
Dit schijnt promotionele artwork voor de Virtual Console te moeten zijn. Mocht het inderdaad echt zijn, dan kun je hier al een aantal Virtual Console spellen in terugvinden die nog niet aangekondigd zijn. Er staan onder andere verwijzingen naar Castlevania(Kirby verkleed als Simon Belmont), Pac-Man(verkleed als Mario), Outrun, Mega Man, de Game & Watch spellen en Dig Dug in. Het is nep, maar wel erg mooi.

De startpost is overigens gewijzigd naar aanleiding van de nieuwe functies op GoT. Voor opmerkingen en/of aanvullingen kun je mij via Direct Message bereiken. ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2006 16:08 . Reden: 450KB is te groot om niet te thumbnailen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dit wel even het vermelden waard, geweldig gewoon. :P

Kind voorspelde Super Mario Galaxy in 1991!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 11:40
MetroidPrime schreef op maandag 31 juli 2006 @ 22:11:
Ik kwam net het volgende interessante plaatje tegen op Kotaku:

[afbeelding]

Dit schijnt promotionele artwork voor de Virtual Console te moeten zijn. Mocht het inderdaad echt zijn, dan kun je hier al een aantal Virtual Console spellen in terugvinden die nog niet aangekondigd zijn. Er staan onder andere verwijzingen naar Castlevania(Kirby verkleed als Simon Belmont), Pac-Man(verkleed als Mario), Outrun, Mega Man, de Game & Watch spellen en Dig Dug in.

De startpost is overigens gewijzigd naar aanleiding van de nieuwe functies op GoT. Voor opmerkingen en/of aanvullingen kun je mij via Direct Message bereiken. ;)
Helaas ook een hoax, maar wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Goh, alweer specs. Dat is nou al de 4e keer dat ik andere specs tegen ben gekomen. Waarvan ze allemaal claimen de uiteindelijke specs te zijn... :O

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Of dat plaatje waar is of niet, het is hoe dan ook een tof ding :) Staan een hele berg toffe games op... zelfs Parodius. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Door meerdere bronnen bevestigd? Rofl...het is weer de zoveelste onzin spec post. Sommige dingen die er in staan slaan nergens op. Overigens sta je je eigen website te pushen en dat wordt nooit erg gewaardeerd.

Door meerdere bronnen bevestigd zonder bronnen ;) Dit zijn gewoon de IGN specs met onzin erbij. De GC gebruikte trouwens ook al vollrdig 1T en eDRAM voor video.

[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 01-08-2006 01:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
MaxBurn schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 01:42:
Door meerdere bronnen bevestigd? Rofl...het is weer de zoveelste onzin spec post. Sommige dingen die er in staan slaan nergens op. Overigens sta je je eigen website te pushen en dat wordt nooit erg gewaardeerd.

Door meerdere bronnen bevestigd zonder bronnen ;) Dit zijn gewoon de IGN specs met onzin erbij. De GC gebruikte trouwens ook al vollrdig 1T en eDRAM voor video.
Geloof het ook niet zo meer. Ik wacht wel af tot dat het nieuws officieel van nintendo komt.

De rest lijkt me gewoon sensatie zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Die Games Convention in Leipzig wordt best wel interessant. Nintendo gaat nog eens 5 nieuwe titels voor de Wii aankondigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik zie nu overigens ook Disk-kun in die wallpaper! Ergens aan de linkerkant in een kerk :) (Disk-kun is dat gele logo van de Famicom Disk System, ook wel Mr. Famicom genoemd. Zie mijn avatar ;))

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MaxBurn schreef op dinsdag 01 augustus 2006 @ 01:42:

Nou MaxBurn, ga los op de FP zou ik zeggen ;)

nieuws: Mogelijke specificaties Nintendo Wii uitgelekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 23:31

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Lachen inderdaad. Alleen het stukje over het aantal knoppen op de controllers is gelukkig niet uitgekomen. ;)

Als we dan toch bezig zijn. laat mij dan ook een voorspelling doen: De volgende Mario wordt 'Super Mario Universe', op een 512-bit console met 1 THz CPU, 3D-projectiemogelijkheden en SnifSense/SmellyEnginetm voor het secuur nabootsen van realistische geuren voor een geheel nieuwe sensatie in de gamesindustrie. :D :D (8>

Maarrrr kiddies, ook hier geldt: Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.

* iNSaNe-oNe is in een melige bui, sorry. :P

[ Voor 17% gewijzigd door iNSaNe-oNe op 01-08-2006 19:28 ]

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een gerucht. Er is nergens een officieele bron. Ja maxconsole die denkt dat het de specs zijn. Daarbij wisten we dit al sinds IGN met hun specs kwam. En liepen die demopods op de e3 niet op 1,1Ghz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Ik geef echt niks om de specs die in de Wii zitten eigenlijk :p ik ben meer het type "What you see, is what you get" en de Wii ziet er mooi uit, de games zien er goed uit, de gameplay schijnt ook goed te zijn :D (nog niet zelf kunnen testen ;) ) dus ik zie het wel zitten.

Wat me enorm opvalt is de enorme support die opgang komt voor de Wii. In de komende jaren gaan er echt een berg games uitkomen hiervoor. Zowel bagger als pareltjes naturlijk (net zoals bij de PS2). UBISOFT heeft 7 titels in de maak.... Midway heeft er 6 in de maak. Nintendo zelf tussen de 5-10 games dacht ik. EA heeft er 6... en dit allemaal terwijl dat ding nog moet uitkomen :p

Laat de Wii maar komen :9 en ondertussen speel ik nu StarWars Roque Leader :p

Edit: misschien kloppen niet alle getallen maar dat zijn details B)

[ Voor 4% gewijzigd door Dutchie! op 02-08-2006 14:16 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Zoals je zegt ook bagger.

En als ik namen als Midway en EA zie denk ik gelijk aan bagger. Maargoed je hebt die support wel nodig.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ubisoft _/-\o_
Zij maken de laatste tijd bijna alleen maar goede games :)

[ Voor 4% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 02-08-2006 17:06 ]

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje

Cleetje

Psycho Slave ++

Er is zelfs een Wiki met de verwachte releases, zie Wiki NL & Wiki EN.

Daar staan toch een paar leuke games tussen. Ik zelf denk erover om bij de launch 2 games te grijpen: Zelda en Marvel Ultimate Alliance. Dan gelijk maar even een 2e Wii-mote onder de arm voor MUA, want die haal ik voornl. voor de co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Aap schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:15:
Ik geef echt niks om de specs die in de Wii zitten eigenlijk :p ik ben meer het type "What you see, is what you get" en de Wii ziet er mooi uit, de games zien er goed uit, de gameplay schijnt ook goed te zijn :D (nog niet zelf kunnen testen ;) ) dus ik zie het wel zitten.

Wat me enorm opvalt is de enorme support die opgang komt voor de Wii. In de komende jaren gaan er echt een berg games uitkomen hiervoor. Zowel bagger als pareltjes naturlijk (net zoals bij de PS2). UBISOFT heeft 7 titels in de maak.... Midway heeft er 6 in de maak. Nintendo zelf tussen de 5-10 games dacht ik. EA heeft er 6... en dit allemaal terwijl dat ding nog moet uitkomen :p

Laat de Wii maar komen :9 en ondertussen speel ik nu StarWars Roque Leader :p

Edit: misschien kloppen niet alle getallen maar dat zijn details B)
schnumi schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 14:51:
Zoals je zegt ook bagger.

En als ik namen als Midway en EA zie denk ik gelijk aan bagger. Maargoed je hebt die support wel nodig.
Het leuke is dat EA heeft aangegeven z'n koers te heroverwegen. Ze laten nu al enige tijd slechte (financiele) resultaten zien. Ze gaan support voor de DS en Wii zeer sterk verhogen, dit komt door het succes van de DS! Daarnaast willen ze ook betere kwaliteit gaan leveren.

Dus EA _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op woensdag 02 augustus 2006 @ 17:38:
Het leuke is dat EA heeft aangegeven z'n koers te heroverwegen. Ze laten nu al enige tijd slechte (financiele) resultaten zien. Ze gaan support voor de DS en Wii zeer sterk verhogen, dit komt door het succes van de DS! Daarnaast willen ze ook betere kwaliteit gaan leveren.

Dus EA _/-\o_
Eerst zien, dan geloven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
We naderen nu toch wel snel oktober/november. Ik ben zo benieuwd wanneer de Wii hier uitkomt!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TafkaT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 11:40
OMG, dat ziet er echt niet uit imo.
Had eigenlijk wel wat meer verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
De monsters zien er nog wel netjes uit, maar de rest lijkt wel of ze dat gewoon uit de N64 versie hebben gehaald :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 00:58:
[...]

De monsters zien er nog wel netjes uit, maar de rest lijkt wel of ze dat gewoon uit de N64 versie hebben gehaald :P
Ze hebben alles zo te zien rechtstreeks uit de PS2/Gamecube versie gehaald.

Dit is juist het type spel dat je niet op de Wii wilt zien. Het is vier maanden geleden op de Gamecube en PS2 uitgebracht en toen werd het spel enorm slecht ontvangen. Omdat er al een Gamecube versie is zou je het spel binnen een paar dagen over kunnen zetten naar de Wii. Dat is waarschijnlijk ook meteen de reden dat er een Wii versie komt, de kosten zullen hierdoor erg laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
MetroidPrime schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:35:
[...]

Dit is juist het type spel dat je niet op de Wii wilt zien. Het is vier maanden geleden op de Gamecube en PS2 uitgebracht en toen werd het spel enorm slecht ontvangen. Omdat er al een Gamecube versie is zou je het spel binnen een paar dagen over kunnen zetten naar de Wii. Dat is waarschijnlijk ook meteen de reden dat er een Wii versie komt, de kosten zullen hierdoor erg laag zijn.
Gewoon en bagger game. Ach er komt genoeg moois uit voor de Wii :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Filmpje van Tony Hawk Downhill Jam, waarbij je ook de persoon ziet die het spel bestuurt. Het spel lijkt er wel aardig uit te zien, weet niet hoe de andere Tony Hawk spellen er precies uitzien, alleen wat me opvalt is dat de bewegingen niet direct zijn. Er lijkt een lag te zitten tussen besturing en beweging, lijkt mij niet echt fijn spelen. Het was ook al te zien bij dat vliegspel, dus ik hoop niet dat iets eigens is van de gyroscoop besturing. Het richten gaat namelijk wel direct.

[ Voor 5% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 03-08-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:27:
Filmpje van Tony Hawk Downhill Jam, waarbij je ook de persoon ziet die het spel bestuurt. Het spel lijkt er wel aardig uit te zien, weet niet hoe de andere Tony Hawk spellen er precies uitzien, alleen wat me opvalt is dat de bewegingen niet direct zijn. Er lijkt een lag te zitten tussen besturing en beweging, lijkt mij niet echt fijn spelen. Het was ook al te zien bij dat vliegspel, dus ik hoop niet dat iets eigens is van de gyroscoop besturing. Het richten gaat namelijk wel direct.
Ik vind het laggedeelte wel meevallen. Je hebt gelijk dat het niet direct is, maar het lijkt me toch fijner spelen als het niet al te direct is, want je kan dan nog een beetje corrigeren voordat de movement doorgevoerd wordt.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Jerry schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 10:59:
Ik vind het laggedeelte wel meevallen. Je hebt gelijk dat het niet direct is, maar het lijkt me toch fijner spelen als het niet al te direct is, want je kan dan nog een beetje corrigeren voordat de movement doorgevoerd wordt.
Corrigeren zou alleen kunnen als de lag softwarematig is ingebouwd, als het hardwarematig is dan zal de correctie ook te laat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 01:35:
[...]

Wat zei ik een paar post hierboven, als ik aan Midway denk denk ik aan crap.

Blijkt maar weer.

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:01:
[...]

Corrigeren zou alleen kunnen als de lag softwarematig is ingebouwd, als het hardwarematig is dan zal de correctie ook te laat zijn.
mwah, ik denk dat 't software is. Want je ziet 'm in het begin af en toe de wii-mote naar links kantelen, zondat dat tony daar echt op reageert volgens mij...
En ik zie jou ook niet gelijk schuin op je board staan als ik roep *schuin*. :p

beetje net als de discussie toen met dat vliegtuigje, dat dat niet 'direct' genoeg reageerde.
Ik denk toch dat je hier vrij weinig over kunt zeggen totdat je het echt in handen hebt.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schnumi schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 11:07:
[...]

Wat zei ik een paar post hierboven, als ik aan Midway denk denk ik aan crap.

Blijkt maar weer.
Dit kan toch ook gewoon een downloadbaar 'arcade' game zijn? op de virtual console. Althans, zo ziet het er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Soms denken mensen echt helemaal niet na.. :) Op je correctie wordt wel meteen op gereageerd?... Nee dus :) Delay = Delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MaxBurn schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:16:
[...]
Soms denken mensen echt helemaal niet na.. :) Op je correctie wordt wel meteen op gereageerd?... Nee dus :) Delay = Delay.
als het software-matig is, en dus niet iedere beweging uitgevoerd wordt, maar er naar de stand van de controller bewogen wordt, kan je wel weer corrigeren

Voorbeeld,
door je controller te kantelen, gaat Tony een steeds scherpere bocht maken, maar hij staat niet in 1 keer dwars op de weg. Als je dus eerst 90o kantelt, tony 'draait' naar 30o, jij kantelt naar 45o en tony stopt bij 45o. Dan heb je dus gecorrigeerd ;)

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MaxBurn schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 12:16:
[...]
Nou nou, je hoeft niet gelijk aan te vallen. Zie de post van J2pc dan weet je wat ik bedoelde ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Ik vond dat Rampage op de N64 al waardeloos, dus zit er idd niet echt op te wachten. Dat TH filmpje ziet er geinig uit, hoewel skateboarden dan weer niet echt mijn ding is. Maar dit ziet er een stuk leuker uit dan de bestaande TH's.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Over het Delay in het TH filmpje, ik zie het niet eens echt :p en zoals je kan zien aan de skater, skate hij gewoon goed over de weg + de moves. Dus van de delay zal je dan niks merken.. want wanneer er delay is, speelt het niet goed en dan ga je botsen tegen de muur en je moves lukken niet, omdat je dan gewoo ngeen delay mag hebben... en dat zie ik niet gebeuren :) volgens mij zit het wel goed.

Gewoon wachten op de Wii en de eerste revieuws B)

/offtopic, er zijn nieuwe smilies met de nieuwe form versie, vet :p
Nintendo Wiiiiiiiiii *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Aap schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:37:
Over het Delay in het TH filmpje, ik zie het niet eens echt :p en zoals je kan zien aan de skater, skate hij gewoon goed over de weg + de moves. Dus van de delay zal je dan niks merken.. want wanneer er delay is, speelt het niet goed en dan ga je botsen tegen de muur en je moves lukken niet, omdat je dan gewoo ngeen delay mag hebben...
Hoezo? Je ziet toch wat er aankomt? Als je weet dat je een delay hebt, dan weet je dus dat je alles eerder moet doen dan dat je het anders zou doen. Dat is zeker wel te doen, maar ik vind het niet leuk spelen. Fifa heeft er af en toe ook last van en ik irriteer me daar mateloos aan, omdat voetbal niet altijd voorspelbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:42:
[...]

Hoezo? Je ziet toch wat er aankomt? Als je weet dat je een delay hebt, dan weet je dus dat je alles eerder moet doen dan dat je het anders zou doen. Dat is zeker wel te doen, maar ik vind het niet leuk spelen. Fifa heeft er af en toe ook last van en ik irriteer me daar mateloos aan, omdat voetbal niet altijd voorspelbaar is.
Ik zie de delay net als lag. Als je een spel speelt mag lag, ookal is het hetzelfde, is het enorm moeilijk om dan dingen goed in te kunnen schatten wil je normaal kunnen spelen :) athans, ik heb er wel moeite mee. Maar ik heb ook al moeite om precies de handen van die gast te volgen EN het beeldscherm. Ik kan maar goed naar 1 ding kijken denk ik :p

Maar ja, de gast speelt met een controller aan een draad en dan nog lag, dan moet gewoon het spel bagger geprogrammeerd zijn / nog niet 100% geoptimaliseerd :) (en dat het straks gewoon goed komt, zonder lag, als er al lag is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
Nieuw konijnen feitje.
En nog wat nieuwe scans en nog meer (brakke) (Nintendo Power) scans.

_/-\o_

edit: En nog een nieuwere. :)

edit 2: Ik lig achter geloof ik... deze had ik ook nog niet gezien.

[ Voor 55% gewijzigd door Captain N op 03-08-2006 16:35 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Aap schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:48:
[...]
Ik zie de delay net als lag. Als je een spel speelt mag lag, ookal is het hetzelfde, is het enorm moeilijk om dan dingen goed in te kunnen schatten wil je normaal kunnen spelen :) athans, ik heb er wel moeite mee. Maar ik heb ook al moeite om precies de handen van die gast te volgen EN het beeldscherm. Ik kan maar goed naar 1 ding kijken denk ik :p

Maar ja, de gast speelt met een controller aan een draad en dan nog lag, dan moet gewoon het spel bagger geprogrammeerd zijn / nog niet 100% geoptimaliseerd :) (en dat het straks gewoon goed komt, zonder lag, als er al lag is).
Ik weet wel zeker dat de lag softwarematig erbij geprogrammeerd is, directe controle is juist verschrikkelijk irri bij dit soort technieken.
Nu kunnen er rustig vloeiende bewegingen van gemaakt worden van de scherpe bewegingen van de speler.

[ Voor 4% gewijzigd door Collaborator op 03-08-2006 16:38 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Aap schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 14:48:
Waarom zou de lag alleen door het afwezig zijn van een draadje kunnen komen? Want er is al bekend dat er geen lag is bij het richten en vrijwel alle andere draadloze producten hebben ook geen last van een significante lag. Ik zou eerder zeggen dat het misschien door de gyroscoop techniek zou kunnen komen (als het dus al zo is dat er echt lag is en dat die dus niet softwarematig is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!

Dutchie!

....

TheEvilCuber schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:36:
[...]

Ik weet wel zeker dat de lag softwarematig erbij geprogrammeerd is, directe controle is juist verschrikkelijk irri bij dit soort technieken.
Nu kunnen er rustig vloeiende bewegingen van gemaakt worden van de scherpe bewegingen van de speler.
Helemaal mee eens. Ik bedoelde meer, de lag die juist niet ingeprogrammeerd word, maar bijv. door slechte software zou komen. Dus jij stuurt naar rechts en 1seconde later gaat "het" naar rechts. Dat speelt niet fijn en is ook niet de bedoelding.
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 16:37:
[...]

Waarom zou de lag alleen door het afwezig zijn van een draadje kunnen komen? Want er is al bekend dat er geen lag is bij het richten en vrijwel alle andere draadloze producten hebben ook geen last van een significante lag. Ik zou eerder zeggen dat het misschien door de gyroscoop techniek zou kunnen komen (als het dus al zo is dat er echt lag is en dat die dus niet softwarematig is).
Ik zeg juist dat het komt door de software die eventueel nog niet goed zou zijn.

Maar nogmaals, ikzelf zie die lag niet eens bij het TH filmpje :) wilde met mijn vorige post alleen maar duidelijk maken dat het allemaal wel mee zal vallen in het eindproduct (dus een goed speelbare game :))

Edit: @hieronder, ok :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Aap schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 17:24:
Ik zeg juist dat het komt door de software die eventueel nog niet goed zou zijn.
Je concludeerde dat het de software moest zijn, omdat er een draad tussenhangt. Ergo, er kan alleen een hardwarematige lag zijn als er gebruik gemaakt wordt van draadloze communicatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
The GC 2006's official website reveals that beginning at 10:15 a.m. on August 23, Nintendo will hold a press conference from the exhibition titled: "Wii prove our promise." Few details about the conference itself are known, but the title is very telling.

Another, separate event titled "Electronic Arts / Nintendo" is scheduled for 2:00 p.m. the same day.

What can Nintendo enthusiasts expect? Well, if unsubstantiated reports out of France are to be believed, Nintendo may unveil as many as five never-before-seen Wii games. IGN is aware of at least one unannounced new project and we're confident gamers will be happy.
Ben erg benieuwd :p

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Line-up van Ubisoft voor de Wii:
  • Blazing Angels: Squadrons of WWII
  • Far Cry
  • GT Pro Series
  • Open Season
  • Monster 4X4 World Circuit
  • Rayman Raving Rabbids
  • Red Steel
Ben benieuwd hoe Far Cry eruit gaat zien, volgens mij kon de Xbox dat al aardig mooi weergeven, dus op de Wii kun je daar ook best wel wat van verwachten lijkt mij :) (niet dat ik een "graphics-hoer" ben, maar ben wel eens benieuwd wat die Wii gewoon in huis heeft. Ik weet ook dat een scooter niet zo hard kan als een ferrari, maar dan wil ik nog wel weten hoe hard ie kan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:19:
  • Far Cry
  • GT Pro Series
  • Open Season
  • Rayman Raving Rabbids
  • Red Steel
Ben benieuwd hoe Far Cry eruit gaat zien, volgens mij kon de Xbox dat al aardig mooi weergeven, dus op de Wii kun je daar ook best wel wat van verwachten lijkt mij :) (niet dat ik een "graphics-hoer" ben, maar ben wel eens benieuwd wat die Wii gewoon in huis heeft. Ik weet ook dat een scooter niet zo hard kan als een ferrari, maar dan wil ik nog wel weten hoe hard ie kan ;) )
Far Cry en GT Pro Series blijken ook nog Wii-exclusives te zijn. Far Cry is een nieuw spel met elementen van het Xbox 360 spel en GT Pro Series is een spel dat nooit in het westen is uitgebracht.

In de startpost staan nu 14 titels waarvan het bekend is dat ze launchtitels zijn. De helft daarvan is van Ubisoft. Dat zegt toch wel wat over hoeveel vertrouwen Ubisoft in de nieuwe console heeft. Het enige wat ik jammer vind is dat Splinter Cell: Double Agent voorlopig geen Wii versie lijkt te krijgen.

EDIT: Ubisoft blijkt ook nog aan een Wii versie van Prince of Persia 7 te werken. PoP 7 is nog voor geen enkel ander platform aangekondigd en zou in maart op de Wii moeten verschijnen. _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 03-08-2006 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

GT Pro, moet ik dan denken aan een racer a la Gran Turismo?? :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:22

hilgo

Clear your mind of can't.

Willybubba schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 07:13:
GT Pro, moet ik dan denken aan een racer a la Gran Turismo?? :D
Als ik de erg magere info op gamespot bekijk denk ik eerder aan een street racer a la need for speed...
Game: GT Pro Series (WII)
Release Date: Q4 2006
GT Pro Series features more than 80 licensed cars, tons of tuning options and fluid drift-style controls and physics.
Maar da's puur mijn gevoel wat ik er bij heb, gebaseerd op geen enkel feit ;)
Moet wel zeggen dat ik hoop dat het een beetje a la GT wordt, zou erg gaaf zijn :9~

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MetroidPrime schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:59:
[...]

<knip>

EDIT: Ubisoft blijkt ook nog aan een Wii versie van Prince of Persia 7 te werken. PoP 7 is nog voor geen enkel ander platform aangekondigd en zou in maart op de Wii moeten verschijnen. _/-\o_
* J2pc leest
:o
* J2pc leest nog eens
pop!! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

hilgo schreef op vrijdag 04 augustus 2006 @ 08:52:
[...]

Als ik de erg magere info op gamespot bekijk denk ik eerder aan een street racer a la need for speed...

[...]

Maar da's puur mijn gevoel wat ik er bij heb, gebaseerd op geen enkel feit ;)
Moet wel zeggen dat ik hoop dat het een beetje a la GT wordt, zou erg gaaf zijn :9~
Misschien a la Forza :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Oscar Mopperkont schreef op donderdag 03 augustus 2006 @ 20:19:
  • Far Cry
  • GT Pro Series
  • Open Season
  • Rayman Raving Rabbids
  • Red Steel
Far Cry lijkt me ook wel leuk. Ik heb enkel de PC versie gespeeld, en die was zeker vermakelijk. De XBox versies heb ik enkel gezien, en dat zag er goed uit.

Hopelijk maken ze er wat leuks (en mooi) van op de Wii :)

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.