Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.135 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit weekend heb ik nog even gta san andreas gespeeld op de ps2 (op een gewone 55 cm crt tv)

En ik verbaas me er nog steeds over dat ik persoonlijk die graphics wel vind meevallen voor dat soort games. Het stoort mij nauwelijks dat het beduidend minder is dan om het even welk cheap ass pc game van tegenwoordig.

De resolutie is laag, idd, maar ook daar stoor ik mij weinig aan. Ik vind het in elk geval wel genoeg voor dat soort games.

Waarmee ik wil zeggen, dat komt op de Wii echt wel goed. Stel nu dat hij een beetje krachtiger wordt dan de ps2, dan kan die echt wel mijn paar frustraties die ik nog heb op dat gebied prima oplossen, zijnde:
-iets betere lighting, dit is nu wel heel primitief (zeker in SA)
-minder pop up, clipping, meer draw distance (wagens die plots uit het niets komen, bomen, enz...)
-iets betere textures
-minder blurry fuzz om de limits van uw hardware te verdoezelen
-beetje meer 'omgeving' (wagens/personen/vijanden, whatever)

Dat soort dingen dus, kleine upgrade van wat al kan. Gewoon een beetje meer verfijnen, dit is meer dan voldoende.

En wat ik al gezien heb van de screens van de Wii komt dat zeker in orde. Red Steel ziet er bvb gewoon degelijk uit. Solide graphics.

Natuurlijk is een lage res van 480 lijnen wel problematisch voor bvb rts. Daar wil je wel wat scherpte om units en zo te kunnen onderscheiden/zien. Idem voor shooters is het net nipt. (targets zien, scherp genoeg).

Dus wat mij betreft niet echt een slechte keuze, en de Wii zal ook in de smaak vallen bij de minder tech minded tweaker nerds, en die hebben al helemaal geen hdtv. Nu ben ik nog steeds benieuwd naar definitieve prijzen, meer game screenshots, beetje meer marketing... Kom op, mensen van nintendo... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik wil weer Ferrari enzo terug. Wordt moe van die debiele cartuning zooi. Al die idioten op de weg ook..staan ze ook met zo'n schrale baggerbak naast je..uitlaat aangepast..bodykit...maar geld voor een degelijke auto is er vaak niet. Trekken ze op..zie je toch duidelijk dat het originele 1.1 motortje er nog in zit :P

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:43

Smoonshine

Feyenoord!!

MaxBurn schreef op maandag 17 juli 2006 @ 07:45:
Ik wil weer Ferrari enzo terug. Wordt moe van die debiele cartuning zooi. Al die idioten op de weg ook..staan ze ook met zo'n schrale baggerbak naast je..uitlaat aangepast..bodykit...maar geld voor een degelijke auto is er vaak niet. Trekken ze op..zie je toch duidelijk dat het originele 1.1 motortje er nog in zit :P
Helemaal mee eens. Het wordt weer tijd voor een NFS met stoere bakken. Ferrari's Lamborghini's en Porsche's. Het is alweer veel te lang geleden dat een NFS dat soort auto's bevatte. Dat car-tuning is ook al lang genoeg uitgemolken. Veel mooier is dat niet meer te maken.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 01:51:
Dit weekend heb ik nog even gta san andreas gespeeld op de ps2 (op een gewone 55 cm crt tv)

En ik verbaas me er nog steeds over dat ik persoonlijk die graphics wel vind meevallen voor dat soort games. Het stoort mij nauwelijks dat het beduidend minder is dan om het even welk cheap ass pc game van tegenwoordig.

De resolutie is laag, idd, maar ook daar stoor ik mij weinig aan. Ik vind het in elk geval wel genoeg voor dat soort games.

Waarmee ik wil zeggen, dat komt op de Wii echt wel goed. Stel nu dat hij een beetje krachtiger wordt dan de ps2, dan kan die echt wel mijn paar frustraties die ik nog heb op dat gebied prima oplossen, zijnde:
-minder pop up, clipping, meer draw distance (wagens die plots uit het niets komen, bomen, enz...)
-iets betere textures
-beetje meer 'omgeving' (wagens/personen/vijanden, whatever)

Dat soort dingen dus, kleine upgrade van wat al kan. Gewoon een beetje meer verfijnen, dit is meer dan voldoende.

En wat ik al gezien heb van de screens van de Wii komt dat zeker in orde. Red Steel ziet er bvb gewoon degelijk uit. Solide graphics.

Natuurlijk is een lage res van 480 lijnen wel problematisch voor bvb rts. Daar wil je wel wat scherpte om units en zo te kunnen onderscheiden/zien. Idem voor shooters is het net nipt. (targets zien, scherp genoeg).

Dus wat mij betreft niet echt een slechte keuze, en de Wii zal ook in de smaak vallen bij de minder tech minded tweaker nerds, en die hebben al helemaal geen hdtv. Nu ben ik nog steeds benieuwd naar definitieve prijzen, meer game screenshots, beetje meer marketing... Kom op, mensen van nintendo... :)
Ik ben het hier zeker mee eens. GTA is alles behalve een grafische hoogvlieger, maar is wel (een van de) best verkopende games.
Wat mij ook opvalt aan de X360 en PS3 graphics is dat het verschil met name zit in het gebruik van licht en bumpmapping. De hogere polycount zie je alleen goed in closeups en cutscenes.
Ben ook benieuwd wat ze met RTS gaan doen. Op de NDS zijn ze ook vooral terug gegaan naar turnbased, maar daar hebben ze helemaal weinig. Hoop dus wel dat ze er iets van kunnen maken.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iets beter als PS2?
Waarom gebruiken mensen steeds die vergelijking...
De Wii is een geavanceerdere versie van de GameCube technologie, De gamecube werd echter alleen maar terug gehouden door het tekort aan RAM. De Wii krijgt 3 tot 4x zoveel RAM als we IGN mogen geloven die het over 88mb ram hadden. De GameCube had, ook al was het snel, een magere 24MB. Echter kan de GameCube technologie dingen op het scherm toveren waar de PS2 alleen maar van kan dromen, alleen kon men er weinig uithalen door de kleine discs en omdat Nintendo bezuinigd had op RAM. In theorie kan de GameCube deze:
http://www.n-sider.com/ga...gcnpre-metroidprime01.jpg
beelden produceren op 60fps.

Terugkomend op jouw punten:
Primitieve Lightning is onnodig met de GameCube architectuur, Zie lava room in RE4 of Rebel strike/Rogue leader
San andreas is een verkeerd voorbeeld de Pop up komt niet alleen door de hardware maar ook omdat de wereld constant gestreamed wordt van de DVD.
Er zijn genoeg console games die daar totaal geen last van hebben.
-iets betere textures
Slechte textures komt doordat de Cube en de PS2 weinig RAM hebben.
Blurry fuzz... wordt op de PS2 daarvoor gebruikt ja, op de GameCube niet er zijn zelfs Action Replay codes om de "blurry fuzz" weg te halen bij Mariokart Double Dash, wat er dan echt haarscherp uitziet. Het is dus een ontwerp keuze niet door "slechte" hardware.
-beetje meer 'omgeving' (wagens/personen/vijanden, whatever
Omgeving Rebel strike: http://www.nlgaming.com/games/1863/rebl_ss_04.jpg

De Gamecube is echt een ijzersterke console die zelfs een soort van "shaders" kan benutten waarmee Ati en Nvidia pronken. De technologie was ver zijn tijd vooruit, alleen heeft Nintendo de gewoonte om hardware capaciteiten geheim te houden. En werd er veel naar het apparaat geport.
Als de Cube geen ports had gehad dan versloeg de cube op Grafisch gebied de Xbox met gemak.

Die upgrades die je zoekt heb je dus eigenlijk al gevonden op de GameCube, de PS2 en Xbox zijn totaal niet zo efficient en met het "oog op de toekomst" gebouwd als de Cube dat was in het jaar 2000. En ook al is de technologie vrij oud dan kan het nog wel een aantal jaar mee op de Wii met de nodige verbeteringen uiteraard. Echter moet men niet de GameCube technologie gaan verkopen voor 250 euro, dat is echt teveel. Misschien als men er een 2e GPU ingooid dat zo een prijs acceptabel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Smoonshine schreef op maandag 17 juli 2006 @ 08:34:
[...]
Helemaal mee eens. Het wordt weer tijd voor een NFS met stoere bakken. Ferrari's Lamborghini's en Porsche's. Het is alweer veel te lang geleden dat een NFS dat soort auto's bevatte. Dat car-tuning is ook al lang genoeg uitgemolken. Veel mooier is dat niet meer te maken.
Helemaal mee eens (ook met MaxBurn dus ;) ) Ik hou niet van tunen. En laat nou net bijna elk leuk racespel dit gebruiken :r Ik heb eigenlijk ook geen NFS echt meer gespeeld sins HotPersuit 2. Misschien dat most wanted wat is, maar de undergrouns serie bah. Ik heb wel NFS: Underground1 en dat heb ik nog geen 2uur totaal gespeeld, zegt voldoende.

Gelukkig is ook heel dat "Urban" gedoe een vrij grote flop geworden :D

Edit: Over Tunen, je moet er van houden :) en ik vind het maar niks, zelfs kleine spoilers e.d. aanbrengen heb ik geen behoefte aan :) gewoon een vette bak (lambourgini ofzo) en rijden maar ! :)

[ Voor 14% gewijzigd door Dutchie! op 17-07-2006 14:59 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Aap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:00:
[...]

Helemaal mee eens (ook met MaxBurn dus ;) ) Ik hou niet van tunen. En laat nou net bijna elk leuk racespel dit gebruiken :r Ik heb eigenlijk ook geen NFS echt meer gespeeld sins HotPersuit 2. Misschien dat most wanted wat is, maar de undergrouns serie bah. Ik heb wel NFS: Underground1 en dat heb ik nog geen 2uur totaal gespeeld, zegt voldoende.

Gelukkig is ook heel dat "Urban" gedoe een vrij grote flop geworden :D
Ik heb zelf dan NFSU2 en dat vind ik toch best een leuk spel. Ook het tuning gedeelte vind ik best tof. Een beetje je auto tweaken en upgraden, zo wordt het wel meer je eigen auto. Het spel draait alleen wel meer om tunen dan om racen. Maar na 3 tuning titels wordt het wel een keer weer tijd voor een NFS versie met echte droomwagens om het zo maar te zeggen. Ik wil weer kunnen scheuren in strakke Ferrari's. Dat was ook waar NFS bekend om stond. Het wordt weer eens tijd voor een klassieke NFS.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat valt er te tunnen? dan je kan alleen een paar standaard upgrade packs kopen of wat bodykits maar daar worden die auto's ook niet mooier van. Sowieso zal zo'n tunebak nooit mooier zijn dan een Ferrari maargoed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 14:01:
Wat valt er te tunnen? dan je kan alleen een paar standaard upgrade packs kopen of wat bodykits maar daar worden die auto's ook niet mooier van. Sowieso zal zo'n tunebak nooit mooier zijn dan een Ferrari maargoed.
Tsja, het is misschien standaard spul, maar het is wel veel standaard spul. En ik vond het leuk gedaan, net als een hoop anderen met mij, aangezien NFSU 1&2 toch best wel goed verkocht hebben volgens mij. Maar na 2/3 delen is het voor mij wel genoeg geweest met de uitstapjes. Ik wil weer een echte NFS met stoere bakken. Ik hoop eigenlijk weer in de trend van NFS2SE. Lekker soepele arcade besturing en lichte auto's en niet van die logge vast op de weg liggers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 juli 2006 @ 11:36:
Iets beter als PS2?
Waarom gebruiken mensen steeds die vergelijking...
Euhm, ik heb veel op ps2 gegamed, het is dan ook de enige console van de laatste generatie waar ik ervaring mee heb. Heb zelfs nooit een gamecube werkend gezien denk ik (ook geen demo pods in gameshops) Dus ik vergelijk met wat ik ken. Toch niet zo onlogisch? Als ik dan beweer dat een beetje meer kracht voor een paar minor glitches voor mijn part voldoende is dan is dat een terechte opmerking, vergeleken met de ps2 dus.
De Wii is een geavanceerdere versie van de GameCube technologie, De gamecube werd echter alleen maar terug gehouden door het tekort aan RAM. De Wii krijgt 3 tot 4x zoveel RAM als we IGN mogen geloven die het over 88mb ram hadden.
komt prima in orde dus :)
...
San andreas is een verkeerd voorbeeld de Pop up komt niet alleen door de hardware maar ook omdat de wereld constant gestreamed wordt van de DVD.
Er zijn genoeg console games die daar totaal geen last van hebben.
effe kort hierop reageren: hoe zo een dingen gebeuren kan me helemaal niet schelen. En al de technische bagage daarachter in feite ook niet. At the end of the day, verbindt je een console met je tv, pak je de controller en ga je gamen :)
(ik volg wel een beetje de techniek uit interesse, maar in feite komt zoiets op de tweede plaats bij het gamen.)

Dus welk excuus er ook voor zij (het streamen bvb) het feit op zich zou niet mogen gebeuren. Desnoods doe je het maar anders, of meer bufferen of wat dan ook. Uiteindelijk ziet de eindgebruiker alleen het resultaat op z'n scherm. Zeker jongere mensen <16 jaar hebben geen boodschap aan technische praat, die frusteren zich gewoon bij elke keer dat ze in driv3r tegen een pas verschenen plant, paal of auto rijden ;)
Echter moet men niet de GameCube technologie gaan verkopen voor 250 euro, dat is echt teveel. Misschien als men er een 2e GPU ingooid dat zo een prijs acceptabel is.
Helemaal akkoord. Ik kan wel van mezelf zeggen dat ik een fervente gamer ben. Helaas wordt je soms niet meer serieus genomen als je niet per se meegaat in de hype van dure grafische kaarten bij release, super high tech consoles, enz... Bij pc's neem ik gewoon mid end, of zwaar in prijs gedaalde kaarten, bij consoles hoef ik ook niet per se gigantische vernieuwingen.

Met een kleine boost/upgrade zoals jij aanhaalt ben ik dan ook meer dan tevreden. Gewoon een klein beetje oppoetsen om toch niet helemaal uit de boot te vallen en achterop te hinken, beetje meegaan met de tijd. MAAAAR... hier mogen idd geen al te hoge prijzen aanhangen. Als de prijzen te duur worden, tja, dan ga ik wel voor de console die wel all the way gegaan is (xbox360) bvb. Maar als ik voor een redelijke prijs (in verhouding met wat het wel of niet is/kan) een Wii kan halen, dan is de keuze snel gemaakt. Ik ga dus wel akkoord met je opmerking over de prijsstelling in verhouding tot wat je ervoor terug krijgt

200 euro is naar mijn menig sweet spot, maar ik vrees dat het meer zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Op zich zou het wel mooi zijn als ze bij Nintendo een soortgelijke aanpak als de X360 doen. Voor 175 euro heb je een Wii met 1 controller en verder niets. En dan ook een pakket voor ongeveer 250 met daarbij een extra wii-mote, een classic controller, batterij pakje met oplader, Component/RGB videokabel erbij en nog een geheugenkaartje. Dan heb je een pakketje voor de zelfsamenstellers, maar ook een pakket voor mensen die in één keer klaar willen zijn.

Hiermee geef je mensen ook het gevoel dat ze een 'luxe' pakket kunnen kopen, wat de uitstraling alleen maar ten goede komt volgens mij. Sowieso hoop ik eigenlijk op standaard een component of rgb kabel erbij.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Smoonshine schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:33:
Sowieso hoop ik eigenlijk op standaard een component of rgb kabel erbij.
Dat zou wel slim zijn van nintendo, dan blijven ze toch weer net wat minder achter op de concurentie qua power, en haal je ook de mooist mogelijke beeldkwaliteit uit je console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

EA: 'Nintendo Wii kan eerste worden'
Bron: Eurogamer

Electronic Arts heeft veel vertrouwen in de nieuwe console van Nintendo. Zo veel zelfs dat topman Jeff Brown denkt dat de Wii de nummer één positie in kan nemen.

"Iedereen zegt dat de Nintendo Wii zo uniek is dat het door veel mensen als tweede systeem gekocht gaat worden, wat betekent dat als je al een XBOX 360 of een PS3 bezit, je waarschijnlijk ook een Nintendo Wii koopt. Het grappige daarvan is dat sommige mensen dat nogal neerbuigend brengen, maar wat ze niet zien is dat als je tweede bent naast ieders eerste systeem, je dus eigenlijk eerste bent."

Verder gaf Brown aan dat EA meer support biedt voor de Wii dan voor de GameCube. He bedrijf was aangenaam verrast door het grote enthousiasme die de console op de E3 kreeg. Wat betreft de lage steun voor de GC is Brown heel eerlijk. "Dit is business. EA is committed aan diegene die de grootste userbase heeft."
W00t! dat gaat de goede kant op, als een groot bedrijf als EA zich zelfs meer op Nintendo gaan richten (omdat die de meeste kans heeft op het grootste marktaandeel) volgt de rest vanzelf wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Collaborator op 17-07-2006 17:34 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
Smoonshine schreef op maandag 17 juli 2006 @ 16:33:
Op zich zou het wel mooi zijn als ze bij Nintendo een soortgelijke aanpak als de X360 doen. Voor 175 euro heb je een Wii met 1 controller en verder niets. En dan ook een pakket voor ongeveer 250 met daarbij een extra wii-mote, een classic controller, batterij pakje met oplader, Component/RGB videokabel erbij en nog een geheugenkaartje. Dan heb je een pakketje voor de zelfsamenstellers, maar ook een pakket voor mensen die in één keer klaar willen zijn.

Hiermee geef je mensen ook het gevoel dat ze een 'luxe' pakket kunnen kopen, wat de uitstraling alleen maar ten goede komt volgens mij. Sowieso hoop ik eigenlijk op standaard een component of rgb kabel erbij.
Maar dat is ook gevaarlijk. Mensen gaan dan toch denken: "hmm nog maar 75 euro en dan kan ik een Xbox360 kopen...."

Op zich is voor allebei wat te zeggen en ik ben benieuwd hoe Nintendo het op de markt gaat brengen.

[ Voor 7% gewijzigd door Hoedje op 17-07-2006 18:10 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op maandag 17 juli 2006 @ 18:10:
[...]

Maar dat is ook gevaarlijk. Mensen gaan dan toch denken: "hmm nog maar 75 euro en dan kan ik een Xbox360 kopen...."

Op zich is voor allebei wat te zeggen en ik ben benieuwd hoe Nintendo het op de markt gaat brengen.
Tsja, maar dan heb je met een X360 zo'n core systeem. Als je daar een 2de controller, HD, betere videokabel bij moet kopen, dan zit je er alweer 175 boven. 250 euro voor zo'n uitgebreid systeem vind ik een mooie prijs. Je bent een aardig stuk goedkoper dan je concurrentie en je levert eigenlijk een kant en klaar multiplayer systeem waarmee je meteen aan de slag kunt. Sowieso denk ik eigenlijk niet dat mensen echt gaan twijfelen tussen een Wii en een X360. Je weet waarvoor je een Wii gaat kopen en dat is niet om de mooie plaatjes, maar om de manier van spelen. Wii games zullen dan ook een heel andere ervaring bieden dan games op de andere consoles. Maar we zullen het wel zien. Ik heb er iig zin in en koop hem toch eigenlijk wel vrijwel meteen bij de launch.

Ik verwacht trouwens niet dat Nintendo er meteen een component/rgb kabel bij doet. Er zijn nog altijd tv's die geen rgb ondersteunen en al helemaal geen component hebben. Ik hoop wel dat we in Europa de beschikking krijgen over een component kabel.

[ Voor 31% gewijzigd door Smoonshine op 17-07-2006 20:48 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Precies, want voor de prijs van een iPod kan je ook veel betere multimedia spelers vinden ;) (Terwijl de X360 dan zelfs niet eens beter is, maar anders :))

ie-ma-go

[ Voor 14% gewijzigd door Max|Burn op 17-07-2006 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op maandag 17 juli 2006 @ 19:57:
[...]
Precies, want voor de prijs van een iPod kan je ook veel betere multimedia spelers vinden ;) (Terwijl de X360 dan zelfs niet eens beter is, maar anders :))

ie-ma-go
Sony heeft op dit moment de enige console dat een positief imago heeft, (enige coole console, hip, iedereen heeft het, iedereen kent playstation) Een groot deel van Sony's trouwe groep stapt over naar de Xbox 360 omdat de PS3 te duur is.
Sony is in de shit, nanana :Y)
Nintendo eerste plek, MS een mooie 2e en Sony mag dan mij failiet gaan. Altijd al verschrikkelijk gevonden (heb wel een ps2 voor een aantal games) Maar de laatste tijd maken ze het echt te bont. irritant eigenwijs, aandachttrekkerij, gestoorde nieuwe ideeen. Ik zie niet in hoe die denken nog te kunnen bestaan over een aantal jaar.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Aap schreef op maandag 17 juli 2006 @ 13:00:
Ik heb eigenlijk ook geen NFS echt meer gespeeld sins HotPersuit 2.
Hier nog een !! :)

Kijk tuurlijk Honda/Mitsubishi enzo in een spel kan makkelijk geen probleem, maar zonder overbodige plastic addons die je moet winnen a.u.b. :P

Heb op de X-Box een of ander spel gespeeld met een Saleen S7 erin en man oh man wat was dat gaaf : Compleet circuit gewoon met constant rokende banden afgereden omdat je anders de bocht niet doorkomt met die S7 :D :9~

Wil best wel hetzelfde met een Enzo doen of een F355/F430/550 GTM O+

Weet alleen niet meer welk spel het was alleen nog dat ik veel te vaak bij het benaderen van een bocht het "I think I have just wet my pants" gevoel had/kreeg :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
nero355 schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:46:
[...]

Hier nog een !! :)

Kijk tuurlijk Honda/Mitsubishi enzo in een spel kan makkelijk geen probleem, maar zonder overbodige plastic addons die je moet winnen a.u.b. :P

Heb op de X-Box een of ander spel gespeeld met een Saleen S7 erin en man oh man wat was dat gaaf : Compleet circuit gewoon met constant rokende banden afgereden omdat je anders de bocht niet doorkomt met die S7 :D :9~

Wil best wel hetzelfde met een Enzo doen of een F355/F430/550 GTM O+

Weet alleen niet meer welk spel het was alleen nog dat ik veel te vaak bij het benaderen van een bocht het "I think I have just wet my pants" gevoel had/kreeg :+
Was dat toevallig Project Gotham Racing? Ik heb hier zelf deel 3 liggen en het is een erg goed spel. Een PGR-achtig racespel zou ik eigenlijk best een goed idee vinden voor op de Wii.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik ben er geen fan van, maar een GT spel op de Wii zou ook niet gek zijn. Die spellen zien er op de PS2 al heel erg realistisch uit en de Wii zou dan kunnen laten zien dat je met weinig processorkracht al heel wat kunt neerzetten. GT op de Wii zou er immers nog een stuk beter moeten uitzien dan op een PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

Een gamecube kan volgens mij al betere graphics neerzetten dan een PS2, sowieso scherper en mooiere textures. Dat zijn de twee zaken die ik met GT4 op de PS2 niet echt mooi vind. Het spel zelf vind ik overigens wel echt bizar mooi, zeker als je bedenkt dat een ps2 alweer 5/6 jaar oud is :).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

GameCube zou inderdaad in staat moeten zijn om betere graphics te produceren dan de PS2, alleen weten ze nu uit de PS2 toch wel heel erg veel te persen als je kijkt naar GT4 en God of War. Dat zijn echt heel erg mooie spellen. Dat heb ik op de GameCube nog niet teruggezien. RE4 ziet er aardig uit, maar ik vind GT4 mooier om eerlijk te zijn. Komt simpelweg omdat het interessanter is om voor de PS2 te ontwikkelen en niet omdat de PS2 betere hardware zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 16:07:
Die spellen zien er op de PS2 al heel erg realistisch uit en de Wii zou dan kunnen laten zien dat je met weinig processorkracht al heel wat kunt neerzetten. GT op de Wii zou er immers nog een stuk beter moeten uitzien dan op een PS2.
Ik vraag me af of je dat nu echt moet willen. (Niet zozeer GT op de Wii, maar willen laten zien dat de Wii ook nog best mooie graphics neer kan zetten). Volgens mij gaan mensen dan juist vergelijken met de PS3/Xbox360, en daar zal de Wii nooit goed uitkomen. Een spel zal op de Wii zijn bestaansrecht eerder moeten ontlenen aan het gebruik van de controller dan aan de graphics.

Ik vind het ook eigenlijk best een goede tactiek van Nintendo om Wii Sports nu zo in het zonnetje te zetten. Dat spel heeft zowat geen graphics. Ik bedoel, het is zo simpel dat het voor iedereen direct duidelijk is dat Nintendo daar geen nadruk op heeft gelegd... en dus wordt er ook amper op gelet.

(Vreselijk spel trouwens Gran Turismo. ;) Onlangs kocht ik voor 15 euro GT4, maar ik kom nauwelijks door de rijlessen heen. Ik heb gewoon totaal geen geduld voor dat soort simulaties. Geef mij maar een lekkere arcade-racer. Het gaspedaal de hele race zo diep mogelijk ingedrukt houden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:09:
Ik vraag me af of je dat nu echt moet willen. (Niet zozeer GT op de Wii, maar willen laten zien dat de Wii ook nog best mooie graphics neer kan zetten). Volgens mij gaan mensen dan juist vergelijken met de PS3/Xbox360, en daar zal de Wii nooit goed uitkomen. Een spel zal op de Wii zijn bestaansrecht eerder moeten ontlenen aan het gebruik van de controller dan aan de graphics.

Ik vind het ook eigenlijk best een goede tactiek van Nintendo om Wii Sports nu zo in het zonnetje te zetten. Dat spel heeft zowat geen graphics. Ik bedoel, het is zo simpel dat het voor iedereen direct duidelijk is dat Nintendo daar geen nadruk op heeft gelegd... en dus wordt er ook amper op gelet.
Ik denk dat er best een groep mensen is die bij de aankoop van een console verschillende soorten spellen wil zien en niet alleen maar 'geen graphics' spellen omdat Nintendo niet vergeleken wil worden met de PS3/Xbox360. Nintendo moet ook niet op dat punt gaan concurreren, maar om dat 'genre' dan maar helemaal weg te laten vind ik overdreven. Volgens mij had Miyamato gezegd dat de huidige generatie spelcomputers al haast fotorealistische graphics kan neerzetten, met 2-3 keer de kracht van de huidige generatie moet hij dus in staat zijn om te laten zien dat die claim op waarheid berust.

Daarnaast zijn mensen nog steeds wel gevoelig voor graphics. Ook op jouw blog lees ik nog wel eens dat je onder de indruk bent van wat er bij sommige spellen uit de DS wordt geperst, terwijl de DS toch echt niet wil concurreren met de PSP op het gebied van graphics. Dus ook al kun je niet meekomen, mag je als Nintendo zijnde toch best laten zien dat de console tot heel wat in staat is en dat het platform ook geschikt is voor een spel als GT4 (en dat is ie, aangezien de PS2 dat ook al is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik meng me niet echt in de discussie maar hoe kan je in godensnaam de grafische kwaliteit van RE4 minder noemen GT4. Puur grafisch gezien is RE4 gewoon superieur (ook een ander soort game). Dat je de setting of artwork bijvoorbeeld mooier vind in GoW en dus de game mooier kan ik me helemaal in vinden..maar puur grafische pracht vind ik die niet beter. (komt denk ik puur door de belichting in RE4)

[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 18-07-2006 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Heb onlangs een (2e hands) GameCube gekocht en die Wii lijkt me toch ook erg interessant.. Vooral de nieuwe controller spreekt me erg aan en vooral wat je ermee kunt doen. Ook de backwards compability is super :) Hulde Nintendo. Misschien koop ik er wel een als t zover is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Hoe meer ik het hele Wii (klinkt me steeds meer als vrolijke "weeeeeee"-kreet) gebeuren volg, des te meer mijn handen jeuken. Kijkende naar de huidige aankondigen van games die op of kort na de launch gaan verschijnen, zie ik er toch echt vele leuke titels tussen. Veel meer ook dan ik tot nu toe bij de hele Xbox360 line-up zie staan. Wat dat betreft zie ik zo ongeveer de stippellijntjes (omtrek van de Wii) al in mijn kamer :)

Sterker nog, het wordt straks gewoon moeilijk kiezen aan welke game je begint. Het leuke vind ik dan ook dat er wel van alles en nog wat is. Toegegeven, bepaalde soorten games zie ik er nog niet tussen staan, maar daar heb ik weer een PC voor (RPGs bv).

Ligt het overigens aan mij, of lijkt de releaselijst voor de Wii al behoorlijk sterk? Zitten toch aardig wat potentiële toppers tussen, terwijl dat normaliter pas echt op gang komt na een jaartje of zo.

*Cleetje wil die Wii+games z.s.m.*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Cleetje schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 22:57:
Ligt het overigens aan mij, of lijkt de releaselijst voor de Wii al behoorlijk sterk? Zitten toch aardig wat potentiële toppers tussen, terwijl dat normaliter pas echt op gang komt na een jaartje of zo.

*Cleetje wil die Wii+games z.s.m.*
Als het ook echt toppers blijken te zijn dan is het inderdaad indrukwekkend, maar eerst zien en dan geloven natuurlijk ;)

Ben benieuwd of er trouwens nog wat mooie verrassingen komen. Lijkt me wel, aangezien je daarmee weer de aandacht trekt zo kort voor de launch. Je moet de aandacht wel vasthouden.

[ Voor 17% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 18-07-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

MetroidPrime schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 15:53:
Was dat toevallig Project Gotham Racing? Ik heb hier zelf deel 3 liggen en het is een erg goed spel. Een PGR-achtig racespel zou ik eigenlijk best een goed idee vinden voor op de Wii.
Nee, maar PGR is ook leuk ja alleen wil ik het op de PC hebben zodat ik dan een excuus heb voor een stuurtje :+

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
nero355 schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:00:
[...]

Nee, maar PGR is ook leuk ja alleen wil ik het op de PC hebben zodat ik dan een excuus heb voor een stuurtje :+
Was het dan Forza Motorsport? Dat lijkt me op zich ook wel een leuk spel, alleen is dat meer een simulatie dan een arcade racer. Ik zie Nintendo zelf niet zo snel met een simulatie-racer komen.

offtopic:
Het Xbox 360 stuurtje dat ergens in de toekomst uit zou moeten komen, zou volgens mij ook op de PC moeten werken. ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

De Wii neem ik voor de Nintendo games + leuke besturing etc, en mijn PC voor de grafische kracht, zoals CrySis straks en andere games.

Een XboX360, PS3 kunnen niet tegen het aankomende DX10 geweld op!

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MrVegeta schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:29:
Een XboX360, PS3 kunnen niet tegen het aankomende DX10 geweld op!
De eerste twee jaar moeten die apparaten dat toch wel kunnen. Doordat je te maken hebt met dedicated hardware kun je als programmeur veel meer uit zo'n apparaat persen dan uit een pc. Alleen heb je eerste jaar te maken met dat programmeurs moeten wennen aan de nieuwe omgeving. Daarnaa gaat het meestal hard vooruit met de grfx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48
PC gaming is zo enorm grillig
Op de een of andere manier kreeg ik het haast nooit lekker. Alleen games van een paar jaar oud draaide altijd echt lekker.
Ben daarom ook op consoles over gegaan.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:36:
[...]

De eerste twee jaar moeten die apparaten dat toch wel kunnen. Doordat je te maken hebt met dedicated hardware kun je als programmeur veel meer uit zo'n apparaat persen dan uit een pc. Alleen heb je eerste jaar te maken met dat programmeurs moeten wennen aan de nieuwe omgeving. Daarnaa gaat het meestal hard vooruit met de grfx.
Ik neem aan dat je de PC game CrySis wel kent en hebt gezien? Als dat op een goede pc met een DX10 Videokaart draaid dan houd een XboX of PS3 dat niet bij.

Die consoles hebben toch geen DX10? En sowieso geen DX10 kaarten er in zitten, terwijl er wel veel grafische vernieuwing in de nieuwe DX zal komen.

@Deddiekoel, tja een PC is duurder dan een Console, ik heb 4 maanden (oid) een X1900XT (van ATI) gekocht die draaid alles games tot nu toe op 1600x1200 met alles aan zonder frame drops dus ik heb er nog wel vertrouwen in.

[ Voor 14% gewijzigd door MrVegeta op 19-07-2006 15:25 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MrVegeta schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:24:
Ik neem aan dat je de PC game CrySis wel kent en hebt gezien? Als dat op een goede pc met een DX10 Videokaart draaid dan houd een XboX of PS3 dat niet bij.
Ik heb crysis gezien ja en dat ziet er ecth absurd mooi uit, maar komt dat spel ook niet naar de 360 en de PS3 dan?
Die consoles hebben toch geen DX10? En sowieso geen DX10 kaarten er in zitten, terwijl er wel veel grafische vernieuwing in de nieuwe DX zal komen.
DX10 is toch een API? Een applicatie die als het ware het vertaalwerk doet tussen windows en je vdieokaart, zodat je een spel geschikt maakt voor DX10 en windows ervoor zorgt dat de instructies weer goed bij een videokaart komen? Nogal wiedes dat een spelcomputer geen DirectX heeft. Maar je doelt er misschien op dat de 360 en PS3 bepaalde hardwarematige technieken niet aan boord hebben die een toekomstige videokaart wel heeft? Dat zal waarschijnlijk wel gebeuren ja, maar het draait uiteindelijk om het resultaat en volgens mij moet Crysis er op een 360 of PS3 er net zo goed uit kunnen zien als op een hele goede huidige pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
MrVegeta schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:24:
Besef je je wel dat de Xbox 360 voorbereid is op DirectX 10 en dat er een hoop technische vernieuwingen in de Xenon GPU zitten die tot op de dag van vandaag nog niet in PC videokaarten gebruikt worden?

Wat heeft DirectX 10 eigenlijk met de Wii te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Nee daar was ik niet van op de hoogte ;). Time will tell :).

Anyway, dit ging over de grafische kracht van de pc vs Xbox en Ps3. back to the Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:07:
[...]

Besef je je wel dat de Xbox 360 voorbereid is op DirectX 10 en dat er een hoop technische vernieuwingen in de Xenon GPU zitten die tot op de dag van vandaag nog niet in PC videokaarten gebruikt worden?

Wat heeft DirectX 10 eigenlijk met de Wii te maken?
Niks. De Wii zal net als de Cube gebruik maken van OpenGL. :)

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
schnumi schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 16:43:
[...]
Niks. De Wii zal net als de Cube gebruik maken van OpenGL. :)
De Gamecube ondersteunt geen OpenGL. :)

Nintendo heeft een OpenGL achtige API genaamd GX ontworpen voor de Gamecube. Deze API wordt ook op de DS ondersteunt en het is geloof ik al bevestigd dat de Wii ook GX zal ondersteunen. Het schijnt erg makkelijk te zijn om OpenGL en Direct3D spellen over te zetten naar GX.

Tot zover de nutteloze technische mededelingen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

MetroidPrime schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 17:32:
[...]

De Gamecube ondersteunt geen OpenGL. :)

Nintendo heeft een OpenGL achtige API genaamd GX ontworpen voor de Gamecube. Deze API wordt ook op de DS ondersteunt en het is geloof ik al bevestigd dat de Wii ook GX zal ondersteunen. Het schijnt erg makkelijk te zijn om OpenGL en Direct3D spellen over te zetten naar GX.

Tot zover de nutteloze technische mededelingen. ;)
Ach so. Meende altijd dat de Cube op OpenGL gebaseerd was.

Maargoed leuk om te weten. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 18:20:
Ik denk dat er best een groep mensen is die bij de aankoop van een console verschillende soorten spellen wil zien en niet alleen maar 'geen graphics' spellen omdat Nintendo niet vergeleken wil worden met de PS3/Xbox360.
Oh maar dat zou ik ook zeker niet willen! Het viel me alleen op dat Nintendo tijdens de Europese Wii-kennismaking-dagen voor journalisten alle Mario's Zelda's en Metroid's thuis heeft gelaten om zich te concentreren op Wii Sports en een paar andere demo's, en dat ik dat eigenlijk best een goede tactiek vind. :) Betekent niet dat ik me niet meer op Mario Zelda en Metroid verheug. :D
Volgens mij had Miyamato gezegd dat de huidige generatie spelcomputers al haast fotorealistische graphics kan neerzetten, met 2-3 keer de kracht van de huidige generatie moet hij dus in staat zijn om te laten zien dat die claim op waarheid berust.
Heeft hij echt gezegd fotorealistisch? Ik herinner het me meer als dat hij de graphics "goed genoeg" vond. En daar kan ik me eigenlijk wel in vinden.
Ook op jouw blog lees ik nog wel eens dat je onder de indruk bent van wat er bij sommige spellen uit de DS wordt geperst, terwijl de DS toch echt niet wil concurreren met de PSP op het gebied van graphics.
Maar zelfs al zijn er dan een paar verrassend mooie spellen (FFIII!!! :9~ ), ik kan me niet voorstellen dat mensen die eigenlijk al van plan waren om een PSP te kopen zich dan alsnog laten overhalen om voor de DS te kiezen.
Dus ook al kun je niet meekomen, mag je als Nintendo zijnde toch best laten zien dat de console tot heel wat in staat is en dat het platform ook geschikt is voor een spel als GT4 (en dat is ie, aangezien de PS2 dat ook al is).
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in.

Ik denk dat ze daar vooral hun eigen achterban blij mee maken, maar daar is natuurlijk ook niks mis mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 18:02:
[...]

Oh maar dat zou ik ook zeker niet willen! Het viel me alleen op dat Nintendo tijdens de Europese Wii-kennismaking-dagen voor journalisten alle Mario's Zelda's en Metroid's thuis heeft gelaten om zich te concentreren op Wii Sports en een paar andere demo's, en dat ik dat eigenlijk best een goede tactiek vind. :) Betekent niet dat ik me niet meer op Mario Zelda en Metroid verheug. :D
heb ook de eer gehad om hem te proberen (zie blog), maar vond het toch ergens een teleurstelling dat Nintendo geen enkel actiespel had om te demonstreren. We weten nu dat de controller fantastisch werkt voor partygames, maar of het ding handig is voor zelda of eender welke actiegame (red steel, metroid) valt nog sterk af te wachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Boeb0e schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:50:
heb ook de eer gehad om hem te proberen (zie blog), maar vond het toch ergens een teleurstelling dat Nintendo geen enkel actiespel had om te demonstreren. We weten nu dat de controller fantastisch werkt voor partygames, maar of het ding handig is voor zelda of eender welke actiegame (red steel, metroid) valt nog sterk af te wachten.
Is niet gewoon de belangrijkste conclusie dat de controller fantastisch werkt? Als hij in duckhunt goed werkt, dan zal ie ook wel in een actie schietspel goed werken. De potentie is er dus, nu alleen nog een goede implementatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thy...
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15:05
De vraag is alleen of het onderuit gezakt op de bank ook nog lekker werkt. Want zo gamen de meeste mensen toch. Niet staand voor hun tv, maar lekker relaxed onderuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja, in duckhunt was de controller on-ge-lo-fe-lijk gevoelig terwijl we toch op een groot scherm bezigwaren. Snel mikken op een bewegend onderdeel is echt wel tricky :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Thy... schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 10:25:
De vraag is alleen of het onderuit gezakt op de bank ook nog lekker werkt. Want zo gamen de meeste mensen toch. Niet staand voor hun tv, maar lekker relaxed onderuit.
Waarom zou het niet werken als je op de bank zou zitten? Op de E3 werd een aantal demo's juist op die manier getest:

Afbeeldingslocatie: http://revolutionmedia.ign.com/revolution/image/article/707/707362/e3-2006-traffic-jam-at-nintendo-booth-20060510041359606.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door MetroidPrime op 20-07-2006 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:09:
Waarom zou het niet werken als je op de bank zou zitten? Op de E3 werd een aantal demo's juist op die manier getest.
Bij mij hier staat 1 van de banken nogal vreemd tov de tv waardoor het dus kan zijn dat er een leuning in de line of sight van de controller en de tv zit, maar ik neem aan dat je het balkje ook 'op' de tv kunt zetten en dat het niet verplicht is hem eronder te zetten. In dat geval levert het namelijk geen probleem op. Voor de rest zou ik mij ook niet kunnen bedenken waarom de controller ineens niet goed zou werken als je op de bank zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Je hoeft echt niet te springen enz. Dat is dikke onzin en is al honderden malen gezegt.

Balkje moet je gewoon onder of boven je tv plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeb0e schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 09:50:
Ja, dat zou ik ook gedacht hebben. Als gamer ben je natuurlijk juist daar nieuwsgierig naar. ;) Voor de games-journalisten dus een behoorlijke teleurstelling. Maar ik denk voor iedereen geen gamer is juist een verademing dat alle aanwezige spellen zo simpel en toegankelijk waren.

Misschien had Nintendo anders nog wat actiespellen achter gesloten deuren moeten laten zien, alleen voor games-journalisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Is er al meer bekend over Baten Kaitos Origins? Deze game zou zo rondd 23-25 September in Amerika zijn release vinden, echter over een europese release is nog steeds weinig te vinden. Veel sites spreken elkaar tegen, of geven informatie waar ik maar half de waarheid van geloof:
Baten Kaitos 2 a enfin une date européenne ! Ce 2ème épisode sortira chez nous le 25 septembre 2006 sous le titre Baten Kaitos Origins. D'ailleurs, je vous invite à lire le test import écrit par Ryo.
Afbeeldingslocatie: http://i65.photobucket.com/albums/h240/Aussie-Gamer/BatenKaitosOriginslogo.jpg

Hier is de Amerikaanse site te vinden.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik lees net dat de ontwikkelaar van de game Sadness een uitgever heeft gevonden. Die natuurlijk niet bekend gemaakt mag worden...... Ben ik de enige die denkt dat het gewoon een grote grap van een paar creatieve fan's is? Meeliftend op het gebrek aan nieuws en feiten van de Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Hoezo zou het een grap zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Alles wijst er IMHO op dat het één grote hoax is. Ik zie de Phantom eerder op de markt komen dan dit spel. Ze hebben alleen nog maar een vaag concept en een logo bekendgemaakt. Ze hebben screenshots en een trailer aangekondigd, maar die trailer bevatte niet één frame aan ingame footage. De screenshots zijn vervolgens alleen screengrabs van die trailer. Ineens staat er op de site dat meerdere grote Hollywood filmmaatschappijen contact met Nibris hebben opgenomen om Sadness te verfilmen. Aangezien Nibris nog geen enkel spel hiervoor heeft ontwikkeld en er van Sadness niets meer dan een vaag concept bekend is gemaakt, lijkt het mij zeer onwaarschijnlijk dat er ook maar één filmmaatschappij contact met ze heeft gehad, laat staan dat meerdere contact met Nibris hebben opgenomen. Nu zeggen ze dat ze een publisher hebben voor Sadness, maar ze mogen absoluut niet bekend maken wie het is vanwege een NDA.

Overigens staat er onder het kopje nieuws waarin het volgende gezegd wordt: "Sadness will be AAA title". Als Nibris geen hoax is, dan is dat een erg arrogante opmerking van een bedrijf dat nog geen enkele game heeft ontwikkeld en zichzelf dus nog moet bewijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 21-07-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik vond het ook erg hoaxerig, vanaf het begin al. (Vind ik met Raid over the River ook al)

[ Voor 30% gewijzigd door Max|Burn op 21-07-2006 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn, topic van de lijst af :P

Er is footage van Heroes, de nieuwe Wii-game van Suda51 van Killer7 :D

LINK

Downloading now, ik ben benieuwd! Als dit a la Killer7 is maar dan met betere gameplay ben ik verkocht :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan me niet herinneren wanneer de laatste keer was dat ik me kapot ergerde aan een stem in een spelletje. Als die kerel met dat rode haar (touchdown oid) hoofdrolspeler wordt mag die mooi wel een andere stem krijgen :s.

Zag er wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Zag er wel stoer uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Die stijl spreekt mij echt enorm aan, geeft me een beetje een anime (ik = grote anime fan xD) gevoel met geweldige actie en effecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Dit nog niet gepost?

Rayman tijdelijk exclusief voor Wii

Ancel is zo onder de indruk dat ze hebben besloten die versie eerst maar eens af te ronden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Ik ben al een paar dagen op zoek naar Paper Mario 2. Ik vind 'm alleen in winkels voor 59 euro, en dat vind ik te veel, zeker omdat hij eind vorig jaar een tijdje voor de helft te koop was. Op Marktplaats krijg ik bij de aanbieders geen of weinig gehoor, dus ben ik even op eBay gaan kijken.

Ik kan het spel daar voor redelijke prijzen krijgen, maar dan wel vanuit Engeland of Australië. Ze hebben daar ook PAL, maar er stond bij sommige beschrijvingen wel bij 'PAL UK Standard'. Is dit hetzelfde als hier in Nederland en kan ik die spellen dus gewoon spelen? Ik heb een RGB Scartkabel. Ik wil wel gebruik maken van de PAL 60Hz functie (als Paper Mario die biedt). Alvast bedankt :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
Willybubba schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 10:23:
Damn, topic van de lijst af :P

Er is footage van Heroes, de nieuwe Wii-game van Suda51 van Killer7 :D

LINK

Downloading now, ik ben benieuwd! Als dit a la Killer7 is maar dan met betere gameplay ben ik verkocht :P
Dat ziet er leuk uit moet ik zeggen.

Geen idee hoe het zit met de gameplay, dus dat is nog even afwachten. De stijl spreekt me iig aan, dus hopelijk maken ze er iets leuks van. :)

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Heroes ziet er goed uit! Als het spel net zo origineel speelt als Killer 7 gaat dat zeker weer een cult hit worden.

Lucasarts heeft overigens aangegeven ook spellen voor de Wii te ontwikkelen. Hopelijk gaan ze de Virtual Console ook ondersteunen, Zombies Ate My Neighbours, Day of the Tentacle en Sam & Max zou ik wel graag op de Wii willen terugzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 16:29:
Heroes ziet er goed uit! Als het spel net zo origineel speelt als Killer 7 gaat dat zeker weer een cult hit worden.
Weer... Volgens mij is Killer 7 nooit echt een hit geworden. :P

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Vanitas schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 17:08:
[...]

Weer... Volgens mij is Killer 7 nooit echt een hit geworden. :P
Er staat toch cult hit? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 13:22

hilgo

Clear your mind of can't.

jelbo schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 13:42:
Ik kan het spel daar voor redelijke prijzen krijgen, maar dan wel vanuit Engeland of Australië. Ze hebben daar ook PAL, maar er stond bij sommige beschrijvingen wel bij 'PAL UK Standard'. Is dit hetzelfde als hier in Nederland en kan ik die spellen dus gewoon spelen?
Ja. Ik heb meerdere keren spellen vanuit Australië laten komen (dvdcrave.com) en is gewoon pal :)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Wow, ik heb net RE 4 uitgespeeld. Geweldig2... en alle andere superlatieven die je daarvoor kan gebruiken.

/me Hoedje wordt er ook een beetje melancholisch van: "Waarom kan elk spel niet zo goed zijn?" :P

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Hoedje schreef op zondag 23 juli 2006 @ 17:23:
Wow, ik heb net RE 4 uitgespeeld. Geweldig2... en alle andere superlatieven die je daarvoor kan gebruiken.

/me Hoedje wordt er ook een beetje melancholisch van: "Waarom kan elk spel niet zo goed zijn?" :P
"If nothing sucked, how would we know what was cool?" - Butt-Head ;)

[ Voor 4% gewijzigd door MetroidPrime op 23-07-2006 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

S2S

AMD neemt ATi over voor 5,4 miljard dollar

nieuws: AMD neemt ATi over voor 5,4 miljard dollar

Wii powered by AMD :D

Niet echt heel relefant voor in dit topic maar wel grappig als dit idd op de Wii komt te staan!

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Werkt de N64 controller eigenlijk ook op de Gamecube en Wii?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
g00fy schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:34:
Werkt de N64 controller eigenlijk ook op de Gamecube en Wii?
Hij werkt sowieso niet op de Gameqube, en op de Wii, dat blijft een groot raadsel. Er was een tijdje een gerucht (met een foto van een koffer met allerlei ouder controllers), dat je middels een verloopstukje die gewoon kon aansluiten op de Wiimote (of wellicht direct op de Wii) om de Virtual Console games te spelen. Ik moet eerlijk zeggen dat het me niet erg logisch lijkt, ik denk dat het gewoon bij de classic shell en de mogelijkheid tot het aansluiten van Gamecube controller blijft... maar ja Nintendo blijft voor verassingen zorgen en ze zeggen zelf dat er nog geheimen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Hoedje schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:53:
[...]

Maar ja Nintendo blijft voor verassingen zorgen en ze zeggen zelf dat er nog geheimen zijn :P
Ik denk dat het enige geheim de releasedate nog is. Het zal me trouwens niets verbazen wanneer Nintendo hier ontzettend mee weet te stunten. Dat ze straks in september aankondigen dat de boel met een week verscheept wordt ofzo en dat heel de wereld begin oktober aan de Wii kan. Heel ruim voor de PS3 release.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mja, ikzelf hoop nog altijd voor dreamcast support, maar das een TE wilde fantasie prolly :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Richard schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 22:38:
Is er al meer bekend over Baten Kaitos Origins? Deze game zou zo rondd 23-25 September in Amerika zijn release vinden, echter over een europese release is nog steeds weinig te vinden. Veel sites spreken elkaar tegen, of geven informatie waar ik maar half de waarheid van geloof:
[...]
[afbeelding]

Hier is de Amerikaanse site te vinden.
in amerika idd de 25ste
Nintendo GameCube
Sept. 25: Baten Kaitos Origins
Oct. 9: Super Paper Mario
Er Komt trouwens een bk ds? kan uit de info eigenlijk niet zo goed opmaken of het een remake of een orginele versie wordt. Remakes heb ik niet zo heel veel mee.

Als iemand mij kan vertellen waar mijn vriendjes zijn aan het begin van cd 2. Wanneer je alleen de vrouw bent en een vliegapperaat hebt. ik zou ze moeten bevrijden, maar weet bij god niet waar :P

Cube is trouwens weer terrug na 2maanden uitgeleend te zijn. Ik mis em niet zo heel erg :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Smoonshine schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat het enige geheim de releasedate nog is. Het zal me trouwens niets verbazen wanneer Nintendo hier ontzettend mee weet te stunten. Dat ze straks in september aankondigen dat de boel met een week verscheept wordt ofzo en dat heel de wereld begin oktober aan de Wii kan. Heel ruim voor de PS3 release.
maja, daarom is het ook een geheim natuurlijk

* J2pc sits and waits.

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Das wel jammer, leek me leuk om met een N64 controller te spelen (vooral Mario 64 dan) op de GC. Schijnt dat er wel een soort SNES look-a-likes op de markt zijn, iemand een idee waar die te koop zijn?? Of nog beter : iemand die er ervaring mee heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-07 14:24
g00fy schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:40:
Das wel jammer, leek me leuk om met een N64 controller te spelen (vooral Mario 64 dan) op de GC. Schijnt dat er wel een soort SNES look-a-likes op de markt zijn, iemand een idee waar die te koop zijn?? Of nog beter : iemand die er ervaring mee heeft :)
Een hori:
Afbeeldingslocatie: http://image4.play-asia.com/350/PA.02645.001.jpg
Zag het pas geleden nog te koop bij de media markt (wel duur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
g00fy schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 10:40:
Mario 64 is niet op de GC uitgebracht(tenzij je het spel via een "alternatieve manier" wilt spelen) ?

Ik denk dat je de Hori Digital controller bedoelt. Het is een erg goede controller, alleen werkt de button-layout niet goed met sommige SNES-spellen(bijv: Super Metroid, Super Mario World, Mega Man X). De controller is IMHO daarom niet geschikt om bijvoorbeeld SNES-spellen te spelen op de Virtual Console. De controller is voornamelijk goed in Gamecube spellen die de sticks en analoge triggers niet nodig hebben, GBA-spellen via de Game Boy Player en NES-spellen.

[ Voor 3% gewijzigd door MetroidPrime op 25-07-2006 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

MetroidPrime schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:33:
[...]

Mario 64 is niet op de GC uitgebracht(tenzij je het spel via een "alternatieve manier" wilt spelen) ?
Volgens mij is zelfs die 'alternative manier' niet beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Die bedoel ik ja, zal eens kijken bij de MediaMarkt. Ik heb Mario 64 via alternatieve manier draaien ja. Voor SNES spellen lijkt ie me juist erg goed. Met een goede emu kun je de button layout gewoon wijzigen dus dan is het toch goed?

Ik heb de mods verzocht om ook in het GC topic het over softmods te mogen hebben, hoop snel reactie te krijgen. PSP en GB topics staan er namelijk ook vol mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
g00fy schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:38:
Die bedoel ik ja, zal eens kijken bij de MediaMarkt. Ik heb Mario 64 via alternatieve manier draaien ja. Voor SNES spellen lijkt ie me juist erg goed. Met een goede emu kun je de button layout gewoon wijzigen dus dan is het toch goed?
Het probleem is dat je bij sommige spellen meerdere knoppen tegelijk moet indrukken. Op de GC en Hori controller kun je alleen de A-knop tegelijk met een andere knop indrukken. Bij spellen met meerdere knoppen-combinaties kom je in de problemen, ook als je alle knoppen aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
MetroidPrime schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:16:
[...]

Het probleem is dat je bij sommige spellen meerdere knoppen tegelijk moet indrukken. Op de GC en Hori controller kun je alleen de A-knop tegelijk met een andere knop indrukken. Bij spellen met meerdere knoppen-combinaties kom je in de problemen, ook als je alle knoppen aanpast.
Kijk eens aan...dat wist ik niet. Heb wel Super Mario World gespeelt met gewone GC controller en daar was ik geen limitatie tegen gekomen nog. Dat zal nog wel komen dan. Tnx voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJKroon
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 07-12-2024

DJKroon

Fikkiestoker

g00fy schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 12:38:

Ik heb de mods verzocht om ook in het GC topic het over softmods te mogen hebben, hoop snel reactie te krijgen. PSP en GB topics staan er namelijk ook vol mee.
Ja, dat vond ik de laatste tijd dus ook opvallen ja.

Naar mijn mening vind ik dat softmods wel mag en eventuele leuke progs ervoor.

Ik speel zelf ook Mario 64, alleen krijg k de save niet goed.

En ik heb zelf een hele berg SNES spellen voor de cube liggen, maar elk spel wat ik heb gespeeld kan gewoon met de GC controller. Maar ik ben benieuwd, wie gaat de snes controller voor de gc proberen? :9

//off-topic: Weet iemand nog een winkel waar je broadband adapters kan kopen? ik heb bijna stad en land afgezocht, maar ik kan ze niet vinden :'(

[ Voor 8% gewijzigd door DJKroon op 25-07-2006 23:26 ]

1530 wp SF @ SE2200 ZO en 765 wp @ Soladin 600 ZW PVOutput: http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=52736&sid=47955

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
tijdelijk ff weg...

[ Voor 205% gewijzigd door Cartman! op 26-07-2006 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

BBA ligt in Amsterdam noord in een gameshop nog voor 10 euro. Maar een Max Drive Pro zal vast meer kunnen.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Dan heb je mazzel, 10e voor n BBA. Gameshop Twente had er nog 3 en hebben mooi 45e p/s gescoord omdat ik toevallig weet dat de andere 2 zeer snel na mij verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
De max drive pro en BBA kunnen in feite hetzelfde. Het grote nadeel aan de BBA is dat je er een PC voor nodig hebt met juiste settings. Ik kan nu met GC meenemen naar mn vriendin en daar gewoon backups spelen. Of de kaart in een andere cube doen en dan ook backups spelen icm. de loader disc.
Via de BBA methode kun je die GCos dol ook gewoon inladen om te swappen zodat je niet hoeft te streamen. Net wat je zelf wilt. Geloof me, van de PSO 1&2 intro word je gek na n tijdje...

mm, dacht dat ik zat te editten...

[ Voor 5% gewijzigd door Cartman! op 26-07-2006 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

@Goofy: Haal maar weg, daar krijg je geen toestemming voor om uit te leggen hoe (soft)modden moet. De meesten hier weten ook al wel hoe het moet en zoniet dan weten ze wel hoe ze erachter moeten komen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:50:
@Goofy: Haal maar weg, daar krijg je geen toestemming voor om uit te leggen hoe (soft)modden moet. De meesten hier weten ook al wel hoe het moet en zoniet dan weten ze wel hoe ze erachter moeten komen. ;)
Ik wil de discussie graag aangaan als t niet mag. GBA/DS/PSP topic mogen t wel namelijk.
Heb t tijdelijk toch ff weg maar verwacht dat het gewoon mag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Volgens mij WIL de meerderheid in dit topic het geeneens. Aangezien dit topic als een van de weinigen nog steeds voornamelijk over de games en de consoles gaat...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

g00fy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 00:56:
Ik wil de discussie graag aangaan als t niet mag. GBA/DS/PSP topic mogen t wel namelijk.
Heb t tijdelijk toch ff weg maar verwacht dat het gewoon mag.
Ik weet het, dat is gigantisch krom, maar omdat dat (dus GBA backup) ooit is toegestaan willen ze het blijven toestaan. Het is in mijn ogen exact hetzelfde als een discussie over het (soft)modden van je GameCube, aangezien dat het ook mogelijk maakt om homebrew en "backups" te spelen. Daarnaast maakt het zelfs nog wat trucjes mogelijk, namelijk import spellen spelen (heb je bij een GB geen last van) en je kunt bij sommige spellen een progressive mode forceren.

Maar hier zijn al eerder meldingen gemaakt over dat er een nieuwe modchip beschikbaar was of dat er een nieuwe bios was. Al die berichten werden weggehaald alsmede berichten over softmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik wil er een apart topic over om ter vermijden dat softmodden de boel overneemt, als het al leeft. Wat ik hoop want ik vind het interessant info uit te wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

g00fy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 09:17:
Ik wil er een apart topic over om ter vermijden dat softmodden de boel overneemt, als het al leeft. Wat ik hoop want ik vind het interessant info uit te wisselen.
Misschien kun je softmodden beter op een ander forum bespreken. Ben op fora waar hier wel over gesproken werd ook wel een leden van HGGCT tegen gekomen geloof ik ;)

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He let out one bit of information, confirming first if it was okay to reveal it. Nintendo is making a game in which four players play together by passing a single controller around. The controller calls out player names in order to indicate whose turn it is.
Dit lijkt me ook wel tof, hectische toestanden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
rajackar schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:16:
[...]

Misschien kun je softmodden beter op een ander forum bespreken. Ben op fora waar hier wel over gesproken werd ook wel een leden van HGGCT tegen gekomen geloof ik ;)
Wat is HGGCT dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het Grote GameCube Topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:23

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 10:31:
[...]

Dit lijkt me ook wel tof, hectische toestanden... :)
Bron? Vaak vinden mensen het leuk om het gehele artikel even te zien.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Maar waarom zouden we dan moeten moven naar een ander forum terwijl het ook hier kan? Als je een aantal bekenden tegenkomt is het toch handig dat ook hier gewoon te kunnen bespreken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

g00fy schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 14:06:
Maar waarom zouden we dan moeten moven naar een ander forum terwijl het ook hier kan? Als je een aantal bekenden tegenkomt is het toch handig dat ook hier gewoon te kunnen bespreken :?
omdat het zo goed als niemand interesseert. Dit is niet zoals de psp topic, waar mensen hun psp enkel gebruiken voor emulatie. Deze topic is in leven geroepen om te discussieren over GC games en te speculeren over wii games. Illegale zooi verknoeit de boel alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

mee eens. Een ander topic zou evt kunnen maar het zou zonde zijn voor de echt game liefhebbers als het topic verzandt in het bespreken van backup methodes.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.