Het Grote Gamecube en Wii Topic Deel 63 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 5.136 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Had het me pakweg een jaar geleden gevraagd en ik had verteld dat ik de 360 wel zag zitten (en er jeukende vingertjes van kreeg). Helaas koelde dat enorm snel af doordat het aanbod in games om te huilen is. Het is zo veel van hetzelfde (lees EA uitmelkers) en die ene race game kan me totaal niet boeien. Xbox Live! en DOA4 waren nog wel interessant, maar ook daar is in de tussentijd nog niets leuks bijgekomen.

Op dat gebied is de 360 nog verre van zijn ware ik. De meeste AAA titels moeten nog komen (Gears of War, Dead Rising) en ondertussen zien we de 360 met slaap in z'n ogen; Microsoft heeft zijn beestje te vroeg gewekt, hij moet nog wakker worden. Jammer, want de kans was erg groot dat ik in het bezit zou zijn van een 360 als er toptitels waren in de eerste 6 maanden. Maar goed, dat is ook weer gedeeltelijk een kwestie van smaak, misschien dat anderen wel genoeg hebben aan de 3(?) AAA titels (waarvan ik dus nu eigenlijk maar 1 zie zitten).

Genoeg over die 360, dat was mijn inleiding. Nu verheug ik mij namelijk enorm op de Wii, vooral omdat ik die Wii-mote wel zie zitten. Het heeft de potentie tot hele nieuwe gameplay, totaal iets anders dan dat we van een PC gewend zijn. Echter, een Wii met Wii-mote zonder games, dat is als droog brood eten; het smaakt naar niks en na een uur heb je al weer honger. Als Nintendo slim is, dan zorgen ze er voor dat er een goede stroom games is zodra ze de Wii uitbrengen. In ieder geval starten met een paar goede toptitels en voorkomen dat er een gat valt van meer dan 3 maanden voor de volgende toptitel(s). Ik kijk er rijkhalsend naar uit, maar wel in mijn achterhoofd houdende dat het games aanbod alles bepalend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuzzyeyebrows1
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-06 09:34

fuzzyeyebrows1

Of gewoon Tomek

Ik denk dat er JUIST veel mensen geintresseerd zijn in het online gamen, kijk naar het recordaantal unieke mensen dat wifi-connection gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Cleetje schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:21:
...Als Nintendo slim is, dan zorgen ze er voor dat er een goede stroom games is zodra ze de Wii uitbrengen. In ieder geval starten met een paar goede toptitels en voorkomen dat er een gat valt van meer dan 3 maanden voor de volgende toptitel(s). Ik kijk er rijkhalsend naar uit, maar wel in mijn achterhoofd houdende dat het games aanbod alles bepalend is.
Het lijkt er op dat dat ook wel gaat gebeuren, ze hadden dacht ik 26 launchtitels waaronder Zelda en Mario (correct me if I'm wrong ;) ) en kort na de launch komen er nog goede titels bij waaronder de nieuwe SSB Brawl. Nintendo lijkt dus van haar fouten geleerd te hebben. Het enige wat men nog op orde moet krijgen is denk ik voldoende third party ondersteuning, want ik zag nog niet dat er een Fifa game op het menu stond en dat vind ik toch wel een heel belangrijke game, aangezien ik maar 2 spellen speel op de Cube en dat zijn MKDD en Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:55

Smoonshine

Feyenoord!!

Oscar Mopperkont schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:26:
[...]
Het enige wat men nog op orde moet krijgen is denk ik voldoende third party ondersteuning, want ik zag nog niet dat er een Fifa game op het menu stond en dat vind ik toch wel een heel belangrijke game, aangezien ik maar 2 spellen speel op de Cube en dat zijn MKDD en Fifa.
Als ik het goed heb komt er een voetbalspel van Konami (PES!) richting de Wii. Een goed voetbalspel is voor mij ook erg belangrijk. Zonder goed voetbalspel is de kans groot dat ik alsnog voor een X360 ga kiezen.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PES op de Wii... Dan haal ik hem echt! :) Vrienden van me hebben een PS2 en hebben geen PES, maar Fifa... Mijn overtuigingskracht is niet echt toereikend lijkt wel... :(

Ik w8 eigenlijk al geduldig op een poort voor de GC...

Maar als dit echt zo is, dan zie ik dit ding wel goed gaan de 1e jaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb PES nooit gespeeld, maar vind Fifa eigenlijk wel prima. Fifa World Cup 2006 schijnt al een stuk meer op PES te lijken, dus zal me niks verbazen als Fifa 2007 alle goede elementen van PES gejat heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Galaxy is toch geen Mario 128
En toch geen online mode van Red steel dit interview zeggen ze dat er 4 player splitscreen in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:58:
Ik w8 eigenlijk al geduldig op een poort voor de GC...
Winning Eleven 6: Final Evolution ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Captain N op 07-07-2006 12:15 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk word ik een beetje moe van de discussie of iets nu wel dood of niet dood is. Laten we het er maar op houden dat we op dat gebied een andere mening hebben, en een andere interpretatie hebben van dode consoles.

Daarnaast moest je ook flink in de buidel tasten voor de laatste paar N64 titels. Zo'n 169 Gulden per game welteverstaan. En voor sommige games moest je daarnaast ook nog een expansion pack hebben om een beetje fatsoenlijk te kunnen spelen.

Wat mij betreft is de GameCube niet dood. Er zijn nog genoeg goede titels die er aan komen in de toekomst. Ik heb al tijden geen GameCube game meer gekocht, en ben dat eigenlijk ook helemaal niet meer van plan eerlijk gezegd. Maar dat neemt niet weg dat ik niet in zie dat er nog een paar vette titels richting de GameCube komen. Tegen deze tijd kwam er bijna helemaal niets meer naar de N64, terwijl er voor de GameCube nog wél wat leuke titels aan gaan komen.

Wat Nintendo nu beweert van die constante stroom met games en al die blabla, dat werd voor de GameCube ook belooft. Maar uiteindelijk is daar ook allemaal niets van waar geworden. Dan kwam er weer een jaar niks fatsoenlijks. En vervolgens kwamen er weer een paar leuke titels. De laatste paar leuke titels komen er dit jaar nog aan, en daarna is het inderdaad over en uit wat dat betreft. Daarna gaat de console de schijndood fase in.

Wat mij betreft was de GameCube de slechtste van de laatste generatie consoles. Alhoewel ik er wel een hoop plezier mee heb beleefd. Maar gewoon minder dan met de PS2 en de Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 12:58:
Wat Nintendo nu beweert van die constante stroom met games en al die blabla, dat werd voor de GameCube ook belooft. Maar uiteindelijk is daar ook allemaal niets van waar geworden.
Is denk ik vooral te wijten aan de slechte start. Ze begonnen met weinig spellen, waardoor weinig mensen de GC kochten wat er weer toe leidde dat het niet interessant was om er spellen voor uit te geven, het is een vicieuze cirkel waar je in terecht komt. Als ze wel een goede start kennen dan is het wel interessant om spellen ervoor uit te brengen etc..

Zeker voor spelcomputers geldt een goed begin is het halve werk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Smoonshine schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:49:
Als ik het goed heb komt er een voetbalspel van Konami (PES!) richting de Wii. Een goed voetbalspel is voor mij ook erg belangrijk. Zonder goed voetbalspel is de kans groot dat ik alsnog voor een X360 ga kiezen.
Weet je dat heel zeker ?? => De leukste voetbal game die ik heb gespeeld is toch wel Mario Smash Football op de Gamecube @ PU / TMF Awards :)

En ja ik heb FIFA en PES beiden gespeeld, maar het lol gehalte is bij MSF toch wel het grootst en daar gaat het om toch ?!

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

nero355 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:18:
[...]

Weet je dat heel zeker ?? => De leukste voetbal game die ik heb gespeeld is toch wel Mario Smash Football op de Gamecube @ PU / TMF Awards :)

En ja ik heb FIFA en PES beiden gespeeld, maar het lol gehalte is bij MSF toch wel het grootst en daar gaat het om toch ?!
MSF is echt briljant (zeker op Trance Energy om 5:30 's ochtends :)) maar een PES/Fifa heeft wel een langere levensduur. MSF doet me op een of andere manier een beetje meer aan ijshockey denken :D

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

nero355 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 13:18:
Vond ik eigenlijk wel meevallen. MSF lijkt een beetje op SSS, en die laatste vond ik leuker. Alleen hebben die spellen altijd een vrij korte levensduur vind ik. Het heeft te weinig diepgang om lang leuk te zijn. Maar misschien moet ik MSF eens met 4 man spelen, dat het dan wel leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:06
MSF is single player gewoon slecht. Maar multiplayer is het echt geniaal. De speelduur is vrijwel oneindig en mensen die niet zo goed zijn in Fifa/PES pakken het toch snel op. Het is voor mij echt een toppertje en staat in mijn top 3 multiplayer games van de Cube!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Leuke actie: Je kunt een Wii winnen bij Play-Asia als je een afgeprijste game koopt.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
fuzzyeyebrows1 schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 11:23:
Ik denk dat er JUIST veel mensen geintresseerd zijn in het online gamen, kijk naar het recordaantal unieke mensen dat wifi-connection gebruikt.
Hear! Hear! Ik vind dat sommige mensen wel erg makkelijk over dat punt stappen. Het is 2006 en mensen verwachten gewoon óók online gaming. Niet alleen maar ververste content o.i.d. Het is zaak dat Nintendo daar aandacht aan besteed en ook 3rd parties stimuleert dat in te bouwen. Juist bij een spel als Red Steel is dat echt een groot gemis. Helemaal als je de concurrentie aan wilt gaan met de PC FPSs of andere platforms (X360 met Halo bijv.).

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 07-07-2006 18:25 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Hoedje schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 18:25:
[...]
Het is 2006 en mensen verwachten gewoon óók online.
Ik ben het er wel mee eens dat er genoeg multiplayer games moeten komen maar feit blijft dat ook het wekelijks online inloggend halo publiek op het totaal aantal halo eigenaren gewoon laag is. Verder zeikt iedereen die ik ken dat Nintendo geen online bood met de cube, verder ken ik NIEMAND die meer dan een enkele keer online heeft gespeeld met zijn Xbox/Ps2. Iedereen roept erom maar, in ieder geval in mijn omgeving, gebruiken maar weinig mensen het echt.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024
Ik vind het toch wel een groot gemis bij de Cube. Winning Eleven zou ik bijv. graag online spelen!

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Battle Stadium, spel met Shounen JUMP karakters:
Afbeeldingslocatie: http://img157.imageshack.us/img157/5984/jump11522973646515lv.th.jpg

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-07 09:44
RayNbow schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:56:
Battle Stadium, spel met Shounen JUMP karakters:
[afbeelding]
Het ziet er wel vet moet ik zeggen. Vooral de karakters zien er echt vet uit, en het komt goed overeen met de series. Enkel vind ik de omgevingen er een beetje simpel uitzien. Nou heeft SSBM ook niet de meest gedetailleerde omgevingen, maar de gameplay is super goed. Dus als het met de gameplay ook goed zit dan zie ik het wel zitten met dit spel. :)

Nou volg ik nu Naruto niet meer, en DBZ heb tijden geleden al op TV gezien, enkel One Piece volg ik en dat is echt een goede serie. Maar ik ken wel alle karakters, en dat maakt het een stuk leuker. :D

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:37
Op het moment twijfel ik om een xbox 360 te halen of op de Wii te wachten. Punt is dat de Wii mijn vriendin ook aan het spelen krijgt vanwege titel keuzes ala Mario etc. Voorheen hadden we ook een Gamecube maar de keuze in titels vond ik erg jammer. Xbox en PS2 krijgen toch alle grote spellen en deze miste ik vaak op de Gamecube.

Aan de ene kant lijkt de Wii mij leuker voor mij en mijn vriendin, maar aan de andere kant heb ik geen trek om wederom allerlei topspellen alleen maar zien te verschijnen op de xbox en playstation... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De GC heeft weliswaar veel te weinig titels maar voor iemand die zelfs nu nog een GC koopt zijn er zo 50 topgames te vinden hoor.. Het probleem is eerder dat een hoop mensen geeneens weten wat er allemaal voor uit is gekomen.

Over wat je grote spellen noemt kan je eeuwen over discussieren. De Xbox kent er maar een enkele, de PS2 heeft er zeker redelijk wat. 13-in-een-dozijn-shooters b.v. zie ik niet als grote spellen. Als je zegt dat de GC de in marketing opgeblazen spellen mist dan ben ik het helemaal met je eens :)

[ Voor 67% gewijzigd door Max|Burn op 08-07-2006 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MaxBurn schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:55:
De GC heeft weliswaar veel te weinig titels maar voor iemand die zelfs nu nog een GC koopt zijn er zo 50 topgames te vinden hoor..
Ik bedoelde dus dat GC vaak titels niet kreeg. Ik ben bang dat dat met de Wii ook gaat gebeuren, wat voor mij de Wii een miskoop zou maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Waarom is dat een miskoop? De GC heeft ook titels die de andere twee niet hebben. Ik ben het hier en daar wel met je eens maar op de Wii ben ik het absoluut niet eens. Ik kan je nu al vertellen dat er ZEER VEEL titels niet op de Wii uitkomen, om de simpele reden dat het ditmaal echt een compleet andere console is. Er zullen dus ook VEEL titels op de Wii uitkomen die je op de PS3 en X360 nooit zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je je beperken tot 1 console per se?.

En als je een kezue moet maken tussen xbox 360 en de wii het zijn zulke verschillende apparaten.
Miskoop noemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Kaap schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:36:
Aan de ene kant lijkt de Wii mij leuker voor mij en mijn vriendin, maar aan de andere kant heb ik geen trek om wederom allerlei topspellen alleen maar zien te verschijnen op de xbox en playstation... :/
De Wii zal betaalbaar zijn bij de launch, dus ik zou zeggen koop bij launch een Wii en koop later een PS3 of een 360, zodra die betaalbaarder zijn geworden en er eindelijk toptitels voor verschijnen waar je het apparaat echt voor in huis wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Ik ben het met je eens, maar niet iedereen heeft geld voor meerdere consoles (en bijbehorende games, accessoires etc). Als ik bijv. naar mezelf kijk:

Ik ben geen echte single-player gamer meer. Ik heb nu eindelijk vakantie dus RE4 kan ik eindelijk gaan uitspelen. Maar verder game ik echt alleen met m'n vrienden en daarvoor is de Gamecube ideaal. Ik vind de PS3 en Xbox360 ook heel mooi. Als ik het geld ervoor over had, dan zou ik zeker een Xbox 360 kopen. Sony kan op weinig sympathie van mij rekenen (ze gaan iets te ver met jatten, liegen etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
MaxBurn schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 10:59:
Waarom is dat een miskoop? De GC heeft ook titels die de andere twee niet hebben. Ik ben het hier en daar wel met je eens maar op de Wii ben ik het absoluut niet eens. Ik kan je nu al vertellen dat er ZEER VEEL titels niet op de Wii uitkomen, om de simpele reden dat het ditmaal echt een compleet andere console is. Er zullen dus ook VEEL titels op de Wii uitkomen die je op de PS3 en X360 nooit zult zien.
Mijn punt is gewoon dat de GC te veel bekende cross-platform titels miste. Spellen die je voor de PC, Xbox, Playstation en alle handhelds had, die dan niet op de GC kwamen, dat vond ik gewoon erg jammer en het zou zonde zijn als dat met de Wii wederom gebeurt. Als ik dan toch een Wii koop omdat het apparaat gewoon leuker is, de pure Nintendo titels top zijn, maar later vette andere games moet missen omdat Nintendo vindt dat die niet in hun doelgroep passen, das zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Kaap schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:22:
[...]
Mijn punt is gewoon dat de GC te veel bekende cross-platform titels miste. Spellen die je voor de PC, Xbox, Playstation en alle handhelds had, die dan niet op de GC kwamen, dat vond ik gewoon erg jammer en het zou zonde zijn als dat met de Wii wederom gebeurt. Als ik dan toch een Wii koop omdat het apparaat gewoon leuker is, de pure Nintendo titels top zijn, maar later vette andere games moet missen omdat Nintendo vindt dat die niet in hun doelgroep passen, das zuur.
Je hebt wel een punt. Maar daar staat tegenover dat de Wii zo uniek zal zijn dat het poorten vrijwel onbegonnen werk is. Dus je zal veel minder crossplatform spellen krijgen. Daarentegen krijg je wel veel meer unieke spellen. Zelfs al is de naam hetzelfde (neem bijv. Spiderman) dan zal de gameplay en de spelervaring totaal anders zijn. Er zijn namelijk twee verschillen, de eerste is de controller en de tweede is de kracht (PC, Xbox 360 en PS3 zijn allen veel krachtiger). Maar ik denk dat bij zowel de NGC als de Wii het niet de schuld zal zijn van Nintendo, het ligt vooral aan de 3rd parties. Het is niet zo dat Nintendo zegt of uberhaupt kan zeggen dat ze bepaalde spellen niet uit mogen brengen. Alhoewel het natuurlijk wel indirect hun schuld is, omdat zij zelf zulk goede spellen maken. En daarnaast hebben ze bij de N64 & NGC 3rd party developers ook niet supergoed ondersteunt (vooral niet in het begin), dat is nu volgens eigen zeggen en ook gezien de hoeveelheid aangekondigde games wel anders.

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 08-07-2006 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik krijg een beetje het idee dat je met de Wii dezelfde richting opgaat als de DS. Met games in ieder geval. Je krijgt gewoon games die compleet anders zijn en de ports die je krijgt zijn waarschijnlijk troep. In ieder geval niet iets waar je een Wii voor wilt kopen. In dat geval kun je ook beter een X360/PS3 kopen want op die systemen zien de games er ook nog eens een stuk beter uit. Ik verwacht dat voor de Wii over een tijdje gewoon Nintendo toppers komen met incidenteel een topper van een ander. Net als bij de DS nu eigenlijk het geval is.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54
Kaap schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:22:
[...]
Als je voornamelijk om multiplatform titels geeft, dan zit je volgens mij verkeerd bij de Wii. De Wii is totaal niet te vergelijken met de andere consoles die momenteel op de markt zijn(en de PS3). De Wii biedt een compleet nieuwe manier van spellen spelen, maar daar staat tegenover dat je wat aan grafische kracht moet inleveren ten opzichte van de concurrentie. Het gevolg hiervan is dat sommige developers niet de moeite zullen willen nemen om een multi-platform spel aan te passen aan de nieuwe controller of aan de kracht van de Wii. Dus de Wii zal hoe dan ook minder multi-platform spellen krijgen dan de andere twee consoles.

Aan de andere kant zal de Wii voornamelijk titels krijgen die niet op de andere platforms verschijnen. Ten eerste heb je Mario, Zelda en Metroid, maar de Wii zal ook een exclusief Resident Evil spel en een exclusief Spider-Man 3 spel krijgen. De Xbox 360 en PS3 zullen ook een Spider-Man 3 spel krijgen, maar het Wii spel zal compleet anders zijn en volledig gebruik maken van de nieuwe controller. Ook zijn er al een aantal multi-platform spellen aangekondigd waarvan de Wii versie mogelijkheden zal hebben die de Xbox 360 en PS3 versies niet zullen hebben.

Als multi-platform echt zo belangrijk voor je is, dan ben je beter af met een Xbox 360 of PS3. Als je toch een Wii wilt, dan kun je het beste een Xbox 360 en een Wii samen kopen. Dan kun je zowel de multiplatform spellen als de Wii spellen spelen.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Smoonshine schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 13:21:
Ik krijg een beetje het idee dat je met de Wii dezelfde richting opgaat als de DS. Met games in ieder geval. Je krijgt gewoon games die compleet anders zijn en de ports die je krijgt zijn waarschijnlijk troep. In ieder geval niet iets waar je een Wii voor wilt kopen. In dat geval kun je ook beter een X360/PS3 kopen want op die systemen zien de games er ook nog eens een stuk beter uit. Ik verwacht dat voor de Wii over een tijdje gewoon Nintendo toppers komen met incidenteel een topper van een ander. Net als bij de DS nu eigenlijk het geval is.
Het grootste verschil is dat bij de DS veel ontwikkelaars de kat uit de boom keken. Je merkt dat nu de DS een enorm succes is, er ook steeds meer ontwikkelaars games aankondigen/uitbrengen. De Wii profiteert hiervan en natuurlijk de pogingen van Nintendo om 3rd parties te interesseren. Activision, Ubisoft en helaas EA in mindere mate, gaan alle meerdere (iig in potentie) topgames uitbrengen voor de Wii. En dat zijn nog niet eens Japanse ontwikkelaars! Dus de games dat komt wel goed, ik verwacht ook heel veel niet Nintendo topgames!

Tja, verder natuurlijk helemaal eens met MP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

heb me dit weekend baten kaitos aangeschaft en al heel wat uren gespeeld. Battlesysteem is prachtig eens je het volledig door hebt :)

Een prangende vraag echter. Ik neem foto's van veel vijanden en merkt dat je deze voor heel wat geld kan verkopen. Ik durf ze echter niet te verkopen omdat ik vermoed dat er iemand me nog een verzamelquest gaat geven in de trend van "neem een foto van ieder wezen dat je tegenkomt" (genoeg rpg's die iets gelijkaardig doen)

Kan iemand me vertellen waar de foto's juist voor gebruikt worden?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Boeb0e schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:33:
heb me dit weekend baten kaitos aangeschaft en al heel wat uren gespeeld. Battlesysteem is prachtig eens je het volledig door hebt :)

Een prangende vraag echter. Ik neem foto's van veel vijanden en merkt dat je deze voor heel wat geld kan verkopen. Ik durf ze echter niet te verkopen omdat ik vermoed dat er iemand me nog een verzamelquest gaat geven in de trend van "neem een foto van ieder wezen dat je tegenkomt" (genoeg rpg's die iets gelijkaardig doen)

Kan iemand me vertellen waar de foto's juist voor gebruikt worden?
Je kunt ze rustig verkopen. In andere rpg's krijg je geld als je een vijand afmaakt; in deze moet je er iets meer moeite voor doen. Maar dat is alles wat die foto's zijn: geld :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Toch blijf ik het vreemd vinden dat EA nog geen Fifa game heeft aangekondigd voor de Wii. Die brengen Fifa volgens mij zo'n beetje altijd uit op elke console, ook al is hij net gelaunched en ook al is het een flop. Zouden ze misschien nog geen lekkere besturing gevonden hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:37:
[...]

Je kunt ze rustig verkopen. In andere rpg's krijg je geld als je een vijand afmaakt; in deze moet je er iets meer moeite voor doen. Maar dat is alles wat die foto's zijn: geld :)
idd maar wil je ze verkopen?

Ik heb een zeldzame foto van kalas waarop hij lacht 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-08 13:07
Als je eenmaal een foto hebt gemaakt van een wezen of character dan blijft deze in je bestand staan en kun je de foto dus rustig verkopen. Ergens in de menu's kun je zien welke kaarten je allemaal in je bezit hebt (gehad).

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oscar Mopperkont schreef op maandag 10 juli 2006 @ 10:38:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat EA nog geen Fifa game heeft aangekondigd voor de Wii. Die brengen Fifa volgens mij zo'n beetje altijd uit op elke console, ook al is hij net gelaunched en ook al is het een flop. Zouden ze misschien nog geen lekkere besturing gevonden hebben?
Maar ze hebben dan wel weer Madden wat toch ook best groot is? volgens mij waren de meeste best positief over die besturing.

Misschien dat ze nog met een aankondeging moeten komen? 2007 zou de eerste fifa dan zijn maar 2007 duurt nog wel even. En als het toch geen launchgame word hoef je het ook geen 6 maanden van tevoren aan te kondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 12:02:
[...]

Maar ze hebben dan wel weer Madden wat toch ook best groot is? volgens mij waren de meeste best positief over die besturing.

Misschien dat ze nog met een aankondeging moeten komen? 2007 zou de eerste fifa dan zijn maar 2007 duurt nog wel even. En als het toch geen launchgame word hoef je het ook geen 6 maanden van tevoren aan te kondigen.
Maar Fifa verschijnt vaak wel in oktober. Maar echte aankondigingen zijn er ook voor andere systemen ook nog niet geweest. Ik denk dat dat binnenkort wel gaat komen die aankondiging. EA brengt NSF Carbon ook wel naar de Wii zonder Wii functies, dus ze kunnen altijd nog op die manier Fifa naar de Wii brengen. Misschien krijgen we wel een geupgrade PSP/DS versie :). Ik zie ze er wel voor aan iig.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48
Als de Wii aanslaat dan volgen de 3rd parties vanzelf. De PS2 was naar ik begrijp geen feest om voor te ontwikkelen, maar dankzij de enorme userbase was je stom als je het als dev niet deed.
Voor de DS zie je hetzelfde (zoals al gezegd), developers zijn toch wat terughoudend geweest maar de userbase groeit zo snel dat ze allemaal nu wel willen!

Maar helaas hoeft het DS succes niet te betekenen dat de Wii ook succesvol gaat worden. De gameboy was oppermachtig toen de Cube uitkwam en ondanks een link mogelijkheid heeft de Cube nooit dergelijke mate van succes gekend! Wat wel weer is is dat de DS nieuwe gebruikers aantrekt die ook wel eens een Wii zouden kunnen aanschaffen!

[ Voor 33% gewijzigd door Deddiekoel op 10-07-2006 13:09 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjah een cube is in princiepe hetzelfde als een ps2 of xbox. De wii en DS zijn beide duidelijk anders dan de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussen een GBA en een Cube zitten duidelijke verschillen dan bij de DS en Wii. Verschillen blijven het zelfde, maar laatste 2 maken het beide mogelijk om 3d beelden te generen en om innovatieve gameplay te leveren, die voor iedereen toegankelijk is. Een 8 jarig nichtje zag ik van het weekend ook met een nieuwe DSlite, ze had zelfs al een hele serie games :Y) (nee ik heb het apparaat niet uit haar handen gegrist B) )

Nee, ik denk dat de DS nog wel een beeld kan geven, van wat we met de Wii kunnen verwachten. Allebei op het eerste gezicht niet een heldere naam (je kan me niet vertellen dat mijn nichtje, tante/oom weet waar DS voor staat... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Mijn punt is dat het succes van de DS geen garantie is voor Wii-succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:35:
Mijn punt is dat het succes van de DS geen garantie is voor Wii-succes.
Uiteraard. Maar de DS zou wel kunnen helpen om devs toch over de streep te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-08 17:57

rajackar

Blood Minister

De DS heeft zeker wel geholpen om devs wat meer open minded te maken. En het expiriment aangaan op de DS kon voor een dev redelijk goedkoop.
Op de Wii zal de investering wel wat groter maar ik denk dat meer devs daartoe bereid zijn omdat met de DS duidelijk gemaakt is dat er dus ruimte is voor nieuwe dingen en innovatieve gameplay.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fZeroNewbie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08-2024

fZeroNewbie

believe the reggie(revo)lution

De investering voor devs is lager dan voor de andere next-gen consoles. Ontwikkelen voor de Wii is goedkoop. Het eenige nadeel is dat je moelijker cross-platform games kan maken.

De DS is inderdaat geen garantie voor succes maar zeker wel een eye-opener. De DS heeft aangetoont dat je met leuke titels en gameplay verder komt dan graphics. In dat opzicht is de strijd van de DS tegen de psp goed te vergelijken met de strijd tussen de Wii en de ps3/xbox360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Resident Evil Wii schijnt volgende maand al in Official Nintendo Magazine UK onthuld te worden. Dat zou kunnen beteken dat het spel veel verder in ontwikkeling is dan RE5

Overigens heeft Denis Dyack gezegd dat als de Too Human trilogie een succes wordt, Eternal Darkness misschien ook een trilogie zal worden.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MetroidPrime schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:06:
Resident Evil Wii schijnt volgende maand al in Official Nintendo Magazine UK onthuld te worden. Dat zou kunnen beteken dat het spel veel verder in ontwikkeling is dan RE5

Overigens heeft Denis Dyack gezegd dat als de Too Human trilogie een succes wordt, Eternal Darkness misschien ook een trilogie zal worden.
Goed nieuws @ RE Wii. Ik ben toch best benieuwd hoe dat gaat werken met de wiimote. En natuurlijk ook de graphics. RE4 zag er echt super mooi uit, hopelijk weten ze zo in het begin van Wii, ook een echt mooi spel uit te brengen.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Al is het een versie op een doorontwikkelde RE4 engine, dan kan dat zowat niet anders :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imo is wiisports de titel ''free game'' niet waard aangezien ik het niks meer vind dan een uitgebreide demo (spellen zijn te beperkt). Wii + full game (zelda) voor 250dollar is wat ik eigelijk vanaf het begin al als redelijke prijs heb gesteld. 250 voor een wii zonder echte game is te duur, 250 euro is precies goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Laatst online: 15:40

hilgo

Clear your mind of can't.

Volgens mij rekenen ze in Australië met Australische dollars, zou niet logisch zijn om dan de prijzen in US dollars neer te zetten op hun site.. toch? (btw: 1 AU$ = 0.60€)

Persoonlijk vind ik 250 euro voor de Wii overigens te duur

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Willybubba schreef op dinsdag 11 juli 2006 @ 19:39:
Al is het een versie op een doorontwikkelde RE4 engine, dan kan dat zowat niet anders :D
Mja ok, das waar :P
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 00:14:
Imo is wiisports de titel ''free game'' niet waard aangezien ik het niks meer vind dan een uitgebreide demo (spellen zijn te beperkt). Wii + full game (zelda) voor 250dollar is wat ik eigelijk vanaf het begin al als redelijke prijs heb gesteld. 250 voor een wii zonder echte game is te duur, 250 euro is precies goed.
De spellen mogen dan wel niet echt uitgebreid zijn. Maar ze maken wel goed gebruik van de wiimote. En zo in het begin van een nieuwe console is het natuurlijk heel leuk om op die manier de games te besturen. Dat maakt het wel goed imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:20

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Verwijderd schreef op maandag 10 juli 2006 @ 22:08:
Tussen een GBA en een Cube zitten duidelijke verschillen dan bij de DS en Wii. Verschillen blijven het zelfde, maar laatste 2 maken het beide mogelijk om 3d beelden te generen en om innovatieve gameplay te leveren, die voor iedereen toegankelijk is. Een 8 jarig nichtje zag ik van het weekend ook met een nieuwe DSlite, ze had zelfs al een hele serie games :Y) (nee ik heb het apparaat niet uit haar handen gegrist B) )

Nee, ik denk dat de DS nog wel een beeld kan geven, van wat we met de Wii kunnen verwachten. Allebei op het eerste gezicht niet een heldere naam (je kan me niet vertellen dat mijn nichtje, tante/oom weet waar DS voor staat... )
De grootste vooruitgang is dat de DS en Wii Draadloos zijn, dan hoef je geen dure kabel meer te kopen en aan te sluiten, en steeds je game boy op het juiste moment aanzetten, en als je dan helemaal klaar bent blijkt opeens dat je ook nog een Game boy versie van het spel nodig hebt om iets met de link te kunnen doen. :/

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmz, vind dat niet echt een noodzakelijke vooruitgang. Het maakt het makkelijker, maar vergroot niet je 'spelervaring' naar mijn idee.

Maar het is indd een mooie vooruitgang, maar wees eerlijk: we hadden niks anders verwacht en mogen verwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iznogood
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@IGN:
July 12, 2006 - Nintendo has released a batch of new art pieces for its anticipated new Wii action adventure The Legend of Zelda: Twilight Princess. The works showcase new characters and locations featured in the upcoming title, which is set to launch with the new console later this year.

Readers can download the new media by clicking on the images section below
Link: http://wii.ign.com/articles/718/718281p1.html

Just as Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
EA blijkt dit jaar maar 2 van zijn 20 titels op de Wii uit te brengen. In totaal komen er maar 3 spellen naar de DS en GBA dit jaar. Het lijkt er op dat EA Nintendo niet meer ondersteunt.

EDIT:Bron

[ Voor 15% gewijzigd door MetroidPrime op 13-07-2006 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
MetroidPrime schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:45:
EA blijkt dit jaar maar 2 van zijn 20 titels op de Wii uit te brengen. In totaal komen er maar 3 spellen naar de DS en GBA dit jaar. Het lijkt er op dat EA Nintendo niet meer ondersteunt.
Bron? Er komt dus ook geen Fifa? Iets zegt me dat die lijst niet compleet is, het lijkt me sterk dat EA geen Fifa gaat uitbrengen :z

De oktober release lijkt steeds geloofwaardiger te worden:
ATI has seen the contribution from its consumer electronics business rising by 5 per cent over the course of the year to reach the 20 per cent mark.
The remote sensor for the Wii's unique controller is produced by PixArt Imaging, which is also reporting a rise in orders; the company has said that shipments of the chip may reach a million units in August.
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=18205
THQ gibt bekannt, dass Cars im November 2006 in Europa erscheinen wird. Nach SpongeBob: Kreatur aus der Krossen Krabbe, das im Oktober 2006 erhältlich sein soll, ist es der zweite Wii-Titel von THQ.
http://gamefront.de/

Daarnaast is er op IGN een artikel over CoD 3 verschenen incl. screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/717/717777/call-of-duty-3-20060711104634860-000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/717/717777/call-of-duty-3-20060711104634204-000.jpg

http://wii.ign.com/articles/717/717777p1.html (helaas weinig Wii specifieke info, maar wel grotere versies van de shots)

[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 13-07-2006 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT:Bron
Tja EA is nou eenmaal een incompetent bedrijf wat niks kan met iets wat anders is omdat het lui honden zijn. Maar ik dacht dat ze een speciaale studio voor de Wii hadden opgericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Hoedje schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 11:27:
Daarnaast is er op IGN een artikel over CoD 3 verschenen incl. screenshots:

[afbeelding]

[afbeelding]

http://wii.ign.com/articles/717/717777p1.html (helaas weinig Wii specifieke info, maar wel grotere versies van de shots)
Die screenshot zijn al een hele tijd geleden uitgekomen...
Dat in die tank rijden ziet er ook een beetje vreemd uit imo. En als je kijkt naar:
Battle Action sequences will also take advantage of the Wii's unique control aspects, though specifics were not revealed.
Hebben ze dan maar gewoon wat verzonnen hoe ze denken dat de controls gaan werken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Laatst online: 30-07 09:05
Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:04:
[...]

Tja EA is nou eenmaal een incompetent bedrijf wat niks kan met iets wat anders is omdat het lui honden zijn. Maar ik dacht dat ze een speciaale studio voor de Wii hadden opgericht?
Niet omdat ze lui zijn, omdat ze in hun broek schijten om wat risico te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DeepSeven schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 13:29:
[...]

Niet omdat ze lui zijn, omdat ze in hun broek schijten om wat risico te lopen.
Ik denk niet dat ze bang zijn om risico te lopen. EA komt over als het stereotype van een Amerikaans bedrijf. Er moet altijd een zo hoog mogelijke winst behaald worden en daarbij is alles geoorloofd. Als je al zover gaat om de overuren van personeel niet te willen uitbetalen, dan past risico nemen al helemaal niet meer in het kostenplaatje. Je weet immers nooit zeker of het zal lonen om risico te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

MetroidPrime schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 14:15:
[...]

Ik denk niet dat ze bang zijn om risico te lopen. EA komt over als het stereotype van een Amerikaans bedrijf. Er moet altijd een zo hoog mogelijke winst behaald worden en daarbij is alles geoorloofd. Als je al zover gaat om de overuren van personeel niet te willen uitbetalen, dan past risico nemen al helemaal niet meer in het kostenplaatje. Je weet immers nooit zeker of het zal lonen om risico te nemen.
jah, hé. Anders is 't geen risico meer hè.

* J2pc mist sierra. Altijd leuke games gemaakt

ach, als EA ziet dat de wii wel een top wordt, komen de big-budget-15-in-een-dozijn-deel-xy vanzelf wel

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan er persoonlijk niet echt rouwig om zijn. Op de gamecube heb ik exact 0 spellen van EA gespeeld. ;)

Maar het is wel jammer voor "het grote publiek". Ze hebben toch altijd de games die de massa wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een toeval net nu jullie het over EA hebben :)
http://www.wii-gamer.nl/text.php?id=145

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik moet trouwens zeggen dat ik nu een tijdje na de E3 wel minder interesse begin te krijgen in de Wii. De E3 was erg overdonderend en super en daarna was er ook een heleboel Wii nieuws. Op dit moment is er vrijwel geen echt nieuws/aankondigingen, op een paar wazige japanse titels na, waarvan we maar moeten afwachten of we ze in europa gaan zien. Dan zie je weer COD screens, waarvan de Wii screens echt stukken minder zijn dan die op de PS3/X360.

Nintendo had tijdens de E3 gewoon een launchdatum moeten noemen op of net na de E3 en er voor moeten zorgen dat het Wii nieuws goed verdeeld kwam. We zitten nu echt in een zwart gat kwa Wii nieuws eigenlijk. Het is onderhand alweer bijna augustus en er zijn maar weinig trailers/screens gereleased. Mijn interesse begint echt af te nemen. Misschien dat dat straks als de launchdate bekent wordt wel weer terugkomt, maar op het moment begin ik steeds meer naar een X360 te hangen. Meer mensen die hier last van hebben?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smoonshine schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:50:
Ik moet trouwens zeggen dat ik nu een tijdje na de E3 wel minder interesse begin te krijgen in de Wii. De E3 was erg overdonderend en super en daarna was er ook een heleboel Wii nieuws. Op dit moment is er vrijwel geen echt nieuws/aankondigingen, op een paar wazige japanse titels na, waarvan we maar moeten afwachten of we ze in europa gaan zien. Dan zie je weer COD screens, waarvan de Wii screens echt stukken minder zijn dan die op de PS3/X360.

Nintendo had tijdens de E3 gewoon een launchdatum moeten noemen op of net na de E3 en er voor moeten zorgen dat het Wii nieuws goed verdeeld kwam. We zitten nu echt in een zwart gat kwa Wii nieuws eigenlijk. Het is onderhand alweer bijna augustus en er zijn maar weinig trailers/screens gereleased. Mijn interesse begint echt af te nemen. Misschien dat dat straks als de launchdate bekent wordt wel weer terugkomt, maar op het moment begin ik steeds meer naar een X360 te hangen. Meer mensen die hier last van hebben?
Je bent duidelijk nieuw bij Nintendo. Hun doen alles volgens het boekje en haast niks lekt uit(hooguit een dag van te voren). Als Nintendo zegt: September. dan is het september eer dat we weer iets te horen krijgen. ze zijn erg strikt daarin, en laten niks aan het toeval over. Daarnaast is haast iedereen nu van zijn vakantie aan het genieten en brengt Nintendo traditioneel in augustus ook nog wat nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Verwijderd schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:55:
[...]

Je bent duidelijk nieuw bij Nintendo. Hun doen alles volgens het boekje en haast niks lekt uit(hooguit een dag van te voren). Als Nintendo zegt: September. dan is het september eer dat we weer iets te horen krijgen. ze zijn erg strikt daarin, en laten niks aan het toeval over. Daarnaast is haast iedereen nu van zijn vakantie aan het genieten en brengt Nintendo traditioneel in augustus ook nog wat nieuws.
Nieuw valt nog wel mee. Heb alle Nintendo consoles wel bespeeld, maar het is wel zo dat ik pas sinds de Wii het Nintendo nieuws wat meer aan het volgen ben. Het komt ook wel, doordat er voor de Cube echt helemaal niets uitkomt op dit moment. Ik vind het gewoon raar dat er ook kwa aankondigingen bijna niets is. Voor de PS3 en X360 komt de ene aankondiging na de andere en zie je ook een boel screens. Die screens geven mij echt een Wow gevoel en als je dan de Wii screens ziet is dat wel even slikken. Tuurlijk is de gameplay anders en waarschijnlijk ook wel toffer, maar dat zie je zo slecht aan de screens.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Vanitas schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 12:10:
[...]

Hebben ze dan maar gewoon wat verzonnen hoe ze denken dat de controls gaan werken :?
Nee, ze maken natuurlijk gebruik van.... HET LAATSTE GEHEIM VAN DE WII!

So, uhm, yeah. Zijn die er nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Whut?! schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:22:
[...]

Nee, ze maken natuurlijk gebruik van.... HET LAATSTE GEHEIM VAN DE WII!

So, uhm, yeah. Zijn die er nog?
Er zijn zeker nog geheimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Smoonshine schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 20:20:
[...]

Nieuw valt nog wel mee. Heb alle Nintendo consoles wel bespeeld, maar het is wel zo dat ik pas sinds de Wii het Nintendo nieuws wat meer aan het volgen ben. Het komt ook wel, doordat er voor de Cube echt helemaal niets uitkomt op dit moment. Ik vind het gewoon raar dat er ook kwa aankondigingen bijna niets is. Voor de PS3 en X360 komt de ene aankondiging na de andere en zie je ook een boel screens. Die screens geven mij echt een Wow gevoel en als je dan de Wii screens ziet is dat wel even slikken. Tuurlijk is de gameplay anders en waarschijnlijk ook wel toffer, maar dat zie je zo slecht aan de screens.
Tja, daar heb je best wel gelijk in. Maar ik snap ook wel waarom Nintendo dat zo doet. Kijk maar naar de wiimote, dan showen ze dat, en de volgende E3 komt Sony aanzetten met een of ander controller die gemaakt is met de gedachtte van "Wij moeten ook zoiets, maar zijn niet in staat om zo snel iets goeds te maken.". En zo gaat het ook met games...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-08 15:39
Ik heb nu voor in de auto een portable dvd speler. En hier kan ook een gamecube op aangesloten worden.

Alleen ik zit met 1 probleem. Hoe krijgt de gamecube zijn stroom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Smoonshine schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 19:50:
Ja een beetje wel. Niet zozeer dat ik interesse verlies in de wii, maar dat de games me nog niet zo aanspreken. Hier en daar zit wel een leuke titel, maar voor 50 of 60 euro wil ik wel iets hebben waar ik zeker plezier van heb (en ook niet maar 15 uur). In het begin was ik ook helemaal hyped over de wii, maar toen ik eens serieus naar de lineup van games keek viel het wat tegen. Echt heel veel komt van nintendo zelf, terwijl ik toch wat meer naar de "serieuze" titels neig, hopelijk krijgen ze dus nog veel meer 3rd party support.
Waarschijnlijk ga ik toch wel een wii kopen, zeker als hij 200 of minder is. 250 vind ik net iets over de drempel, ik denk ook dat als ze onder de 220 zullen zitten met de prijs veeeel meer verkopen dan op 250.

Ik wil echter ook steeds meer de xbox360. Gears of war en vooral mass effect zijn echt wel titels waar ik naar uit zit te kijken. En dan heb je nog halo 3, fable 2 en een gigantische lijst van games. Verder hoor ik niks dan lof over xbox live. Ach, misschien overtuig ik me broer er 1 te kopen :Y) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
DeepSeven schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:55:
[...]

Ja een beetje wel. Niet zozeer dat ik interesse verlies in de wii, maar dat de games me nog niet zo aanspreken. Hier en daar zit wel een leuke titel, maar voor 50 of 60 euro wil ik wel iets hebben waar ik zeker plezier van heb (en ook niet maar 15 uur). In het begin was ik ook helemaal hyped over de wii, maar toen ik eens serieus naar de lineup van games keek viel het wat tegen. Echt heel veel komt van nintendo zelf, terwijl ik toch wat meer naar de "serieuze" titels neig, hopelijk krijgen ze dus nog veel meer 3rd party support.
Ik vraag me af wat je met "serieuze titels" bedoelt. Dit kan zoveel betekenen. Als je er mee bedoeld wat ik denk dat je er mee bedoeld, dan zijn er al zat serieuze titels aangekondigd van Nintendo zelf. Ik vraag me ook af in hoeverre je eerdere ervaring met Nintendo en andere consoles hebt.
Waarschijnlijk ga ik toch wel een wii kopen, zeker als hij 200 of minder is. 250 vind ik net iets over de drempel, ik denk ook dat als ze onder de 220 zullen zitten met de prijs veeeel meer verkopen dan op 250.

Ik wil echter ook steeds meer de xbox360. Gears of war en vooral mass effect zijn echt wel titels waar ik naar uit zit te kijken. En dan heb je nog halo 3, fable 2 en een gigantische lijst van games. Verder hoor ik niks dan lof over xbox live. Ach, misschien overtuig ik me broer er 1 te kopen :Y) .
Xbox Live is volgens mij alleen leuk als je een aantal mensen kent die ook de Xbox en Live hebben. Ik heb zelf ook een Xbox 360 en ken verder niemand met de console. Als je een random-match gaat doen, dan kom je vrijwel alleen bij de grootst mogelijke eikels tegen en weet je niet snel genoeg waar de mute-knop zit. Overigens kun je op de Wii ook online spelen en, in tegenstelling tot Xbox Live, kost het je niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

n0isH schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 23:43:
Ik heb nu voor in de auto een portable dvd speler. En hier kan ook een gamecube op aangesloten worden.

Alleen ik zit met 1 probleem. Hoe krijgt de gamecube zijn stroom?
Google: Auto Gamecube of Gamecube car adapter:

Afbeeldingslocatie: http://www.gamestar.nl/images/GameCube_autoadapter.jpg

Zijn dus standaard oplossingen voor.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Toch is EA redelijk bezig met de Wii..
EA Wiilly Excited
The company confirms six custom titles for Nintendo's new system.
by Daemon Hatfield

July 13, 2006 - Nintendo fans fearful of lackluster Wii third party contributions can break open the champagne, as EA has confirmed major support for the upcoming Wii system. According to an official release, EA has at least six Wii games currently in development, representing the Madden, Godfather, Tiger Woods, Harry Potter, Need for Speed, and SSX franchises.

All of these titles are being custom built to take advantage of the Wii's unique control scheme. Madden NFL, which received mixed reactions at this year's E3, will be demonstrated later today at EA's Studio Showcase 2006.

"Once we started to experiment with Madden on Wii, there was an explosion of innovation. Everyone in the studio is energized by the creative opportunity afforded by both the hardware and controller," said John Schappert, Senior VP and General Manager, EA. "By reaching into our catalogue, we are able to bring a fresh and distinctive experience to some of EA's most popular franchises. Creatively, the game play possibilities are staggering and endless."

EA will be announcing even more Wii titles in the coming months.

[ Voor 3% gewijzigd door Max|Burn op 14-07-2006 07:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
MaxBurn schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 07:32:
Toch is EA redelijk bezig met de Wii..
[...]
De enigste titel waar in naar uit kijk van dat lijstje is SSX. Ik heb me altijd heel goed vermaakt met de vorige games van die reeks, behalve On Tour die heb ik nog niet gespeeld, dus het zal vast wel goedkomen met de fun van SSX Wii. Het lijkt me vooral leuk om het met de Wiimote te besturen. Ik vraag me af of ze ook bewegingen van wiimote bij de tricks gaan gebruiken. Dan kan het nog wel es lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 01:52:
[...]

Ik vraag me af wat je met "serieuze titels" bedoelt. Dit kan zoveel betekenen. Als je er mee bedoelT wat ik denk dat je er mee bedoelT, dan zijn er al zat serieuze titels aangekondigd van Nintendo zelf. Ik vraag me ook af in hoeverre je eerdere ervaring met Nintendo en andere consoles hebt.
Metroidprime, je bent echt één van de grootste nintendo kenners hier. Je hebt waarschijnlijk alle nintendo consoles gehad en een verzameling games die m'n verbeelding te boven gaat... :p

Maw, ik bewonder je kennis en apprecieer de moeite die je steekt in dit topic.

Maaaaar... Je hoeft niet steeds zo in de verdediging te gaan als een ware nintendo crusader ;)

Mijn bold aangegeven uitdrukking is nu precies wat ik bedoel. Uiteraard zal elke nintendo fan de Wii aanschaffen en kijken ze daar echt naar uit. (en de nintendo fans op console gebied zijn nu misschien in de minderheid, maar volgens mij is het een heel trouwe een aangename community)

Daarentegen moet je het soms ook eens bekijken uit de ogen van de gewone consument, en de casual gamer. En dat is nu precies de doelgroep waar nintendo hoopt MASSAS mensen over de streep te trekken in het nintendo kamp. Dus die historische bagage... Allemaal goed en wel, maar de grote user base zal toch moeten komen uit de groep die NIET dezelfde voorkennis en inleving heeft als jij. Mensen die ooit wel eens een NES of SNES hebben gehad, en nog wel eens 'een console' willen aanschaffen, bovendien redelijk geprijsd.

Dus als je de Wii bij voorbaat voorbehoudt aan mensen met eerdere ervaring van de meeste nintendo consoles en helemaal 'into' nintendo zijn zal het slechts een matig succes worden, gelijkaardig aan dat van de GC.

Maw, die eerdere ervaring zou totaal geen argument mogen zijn voor de Wii. De Wii moet op zichzelf staan en met een frisse aanpak ook de outsiders binnenhalen. Kijk maar naar hoe goed dit is geslaagd met de DS... Think outside the box... Veel mensen die een DS hebben zouden anders nooit een gameconsole hebben aangeschaft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Denk toch wel dat er wat toch heel wat serieuze games zijn aangekondigd.

Red Steel springt natuurlijk direct in het oog. Maar Nintendo zelf heeft ook nieuwe dingen zoals project HAMMER, Excite truck (ok, niet echt serieus) en dat spel met die rampen.

Daarnaast doet ook EA een duit in het zakje met The Godfather, Madden en Tiger Woods. In mijn ogen toch ook serieuze (en grote) games.

Ik denk echter toch dat die massas mensen over de streep worden getrokken door games als Wii Sports, Wario en de wat meer vernieuwende concepten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Deddiekoel schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:38:
Denk toch wel dat er wat toch heel wat serieuze games zijn aangekondigd.

Red Steel springt natuurlijk direct in het oog. Maar Nintendo zelf heeft ook nieuwe dingen zoals project HAMMER, Excite truck (ok, niet echt serieus) en dat spel met die rampen.

Daarnaast doet ook EA een duit in het zakje met The Godfather, Madden en Tiger Woods. In mijn ogen toch ook serieuze (en grote) games.

Ik denk echter toch dat die massas mensen over de streep worden getrokken door games als Wii Sports, Wario en de wat meer vernieuwende concepten.
Yeah want als ik dat soort 'serieuze' dingen wil spelen, koop ik wel een 360 of PS3 en geniet van 10x betere graphics ;)

Een nintendo koop je toch niet voor de 13-in-een-dozijn shooters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 16:27:
[...]

Metroidprime, je bent echt één van de grootste nintendo kenners hier. Je hebt waarschijnlijk alle nintendo consoles gehad en een verzameling games die m'n verbeelding te boven gaat... :p

Maw, ik bewonder je kennis en apprecieer de moeite die je steekt in dit topic.

Maaaaar... Je hoeft niet steeds zo in de verdediging te gaan als een ware nintendo crusader ;)
Nee, je snapt me verkeerd. Ik wil die jongen advies geven welke console hij beter kan kopen. Hij zegt dat hij liever serieuze spellen heeft dan Nintendo spellen. Daar is het gewoon belangrijk om twee dingen bij te weten: wat versta iemand onder serieuze spellen en of die persoon wel eens eerder een Nintendo spel gespeeld heeft. Een paar pagina's terug heb ik zelfs iemand nog geadviseerd om een Xbox 360 en daar eventueel de Wii bij te kopen. ;)

EDIT: En ik durf te wedden dat er anderen zijn die veel meer over Nintendo weten dan dat ik weet.

[ Voor 7% gewijzigd door MetroidPrime op 14-07-2006 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
MetroidPrime schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 17:21:
[...]

Nee, je snapt me verkeerd. Ik wil die jongen advies geven welke console hij beter kan kopen. Hij zegt dat hij liever serieuze spellen heeft dan Nintendo spellen. Daar is het gewoon belangrijk om twee dingen bij te weten: wat versta iemand onder serieuze spellen en of die persoon wel eens eerder een Nintendo spel gespeeld heeft. Een paar pagina's terug heb ik zelfs iemand nog geadviseerd om een Xbox 360 en daar eventueel de Wii bij te kopen. ;)

EDIT: En ik durf te wedden dat er anderen zijn die veel meer over Nintendo weten dan dat ik weet.
Met serieus bedoel ik het onderscheid tussen de realistische spellen en de wat meer kinderachtige. Dat laatste is niet negatief, die kunnen zelfs juist vele malen meer plezier brengen, maar het ligt nu eenmaal niet iedereen. En vroeger heb ik ook mario en donkey kong gespeelt en dat was helemaal geweldig, ik vraag me alleen af of ik daar nu nog steeds zoveel plezier aan kan beleven.
Heb het met een paar gasten uit mijn klas ook over de wii gehad, en 5 van de 6 vonden de spellen ook nog wat te "blij" en hoopte op wat meer games ala red steel. Kun je wel roepen, koop dan een xbox360, maar het is juist het concept van de wii dat ons aan spreekt.
Ik wil ook verder de wii niet bashen ofzo hoor, ik vind de innovativiteit van nintendo geweldig en wil dat ook zeker aanmoedigen door hun console te kopen. Alleen twijfel ik dus nog over de spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Daarom had MP het ook over ervaring ermee hebben. Het vervelende is dat vrijwel iedereen die geen Gamecube heeft de spellen afdoet als blij. Inderdaad de graphics zijn zo. Maar de gameplay van vrijwel al die spellen is zo geweldig goed. Daarom was en is spelen ook geloven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

De graphics zijn ook nog eens lang niet altijd in Nintendo-kleuren hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Ik vind het ook wel positief dan Nintendo nu zelf ook games aan het ontwikkelen is die een wat meer "mature" thema hebben (project hammer, disaster (of heet ie anders) ). Het begint er iig op te lijken dat ze echt alle groepen gamers willen aanspreken. Ik kan dat alleen maar toejuichen en hoop dat ze dat ook echt gaan volhouden.

Shrouded by night, but with steady stride. Colored by blood, but always clear of mind. - AMD 9800X3D - Asus RTX 5090 Astral - PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
De synch knop onder het klepje van de Wii blijkt volgens IGN inderdaad te zijn om controllers aan de console te koppelen. Volgens hetzelfde artikel werkt de Wiimote op twee AA batterijen die 30-60 uur meegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rajackar

rajackar

Blood Minister

Toch jammer dat ze niet voor een accu met charger gaan. Dat zou het helemaal afmaken imo. Maar met de wavebird ben ik ook prima tevreden dus het zal wel goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies Rajacker! Wavebird zit wel snor, maar ook ik vind dit wel beetje jammer :P Had graag een brandstofcel gezien :) Geef je hem eens in de maand een druppel water ofzo... Voor de rest niet in de zon zetten en niet op een te droge plek bewaren.

Nee, ff serieus. Nieuwsbericht van IGN heeft dus bovenstaand +++ dingen, maar dat van die omgevinslichten enzo hebben ze nog steeds niet opgelost :( Betwijfel nu of ze dat nog gaan doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Verwijderd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:49:
Nee, ff serieus. Nieuwsbericht van IGN heeft dus bovenstaand +++ dingen, maar dat van die omgevinslichten enzo hebben ze nog steeds niet opgelost :( Betwijfel nu of ze dat nog gaan doen...
Ik heb ergens gelezen dat dat alleen een probleem is als de lightbron direct in het gezichtsveld van de sensor op de controller staat. Ambilight zou dus geen probleem moeten zijn en een halogeenlamp zou alleen problemen veroorzaken als deze naast de TV zou staan. Ik hoop dat het klopt, want dan zou halogeenverlichting in de meeste gevallen geen problemen mogen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:16
rajackar schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 15:28:
Toch jammer dat ze niet voor een accu met charger gaan. Dat zou het helemaal afmaken imo. Maar met de wavebird ben ik ook prima tevreden dus het zal wel goedkomen :)
Waarom? Dit is in feite veel handiger. Als je batterijen leeg zijn, gewoon even wisselen en je kan weer door. Geen gedoe met niet-opgeladen controllers en met accu's die niet goed meer opladen en zo. En dit is nog wat "draadlozer" want als je met een lader gaat werken, moet je die ook weer ergens wegzetten, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Seal64 schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 17:07:
[...]
Waarom? Dit is in feite veel handiger. Als je batterijen leeg zijn, gewoon even wisselen en je kan weer door. Geen gedoe met niet-opgeladen controllers en met accu's die niet goed meer opladen en zo. En dit is nog wat "draadlozer" want als je met een lader gaat werken, moet je die ook weer ergens wegzetten, lijkt me.
Ik denk dat dit toch sterk af hangt van persoonlijk voorkeur. Ik heb een hekel aan zaken met batterijen. Ik had liever een geintegreerde accu gezien met een chargestation (zoals in het begin ook zo leek te zijn). Ik weet nu al dat als ik net lekker aan het gamen ben de batterijen kappen, net op een zondag met geen nieuwe batterijen in de aanslag. Terwijl als je een accu hebt die 30~60 urr meegaat die je braaf elke keer op het chargestation zet je er niet meer naar om hoeft te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Deddiekoel schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:23:
[...]

Ik denk dat dit toch sterk af hangt van persoonlijk voorkeur. Ik heb een hekel aan zaken met batterijen. Ik had liever een geintegreerde accu gezien met een chargestation (zoals in het begin ook zo leek te zijn). Ik weet nu al dat als ik net lekker aan het gamen ben de batterijen kappen, net op een zondag met geen nieuwe batterijen in de aanslag. Terwijl als je een accu hebt die 30~60 urr meegaat die je braaf elke keer op het chargestation zet je er niet meer naar om hoeft te kijken.
Precies, lijkt mij ook ideaal. En dan gewoon een los oplaadpunt dat je naast de bank kunt zetten, dan blijft het ook allemaal echt mobiel, je hoeft er niet voor naar de TV te lopen.

[ Voor 6% gewijzigd door SD5k op 16-07-2006 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
Het heeft beide wel voordelen moet ik zeggen. Als het met een accu werkt dan zal die na verloop van tijd ook steeds minder worden en dan moet je weer een nieuwe accu kopen. En dat zal toch wel een stukje duurder zijn dan 2 nieuwe AA batts erin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
Deddiekoel schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:23:
[...]

Idd, en 30 uur is echt niet veel. Lekker aan het gamen en opeens afgekapt worden is toch echt wel zuur hoor. Ik koop er iig gelijk wat extra bij als ik de wii haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Vanitas schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:51:
Het heeft beide wel voordelen moet ik zeggen. Als het met een accu werkt dan zal die na verloop van tijd ook steeds minder worden en dan moet je weer een nieuwe accu kopen. En dat zal toch wel een stukje duurder zijn dan 2 nieuwe AA batts erin.
Tsja, met dat minder worden heb je gelijk, maar als je de controllers gewoon na het spelen weer in de charger drukt heb je daar nooit last van lijkt mij. Misschien dat Nintendo nog wel met een of ander accupack komt voor de controllers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
Smoonshine schreef op zondag 16 juli 2006 @ 12:59:
[...]

Tsja, met dat minder worden heb je gelijk, maar als je de controllers gewoon na het spelen weer in de charger drukt heb je daar nooit last van lijkt mij. Misschien dat Nintendo nog wel met een of ander accupack komt voor de controllers.
Dat hangt van de accu af. Sommige accu's zouden daar juist kapot van gaan.

Een standalone lader met 2 accu's lijkt mij het beste. Je controller zit niet met kabels aan je console vast als je wilt opladen en als er een accu leeg is stop je hem in de lader en haal je de andere accu er weer uit om te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
Die heb ik ook, maar toch geef ik de voorkeur aan een geintegreerde accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:35

JvS

Ik heb hem zelf ook

MetroidPrime schreef op zondag 16 juli 2006 @ 13:02:
[...]

Dat hangt van de accu af. Sommige accu's zouden daar juist kapot van gaan.
Ja, nikkel - cadmium batterijen en in mindere mate Nikkel - Metaal Hybride, dat noemen ze het geheugen effect. Tegenwoordig speelt dat met accu's die in apparaten ingegebouwd zitten niet meer, dat zijn bijna altijd wel lithium cellen, en die kan je altijd aan de lader hangen (sterker nog, ze mogen niet helemaal leeglopen en dat wordt door de apparaten geregeld, daarom schijnen er ook geen oplaadbare penlites te zijn met lithium, omdat die aansturing dan onbekend is).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Omdat we toch al lekker bezig waren met EA. Er is een trailer van Need For Speed: Carbon uitgekomen en ook wat screenshots zijn released. Ik ben blij verrast. Je weet natuurlijk nog niet hoe het speelt, maar ik hoop dat EA nu echt gaat voor kwaliteit vs. kwantiteit.

Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/nfscarbon_01.jpg

Trailer
Meer info op GoNintendo

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.