[Orange] ADSL Family+Telefonie ervaringen (Deel XI) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 25.866 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Ik heb nu sinds 2 maand een Wanadoo Orange Family ADSL verbinding en ben er erg over te spreken. De snelheid is erg stabiel.

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 19448 Kb
Afname Dichtbij : 17.9 (dB)
Ver weg : 5.6 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 8 (dB)
Ver weg : 13 (dB)
HEC-teller 20487
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 1498
ES-teller van 1 dag 0

Het enige 'probleem' wat ik heb is dat het logo iedere keer weer aan gaat :S
Om de paar dagen staat dat nare knipperende logo gewoon weer aan.
Zou ik gewoon zonder problemen het ledje eruit kunnen slopen?

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Zou ik niet doen bij een apparaat dat je in bruikleen hebt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:59

vr6-only

Blub Blub

nieuwe firmware is uit.

Afbeeldingslocatie: http://i74.photobucket.com/albums/i241/senoer/th_liveboxupdate.jpg

via het update knopje binnen gehaald!

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Adder
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-09 18:32

The Adder

Happy racing from Holland

vr6-only schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 10:44:
nieuwe firmware is uit.

[afbeelding]

via het update knopje binnen gehaald!
JA! jammer dat het niet meer automatisch gaat maar aan de andere kant kan je nu met "real" animaties bekijken hoe het update process verloopt ;)

Is er iets bekend over een "change log" o.i.d.?

P.S. Nu een iets hogere Downstream (14236 ipv 13500) !

1e Kona: Premium Sky, Wit, 64kWh, schuifdak, Michelin, 76000km, [juni 2021->juni 2023->GESTOLEN] | 2e Kona: Limited Sky, Azur Blauw, 64kWh, Juni 2021, schuifdak, Michelin, 75000km, [juni 2023->]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

The Adder schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:00:
[...]

JA! jammer dat het niet meer automatisch gaat maar aan de andere kant kan je nu met "real" animaties bekijken hoe het update process verloopt ;)

Hoelang duurt het dan voordat die realanimaties beginnen :Z Zit nu al 7 minuten te kijken naar een regeltje dat zegt "Bezig met zoeken naar nieuwe software. "

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-11-2023
bjck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:49:
Neem nou gewoon een usenet abonnementje ergens. Per 30 dagen bij Eweka of TweakNEWS gewoon voor nog minder dan een tientje per maand. Wanadoo Family is al erg scherp geprijst ten opzichte van andere providers dus zo erg veel is het niet bovenop je maandbedrag voor 'internet' ;)

Of je neemt een jaar abonnement bij TweakNEWS (na 10 dagen gratis proberen eventueel) en je krijgt korting. Dat is nog niet het fijnste ervan bij zo'n jaar abonnement eigenlijk, maar wel dat je 1x betaalt en je een jaar lang niet hoeft na te denken en niet te wachten op je downloads.
Heb ik ook bij Eweka. Maar ik deel dit dan weer met iemand. Ik betaal de ene maand 7,50 euro en mijn maat de andere maand 7,50 euro. Max. mag je 4 lijntjes open gooien, dus we doen er allebij max. 2 open. Dan haal ik nog een snelheid van boven de 1000 kb/s.
En een film van een maand oud ophalen is geen probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Ik kom met Orange family ook niet boven de 4 Mb netto. Tevens is die Orange Open reclame ook al gelogen. Let op: Orange blokkeert poort 25. Als je een eigen mail adres hebt (bijvoorbeeld van je werk), dan moet je thuis telkens de uitgaande mail server aanpassen. Anders kun je niet mailen.

Veel van de helpdesk medewerkers weten dit zelf ook niet. Na veel zoeken geven ze het toe. Zij noemen dit "beveiliging" Ik noem het lastig. Ondanks het toegeven houden ze me wel aan het jaar lidmaatschap. Orange Closed is het dus....

Daar mag een reclame code commisie zich wel eens over buigen...

Rinus
Wat bedoel je nu precies met poort 25 geblokkeerd? In de modem? of op het netwerk zelf?
Ik ondervind geen problemen met de e-mail. Zowel externe e-mail als e-mail van mijn eigen domein, afgeleverd bij de webserver die op mijn abo hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

funkyduck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:29:
[...]

Wat bedoel je nu precies met poort 25 geblokkeerd? In de modem? of op het netwerk zelf?
Ik ondervind geen problemen met de e-mail. Zowel externe e-mail als e-mail van mijn eigen domein, afgeleverd bij de webserver die op mijn abo hangt.
Voor uitgaande email (= poort 25) moet je gebruik maken van de orange smtp-server. Orange laat geen andere mailservers toe. Dit doen ze om spam vanaf hun netwerk tegen te gaan. Opzich geen drama, want afzender etc kan je gewoon op je eigen account houden. Niemand ziet iets terug dat het via orange.. ja misschien als je de source van het emailtje bekijkt.

@Lindoorn2:

Hoezo "heel de tijd opnieuw instellen"
Is toch een kwestie van 1x de smtp server op die van orange zetten...

[ Voor 7% gewijzigd door Tutti-frutti op 19-07-2006 11:42 ]

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Tutti-frutti schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:19:
[...]

Hoelang duurt het dan voordat die realanimaties beginnen :Z Zit nu al 7 minuten te kijken naar een regeltje dat zegt "Bezig met zoeken naar nieuwe software. "
dat deed ie bij mij ook. op gegeven moment heb ik de browser gesloten en starte ik firefox op.
gaf een fout aan. ik starte internet explorer op (via IE naar de livebox doet het beter dan firefox bij mij)
en toen kreeg ik zo'n update scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Tutti-frutti schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:41:
[...]

Voor uitgaande email (= poort 25) moet je gebruik maken van de orange smtp-server. Orange laat geen andere mailservers toe. Dit doen ze om spam vanaf hun netwerk tegen te gaan. Opzich geen drama, want afzender etc kan je gewoon op je eigen account houden. Niemand ziet iets terug dat het via orange.. ja misschien als je de source van het emailtje bekijkt.

@Lindoorn2:

inderdaad, ik heb even een test gedaan en ik kan vanaf outlook express niet connecten met een andere smtp-server. Wel kan ik in een dos box die smtp server pingen. Dat is gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:49

Praetextatus

the dutch_paki

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 14:01:
[...]

news.orange.nl werkt hier! Wel is hij erg traag met downloaden (50 kbs???)
Dat kom de nieuwsgroepen zijn gecapped op 50 kbs :) En ook op maximaal 3 threads gelijkertijd :)
Maar dat stond ergens in dit topic al. ;)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Mystikal_
  • Laatst online: 12:06

_Mystikal_

ja gewoon, enzo....

funkyduck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:55:
[...]

inderdaad, ik heb even een test gedaan en ik kan vanaf outlook express niet connecten met een andere smtp-server. Wel kan ik in een dos box die smtp server pingen. Dat is gek.
schiet maar eens een telnet naar een andere smtp op poort 25, wordt ook geblocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muse
  • Niet online
[...]
@Lindoorn2:

Wat dacht je van bijvoorbeeld een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Muse schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:08:
[...]

True true :|

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ou812
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 08:40
Muse schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 12:08:
[...]

Wat dacht je van een loginscript, oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Moet je nog iets tekenen voor het contract? Vandaag namelijk brief gekregen met abo gegevens en dat het binnen 4 weken geleverd wordt en we alles dan krijgen, maar normaal moet je toch iets tekenen en id bewijs kopie ofzo meesturen? Jammer dat we misschien met 4 weken aansluittijd te maken krijgen door de overstap van ISDN naar Analoog. Bel je daarvoor bij KPN, bieden ze je service aan om je verbinding ook meteen klaar te maken voor internet, maar wel met de voorwaarde dat je binnen 24 uur na het aanvragen van overzetten van je telefoonlijn een abo bestelt. Bel je naar Orange en zeggen ze gewoon doodleuk dat ze geen gebruik maken van die service van KPN 8)7 :?

Kort daarna lag bij ons echter de hele lijn eruit. Bleek dat de voeding in de wijkcentrale het begeven had. Daardoor had ik dus ook de laatste maanden met tweakdsl een slechte upload die 20% lager was ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bjck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 01:49:
Neem nou gewoon een usenet abonnementje ergens. Per 30 dagen bij Eweka of TweakNEWS gewoon voor nog minder dan een tientje per maand. Wanadoo Family is al erg scherp geprijst ten opzichte van andere providers dus zo erg veel is het niet bovenop je maandbedrag voor 'internet' ;)

Of je neemt een jaar abonnement bij TweakNEWS (na 10 dagen gratis proberen eventueel) en je krijgt korting. Dat is nog niet het fijnste ervan bij zo'n jaar abonnement eigenlijk, maar wel dat je 1x betaalt en je een jaar lang niet hoeft na te denken en niet te wachten op je downloads.
Ik gebruik ook regelmatig Eweka. Maar we kunnen toch wel gewoon praten over de Orange nieuwsserver?
Het maakt niet uit dat Orange scherp geprijst is, als we meer uit die newsserver kunnen halen doen we dat toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

REDFISH schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:55:
Moet je nog iets tekenen voor het contract? Vandaag namelijk brief gekregen met abo gegevens en dat het binnen 4 weken geleverd wordt en we alles dan krijgen, maar normaal moet je toch iets tekenen en id bewijs kopie ofzo meesturen?
Dat tekenen heb je neem ik aan toch al gedaan toen je je aanvraag instuurde?

offtopic:
Wazig trouwens, als je http://orange.nl intikt, krijg je een Spaanse Wanadoo site?

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag aangesloten op Orange Family met de Livebox zonder problemen maar ik gebruikte bij studenten.net Voip met een Artech line switch op de voice poort van de ZyXel 2602H, weet iemand hoe dit op de Livebox aangesloten kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 09:35:
Ik wordt er zo moe van dat azureus zo slecht werkt met deze modem, ene keer is alles groen, en nu weer 'firewalled' (NAT fout) Firewall staat goed ingesteld etc Wordt er niet echt wijs uit iig. IK gebruik overigens port 56912 (TCP/UDP)
Heb nu port gewijzigd naar 65534, maar geen verbetering, herstarten modem etc helpt ook allemaal niet :'( Echt niemand die een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Adder schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 11:00:
[...]

Van de site:

Versie: 10.
Geldig vanaf: 17 juli 2006.

Op 17 juli 2006 is de nieuwe software geactiveerd voor alle ADSL-abonnees die gebruik maken van de Livebox. Hierdoor is de beveiliging van de Livebox verbeterd.

De meest recente software versie is 222026.

Hoe kan ik zien welke software versie mijn Livebox heeft?
Voor Windows-gebruikers:
Dubbelklik op het icoon [Livebox Configuration] op je bureaublad. Klik op [Informatie] en [Software]. Vervolgens zie je bij Software versie het versienummer van de software van je Livebox.

Voor Mac OS-gebruikers:
Open de internet-browser en voer het voer het adres http://192.168.1.1 in. Klik op [Informatie] en [Software]. Vervolgens zie je bij Software versie het versienummer van de software van uw Livebox.

Zoeken naar updates
In het configuratiemenu van de Livebox kunt u voortaan zelf controleren of er een software update voor uw Livebox beschikbaar is. U doet dit door in het configuratiemenu van de Livebox in het menu informatie te kiezen voor software en vervolgens te klikken op Zoeken naar updates. Als er een update beschikbaar is, dan zal deze automatisch worden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Not Pingu schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 14:10:
[...]

Dat tekenen heb je neem ik aan toch al gedaan toen je je aanvraag instuurde?
Uh nee, ik heb gewoon het formulier op internet ingevuld en bevestigd via de site dus. Vandaag de bevestigingsbrief gekregen.

Dit staat in de alg. voorwaarden:

(3.2) De Overeenkomst komt tot stand door:
a) elektronische aanmelding, bijvoorbeeld via CD-ROM of de website van Orange; een en ander conform de instructies van Orange, zoals deze door Orange van tijd tot tijd worden vastgesteld;
b) telefonische aanmelding;
c) het retourneren van een volledig door de Klant ingevuld en ondertekend inschrijfformulier;
d) aanmelding bij een wederverkoper.

Zal wel goed zijn dan.

[ Voor 42% gewijzigd door REDFISH op 19-07-2006 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

@Lindoorn2:

Andere uitgaande smtp-server dan orange kan best, maar niet op poort 25. b-one op poort 2525 werkt als een trein!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:41:
[...]

Heb nu port gewijzigd naar 65534, maar geen verbetering, herstarten modem etc helpt ook allemaal niet :'( Echt niemand die een oplossing heeft?
Probeer eens 32459 of 17801.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 20:29:
[...]

Andere uitgaande smtp-server dan orange kan best, maar niet op poort 25. b-one op poort 2525 werkt als een trein!
Lucky dat zij ook 2525 als alternative poort hebben :)

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wilde even melden dat ik vandaag mijn wifi kaart heb binnengekregen en moet zeggen ben vol lof , zit gewoon op 1500KB/s draadloos van de nieuwsgroepen te downloaden ( met nog 2 andere pc's die ook aan het surfen zijn ) , vindt het die 2,95 wel waard , gaat ie stuk krijg ik een nieuwe , komt er met de tijd wat nieuws huur/lease ik die ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
bjck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 00:23:
[...]

Als het is zonder dat je lijn verbreekt (als dat gebeurt kom je elke keer op iets andere waardes en moet je op onderzoek uit waarom het gebeurt) kan het komen door de SRA functie die standaard aan staat misschien in je Speedtouch. Dan heeft Wanadoo die ook aan staan op de centrale kant als mogelijkheid.

SRA staat voor 'SeemlessRateAdaption' en is nieuw in de ADSL2+ standaard, zat vroeger niet in de G.DMT (ADSL1) standaard. Het houdt in dat je modem naast vele andere wijzigingen op de lijn zoals constant verschuiven van frequenties en het gebruik ervan ook de snelheid kan bijregelen in overleg met de andere kant zonder onderbreking. Zo kan dus constant de vooraf op de centrale kant (DSLAM) ingestelde marge (SNR) worden behouden voor optimaal gebruik.

Maar dit is gokken wat het kan zijn als het is zonder lijn onderbreking ;)
Het dsl draadje wordt inderdaad van de modem losgemaakt en er opnieuw ingestoken.

Wat ik wil zeggen is dat hij beneden op ongeveer 6 meter vanaf het ISRA punt zit en op zolder op ongeveer 14 meter vanaf het ISRA punt. En toch trained hij hoger in!

Ik heb bijna het idee dat de afstand tot het ISRA punt nou helemaal niet zoveel uitmaakt. Het is een verlenging vanaf de centrale. En of dit nu 1000 meter of 1014 meter is maakt volgens mij echt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 07:29:
[...]

Ik kom met Orange family ook niet boven de 4 Mb netto. Tevens is die Orange Open reclame ook al gelogen. Let op: Orange blokkeert poort 25. Als je een eigen mail adres hebt (bijvoorbeeld van je werk), dan moet je thuis telkens de uitgaande mail server aanpassen. Anders kun je niet mailen.

Veel van de helpdesk medewerkers weten dit zelf ook niet. Na veel zoeken geven ze het toe. Zij noemen dit "beveiliging" Ik noem het lastig. Ondanks het toegeven houden ze me wel aan het jaar lidmaatschap. Orange Closed is het dus....

Daar mag een reclame code commisie zich wel eens over buigen...

Rinus
Ze noemen het beveiliging. Ja onder dat kopje wordt alles geloof ik gegooid waar ze geen antwoord op hebben.

Ik stelde de vraag aan de helpdesk hoe ik mijn password kon wijzigen. Nou dat kon niet (om veiligheidsredenen) Na lang aandringen kon het gewijzigd worden en moest ik een brief schrijven met 3 mogelijke wachtwoorden.

pffff

automatisering bij een ISP hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:19
funkyduck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:57:
[...]

Het dsl draadje wordt inderdaad van de modem losgemaakt en er opnieuw ingestoken.

Wat ik wil zeggen is dat hij beneden op ongeveer 6 meter vanaf het ISRA punt zit en op zolder op ongeveer 14 meter vanaf het ISRA punt. En toch trained hij hoger in!

Ik heb bijna het idee dat de afstand tot het ISRA punt nou helemaal niet zoveel uitmaakt. Het is een verlenging vanaf de centrale. En of dit nu 1000 meter of 1014 meter is maakt volgens mij echt niets uit.
Maar de bekabeling die KPN onder de grond heeft liggen is van veel betere kwaliteit
(en ook veel duurder) dan wat jij binnenshuis hebt, dus interne bekabeling, vooral kroonsteentjes/solderingen kunnen het signaal flink dempen.
funkyduck schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 23:57:
[...]

Waarschijnlijk heeft de helpdesk je verkeerd begrepen. Zie ook de volgende pagina:

Hoe kan ik mijn e-mailadres veranderen?

Er is wel een webbased interface om je wachtwoord te veranderen, linkje gevonden in dit antwoord:

Kan ik mijn e-mailadres/gebruikersnaam, die in de bevestigingsbrief staan, nog veranderen?

Daar staat een link in om je wachtwoord te veranderen.

Op dit moment is die link down, zal het later wel weer doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Lizard schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 00:27:
[...]
Maar de bekabeling die KPN onder de grond heeft liggen is van veel betere kwaliteit
(en ook veel duurder) dan wat jij binnenshuis hebt, dus interne bekabeling, vooral kroonsteentjes/solderingen kunnen het signaal flink dempen.

[...]
Waarschijnlijk heeft de helpdesk je verkeerd begrepen. Zie ook de volgende pagina:

Hoe kan ik mijn e-mailadres veranderen?

Er is wel een webbased interface om je wachtwoord te veranderen, linkje gevonden in dit antwoord:

Kan ik mijn e-mailadres/gebruikersnaam, die in de bevestigingsbrief staan, nog veranderen?

Daar staat een link in om je wachtwoord te veranderen.

Op dit moment is die link down, zal het later wel weer doen.
Geloof me, dit is dan sinds kort, want het kon eerst echt niet. Ik heb het menu honderd keer doorgeplozen en het stond er gewoon niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Even over de helpdesk:
(van onder naar boven lezen)
Klant (xxxxxxxxxx) 19-07-2006 11:39:15
Ok, PLEASE lees nog een keer de vraag door.

Ik heb GEEN ZOEKBALK !!!

Sorry voor het schreeuwen, maar het lijkt er op dat er niet goed naar mijn vraag wordt gekeken.

p.s. De livebox zit nog met alle toebehoren in de doos. Ik heb niets geinstalleerd. Ik draai op een speedtouch 716.

=================================================

Reactie (A. Bosch) 18-07-2006 17:06:22
Geachte heer xxxxxxxx,

Bij het installeren van de Livebox wordt automatisch de search helper component
geinstalleerd. Deze kunt u verwijderen door via software verwijderen alleen
de Orange Livebox en eventueel de usb drivers te laten staan. U verwijdert
dan alle software met Orange ervoor.
Als het goed is ziet u dan niet meer de orange zoekbalk.

Met vriendelijke groeten,
Orange Nederland Breedband B.V.

Klant (xxxxxxxxxx) 18-07-2006 15:11:31
Beste mijnheer/mevrouw

Zou u een tel langer naar mijn vraag willen kijken?

Ik heb GEEN TOOLBAR!

Reactie (A. Bosch) 18-07-2006 14:06:47
Geachte heer xxxxxxxxxx,

U kunt het antwoord op uw vraag vinden via onze online klantenservice. Met onderstaande link gaat u direct naar het antwoord op de door u gestelde vraag.

http://eresponse.orange.n...r/std_adp.php?p_faqid=901

Kunt u de link niet aanklikken? Kopieer hem dan en plak de link daarna in de adresbalk van uw browser (zoals Internet Explorer). Druk daarna op Enter, de pagina zal dan openen.

Klant (xxxxxxxxxx) 17-07-2006 22:02:18
nee het is niet mijn werkbalk, maar het feit dat als ik naar:

www.nietbestaandewebsite.nl

ga, dat ik uitkom op:

http://zoeken.orange.nl/a...w.nietbestaandewebsite.nl

Ik zou graag willen instellen dat ik gewoon de melding krijg:

page cannot be displayed.

Reactie (Onno de Maar) 17-07-2006 19:46:54
Geachte heer xxxxxxxxxx,

Verander de hiervoor de instellingen van uw browser (bv. internwet explorer) via beeld werkbalken etc. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Klant (xxxxxxxxxx) 17-07-2006 11:11:03
Als een webpagina niet weergegeven kan worden, kom ik uit bij http://zoeken.orange.nl.

Kan ik dit ook uitschakelen?

Nu is mijn hele adresbalk anders, terwijl ik soms maar één lettertje hoef te veranderen o.i.d.

[ Voor 7% gewijzigd door funkyduck37 op 20-07-2006 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
en het verhaal over het wachtwoord:
(ook van onder naar boven lezen)
Reactie (Siebren Tams) 05-07-2006 14:42:31
Geachte heer xxxxxxxxxx,

Uw wachtwoord kan gewijzigd worden als u schriftelijk een verzoek indient welk wachtwoord het moet worden. Het dient een combinatie te zijn van cijfers en letters.(8 tekens)

U dient tenminste 3 verschillende keuzes mee te sturen welk wachtwoord het zou moeten worden.
Stuurt u tevens een kopie van legitimatie en het klantnummer mee.

Het adres is:

Orange Nederland
postbus 11095
1001 GB Amsterdam
t.a.v. klantenservice.

====================================================

Klant (xxxxxxxxxx) 05-07-2006 00:26:02
de veiligheidsreden heb ik reeds ontkrachtigd en wordt tevens door u niet gemotiveerd.

En technisch is alles mogelijk, dus daar geloof ik ook niet in.

Ik vind deze service tegenvallen, ik had meer van Wanadoo / Orange verwacht.

Reactie (A. Bosch) 04-07-2006 14:04:56
Geachte heer xxxxxxxxxx,

Zoals mijn collega al in de vorige email schreef is het niet mogelijk om dit wachtwoord
te wijzigne in een eigen wachtwoord om veiligheidsredenen.

Klant (xxxxxxxxxx) 03-07-2006 23:41:45
In dat geval had ik nooit in de winkel een ADSL account aangevraagd. Als ik het zelf via internet doe, kan ik welliswaar wel zelf een wachtwoord opgeven?

Ik vind dit gewoon erg onpraktisch en ik kan zo moeilijk zonder aantekeningen zaken van Orange raadplegen.

Ik wil daarom dan ook graag alsnog mijn wachtwoord gewijzigd zien in een voor mij te onthouden wachtwoord.

Vriendelijke groeten,

xxxxxxxxxx

Reactie (Onno de Maar) 03-07-2006 12:03:03
Geachte heer xxxxxxxxxx,

Om veiligheidsredenen is het niet mogelijk het wachtwoord naar eigen wens aan te passen van het hoofd account. Dit is wel mogelijk voor secondairy mailaccounts.

Klant (Han xxxxxxxxxx) 02-07-2006 21:31:15
helaas kan ik hier geen wachtwoord wijzigen.

Reactie (Onno de Maar) 02-07-2006 11:38:09
Geachte heer xxxxxxxxxx,

Voor het wijzigen van uw wachtwoord zie onderstaande link:
http://wasp.orange.nl/wsp...etcommand=ValidateDetails

Klant (xxxxxxxxxx) 30-06-2006 10:20:02
Ik heb een cryptisch wachtwoord van Wanadoo ontvangen en wil deze graag wijzigen.

Hoe kan ik dit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

funkyduck schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:22:
[...]

Geloof me, dit is dan sinds kort, want het kon eerst echt niet. Ik heb het menu honderd keer doorgeplozen en het stond er gewoon niet bij.
bij mij weten meer dan 6 weken, ik had mijn wachtwoord van mijn hoofde-mail een tijdje terug veranderd naar iets wat ik wilde hebben.. natuurlijk wel een strong password van minimaal 4 x a-z en 2x 0-9 erin .. toen het nog wanadoo was had ik het keurig veranderd... wat net voor de overgang naar orange..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
funkyduck schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:25:
Even over de helpdesk:
(van onder naar boven lezen)

[...]
funkyduck schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 11:30:
en het verhaal over het wachtwoord:
(ook van onder naar boven lezen)

[...]
Misschien wel zo netjes dat je de namen van de helpdesk medewerkers ook verwijderd.
TweakBoy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:39:
[...]

bij mij weten meer dan 6 weken, ik had mijn wachtwoord van mijn hoofde-mail een tijdje terug veranderd naar iets wat ik wilde hebben.. natuurlijk wel een strong password van minimaal 4 x a-z en 2x 0-9 erin .. toen het nog wanadoo was had ik het keurig veranderd... wat net voor de overgang naar orange..
In het antwoord wat ik aanhaalde staat ook iets over ADSL Direct. Dus de functionaliteit wordt zeker al langer aangeboden. (Misschien niet even duidelijk vindbaar op de site, maar dat ter zijde.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinos
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09 19:28

kevinos

Tweakpedia

Ik heb een vraagje:

Bij niemand is het "apparte" orange nummer bekend 084xxxx, dus wij worden altijd op het KPN nummer gebeld. Het mooie van Orange is dat als iemand je voicemail inspreekt je mooi een mailtje krijgt. Maar omdat ze op het KPN nummer bellen heb ik geen voicemail meer. En al zou ik dat aanzetten op het KPN nummer dan moet ik iedere keer bellen om te kijken of er een bericht achter is gelaten. En het doorgeven van het Orange-nummer doe ik liever niet want misschien heb ik over een jaar wel geen Orange meer...

Iemand een idee hoe ik de voicemail nu het beste kan regelen?
Thank you!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
kevinos schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:19:
Ik heb een vraagje:

Bij niemand is het "apparte" orange nummer bekend 084xxxx, dus wij worden altijd op het KPN nummer gebeld. Het mooie van Orange is dat als iemand je voicemail inspreekt je mooi een mailtje krijgt. Maar omdat ze op het KPN nummer bellen heb ik geen voicemail meer. En al zou ik dat aanzetten op het KPN nummer dan moet ik iedere keer bellen om te kijken of er een bericht achter is gelaten. En het doorgeven van het Orange-nummer doe ik liever niet want misschien heb ik over een jaar wel geen Orange meer...

Iemand een idee hoe ik de voicemail nu het beste kan regelen?
Thank you!
Yep ik heb een idee, voicemail van kpn kun je ook laten doorzetten naar je e-mail. Hoef je dus niet te bellen. Ook bij niet ingesproken berichten krijg je netjes een e-mail naar max. 2 e-mail adressen. Dus zowel mijn vrouw als ik krijgen een e-mail. Bij uitgaand bellen laat ik geen nummer zien om verwarring te voorkomen voor als ik orange tegen die tijs opzeg of niet natuurlijk....

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
TweakBoy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 13:39:
[...]

Ik heb het inderdaad pas aangevraagd op de dag dat het Orange werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evolnick
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04-06-2024
ik heb vorige week nog mijn paswoord van het hoofdaccount aangepast.

Wanneer je inlogd op de orange site bij 'mijn account' moet je klikken op 'internet & vaste telefonie' (in het linkermenu). Daarna klik je op 'gegevens' en dan op 'wachtwoord'.
Daar kun je je paswoord aanpassen.

EDIT: Ik heb orange family op 11 juli aangevraagd en in de status ADSL aanvraag staat dat de verbinding rond de 27ste zal worden opgeleverd. Is toch redelijk snel, iets meer dan 2 weken (mocht alles meteen werken dan he).

[ Voor 41% gewijzigd door evolnick op 20-07-2006 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 15:42
Ik krijg het updaten maar niet voorelkaar = als ik dat aanklik in de orange menu - gebeurd er gewoon helemaal nix. Niet in Firefox - maar ook niet in IE.

(kben via Netwear router wireless aan de Livebox...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakBoy
  • Laatst online: 08-09 11:41

TweakBoy

---

Hen3s schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 21:05:
Ik krijg het updaten maar niet voorelkaar = als ik dat aanklik in de orange menu - gebeurd er gewoon helemaal nix. Niet in Firefox - maar ook niet in IE.

(kben via Netwear router wireless aan de Livebox...)
als er geen update beschikbaar is geeft hij dat niet aan helaas..

maar als er een update klaar ligt.. krijg je automatisch na een minuut de melding dat de modem binnen 5 minuten de update installeerd.. ( merk je aan alle pagina's die je bezoekt, automatisch de orange pagina voorgeschoteld ) ... update duurt ongeveer 10 minuten nadat je op "Zoek updates" hebt geklikt..

---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Horen jullie de livebox ook klikken vlak voordat de telefoon overgaat?

Ik hoor een relais-klik uit de lifebox komen, en dan een seconde later gaat de telefoon over. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Even mijn ervaring posten:

Dat "belmij om mij aan te sluiten op Orange" helpdesk achtig iets heeft echt geweldig technishe mensen in dienst zeg!

Ik zeg dus, ik wil mijn email adres skyhorse@orange.nl, H-O-R-S-E van het engelse woord voor paard (bedrijfsnaam). En ik wil graag mijn ADSL abo op de faxlijn hebben aangesloten.

Begon al goed, medewerker zei hij hoefde het telefoonnummer van de faxlijn niet, dat zag ie op zn scherm staan.

Anyway, alles aangesloten tijdens de vakantie, installatiepakket bij de buren afgegeven, installatie was makkelijk.

ADSL staat op de hoofdtelefoonlijn en het emailadres is skyros@orange.nl geworden :S

Nouja ik download nu wel met 1,48 MB (ook al zegt speedtest.nl 354 kB p/s), dus ik moet er maar wat voor over hebben om voor dezelfde prijs als bij Tele2 12x zo snel te internetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon je beter aanmelden via internet.

Maar je mag trouwens 4 e-mail adressen hebben. Dus je kan wss nog steeds wel skyhorse aanmaken. Gewoon naar www.orange.nl gaan, inloggen en dan vind je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12:37

Speedmaster

Make my day...

Verwijderd schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:46:
Horen jullie de livebox ook klikken vlak voordat de telefoon overgaat?

Ik hoor een relais-klik uit de lifebox komen, en dan een seconde later gaat de telefoon over. Hebben jullie dat ook?
Klopt, als je telefoon gaat klikt eerst je livebox en dan gaat je telefoon over.
Is bij mij ook het geval, is dit bij de mensen met telefonie van orange ook zo? (ik heb nog steeds KPN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik maak gebruik van de livebox via een switch, met nog 2 andere computers. Maar als ik de volgende dag dan op internet wil, heeft ie geen verbinding. Als ik dan gewoon via de browser even naar de livebox ga (192.168.1.1) dan doet ie het wel weer. Hoe kan ik dit voorkomen?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2006 09:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:31:
Kon je beter aanmelden via internet.

Maar je mag trouwens 4 e-mail adressen hebben. Dus je kan wss nog steeds wel skyhorse aanmaken. Gewoon naar www.orange.nl gaan, inloggen en dan vind je het wel.
Idd internet was miss beter geweest, maar ik wilde graag zeker weten dat ze het op de faxlijn zouden zetten zodat ik tijdens de overgangsperiode niet offline was (verhalen hier gehoord van mensen die 2 weken offline waren).

Handig dat je 4 email adressen krijgt :), thx nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Verwijderd schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 15:41:
[...]

Ik gebruik port 36988, ik heb bij de livebox onder firewall (in standard modus) gewoon toegevoegd:

Azureus Ja TCP 36988 36999 192.168.1.10 mer0
Azureus UDP Ja UDP 36988 36999 192.168.1.10 mer0

Download @ 315 kB p/s :D:D:D

[ Voor 3% gewijzigd door Dutch_Razor op 21-07-2006 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
TweakBoy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:02:
[...]

maar als er een update klaar ligt.. krijg je automatisch na een minuut de melding dat de modem binnen 5 minuten de update installeerd.. ( merk je aan alle pagina's die je bezoekt, automatisch de orange pagina voorgeschoteld ) ... update duurt ongeveer 10 minuten nadat je op "Zoek updates" hebt geklikt..
Maar uh.... ik dacht dat er een update was; 222026 (ik heb de 222024).
Of gaat dit in etappes - en komen de mensen 1 voor 1 aan de beurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-07-2021
TweakBoy schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 23:02:
[...]

Okay, maar wat als je de livebox laat zoeken naar updates (heb nu - 3202WNLB_222024) en er gebeurd na 30 minuten nog steeds niks terwijl er een update is uitgebracht op de 17-07-06 (222026) ?

Verder werkt hier alles gewoon naar behoren, echter de update is waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Je kunt de alternatieve manier (stroom van de livebox halen) ook proberen. Als ie dan ook niet update, dan is er misschien iets mis (even aangenomen dat Orange de firmware update aan iedereen beschikbaar stelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
Helsie schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:28:
Je kunt de alternatieve manier (stroom van de livebox halen) ook proberen. Als ie dan ook niet update, dan is er misschien iets mis (even aangenomen dat Orange de firmware update aan iedereen beschikbaar stelt).
Dat is dus bij mij van toepassing " misschien iets mis "

Kheb de Livebox ook al van stroom gehaald.
De laptop rechtstreeks op livebox (met kabel) aangesloten. Helemaal nix. In IE zie ik onderaan nog staan; " U benadert de livebox vanaf IP adres: 192.168.1.10"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Heb net de update binnengehaald. Werkt verder prima. Iemand die een changelog heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kamikazi
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Atomsk schreef op dinsdag 18 juli 2006 @ 13:05:
[...]

Ik zou een harde reset doen (instelling naar fabrieks-default). Misschien verwijzen de forwards naar het verkeerde ip ofzo. Zelf vind ik het vervelend dat de livebox nu z'n ip vrijgeeft wanneer je je pc uitzet. Kun je niet meer via Wakeup on Lan je pc op afstand inschakelen. :(
Harde reset had ik al meteen geprobeerd: geen resultaat. Ga maar naar eens het OpenVPN verhaal bekijken nu :/

[ Voor 14% gewijzigd door Kamikazi op 21-07-2006 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
DaannO schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 22:19:
Heb net de update binnengehaald. Werkt verder prima. Iemand die een changelog heeft?
Staat gewoon op de site: http://www.orange.nl/mijn_account/telefonie/firmware/
En ook in de startpost :P

Versie: 10.
Geldig vanaf: 17 juli 2006.

Op 17 juli 2006 is de nieuwe software geactiveerd voor alle ADSL-abonnees die gebruik maken van de Livebox. Hierdoor is de beveiliging van de Livebox verbeterd.

De meest recente software versie is 222026.
Hoe kan ik zien welke software versie mijn Livebox heeft?

Voor Windows-gebruikers:
Dubbelklik op het icoon [Livebox Configuration] op je bureaublad. Klik op [Informatie] en [Software]. Vervolgens zie je bij Software versie het versienummer van de software van je Livebox.

Voor Mac OS-gebruikers:
Open de internet-browser en voer het voer het adres http://192.168.1.1 in. Klik op [Informatie] en [Software]. Vervolgens zie je bij Software versie het versienummer van de software van uw Livebox.

Zoeken naar updates
In het configuratiemenu van de Livebox kunt u voortaan zelf controleren of er een software update voor uw Livebox beschikbaar is. U doet dit door in het configuratiemenu van de Livebox in het menu informatie te kiezen voor software en vervolgens te klikken op Zoeken naar updates. Als er een update beschikbaar is, dan zal deze automatisch worden geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Dutch_Razor schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:29:
Even mijn ervaring posten:

Dat "belmij om mij aan te sluiten op Orange" helpdesk achtig iets heeft echt geweldig technishe mensen in dienst zeg!

Ik zeg dus, ik wil mijn email adres skyhorse@orange.nl, H-O-R-S-E van het engelse woord voor paard (bedrijfsnaam). En ik wil graag mijn ADSL abo op de faxlijn hebben aangesloten.

Begon al goed, medewerker zei hij hoefde het telefoonnummer van de faxlijn niet, dat zag ie op zn scherm staan.

Anyway, alles aangesloten tijdens de vakantie, installatiepakket bij de buren afgegeven, installatie was makkelijk.

ADSL staat op de hoofdtelefoonlijn en het emailadres is skyros@orange.nl geworden :S

Nouja ik download nu wel met 1,48 MB (ook al zegt speedtest.nl 354 kB p/s), dus ik moet er maar wat voor over hebben om voor dezelfde prijs als bij Tele2 12x zo snel te internetten :)
haha lol het zelfde probleem had ik ook.
ik wou junkievirus@wanadoo(orange).nl
is dus junkyFires@wanadoo
(orange).nl geworden

heb het notebene gespeld.

maarja lig er niet wakker van. :)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Gelukkig is 'horse' en 'ros' nog redelijk gerelateerd 8)

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit topic heet dan wel [Orange] ADSL ...... ervaringen maar het is erg lastig om de ervaringen uit deze 35 pagina's te filteren.

Ik mis een aantal poll's die in kaart brengen hoe gebruikers "Orange" daadwerkelijk ervaren/beoordelen, bijvoorbeeld:
- Is de verbinding stabiel (geen downtime ....) ?
- Haal je inderdaad de geschatte snelheid (a.d.h.v. de centrale afstand) ?
- Zou je volgend jaar weer ADSL Family van Orange willen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
Hen3s schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 21:52:
[...]

Dat is dus bij mij van toepassing " misschien iets mis "

Kheb de Livebox ook al van stroom gehaald.
De laptop rechtstreeks op livebox (met kabel) aangesloten. Helemaal nix. In IE zie ik onderaan nog staan; " U benadert de livebox vanaf IP adres: 192.168.1.10"
Precies zo ver kom ik dus ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:04:
Dit topic heet dan wel [Orange] ADSL ...... ervaringen maar het is erg lastig om de ervaringen uit deze 35 pagina's te filteren.

Ik mis een aantal poll's die in kaart brengen hoe gebruikers "Orange" daadwerkelijk ervaren/beoordelen, bijvoorbeeld:
geen downtime gehad
snelheid klopt ook (denk ik) 2400 m en 1280 KB/s
ja, contract is in juni met 1 jaar verlengd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkere Loempia
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-03 21:33
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 09:04:

- Geen downtime sinds ik het abonnement heb (Januari dit jaar).
- Ja, dat klopt bij mij gewoon.
- Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10:12
Ik krijg het ook niet voor elkaar om de nieuwste update binnen te halen.
De stroom er afgehaald, zoeken naar updates hij blijft op 222024 staan.
:(
Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Hey vreemd bij mij vindt ie ook al geen updates, ik heb op de 19e voor het eerst geinstalleerd...

(en ik heb de 24)

[ Voor 10% gewijzigd door Dutch_Razor op 22-07-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
Nou een oplossing heb ik ook nog steeds niet, heb net wel een mail gestuurdt richting de helpdesk van Orange.
Afwachten maar . _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
dacreator schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:34:
Nou een oplossing heb ik ook nog steeds niet, heb net wel een mail gestuurdt richting de helpdesk van Orange.
Afwachten maar . _/-\o_
Die heb ik ook al een email gestuurd met de vraag waarom ze mij zo'n rare "open orange" aanbieding sturen;

kben net (net voor bekendmaking dat het orange zou worden) begonnen met "wanadoo family"
Kheb al meerdere jaren 2 abonnementen voor orange mobiel

en wat voor aanbieding doen ze me...??
Yep - ik mag goedkoop een mobiel abonnement afsluiten met een "leuk mobieltje".

Dus ook gevraagd of ze misschien "iets anders in de aanbieding hebben". Geen reactie gehad....

Kben bang dat de "oudgedienden" in deze acties er een beetje bekaaid vanaf komen....

Maar ok - dat waren mijn frustraties = ik hoor graag van je hoe het updaten wel succesvol kan worden.... :+

[ Voor 5% gewijzigd door Hen3s op 22-07-2006 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Hen3s schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:40:
[...]

Die heb ik ook al een email gestuurd met de vraag waarom ze mij zo'n rare "open orange" aanbieding sturen;

kben net (net voor bekendmaking dat het orange zou worden) begonnen met "wanadoo family"
Kheb al meerdere jaren 2 abonnementen voor orange mobiel

en wat voor aanbieding doen ze me...??
Yep - ik mag goedkoop een mobiel abonnement afsluiten met een "leuk mobieltje".

Dus ook gevraagd of ze misschien "iets anders in de aanbieding hebben". Geen reactie gehad....

Kben bang dat de "oudgedienden" in deze acties er een beetje bekaaid vanaf komen....
Idem hier! Mijn vrouw en ik beiden al enige jaren Orange Mobiel. Wanadoo ADSL sinds 11 mei 2006 en dus net te vroeg voor Open Orange, met als gevolg deze "actie aanbiedingen": 50% korting in de Orange shop, € 0,50 voor 50 foto's laten afdrukken (al kreeg ik er geld op toe, dan wil ik niet eens foto's laten afdrukken) of een gratis mobieltje bij een nieuw abbo (maar 2 vind ik al wel ruim voldoende eigenlijk...naast dat het geen bijzonde mobieltjes bij goedkope abbo's zijn ofzo). Waardeloos.

Overigens zijn de nieuwe Orange mobiel voorwaarden op zo'n manier gewijzigd dat je net zo goed naar T-Mobile kunt gaan en met deze actie heeft Orange er dus voor gezorgd dat er een goeie kans is dat ik dat over een jaar ga doen. Maar hierover is er al een ander topic

[ Voor 28% gewijzigd door Helsie op 23-07-2006 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboris
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-07-2024
Mijn verbinding word binnen enkele dagen opgeleverd. Kan ik gewoon de bestaande wandcontactdoos van KPN gebruiken dmv een stekker waar de telefoonkabel inkomt die naar het modem gaat, of moet die vervangen worden met degene die Orange erbij doet? In de handleiding vind ik het wat onduidelijk. Wanneer ik het modem dichtbij het aansluitpunt zet heb ik zo'n 10 meter kabel nodig naar de pc toe. Kan ik gewoon standaard UTP kabel aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
joboris schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:49:
Mijn verbinding word binnen enkele dagen opgeleverd. Kan ik gewoon de bestaande wandcontactdoos van KPN gebruiken dmv een stekker waar de telefoonkabel inkomt die naar het modem gaat, of moet die vervangen worden met degene die Orange erbij doet? In de handleiding vind ik het wat onduidelijk.
Ja, je kunt alle eigen kabeltjes enzo gebruiken, met als hoofduitgangspunt: hoe minder overgangen en stekkertjes er tussen zitten, hoe beter (elke overgang/stekker is risico op enige vorm van signaal verlies).
Wanneer ik het modem dichtbij het aansluitpunt zet heb ik zo'n 10 meter kabel nodig naar de pc toe. Kan ik gewoon standaard UTP kabel aanschaffen?
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het raar dat als je je aanmeldt ze je 8 dagen laten wachten i.v.m. de opzegtermijn bij kopen-op-afstand. Ze doen dan dus helemaal niets: gewoon 8 dagen in de wachtstand!

Als ze nu meteen het modem sturen, (en pas na >8 dagen ADSL2+ activeren: zolang duurt het toch wel voordat er een monteur beschikbaar is) zullen er maar weinig mensen annuleren. Zouden ze nou echt het risico niet willen lopen dat één op de honderd opzegt en daarom ALLE anderen 8 dagen extra laten wachten?

Ook vind ik het heel raar dat ik na online-aanmelding geen handtekening heb moeten zetten onder een contract. Ze sturen wél een bevestigingsbrief, maar willen geen handtekening. Dan zou je kunnen beweren dat je nooit om ADSL2+ hebt gevraagd, en na drie maanden alle betalingen storneren, en het modem houden. (Waarna je waarschijnlijk als wanbetaler niet meer bij andere ISP's terecht kan...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
DAARVOOR is die wet kopen op afstand. Je hebt 7 dagen bedenktijd of je het echt wil.
Vervolgens wordt de order pas doorgestuurd en wordt er een livebox jouw kant op gestuurd.
Door het op deze manier te doen heb je er ook geen problemen mee als iemand annuleerd. Ze hoeven dan geen moeite te doen om de livebox terug te krijgen omdat die nog niet verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die wet is er om de klant te beschermen - niet de leverancier. Ze leggen nu het probleem (8 dagen langer wachten) bij de klant.

Als ze je eerst een contract laten ondertekenen, en daarna het modem opsturen, zijn we al bijna 8 dagen verder. Ik heb 16 dagen op ADSL2+ gewacht: het hadden er ook 8 kunnen zijn. Bij een ondertekent contract staan ze ook sterk als ze het modem terug willen hebben - zonder handtekening is een toegestuurd modem een gegeven modem.

Stel nu dat ze die monteur/installateur op de 9de dag inplannen, en je zegt de 8ste dag op, dan kunnen ze hem altijd nog ergens anders inzetten: ze hebben genoeg te doen. Het is geen ziekenhuis waarbij er 10 mensen en een operatiezaal en een ziekenhuisbed ingepland worden voor een operatie die jij de dag ervoor annuleert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update van de firmware is de download snelheid weer iets gezakt. Ben ooit eens begonnen met: 18xxx Kb.
Iemand een idee hoe dit mogelijk is?

Status ADSL-lijn Verbonden
ADSL standaard G992_5_A
Upstream 1020 Kb
DownStream 16592 Kb
Afname Dichtbij : 15.7 (dB)
Ver weg : 2.8 (dB)
SNR-marge Dichtbij : 8 (dB)
Ver weg : 11 (dB)
HEC-teller 0
Firmware 0xe200314
ES-teller van 15 min 0
CRC-fouten 0
ES-teller van 1 dag 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

dat zie je bij heel veel mensen.
ik begon met 14.xxx en nu kom ik net niet aan 12.xxx (11903)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
joboris schreef op zondag 23 juli 2006 @ 12:49:
Mijn verbinding word binnen enkele dagen opgeleverd. Kan ik gewoon de bestaande wandcontactdoos van KPN gebruiken dmv een stekker waar de telefoonkabel inkomt die naar het modem gaat, of moet die vervangen worden met degene die Orange erbij doet? In de handleiding vind ik het wat onduidelijk. Wanneer ik het modem dichtbij het aansluitpunt zet heb ik zo'n 10 meter kabel nodig naar de pc toe. Kan ik gewoon standaard UTP kabel aanschaffen?
zelf heb ik de modem 14 meter vanaf het isra punt en geen kwaliteitsverlies. Je zou dus ook eerst kunnen proberen of het met telefoonkabel naar wens is. Dan heb je geen UTP kabel nodig.

En inderdaad je kunt hem gewoon (al dan niet met splitter) op je bestaande KPNdoosje aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:14:
Ik vind het raar dat als je je aanmeldt ze je 8 dagen laten wachten i.v.m. de opzegtermijn bij kopen-op-afstand. Ze doen dan dus helemaal niets: gewoon 8 dagen in de wachtstand!
Ze doen wel wat: ze sturen je de brief dat je het aangevraagd hebt. Natuurlijk moeten ze wachten ivm grapjassen die namens iemand anders iets aanvragen oid... Verder sluit ik me aan bij het verhaal van mijn voorgangers hierboven waarom die wachttijd er is en het modem niet eerder wordt gestuurd.
Ook vind ik het heel raar dat ik na online-aanmelding geen handtekening heb moeten zetten onder een contract. Ze sturen wél een bevestigingsbrief, maar willen geen handtekening. Dan zou je kunnen beweren dat je nooit om ADSL2+ hebt gevraagd, en na drie maanden alle betalingen storneren, en het modem houden. (Waarna je waarschijnlijk als wanbetaler niet meer bij andere ISP's terecht kan...)
Dat kun je vast doen, maar reken maar dat ze alles terugwillen. Daarbij moet je tekenen voor ontvangst van het pakket en je wordt natuurlijk geregistreerd als je verbinding maakt. Dus je kunt niet de verbinding gebruiken en zeggen dat je er niet om gevraagd hebt. ;)

En ja, misbruik is vast altijd wel mogelijk, maar dankzij het misbruik dat sommigen al eens maken, moet jij nu de vraag stellen waarom ze moeten wachten met het opsturen van eea. Verder vind ik dat Orange/Wanadoo bijzonder snel is met de administratieve verwerking. Ik had echt niet verwacht binnen 2 weken volledig op ADSL2+ te kunnen werken! Ben er echt super tevreden over (zowel de technische aspecten als de administratieve aspecten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Hmz toen ik op vakantie was heeft de overbuurman het pakket aangenomen, ik weet niet of ie getekend heeft, maar de aanvrager dan dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizard
Dat is op zich de fout van TPG, met name de luiere postbodes die geen zin hebben dat pakje weer mee te slepen richting postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben zeer tevreden over Orange, nog geen downtime gehad, en ik vind het ook erg netjes dat ze de facturatie pas 5 dagen nadat we de livebox ontvingen in gaat. Maar ik sloot hem dus gelijk al aan en heb dus 5 dagen gratis internet, dat is 5/30*19,95, dat is 3,33 euro :D

Okee, ik betaal dus wel 12 dagen chello te veel :r

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 22:10:
Okee, ik betaal dus wel 12 dagen chello te veel :r
Yep, door het snelle opleveren van Orange ADSL is overlap met je oude adsl abonnement onvermijdelijk als je een maand opzegtermijn hebt. En omdat je een hop maakt, mag je die niet zelf al eerder opzeggen om overlap te voorkomen (want anders gaat het fout, net als bij mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joboris
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 31-07-2024
funkyduck schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:12:
[...]

zelf heb ik de modem 14 meter vanaf het isra punt en geen kwaliteitsverlies. Je zou dus ook eerst kunnen proberen of het met telefoonkabel naar wens is. Dan heb je geen UTP kabel nodig.

En inderdaad je kunt hem gewoon (al dan niet met splitter) op je bestaande KPNdoosje aansluiten.
Zou ik kunnen proberen ja. En heb eens ergens gelezen dat je dan het beste de ronde telefoonkabel kunt gebruiken, klopt dit? Kun je die kabel bij de computerzaken aanschaffen of moet je hiervoor bij de telefoonwinkel zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Laatst online: 15-08 16:13
Lizard schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:36:
Dat is op zich de fout van TPG, met name de luiere postbodes die geen zin hebben dat pakje weer mee te slepen richting postkantoor.
Ze krijgen meer betaald (soort bonus) bij meer afgeleverde pakketten op het adres in plaats van naar het postkantoor brengen ;)
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 15:59:
Na de update van de firmware is de download snelheid weer iets gezakt. Ben ooit eens begonnen met: 18xxx Kb.
Iemand een idee hoe dit mogelijk is?
vr6-only schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:04:
dat zie je bij heel veel mensen.
ik begon met 14.xxx en nu kom ik net niet aan 12.xxx (11903)
Als het bij de meerderheid gebeurt of een groot deel kan het meerdere oorzaken hebben. Misschien is Wanadoo meer 'voorzichtigere' instellingen gaan gebruiken waardoor de snelheid iets zakt. De downstream SNR margin lijkt nu 8dB te zijn waar het in het begin nog 6dB is bij meerderen?

Dat zou de verlaging van de snelheid kunnen geven. Elke dB margin extra waarbij een lijn verbindt (staat ingesteld op de centrale/dslam) is bij ADSL2+ bijna een volle Mbit. Maar geeft wel voor een meerderheid van de lijnen meer stabiliteit door minder lijnfouten.

Of de nieuwe LB software heeft nieuwe code aanboord die de DSL chip aanstuurt en wat 'voorzichtiger' is qua snelheid bij het verbinden.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helsie schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:24:
[...]

Yep, door het snelle opleveren van Orange ADSL is overlap met je oude adsl abonnement onvermijdelijk als je een maand opzegtermijn hebt. En omdat je een hop maakt, mag je die niet zelf al eerder opzeggen om overlap te voorkomen (want anders gaat het fout, net als bij mij).
Vind het ook niet zo erg hoor. Het is idd onvermijdelijk. 12 dagen overlap is toch nog best netjes geplanned. Het scheelt dat wij chello nog hadden afgesloten onder de oude contractsvoorwaarden, zodat we het in een maand konden opzeggen. Nu maar hopen dat alles goed gaat, UPC heeft niet echt een reputatie om een een leuk bedrijf qua abonnement opzeggen en waarborg teruggave van modem te zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2006 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:44:
.. UPC heeft niet echt een reputatie om een een leuk bedrijf qua abonnement opzeggen en waarborg teruggave van modem te zijn :)
Ik vraag me af waar dat wel goed geregeld is.
- Toen ik ooit bij Casema wegging: 'wij hebben geen modem ontvangen, dus we gaan geld afschrijven'. Moest ik via verzendbewijs aantonen dat ik het opgestuurd had.
- Toen ik recent bij XS4ALL wegging, had ik vanwege de maand opzegtermijn recht op teruggave van de resterende tijd in de abonnementsperiode. Gaat maar om 8 euro, maar ik heb ze nog altijd niet gehad.

Als zelfs een ISP met een goede reputatie als XS4ALL het niet eens fatsoenlijk kan doen, dan vraag ik me af waar het wel goed gaat... ;) Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal een vraagje heb nieuw kpn abbo bij me nieuwe huis wat deze week op geleverd word.
Mijn vraag is kan ik dan al gelijk een orange adsl Family+Telefonie nemen of mag dat nog niet van kpn.

neem je telefoonnummer mee naar Orange

Wil je bereikbaar blijven onder je vertrouwde vaste nummer, zodat je geen nieuw nummer aan vrienden en familie hoeft door te geven? Je kunt je vaste KPN telefoonnummer gewoon meenemen naar Orange.

wij beëindigen je KPN telefoonabonnement

Als je ervoor kiest om je nummer mee te nemen, beëindigt Orange automatisch je KPN telefonieabonnement voor je. Let wel zelf op contractuele verplichtingen die je eventueel met KPN hebt. Verder is het belangrijk dat je niet zelf het KPN abonnement opzegt, anders kan Orange het telefoonnummer niet overnemen.

Of gaat diet nog niet omdat ik nieuw telefoon abbo heb en dat pas mag na een jaar of zo ???.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAb
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-03 18:09

zAb

Net

Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:19:
Of gaat diet nog niet omdat ik nieuw telefoon abbo heb en dat pas mag na een jaar of zo ???.
Gaat wel, maar je gaat zeker een slotnota van de KPN ontvangen.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Dutch_Razor schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:26:
Hmz toen ik op vakantie was heeft de overbuurman het pakket aangenomen, ik weet niet of ie getekend heeft, maar de aanvrager dan dus niet :P
Ja en dan?

Waarom heb je er eentje toe laten sturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Lizard schreef op zondag 23 juli 2006 @ 21:36:
Of postbodes die nog een beetje vertrouwen in de mensheid hebben en je zo een reis naar het postkantoor besparen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
joboris schreef op zondag 23 juli 2006 @ 23:38:
[...]

Zou ik kunnen proberen ja. En heb eens ergens gelezen dat je dan het beste de ronde telefoonkabel kunt gebruiken, klopt dit? Kun je die kabel bij de computerzaken aanschaffen of moet je hiervoor bij de telefoonwinkel zijn?
Geen idee.

Als ik kabels ergens ga kopen, koop ik altijd de beste kwaliteit.
Onderdelenwinkel misschien?
En ik denk dat Primafoon inderdaad ook goede bekabeling verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Helsie schreef op maandag 24 juli 2006 @ 08:37:
[...]
Ik vraag me af waar dat wel goed geregeld is.
- Toen ik ooit bij Casema wegging: 'wij hebben geen modem ontvangen, dus we gaan geld afschrijven'. Moest ik via verzendbewijs aantonen dat ik het opgestuurd had.
- Toen ik recent bij XS4ALL wegging, had ik vanwege de maand opzegtermijn recht op teruggave van de resterende tijd in de abonnementsperiode. Gaat maar om 8 euro, maar ik heb ze nog altijd niet gehad.

Als zelfs een ISP met een goede reputatie als XS4ALL het niet eens fatsoenlijk kan doen, dan vraag ik me af waar het wel goed gaat... ;) Succes! :)
Denk dat je daar beter een andere topic voor kunt openen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Verwijderd schreef op maandag 24 juli 2006 @ 09:19:
Hi allemaal een vraagje heb nieuw kpn abbo bij me nieuwe huis wat deze week op geleverd word.
Mijn vraag is kan ik dan al gelijk een orange adsl Family+Telefonie nemen of mag dat nog niet van kpn.

neem je telefoonnummer mee naar Orange

Wil je bereikbaar blijven onder je vertrouwde vaste nummer, zodat je geen nieuw nummer aan vrienden en familie hoeft door te geven? Je kunt je vaste KPN telefoonnummer gewoon meenemen naar Orange.

wij beëindigen je KPN telefoonabonnement

Als je ervoor kiest om je nummer mee te nemen, beëindigt Orange automatisch je KPN telefonieabonnement voor je. Let wel zelf op contractuele verplichtingen die je eventueel met KPN hebt. Verder is het belangrijk dat je niet zelf het KPN abonnement opzegt, anders kan Orange het telefoonnummer niet overnemen.

Je kunt direct een orange abo nemen.
Als je van KPN af wilt en het door Orange wil laten overnemen moet je rekening houden met een jaar abonnementsgeld wat je aan KPN moet betalen. Het kan echter wel. Echter ik persoonlijk raad je deze constructie af en zou er voor kiezen het KPN-abo te behouden. (daar staat overigens al genoeg over in de topics beschreven)

[ Voor 3% gewijzigd door funkyduck37 op 24-07-2006 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only

vr6-only

Blub Blub

@funckyduck,

even een tip:
je kan ook alles in 1 bericht quoten hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deephouse
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik heb de LB in bridge mode weten te zetten via telnet, maar als ik dan de LB via lan aansluit op lan poort 1 va mijn wireless router (Asus WL 550gE), dan verkrijgt de pc die ik op lan poort 2 heb aangesloten geen ip adres.

Weet iemand hoe ik de router moet instellen? Ik heb zeer weinig kennis van hoe een netwerk in te stellen, en heb het via search ook niet gevonden (of niet herkend als zodanig).

Op de router wil ik 1 pc via ethernetkabel aansluiten en 1 pc via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
Deephouse schreef op maandag 24 juli 2006 @ 18:54:
Ik heb de LB in bridge mode weten te zetten via telnet, maar als ik dan de LB via lan aansluit op lan poort 1 va mijn wireless router (Asus WL 550gE), dan verkrijgt de pc die ik op lan poort 2 heb aangesloten geen ip adres.

Weet iemand hoe ik de router moet instellen? Ik heb zeer weinig kennis van hoe een netwerk in te stellen, en heb het via search ook niet gevonden (of niet herkend als zodanig).

Op de router wil ik 1 pc via ethernetkabel aansluiten en 1 pc via wifi.
Of je activeert de DHCP server op de Router en geeft het IP van lan1 (LB) op als gateway.
Of je stelt handmatig IP in de juiste range in op je PC die op Lan2 zit (ook DNS en gateway invoeren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funkyduck37
vr6-only schreef op maandag 24 juli 2006 @ 17:18:
@funckyduck,

even een tip:
je kan ook alles in 1 bericht quoten hoor!
ja sorry, was een beetje te verwarrend voor mij, omdat ik bij bericht 10 dan niet meer wist wat ik in bericht 1 wilde zeggen. Neemt overigens niet al te veel meer ruimte meer in en ieder heeft zijn persoonlijke bericht... Overal valt wat voor te zeggen natuurlijk, maar bedankt voor de tip ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dacreator
Hen3s schreef op zaterdag 22 juli 2006 @ 22:40:

Maar ok - dat waren mijn frustraties = ik hoor graag van je hoe het updaten wel succesvol kan worden.... :+
Nou heb een berichtje terug ,
Geachte heer ************,

Zodra de update voor u beschikbaar is zal de livebox zelf een update uitvoeren
tot die tijd kunt u gewoon rustig gebruikmaken van uw livebox met.

Wij hopen u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Beetje vreemd waarom zou die update niet direct voor mij zijn , heeft het temaken met het feit dat ik net 1 maand bij Orange zit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
dacreator schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:41:
[...]

Nou heb een berichtje terug ,

[...]

Beetje vreemd waarom zou die update niet direct voor mij zijn , heeft het temaken met het feit dat ik net 1 maand bij Orange zit ?
Zullen we dit dan maar aannemen...(want ik zit er ook net een maand bij)??
(niet dat ik het geloof - maar ik heb het idee dat we ff nix anders kunnen doen....)

btw - op mijn bericht naar hun over de "open orange aanbieding" heb ik nix te horen gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Ik had sinds de update er is ook problemen om een versie hoger te geraken. Wat ik vanmiddag heb gedaan heeft geholpen:

* stroom eraf en er weer op, wachten tot je weer internet hebt
* 192.168.1.1 benaderen, toen kreeg ik dat plaatje dat ie bezig was met een download van firmware
* afgewacht tot alles gedownload was en de Livebox resette zichzelf en klaar was het

Het lijkt me sterk dat het voor alleen voor nieuwe gebruikers niet gewerkt heeft want ik zit al anderhalf jaar bij Orange ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hen3s
objectief2 schreef op maandag 24 juli 2006 @ 22:40:

* stroom eraf en er weer op, wachten tot je weer internet hebt
* 192.168.1.1 benaderen, toen kreeg ik dat plaatje dat ie bezig was met een download van firmware
* afgewacht tot alles gedownload was en de Livebox resette zichzelf en klaar was het
Nope - nuff'n....
nu dan maar naar bed..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Niet online
Maar het is niet dat de nieuwe firmware zoveel gaver is dan de vorige, dus de winst is vrijwel nihil (en het verlies als je het niet krijgt dus ook ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oNNoZeLe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-09 19:11
mijn telefoonlijn is gister opgeleverd en de aanvraag ligt al bij orange..

kan niet wachten om @home de deur uit te schoppen..

Ik had nog met @home gebeld om te vragen of zij nog iets op de proppen hadden. prijs/snelheid. maar niet echt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-04 15:50

Wolfje666

Shooter fanatic

Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat meerdere pc's elkaar niet meer kunnen zien sinds de update?
Mijn printer stond altijd netjes geshared en werkte...
Sinds de update werkt het niet meer en kan ik hem ook niet meer opnieuw toevoegen :(

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.