Het kleine-mismoderatietopic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
misschien is het te snel om dit te posten, maar omdat reacties die erg onderaan in een thread staan tegenwoordig maar heel weinig moderaties meer krijgen doe ik het toch maar:

Ik begrijp niet waarom iemand deze posting van mij naar 0 heeft gemod, terwijl er toch volgens mij een nuttige aanvulling op het artikel wordt gegeven, en ik bovendien twee nog niet eerder gestelde vragen stel.

nogmaals: ik post dit vooral omdat het bericht zo onderaan staat, en daar vaak nauwelijks meer mods langskomen.

[ Voor 7% gewijzigd door diederik77 op 25-04-2007 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benoni
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Precies! Mij zie je voorlopig ook niet meer op de frontpage als het zo ondankbaar moet :(

Hersteld :) Bedankt!

[ Voor 14% gewijzigd door benoni op 26-04-2007 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artjuh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Kan iemand me uitleggen waarom om men vind dat deze post op -1 hoort:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2005224

Naar mijn idee hoort deze post op z'n laagst op 0. Het is een mening zonder veel toevoeging aan de draad, maar er zit geen enkele beledinging oid in en daarom hoort ie niet op een niveau van -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:21

Cyphax

Moderator LNX
Waarschijnlijk omdat het een beetje een simpele post is met een open deur, vandaar dat mensen 'm een first post gegeven hebben. Is wat voor te zeggen, maar -1 is wel weer heel laag inderdaad.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-1 is een beetje overkill, maar het is wel een rasechte first post. Behalve een open deur, wordt er helemaal niet in het artikel bewezen dat het niet goed is om te kraken. Zoiets is überhaubt niet bewijsbaar; het is een ethisch standpunt. Dan blijft er verder weinig waardevols over om te lezen.

0 lijkt me mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
(jarig!)
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2005824

Is een +1 grappig daar niet op z'n plek?

Ik kan er zelf niet aan komen, maar zou iemand die het met me eens is er een puntje bij kunnen doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Artjuh schreef op zaterdag 28 april 2007 @ 23:27:
Kan iemand me uitleggen waarom om men vind dat deze post op -1 hoort:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2005224

Naar mijn idee hoort deze post op z'n laagst op 0. Het is een mening zonder veel toevoeging aan de draad, maar er zit geen enkele beledinging oid in en daarom hoort ie niet op een niveau van -1.
Het is een beetje een beleerende post. zoiets als "Het is nooit goed om een" heeft weinig waarde. Inhoudelijk zou je nog allemaal voor en tegen argumenten kunnen geven, en dat had het geen first post kunnen maken. Maar zowel "boontje komt om z'n loontje" alswel "bewijst dit artikel" zijn niet nuttig. Iedereen die het artikel heeft gelezen, heeft gelezen dat hij zijn straf niet zomaar ontloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Farmill schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:47:

Ik kan er zelf niet aan komen, maar zou iemand die het met me eens is er een puntje bij kunnen doen?
Het is zoiezo niet echt grappig, het is een constatering waarbij ik het nog zo muf vind verwoord dat ik het eerder irritatie vind uitstralen dan iets anders. Daarnaast is de hele discussie al zover afgedwaald van het echte nieuws, de simulatie, naar bijzaken, waarbij het allemaal korte posts zonder onderbouwing zijn met flink wat kreten. Iets grappigs toevoegen aan een 3 regelige post is imo een beetje de clown uithangen, en daarvoor is de eerste thread al voldoende gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
@Artjuh: En zo zie je maar weer: boontje komt om zijn loontje. Het is nooit goed om een site/service/bedrijf maar terug te pakken als je wordt uitgesloten inhoudsloze post als eerste te plaatsen, dat bewijst dit artikel de score wel. ;)
De score staat overigens op -0,5, hetgeen aardig in overeenstemming is met de werkelijke waarde van de post imo, maarja, die afronding...

@Farmill: Als jij kan uitleggen wat je er zo grappig aan vind?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
(jarig!)
Toff schreef op zondag 29 april 2007 @ 14:56:
@Farmill: Als jij kan uitleggen wat je er zo grappig aan vind?
Ik weet niet of jij ooit bijv. een mop hebt moeten uitleggen, want dan weet je dat dat nooit zo geslaagd is. Ik vond de opmerking wel enigszins droog. Maar het blijft subjectief, vandaar dat ik ook niet om een moderatie vroeg. Maar meer of iemand er naar wilde kijken, om het vervolgens zelf te beoordelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2006179

Een bedreiging met de dood c.q. oproep tot moord... dat lijkt me niet helemaal de bedoeling?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Farmill schreef op zondag 29 april 2007 @ 16:32:
[...]
Ik weet niet of jij ooit bijv. een mop hebt moeten uitleggen, want dan weet je dat dat nooit zo geslaagd is. Ik vond de opmerking wel enigszins droog. Maar het blijft subjectief, vandaar dat ik ook niet om een moderatie vroeg. Maar meer of iemand er naar wilde kijken, om het vervolgens zelf te beoordelen :)
Volgens mij suggereer jij hier weldegelijk dat het een grappige post is, waar een puntje bij moet:
Farmill schreef op zondag 29 april 2007 @ 13:47:

Je wilt toch niet gaan beweren dat mijn gevoel voor humor gelijke tred houdt met mijn vermogen tot begrijpend lezen? ;)
Kom op zeg, wie zit er nu op dit soort posts te wachten, zeker nadat er al tig "grappen" voorbijgekomen zijn (TheGhostinc verwoordde het al prima hierboven)?

FYI, mijn vraag om uitleg was een retorische vraag...

@wildhagen: gezien de teneur van het topic vind ik de reactie waar je op doelt geen "oproep tot" en zeker geen bedreiging. Wel een troll - en daar staat ie al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:22

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Zie deze reactie: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2006391

Weer een "wc eend" figuur die nog niet door heeft dat dergelijke opmerkingen niets bijdragen. Kan iemand deze post op 0 of nog beter de -1 zetten die het verdient?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mee eens... heb hem al een -1 gegeven (nou ja, -0.29), maar staat nog steeds op +1. Zaak voor een powermod wellicht?

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 30-04-2007 07:53 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Nu staat ie op 0, ik had 'm gister ook -1 gegeven, maar toen ging ie van +2 naar +1.
Ik wreef even in m'n ogen toen ik zag dat ie dus op +2 stond.

[ Voor 27% gewijzigd door Cyphax op 30-04-2007 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik verbaas me er over hoe vaak er nog inzichtvol is gegeven voor die post eigenlijk. Blijkbaar weten een aantal modders de post niet op waarde in te schatten wat ik jammer vind. Nu staat hij op 0 wat acceptabel is vind ik. Een hogere score verdient het zeker niet. Het liefst had ik een -1 gezien voor deze nutteloze toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2006472

Deze vind ik dan weer niet overbodig. Ik vind het wel een gevatte beschrijving van hoe het kan gaan met IE's beveiligingspopups + UAC + Driver signing. Het is natuurlijk een worst-case situatie, en geen typische dag in Vista, maar dat zie ik meer als ironie dan een leugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Zo beter? (+reactie die eronder staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:42

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Bor de Wollef schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:31:

Weer een "wc eend" figuur die nog niet door heeft dat dergelijke opmerkingen niets bijdragen. Kan iemand deze post op 0 of nog beter de -1 zetten die het verdient?
Die reactie is iig wel goed om (potentiële) mismodders te signaleren. Twee FPM's minder (maar die waren sowieso al onterecht van modrechten voorzien).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[reageer] Gepost door comprobot - maandag 30 april 2007 11:27 Score: 0 (Gemodereerd)
En oudere nerds? ouderen gaan ook zelf computer bouwen?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2006680

Wat vinden jullie? Zelf vind ik dat deze op -1 moet staan, omdat hij naar mijn mening echt aan het schelden is. En zeker in deze community zou hij beter moeten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

botoo schreef op maandag 30 april 2007 @ 14:51:
[...]

Die reactie is iig wel goed om (potentiële) mismodders te signaleren. Twee FPM's minder (maar die waren sowieso al onterecht van modrechten voorzien).
Als signaleringspost idd wel nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op maandag 30 april 2007 @ 18:08:
[...]

Als signaleringspost idd wel nuttig :)
+1 Behulpzaam dan maar?

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 16:48:
[...]

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2006680

Wat vinden jullie? Zelf vind ik dat deze op -1 moet staan, omdat hij naar mijn mening echt aan het schelden is. En zeker in deze community zou hij beter moeten weten.
Schelden? Alleen het woord nerd zou je als scheldwoord kunnen opvatten, maar volgens mij wordt het op t.net vaker als geuzennaam gebruikt. Overigens wel totaal overbodig, of heel intelligent, want ik snap niet wat hij wil vertellen. Ik zou 'm op nul zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
En oudere nerds? ouderen gaan ook zelf computer bouwen?
* botoo ziet dat schelden ook niet zo :).
Overbodig is het wel, maar dan volstaat een 0.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mOrPhie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:51

mOrPhie

❤️❤️❤️❤️🤍

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2007315

Op de man spelen. Zie ik liever niet. Kan deze naar beneden misschien? :)

Een experimentele community-site: https://technobabblenerdtalk.nl/. DM voor invite code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 april 2007 @ 22:54:
[...]

Schelden? Alleen het woord nerd zou je als scheldwoord kunnen opvatten, maar volgens mij wordt het op t.net vaker als geuzennaam gebruikt. Overigens wel totaal overbodig, of heel intelligent, want ik snap niet wat hij wil vertellen. Ik zou 'm op nul zetten.
Het is toch een echt een generaliserende naam voor een negatief stereotyp...maar als 0 voldoet dan ben ik het daar mee eens :P.

Trouwens, over dit item:
nieuws: Google's persoonlijke zoekdienst heet voortaan iGoogle

Lijkt het maar zo, of zijn er heel wat Google/Apple fanboys die daar stelselmatig elk commentaar op de "i" op 0 - overbodig zetten :?
Natuurlijk is 1 commentaar daarop genoeg, en kan de rest met 0 - Dubbelpost weg, maar nu staat er niks meer over de "i" op +1...

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2007 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheGhostInc
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op maandag 30 april 2007 @ 00:31:

Zijn we nu *nog* bezig met een wc-eend hetze?

Ik vind het zeker in dit geval goed dat er aan gegeven wordt dat de bron niet heel betrouwbaar is.
Zeker zijn zin "Nou dit is echt een goed voorbeeld van:", geeft al aan dat het niet als grappig bedoelt is, maar als kritiek op de nieuwspost.

(Daarnaast hoort de wc-eend vergelijking nu gewoon bij t.net, net als de koetjes, all your base belong 2 us, en tientallen andere dingen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Ehm... Die bron is toch zeker *wel* betrouwbaar. Als WC-eend zegt een nieuwe eend te gaan maken, dan is dat de meest betrouwbare bron die er is. Dat er aan de objectiviteit te twijflene valt.. OK.

Verder maakt het 'horen bij t.net' de opmerking niet minder overbodig.

En wat heeft all your base belongs 2 us met T.net te maken :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat hij de frontpage verwart met het forum...al komen koetjes nog wel eens langs op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Het draaid wel goed
Leer toch eens fatsoenlijk Nederlands zeg...

De regels hiervoor zijn zooooo simpel
Heel apart dat een offtopic reply (max 0 punten waard) een "+2 inzichtvol" krijgt. Er zijn al aardig wat moderaties overheen gegaan waardoor ik dit in mijn eentje niet kan corrigeren.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Datafeest schreef op dinsdag 01 mei 2007 @ 18:08:
Heel apart dat een offtopic reply (max 0 punten waard) een "+2 inzichtvol" krijgt. Er zijn al aardig wat moderaties overheen gegaan waardoor ik dit in mijn eentje niet kan corrigeren.
Die heb ik naar -1 flamebait gepowermod.
Een ex-mod zou beter moeten weten :X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hier nog zo'n figuur: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2007171

Deze hoeft imho niet naar de -1, maar als je ziet dat ook hier een paar keer Inzichtvol of Behulpzaam word gegeven ga je je toch afvragen hoeveel die moderators gedronken hadden op het moment dat ze aan deze reply toe kwamen... en dan heb ik het over de "Grappig"-moderatie nog niet eens gehad...

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 01-05-2007 18:44 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax

Cyphax

Moderator LNX
Het is ook wel heel tenenkrommend als iemand in 2 zinnen tot 3 keer toe dezelfde fout maakt waar een basisscholier zich voor zou moeten schamen. :X
Het is off-topic, en voegt niets toe, 0 is wel de maximale score. Maar het is wel begrijpelijk. :P

* Cyphax baalt dat ie niet kan modden omdat ie al gereageerd had.

[ Voor 16% gewijzigd door Cyphax op 01-05-2007 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroontjesPen
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:02

KroontjesPen

maakt nog soms 'n bericht.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2007982
Stond op 0 dubbelpost terwijl er maar 1minuutje tussen een post zit met +2 behulpzaam.

Kan die +2 laten zakken maar dan moet er volgens mij meer post naar beneden.

May the Force be with you

Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Eigenlijk zijn het allebei bijna (3 en 4 minuten later) dubbelposts: 21:19, maar belangrijker vind ik dat de lichtsnelheid common knowledge is, zeker geen 2 punten waard. Zoals in de draad uitvoerig aan bod komt, spelen bij de werkelijke snelheid van de dataoverdracht in een intercontinentale glasvezelverbinding veel meer factoren een rol. Dan is een makkelijk gevonden google/wiki antwoord niet echt een zinvolle bijdrage imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Google, Wiki e.d. vindbaar ben ik met je eens, maar common knowledge imho niet. Het is behulpzaam en daarom meer waard dan de default +1.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Als ik de moderaties op z'n reactie zie weet ik wat 'ie bedoelt, offtopic gezeur (en geflame misschien?) wordt omhoog gemod 8)7

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2004166
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2004209

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In een reactie op het artikel over WTO / Piraterij schrijf ik deze reactie:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2007773
De reden dat Thailand op de lijst staat is ook "piraterij". De Thaise regering staat namelijk toe dat er goedkope gelijksoortige AIDS medicijnen voor normale prijzen worden verkocht.. en dat mag niet.
De "helden" in amerika begrijpen niet dat mensen die gemiddeld 2 euro per dag verdienen geen overpriced medicijnen kunnen betalen....
Dit wordt gewaardeerd met 1 informatief
(+1: Standaard niveau, +1: Informatief, +1: Informatief, 0: Gemodereerd, -1: Overgewaardeerd, -0,62: Flamebait, Som: 1.38 / 6x)
Vervolgens komt er een reactie dat het toch vast over die cd's zou gaan die illegaal in Chang Mai worden gebrand omdat dát piraterij is, wat volgens de bron niet aan de orde is. Maar de reactie is wel goed voor een 3 informatief terwijl het antwoord gewoon een gok is en wellicht past in een categorie vakantie verhalen.
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2007802

Dat "helden" in amerika gezien wordt als een flame, ja dat kan ik me heel goed voorstellen want dat was ook zo de bedoeling, maar het informatieve karakter lijkt me toch nog meer dan het stukje wat er onder staat en dat geheel uit de lucht is gegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja... als je een hoge waardering wil hebben, dan moet je geen flames in je post stoppen. Dat gaat echt niet samen. Flames zijn een doodzonde, die wat mij betreft veel zwaarder tellen dan eventuele overige inhoud van de reactie.

Verder staan in geen van beiden reacties een bronvermelding of achtergrond. Waarom zou de ene uit de lucht gegrepen zijn, en het andere niet? Dat kan je als lezer niet beoordelen.

Ik zie nu dat je eigenlijk refereert naar het associated press artikel... maar dat staat niet in je reactie. Zoiets altijd bijvoegen. De meesten lezen niet de bron van een tweakers artikel, en weten dus niet waar je het over hebt.

Niet flamen, en je stellingen hard maken met argumenten of bronnen, en je krijgt vanzelf een hoge reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben eerlijk gezegd niet zo'n flamer, maar vond een flame nu wel heel gepast.
Met een handelsboycot dreigen vanwege AIDS medicijnen die zo laag geprijst zijn dat de patienten deze medicijnen nu ook kunnen betalen is echt niet van deze wereld. (en dan zeg ik het nog netjes ;) )

Maar het ging er om dat de reactie die er onder staat en totaal niet klopt (eveneens zonder bronvermelding) meer punten waard is waardoor deze wel gezien wordt (5 regel faq)

--
edit
sgreivvaudjez weggewerkt

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
ik denk niet dat jullie dit willen hebben.....
torrentsite op de frontpage

[ Voor 11% gewijzigd door Arne op 03-05-2007 02:23 ]

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supertheiz
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-06 15:35
arne schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 02:23:
Sinds 2006 zijn er 20 nieuwstopics geweest over the pirate bay, zoals deze:

nieuws: Nine Inch Nails zet nieuwe tracks op Pirate Bay
nieuws: Zweedse ombudsman kritisch over inval bij The Pirate Bay

Daarnaast is het een toevoeging mbt de nieuwswaarde van het stukje, ik denk niet dat het een groot probleem is dat the pirate bay op de frontpage genoemd staat in deze context.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Imho hoort deze reactie niet thuis op +1 waar hij nu staat, maar op -1, ivm troll? Een heel land ongefundeerd en ononderbouwdf uitmaken voor dierenmishandelaar...

Iemand mee eens?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Nog een heel klein duwtje en hij staat netjes op -1 (waar 'ie imho idd hoort).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arne schreef op donderdag 03 mei 2007 @ 02:23:
Ik denk eerder dat je pas in hoeft te grijpen als ze of links naar torrents gaan geven of urls van prive trackers. Zolang dat niet gebeurt is er niks aan de hand wat je niet via google ook kan vinden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Laatst online: 02-09-2024
als het legaal is zolang je het via google kan vinden ken ik er nog wel een paar :p
maar oke, heb er persoonlijk ook geen probleem mee, maar dacht dat dit niet gewaardeert werd

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Nee, niet alles wat je met Google kan vinden valt onder de noemer 'legaal' en regelrechte links naar torrentsites e.d. zijn niet gewenst. 'thepiratebay' is niet zo'n probleem 'thepiratebay.org' gaat imho al weer wat te ver maar is in het bewuste nieuws wmb net geen edit waard, maar als er een aanklikbare url van gebakken word dan weer wel.

Het blijft een grijs gebied en de lijn die we trekken ligt doorgaans ruim aan de veilige kant. Niet om vervelend te doen maar om te voorkomen dat T.net juridisch problemen kan krijgen en om te voorkomen dat T.net een warez board word.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Er zijn blijkbaar nog steeds peuters met modrechten die "grapjes" over Flickr en Orkut met "grappig +1" beoordelen? Zeker omdat het hier de eerste posts betreft zet dit imo niet de juiste toon bij het artikel. Broodje Poep!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
In de tread over de hotmail upgrade mag nog wel wat gecorrigeerd worden volgens mij.

ik vind bijvoorbeeld http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2011133 best een nuttige toevoeging geven aan het bericht, en waarom http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2011152 met een dubbelpost is beoordeeld snap ik ook niet helemaal.

Verder zijn positieve gmail reacties een beetje veel omhoog gemod t.o.v. andere reacties.
Ik kan zelf niet meer modden omdat ik gereageerd heb, dus kan iemand anders dr nog wel ff naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet om narcistisch over te komen, maar ik vind mijn eigen bijdrage in diezelfde thread over de hotmail upgrade ook wel erg laag. Een 1 of 2 ok, maar een 0 is wel wat laag.

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Staat prima op 0 daar.

Dat eerste is gewoon jouw mening, een soort van 'nog vele jaren'-ding. Dat voegt niets toe.
Het tweede stuk van jouw bericht is iets waar je totaal geen argumenten voor hebt. "Zonder Apple zou je nu nog op Windows 3.1 zitten."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 14:37:
Staat prima op 0 daar.

Dat eerste is gewoon jouw mening, een soort van 'nog vele jaren'-ding. Dat voegt niets toe.
Het tweede stuk van jouw bericht is iets waar je totaal geen argumenten voor hebt. "Zonder Apple zou je nu nog op Windows 3.1 zitten."
Hmm, het klopt dat die argumenten inderdaad niet in de post staan. Om ze hier alsnog te geven: toen Microsoft alleenheerser was op Internet Explorer gebied hebben we 6 jaar geen nieuw deel gezien (pas toen firefox kwam opzetten hebben ze haastig een FF-rip online gezet), en idem met Hotmail, hoe ontzettend lang is dat wel onveranderd gebleven totdat GMail ineens groot begon te worden?

Maar goed, het ging om de moderatie. Je hebt wel een punt, dus ok wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 15:04:
[...]

Hmm, het klopt dat die argumenten inderdaad niet in de post staan. Om ze hier alsnog te geven: toen Microsoft alleenheerser was op Internet Explorer gebied hebben we 6 jaar geen nieuw deel gezien (pas toen firefox kwam opzetten hebben ze haastig een FF-rip online gezet), en idem met Hotmail, hoe ontzettend lang is dat wel onveranderd gebleven totdat GMail ineens groot begon te worden?

Maar goed, het ging om de moderatie. Je hebt wel een punt, dus ok wat mij betreft.
Je kan dat natuurlijk ook in je post zetten. Daar wordt-ie waardevoller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

In Hotmail krijgt volgende week upgrade reageer ik op een post waarom GMail geen folders gebruikt. Daarvoor wordt ik gemodereed als dubbelpost?
Gepost door Rowdy.nl - vrijdag 4 mei 2007 13:06 Score: 0 (Dubbelpost)
^^ labels gebruiken.

Wil je graag toch mappen? Gebruik Greasemonkey (FF | IE) en haal van Userscripts 't Folder userscript.

Tip; neem gelijk de GMail Air skin en de Reply to All mee. Ook addblockers voor Gmail op userScripts.
Okey, ik ben de 4e die zegt dat diegene waar ik ook op reageer labels moet gebruiken, maar ik geef em (itt de andere posts) ook een oplossing hiervoor? Overbodig zou ik in kunnen komen, maar dubbelpost begrijp ik niet helemaal?

(in 't complete bericht staat overigens niks over Greasemonkey icm folder script)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@diederik77:
Die eerste begrijp ik ook niet, die tweede staat pal onder een soortgelijke dubbelpost (die wel terecht lijkt), maar heeft idd een nuttige toevoeging over de mogelijke oorzaak. Toen ik enige tijd terug keek, stonde ze beide op 1. Van mij nu 2x puntje erbij iig.

@Schaduwtje:
Ik was degene die hem omlaagmodde, maar anders had een ander dat wel gedaan. Schoolvoorbeeld van een nietstoevoegende opendeurintrappende post, zoals het er nu staat, maar waarom breid je het bericht niet uit met wat je hier aandraagt? Misschien krijg je er alsnog een puntje bij van iemand (zoals DOT ook al net eff sneller zei...).

@Rowdy.nl:
Ik vind jouw toevoeging ook wel een puntje waard (alsjeblieft).

[ Voor 9% gewijzigd door Toff op 04-05-2007 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de suggesties. Ik heb mijn post nu inderdaad uitgebreid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toff schreef op vrijdag 04 mei 2007 @ 13:25:
Er zijn blijkbaar nog steeds peuters met modrechten die "grapjes" over Flickr en Orkut met "grappig +1" beoordelen? Zeker omdat het hier de eerste posts betreft zet dit imo niet de juiste toon bij het artikel. Broodje Poep!
Flikker _O-

orKUT :')

Wat een KUT namen voor diensten zijn dat ja, jammer dat ze op 0, -1 worden gezet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Laatst online: 18-09 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

@Toff; Tof, thnx! ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2012466

Waarom is dit overbodig? Het is ontopic want het is een onderwerp over de economie, het is informatief want het geeft een goed definitie.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand hier nog even een extra -1 Troll tegenaan gooien?

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2012407

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2011872

-1 overbodig, anyone?

Natuurlijk heeft 'ie gelijk, maar het is totaal niet relevant, en nu wordt gedaan alsof wij dit niet weten en hem willen beflamen.

Verder is heel die draad niet goed (genoeg) gemod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-08 02:04

Mentalist

[avdD]

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2011962

Ja hoor, troll :D. Dit is gewoon een lichtelijk uitdagende (zeg nu niet dat je de Total Recall quote niet herkent) open reactie richting AACS om mij eens een mailtje te sturen (als ik het vriendelijk vraag reageren ze toch niet, zo waarschijnlijk ook niet maar toch, volgens het nieuwsbericht beloven ze van wel!). Dat mailtje post ik dan op GoT en ik print het uit en hang het boven m'n bed. Maar met mijn reactie op -1 hoef ik niet op die mail te rekenen omdat geen enkele zoekmachine 'm zo zal indexen.

[ Voor 11% gewijzigd door Mentalist op 06-05-2007 04:35 ]

Verstuurd vanaf mijn Computer®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is zeer zeker wel een troll.

Ten eerste omdat je de 50.000.000e persoon bent die denkt 'grappig' te moeten zijn door die code te posten, is niet erg origineel meer. Zeg maar rustig: afgezaagd.

Ten tweede voegt het helemaal niks toe aan de discussie.

Ten derde is het een ordinaire one-liner (nou ja, two-liner dan) zonder inhoud.

En ten vierde is het aanspreken van mensen met 'dickhead' best wel onbeschoft.... of spreek jij iedereen aan op die manier ofzo?

Daarom staat hij imho precies waar de reactie thuishoort: op de -1. Zonder het schelden had het een 0 kunnen zijn, maar nu imho niet.

[ Voor 5% gewijzigd door wildhagen op 06-05-2007 07:12 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
* botoo met wildhagen^^

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheZeroorez schreef op zaterdag 05 mei 2007 @ 20:27:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2011872

-1 overbodig, anyone?

Natuurlijk heeft 'ie gelijk, maar het is totaal niet relevant, en nu wordt gedaan alsof wij dit niet weten en hem willen beflamen.

Verder is heel die draad niet goed (genoeg) gemod.
Ik vind het anders nog best relevant, en zie ook niet in waarom dat een flame uit zou lokken :P?

Hij geeft gewoon toelichting op dat ene knopje met een praktijkvoorbeeld, en hij weerlegt verder het argument van diegene die hij quote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 15:19:
[...]

Ik vind het anders nog best relevant, en zie ook niet in waarom dat een flame uit zou lokken :P?

Hij geeft gewoon toelichting op dat ene knopje met een praktijkvoorbeeld, en hij weerlegt verder het argument van diegene die hij quote.
ALTIJD als het onderwerp 'gamen vanaf HDD' aan de orde komt moet dat gezegd worden. Je gaat toch niet je games op je HDD zetten omdat je zo'n toetsenbord hebt? 8)7

Het is totaal niet relevant of jij die games gekocht of gedownload hebt. Wel gaat het erom dat die dingen op je HDD moeten staan (en vaak nog gecracked ook, wat ze weer... Juist ja: illegaal maakt.), wat ik ook al zei.

Dit is gewoon een minor iets wat totaal niet aan de orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je gaat toch niet je games op je HDD zetten omdat je zo'n toetsenbord hebt?
Nee, maar als je games vanaf je HD speelt kan dat bepaalde knopje wel hinderlijk zijn als het niet instelbaar is ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Maar nooit zo erg dan wanneer je NIET van HDD speelt.

Let trouwens ook op, de user heeft het over 'lang niet iedereen die vanaf HDD speelt speelt illegaal', en niet over 'ook als je vanaf HDD speelt is het vervelend'. Dat maakt zijn post dus overbodig in die draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
In het artikel over die webstrip-terrorist is ene cbkid (een nieuweling aan zn [Verwijderde gebruiker] te zien) een beetje raar aan het posten geweest:

1e (redelijke) reactie
commentaar op mods
commentaar op tweakers
commentaar op mods 2
gewoon overbodige reactie

het is wel omlaag gemod, maar misschien een idee om hem ook ff een mailtje te sturen dat het zo niet helemaal de bedoeling is? (of powermod-commentaar erbij misschien?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
en uiteraard moet deze post ff gecensureerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Amen.

In diezelfde draad is overigens nog een twijfelachtige reactie van een andere user met alleen maar gezeik over moderaties.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

diederik77 schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:08:
en uiteraard moet deze post ff gecensureerd worden.
Hoezo, bestaat die site echt dan :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

wildhagen schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:10:
Amen.

In diezelfde draad is overigens nog een twijfelachtige reactie van een andere user met alleen maar gezeik over moderaties.
Wat ik vooral niet snap is dat ie 2x Inzichtvol heeft gekregen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

terabyte schreef op zondag 06 mei 2007 @ 21:31:
[...]

Wat ik vooral niet snap is dat ie 2x Inzichtvol heeft gekregen....
Niet dat ik die 2 +1-tjes heb gegeven, maar er is iets voor te zeggen: door dingen te zeggen waar de moderators het mee eens zijn, en daarbij ook nog iets te zeggen dat eerder al een hoge waardering heeft gekregen kan je best hoog scoren. Je moet dan gewoon zorgen dat het niet opvalt dat je in principe hetzelfde zegt.

Ik zie wel eens dat mensen in reacties op mijn posts enkele regels "vergeten" te lezen, en dan hetzelfde punt gaan maken als ik al deed, maar dan met een extra voorbeeld erbij. Als ik dan flink scoor, hebben zij ook meer kans om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige Moderators misbruiken Troll of Overbodig moderatie als ze zelf faboy zijn inderdaad, dat kan je niet vantevoren weten ;). Een waarschuwing is in dat soort gevallen op zn plaats.

En die reactie mag dan wel een punt maken, maar heeft verder totaal geen betrekking op dat nieuwsitem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
Verwijderd schreef op zondag 06 mei 2007 @ 20:15:
[...]
Hoezo, bestaat die site echt dan :D?
de link die er onder zit wel ja

[ Voor 39% gewijzigd door diederik77 op 06-05-2007 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mieJas
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

Het is wel mijn eigen post maar 3 (Inzichtvol) is toch wel wat veel voor die opmerking, niet?

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2014059

Yes, but no.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TGoC
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-09 11:50

TGoC

FP fan

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2015431

Ik vind deze post toch wel op zijn minst +1 behulpzaam waard.

Ja het is me eigen post, maar lijkt me toch een behulpzame reactie op:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2015425

Als alles fout gaat: Reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
TGoC schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 15:50:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2015431

Ik vind deze post toch wel op zijn minst +1 behulpzaam waard.

Ja het is me eigen post, maar lijkt me toch een behulpzame reactie op:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2015425
fijn dat je het goede topic hebt gevonden :)

Ik denk dat je je eigen post en de post waarop je reageerd nog eens goed moet doorlezen. De post waarop je reageert geeft commentaar op het feit dat grote bedrijven kunnen doen wat ze willen.
Jij reageert met dat kassa ook de grote bedrijven aanpakt. Het ging echter niet om wat kassa zelf deed, maar om wat kassa liet zien. Je reageert dus niet direct op wat er gezegd wordt.

Verder heeft het er ook mee te maken dat je reageert op een post die "0, (overbodig)" heeft gekregen. Als je reageert op een reactie die overbodig wordt gevonden, zal je eigen reactie ook sneller overbodig worden gevonden.

btw. keep improving your posts, ze worden vanzelf beter ;)
blijf er wel aan denken dat je post om andere van dienst te zijn, door informatie toe te voegen, interessante vragen te stellen, of te beantwoorden. Doe je dat, dan zal je een hoge score krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door diederik77 op 09-05-2007 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 22:19
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2016034

Mod weg of wis dat. Echt een belachelijke reactie.. Zulke mensen zijn gewoon uit op ruzie.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Laatst online: 22:19
Cool, thx. :) Sommige mensen vinden dat nieuwsberichten niet snel genoeg op T.net komen, over moderators valt over hun snelheid van reageren lang niet zo vaak te klagen. :P

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:57

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2017147

Een +4 voor fout lezen van de laatste alinea:
De Radeon X1950 Pro is het goedkoopste en presteert het beste van de drie videokaarten in DirectX 9-spellen. Echter zonder DirectX 10-ondersteuning is de kaart niet voorbereid op de toekomst. Wie dus verwacht spellen te gaan spelen die gebruikmaken van DirectX 10 kan beter een kaart met de GeForce 8600 GTS-gpu kopen.
Het gaat hier dus puur om een X1950 vs 8600GTS vergelijking, waarbij DX10 voorkeur heeft voor toekomstige games. Reactie in kwestie beweert (glazenbol?) leuk dat DX10 games dusdanig zwaar zullen worden, dat een 8600GTS het toch niet gaat trekken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Die reactie zat mij ook al dwars, maar ik kan geen -1 meer geven, omdat ik er zelf al op heb gereageerd :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wel dat-ie een punt heeft. Het duurt nog wel even voordat er DX10-games uitkomen. Tegen die tijd kan een midrange-kaartje van nu de graphics toch niet meer op "alles max" weergeven. Het DX10-codepath gaat dan waarschijnlijk als eerste tegen de vlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Een mid-range kaart is dan ook niet bedoeld om games op 'max' te spelen :) De eerste? DX10 game (Crysis) staat trouwens gepland voor augustus, dus zo vreselijk ver in de toekomst is dat nou ook weer niet.

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21:33
Wat is de reden dat mijn post in nieuws: Nintendo domineert consolesoftwareverkopen Japan als overbodig weggemodereerd werd? Het nieuwe moderatie-systeem werd ingevoerd omdat te vaak reacties met een 0 werden weggemodereerd vanwege de geuite mening en dus niet vanwege de inhoud of relevantie van de post. Nu zouden alleen ompartijdige moderators zijn overgebleven. Ik heb in mijn geval sterk de indruk dat ik met mijn bericht desondanks een Nintendo-fan tegen het hoofd heb gestoten. Mijn post was echter wel zeer relevant omdat ik inging over een recent artikel waarin voor het eerst daadwerkelijke info over de Wii-hardware genoemd werd. (Nintendo zelf heeft de specs nog steeds niet bekend gemaakt.De wegmoderering is daarom mijns inziens onterecht.

[ Voor 4% gewijzigd door ymmv op 11-05-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:10
ymmv schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 14:21:
Wat is de reden dat mijn post in nieuws: Nintendo domineert consolesoftwareverkopen Japan als overbodig weggemodereerd werd? Het nieuwe moderatie-systeem werd ingevoerd omdat te vaak reacties met een 0 werden weggemodereerd vanwege de geuite mening en dus niet vanwege de inhoud of relevantie van de post. Nu zouden alleen ompartijdige moderators zijn overgebleven. Ik heb in mijn geval sterk de indruk dat ik met mijn bericht desondanks een Nintendo-fan tegen het hoofd heb gestoten. Mijn post was echter wel zeer relevant omdat ik inging over een recent artikel waarin voor het eerst daadwerkelijke info over de Wii-hardware genoemd werd. (Nintendo zelf heeft de specs nog steeds niet bekend gemaakt.De wegmoderering is daarom mijns inziens onterecht.
Hoewel je post stof tot discussie is zie ik niet waarom hij op 0 thuis zou horen te staan, Aan het eind leg je ook nog eens de link naar het topic --> puntje erbij. De post vindt ik geen verloren tijd en hij voegt (voor mij) ook echt wat toe, dus eigenlijk mag hij van mij naar +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep, een typisch gevalletje van een fanboy die geen kritiek op zijn geliefde Wii wilde zien. Wat mij betreft een interessante post die rustig op de +3 mag staan die hij nu heeft.

De toon van de post is wellicht wat negatief t.o.v. de Wii, maar zolang dat met argumenten onderbouwd wordt is daar niets mis mee.

Vraagje aan de Tweakers admins.... De moderaties op die post beginnen gelijk al te verzwakken:
-0,99: Overbodig, +0,84: Interessant, +0,83: Interessant.
Ik dacht dat dat zulke afwakking pas 4 reactie begon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik dacht dat dat zulke afwakking pas 4 reactie begon?
Niet alleen dan, ook als er een bepaalde tijd verstreken is na het posten (weet niet precies hoeveel tijd) wegen de moderaties minder zwaar.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze post van mij staat op 0, omdat het een dubbelpost zou zijn. Nu is mijn post 5 minuten geplaatst na de eerste post waarin min of meer hetzelfde word gezegd. Dit valt toch nog binnen de tijd waarin een dubbelpost niet weggemod wordt? Zo was het althans toen iedereen nog modrechten had ;)
Daarnaast gaat mijn post ook nog in op andere dingen, zie de 'libelle-quote' van de NVPI waar ik op in ga ;) Ik was ook de eerste die met die woordenboek definitie kwam, dat opzoeken duurt ook wel even. Dit terwijl deze reactie, waarin eigenlijk precies hetzelfde staat als de mijne, wel op +2 staat. Hij staat wat hoger op de pagina maar is toch echt uren later geplaatst :)

edit:
Die reactie lijkt me een vorm van "Pseudoreplyen" ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubbel = dubbel, ook al zit er maar 1 minuut tussen. Het gaat er mij om dat mensen niet 2, 3 etc maal hetzelfde hoeven lezen.

Niet dat ik jou post heb gemod, maar zo kijk ik er tegenaan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 15:35:
Dubbel = dubbel, ook al zit er maar 1 minuut tussen. Het gaat er mij om dat mensen niet 2, 3 etc maal hetzelfde hoeven lezen.

Niet dat ik jou post heb gemod, maar zo kijk ik er tegenaan ;).
Zo staat het niet in de mod-faq ;) Bovendien was, zoals ik zei, lang niet alles dubbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het niet dubbel is, dan is een -1 Dubbelpost niet terecht natuurlijk. Verder ga ik gewoon uit van: "wil ik dit lezen", en als je dan als eerste en tweede post tegelijk hetzelfde ziet staan denk ik bij de 2e post: "nee".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Er word idd een marge va ekele minuten aangehouden om een reactie niet als dubbelpost aan te merken, de hoeveelheid inhoud/werk aan ee reactie bepaald overwegend hoeveel minuten. Een korte one-liner kan na 3-4 minuten al dubbel zij terwijl een uitgebreide post dat na 6-8 minuten soms(!) nog niet is. Het gezonde verstand en inzicht van de moderators is hierin van belang :Y).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Iemand zit nu wel erg veel reacties naar overbodig te modden in nieuws: Philips Lumileds wint slag in patentstrijd over felle leds.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een aantal daarvan zijn van mij. De meesten zijn namelijk overbodig danwel off-topic. Het gaat namelijk niet om het feit of Bush het druk heeft (en al helemaal niet waarmee dan wel), maar over de leds zelf.

De jouwe hoort daar ook bij trouwens ;)

[ Voor 9% gewijzigd door wildhagen op 12-05-2007 18:58 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
wildhagen schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 18:58:
Een aantal daarvan zijn van mij. De meesten zijn namelijk overbodig danwel off-topic. Het gaat namelijk niet om het feit of Bush het druk heeft (en al helemaal niet waarmee dan wel), maar over de leds zelf.

De jouwe hoort daar ook bij trouwens ;)
En ik vond em nog wel zo grappig.. :'(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

't is inderdaad circus in die draad ja, iedereen zeurt weer over Bush, of begint opeens reclame te verkopen... /me Freeze_XJ trekt de -1doos maar weer open

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Pagina: 1 ... 7 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.