Het kleine-mismoderatietopic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste
Acties:
  • 5.357 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2020782

Degene die dit 'Overbodig' heeft gemod hoort niet op Tweakers.net thuis.

Het is al heel lang duidelijke dat de wetgeving gruwelijk achterloopt op de ontwikkelingen en dat (internationale) wetswijzigingen meestal zijn bedoeld om een bestaande situatie te handhaven.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie hoort imho wel degelijk op overbodig. Twee van de drie regels gaan niet eens over het onderwerp in kwestie, en de derde is een oneliner die niets toevoegt aan het topic, maar alleen een deur opengooit die al een heel eind openstond. Zie ook FrontPageModeraties: de vijfregel 'FAQ' waarom hij op 0 prima staat. Je mist er niets aan, als je de reactie niet leest.

Goed voor een 0-notering imho (en nee, de mod was niet van mij).

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 11:02
(jarig!)
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2021216

Lijkt mij een troll, iemand die hem omlaag wil modden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 19:49

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

*done*, maar vooral : wie is er zo vrij en vrolijk geweest deze knakker een +1 te geven? Lijkt me troll op eerste, tweede en derde gezicht, of ben ik nou vaut? Tuurlijk probeert hij een punt te maken, maar 1. scheldwoorden, 2. Reductio at Hitlerum, 3. zippo onderbouwing. Iemand die het hier niet mee eens is?

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Helemaal mee eens! Was te laat om hem omlaag te modden en vond dat -1 al voldoende omlaag was.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
(jarig!)
FreezeXJ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 19:29:
*done*, maar vooral : wie is er zo vrij en vrolijk geweest deze knakker een +1 te geven? Lijkt me troll op eerste, tweede en derde gezicht, of ben ik nou vaut? Tuurlijk probeert hij een punt te maken, maar 1. scheldwoorden, 2. Reductio at Hitlerum, 3. zippo onderbouwing. Iemand die het hier niet mee eens is?
Volledig mee eens, had alleen zelf al gereageerd dus kon hem niet meer modden.

Misschien dat een mod zijn post ook even kan aanpassen?

[ Voor 3% gewijzigd door Troetelbiertje op 13-05-2007 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit hoort niet op +1 maar op -1, en dit mag imho naar 0-Overbodig ipv de +2 waar-ie nu staat...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
(jarig!)
wildhagen schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:59:
Dit hoort niet op +1 maar op -1, en dit mag imho naar 0-Overbodig ipv de +2 waar-ie nu staat...
Eens, overigens die tweede post staat wat mij betreft ook prima op +1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Dit is één van mijn "pet-peeves". De originele reactie was wsl niet helemaal overbodig. Het idiote geflame naar de moderaters (inclusief kotssmilie, wat zijn mensen toch snel op de e-pik getrapt) maakt het een -1 flamebait.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet ook helemaal niet in je bericht zetten "mod maar weer overbodig :r", dat is vragen om -1'tjes. Als het bericht echt niet overbodig was dan trekt de score wel weer bij na een tijdje...

Maar daar had je blijkbaar geen geduld voor :).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

Het was geen reactie van hemzelf hoor ;)

Overigens staat in dezelfde thread nu een reactie van regel op +3 grappig, dat is ook niet helemaal juist :) http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2023342

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterBelgium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 31-08 19:17
Haan schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:37:
Het was geen reactie van hemzelf hoor ;)
[...]
Idd, en de ongeduldigaard in kwestie heeft dus al zijn verdiende -1 gekregen. Goed zo.

T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, sorry :D. Ik dacht dat je aan het klagen was over die -1 ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me toch af wat ik hier nu mee moet: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2023762

Het merendeel van de post is naar mijn mening een +2 of misschien wel +3 waard, maar dan zettie opeens in de laatste regel een flame naar degene waarop hij reageert. Dit resulteert in een begrijpelijke, maar overbodige reactie van de persoon in kwestie: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2023776

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 14:35:
Ik vraag me toch af wat ik hier nu mee moet: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2023762

Het merendeel van de post is naar mijn mening een +2 of misschien wel +3 waard, maar dan zettie opeens in de laatste regel een flame naar degene waarop hij reageert. Dit resulteert in een begrijpelijke, maar overbodige reactie van de persoon in kwestie: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2023776
Je hebt helemaal gelijk! Als hij dus zelf de fout maakt om te gaan flamen vermoord hij zijn eigen reactie, bij deze dus ook een -1 flamebait gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19:44

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Hij verdient er idd geen schoonheidsprijs mee, maar om de reactie daarom volledig af te branden tot -1 flamebait gaat me net iets te ver.

Wmb mag 'ie net in het zicht blijven.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

botoo schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 15:10:
Hij verdient er idd geen schoonheidsprijs mee, maar om de reactie daarom volledig af te branden tot -1 flamebait gaat me net iets te ver.

Wmb mag 'ie net in het zicht blijven.
Ik zal er de volgende keer aan denken! ;)
Misschien dat ie doordat ie nu dubbel is gemodereerd de volgende keer nog even iets beter nadenkt voordat ie weer zoiets doet?

[ Voor 16% gewijzigd door TheCapK op 15-05-2007 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DexterBelgium schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 07:21:
Dit is één van mijn "pet-peeves". De originele reactie was wsl niet helemaal overbodig. Het idiote geflame naar de moderaters (inclusief kotssmilie, wat zijn mensen toch snel op de e-pik getrapt) maakt het een -1 flamebait.
Wacht even... Puur en alleen omdat iemand (volgens jou terecht!) klaagt over de moderatie wordt het een flamebait?

Wie is er hier nu eigenlijk snel op de e-pik getrapt?!

Ik vindt het schandelijk dat dit als flamebait wordt gemod. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze nogal verontwaardigt zijn wanneer ze onterecht naar beneden gemod worden.

Dat ze dat dan op een verkeerde manier uiten, moet je je als FPM over heen kunnen zetten. Zorg dat de post weer snel op de correcte waarde komt te staan, en schrijf een reactie waarbij je uitlegt dat je met klachten m.b.t. de moderatie op dit forum moet zijn.

Door correcte moderaties, zal zo iemand zich schamen voor zijn te snelle edit. Door jouw manier van modereren, voelt men zich alleen maar gesterkt in de mening dat de moderators hun werk niet goed doen. En terecht... want puur door de invloed van de moderaties is de post afgezakt, terwijl het oorspronkelijk een normale post was.

NB: De meeste mensen zijn niet bekend met het moderator forum. Daar mag je ze niet te hard op af rekenen. Ikzelf heb jarenlang op tweakers rondgeneusd, voor ik ooit de forums bezocht.

Wat mij betreft vergt deze post
  • een powermod naar +1,
  • een reactie en/of admin-edit met het vriendelijke verzoek om:
    1. reacties op moderaties in dit forum te doen
    2. iets geduldiger te zijn wat betreft de moderatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:53: Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze nogal verontwaardigt zijn wanneer ze onterecht naar beneden gemod worden.

Dat ze er een keiharde flame neerzetten, moet je je als FPM over heen kunnen zetten.
Tja, volgens mij zijn we er nou net om dit soort problemen op te lossen... Wat mij betreft kost zo'n opmerking je meteen 2 punten, is net zoiets als M$ flamen, Bush een looser noemen, of wat ook. Als je ze goed modereert, denken ze dat dit de bedoeling is, en zie je het vaker.

Als ik even deze post negatief wil beoordelen : - verdachtmaking aan Duits adres, geen enkele link tussen de makers van het stukje software en zijn aanvallers.
- off-topic, ik kan ook gaan melden dat de Nigerianen weer valse mailtjes aan het sturen zijn, da's nog steeds not the point.
Echt informatie zie ik er niet in, misschien had ie 0 of +1 kunnen krijgen, maar met z'n opmerking mag ie branden in de flames. 0 kan ik mee leven, maar is niet mijn mening...

"It needs but one foe to breed a war, not two, master Warden. And those who have not swords can still die upon them" - Eowyn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de post sowieso overbodig, dus voor mij hoeft-ie niet hoger dan 0 uit te komen.

Ik zie er wel iets in om onze moderaties te verzachten voor nieuwkomers die niet bekend zijn met de T.net regels en cultuur, maar dan vind ik dat iemand met 300 posts geen nieuwkomer is. Bovendien is de kotssmiley en de toon niet vriendelijk en tegen een deel van de community gericht, waardoor het de sfeer een beetje verpest.

En een admin-edit op een ietwat overbodige post helemaal aan het begin van de reacties zal de sfeer er ook niet veel beter op maken.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2007 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 17:23:
Ik vind de post sowieso overbodig, dus voor mij hoeft-ie niet hoger dan 0 uit te komen.

Ik zie er wel iets in om onze moderaties te verzachten voor nieuwkomers die niet bekend zijn met de T.net regels en cultuur
Ik niet. Ergens mee onbekend zijn is geen excuus om te doen wat je wilt. En de FAQ is er niet voor Jan-met-de-korte-Achternaam!

Als een nieuw iemand een stevige troll of flamebait (voorbeeld, niet zozeer deze ene reply) zou neerpennen zouden wij dat maar soepeler moeten gaan modereren? Als we daar aan gaan beginnen is het hek van de dam, en kunnen we net zo goed iedereen weer laten modden...

Zonder die kotssmiley en denigrerende opmerking had-ie idd naar de 0 gemogen, maar nu is het imho een flamebait naar de FPM's. Imho staat-ie gewoon goed waar-ie staat.

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 15-05-2007 17:31 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 16:53:
[...]

Wacht even... Puur en alleen omdat iemand (volgens jou terecht!) klaagt over de moderatie wordt het een flamebait?

Wie is er hier nu eigenlijk snel op de e-pik getrapt?!

Ik vindt het schandelijk dat dit als flamebait wordt gemod. Je kunt het mensen niet kwalijk nemen dat ze nogal verontwaardigt zijn wanneer ze onterecht naar beneden gemod worden.
Iemand met > 300 posts op zijn naam zou de regels moeten kennen. Maar goed: een admin edit waarin dit nog eens wordt uitgelegd zou ik geen slecht idee vinden: Informatief voor zowel poster als ander Frontpage bezoekers. O ja, ik lees niet dat Dexter de moderatieklaagzang tercht vindt :?
Dat ze dat dan op een verkeerde manier uiten, moet je je als FPM over heen kunnen zetten. Zorg dat de post weer snel op de correcte waarde komt te staan, en schrijf een reactie waarbij je uitlegt dat je met klachten m.b.t. de moderatie op dit forum moet zijn.
Oneens: Dat is onduidelijk, inconsequent en je moet gaan nadenken wat je doet met 'recidivisten'. Zie het als "van je fouten kun je leren".
Door correcte moderaties, zal zo iemand zich schamen voor zijn te snelle edit. Door jouw manier van modereren, voelt men zich alleen maar gesterkt in de mening dat de moderators hun werk niet goed doen. En terecht... want puur door de invloed van de moderaties is de post afgezakt, terwijl het oorspronkelijk een normale post was.
Schamen? Nergens voor nodig. Iedereen maakt wel eens een missertje. Je zou je alleen hoeven te schamen als je er niks van leert.
NB: De meeste mensen zijn niet bekend met het moderator forum. Daar mag je ze niet te hard op af rekenen. Ikzelf heb jarenlang op tweakers rondgeneusd, voor ik ooit de forums bezocht.
Eens. Daarom zou ik ook consequent zijn met de admin edits
Wat mij betreft vergt deze post
  • een powermod naar +1,
  • een reactie en/of admin-edit met het vriendelijke verzoek om:
    1. reacties op moderaties in dit forum te doen
    2. iets geduldiger te zijn wat betreft de moderatie
De powermod naar +1: prima, mits de reactie wordt aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2024995
Op +4? Ik begin het een beetje te krijgen van jullie nederlands anti-europa gezever. Hij haalt een interessant/juist punt aan, dus +2 is wel gerechtvaardigd, maar het geflame erbij hoeft echt niet voor mij. Dit is nu eenmaal politiek, en als je dat niet wilt, moet je in een dictatuur gaan leven, daar heb je dat gezever inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:36:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2024995
Op +4? Ik begin het een beetje te krijgen van jullie nederlands anti-europa gezever. Hij haalt een interessant/juist punt aan, dus +2 is wel gerechtvaardigd, maar het geflame erbij hoeft echt niet voor mij. Dit is nu eenmaal politiek, en als je dat niet wilt, moet je in een dictatuur gaan leven, daar heb je dat gezever inderdaad niet.
Als ik die Post volg dan is dit geen Nederlands Anti Europa gezever. De poster heet iets met Belgie in zijn naam, zijn profiel geeft ook aan dat hij in Belgie woonachtig is. Ik weet wel dat het makkelijk is om valse gegevens te verstrekken maar hoe maak jij er dan van dat ie Niet Belgisch is?
Verder vind ik dat flamen wat hij doet wel behoorlijk meevallen. Misschien dat jij er iets te veel achter zoekt? Ik vind dat hij gewoon legitieme argumenten aanhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik zou ook niet zo zwaar aan de post tillen. De contructie is gewoon raar en weinig consumentvriendelijk. Daar mag hij als consument best over fulmineren, wat hij hier in een goede lijn doet.

En de verwijzing dat we maar naar een dictatuur moeten gaan leven is een drogreden, want je geeft zo schijnbaar zomaar je eigen land op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

wil toch even aandacht vragen voor deze jongen... was ooit +2 grappig
Met een opmerking als 'lafbekken' krijg je nou niet meteen m'n handen op elkaar, en wat hij nou precies bedoelt is me ook een beetje vaag, maar goed. Wat mij betreft een troll...

Welke grapjurk is er overigens in het Sony-PS3-topic bezig geweest? Daar staat veel scheef, de eerste 3 posts op -1 overbodig (ja het kan dus nog), nou ja... Mods gewenst

[ Voor 28% gewijzigd door FreezeXJ op 16-05-2007 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, sorry guys, beetje overgereageerd. Ambetante dag gehad. Kan inderdaad evengoed een belg zijn hoor. En was echt niet tegen nederlanders bedoeld.
@FreezeXJ:
Die eerste staat nu mooi waar hij hoort (0).
Die PS3 thread is as always beetje gevoelig. Als ik tijd heb straks loop ik er nog wel is over. Iemand anders nu even? Eerste drie reacties moeten volgens mij idd sowieso niet op -1. 0 valt misschien nog te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

FreezeXJ schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 17:46:
wil toch even aandacht vragen voor deze jongen... was ooit +2 grappig
Met een opmerking als 'lafbekken' krijg je nou niet meteen m'n handen op elkaar, en wat hij nou precies bedoelt is me ook een beetje vaag, maar goed. Wat mij betreft een troll...

Welke grapjurk is er overigens in het Sony-PS3-topic bezig geweest? Daar staat veel scheef, de eerste 3 posts op -1 overbodig (ja het kan dus nog), nou ja... Mods gewenst
Heb hier en daar wat mods gedaan. Sommige root berichten waren op zich niet zo sterk maar daar kwam redelijke reply op dus daarom terug naar +1 getild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Kan iemand met de juiste rechten even de volgende persoon even aanspreken op zijn commentaar op de moderatoren?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2025683
Heb hem al wel 1 omlaag gemodereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
k1n8fisher schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:00:
Kan iemand met de juiste rechten even de volgende persoon even aanspreken op zijn commentaar op de moderatoren?
Overdrijf je niet een beetje? Hij vraagt zich alleen maar af hoe een eenregelige reactie die volgens hem onjuist is op +3 komt. IMO een terechte vraag, al is het natuurlijk off-topic. Hij geeft iig wel argumenten, waarom hij denkt dat het niet zo is als in de "+3" reactie gesteld. Nergens zie ik een flame oid richting de mods.
Persoonlijk ben ik het niet met hem eens, maar ik denk dat het normale moderatiesysteem voldoende correctiemogelijkheden biedt mbt het off-topic deeltje van zijn betoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk ben ik het niet met hem eens, maar ik denk dat het normale moderatiesysteem voldoende correctiemogelijkheden biedt mbt het off-topic deeltje van zijn betoog.
Op zich akkoord met je, maar waarom staat hij dan nog op +1? 0 Offtopic lijkt me meer verantwoord tot hij dat gezever over moderaties eruit haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezeXJ

FreezeXJ

DPC-Crew

Mooooh!

hij staat nu heel dicht bij de nul, en da's prima zo. Er komt wel meer voorbij dat waarschijnlijk aan mijn (en jullie) adres gericht is. Laat ze maar koken, ze komen wel een keer hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Laatst online: 21:05

Haan

dotnetter

k1n8fisher schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 22:00:
Is dit trouwens een bugje? Beoordelingen: +1: Standaard niveau, +1: Inzichtvol, +1: Inzichtvol, 0: Gemodereerd, -1: Overgewaardeerd, -0,80: Overgewaardeerd, -0,65: Flamebait, -0,55: Off-topic, Som: -1.1102230246252E-16 / 8x (hoort bij bovenstaande reactie)

@terabyte: tuurlijk is het een afrondingsfout, maar dat is makkelijk af te vangen, dus een slordigheidje ergens in de code

[ Voor 26% gewijzigd door Haan op 17-05-2007 23:07 ]

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

Nee, het lijkt me een typische afrondingsfout omdat computers niet alle decimale getallen exact kunnen representeren (zoals 0,1), kijk maar:
Python 2.5.1c1 (release25-maint, Apr 12 2007, 21:00:25)
[GCC 4.1.2 (Ubuntu 4.1.2-0ubuntu4)] on linux2
Type "help", "copyright", "credits" or "license" for more information.
>>> 0.1
0.10000000000000001
>>> 1+1+1-1-0.8-.65-.55
-1.1102230246251565e-16

[ Voor 52% gewijzigd door terabyte op 17-05-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Dat is weer eens een nieuwe insteek om te mopperen middels de moderatiescore. Jawel, 'middels' niet 'op' :)
Imho is dit geen commentaar op de moderatie an sich maar meer als uiting van onbegrip dat de inhoud van die reactie zo hoog gewaardeerd is.

In dit geval zou ik het ook niet als modcommentaar wile zien, _ik_ voel me als modder iig niet aangesproken :).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helemaal met Botoo eens.

Ik vindt dat sommige FPM's nogal arrogante trekjes beginnen te vertonen. Zogauw iemand maar in de verste verte iets zegt over de moderaties, moet hij blijkbaar onmiddellijk neergesabelt worden.

Ik heb absoluut geen probleem met deze post. Mag rustig op +2 komen te staan. Die huidge 0 waardering vindt ik onaanvaardbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, had het niet zo gezien, maar je/jullie hebben misschien wel gelijk dat het geen gezaag op moderaties is. Ik had het niet zo gezien.
@AHBdV: Hier is het inderdaad misschien wel zo, dat het niet over de moderatie zelf gaat, maar kan je nog andere voorbeelden aanhalen waar mensen onterecht omlaag gemod zijn omdat ze iets over moderaties zeiden? Want om eerlijk te zijn weet ik niet waar je zo hard commentaar op hebt. Ik dacht dat het toch duidelijk was? Een post om op moderaties te zagen wordt als offtopic gezien, en zo gemod. Ik weet niet goed wat daar arrogant aan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk dat flames, naar wie dan ook, hard aangepakt mogen worden. In die post wordt degene boven hem op een wel heel knullige manier "gemeld" dat hij z'n post bout vindt. Ik bedoel, dat is net zoiets als zeggen dat je niet snapt dat een bepaalde post nog niet getrasht is hier op GoT.

Maar dat is natuurlijk allemaal een stuk minder erg dan hard uitschelden, of echt zwart maken.

Tijdens dat geflame tussen killercow en klakkie.57th kwam ik bijvoorbeeld dit tegen: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1983642
Dat vind ik echt niet acceptabel.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2007 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 23:56:

Een post om op moderaties te zagen wordt als offtopic gezien, en zo gemod. Ik weet niet goed wat daar arrogant aan is?
Daar is niks arrogants aan inderdaad. Sterker nog, die posts horen op de 0 thuis, want off-topic. En als er flink bij geflamed of getrolled word (wat hier niet het geval is) mag hij rustig naar -1.

Deze reactie hoort imho op 0 of op zijn allerbest +1 te staan, zeker niet hoger. Niet alleen omdat er weer commentaar op moderatie is, maar ook omdat de rest van de post niet echt veel nuttigs aan de thread toevoegt.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Over mismods gesproken, wie heeft deze flamebait een +1 Inzichtvol gegeven?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Dat ziet er op het eerste gezicht uit als een ongelukje met een scrollwieltje. We houden het in de gaten :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ok :)

Nu heeft iemand hem weer als grappig gemodereerd... je gaat je toch afvragen of iemand zijn modrechten aan het misbruiken is? Dit lijkt me namelijk toch wel een schoolvoorbeeld van een flamebait...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 00:21:
Tijdens dat geflame tussen killercow en klakkie.57th kwam ik bijvoorbeeld dit tegen: http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1983642
Dat vind ik echt niet acceptabel.
Uit het zicht gehaald. Ik vind dat klakkie.57th veel tekort gedaan wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Kan een powermodje deze naar -1 flamebait kicken? Er is toch al duidelijk aangegeven dat 'ie woordblind is, en dan nog is het BS om daarover te zeiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ehm... dat is een reply uit juni 2006... lijkt me niet helemaal de bedoeling om de hele historie tot 1998 met terugwerkende kracht te gaan moderaten?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Niet online

Motrax

Profileert

TheZeroorez schreef op zondag 20 mei 2007 @ 15:12:
Kan een powermodje deze naar -1 flamebait kicken? Er is toch al duidelijk aangegeven dat 'ie woordblind is, en dan nog is het BS om daarover te zeiken.
Dat gaat om een reactie uit "dinsdag 6 juni 2006 18:18" ;)

Wildhagen! :'(

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Waarschijnlijk was hij via via hierbij gekomen en schrok hij daar zo van dat ie even vergat de datum te controleren. Toch wel netjes dat ie zo opmerkzaam is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
LOL :o :')

Hij stond links in de update-venster, en ik las het een beetje door.. Toen zag ik die reacties, en reportte ik het, maar ik vergat naar de datum te kijken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:
Ok :)

Nu heeft iemand hem weer als grappig gemodereerd... je gaat je toch afvragen of iemand zijn modrechten aan het misbruiken is? Dit lijkt me namelijk toch wel een schoolvoorbeeld van een flamebait...
2x dezelfde reactie moddereren kan niet, dus dan zijn het minimaal 2 personen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 20:31:
[...]

2x dezelfde reactie moddereren kan niet, dus dan zijn het minimaal 2 personen ;).
Dat weet ik, ik impliceerde ook niet dat het dezelfde persoon was ;)

Alleen, als je zo'n overduidelijk schoolvoorbeeld van een flamebait als 'grappig' modereert (en het geen 'slip of the scrollwheel' is), kan ik maar twee dingen bedenken als oorzaak: zo iemand misbruikt zijn modrechten, of hij is zo stoned als een garnaal dat-ie een flame niet van een grap kan onderscheiden ;)

Maargoed, de post staat in de haringkelder, dus dat is wel OK :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien impliceerde je dat niet, maar dat was wel het eerste wat bij mij opkwam bij het lezen van je reactie ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
ecteinascidin schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:30:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1983642
[...]

Uit het zicht gehaald. Ik vind dat klakkie.57th veel tekort gedaan wordt.
lol je hebt hem naar -2 geschopt _/-\o_
ik wil ook powermod worden :+

[ Voor 10% gewijzigd door diederik77 op 21-05-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diederik77
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 19-09 13:35
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2030819
Deze reactie van bord4kop werd direct na het posten van het nieuwsbericht geplaatst, met als enige inhoud:
Woohoo!!

GO opensource!!
:D
Later paste hij het bericht aan, tot wat er nu staat. Het is nog steeds een waardeloze reactie, maar ik vind dat hij door op zo'n manier te posten toch echt een -1 first post verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Daar hebben we een beetje voor besloten dat je die mag modden zoals je wilt. Als jij vind dat je 'm moet straffen voor die gare opening, dan modereer je zo. Als na edit er toch een betoog verschijnt heeft íe iig die minpunten te pakken en is het moeilijker te profiteren van het verbeterde betoog. Het is namelijk nauwelijks te bewijzen dat er ge-edit wordt en erger, een argeloze bezoeker die morgen gaat lezen ziet een ge-editte reply staan op 0-gemodereerd... wat niet echt klopt qua inhoud. Dat opvoedkundige effect naar de toekomst toe maakt dat het beide kanten op zou kunnen. Jij hebt die voorkennis en kan met -1 strooien, die argeloze bezoeker niet en strooit een +1. Beide zijn te verdedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Ach. Hij staat op 0 (firts post) en zo zien de meeste mensen hem toch al niet. De meeste mensen (niet mods) nemen vaak toch niet de moeite om te kijken wat er onder de marge staat. Staat verder wat mij betreft goed zo dus lekker laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:02

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graag wat extra aandacht voor de reactie (2e) in dit topic door SythAdmin, het is nu al een beetje een linux-panic vs windows-bsod rel...maar laat die rel wel op 0 of -1 plaatsvinden aub :).
Dus ook alle reacties op deze reactie weer ;).

nieuws: VS wil automobilisten beschermen met Linux-systemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die van SythAdmin heb ik net nog naar -1 geschjopt dus de rest blijft dan zeker ook wel uit zicht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch nog steeds mensen die het niet snappen blijkbaar, dit is een schoolvoorbeeld van een Troll en er staat gewoon 2x +1 Grappig bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Troll is een beetje overdreven zware benaming. Hij doet een poging grappig te zijn met een dermate uitgekauwde grap dat het idd niet leuk meer is. Maar hij staat niet alleen (dezelfde grap kom je de eerste 30 posten ook tegen) en ze staan allemaal laag. Maar troll is toch iets exclusievers.

Ik zou van mijn leven niet in een auto willen rijden met boordcomputer en een centrale overheid die dat faciliteerd en ook extreem veel datamining doet om mensen te pesten. Voor je het weet springt 'ie op de centrale deurvergendeling en hoeft de CIA je niet eens naar Gitmo te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij heeft de 2e post...ik zie niet in hoe daar 30 posts aan vooraf kunnen gaan :P?

En ok, het is niet 100% een Troll, maar wel heel erg uitlokkend van "Windows is sleeeecht"...

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 05:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Het is idd een vreselijk uitgekauwde 'grap' maar imho net zo goed een troll.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de tijd van Win95 was het nog een grap geweest. Tegenwoordig is het gewoon een keiharde troll.

Het is zo lang geleden dat ik een BSOD heb meegemaakt, dat ik me niet eens meer kan herinneren hoe die er uit ziet. Was iets met blauw geloof ik... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 15:49:
In de tijd van Win95 was het nog een grap geweest. Tegenwoordig is het gewoon een keiharde troll.

Het is zo lang geleden dat ik een BSOD heb meegemaakt, dat ik me niet eens meer kan herinneren hoe die er uit ziet. Was iets met blauw geloof ik... ;)
Nouja, uit alle eerlijk moet ik toegeven dat ik op 2 van onze 4 pc's dit jaar nog een BSOD heb gehad, en dat zonder gekke dingen te doen...maar die waren gelukkig niet meer levensbedreigend voor de pc zoals ze in de (goede?) oude tijd waren :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2034268

Ik vind het helemaal niets bijdragen aan de discussie. Moet gewoon 0 (overbodig) zijn en niet 2+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troetelbiertje
(jarig!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

In deze discussie:
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2033842
wordt het m.i. een beetje te grimmig daarom heb ik deze rootpost met -1 (overbodig) naar 0 gemodereerd. Zeker omdat ik het idee heb dat dit de beste manier is om de rest van de flames meteen weg te halen.
Als dit onterecht is hoor ik dat graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Is een hele mooie informatieve post. Heb hem bij deze +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het gaat op meerdere punten inderdaad niet zo heel lekker bij die reacties. Even kijken of ik nog wat roodgloeiende modpuntjes heb liggen ergens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

De volgende stond op +2 inzichtvol terwijl ik het alleen maar een troll/flamebait vindt richting de USA.

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2034001

Heb hem zelf al -1 troll gegeven. Misschien nog iemand?

Edit:
Deze is ook zo'n leuke:

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2034164

Ik ben ook geen fan van Bush maar dit gaat volgens mij te ver.

Bedankt voor de feedback!

[ Voor 29% gewijzigd door TheCapK op 24-05-2007 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je zou er een troll in kunnen zien, maar ook wel een kern van waarheid. 0 of 1 is wel genoeg, maar ik zou persoonlijk niet gaan voor -1 als eindscore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is helemaal geen troll. Overbodig, dat wel.

[ Voor 18% gewijzigd door wildhagen op 24-05-2007 21:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Krijgt dit heerschap een mailtje thuis dat het an zijn taalgebruik ligt ipv dat er zo veel MS Lovers aanwezig zijn?
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2034281

Is misschien vestandig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, met een karma van -37 en een status van "Agricula Simplex" weet je wel genoeg lijkt me... negeren dat soort types.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo'n status heb ik nog nooit gezien...prachtig :')

-0,4 gemiddeld per reactie :D.

Kan je postrechten niet ontnomen worden bij een karma onder de zoveel?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2007 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Had ik nog niet naar gekeken. Ik zal dan verder mijn mond maar houden! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
k1n8fisher schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 21:25:
Krijgt dit heerschap een mailtje thuis dat het an zijn taalgebruik ligt ipv dat er zo veel MS Lovers aanwezig zijn?
Een paar maanden geleden is er wat 'communicatie' geweest met deze gefrustreerde meneer, maar dat heeft 'm niet kunnen bewegen tot het stoppen van MS- en Tweakers- bashen :|
Je kent Tweakers.net toch wel inmiddels? Als je te hard aan hun MS-gedrag trekt krijg je een mailtje in de bus
:X

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is deze oneliner niet wat overgewaardeerd op +3? Imho hoort die gewoon op de +1 thuis...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

De toon maakt de muziek....... :/

+1 vind ik nog veel te enthousiast voor een zin die om 'gore lef' gebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Op zich is de reactie niet een niveau boven de 0 waard maar aangezien er daarna een behoorlijke discussie wordt gevoerd die in betere bewoording is zou dat en reden zijn om deze reactie op +1 te laten staan.
Misschien is deze te vergrendelen op +1 zodat de rest van de thread zichtbaar blijft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

k1n8fisher schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 16:27:
Op zich is de reactie niet een niveau boven de 0 waard maar aangezien er daarna een behoorlijke discussie wordt gevoerd die in betere bewoording is zou dat en reden zijn om deze reactie op +1 te laten staan.
Dat er een thread onder staat kan nooit een reden zijn om een reactie een hogere waardering te geven dan hij verdient. Je hoort iedere reactie op zijn eigen kwaliteiten (of gebrek daaraan) te beoordelen, en niet andere dingen erbij te betrekken.

Zou mooi zijn... ik post een stevige troll of flame, daaronder ontstaat een discussie, en dan blijft mijn troll mooi op +1 staan :P

Zo werkt het dus niet natuurlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad geen nette reden om een discussie weg te halen, maar als de originele post niet echt interessant is en de daaropvolgende reacties bijna allemaal bagger zijn is het zegmaar een paardenmiddel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Met de post van Wildhagen (+1) en de opmerking van K1n8isher (subtread) had ik zelf al de conclusie getrokken dat een zichtbare +1 wel kan. Ik noem het een flamebait (dat staat er ook) en vind het een echte 0 of -1... maar vooruit. :)

[edit]
* Delerium heeft de reactie dus wat omhooggetrokken. eenmalig

[ Voor 13% gewijzigd door Delerium op 25-05-2007 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit voor vreemde moderatie, -4 + 2 Flame :?
-4,14: Flamebait, +2: Flamebait (x5),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:24:
Wat is dit voor vreemde moderatie, -4 + 2 Flame :?

[...]
Kennelijk was een andere powermod het niet eens met ecteinascidin en heeft een powermod naar -1 uitgevoerd, waarna ecteinascidin hem weer +2 gaf zodat hij nu op +1 staat.

Voor wat betreft deze ene post kan ik daar wel mee leven eigenlijk.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha op die manier, ik snap het :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Neehoor, geen onenigheid tussen de powermods :+ Het is Ect. zelf geweest die na jullie opmerkingen e.e.a. aangepast heeft :Y)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Zolang we d'r maar over blijven praten wordt het uiteindelijk wel duidelijk voor allemaal, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, als de woorden "gore lef" niet waren gebruikt had deze reactie een stukje hoger kunnen eindigen. Het is namelijk wel een scherpe vraag. Volgens mij heb ik 'm vanochtend ook een duwtje omhoog gegeven, aangezien de EU met "gore lef" aanspreken niet echt brandbaar is (wie zal zich beledigd voelen?). Maar ik ben het eens met Ect. dat het niet netjes is. 0 of +1 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=1593617

+3 Grappig waar 0 Overbodig voldoende was geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo

botoo

💀 too old to die young

Topicstarter
Die is een jaar oud, daar doen we niets meer aan.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, sorry, daar had ik niet op gelet. Hij stond vrij hoog in de posthistory van een gebruiker, dus ik ging er van uit dat deze niet al te lang geleden gepost was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=2036419

Stond op -1 door een Off-topic en daarna First-Post, maar die FP is onterecht naar mijn idee.

Ja het is offtopic, maar niet geheel inhoudsloos. Het hoort niet bij dat artikel inderdaad, maar daarom zie ik 0 als eindscore liever dan -1 (-1 is echt voor de klootzakken onder de reacties).

De +1 Ondergewaardeerd is daarom van mij, maar nu vroeg ik me af: zijn jullie het daar mee eens?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ben het ermee eens, zeker geen kandidaat voor de -1, maar ook niet meer dan 0, wegens offtopic idd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:42

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb 'm ook een puntje gegeven want hij stond op -1 first post. Wel erg streng.

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Helaas is het geen FP, maar van mij zou die best naar -1 mogen. Wat een onzinnige offtopic vraag hier! Het zou een mooie puinhoop worden, als we dit soort vragen overal kriskras op de frontpage zouden gaan accepteren. Beetje proberen een topic te kapen ofzo? Zijn eerste en enige vorige post sloeg ook al als een digitale tang op een soepblik:
Athmozz ik heb geprobeerd je een PM te sturen maar ik vind nergens de mogelijkheid. Stuur me even een PM terug of stuur een mailtje naar missbelgie(apenstaartje)gmail.com
Wat denkt hij dat t.net is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• terabyte
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-07 23:08

terabyte

kan denken als een computer

ecteinascidin schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:19:
Met de post van Wildhagen (+1) en de opmerking van K1n8isher (subtread) had ik zelf al de conclusie getrokken dat een zichtbare +1 wel kan. Ik noem het een flamebait (dat staat er ook) en vind het een echte 0 of -1... maar vooruit. :)

[edit]
* terabyte heeft de reactie dus wat omhooggetrokken. eenmalig
He bah, ik heb m net een -1 Troll gegeven (wat wellicht ook wat overdreven is), voordat ik deze discussie las.
Maar het is nog zichtbaar (alhoewel ik zichtbaarheid van een onderliggende discussie nooit meeneem als mogelijke argument om iets niet een minpunt te geven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cyphax schreef op zaterdag 26 mei 2007 @ 21:00:
Ik heb 'm ook een puntje gegeven want hij stond op -1 first post. Wel erg streng.
Daarom postte ik het ook even hier.

@Toff: hoezo topic kapen? Als hij 1 vraag stelt die op 0 wordt gemod door ons dan zien normale mensen (die niveau op +1 hebben als default) zijn vraag niet. Eventueel kunnen mensen hem benaderen met een antwoord, welke ook allemaal op 0 - Off Topic komen te staan, maar nog steeds niet zichtbaar zijn voor de lezers.

En de score 0 is juist voor dit soort off-topic / forum gepraat. De -1 is in mijn mening echt alleen voor de Flames en de Trolls (flame = de man beledigen en Troll = merk beledigen, hij doet geen van beide)

Ik ben het wel met je eens dat hij de FP meer als het forum gebruikt op deze manier, misschien kan iemand hem daar op aanspreken?

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2007 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@slindernau: Hoho, ik vind mezelf redelijk aangepast hoor, soms bijna "normaal" en ik kijk toch echt altijd op niveau -1, al is het alleen maar omdat ik anders geen bal snap van de discussie en het risico loop een dubbelpost te plaatsen.
En ik weet ook wel, dat er geen geldige manier is om deze post op -1 te zetten (en daar ben ik heel strikt in), maar ik vind het in zekere zin wel een belediging, zoals hij zonder blikken of blozen de FP misbruikt voor zijn eigen doeleinden. Mensen die hier met de beste bedoelingen op reageren worden nu mee omlaaggetrokken.
Inhoudelijk vind ik zijn vraag trouwens ook zeer discutabel. Er zijn betere manieren om je over je toekomst als 15-jarige voor te laten lichten dan t.net.
Anderzijds begrijpt hij misschien niet, waarom er zo weinig response op zijn vragen komt. Een modbreak of PM zou hem wellicht op het juiste spoor kunnen zetten. We zijn het hier wel eens, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Juist, hij moet in ieder geval even meekrijgen waar hij voortaan terecht kan voor vragen :).
Ik zie dat hij een email adres heeft ingevuld, dan zal ik hem even op deze discussie hier wijzen.
Mensen die hier met de beste bedoelingen op reageren worden nu mee omlaaggetrokken.
Maar dat verdienen ze dan toch ook, als we dezelfde gedachtengang volgen als voor deze vraag?

En met normaal niveau bedoelde ik eigenlijk: standaard voor niet ingelogde gebruikers staat het niveau op +1, dus alles wat wij op 0 zetten hoeven zij (de lurkers) zich niet druk om te maken

.

Even een persoonlijk iets: ik lijk stelselmatig overgeslagen te worden qua moderaties de afgelopen dagen :+. Nu zal dit vast toeval zijn, maar zeker mn laatste post staat vrij vroeg in de replies...en kan (zeker gezien de lengte ervan) toch niet gemist worden...

Of hebben meer reacties hier last van? Ik zie trouwens erg vaak, vooral in de software updates, dat bijna* alle reacties ongemod blijven (en in het weekend helemaal). Wellicht is het een idee om toch wat meer moderators toe te laten :).

* 1 reactie heeft dan bijvoorbeeld een + of - 1 gekregen, terwijl de rest niet aangeraakt is. Ookal ben je het eens met een score, geef dan op zn minst 0 Gemodereert zodat het item uit de Mod. Queue verdwijnt.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2007 02:19 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 12 Laatste

Dit topic is gesloten.