k1n8fisher schreef op vrijdag 29 juni 2007 @ 20:45:
Ziet er voorlopig goed uit Botoo!
Trouwens, Wildhagen, De vergelijking van Brein met de Maffia is niet nieuw en wordt al lang gedaan. Hier gaat het dan ook vooral overde afperspraktijken die organisaties zoals Brein schijnen te hanteren.
Ik praat het zeker niet goed maar die vergelijking gaat helaas niet mank.
Dan gaat de vergelijking nog steeds mank. Als je bij de maffia niet betaal bij afpersing word je geliquideerd. Doet Brein dat ook? Nee? Dan is de vergelijking dus wederom mank.
Overigens doet de maffia meer dan alleen afpersen, en een vergelijking met de maffia suggereert dus dat dat bij Brein ook zo is, en dat ze bijvoorbeeld ook diep in de drugshandel zitten.
De vergelijking is dus niet alleen mank, maar ook erg ongepast, en getuigt van weinig inzicht in de werkelijkheid, als je het mij vraagt.
Elke vergelijking hiermee kan wat mij betreft dan ook steevast op een -1 rekenen.
En voor vergelijkingen met de Stasi, of vergelijkbare instanties, zoals in de tweede post geld dat nog veel en veel sterker, want die zijn/waren nog veel erger. En al helemáál niet te vergelijken met Brein, wat je verder ook van hun of hun methodes (Brein dus) mag vinden.