Je zou ze kunnen markeren en een lijstje bijhouden.maca schreef op donderdag 13 september 2007 @ 19:26:
ik ben gisteren weer een spaak kwijtgeraakt.. ik kan niet echt zien of het dezelde van de vorige keer is of een ander..
Ik heb bij mij op een gegeven moment spaken voorzien van een paarse stip van een watervaste stift. Alleen een lijstje heb ik niet bijgehouden met hoeveel spaken met en hoeveel spaken zonder stip ik had, dat schiet dus niet op
Wat noem jij langzaam leeglopend? Als een band bij mij binnen een week zodanig zacht is dat ik hem op MOET pompen (omdat er bijvoorbeeld max 2 bar in zit terwijl ik hem weggezet heb met 3 bar of meer (ik zet doorgaans 6 tot 8 bar in m'n banden maar dat terzijde)) dan ga ik zoeken naar een lek. Eerst in het ventiel. Zit die daar niet, dan ga ik zoeken naar het lek. Vind ik die ook niet dan check ik voor de zekerheid de plek waar het ventiel in de band steekd. Zit ook daar geen lek dan ben ik hem vrij vlot zat en schrijf ik de band af. Ik vind het acceptabel als ik een maand neit hoef te pompen en de band van 8 naar 6 bar gaat ofzo of van 6 naar 4 bar maar lager moet hij echt niet komen bij mij.Ik ben de laatste tijd wel aan het klooien met de kettwiesel.. continue langzaam leeglopende banden (ventiel zit scheef oid), nu weer een spaak.. gaat lekker..
Euhm.... Zeker weten dat hij niet uit Swifterband komt? Volgens mij is dat Martijn Plomp:Ik zie hier in Almere trouwens steeds een groene versatile in het centrum... na een kort praatje met de 'berijder' of is het inzittende? bleek die uit lelystad te komen.
http://versatile032.blogspot.com/