Het grote Logitech G-15 topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste
Acties:
  • 42.027 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkAllMan
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 15:18
Gisteren mn G15 voor het eerst gebruikt op Vista Ultimate... ben nog aan het uitzoeken wat ik er allemaal mee kan! Maar iig erg fijn dat er weer genoeg Tweaker Info is. Alvast bedankt voor het vullen van 2 topics!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoHenken
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22-12-2024

MarcoHenken

Grafisch Ontwerper

Die kepjes waarmee je je pollsteun aan het toetsenbord moet bevestigen zijn bij mij kapot.
Kun je hiervoor een nieuwe polssteun claimen bij logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaccoW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-08 23:23

JaccoW

Kijkt en Luistert

Heeft er trouwens iemand een idee wat de instelling "Snelle omschakeling naar volgend programma op lcd inschakelen" inhoud? Ik merk dat als je dat uitzet je veel langzamer, tot bijna een seconde lang, moet wachten voordat het volgende tevoorschijn komt.

Heeft het soms te maken met het op de achtergrond draaien van de verschillende programma's?
Het zijn toch programmaatjes die zo'n 3 tot 8 mb van je werkgeheugen gebruiken.

p.s. Ik gebruik de standaard logitech klok, mediadisplay, performance monitor en natuurlijk de door M55 d:)b gemaakte Netspeed.

Z-machine OriginID: JaccoW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Barca schreef op zondag 25 maart 2007 @ 03:56:
Er is een nieuwe versie uit van LCD Studio!!!
En jawel vandaag weer een nieuwe versie uitgebracht. Zie hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

lcdstudio werkt verre van goed op vista.... ook de laatste update niet.... jammer.

Erg leuke applicatie. Jammer dat de maker Ray het niet zo nauw neemt met het uitbrengen van updates en fixen van bugs... maar ja, het is gratis dus we hebben waarschijnlijk geen recht om te klagen.

[ Voor 55% gewijzigd door Darth Malak op 20-04-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:50

Arfman

Drome!

Na de vorige versie werkte mijn scriptje niet meer, Inter 1. Nooit iets van gehoord, geen zin gehad om het te fixen, en nu (na een verse Windows install ivm. nieuwe schijven) gebruik ik de standaard Logitech Clock en CPU meter. Geen zin meer in die LCD Studio software.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-08 22:18

Barca

In Search Of Sunrise

Hmm ik snap jullie beide niet zo goed. Bij mij werkt LCDstudio fijn op Vista. Absoluut geen problemen mee. Alleen het opstarten duurt wat lang en die stomme popup bij het opstarten hoeft van mij ook niet, maar verder werkt het bij mij echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die me kan vertellen of en wat het verschil is tussen:

Logitech G15 Gaming Keyboard (USB) en de Logitech G15 Gaming Keyboard (USB, BE)

zit +/- € 9,- verschil in qua prijs, tevens handig om het in de OP te melden :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Qwerty vs. Azerty wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lijkt me niet dat zou wel duidelijk aangegeven moeten worden lijkt me en BE kan ik op geen enkele manier linken aan azerty dan wel qwerty. ik dacht zelf iets van B........ Edition maar waar die B dan voor staat is me een raadsel (Black lijkt me onwaarschijnelijk aangezien ik geen enkel plaatje kan vinden die qua kleur anders is)

edit:
http://www.loveno.be/archief/945#n945

dus toch azerty :o

kan iemand dit opnemen in de OP :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutjuh :$

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2007 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Afaik wordt in België wel de Azerty-versie verkocht, dus zon rare gedachte lijkt het me niet.. Er zijn vziw geen andere versies van de G15 dan Azerty/Qwerty, dus dat lijkt mij iig logisch...

Edit: Dus toch inderdaad :P

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 23-04-2007 01:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op maandag 23 april 2007 @ 01:45:
Afaik wordt in België wel de Azerty-versie verkocht, dus zon rare gedachte lijkt het me niet.. Er zijn vziw geen andere versies van de G15 dan Azerty/Qwerty, dus dat lijkt mij iig logisch...
niet alleen logisch je sloeg de spijker op zijn kop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

BE is toch wel overduidelijk Belgie, NL associeer ik dan ook altijd met Nederland en niet met Non-Linear ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb van het weekend LCDStudio eraf moeten mikken... Kreeg blauwe schermen... Startte wel bij het booten van Vista maar speelde mijn playlist niet af.... Heb ik het nog niet eens over al de application errors ("something bad has happened..... blablabla") errors en crashes van de applicatie.

Het idee van lcdstudio is leuk maar het is zo brak geprogrammeerd. En als je 1 update in een jaar hebt schiet het niet echt op...

Logitech had dit zelf professioneel moeten supporten met een dergelijke applicatie maar het is me al eerder duidelijk geworden tijdens het Z-5500 drama dat Logitech geen ruk om zijn klanten geeft.
Modbreak:Onderbouw dit soort uitspraken aub en formuleer ze wat neutraler. Jij moet zonodig early adopter zijn van een nieuw OS, dat is Logitech's schuld niet :o
Barca schreef op zondag 22 april 2007 @ 20:40:
Hmm ik snap jullie beide niet zo goed. Bij mij werkt LCDstudio fijn op Vista. Absoluut geen problemen mee. Alleen het opstarten duurt wat lang en die stomme popup bij het opstarten hoeft van mij ook niet, maar verder werkt het bij mij echt goed.

[ Voor 28% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 21:11

Crusader

Arc Nature

Darth Malak schreef op maandag 23 april 2007 @ 20:25:
... dat Logitech geen ruk om zijn klanten geeft.
Mooi onderbouwd ook :)
Modbreak:Iets van potten en ketels...

Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk of post niet :o

[ Voor 23% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:14 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Misschien ben je nog niet zo lang lid maar het 8600 pagina lange Z-5500 topic want onlangs gesloten is zou genoeg moeten zeggen. Dus inderdaad ja, mooi onderbouwd. Wijsneus.
Modbreak:Op de man spelen en daarbij irrelevante zaken (hoe lang iemand geregged is) erbij halen heeft een naam: flamen.

Je bent al vaak zat gewezen op het feit dat we daar op GoT geen behoefte aan hebben. Check je mail :o

[ Voor 27% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Darth Malak schreef op maandag 23 april 2007 @ 22:43:
Misschien ben je nog niet zo lang lid maar het 8600 pagina lange Z-5500 topic want onlangs gesloten is zou genoeg moeten zeggen. Dus inderdaad ja, mooi onderbouwd. Wijsneus.

[...]
Ik vind het nogal storend en onnodig dat je mij voor wijsneus uitmaakt. Zegt meer over jezelf trouwens.
Wat je opmerking betreft: waarom zou ik in dat topic kijken als ik zoiets zelf niet heb?
Tip: kijk even in mijn profiel en je ziet dat ik al behoorlijk wat langer meedraai hier.
Modbreak:Graag voortaan een topicreport aanmaken als je problemen hebt met de posts van anderen ipv in-topic dit soort offtopic meuk plaatsen. Het wakkert het alleen maar aan...

[ Voor 14% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-09 13:19
De service van Logitech is overwegend positief voor zover ik er ervaring mee heb. Hun producten zijn niet altijd vrij van storingen maar in de meeste gevallen wordt dit keurig opgelost.

Heb zelf ook een Z-5500 en ook met dat plopjesprobleem te maken gehad. In dat geval had Logitech klantvriendelijker kunnen handelen, maar uiteindelijk hebben ze wel inzet getoond, alsmede de wil tot een oplossing te komen. In dergelijke gevallen zijn er altijd mensen die tevreden zijn en ook mensen die ontevreden zijn over de oplossing.. so be it.

Mijn G15 is keurig omgeruild toen hij problemen gaf, mijn MX1000 muis ook. Daarnaast gebruik ik nog tal van andere Logitech producten (aantal muizen, G25 stuurtje, enz) en dat gaat allemaal naar behoren.

Dat Logitech zelf geen programma heeft uitgegeven voor het G15 schermpje zie ikzelf ook als een minpunt. LCD studio daarentegen is een goede oplossing. Dat ie onder Vista problemen geeft ok... niet best maarja niet bepaald het enige progsel dat op dat vlak de mist in gaat.

Dat gebash van Logitech hebben we hier nu wel genoeg langs zien komen, laten we t fijn bij de gebruikerservaringen, eventuele problemen en oplossingen houden zonder andere producten erbij te slepen.

Al met al blijft het een fijn tobo, kan echt niet meer zonder die G knoppen hier :)

Specs desktop Specs Laptop Opel Omega Portal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ach, ik zeg niets verkeerd en als je niet bereid bent om je te verdiepen in de situatie rond Logitech dan moet je gewoon niet reageren op me.

Wat wil je dat ik doe: alle 8600 posts hier gaan samenvatten of quoten om iets te bewijzen?

Case closed.
Modbreak:GoT Huisregels

Als je een uitspraak doet, onderbouw die. Ononderbouwde uitspraken komen vaak neer op trolls. De bewijslast voor onderbouwing ligt toch echt bij degene die een uitspraak doet, niet bij de lezen :o

Leer trouwens ook eens fatsoenlijk quoten, dus onder de quote te posten ipv erboven...
Crusader schreef op maandag 23 april 2007 @ 23:14:
[...]

Ik vind het nogal storend en onnodig dat je mij voor wijsneus uitmaakt. Zegt meer over jezelf trouwens.
Wat je opmerking betreft: waarom zou ik in dat topic kijken als ik zoiets zelf niet heb?
Tip: kijk even in mijn profiel en je ziet dat ik al behoorlijk wat langer meedraai hier.

[ Voor 20% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nou, aangezien in dit topic de meeste mensen zéér goede ervaringen hebben met het afhandelen van garantiezaken en dergelijke omtrent de G15, ben jij misschien wel degene die zich even wat moet verdiepen voordat je hier wat komt lopen blaten. Leuk zon topic over speakers, maar hier gaat het over de G15. Dus ga lekker ergens anders over Logitech z'n speakers lopen mekkeren en hou het hier bij de G15. Is mijn mening
Bij de meeste mensen hier werd de G15 zonder gedoe en zonder moeite omgeruild voor een andere als het niet mogelijk was om bij de shop garantie te claimen. Ook de gevallen met afbrokkelende verf zijn imo uitstekend opgelost. Dus het zit wel goed met de service van Logitech.

Dat hun support wat betreft het ondersteunen van games niet helemaal lekker is, is wel duidelijk, maar gelukkig zijn er véél goed werkende plugins. Dat het programma crashed onder Vista of niet werkt is bijzonder lullig, maar om daarmee de hele service van Logitech op een hoop te vegen is gewoon belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Darth Malak schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:20:
Ach, ik zeg niets verkeerd en als je niet bereid bent om je te verdiepen in de situatie rond Logitech dan moet je gewoon niet reageren op me.

Wat wil je dat ik doe: alle 8600 posts hier gaan samenvatten of quoten om iets te bewijzen?

Case closed.

[...]
Wat een onzin en wat een enorm vervelend toontje. Die 8600 posts waren overwegend zeikposts, ach en wee, ik heb plopjes. Alhoewel het een vervelend probleem was/is, waren die topics vooral een uitlaatklep voor veel mensen, en jouw naam (en icon) heb ik daar vaak voorbij zien komen.

Feit is wel dat mijn Z680, die door bliksem beschadigd was, gratis is vervangen door een Z5500. Logitech was op de hoogte van de blikseminslag, geen probleem.
Feit is wel dat mijn Logitech UltraSlim keyboard gratis is vervangen door een ander toetsenbord.
Feit is wel dat het toetsenbord van m'n schoonouders is vervangen door een gelijkwaardig model (alleen veel nieuwer).

Als je toch wilt zeuren, doe dat dan bij bedrijven die er meer recht op hebben dan Logitech, want wat jij beweert en de manier waarop, is een erg eenzijdig, subjectief verhaal.

Case closed.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Verkeerde beentje uit bed gestapt vanochtend? Je mag mij even vertellen wat er vervelend is aan mijn toontje... En uit jouw reactie over "overwegend zeilposts" blijkt dat je er geen zak van hebt begrepen. Bemoei je gewoon niet met zaken waar je niets van weet. En dat ik in die periode 3 Z-550's versleten hebt zegt genoeg. En ja, je zult me ongetwijfeld veel voorbij hebben zien komen.

Verder is het gewoon mijn mening over Logitech. De laatste keer dat ik keek hebben we nog steeds vrijheid van menings uiting hier en schei maar ff uit met je wanna be mod gedrag.
Modbreak:Meningen mag je geven, maar niet ongezouten, ononderbouwde uitspraken die je bovendien niet als jouw mening ("Ik vind dat..."), maar als harde 'feit' ("Logitech geeft geen ruk om...") presenteert.

Verder is je toon inderdaad aggressief, arrogant en flamerig. De eerste twee punten leveren je deze modbreaks op, de waarschuwing in je mail komt van het flamerige. Hou je een beetje in man...

En als 8600 pots eenzijdig zijn dan begrijp je het woord subjectief en objectief niet helemaal.
Arfman schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:47:
[...]

Wat een onzin en wat een enorm vervelend toontje. Die 8600 posts waren overwegend zeikposts, ach en wee, ik heb plopjes. Alhoewel het een vervelend probleem was/is, waren die topics vooral een uitlaatklep voor veel mensen, en jouw naam (en icon) heb ik daar vaak voorbij zien komen.

Feit is wel dat mijn Z680, die door bliksem beschadigd was, gratis is vervangen door een Z5500. Logitech was op de hoogte van de blikseminslag, geen probleem.
Feit is wel dat mijn Logitech UltraSlim keyboard gratis is vervangen door een ander toetsenbord.
Feit is wel dat het toetsenbord van m'n schoonouders is vervangen door een gelijkwaardig model (alleen veel nieuwer).

Als je toch wilt zeuren, doe dat dan bij bedrijven die er meer recht op hebben dan Logitech, want wat jij beweert en de manier waarop, is een erg eenzijdig, subjectief verhaal.

Case closed.

[ Voor 13% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Mijn mening over Logitech is mijn mening.. Ik zeg iets over Logitech in 1 zin en wordt meteen afgeschoten door verschillende mensen. Mijn ervaring met Logitech is buiten de Z-5500 ellende bijzonder beroerd. Dat ik dus iets over Logitech kan en wil zeggen lijkt me mijn goed recht en volledig gefundeerd.
Modbreak:Wederom, je gaf het niet als mening maar presenteerde het als feit. Dat is iets wezenlijk anders :o

Verder zou je echt lang genoeg op GoT moeten rondlopen om te weten dat twee keer achter elkaar posten binnen 24u niet gewenst is. Gebruik de edit-knop gewoon. Overigens kun je makkelijk twee quotes kwijt in een enkele post als je gewoon onder de quote replyt ipv erboven zoals je hier steeds doet...
RoD schreef op dinsdag 24 april 2007 @ 11:46:
Nou, aangezien in dit topic de meeste mensen zéér goede ervaringen hebben met het afhandelen van garantiezaken en dergelijke omtrent de G15, ben jij misschien wel degene die zich even wat moet verdiepen voordat je hier wat komt lopen blaten. Leuk zon topic over speakers, maar hier gaat het over de G15. Dus ga lekker ergens anders over Logitech z'n speakers lopen mekkeren en hou het hier bij de G15. Is mijn mening
Bij de meeste mensen hier werd de G15 zonder gedoe en zonder moeite omgeruild voor een andere als het niet mogelijk was om bij de shop garantie te claimen. Ook de gevallen met afbrokkelende verf zijn imo uitstekend opgelost. Dus het zit wel goed met de service van Logitech.

Dat hun support wat betreft het ondersteunen van games niet helemaal lekker is, is wel duidelijk, maar gelukkig zijn er véél goed werkende plugins. Dat het programma crashed onder Vista of niet werkt is bijzonder lullig, maar om daarmee de hele service van Logitech op een hoop te vegen is gewoon belachelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 24-04-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Even een mededeling van huishoudelijke aard:

Post on-topic, behulpzaam en vriendelijk of post niet :o

Dat de posts van Darth Malak hierboven niet geheel door de beugel kunnen moge duidelijk zijn. Daar is reeds actie op ondernomen. Ga *NIET* onnodig erop in met offtopic-posts. Ik heb al enkele posts moeten verwijderen. Laat dat aub de laatste zijn. Gewoon verder gaan met dit topic zoals voor gisteravond :)

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 29-08 19:41
gezellige boel hier :+

ff een vraagje, niet hele topic doorgelezen..

situatie; pc staat uurtje aan, met beeldscherm uit. ik heb er nog niet mee gewerkt, hij is puur aangezet, daarna aan tafel geschoven. toetsenbord is aangesloten rechtstreeks aan de achterkant van de computer, computer heeft geen toestemming om usb apparaten op stand-by te zetten (is disabled in apparaatbeheer) in de usb-poorten zit een bluetooth hubje (zendertje) en de andere is afaik leeg.

ik kom terug na een uur van het eten/douchen, en als ik dan mn muis beweeg, beeldscherm aanzet, dan lijkt het alsof mn keyboard (de G15 dus ;)) reboot. licht gaat uit, en weer aan, en je hoort de windows geluidjes dat een usb-apparaat wordt afgekoppeld en aangekoppeld..

nieuwste drivers, werk met win XP MCE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
BootVluchteling schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:23:
gezellige boel hier :+

ff een vraagje, niet hele topic doorgelezen..

situatie; pc staat uurtje aan, met beeldscherm uit. ik heb er nog niet mee gewerkt, hij is puur aangezet, daarna aan tafel geschoven. pc is aangesloten rechtstreeks aan de achterkant van de computer, computer heeft geen toestemming om usb apparaten op stand-by te zetten (is disabled in apparaatbeheer) in de usb-poorten zit een bluetooth hubje (zendertje) en de andere is afaik leeg.

ik kom terug na een uur van het eten/douchen, en als ik dan mn muis beweeg, beeldscherm aanzet, dan lijkt het alsof mn keyboard (de G15 dus ;)) reboot. licht gaat uit, en weer aan, en je hoort de windows geluidjes dat een usb-apparaat wordt afgekoppeld en aangekoppeld..

nieuwste drivers, werk met win XP MCE
Je moet ook niet je pc aan de achterkant van je computer aansluiten. :+

Maar even zonder dollen.
Gaat je computer wel in standby mode? Kun je bij beeldscherm eigenschappen en dan schermbeveiliging bekijken (energie... ? knop bedoel ik dan (kan op mijn werk met beperkte rechten niet zien hoe die knop daar heet)). Zo ja, dan moet je dat eens voor de grap uitschakelen en dan na een uur kijken of hij het dan nog doet. volgens mij schakelt de computer daarom je USB spul toch uit aangezien hij zelf in standby gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Arunia schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:36:
[...]

Je moet ook niet je pc aan de achterkant van je computer aansluiten. :+

Maar even zonder dollen.
Gaat je computer wel in standby mode? Kun je bij beeldscherm eigenschappen en dan schermbeveiliging bekijken (energie... ? knop bedoel ik dan (kan op mijn werk met beperkte rechten niet zien hoe die knop daar heet)). Zo ja, dan moet je dat eens voor de grap uitschakelen en dan na een uur kijken of hij het dan nog doet. volgens mij schakelt de computer daarom je USB spul toch uit aangezien hij zelf in standby gaat.
scherp.. pff doh 8)7 my bad :+

uhm, energiebesparing doe ik niet aan.. die staan allemaal disabled, pc gaat na 999 minuten op standby ofzo.. die dingen heb ik direct uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, die bluetooth blijft wel gewoon aan zonder problemen?
Zo ja, dan zit het em in het toetsenbord/software.
Wordt je USB niet uitgezet door je BIOS?

Ikzelf herken het probleem absoluut niet. Bij mij staat m'n pc nog weleens tijden aan, maar zonder dat het toetsenbord op standby gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Arunia schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 08:52:
Ok, die bluetooth blijft wel gewoon aan zonder problemen?
Zo ja, dan zit het em in het toetsenbord/software.
Wordt je USB niet uitgezet door je BIOS?

Ikzelf herken het probleem absoluut niet. Bij mij staat m'n pc nog weleens tijden aan, maar zonder dat het toetsenbord op standby gaat.
welke setting zou dat in de bios zijn? (Asus P5B) usb legacy ofzo? uhm, BT hubje gaat dan ook uit, normaal staat er geen BT icoontje in taakbalk, dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Geen idee, was meer een wilde gok.
USB legacy is meer voor ondersteuning van oudere USB hardware (geen idee wat het precies in houd).

Als BT ook uitgaat, dan zit het probleem toch in je computer.

Wat je eigenlijk nog kan proberen is al die dingen die je uitgeschakeld hebt (standby modus en dat Windows je USB spul op standby mag zetten) even inschakelen, je pc opnieuw opstarten en weer uitschakelen. Het kan zijn dat Windows het stiekem toch niet gepakt heeft (heb dat soort ongein weleens vaker gezien). Wie weet werkt dat.

Onderstaande vond ik net via Google op de Microsoft site:
Computer does not shut down properly if Selective Suspend is enabled

Overigens moet ik wel zeggen dat ik voor zover ik weet niets aan het beheer van mijn USB heb gedaan, dus als het niet werkt wat ik aan het begin van deze post heb gezegd, zou je het voor de grap eens ingeschakeld kunnen laten staan (mits je reden om het uit te schakelen is omdat Windows het spul uitschakeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

USB legacy is er afaik om te zorgen dat je USB poorten het ook doen tijdens het booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan binnenkort de logitech g-11 te kopen. Deze is volgens mij (op het beeldschermpje na) bijna het zelfde als de g15 dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zou namelijk willen weten ofdat je de toetsen verlichting ook helemaal uit kunt doen. Wel kan ik vinden dat er 3 helderheidsniveaus zijn maar niet dat het ook helemaal uit kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:17:
Ik ben van plan binnenkort de logitech g-11 te kopen. Deze is volgens mij (op het beeldschermpje na) bijna het zelfde als de g15 dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik zou namelijk willen weten ofdat je de toetsen verlichting ook helemaal uit kunt doen. Wel kan ik vinden dat er 3 helderheidsniveaus zijn maar niet dat het ook helemaal uit kan.
uit
beetje aan
vol aan

dus ja, hij kan uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt, dan weet ik genoeg en kan ik hem met een gerust hart kopen. :D
Ik wil namelijk niet altijd in het blauw zitten want straks staan er mooie blauwe lettertjes op mn netvlies gebrand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:47

Hu9o

Schokkend

Denk je niet dat het zo is dat je meer naar het beeldscherm kijkt ipv naar het tobo :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Hu9o schreef op dinsdag 08 mei 2007 @ 12:37:
Denk je niet dat het zo is dat je meer naar het beeldscherm kijkt ipv naar het tobo :?
idd, valt reuze mee de gloed.. tis geen CCFL gloed ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Precies.

Alleen als je in een compleet donkere kamer zit dan kan de verlichting wellicht afleiden. Maarja daar heb je dan niet lang last van.. kan nooit goed zijn voor je ogen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBlasphemer
  • Laatst online: 21-06 12:09
De LCD SDK is echt leuk :D
bij deze mijn LCD Pong met source :)
http://www.stuffplug.com/temp/G15Pong.rar

[img=http://www.web2messenger.com/smallstatus/w2m/theblasp.png]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toetsenbord vandaag besteld.
Aan jullie reacties te zien moet het een goed toetsenbord zijn.
Hoop er ook een heel aantal uur plezier aan te hebben.
Of zijn er ook mensen met slechte ervaringen met het toetsenbord
en dan bedoel ik niet logitech help center maar echt het toetsenbord zelf.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Lees het topic door en dan zie je vanzelf welke defecten er zijn voorgekomen.

Laatste tijd is het rustig in het topic wat er m.i. op duidt dat er weinig problemen meer voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Doet het niet hier...
C:\blabla\LCDPong.exe

This application has failed to start because the application configuration is incorrect. Reinstalling the application may fix this problem.
Zulk een fout ben ik nog nooit tegengekomen dus geen idee of die door windows of door de lcd-manager veroorzaakt wordt...

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Verwijderd schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 14:39:
Heb het toetsenbord vandaag besteld.
Aan jullie reacties te zien moet het een goed toetsenbord zijn.
Hoop er ook een heel aantal uur plezier aan te hebben.
Of zijn er ook mensen met slechte ervaringen met het toetsenbord
en dan bedoel ik niet logitech help center maar echt het toetsenbord zelf.
in het begin waren de eerste toetsenborden soms enigszins defect door een "piep" wat je krijgt als je toetsenbord indrukte. niet vanuit windows, maar een soort "plastic schuift tegen plastic"-geluid..

toetsenbord opgestuurd en nieuwe gekregen. verder 0,0 probs mee, behalve bovenstaande, maar dat is te overleven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb nog steeds mijn G15 welke absoluut geen kuren whatsoever vertoont.
Het enige dat ik jammer vind is dat er vrij weinig game ondersteuning voor het LCD scherm is.
Ik zit eigenlijk te wachten op een applicatie voor FFXI of Guild Wars. Alhoewel de applicatie er is om te zien wat de naam van de G toets is dus voor mij dan spells en skills, maar die werkt niet helemaal lekker in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Er was op de G15forums een programma die op je scherm alle G-keys liet zien met omschrijving. had hier toch iemand aantal pagina's terug een template gemaakt die je kon uitprinten en over je G-keys kon leggen.

Voor plugins voor stats oid, veelal mogen ze die info niet uit het spel halen.

Buiten de F en J 'knobbeltjes' waar de verf nu weg is, helemaal geen kuren.

Enige probleem hou ik bij langdurige quick-records, na zo'n 1,5 minuut stopt die record gewoon. Of dit nu een limiet aan keys is of timer.. kan ik niet echt vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Gewoon even nieuwsgierig, waarvoor gebruik je zulke lange macro's?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markr90
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 17-03-2024
Hallo hier, ik heb even een vraagje, misschien klinkt het raar, maar wat zijn die "rechthoekige knopjes" bij mijn lcd schermpje van mijn g15 voor?
ik kan nergens de instellingen vinden daarvoor.
Het is ook misschien al besproken hier maar om nou 38 pagina's te gaan lezen zit ik ook niet echt op te wachten.
En of iemand voor mij programmatjes voor mn lcd schermpje op een rijtje kan zetten, van wat er tot nu toe is, of een paar site's ofzo, want ik kan niet echt wat vinden als ik bij google op zoek ga, of ik zoek gewoon verkeerd.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Markr90 schreef op maandag 14 mei 2007 @ 10:34:
Hallo hier, ik heb even een vraagje, misschien klinkt het raar, maar wat zijn die "rechthoekige knopjes" bij mijn lcd schermpje van mijn g15 voor?
ik kan nergens de instellingen vinden daarvoor.
Het is ook misschien al besproken hier maar om nou 38 pagina's te gaan lezen zit ik ook niet echt op te wachten.
En of iemand voor mij programmatjes voor mn lcd schermpje op een rijtje kan zetten, van wat er tot nu toe is, of een paar site's ofzo, want ik kan niet echt wat vinden als ik bij google op zoek ga, of ik zoek gewoon verkeerd.

Alvast bedankt!
Lees gewoon even deze thread na... Er wordt hier van je verwacht dat je zelf ook wat moeite doet en niet alles voorgekauwd krijgt.. Alles wat je vraagt wordt in deze thread al genoemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb dit toetsenbord ook al een tijd, en hij is echt heel erg fijn. Dat display is gewoon super makkelijk en die g toetsen ook.
Alleen mijn toetsenbord is vreselijk stoffig. Vooral op het zwarte, het beetje rubberachtige spul.
Hebben daar meer mensen last van? Of hoe kan of komt dat?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
Joopieboy schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:42:
Ik heb dit toetsenbord ook al een tijd, en hij is echt heel erg fijn. Dat display is gewoon super makkelijk en die g toetsen ook.
Alleen mijn toetsenbord is vreselijk stoffig. Vooral op het zwarte, het beetje rubberachtige spul.
Hebben daar meer mensen last van? Of hoe kan of komt dat?
Het toetsenbord trekt heus niet meer stof aan dan een ander toetsenbord.
Het is de kleur zwart wardoor het opvalt. Ik heb een zwart bureau met een glazen plaat erop (ook erg stoffig) hetzelfde met mijn zwarte speakertjes en mijn zwarte pc kast ;)

[ Voor 0% gewijzigd door harrald op 16-05-2007 13:46 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Haha okeej, dan is het goed :P
Dan maar wat vaker schoonmaken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

harrald schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 13:45:
[...]

Het toetsenbord trekt heus niet meer stof aan dan een ander toetsenbord.
Het is de kleur zwart wardoor het opvalt. Ik heb een zwart bureau met een glazen plaat erop (ook erg stoffig) hetzelfde met mijn zwarte speakertjes en mijn zwarte pc kast ;)
Nou ik moet zeggen dat bij sommige batches het toetsenbord wel meer stof aantrekt. Ik had eerst eentje uit de beruchte batch waarbij de verf losliet, en die werd gigantisch smerig. Degene die ik nu heb wordt veel en veel minder snel stoffig en daar veeg je het ook zo af, wat bij de vorige niet zo was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Okeej, nja bij deze veeg ik de stof er ook vrij makkelijk van af, alleen het viel me erg op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Bij mij staat hij nu al een maand oid te 'verstoffen' omdat ik nogal wat hardware problemen heb (gehad). Vandaag even nog wat aan het testen, en had de DEL-knop nodig.

Hell wat zit er veel stof op :o

Maargoed, bij mij gaat het er gemakkelijk af, en na een maand intensief gebruik zit er nog altijd verf op. Goede batch dus. Normaal gesproken haalde ik er btw 1x per dag een mouw over, that is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bij mijn oude G15 had je echt een nat doekje nodig. Met je vingers kreeg je het er bijna niet af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackoo1988
  • Laatst online: 14-09 11:46
Ik heb dit toetsenbord nu ongeveer 1½ jaar, en ik heb een 3 tal toetsen die helemaal uitgaan vlekken. Wel jammer, maar er zit dan niks anders op om even met Logitech te bellen. Weet alleen niet of ze bij 3 toetsen als iets zullen doen?

MvG

Corsair Carbide 500R White, LG-IPS 277L, Intel Core i7 2600K & Scythe Mugen 2, ASUS P67 Sabertooth , 8192MB DDR3 1600MhZ, Gainward GTX680 2GB, Samsung EVO 850 250GB SSD & 500, 750, 1000GB Samsung, Seasonic M12II EVO 750 Watt, Logitech G510s, Z2300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik denk het wel, die service is echt super en ik denk als je hem opstuurt voor die 3 toetsen tot je grote kans maakt op een verse nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:49

Fab1Man

Live life to the fullest

jackoo1988 schreef op woensdag 16 mei 2007 @ 20:48:
Ik heb dit toetsenbord nu ongeveer 1½ jaar, en ik heb een 3 tal toetsen die helemaal uitgaan vlekken. Wel jammer, maar er zit dan niks anders op om even met Logitech te bellen. Weet alleen niet of ze bij 3 toetsen als iets zullen doen?

MvG
Ja dat zullen ze doen, zelfs bij 1 toets waarvan de verf eraf gaat of gaat "vlekken" vervangen ze deze. Zolang jij je bonnetje hebt waar je garantie opstaat doen ze absoluut niet moeilijk. Probleem zou natuurlijk wel kunnen ze zijn dat ze je verwijzen naar de winkel waar je het hebt gekocht, maar probeer het onder alle voorwaarden toch bij Logitech te claimen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Ik kreeg zonder problemen een nieuwe. De oude moest ik onklaar maken door de USB kabel af te knippen en de pootjes op te sturen. De kabel heb ik er wel vanaf geknipt, maar de pootjes bleven maar liggen... effect is hetzelfde. Onverkoopbaar en dus ideaal voor onderdelen.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hoezo onklaar maken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Omdat je anders (volgens Logitech) met twee werkende toetsenborden zit voor de prijs van één.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Je kunt er echter gewoon weer een USB kabeltje aan solderen en je hebt weer een werkend toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja, idd.
Wat nou als je je toetsenbord openmaakt en op de aansluitpunten de usb kabel losmaakt en dan als je hem weer terug hebt dan weer vastsolderen?
Dan heb je idd 2 bruikbare toetsenborden,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Joopieboy schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 16:01:
Ja, idd.
Wat nou als je je toetsenbord openmaakt en op de aansluitpunten de usb kabel losmaakt en dan als je hem weer terug hebt dan weer vastsolderen?
Dan heb je idd 2 bruikbare toetsenborden,,,
Hoe bedoel je? Je stuurt de stekker/kabel op, niet het toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sorry, mijn fout.
Ik ging er van uit dat als je je toetsenbord compleet opstuurde met 'kapotte' kabel dat je die terugkreeg en een nieuwe mee kreeg.

Als dat zo was kon je de kabel 'slopen' door hem los te solderen van de printplaat in het toetsenbord. Als de oude 'kapotte' dan terug was soldeerde je hem vast en had je weer een werkend toetsenbord.

Maar dat is dus niet het geval, ik moet voortaan even beter lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Joopieboy schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 17:59:
Sorry, mijn fout.
Ik ging er van uit dat als je je toetsenbord compleet opstuurde met 'kapotte' kabel dat je die terugkreeg en een nieuwe mee kreeg.

Als dat zo was kon je de kabel 'slopen' door hem los te solderen van de printplaat in het toetsenbord. Als de oude 'kapotte' dan terug was soldeerde je hem vast en had je weer een werkend toetsenbord.

Maar dat is dus niet het geval, ik moet voortaan even beter lezen.
Zou ook niet logisch zijn, want dan sturen ze je nog steeds een kapotte terug, omdat er geen snoer aan zou zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-08 19:03
Ik het ook het bekende 'verf komt van de toetsen af' probleem. Maar heb toetsenbord natuurlijk al langer dan een jaar. Kan ik dan toch ook een nieuw toetsenbord krijgen?
Heb laatst al eens Logitech gemailt (moest toch mailen voor nieuwe 'glidepads' voor m'n mx510) en die maakten zich er redelijk makkelijk vanaf door te zeggen :
Uit uw e-mail begrijp ik dat de verf van twee toetsen aan het vervagen is op uw Logitech G15 toetsenbord.

Bij normaal gebruik mag dit niet voorkomen en dan valt het ook onder de garantie. Onder normaal gebruik wordt verstaan dat het toetsenbord niet in aanraking komt met agressieve stoffen welke de toetsen kunnen aantasten. Deze kunnen bijvoorbeeld zitten in schoonmaakmiddelen en in sommige handcremes. Indien het toetsenbord niet direct via ons is aangeschaft, en uiteraard nog binnen garantie, zou u het toetsenbord moeten kunnen omruilen bij de handelaar waar het toetsenbord oorspronkelijk is aangeschaft.
Maar toetsenbord valt dus buiten de garantie, en is niet bij Logitech zelf gekocht.
Mijn vraag aan jullie (diegene die hem al omgeruilt hebben, of er iets van weten :P ) is dus of het mogenlijk is dat ik een nieuwe kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Er zat toch 2 jaar garantie op via Logitech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ja idd, opsturen dat ding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Hoort twee jaar garantie op te zitten inderdaad. Wellicht geeft de winkel waar je hem koopt maar 1 jaar eigen garantie en willen ze dat je in het tweede jaar via Logitech je garantieclaims afhandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Ok, bedankt, ga ik vandaag of maandag maar even bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBaDijk
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08-01 21:20

WoBaDijk

Aapje

De verf is een producite fout dus moeten ze het zoiezo weer rechtzetten ;)

Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
Kreeg ze op een of andere manier niet aan de lijn :S
Maar heb dus maar even een mailtje verzonden. Hopenlijk krijg ik nog snel antwoord :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Mijn ervaring leert dat de service via telefoon beter is dan via mail. Ik zou dus nog een keertje proberen te bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PieterAelse
nou, net mail terug gehad, kwam er inderdaad op neer dat ik contact op moest nemen met de leverancier. Dus ik maar gelijk gebeld, aangezien daar de sevice beter moest zijn :P
Krijg ik aan de telefoon óók te horen dat ik contact op moest nemen met de leverancier :O
Ik vertelt dat het niet echt dichtbij was enzo, ja kon ik ze ook bellen. Dat dus maar gedaan, deden de helemaal niet moeilijk over (bij PC-Center Gulpen), dus eind deze week nieuwe :) (hij was niet op voorraad, was volgens hem niet veel vraag naar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een g15 keyboard gekocht voor aan mijn laptop :P (Voor het gamen vind ik het laptop keyboard niet fijn) Maar als ik nu de software installatie wil draaien dan krijg ik een error dat het "installatie pakket niet door de processor ondersteund wordt"

De processor in mijn laptop is een AMD-Thurion.

Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

Later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Heb je de nieuwste versie gedownload van internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb laatst ook een g15 gekocht! heerlijk toetsenbord!!
Alleen er is één ding waar ik tot op heden nog niet achter ben.
Ik draai windows vista ultimate en een goede vriend van mij ook. Beide hebben we een G15 met dezelfde standaard meegeleverde plug-ins (LCD clock etc). Als ik in de taskmanager van windows kijk gebruiken alle plugins bij mij ongeveer rond de 2, 3 á 4MB geheugen per stuk.. en bij hem maar 200 tot 400KB per stuk.

Iemand enig idee hoe dit komt, of waar het verschil in zit ?

update Ben er denk ik al achter.. Verschillende versie van software (dom dom). Heb de standaard apps vanaf cd geinstalleerd waarin nog de 'bekende' memory leak zat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2007 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik heb de drivers van de website van Logitech gedownload, dus het lijkt mij wel uptodate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 juni 2007 @ 16:08:
update Ben er denk ik al achter.. Verschillende versie van software (dom dom). Heb de standaard apps vanaf cd geinstalleerd waarin nog de 'bekende' memory leak zat.
Wat bedoel je hier precies mee?

Ik heb namelijk vandaag Vista Ultimate, en nou heb ik die G15 draaien, het geeft eigenlijk geen problemen, maar ze trekken wel 2 a 3 mb geheugen, is dit niet goed dan? Wat zou ik hieraan kunnen doen? Ik heb al de nieuwste software gedownload van de logitech site... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

2/3MB is natuurlijk niks... En aangezien je de nieuwste software hebt lijkt het me dus wel duidelijk dat je geen last hebt van de memory leak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Precies. Bij een memory leak gebruikt het spul een paar honderd MB aan geheugen. Heb ik ooit eens gehad bij een van de eerste drivers, maar was vrij snel verholpen toen.

Die paar MB is een normale waarde, bij mij komt er nog iets van 8mb bij van LCD studio geloof ik. Het gebruikt geen / amper processorkracht dus dat zal me worst wezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Hebben jullie ook dat als je 2x snel op enter drukt hij er maar 1 registreert? Bij alle andere toetsen gaat dat gewoon goed met dat tempo.

Heb net een verse windows install btw dus daar zal het niet aan liggen.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Ligt eraan wat jij snel noemt. Heb er bij 'normaal' gebruik nog nooit last van gehad / opgemerkt dat ie een enter over zou slaan. Heb hem nu niet bij de hand, zal morgen weleens testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Ik heb er bij normaal gebruik wel veel last van, maar goed, dan ligt het er nog maar aan wat 'normaal gebruik' is.

Ik weet van geen applicatie om de snelheid te meten tho'... wat me opvalt is dat als ik in dat tempo door blijf meppen hij het dan registreert alsof ik m niet loslaat (niet getest in software oid, dat is hoe het in notepad eruit ziet).

Als ik morgen tijd heb zal ik wel even een app in elkaar klikken.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Buster
Heb het eens getest in diverse programma's van Office 2007.

Ik ondervind geen enkel probleem. Als in in Word op de enter toets ram zo snel als ik kan tellen, dan staat ie keurig op regel 20 na 20x enter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:53
Net de 40 pagina 's doorlezen, best wel interessant op die pagina 's van Dell na.

Lijkt erop dat bij de huidige versies de meeste hardwarematige problemen van de baan zijn, mooi zo.

Ben van plan een G15 aan te schaffen, zal echter wel moeten wennen aan de WASD keys (ZQSD voor mij eig) want ik game altijd met de pijltjes... toch wel klote dat dit problemen geeft bij een keyboard speciaal ontworpen voor gamers. Het grootste voordeel van de pijltjes is dat ik m'n tobo volledig naar links kan schuiven zodat ik m'n joystick er nog tussen kan zetten (voor BF2) dus dat zal zeker aanpassen worden.

Verder zou ik graag weten of de LCD werkt met BF2 Project Reality Mod en wat er dan precies op het schermpje wordt weergegeven. Ik vind een plugin voor BF2 1.4, maar ondertussen zitten we al een tijdje aan 1.41. Als iemand er een foto van kan pakken, zou ik fantastisch vinden.

Grtz

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Largamelion schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:30:

Verder zou ik graag weten of de LCD werkt met BF2 Project Reality Mod en wat er dan precies op het schermpje wordt weergegeven. Ik vind een plugin voor BF2 1.4, maar ondertussen zitten we al een tijdje aan 1.41. Als iemand er een foto van kan pakken, zou ik fantastisch vinden.

Grtz
Ja dat werkt - je ziet informatie zoals; rang, squad, kills, teamkills, deaths, score etc.. Helaas geen screenshot voor je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Even een kleine cross-post vanuit het C&C3 topic;

Met de nieuwe patch van CC3 is er dus support voor de G15.

Tijdens een skirmish zie je goeie informatie - Geld, aantalunits en aantal harvesters.

Alleen als je een netwerk potje gaat spelen, zie je alleen informatie hoelang het potje al bezig is...

Is dit enigzins te veranderen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peeetr
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-05-2022
Ik ben beetje gemeen :P..ik had per ongeluk mijn beker cola omgestoten, en ja hoor, precies over mijn G15. Ik meteen de tobo op zijn kop gehouden, maar het mocht niet baten :(..mijn backlight knipperde als een wannabe disco en mijn toetsen waren allemaal verkeerd gepath. Ik naar de winkel, ja, hij begint ineens allemaal raar te doen (natuurlijk geen woord gerept over de cola). Hun, ow, ja geef de jouwe maar terug, dan sturen we die op, neem maar een nieuwe mee :D..dus, zo gezegt, zo gedaan. En ik had weer een nieuwe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
  • Laatst online: 01-11-2024
Je tobo mollen en je dan beroepen op de garantie vind ik eigenlijk niet kunnen, jij hebt t tobo gemold en dan draait Logitech daar voor op.. (alhoewel ik misss anders rep als ik zelf m'n 80€ tobo mol :P )
Largamelion schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 10:30:
Net de 40 pagina 's doorlezen, best wel interessant op die pagina 's van Dell na.

Lijkt erop dat bij de huidige versies de meeste hardwarematige problemen van de baan zijn, mooi zo.

Ben van plan een G15 aan te schaffen, zal echter wel moeten wennen aan de WASD keys (ZQSD voor mij eig) want ik game altijd met de pijltjes... toch wel klote dat dit problemen geeft bij een keyboard speciaal ontworpen voor gamers. Het grootste voordeel van de pijltjes is dat ik m'n tobo volledig naar links kan schuiven zodat ik m'n joystick er nog tussen kan zetten (voor BF2) dus dat zal zeker aanpassen worden.

Grtz
Hij werkt bij 2142 in First Strike in ieder geval, ik neem aan dat zolang het mod team niks veranderd hij gewoon werkt.

Wel mooi van EA dat ze C&C3 support hebben toegevoegd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
SileX schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 12:45:
[...]

Ja dat werkt - je ziet informatie zoals; rang, squad, kills, teamkills, deaths, score etc.. Helaas geen screenshot voor je..
Alright, thx. Wist niet dat het schermpje ook kleuren kon weergeven, heb ik ook ontdekt ondertussen... ff googlen op afbeeldingen van G15 & BF2 kan wonderen doen :).

Hier trouwens een heel leuke plugin. Lijkt me toch wel de moeite om aan te schaffen, zal die ZQSD knoppen wel gewoon geraken :).

[ Voor 27% gewijzigd door Largamelion op 13-06-2007 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Largamelion schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 15:37:
[...]
Alright, thx. Wist niet dat het schermpje ook kleuren kon weergeven, heb ik ook ontdekt ondertussen... ff googlen op afbeeldingen van G15 & BF2 kan wonderen doen :).

Hier trouwens een heel leuke plugin. Lijkt me toch wel de moeite om aan te schaffen, zal die ZQSD knoppen wel gewoon geraken :).
Schermpje op de G15 kan ook geen kleuren weergeven, hoe kom je daarbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Crusader schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 16:49:
[...]

Schermpje op de G15 kan ook geen kleuren weergeven, hoe kom je daarbij?
Waarschijnlijk gezichtsbedrog op deze pic... :). Had er nog zo een paar maar vind ze niet meer terug, zal wel aan de foto 's liggen.

Afbeeldingslocatie: http://img210.imageshack.us/img210/3716/g158mz.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Largamelion op 13-06-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

Hmm, ook daar zie ik niet echt kleuren in, maar wel verschil in greyscale (al doet ie dat ook niet eens volgens mij). Is wat je zegt gewoon gezichtsbedrog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik zie er heel duidelijk groen en rood in, dat is toch geen gezichtsbedrog? :? Maar het is inderdaad wel zo dat de G15 geen kleuren weer kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader

Crusader

Arc Nature

RoD schreef op woensdag 13 juni 2007 @ 23:32:
Ik zie er heel duidelijk groen en rood in, dat is toch geen gezichtsbedrog? :? Maar het is inderdaad wel zo dat de G15 geen kleuren weer kan geven.
Aaiii.. daar komt m'n rood-groen kleurenblindheid om de hoek kijken 8)7

Tja, dat kan ik ook niet helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
Gezichtsbedrog, of een nieuwe versie? :D

Eigenlijk zou t wel leuk zijn als Logitech een nieuwe versie released met LED backlight LCD scherm op (q)QVGA resouliete :)

Edit: W8 eens even ,we zitten op Tweakers! Zo nu nog even een 160x43 LCD scherm vinden 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Dutch_Razor op 14-06-2007 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Die foto krijg je zo als je het LCD met macro en flitser fotografeert (heb ik zelf ook soortgelijke pic, dacht ik het eerst ook). Vorige weekend mijn G15 software opnieuwe geinstalleerd, nog steeds probleem met langdurige macro's opnemen :/ Identieke software op een andere PC werkt wel gewoon. Zal wel Vista vs Xp probleem zijn :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch_Razor
He best raar als ik nu het geluid harder zet dan blijft het schermpje op de mediaapp staan ipv terug te switchen naar de clock app, zou dit komen doordat ik een video heb gekeken?
Pagina: 1 ... 10 ... 17 Laatste

Dit topic is gesloten.